Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Expansys heeft me net laten weten dat de milestone pas vrijdag geleverd wordt.
Ik haat uitstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
hurricurry schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:09:
Expansys heeft me net laten weten dat de milestone pas vrijdag geleverd wordt.
Ik haat uitstel
Ja, als je besteld hebt, dan heb je een trackingnummer gekregen. Op die pagina staat:
Het duurt ongeveer 3 a 4 dagen voordat het bedrag op onze rekening verschijnt.

Dus dat wordt sowieso einde van de week :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is gewoon om zichzelf in te dekken =)

Ikzelf denk dat er enkelen zijn die 'm een dezer dagen ontvangen, de rest vanaf de 11e

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

twaeker schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:15:
Ligt eraan. Naar dezelfde bank gaat binnen 1 dag. (In het geval van Expansys de Rabobank).
Vooral Postbank (nu ING) had de nare gewoonte dat je 2-3 dagen kon wachten op je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
FrankNStein schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:38:
[...]

Ligt eraan. Naar dezelfde bank gaat binnen 1 dag. (In het geval van Expansys de Rabobank).
Vooral Postbank (nu ING) had de nare gewoonte dat je 2-3 dagen kon wachten op je geld.
Bij andere bank (ook giro (dus postbank/ING)) staat het nu de volgende werkdag gewoon op je rekening :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
twaeker schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:15:
[...]

Ja, als je besteld hebt, dan heb je een trackingnummer gekregen. Op die pagina staat:

Dus dat wordt sowieso einde van de week :'(
ik heb een tracking nr gehad. Maar had ook accesoires bij besteld.
Vorige week besteld en betaal bij levering

[ Voor 8% gewijzigd door hurricurry op 08-12-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
BastiaanN schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:42:
[...]

Bij andere bank (ook giro (dus postbank/ING)) staat het nu de volgende werkdag gewoon op je rekening :)
Ik heb SNS en heb vaker ook inderdaad dat dit binnen 1 werkdag is, gister overgemaakt meteen nadat ik de mail kreeg, dus zou er vandaag moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt toch zien of de betaling al is ontvangen.. Je hebt 'n linkje in je order-mail, die naar 'n T&T pagina gaat..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Vandaag contact gehad met expansys ivm levering op ander adres, er werd mij het volgende verteld: Vandaag betalen, dan word de milestone morgen verzonden en heb je em donderdag in huis. :D

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Tassadar32 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:21:
Vandaag contact gehad met expansys ivm levering op ander adres, er werd mij het volgende verteld: Vandaag betalen, dan word de milestone morgen verzonden en heb je em donderdag in huis. :D
Betaal je cash dan? of bedoelen ze, vandaag geld van jou binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk vandaag via overschrijving betalen, dan zien ze dat rond 12.00-14.00 morgen en kan die voor 17.00 op de post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:30:
Denk vandaag via overschrijving betalen, dan zien ze dat rond 12.00-14.00 morgen en kan die voor 17.00 op de post...
beter krijgen ze mijn geld dan ook binnen :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:30:
Dat wilde ik nou net hierboven aantonen. Dat ze dat dus niet doen omdat ze beweren dat het ze 3 à 4 dagen kost om "het bedrag op hun bankrekening te laten verschijnen". Merkwaardig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is bedoeld voor levertijden en abonnementen, niet voor de slowchat die hierboven staat. Houd je aub aan de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar is welkom, maar dan wel graag via mail of DM.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 09-12-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet doen joh ampburner1, ben benieuwd naar je Superetrader.co.uk ervaringen!
Nog even PayPal checken voordat ik naar m'n bed ging en m'n 514,60 stond erop, helll yeah...

Nu dus nog wachten op Expansys, maar m'n geld is terug, nice, chill, relaxed, CLB gaat lekekr slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
Jammer dat expansys tot nu toe de enige is in NL.

Eens kijken of ze willen mee werken aan BTW terug gave, omdat ik buiten de EU woon (Rusland).
Dat scheelt dan toch weer mooi bijna 80 euro.. Voor 415 euro is die telefoon natuurlijk veel leuker ;)

Tevens gevraagd of ze er genoeg op voorraad gaan hebben om ook werkelijk op de 11de alles (+1 voor mij) uit te gaan leveren.

Zou hem ook bij superetrader kunnen bestellen, maar dan moet ik hem naar Rusland laten sturen. Maar dan heb ik hem vermoedelijk, nooit, of over iets van 6 weken (de post in Rusland kennende) of ik ben zoveel verzendkosten kwijt dat een retourtje Engeland goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Tantuss schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:50:

Zou hem ook bij superetrader kunnen bestellen, maar dan moet ik hem naar Rusland laten sturen. Maar dan heb ik hem vermoedelijk, nooit, of over iets van 6 weken (de post in Rusland kennende) of ik ben zoveel verzendkosten kwijt dat een retourtje Engeland goedkoper is.
Waarom bestel je hem niet gewoon in Rusland? Dat is ook het QWERTY model zover ik weet. Sterker nog, een groot deel van de programmeurs van Motorola zitten in Rusland (vriendin van mijn vriendin is daar o.a. programmeur).

Je bent overigens wel heel optimistisch met 6 weken ;). Laatste keer dat ik een pakket naar Rusland stuurde duurde het 3 maanden (en dat waren koffie pads :P )

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Superetrader gebruikt een koerier niet de normale post, dus als die koerier het goed geregeld zou hebben in Rusland hoeft het geen 6 weken te duren :P
En anders kun je ze altijd nog vragen of ze bijv. via DHL sturen, die kunnen het wel snel.

Edit: Superetrader stuurt met Interlink Express
Edit2: Volgens Interlink kost het 45,10 pond om het te versturen naar Rusland met een transit time van 3-5 werkdagen.

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 09-12-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als dit mobieltje al in nld zal uitkomen, wat zouden dan ongeveer (de goedkoopste) abonnementen gaan kosten? (vergeleken met andere smartphones) Ik wil graag weten wat ik goedkoper uit ben als ik wacht tot februari om te zien of hij hier ook gaat uitkomen.

Als ik het toestel los koop gebruik ik een Telfort abbo van €20 voor 200 minuten, 100 smsjes, Surf & mail onbeperkt. (of dit moet goedkoper te doen zijn bij een andere provider, heb niet echt een voorkeur)

Als de kosten vergelijkbaar zijn ga ik volgende week bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Moet je gewoon kijken naar telefoons die ongeveer net zoveel kosten en wat je dan betaald. Prijs zal vergelijkbaar zijn met de HTC Touch Pro II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik ga hopelijk vandaag uitvinden hoe klantvriendelijk ze zijn bij Handyattacke.de. Sinds 7 december staat de T&T van GLS op:
07/12/2009 11:47 DE 250 Tornesch, Germany 0.0 Data transferred to GLS System
Ik heb ze maar eens gevraagd waarom dit pakketje nog steeds niet is uitgeleverd aan de Nederlandse GLS. Daar heb ik al reeds naartoe gebeld en ze konden daar verder niks zien, behalve dat dit pakketje dus nog in DE ligt :{

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes ermee, let us know! Er is tot nu toe slechts 1 Tweaker uitgeleverd
via HandyAttacke volgens mij, terwijl er wel meer Tweakers zijn die 'm daar besteld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Joolee schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:30:
Als dit mobieltje al in nld zal uitkomen, wat zouden dan ongeveer (de goedkoopste) abonnementen gaan kosten? (vergeleken met andere smartphones) Ik wil graag weten wat ik goedkoper uit ben als ik wacht tot februari om te zien of hij hier ook gaat uitkomen.

Als ik het toestel los koop gebruik ik een Telfort abbo van €20 voor 200 minuten, 100 smsjes, Surf & mail onbeperkt. (of dit moet goedkoper te doen zijn bij een andere provider, heb niet echt een voorkeur)

Als de kosten vergelijkbaar zijn ga ik volgende week bestellen.
Ik heb zelf uitgerekend met een toestel die bij studentmobiel.nl los ook 480 kost, dat ik zo'n 200-250 euro goedkoper uit ben met twee jarig abbonement, dan als ik hem los zou nemen met hetzelfde sim only abbonement. Hij staat ook bij verwachte toestellen dus ik hoop er stiekem op dat ze hem ook gaan importeren en voor een leuk prijsje aanbieden...

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik hou jullie hier op de hoogte ;). Ik baal soms wel dat ik zelf niet naar Duitsland kan bellen, ik spreek uberhaupt maar 1 woord Duits :+. Lezen is an sich geen probleem, maar praten vergeet het maar :P (yay, 3 woorden Duits)

Als iemand zin heeft om naar GLS in DE te bellen om dit te vragen, feel free to contact me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
Xof schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:23:
Superetrader gebruikt een koerier niet de normale post, dus als die koerier het goed geregeld zou hebben in Rusland hoeft het geen 6 weken te duren :P
En anders kun je ze altijd nog vragen of ze bijv. via DHL sturen, die kunnen het wel snel.

Edit: Superetrader stuurt met Interlink Express
Edit2: Volgens Interlink kost het 45,10 pond om het te versturen naar Rusland met een transit time van 3-5 werkdagen.
Dat heb je snel gevonden. Ik zag het nergens staan. Ik zie nu alleen nergens meer op hun site de Milestone staan |:(
Ga ze maar eens even mailen. In ieder geval mbt VAT niet betalen..
WHiZZi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:15:
[...]
Waarom bestel je hem niet gewoon in Rusland? Dat is ook het QWERTY model zover ik weet. Sterker nog, een groot deel van de programmeurs van Motorola zitten in Rusland (vriendin van mijn vriendin is daar o.a. programmeur).

Je bent overigens wel heel optimistisch met 6 weken ;). Laatste keer dat ik een pakket naar Rusland stuurde duurde het 3 maanden (en dat waren koffie pads :P )
In Rusland zal het niet echt QWERTY zijn, maar meer ЙЦУКЕН (cyrillisch schrift) met daarbij op de toetsen ook nog het gewone QWERTY.
En volgens mij is die nog niet verkrijgbaar en als ie dat wel zou zijn is de prijs 1/4de hoger.
Volgens mij word ie ook voorlopig hier niet verwacht.

Zijn veel grote bedrijven die hier hun developers hebben.. LG en Intel ook..
Zit zelf ook in die richting, alleen niet als developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:24
Tantuss schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:01:
Ik zie nu alleen nergens meer op hun site de Milestone staan |:(
directe link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
twaeker schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:50:
[...]

Dat wilde ik nou net hierboven aantonen. Dat ze dat dus niet doen omdat ze beweren dat het ze 3 à 4 dagen kost om "het bedrag op hun bankrekening te laten verschijnen". Merkwaardig :?
Dat zetten ze er in voor de zekerheid. Giro -->bank kan langer duren, maar bank--> bank gaat toch echt wel binnen een dag.

Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat ze mijn betaling binnen hebben (binnen 24 uur dus ontvangen). Ze zullen de Milestone zsm verzenden, schrijven ze. Heb ze wel gevraagd of ze wat concreter kunnen zijn. ;)

edit:
De status is als volgt: We wachten op voorraad van de leverancier om uw bestelling te vervullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zewatanejo op 09-12-2009 11:34 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Damn lees net dit op phandroid...

Just got an email from clove.co.uk saying that the Milestone won't be shipping until 14th December. This is on the part of Motorola and will be the same for all other UK distributors.

damnnn en ik had ze gisteren nog gebeld ze vertelde mij dat de milestones vandaag binnen zou komen. Zelf heb ik geen email van Clove gehad over dit vertraging.

Ok net gebeld met Clove er is nog geen Milestone in de UK ze krijgen ze waarschijnlijk 14 December binnen dit is dus hetzelfde voor Expansys en Superetrader en anderen.

Ik heb nu ook een gelijk Acer Liquid besteld voor me vriendin. Ik moet hem natuurlijk eerst uitgebreid uitproberen, testen en instellen voordat die naar mijn vriendin gaat natuurlijk :P Dan heb ik mijn Milestone ondertussen ook binnen. Kan ik ook tegelijk de 2 verschillende aparaten met elkaar vergelijken

[ Voor 42% gewijzigd door coramoor op 09-12-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit gaat net zoals bij het N900 topic, een grote wirwar van data, hij zei dit, die levert dat..
We moeten gewoon rustig afwachten en dan heeft iedereen een heel mooi kerstkado'tje, be patient!

Betaling naar Expansys is hier ook ontvangen, dus dat is top, wanneer die komt, lees ik hier wel of op AndroidWorld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
CLB schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:34:
Dit gaat net zoals bij het N900 topic, een grote wirwar van data, hij zei dit, die levert dat..
We moeten gewoon rustig afwachten en dan heeft iedereen een heel mooi kerstkado'tje, be patient!

Betaling naar Expansys is hier ook ontvangen, dus dat is top, wanneer die komt, lees ik hier wel of op AndroidWorld
Ook bevestiging van ontvangen betaling. Levering is nog ??. Nog even gekeken voor screenprotector op expansys, maar levertijd is bagger volgens de shop, daarvoor ga ik mijn milestone niet later laten leveren. Weet iemand een winkel waar die dingen goed te verkrijgen zijn, of moeten we richting Ebay? Case lijkt me ook wel interessant trouwens, wil de milestone graag heel en mooi houden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op eBay staat al heel wat muk voor de Droid, maar dat kan beter hier: Accessoires voor de Motorola Milestone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:55
Is het iemand anders al opgevallen dat op de tracking pagina van Expansys de kleuromschrijving is veranderd van "black" in "schwarz"? Gaan we nou toch een Duitse krijgen?

Het uitstel naar 11 (of zelfs 14?) december begint wel erg irritant te worden. Had ik hem nou maar in Duitsland besteld. Al lijkt het er op dat het daar ook niet zo soepel gaat als het zou moeten.

Maar ik wil NU mijn Milestone. Ik ben nou al meer dan een maand smartphoneloos (suggestie voor de Van Dale).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier niet: Motorola DROID (MILESTONE) Android Smartphone versie: EU, Zwart, QWERTY, Androïd

Ach een maand, ik heb 2,5 a 3 maanden gewacht op m'n N900 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Uitleg: We wachten op voorraad van de leverancier om uw bestelling te vervullen.
Awwww, gaat toch nog langer duren dan deze week blijkbaar...

En ik zie nergens Schwarz staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coramoor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:17:
Damn lees net dit op phandroid...

Just got an email from clove.co.uk saying that the Milestone won't be shipping until 14th December. This is on the part of Motorola and will be the same for all other UK distributors.

damnnn en ik had ze gisteren nog gebeld ze vertelde mij dat de milestones vandaag binnen zou komen. Zelf heb ik geen email van Clove gehad over dit vertraging.
Tja... wat moeten we geloven? die post op phandroid is van Dec 8 maar op de blog van clove (http://blog.clove.co.uk/2...ming-very-soon-to-the-uk/ ) staat een post van clove dat ze h'm vandaag binnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Superetrader gaat het pas maandag versturen:
Hi,

This will be shipped out Monday and it will be with you Tuesday.

There was an unexpected delay with the distributor getting their stock which
means our stock is not going to come into us until Monday.

Many apologies for the inconvenience.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

mcvos schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:58:
Is het iemand anders al opgevallen dat op de tracking pagina van Expansys de kleuromschrijving is veranderd van "black" in "schwarz"? Gaan we nou toch een Duitse krijgen?
Nee. Artikelcode 190229 is voor QWERTY, 191470 is voor QWERTZ.
De Expansys-website heeft wel vaker rare bugs m.b.t. taal.
Verder, als je moet wachten op je order dan zal het zowieso de QWERTY versie zijn, die is nog niet op voorraad (grrrrrr :( ), de QWERTZ is wel direct leverbaar uit voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net weer even contact gehad met Expansys. Ze wachten op het moment
van schrijven nog steeds op de levering in de UK die elk moment kan binnenkomen.

Even de tijdslijnen schetsen:
Donderdag binnen: Vrijdag/Maandag in NL afgeleverd (Afhankelijk van tijdstip ontvangst Expansys)
Vrijdag binnen: Maandag/Dinsdag in NL afgeleverd (Afhankelijk van tijdstip ontvangst Expansys

Zodra mijn contactpersoon de melding krijgt dat de toestellen binnen zijn
ontvang ik direct een mailtje en zal dit dan uiteraard hier kenbaar maken.

Just a little more patience….

EDIT @ Hieronder: Dan kijk ik denk op andere pagina dan jou, misschien (aangepaste) screenshot?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6egdvb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 09-12-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
CLB schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:02:
Hier niet: Motorola DROID (MILESTONE) Android Smartphone versie: EU, Zwart, QWERTY, Androïd
Is dat niet de product pagina? (dus http://www.expansys.nl/d.aspx?i=190229) Daar staat dat bij mij namelijk ook. Maar op mijn tracking pagina (http://www.expansys.nl/tracking.aspx?bladibla) staat:

Nog te versturen:
Artikel AanBesteld Aan over Status
Motorola MILESTONE (Droid) Android Smartphone (EU, Schwarz, QWERTY, Androïd) 1 1 Op verzoek besteld

Die "Schwarz" was tot gisteren nog "Black".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Dat heb ik daar niet eens staan:

Nog te versturen:
Artikel Aan
Besteld Aan over Status
MILESTONE (Droid) Android Smartphone 1 1 Op verzoek besteld

Maargoed, geen zorgen, zolang het QWERTY is is er niets aan de hand :)

edit: exact hetzelfde als bij CLB dus

[ Voor 8% gewijzigd door Starbolt op 09-12-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Nog te versturen:
Artikel Aan
Besteld Aan over Status
MILESTONE (Droid) Android Smartphone 1 1 Op verzoek besteld
Zo staat het er bij mij, ik zie op de tracking pagina dus helemaal geen details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Bij mij staat er "wachtend op voorraad" op de trackingpagina..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

Voor de mensen die via Expansys besteld hebben, nog even geduld:
We have been informed there is a chance the stock will land today, but the very latest will be tomorrow.
If anything changes I will update this thread.
In the mean time please don't post new threads regarding the due date as the will be deleted.

Yoni,
eXpansys Product Support,
http://www.expansys.nl/ft.aspx?k=122413
MILESTONE STATEMENT
In response to consumer demand, MILESTONE will be available in the UK from December through eXpansys (www.expansys.com/milestone ) on an exclusive until the end of the year.
Yoni
http://www.expansys.nl/ft.aspx?k=122414

En voor de mensen die via Clove besteld hebben: (ik denk dat hetzelfde geld voor superetrader)
Clove:
It is true an exclusivity has been signed. We will fulfill any orders already placed, but can accept no new orders. The product has subsequently been removed from our site.
http://blog.clove.co.uk/2...ming-very-soon-to-the-uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Tja, mijn tracking pagina ziet er precies zo uit als die van CLB, alleen is die blauwe linktekst niet "MILESTONE (Droid) Android Smartphone" maar "Motorola MILESTONE (Droid) Android Smartphone (EU, Schwarz, QWERTY, Androïd)"

Eigenaardig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Op verzoek besteld' is veranderd in 'Op voorraad bij onze leverancier - 4 Dagen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Update van SuperETrader.co.uk:
Many apologies, we are now not expecting stock until Friday, as we have experienced another delay from the distributor in the UK.

We will be able to ship your order Monday, therefore you will receive it on Tuesday.

You will receive a track and trace number as soon as the item is posted.

Many apologies for the delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
WHiZZi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:43:
Ik ga hopelijk vandaag uitvinden hoe klantvriendelijk ze zijn bij Handyattacke.de. Sinds 7 december staat de T&T van GLS op:

[...]

Ik heb ze maar eens gevraagd waarom dit pakketje nog steeds niet is uitgeleverd aan de Nederlandse GLS. Daar heb ik al reeds naartoe gebeld en ze konden daar verder niks zien, behalve dat dit pakketje dus nog in DE ligt :{
Ik denk dat we geduldig moeten zijn. De order van Fumasu heeft ook een tijdje op diezelfde status gestaan. Volgens mij is GLS gewoon niet de snelste met updaten van orderstatus. Volgens mijn berekeningen krijg ik de mijne donderdag of vrijdag. Dit is i.i.g. als de levering synchroon loopt met die van Fumasu. Ik heb ook 7 december T&T gehad van handyattacke.de. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

:* Ah
Dan blijf ik ook hopen dat ik deze week nog mijn Moto ontvang. Van mijn iPhone word ik helemaal gestoord 8)7

EDIT:
oeh oeh \o/
09/12/2009 11:06 NL0100 , Netherlands 2.0 Inbound to GLS location

[ Voor 31% gewijzigd door WHiZZi op 09-12-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Mijn kleur is intussen weer terug veranderd naar "Black". Nog steeds "Wachtend op voorraad", echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
“Wij verwachten op ieder moment voorraad. Voor iedere nieuwe bestelling die nu op de website geplaatst wordt, zal het minstens tot 11 december duren inderdaad. De voorraad die wij nu gaan ontvangen is al gereserveerd.”

EDIT @ Hieronder: Het wordt inderdaad al leuker: Op voorraad bij onze leverancier - 11 Dagen

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 09-12-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Ik heb ze net aan de telefoon gehad, en Expansys beweert dat ze deze week nog een voldoende grote voorraad binnen zullen krijgen om aan alle bestellingen te voldoen. Maar we weten intussen wat de verwachtingen van Expansys waard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Hmm ik heb nu ook 11 dagen staan bij expansys :') ( ik heb 'm besteld met die actie van androidworld)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 11-09 16:17
expansys = niet betrouwbaar

Helaas zijn er weinig andere opties om milstone/droid te bestellen :(

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
3dmaster schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:42:
Hmm ik heb nu ook 11 dagen staan bij expansys :') ( ik heb 'm besteld met die actie van androidworld)
Hier ook elf dagen nu. :( Misschien een idee om de orders dan maar uit te breiden met media dock en screenprotector? Daar korting op regelen, krijgen we misschien nog iets terug voor de vertraging :? ? CLB heb jij een kort lijntje naar S van Androidworld om te vragen of dat geregeld kan worden indien er echt vertraging gaat komen? Denk namelijk wel dat er genoeg geïnteresseerden zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
Lisadr schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:44:
expansys = niet betrouwbaar

Helaas zijn er weinig andere opties om milstone/droid te bestellen :(
Ze beantwoorden mijn mails daarentegen wel snel.
Krijg net een berichtje op mijn vraag of ze wat concreter kunnen zijn over de uitlevering
Hun antwoord:
Zodra de voorraad binnen is, uitlevering is uitgesteld tot vrijdag door de leverancier.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Update van mijn Duitse moto:
thank you for your mail.

After talking to GLS they told us, that the package is now arrived to NL.
You should get the package probably tomorrow.
\o/ \o/
Service bij Handyattacke is absoluut _/-\o_ . Ze gaan daar echt serieus met vragen om en beantwoorden ze keurig. Jammer dat ze wel op hun site vermelden dat ze iets in stock hebben, maar feitelijk niet..

[ Voor 33% gewijzigd door WHiZZi op 09-12-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El clove verwacht nu net als expansys ze op vrijdag te krijgen:

"
We do apologise but we have now been informed that the UK shipment of Motorola Milestones will not be arriving today as expected. However, they should be arriving on Friday 11 December (hopefully in time to ship that day but if not, shipment will take place on Monday 14 December).

Payment will only be taken when stock arrives into the UK (unless otherwise agreed) and you will receive your tracking number on the day your order ships.

It is our intention to keep you fully informed and ship your order as soon as possible. If you have any queries or need to amend delivery details due to the unexpected delay please contact us.

We look forward to dispatching your Motorola Milestone.

Regards

Sales Team

Clove Technology

TEL: +44 (0)1202 552936
FAX: +44 (0)1202 552937"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De voorraad van Expansys bedraagt maar liefst 1500 modellen, dus ze komen eraan!
Waarschijnlijk vrijdag binnen daar, iedereen woensdag een Milestone in huis!

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 09-12-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
CLB schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:52:
De voorraad van Expansys bedraagt maar liefst 1500 modellen, dus ze komen eraan! Waarschijnlijk vrijdag binnen daar, iedereen woensdag een Milestone in huis!
Is dat voor expansys.nl of voor europa/wereldwijd?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
CLB schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:52:
De voorraad van Expansys bedraagt maar liefst 1500 modellen, dus ze komen eraan! Waarschijnlijk vrijdag binnen daar, iedereen woensdag een Milestone in huis!
waarom staat op hun site dit dan:
Op voorraad bij onze leverancier - 11 Dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa om zich in te dekken denk ik zo.. Vind 't wel best, we zien 't allemaal wel.
Deze week zal het niet worden bij geen een toko op HandyAttacke na misschien, volgende week is best.

• meneervanloon
D'n Moto is gearriveerd! Ik vreesde het ergste toen ik het pakketje overhandigd kreeg. Het leek wel of het GLS-personeel het doosje als rugby-bal had gebruikt. Maar toen ik het opende bleek het tegenovergestelde waar: Het moest haast wel zo zijn dat God hem met zijn eigen handen in elkaar gekleid heeft. Dit is de heilige graal! Halluluja!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

Had je hem via Clove of SuperEtrader besteld? Want zo ver ik weet moeten alle mensen van Expensys nog meer dan een week wachten.

Edit: laatmaar, via Handyattacke lees ik in een oud bericht. Laat ons weten hoe hij bevalt :9~ terwijl wij afwachten op de Britse versie. :'(

[ Voor 37% gewijzigd door FrankNStein op 10-12-2009 10:06 ]

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
:( ik heb mijn bestelling bij expansys zojuist geannuleerd.
Ik kom thuis voor allemaal onvoorziene uitgaves te staan, en kan daarbij die 500euro goed gebruiken!
Hopelijk zijn ze een beetje snel in het terugstorten van het bedrag

Vind het wel jammer...Maar wie weet is die over een tijdje alweer iets goedkoper!

• mcvos
Ik heb juist net 300 euro teruggekregen van mijn reisverzekering, vanwege mijn gestolen iPhone. Bij mij kan die 500 euro er dus wel van af.
CLB schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:31:
Tsjaa om zich in te dekken denk ik zo..
Expansys zich indekken? Dat klinkt nogal atypisch voor hun. Ze lijken me eerder het type om te beweren dat ie vanmiddag nog de deur uit gaat, en dat vervolgens 11 dagen vol te houden.
Deze week zal het niet worden bij geen een toko op HandyAttacke na misschien, volgende week is best.
Ik wil hem vorige week hebben. Nou weet ik nog steeds niet of ik toch maar Handyattacke moet proberen. Zou ik wel gedaan hebben als ik dit een paar weken geleden had geweten.

Waar ziet iedereen trouwens die 11 dagen staan op de site van Expansys? Ik zie dat nergens. Niet op de tracking pagina, en niet op de product pagina. Toch wel een beetje zorgwekkend dat ik daar allemaal andere dingen te zien krijg dan jullie.

[ Voor 13% gewijzigd door mcvos op 10-12-2009 10:23 ]

• twaeker
Waar ziet iedereen trouwens die 11 dagen staan op de site van Expansys? Ik zie dat nergens. Niet op de tracking pagina, en niet op de product pagina. Toch wel een beetje zorgwekkend dat ik daar allemaal andere dingen te zien krijg dan jullie.
Hier:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/301lfdv.jpg

• Gizzy
Trouwens ik keek vanochtend en toen stonden er 10dagen en voorraad bij leverancier.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Vandaag moet mijn Moto aan gaan komen, hij zit al in de truck van GLS in NL :D

• meneervanloon
WHiZZi schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:31:
Vandaag moet mijn Moto aan gaan komen, hij zit al in de truck van GLS in NL :D
Don't worry my child. Your patience will be rewarded!

• msx2
  • Niet online
Expansys forum:
The Motorola MileStones are now in stock, orders will start to ship shortly.

• M289
Volgens de website van Expansys (UK) hebben ze er nu 100+ in stock, maar de infopagina van het product zelf geeft nog 3 werkdagen aan.

Ik ben benieuwd of SuperETrader nu ook gaat leveren en of Expansys nu echt gaat versturen.
Nog even geduld dus? (eigelijk niet :+ )
Op mn eigen tracepagina van Expansys staat nu 2 daagjes ipv 4, 11 of 10! Helemaal top dus!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Hier ook 2 dagen. Volgende week dinsdag of woensdag moet dan toch haalbaar zijn. :)

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Spannend! >:)

Vmu

• mcvos
Bij mij stond daar tot een uurtje geleden nog "Op verzoek besteld". Nu staat er "Op voorraad bij onze leverancier - 2 Dagen". Hoera! Laten we hopen dat het klopt.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik hoop het ook voor iedereen hier, de motorola is helemaal geweldig :D (zelfs de Duitse variant !)

• mcvos
"Naar Schatting 1 Dag" is het nu.

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

mcvos schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:58:
Weet je het zeker? Bij mij stond er vanochtend "Op voorraad bij onze leverancier - 10 Dagen", rond de middag was het "2 dagen" en nu weer "10 dagen".

Verwijderd

mcvos schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:58:
Bij mij stond er vanochtend eerst 10, toen 2 en nu weer 10 dagen. Ik geloof het allemaal pas als de postbode bij me voor de deur staat :P

• mcvos
Bij mij is het weer veranderd in "Op verzoek besteld". Jammer.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Hmm net was het 2 dagen, nu weer 10 :P Volgens mij weten ze 't bij Expansys ook niet :+

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• M289
Update van SuperETrader.co.uk :)
Hi

We will be shipping your order tomorrow as it is international and it will be with you on Monday.
Ik ben benieuwd, zijn nog andere tweakers welke bij SET.co.uk hebben ge-preordered?

De meeste hier lijken bij Expansys (via de AW.nl aktie?) te hebben besteld.

Mijn N900 is in ieder geval binnen, maar dat is offtopic O-)
M'n N900 is de deur alweer uit :+ Pre-order bij SET had ik ook, maar geannuleerd, nu wachten op Expansys!

• M289
CLB schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:20:
M'n N900 is de deur alweer uit :+ Pre-order bij SET had ik ook, maar geannuleerd, nu wachten op Expansys!
En ik maar denken dat jij Expansys een stelletje prutsers vond :+

Wedstrijdje wie hem het eerste in z'n klauwtjes heeft? >:) (pics or it didn't happen!)

• twaeker
En dan nu uitsluitsel van Expansys, om aan alle geruchten een einde te maken:

We have been informed there is a chance the stock will land today, but the very latest will be tomorrow.
If anything changes I will update this thread.
In the mean time please don't post new threads regarding the due date as the will be deleted.

Posted 11:50 09 dec 09 by Yoni (Tech, eXpansys Ltd, Manchester UK)
Tr1gg3R schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:24:

Wedstrijdje wie hem het eerste in z'n klauwtjes heeft? >:) (pics or it didn't happen!)
Vind ik nog steeds, dus ben nog beetje huiverig :+ Maar tot nu toe 'petje af'
En mocht het bagger zijn, komt er 'n slechte shopreview, mocht het goed gaan, een goede :)
twaeker schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:25:
En dan nu uitsluitsel van Expansys, om aan alle geruchten een einde te maken:
Dat is Expansys UK van gisteren, kun je beter dit quoten:
Ruud heeft even gebeld naar eXpansys. De toestellen zijn inderdaad binnengekomen.
De toestellen worden waarschijnlijk morgen of maandag verstuurd.
Er is maar een heel klein kansje dat het nog vandaag zal worden.
En een quote'je van 5 minuten geleden:
Net weer even contact gehad met Expansys,
morgen worden de toestellen verzonden, dus maandag beginnen ze binnen te druppelen in NL:-)
Tevens heb ik aangegeven / gevraagd of Androidworld.nl niet weer zoiets kan doen met accessoires!
Zijn denk ook veel gegadigden voor het Multimediastation en dergelijke.. daar gaan ze ook naar kijken!

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 10-12-2009 17:16 ]

Verwijderd

Tr1gg3R schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:24:
[...]

OK, Doe ik ook mee. Ik heb de mijne besteld bij Clove.co.uk en het moet verstuurd worden naar Spanje (Ik ben dus een beetje in het nadeel aangezien de afstand een beetje groter is)

Mijn dock en car mount zijn reeds een tijdje onderweg (via ebay in America gekocht) deze verwacht ik ook volgende week binnen te hebben,

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 17:39 ]

• Mawlana
Tr1gg3R schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:18:
Update van SuperETrader.co.uk :)

[...]

Ik ben benieuwd, zijn nog andere tweakers welke bij SET.co.uk hebben ge-preordered?

De meeste hier lijken bij Expansys (via de AW.nl aktie?) te hebben besteld.

Mijn N900 is in ieder geval binnen, maar dat is offtopic O-)
Ik heb 'm ook besteld bij Superetrader.co.uk. Helaas nog geen mail ontvangen van hen. :( In de laatste mail die ik heb ontvangen (gisteren) staat dat mijn toestel maandag wordt verstuurd. Ik waag er nog even een mail aan.

Ik wil dit toestel zó graag dat ik bijna overweeg om even een retourtje te kopen om 'n af te halen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mawlana op 10-12-2009 17:39 ]

• Lisadr
  • Laatst online: 11-09 16:17
Het verbaast mij nog steeds dat er zo weinig spelers zijn die het toestel (via grijze import) verkopen.

GoT, You have to love it!

Expansys zou tot eind december een exclusiviteitsdeal hebben, zodoende..

Verwijderd

sylvesterrr schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:39:
[...]

Ik heb 'm ook besteld bij Superetrader.co.uk. Helaas nog geen mail ontvangen van hen. :( In de laatste mail die ik heb ontvangen (gisteren) staat dat mijn toestel maandag wordt verstuurd. Ik waag er nog even een mail aan.

Ik wil dit toestel zó graag dat ik bijna overweeg om even een retourtje te kopen om 'n af te halen. :+
laat even weten, ik heb hem ook daar besteld, scheelt die mensen weer een ongeduldige nederlandse beller. Dan kunnen hun tijd besteden aan het zo snel mogelijk versturen van die apparaten ;) . Ga er vanuit dat hij daar morgen binnen komt en maandag verstuurd wordt.

• ApexAlpha
Bij mij staat er ook 10 dagen, hoop dat het korter is!

• FrankNStein

FrankNStein

It's Alive!!!

Expansys is volgens mij behoorlijk in de war, inmiddels staat het op "2 dagen".
Ik sluit me aan bij de Kixo: ik geloof het pas dat ze leveren als de postbode voor mijn deur staat.

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Levertijd staat nu ook op 2 dagen bij mij. Via androidworld vernomen dat ze vandaag/morgen verzonden worden. Aangezien het kantoor waar ik werk ook late zendingen van UPS ontvangt heb ik stille hoop, anders maandag cadeautje uitpakken.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ga pas bestellen als bij jullie de postbode voor de deur staat :P
Hoop wel dat ik hem dan nog voor de kerst binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:30:
Expansys zou tot eind december een exclusiviteitsdeal hebben, zodoende..
Dat is mooi dat betekend dan waarschijnlijk ook dat ze in januari met een abonnement te krijgen zijn. Of heeft iemand misschien info dat dit niet het geval zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grijze importmodellen zie je niet vaak met abonnementen.
De iPhone 3GS werd op enkele sites aangeboden met abbo's, maar van die prijzen werd je niet echt happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
Het wordt tijd dat hij gewoon op normale wijze in Nederland beschikbaar komt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Wat heb jij nu eigenlijk voor telefoon dan? Want jij zwerft ook overal rond
:+

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste