Gebande Xbox 360

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 33.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:08

mace

Sapere Aude

Wat is er illegaal aan het heractiveren van functionaliteit die eerst gewoon werkte? Het is niet alsof deze hack je ineens in staat stelt om illegale dingen te doen, die kan je toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 308437 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:14:
[...]

Moeilijk he, Nederlands?

Als je bijdehand wilt doen, doe het dan op z'n minst goed!
-1 Taalpurist :')

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 27-11-2009 15:34 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52

D4NG3R

kiwi

:)

mace schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:28:
[...]

Wat is er illegaal aan het heractiveren van functionaliteit die eerst gewoon werkte? Het is niet alsof deze hack je ineens in staat stelt om illegale dingen te doen, die kan je toch al.
Als je rijbewijs ontnemen is, mag je de weg toch ook niet meer op?
Als jij met externe middelen je ban ongedaan maakt, ben je strafbaar. Omdat je op de eerste plaats al verbannen was omdat je de regels overtreed!

Komt d'r in, dan kΓΆ-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-06 23:19

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Lol, krijgen we dat soort vergelijkingen weer. --"

Hoewel ik het er wel mee eens ben. :P

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

D4NG3R NL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:03:
[...]

Als je rijbewijs ontnemen is, mag je de weg toch ook niet meer op?
Als jij met externe middelen je ban ongedaan maakt, ben je strafbaar. Omdat je op de eerste plaats al verbannen was omdat je de regels overtreed!
Hier hebben we het al eerder over gehad, maar je mag inderdaad "de weg niet meer op" en dat doe je ook niet want je blijft op je eigen terrein rondrijden en dat mag wel. :>

Dat je niet meer op live kan, dat is jammer en het risico wat je neemt.

Dat je niet meer gebruik kan maken van je downloaded content en HDD-installatiefunctie is gewoon onzinnig en je hebt IMO het recht dat te herstellen.

Je gaat (kan) er immers toch niet meer mee op live dus wat maakt het dan nog uit?
Omdat ome Bill gezegd heeft dat het niet meer mag? Komop zeg. :')

[ Voor 6% gewijzigd door mace op 27-11-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

mace schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:32:
[...]

Hier hebben we het al eerder over gehad, maar je mag inderdaad "de weg niet meer op" en dat doe je ook niet want je blijft op je eigen terrein rondrijden en dat mag wel. :>

Dat je niet meer op live kan, dat is jammer en het risico wat je neemt.

Dat je niet meer gebruik kan maken van je downloaded content en HDD-installatiefunctie is gewoon onzinnig en je hebt IMO het recht dat te herstellen.

Je gaat (kan) er immers toch niet meer mee op live dus wat maakt het dan nog uit?
Omdat ome Bill gezegd heeft dat het niet meer mag? Komop zeg. :')
Ok, ik dacht dat je bedoelde dat je weer Live op wou... want dat is namelijk WEL verboden!

Zolang je offline blijft is het idd legaal (eigen terein :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

D4NG3R NL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:06:
[...]

Ok, ik dacht dat je bedoelde dat je weer Live op wou... want dat is namelijk WEL verboden!

Zolang je offline blijft is het idd legaal (eigen terein :P).
Ja, dat kan helemaal niet eens (weer op live) ook niet met deze hack. :)

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 27-11-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

mace schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:24:
[...]

Ja, dat kan helemaal niet eens (weer op live) ook niet met deze hack. :)
Jawel xD er is een "hack" om het weer te fixen, maar hiervoor moet je een 2e xbox hebben... (ook kan je dan maar met 1 xbox tegelijk online)

maar deze is het niet echt waard om te doen... (omdat je bijna 50 euro aan extra kabels moet aanschaffen ervoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja die ken ik ook wel hoor maar ik doelde dus op mijn specifieke hack (secdata.bin hack).

Er zijn inmiddels ook al een paar tooltjes uit die het voor je doen.

Het enige wat het je kost is een paar centen aan een kabel voor de parallelle poort. En tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

pff ik was zo zat van dat kat en muisspel nadat ik gebanned was met m'n 360.. Dus ik heb een andere console kunnen regelen die ook gemod was, maar niet gebanned, en welke al een half jaar geen LIVE had gezien..

De dvd-drive van deze console heb ik teruggezet naar originele firmware. Dit werkte echter niet. Naar enig bestuderen van de firmware die eerst op de dvd-drive stond kwam ik erachter dat het BenQ firmware was die gespoofd was als Samsung firmware. Dus heb ik 'legale' firmware van BenQ gespoofd naar Samsung firmware en deze op m'n xbox gezet.

Resultaat: ik heb (denk ik) een legale xbox welke sowieso alleen legale spellen draait. Forza 3 _/-\o_

Maar wat is de kans dat ik alsnog gebanned word omdat ik gespoofde firmware gebruik? Deze situatie is uiteraard alleen te verbeteren door er 'weer' een Samsung dvd-drive in te stoppen..

[ Voor 3% gewijzigd door johnneman op 28-11-2009 11:01 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
50/50. Hij wordt of wel geband of hij glipt ertussendoor.

Hij is namelijk nog steeds niet origineel...

Als MS ook een dbase heeft met welke HW er met welke Xbox uitgeleverd is ( inclusief firmware nrs etc ) en dit bijv bij de volgende ban-wave gaat inzetten gok ik dat je door de mand valt.

Theoretisch valt het te detecteren, enkel gok ik niet dat MS zo ver gaat ( alle reparaties die niet 100% correct aangemeld zijn zouden anders ook geband worden )
Maarja, het is en blijft een risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Gomez12 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:06:
50/50. Hij wordt of wel geband of hij glipt ertussendoor.

Hij is namelijk nog steeds niet origineel...

Als MS ook een dbase heeft met welke HW er met welke Xbox uitgeleverd is ( inclusief firmware nrs etc ) en dit bijv bij de volgende ban-wave gaat inzetten gok ik dat je door de mand valt.
Waarom denkt iedereen dat de firmware volzit met versienummers en andere zut? Dat is niet zo!
Als het zo makkelijk was geweest dan had MS iedereen al veel eerder geband.

Ja de drive geeft een model string terug als je hem erom vraagt maar als je deze dus spooft dan doet hij doodleuk of het een Samsung drive is. Ik heb dat ook gedaan met mijn drive die was kapot gegaan en nu spoof ik hem van een MS28 naar een MS25.

Maar nogmaals. De firmware is ook niet door MS uit te lezen. De beveiligingen die MS er in heeft gebouwd om de modders het lastig te maken werken twee kanten op. De xbox zelf kan de firmware ook niet uitlezen. Dus die kan er met geen mogelijkheid achterkomen of de firmware gemod is door hem uit te lezen en te vergelijken. Dat gebeurt op een hele andere manier.
Theoretisch valt het te detecteren, enkel gok ik niet dat MS zo ver gaat ( alle reparaties die niet 100% correct aangemeld zijn zouden anders ook geband worden )
Maarja, het is en blijft een risico
Theoretisch is het te detecteren maar alleen door zorgvuldig het gedrag van de drive te bestuderen en de subtiele verschillen bij te houden. Het is niet alsof de drive zegt "hoiii ik ben een BenQ! :w "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leex70
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11-2023
Guys, jullie hebben er verstand van lees ik.

Helpen jullie me even op weg?

360 is van mei 2008 (is omgebouwd door DVD te flashen, alle zegels dus intact)
Nu heb ik vanochtend ineens ring of death (3 stuks rood)

Kan ik garantie claimen? (zo ja, moet ik hem terug laten flashen naar origineel?)
Geen garantie meer? (Hoe krijg ik dat apparaat weer aan de gang?)

Vond hem altijd al erg warm worden en trage graphics opbouwen bij GTA4, maar dat schijnt iedereen te hebben.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hoezo, "alle zegels dus intact"?

Als je je DVD flash dan moet je xbox openmaken hoor. 8)7

Garantie claimen is oneerlijk, frauduleus en zelfs dus illegaal!
Je moet gewoon de xbox zelf (laten) repareren of gewoon een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leex70
mace schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:05:
Hoezo, "alle zegels dus intact"?

Als je je DVD flash dan moet je xbox openmaken hoor. 8)7

Garantie claimen is oneerlijk, frauduleus en zelfs dus illegaal!
Je moet gewoon de xbox zelf (laten) repareren of gewoon een nieuwe kopen.
Als je de drive flashed hoeft die box toch niet open of ben ik verkeerd voorgelicht?
Heb t zegel achter de frontcover eens goed bekeken maar die is echt in orde. Welk zegel moet je breken om die dvd eruit te krijgen?

Anders ga ik maar s zo'n tutorial volgen denk ik.. daar nog een webtipje voor misschien?

En trouwens, ring of death lijkt me een hele goede reden om garantie te claimen. Is nl 100% hardware failure, en heeft niets met die mod te maken. Hoe dan ook, ik zou het accepteren hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door leex70 op 28-11-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:21
leex70 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:00:
[...]

Als je de drive flashed hoeft die box toch niet open of ben ik verkeerd voorgelicht?
Heb t zegel achter de frontcover eens goed bekeken maar die is echt in orde. Welk zegel moet je breken om die dvd eruit te krijgen?

Anders ga ik maar s zo'n tutorial volgen denk ik.. daar nog een webtipje voor misschien?

En trouwens, ring of death lijkt me een hele goede reden om garantie te claimen. Is nl 100% hardware failure, en heeft niets met die mod te maken. Hoe dan ook, ik zou het accepteren hoor.
Geflashed is opengemaakt is garantie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr1cKy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 19:08

Ik heb van mijn 360 ook de dvd-drive geflashed maar zoals jij ook aangeeft is de zegel nog intact. Kreeg vervolgens ook problemen met mijn 360 (niet RROD, die had ik al eerder gehad, nu een hdmi probleem) en heb de 360 gewoon opgestuurd. Heb vervolgens een nieuwe 360 opgestuurd gekregen omdat de reparatie te lang zou duren ofzo. Nu moest ik dus wel mijn 360 weer opnieuw flashen, magoed, hij doet et wel
naar behoren :) Let wel op dat als de 360 na oktober 2009 is uitgegeven dat de 1.6 firmware het hier niet op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr1cKy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-07 19:08
Geflashed is opengemaakt is garantie kwijt.
is dikke onzin, kheb ook gewoon een geflashte xbox 360 opgestuurd en een nieuwe teruggekregen.
Er valt namelijk niet te zien dat de 360 is opengeweest.

Vervuil dit topic alsjeblieft niet als je niet weet waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 28-11-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tr1cKy schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:14:
[...]

is dikke onzin, kheb ook gewoon een geflashte xbox 360 opgestuurd en een nieuwe teruggekregen.

Natuurlijk ben je je garantie kwijt 8)7

Dat ze niet goed hebben opgelet is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Tr1cKy schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:14:
[...]

Ik weet heel goed waar ik over praat. Lees de voorwaarden maar eens van je xdoos. dat is een van de redenen waarom de mijne niet geflashed is. Dat je mazzel hebt gehad kan maar doet niet ter zake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leex70
Nou, jullie hebben me nog niet overtuigd om mn xbox in te sturen. Maartend overigens ook niet voor het tegendeel...
Ik denk dat ik gewoon even met wat boutjes, ringetjes en wat processorpasta aan de slag ga. Dan is (TERECHT) de garantie van mn box direct voorbij.
Tot die tijd ben ik van mening dat het apparaat voor garantie in aanmerking komt, want door een eprommetje te flashen van de dvd maak je een xbox niet stuk. Of Microsoft daar blij mee is, en vervolgens geen garantie wil geven snap ik ook nog. Maar kunnen ze aan mijn box zien of dat is gebeurt?? Thats the question

Dus:
Moet ik mn dvd terugflashen om de box in te kunnen sturen
Of kan ik m helemaal niet meer insturen?

Wie kan me wel overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik denk niet dat iemand je kan overtuigen. Er zijn idd meerdere gevallen bekend van mensen zoals Tricky die echt mazzel hebben gehad. Aan de andere kant, je raakt hem niet kwijt daar. Ik denk enkel dat je een bericht krijgt dat het buiten de garantie valt en voor eigen kosten wordt. Hoe oud is je Xdoos?
En als je gratis kunt terugflashen, dan zou ik dat doen. Moet je wel bij dezelfde zijn als diegen die hem heeft geflashed, die heeft dan jou uitgelezen data nog (hoop ik) Ik weet niet hoe dat precies zit, maar daar staat me vaag iets van bij. Kost het terugflashen je 35 ballen, dan zou ik de gok nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leex70
Ik ga m insturen, en laat t weten!
De Hagenees die m geflashed heeft laat niets van zich horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
leex70 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:00:
Ik ga m insturen, en laat t weten!
De Hagenees die m geflashed heeft laat niets van zich horen...
Doen.

Je kunt hem hooguit kwijt raken en nu heb je er ook nix meer aan. Zolang hi nog maar niet gebanned is, dan heb je echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
maartend schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:37:
[...]

Doen.

Je kunt hem hooguit kwijt raken en nu heb je er ook nix meer aan. Zolang hi nog maar niet gebanned is, dan heb je echt een probleem.
nah ze sturen hem gewoon terug ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Icekiller2k6 schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:26:
[...]

nah ze sturen hem gewoon terug ;)
Jawel, Ik zeg ook hij kan hem hooguit kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Dat de sticker intact is komt omdat hij gewoon handig opengemaakt is. De xbox moet Γ©cht wel open om hem te flashen. :)

Het is zeker niet de bedoeling dat je je xbox openmaakt en daarna garantie claimt. Dat is in principe fraude. Ik zeg dit puur subjectief, ik oordeel er verder niet over. Maar besef dus wel dat je je niet aan de regels houdt als je je xbox instuurt voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 18:38
Stickers die je verwijderd van electronica apparatuuur wil niet zeggen dat je geen garantie meer kan claimen. Europeesch recht zegt daar toch heel wat anders over.

Het gaat er om dat je niet zelf gaat zitten klooien met als gevolg dat daardoor defecten komen. Dus het flashen van een drive heeft niet als oorzaak RROD! Dus heb je gewoon garantie, met of zonder sticker. Tenzij aangetoont kan worden dat jij gerommeld hebt waardoor er defecten zijn ontstaan.

Ik ken legio xboxen die gewoon gerepareerd zijn dit open zijn gemaakt sommige zelf zonder dat wel befaamde stickertje!

Flashen van je drive mag niet icm de Live voorwaarden. Xbox openmaken mag, je loopt alleen een risico dat als de spullen stuk gaan, door oneigenlijk gebruik of aanpassingen, dan heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305634

Toch betwijfel ik hoe Microsoft daarover denkt...

Ik heb hier meerdere dozen staan met een RROD (komt omdat ik ze zo koop), als ik die opstuur denk ik dat ik ze net zo hard weer terug krijg, geflashed of niet...

Nu zijn bijna alle kasten hier wel buiten garantie, dus dan zal ik sowieso even moeten wachten tot ik een betere kast heb met nog wat garantie over.

Die garantiezegels zijn wel triest zeg, even de fΓΆhn van mijn zusje geleend, en heb hem nu keurig op een stikkervel zitten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

xbox open geweest > ermee gerommeld > geen garantie.

Dat zal de denkwijze zijn van MS, dat er soms xboxen tussendoor glippen zal ongetwijfeld zo zijn.

Of je recht hebt op garantie volgens Europees recht weet ik niet, maar zie het maar eens voor elkaar te krijgen dat je hem gerepareerd krijgt als hij open is geweest. Recht hebben en recht krijgen zijn twee hele verschillende dingen, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leex70
Ze zullen hem zeker terug moeten sturen. Het is en blijft mijn xbox.
Het terugstuurproces hebben ze trouwens prima geregeld!

I'll let you know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
Insturen naar M$ heeft geen zin meer, het beleid ia aangescherpt en meeste consoles waar maar iets aan is veranderd komen ongerepareed retour. Het kost je enkel de verzendkosten, want reparatiekosten krijg je terug gestort.(zou ik hem wel eerst even terug zetten op de orginele firmware)

Zelf repareren is relatief makkelijk door je x-clamp te vervangen en eventueel je heatsink.
Zie meer daar over op: http://www.llamma.com/xbo..._of_light_x-clamp_fix.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij is de originele vraag van het topic wel beantwoord. Er staat nu alleen maar troep over "hoe je je Xbox terug kunt flashen voor garantie bij M$", en dat soort zaken.

Gaan jullie het weer hebben over dingen die wel toegestaan zijn, of zal ik dit topic maar op slot gooien? Jullie keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

x-clamp fix werkt helaas niet altijd even goed.

Het beste is om hem opnieuw te reflowen maar dat kan ook niet altijd overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57
lichtjes offtopic

nieuwe freeboot is uit..

voor de mensen die het boeit..
I. Introduction
================

freeBOOT is a rebooter for the Microsoft Xbox 360. This version of freeBOOT
allows you to reboot into kernel 2.0.8955 on all Xenon, Zephyr, Falcon, and
Jasper consoles with 16MB flashes, which are vulnerable to the JTAG hack.
Support for Opus and Jasper consoles with larger flashes will follow soon.

As freeBOOT needs a second flash memory to store kernel 2.0.8955 and
associated data, either a Cygnos360 or an xD card mod is required at the
moment.
- Harddisk authentication disabled

The Xbox 360 will now accept any SATA harddisk.

- removed XEX signature checks

http://www.xboxhacker.net/index.php?topic=12981.0

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Gaat de goede kant op, ze hebben de rebooter werkend zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:56
Is er een manier om zonder je xbox op internet te zetten te kijken of je xbox gebanned is? Wil liever niet mijn hardeschijf functies enzo kwijtraken.
Had volgens mij ergens gelezen dat je via xbox.com en dan bij de garantieinfo kon zien of je gebanned was (geen idee of dit waar is), maar er staat bij mij alleen dat er nog gewoon garantie op zit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rikrik schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:29:
Is er een manier om zonder je xbox op internet te zetten te kijken of je xbox gebanned is? Wil liever niet mijn hardeschijf functies enzo kwijtraken.
Had volgens mij ergens gelezen dat je via xbox.com en dan bij de garantieinfo kon zien of je gebanned was (geen idee of dit waar is), maar er staat bij mij alleen dat er nog gewoon garantie op zit. 8)7
Xbox nederland bellen en aanbieden ter reparatie. Ik denk dat zij iets eerder weten of hij al gebanned is en als dat zo is vertellen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-06 23:19

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Ik heb gewoon die Xbox LIVE connection test gedaan (zonder account ingelogt anders gaan die meteen op LIVE wanneer de test slaagt. Bij een bepaalde error code weet je dat je gebanned bent. ;) Ik niet in ieder geval. :D

http://www.youtube.com/watch?v=UVmuJw_IPNg

[ Voor 5% gewijzigd door i7x op 02-12-2009 18:20 ]

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
i7x schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:19:
Ik heb gewoon die Xbox LIVE connection test gedaan (zonder account ingelogt anders gaan die meteen op LIVE wanneer de test slaagt. Bij een bepaalde error code weet je dat je gebanned bent. ;) Ik niet in ieder geval. :D

http://www.youtube.com/watch?v=UVmuJw_IPNg
En als de test niet slaagt is je xbox gebanned, lekkere test is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:46:
Volgens mij is de originele vraag van het topic wel beantwoord. Er staat nu alleen maar troep over "hoe je je Xbox terug kunt flashen voor garantie bij M$", en dat soort zaken.

Gaan jullie het weer hebben over dingen die wel toegestaan zijn, of zal ik dit topic maar op slot gooien? Jullie keuze.
Ok, er is blijkbaar besloten. Dit gaat niet meer om het live gold, de gamertag, etc. lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2009 08:41 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.