Ik heb vandaag ook een sitecom md-270 en kwam ook tot de ontdekking dat ik niet naar de gedeelde mappen van W7 kon, omdat er een wachtwoord werd gevraagd. Kwam daarom op dit forum en omdat het nu werkt bij mij heb ik me even geregistreerd om mijn oplossing te delen.
Oplossing vond ik op een site van de A.C. Ryan media speler, http://www.acryan.com/for...viewtopic.php?f=54&t=2958
Deze drie aanpassingen in het register hebben voor mij gewerkt, ik kan de inloggegeven nu leeg laten.
Misschien is de oplossing hier al wel eens genoemd, heb niet alle 26 pagina's even goed gelezen
Maar misschien dat ik er iemand mee help! Want frustrerend is het wel....
Heb overigens niet de beta firmware.
Edit: Ik zie nu dat het niet echt duidelijk te vinden is op de gelinkte pagina, het gaat om dit:
Oplossing vond ik op een site van de A.C. Ryan media speler, http://www.acryan.com/for...viewtopic.php?f=54&t=2958
Deze drie aanpassingen in het register hebben voor mij gewerkt, ik kan de inloggegeven nu leeg laten.
Misschien is de oplossing hier al wel eens genoemd, heb niet alle 26 pagina's even goed gelezen
Heb overigens niet de beta firmware.
Edit: Ik zie nu dat het niet echt duidelijk te vinden is op de gelinkte pagina, het gaat om dit:
Het machtigen van bepaalde mappen speelt schijnbaar ook een rol. Het enige wat ik heb gedaan is mijn 'Users' map niet gedeeld en de mappen die ik wil delen gemachtigd als 'iedereen'.1. Ga naar startmenu en klik op "uitvoeren".
*Wanneer "uitvoeren" niet in je startmenu aanwezig is. dan vind je die onder "Alle programma`s" ga dan naar "bureau accesoires" en selecteer daar "uitvoeren".
2. type hierin "regedit" and klik op ok.
3. zoek naar de volgende lokatie:
*HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\
4. dubbelklik op "everyoneincludesanonymous" en verander de waardegegevens naar 1.
Attachment:
LSA.JPG
LSA.JPG [ 20.56 KiB | Viewed 36486 times ]
5. dubbelklik op "NoLmHash" en verander de waardegegevens naar 0
Attachment:
NOLMHASH.JPG
NOLMHASH.JPG [ 19.18 KiB | Viewed 36486 times ]
6. zoek naar de volgende lokatie:
*HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanServer\Parameters\
7. dubbelklik op "restrictnullsessaccess" en verander de waardegegevens naar 0
Attachment:
LANMAN.JPG