Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Wel een mooie prijs overigens, 18,95/m en toestel voor 31e! En dan voor 2,95 extra internet.
[ Voor 37% gewijzigd door Zinu op 03-02-2010 22:27 ]
Ik stond ook voor de keuze.. verlengen vodafone of overstappen Tmobile/KPN
Na inlezen over de internet varianten bij KPN en Tmobile toch maar voor vodafone gekozen.
Korte vergelijking:
KPN Tmobile:
300KB internet down
Redelijk stricte FUP: KPN 250MB tot 500MB en bij Tmobile 2GB
Vodafone
3600KB internet
Losse FUP, en in 3 jaar nog nooit melding gehad.
Ervaring dat bij 3GB in een maand nog geen klachten had van Vodafone.
Tmobile was goedkoopste met 27 euro gemiddeld over 2 jaar incl bellen, aansluit, verzend en toestelkosten
Daarna KPN met 29 euro per maand over 2 jaar incl alles.
Daarna Vodafone met 31 euro over 2 jaar.
Laatste is het geworden, voor die 4 euro in de maand wil ik me niet ergeren aan snelheid en limieten.
Dat lijkt me op zich wel logisch toch?Zinu schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:25:
Iemand een idee waarom contractverlenging en nieuw abbo dezelfde prijzen hebben bij T-Mobile op studentmobiel.nl?vaag
Wel een mooie prijs overigens, 18,95/m en toestel voor 31e! En dan voor 2,95 extra internet.
Wat ik vager vind is dat ze bij mijn Telfort verlenging bij 2 jaar € 209 bijbetaling vragen, terwijl ze voor een nieuw abonnement € 170 voor hetzelfde vragen.
Dat is ook de reden dat ik hem hier besteld heb.
[ Voor 17% gewijzigd door DJvL op 04-02-2010 07:30 ]
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Anoniem: 304499
Al jarenlang zijn providers vooral bezig met nieuwe klanten krijgen, voor retentie doen ze veel minder. Om deze reden krijgen dealers voor verlenging vaak minder commissie, waardoor deze prijzen hoger liggen. Er wordt wel eens gezegd dat je met verlenging alsnog goedkoper uit bent, vanwege de aansluitkosten, maar vaak krijg je bij nieuw 100% korting op aansluitkosten, dus dit argument gaat vaak niet op.
[ Voor 6% gewijzigd door Zinu op 05-02-2010 19:26 ]
Maar misschien handig om te laten weten waar je ongeveer woont, misschien is er iemand zo vriendelijk dat je langs kan komen en hem dan kan uitproberen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Toch heb ik enkele foto's gezien waar het midden van de D-pad zwart is of een andere kleur (in ieder geval niet dat koper accent). Vind het een mooie telefoon maar zou hem graag willen bestellen met een totaal zwarte D-pad vandaar mijn vraag (indien niet mogelijk bestel ik hem denk ik toch welCLB schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:41:
Milestone / Droid heeft altijd koper accenten..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij studentmobiel QWERTY en wel gewoon koper accenten.ProgrammerX schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:40:
Bij studentmobiel.nl op de site kun je kiezen voor de versie "Black UK". Ik ga ervanuit dat het de versie betreft met een QWERTY keyboard en waar die "koper" accenten nu zwart zijn ? Kan iemand dit bevestigen ?
Kan dus ook een nieuw abbo nemen incl Milestone. Wil eigenlijk naar 400 min + internet dus. Wat raden jullie aan?
http://youtu.be/gEABifBgwi8
Ik raad je aan om gewoon een gedegen rekensom te makenVideoWolf schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:18:
Heb nu een SIM only abbo bij Telfort. 300 min voor 8,- Kan daar nu voor 2,50 internet bij nemen. Moet ik wel 470,- voor de Milestone neerleggen. En is dat internet voor GSM van Telfort eigenlijk wel vlot?
Kan dus ook een nieuw abbo nemen incl Milestone. Wil eigenlijk naar 400 min + internet dus. Wat raden jullie aan?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar wat jij zegt gaat volgens mij bijna altijd op: bij een 2 jaar contract ben je altijd duurder uit.
Verder: tot nu toe heb ik nooit internet op m`n mobiel gehad- ik zit toch meestal achter een computer. Maar als ik dan toch een smartphone koop, wil ik wel gewoon goed kunnen surfen. Ik zag dat je verschillende internet abbos had voor de gsm en vraag me dan af of je met een goedkoop abbo ´afgeknepen´ wordt...
http://youtu.be/gEABifBgwi8
Anoniem: 342847
Fijn dat je nu wél de juiste thread hebt gevonden hoor, maar rechts bovenin heb je een zoekveldje dat dit resultaat geeft. Hier op GoT verwachten we iets meer eigen inzetAnoniem: 342847 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:03:
Heeft er hier iemand ervaring met het aanschaffen van een Milestone + abo bij studentmobiel
But since you're new here:
Posts met studentmobiel ervaringen
Anoniem: 81768
Alleen de shopreviews zijn dramatisch. Ik heb een mailtje gestuurd of hij op voorraad is, maar nog geen reactie gehad. Daarnaast heb ik maar alvast een bestelling geplaatst. Mocht hij niet op voorraad zijn dan annuleer ik. Ik hoop dat alles goed gaat.
Overigens had smartphonestunt.nl altijd de qwertz versie. Nu blijkt dat ze ook de qwerty versie leveren.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 81768 op 09-02-2010 09:26 ]
Je gaat toch niet voor die paar tientjes bestellen bij een Webshop die zo méga slecht te boek staat??Anoniem: 81768 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:25:
Bestelmaar.nl heeft hem ook in het assortiment. En hier is hij het goedkoopst, los en icm abonnement.
Alleen de shopreviews zijn dramatisch. Ik heb een mailtje gestuurd of hij op voorraad is, maar nog geen reactie gehad. Daarnaast heb ik maar alvast een bestelling geplaatst. Mocht hij niet op voorraad zijn dan annuleer ik. Ik hoop dat alles goed gaat.
Overigens had smartphonestunt.nl altijd de qwertz versie. Nu blijkt dat ze ook de qwerty versie leveren.

Anoniem: 136286
Vandaag in mijn mailbox gekregen nadat ik gister te horen had gekregen dat de Milestone niet geleverd zou worden in nederland, of in ieder geval door BelCompany. Medio Maart dus!Klantenservice BelCompany
aan mij
details weergeven 11:23 (1 uur geleden)
Geachte heer XXXXXX,
We hebben voor u navraag gedaan en het volgende is bekend over de toestellen waar u interesse in heeft.
De Milestone is vanaf medio maart verkrijgbaar in onze winkels. De HTC Nexus One gaan wij inderdaad niet voeren, tegen die tijd is dit toestel alleen via de Google site te bestellen. Wij gaan daarin tegen de HTC Bravo voeren, deze is qua specs nagenoeg gelijk aan de Nexus One.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kirsten van Steijn van Hensbroek
Service Afdeling
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Kreeg net een mailtje met status: pakket verzonden. Dus hoop het beestje snel te zien.
1
2
3
4
5
6
| € 16,95 x 24 = € 406,80 € 2,95 12 = € 35,40 € 9,95 12 = € 119,40 + € 114 Toestel Totaal 2 jaar € 675,60 Per maand gemiddeld (2 jr.) € 28,15 |
1
2
3
4
5
6
| € 18,95 x 24 = € 454,80 € 2,95 12 = € 35,40 € 9,95 12 = € 119,40 + € 31 Toestel Totaal 2 jaar € 640,60 Per maand gemiddeld (2 jr.) € 26,69 |
Wel vreemd dat je onderaan de streep uiteindelijk goedkoper uit bent met het duurdere abonnement. Maar dat komt denk ik door de toestel prijs.
Hier idem, gister ook maar gelijk de dock en de frontshield phone holder (van motorola) bestelt. Was een kleine 60 euro kwijt incl. shipping voor beide items via een seller op ebay. Hopelijk kan ik dan eindelijk normaal navigeren. De G1 icm Co-Pilot was me een portie traagheidAbothur schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:28:
Gister de Milestone besteld bij studentenmobiel in combinatie met T-mobile Relax 25 W&W.
Kreeg net een mailtje met status: pakket verzonden. Dus hoop het beestje snel te zien.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
http://www.belsimpel.nl/motorola/Motorola-Milestone
- NU DIRECT UIT VOORRAAD LEVERBAAR!
Nederlandse garantie
Nederlandse taal & menu
Nederlandse handleiding (digitaal)
Kan dit uberhaupt wel? Gister verdween de qwertz versie van de site en vervangen door de qwerty versie en nu zeggen ze dat hij officeel nederlands is
@clb dat zie ik ook ja apart ....
Taal Engels
[ Voor 5% gewijzigd door gakkethijs op 09-02-2010 20:09 ]
Ik heb me d'r ook over zitten verwonderen; zowel Hi als T-Mobile geven vrij veel bijdrage op de phone zo te zien, erg prettig. Wel jammer dat daardoor Vodafone qua prijs erg oninteressant wordt, 't scheeltde zo'n 100e als ik m'n berekeningen goed herinner.Buffalo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:35:
Een van deze 2 aanbiedingen van gsmwijzer.nl lijkt mij wel interessant van T-Mobile:
[..]
Wel vreemd dat je onderaan de streep uiteindelijk goedkoper uit bent met het duurdere abonnement. Maar dat komt denk ik door de toestel prijs.
Alleen de Milestone is helemaal Engelstalig denk ik? Zou er een taal update voor komen zodra deze ook in Nederland uit is?
En weet iemand of de phone gewoon unbranded is?
[ Voor 10% gewijzigd door Nikeau op 10-02-2010 11:30 ]
Klopt, dat had ik ook. Echter, ik heb het op vodafone gelaten ivm Snelheid internet en de FUP. Kost iets extra, maar niet zo gek veel. (4 euro per maand). Bereik van Tmob vind ik nou ook niet echt denderend.Leftblank schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:47:
[...]
Ik heb me d'r ook over zitten verwonderen; zowel Hi als T-Mobile geven vrij veel bijdrage op de phone zo te zien, erg prettig. Wel jammer dat daardoor Vodafone qua prijs erg oninteressant wordt, 't scheeltde zo'n 100e als ik m'n berekeningen goed herinner.
Volgens de site van belsimpel.nl hebben zij nu een Nederlandse Milestone gewoon de Engelse in hun gamma!staffordniko schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:16:
Ik sta op het punt hem op studentmobiel met T-mobile 25 2jaar en web&walk te bestellen.
Alleen de Milestone is helemaal Engelstalig denk ik? Zou er een taal update voor komen zodra deze ook in Nederland uit is?
En weet iemand of de phone gewoon unbranded is?

Ja het verbaast mij ook... Maar ik vind ze geen partij om leugens op hun website te zettenCLB schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:32:
Haha die bestaan niet eens, gewoon hele dikke bullshit!
EDIT: was dus wel gelul. Nu staat gewoon weer de EU versie op hun site...
[ Voor 14% gewijzigd door Rossi46 op 11-02-2010 12:07 ]
Over leugens gesproken, studentenmobiel levert een Italiaanse Milestone niet een UK versie.Rossi46 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:41:
[...]
Ja het verbaast mij ook... Maar ik vind ze geen partij om leugens op hun website te zetten
Hij is natuurlijk wel in het Engels te zetten.
Heb je dan bij 'toestel versie' de optie 'snelst leverbaar' of 'Black UK' gekozen?Abothur schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:24:
[...]
Over leugens gesproken, studentenmobiel levert een Italiaanse Milestone niet een UK versie.
Zo ver ik weet kon ik niet kiezen, maar op de order staat duidelijk Black UK.Ken. schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:41:
[...]
Heb je dan bij 'toestel versie' de optie 'snelst leverbaar' of 'Black UK' gekozen?
Ja ik dacht ik neem het risico, maar het begin is iig niet goed.Rossi46 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:27:
[...]
Je gaat toch niet voor die paar tientjes bestellen bij een Webshop die zo méga slecht te boek staat??Zeker niet als het om zo'n dure telefoon gaat...
Op 08-02 besteld bij bestelmaar.nl. Na de bestelling kreeg ik netjes de bevestigings mail. Een dag later, op 09-02, kreeg ik het mailtje, met taalfouten en zeer amateuristisch ogend, dat het toestel niet leverbaar was, maar pas op 10-02-2010 geleverd zou worden door hun leverancier.
Ik zei al dat ik daarvoor ook al een mailtje had gestuurd naar de klantenservice of het toestel op voorraad was. Daar heb ik ook reactie op gehad en die zeggen dat het toestel pas medio maart geleverd kan worden.
Ik heb ze dus een reply gestuurd van wanneer ik het toestel nou echt kan verwachten. Als het medio maart wordt annulleer ik. Slechte webwinkel ja dat bestelmaar.nl.
Is dit erg dan? Is er verschil tussen de Italiaanse en de UK versie?Abothur schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:24:
[...]
Over leugens gesproken, studentenmobiel levert een Italiaanse Milestone niet een UK versie.
En weet iemand of er ook een taal-update komt voor de Milestone als hij in Nederland uit is?
(of zelfs de mogelijk om er een nederlandse rom op te zetten)
En of de phone op studentmobiel unbranded geleverd word?
[ Voor 6% gewijzigd door Nikeau op 11-02-2010 11:30 ]
Ik zou gelijk annuleren! Volgens mij is het nu bij belsimpel nog goedkoper ook!Anoniem: 81768 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:00:
[...]
Ja ik dacht ik neem het risico, maar het begin is iig niet goed.
Op 08-02 besteld bij bestelmaar.nl. Na de bestelling kreeg ik netjes de bevestigings mail. Een dag later, op 09-02, kreeg ik het mailtje, met taalfouten en zeer amateuristisch ogend, dat het toestel niet leverbaar was, maar pas op 10-02-2010 geleverd zou worden door hun leverancier.
Ik zei al dat ik daarvoor ook al een mailtje had gestuurd naar de klantenservice of het toestel op voorraad was. Daar heb ik ook reactie op gehad en die zeggen dat het toestel pas medio maart geleverd kan worden.
Ik heb ze dus een reply gestuurd van wanneer ik het toestel nou echt kan verwachten. Als het medio maart wordt annulleer ik. Slechte webwinkel ja dat bestelmaar.nl.

En schrijf dan gelijk ff een korte review over dat bestelmaar.nl...

Het is geen ramp, het is ook een qwerty toetsenbord. Maar de taal staat standaard op Italiaans en het is even zoeken om de taal te veranderen. Ook is de gebruiksaanwijzing is in het Italiaans dus moet je op internet gaan zoeken voor een Engelse. Verder heeft het wel een euro netstekker. Weet niet of de UK versie die ook heeft.staffordniko schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:23:
[...]
Is dit erg dan? Is er verschil tussen de Italiaanse en de UK versie?
En weet iemand of er ook een taal-update komt voor de Milestone als hij in Nederland uit is?
Beetje vervelend maar niet storend, maar toch vind ik dat je de juiste versie op de webshop moet zetten.
Maar ik neem aan dat je die software gewoon in de market kan downloaden?CLB schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:44:
Tevens mist de Italiaanse versie wat software, zoals VoiceSearch..
En niemand die weet of ik de taal kan wijzigen in Nederlands dmv een update als de phone in Nederland uit is?

Valt me trouwens op dat het hier zo rustig is nu. Zeker nu de Milestone toch best wat in prijs gedaald is...
Noopz, ze zeggen dat het via minder legale wegen wel te downloaden is, zelf heb ik 'n UK versie, dusja..staffordniko schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:59:
Maar ik neem aan dat je die software gewoon in de market kan downloaden?
Er zal best een Nederlandse rom komen op de Milestone op 't moment dat die ook officieel naar Nederland komt - dus zonder grijze import. De Milestone is verder gewoon unbranded, niets aan te zien.staffordniko schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:23:
[...]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Thank you for placing an order with SimplyElectronics.net!
We wish to inform you that we have received your order.
Iemand ervaring met SE.net? Was 420 euro, zonder verzendkosten.
Maar nog steeds niet tegen de prijs waarvoor ik hem gekocht hebRossi46 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:51:
Dat wat de taal betreft weet nog niemand volgens mij
Valt me trouwens op dat het hier zo rustig is nu. Zeker nu de Milestone toch best wat in prijs gedaald is...
6,9 / 10 bij 700 reviews... Waarom niet gewoon in NL voor 3 tientjes meer..Placid_K schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:00:
Iemand ervaring met SE.net? Was 420 euro, zonder verzendkosten.
Omdat ik sterk twijfel aan de voorraad van de Nederlandse winkels.CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:21:
[...]
6,9 / 10 bij 700 reviews... Waarom niet gewoon in NL voor 3 tientjes meer..
Van twijfelen wordt die voorraadpositie niet beter.....Placid_K schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:16:
[...]
Omdat ik sterk twijfel aan de voorraad van de Nederlandse winkels.
Gewoon bestellen bij NL webshop, dan is je phone bij garantie ook minder lang onderweg. Als je toch wat geduld op kan brengen kun je ook op NL model wachten, zit je helemaal goed m.b.t. garantie.
Anoniem: 163464
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 81768 op 18-02-2010 18:27 ]
Anoniem: 158967
Ik wil 'm vooral gebruiken voor internet en sms. Ik betaal het liefst maximaal rond de 25 euro per maand. Wat is voor mij de meest verstandige keuze qua provider en abonnement?
Anders doe je zelf even wat research...Anoniem: 158967 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:47:
Is studentmobiel de goedkoopste qua aanschaf van nieuwe telefoon + abbo? Ik zit zelf namelijk ook te denken aan de Milestone.
Ik wil 'm vooral gebruiken voor internet en sms. Ik betaal het liefst maximaal rond de 25 euro per maand. Wat is voor mij de meest verstandige keuze qua provider en abonnement?

Wat de beste keuze voor jou is zul je ook zelf uit moeten maken. De ene provider is wat duurder maar heeft andere/betere voorwaarden, etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Rossi46 op 21-02-2010 15:23 ]
Hopelijk levert GSMwijzer een beetje snel, want vanaf nu slaap ik op de deurmat!
Blijkt niet de UK versie te zijn maar een IT (italiaanse) versie. Naja, ook gewoon engels op te selecteren, dus geen probleem. Wel jammer dat dit nergens vermeld staat.
Abothur in "Motorola Milestone levertijden en abonne...", staat gewoon bovenaan deze pagina hoorGet!em schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:49:
Gisteren de Milestone binnen via studentmobiel.
Blijkt niet de UK versie te zijn maar een IT (italiaanse) versie. Naja, ook gewoon engels op te selecteren, dus geen probleem. Wel jammer dat dit nergens vermeld staat.
Anoniem: 346838
Op 10-02-2010 besteld. Op 16-02-2010 bericht dat'ie geleverd kon worden op mijn voicemail, op het werk. Ik had per ongeluk mijn werk telefoonnummer gegeven en ik was op vakantie... Gisteren de voicemail van bestelmaar gehoord en meteen gebeld. Vandaag netjes op de afgesproken tijd geleverd. Italiaanse versie maar das ok. Ik heb geen klachten. Ook de mevrouw waarmee ik telefonisch de levering heb besproken was erg attent! Direct na het gesprek over de levering ook een email bevestiging. Kan niet anders zeggen dan dat dit een prima transactie was!
Interessant is vooral dat Android 2.1 als OS wordt aangeduid. Dat betekent dat de Nederlandse versie met 2.1 geleverd gaat worden
Staat wel meer info die niet klopt. Zo staat er ook een 600Mhz snelle processor. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen, maar ik vind het bar slecht dat ze er zoiets op zetten.
Is ook gewoon een 600MHz CPU dus dat zou ik er ook gewoon bij zetten, beter dan 'Motorola doet 550MHz'
Maar als ze het onder die noemer doen is het gewoon misleiding. Want hij draait niet op 600Mhz.
Ik heb des tijds een nieuw abbo genomen van vodafone met een milestone, en heb nummerbehoud genomen. Tot mijn verbazing kreeg ik op de dag dat ik afgesloten ben van Tmobile een email van: helaas we kunnen uw nummer niet aanvragen omdat het sim nr en tel. nr. niet overeenkomen. Dus ik daar heen bellen en een triple check gedaan, sim erbij, contract erbij, en ja hoor het klopte. Dus daar lag het niet aan. Waar het wel aan lag, belsimpel kon mijn nummerbehoud niet aanvragen op 10 feb. Maar ze hebben niet de moeite genomen om contact op te nemen met de klant enof de providers.
Na lang telefooneren en discuseren, en hun te vertellen dat het echt hun schuld is, en dat ik niet extra ga betalen, zodat tmobile mij weer aansluit, heb ik dit emailtje gekregen:
Geachte heer Tran,
Zoals besproken heb ik voor u nagebeld wat de mogelijkheden zijn omtrent de aanvraag van het nummerbehoud. T-Mobile heeft aangegeven dat het mogelijk is uw oude T-Mobile contract weer te activeren, dit dient per telefonisch contact met de klantenservice gedaan te worden. Wel brengen zij hiervoor eenmalig € 25,- in rekening en van daaruit kunt u uw contract weer opzeggen (1 maand opzegtermijn) en kunnen wij vooralsnog een nummerbehoud aanvragen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Indien u nog vragen heeft, dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Vincent de Vries
Ik heb gereageerd en heb een alternatief aangeboden, zodat we beiden toch blij kunnen worden, maar helaas hoor ik gewoon niks meer van hun. Wat gebeurt is gebeurt bij mij.
Ik wil dan ook iedereen waarschuwen, zodat niemand meer de dupe ervan word.
Bedankt voor de tip, heb hem daar ook even gepost.CLB schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:21:
Daarvoor kun je een shopreview invullen =)
Ik laat hem hier staan, zodat mensen toch op de hoogte zijn.
Anoniem: 328278
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 07-03-2010 23:46 ]
http://www.bestelmaar.nl/...3.html?M5ABRelArt=mmilebl
24x18.95 zoals op de website staat aangegeven!
Contractduur : 2 jaar
Bedrag per maand : € 18.95
Tegoed : 190 min / 190 SMS
Bellen naar vast (piek) buiten de bundel : € 0.25 p/min
Bellen naar vast (dal) buiten de bundel : € 0.25 p/min
Bellen naar mobiel (piek) buiten de bundel : € 0.25 p/min
Bellen naar mobiel (dal) buiten de bundel : € 0.25 p/min
Aansluitkosten : € 9.95
SMS per bericht buiten de bundel : € 0.25
Geldigheid belbundel : Onbeperkt
Normaal per maand : 25.00
Anoniem: 349455
Ik ben zaterdag bij diverse telefoonwinkels in Veenendaal geweest en niemand heeft hier ooit iets over gehoord, bij iedereen krijg ik weer het zelfde verkooppraatje van motorola yeah right, 1,5 jaar geleden hebben ze de verkoop in Europa ingetrokken dus ze zullen niet dit jaar weer terug komen.
eind maart ga ik 3 weken naar Amerika en ik zou graag voor die tijd deze telefoon aan willen schaffen zodat ik daar mooi mobiel ben met Wifi.
Waarom wil je perse Nederlands model? Enige wat ik kan bedenken is de eventuele garantie?
Anoniem: 349455
Garantie ( mijn E51 ligt nu al voor de 4de keer bij de reparatie) en ik dacht hier te lezen te hebben dat de telefoon die in de winkel komt ook uitgevoerd werd met Nederlandse software? correct me if i'am wrongCLB schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:20:
Aanschaffen is momenteel geen probleem, zelfs vrij cheap met een abonnement..
Waarom wil je perse Nederlands model? Enige wat ik kan bedenken is de eventuele garantie?

betekent dat dan ook, dat de Milestone in geen van hun winkels te zien/proberen valt?
edit: never mind, is nog helemaal niet leverbaar in nederland begrijp ik nu
[ Voor 22% gewijzigd door JarlSX op 10-03-2010 14:20 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Als het goed is, hoor je bij het bovengenoemde abonnement 51( plus eventuele andere kosten) bij te betalen voor de milestone (bestelmaar).
[ Voor 24% gewijzigd door McDaBom op 12-03-2010 21:27 ]
Hier zelfde "probleem". Mag over 3 weken bestellen maar loop nog steeds te dubben tussen de N900 of de Milestone. De Milestone heeft met Android meer programma's, groter scherm, multitouch, dunner, en hij is goedkoper.McDaBom schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:25:
Ik zit nog steeds te twijvelen tussen het bovengenoemde abonnement (midego) en dezelfde abonnement maar dan icm n900. Alleen is de site van belnu erg vaag, op het ene moment staat er 71 bijbetalen en op het andere moment 170
Als het goed is, hoor je bij het bovengenoemde abonnement 51( plus eventuele andere kosten) bij te betalen voor de milestone (bestelmaar).
Waarom dan een Nokia N900 waar ik al maanden naar uitkijk?
Smartphoneshop.nl heeft al enige tijd een aankondiging staan voor de Nederlandse uitgave: http://www.smartphoneshop...-milestone-qwerty-nl.html. Ik heb ze gemaild, en de NL versie wordt inderdaad met Android 2.1 geleverd volgens hun! Zou volgens hun bericht van vorige week, deze week beschikbaar moeten komen...Anoniem: 349455 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
Is er bij een van jullie al wat meer bekent over de verkoop van de Nederlandse versie? eerder op dit forum werd er gemeld dat deze bij belcompany in de schappen kwam te liggen rond maart.
EDIT: Dat zou dus wel eens de 20e kunnen zijn: http://www.engadget.com/2...ing-bulgaria-by-march-20/
[ Voor 10% gewijzigd door pbb op 15-03-2010 16:31 ]
op dit moment voor 18 euro extraMcDaBom schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:25:
Ik zit nog steeds te twijvelen tussen het bovengenoemde abonnement (midego) en dezelfde abonnement maar dan icm n900. Alleen is de site van belnu erg vaag, op het ene moment staat er 71 bijbetalen en op het andere moment 170
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Thank you for contacting Motorola.
In response to your e-mail, we would like to inform you, that currently there is no plans to sell the Milestone cellphones in Netherlands. If we plan to release the Android phones in your country, it will first be announced on our website www.motodev.com.
For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.
Thank you for allowing us to be of service to you.
Kind regards,
Motorola Mobile Devices Contact Centre
www.hellomoto.com
=======================================================================
Is de Milestone die pdashop.nl gaat verkopen niet gewoon weer een import, maar dan met android 2.1 (en dus inclusief de nederlandse taal)?
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik niet gewoon z'on grijze import toestel haal. Mijn vertrouwen in dit soort webshops icm het verlengen van een abonnement is niet echt hoog. Ik doe dit liever bij de provider zelf, of bij een grotere keten als belcompany oid. Het voordeel bij deze laatste is ook nog eens dat je het toestel kan vasthouden.
Daarnaast loopt mijn contract nog bijna 2 maand door, dus ik heb nog even tijd. :-) Wanneer hij tegen die tijd nog niet officieel verkrijgbaar is kan ik hem altijd nog bij z'on webshop verlengen.
Bij pdashop (Coolblue) kan je 'm vast ook wel in de winkel bewonderen: http://www.pdashop.nl/klantenservice/item/861/winkel.htmlvlalex schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:19:
Is de Milestone die pdashop.nl gaat verkopen niet gewoon weer een import, maar dan met android 2.1 (en dus inclusief de nederlandse taal)?
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik niet gewoon z'on grijze import toestel haal. Mijn vertrouwen in dit soort webshops icm het verlengen van een abonnement is niet echt hoog. Ik doe dit liever bij de provider zelf, of bij een grotere keten als belcompany oid. Het voordeel bij deze laatste is ook nog eens dat je het toestel kan vasthouden.
Prijs wist hij nog niet, ook niet of deze nl met 2.1 zijn.
Zodra ik meer weer, post ik hier.
Anoniem: 165266
Nou dat duurt gelukkig niet langs meer dus. Anymoment now, ik zit echt te wachtenanc schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:40:
Bij de belcompany staan ze geregistreerd dat ze voor het eind van deze maand binnen komen.
Prijs wist hij nog niet, ook niet of deze nl met 2.1 zijn.
Zodra ik meer weer, post ik hier.
Wel vreemd dat die niet op hun site staat onder "te verwachten toestellen".
Het valt me sowieso op dat Motorola nogal een doodgebloed merk is, bijna nergens verkopen ze Motorola.
[ Voor 19% gewijzigd door Gman op 24-03-2010 15:13 ]
Daarom ook dat menig zegt dat dit de nieuwe intreden in de mobiele markt is voor motorola.Gman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:12:
[...]
Nou dat duurt gelukkig niet langs meer dus. Anymoment now, ik zit echt te wachten
Wel vreemd dat die niet op hun site staat onder "te verwachten toestellen".
Het valt me sowieso op dat Motorola nogal een doodgebloed merk is, bijna nergens verkopen ze Motorola.
Maar goed om te lezen dat hij dus één dezer dagen her en der beschikbaar komt. Houd ons op de hoogte!
Bij PDAShop staat ie iig op 2 april, dus dat zal bij die webshops dan waarschijnlijk ook wel zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Zinu op 24-03-2010 22:30 ]
http://www.allaboutphones...ed%29&utm_content=Twitter
hmmm Bericht is inmiddels weer offline.
Volgens onderstaande Tweed komt bevestiging vanmiddag.
http://twitter.com/allaboutphones
[ Voor 16% gewijzigd door vlalex op 25-03-2010 10:42 ]
"Het toestel zal halverwege april bij de ketens te vinden zijn" en ze hebben het over de Milestone.
*zucht*
[ Voor 3% gewijzigd door Gman op 25-03-2010 14:37 ]