Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een sitecom md-270 en kwam ook tot de ontdekking dat ik niet naar de gedeelde mappen van W7 kon, omdat er een wachtwoord werd gevraagd. Kwam daarom op dit forum en omdat het nu werkt bij mij heb ik me even geregistreerd om mijn oplossing te delen.

Oplossing vond ik op een site van de A.C. Ryan media speler, http://www.acryan.com/for...viewtopic.php?f=54&t=2958

Deze drie aanpassingen in het register hebben voor mij gewerkt, ik kan de inloggegeven nu leeg laten.

Misschien is de oplossing hier al wel eens genoemd, heb niet alle 26 pagina's even goed gelezen ;) Maar misschien dat ik er iemand mee help! Want frustrerend is het wel....

Heb overigens niet de beta firmware.

Edit: Ik zie nu dat het niet echt duidelijk te vinden is op de gelinkte pagina, het gaat om dit:
1. Ga naar startmenu en klik op "uitvoeren".
*Wanneer "uitvoeren" niet in je startmenu aanwezig is. dan vind je die onder "Alle programma`s" ga dan naar "bureau accesoires" en selecteer daar "uitvoeren".

2. type hierin "regedit" and klik op ok.
3. zoek naar de volgende lokatie:
*HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\
4. dubbelklik op "everyoneincludesanonymous" en verander de waardegegevens naar 1.

Attachment:
LSA.JPG
LSA.JPG [ 20.56 KiB | Viewed 36486 times ]

5. dubbelklik op "NoLmHash" en verander de waardegegevens naar 0

Attachment:
NOLMHASH.JPG
NOLMHASH.JPG [ 19.18 KiB | Viewed 36486 times ]

6. zoek naar de volgende lokatie:
*HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanServer\Parameters\
7. dubbelklik op "restrictnullsessaccess" en verander de waardegegevens naar 0

Attachment:
LANMAN.JPG
LANMAN.JPG [ 21.5 KiB | Viewed 36486 times ]

8. sluit nu de register editor.
9. herstart je computer.
Het machtigen van bepaalde mappen speelt schijnbaar ook een rol. Het enige wat ik heb gedaan is mijn 'Users' map niet gedeeld en de mappen die ik wil delen gemachtigd als 'iedereen'.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heren, enig idee hoe je een firmware versie terug kunt gaan ?
Met de laatste firmware versie heb ik het probleem dat MKV's niet goed spelen vanaf het netwerk. Heel typisch is dat films met de extensie mkv niet meer als 1,5% netwerk-utilisatie opleveren en andere HD movies met b.v. mpeg als extensie gewoon 58% utilisatie trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
Firmware downloaden, de verinfo.txt bewerken en het versienummer ophogen. Als je bv 3.00.15 download dan wijzig je de versie naar 4.00.15 ofzo. Zodra je dan de firmware op een USB stick zet en inplugged in de Mediaplayer krijg je een "nieuwe firmware gevonden" melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tnx, ik had het inmiddels zelf al gevonden en uitgevoerd. De firmware was voor mij inderdaad de veroorzaker van MKV problemen en netwerk issue's in het algemeen.
Nu ik weer op .15 draai, werkt het apparaat als een zonnetje.

Ik zou grotenegert dan ook aanraden om de firmware verder te testen, blijkbaar is er meer veranderd als alleen de aangegeven punten.
Zo kon ik b.v. geen 2e netwerkbron toevoegen, deze werd gewoon niet gevonden, ondanks resets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBD
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09-2024

TBD

Zojuist problemen ondervonden met het afspelen van bluray bestanden - beeld doet het perfect, alleen doet de audio (DTS) het niet, terwijl ik eerst wel gewoon blurays kon afspelen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen/hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 22:19:
Ik heb vandaag ook een sitecom md-270 en kwam ook tot de ontdekking dat ik niet naar de gedeelde mappen van W7 kon, omdat er een wachtwoord werd gevraagd. Kwam daarom op dit forum en omdat het nu werkt bij mij heb ik me even geregistreerd om mijn oplossing te delen.

Oplossing vond ik op een site van de A.C. Ryan media speler, http://www.acryan.com/for...viewtopic.php?f=54&t=2958

Deze drie aanpassingen in het register hebben voor mij gewerkt, ik kan de inloggegeven nu leeg laten.

Misschien is de oplossing hier al wel eens genoemd, heb niet alle 26 pagina's even goed gelezen ;) Maar misschien dat ik er iemand mee help! Want frustrerend is het wel....

Heb overigens niet de beta firmware.

Edit: Ik zie nu dat het niet echt duidelijk te vinden is op de gelinkte pagina, het gaat om dit:

[...]

Het machtigen van bepaalde mappen speelt schijnbaar ook een rol. Het enige wat ik heb gedaan is mijn 'Users' map niet gedeeld en de mappen die ik wil delen gemachtigd als 'iedereen'.
W7 open zetten door anonymous toegang te geven, is niet echt een oplossing natuurlijk.
Leuk als je eens op een lan komt b.v. of als een andere pc in je netwerk komt, met een trojan.....
Punt is dat het gewoon zonder workaround moet werken met user/pass, dat is ook de beste en veiligste oplossing. Dat werkt hier als een tierelier met W7-Business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oszy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
TBD schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:14:
Zojuist problemen ondervonden met het afspelen van bluray bestanden - beeld doet het perfect, alleen doet de audio (DTS) het niet, terwijl ik eerst wel gewoon blurays kon afspelen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen/hoe ik dit kan oplossen?
volgens mij komt hier het downmixing om de hoek kijken,
je moet bij opties voor geluid, dit terug zetten naar stereo.

Kan het op dit moment niet duidelijker voor je uitleggen, die van mij is nl na 2 maanden kapot !
Gekocht via iBood en lees daar dat ik niet de enige ben :(

Kom er zojuist achter dat ze op het forum van iBood, alle negatieve berichten editen
hoezo Grusse Bruder ??

[ Voor 8% gewijzigd door oszy op 10-03-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

support for MD-270 is ending ?

"Dear Mr XXX,
Apparently I was mistaken. There will be no support for Polish characters for this model. They are already working on a new generation and it's possible theat the new models will include support for Polish characters. My apologies."

they are working on new model and abandon MD-270 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi GroteNeger

Is there any new MD-270 beta-firmware for testing available ?
the last one is dated 06.12.2010 (now became a commercial 3.0.16)
could you pass us a link to new one ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt inderdaad een opvolger, de md-271, met inngebouwde HD 500
Incl dvd menuondersteuning.
Onduidelijk is welke chip er in zit.
Misschien kan iemand van Sitecom duidelijkheid geven.

Vraag me verder ook af hoe je dit apparaat moet neerzetten.
ALs ik de plaatjes goed bekijk, zitten alle aansluitingen aan de korte zijdes.
Met de breedte naar voren neerzetten kan niet, omdat het infraroodoog aan de zijkant zit.
Lijkt me een hele vreemde contstructie.
Het apparaat lijkt verder sprekend op de md-270(die je wel in de breedte kan neerzetten, met alle aansluitingen van achter), alleen in het zwart.
Die kan je wel normaal neerzetten.

Prijs is onduidelijk, 1 prijs gevonden van 209 euro, maar of dit klopt?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 16:29 . Reden: prijs enaanv info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indien zij ondersteunt blueray en dvd-structuur and DTS is het 99% zeker REALTEK 1283DD+ gebaseerde (of nieuwer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Als de specs op de website kloppen lijkt me het niet echt een opvolger want hij heeft geen netwerk aansluiting.

Opzich wel interessant met die 500Gb schijf, vraag me af hoe "portable" hij is (qua afmetingen). Kan best leuk zijn om mee te nemen naar vrienden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

specs spreken elkaar tegen, in de tekst staat dat je wel degelijk kan verbinden met een NAS.
afwachten dus....
iemand van Sitecom kan misschien hier meer duidelijkheid over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBD
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09-2024

TBD

oszy schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:59:volgens mij komt hier het downmixing om de hoek kijken,
je moet bij opties voor geluid, dit terug zetten naar stereo.
Bedankt, dit heeft het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Support kapt er nu al mee ? Hoe lang is dit apparaat uit ?
Sitecom mag wel een voorbeeld nemen aan WD, die ontwikkelt nog wel.
Voor de md-270 komt dus niets nieuws meer uit, dit kwam aan het licht nadat ik vroef oef er support voor videoplaylists kan komen, net zoals de WD heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat de support helemaal stopt, maar er zullen niet echt nieuwe dingen meer worden toegevoegd.

Het probleem wat ik heb met Sitecom, is dat ze niet een echt forum hebben, waar mensen kunnen reageren en suggesties kunnen aangeven.
Bepaalde dingen worden wel opgelost, maar duren enorm lang, dat is jammer.
Ik heb het apparaat vrijwel vanaf het begin, maar heb er eigenlijk pas na ruim een half jaar een beetje van kunnen gaan genieten.
Bij ander meken komen er veel vaker updates uit, en worden nieuwe dingen aan toegevoegd, die het gebruiksgemak enorm kunnen vergroten.
En nee, dat wil niet zeggen dat die andere apparaten slechter zijn.

Ik vermoed dat Sitecom het allemaal zo simpel mogelijk wil houden, zonder poespas, maar dat ze wel
daardoor mensen van zich wegjagen.
Als een apparaat in de markt is gezet, wordt alleen het hoognodige aangepast. Anders gaat het teveel tijd, geld enz kosten.

Ik twijfel dus enorm om bv de MD-271 aan te schaffen, omdat ik bang ben dat ik in dezelfde kuil ga vallen qua service. Het is leuk 10 jaar garantie, maar ja, wat heb je eraan............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:43:
Ik vermoed dat Sitecom het allemaal zo simpel mogelijk wil houden, zonder poespas, maar dat ze wel daardoor mensen van zich wegjagen.
Is ook wel beetje de filosofie van Sitecom he, gebruiksgemak etc. Het zijn niet echt tweaker-apparaten (behalve misschien de gaming router), maar juist voor Jan en Mien op de hoek (of hoe heten die Wilders mensen :p) die geen gezeik willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat hoeft toch ook niet ? Geef gewoon lekker alles vrij, dan krijg je alternative firmwares voor mensen die dat wél willen.
Het is dat ik het apparaat zo goedkoop heb gekocht bij Ibood, anders was deze achteraf niet zijn prijs waard geweest in vergelijking met de concurrentie (prijs/kwaliteit/features/ontwikkeling en support).
Sitecom mag daar wel les uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met m'n md-270, als ik video vanaf W7 PC naar de MD-270 stream via Win Media Player, hoor ik wel het geluid van de film maar de film wordt niet getoond. Het beeld blijft gewoon het menu van de MD-270.

De MD-270 is via upnp verbonden, want gedeelde schijven werkt ook bij mij niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.One
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 12:26
Ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn media player niet meer wil starten. De speler doet niks buiten het inschakelen van de twee leds, daar stop ei, geen beeld op de tv, geen menu interface niets... De stroom was uitgevallen en toen alles terug in orde was zag ik dat de twee leds van m'n media player ingeschakeld waren en bleven branden. ik heb al geprobeerd van de booten met een usb key met de nieuwste firmware maar hij doet gewoon niets. Kan ik een hard reset uitvoeren door een bepaalde toetsencombinatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WL-355

Nog maar eens een ultieme poging ondernomen om toegang te krijgen tot gedeelde mappen in windows 7.
Gast account aangemaakt, delen toestaan met wachtwoord beveiligd delen uitschakelen.
Map gedeeld toegang voor iedereen bla bla bla ..................... het werkt gewoon niet meer.
Ik krijg wel toegang tot de mappen vanaf een xp laptop , maar niet meer met de WL-355
Sterker nog als ik met wachtwoord beveiligd delen aanzet en een wachtwoord opgeef pikt hij dat ook niet.

Hoe kom ik aan een hele oude firmware update? 3.00.11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg stil hier sinds de nieuwe mediaplayer uit is, support afgelopen?
of heeft iedereen gauw een nieuwe sitecom player gekocht?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Ik weet niet wat het laatste firmware heeft gedaan (of eerdere), maar nu hapert het beeld wanneer ik van 'Planet Earth' het bekende 'Bird Scene' afspeel in de aflevering 'From Pole to Pole.

Nog meer mensen hier last van?

BEVESTIGD

Er is iets mis met firmware 3.00.16

Ik ben terug gegaan naar 3.00.14, de 'Bird Scene' hapert niet meer en het opstarten van 1080p films gaat weer normaal.

Wat mij ook opvalt, is dat het inladen van de 1080p met het 3.00.14 firmware weer snel gaat. Het opstarten van 1080p films verliep ontzetten traag met firmware 3.00.16.

Hoe het oude firmware terug te zetten, download het oude firmware, zet uitgepakte bestand het op een lege (?) USB en doe het volgende:

1) Gedownload: SITECOMus_2010.07.13-1451__3.00.14.zip

2) ZIP bestand uitpakken naar een USB stick

3a) Het volgende bestand openen: SITECOM-VerInfo.txt
3b) volgende aanpassen:

origineel wat er staat:
VERSION='3.00.14'LOCATION='SITECOMus_2010.07.13-1451__3.00.14'

dat aangepast naar:
VERSION='3.00.16.01'LOCATION='SITECOMus_2010.07.13-1451__3.00.16.01'

4a) firrmware hernoemen

origineel bestands naam:
SITECOMus_2010.07.13-1451__3.00.14

bestabds naam aangepast naar:
SITECOMus_2010.07.13-1451__3.00.16.01

[ Voor 72% gewijzigd door Fermion op 01-04-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Je gaat naar 3.00.14? Er is ook 3.00.15 met meer fixes. Heb je die al gecontroleerd of ie ook werkt met 1080p movies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
MrDummy schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:36:
Je gaat naar 3.00.14? Er is ook 3.00.15 met meer fixes. Heb je die al gecontroleerd of ie ook werkt met 1080p movies?
daar ben ik ook wel benieuwd naar, waarom heb je niet besloten om 3.00.15 te nemen? vooralsnog heb ik 3.00.16 er nog niet opgezet.... schijnbaar maar goed ook. verder lijkt het idd zo te zijn dan na de laatste update en het uit brengen van een nieuw apparaat, de support is afgelopen?

er zijn volgens mij nog steeds bugs aanwezig. Zou mooi zijn als hier op gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Misschien moet de Sitecom medewerker(s) die voorheen in dit topic reageerde, eens een voorbeeld nemen aan Eminent. Op een even oud apparaat (EM7075) wordt nog steeds goed ondersteuning gegeven in het lopende topic hier op T.net en de opvolger (7080) is toch ook al een tijdje uit. Qua prijs verschillen ze niet zo heel veel. Ondanks dat de MD-270 bij mij nu goed werkt, vind ik service en ondersteuning ook een belangrijk onderdeel bij aankoop van een apparaat, door de ineens stakende ondersteuning in dit topic, zal ik me dan ook wel drie keer bedenken voor ik weer een apparaat van Sitecom koop.

@sokolum01: ik heb de laatste firmware erop staan, ik kan onderschrijven dat het laden van een mkv soms (niet altijd!) wat traag gaat, maar je probleem met haperen ondervind ik zelf niet.
Wél heb ik gemerkt dat de Sitecom de grotere mkv's vaak 'niet prettig' vind (ik vermoed echter dat dit eerder een codec ding is, in combinatie met grootte), wat zich uit in stotterend beeld, dit is echter wel continue en niet alleen bij bepaalde scenes (ik weet niet of je dit misschien bedoeld?).
Tegenwoordig mux ik mkv's van 13Gb en groter om naar BD formaat (dus de bekende mapjes) met tsmuxergui, dit werkt perfekt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 02-04-2011 07:30 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Spicers schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 07:14:
[...]

daar ben ik ook wel benieuwd naar, waarom heb je niet besloten om 3.00.15 te nemen? vooralsnog heb ik 3.00.16 er nog niet opgezet.... schijnbaar maar goed ook. verder lijkt het idd zo te zijn dan na de laatste update en het uit brengen van een nieuw apparaat, de support is afgelopen?

er zijn volgens mij nog steeds bugs aanwezig. Zou mooi zijn als hier op gereageerd wordt.
Zojuist de 3.00.15 erop gezet, deze versie werkt ook prima. Er was geen reden dat ik 3.00.14 had gekozen dan alleen dat ik zeker wilde zijn dat het gewoon werkt. De .15 werkt dus ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
KillerBee schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 07:27:
@sokolum01: ik heb de laatste firmware erop staan, ik kan onderschrijven dat het laden van een mkv soms (niet altijd!) wat traag gaat, maar je probleem met haperen ondervind ik zelf niet.
Wél heb ik gemerkt dat de Sitecom de grotere mkv's vaak 'niet prettig' vind (ik vermoed echter dat dit eerder een codec ding is, in combinatie met grootte), wat zich uit in stotterend beeld, dit is echter wel continue en niet alleen bij bepaalde scenes (ik weet niet of je dit misschien bedoeld?).
Tegenwoordig mux ik mkv's van 13Gb en groter om naar BD formaat (dus de bekende mapjes) met tsmuxergui, dit werkt perfekt! :)
Ik wil nadat ik een film download, verder niets aan doen. Moet gewoon werken.

Ik merk ook op dat alleen 1080p content hapert tijdens de beruchte 'Bird Scene', jij hebt deze scene ook in 1080p bekeken? Bij mij was het alleen 1080p content dat heel lang bezig was voordat het was opgestart. Ik heb niet gekeken of het mkv files waren, maar dat doet er niet toe. Het gaat om de gebruikte codec, Neem ik aan. Herhaal, waar het wel om gaat is dat het opstarten echt te lang duurt bij 1080p content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

Sinds de laatste firmware update heb ik ook problemen met het afspelen van MKV bestanden.
Kan iemand mij, stap voor stap, uitleggen hoe ik terug kan naar een wel werkende versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dat legt sokolum01 notabene slechts een paar posts boven je gedetailleerd uit.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar bij mij stopt dat bij stap 4a. Op dat moment heb ik een hernoemd bestand.
Wat moet ik doen om nu deze firmware te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een hernoemde (oudere; 3.00.15) firmware op een USB staan.
Alleen als ik het apparaat wil bijwerken zoekt hij op internet naar een update en komt met de constatering dat ik de meest recente firmware gebruik. Hoe laad ik nu de firmware van de usb naar de MD-270?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:26:
Ik heb nu een hernoemde (oudere; 3.00.15) firmware op een USB staan.
Alleen als ik het apparaat wil bijwerken zoekt hij op internet naar een update en komt met de constatering dat ik de meest recente firmware gebruik. Hoe laad ik nu de firmware van de usb naar de MD-270?
Heb je de stap 3x goed gevolgd? Deze stap laat je mediaspeler denken (?) dat hij een nieuwere firmware ziet. Je moet daarna wel het bestandsnaam van de firmware ook aanpassen, moet overeenkomen zoals dat in het txt file staat.

Je plaatst de firmware in de root van je usb stick en via de menu van je mediaspeler kies je voor update.
Op mijn USB stond niets anders dan de files die nodig zijn voor de update. Sommige systemen kunnen daar over vallen als er ook iets anders op ded usb stick staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Fermion op 05-04-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeg

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ook in het bezit van de MD-270. Zodra ik een film oid afspeel, krijg ik na ongeveer 10 minuten de melding "apparaat heeft verbinding met mediaplayer verloren". :( Mijn MD-270 staat beneden bij de TV met een dongel van Sitecom. Mijn PC, waar ik mijn media afhaal, staat boven. Op de 270 kies ik telkens voor de optie Upnp, waarna ik gewoon alles kan vinden wat ik wil bekijken. Ik gebruik Windows 7.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan oplossen? :? Zijn er meer mensen die dit hebben?
Greeezzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Weirdness;

ik download een blueray ... en die is compleet (alles bestanden staan op de folder (nas))

Ik speel vanaf mijn pc; no problem.

Ik speel vanaf mijn MD270 en ik kom gelijk ofwel op de helft van de film terecht; Ofwel op de aftiteling.

Herkent iemand dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel dat ik als ik door wil spoelen voorut snel, at het apparaat in de war raakt, en als ik de knop snel vooruitspoelen loslaat, weer verder gaat waar ik was voor het vooruitspoelen.
Ook onthoud hij de positie niet als ik stop, en later verder wil gaan niet exact.

Op mijn andere mediaspeler dit probleem niet.
De meeste problemen die ik hier zie, komen trouwens niet voor op mijn andere mediaspeler.

Deze staat in de slaapkamer, dus gebruik hem gelukkig niet zo vaak meer.
Wel jammer, is een mooi ding, alleen zet ik soms mijn vraagtekens bij de support.

Ik wilde ook een NAS van sitecom aanschaffen, de MD-253.
De belangrijkste eis waaraan die moest voldoen was het draaien van squeezebox, zodat ik mijn
internetradios en muziek kon afspelen.
Op dat moment, in januari/februari kon hij dat niet.
Toch werd mij toegezegd dat dit apparaat in maart voorzien was van een update, zodat hij wel de
squeezebox kon draaien.
Ik kon hem dus al gewoon aanschaffen, alles zou goed komen.
Tot op heden is de update niet geweest.
Verder ook niets meer vernomen van Sitecom, ondanks toezeggingen om mij op de hoogte te houden.

Met de mediaspeler is dit ook al gebeurt, dingen toegezegd, maar later niet nagekomen.
Geen Sitecom voor mij meer, nooit meer, ze komen afspraken niet na, zodat je een apparaat koopt, die achteraf nooit wordt opgewaardeerd ondanks beloftes. En je hebt dan iets wat je als je het van tevoren allemaal wist, niet had gekocht, omdat het niet aan je eisen voldoet.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 14:24 . Reden: aanvulling nas md-253 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga al mijn kennissen in het vervolg adviseren om vooral GEEN producten meer te kopen van sitecom.
De support is aller belabbertst, 10 jaar garantie haha laat me niet lachen.
Voor mij was dit het laatste sitecom product, ik zal dit promoten waar ik kan.
Nog nooit een product gekocht met zon slechte support.
Trouwens mensen ..................... bij de lidle een prachtige media player ......................
Net gekocht werkt PERFECT .................

http://www.lidl.nl

Sitecom sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:08:
Ik ga al mijn kennissen in het vervolg adviseren om vooral GEEN producten meer te kopen van sitecom.
Voor mij was dit het laatste sitecom product, ik zal dit promoten waar ik kan.
Nog nooit een product gekocht met zon slechte support.
Trouwens mensen ..................... bij de lidle een prachtige media player ......................
Net gekocht werkt PERFECT .................

http://www.lidl.nl

Sitecom sucks.
Ik hoop dat je geen support verwachte via een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:08:
Wat heeft garantie met support te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn sitecom MD 270 nog steeds niet aan de praat zoals ik t wil.
Heb nu een Wifi modem Thomson TG 712. Eraan gekoppeld een sitecom router de WL 340.
Dus de adsl die binnenkomt naar mn modem en dan een kabeltje van mn modem naar mn router.
Laptop doet het w7. Maar de mediaplayer MD 270 kan geen verbinding maken. Heb nu 3x naar sitecom gemaild maar ik krijg steeds een standaard gebruiksaanwijzing toegestuurd. Ik ben v.w.b. netwerken aanleggen idd een Anita of hoe die ook heet. Snap er de ballen van. Ik baal dat ik na een half jaar nog steeds niet kan streamen van laptop naar de tv.
Anyone?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je aan 10 jaar garantie zoinder support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Garantie is bedoeld voor wanneer het apparaat kapot gaat en zegt niks over firmware updates.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je hebt nooit garantie op updates als er dingen niet goed zijn software-matig........
wat heb je aan 10 jaar garantie als het apparaat nooit goed zal functioneren met bepaalde dingen.

dan is een firmware-update eigenlijk afhankelijk van de maker of die eventeel bereid zou zijn om er wat energie in te steken zodat het misschien ooit zal voldoen aan wat er in het begin was toegezegd.

niemand laat een apparaat 10 jaar staan, als er geen energie in een update wordt gestoken.
dus wat is dan 10 jaar garantie precies waard, wat is de zin daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joehoe..... Help... Even tussen de garantiediscussie door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 02:36:
Laptop doet het w7. Maar de mediaplayer MD 270 kan geen verbinding maken.
Mij is het hiermee gelukt:

Verwijderd in "(mediaplayer) Sitecom MD-270"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb deze destijds voor 70 euro via ibood gekocht en voor mij werkt die anders perfect.
Muziek en films speelt die allemaal via een usb schijf.

Overigens zag ik dat er een nieuwe 3.00.16 firmware uit was. Hier staat echter bij vermeld dat youtube functionaliteit verwijderd is. Iemand een idee waarom ?
Windows 7 is ook verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdr
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb in december via iBood de MD-270 gekocht en pas onlangs in gebruik genomen. Ik heb hem gewoon heel simpeltjes aan een externe harde schijf gehangen en alles werkt prima. En toen wilde ik een serie kijken. Hij speelt dan slechts de eerste aflevering (van vier) af, de andere drie ziet hij blijkbaar niet. Ik heb in dit topic zitten bladeren en weet inmiddels dat het een bekend probleem is. Maar weet iemand of dit euvel nog verholpen gaat worden misschien? Ik kan de bestanden wel converteren natuurlijk, maar gezien het aantal series dat ik heb, is dat nou niet echt een aanlokkelijk vooruitzicht!

En ik heb een probleem met een van mijn externe harde schijven. Ik heb er drie, allemaal dezelfde. Van Iomega. Perfecte schijven die muisstil zijn. Twee van de schijven werken moeiteloos samen met de Sitecom, maar de derde wil hij niet kennen. 'Onbekend apparaat gevonden' zegt hij om daarna vol te houden dat ik niet verbonden ben met een netwerk en dat ik mijn netwerkkabels moet controleren.
Die externe schijf is dus exact dezelfde als de andere twee die hij wel ziet. Ik heb de schijf gecontroleerd en er is niets mis mee. Iemand een idee waarom de Sitecom hem niet wil vreten?

Mac Pro 2,26 GHz 8 Core, iMac 20" Intel C2D 2,16GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Levdr
Dat euvel van een serie kijken en dan alleen de eerste afspelen, dat gaat niet verholpen worden.
Het is zelfs de vraag of de andere dingetjes nog verholpen gaan worden.
Er is namelijk een nieuw model uit.

Dat herkennen van schijven, tja dat heb ik soms ook gehad.
Ook dat hij helemaal vastsloeg, de Sitecom.
Denk niet dat zoiets ook verholpen gaat worden.

Het beste is om support van Sitecom zelf te benaderen of ze een oplossing kunnen bieden.
Ben heel erg benieuwd naar hun reaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdr
Bedankt, robbie! Ik zal ze mailen en t.z.t. hier terug rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Viper® schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:11:
Ik heb deze destijds voor 70 euro via ibood gekocht en voor mij werkt die anders perfect.
Muziek en films speelt die allemaal via een usb schijf.

Overigens zag ik dat er een nieuwe 3.00.16 firmware uit was. Hier staat echter bij vermeld dat youtube functionaliteit verwijderd is. Iemand een idee waarom ?
Windows 7 is ook verbeterd.
Installeer niet de firmware 3.00.16 maar de 3.00.15.
De .16 zorgt ervoor dat het opstarten van 1080p content een eeuwigheid duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is NIET te geloven ,

maar na een HALF jaar prutsen en proberen is het dan toch eindelijk gelukt.

Ik heb de wijzigingen in het register doorgevoerd zoals vermeld in een voorgaande post.

Ik kan de gedeelde mappen in Windows 7 weer zien. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@relisys64,
gefeliciteerd, ik had er al lang geen zin meer in
heb een andere gekocht, en had geen enkel probleem met gedeelde mappen in windows7

maar fijn te horen dat je er eindelijk in geslaagd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een synology NAS ds211j, als ik een film van de NAS met de mediaplayer afspeel krijg ik de ondertitels echter niet te zien.
Is dit iets dat niet gaat ??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdr
Ik zou nog even komen melden wat Sitecom te zeggen had over die ene Iomega harde schijf die de MD-270 niet wil vreten. Op mijn eerste mailformulier kreeg ik snel antwoord met een paar gerichte vragen die ik netjes beantwoord heb. Vervolgens kreeg ik een email met twee adviezen: 1. de schijf herformatteren en/of 2. er een ander bestandsformaat op te zetten. Ik heb vriendelijk geantwoord dat geen van beide een goed idee was omdat ik daarmee alle data van de schijf kwijt zou zijn (zo'n 300 films in -voornamelijk- een mkv jasje).
De eindconclusie van Sitecom was vervolgens:

"In dit geval lijkt het probleem zich meer met de externe harde schijf te zijn dan de Mediaplayer, aangezien 2 andere schijven met dezelfde specificaties geen problemen vertonen.

Indien u ook de gestuurde stappen niet wenst uit te voeren is er helaas geen mogelijkheid meer voor verdere ondersteuning."

En dus zit ik met een externe schijf die ik via de MD-270 niet kan afspelen. De schijf is volgens Schijfhulp in orde en is normaal toegankelijk via de Mac, maar omdat de Mediaspeler er een probleem mee heeft, moet de schijf dus wel de schuldige zijn.

Ik denk dat ik maar een mediaspeler van WD ga kopen. Daar lees ik vrij goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@levdr
Ik had ook af en toe problemen met mijn schijven ism de sitecom md-270.
Nu ik een andere mediaspeler heb, nooit meer problemen gehad.
Als je de speler in de winkel koopt, neem even de externe schijf mee als het kan, dan kan je het gelijk uitproberen.
De speler die ik nu heb, is een enorme verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 20:14

weebl

YARR!

Ik heb er eergisteren eentje gekocht en breng hem morgen weer terug naar de winkel. Ik vind hem te beperkt, er zitten rare bugs in (springt niet automatisch naar het volgende bestand) en voor het zelfde geld koop ik een MEDE8ER MED400X MINI of een AC RYAN PLAYON!HD MINI2. Het was gewoon een stomme impuls-aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag ik weet niet waar ik anders naar toe moet.
De vraag is als volgt
Ik heb een wireless tv media player wl-355.
Naar een probleem met mijn pc heb ik alles opnieuw moet installeren op de pc. Maar nu doet mijn mediastreaming het niet meer. Het systeem dat op mijn pc staan is windows XP
Ik heb bijna alles gedaan wat binnen mijn vermogen ligt en dat is toch redelijk maar kom er niet uit.
Weet iemand hier wat meer van, omdat hij het voor het probleem perfect deed maar nu ziet hij mijn pc niet meer.
Als ik naar windows media player ga omdaar in de mediatheek te gaan delen ziet hij de mediastreamer niet staan.
Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
Dus kort samengevat voorheen deed hij het perfect.
Maar omdat ik heel de pc heb moeten schoon maken en alles erop nieuw opzetten. werk het niet meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ben hopeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Iemand ervaring met het gratis aanvragen van de witte poweradapter via sitecom.com/adapter?

Heb begin mei deze aangevraagd omdat de huidige poweradapter is doorgebrand maar nu na ruim 1,5e maand nog steeds niets ontvangen. Via de helpdesk van sitecom krijg ik ook geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurde het toen ook heel lang, heel erg lang, dus afwachten.
Uiteindelijk wel gekregen.
Ik vraag ook wel eens iets bij Sitecom, maar de wachttijd op antwoord is enorm lang, helaas.

Ben al vanaf vorig jaar bezig om duidelijkheid te krijgen over een update over de NAS md-253, die zo mooi bij de md-270 past.
De update zou al in maart moeten verschijnen, en de update zou er zeker komen met squeezebox uitbreiding, dus kon heb gerust kopen.
Ja, en nu is het midden juli, 4 maanden verder, en nog niets.
Wil ook betatester worden, maar tot nu toe geen antwoord gekregen.
Zie het somber in nu, de apparaten zien er voor mij mooi uit, maar het zou wel prettiger zijn als de ondersteuning sneller en beter zou zijn.
Dat ontbreekt er wel aan bij dit merk.
En zag onlangs, dat de prijzen enorm gezakt zijn, dus dit betekent waarschijnlijk dat ze ermee stoppen.
Weer een hoop weggegooid geld.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 16:36 . Reden: aanvulling nas md-253 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb ook een sitecom maar nu wil ik Side By side afspelen maar nu krijg ik de ondertiteling er niet goed onder kan het niet normaal lezen heeft iemand anders hier ook nog last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met "Side By Side" afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SBS dus een 3D film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb deze speler laatst aangeschaft en nu probeer ik het voor elkaar te krijgen dat ik direct van mijn pc kan streamen naar tv. Ik heb de stappen in de manual gevolgd (over Samba en UPnP) maar de speler vindt geen media. Ook wordt de speler niet weergegeven in 'Netwerk', terwijl mijn pc (Windows 7 64-bit) wel antwoord krijgt van de speler via cmd -> ping. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,
Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent, zie mijn reply op pagina 23, geplaatst op vrijdag 14 januari 2011 21:31

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 18:23
Zie inmiddels dat er nieuwe mediaplayers uit zijn, de md-271, md-272, en md-273.

Ik heb het idee dat ze niet meer echt doorwerken aan de lopende bugs op de md-270.
Ik heb ze zojuist gebelt en dit gevraagd.
Bij hun is er niets bekend over problemen met de md-270.

Het is nu doorgegeven en binnen ongeveer 3 dagen zou ik er wat van horen.

Groteneger8 zei de sitecom medewerker niets.
En de bug "Vastlopen wanneer na een tijd inactiviteit (random, memory leak?)" kende hij ook niet (er was geen enkele bug bekend).

Wel vreemd allemaal...

[ Voor 29% gewijzigd door knorde op 14-09-2011 09:22 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

knorde schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:16:
Ik heb het idee dat ze niet meer echt doorwerken aan de lopende bugs op de md-270.
Ik heb ze zojuist gebelt en dit gevraagd.
Bij hun is er niets bekend over problemen met de md-270.
Het is nu doorgegeven en binnen ongeveer 3 dagen zou ik er wat van horen.
Tja, Groteneger8 (Sitecom medewerker) bezoekt deze site -en wellicht dit topic- nog steeds, vrij recent nog zelfs, maar reageren doet hij niet meer. Heeft wellicht iets te maken met de komst van nieuwe modellen en dat ze hier hun aandacht liever aan schenken, maar ze beseffen kennelijk niet dat ze een hoop mensen die dit model hebben gekocht, in de kou laten staan. Wat Sitecom nóg minder lijkt te beseffen, is dat diezelfde mensen zeer waarschijnlijk nooit meer iets van Sitecom zullen kopen. Op de korte of lange duur zal dit Sitecom toch op gaan breken. Tegenwoordig let ik bij aanschaf van een dergelijk apparaat, heel goed op hoe de ondersteuning is op div. fora. Goede en langdurige (indien nodig) ondersteuning zijn evenzo belangrijk als de aanschaf.

Ik ben iig benieuwd of Sitecom nog iets van zich laat horen, knorde ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 14-09-2011 09:26 ]

• knorde
KillerBee schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:25:
[...]

Tja, Groteneger8 (Sitecom medewerker) bezoekt deze site -en wellicht dit topic- nog steeds, vrij recent nog zelfs, maar reageren doet hij niet meer. Heeft wellicht iets te maken met de komst van nieuwe modellen en dat ze hier hun aandacht liever aan schenken, maar ze beseffen kennelijk niet dat ze een hoop mensen die dit model hebben gekocht, in de kou laten staan. Wat Sitecom nóg minder lijkt te beseffen, is dat diezelfde mensen zeer waarschijnlijk nooit meer iets van Sitecom zullen kopen. Op de korte of lange duur zal dit Sitecom toch op gaan breken. Tegenwoordig let ik bij aanschaf van een dergelijk apparaat, heel goed op hoe de ondersteuning is op div. fora. Goede en langdurige (indien nodig) ondersteuning zijn evenzo belangrijk als de aanschaf.

Ik ben iig benieuwd of Sitecom nog iets van zich laat horen, knorde ;) .
Ja ik ben ook erg benieuwd, en ik ben het helemaal met je eens.
Het is duidelijk dat je tegenwoordig ook goed moet kijken hoe de ondersteuning is want dat blijkt idd maar weer minstens zo belangrijk als de aanschaf.

Het is jammer (en ik vind het ook wel een klein beetje zwak moet ik heel eerlijk zeggen) dat Groteneger8 niet meer wilt/kan reageren.

Al zou de reden zijn dat hij dit niet meer mag van sitecom dan heb ik zoiets van post dan even een berichtje dat je niet meer mag reageren, hij laat ons nu samen met sitecom gewoon barsten.

Zo voelt het voor mij in ieder geval!

En begrijp me niet verkeerd, ik ben verder zeer tevreden over de md-270 en ik maak er veel gebruik van.
Alleen jammer van de bugs...

[ Voor 4% gewijzigd door knorde op 14-09-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
En ik moet ook eerlijk zeggen dat GroteNeger8 door een aantal mensen tamelijk direct aangevallen werd op iets waar hij geen invloed op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Zojuist bericht gehad van sitecom.

De MD-270 wordt niet meer gemaakt en er worden geen firmware updates meer voor uitgebracht.
Lopende problemen wordt niets meer mee gedaan.

De lopende problemen zijn gelukkig niet zo heel erg maar wel jammer dat ze deze speler nu als end of life beschouwen.

Hoe dan ook, we kijken er gewoon lekker op door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Wat is dan uiteindelijk de beste firmware gebleken ?

en met 10 jaar garantie; wat doet Sitecom in geval van defect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nadat het apparaat prima draaide bij mij (.15 versie), kreeg ik ineens ook het probleem van wegvallende shares.
Firmware reset etc hielpen allemaal niets. Ik denk dat het dhcp gerelateerd is en dat het ding een hostsfile gebruikt ofzo. Want als ik mijn router reset terwijl het apparaat aanstaat, dan weiger om over te stappen op wireless, vervolgens het apparaat reset, dan worden alle shares ineens weer gevonden ?!

Vage shit.
Hebben anderen met share problemen soms ook hun apparaat op basis van dhcp ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Heeft iemand versie 3.00.15 nog ergens voor mij staan ? de site van sitecom is niet echt overzichtelijk

alvast dank,

./Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dice schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:37:
de site van sitecom is niet echt overzichtelijk

alvast dank,

./Dice
http://www.sitecom.com/support-product/productid/759#drivers (tabje Stuurprogramma's).

De 270 zie ik idd ook niet meer tussen de producten, maar met Googlen kom je er -gelukkig- nog wel (en ook via de Helpdesk op de Sitecom site) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door KillerBee op 13-11-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
^^
sitecom.com
Click helpdesk
type in: MD-270
click op stuurprogramma's
voila :)

Overigens krijg ik de network media niet echt goed aan de gang. Ben ik nou zo dom of zit het gewoon irritant in elkaar vergeleken met XP.

Ik heb de post op pagina 23 (FAQ) gevolgd en ook de handleiding bekeken.
Via network media > shared folders > krijg ik altijd de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
uPNP werkt wel, echter krijg ik dan een overzicht van alle Music folders die in mijn library geshared zijn. Wil ik echter bijvoorbeeld d:\Music toevoegen als nieuwe library dan is deze niet geshared. Toevoegen onder Music werkt ook niet, want ook die zie ik niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
KillerBee schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:44:
[...]

http://www.sitecom.com/support-product/productid/759#drivers (tabje Stuurprogramma's).

De 270 zie ik idd ook niet meer tussen de producten, maar met Googlen kom je er -gelukkig- nog wel (en ook via de Helpdesk op de Sitecom site) ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaanl
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-06 22:19
Heb sinds een week de WL-355. Moet zeggen dat er tot op heden erg tevreden over ben.

Het enige probleem dat ik wel heb is dat er een audio niet synchroon loopt wanneer ik deze over PCM naar een versterker uitvoer. Hebben hier meer mensen last van cq. is er een oplossing voor dit probleeem.

Heb al geüpdate naar de laatste firmware x.x.16

Suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Sinds vandaag een Sitecome WL-355

Heb gelijk al het volgende probleem:

Gebruik UPnP netwerk en hij ziet mijn pc en de movie ook maar als
ik deze wil openen krijg ik de medling ( kan bestand niet openen ! )
Het is overigens een AVI dus daar zou hij geen moeite mee moeten hebben.

En ook is na de firmware update Youtube verdwenen .. ?
Nu firmware versie: 3.00.16

*** Edit ***

Nu gooit ie ook steeds de verbinding eruit,
Heb um weer in de doos gedaan en gaat morgen terug naar de winkel !

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 06-12-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WL-355
zit ook weer in de doos sinds eergisteren, heb nu een Samsung LED tv de UE46D6500
Dit is een Smart TV .............. SMART .......... ( voor sitecom :)) ............ speelt probleemloos divx dvd ed af via het netwerk , sneller ........ zonder haperingen ed ........ speelt probleemloos youtube filmpjes af via het netwerk ................. video on demand ............. 3d content via wireless netwerk.
Kortom .......... 100x beter dan het product van SITECOM ............ vanaf vandaag ga ik SITECOM bij iedereen afraden, ik zal het mijn vrienden en kennissen doorgeven .......... en ook op mijn werk.
SITECOM sucks ........ wat een waardeloos kloten product .......... ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop.

Grote Neger bedankt voor je support , jij kunt er ook niets aan doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastiaanl schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:39:
Heb sinds een week de WL-355. Moet zeggen dat er tot op heden erg tevreden over ben.

Het enige probleem dat ik wel heb is dat er een audio niet synchroon loopt wanneer ik deze over PCM naar een versterker uitvoer. Hebben hier meer mensen last van cq. is er een oplossing voor dit probleeem.

Heb al geüpdate naar de laatste firmware x.x.16

Suggesties? :)
In de container ermee en koop iets goeds. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:51:
^^
sitecom.com
Click helpdesk
type in: MD-270
click op stuurprogramma's
voila :)

Overigens krijg ik de network media niet echt goed aan de gang. Ben ik nou zo dom of zit het gewoon irritant in elkaar vergeleken met XP.

Ik heb de post op pagina 23 (FAQ) gevolgd en ook de handleiding bekeken.
Via network media > shared folders > krijg ik altijd de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
uPNP werkt wel, echter krijg ik dan een overzicht van alle Music folders die in mijn library geshared zijn. Wil ik echter bijvoorbeeld d:\Music toevoegen als nieuwe library dan is deze niet geshared. Toevoegen onder Music werkt ook niet, want ook die zie ik niet terug.
Prullenbak .............. bagger ding , verspilde energie gooi weg en koop iets anders. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:01:
Hallo!

Ik heb deze speler laatst aangeschaft en nu probeer ik het voor elkaar te krijgen dat ik direct van mijn pc kan streamen naar tv. Ik heb de stappen in de manual gevolgd (over Samba en UPnP) maar de speler vindt geen media. Ook wordt de speler niet weergegeven in 'Netwerk', terwijl mijn pc (Windows 7 64-bit) wel antwoord krijgt van de speler via cmd -> ping. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,
Vincent
Ja ik heb daar ervaring mee , nu niet meer ................. gelukkig een fatsoenlijk product gekocht ................ prullenbak ........... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik zie een trend... :D

Overigens werkt music bij mij nu wel. Echter krijg ik bij video's folders totaal niks te zien.

zucht.

[ Voor 71% gewijzigd door Viper® op 28-12-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:16:
Grote Neger bedankt voor je support , jij kunt er ook niets aan doen;)
Welke support? Hij heeft al bijna een jaar niet meer gereageerd in dit topic, terwijl er toch serieuze problemen zijn benoemd sinds die tijd ;) .
Zodra er een nieuw model uitkomt en je hebt problemen met een pas aangekocht, iets ouder model, dan is het jammer, maar pech...

Hier staat nu sinds een kleine maand een Popcorn Hour en ik kan gerust zeggen: wat een verademing in vergelijking met de Sitecom! :) Voor mij eens maar nooit meer...

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 28-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze sitecom md 270 vorige week gekregen. alleen nu wil ik graag bedraad streamen alleen geeft de speler aan bij upnp da hij de folder niet kan vinden en bij gedeelde schijven vraagt hij een paswoord.

wie o wie zou mij aub verder kunnen helpen

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste is om sitecom om hulp te vragen, je hebt garantie
denk niet dat er hier veel reakties meer komen, omdat de meeste al iets anders gekocht hebben

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik heb sinds gisteren ook een 270 aangeschaft. Hele mooie aanbieding. 49 euro.

Maargoed wat viel me op.. juist geen geluid op de tv bij films met DTS.

Nu las ik dat versie 2 wel DTS downmixing heeft althans daar is een update voor.

Ik heb een MD 270 ver A1 v 1.000

Is er al wat meer bekend hierover? of dat dan wel kan?

Is er ook geen mogelijkheid dat je televisie dat kan omzetten? of zeg ik nu iets heel doms?

Mijn stereo heeft geen dts vandaar!

Graag hoor ik of hier wat aan te doen is.

Tevens iedereen een fijn weekend toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Alcje, van Paradigit zeker? :d Ik heb het ook sinds gisteren maar dan wel van marktplaats, want die had een USB dongle erbij en het was voor een mooi prijsje.
Ik kan je niet helpen met je probleem, maar er zal vast wel iemand die je ermee helpen kan.

Wel heb ik mjn eigen moeilijkheden.....

1.) Ik kan niet in mijn gedeelde mappen! Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl er geen wachtwoord is en tussen mijn PC's onderling gewoon normaal toegang heb.

2) Via UPNP heb ik wel toegang, alleen dan worden mijn MKV files weer niet geshared, zucht!

Iemand wat tips? Ik zag wel die voorstel met die registry-edit maar velen van jullie vonden het geen goede/veilige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Klopt idd TetPr87!

Nee het kan niet met versie 1. Computer totaal schreef dat het met een firmware update kon. maar dat is onmogelijk dus. Maargoed opzich niet zon probleem, gewoon zorgen dat Dolby Digital er ook in zit. Dan kan je gewoon kiezen.

Ik gebruik hem alleen met een HD eraan. Maar moet zeggen dat ik hem snel vind hoor. Vele malen sneller als zo'n ac ryan die een kennis van me heeft.

En hij speelt echt alles af. Dus ben er zeer content mee.

En ach voor een prijs van 49 euro mag je niet klagen toch? :-)

Wil straks toch een nieuwe installatie kopen, dan heb ik wel dts dus.

Maargoed dan kun je dus een film met DTS niet via HDMI kijken met geluid.

Maarja dat is ook niet echt een probleem, was leuk geweest als het kon. Maar ach. Ben al blij dat ie alles afspeelt! Echt alles! Heb klakkeloos allerlei formaten erop gezet en hij speelt alles. Zonder schokken etc!

Wat me alleen opviel, bij paradigit op de site zag ik bij het product een heel ander menu als dat ik heb.
Heb de nieuwste firmware erop gezet. Maar menu is nog hetzelfde. Niet echt dat het een hele ramp is!

Heb ook naar die nieuwe Ryans zitten te kijken. Maar al die poespas hoeft er voor mij niet op. Ik moet een film kunnen starten en uitzetten. En de kleine ryan kastjes waren echt klein.

Dit is kwa formaat ook nog is een leuk kastje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

TetPr87 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:33:
Wel heb ik mjn eigen moeilijkheden.....

1.) Ik kan niet in mijn gedeelde mappen! Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl er geen wachtwoord is en tussen mijn PC's onderling gewoon normaal toegang heb.

2) Via UPNP heb ik wel toegang, alleen dan worden mijn MKV files weer niet geshared, zucht!
Verwijderd in "(mediaplayer) Sitecom MD-270"

Hiermee los je iig probleem 1 op (en als ik het goed heb, ook probleem 2), voor mij was dit toen de oplossing.
GroteNeger is werkzaam bij Sitecom. Of was... gezien zijn stralende afwezigheid :X .

Je loopt later vast tegen nog meer problemen aan (zie ook de laatste pagina's in dit topic voor meer 'lotgenoten' ;) ). Maar de Sitecom is dan ook geen geweldige mediaspeler. 49 euro is weliswaar niet veel, maar ik zou volgende keer toch even doorsparen voor een betere mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
Bedankt KillerBee,

Zit deze beta driver dan niet inbegrepen in de laatste firmware 3.00.16 ?
Zelf heb ik inmiddels firmware 3.00.15 en 3.00.16 geprobeerd. No luck.

Heb deze beta wel gedownload, er staat 3.00.16, dus kan niet echt achterhalen of dit nieuwer is dan de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Wat ik wel vreemd vind. ik heb een stuk of 20 films erop gezet.

Soms zie ik dezelfde film wel 5 keer in de lijst terwijl hij maar 1 keer op de HD staat. Ook een film die staat wel op me HD zegt hij en kan hem af spelen. En als ik op me hd kijk staat hij er echt niet. Heb al hidden files aan gezet maar ook niet! ;-) apart!

Ook vraag ik me af of het mogelijk is om een film te verwijderen via je mediaspeler van je usb hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

TetPr87 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:32:
Zit deze beta driver dan niet inbegrepen in de laatste firmware 3.00.16 ?
Zelf heb ik inmiddels firmware 3.00.15 en 3.00.16 geprobeerd. No luck.

Heb deze beta wel gedownload, er staat 3.00.16, dus kan niet echt achterhalen of dit nieuwer is dan de laatste firmware.
Ik neem aan dat dit idd een en dezelfde versie is, TetPr87. Jammer dat deze versie je probleem niet oplost :| .
Deze mediaspeler is al opgevolgd door een nieuwer model (= EOL), er zal dus zeer ws. geen nieuwe firmware meer voor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
KillerBee schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:49:
[...]

Ik neem aan dat dit idd een en dezelfde versie is, TetPr87. Jammer dat deze versie je probleem niet oplost :| .
Deze mediaspeler is al opgevolgd door een nieuwer model (= EOL), er zal dus zeer ws. geen nieuwe firmware meer voor uitkomen.
Jep, dat begreep ik inmiddels ook dat het EOL is.

Maar ik heb een hele fijne oplossing gevonden...namelijk TVersity !
Een hele fijne stuk software waardoor ik gewoon heel makkelijk mijn folders sharen kan en die ook mijn MKV files pakt !

Dus in principe zijn mijn beide problemen nou opgelost, neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon moest werken in eerste instantie maar ja, het zij zo.

Het programma beschikt over veel meer opties die ik nog moet uitzoeken... je kan ook Youtube Favourites/Meest Bekeken/Subscriptions etc etc bekijken. Ik heb het getest, en het werkt!

Misschien is deze software een leuk alternatief voor mensen die ook soortgelijke problemen hebben, voor mij werkte het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om externe schijf aangesloten op de wl-355 te benaderen vanaf pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Laatst online: 28-02 14:12
heb sinds gistermiddag ook de WL-355 en inmiddels tegen een aantal probleempjes aangelopen. Het belangrijkste: ik krijg sommige avi en mp4 files niet afgespeeld via het draadloze netwerk. Via usb speelt ie ze gewoon af, maar via het netwerk krijg ik 'file format not supported'. Bestanden staan gedeeld via file sharing in windows XP (dus niet via UPnP), UPnP kreeg ik overigens helemaal niet aan de praat in XP.

Daarnaast had ik r gister een usb harddisk aanhangen die het na in eerste instantie gewoon te werken na n minuutje of 3 ineens verdween. Zou dat n stroom issue kunnen zijn?

Iemand die hier iets op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ivm verhuizing heb ik dit beestje al een tijdje niet gebruikt. Probleem waar ik tegenaan loop, is dat als ik me internet kabel erin doe (die direct op me modem zit). Ik een melding krijg: U bent wel verbonden met een netwerk maar niet met internet. Status blijft op verbinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Alcje op 23-11-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Goede avond voor nu,

Ik heb sinds vandaag een Sitecome MD-273. Hij was in de aanbieding en voor in de woonkamer bij mijn vader was het een goede keuze leek mij. Heb me van te voren niet ingelezen of wat dan ook. Hij speelde echter alles af wat ik op mijn externe-harddisk/usb had staan dus daar geen problemen. Echter het probleem is het internet.

Hij zou een USB wifi dongle moeten herkennen maar mijn eveneens Sitecom wifi usb adapter geeft niks. ik kan er ook wel een draad instoppen, maar m'n vader is nogal een fan van draadloos en om een draad door een groot deel van het huis te trekken is ook niet echt een optie.

Wie kan mij een tip geven over hoe dit werkend te krijgen? :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maiwufsiorn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-06 14:08
Wat betekent dat, "Sitecom wifi usb adapter geeft niks"? Wat zijn de ACTIES die je uitvoert, en wat de precieze MELDINGEN?

Op de zaken vooruitlopend (gesteld dat dit probleem nog actueel is)? Kan het zijn dat je netwerkadapter te nieuw is? Is er wel sprake van een usbadapter voor wifi, of gaat het om een dongle voor telecommunicatie? Mijn SITECOM wifi-adapter (WL-355) werkt prima, welke gebruik jij?

Sando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die nog firmware 3.0.0.10 of 3.0.0.11 beschikbaar heeft voor de MD-270?

Met vriendelijke groet,
Ralph
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste