Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maar wat is nu precies het voordeel erop te wachten? De Nederlandse taalinstelling is het enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garantie claimen is iets makkelijker...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Net bij Coolblue geweest, daar verwachten ze hem volgende week. Waarschijnlijk met Android 2.1 voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Je kunt dus op die importtoestellen ook gewoon een Nederlandstalige update gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:55
Zinu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:41:
Je kunt dus op die importtoestellen ook gewoon een Nederlandstalige update gooien.
Hm, andersom, de 2.1 update is multilanguage, je kiest dus na de installatie gewoon welke taal je wilt hebben, waaronder dus Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Lekker handig dan, die introductie over twee weken als ie bij dezelfde site al gewoon verkrijgbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:52

Gotiniens

Fairly odd Tim

Wat gaat er gebeuren met de prijs bij studentenmobiel denken jullie? Zal die op de huidige prijs blijven of zal die stijgen naar de aangekondigde prijs van € 540,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Worden die abonnementsprijzen die er nu zijn dan ook duurder met die hogere adviesprijs denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gotiniens schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:20:
Wat gaat er gebeuren met de prijs bij studentenmobiel denken jullie?
Zal die op de huidige prijs blijven of zal die stijgen naar de aangekondigde prijs van € 540,-?
Is op voorhand niet te zegen, StudentMobiel zal ook de NL Retailversie gaan leveren denk ik.. dusja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maarja, wat raden jullie mij aan... wachten op de release in NL of is die import ook wel OK? Ik ben wel aan een nieuwe phone toe maar ik kan best een paar weken wachten als dat slimmer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

@Zinu
Dit maakt weinig uit. Als je eenmaal Android 2.1 op een import Milestone hebt geplaatst heb je ook de Nederlandse taal en is er geen verschil.

Wat zou kunnen uitmaken, als je toestel een defect vertoond zal het toestel waarschijnlijk naar de leverancier terug worden gestuurd, en deze zorgen dan voor de reparatie. Dit proces zou iets langer kunnen duren dan een NL release, pin me er niet op vast, maar dit zal dan een weekje extra kunnen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:10

BPP

Volgens de Hi website mag ik volgende week (30 maart) mijn 2-jarige abonnement verlengen. Nu heb ik dus gekozen voor de Milestone. Maar ik ga natuurlijk niet via de Hi website bestellen omdat die daar niet te koop is en bij studentmobiel heel erg mooi geprijst is. Maar weet iemand of het mogelijk is om al een abonnement aanvraag bij studentmobiel in te dienen. Dus dat ik hem nu aanvraag en dat ie pas 30 maart in gaat. Ik wil hem eigenlijk nu al hebben, :P en ik lees dat de introductieprijs in NL naar 550 gaat, dan kunnen de prijzen in een week snel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BPP schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:05:
Volgens de Hi website mag ik volgende week (30 maart) mijn 2-jarige abonnement verlengen. Nu heb ik dus gekozen voor de Milestone. Maar ik ga natuurlijk niet via de Hi website bestellen omdat die daar niet te koop is en bij studentmobiel heel erg mooi geprijst is. Maar weet iemand of het mogelijk is om al een abonnement aanvraag bij studentmobiel in te dienen. Dus dat ik hem nu aanvraag en dat ie pas 30 maart in gaat. Ik wil hem eigenlijk nu al hebben, :P en ik lees dat de introductieprijs in NL naar 550 gaat, dan kunnen de prijzen in een week snel stijgen.
Even bellen en je weet het gelijk?
http://www.studentmobiel.nl/info/student_contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik heb een mailtje gestuurd naar studentmobiel met de vraag wat er ging gebeuren met de prijs van de milestone na de Nederlandse release. Dit was hun antwoord:
Wij kunnen u hier helaas nog helemaal geen informatie over geven. Geen mogelijke prijs en ook nog geen leverdatum. Wij raden u aan onze website in de gaten te houden voor dit toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Heb je niet veel aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlalex
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-03-2024
Zojuist even bij de belcompany binnen gelopen. Hij staat daar in het systeem als "Verwacht eind maart". Beetje jammer dat hij daar 540 euro gaat kosten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 18:02

anc

vlalex schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:32:
Zojuist even bij de belcompany binnen gelopen. Hij staat daar in het systeem als "Verwacht eind maart". Beetje jammer dat hij daar 540 euro gaat kosten. :(
vreemd dat ze geen prijs wisten te vertellen vandaag in alphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

heb de telefoon besteld bij Smartphoneshop voor 499 zonder verzendkosten.. en aangezien ik bij die internet shop goede ervaringen heb.. nu alleen nog wachten tot 2 april!! als ie niet weer word uitgesteld.!
vlalex schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:32:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Is het jullie ook opgevallen dat bij de paar aanbiedingen die er op dit moment zijn voor de Nederlandse Milestone de abonnementsprijzen hoger zijn dan bij de import Milestone? Denken jullie dat dit zo blijft, en dat die import gewoon goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Zinu schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:25:
Is het jullie ook opgevallen dat bij de paar aanbiedingen die er op dit moment zijn voor de Nederlandse Milestone de abonnementsprijzen hoger zijn dan bij de import Milestone? Denken jullie dat dit zo blijft, en dat die import gewoon goedkoper is?
De import is gewoon goedkoper, de import is bij studentmobiel 429,- euro, en de NL versie is meer dan 100 euro duurder.

Studentmobiel kan mijn abbonnement nog niet verlengen, terwijl t-mobile aangeeft dat ik in aanmerking kom voor verlenging :?

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik ga echt geen 100 euro meer betalen/3e per maand meer voor een snellere afhandeling van de garantie... en Nederlandse taal kan ook gewoon op import.

Iemand dat ding al bij studentmobiel gehaald? Gaat dat een beetje goed? Ken de shop helemaal niet...

[ Voor 25% gewijzigd door Zinu op 30-03-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 18:02

anc

540 heb ik nu hier bij de belcompany ook tehoren gekregen.
Ze verwachten hem nog steeds eind deze maand (morgen dus)
2.1 NL

Ik vraag mij af, doordat daar 2.1 versie op staat, zal de hardware dan ook nog verbeter puntjes ondergaan zijn?
De productie tijd is neem ik aan wat later geweest als de voorgaande toestellen.

Kan iemand daar iets zinnigs over vertellen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zinu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:51:
Iemand dat ding al bij studentmobiel gehaald? Gaat dat een beetje goed? Ken de shop helemaal niet...
Daarvoor heb je StudentMobiel Shopreviews
anc schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:42:
Ik vraag mij af, doordat daar 2.1 versie op staat, zal de hardware dan ook nog verbeter puntjes ondergaan zijn? De productie tijd is neem ik aan wat later geweest als de voorgaande toestellen.

Kan iemand daar iets zinnigs over vertellen? :-)
Zeeer waarschijnlijk niet.. Tevens zou het best kunnen zijn dat je gewoon een toestel krijgt wat in de eerste maand uit de fabriek is gerold, opgeslagen is geweest, 2.1 heeft gekregen en nu pas wordt uitgeleverd.. Er zijn een aantal voorbeelden, op 1 hand te tellen, waarbij latere productiemodellen iets betere hardware kregen, maar daar kun je zeker niet van uit gaan. Als dit zo was, had het trouwens wel ergens als nieuws gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zinu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:51:

Yep, erg soepel. Contract en benodigde documenten allemaal ingescanned en gemaild en na een werkdag kreeg ik een track and trace code in mijn mail. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ken. schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Yep, erg soepel. Contract en benodigde documenten allemaal ingescanned en gemaild en na een werkdag kreeg ik een track and trace code in mijn mail. _/-\o_
Let wel op dat studentmobiel bij de meeste providers pas kan verlengen als je abbo binnen 3 maand afloopt. Ook al kan het bij je eigen provider al binnen 4 maand. Daarom moet ik nu nog een maand wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maar als ik het goed begrijp is de Europese 2.1 update die binnenkort komt multilanguage, dus net zo Nederlands als die deze week in de winkel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes sir, evenals een tiental andere talen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Dan bestel ik de import mooi bij Studentmobiel hoor. Ik ga echt niet meer betalen voor een snellere garantieafhandeling. Bedankt allemaal!

Denken jullie overigens wel dat de aanbiedingen met het importtoestel nog blijven bestaan wanneer de Milestone officiëel uit is hier, of moet je echt opschieten?

[ Voor 38% gewijzigd door Zinu op 30-03-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347348

Voor de mensen met interesse in een Nederlandse Milestone, coolblue heeft hem al op voorraad.

http://www.smartphoneshop...-milestone-qwerty-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Ik denk dat ik toch maar voor de import ga dan, overigens kan ik de milestone helemaal niet meer vinden op www.bestelmaar.nl
Anoniem: 347348 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:00:
Voor de mensen met interesse in een Nederlandse Milestone, coolblue heeft hem al op voorraad.

http://www.smartphoneshop...-milestone-qwerty-nl.html
Hmm 500 euro is goed te doen...

Op http://www.gsmwijzer.nl/ is ie goedkoper (gratis toestel bij een lichter abbo) maar daardoor mogelijk een import model.
Ik heb gebeld maar kreeg niemand te pakken.

[ Voor 102% gewijzigd door Gman op 31-03-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zie bij StudentMobiel naast 'Black UK' ook 'Black' staan. Ik heb even gemaild (ik wacht nog op reactie) maar ik denk dat dit de Nederlandse 'versie' is met Android 2.1. Is maar 18 euro duurder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
StudentMobiel is dezelfde toko als gsmwijzer zie ik.
Dezelfde site layout en hetzelfde adres.
Dus dan hoef ik die niet meer te mailen.

ik zie een prijsverschil van 38 euro (als ik bij losse toestellen kijk).

[ Voor 19% gewijzigd door Gman op 31-03-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik kijk bij T-Mobile 2 jaar abbo met internet à 18,95/m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb toch maar die Black besteld, ik ga er maar van uit dat dat de Nederlandse is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zoo, morgen komt de koerier langs ;) Ik blij dat dat net een vrije dag is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

En hij is al binnen hoor :) Prima daar bij Coolblue/PDAShop! Gisteravond om 21.30 besteld, net de koerier voor de deur gehad! Nu even uitpakken en uitproberen!

Nummerbehoud was ook al geregeld schijnbaar, binnen dezelfde paar uur! Wel van T-Mobile Prepaid naar T-Mobile Relax overigens, dus zou ook niet lang moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ah ik dacht dat je 'm bij gsmwijzer had besteld.
Ik zie dat de prijzen bij pdashop ook omlaag zijn gegaan, of iig zo'n combi aanbieding (gsm + abbo) is een flink stuk goedkoper dan zelf een abbo erbij kiezen :? 8)7

[update]
Ok ik heb m toch besteld bij gsmwijzer.nl
De positieve shopreview en gunstigere prijzen trokken me over de streep.
Tevens kon ik gewoon de NL versie kiezen want die wil ik per se.

Bij pdashop kon ik alleen een gratis toestel krijgen met 190 min/sms per maand en dat is voor mij toch wat krap.

Nou ben benieuwd of ik morgen ook verblijdt wordt met een pakketje :)

[ Voor 51% gewijzigd door Gman op 02-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Het is inderdaad Android 2.1, Nederlandse taal gewoon standaard. Overigens geen nederlands Dictionary tijdens het tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dinsdag kreeg ik mail:
Uw bestelling wordt uitgeleverd zodra het bestelde product op voorraad is en uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
Aangezien contracten meestal erg snel gaan (binnen een half uur na faxen is het meestal wel rond toch!?) denk ik dat het toestel nog niet op voorraad is.
Wel heb ik nummerbehoud erbij aangevraagd.

Ik heb maar ff gemailed of het toestel al op voorraad is.

[Update]
Ik heb al antwoord! (ze scoren punten):
Ja, er is zelfs al een toestel gekoppeld aan uw order en aangevraagd bij T-Mobile. Omdat u nog gebruik maakt van de goedkopere actie van maart wordt dit op een speciale manier aangevraag waardoor het helaas 2-3 werkdagen duurt. Maandag/dinsdag verwachten wij het pakket naar u te verzenden.

[ Voor 38% gewijzigd door Gman op 08-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Vrijdag is ie op de post gegaan.
Helaas had ik al het afleveradres laten wijzigen in die van mijn werkgever anders was ik nu aan het spelen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223278

Weet iemand of ze deze telefoon ook bij GSMweb gaan leveren ?
Of een T-mobile, KPN, Hi de normale winkels in de winkelstraten.
Op dit moment is dat alleen Belcompany toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De winkels van Coolblue hebben 'm ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayci
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb de Milestone nu een week, maar heb een paar problemen ermee, dus ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben.

Als ik een paar minuten met de telefoon bel, wordt deze heel heet. En het scherm vergrendeld dan niet automatisch (heb al een paar keer mensen met m'n oor in de wacht gezet).

De telefoon start af en toe zomaar opnieuw op, maar dan wel snel en ik hoef niet opnieuw mijn sim-pin in te voeren. Ik dacht eerst dat ik misschien per ongeluk het aan/uit knopje indrukte, maar dat bleek niet het geval. Heb ook de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de automatische updates uit gezet, maar dit lijkt niet te helpen.

Ook irritant: geen goede hotmail app voor Android.

En bij een sms bericht piept de telefoon maar 1x, daarna blijft alleen het lampje knipperen. Er lijkt ook geen manier om dit ergens in te stellen (heb de geluid settings uiteraard al uitgebreid bekeken).

Wat wel heerlijk is aan dit toestel: het is enorm snel, het scherm is helder en duidelijk en het toetsenbord werkt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou er levertijden in de topictitel staan... Motorola Milestone - Deel 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayci
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ging er gewoon vanuit dat het hier verder zou gaan, dat was dus iets te gemakszuchting haha. Dank voor de link.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste