Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dice schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:37:
de site van sitecom is niet echt overzichtelijk

alvast dank,

./Dice
http://www.sitecom.com/support-product/productid/759#drivers (tabje Stuurprogramma's).

De 270 zie ik idd ook niet meer tussen de producten, maar met Googlen kom je er -gelukkig- nog wel (en ook via de Helpdesk op de Sitecom site) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door KillerBee op 13-11-2011 13:45 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^^
sitecom.com
Click helpdesk
type in: MD-270
click op stuurprogramma's
voila :)

Overigens krijg ik de network media niet echt goed aan de gang. Ben ik nou zo dom of zit het gewoon irritant in elkaar vergeleken met XP.

Ik heb de post op pagina 23 (FAQ) gevolgd en ook de handleiding bekeken.
Via network media > shared folders > krijg ik altijd de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
uPNP werkt wel, echter krijg ik dan een overzicht van alle Music folders die in mijn library geshared zijn. Wil ik echter bijvoorbeeld d:\Music toevoegen als nieuwe library dan is deze niet geshared. Toevoegen onder Music werkt ook niet, want ook die zie ik niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
KillerBee schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:44:
[...]

http://www.sitecom.com/support-product/productid/759#drivers (tabje Stuurprogramma's).

De 270 zie ik idd ook niet meer tussen de producten, maar met Googlen kom je er -gelukkig- nog wel (en ook via de Helpdesk op de Sitecom site) ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaanl
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-06 22:19
Heb sinds een week de WL-355. Moet zeggen dat er tot op heden erg tevreden over ben.

Het enige probleem dat ik wel heb is dat er een audio niet synchroon loopt wanneer ik deze over PCM naar een versterker uitvoer. Hebben hier meer mensen last van cq. is er een oplossing voor dit probleeem.

Heb al geüpdate naar de laatste firmware x.x.16

Suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:11
Sinds vandaag een Sitecome WL-355

Heb gelijk al het volgende probleem:

Gebruik UPnP netwerk en hij ziet mijn pc en de movie ook maar als
ik deze wil openen krijg ik de medling ( kan bestand niet openen ! )
Het is overigens een AVI dus daar zou hij geen moeite mee moeten hebben.

En ook is na de firmware update Youtube verdwenen .. ?
Nu firmware versie: 3.00.16

*** Edit ***

Nu gooit ie ook steeds de verbinding eruit,
Heb um weer in de doos gedaan en gaat morgen terug naar de winkel !

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 06-12-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WL-355
zit ook weer in de doos sinds eergisteren, heb nu een Samsung LED tv de UE46D6500
Dit is een Smart TV .............. SMART .......... ( voor sitecom :)) ............ speelt probleemloos divx dvd ed af via het netwerk , sneller ........ zonder haperingen ed ........ speelt probleemloos youtube filmpjes af via het netwerk ................. video on demand ............. 3d content via wireless netwerk.
Kortom .......... 100x beter dan het product van SITECOM ............ vanaf vandaag ga ik SITECOM bij iedereen afraden, ik zal het mijn vrienden en kennissen doorgeven .......... en ook op mijn werk.
SITECOM sucks ........ wat een waardeloos kloten product .......... ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop.

Grote Neger bedankt voor je support , jij kunt er ook niets aan doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastiaanl schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:39:
Heb sinds een week de WL-355. Moet zeggen dat er tot op heden erg tevreden over ben.

Het enige probleem dat ik wel heb is dat er een audio niet synchroon loopt wanneer ik deze over PCM naar een versterker uitvoer. Hebben hier meer mensen last van cq. is er een oplossing voor dit probleeem.

Heb al geüpdate naar de laatste firmware x.x.16

Suggesties? :)
In de container ermee en koop iets goeds. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:51:
^^
sitecom.com
Click helpdesk
type in: MD-270
click op stuurprogramma's
voila :)

Overigens krijg ik de network media niet echt goed aan de gang. Ben ik nou zo dom of zit het gewoon irritant in elkaar vergeleken met XP.

Ik heb de post op pagina 23 (FAQ) gevolgd en ook de handleiding bekeken.
Via network media > shared folders > krijg ik altijd de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
uPNP werkt wel, echter krijg ik dan een overzicht van alle Music folders die in mijn library geshared zijn. Wil ik echter bijvoorbeeld d:\Music toevoegen als nieuwe library dan is deze niet geshared. Toevoegen onder Music werkt ook niet, want ook die zie ik niet terug.
Prullenbak .............. bagger ding , verspilde energie gooi weg en koop iets anders. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:01:
Hallo!

Ik heb deze speler laatst aangeschaft en nu probeer ik het voor elkaar te krijgen dat ik direct van mijn pc kan streamen naar tv. Ik heb de stappen in de manual gevolgd (over Samba en UPnP) maar de speler vindt geen media. Ook wordt de speler niet weergegeven in 'Netwerk', terwijl mijn pc (Windows 7 64-bit) wel antwoord krijgt van de speler via cmd -> ping. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,
Vincent
Ja ik heb daar ervaring mee , nu niet meer ................. gelukkig een fatsoenlijk product gekocht ................ prullenbak ........... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie een trend... :D

Overigens werkt music bij mij nu wel. Echter krijg ik bij video's folders totaal niks te zien.

zucht.

[ Voor 71% gewijzigd door Viper® op 28-12-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:16:
Grote Neger bedankt voor je support , jij kunt er ook niets aan doen;)
Welke support? Hij heeft al bijna een jaar niet meer gereageerd in dit topic, terwijl er toch serieuze problemen zijn benoemd sinds die tijd ;) .
Zodra er een nieuw model uitkomt en je hebt problemen met een pas aangekocht, iets ouder model, dan is het jammer, maar pech...

Hier staat nu sinds een kleine maand een Popcorn Hour en ik kan gerust zeggen: wat een verademing in vergelijking met de Sitecom! :) Voor mij eens maar nooit meer...

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 28-12-2011 11:56 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze sitecom md 270 vorige week gekregen. alleen nu wil ik graag bedraad streamen alleen geeft de speler aan bij upnp da hij de folder niet kan vinden en bij gedeelde schijven vraagt hij een paswoord.

wie o wie zou mij aub verder kunnen helpen

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste is om sitecom om hulp te vragen, je hebt garantie
denk niet dat er hier veel reakties meer komen, omdat de meeste al iets anders gekocht hebben

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik heb sinds gisteren ook een 270 aangeschaft. Hele mooie aanbieding. 49 euro.

Maargoed wat viel me op.. juist geen geluid op de tv bij films met DTS.

Nu las ik dat versie 2 wel DTS downmixing heeft althans daar is een update voor.

Ik heb een MD 270 ver A1 v 1.000

Is er al wat meer bekend hierover? of dat dan wel kan?

Is er ook geen mogelijkheid dat je televisie dat kan omzetten? of zeg ik nu iets heel doms?

Mijn stereo heeft geen dts vandaar!

Graag hoor ik of hier wat aan te doen is.

Tevens iedereen een fijn weekend toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Alcje, van Paradigit zeker? :d Ik heb het ook sinds gisteren maar dan wel van marktplaats, want die had een USB dongle erbij en het was voor een mooi prijsje.
Ik kan je niet helpen met je probleem, maar er zal vast wel iemand die je ermee helpen kan.

Wel heb ik mjn eigen moeilijkheden.....

1.) Ik kan niet in mijn gedeelde mappen! Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl er geen wachtwoord is en tussen mijn PC's onderling gewoon normaal toegang heb.

2) Via UPNP heb ik wel toegang, alleen dan worden mijn MKV files weer niet geshared, zucht!

Iemand wat tips? Ik zag wel die voorstel met die registry-edit maar velen van jullie vonden het geen goede/veilige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Klopt idd TetPr87!

Nee het kan niet met versie 1. Computer totaal schreef dat het met een firmware update kon. maar dat is onmogelijk dus. Maargoed opzich niet zon probleem, gewoon zorgen dat Dolby Digital er ook in zit. Dan kan je gewoon kiezen.

Ik gebruik hem alleen met een HD eraan. Maar moet zeggen dat ik hem snel vind hoor. Vele malen sneller als zo'n ac ryan die een kennis van me heeft.

En hij speelt echt alles af. Dus ben er zeer content mee.

En ach voor een prijs van 49 euro mag je niet klagen toch? :-)

Wil straks toch een nieuwe installatie kopen, dan heb ik wel dts dus.

Maargoed dan kun je dus een film met DTS niet via HDMI kijken met geluid.

Maarja dat is ook niet echt een probleem, was leuk geweest als het kon. Maar ach. Ben al blij dat ie alles afspeelt! Echt alles! Heb klakkeloos allerlei formaten erop gezet en hij speelt alles. Zonder schokken etc!

Wat me alleen opviel, bij paradigit op de site zag ik bij het product een heel ander menu als dat ik heb.
Heb de nieuwste firmware erop gezet. Maar menu is nog hetzelfde. Niet echt dat het een hele ramp is!

Heb ook naar die nieuwe Ryans zitten te kijken. Maar al die poespas hoeft er voor mij niet op. Ik moet een film kunnen starten en uitzetten. En de kleine ryan kastjes waren echt klein.

Dit is kwa formaat ook nog is een leuk kastje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

TetPr87 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:33:
Wel heb ik mjn eigen moeilijkheden.....

1.) Ik kan niet in mijn gedeelde mappen! Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl er geen wachtwoord is en tussen mijn PC's onderling gewoon normaal toegang heb.

2) Via UPNP heb ik wel toegang, alleen dan worden mijn MKV files weer niet geshared, zucht!
Verwijderd in "(mediaplayer) Sitecom MD-270"

Hiermee los je iig probleem 1 op (en als ik het goed heb, ook probleem 2), voor mij was dit toen de oplossing.
GroteNeger is werkzaam bij Sitecom. Of was... gezien zijn stralende afwezigheid :X .

Je loopt later vast tegen nog meer problemen aan (zie ook de laatste pagina's in dit topic voor meer 'lotgenoten' ;) ). Maar de Sitecom is dan ook geen geweldige mediaspeler. 49 euro is weliswaar niet veel, maar ik zou volgende keer toch even doorsparen voor een betere mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
Bedankt KillerBee,

Zit deze beta driver dan niet inbegrepen in de laatste firmware 3.00.16 ?
Zelf heb ik inmiddels firmware 3.00.15 en 3.00.16 geprobeerd. No luck.

Heb deze beta wel gedownload, er staat 3.00.16, dus kan niet echt achterhalen of dit nieuwer is dan de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Wat ik wel vreemd vind. ik heb een stuk of 20 films erop gezet.

Soms zie ik dezelfde film wel 5 keer in de lijst terwijl hij maar 1 keer op de HD staat. Ook een film die staat wel op me HD zegt hij en kan hem af spelen. En als ik op me hd kijk staat hij er echt niet. Heb al hidden files aan gezet maar ook niet! ;-) apart!

Ook vraag ik me af of het mogelijk is om een film te verwijderen via je mediaspeler van je usb hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

TetPr87 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:32:
Zit deze beta driver dan niet inbegrepen in de laatste firmware 3.00.16 ?
Zelf heb ik inmiddels firmware 3.00.15 en 3.00.16 geprobeerd. No luck.

Heb deze beta wel gedownload, er staat 3.00.16, dus kan niet echt achterhalen of dit nieuwer is dan de laatste firmware.
Ik neem aan dat dit idd een en dezelfde versie is, TetPr87. Jammer dat deze versie je probleem niet oplost :| .
Deze mediaspeler is al opgevolgd door een nieuwer model (= EOL), er zal dus zeer ws. geen nieuwe firmware meer voor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
KillerBee schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:49:
[...]

Ik neem aan dat dit idd een en dezelfde versie is, TetPr87. Jammer dat deze versie je probleem niet oplost :| .
Deze mediaspeler is al opgevolgd door een nieuwer model (= EOL), er zal dus zeer ws. geen nieuwe firmware meer voor uitkomen.
Jep, dat begreep ik inmiddels ook dat het EOL is.

Maar ik heb een hele fijne oplossing gevonden...namelijk TVersity !
Een hele fijne stuk software waardoor ik gewoon heel makkelijk mijn folders sharen kan en die ook mijn MKV files pakt !

Dus in principe zijn mijn beide problemen nou opgelost, neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon moest werken in eerste instantie maar ja, het zij zo.

Het programma beschikt over veel meer opties die ik nog moet uitzoeken... je kan ook Youtube Favourites/Meest Bekeken/Subscriptions etc etc bekijken. Ik heb het getest, en het werkt!

Misschien is deze software een leuk alternatief voor mensen die ook soortgelijke problemen hebben, voor mij werkte het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om externe schijf aangesloten op de wl-355 te benaderen vanaf pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
heb sinds gistermiddag ook de WL-355 en inmiddels tegen een aantal probleempjes aangelopen. Het belangrijkste: ik krijg sommige avi en mp4 files niet afgespeeld via het draadloze netwerk. Via usb speelt ie ze gewoon af, maar via het netwerk krijg ik 'file format not supported'. Bestanden staan gedeeld via file sharing in windows XP (dus niet via UPnP), UPnP kreeg ik overigens helemaal niet aan de praat in XP.

Daarnaast had ik r gister een usb harddisk aanhangen die het na in eerste instantie gewoon te werken na n minuutje of 3 ineens verdween. Zou dat n stroom issue kunnen zijn?

Iemand die hier iets op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ivm verhuizing heb ik dit beestje al een tijdje niet gebruikt. Probleem waar ik tegenaan loop, is dat als ik me internet kabel erin doe (die direct op me modem zit). Ik een melding krijg: U bent wel verbonden met een netwerk maar niet met internet. Status blijft op verbinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Alcje op 23-11-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Goede avond voor nu,

Ik heb sinds vandaag een Sitecome MD-273. Hij was in de aanbieding en voor in de woonkamer bij mijn vader was het een goede keuze leek mij. Heb me van te voren niet ingelezen of wat dan ook. Hij speelde echter alles af wat ik op mijn externe-harddisk/usb had staan dus daar geen problemen. Echter het probleem is het internet.

Hij zou een USB wifi dongle moeten herkennen maar mijn eveneens Sitecom wifi usb adapter geeft niks. ik kan er ook wel een draad instoppen, maar m'n vader is nogal een fan van draadloos en om een draad door een groot deel van het huis te trekken is ook niet echt een optie.

Wie kan mij een tip geven over hoe dit werkend te krijgen? :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maiwufsiorn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-06 14:08
Wat betekent dat, "Sitecom wifi usb adapter geeft niks"? Wat zijn de ACTIES die je uitvoert, en wat de precieze MELDINGEN?

Op de zaken vooruitlopend (gesteld dat dit probleem nog actueel is)? Kan het zijn dat je netwerkadapter te nieuw is? Is er wel sprake van een usbadapter voor wifi, of gaat het om een dongle voor telecommunicatie? Mijn SITECOM wifi-adapter (WL-355) werkt prima, welke gebruik jij?

Sando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die nog firmware 3.0.0.10 of 3.0.0.11 beschikbaar heeft voor de MD-270?

Met vriendelijke groet,
Ralph
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste