De arcade spellen die waren meegeleverd op mijn XBOX werken overigens niet meer hoor...SCIxX schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:03:
[...]
Het feit dat een xbox gemakkelijk te flashen is staat hier los van. Of er van de miljoen bans een paar onterechte tussen zitten, ongetwijfeld, bij elke procedure binnen bedrijven die klanten betreffen gaat altijd wel 0.01% mis. Wat je nou wel of niet kan offline met een gebannede xbox weet ik niet, je kan iig wel al je arcade en normale spellen gewoon nog spelen.
Jij wilt dus zeggen dat jij functionaliteit kwijt bent geraakt door een ban van Microsoft zonder dat jij de standaard configuratie van de XBOX hebt aangepast? Want op het moment dat jij de standaard configuratie aanpast is het mogelijk gecopieerde games te spelen en hier kan en mag Microsoft tegen optreden.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:51:
[...]
Waar haal je nou toch vandaan dat ik probeer goed te praten dat ik hem geflashd heb? Het gaat er alleen om dat Microsoft moedwillig functies uitschakelt die niks met het Live! netwerk te maken hebben en die ook niet voortkomen uit de flash zelf.
En als je had gelezen had je ook gezien dat ik juist nooit modchips hebt gebruikt...
En het niet eens zijn met de gang van zaken bij Microsoft, waar zie jij op de doos of de website staan dat Microsoft jou console kan aanpassen zodat ook offline functionaliteiten niet meer functioneren? Lijkt me toch wel behoorlijk belangrijk dat dat duidelijk aangegeven wordtIn Nederland is het namelijk zo dat uitzonderlijke regelingen in de algemene voorwaarden(als deze voor de consument bedoelt is dan) expliciet moeten worden vermeldt aangezien zelfs de wetgever er vanuit gaat dat iemand onmogelijk alles gaat lezen...
Nu heeft Microsoft het gemak dat zij dit kunnen doen op het moment dat een XBOX online komt en een XBOS niet alleen voor online- maar ook voor offline content kunnen blokkeren.
Wat betreft het makkelijk kunnen flashen van een console hoeft nog niet te betekenen dat het ook mag. Als iemand de deur van zijn woning open laat staan betekent het nog niet dat jij zonder uitnodiging naar binnen mag wandelen of om een ander voorbeeld te geven onbeveiligde WiFi verbindingen, wanneer jij gebruik maakt van de WiFi verbinding van jouw buren zonder toestemming van jouw buren, dan ben jij ook strafbaar, ookal gaat dit heel makkelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 15-11-2009 18:11 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dat snap ik, maar sinds wanneer is firmware updaten/aanpassen illegaal?_Dune_ schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:09:
[...]
Wat betreft het makkelijk kunnen flashen van een console hoeft nog niet te betekenen dat het ook mag. Als iemand de deur van zijn woning open laat staan betekent het nog niet dat jij zonder uitnodiging naar binnen mag wandelen of om een ander voorbeeld te geven onbeveiligde WiFi verbindingen, wanneer jij gebruik maakt van de WiFi verbinding van jouw buren zonder toestemming van jouw buren, dan ben jij ook strafbaar, ookal gaat dit heel makkelijk.
Volgens mij download je dan de verkeerde games, of ben je zo raar om geimporteerde spellen echt te kopen.Boeboe schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:59:
[...]
Bullshit. Ik speel al sinds de psx periode Japanse importgames en als je op de xbox360 regiolocks kon omzeilen door hem te flashen had ik dit al lang geleden gedaan met een tweede xbox. Dit is echter NIET mogelijk. Een flash laat je niet toe om officiele importgames te spelen die regiolocked zijn. Het feit dat piraten met dit excuus blijven komen bewijst dan ook keer op keer dat ze enkel excuses verzinnen om te doen lijken alsof ze eerlijke bedoelingen hebben, hoewel ze in werkelijkheid nog NOOIT een regiolocked game geimporteerd hebben
Ik kan me niet voorstellen dat er bij de gekopieerde spellen er ook niet een regio-unlock overheen gaat.
Toont imho wel enigszins de belachelijke redenering van veel van de modders aan.
- Of ze komen met een onzin-argument
- Of ze downloaden de "juweeltjes" weer waardoor alsnog de maker benadeelt wordt en de regio-lock er niets mee te maken heeft.
(Ik heb geen xbox/ps3/psp dus ik heb er niet daadwerkelijk een idee van , maar gewoon een vermoeden )
- Ik had iets gehoord dat als je je gamertag op een andere xbox recovert je dan je savegames kwijt bent, klopt dit??
-Yup, gewoon je HDD op een andere xdoos klikken en je hebt ze terug - Op xbox live heb ik ooit dlc voor fable II gekocht, is deze nog beschikbaar als ik mijn gamertag recover??
-Yup, gewoon opnieuw downloaden - Ik heb nog een 1/2 jaar xbox live gold ben ik dit ook kwijt??
-Tijdens je ban word dit stilgezet, als je weer un-banned bent gaat het weer door - Is het mogelijk om met de gebande console system link te spelen ??
-Ja, zolang de spelversies gelijk zijn - En tot slot: Ik wil mijn xbox met ban verkopen aan mijn broertje wat moet ik hiervoor vragen??
(xbox 360 pro 60GB, 2 controllers, headset, vga HD kabel, diverse (gekopieerde games) op verbatim dl+'s)
Aangezien ik "gekopieerde games" erbij zie staan, zou ik nog geen 5 euro geven.. je bent dus IP banned. AKA: je xdoos kan niet meer online, met geen ENKEL account.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het is illegaal wanneer je er een kopieerbeveiliging mee kunt omzeilen, en dus aanzetten tot illegale activiteiten. Zo mag je bijvoorbeeld ook niet met 'inbrekersgereedschap' rondlopen op straat.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:17:
[...]
Dat snap ik, maar sinds wanneer is firmware updaten/aanpassen illegaal?Ik snap je punt even zo goed wel, maar het gaat er ook meer om dat het niet mijn probleem is dat Microsoft bang is dat ik hun banmethode doorstuur en dat ze daarom geen reden zouden willen overleggen waarom iemand gebant is zoals de persoon waarop ik reageerde impliceerde.
Dus je zegt hiermee dat mensen die toch graag legale spellen willen kopen (al is het in een andere regio) raar zijn.. Beetje vreemde redenering lijkt mij.Gomez12 schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:34:
[...]
Volgens mij download je dan de verkeerde games, of ben je zo raar om geimporteerde spellen echt te kopen.
[...]
Het probleem met het "flashen" van een xbox tegenwoordig. is dat hierbij geen updates worden weergeven...
Als een DVD drive in je xbox bijvoorbeeld Update v1.5 ofzo heeft. en je hebt net 1.6 gedownload. word je Autobanned zodra je weer inlogged..
ALS je je xbox flashed, speel dan simpelweg niet online.
Goedkoop is duurkoop in dit geval
.
Als een DVD drive in je xbox bijvoorbeeld Update v1.5 ofzo heeft. en je hebt net 1.6 gedownload. word je Autobanned zodra je weer inlogged..
ALS je je xbox flashed, speel dan simpelweg niet online.
Goedkoop is duurkoop in dit geval
Nope, je moet het wel in context zien.alex3305 schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:40:
[...]
Dus je zegt hiermee dat mensen die toch graag legale spellen willen kopen (al is het in een andere regio) raar zijn.. Beetje vreemde redenering lijkt mij.
Hackers zeggen vaak dat ze enkel hacken / ombouwen om geimporteerde spellen te spellen. Niet om gekopieerde spellen te spelen.
Boeboe zegt dat je helemaal geen legaal gekochte geimporteerde spellen kan spelen met een hack.
Dus of de hackers liegen dat het gedrukt staat, of je bent de uitzondering ( / raar ) als je geimporteerde spellen echt koopt ipv te kopieren.
Ik ben inderdaad ZO een rare jongen dat ik mijn games koop. Wat denk je? Zou ik er eens voor langs de dokter gaan?Gomez12 schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:34:
[...]
Volgens mij download je dan de verkeerde games, of ben je zo raar om geimporteerde spellen echt te kopen.
De console waarvoor ik het meeste import bezit is de PS2 (ben grote beatmania fan). Daarvoor heb ik speciaal een JP ps2 naast mijn EU ps2 gezet. Speciaal een JP xbox importeren voor de 2 jp games die ik bezit is momenteel niet te rechtvaardigen.
Ernstig, waarom nog moeite doen om deze "discussie" gaande te houden? De piraten WETEN dat ze drogredenen gebruiken. Dat is nu toch wel duidelijk?
[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 15-11-2009 19:27 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De xbox-360 is niet eens regio gebonden.. dus het is zobizo gelul om je xbox om te bouwen/modden/flashen w/e om geimporteerde spellen te spelen..Gomez12 schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:18:
[...]
Nope, je moet het wel in context zien.
Hackers zeggen vaak dat ze enkel hacken / ombouwen om geimporteerde spellen te spellen. Niet om gekopieerde spellen te spelen.
Boeboe zegt dat je helemaal geen legaal gekochte geimporteerde spellen kan spelen met een hack.
Dus of de hackers liegen dat het gedrukt staat, of je bent de uitzondering ( / raar ) als je geimporteerde spellen echt koopt ipv te kopieren.
Yeps, hetgeen betekend dat mensen een nieuwe 360 kopen en daar de gekochte spellen op spelen en de gebande houden voor de downloads of geen nieuwe kopen en dan maar alles gaan downloaden (wat mij niet de bedoeling lijkt van MS) toen mijn 360 gebanned werd bij de eerste wave heb ik de mijne laten flashen en koop nu wel alles voor de ps3 (nadeel van 2de hands kopen, ik heb geen idee wat mijn voorganger allemaal met de 360 gedaan heeft).mat.hi.as schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:17:
Op een gebande xbox kan ik toch 'gewoon' alle spellen offline spelen/opslaan? Over het algemeen speel ik geen MP modus, dus Live zou ik alleen gebruiken voor updates, maar daar betaal ik dan teveel voor extra, vind ik.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De XBOX is wel regio-locked voor een gedeelte van de spellen... Dat is overigens sowieso niet mijn reden waarom die geflasht is, maar ik zou sowieso nooit spellen importeren voor de XBOX omdat ik geen zin heb in dat gezeik dat ik elk spel moet gaan controleren op region-lock en talen die op een disc staan terwijl ik bij de PS3 alles importeer omdat er sowieso geen region-lock op zit en meestal in alle landen alle talen op de disc staan omdat de Blu-Ray Disc's daar nou eenmaal meer ruimte voor bieden...D4NG3R NL schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:31:
[...]
De xbox-360 is niet eens regio gebonden.. dus het is zobizo gelul om je xbox om te bouwen/modden/flashen w/e om geimporteerde spellen te spelen..
Overigens heb ik in grofweg een halfjaar XBOX360: Gears of War 2, Forza Motorsport 3 en dus afgelopen week MW2 gekocht(daarnaast kreeg ik nog Lego: Indiana Jones en Kung Fu Panda er bij)...Dat zijn alle spellen die ik het geld waard vond om direct tot aanschaf over te gaan, en als hij niet te flashen was geweest had ik sowieso nooit een XBOX gekocht, dus indirect heeft Microsoft al meer aan mij verdient dan ze hadden gedaan als hij wel goed beveiligd was geweest
FIFA10 heb ik bijvoorbeeld "getest" op de XBOX360 maar uiteindelijk voor de PS3 gekocht omdat ik daar de controller toch fijner vindt, kan Microsoft wel doen alsof ze zo veel geld mislopen aan mij, maar meer geld als ik nu uitgeef aan games(200/300 per maand) zou ik toch nooit doen...
Maar goed, voor de tere zieltjes van alle moraalridders hier, ja het is fout om te downloaden
Er zijn genoeg mensen die zeiken over het feit dat een game gebugt is(terwijl dat door een no-cd key of in het geval van de 360 een wave patch komt) terwijl ze er niet eens voor betaald hebben, als je er niet voor betaald heb je ook geen recht van spreken, voor zover zijn we het hopelijk met elkaar eens

[ Voor 21% gewijzigd door Rctworld op 15-11-2009 19:57 ]
Na alle posts eens doorgelezen te hebben heb ik na zitten denken of ik zou reageren of niet. Helaas, ik kan het niet laten.
Als je een xbox 360 aanschaf en xbox live gebruikt dien je akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden. Dat houdt voor mij in het kort gezegd in dat je je console niet openschroeft, software gebruikt die je via de winkels of xbox live kan verkrijgen en geen aanpassingen doet die xbox live kunnen beinvloeden.
MS beloofd een goede service in xbox live. Dan vind ik het logisch dat ze er alles aan doen om idioten (sorry ik heb er geen ander woord voor) te weren die al dan niet de optie hebben om het voor anderen te verzieken.
Xbox live is als gesloten systeem bedoeld, dus geen openingen voor modified content!
En als je het er niet mee eens bent, dan koop je zoals eerder al geschreven geen xbox meer, je bent zelf de fout in gegaan en je had het kunnen weten!
ps. Austin_77 haat die 'fuck de wereld ik doe wat ik wil en niemand mag daar iets van zeggen'-attitude
Als je een xbox 360 aanschaf en xbox live gebruikt dien je akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden. Dat houdt voor mij in het kort gezegd in dat je je console niet openschroeft, software gebruikt die je via de winkels of xbox live kan verkrijgen en geen aanpassingen doet die xbox live kunnen beinvloeden.
MS beloofd een goede service in xbox live. Dan vind ik het logisch dat ze er alles aan doen om idioten (sorry ik heb er geen ander woord voor) te weren die al dan niet de optie hebben om het voor anderen te verzieken.
Xbox live is als gesloten systeem bedoeld, dus geen openingen voor modified content!
En als je het er niet mee eens bent, dan koop je zoals eerder al geschreven geen xbox meer, je bent zelf de fout in gegaan en je had het kunnen weten!
ps. Austin_77 haat die 'fuck de wereld ik doe wat ik wil en niemand mag daar iets van zeggen'-attitude
[ Voor 6% gewijzigd door austin_77 op 15-11-2009 20:15 ]
Even over het aantal, want dat gaat weer een totaal eigen leven leiden. Eerst was het rond de 200.000. Daarna kwam er een "bron" bij een UK nieuwssite dat het er wel eens 600.000 konden zijn. Daarna kwam een onbetrouwbare website in de US met 1 miljoen, wat klakkeloos werd overgenomen. Inmiddels praat Rctworld hier over 1.000.000+.... Ja, zo komen we er wel
Er zijn geen officiele aantallen genoemd, maar als het meer is dan 200 a 300k eet ik mijn controller op.
Er zijn geen officiele aantallen genoemd, maar als het meer is dan 200 a 300k eet ik mijn controller op.
Okey tussen de 600k en de 1 miljoen is het laatste officiële bericht, althans "officieel" want het komt van MSNBC:PWM schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:18:
Even over het aantal, want dat gaat weer een totaal eigen leven leiden. Eerst was het rond de 200.000. Daarna kwam er een "bron" bij een UK nieuwssite dat het er wel eens 600.000 konden zijn. Daarna kwam een onbetrouwbare website in de US met 1 miljoen, wat klakkeloos werd overgenomen. Inmiddels praat Rctworld hier over 1.000.000+.... Ja, zo komen we er wel![]()
http://www.msnbc.msn.com/...nology_and_science-games/
Maar dat is toch echt van Microsoft zelf, en dat zijn alleen nog maar de consoles die op internet aangesloten zijn en geflagged... Die van mij was op het moment van schrijven van dat bericht nog niet gebanned
Dus veel plezier met het eten van je controller

Overigens even uit het bericht gehaald:
Je garantie vervalt dus, en je krijgt een ban van Live? Dat zeggen ze zelf al"All consumers should know that piracy is illegal and that modifying their Xbox 360 console violates the Xbox Live terms of use, will void their warranty and result in a ban from Xbox Live,"
[ Voor 17% gewijzigd door Rctworld op 15-11-2009 20:31 ]
Precies zoals je het zegt "De XBOX is wel regio-locked voor een gedeelte van de spellen..." de xbox ZELF is niet regiogebonden, je kan er overal mee online gaan ect. Spellen daarintegen zijn soms wel regiogebonden...Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:52:
[...]
De XBOX is wel regio-locked voor een gedeelte van de spellen... Dat is overigens sowieso niet mijn reden waarom die geflasht is, maar ik zou sowieso nooit spellen importeren voor de XBOX omdat ik geen zin heb in dat gezeik dat ik elk spel moet gaan controleren op region-lock en talen die op een disc staan terwijl ik bij de PS3 alles importeer omdat er sowieso geen region-lock op zit en meestal in alle landen alle talen op de disc staan omdat de Blu-Ray Disc's daar nou eenmaal meer ruimte voor bieden...
Overigens heb ik in grofweg een halfjaar XBOX360: Gears of War 2, Forza Motorsport 3 en dus afgelopen week MW2 gekocht(daarnaast kreeg ik nog Lego: Indiana Jones en Kung Fu Panda er bij)...Dat zijn alle spellen die ik het geld waard vond om direct tot aanschaf over te gaan, en als hij niet te flashen was geweest had ik sowieso nooit een XBOX gekocht, dus indirect heeft Microsoft al meer aan mij verdient dan ze hadden gedaan als hij wel goed beveiligd was geweest![]()
FIFA10 heb ik bijvoorbeeld "getest" op de XBOX360 maar uiteindelijk voor de PS3 gekocht omdat ik daar de controller toch fijner vindt, kan Microsoft wel doen alsof ze zo veel geld mislopen aan mij, maar meer geld als ik nu uitgeef aan games(200/300 per maand) zou ik toch nooit doen...
Maar goed, voor de tere zieltjes van alle moraalridders hier, ja het is fout om te downloadenDus jullie gebruiken die veels te dure internetverbinding alleen maar om game trailers te streamen ofzo?
![]()
Er zijn genoeg mensen die zeiken over het feit dat een game gebugt is(terwijl dat door een no-cd key of in het geval van de 360 een wave patch komt) terwijl ze er niet eens voor betaald hebben, als je er niet voor betaald heb je ook geen recht van spreken, voor zover zijn we het hopelijk met elkaar eensMaar de 360 en de PS3 zijn officieel toch ook multimedia apparaten en waarom zou Microsoft daarvoor bij sommige mensen de Media Center Extender moeten uitschakelen omdat de DVD-speler geflasht is?
En tenzij je XBOX ook gestolen is hebben we daar toch gewoon netjes voor betaald dacht ik zo, dus wie is Microsoft om dat uit te schakelen?
Dan zijn het er nog schandalig veel die hun xbox gemod hebben, zegPWM schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:18:
Even over het aantal, want dat gaat weer een totaal eigen leven leiden. Eerst was het rond de 200.000. Daarna kwam er een "bron" bij een UK nieuwssite dat het er wel eens 600.000 konden zijn. Daarna kwam een onbetrouwbare website in de US met 1 miljoen, wat klakkeloos werd overgenomen. Inmiddels praat Rctworld hier over 1.000.000+.... Ja, zo komen we er wel![]()

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
raar dan dat er toch zoveel games verkocht worden hé...anandus schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:00:
[...]
Dan zijn het er nog schandalig veel die hun xbox gemod hebben, zeg
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Nee ook 1.61 word door MS herkend. Wil je online gamen, dan zul je moeten wachten op iXtreme LT dat eerst alleen voor LiteOn drives zal verschijnen. De enige aanpassing in 1.61 is het overslaan van de wavecheck waardoor je ook wave 4 games kunt spelen. Voor de rest is het hetzelfde als versie 1.60.audb schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:13:
Op piratebay drijft ergens een programmatje rond waar mee naar zeggen je de ban van de xbox kan omzeilen.
Of dit ook echt werkt kan ik je niet zeggen maar het enige wat je het kan kosten is een dvdtje en met een beetje geluk kan je weer op live.
Zorg er wel voor dat je dvd speler weer de originele software heeft anders kan je aan de gang blijven.
Ps ixtreme 1.61 zou bannen moeten voorkomen maar ook dat is niet zeker.
PS. ook ik was die unban methode tegengekomen. De DVD schijnt volgens enkele mensen te werken maar alleen wanneer een bepaalde update nog niet geïnstalleerd is en het is maar de vraag hoe lang dit nog onopgemerkt blijft voor MS. Een andere methode van Xbox-Scene werkt ook maar je hebt er wel een tweede (niet gebande) Xbox voor nodig om wat gegevens te kopiëren. Deze twee Xboxen mogen ook niet tegelijkertijd met LIVE verbonden zijn. Niet heel zinvol dus.
[ Voor 21% gewijzigd door i7x op 15-11-2009 21:07 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Hoe bedoel je?Icekiller2k6 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:02:
[...]
raar dan dat er toch zoveel games verkocht worden hé...
Uit dit stuk maak ik dus een aantal dingen op. MS denkt extra te kunnen verdienen aan MW2 want dat is dé game en ja dan wil men wel een werkende Xbox in huis hebben.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:27:
[...]
Okey tussen de 600k en de 1 miljoen is het laatste officiële bericht, althans "officieel" want het komt van MSNBC:
Het bannen gebeurt niet alleen bij mensen die een 'illegale' game hebben gespeeld. Ook degene die alleen een grotere harddisk in hun Xbox wilden worden ook genaaid.
Bij dat laatste kun je dus wel heel duidelijk het auto-voorbeeld gebruiken. Je hebt een Ford. Je zet een niet Ford-uitlaat onder je auto en bij het eerste de beste garage-bezoek slopen je autoradio, airco en steken je banden lek. Zo meneer u kunt er nog wel mee rijden maar wel heeeel langzaam. En de extraatjes (autoradio en airco) hebben we voor u uitgeschakeld.
Waarom wij dat doen? Tsja u heeft zelf een uitlaat onder uw auto gezet. En dat mag niet van ons. U had sowieso een uitlaat (tegen woekerprijs) bij ons moeten kopen. Helaas pindakaas. Maar gaat u maar lekker zeuren en klagen wij staan in ons recht.

Gaat helaas niet helemaal op. Bij je Ford zit geen clausule bij dat je hem aanpast of gebruikt met onderdelen die niet door Ford zijn goedgekeurd. Microsoft doet dit wel...ManiacsHouse schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:09:
[...]
Uit dit stuk maak ik dus een aantal dingen op. MS denkt extra te kunnen verdienen aan MW2 want dat is dé game en ja dan wil men wel een werkende Xbox in huis hebben.
Het bannen gebeurt niet alleen bij mensen die een 'illegale' game hebben gespeeld. Ook degene die alleen een grotere harddisk in hun Xbox wilden worden ook genaaid.
Bij dat laatste kun je dus wel heel duidelijk het auto-voorbeeld gebruiken. Je hebt een Ford. Je zet een niet Ford-uitlaat onder je auto en bij het eerste de beste garage-bezoek slopen je autoradio, airco en steken je banden lek. Zo meneer u kunt er nog wel mee rijden maar wel heeeel langzaam. En de extraatjes (autoradio en airco) hebben we voor u uitgeschakeld.
Waarom wij dat doen? Tsja u heeft zelf een uitlaat onder uw auto gezet. En dat mag niet van ons. U had sowieso een uitlaat (tegen woekerprijs) bij ons moeten kopen. Helaas pindakaas. Maar gaat u maar lekker zeuren en klagen wij staan in ons recht.
Sowieso is de auto vergelijking vaak krommer dan gedacht. Dit kun je beter vergelijken met het aanpassen van een meterkast: "ja meneer ik wilde gewoon meer stroom trekken dan de stoppen/meter aankunnen"
verder met Ausin_77 eens...
Juist, iedereen die zich niet aan de overeenkomst houdt die wordt "genaaid".ManiacsHouse schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:09:
[...]
Misschien dat mensen dan eens nadenken voordat ze iets doen...
gezien het feit dat er een miljoen xbox's omgebouwd zijn er toch zoveel legale games verkocht zijn..
al mijn xboxe'n zijn omgebouwd (5xbox's 360) ik heb ongeveer 70 legale xbox360 games.. wil je iets zeggen..? Ik gebruik kopies als kameraden komen.. aangezien er dan nogal wat gedronken word..Gomez12 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:26:
[...]
Juist, iedereen die zich niet aan de overeenkomst houdt die wordt "genaaid".
Misschien dat mensen dan eens nadenken voordat ze iets doen...
[ Voor 49% gewijzigd door Icekiller2k6 op 15-11-2009 21:30 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Dat vind ik HEEL ongeloofwaardig. Niet alleen de "ik heb 70 games" maar ook de "kopies voor als kameraden komen omdat er dan nogal gedronken wordt".
Ik heb het al eerder gezegd: Hier zitten veel blatante leugenaars, sommigen zijn al ontmaskerd en degenen die je niet ontmaskert zullen het nooit toegeven.
Ik heb het al eerder gezegd: Hier zitten veel blatante leugenaars, sommigen zijn al ontmaskerd en degenen die je niet ontmaskert zullen het nooit toegeven.
Onzin. Je insinueert nu dat MS bewust in eigen vingers snijdt door het kopen van hun eigen hardware te ontmoedigen.Het bannen gebeurt niet alleen bij mensen die een 'illegale' game hebben gespeeld. Ook degene die alleen een grotere harddisk in hun Xbox wilden worden ook genaaid
[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 15-11-2009 21:50 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is voor zover ik weet niet juist hoor..ManiacsHouse schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:09:
[...]
Dit is niet illegaal, maar mag niet icm met xbox live, gezien dit in de voorwaarden staat. Het is ook niet zo vreemd, het heeft niet alleen te maken met downloaden van spellen, maar ook cheaten etc. wat mogelijk wordt als je je eigen firmware erop gaat zetten.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:17:
[...]
Dat snap ik, maar sinds wanneer is firmware updaten/aanpassen illegaal?
Ik ken het artikel, en het blijft een ruk bron. MSNBC is geen spreekbuis van het Xbox team, en het minderheidsbelang van MS in MSNBC heeft niks met de nieuwsvergaring te maken. Mijn controller blijft lekker liggen.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:27:
[...]
Okey tussen de 600k en de 1 miljoen is het laatste officiële bericht, althans "officieel" want het komt van MSNBC:
Maar dat is toch echt van Microsoft zelf, en dat zijn alleen nog maar de consoles die op internet aangesloten zijn en geflagged... Die van mij was op het moment van schrijven van dat bericht nog niet gebanned![]()
Dus veel plezier met het eten van je controller
Omdat er miljoenen niet omgebouwd zijn, misschien?Icekiller2k6 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:29:
[...]
gezien het feit dat er een miljoen xbox's omgebouwd zijn er toch zoveel legale games verkocht zijn..
Het zou pas opzienbarend zijn als alle xboxen omgebouwd zouden zijn en er nog games verkocht worden
'Legale games'? Worden er ook illegale games verkocht dan?
Dat je jezelf en je kameraden beter op moet voeden zodat ze weten hoe ze met spullen om moeten gaan als ze gedronken hebben.Icekiller2k6 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:29:
[...]
al mijn xboxe'n zijn omgebouwd (5xbox's 360) ik heb ongeveer 70 legale xbox360 games.. wil je iets zeggen..? Ik gebruik kopies als kameraden komen.. aangezien er dan nogal wat gedronken word..
Kom op, pure lompheid / vernielen van spullen gaat nu aangedragen worden als argument om om te bouwen?
Verwijderd
Nee, dat geeft hem de vrijheid om zo met zijn eigen spullen om te gaan als hij op dat moment wil.Gomez12 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:26:
[...]
Dat je jezelf en je kameraden beter op moet voeden zodat ze weten hoe ze met spullen om moeten gaan als ze gedronken hebben.
Kom op, pure lompheid / vernielen van spullen gaat nu aangedragen worden als argument om om te bouwen?
Maar als-ie met z'n vrienden speelt maakt een Live ban toch niet uit?Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:32:
[...]
Nee, dat geeft hem de vrijheid om zo met zijn eigen spullen om te gaan als hij op dat moment wil.
Jij hebt 5 Xbox 360's met 70 games, en hebt ze omgebouwd omdat jouw vrienden niet met het schijfje om kunnen gaan en er op gaan staan?Icekiller2k6 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:29:
[...]
al mijn xboxe'n zijn omgebouwd (5xbox's 360) ik heb ongeveer 70 legale xbox360 games.. wil je iets zeggen..? Ik gebruik kopies als kameraden komen.. aangezien er dan nogal wat gedronken word..

Deze ga ik bookmarken, komt vast nog eens van pas
Waarom zijn het altijd de mensen met een gemodde Xbox die zeggen de meeste games te hebben gekocht? Lijkt me echt fantastisch voor MS (en Nintendo, Sony (psp)). Je platform ligt open, iedereen gaat snel zijn apparaat modden, om vervolgens naar de winkel te rennen voor hun games
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 15-11-2009 22:38 ]
Dat is juist het punt, het is logisch dat je gebant wordt van XBOX Live!, maar wat heeft dat met het installen van games op je HDD of de media center extender te maken?SCIxX schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:04:
[...]
Dit is niet illegaal, maar mag niet icm met xbox live, gezien dit in de voorwaarden staat. Het is ook niet zo vreemd, het heeft niet alleen te maken met downloaden van spellen, maar ook cheaten etc. wat mogelijk wordt als je je eigen firmware erop gaat zetten.
Toch, weet ik dat wanneer er een aangepaste firmware/OS whatever komt voor de PS3 ik deze alleen om zou bouwen om er bijvoorbeeld emulators op te draaien. Daarnaast lijkt het mij bijvoorbeeld ook leuk om te zien hoe een Wiimote (eventueel inclusief emulator) op draait.PWM schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:35:
[...]
Jij hebt 5 Xbox 360's met 70 games, en hebt ze omgebouwd omdat jouw vrienden niet met het schijfje om kunnen gaan en er op gaan staan?![]()
Deze ga ik bookmarken, komt vast nog eens van pas
Waarom zijn het altijd de mensen met een gemodde Xbox die zeggen de meeste games te hebben gekocht? Lijkt me echt fantastisch voor MS (en Nintendo, Sony (psp)). Je platform ligt open, iedereen gaat snel zijn apparaat modden, om vervolgens naar de winkel te rennen voor hun games
Momenteel heb ik hier voor mijn PS3 namelijk een spel of 16 staan (nog geen jaar oud) en dan praat ik niet eens over de gekochte PSN spellen en extra's. Ik vind nog steeds dat goede inzet beloond mag worden hierin.
die gast met 70 legale games terzijde,
hoe zit het eigenlijk met mensen die het _echt_ (zou echt niet weten waarom iemand het echt zou doen) alleen maar gebruiken om hun eigen backups af te spelen? die worden geheid ook gebanned maar doen in niks illegaals (wat de nederlandse wet betreft) of mag je je eigen backups ook niet spelen van de live voorwaarden?
hoe zit het eigenlijk met mensen die het _echt_ (zou echt niet weten waarom iemand het echt zou doen) alleen maar gebruiken om hun eigen backups af te spelen? die worden geheid ook gebanned maar doen in niks illegaals (wat de nederlandse wet betreft) of mag je je eigen backups ook niet spelen van de live voorwaarden?
Of als ze willen dat je niet meer online gamed, hadden ze je ook alleen van gold kunnen bannen.Rctworld schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:26:
[...]
Dat is juist het punt, het is logisch dat je gebant wordt van XBOX Live!, maar wat heeft dat met het installen van games op je HDD of de media center extender te maken?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit topic loopt de laatste tijd wel hard, nu Modern Warfare 2 uit is
Zit wat in, in theorie... Dan kun je nog wel geld uitgeven op de store... Dat is voor Microsoft ook beter. Ben alleen bang dat dat niet echt heel erg afschriktMeNTaL_TO schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:24:
[...]
Of als ze willen dat je niet meer online gamed, hadden ze je ook alleen van gold kunnen bannen.

In deze is dat niet relevant aangezien de voorwaarden van Live simpelweg zeggen dat je je console niet mag aanpassen. Als je backups speelt dan heb je je console aangepast.cuberob schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:24:
Hiervoor heeft MS dan ook de functie toegevoegt om spellen te installeren naar je HDD. als je DVD beschadigt is kan je je spel meestal alsnog spelen. Volgensmij als je een orgineel spel installeert naar je HDD. kan je met een Kopie spelen. Hierbij pas je je xdoos niet aan, dus is het legaalmace schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:55:
[...]
In deze is dat niet relevant aangezien de voorwaarden van Live simpelweg zeggen dat je je console niet mag aanpassen. Als je backups speelt dan heb je je console aangepast.
Vrijdag ook geband. Speel eigenlijk alleen maar twee spellen, namelijk Fifa 10 en Lips.
Heb vrijdag een update voor Lips gedownload, namelijk het Lips Power Pack. Uurtje later was ik geband. Dus pas op! Niet downloaden die update!
Heb vrijdag een update voor Lips gedownload, namelijk het Lips Power Pack. Uurtje later was ik geband. Dus pas op! Niet downloaden die update!
Nee, dit klopt niet.D4NG3R NL schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:18:
[...]
Hiervoor heeft MS dan ook de functie toegevoegt om spellen te installeren naar je HDD. als je DVD beschadigt is kan je je spel meestal alsnog spelen. Volgensmij als je een orgineel spel installeert naar je HDD. kan je met een Kopie spelen. Hierbij pas je je xdoos niet aan, dus is het legaal.
Je moet sowieso het spel in de drive hebben voordat je het van de HDD kan spelen, en het moet absoluut een origineel zijn als je je console niet gemod hebt.
Dat is dus helemaal niet waar. Mijn Xbox is ook gebanned, maar ik kocht ook af en toe gewoon DLC en Arcade games. Het is niet zo zwart-wit als dat je denkt.SCIxX schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:10:
[...]
Mensen met een gemodde xbox dragen toch niks bij, die zijn ze liever kwijt dan rijk.
Beauty is in the eye of the beerholder
Je moet er eens op letten als je een (legaal) schijfje in de console hebt zitten en op xbox live (bv marketplace) gaat. Je hoort duidelijk dat er regelmatig dingen van dit schijfje worden uitgelezen. Ik kan me niet herinneren dat dit vroeger ook het geval was. Zal dus toch wel een nieuwe check van dash update of live zijn.
"Je moet sowieso het spel in de drive hebben voordat je het van de HDD kan spelen"mace schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:33:
[...]
Nee, dit klopt niet.
Je moet sowieso het spel in de drive hebben voordat je het van de HDD kan spelen, en het moet absoluut een origineel zijn als je je console niet gemod hebt.
Ja, dat is mijn punt juist
mijn Oblivion was zwaar bekrast nadat ik hem aan een vriend had uitgeleend.. hij heeft later zelf oblivion gekocht. toen installeerde ik hem op mijn HDD, en kon ik mijn eigen -normaal onspeelbare- schijfje gewoon gebruiken.
Euh, dit topic loopt hard sinds de laatste banwave, en die viel inderdaad tegelijk met MW2ThinkPadd schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:28:
Dit topic loopt de laatste tijd wel hard, nu Modern Warfare 2 uit is![]()
En je hebt geen gemodde xbox? Dat is dan wel bizar als je geband wordt om een update?Gerald182 schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:26:
Vrijdag ook geband. Speel eigenlijk alleen maar twee spellen, namelijk Fifa 10 en Lips.
Denk niet dat dit heeft bijgedragen bij de Wave.Avenger 2.0 schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:45:
Je moet er eens op letten als je een (legaal) schijfje in de console hebt zitten en op xbox live (bv marketplace) gaat. Je hoort duidelijk dat er regelmatig dingen van dit schijfje worden uitgelezen. Ik kan me niet herinneren dat dit vroeger ook het geval was. Zal dus toch wel een nieuwe check van dash update of live zijn.
Ik speelde de laatste tijd alleen Forze welke ik ook als Limited Edition heb gekocht.
Met dit legaal schijfje in de dvd-drive werd ik vorige week gebanned. Er zal dus op een andere manier gecontroleerd worden denk ik.
Heb ook al iets gehoord over serienummers die worden opgeslagen op de dvd's. Deze worden bijv. ook op de HDD-installatie gezet. Heb hier alleen geen bron van.. lol

Oh zo.D4NG3R NL schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:58:
[...]
"Je moet sowieso het spel in de drive hebben voordat je het van de HDD kan spelen"
Ja, dat is mijn punt juistMEESTAL hoe bekrast je spel ook is.. als het op je HDD staat kan je alsnog je DVD erin doen en het spelen...
mijn Oblivion was zwaar bekrast nadat ik hem aan een vriend had uitgeleend.. hij heeft later zelf oblivion gekocht. toen installeerde ik hem op mijn HDD, en kon ik mijn eigen -normaal onspeelbare- schijfje gewoon gebruiken.
Ja klopt, hij kijkt alleen maar naar de Security Sector e.d.
Als dat klopt dan mag je hem spelen en dan leest hij verder de schijf niet meer.
Maar een kopie is absoluut uit den boze, dat mag ook niet als je hem met een origineel er op gezet hebt. Als je xbox gemod is dan werkt het wel uiteraard.
[ Voor 9% gewijzigd door mace op 16-11-2009 14:37 ]
Ach, ik heb mijn ban ook binnen. Omgebouwd dus niet zeuren. Toch kan het wel uit. Jaar lang spellen gespeeld die ik niet betaald heb. Nu koop je een arcade, zet je je hd daarop koop je spellen die je online wilt spelen.
En klaar ben je weer, of mis ik iets?
En klaar ben je weer, of mis ik iets?
Moeten we zeker ook naar iedereen mailen en word nog niet herkend door McAfee en Microsoft?anandus schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:17:
[...]
En je hebt geen gemodde xbox? Dat is dan wel bizar als je geband wordt om een update?
Ik geloof gerust dat er mensen tussen zitten die "ter goeder trouw" onterecht gebanned zijn!
Ik weet uit eigen ervaring dat MS geen 100% waterdichte controle heeft bij reparatie boxen.
Ik heb mijn xbox 2 maanden geleden opgestuurd voor reparatie. Ik kreeg een gerefurbished xbox retour met nieuwe serienummers.
Vervolgens heb ik mijn xbox open gemaakt aan mijn pc gehangen en wat bleek ik was in het bezit van een geflashed drive, namelijk Ixtreme 1.1!!!!!
Erg slordig en ik denk dat dit de deur open zet om in bepaalde gevallen er tegen in te gaan. Alleen bewijzen zal lastig worden.
Ik weet uit eigen ervaring dat MS geen 100% waterdichte controle heeft bij reparatie boxen.
Ik heb mijn xbox 2 maanden geleden opgestuurd voor reparatie. Ik kreeg een gerefurbished xbox retour met nieuwe serienummers.
Vervolgens heb ik mijn xbox open gemaakt aan mijn pc gehangen en wat bleek ik was in het bezit van een geflashed drive, namelijk Ixtreme 1.1!!!!!
Erg slordig en ik denk dat dit de deur open zet om in bepaalde gevallen er tegen in te gaan. Alleen bewijzen zal lastig worden.
Je besluit zomaar zonder reden om je drive maar eens uit je xbox die perfect onder garantie is te halen en die aan je pc te hangen en dan kom je tot de vaststelling dat hij al geflashed was? Wat sneu voor je zeg
Het punt is, je mag op je xbox volgens de NL-wetgeving best backups spelen. Enkel hoeft MS hier geen mogelijkheid voor aan te bieden ( doen ze ook niet )cuberob schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:24:
Enkel mag je niet je xbox modden.
Het recht op backups maken / gebruiken gaat niet boven alle andere wetten uit.
Ik lees sarcasme, maar ik begrijp je reactie totaal niet. Wellicht wil jij andere woorden lezen dan die er staan. Het is gewoon een constatering en wat mijn bedoelingen zijn doen niet ter zaken. Feit is dat ze spullen terug sturen die ze niet checken. En tja er zijn tweakers die net hun nieuwe HTC HD2 helemaal uit elkaar halen de de foto's hier posten, misschien zit je hier wel niet op je plek.Boeboe schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:45:
Je besluit zomaar zonder reden om je drive maar eens uit je xbox die perfect onder garantie is te halen en die aan je pc te hangen en dan kom je tot de vaststelling dat hij al geflashed was? Wat sneu voor je zeg
Mja dat zou ik dus ook doen als ik wat terug krijgt van MS.Boeboe schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:45:
Ik heb zelfs een voorbeeld van iemand die zijn gemodde xbox gerepareerd weer terugkrijgt incl. orginele Fifa.
BAS80 in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 64"
Maar krijg ik een refurbish omdat de mijne stuk is geweest dan test ik het wel door of alles wel origineel is, want ik heb ook mijn twijfels over de controle van MS.
Persoonlijk heb ik geen behoefde aan modden/flashen of iets dergelijks. Daar was mijn elite 'iets' te duur voor toen bijna €300. Voor 'test'
Voor de rest jammer voor de bans jongens, maarja een weloverwogen risico neem ik aan. De meeste hebben de aanschafprijs er toch wel 3 dubbel uit.....
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
MS controleert nooit of een Xbox geflashed is. Misschien best raar maar niet veel mensen zullen het aandurven hun Xbox dan nog op te sturen. Ook moet je erg voorzichtig zijn geweest met de garantie seal. Iets wat mij overigens wel gelukt is. Hij is nog in tact. Garantie is nu wel verlopen maar ik heb in het verleden een RROD gehadmark2000 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:28:
Ik geloof gerust dat er mensen tussen zitten die "ter goeder trouw" onterecht gebanned zijn!
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Tja, zolang je er maar op de koop bij neemt dat je in wezen jezelf automatisch bant ( en volgens de MS voorwaarden je garantie kwijt bent ) dan vind ik het best.BAS80 schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:40:
[...]
Mja dat zou ik dus ook doen als ik wat terug krijgt van MS.
Tja, uitzonderingen bevestigen de regel, het blijft mensen werk, waar gehakt wordt vallen spaanders.Ik heb zelfs een voorbeeld van iemand die zijn gemodde xbox gerepareerd weer terugkrijgt incl. orginele Fifa.
Hoeveel dooddoeners wil je horen?
Simpel feit is dat 2 meldingen bij lange na geen norm zijn. Zeker niet bij MS die vanwege RROD / oververhitting vele exemplaren heeft moeten omwisselen.
Sowieso zijn gemodde xboxen moeilijk qua garantie, ik gok dat MS ze officieel weigert maar dat ze dat volgens wetgeving niet mogen doen.
Ik zou me iets kunnen voorstellen dat ze die apart behandelen en dat elk gemod exemplaar ook een refurbished van hetzelfde soort ( dus gemod wel of niet succesvol ) terugkrijgt
Lijkt me erg sterk, als hij binnenkomt en voordat hij de deur uitgaat zal hij minimaal 1x aangezet worden ( eerst om te kijken of het echt niet werkt, daarna om te zien of hij het nu wel doet ). Ik neem aan dat dit niet handmatig gaat, een firmware check is er dan zo bijgepropt.i7x schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:10:
[...]
MS controleert nooit of een Xbox geflashed is.
Of ze er iets mee doen is een 2e.
[ Voor 18% gewijzigd door Gomez12 op 16-11-2009 21:49 ]
Verwijderd
Volgens mij is dat geen enkel probleem. Om je firmware te flashen moet je de xbox openmaken, en dus de zegel verbreken, en ja.... dan vervalt de garantie. Dit geldt allang al voor vele andere producten, dus ik zie niet in waarom dat bij een xbox opeens niet zou kunnen.Gomez12 schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:26:
[...]
Sowieso zijn gemodde xboxen moeilijk qua garantie, ik gok dat MS ze officieel weigert maar dat ze dat volgens wetgeving niet mogen doen.
Je bedoelt zoals pc's waarvan de kasten verzegeld zijn? Ik ging er altijd vanuit dat dat de grootste kolder was.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:45:
[...]
Volgens mij is dat geen enkel probleem. Om je firmware te flashen moet je de xbox openmaken, en dus de zegel verbreken, en ja.... dan vervalt de garantie. Dit geldt allang al voor vele andere producten, dus ik zie niet in waarom dat bij een xbox opeens niet zou kunnen.
Voor houdbare producten is er een regeling als je het zegel verbreekt ( / de houdbaarheid ten nadele beinvloed ) maar voor de rest van de producten is zo'n regeling me compleet onbekend.
Ik neem aan dat er voor zo'n zegel wel een speciaal iets nodig is, anders kan elke autodealer zo'n zegel op elke deur plakken et voila nooit geen garantie meer. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de vereisten van zo'n zegel.
Iemand een idee hoe je op een gebande console toch een update binnen kunt halen om bijvoorbeeld de nieuwe aflevering van Top Gear te kijken? Die is ge-encode in een recentere versie van de codec en deze ondersteund mijn xbox nog niet.
Dat schijnt inderdaad onzin te zijn, het enige wat vervalt is geloof ik je garantie op de assemblatie zelf, dus storingen die voortkomen uit verkeerd aangesloten kabels of statische elecktriciteit etc komen dan voor eigen rekening... Garantie op hardware kunnen ze in het geval van computers niet zo makkelijk onderuit komen, vooral omdat als je een computer zelf zou assembleren je ook garantie zou hebben op de individuele hardware.Gomez12 schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:24:
[...]
Je bedoelt zoals pc's waarvan de kasten verzegeld zijn? Ik ging er altijd vanuit dat dat de grootste kolder was.
[...]
Ik heb geen idee hoe dit met de XBOX geregeld is, ik snap dat ze het liever niet willen doen als die gemodificeerd is, maarja of dat geheel volgens de Europese wetgeving is... Als ik hun was zou ik in het geval van slechte hardware gewoon me mond houden en gelijk even de dvd-drive terugflashen
Heb je links naar die unban methodes? ik ben namelijk benieuwd hoe het precies werkt...i7x schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:04:
[...]
PS. ook ik was die unban methode tegengekomen. De DVD schijnt volgens enkele mensen te werken maar alleen wanneer een bepaalde update nog niet geïnstalleerd is en het is maar de vraag hoe lang dit nog onopgemerkt blijft voor MS. Een andere methode van Xbox-Scene werkt ook maar je hebt er wel een tweede (niet gebande) Xbox voor nodig om wat gegevens te kopiëren. Deze twee Xboxen mogen ook niet tegelijkertijd met LIVE verbonden zijn. Niet heel zinvol dus.
Nevermind. Methode vind je [url=""]hier[/url]!
En is echt niet te doen, trouwens...
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2009 00:02 ]
Serieuze vraag, wat is de meerwaarde van een unbanned console ( waarvoor je toch al een 2e moet kopen ) boven gewoon de nieuwe gebruiken?Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:10:
[...]
Heb je links naar die unban methodes? ik ben namelijk benieuwd hoe het precies werkt...
Nevermind. Methode vind je [url="http://./index.php?showtopic=695673"]hier[/url]!
En is echt niet te doen, trouwens...
Het is leuk dat het theoretisch werkt... Maar het praktische nut van een oude kunnen hergebruiken en een nieuwe weg kunnen gooien vind ik echt heel erg laag.
Of zie ik het nou verkeerd en slaat dat ding nog vanalles op buiten je gamertag om wat niet te kopieren is ofzo?
[ Voor 1% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2009 00:02 ]
enigste nut is dat je Games kunt installen.Gomez12 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:28:
[...]
Serieuze vraag, wat is de meerwaarde van een unbanned console ( waarvoor je toch al een 2e moet kopen ) boven gewoon de nieuwe gebruiken?
Het is leuk dat het theoretisch werkt... Maar het praktische nut van een oude kunnen hergebruiken en een nieuwe weg kunnen gooien vind ik echt heel erg laag.
Of zie ik het nou verkeerd en slaat dat ding nog vanalles op buiten je gamertag om wat niet te kopieren is ofzo?
Discussies over wat wel en niet mag, moraal goed is, of binnen het beleid past, horen hier niet thuis. Linkjes naar fora over xbox-modding waar staat hoe je je ban ongedaan maakt ook niet.
Dit soort postings zijn verwijderd, plaats ze niet meer aub
Dit soort postings zijn verwijderd, plaats ze niet meer aub
M'n Xbox 360 is ook vorige week geband!
Omdat die sowieso veel herrie maakte en ik geen spellen meer vanaf de hardeschijf kon spelen, waardoor die weer meer herrie maakte.
Heb ik dat K.T ding verkocht, voor mij geen Xbox meer dus of ze veel met het bannen opschieten vraag ik me af.
Ik ben in iedergeval geen klant meer van ze, en koop dus geen xbox spellen meer en ook geen live gold meer voor 60,- per jaar.
En dat dankzij het bannen, dus voordeel hebben ze er niet mee in mijn geval !!
Ga van't weekend een PS3 slim kopen, die maken tenminste ook minder herrie dan de xbox-en !!
Zag ook vorige week op een nieuws site dat ze een record hadden van 2 miljoen xbox-en tegelijk op live.
Als ze zo door gaan met bannen, zullen ze die aantalen in iedegeval niet meer halen..
Omdat die sowieso veel herrie maakte en ik geen spellen meer vanaf de hardeschijf kon spelen, waardoor die weer meer herrie maakte.
Heb ik dat K.T ding verkocht, voor mij geen Xbox meer dus of ze veel met het bannen opschieten vraag ik me af.
Ik ben in iedergeval geen klant meer van ze, en koop dus geen xbox spellen meer en ook geen live gold meer voor 60,- per jaar.
Ga van't weekend een PS3 slim kopen, die maken tenminste ook minder herrie dan de xbox-en !!
Zag ook vorige week op een nieuws site dat ze een record hadden van 2 miljoen xbox-en tegelijk op live.
Als ze zo door gaan met bannen, zullen ze die aantalen in iedegeval niet meer halen..
Kut 
Die van mij is dus ook geband blijkt nu (net nu ik hem wou verkopen, toch maar ff getest via network test)
Ik dacht dat het mij nooit zou overkomen, speelde sowieso geen spellen voor de release date, of op de release date.
Gooide de iso's ook altijd door abgx, dus het waren goed gebrande spellen.
Die van mij is dus ook geband blijkt nu (net nu ik hem wou verkopen, toch maar ff getest via network test)
Ik dacht dat het mij nooit zou overkomen, speelde sowieso geen spellen voor de release date, of op de release date.
Gooide de iso's ook altijd door abgx, dus het waren goed gebrande spellen.
Eigenlijk is dit een hele maffe redenatie.De Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:34:
Ik koop iets, klooi ermee, maak het daardoor kapot en koop dan maar een ander merk want ik mag het niet kapot maken.
Vreemd.
Waarom heb je dan ooit een 360 gekocht? Toch enkel maar meteen om hem te laten ombouwen zodat je geen games hoefde te kopen? Denk ik.
En ja, ik heb een 360 en nee die is niet omgebouwd. Heel expres. Omdat ik altijd rekening heb gehouden met het feit dat MS wel iets meer zag dan enkel de speeldatum van een game.
De doorslag was dat het de goedkoopste was in vergelijking met de PS3, 1,5 jaar geleden!
En het ombouwen was inderdaad ook wel handig want dan hoefde ik niet alle spellen te kopen, 60,- voor een game betalen slaat natuurlijk nergens op.... Als ze nou eens normale prijzen gaan hanteren(20,- of 25,-) voor games e.d dan is het nog mogelijk om meerdere games te kunnen kopen zonder problemen.
Je kan je afvragen waarom zoveel mensen hem ombouwen, zal toch wel met de prijs van de spellen te maken hebben!!
Maar eigenlijk viel de 360 me de eerste minuten al tegen, wat betreft de vreselijke herrie die die maakte je hoorde echt luid en duidelijk de ventilator, om maar even te zwijgen over de BenQ dvd speler die er in zit.
Vind het ook belachelijk dat je om online te kunnen gamen 60,- moet betalen, maar ja dat had ik van te voren kunnen bedenken!
Alles bij elkaar vind ik het gewoon de grootste miskoop die ik gedaan heb de afgelopen tijd, als ik hem niet had omgebouwd en dus niet geband was. Had ik hem uiteindelijk ook de deur uitgedaan, iedere keer als ik hem opstarte irriteerde ik me aan de herrie die er uit komt!
En het ombouwen was inderdaad ook wel handig want dan hoefde ik niet alle spellen te kopen, 60,- voor een game betalen slaat natuurlijk nergens op.... Als ze nou eens normale prijzen gaan hanteren(20,- of 25,-) voor games e.d dan is het nog mogelijk om meerdere games te kunnen kopen zonder problemen.
Je kan je afvragen waarom zoveel mensen hem ombouwen, zal toch wel met de prijs van de spellen te maken hebben!!
Maar eigenlijk viel de 360 me de eerste minuten al tegen, wat betreft de vreselijke herrie die die maakte je hoorde echt luid en duidelijk de ventilator, om maar even te zwijgen over de BenQ dvd speler die er in zit.
Vind het ook belachelijk dat je om online te kunnen gamen 60,- moet betalen, maar ja dat had ik van te voren kunnen bedenken!
Alles bij elkaar vind ik het gewoon de grootste miskoop die ik gedaan heb de afgelopen tijd, als ik hem niet had omgebouwd en dus niet geband was. Had ik hem uiteindelijk ook de deur uitgedaan, iedere keer als ik hem opstarte irriteerde ik me aan de herrie die er uit komt!
Hier ben ook ik het mee eens, buiten dat MS meer ziet als de speeldatum. Vind ik het gewoon fijner om een spel te kopen, als te downloaden.. hiermee weet je zeker dat je NIET verbannen kan worden, dat het spel 99.9% zeker werkt ([joke]of je moet net last hebben van de software achter de RRoD ofzo hebben haha[/failjoke] en dat je kan updaten ect.maartend schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:26:
[...]
Eigenlijk is dit een hele maffe redenatie.
Ik koop iets, klooi ermee, maak het daardoor kapot en koop dan maar een ander merk want ik mag het niet kapot maken.
Vreemd.
Waarom heb je dan ooit een 360 gekocht? Toch enkel maar meteen om hem te laten ombouwen zodat je geen games hoefde te kopen? Denk ik.
En ja, ik heb een 360 en nee die is niet omgebouwd. Heel expres. Omdat ik altijd rekening heb gehouden met het feit dat MS wel iets meer zag dan enkel de speeldatum van een game.
Ik heb nu al 2 jaar een Xbox, met zo ongeveer 12 spellen, allemaal netjes gekocht!
Dit + betrouwbaarheid X360 = weer heel wat verkochte 360..
Mijn hemel, wat een redenatieDe Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:34:
voordeel voor het bannen had MS toch niet van jou enkel jij van hun
Ik lach mw dood als Sony binnenkort ook met een soortgelijk systeem komt, wat mij overigens niet zou verbazen. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten....
Koop/bouw toch een lekkere PC gamebak, en draai daar je 'gratis' spulletjes op, je kan niet worden gebanned (of minder snel)
Over een paar maand haal ik een arcade ombouw erbij en draai daar mijn 'test' games op buiten het netwerk en mijn Elite blijft orgineel. tis maar hoe je het aanpakt, maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten kan je dit verwachten.
Veel plezier met je PS3 slim, totdat ze daar ook een bansysteem voor verzinnen...
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
En nu koop je een PS3 waar je wel ALLE spellen voor moet kopen?De Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:58:
De doorslag was dat het de goedkoopste was in vergelijking met de PS3, 1,5 jaar geleden!

In Amerika zijn ze bezig met een class action lawsuit.
http://www.abingtonlaw.com/Xbox-Live-class-action.html
Ach ja boeiend.. Dat is bij elke ban wave zo'n beetje.
Ik was ook gebanned, maar heb mooi een CoD super Elite editie gekocht voor een mooi prijsje. Ben er helemaal tevreden mee. 250gb, 2 controllers, Jasper chip, top.
Eigenlijk speel ik sowieso weinig spellen, en gedownloade spellen speelde ik meestal maar een half uurtje en dan gingen ze weer op de stapel... Dus deze blijft mooi origineel (scheelt dat deze dvddrive ook nog niet of nauwelijks om te bouwen is
)
Ik was ook gebanned, maar heb mooi een CoD super Elite editie gekocht voor een mooi prijsje. Ben er helemaal tevreden mee. 250gb, 2 controllers, Jasper chip, top.
Eigenlijk speel ik sowieso weinig spellen, en gedownloade spellen speelde ik meestal maar een half uurtje en dan gingen ze weer op de stapel... Dus deze blijft mooi origineel (scheelt dat deze dvddrive ook nog niet of nauwelijks om te bouwen is
Ik ben benieuwd waarop jij baseert dat een game geen 60 euro mag kosten? Enig idee van de kosten van een game? Hoe veel mensen werken eraan, hoe lang wordt er aan gewerkt, de marketing, distributie etc etc. Dit is ook allemaal onderdeel van de kosten. Ik zou het heel knap vinden als jij onderbouwd kan zeggen waarom 60 euro te duur is, en 20/25 euro een goede prijs is.... En vergeet ook niet het reseller kanaal die vaak ook een wat wil verdienen.... Mensen moeten gewoon leren dat als je iets niet kan betalen of je het geld er niet voor overhebt, je het dan dus ook niet moet gaat jatten.De Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:58:
Als ik kijk naar de games die ik koop en de tijd dat ik er mee bezig ben (b.v. FM3, Dirt 2, NFS shift, GTA etc) dan is 60 euro gewoon een koopje. Waar kan je nog iets leuks doen voor 50 cent per uur. Dit nog even los van het feit dat de games en xbox live accounts echt niet meer dan 35 euro hoeven te kosten. Veel mensen zijn wel zo slim om informatie op te zoeken over het modden/flashen van xboxen, maar een simpele rekensom maken dat een game vanuit de UK gewoon een stuk goedkoper is en dat je live abo's en points gewoon online kan kopen voor bijna de helft van de NL prijs gaat zit er niet in...

Persoonlijk vind ik dat Microsoft nog wel verder had mogen gaan. Gewoon ook de xbox live accounts zelf aanpakken. Achievements op 0 zetten en in dikke letters erbij zetten dat je gebanned bent.
Dit word ook gedaan! Alleen niet bij modders, maar bij hackers.. als je een spel hacked. Word je gamerscore op 0 gezet, kan je achievements die je haalt NIET meer terug krijgen. En staat er op je profile mooi "Hacker" in letters bijgedrukt (die je niet kan verwijderen).bassio schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 01:25:
[...]
Ik ben benieuwd waarop jij baseert dat een game geen 60 euro mag kosten? Enig idee van de kosten van een game? Hoe veel mensen werken eraan, hoe lang wordt er aan gewerkt, de marketing, distributie etc etc. Dit is ook allemaal onderdeel van de kosten. Ik zou het heel knap vinden als jij onderbouwd kan zeggen waarom 60 euro te duur is, en 20/25 euro een goede prijs is.... En vergeet ook niet het reseller kanaal die vaak ook een wat wil verdienen.... Mensen moeten gewoon leren dat als je iets niet kan betalen of je het geld er niet voor overhebt, je het dan dus ook niet moet gaat jatten.
Als ik kijk naar de games die ik koop en de tijd dat ik er mee bezig ben (b.v. FM3, Dirt 2, NFS shift, GTA etc) dan is 60 euro gewoon een koopje. Waar kan je nog iets leuks doen voor 50 cent per uur. Dit nog even los van het feit dat de games en xbox live accounts echt niet meer dan 35 euro hoeven te kosten. Veel mensen zijn wel zo slim om informatie op te zoeken over het modden/flashen van xboxen, maar een simpele rekensom maken dat een game vanuit de UK gewoon een stuk goedkoper is en dat je live abo's en points gewoon online kan kopen voor bijna de helft van de NL prijs gaat zit er niet in...![]()
Persoonlijk vind ik dat Microsoft nog wel verder had mogen gaan. Gewoon ook de xbox live accounts zelf aanpakken. Achievements op 0 zetten en in dikke letters erbij zetten dat je gebanned bent.
Dat wel maar een nieuwe xbox had ik geen behoefde aan, aangezien ik niet weer in de herrie wilde zittenEn nu koop je een PS3 waar je wel ALLE spellen voor moet kopen?
@Bassio
Dat ik de prijzen van 60,- te duur vindt komt meer uit de verhouding van het salaris van de koper, tegen over het salaris in de game industrie.
Er worden miljarden in verdient, dan lijkt het mij dat de prijzen ook wel omlaag kunnen zodat ook hard werkende mensen met een gemiddeld salaris meerder game's kunnen betalen !!
Zeg als je je Xdoos toch aan het modden bent, zet er dan custom fans inDe Dominee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:06:
[...]
Dat wel maar een nieuwe xbox had ik geen behoefde aan, aangezien ik niet weer in de herrie wilde zitten ;-)
@Bassio
Dat ik de prijzen van 60,- te duur vindt komt meer uit de verhouding van het salaris van de koper, tegen over het salaris in de game industrie.
Er worden miljarden in verdient, dan lijkt het mij dat de prijzen ook wel omlaag kunnen zodat ook hard werkende mensen met een gemiddeld salaris meerder game's kunnen betalen !!
Of je wacht tot ze wat goedkoper worden...De Dominee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:06:
[...]
Direct of wachten als in "over 2 maanden zijn ze 40 euro ofzo"Icekiller2k6 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:12:
[...]
Of je wacht tot ze wat goedkoper worden...
Want de directe prijzen, die nu zo'n 60 euro zijn.. waren een paar jaar terug nog 50 voor consoles, en 45 voor de PC.. nou is 50 euro net 10 euro minder, maar het klinkt toch een stuk beter
Dat was ik ook van plan, of ik koop ze 2e hands... Dat scheelt ook weer de helft!Icekiller2k6 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:12:
[...]
Of je wacht tot ze wat goedkoper worden...
Tis toch wel aardig als je een aantal spellen kan kopen ipv 2 per jaar!
Ligt het nou aan mij of zijn er gewoon een heleboel aanstellers die iets stouts hebben gedaan en nu opeens kinderachtig zeggen ik neem wel een ps3?
Newsflash voor die mensen: succes met alle spellen kopen. PS3 is niet om te bouwen. Daarnaast wist je dat je iets deed wat niet mag dus ga niet als een klein kind janken dat je xbox niet meer werkte zoals voor de ban.
Newsflash voor die mensen: succes met alle spellen kopen. PS3 is niet om te bouwen. Daarnaast wist je dat je iets deed wat niet mag dus ga niet als een klein kind janken dat je xbox niet meer werkte zoals voor de ban.
Een PS3 niet om te bouwen...... DAT MEEN JE NIET!!!!Kaasje123 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:42:
Ligt het nou aan mij of zijn er gewoon een heleboel aanstellers die iets stouts hebben gedaan en nu opeens kinderachtig zeggen ik neem wel een ps3?
De reden dat ik nu voor de PS3 kies, komt doordat de xbox360 mij sowieso tegen viel.
Ik vond hem irritant veel herrie maken, en toen die geband werdt kon ik niet meer vanaf de hardeschijf spelen.
Daardoor maakte die weer meer herrie, en was ik klaar met de xbox.
In mijn ogen had microsoft de xbox gewoon stiller moeten maken, ik vind het een goede machine als die het doet(RROD) alleen heb ik geen zin om de hele tijd de console te moeten horen

Pardon? Op enkele uitschieters na ga je echt niet rijk worden van gamedevelopment. Integendeel: Het is een enorm riskante onderneming aangezien veel gametitels niet eens hun ontwikkelkosten terugverdienen.Dat ik de prijzen van 60,- te duur vindt komt meer uit de verhouding van het salaris van de koper, tegen over het salaris in de game industrie.
En ja, je bent nu gewoon enorm veel kabaal aan het maken om niets. Dus je bent betrapt op het modden van je console. Take it like a man ipv zo te huilen. Indien je dat niet kan, tja....veel plezier met je ps3: Het is niet dat Microsoft aan jou een grote klant kwijt is

Nou deze keer is het dus anders omdat ze in feite je console gedeeltelijk onklaar maken.Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:57:
Ach ja boeiend.. Dat is bij elke ban wave zo'n beetje.
Functionaliteit die normaal gesproken ook zonder Live werkt werkt nu niet eens meer.
Dus ze hebben deze keer wel een zaak lijkt me.
Een aantal spellen per jaar kopen en ieder jaar 60,- voor live betalen is ook geld toch !?Boeboe schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:35:
[...]en ja, je bent nu gewoon enorm veel kabaal aan het maken om niets. Dus je bent betrapt op het modden van je console. Take it like a man ipv zo te huilen. Indien je dat niet kan, tja....veel plezier met je ps3: Het is niet dat Microsoft aan jou een grote klant kwijt is
Denk je...tja....veel plezier met je ps3:
Maar dan zou je dus in principe alles kunnen gaan jatten. Ik vind dat Luca di Montezemolo, Ad Scheepbouwer, Steve Jobs ook veel te veel geld verdien, maar ik jat toch ook geen Ferrari's, UMTS abonnemten en Iphones.De Dominee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:06:
[...]
In plaats daarvan ga ik proberen meer kennis op te doen in mijn huidige werk om een betere baan te vinden of op een andere manier extra inkomsten te krijgen zodat ik mij wel luxe artikelen kan veroorloven. Wat veel mensen nog steeds niet lijken te begrijpen is dat gamen (zoals al eerder gezegd is) een luxe product is. Je hebt er geen recht op....
En dat er verschillen zijn in de wereld, is nou eenmaal zo... get over it.
Mijn xbox is ook uit het netwerk gegooid, wel ontzettend raar omdat ik zelde game en praktisch aleen xvid keek.
Maar goed, je accepteerd de risico's en microsoft staat geheel in zijn recht. Ik zal niet klagen, alleen balen voor mij. De console is wat mij betreft niet onder PS3 aangezien bijna alles games multiplatform zijn. Die eerder vermelde stelling dat de ps3 beter is sluit niet geheel bij mij aan.
offtopic:
Als ik een nieuwe zou kopen zou enige reden zijn om geen 'live' kosten op ps3 zitten. Verder beide prima spelsystemen, en service MS is perfect.
Ik vindt altijd slappe koek om te gaan klagen, games kosten de prijs klaar, je kan altijd importeren heb je alle games voor 30 euro.
Maar goed, je accepteerd de risico's en microsoft staat geheel in zijn recht. Ik zal niet klagen, alleen balen voor mij. De console is wat mij betreft niet onder PS3 aangezien bijna alles games multiplatform zijn. Die eerder vermelde stelling dat de ps3 beter is sluit niet geheel bij mij aan.
offtopic:
Als ik een nieuwe zou kopen zou enige reden zijn om geen 'live' kosten op ps3 zitten. Verder beide prima spelsystemen, en service MS is perfect.
Ik vindt altijd slappe koek om te gaan klagen, games kosten de prijs klaar, je kan altijd importeren heb je alle games voor 30 euro.
[ Voor 13% gewijzigd door J_star op 20-11-2009 10:27 ]
Dan maar een tipie voor de mensen die wel een nieuwe Xbox360 willen..
Bij saturn hebben ze nu een aanbieding: een Elite voor 188,- Met het spel Pure en Lego batman!!
Dus mocht het je toch niet uit maken welke je hebt(PS3 of Xbox360) Dan lijkt dit me een aardige aanbieding
Bij saturn hebben ze nu een aanbieding: een Elite voor 188,- Met het spel Pure en Lego batman!!
Dus mocht het je toch niet uit maken welke je hebt(PS3 of Xbox360) Dan lijkt dit me een aardige aanbieding
[ Voor 57% gewijzigd door De Dominee op 20-11-2009 10:39 ]
Nu vraag ik me toch af wanneer je nou risico loopt gebanned te worden.
Ik heb de netwerkkabel er altijd uitliggen als ik een back-up in de drive heb zitten. M'n nieuwste back-up is Street Fighter IV (redelijk oud dus). Ook heb ik nog niet niet de nieuwste firmware geïnstalleerd. Ook heb ik al maanden niet meer ingelogd op Live.
Ik vind het altijd wel fijn om een demotje te kunnen downloaden o.i.d. Denken jullie dat ik risico loop op een ban als ik met m'n 360 nu inlog?
Ik heb de netwerkkabel er altijd uitliggen als ik een back-up in de drive heb zitten. M'n nieuwste back-up is Street Fighter IV (redelijk oud dus). Ook heb ik nog niet niet de nieuwste firmware geïnstalleerd. Ook heb ik al maanden niet meer ingelogd op Live.
Ik vind het altijd wel fijn om een demotje te kunnen downloaden o.i.d. Denken jullie dat ik risico loop op een ban als ik met m'n 360 nu inlog?
[ Voor 5% gewijzigd door Digital-DNA op 20-11-2009 11:02 ]
Ja, want Microsoft stuurt een query naar de DVD-drive. Met een geflashde (of geflashte?Digital-DNA schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:01:
Nu vraag ik me toch af wanneer je nou risico loopt gebanned te worden.
Laat ik hier dan maar een open deur in trappen:De Dominee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:06:
[...]
@Bassio
Dan moet je maar wat minder gamen en je geld en tijd stoppen in je eigen ontwikkeling, dan kan je ook een dikker salaris verdienen.
ON TOPIC:
Dat MS een stuk "functionaliteit" onklaar maakt op de xbox zal te maken hebben met de kopieerbeveiliging.
Van de andere kant maken halen ze iets weg wat niet essentieel is, je kan namelijk nog steeds je games spelen op je 360.
Het werkelijke probleem van veel mensen met een gebande console is dat veel mensen hun illegale games nu niet meer kunnen spelen.
Veel spelers van de 360 hebben problemen met het lezen van copietjes, dus spelen vanaf DVD ging niet altijd goed, maar het copieren naar HD was een mooie uitkomst.
Nu is men die mogelijkheid kwijt en loopt men te janken.
Ik kan geen medelijden hebben met mensen met een gabande console. Men wist waar men aan begon.
Men mag blij zijn dat je account wel beschikbaar blijft en je dus niet de Live-abbo en je MS-points kwijt raakt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dat is wel een erg makkelijke deur intrappen welke kant nog wal slaat... Niet iedereen kan dat of heeft de mogelijkheden daarvoor.yzf1kr schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:17:
[...]
Laat ik hier dan maar een open deur in trappen:
Dan moet je maar wat minder gamen en je geld en tijd stoppen in je eigen ontwikkeling, dan kan je ook een dikker salaris verdienen.
Dan moet het nog maar eens gezegd worden 'Gamen is een luxe, geen recht.'ManiacsHouse schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:15:
[...]
Dat is wel een erg makkelijke deur intrappen welke kant nog wal slaat... Niet iedereen kan dat of heeft de mogelijkheden daarvoor.
Verwijderd
Lekker kansloos...mace schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:53:
In Amerika zijn ze bezig met een class action lawsuit.
Sinds wanneer is dit strafbaarAs has been reported widely in the media, tens of thousands of Xbox owners have had their modified Xbox consoles banned from Microsoft's online gaming service Xbox Live. Although modification of Xbox consoles is *arguably* against the terms of use for Xbox/Xbox Live, Microsoft "conveniently" timed the Xbox console ban to coincide with the release of the new Call of Duty: Modern Warfare 2 game and less than two months after the release of the very popular Halo 3: ODST game. This "convenient" timing may have resulted in more Xbox Live subscription revenues for Microsoft than it would have generated had these Xbox console bans taken place at some time before the release of Halo 3: ODST and Call of Duty: Modern Warfare 2. Additionally, sales of both Call of Duty: Modern Warfare 2 (published by Activision) and Halo 3: ODST (published by Microsoft Game Studios) would likely have been greatly diminished had the Xbox console ban occurred prior to the release of these games
Hier klopt ook al geen hout van.Additional *reported* problems resulting from the bans include, but are not necessarily limited to:
* Disabling/altering Xbox functionality *NOT* associated with Xbox Live or piracy (HDD functionality for example);
* Disabling/altering Xbox functionality *NOT* associated with piracy (Netflix, game add-ons, music, and arcade games for example);
* Obtaining information from Xbox consoles without permission of the owner;
* Other problems/consequences associated with these bans have been reported here and elsewhere.
- HDD funtionaliteit is wel onderdeel van Xbox Live.
- Die punten zijn niet geassocieerd met piracy, maar wel met Xbox Live
- Net alsof het om persoonlijke gegevens gaat die worden opgevraagd. Ik zou niet weten waarom MS geen checks mag uitvoeren om te controleren of de hardware voldoet aan de door hun opgestelde voorwaarde (en waar je als gebruiker mee akkoord bent gegaan).
- Geen idee over welke problemen dat gaat...
Dit topic is gesloten.