Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht handiger, dit zijn de bugs/issues die wij nog op de lijst hebben staan:

1. Soms niet mogelijk MKV files van UPNP shares af te spelen (random bug)
2. Vanaf een UPNP controller media pushen naar de MD-270 om te renderen werkt niet goed (reproduceerbaar)
3. youtube (reproduceerbaar)
4. Shares niet bereikbaar in sommige situaties. (random, graag meer informatie. Wireless? Wired? Share omgeving?)
5. Vastlopen wanneer na een tijd inactiviteit (random, memory leak?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ groteneger8

nog bedankt voor het antwoord geven over de md253 en de squeezebox server
kun je me nog vertellen wat voor snelheid die server heeft en hoeveel geheugen?

En met jouw opsomming van bugs hierboven, daar heb ik meer aan.
Dan weet ik en andere hier waar jullie mee bezig zijn.

Een ander probleem had ik hierboven al gemeld, als je een bestand op de usb schijf zet, die volgens mijn idee, niet voldoet aan wat de mediaspeler verwacht, dan blijft hij bij iedere opstart de drive scannen, en word alles langzamer in gebruik, ook het opstarten van tot nu toe goede werkende files.
Als je dan die bewuste probleem file probeert op te starten, dan slaat hij vast en moet je hem resetten.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:03:
@ groteneger8

nog bedankt voor het antwoord geven over de md253 en de squeezebox server
kun je me nog vertellen wat voor snelheid die server heeft en hoeveel geheugen?
Hoe bedoel je? Die server draait op de MD-253 op de harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ groteneger, ik bedoelde de cpu -frequentie en de hoeveelheid geheugen in de nas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:01:
Wellicht handiger, dit zijn de bugs/issues die wij nog op de lijst hebben staan:

2. Vanaf een UPNP controller media pushen naar de MD-270 om te renderen werkt niet goed (reproduceerbaar)
4. Shares niet bereikbaar in sommige situaties. (random, graag meer informatie. Wireless? Wired? Share omgeving?)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:14:
[...]

Speel je dan van USB af of van netwerk?
Ik speel dan helemaal niet af.
Hij staat gewoon uit.
Het lijkt dus het probleem van optie 5 te zijn.

Ik wil hem dan aanzetten en dan krijg ik dat hij ontzettend traag is en geen enkel bestand meer af wil spelen.
Ook loopt de speler dan in sommige gevallen geheel vast en kun je niks meer.
Na de stroom eraf te hebben gehaald en opnieuw erop te hebben gezet werkt alles weer.

Ik speel trouwens nooit via usb af maar altijd via netwerk.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knorde schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:20:
[...]

[...]

Ik speel dan helemaal niet af.
Hij staat gewoon uit.
Het lijkt dus het probleem van optie 5 te zijn.

Ik wil hem dan aanzetten en dan krijg ik dat hij ontzettend traag is en geen enkel bestand meer af wil spelen.
Ook loopt de speler dan in sommige gevallen geheel vast en kun je niks meer.
Na de stroom eraf te hebben gehaald en opnieuw erop te hebben gezet werkt alles weer.

Ik speel trouwens nooit via usb af maar altijd via netwerk.
Je probeert dus over netwerk af te spelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Je probeert dus over netwerk af te spelen dan :)
Klopt, maar het "raar" doen is al voordat ik ga afspelen dus wist niet zeker of dat relevant was :)

Op het moment dat je hem aanzet begint hij al te flippen en dan heb je nog niet eens gekozen wat je wilt gaan doen. Het hele menu is dan ontzettend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knorde schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Klopt, maar het "raar" doen is al voordat ik ga afspelen dus wist niet zeker of dat relevant was :)

Op het moment dat je hem aanzet begint hij al te flippen en dan heb je nog niet eens gekozen wat je wilt gaan doen. Het hele menu is dan ontzettend traag.
Ok, duidelijk. Ik heb zelf wel dat hij dan gewoon keurig naar de share gaat maar elk bestand wat je dan aanklikt is 'niet ondersteunt'. Traag menu merk ik dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Ok, duidelijk. Ik heb zelf wel dat hij dan gewoon keurig naar de share gaat maar elk bestand wat je dan aanklikt is 'niet ondersteunt'. Traag menu merk ik dan niet.
Hier wordt het menu wel traag (niet altijd trouwens).
Ik ben iig blij dat jij hetzelfde probleem hebt kwa dat hij dan geen enkel bestand meer wilt afspelen.

Nu nog hopen dat dat te fixen is :D

Het blijft verder een prima apparaat die ik dubbel en dwars het geld waard vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem valt onder nummer 5 dan denk ik?.

Ik heb een hele beschrijving toegevoegd op de vorige pagina.

Heb een sweex modem wireless en bekabeld levert hetzelfde probleem op.

De media player blijft vragen om een ww en username wat ik ook probeer.

Het probleem is ineens ontstaan heb niets aan de instellingen veranderd, ook niet in windows 7

Windows 7 professional.
Sweex wireless 150 N router.

Geen ww ingesteld op de pc

Toch geen toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:15:

Het probleem is ineens ontstaan heb niets aan de instellingen veranderd, ook niet in windows 7

Windows 7 professional.

Toch geen toegang.
Nee nummer 4. En het werkte eerst wel? Je hebt geen firewall instellingen aangepast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

Nee nummer 4. En het werkte eerst wel? Je hebt geen firewall instellingen aangepast ofzo?
Nope heb ik zelfs uitgeschakeld om te proberen.
Ik kom er niet meer op, niet met kabel en niet wireless.
Ik kijk nu al weken film door ze op een USB stick te zetten.
Heb trouwens de laatste firmware update van de site gehaald op een stick gezet en geinstalleerd maar dat mocht ook niet baten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:15:

Windows 7 professional.

Toch geen toegang.
en zijn er andere apparaten binnen je netwerk die wel zonder problemen bij de share kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Eén van de meest recente ervaringen is dat een niet correct ingelezen file (meestal MKV) een probleem oplevert voor films die later in dezelfde sessie gespeeld worden.

1 ) Dus ik probeer een MKV in te lezen om af te spelen; deze loopt vast.
2 ) Ik ga via het menu terug en probeer een andere film aan te zetten; en tijdens het inladen van de film uit stap 2 zie ik de titel van de film in stap 1 ... het apparaat blijft dan ook volledig hangen.

Het enige wat ik dan kan doen is de stekker los te trekken en er na een paar seconden in te mikken.

Voor de rest ben ik best tevreden over het apparaat :)

Ik speel bekabeld; lacie netwerkschijf met goed geshielde kabeltjes op dezelfde 100 mbit switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11
Dice schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:01:
Eén van de meest recente ervaringen is dat een niet correct ingelezen file (meestal MKV) een probleem oplevert voor films die later in dezelfde sessie gespeeld worden.

1 ) Dus ik probeer een MKV in te lezen om af te spelen; deze loopt vast.
2 ) Ik ga via het menu terug en probeer een andere film aan te zetten; en tijdens het inladen van de film uit stap 2 zie ik de titel van de film in stap 1 ... het apparaat blijft dan ook volledig hangen.

Het enige wat ik dan kan doen is de stekker los te trekken en er na een paar seconden in te mikken.
Mja dat lijkt me niet echt een issue, het apparaat was immers al vastgelopen op de eerste film. DAT is dan ook het echte probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Het legen van het geheugen lijkt mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 07:49:
[...]

en zijn er andere apparaten binnen je netwerk die wel zonder problemen bij de share kunnen ?
dat heb ik nog niet geprobeerd , heb wel een laptop maar die draait op xp zou ik even moeten testen.
Kom ik op terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:21:
[...]

dat heb ik nog niet geprobeerd , heb wel een laptop maar die draait op xp zou ik even moeten testen.
Kom ik op terug. ;)
Nou vanaf de XP laptop geen toegang , dat kan dus een issue XP windows 7 zijn.
Maar het is ook mogelijk dat windows 7 de boosdoener is.

Ik weet het niet meer in elkgeval, heb mappen gedeeld iedereen toegang geen wachtwoord , en nog werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:30:
[...]

Nou vanaf de XP laptop geen toegang , dat kan dus een issue XP windows 7 zijn.
Maar het is ook mogelijk dat windows 7 de boosdoener is.

Ik weet het niet meer in elkgeval, heb mappen gedeeld iedereen toegang geen wachtwoord , en nog werkt het niet.
Maar je shares zijn dus sowieso niet benaderbaar. Niet vanaf de MD-270 en niet vanaf een XP laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:39:
[...]

Maar je shares zijn dus sowieso niet benaderbaar. Niet vanaf de MD-270 en niet vanaf een XP laptop?
Nee idd, hoeft dus niets te maken te hebben met de mediaplayer.

Waarom hij ineens niet meer benaderbaar is is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mappen worden trouwens wel gezien he vanaf de XP laptop.

De media player haakt al af bij verbinding maken met de gedeelde mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door toevoegen van de gebruiker "Netwerk" heb ik nu toegang van de XP machine tot de gedeelde mappen.

Vanaf de media player nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:07:
Door toevoegen van de gebruiker "Netwerk" heb ik nu toegang van de XP machine tot de gedeelde mappen.

Vanaf de media player nog niet.
Gebruik je wel dezelfde gebruiker op de MD-270?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de goede orde.

Ik heb een netwerk met een gedeelde map

\\****\\test

ga ik naar Delen heb ik het alsvolgt ingesteld.

*** lezen/schrijven
Gast lezen/schrijven
Iedereen lezen/schrijven
NETWERK lezen/schrijven
Thuisgroep lezen/schrijven

de diverse groepen staan ook onder Beveiliging met alle machtigingen.

Ik heb met WW beveiligd delen uitstaan.
De firewall staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:14:
[...]

Gebruik je wel dezelfde gebruiker op de MD-270?
Uhm dit moet je me ff uitleggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een gebruiker 'netwerk' toegevoegd en met die gebruiker zie je je shares.
Log je wel in met dezelfde gebruiker op de MD-270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:43:
De mappen worden trouwens wel gezien he vanaf de XP laptop.

De media player haakt al af bij verbinding maken met de gedeelde mappen.
als je de mappen wel ziet, moet je de files in de mappen misschien nog even van de juiste security voorzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:26:
Je hebt een gebruiker 'netwerk' toegevoegd en met die gebruiker zie je je shares.
Log je wel in met dezelfde gebruiker op de MD-270
Heb ik ook geprobeerd , pikt hij ook niet.

Voor de duidelijkheid de XP laptop heeft nu wel toegang he tot gedeelde mappen.

Wat is het verschil met upnp ................

Ik heb met Upnp namelijk wel toegang tot films.

Ik heb nu een map toegevoegd aan de bibliotheek ......... en de film die daar instaat zie ik gewoon op de mediaplayer.

Dat is een dir op de I schijf in mijn geval genaamd : mijn films ............ die is opgenomen in de bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil met upnp is dat upnp 'zero config' is. Nadeel is wel dat UPNP minder stabiel is dan samba shares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ GroteNeger8

Ik ben het met de rest eens dat je veel moeite neemt om antwoorden te geven in dit forum. En je geeft ook veel antwoorden, maar je biedt geen oplossingen.

Al meerdere keren heb ik aangegeven dat 'shares' ineens verdwenen, SMB/CIFS 'shares'. Het werkte allemaal prima bij mij, maar ineens gaf de Sitecom MD-270 er de brui aan. Een probleem wat -gezien de reakties hier- vaker voorkomt. Kortom, en nu geef ik het weer aan, ik had een configuratie die werkte en ineens werkte die niet meer.

En om zeker te stellen dat het aan de Sitecom MD-270 ligt, heb ik het volgende gedaan:
- andere routers (routerS, ja)
- andere bekabeling
- alle firmwares geprobeerd, terug gaande t/m 2.00.01
- ook de nieuwste firmware geprobeerd, de 3.00.15, met hetzelfde teleurstellende resultaat
- de fabrieksinstellingen teruggezet, heel vaak teruggezet

Daarnaast:
- het werkte en het werkt nog steeds op mijn Conceptronics CFULLHDMAi.
- het werkte en het werkt nog steeds op AL mijn andere computers, inclusief XP, Win7 en OSX

Voldoende dus om te concluderen: het ligt aan de MD-270.

En als ik een kleine tip mag geven: kijk eens naar de "zet fabrieksinstellingen terug"... die zet namelijk blijkbaar niet de fabrieksinstellingen terug, althans niet alle... anders kan ik me niet voorstellen dat een apparaat het uit de doos prima doet, het daarna opgeeft, en vervolgens -wat je ook probeert- niet meer aan de praat te krijgen is. Dan blijft er duidelijk iets 'achter'.

Voor een netwerkspeler, die mij overigens wel degelijk ook is verkocht als "hij kan ook Youtube", vind ik het behoorlijk teleurstellend dat het apparaat het niet op mijn netwerk doet, en geen Youtube.

Gezien de lange tijd inmiddels dat Sitecom MD-270 het niet naar behoren doet, ben ik geneigd nog 1 firmware update af te wachten; als de problemen dan niet opgelost zijn, dan gaat ie de ton in... en dan komt er bij mij nooit meer een Sitecom apparaat de deur in. Zie maar wat je met deze informatie doet, maar zo gaat het gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:48:
@ GroteNeger8

Ik ben het met de rest eens dat je veel moeite neemt om antwoorden te geven in dit forum. En je geeft ook veel antwoorden, maar je biedt geen oplossingen.
Sorry :? We hebben regelmatig firmwares gereleased met fixes voor problemen die hier als eerste gemeld zijn. Evenals de laatste firmware die 2 issues fixt die hier genoemd worden.
Al meerdere keren heb ik aangegeven dat 'shares' ineens verdwenen, SMB/CIFS 'shares'. Het werkte allemaal prima bij mij, maar ineens gaf de Sitecom MD-270 er de brui aan. Een probleem wat -gezien de reakties hier- vaker voorkomt. Kortom, en nu geef ik het weer aan, ik had een configuratie die werkte en ineens werkte die niet meer.
Ja dat heb ik vaker gehoord. Het probleem is, zoals ik hiervoor ook al meerdere keren heb aangegeven, dat ik NIETS heb aan opmerkingen als "hij doet het niet". Ik heb informatie nodig over gebruikte omgevingen. Manier van verbinden, etc.

Tot op heden heb ik hier twee meer uitgebreide meldingen gezien waarbij 1 persoon verbind met een homeplug setje (niet zo'n goed idee voor streaming data) en 1 die ook met een windows PC niet op zijn share kon.

Ondertussen proberen wij achter de schermen dit probleem te simuleren om op die manier uit te vinden wat er fout gaat.
En om zeker te stellen dat het aan de Sitecom MD-270 ligt, heb ik het volgende gedaan:
- andere routers (routerS, ja)
- andere bekabeling
- alle firmwares geprobeerd, terug gaande t/m 2.00.01
- ook de nieuwste firmware geprobeerd, de 3.00.15, met hetzelfde teleurstellende resultaat
- de fabrieksinstellingen teruggezet, heel vaak teruggezet
MD-270/wl-355 v1 of v2? Welke routers, indien ook draadloos welke security instellingen, welke draadloze clients. Chipsets van die draadloze clients, etc etc etc
Daarnaast:
- het werkte en het werkt nog steeds op mijn Conceptronics CFULLHDMAi.
- het werkte en het werkt nog steeds op AL mijn andere computers, inclusief XP, Win7 en OSX

Voldoende dus om te concluderen: het ligt aan de MD-270.
Is er iemand die beweerd dat dat niet zo is dan :?
En als ik een kleine tip mag geven: kijk eens naar de "zet fabrieksinstellingen terug"... die zet namelijk blijkbaar niet de fabrieksinstellingen terug, althans niet alle... anders kan ik me niet voorstellen dat een apparaat het uit de doos prima doet, het daarna opgeeft, en vervolgens -wat je ook probeert- niet meer aan de praat te krijgen is. Dan blijft er duidelijk iets 'achter'.
Hmz nee, dit is een gevolgtrekking op een aanname.
Voor een netwerkspeler, die mij overigens wel degelijk ook is verkocht als "hij kan ook Youtube", vind ik het behoorlijk teleurstellend dat het apparaat het niet op mijn netwerk doet, en geen Youtube.
Maak even een foto van de sitecom uiting op de doos of in een advertentie dat hij youtube kan? Uiteraard moet de netwerkfunctionaliteit werken. Maar alle devices zijn uitgeleverd ZONDER youtube functionaliteit hetgeen er later met een firmware update aan toegevoegd werd en er nu weer afgehaald. Net als vele andere merken.
Gezien de lange tijd inmiddels dat Sitecom MD-270 het niet naar behoren doet, ben ik geneigd nog 1 firmware update af te wachten; als de problemen dan niet opgelost zijn, dan gaat ie de ton in... en dan komt er bij mij nooit meer een Sitecom apparaat de deur in. Zie maar wat je met deze informatie doet, maar zo gaat het gebeuren.
Tja sorry hoor, maar van dit soort 'dreigementen' word ik in mijn avonduren niet warm of koud. Ik begrijp dat jij een vervelend individueel probleem hebt en we werken er hard aan om het probleem op te lossen. Het is echter niet zo dat alle kastjes in het veld dit probleem hebben. Sterker nog, het lijkt maar een hele beperkte subset te zijn.

En mocht je een ander merk kopen, let dan goed op netwerk performance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals ik wil niemands probleem bagatelliseren. Ik wil ook graag een mediaspeler krijgen met dit specifieke probleem om te zien of ik dan wel het probleem kan simuleren.

Als iemand zijn mediaplayer wil afstaan aan de wetenschap, PM me dan even. Uiteraard zorgen wij voor een vervanger (en meer).

Ik ben opzoek naar zowel een v1 als een v2 met dit probleem (als het probleem in beide versies bestaat natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 08:10
@GroteNeger8

Als eerste natuurlijk even: top dat je zoveel moeite steekt in het proberen te verhelpen van problemen. Ik had een tijdje terug een aantal van mijn problemen hier in dit topic gezet. Momenteel gaat bijna alles goed, behalve de connectie van de MD-270 naar mijn eigen pc via gedeelde schijven.

Foutmelding: Gebruikersnaam of wachtwoord onjuist.
media speler: MD-270
router: Thomson SpeedTouch 780i WL
Windows 7 Professional (64-bit)
Alles is bekabeld.
Wachtwoord delen is uitgeschakeld.
Windows gebruiker heeft geen wachtwoord meer.
Sharing wordt gedaan met: Gast, HomeGroup, Iedereen en Nico (eigen windows user).
Ristricties voor sharen: Lezen en Schrijven (geld voor alle shares, behalve iedereen en gast, heb al wel geprobeerd met deze erbij, maar wil ik niet constant aan hebben staan).
Connecten geprobeerd met en zonder gebruikersnaam.

Het vreemde is is dat het bij mijn vaders pc wel werkt, die heeft exact dezelfde instellingen, alleen heeft hij windows 7 Home Premium 32-bit als OS. Ook heb ik het probleem dat .mkv bestanden niet worden herkent via UPnP.

Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht in het probleem. Er zit voor mij geen grote haast achter, aangezien ik films nu wel naar mijn pa's pc kan overzetten en dan kijken, maar echt handig is het nog niet. Als je nog verdere vragen hebt over mijn opstelling dan hoor ik het graag.

m.v.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:06:
Nogmaals ik wil niemands probleem bagatelliseren. Ik wil ook graag een mediaspeler krijgen met dit specifieke probleem om te zien of ik dan wel het probleem kan simuleren.

Als iemand zijn mediaplayer wil afstaan aan de wetenschap, PM me dan even. Uiteraard zorgen wij voor een vervanger (en meer).

Ik ben opzoek naar zowel een v1 als een v2 met dit probleem (als het probleem in beide versies bestaat natuurlijk).
Ik heb inmiddels mijn Draytek homeplug 200AV vervangen voor de nieuwste Devolo Homeplug 200AV mini. Dat gaat al een stuk beter lijkt het nu.

Enige wat ik nu nog heb is dat de eerste keer dat ik m'n shares wil benaderen na aanzetten van de sitecom dat ik de melding krijg dat m'n wachtwoord mogelijk vernieuwd is (wat niet zo is) en de tweede keer krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot de folder. En daarna werkt het gewoon wel. Tja...waar het nou aan ligt weet ik niet :)

In ieder geval is het met de nieuwe homeplug een werkbare situatie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:37:

m.v.g.
v1 of v2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:40:
[...]

Ik heb inmiddels mijn Draytek homeplug 200AV vervangen voor de nieuwste Devolo Homeplug 200AV mini. Dat gaat al een stuk beter lijkt het nu.

Enige wat ik nu nog heb is dat de eerste keer dat ik m'n shares wil benaderen na aanzetten van de sitecom dat ik de melding krijg dat m'n wachtwoord mogelijk vernieuwd is (wat niet zo is) en de tweede keer krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot de folder. En daarna werkt het gewoon wel. Tja...waar het nou aan ligt weet ik niet :)

In ieder geval is het met de nieuwe homeplug een werkbare situatie voor mij.
Lijkt op een timeout of iets. Ik heb het wel eens bij mijn NAS als die in idle mode staat. De verbinding met de share is dan soms als time out voordat de schijven opgespinned zijn. Maar jij benaderd gewoon een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:53:
[...]

Lijkt op een timeout of iets. Ik heb het wel eens bij mijn NAS als die in idle mode staat. De verbinding met de share is dan soms als time out voordat de schijven opgespinned zijn. Maar jij benaderd gewoon een PC?
nee, een ext3 geformatteerde 1TB schijf aan een Netgear 3700 Router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:04:
[...]

nee, een ext3 geformatteerde 1TB schijf aan een Netgear 3700 Router.
Ok, misschien ook spin down? Als je direct na de share benaderen de MD-270 uitzet, direct weer aan en dan de share benaderd. Heb je dan hetzelfde probleem of gaat dan alles goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
@ GroteNeger8

Ik baal van dat Youtube al maanden niet meer functioneert, al gebruikte ik het nauwlijks. Ik kan er niet tegen wanneer iets niet werkt, terwijl wel het heeft gedaan. Jammer dat de laatste firmware update dit probleem niet heeft verholpen... Een vette fail.

En natuurlijk irriteer ik mij mateloos ook aan andere zaken zoals het herbevestigen voor het benaderen van je shares waarbij user+pass niet nodig zijn.

Ik vraag mij af of Sitecom wel competent genoeg is, als ze Youtube niet eens kunnen fixen.... Dan denk ik dat wij niet moeten gaan verwachten dat ze in staat zijn om andere problemen op te lossen.

[ Voor 15% gewijzigd door Fermion op 02-11-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:37:
@GroteNeger8

Als eerste natuurlijk even: top dat je zoveel moeite steekt in het proberen te verhelpen van problemen. Ik had een tijdje terug een aantal van mijn problemen hier in dit topic gezet. Momenteel gaat bijna alles goed, behalve de connectie van de MD-270 naar mijn eigen pc via gedeelde schijven.

router: Thomson SpeedTouch 780i WL
Windows 7 Professional (64-bit)
Alles is bekabeld.
Wachtwoord delen is uitgeschakeld.
Windows gebruiker heeft geen wachtwoord meer.
Sharing wordt gedaan met: Gast, HomeGroup, Iedereen en Nico (eigen windows user).
Ristricties voor sharen: Lezen en Schrijven (geld voor alle shares, behalve iedereen en gast, heb al wel geprobeerd met deze erbij, maar wil ik niet constant aan hebben staan).
Connecten geprobeerd met en zonder gebruikersnaam.

Het vreemde is is dat het bij mijn vaders pc wel werkt, die heeft exact dezelfde instellingen, alleen heeft hij windows 7 Home Premium 32-bit als OS. Ook heb ik het probleem dat .mkv bestanden niet worden herkent via UPnP.

Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht in het probleem. Er zit voor mij geen grote haast achter, aangezien ik films nu wel naar mijn pa's pc kan overzetten en dan kijken, maar echt handig is het nog niet. Als je nog verdere vragen hebt over mijn opstelling dan hoor ik het graag.

m.v.g.
Bijna mijn verhaal , ik heb windows 7 32 bit.
Upnp werkt wel, maar shares benaderen niet blijft ook om ww zeuren.

Ik heb de WL-355

Heb als laatste geprobeerd de oude firmware 30013 terug te zetten door deze te hernoemen naar versie 16 helaas updaten ging maar geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 00:24:
[...]

Bijna mijn verhaal , ik heb windows 7 32 bit.
Upnp werkt wel, maar shares benaderen niet blijft ook om ww zeuren.

Ik heb de WL-355

Heb als laatste geprobeerd de oude firmware 30013 terug te zetten door deze te hernoemen naar versie 16 helaas updaten ging maar geen verandering.
ik zie op internet ook meldingen dat de windows live sign-in assistant hier problemen zou kunnen veroorzaken. Is Windows Live op je Windows 7 geïnstalleerd ? Zo ja, misschien eens proberen die te verwijderen ? Je kunt hem altijd weer terug zetten mocht het niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:15:
[...]

Ok, misschien ook spin down? Als je direct na de share benaderen de MD-270 uitzet, direct weer aan en dan de share benaderd. Heb je dan hetzelfde probleem of gaat dan alles goed?
ga ik nog eens proberen binnenkort. dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:32:
[...]

Ik baal van dat Youtube al maanden niet meer functioneert, al gebruikte ik het nauwlijks. Ik kan er niet tegen wanneer iets niet werkt, terwijl wel het heeft gedaan. Jammer dat de laatste firmware update dit probleem niet heeft verholpen... Een vette fail.

En natuurlijk irriteer ik mij mateloos ook aan andere zaken zoals het herbevestigen voor het benaderen van je shares waarbij user+pass niet nodig zijn.

Ik vraag mij af of Sitecom wel competent genoeg is, als ze Youtube niet eens kunnen fixen.... Dan denk ik dat wij niet moeten gaan verwachten dat ze in staat zijn om andere problemen op te lossen.
:w Hoi medewerker van de concurrent. Dat... of je kan niet lezen. Ik zal het nog een keer herhalen.

YOUTUBE IS GEEN TECHNISCH MAAR EEN JURIDISCH PROBLEEM EN HEEFT TE MAKEN MET LICENTIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die zijn config meldt, meldt aub ook of je de v1 of v2 hebt van de MD-270/WL-355

En zie aub deze post. Als ik een device hebt met het hardnekkig niet bereikbare share probleem kan ik controleren of het probleem de omgeving is of de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Sharen jullie een folder op een schijf of een hele schijf? Ik kan namelijk probleemloos een folder sharen (alleen de optie "verplicht gebruikersnaam en wachtwoord" blabla uitzetten) maar een hele schijf/partitie lijkt niet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 08:10
v2

[ Voor 68% gewijzigd door Grimgor_6x3 op 03-11-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat testopstellingen gemaakt en dit is een probleem wat wij merken. Graag bevestiging of dit bij jullie ook zo is.

We maken een share op windows 7 en verbinden de MD-270. Dit werkt. Wanneer de MD-270 reboot is verbinden nog steeds geen probleem. Wanneer de windows 7 machine met de share reboot is het daarna niet meer mogelijk te verbinden. Nu moet de MD-270 naar factory default om weer met de share te kunnen verbinden. Is dit het probleem wat jullie ondervinden?

Wat we nog verder moeten testen, een reset to factory default kan wellicht voorkomen worden door eerst met een ANDER apparaat de share op windows 7 te benaderen, maar dat moeten we nog even verder testen.

-edit- Dit laatste kunnen wij reproduceren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:55:
Vandaag wat testopstellingen gemaakt en dit is een probleem wat wij merken. Graag bevestiging of dit bij jullie ook zo is.

We maken een share op windows 7 en verbinden de MD-270. Dit werkt. Wanneer de MD-270 reboot is verbinden nog steeds geen probleem. Wanneer de windows 7 machine met de share reboot is het daarna niet meer mogelijk te verbinden. Nu moet de MD-270 naar factory default om weer met de share te kunnen verbinden. Is dit het probleem wat jullie ondervinden?

Wat we nog verder moeten testen, een reset to factory default kan wellicht voorkomen worden door eerst met een ANDER apparaat de share op windows 7 te benaderen, maar dat moeten we nog even verder testen.

-edit- Dit laatste kunnen wij reproduceren.
Is dit met v1 of v2 ? :P

Ik heb overigens v1.

Misschien heb ik het gemist, maar wat is het verschil met v2 ?

[ Voor 4% gewijzigd door mcetweaker op 03-11-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:20:
[...]

:w Hoi medewerker van de concurrent. Dat... of je kan niet lezen. Ik zal het nog een keer herhalen.

YOUTUBE IS GEEN TECHNISCH MAAR EEN JURIDISCH PROBLEEM EN HEEFT TE MAKEN MET LICENTIES.
Ik lees wel eens over ergens heen, maar in de release notes staat nergens te lezen van een juridisch probleem. Dus hoe kan ik dat weten? Want de release notes is namelijk je referentie punt om bepaalde zaken terug te zoeken.

http://www.sitecom.com/su...requently_asked_questions

Gelukkig hoef ik geen concurrent van je te zijn om kritische punten op te hoesten.

V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:45:
[...]

Ik lees wel eens over ergens heen, maar in de release notes staat nergens te lezen van een juridisch probleem. Dus hoe kan ik dat weten?
Je hebt blijkbaar geen moeite de rest van dit topic te lezen.
Want de release notes is namelijk je referentie punt om bepaalde zaken terug te zoeken.
Uh nee, de release notes melden wat er veranderd is in een firmware release. De youtube implementatie is niet veranderd.
Gelukkig hoef ik geen concurrent van je te zijn om kritische punten op te hoesten.

V1
Ook niet om te zeuren om het zeuren blijkbaar. Je gebruikt het niet maar steekt er enorm veel energie in om er over te klagen (begrijpelijk) en om er randzaken bij te halen (onbegrijpelijk).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Goeie, ga ik je morgen melden
Ik heb overigens v1.

Misschien heb ik het gemist, maar wat is het verschil met v2 ?
DTS downmixing support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:31:
[...]

:D Goeie, ga ik je morgen melden

[...]

DTS downmixing support.
ow...ok...nou ja, dat heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:30:

[...]

Uh nee, de release notes melden wat er veranderd is in een firmware release. De youtube implementatie is niet veranderd.
Wikipedia: Release notes

Natuurlijk laat ik mijn ongenoegen uiten, maar ik laat ook positieve geluiden horen. Het is geen slecht product (al eens eerder verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al schot in de zaak voor de youtube-support? Net aangekocht, stond reeds geïnstalleerd maar werkte jammer genoeg niet. (Alhoewel ik daarvoor heb gekozen voor Sitecom en niet voor Lacinema)

Na dit topic eens te hebben doorgelezen zou het dus om een juridische kwestie gaan maar zal youtube dit blijven tegenhouden of niet?

Voor de rest vind ik de GUI en netwerkmogelijkheden zeer overzichtelijk en handig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op woensdag 03 november 2010 @ 07:01:
[...]

ik zie op internet ook meldingen dat de windows live sign-in assistant hier problemen zou kunnen veroorzaken. Is Windows Live op je Windows 7 geïnstalleerd ? Zo ja, misschien eens proberen die te verwijderen ? Je kunt hem altijd weer terug zetten mocht het niet helpen.
Heb ik geprobeerd , windows live verwijderd had alleen niet het gewenste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:01:
Is de Sitecom dan beter? En zoja, wat heb ik aan netwerkperformance wanneer ie het via HET NETWERK NIET DOET? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:06:

Ik wil die van mij wel afstaan als je daar wat aan hebt.
Heb dus het gedeelde map probleem.
Laat maar ff horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:32:
[...]

Is de Sitecom dan beter? En zoja, wat heb ik aan netwerkperformance wanneer ie het via HET NETWERK NIET DOET? :D
Waar heb ik het over 'beter'? Ik ben niet degene die begonnen is over andere producten aankopen. En laten we niet vergeten dat hij het bij 99 van de 100 gewoon prima doet en ja.... dan is netwerkperformance van de Sigma 8655 een stuk beter dan Realtek 1073.

En waarom beantwoord je mijn vragen van de vorige pagina niet gewoon? Dat zou zomaar kunnen bijdragen aan een oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:02:
[...]

Ik wil die van mij wel afstaan als je daar wat aan hebt.
Heb dus het gedeelde map probleem.
Laat maar ff horen.
Heb je dit gelezen: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34963746

Werkt dit bij jou niet? Welke versie MD-270? Als jouw probleem niet hetzelfde is wil ik je mediaplayer hebben. PM me dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:41:
[...]

En waarom beantwoord je mijn vragen van de vorige pagina niet gewoon? Dat zou zomaar kunnen bijdragen aan een oplossing.
Beste Grote Neger, afgezien van de model-versie heb ik al je vragen allang beantwoord; je hebt ze alleen niet gelezen.

Het is een "MD-270 V1 002".

Daarnaast: ik heb het niet gehad over het aanschaffen van een ander apparaat. Sterker nog: de suggestie om een ander merk te kopen komt van jou:
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:01:

Ik heb alleen aangegeven dat ik een ander apparaat heb, een Conceptronics CFULLHDMAi die het wel doet, voornamelijk om duidelijk aan te geven dat het probleem zeer waarschijnlijk moet worden gezocht bij de MD-270 en niet bij de configuratie van de shares en/of het tussenliggende netwerk o.i.d.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:44:
[...]

Beste Grote Neger, afgezien van de model-versie heb ik al je vragen allang beantwoord; je hebt ze alleen niet gelezen.

Het is een "MD-270 V1 002".
Toch vreemd aangezien mijn post geplaatst is op dinsdag 02 november 2010 21:01 en jij daarna geen antwoord gepost heb.
Daarnaast: ik heb het niet gehad over het aanschaffen van een ander apparaat.
:D Niet?

Hoe moet ik dit interpreteren dan??
@ GroteNeger8
dan gaat ie de ton in... en dan komt er bij mij nooit meer een Sitecom apparaat de deur in.
Sterker nog: de suggestie om een ander merk te kopen komt van jou:

[...]

Ik heb alleen aangegeven dat ik een ander apparaat heb, een Conceptronics CFULLHDMAi die het wel doet, voornamelijk om duidelijk aan te geven dat het probleem zeer waarschijnlijk moet worden gezocht bij de MD-270 en niet bij de configuratie van de shares en/of het tussenliggende netwerk o.i.d.
Wederom, zeg ik ergens van niet dan?

En er staan nog steeds wat vragen open. Als je verwacht dat ik op username een thread van 19 pagina's ga doorworstelen om te zien of je ergens terloops al eens een keer IETS van mijn vragen beantwoord heb, moet ik je teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nogmaals recaputilerend.

Wij hebben een shares issue kunnen reproduceren met een V1 en V2 icm windows 7 shares. Zodra de windows 7 share reboot wordt, kan je niet meer verbinden met de MD-270. Pas na een reset naar factory default OF wanneer de windows 7 share benaderd wordt door een ander device kan je er weer op.

Kunnen de mensen met issues met windows 7 shares dit beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:58:

En er staan nog steeds wat vragen open. Als je verwacht dat ik op username een thread van 19 pagina's ga doorworstelen om te zien of je ergens terloops al eens een keer IETS van mijn vragen beantwoord heb, moet ik je teleurstellen.
Tjongejonge... nu snap ik waarom jullie 10 jaren garantie geven, met deze snelheid en met jou aan de knoppen.

Ik wens je veel succes!

/signoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met mijn Netwerk HD.

Vorige week heb ik mij een MD-270 aangeschaft. Na deze te hebben geïnstalleerd bleek alles goed te werken buiten de Youtube-support. Dit blijkt een algemeen probleem en komt hopelijk nog wel in orden maar goed.

Nu heb ik een update gedaan van de geïnstalleerde firmware 3.00.13 naar 3.00.15 volgens de stappen in de GUI. Tijdens de update heb ik geen spanningsval of verlies van internetverbinding gehad.

Ik maak gebruik van een netwerkHD van Western Digital waarmee ik zonder probleem verbinding kon maken vóór de update. Wanneer ik dit nu doe en ik kies voor netwerkshare in het menu. Dan komt er een zoek-icoontje op mijn scherm die eventjes draait en dan vastloopt. 10 seconden daarna valt mijn toestel uit en start het opnieuw op. Dit gebeurt zowel bij Audio/Video en Foto's.

Probeer ik dit met mijn PC (windows Xp) waarop ik ook enkele mappen heb geshared, dan werkt dit wel. Uiterst eigenaardig dus.

Daar mijn HD ook UPNP ondersteunt, heb ik dit ook eens getest en dit blijkt ook te werken maar dan kan ik natuurlijk niet aan al mijn mappen.

Is dit een gekend probleem? Zoja, wat kan ik eraan doen. Kan ik misschien terug downgraden naar V00.13?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:01:
[...]

Tjongejonge... nu snap ik waarom jullie 10 jaren garantie geven, met deze snelheid en met jou aan de knoppen.

Ik wens je veel succes!

/signoff
ROFLOL

Bedankt voor alle hulp Grote Neger, maar ik heb het ook voor gezien gehouden. Heb wegens aanhoudende problemen en vastlopers mn geld teruggehad van de MM en heb nu een Samsung LED met ingebouwde mediaplayer en die werkt gelukkig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:51:
Nu heb ik een update gedaan van de geïnstalleerde firmware 3.00.13 naar 3.00.15 volgens de stappen in de GUI.
<knip>
Dan komt er een zoek-icoontje op mijn scherm die eventjes draait en dan vastloopt. 10 seconden daarna valt mijn toestel uit en start het opnieuw op.
Heb je al een reset to factory defaults geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:42:
[...]

Heb je al een reset to factory defaults geprobeerd?
Ja hoor meerdere malen. Gisteren wel een firmware downgrade gedaan naar versie 00.13 door de versie te hernoemen naar 00.16 en nu werkt het weer. Ik wacht dus op de echte V00.16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Ik heb een probleem met mijn MD-270 (v1 001, firmware 3.00.15): hij speelt m2ts niet of nauwelijks af. Ik heb in ieder geval een film die helemaal niet wil laden (wachtrondje blijft tot in de eeuwigheid draaien) en meerdere films die haperen en / of overslaan (dus enkele seconden vooruitspringen).
Daarnaast heb ik bij sommige films ook last van wegvallende ondertiteling, maar ik meen gelezen te hebben dat dat bekend is (maar niet op te lossen is?).

Ik dacht in eerste instantie dat mijn netwerk (vanaf een NAS, via SMB) de bottleneck was voor de grote bestanden. Dus wat films op een externe schijf gezet, maar daar doet zich hetzelfde probleem voor.

Wat zou dit kunnen zijn en (hoe) is het op te lossen? Of is 'ie al gedeeltelijk de geest aan het geven (begin januari 2010 gekocht)?

edit:
1: Uiteraard heb ik al een (aantal) keer de instellingen gereset.
2: Ook via uPnP doen de m2ts bestanden het niet :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Shakespeare2000 op 11-11-2010 07:44 ]

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Verwijderd

Voor de verandering een positief bericht van mij
Sinds de laatste update, kan ik met de twee bestanden die ik tot nu toe heb bekeken, zeggen dat het ondertitelings-probleem bij m2ts bestanden volgens mij is opgelost.
Zal verder dingen blijven checken.
Dit was het grootste probleem bij dit apparaat voor mij.
Dus heel erg bedankt aan groteneger8, het duurde wel even, maar uiteindelijk prima opgelost, mag ook wel eens gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
ik heb inmiddels al mn data verplaatst naar een QNAP TS 210 en verbinding lijkt nu goed te werken. Hou het wel een beetje in de gaten. Kreeg vanochtend nog een keer dat ik m'n account info opnieuw moest ingeven, maar ik zit ook nog een beetje te rommelen met de rechten op het NAS, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

Snelheid vanaf m'n NAS via Powerline naar de Sitecom is prima.

Mijn grootste probleem nu is nog dat ik via m'n logitech harmony blijkbaar m'n xbox 360 en sitecom tegelijk aan het bedienen ben.

Dus als ik muziek op heb staan op de sitecom en daarna de xbox aanzet en beetje door het menu van de xbox scroll, dan reageert de sitecom ook en stopt de muziek of skipped naar het volgende nummer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpakingdom
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07-2022
Ik heb een MD-270 V1 002 met firmware 3.00.15 (automatisch geupdate
toen de speler aan netwerk gekoppeld werd).

Ik had deze speler nog liggen en deze maar op de slaapkamer geinstalleerd.
Via netwerk aangesloten op mijn NAS.
Daarna via gedeelde netwerkmappen een koppeling gemaakt.
Hij ziet de NAS en mij windows 7 schijven prima.

Het probleem is dat de speler geen VOB bestanden afspeelt.
Hij zegt dan "bestand wordt niet ondersteund".

Mkv, m2ts en alle andere formaten speelt hij wel af.

Wat doe ik fout.

Verwijderd

Zoals het er nu naar uitziet hebben we over een week of 2 weer een firmware release met onder andere een fix voor de netwerk issues. Maar.... met een slag om de arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb de MD-270 en ik download via nieuwsgroepen zoals meerdere zullen doen. Ik heb echter 1 probleem. Het afspelen van MKV films gaat perfect, echter heb ik geen geluid. Ik maak gebruik van een jbl 5.1 home cinema set en een full hd tv. De MD-270 is aangesloten op de tv met HDMI en via een Optische kabel op me receiver.

Ik heb vandaag me MD-270 geupdate naar versie 3.0015.

weet iemand een oplossing voor dit probleem want ik word er knettergek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Waarschijnljik heb je de MD-270 v1 001. Dan moet je in de Settings de output op Digital zetten. Je hebt dan alleen geluid via de optische aansluiting (DTS Passthrough).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:01:

[/quote]

Hoi,

Is hier inmiddels al meer over bekend?

Vooral optie 5 is lastig omdat ik hem in een kast heb staan en het is een gedoe om hem er steeds uit te halen.

P.S. Het is niet vervelend bedoelt ik ben alleen benieuwd of jullie inmiddels het probleem gevonden hebben en of er uitzicht is op het fixen van deze bug.

P.S.2. Ik heb weer even gebelt met sitecom zelf (13 min. 50 cent per minuut) en daar gevraagd of ze al meer weten. De medewerker was enigsinds geirriteerd dat ik dit topic aandraagde. Hij wou het er niet over hebben en wou het individueel behandelen. Dit terwijl ik al vaker gebelt heb en nog nooit een reactie aan hun kant gehad heb. Ook zei hij dat hij wel wist wie dat deed maar dat hij het er niet over mocht hebben omdat de medewerker (groteneger8) dan mogelijk ontslag zou krijgen omdat het niet legaal is wat hij hier zou doen. Ik heb er niets vervelends mee bedoelt, ik wou alleen maar aangeven wat de problemen waren die de medewerker niet bekend voorkwamen.

Ik heb heel veel geduld, maar ik wordt het nu ook wel een klein beetje zat hoe ik steeds afgescheept wordt als ik bel. Ik vind het van groteneger8 daarom ook erg goed dat hij hier antwoord alleen jammer dat er zolang overheen gaat steeds. Het was toch wel een vrij prijzig apparaat (en terecht want hij is het waard) maar bij sitecom zelf krijg ik niet echt de indruk dat het ze ook maar iets boeit, gezien de reacties van de medewerkers daar.

Ik wacht het maar weer af, toch zal ik me de volgende keer wel weer bedenken of ik sitecom neem.
10 jaar garantie is leuk maar dan moet je er ook wel wat aan hebben.

Dit is allemaal niet richting groteneger8 bedoelt maar naar sitecom zelf.

[ Voor 42% gewijzigd door knorde op 10-12-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knorde schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:47:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:01:

[/quote]

Hoi,

Is hier inmiddels al meer over bekend?

Vooral optie 5 is lastig omdat ik hem in een kast heb staan en het is een gedoe om hem er steeds uit te halen.

P.S. Het is niet vervelend bedoelt ik ben alleen benieuwd of jullie inmiddels het probleem gevonden hebben en of er uitzicht is op het fixen van deze bug.

P.S.2. Ik heb weer even gebelt met sitecom zelf (13 min. 50 cent per minuut) en daar gevraagd of ze al meer weten. De medewerker was enigsinds geirriteerd dat ik dit topic aandraagde. Hij wou het er niet over hebben en wou het individueel behandelen. Dit terwijl ik al vaker gebelt heb en nog nooit een reactie aan hun kant gehad heb. Ook zei hij dat hij wel wist wie dat deed maar dat hij het er niet over mocht hebben omdat de medewerker (groteneger8) dan mogelijk ontslag zou krijgen omdat het niet legaal is wat hij hier zou doen. Ik heb er niets vervelends mee bedoelt, ik wou alleen maar aangeven wat de problemen waren die de medewerker niet bekend voorkwamen.

Ik heb heel veel geduld, maar ik wordt het nu ook wel een klein beetje zat hoe ik steeds afgescheept wordt als ik bel. Ik vind het van groteneger8 daarom ook erg goed dat hij hier antwoord alleen jammer dat er zolang overheen gaat steeds. Het was toch wel een vrij prijzig apparaat (en terecht want hij is het waard) maar bij sitecom zelf krijg ik niet echt de indruk dat het ze ook maar iets boeit, gezien de reacties van de medewerkers daar.

Ik wacht het maar weer af, toch zal ik me de volgende keer wel weer bedenken of ik sitecom neem.
10 jaar garantie is leuk maar dan moet je er ook wel wat aan hebben.

Dit is allemaal niet richting groteneger8 bedoelt maar naar sitecom zelf.
Woowwwww wat een bericht!

Ja ik wacht ook nog steeds heel erg geduldig!

Niet legaal?!?!?! Ik denk dat Sitecom erg blij mag zijn met de moeite die Groteneger neemt voor Sitecom!! En hoe hij voor het bedrijf staat!

Dus Groteneger keep up the good work!

Ook ik wacht nog maar even af... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Mijn oren staan te klapperen nu ik zojuist tot mijn grote verbazing een mail krijg van sitecom:

"Geachte ***,

Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice.
Mijn naam is *** en ik zal u helpen met uw vraag: ***.

Kunt u de voglende vragen beantwoorden (uitvoeren)?

Welke besturingssyteem gebruikt u op uw PC?
Kunt u wachtwoord tijdelijk uitschakelen van netwerkshare.
Kunt u de batterijen controleren van uw afstandsbediening?

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat deze aanwijzingen of
informatie uw probleem opgelost hebben.
Indien u verdere vragen heeft over dit onderwerp dan kunt u gerust weer contact met
ons opnemen, meldt AUB het volgende referentie nummer: ***.

Met vriendelijke groeten,

SITECOM Customer Care"

*** Privacy gegevens verwijdert.

Ik heb dit maar terug gestuurd:

Hoi,

Ik sta een beetje vreemd te kijken van deze vragen aangezien ik alles
telefonisch (meerdere malen) haarfijn uitgelegt heb wat er aan de hand is
en wat ik gedaan heb.

Maar goed hierbij nogmaals de antwoorden.

Welke besturingssyteem gebruikt u op uw PC?
Windows 7

Kunt u wachtwoord tijdelijk uitschakelen van netwerkshare.
Die staat standaard uit, en nu nog steeds.

Kunt u de batterijen controleren van uw afstandsbediening?
Pardon? Ik weet niet of bepaalde dingen bij jullie gelogd worden maar dit
heeft niets met de batterijen te maken maar is gewoon een bug van de
speler. De afstandsbediening werkt prima maar de speler is (door de bug)
gewoon vastgelopen.
Dit is al bekend bij jullie (bij sommige dan).

Ik vraag u vriendelijk, doch dringend eens serieus naar dit apparaat te
kijken en het topic eens "echt serieus" door te lezen op
(mediaplayer) Sitecom MD-270 misschien
dat dan eens duidelijk wordt dat we graag van onze 10 jaar garantie
gebruik willen maken ipv ons zolang te laten wachten. Kunnen we anders ons
geld gewoon niet terug krijgen?

Gr. Kees.

Ik denk dat ze helemaal niet het probleem willen oplossen, atthans de meeste niet. Zo'n gevoel heb ik. Groteneger8 doet mijn inziens enorm zijn best maar van zijn collega's moet je het volgens mij niet hebben.

Dit is allemaal niet om tegen sitecom aan te pissen maar puur uit eigen ervaring met hun. Ik voel me echt niet serieus genomen.

EDIT
Mail weer terug gehad:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

sitecom_nl@rsystems.eu

Sitecom vraagt mij mail te beantwoorden maar het emailadres werkt niet van hun.
Nouja ik doe er ook geen moeite meer voor want ik kom er toch niet verder mee.

Ik blijf dit topic wel volgen of er nog oplossingen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door knorde op 10-12-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Hey,

Ik heb een Samsung UE46C6700 en een Onkyo TX-SR508 welke via HDMI aan elkaar zijn gekoppeld waardoor ik via mijn tv het geluid kan bedienen op de receiver (via HDMI-CEC).
Wanneer ik nu mijn Sitecom MD270 aansluit op de tv of de receiver wordt het HDMI-CEC signaal verstoord, de verbinding tussen mijn tv en de receiver wordt nu verbroken waardoor ik het volume niet meer kan bedienen via mijn tv. Ik heb overigens de laatste firmware update van de MD270.

Herkent iemand dit probleem?

Groeten,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12-2023
timberman18 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:59:
Hey,

Ik heb een Samsung UE46C6700 en een Onkyo TX-SR508 welke via HDMI aan elkaar zijn gekoppeld waardoor ik via mijn tv het geluid kan bedienen op de receiver (via HDMI-CEC).
Wanneer ik nu mijn Sitecom MD270 aansluit op de tv of de receiver wordt het HDMI-CEC signaal verstoord, de verbinding tussen mijn tv en de receiver wordt nu verbroken waardoor ik het volume niet meer kan bedienen via mijn tv. Ik heb overigens de laatste firmware update van de MD270.

Herkent iemand dit probleem?

Groeten,

Bas
ik heb mijn sitecom via de receiver aangesloten, ook een onkyo 708 en nergens problemen mee. je moet al je rand apparatuur op je onkyo aansluiten, en eigenlijk alleen een hdmikabel in hdmi 2 van je samsung en de hdmi uit van je onkyo. Ik kan alles met de okyo ab bedienen.alleen als je een 3 d tv hebt moet je de mediaplayer van je tv gebruiken via een externe harde schijf met usb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:34:
Zoals het er nu naar uitziet hebben we over een week of 2 weer een firmware release met onder andere een fix voor de netwerk issues. Maar.... met een slag om de arm.
Een week of 2.... we zijn inmiddels al weer een maand verder... nog niets gezien...

Vraag me eigenlijk af of het uberhaupt nog goed komt, aangezien het hier erg stil aan het worden is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
knorde schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:56:

sitecom_nl@rsystems.eu
Het lijkt erop dat support is uitbesteed. Wel slecht dat wanneer je email terug moet sturen en je krijgt te lezen:

Hoe serieus ben je dan bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Nu op iBood in de aanbieding (eur 59,95): http://www.ibood.com/nl/nl

Aanrader of doorsparen voor een Boxee Box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8Rcarbon
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 15:18
Ik heb er een besteld bij ibood kijken of de md270 echt zo ruk is als hierboven wordt gezegd.

Heb een ps50c7700 bdc6900 en HK AVR360, bdp10, surround set. En STB interactief van samsung (ziggo)
Allemaal bediend door een harmony 1100. Kijken hoe ik dit allemaal ga laten samen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
Schweino schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:13:
Nu op iBood in de aanbieding (eur 59,95): http://www.ibood.com/nl/nl

Aanrader of doorsparen voor een Boxee Box?
Tja, heb zelf nog een CFULLHD player en ben daar eigenlijk best tevreden over. Alleen zal de 270 beter staan bij mijn WL-350 media router. 59,95 is niet duur. ik denk dat de meeste 'problemen"onstaan door het gebrek aan technische kennis van de gebruikers. Maar zoals bij de meeste mediaplayers, zal ook deze niet zonder zijn nukken zijn. De perfecte mediaplayer is er volgens mij nog niet.....tenzij iemand een tip heeft :)
Ik denk dat de 270 €59,95 zeker waard is...just my 50cts!

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:29:
[...]

Een week of 2.... we zijn inmiddels al weer een maand verder... nog niets gezien...

Vraag me eigenlijk af of het uberhaupt nog goed komt, aangezien het hier erg stil aan het worden is. 8)7
Die update komt er nog steeds aan. We proberen er alleen nog wat zaken bij te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Klinkt goed. Binnenkort ga ik hem ook testen vanwege de leuke ibood aanbieding :)
Ik heb positieve en negatieve verhalen gehoord, maar de prijs en direct contact hier was de doorslag.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niets af doen aan de issues die mensen hier ervaren, maar ik gebruik hem persoonlijk in mijn prive omgeving met erg veel plezier en eigenlijk probleemloos. Ik stream draadloos eigenlijk alles vanaf de MD-253 NAS over de WL-350 naar de WL-355.

Ik heb heel af en toe dat de NAS na een uptime van enkele weken wel eens wat minder soepel streamt. Dan reset ik 'm een keer en kan ik weer weken probleemloos kijken. Ook komt het wel eens voor dat ik de stroom een keer van de WL-355 moet halen omdat hij niet correct reageert maar die keren zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.

Het meest irritante probleem vond ik het wegvallen van de meegebakken subs in M2TS streams, dat is ondertussen opgelost. Soms heb ik wel eens een probleem met een bepaald bestand, ik heb nu bv een 40GB rip. Die krijg ik met geen mogelijkheid gestreamed. Maar bv een 20GB stream gaat zonder probleem over draadloos.

Is het product foutloos, nee zeker niet maar ik ervaar zeker niet het drama wat veel mensen hier blijkbaar tegenkomen. Zelfs mijn vrouw streamt regelmatig een filmpje of K3 showtje voor de kinderen als ik er niet ben. Zonder hulp of problemen.

Onze support ligt inderdaad bij een extern callcenter. Daar is echt gewoon dagelijks overleg en contact en zeer regelmatig trainingen en informatiesessies voor de agents. Die jongens verlenen net zo goed support als wij dat intern kunnen. En dat return adres was een issue met de server. Voor zover ik weet heeft zich dat 1 middag een kort ogenblik voor gedaan en is dat allang weer gefixed.

De netwerk issues zijn in een testfirmware ook al gefixed en aangezien dat voor veel mensen het grootste probleem lijkt te zijn ga ik proberen die asap te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:10:
[...]

Die update komt er nog steeds aan. We proberen er alleen nog wat zaken bij te proppen.
Aaaaithhh groteneger!!! Thanks!!!

Ik was een beetje bang geworden dat het was afgelopen met jou ondersteuning hier! Thanks voor je feedback en wacht nog rustig af tot dat de update gereed is!!

Nogmaals je ondersteuning wordt echt gewaardeerd hier! Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Ah mooi om te horen dat er schot in de zaak zit!

Mijn complimenten, ik moet wel zeggen dat het fijner is om iets tussendoor te horen want het leek er idd een beetje op dat het afgelopen was.

Dat is niet naar jou persoonlijk (groteneger8) maar meer naar sitecom.

Zijn jullie trouwens ook al bezig geweest met het probleem dat de speler soms vast loopt (als hij een hele tijd uit heeft gestaan) en dus een reset nodig heeft (wat je zelf ook bij de buglist had staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GroteNeger8

De vraag is misschien al eerder voorbij gekomen maar ik heb hem in ieder geval niet gevonden zo snel:
Is het mogelijk volledige DVD-menu-support in de firmware onder te brengen?
Ik heb dinsdagochtend twee van deze jongens besteld (ibood)aangezien bij ibood onder ander .ifo-support werd vermeld bij de specificaties. Later werd aangegeven dat dit niet wordt ondersteund door de huidige firmware :? .

Hoe werkt het afspelen van een DVD op dit moment? Speelt hij simpelweg alle vobs achterelkaar af of moet je elke vob afzonderlijk afspelen?

Dan is er nog de ondertiteling waarvan ik heb begrepen dat er geen schaduwrand omheen zit. Is dit ook iets dat nog kan worden toegevoegd? Voor zover ik kan zien heeft de 270 hardwarematig interessante specs in huis dus zou het niet direct een probleem moeten zijn bovenstaande zaken onder te brengen. "Legal-issues" waarbij onder andere rechten gekocht/afgedragen dienen te worden kunnen natuurlijk wel een heel ander licht op de zaak werpen.

Is er al 3rd party firmware in ontwikkeling eigenlijk? Ik zag dat de source gewoon te downloaden is op de sitecom site. Jammer dat ik niet kan programmeren, het lijkt me namelijk een machtig product om zelf mee te stoeien.

Ondanks bovenstaande vragen (verzoeken), lijken het me toch leuke speelgoedjes. Ze gaan mijn oude dedicated XBMC op XBOX-basis vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GroteNeger8

Zijn er plannen om DTS passthrough over de HMDI mogelijk te maken? Ik heb een AV-receiver en het is spijtig dat ik nu nog eens extra toslink moet aansluiten ook hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 11:31
timberman18 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:59:Ik heb een Samsung UE46C6700 en een Onkyo TX-SR508 welke via HDMI aan elkaar zijn gekoppeld waardoor ik via mijn tv het geluid kan bedienen op de receiver (via HDMI-CEC).
ik heb ook sinds kort de MD270 v1002, en heb precies hetzelfde probleem, zodra de MD270 wordt aangesloten op een HDMI poort van de TV wordt het HDMI-CEC signaal verbroken en reageerd niets meer (link instellingen en volume). Ik heb een Pana G20 en Pana BT200 home cinema. De TV is verbonden met HDMI naar de BT200. Ik heb op de receiver geen HDMI input, alleen 1 output. ik heb op de BT200 2 toslink aansluitingen. 1 gebruik ik voor TV en de andere gebruik ik dus voor de MD270. Dit werkt perfect, zonder dat de MD270 via HDMI is aangesloten. als ik dan op de TV mijn input signaal (AV) verander dan verspringt het geluids input van de BT200 netjes naar het bijbehorende digitale signaal (D-IN 1 voor TV en D-IN 2 voor MD270) zodra ik de HDMI aansluit op de TV wordt alles verstoord en kan ik het volume niet meer via de TV regelen en wordt er ook niet meer automatisch van digitaal signaal veranderd op de BT200 (D-IN 1 en D-IN 2)

dit is erg vervelend, maar zoals timberman reeds aangeeft is hier iets aan te doen? lijkt mij dat dit aan de MD270 ligt. heb dit nl nog nooit gehad met het aansluiten van additionele apparaten via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Mijn probleem ,zoals ik op de IBOOD site ook al aan gaf, is dat de MD 270 [VERSIE 2] geen IFO/VOB bestanden herkent ,en ook geen SRT bestanden. Kan iemand me vertellen hoe dit mogelijk is. Films van een USB stick bekijken lukt wel. Ook met losse SRT bestand. Wmplayer lijkt de VOB/IFO bestanden ook niet te herkennen in de bibliotheek. Anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
hmm zit de mijne net te testen.

V2 by the way

bij het geluid van een Transformer movie[DTS-HD]geeft hij alleen een hoop herrie als geluid.

ruis en digital noise.

gaat via een pio receiver...niet native HD sound trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Vind ik niet fraai. Dat DTS-MA niet ondersteunt had ik wel verwacht maar dan had ik verwacht dat de DTs-Core wel doorgegeven werd maar dat gebeurt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de MD 270 net van iBood. Hij heeft problemen bij het streamen over netwerk en bij het lezen van een externe schijf. Bij de schijf doet hij het soms, hij geeft de melding USB apparaat gevonden. Even later de melding USB apparaat verwijderd. Als ik iets deel over het netwerk vind hij het niet direct. Zo heb ik gister een paar south park afleveringen in een gedeelde map gezet, maar op de speler zijn ze niet zichtbaar. Een aflevering die er eerder al wel stond staat er wel en doet het ook. Ik gebruik windows 7 met thuisgroepen en wachtwoord uitgeschakeld. Iemand een idee wat hier aan de hand is?
mvg
GD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanoz
  • Laatst online: 07-09 19:29
Hey,

Ik heb een probleem met het afspelen van MPEG2 TS bestanden. Het ene bestand doet het wel, het andere niet, terwijl ik via tools zoals GSpot geen codec verschillen of iets dergelijks kan vinden.

Ik heb dit zowel via uPNP, Network share en usb geprobeert, en het wil maar niet lukken. Elke keer krijg ik de melding: "Dit bestandssysteem wordt niet ondersteund". Erg vervelend, ik kan hierdoor slechts 12 van de -/+ 100 die ik heb bestanden afspelen.

Het afspelen vanaf de NAS lukt wel op meerdere PC's en een PS3 via DNLA protocol.

Ik heb net al een tijd lopen zoeken naar mpeg2 debug en repair tooltjes, maar wat ik er ook op los laat, het wil niet baten...

Iemand enig idee? (Of hou ik mezelf voor de gek en ligt het gewoon aan de sitecom?)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Ik heb deze speler ook via ibood besteld en ontvangen.

Gebruik 'm niet via het netwerk, maar alleen met een 320Gb externe HDD, werkt als een tierelier. Ben erg onder de indruk tot nu toe.

Het enige grote nadeel vind ik de ondertitels. Ze missen echt een schaduwrand waardoor ze vaak compleet wegvallen tegen de achtergrond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComPeter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 13:15

ComPeter

iddqd idkfa

Ook ik heb mijn TV media player via iBood binnen gekregen. Wifi dongel van Sitecom bij 4wireless gekocht (lekker goedkoop)

Ik had binnen enkele minuten (draadloos) een film (.AVI) via UPnP op mij TV.

Alleen lukt het niet op VOB bestanden (DVD) te vinden en af te spelen, .MKV heb ik nog niet geprobeerd.
Ik kan ook geen verbindingen krijgen via een Netwerkshare, De media player blijft vragen om een username en wachtwoord. op mijn Computer staat Windows 7 Ultimate 32 bits

Het afspelen van DVD via een usb-schijfje gaat wel goed,het lijkt er op dat hij de bestand type .VOB niet herleknd als media bestand

Het draadloos afspelen van DVD bestanden is voor mij wel essentiël. Wie heeft er tips om dit voor elkaar te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door ComPeter op 06-01-2011 09:01 ]

iddqd idkfa

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste