Staat nu op expansys, dat ze er nog 28 op voorraad hebben
. Telefoontjes zullen dus snel verstuurd worden.
Las het net ook
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Jammer dat UPS niet in 't weekend levert, dan waren er deze zaterdag wel veel 'korte ervaringen' en kleine fotoshoots gepost denk. Iemand nog wat kunnen vinden over die exclusiviteitsdeal van Expansys? Ik bijzonder weinig, behalve een post op hun forum...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Eigenlijk niet zo netjes maar moet het even kwijt...
Heb 'm net besteld!!!!!!!
Heb 'm net besteld!!!!!!!
@CLB: waar heb jij de info vandaan dat het met UPS komt? Als ik naar de bezorgkosten kijk kom ik op DHL uit. Die leveren overigens ook niet op zaterdag
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dacht ik gelezen te hebben.. Kan ook DHL zijn nu je 't zegt!? Nja geen TNT dat was zeker...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik hoop eigenlijk dat ze dinsdag bezorgen, en niet al maandag. Ik heb ze namelijk verteld dat ze op maandagen thuis moeten bezorgen, en andere dagen op mijn werk. Maar aanstaande maandag zit ik toch wel op mijn werk.
Enig idee hoe laat ze eigenlijk bezorgen? Zou een beetje jammer zijn als ze om 9 uur al voor de deur staan terwijl ik pas om 9:30 op mijn werk arriveer.
Enig idee hoe laat ze eigenlijk bezorgen? Zou een beetje jammer zijn als ze om 9 uur al voor de deur staan terwijl ik pas om 9:30 op mijn werk arriveer.
Daar is natuurlijk niks over te zeggen. Zit je in ochtendroute, middagroute? Hoe laat komen ze normaal langs? Laten ze je ervoor tekenen of niet... Hier bij mij thuis komt UPS altijd tussen 4 en 5, TNT altijd tussen 5 en half 6 en voor de rest is 't allemaal natte vinger werk. Dacht ook niet dat je van eXpansys een T&T nummer krijgt, waar je nog enige houvast aan hebt...
Ah so, ik vond het op de site van Expansys, vandaar. Naja, ben benieuwd! Kijk uit naar een nieuwe Android telefoon. Hiervoor een HTC Magic gehad, prima interface, maar technisch gezien nét niet... Te weinig werkgeheugen te trage processor... We zullen zien. Voorlopig doe ik het even met mn iPhone 3GCLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:07:
Dacht ik gelezen te hebben.. Kan ook DHL zijn nu je 't zegt!? Nja geen TNT dat was zeker...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Een iPhone 2G, maar ik mis 3G. En een iPhone 3GS is saai. Er is nog geen enkele telefoon uitgekomen die ik beter vind dan mijn 2G (op de nieuwere iPhones na, maar ik heb al een iPhone), en zodoende heb ik hem al bijna twee jaarCLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 02:15:
offtopic:
Wat heb jij nu eigenlijk voor telefoon dan? Want jij zwerft ook overal rond
[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 11-12-2009 10:48 ]
offtopic:
2G heb ik ook gehad, wel leuk, maar na 'n half jaar was alle fancyness van de iPhone wel verdwenen bij mij
2G heb ik ook gehad, wel leuk, maar na 'n half jaar was alle fancyness van de iPhone wel verdwenen bij mij
same here!Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:00:
Uw bestelling is verwerkt en staat klaar om ingepakt en verstuurd te worden
* Mawlana is jaloers!
Wat zie ik op expansys.nl staan?
Wat zie ik op expansys.nl staan?
100+ Nu op Voorraad
[ Voor 52% gewijzigd door Mawlana op 11-12-2009 11:26 ]
Op het forum van Expansys staan ook al een paar klanten die hun Milstone binnen hebben.
Vmu
* CLB zal dan vandeweek een goede shopreview schrijven en zn woorden terugnemen...
Heb even gebeld, ze hadden er nog voldoende op voorraad. Ook maar 1 besteld. Ging niet meer de deur uit vandaag hadden ze het over (helaasch).
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Leuk hoor..! Nu maar hopen dat we geen garantie hoeven aan te spreken, anders moet dat via frankrijk en engeland.
Wordt mijn eerste smartphone (...). Ben erg benieuwd!
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Leuk hoor..! Nu maar hopen dat we geen garantie hoeven aan te spreken, anders moet dat via frankrijk en engeland.
Ik ben aan het twijfelen of ik moet wachten totdat jullie hem binnen krijgen maar ik wil hem wel wel heeeel graag voor de kerstvakantie hebben. Maar als ze vandaag toch niet meer gaan verzenden... Maar als er in het weekend 100 telefoons besteld worden...djazete schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:39:
Heb even gebeld, ze hadden er nog voldoende op voorraad. Ook maar 1 besteld. Ging niet meer de deur uit vandaag hadden ze het over (helaasch).
Wordt hoogstens maandag verstuurd dan, dus dinsdag / woensdag in huis, is toch netjes..
Eindelijk een telefoon die het naar mijn idee waard is om naar te upgraden en de iPhone over te slaan. Zit er hard aan te denken ook een bestelling te plaatsen.
Nou ook hier is hij verzonden..!
Verwijderd
Olé, Clove heeft zojuist m´n credit card betaling verricht; dat houd in dat hij daar ook binnen is (en hoogst waarschijnlijk vandaag wordt verstuurd)
Heb je het dan over die van jou?CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:46:
Wordt hoogstens maandag verstuurd dan, dus dinsdag / woensdag in huis, is toch netjes..
Vmu
Ik zou zeggen: doen..!NeilForeal schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:51:
Eindelijk een telefoon die het naar mijn idee waard is om naar te upgraden en de iPhone over te slaan. Zit er hard aan te denken ook een bestelling te plaatsen.
Ik heb een HTC Magic gehad en de interface beviel mij enorm (ook een iPhone 2G en 3G lange poos gebruikt).
Met name de mogelijkheid om dingen naar eigen wens aan te passen is een verademing..!
Bijkomend voordeel vind ik een groter scherm plus het toetsenbord.
Nee, over een order die ja vandaag plaatst. Maandag geld binnen, maandag verstuurd, dinsdag of woensdag in huis.. De mijne is ook verstuurd en maandag ben ik vanaf 11 uur thuis ofzo, dus hopen dat ze daarna komen!
11-12-2009 Sent email - eXpansys - Shipped order
Verzonden vrijdag 11 december 2009
Artikel Aan
Besteld Verstuurd Status
Motorola MILESTONE (Droid) Android Smartphone (EU, Black, QWERTY, Androïd) 1 1 Item verzonden
Volgende week kunnen we spelen met de milestone en onze ervaringen delen
* Starbolt doet vreugdedansje
Verzonden vrijdag 11 december 2009
Artikel Aan
Besteld Verstuurd Status
Motorola MILESTONE (Droid) Android Smartphone (EU, Black, QWERTY, Androïd) 1 1 Item verzonden
Volgende week kunnen we spelen met de milestone en onze ervaringen delen
* Starbolt doet vreugdedansje
Wat een bulls**t om eerlijk te zijn, heb hem eerder besteld dan de androidworld actie en mijn status staat nog op klaar om te verzenden ipv dat hij al verzonden is.
Ze verdienen meer aan mijn toestel, hij is eerder besteld, betaling was gelijk gedaan en toch krijg ik hem waarschijnlijk later thuis gestuurd..
Ze verdienen meer aan mijn toestel, hij is eerder besteld, betaling was gelijk gedaan en toch krijg ik hem waarschijnlijk later thuis gestuurd..
Ik heb gister besteld (met visa) en mijn status staat nu ook op verzonden. Hoop op pakketje maandag...
@ drunkfux: Ze hebben er genoeg op voorraad dus moet goedkomen!
Ik zou ze even bellen over hoe of wat en eventueel die 25,- korting proberen te regelen...
Ik zou ze even bellen over hoe of wat en eventueel die 25,- korting proberen te regelen...
Verwijderd
En nu ook m´n DHL tracking nummer gekregen dus maandag is het feest !Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:02:
Olé, Clove heeft zojuist m´n credit card betaling verricht; dat houd in dat hij daar ook binnen is (en hoogst waarschijnlijk vandaag wordt verstuurd)
Whoei, hij is verscheept van expansys naar mijn huis
. Alleen jammer dat er niemand thuis is maandag en dinsdag
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Woot, ik krijg hem ook maandag, denk ik dan!
Woei die van mij komt ook maandag om 12 uur binnen
Heeft nou ook eigenlijk iemand hem weten te betalen met Paypal? Ik heb wel een gevalideerde bankrekening dus misschien gaat dat wel lukken.
Meestal willen ze beide, zowel een gevalideerde bankrekening/creditcard en een gevalideerd adres.Joolee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:44:
Heeft nou ook eigenlijk iemand hem weten te betalen met Paypal? Ik heb wel een gevalideerde bankrekening dus misschien gaat dat wel lukken.
In het geval van expansys, geen idee. ik zou zeggen bel ze even.
Bij SuperETrader.co.uk willen ze in ieder geval beide of via CC met wachtwoord (van VISA/MasterCard e.d.)
Bij Superetrader willen ze voor bestellingen van buiten de UK een betaling met creditcard met extra wachtwoord (bijv. Verified by VISA of Mastercard Securecode). Dat komt doordat de creditcardmaatschappijen deze betalingen gegarandeerd uitbetalen aan de retailers, de retailers worden dan niet de dupe van fraude. Je kan ook het geld betalen per bankoverschrijving, het duurt alleen iets langer.
offtopic:
De orderstatus @ superetrader is trouwens gewijzigd. Zou superetrader ook al wat hebben ontvangen?
De orderstatus @ superetrader is trouwens gewijzigd. Zou superetrader ook al wat hebben ontvangen?
Toch heb ik er echt geen spijt van dat ik de Duitse versie heb. Vind de omgekeerde Z en Y niet echt storend. Ik kan er in ieder geval nu al mee spelen.
Nee geintje mensen, ik hoop dat jullie hem allemaal zo snel mogelijk hebben. Ik gun jullie allemaal deze high-tech ervaring. En wel zo snel mogelijk!
P.s.: Heb al vele technologisch hoogstaande telefoons gehad, maar heb nu pas voor de eerste keer écht het gevoel dat ik een gadget heb waar er echt geen één aan kan tippen.
Nee geintje mensen, ik hoop dat jullie hem allemaal zo snel mogelijk hebben. Ik gun jullie allemaal deze high-tech ervaring. En wel zo snel mogelijk!
P.s.: Heb al vele technologisch hoogstaande telefoons gehad, maar heb nu pas voor de eerste keer écht het gevoel dat ik een gadget heb waar er echt geen één aan kan tippen.
Bij SuperETrader.co.uk zijn ze volgens mij ook bezig met de Milestone orders.
Zaterdag zou mooi zijn, maarja...
Hmm, Sylvesterr was me voor
Wellicht vandaag nog de deur uit en dan waarschijnlijk maandag aan de deur.Order History
30/11/2009 Pending
30/11/2009 Preorder
08/12/2009 Pending
08/12/2009 Direct Shipping Pending
11/12/2009 Processing
Hmm, Sylvesterr was me voor
[ Voor 6% gewijzigd door M289 op 11-12-2009 14:47 . Reden: typo ]
Ik ken geen enkele andere telefoon die net zo fijn werkt met SMS, muziek, email en internet en tegelijkertijd de minpunten van de iPhone niet heeft (laag resolutie scherm, enigszins traag, geen 3G, gesloten) hoewel de Milestone dus een goede kandidaat is.CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:57:
offtopic:
[ Voor 13% gewijzigd door MarcoC op 11-12-2009 15:54 ]
Sluit ik me helemaal bij aan.MarcoC schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:52:
[...]
Ik ken geen enkele andere telefoon die net zo fijn werkt met SMS, muziek, email en internet en tegelijkertijd de minpunten van de iPhone niet heeft (laag resolutie scherm, enigszins traag, geen 3G, gesloten) hoewel de Milestone dus een goede kandidaat is.
Ik had om het half jaar een nieuw toestel. En dat is bij de iphone 1G gestopt. Ik heb tussendoor de Android 1G gekocht, en een maand gebruikt. Maar deze faalde in de exchange sync, apps, en vooral traagheid.
Vervolgens de 3GS tot de dag van vandaag in gebruik genomen.
Ik twijfel momenteel om de milestone een kans te geven. Maar voor mijn gevoel is er momenteel geen concurent voor de iphone kwa mogelijkheden en snelheid!
Waarmee verzend Expansys? met UPS? En die leveren niet op zaterdag toch?
Met DHL dus..
Tot nu toe niks meer dan lof voor Expansys... ondanks hun site met 1 op 1 Babelfish vertalingen...“In de mail dat u vandaag heeft gekregen dat het verstuurd is, heeft u een link.
Als u vanavond na 18u naar deze pagina gaat, zult u onderaan de pagina een DHL-link zien.
Ik heb hem nu besteldTr1gg3R schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:53:
[...]
Meestal willen ze beide, zowel een gevalideerde bankrekening/creditcard en een gevalideerd adres.
In het geval van expansys, geen idee. ik zou zeggen bel ze even.
Bij SuperETrader.co.uk willen ze in ieder geval beide of via CC met wachtwoord (van VISA/MasterCard e.d.)
Hij is besteld met het BTW nummer en het adres van het bedrijf waar ik werk. Ik heb even gebeld (behoorlijk snel opgenomen en geen 0900
//Edit: Ik heb TNT gekozen maar hij zal vandaag toch niet meer verzonden worden.
//Edit2: Hoofd Status: Klaar om te verzenden
[ Voor 14% gewijzigd door Joolee op 11-12-2009 16:57 ]
Waarom zou je 'm nog bij 'n UK bedrijf bestellen dan..? O besteld bij Expansys, dacht bij SET.co.uk =)
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 11-12-2009 16:58 ]
waar vind jij dat dan?CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:52:
Met DHL dus..
[...]
Tot nu toe niks meer dan lof voor Expansys... ondanks hun site met 1 op 1 Babelfish vertalingen...
Waar vind ik wat?
eXpansys heeft in December dus het alleenrecht op de verkoop van de Milestone, wat leidde tot:
Motorola Milestone sells out in less than 3 hours
"eXpansys says it's the fastest-selling gadget in its 11-year history"
Motorola Milestone sells out in record time
3 hours and Motorola Milestone sells out
Maar of dat dus ook helemaal klopt en 100% waar is, valt te betwisten... Ach maakt mij het nou uit
eXpansys heeft in December dus het alleenrecht op de verkoop van de Milestone, wat leidde tot:
Maar of dat dus ook helemaal klopt en 100% waar is, valt te betwisten... Ach maakt mij het nou uit
[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 11-12-2009 17:19 ]
Volgens mij is ie bij SuperETrader.co.uk al weer uitverkocht! Hij staat niet meer op de site.
Of kijk ik er over heen? Bij Mobile Phones, Andriod staat ie niet meer.
hmm typisch geval wie van de 3..Voor meer informatie over de levering kunt u, na 17 uur vanavond,
telefonisch contact nemen met DHL op: Nederland: 0800-0552 & Belgiė:
02 715 50 50. In het geval dat UPS de zending doet kunt u bellen
naar: 0800 099 1300 voor Nederland, en 078250877 voor Belgiė. Of voor
TNT: 0800-1234 voor Nederland, en 070 233 633 voor Belgiė.
bij SET.co.uk was die al niet meer te vinden, alleen via een directe link kon je hem nog zien =)erniek schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:16:
Volgens mij is ie bij SuperETrader.co.uk al weer uitverkocht! Hij staat niet meer op de site.
Waarschijnlijk om de simpele reden dat ze geen nieuwe orders meer aannemen in december!
Bij eXpansys? Dat is dus de DHLabezap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:17:
hmm typisch geval wie van de 3..

Waarop ik kan zien dat de mijne uit France gaat komen
En voordat men gaat blaten dat het bij hen ook zo is en ze het kut vinden en dan AZERTY verwachten:
CLB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:43:
Nee daar waren wij ook bang voor toen we hoorden dat de telefoons uit FR zouden komen.
De telefoons komen uit de UK, maar kunnen zijn opgeslagen in een depot in FR.
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 11-12-2009 17:48 ]
DHL? Ik heb een UPS tracking nummer gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:02:
En nu ook m´n DHL tracking nummer gekregen dus maandag is het feest !
Ik ben een beetje bang dat ik hetzelfde probleem heb. Ik had aangegeven dat ze op maandag thuis moeten bezorgen, en andere dagen op mijn werk. Maar aanstaande maandag werk ik. Ik vraag me af of ik ergens kan zien waar ze gaan bezorgen, en of ik dat nog aan kan passen.3dmaster schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:11:
Whoei, hij is verscheept van expansys naar mijn huis. Alleen jammer dat er niemand thuis is maandag en dinsdag
rj7855 heeft 'm niet bij eXpansys besteld maar bij Clove.co.uk.
Ik wel bij eXpansys en heb 'n DHL-T&T nummer gekregen.. Bij eXpansys weet je het dus nooit
En jij hebt de hele tijd al gekke berichtgeving met je 'schwarz' enzo.. Zelf denk ik uit FR --> DHL / uit UK --> UPS
Ik wel bij eXpansys en heb 'n DHL-T&T nummer gekregen.. Bij eXpansys weet je het dus nooit
En jij hebt de hele tijd al gekke berichtgeving met je 'schwarz' enzo.. Zelf denk ik uit FR --> DHL / uit UK --> UPS
[ Voor 85% gewijzigd door CLB op 11-12-2009 17:59 ]
Ik heb ook bij Expansys besteld. Via via de DHL site dat mijn Milestone nog in Marseille is.
Zal dus wel dinsdag of woensdag worden voordat DHL aan mijn deur staat.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Weet iemand toevallig met welke firmware de Milestone wordt uitgeleverd?
http://www.wirelessandmob...or_droid_by_motorola.html
http://www.wirelessandmob...or_droid_by_motorola.html
Apart, bij mij is de locatie Montpellier. De rest van de informatie is wel beter om te weten, ik ben maandag namelijk vrij ^_^Zewatanejo schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:22:
Ik heb ook bij Expansys besteld. Via via de DHL site dat mijn Milestone nog in Marseille is.
Status: In Transit - On Time
Scheduled Delivery Date:12/14/2009
Dit wordt mijn eerste Android phone, heb nu bijna 2 jaar een e71 waar ik qua bel functies niks op aan te merken heb. Maar waarbij de mobiel internet experience niet om over naar huis te spreken is. Ik ga nu al de android app threads doornemen om goed voorbereid te zijn.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Voordat dit topic uitloopt op een Tweakers-T&T-status-topic wat niet mag,
heb ik even een Google Doc'je aangemaakt, waar iedereen z'n eigen T&T muk in kan vullen!
Zo blijft het topic schoon, blijft het topic open en is iedereen blij! Dus KLIK HIER en vul hem in!
heb ik even een Google Doc'je aangemaakt, waar iedereen z'n eigen T&T muk in kan vullen!
Zo blijft het topic schoon, blijft het topic open en is iedereen blij! Dus KLIK HIER en vul hem in!
Hahaha mijne komt uit marseille, grappig om te weten!
Ik heb inmiddels een mail ontvangen dat mijn item is 'dispatched'.Tr1gg3R schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:46:
Bij SuperETrader.co.uk zijn ze volgens mij ook bezig met de Milestone orders.
[...]
Wellicht vandaag nog de deur uit en dan waarschijnlijk maandag aan de deur.
Hmm, Sylvesterr was me voor![]()

Als het waar is wat ze zeiden (next-day delivery), dan krijg ik 'm maandag binnen.
Die actie wordt al beraamd, zie ook de Google Doc!
Verwijderd
Ik zag het net te laatCLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:41:
Die actie wordt al beraamd, zie ook de Google Doc!

Ik heb er ook 1 besteld bij expansys.nl ! Waren nog 100+ op voorraad, denkelijk dinsdag binnen. Kan nie wachten
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 12-12-2009 12:15 ]
Je kan superetrader ook tracken via http://www.interlinkexpress.com/tracking/sylvesterrr schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:39:
[...]
Ik heb inmiddels een mail ontvangen dat mijn item is 'dispatched'.Helaas geen track&trace nummer.
Als het waar is wat ze zeiden (next-day delivery), dan krijg ik 'm maandag binnen.
kies voor "show advanced" en vul dan je postcode bij "Delivery Post Code:" en je order nummer bij "Senders Ref:". Ik kreeg vervolgens onderstaande data. Maandag zou dus best wel moeten kunnen.
12 Dec 2009 03:12 Hub 3 Forwarded to Eindhoven - Exports
11 Dec 2009 21:49 Hub 1 Confirmed at Hub
11 Dec 2009 16:11 Manchester (south) Collected from self-labeller
11 Dec 2009 15:50 Manchester (south) Customer data received
Ah, kijk eens aan. Dat is nog eens handige info! Bij mij is ie ook om 03:12 geforward naar Eindhoven. 
Alleen een beetje jammer dat DPD mijn pakketje gaat bezorgen. Ik vertrouw die DPD-bezorgers niet echt.
Alleen een beetje jammer dat DPD mijn pakketje gaat bezorgen. Ik vertrouw die DPD-bezorgers niet echt.

[ Voor 34% gewijzigd door Mawlana op 12-12-2009 13:05 ]
Ik zag dat je het pakketje ook op DPD kan volgen door je pakketnr uit interlinkexpress op http://www.dpd.com/nl/Home/Online-Services in te voeren. Met overigens weer andere tijdstempels:sylvesterrr schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:05:
Ah, kijk eens aan. Dat is nog eens handige info! Bij mij is ie ook om 03:12 geforward naar Eindhoven.
12/11/2009 12:00 1559 Oldbury (GB) Afhaling - NL 1234AB
12/12/2009 05:46 0055 Oldbury (GB) Hub scan - NL 1234AB
CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:27:
Voordat dit topic uitloopt op een Tweakers-T&T-status-topic wat niet mag,
Zo blijft het topic schoon, blijft het topic open en is iedereen blij! Dus KLIK HIER en vul hem in
expansys/DHL stuurt die van mij via Duitsland 

Gezien het feit dat na aankomst vannacht in Leipzig er niks meer toegevoegd is, gok ik dattie maandag of dinsdag pas hier is...

Gezien het feit dat na aankomst vannacht in Leipzig er niks meer toegevoegd is, gok ik dattie maandag of dinsdag pas hier is...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Zie het docje: http://spreadsheets.googl...eGVEbTJpakpPMWZtcFE&hl=eniain schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:55:
expansys/DHL stuurt die van mij via Duitsland
[afbeelding]
En als we ervan uitgaan dat alle pakketjes gelijk gaan, is die van jou nu ook in brussel
Nee, ik denk dat dit alleen voor de Belgische bestellers opgaat?!?!En als we ervan uitgaan dat alle pakketjes gelijk gaan, is die van jou nu ook in brussel
Had je niet gedacht he dat je zou willen dat het maandag was?
Vmu
Ik ben Nederlandstwaeker schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:58:
[...]
Nee, ik denk dat dit alleen voor de Belgische bestellers opgaat?!?!
edit: excuses, als grapje bedoeld
[ Voor 8% gewijzigd door ApexAlpha op 14-12-2009 15:06 ]
Nou, nou, dat is toch nergens voor nodig?
wat een rotweekend
het voelt als een hele weekend wachten...
vraagje..
ik heb de mijne (vrijdag 11/12/09) bij eXpansys besteld. Nu staat op de site dat alles verstuurd is. Heb ook telefonisch contact gehad vrijdag en de goede man vertelde mij dat ik 'm maandag kan verwachten. Hoe kan ik zien waar het pakketje nu is? Ik zie helemaal geen trackingnr o.i.d. op de site staat. Zoals bij CLB staat er een link naar DHL.
Ik kreeg trouwens een net mailtje terug van eXpansys op vrijdag, de dag dat ik besteld heb:
We hebben de documenten ontvangen, echter het toestel zal pas morgen vertrekken, we zijn (in verband met de aankomende feestdagen en groot hoeveelheid bestellingen) morgen open dus zal het morgen ochtend verstuurd worden. In principe maakt het voor u niets uit want of het vandaag of morgen vertrekt u zult het maandag in huis hebben.
Ben benieuwd...
Weet iemand een mailtje sturen/telefoontje plegen naar de bezorger (DHL?) om te vragen od het afleveradres veranderd kan worden? Zit maandag op mn werk.. dinsdag ook.. kan ik 'm waarschijnlijk woensdag ergens afhelen..
het voelt als een hele weekend wachten...

vraagje..
ik heb de mijne (vrijdag 11/12/09) bij eXpansys besteld. Nu staat op de site dat alles verstuurd is. Heb ook telefonisch contact gehad vrijdag en de goede man vertelde mij dat ik 'm maandag kan verwachten. Hoe kan ik zien waar het pakketje nu is? Ik zie helemaal geen trackingnr o.i.d. op de site staat. Zoals bij CLB staat er een link naar DHL.
Ik kreeg trouwens een net mailtje terug van eXpansys op vrijdag, de dag dat ik besteld heb:
We hebben de documenten ontvangen, echter het toestel zal pas morgen vertrekken, we zijn (in verband met de aankomende feestdagen en groot hoeveelheid bestellingen) morgen open dus zal het morgen ochtend verstuurd worden. In principe maakt het voor u niets uit want of het vandaag of morgen vertrekt u zult het maandag in huis hebben.
Ben benieuwd...
Weet iemand een mailtje sturen/telefoontje plegen naar de bezorger (DHL?) om te vragen od het afleveradres veranderd kan worden? Zit maandag op mn werk.. dinsdag ook.. kan ik 'm waarschijnlijk woensdag ergens afhelen..
Ik laat dit soort dingen altijd op m'n werk bezorgen, kan ik ook de volgende dag nog ophalen mocht ik er niet zijn.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Hey ik heb hem ook vrijdag besteld, en hij is bij mij ook gister verstuurd, denk dat je hem maandag gewoon binnen hebt, maar als je niet thuis bent proberen ze hem nog 1x de dag erna te brengen. Wil dat niet lukken zal je hem op het postkantoor moeten afhalen.
En dit stond in mijn email:
Voor meer informatie over de levering kunt u, na 17 uur vanavond,telefonisch contact nemen met DHL op: Nederland: 0800-0552 & België:02 715 50 50. In het geval dat UPS de zending doet kunt u bellennaar: 0800 099 1300 voor Nederland, en 078250877 voor België. Of voorTNT: 0800-1234 voor Nederland, en 070 233 633 voor België.
En dit stond in mijn email:
Voor meer informatie over de levering kunt u, na 17 uur vanavond,telefonisch contact nemen met DHL op: Nederland: 0800-0552 & België:02 715 50 50. In het geval dat UPS de zending doet kunt u bellennaar: 0800 099 1300 voor Nederland, en 078250877 voor België. Of voorTNT: 0800-1234 voor Nederland, en 070 233 633 voor België.
[ Voor 40% gewijzigd door Pinsa op 13-12-2009 14:55 ]
http://www.wereld-telefoons.nl/motorolamilestone.html
Hier kost ie 515 euro en ze beloven een levertijd van 1-2 dagen.
Is iemand bekend met deze webwinkel?
Lijkt me toch een beetje sterk. Hij is namelijk een uur geleden genoteerd als "vertrokken uit Leipzig"ApexAlpha schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:50:
[...]
Zie het docje: http://spreadsheets.googl...eGVEbTJpakpPMWZtcFE&hl=en
En als we ervan uitgaan dat alle pakketjes gelijk gaan, is die van jou nu ook in brussel

En er zijn er meer volgens dat documentje die met (waarschijnlijk) dezelfde vrachtwagen meegaan.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
ja, ik heb het even nagekeken, omdat mijn pakketje 10 minuten eerder onder het 'scan apparaat' in leipzich is opgenomen werd mijne vrijdag nacht nog verzonden.iain schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:42:
[...]
Lijkt me toch een beetje sterk. Hij is namelijk een uur geleden genoteerd als "vertrokken uit Leipzig"
[afbeelding]
En er zijn er meer volgens dat documentje die met (waarschijnlijk) dezelfde vrachtwagen meegaan.
Mijne is nu onderweg vanuit brussel naar eindhoven, denk ik.
Ik vind deze regel wel heel apart:Molybdenum schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:11:
http://www.wereld-telefoons.nl/motorolamilestone.html
Normale prijs: € 615,00
Speciale prijs: € 515,00
Hoe weten zij dat de normale prijs 615 is?
Vind het een beetje vreemd.
Het lijkt me zo klaar als een klontje dat die winkel gewoon toestellen bij Expansys inkoopt. Daar heb je echt geen bijzondere deductieve vaardigheden voor nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 13-12-2009 19:39 ]
Ze verkopen al enkele weken Duitse modellen..
Leuk om te lezen:
bron (Engadget)
bron (Engadget)
Hij loopt schijnbaar goed.Call it a pent-up demand for WVGA Android devices, call it Droid jealousy, call it an unnatural love for the sweet, doughy goodness of a just-baked Eclair -- but whatever it is, early indications suggest that the British love their Milestones. Retailer eXpansys (which is big enough to actually produce some meaningful sales trend data, we suspect) is reporting that the just-launched Droid clone for GSM became "the fastest selling gadget in the website's 11 year history, even more successful than the iPhone" when it sold out inside of three hours on its site on top of the roughly 1,000 preorders they had taken prior to the 10th. This might be a case of double-speak -- we're trying to establish just how many phones were sold during those three hours, because what we really need is a sales rate, not a time span alone -- so we're cautioning Moto not to bust out the champagne glasses just yet, but it's certainly looking like a promising start. Schaumburg hasn't had a lot of success in Western Europe in recent years, of course, but if we can use eXpansys as a barometer here, we'd say that a little cautious optimism is well justified.
CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:12:
Maakt niet uit, wilde alleen even laten zien of dat allemaal wel klopt..
* CLB duikt z'n bedje in, morgenochtend even school en dan snel naar huis.. en wachten.. wachten...
* CLB duikt z'n bedje in, morgenochtend even school en dan snel naar huis.. en wachten.. wachten...
Verwijderd
haha, nouja ik ga er vanuit dat hij morgen (het is al vandaag!) komt, en ga zeker de hele dag niet op tweakers kijken
Ik gebruik al 3 jaar een winmo device en wacht al twee jaar op de palm pre. dus dinsdag is ook goed hoor.
Volgens de tracktrace van DHL zijn ze om 00:28 in Amsterdam aangekomen dus ik verwacht hem morgen wel ja..

Er staat QWERTYCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:38:
Ze verkopen al enkele weken Duitse modellen..
Ja nu misschien wel ja =)
Ik belde DHL om te vragen of ik mijn pakje kan ophalen omdat ik vandaag naar mijn werk moet.
Het is al in de bezorging, ETA tussen 9 en 12. Ik moet om 10 uur de deur uit....
Het is al in de bezorging, ETA tussen 9 en 12. Ik moet om 10 uur de deur uit....
Vmu
Mijn pakketje is blijkbaar ook al in Eindhoven aangekomen vanochtend. Dus ze gaan 'm in ieder geval vandaag aanbieden hopen dat mijn vriendin dan nog/weer thuis is!Vmu schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:30:
Ik belde DHL om te vragen of ik mijn pakje kan ophalen omdat ik vandaag naar mijn werk moet.
flickr - WOT Profile - Game PC
Briefje op de deur dat hij bij de buren op nummer xx kan worden afgeleverd?Vmu schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:30:
Hier zit die al in de koeriersbus =) Ik lig op m'n bed, ben hondsberoerd, hopelijk hoor ik de bel gewoon.Gizzy schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:52:
Dus ze gaan 'm in ieder geval vandaag aanbieden hopen dat mijn vriendin dan nog/weer thuis is!
EDIT @ Hieronder: Hahaha zeker niet, hoesten, niezen, loopneus..
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 09:36 ]
Verwijderd
Milestone koorts?CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:04:
Hier zit die al in de koeriersbus =) Ik lig op m'n bed, ben hondsberoerd, hopelijk hoor ik de bel gewoon.
@mensen die vandaag de Milestone ontvangen: ik verwacht enkele goede reviews! Anders kom ik deze dag waarschijnlijk niet door.
Ha! We hebben er weer een welvaartsziekte bij
Ontopic:
Heeft iemand het Multimedia Dock al in een Duitse winkel gespot?
Expansys is weer zichzelf wat betreft levertijd en Amazon.co.uk lijkt ze niet te leveren.
kheb hem ontvangen.( belgie)
kleiner dan ik had verwacht maar ooh zo solide
woensdag besteld, vrijdag pas gezien dat ik bestelling uit elkaar moest halen om hem niet over week pas te krijgen, en vandaag al thuis dankzij weekendwerk van dhl
kleiner dan ik had verwacht maar ooh zo solide
woensdag besteld, vrijdag pas gezien dat ik bestelling uit elkaar moest halen om hem niet over week pas te krijgen, en vandaag al thuis dankzij weekendwerk van dhl
[ Voor 52% gewijzigd door jeanluwie op 14-12-2009 09:50 ]