Eh nee, ik heb nooit beweerd dat het je niet toegezegd is. Ik heb je alleen verteld dat het je nooit toegezegd had moeten worden om de simpele reden dat het niet waarschijnlijk is dat we dit konden realiseren.
Andere redenen: betere en snellere support bij andere merken, vooral die ik nu heb.
Zoals bv het ondertiteling probleem bij bepaalde m2ts bestanden, daar is na vele maanden geen oplossing voor, en komt er niet, omdat het probleem niet gevonden wordt.
Wederom trek je zelf conclusies. Daarnaast zijn er ook weer niet zo gek veel merken waarbij medewerkers de moeite nemen om in hun avonduren op een openbaar forum antwoord op vragen te geven. Jammer dat je dat laatste niet als goede support ervaart.
Bij het apparaat wat ik nu hebm bestaan die problemen niet.
en ondertiteling is voor mijn situatie belangrijk.
Elk apparaat heeft zo zijn beperkingen en problemen die vaak simpelweg inherent zijn aan de gebruikte hardware. Ik hoop voor je dat je met dit nieuwe apparaat niet tegen zo zelfde beperking gaat aanlopen.
Er wordt op vragen aan de support, selectief beantwoord.
Op vragen wordt ook vaak helemaal niet geantwoord.
Graag voorbeelden, ik kan je een mailadres van een interne support coordinator PM'en welke graag van jou hoort welke vragen je op welk moment gesteld hebt en in het systeem van ons externe callcenter kan controleren welke antwoorden daar exact op gegeven zijn. Mochten die niet kloppen kunnen wij daarop actie ondernemen.
Ik krijg de indruk dat er een niet goed ontwikkeld apparaat op de markt is gezet, en dat er mensen support leveren, die niet precies weten hoe ze dingen moeten oplossen efficient.
Ben er ong 6 maanden mee bezig geweest, en heb er geen zin meer in.
Ik wil gewoon een apparaat die werkt, en dat dingen die toegezegd zijn bij de support gewoon worden nagekomen.
Dit is een apparaat waar bijna geen nieuwe features in komen, en waar volgens mijn ervaring de kommunicatie tussen klant en support heel slecht verloopt, als het al loopt.
Ik denk meer dat jij zelf iets te snel conclusies verbind en je eigen interpretatie geeft aan commentaar.