Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:19:
hmm nette prijs!. Is de uk versie ook qwerty?
Uk = qwerty ja

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duitsland:
Nadeel: QWERTZ
Voordeel: Normale oplader

Engeland:
Nadeel: UK-oplader
Voordeel: QWERTY

Your choice =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het aanschaffen van een aparte lader niet zo een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon een USB-ladertje:
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/VK9

Alleen zitten er in de UK geen 2 ronde pinnen op zoals bij ons.
- Je koopt dus een convertertje van UK-->NL en propt hem in het stopcontact
- Je gebuikt die hele lader niet en maakt gebruik van een andere (wel goede) usb-lader

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:32:
Bij Expansys ga ik geen zaken doen =)
FYI, de androidworld aanbieding verloopt via Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een zo een usb stekkertje liggen zoals op de foto. Kan ik die dan gewoon gebruiken ism een usb kabel. Zal hij dan ook snel opladen? Meestal heeft een telefoon lader toch een bepaalde voltage ofzo?
Anders gewoon een converter kopen iid, geen probleem dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:48:
FYI, de androidworld aanbieding verloopt via Expansys.
Stimmt, maar een grote groepskoop zal beter / goed georganiseerd zijn dan 1 enkel Milestone-order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:49:
Ik heb wel een zo een usb stekkertje liggen zoals op de foto. Kan ik die dan gewoon gebruiken ism een usb kabel. Zal hij dan ook snel opladen? Meestal heeft een telefoon lader toch een bepaalde voltage ofzo?
Anders gewoon een converter kopen iid, geen probleem dus.
USB = Standaard

Voltage is dus ook gedefinieerd.
Wat nog verschilt is het vermogen. Via een usb poort op je laptop/computer gaat laden inderdaad niet zo snel. Daar zit echter wel hetzelfde voltage op :)
Specifieke usb laders voor in het stopcontact kunnen wel snelladen.

Zelfde is voor autoladers: let goed op of je een goede lader koopt. De goedkope laders zijn meestal ook langzame laders (weinig vermogen). Dit had bij mijn TytnII het gevolg dat de GPS chip de batterij sneller leegslurpte dan dat de autolader hem bij kon laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:50:
[...]

Stimmt, maar een grote groepskoop zal beter / goed georganiseerd zijn dan 1 enkel Milestone-order..
Tsja van wat ik lees loopt vrijwel alles individueel verder via Expansys. Van de shopreviews en hun onredelijke (ID kopie + CC/rekening kopie) verificatiemethode word ik niet vrolijk. Zelf wacht ik nog even af of andere webshops ook gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja afwachten, momenteel heb ik geen geld :+ , en als 't zo blijkt te gaan, bestellen we hem toch niet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelling is dus ook geannuleerd door Superetrader
je kunt toch ook gewoon bank transfer naar ze doen ipv paypal ? Dat ga ik denk ik vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan inderdaad, geven ze ook aan in de email, maar vind 't wel even best.
Vind 't maar weird dat ze me 'The Netherlands' laten invullen en met PayPal laten betalen.

En vervolgens zeggen dat m'n account unverified is, volgens mij kunnen alleen Amerikanen dat laten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:21:
Dat kan inderdaad, geven ze ook aan in de email, maar vind 't wel even best.
Vind 't maar weird dat ze me 'The Netherlands' laten invullen en met PayPal laten betalen.

En vervolgens zeggen dat m'n account unverified is, volgens mij kunnen alleen Amerikanen dat laten doen..
mijn bestelling is geweigerd, eerst met een creditcard (die je idd niet kunt verifieeren in NL, alleen via een of andere vreemde creditcard supplier) en nu ook via paypal.

Hebben jullie je paypal account geverifieerd (dat ze een bedrag op je rekening storten en jij opgeeft hoeveel dat het was). Ik wil namelijk eerst proberen of ze mijn betaling dan wel accepteren. Gewoon geld overmaken vind ik niet echt een prettig idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem geverifieerd ja, dan krijg je een cent gestort op je bankrekening ofzo en dat moet weer terug..
Maar dat is al jaaaaren geleden en kan ook nergens op www.paypal.nl vinden hoe of wat qua verificatie.

Alleen geblaat over Amerikanen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik heb ook een pre-order lopen bij Superetrader.co.uk maar heb deze met een VISA card betaald.
(Nog?) geen bericht van annulering of terugboeking op VISA.

Ben benieuwd of mijn order nu wel door loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:07:
Achja afwachten, momenteel heb ik geen geld :+ , en als 't zo blijkt te gaan, bestellen we hem toch niet =)
i'm with CLB

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:32:
Ik heb hem geverifieerd ja, dan krijg je een cent gestort op je bankrekening ofzo en dat moet weer terug..
Maar dat is al jaaaaren geleden en kan ook nergens op www.paypal.nl vinden hoe of wat qua verificatie.

Alleen geblaat over Amerikanen..
Heb jij ook bovenaan je overzichtspagina dit staan?

# Rekeningtype: Premier # Status: Gecontroleerd

Want dat is er bij mij bijgekomen sinds ik een gecontroleerde rekening heb. Dit was voor een bepaalde website nodig. of is dit voor die toko van jou alsnog niet goedgenoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rekeningtype: Privé Opwaarderen Status: Gecontroleerd, oftewel in mijn ogen helemaal top..

En in een PayPal-email van betaling valt me nu op 'Verzendadres - niet-bevestigd'
Hmm ook nog nooit last van gehad, maar is even Googlen hoe of wat ik dat moet fixen...

Wat is een bevestigd adres op PayPal? Hoe bevestig ik mijn adres?
Een bevestigd adres is een adres dat door PayPal is geverifieerd en dat als veilig wordt beschouwd op basis van de informatie die aan het adres is gekoppeld. Voorbeeld: een factuuradres van een creditcard kan een bevestigd adres zijn omdat PayPal kan vaststellen of dit adres overeenstemt met het adres dat bij de creditcardmaatschappij geregistreerd staat.

Opmerking: de bevestiging van uw adres is een procedure die los staat van de procedure om een geverifieerd PayPal-lid te worden. PayPal biedt bevestigde adressen aan om verkopers te helpen weloverwogen beslissingen te nemen wanneer zij producten moeten verzenden. Aan de hand van de bevestiging van een adres kunnen verkopers de identiteit van een koper verifiëren. Een verzending naar een bevestigd adres is echter geen vereiste om in aanmerking te komen voor het beschermingsbeleid voor verkopers, omdat niet alle PayPal-gebruikers hun adres kunnen bevestigen. Een niet-bevestigd adres geeft niet noodzakelijk aan dat een koper frauduleus is, maar een bevestigd adres biedt een legitieme koper meer mogelijkheden.

Nadat u een creditcard aan uw rekening hebt toegevoegd, kunt u PayPal vragen om uw adres te bevestigen.
PayPal zal proberen uw adres te bevestigen door contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij.

Opmerking: niet alle creditcardmaatschappijen kunnen uw adres bevestigen.

Nu houd ik erover op, dat zal het wel zijn, dit raakt offtopic en m'n CC vastknopen aan m'n PayPal, geen zin in.

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 03-12-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaling van SuperEtrader geweigerd, zelfde probleem. Die actie van Android World is best aantrekkelijk. En anders IBAN betalen aan SuperEtrader. Raar gedoe allemaal zo zeg.. Eerst 4 - 6 dagen wachten totdat mijn geld bij Paypal weer terug is. Willen ze nog rente ontvangen of zo? :P

Er zijn dus verder nog geen andere winkels waar hij te koop wordt vanaf de 7e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
CLB schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:37:
Amazon.de en Amazon.co.uk sturen gewoon naar NL voor zover ik weet... Misschien elektrische muk dan.. :?
Veel electronica sturen ze niet op. Net als DVD's e.d. (staat allemaal inde FAQ or w/e, heb het ooit opgezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;)
Fumasu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:34:
Indeed, elektrische shit wordt niet buiten de landsgrenzen gestuurd. Click de link of zie Bomin's reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik had even een mailtje gestuurd naar studentmobiel of hun hem ook gaan importeren en dan aanbieden met abonnement of dat ze verwachten op een andere manier aan de telefoon te komen.
Beste Dennis,

onbekend is wanneer wij dit toestel zullen krijgen.
Soms worden toestellen inderdaad uit het buitenland geporteerd.
Het is nog niet duidelijk wie onze leverancier gaat worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kort samengevat: Ze hebben geen idee.. helaas..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-08 21:06

DCK

Ik ben net via de klantenservice van Motorola duurgestoord naar een Indiaas callcentrum.

De vrouw die ik daar aan de lijn had kon niks zeggen over een Nederlandse releasedatum. Ze had het over een releasedatum die volgens haar hopelijk voor "the beginning of next year". Ze zei dat hij binnenkort in Frankrijk (zal wel Azerty zijn) en nog een paar landen uit zou uitkomen. Ik vroeg of februari een realistische datum zou zijn, en ze zei dat ze wel iets in die richting zou verwachten. Volgens mij was het echter ook giswerk van haar kant.

Denk dat het tijd wordt om te importeren. Motorola heeft klaarblijkelijk niet zoveel met Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic
ja het zijn amerikanen heh, weten ze wel dat nederland bestaat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:56:
offtopic
ja het zijn amerikanen heh, weten ze wel dat nederland bestaat eigenlijk?
Volgens Amerikan zijn wij onderdeel van Germany! Holland that's part of Germany isn't it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Zoals eerder aangegeven in deze forum, zijn er veel mensen, websites en Motorola zelf die aangeven dat de release voor Nederland na verwachting februari 2010 zal zijn.

Zo lang kan ik niet wachten! En bij die tijd hebben ze weer iets meer concurrentie, zus ik hoop niet dat Motorola zolang gaat wachten.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Volgens mij is Fumasu tot nu toe de enige in NL of in ieder geval op Tweakers.net die deze telefoon daadwerkelijk heeft :o

Bij Handyattacke.de zijn ze nog steeds niet op voorraad en wachten ze dus op een levering :(

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige in NL niet hoor, collega van mn ma loopt er al een week of wat mee, en toen die 'n ging halen
werd 'm verteld dat er tot dan toe neer Nederlanders er eentje los hadden aangeschaft als Duitsers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 04:00
Ben benieuwd of superetrader maandag over de brug (over het kanaal) zal komen.
Ik heb uiteindelijk met een mastercard een bestelling kunnen plaatsen.
Yes this order has come through verified and will be dispatched on the 7th
December when we get stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

hmmm heb net een email naar Clove gestuurd om te vragen of zij hem ook maandag binnenkrijgen. Kijken wie hem als eerst binnen krijgen mensen die bij Expansys besteld hebben of bij Clove.

Ok ze versturen hem gelijk als ze hem daadwerkelijk maandag binnen krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door coramoor op 04-12-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pheppy schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:16:
Ben benieuwd of superetrader maandag over de brug (over het kanaal) zal komen.
Ik heb uiteindelijk met een mastercard een bestelling kunnen plaatsen.

[...]
hoop het ook! Zojuist IBAN overgboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:55
Lisadr schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:30:
Zoals eerder aangegeven in deze forum, zijn er veel mensen, websites en Motorola zelf die aangeven dat de release voor Nederland na verwachting februari 2010 zal zijn.
Veel te laat. Dan is de Xperia X10 hier ook al.

Hoe dan ook, ik heb nu geen smartphone, dus ik wil nu een Milestone. En niet pas in februari.

Update wat betreft mijn expansys bestelling: ondanks de belofte eerder deze week dat ie echt op 2 december verscheept zou worden, is ie er nog steeds niet. Ze verwachten nu dat ie er morgen of maandag is. (Wie is er hier verbaasd?) En doordat ik hem bij de Nederlandse Expansys heb besteld en pas betaal bij bezorging, kost dat nog een extra dag. Ik had hem dus net zo goed direkt uit Engeland kunnen bestellen. Of Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Net een mailtje gehad van Typhone.. Ik had ze gevraagd of ze de Milestone ook icm een abonnement zouden aanbieden, omdat ze (voor zover ik weet) nu nog de enige (web)shop zijn die de Milstone verwacht en ook nog telefoons icm abonnementen verkoopt..

Bij de eerste reactie vergaten ze antwoord te geven op die vraag maar vertelde me dat ze mij op de hoogte gingen houden als ze meer wisten over de prijs/datum. Toch maar weer een mailtje teruggestuurd en dit was hun reactie:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Op het moment hebben wij nog geen inzicht wat de daadwerkelijke kosten zullen zijn in combinatie met een abonnement. Dit toestel wordt wel met een abonnement van een willekeurige provider aangeboden op onze site. Wij houden u op de hoogte van de aanbiedingen.

Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag.
Oftwel, ik wacht daarop :+ . Rijlessen zijn al duur zat momenteel, dus heb 'm graag met een abonnement. Half februari loopt 't af, dus loopt redelijk in elkaar over :)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

In principe is een abonnement niet goedkoper dan het nu los kopen van de Milestone. Met bijvoorbeeld het sim-only abo van Ben (T-Mobile netwerk) heb je 500 minuten/sms voor 16 euro per maand en dan 10 euro per maand voor 'onbeperkt' internet. 500 euro voor de Milestone delen door 24 is ongeveer 21 euro per maand, dus 47 euro per maand.

Als je een dergelijk abonnement bij je N900 wilt (om maar een high-end toestel te pakken) wil afsluiten bij bv. T-Mobile ben je 49,50 per maand kwijt plus nog eens 15 euro voor internet (dus 64.50) Waarschijnlijk kost een Milestone als ie uit is ongeveer zoveel als een N900.

Het enige wat je nodig hebt is een investering van zo'n 500 euro, maar dan is het echt niet duur om een Milestone te hebben. Bovendien zit je ze ook niet twee jaar vast aan je provider om je mobiel af te betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door DCK op 04-12-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:17:
hoop het ook! Zojuist IBAN overgboekt.
Toch bij Superetrader.co.uk gebleven? Ik niet, wacht nog steeds op m'n geld en ga dan voor de groepskoop!
mcvos schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:22:
Veel te laat. Dan is de Xperia X10 hier ook al.
Dus?
Update wat betreft mijn expansys bestelling: ondanks de belofte eerder deze week dat ie echt op 2 december verscheept zou worden, is ie er nog steeds niet. Ze verwachten nu dat ie er morgen of maandag is. (Wie is er hier verbaasd?) En doordat ik hem bij de Nederlandse Expansys heb besteld en pas betaal bij bezorging, kost dat nog een extra dag. Ik had hem dus net zo goed direkt uit Engeland kunnen bestellen. Of Duitsland.
Ik ben niet verbaasd, Expansys speelt het altijd zo ;) Maar be patient, komt vast en zeker volgende week!

De mensen die zich aangemeld hebben via AndroidWorld.nl:
A.s. Maandag zal Expansys alle mensen die een Milestone besteld hebben een orderbevestiging sturen met hierbij de betaalmogelijkheden. Vanaf dinsdag zullen de bestellingen dan verstuurd gaan worden door Expansys. Dit wil dus zeggen dat het contact met betrekking tot deze actie maandag via Expansys zal verlopen. In die 479,95 zitten de verzendkosten á € 9,90. Voor contant betalen zal hier idd nog een opslag bovenop komen.

Verzendkosten zijn 10,90, maar dat zal dan wel.. Zelf ga ik denk voor contant, kost 22,- meer, komt op 500,-

@ Hieronder: Kun je beter zeggen, 'en helaas QWERTZ'
Prijzen op MP zijn ook wel erg laag vind ik, wilde er eerst nog eentje bijbestellen voor de doorverkoop, maar nee.

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 04-12-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Marktplaats staat er ook eentje voor 515 euri in Leiden af te halen (wel gebruikt helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DCK schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:08:
In principe is een abonnement niet goedkoper dan het nu los kopen van de Milestone.
Opzich heb je wel gelijk,
Alleen krijg je met een toestel erbij, vaak kortingen...eerste 6maanden halve prijs of iets dergelijks, dat scheelt behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
De Xperia heeft een nog groter scherm. Als ie al uit was, zou ik hem zeker overwegen. Maar hij doet voor mij niet mee omdat ie pas volgend jaar uitkomt. Motorola mist een kans door hem niet overal nog dit jaar uit te brengen.
De mensen die zich aangemeld hebben via AndroidWorld.nl:
[i]A.s. Maandag zal Expansys alle mensen die een Milestone besteld hebben een orderbevestiging sturen met hierbij de betaalmogelijkheden. Vanaf dinsdag zullen de bestellingen dan verstuurd gaan worden door Expansys.
Vanaf dinsdag? Ik hoop toch dat ze ze op dinsdag dan allemaal versturen. Ik heb geen zin om nou nog langer te moeten wachten.
Verzendkosten zijn 10,90, maar dat zal dan wel.. Zelf ga ik denk voor contant, kost 22,- meer, komt op 500,-
Ik ook. Handje contantje met Expansys.
@ Hieronder: Kun je beter zeggen, 'en helaas QWERTZ'
Daar lig ik niet zo wakker van. Y/Z kom ik nog wel uit. Zolang het maar geen AZERTY is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcvos schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:01:
De Xperia heeft een nog groter scherm. Als ie al uit was, zou ik hem zeker overwegen. Maar hij doet voor mij niet mee omdat ie pas volgend jaar uitkomt. Motorola mist een kans door hem niet overal nog dit jaar uit te brengen.
O die manier qua concurrent =) Bij mij niet, X10 vind ik te log en heeft paar lompe dingetjes
Vanaf dinsdag? Ik hoop toch dat ze ze op dinsdag dan allemaal versturen.
Ik heb geen zin om nou nog langer te moeten wachten.
Weet niet hoeveel ze er krijgen maar via Androidworld.nl zijn er heel wat besteld ;)
Ik ook. Handje contantje met Expansys.
d:)b
Daar lig ik niet zo wakker van. Y/Z kom ik nog wel uit. Zolang het maar geen AZERTY is.
Ik ansich ook niet, maar voor dezelfde prijs haal ik wel een QWERTY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
DCK schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:08:
... Met bijvoorbeeld het sim-only abo van Ben (T-Mobile netwerk) heb je 500 minuten/sms voor 16 euro per maand en dan 10 euro per maand voor 'onbeperkt' internet....
Als ik straks zo'n apparaat uit de UK heb ontvangen moet ik er ook nog een nieuw SIM-only abonnement bij hebben (vanaf 100 minuten). Maar uiteraard wil ik er vooral een snel internet bij hebben, dan komt de Milestone het best tot zijn recht. Liefst zelfs eentje die toestaat dat je af en toe een keertje thetered en VOIPed (af en toe, dus zonder een FUP te overtreden). Ben is misschien wel goedkoop maar niet zo snel (bellen.com). T-mobile is vooral snel voor iPhone klanten, en Vodaphone is weer reuze snel (als het werkt), maar lijkt nu heel streng op VOIP en Thetering.
Is hier ergens een fatsoenlijk discussie over te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35
Ach wat heet snel..... Als ik via het HSPDA internet is mij dat snel genoeg voor op een mobiel. En daarmee voldoet dus ook een gewoon simpel abo van 9 euro per maand :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een speciaal mobiel data abonnement topic, die je zoekt. Kan niet direct linken,
want zit op mobiel internet, maar even de search gebruiken en je zou 't wel moeten kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

pheppy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:02:
[...]

Als ik straks zo'n apparaat uit de UK heb ontvangen moet ik er ook nog een nieuw SIM-only abonnement bij hebben (vanaf 100 minuten). Maar uiteraard wil ik er vooral een snel internet bij hebben, dan komt de Milestone het best tot zijn recht. Liefst zelfs eentje die toestaat dat je af en toe een keertje thetered en VOIPed (af en toe, dus zonder een FUP te overtreden). Ben is misschien wel goedkoop maar niet zo snel (bellen.com). T-mobile is vooral snel voor iPhone klanten, en Vodaphone is weer reuze snel (als het werkt), maar lijkt nu heel streng op VOIP en Thetering.
Is hier ergens een fatsoenlijk discussie over te vinden?
Ik heb in reviews gelezen dat Ben geen FUP heeft (je mag doen wat je wilt), en dat ze weliswaar adverteren met een 384/192 kbps verbinding maar dat hij doorgaans wel 1024/384 haalt. Sowieso is 384kbps onbeperkt een stuk fijner dan een verbinding die na zoveel tijd wordt teruggeschaald naar 128kbps.

Ik ben echter nog Telfort-klant dus ik kan er niks uit eigen ervaring over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 12:04
Aangezien jij hier overal wel veel weet, zou ik mogen vragen welke bundel voor internet jij zelf hebt?

Ik zat zelf aan vodafone te denken, maar die liggen er vaak uit en je mag het niet op je laptop gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vodafone, die er zeker niet vaak uitligt, en op je laptop gebruiken, tsjaa mag bij geen een provider =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
CLB schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:02:
Vodafone, die er zeker niet vaak uitligt, en op je laptop gebruiken, tsjaa mag bij geen een provider =)
Die rabo-mobiel wel, maarja dat is wel erg langzaam.

Ik denk inderdaad dat ik voor een Vodafone abonnement ga.

Als je daar de hele tijd mail synchronisatie aan heb, af en toe msn / op internet ga of uitzending gemist doe(bijvoorbeeld) hoe groot is dan de kans dat ik buiten de FUP schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
ApexAlpha schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:39:
[...]

Die rabo-mobiel wel, maarja dat is wel erg langzaam.

Ik denk inderdaad dat ik voor een Vodafone abonnement ga.

Als je daar de hele tijd mail synchronisatie aan heb, af en toe msn / op internet ga of uitzending gemist doe(bijvoorbeeld) hoe groot is dan de kans dat ik buiten de FUP schiet.
Niet groot, ik sync mijn mail elk half uur en internet regelmatig op mijn telefoon en nog nooit iets gehoord van vodafone. Heb zelfs een weekje m'n telefoon als modem gebruikt omdat Ziggo het liet afweten.....

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
3dmaster schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:06:
[...]

Niet groot, ik sync mijn mail elk half uur en internet regelmatig op mijn telefoon en nog nooit iets gehoord van vodafone. Heb zelfs een weekje m'n telefoon als modem gebruikt omdat Ziggo het liet afweten.....
Maar daar betaal je dan apart voor toch? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Volgens mij moet je eigenlijk wel heel veel gebruik maken van je internet wil je in de buurt komen van je FUP, misschien als je hem regelmatig voor tethering gebruikt kom je er, maar bij puur gebruik op je mobiel lijkt het me sterk dat je er in de buurt komt.
Ikzelf heb bijvoorbeeld in de 17 maanden dat ik mijn 3G heb in totaal 2,4Gb aan data gebruikt, viel mij eigenlijk alleszins mee aangezien ik voor mijn eigen gevoel echt veel gebruik maak van de internetfuncties van mijn telefoon. Echt bang ben ik dus niet voor de verscheidene FUP's.
Zit er zelf aan te denken om bij mijn Milestone of gewoon mijn T-Mobile iPhone abonnement door te laten lopen (kon zo snel nergens in mijn contract of de voorwaarden dat dit niet toegestaan zou zijn zoals ik wel eens had gehoord) of over te stappen naar Vodafone omdat dat misschien toch beter bereik oplevert. Maar dat die Milestone er zo snel mogelijk moet komen staat in ieder geval vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:10
CLB schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:02:
Bij WnW van T-mobile wordt het niet verboden en ik gebruik het regelmatig als ik onderweg ben. Nu ben ik geen grootgebruiker, maar ik heb er nog nooit last meegehad.
Ik zal me eens aanmelden op andoidworld

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BiotjE schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:49:
Volgens mij moet je eigenlijk wel heel veel gebruik maken van je internet wil je in de buurt komen van je FUP, misschien als je hem regelmatig voor tethering gebruikt kom je er, maar bij puur gebruik op je mobiel lijkt het me sterk dat je er in de buurt komt.
Ikzelf heb bijvoorbeeld in de 17 maanden dat ik mijn 3G heb in totaal 2,4Gb aan data gebruikt, viel mij eigenlijk alleszins mee aangezien ik voor mijn eigen gevoel echt veel gebruik maak van de internetfuncties van mijn telefoon. Echt bang ben ik dus niet voor de verscheidene FUP's.
Zit er zelf aan te denken om bij mijn Milestone of gewoon mijn T-Mobile iPhone abonnement door te laten lopen (kon zo snel nergens in mijn contract of de voorwaarden dat dit niet toegestaan zou zijn zoals ik wel eens had gehoord) of over te stappen naar Vodafone omdat dat misschien toch beter bereik oplevert. Maar dat die Milestone er zo snel mogelijk moet komen staat in ieder geval vast!
Nouja. Ik kan KPN afraden wat dat betreft. Hun FUP ligt rond de 200MB 8)7

Ik blijf dit overigens dé telefoon van het moment vinden. Erg jammer dat Motorola compleet vertrokken is uit Nederland. Ik hoop dus dat er dan ooit nog eens eentje uitkomt met de Nederlandse taal aan boord.

[ Voor 8% gewijzigd door BastiaanN op 06-12-2009 19:40 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
BastiaanN schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:37:

Ik blijf dit overigens dé telefoon van het moment vinden. Erg jammer dat Motorola compleet vertrokken is uit Nederland. Ik hoop dus dat er dan ooit nog eens eentje uitkomt met de Nederlandse taal aan boord.
Ja, vind ik ook erg raar! We zijn dan wel een klein land maar wel welvarend genoeg om hiervoor een redelijke afzetmarkt te hebben, denk ik dan.

En hoe langer je wacht hoe erger je 'imago' want de enige motorola's die mensen nu nog zien zijn die oude klap telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

ApexAlpha schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:13:
[...]
Ja, vind ik ook erg raar! We zijn dan wel een klein land maar wel welvarend genoeg om hiervoor een redelijke afzetmarkt te hebben, denk ik dan.
Wat ik heb begrepen van de Belcompany (en overigens ook van een T-for-Telecom) is dat de laatste succesvolle motorola (Razor) niet echt het meest logisch en handige menu had. Buiten dat heeft Motorola daarna alleen nog deze Razor serie wat doorgezet (/uitgemolken) en ondertussen de problemen slecht opgelost. Motorola heeft dus niet een goede indruk gemaakt en ze doen nu ook gewoon geen moeite om weer in NL te komen... waarom zouden ze ook, in de USA zijn ze enorm groot...

Zonde is het wel ja :/

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Ik hoop ook dat hij binnen Nederland geleverd gaat worden want ook ik geloof dat er een afzetmarkt voor is. Ik kom regelmatig mensen tegen die nog een Razr hebben die ze goed bevalt.. De Aura is/was ook leverbaar in Nederland dus er is best hoop (de Aura is dan wel in de stijl van een Nokia 8800 qua prijs, maar het was wel een Motorola in Nederland die recent nog leverbaar was! Volgens mij ook NL menu e.d.) dat Motorola hier nog een 'doorstart' wil maken. Ze zijn dus nog wel een beetje actief ;)

De markt qua Android Qwerty ligt volgens mij ruim open, dus ik hoop echt dat ze hier wat mee gaan doen of anders één van de winkelketens (dan bedoel ik even geen grijze import) binnen Nederland.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een winkelketen is toch afhankelijk van Motorola / importeurs.. Dus als die 't niet doen, houd 't snel op.
Maar je kan hem toch verkrijgen? Via eBay / inkoopacties / importeren / Marktplaats.. dus ja.. wat laat je?
niet persoonlijk tegen iemand gezegd, maar gewoon in het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Handyattacke.de heeft de Milestone weer op voorraad voor de mensen die dat willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WHiZZi schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:30:
Wat ik heb begrepen van de Belcompany (en overigens ook van een T-for-Telecom) is dat de laatste succesvolle motorola (Razor) niet echt het meest logisch en handige menu had.
Bullshit wat mij betreft : Dezelfde software heeft mijn V525 gehad en heb daarop ook nog eens de V600 software gezet en het is gebruiksvriendelijker dan heeeel wat andere telefoons !!

Nu er een kans is dat er weer een clamshell komt weet ik niet meer zeker of ik de Milestone wel wil hebben :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
nero355 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:19:
[...]

Bullshit wat mij betreft : Dezelfde software heeft mijn V525 gehad en heb daarop ook nog eens de V600 software gezet en het is gebruiksvriendelijker dan heeeel wat andere telefoons !!

Nu er een kans is dat er weer een clamshell komt weet ik niet meer zeker of ik de Milestone wel wil hebben :X
Kwestie van voorkeur denk ik? Ik heb die menu's van Motorola ook nooit logisch gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hoe zit het met de heren die hem samen besteld hebben bij androidworld? CLB?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

kreeg dit terug van clove

We have been informed by our suppliers that stock of the Motorola Milestone should be with us on Wednesday. Your order for this product should be dispatched when the stock arrives.

zal wel hetzelfde zijn bij expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:33
Dat meen je niet? :( Ik hoop dat ze 'm bij superetrader wel op voorraad hebben. Mijn order van afgelopen vrijdag is gecancelled omdat ik niet heb betaald met Mastercard SecureCode; ik heb de order net opnieuw geplaatst mét SecureCode... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:54:
Hoe zit het met de heren die hem samen besteld hebben bij androidworld? CLB?
Expansys zou contact opnemen met iedereen die dat formulier had ingevuld dacht ik? Dus dat komt nog..

EDIT:
Beste Androidworld-bezoeker,

Ten eerste hartelijk bedankt voor het meedoen aan de Androidworld.nl
Milestone-actie. Mede dankzij jou is deze actie een enorm succes
geworden en we gaan er vanuit dat ook dat de verdere afhandeling vlot
zal verlopen.

De bestellingen zijn (inclusief eventuele opmerkingen) inmiddels
doorgegeven aan Expansys. Vanmiddag zal Expansys iedereen die een
toestel besteld heeft mailen met informatie over de verdere afhandeling.

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 07-12-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
CLB schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:38:
[...]

Expansys zou contact opnemen met iedereen die dat formulier had ingevuld dacht ik? Dus dat komt nog..

EDIT:
Beste Androidworld-bezoeker,

.......
Hetzelfde bericht gehad, hier ook nog even afwachten. Nog mensen die hier van plan zijn gelijk de media dock etc erbij te nemen? Die staan ook in de shop bij Expansys, hoop alleen niet dat het de order ernstig vertraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zou er 4 december al zijn... Wat niet klopte.. Ik heb mn geld nog niet terug van Superetrader dus dat is ook nog even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Gizzy schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:06:
[...]

Hetzelfde bericht gehad, hier ook nog even afwachten. Nog mensen die hier van plan zijn gelijk de media dock etc erbij te nemen? Die staan ook in de shop bij Expansys, hoop alleen niet dat het de order ernstig vertraagt.
Ja ik ga die ook halen, maar ik bestel hem wel als ik mijn motorola binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Lol misschien ook even een actie bij androidworld opzetten voor een set van die docks! In ieder geval eerst maar een levering ed. afwachten het is en blijft expansys he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Gizzy schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:34:
Lol misschien ook even een actie bij androidworld opzetten voor een set van die docks! In ieder geval eerst maar een levering ed. afwachten het is en blijft expansys he.
hahah

inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Mailtje van Expansys ontvangen, nu even wachten op de transactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
ApexAlpha schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:11:
Mailtje van Expansys ontvangen, nu even wachten op de transactie,
Inmiddels same here. Nu nog ff dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Transactie gegevens gehad en bedrag overgemaakt.
Eens kijken hoe snel ze gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Bij Handyattacke zijn ze vandaag verstuurd (tenminste, de mijne is nu verstuurd en ligt bij de verzender). Nu maar hopen dat het internationale transport tussen DE en NL een beetje opschiet (via GLS).

Grappig dat bij Expansys de website nog steeds zegt, verwachte uitkomstdatum 07-12-09... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Expansys heb ik gekozen voor overschrijving als betalingsmethode...
Dan weten ze meer als ik!? Zometeen als ik thuisben even kijken, zit nu in de tram..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik had het auto Dock en multimedia station meebesteld via expansys.be.
k krijg een mail dat niet alles op stock is.

Laat het nu maar snel komen want ben die iPhone rete beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:49
CLB schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:26:
Volgens Expansys heb ik gekozen voor overschrijving als betalingsmethode... Dan weten ze meer als ik!? Zometeen als ik thuisben even kijken, zit nu in de tram..
ja had het zelfde.. Krijgen we dit weer.
Ik ben overigens behoorlijk aan het twijfelen over de milestone, sinds ik de concepten van de HTC bravo heb gezien.

ten eerste heeft die de HTC Sense UI
ten tweede is die zodner fysiek toetsenbord. Iets wat ik volgens mij niet ga missen.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten derde komt die over 'n half jaar pas uit en ten vierde is er dan weer 'n betere Motorola...

En bank-overschrijving hoeft niet perse:
Je kunt via de link die je bij je orderbevestiging krijgt een mailtje sturen om de betalingsmethode te veranderen. Ik heb ook een mailtje gekregen over een eventuele creditcard-betaling. Als het je bedoeling is om via de creditcard te betalen moet je de genoemde stappen even doorlopen.

Dus heb 'n mailtje gestuurd of dat kon =) Zoniet, pech!

En ik lees:
Levering: Heb van Expansys vernomen dat vandaag (Maandag) de toestellen bij hun binnenkomen,
dus levering zal geen weken meer duren. Ook qua aantallen zou het geen probleem moeten zijn..

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 07-12-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
"Motorola Milestone exclusive to Expansys". Het zou dan tot begin januari duren voordat andere leveranciers kunnen gaan leveren. Op diverse fora wordt gesproken dat alleen een aantal pre-orders van Clove en Superetrader mogelijk nog wel uitgeleverd zullen worden. Vrijdag kreeg ik te horen "...will be dispatched on the 7th December when we get stock.". Vandaag heb ik nog niets gehoord, orderstatus staat nog steeds op "pre-order". Al wel een emailtje gestuurd naar Superetrader. Dat wordt even duimen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
pheppy schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:41:
"Motorola Milestone exclusive to Expansys". Het zou dan tot begin januari duren voordat andere leveranciers kunnen gaan leveren. Op diverse fora wordt gesproken dat alleen een aantal pre-orders van Clove en Superetrader mogelijk nog wel uitgeleverd zullen worden. Vrijdag kreeg ik te horen "...will be dispatched on the 7th December when we get stock.". Vandaag heb ik nog niets gehoord, orderstatus staat nog steeds op "pre-order". Al wel een emailtje gestuurd naar Superetrader. Dat wordt even duimen draaien.
Ik heb ze vorige week ook een mailtje gestuurd en kreeg deze reactie (04 december 2009)

---
Hi,

I can confirm that all pre-orders will be fulfilled.

And this is the correct release date.

---

Wat mij wel verbaaste was dat er geen handtekening in de mail stond.
Alleen de bovenstaande reactie of mijn vragen of de datum juist was en of ze wel voldoende zouden ontvangen.

Maar dan nog denk ik maar dat ze kunnen zeggen wat ze willen.
Mijn order bij SuperETrader.co.uk staat nog steeds op pre-order.

Ze hebben wel al het bedrag van mijn Visa gehaald, wat wel vreemd is (meestal pas bij verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

zoals ik een paar post terug al heb aangegeven.
Clove krijgt de Milestones morgen pas binnen. Ik neem aan dat bij Superetrader en Expansys dat ook zo zal zijn. Dat betekend dus dat ik Donderdag eindelijk mijn QWERTY Milestone binnen heb :P aangezien ik voor een express verzending heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
CLB schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:43:
O die manier qua concurrent =) Bij mij niet, X10 vind ik te log en heeft paar lompe dingetjes
Log en lomp? Ik vond hem er redelijk gelikt uitzien, en volgens mij is ie dunner dan de Milestone. Of heeft ie soms een tragere processor?
Ik ansich ook niet, maar voor dezelfde prijs haal ik wel een QWERTY :)
Maar hoe lang moeten we daar op wachten? Ik heb nou nog steeds niks van Expansys gehoord.
BiotjE schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:49:
Ik heb nog een jaar T-Mobile abonnement over van mijn gestolen iPhone, dus die ga ik gebruiken, en T-Mobile vindt dat een goed idee. Uiteindelijk wil ik echter bij ze weg. Ik vond het vreselijk irritant om ergens midden in de bossen van Nederland welliswaar perfekte wifi, maar geen normale telefoonverbinding te hebben. Dat je data netwerk gaten heeft, dat snap ik, maar telefoon moet het echt gewoon doen. En dat mijn iPhone in supermarkten ook al niet werkt is ook stom. Ik heb altijd begrepen dat KPN het beste netwerk heeft, dus eigenlijk wil ik daar naar overstappen.
BastiaanN schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:37:
Nouja. Ik kan KPN afraden wat dat betreft. Hun FUP ligt rond de 200MB 8)7
Dat is dan nogal kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcvos schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:25:
Log en lomp? Ik vond hem er redelijk gelikt uitzien,
en volgens mij is ie dunner dan de Milestone. Of heeft ie soms een tragere processor?
Iets dunner ja, maar qua inhoud heeft die een groter volume.
Lompe dingetjes zijn bijvoorbeeld een usb-poortje die afgesloten is met 'n klepje, wat op 'n raar punt zit.
Maar hoe lang moeten we daar op wachten? Ik heb nou nog steeds niks van Expansys gehoord.
Ik wel..
Ik heb nog een jaar T-Mobile abonnement over van mijn gestolen iPhone,
dus die ga ik gebruiken, en T-Mobile vindt dat een goed idee.
Volgens mij mag dat niet...
Ik heb altijd begrepen dat KPN het beste netwerk heeft, dus eigenlijk wil ik daar naar overstappen.
KPN heeft wel goed netwerk, dit gaat redelijk offtopic, maar hun datasnelheden zijn triest..
Dat is dan nogal kut.
En 'n FUP heeft iedereen, behalve T-Mobile

Gisteren via mail gevraagd of ik kon betalen via PayPal of cash bij Expansys, zojuist reply gekregen dat dit geen probleem was.. Maar toestellen worden vanuit Engeland of Zuid Frankrijk verstuurd via DHL.. Zit daar een in FR een depot ofzo, waar de UK ook zijn voorraad vandaan krijgt of wat? Heb nu 't idee, dat ik straks nog AZERTY kan ontvangen namelijk...

[ Voor 96% gewijzigd door CLB op 08-12-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Net even gemailt naar Expansys of het wel zeker een UK model is en dat het idd niet een frans AZERTY exemplaar wordt.....

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb maar via overschrijving betaald, want ze moeten er echt deze week nog aan komen:
Nee daar waren wij ook bang voor toen we hoorden dat de telefoons uit Frankrijk zouden komen.
Is speciaal nog nagevraagd. De telefoons komen uit de UK, maar kunnen zijn opgeslagen in een depot in FR.

Net contact gehad met eXpansys ivm veranderen afleveradres, werd me verteld dat de toestellen vanaf morgen verzonden worden en ik deze dan ook donderdag zou moeten hebben. Nog heeeeel even geduld dus.

Ik heb net orderprocessing van Expansys aan de telefoon gehad.
De telefoons komen vandaag aan in Manchester en gaan vandaag en morgen verstuurd worden.

Nu nog steeds wachtend op m'n geld van Superetrader.co.uk..
Zijn daar meerdere Tweakers van? Die via PayPal betaald hebben en waarbij de order geannuleerd was?
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/o0sena.jpg
Sorry misschien dat ik het hier vraag, maar het gaat niet om 2 tientjes
en ervaringen met geld ontvangen op PP heb ik nagenoeg niet... :+

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 08-12-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:05:
[...]
KPN heeft wel goed netwerk, dit gaat redelijk offtopic, maar hun datasnelheden zijn triest..
Die vind ik dan nog wel weer meevallen, ik heb 1024/128kbps. Ongeveer hetzelfde als dat ik voorheen had bij t-mobile, alleen de upload is lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4ck1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05-2022
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:43:
Zijn daar meerdere Tweakers van? Die via PayPal betaald hebben en waarbij de order geannuleerd was?
Hier ook had daar twee telefoons besteld geld staat vanaf 3 dec op geblokeerd

[ Voor 16% gewijzigd door j4ck1 op 08-12-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:33
CLB, je hebt je geld toch al teruggekregen? Het is gewoon gecrediteerd op je creditcard. :)

De status van mijn order bij superetrader is trouwens inmiddels weer 'Pending' (het was Pending, daarna Preorder). Zou superetrader de Milestone hebben ontvangen?

/edit: de orderstatus is inmiddels 'Direct Shipping Pending'. :D

[ Voor 58% gewijzigd door Mawlana op 08-12-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n CC niet aan PayPal gekoppeld, maar 'n bankrekening =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad ook via paypal (unconfirmed) betaald aan superetrader. Bedrag is afgeschreven en binnen twee dagen netjes terugbetaald.

daarna heb ik maandag via bankoverschrijving (IBAN) het bedrag aan ze overgemaakt, nog geen reactie op ontvangen.

Bij mij lijkt het dus goed aan het gaan te zijn (so far) al gaat het me allemaal een beetje te langzaam. Gek dat jij je geld nog niet terug hebt, ik zou ze even bellen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht het nog even af, zal vandaag / morgen wel moeten komen denk ik zelf, mja wel vrij irritant..
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2cq0e2r.jpg

'Het bedrag van deze betaling kan pas worden vrijgegeven nadat het is ontvangen van uw bankrekening' :S

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 08-12-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even gebeld, vriendelijke helpdesk en geen wachttijden. Ze gaan hem morgen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

De mijne zit volgens de gegevens in Duitsland nu ergens (de laatste update op die website over mijn pakketje is 7 dec 2009 om 11:47 :{ ). Ik hoop dat ze daar bij GLS gewoon de website bijna niet updaten maar dat het pakketje al wel onderweg is naar hier ....

* WHiZZi is ongeduldig aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:33:
Ik wacht het nog even af, zal vandaag / morgen wel moeten komen denk ik zelf, mja wel vrij irritant..
[afbeelding]

'Het bedrag van deze betaling kan pas worden vrijgegeven nadat het is ontvangen van uw bankrekening' :S
Ja, ze kunnen het geld pas terugstorten nadat het is geïncasseerd van je bankrekening. Dat duurt bij paypal altijd even (zo'n 8 werkdagen ongeveer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:05:
Iets dunner ja, maar qua inhoud heeft die een groter volume.
Lompe dingetjes zijn bijvoorbeeld een usb-poortje die afgesloten is met 'n klepje, wat op 'n raar punt zit.
Tja, ik heb hem ook niet van dichtbij gezien. Op de foto's zag ie er wel aardig uit. Maar goed, het maakt niet uit. De Milestone is er (binnenkort hopelijk dan toch eindelijk) wel, en de X10 niet.
Volgens mij mag dat niet...
Volgens T-Mobile wel. En zij zijn gelukkig degenen die er over gaan. Is ook wel zo verstandig dat ze dit toelaten, want anders ga ik de rest van mijn contract natuurlijk niet betalen, en dat geeft weer zo'n gedoe.
Ik had begrepen dat hun UMTS goed werkt. Het zou toch zonde zijn als ze daar niks mee doen. Maar ik moet bekennen dat ik op hun site nog geen goed abonnement ben tegengekomen dat niet te duur is en toch lekker snel en zonder ernstige beperkingen.
En 'n FUP heeft iedereen, behalve T-Mobile
Maar die hebben weer slechte dekking. Het lijkt haast wel alsof de ideale provider niet bestaat.

Anyway, begrijp ik nou goed dat iedereen al door Expansys is benaderd over de bezorging? Ik nog niet. En de pagina over mijn order beweert dat ze nog steeds wachten op voorraad. Misschien toch maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Mensen hebben Expansys benaderd, niet andersom :P.

Ik heb m'n docking station inmiddels ook al in de bestelling staat uit de VS :9

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BastiaanN schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:38:
Ja, ze kunnen het geld pas terugstorten nadat het is geïncasseerd van je bankrekening.
Dat duurt bij paypal altijd even (zo'n 8 werkdagen ongeveer) :)
Maar dat is 02-12-09 al van m'n ING-rekening afgeschreven.. dus waarom nog een keer incasseren :?
Of hebben ze rond die 8 werkdagen vanaf 02-12 pas bij PayPal geverifieerd dat het er daadwerkelijk af is?

Ik heb ook wel geduld en het komt ook wel goed, maarja toch, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je centen!
mcvos schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:44:
Anyway, begrijp ik nou goed dat iedereen al door Expansys is benaderd over de bezorging? Ik nog niet. En de pagina over mijn order beweert dat ze nog steeds wachten op voorraad. Misschien toch maar eens bellen.
Mensen die 'm via Androidworld.nl hebben besteld wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:09:
Maar dat is 02-12-09 al van m'n ING-rekening afgeschreven.. dus waarom nog een keer incasseren :?
Of hebben ze rond die 8 werkdagen vanaf 02-12 pas bij PayPal geverifieerd dat het er daadwerkelijk af is?
niks nog een keer incasseren, het geld is onderweg tussen jouw bank en de bank van paypal. zodra paypal's systeem het geld daadwerkelijk op paypal's rekening ziet storten ze het terug. (zie het als een brief; eenmaal onderweg kan je h'm niet meer laten omkeren, pas als de ontvanger h'm krijgt kan deze de brief terug naar de verzender sturen
Ik heb ook wel geduld en het komt ook wel goed, maarja toch, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je centen!
In ieder geval is dit niet de fout van SuperEtrader, deze heeft het bedrag snel terug gestort. Met een credit card transactie was het veel sneller geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank voor de uitleg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-02 13:57
Expansys meldt nu op hun site:

Beschikbaarheid:
Verwachte uitkomst datum 11 dec 09 :-(

http://www.expansys.nl/d.aspx?i=190229

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quote niet van mijzelf overigens:
Mailtje van Expansys zelf eerder vanochtend daarentegen:
“… We verwachten ze vandaag binnen te krijgen, ze zullen vervolgens verstuurd worden, afhankelijk van hoe laat ze binnenkomen en hoe snel we ze verstuurd krijgen zal de backorder morgen of overmorgen vervuld worden. We vragen u dus nog even geduld. …”

We zullen zien, wellicht geld 11 December alleen voor nieuwe orders.
En mailtje wel van mijzelf:

CLB –> Expansys:
Net betaald via bankoverschrijving, dus dat zal er morgen wel op staan.. ING --> Rabo.
Enig idee wanneer mijn Milestone verstuurd gaat worden? Zal dat deze week nog zijn?
Inmiddels staat de levertijd bij jullie op de website namelijk op de 11e van december..

Expansys –> CLB:
Het is inderdaad vertraagd naar 11/12/2009.

Achja, ook best, m’n streven is voor de Kerst =)

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 08-12-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ik heb hem zelf op de expansys.nl site besteld nog voor er sprake was van die inkoopactie van androidworld, zou wel triest zijn als die nu voorrang krijgen qua levering..
Ze verdienen ook nog meer aan mij dan aan de inkoopactie..

Donderdag maar afwachten..

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 08-12-2009 17:42 ]

Systeem Specs

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste