Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

hier een uk webshop met de milestone voor €489 en gratis std verzending naar NL
http://www.simplyelectron...Mfaq8Cy9J4CFU5_3godhEy6_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 16:57:
Heb ik ook wel eens gehad. Bleek het bij de buren afgegeven te zijn zonder dat er iets van een briefje oid was achtergelaten. Zelfs toen er op stond dat het strikt persoonlijk was.... Was alleen niet TNT.
Dat gebeurd hier nooit, want de eerste buurman woont 500 meter verderop. Het is ook nog eens verzekerd verstuurd en nu doet eindelijk die track and trace het weer (lag plat ivm onderhoud).. en wat blijkt, staat gewoon een handtekening die mij niet bekend voorkomt.. grrrr

Na de hele buurt rond te hebben gebeld stond er in een keer een pakketje voor de deur (ongeopend gelukkig, en niemand had hem aangenomen).. heel vreemd allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Xof op 27-12-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-03 23:09
Voor de mensen die 'm bij Expansys gaan bestellen, deze code geeft 15 euro korting bij bestellingen vanaf 300 euro: XPS3415. Invoeren bij het afrekenen. Ik vond deze code hier en kan je vertellen dat hij werkt omdat ik er zondag een Milestone mee besteld heb. Er staat ook een code voor 25 euro korting maar die geldt alleen boven de 500 euro (de Milestone kost er nu €497,48) dus die is misschien handig als je de multimedia dock er bij bestelt ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door chainzz op 28-12-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239139

Even een toevoeging:
op deze Engelse bestelsite kan je de Milestone bestellen voor 469,95, free shipping:
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=9283

iemand dit al geprobeerd toevallig?
Het ziet er vrij betrouwbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Neem een kijkje op http://www.trustpilot.co.uk/review/www.simplyelectronics.net, daar zijn ze niet zo te spreken over deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:42
En nog steeds maar weinig leveranciers in NL!! Maart is te laat, er zijn dan andere leuke toestellen op de markt, tenzij de prijs in maart richting <400 euro gaat.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Gisteren bij expansys besteld.. vandaag al binnen!
Lekker spelen vanavond w00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die prijs gaat echt niet zo rigoreus omlaag hoor Lisa, gewoon nu bestellen, anders blijf je wachten..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@CLB

Ik wil een Nederlandse versie ipv UK versie. 500 euro is een nette prijs, maar tot maart wachten voor een NL release vind ik dom van Motorola. Het gaat mij niet zozeer om de prijs, maar om een slechte garantie ervaring met geïmporteerde producten.

Ja, de verkoper is verantwoordelijk voor de garantie, maar mijn ervaring is dat een NL product naar een NL servicepunt gaat en vaak binnen 2 tot 10 werkdagen gerepareerd is. Terwijl een geïmporteerde product terug moet na de land van herkomst en dan kan reparatie 3 tot 8 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 19:48

GieltjE

Niks te zien...

Anoniem: 239139 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:33:
Even een toevoeging:
op deze Engelse bestelsite kan je de Milestone bestellen voor 469,95, free shipping:
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=9283

iemand dit al geprobeerd toevallig?
Het ziet er vrij betrouwbaar uit.
En voor €40 zou ik hem niet in het buitenland halen, verzenden, garantie etc zijn gewoon probleempunten die je voor dat bedrag niet wilt lopen.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

Ik wil echt supergraag een milestone, maar ik zit toch een beetje te dubben omtrent de updates. Het is me namelijk nog niet helemaal duidelijk of je die met een buitenlands toestel gewoon binnen krijgt hier in Nederland. Gaat dit net zoals bij m'n G1?(bijvoorbeeld de update van 1.5 naar 1.6?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Als je een unbranded telefoon hebt, maakt het toch helemaal niet uit waar je zit? Dan kan je updates, op welke manier dan ook, toch gewoon van Motorola halen?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Ik hem hem zojuist besteld bij belsimpel.
Tot zover een hele nette zaak, maar dat verder allemaal terzijde.
Klein vraagje aan andere "simpele bellers": het 8GB geheugenkaartje wordt standaard meegeleverd toch?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WWJD schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:35:
Ik wil echt supergraag een milestone, maar ik zit toch een beetje te dubben omtrent de updates. Het is me namelijk nog niet helemaal duidelijk of je die met een buitenlands toestel gewoon binnen krijgt hier in Nederland. Gaat dit net zoals bij m'n G1?(bijvoorbeeld de update van 1.5 naar 1.6?)
Yepz, krijg je gewoon binnen! Had je beter hier kunnen vragen: Motorola Milestone - Deel 2
Want daar staat onder andere te lezen:
Vunzz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:40:
Het 8GB geheugenkaartje wordt standaard meegeleverd toch?
Yes sir, let er wel op dat deze al in het toestel geplaatst in en dus niet los in 'n zakje ofzo wordt geleverd :+
Staat ook in de TS van het Milestone topic of hierzo beschreven in: Review Motorola Milestone CLB =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
CLB schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:44:
[...]

Yes sir, let er wel op dat deze al in het toestel geplaatst in en dus niet los in 'n zakje ofzo wordt geleverd :+
Staat ook in de TS van het Milestone topic of hierzo beschreven in: Review Motorola Milestone CLB =)
Ja, dat had ik op zich wel gevonden, maar vroeg me af of die er bij Belsimpel ook bij zit. Scheelt weer een ritje naar de winkel. Maar als hij zelfs in het toestel zit, dan ga ik er vanuit dat hij ook bij BS wordt meegeleverd.

Nu even de papierwinkel invullen en opsturen :9

[ Voor 0% gewijzigd door Vunzz op 12-01-2010 14:11 . Reden: ontbrekend lettertje :-D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat durf ik niet voor de volle 100% te zeggen, maar lijkt me nasty als BS, de geheugenkaartjes eruit haalt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:15
Vunzz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:10:
[...]

Ja, dat had ik op zich wel gevonden, maar vroeg me af of die er bij Belsimpel ook bij zit. Scheelt weer een ritje naar de winkel. Maar als hij zelfs in het toestel zit, dan ga ik er vanuit dat hij ook bij BS wordt meegeleverd.

Nu even de papierwinkel invullen en opsturen :9
BelSimpel klant hier heeft netjes het kaartje erbij gekregen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Belsimpel gooit er alleen een EN naar NL stroomadapter in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

De Nederlandse release voor de Milestone verwachten wij helaas pas in maart. Daarom hebben we besloten om voor de liefhebbers de Duitse versie in ons assortiment te plaatsen en is inmiddels uit voorraad leverbaar, ook (gratis/ met korting) met abonnement. Omdat hij uit Duitsland komt heeft deze dus een QWERTZ toetsenbord, maar de Engelse taal is wel gewoon mogelijk.

Aangezien het T-Mobile systeem het toestel niet herkend kunnen wij het toestel niet aanbieden met T-mobile. Een T-Mobile kaart zal wel gewoon werken overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Gelukkig is er Belsimpel, die leveren gewoon de Engelse versie, met Qwerty, met ieder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm lijkt me inderdaad niet al te moeilijk om als Smartphonestunts.nl ook UK versies te kunnen leveren..
Vunzz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:49:
Gelukkig is er Belsimpel, die leveren gewoon de Engelse versie, met Qwerty, met ieder abonnement.
Belsimpel levert veelal Italiaanse versies, waarbij enkele softwareprogramma's ontbreken.. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels staat T-Mobile er ook bij, dus dit is ook geen probleem meer.

Overigens kunnen wij ook zo een UK versie importeren, dat is het probleem niet. Met garantie ligt het helaas een stuk moeilijker, en dat is dan ook de rede dat wij hebben besloten om de UK versie nog niet op te nemen.

Ongeveer een jaar geleden was hetzelfde het geval met de import van simlock vrije iPhones. Veel telecomdealers hebben zich hieraan gestoten toen er toestellen terug kwamen en er geen garantieprocedure voor deze toestellen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ja dat is natuurlijk een argument, alhoewel het in mijn opinie bij de klanten zelf ligt.
Zij willen nu al een Motorola Milestone, jullie hebben geimporteerde versies en garantie, tsjaa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de Duitse versie kunnen wij wel garantie garanderen. Tevens moet je wettelijk gezien op elektronica garantie verlenen.

Zelfs al zouden we zeggen dat de klant geen beroep kan doen op garantie, en de klant zou dit accepteren, dan staat de klant nog steeds in z'n recht als na 3 maanden z'n toestel defect is, en deze z'n toestel gratis wil laten repareren/vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes dat weten jullie beter dan mij natuurlijk...
Achja jullie keuze als bedrijf, ik denk dat jullie jezelf slechts in de vingers snijden momenteel.

EDIT: Tevens leveren eXpansys / Belsimpel gewoonweg 1 jaar garantie op de UK modellen..

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zeg ook zeker niet dat eXpansys en Belsimpel geen garantie geven, dit zullen ze ook zeker wel doen (zijn ze ook wettelijk verplicht, maar dat terzijde). Helaas kunnen wij dit nog niet garanderen op UK versies. Mocht dit veranderen, dan is de kans dat we deze ook gaan aanbieden zeker aanwezig.

Door de Duitse versie aan te bieden proberen wij een gulden middenweg te zoeken, omdat we weten dat er behoefte aan het toestel is, terwijl er weinig shops zijn die het toestel met abonnement aanbieden. Ik ben van mening dat we beter de QWERTZ versie kunnen aanbieden, dan helemaal geen.

Mocht onze aanpak succesvol zijn, dan is het hartstikke mooi, mocht het niet werken, dan is dat erg jammer en hebben we een goede les geleerd voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
That's true! Succes =) (en @ modjes: sorry voor de slowchat)

EDIT @ Hieronder: EU wetgeving zegt niks ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:08:
Yes dat weten jullie beter dan mij natuurlijk...
Achja jullie keuze als bedrijf, ik denk dat jullie jezelf slechts in de vingers snijden momenteel.

EDIT: Tevens leveren eXpansys / Belsimpel gewoonweg 1 jaar garantie op de UK modellen..
Toestellen gekocht bij Belsimpel heb je 2 jaar garantie op. (Europese wetgeving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189838

Ik heb vandaag bij een NL webshop een UK Milestone gekocht. Bij thuiskomst bleek het toestel geen beschermfolie op het scherm en de achterzijde te bevatten. Het SD kaartje in het toestel was helemaal leeg en de batterij zat niet meer in het gangbare plastic zakje. Het papieren cd hoesje was vies en kreukelig. De verloopstekker zat verfrommeld in een stuk plastic in wat ooit een plastic zakje was geweest.

Ik heb het sterke vermoeden dat ik een tweedehands toestel heb gekregen ipv een nieuwe. Hoe hebben jullie het toestel ontvangen...ook op boven beschreven wijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:56
Nee, ik heb hem gewoon gehad zoals het zou moeten zijn. Ik weet eigenlijk niet of ik het zou accepteren.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon klacht indienen, is duidelijk gebruikt =) Lees ook: Aflevering en eerste indrukken Motorola Milestone

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Anoniem: 189838 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:24:
Ik heb vandaag bij een NL webshop een UK Milestone gekocht. Bij thuiskomst bleek het toestel geen beschermfolie op het scherm en de achterzijde te bevatten. Het SD kaartje in het toestel was helemaal leeg en de batterij zat niet meer in het gangbare plastic zakje. Het papieren cd hoesje was vies en kreukelig. De verloopstekker zat verfrommeld in een stuk plastic in wat ooit een plastic zakje was geweest.

Ik heb het sterke vermoeden dat ik een tweedehands toestel heb gekregen ipv een nieuwe. Hoe hebben jullie het toestel ontvangen...ook op boven beschreven wijze?
Zeker gekocht bij Belsimpel?

Ken namelijk meerdere mensen die soortgelijke ervaring hebben bij Belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lisadr schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Zeker gekocht bij Belsimpel?

Ken namelijk meerdere mensen die soortgelijke ervaring hebben bij Belsimpel!
Klopt...en heb helaas nog geen reactie gehad op mijn klacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit vroegere "PocketPC" tijden (jawel..de voorganger van Windows Mobile) weet ik dat er bepaalde knopcombinaties waren om de datum en tijd te achterhalen waarop het toestel voor het eerst ingeschakeld is. Deze code werd alleen gewist bij een ROM reflash en niet bij een hard reset. Is er ook zo'n toetscombinatie voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar heb jij 'm eigenlijk vandaan Lisa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Anoniem: 189838 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:15:
[...]

Klopt...en heb helaas nog geen reactie gehad op mijn klacht.
Ze gaan niet reageren! Mijn collega heeft exact hetzelfde probleem gehad en heb negeren ze ook! Ook heb ik van meerdere mensen gehoord dat dezelfde probleem hebben gehad. Het lijkt wel of medewerkers van belsimpel de toestellen een paar dagen meenemen voor eigen gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Lisadr schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:49:
En nog steeds maar weinig leveranciers in NL!! Maart is te laat, er zijn dan andere leuke toestellen op de markt, tenzij de prijs in maart richting <400 euro gaat.
CLB schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:02:
Die prijs gaat echt niet zo rigoreus omlaag hoor Lisa, gewoon nu bestellen, anders blijf je wachten..
Prijs is zojuist omlaag gegaan in de UK:
Van 450 pond (510 euro) naar 400 pond (455 euro)

http://www.expansys.com/d.aspx?i=190234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Lisadr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:04:
[...]

Ze gaan niet reageren! Mijn collega heeft exact hetzelfde probleem gehad en heb negeren ze ook! Ook heb ik van meerdere mensen gehoord dat dezelfde probleem hebben gehad. Het lijkt wel of medewerkers van belsimpel de toestellen een paar dagen meenemen voor eigen gebruik!
Wellicht kan je al die mensen eens vragen om een shopreview in te vullen? Zowel in dit topic als in de shopreview staan namelijk alleen maar uitstekende ervaringen met Belsimpel.
Ik moet de mijne nog ophalen op het postkantoor, maar tot nu toe zijn mijn ervaringen ook erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vunzz schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:59:
[...]

Wellicht kan je al die mensen eens vragen om een shopreview in te vullen? Zowel in dit topic als in de shopreview staan namelijk alleen maar uitstekende ervaringen met Belsimpel.
Ik moet de mijne nog ophalen op het postkantoor, maar tot nu toe zijn mijn ervaringen ook erg positief.
Ik wil ze eerst even de tijd geven om op mijn mailtjes te reageren. Als ze dat niet doen kunnen ze EN een aangetekende brief EN een ronkende shopreview verwachten....niet alleen hier maar ook op andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:00
Lisadr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:43:
[...]

[...]

Prijs is zojuist omlaag gegaan in de UK:
Van 450 pond (510 euro) naar 400 pond (455 euro)

http://www.expansys.com/d.aspx?i=190234
Dat is goed nieuws. Als de verzendkosten nou ook een beetje netjes zijn naar Nederland kunnen ze weer goed concurreren met de Nexus One wat prijs betreft.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Celf, als ik je post nog eens terug lees, begrijp ik er uit dat je:
-de telefoon vrijdag in de winkel gekocht hebt;
-je vrijdagavond hier je beklag doet dat je nog geen antwoord hebt;
-je niet terug bent gegaan naar de winkel.

Klopt dat een beetje?

[ Voor 0% gewijzigd door Vunzz op 17-01-2010 14:51 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vunzz schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:20:
Celf, als ik je post nog eens terug lees, begrijp ik er uti dat je:
-de telefoon vrijdag in de winkel gekocht hebt;
-je vrijdagavond hier je beklag doet fat je nog geen antwoord hebt;
-je niet terug bent gegaan naar de winkel.

Klopt dat een beetje?
Klopt, ik heb het toestel via de website gekocht. Omdat ik voor mijn werk in die regio was heb ik het toestel zelf afgehaald. Onderweg naar huis toch even de boel even snel bekeken en voor de eerste keer telefonisch contact gehad. Men deed al wat vaag over het feit dat de SD leeg was en er geen beschermfolie op het toestel zat. Thuis gekomen (dan praten we over zo'n 140 km) het toestel en alles goed bekeken en omdat het kort na vijf uur was heb ik via de mail gereclameerd. Hun klantenservice is volgens de site tot 22.00. Ik ga er van uit dat ik morgenvroeg een reactie krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders gewoon een nieuw topic starten in het Shopping forum =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Naast het reguliere aanbod (lees alle abonnementen en bergen telefoons), heeft Belsimpel een niche gevonden in het leveren van telefoons die (nog) niet via reguliere kanalen in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik was zelf geïnteresseerd in een Motorola Miletone, die uit voorraad leverbaar bleek.
Ik had eind vorig jaar al eens via e-mail contact gehad, waarbij ik zeer snel en correct antwoord kreeg. Ook nu vantevoren nog wat gevraagd via mail en weer vlot antwoord.
Het bestelproces via de site loopt soepel, waarna ook vlot de nodige paperassen via mail binnen waren.
Nadat ik deze had ingevuld, gescant en teruggestuurd, werd ik al vrij snel gebeld met de vraag of alles duidelijk was. Een zeer nette service dus.

Ik heb maandag laat besteld, waarna ik dinsdagochtend alle papieren binnen had. Alhoewel ik die pas dinsdag in de loop van de middag heb teruggestuurd, zat de telefoon al woensdagochtend op de post.
Donderdag is hij voor het eerst aangeboden door TNT. Allemaal erg vlot dus en het ligt dan ook aan mijn beschikbaarheid dat ik hem "pas" gisteravond bij het postkantoor heb opgehaald.
Netjes ook dat Belsimpel er zelf nog een UK->EU verloopje voor de adapter heeft bij gedaan.Voor een paar euro heb ik voor verzekerde verzending gekozen (€2,48)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Ik ben ook redelijk tevreden met BelSimpel, ik had de milestone aangeschaft zonder korting omdat ik T-Moblile gebruik. Daar was nog geen korting bij beschikbaar, paar dagen na bestelling bleek die korting wel aanwezig.

Heb BelSimpel gemaild met de vraag of ik alsnog via hun kon verlengen om die korting te regelen, dit bleek mogelijk en deze week kwam de sponsoring terug op m'n rekening.

Ik vond het een redelijk goede service waar uiteindelijk beide partijen iets aan hebben. Al met al behorlijk tevreden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen mensen hun ervaringen met Belsimpel niet in Shopreviews schrijven, daar is dit topic niet voor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Dit gaat toch over levertijden? Dat ietsje uitweidt lijkt me niet zo'n punt. In ieder geval een stuk interessanter dan de "mijn telefoon is volgens t&t nu in een overslagpunt in Frankrijk"-slowchat van een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die slowchat is hier nagenoeg niet geweest, door de start van het Google documentje ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 19-01-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 13:05
CLB schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:20:
Die slowchat is hier nagenoeg niet geweest, door de start van het Google documentje ;)
_O-

Je kunt natuurlijk ook gewoon toegeven dat je met twee maten meet omdat 't nu niet over jouw mobieltje gaat... :')

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoef niks toe te geven, een post van 100 regels over BelSimpel is gewoon een Shopreview, that is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Nou, ik zal het eerlijk toegeven CLB, het is inderdaad 90% een copy paste van mijn shopreview.
Pff, wat kan jij moeilijk doen als het jou uit komt. Dit topic is vooral relevant als je een Milestone wilt gaan bestellen, net als mijn post.
Had jij de jouwe al niet een paar maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:21:
Ik zeg ook zeker niet dat eXpansys en Belsimpel geen garantie geven, dit zullen ze ook zeker wel doen (zijn ze ook wettelijk verplicht, maar dat terzijde). Helaas kunnen wij dit nog niet garanderen op UK versies. Mocht dit veranderen, dan is de kans dat we deze ook gaan aanbieden zeker aanwezig.

Door de Duitse versie aan te bieden proberen wij een gulden middenweg te zoeken, omdat we weten dat er behoefte aan het toestel is, terwijl er weinig shops zijn die het toestel met abonnement aanbieden. Ik ben van mening dat we beter de QWERTZ versie kunnen aanbieden, dan helemaal geen.

Mocht onze aanpak succesvol zijn, dan is het hartstikke mooi, mocht het niet werken, dan is dat erg jammer en hebben we een goede les geleerd voor de toekomst.
mag ik vragen waarom jullie bij de meest abbo's goedkoper zijn dan belsimpel en bij een tele2 2jarig ineens wat duurder?

gebruiken jullie verschillende kortingen?

En kom maar op met die uk versies, dan had ik allang eentje bij jullie besteld.
qwertz lijkt me zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341195

Ik wil de motorola milestone bestellen bij expansys. Heeft iemand hier goede ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Anoniem: 341195 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:52:
Ik wil de motorola milestone bestellen bij expansys. Heeft iemand hier goede ervaring mee?
Welkom bij Tweakers! Wij hebben een geweldige zoekfunctie, daar kan je een lange antwoord op je vraag krijgen.

Het kort antwoord is JA! Er zijn veel mensen hier die hun Milestone bij expansys hebben besteld met goede ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vunzz schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:
Had jij de jouwe al niet een paar maanden?
And so what? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Anoniem: 341195 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:52:
Waarom bij een buitenlandse shop als het ook gewoon in Nederland kan voor 2 tientjes meer? Lijkt me bij een toestel dat (nog) niet echt in Nederland verkrijgbaar is geen overbodige luxe... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb geen verstand van abonnementen, maar wilde misschien een Motorola Milestone halen en zag deze abo en het leek me wel een goeie aanbieding. Gratis Motorola Milestone, met een 2 jarige abo van € 35,- p/mnd (300 belminuten of 600 sms), 1e 6 maanden € 17,50 p/mnd. Inet € 9,50 p/mnd, 1e 6 maanden € 4,75 p/mnd. Misschien tijd dat ik ook maar een abo met internet neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vodafone komt vanaf 1 februari met nieuwe abbo's / prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ja ik zag het, maar kan ik beter tot 1 feb wachten dan? Juist niet toch? Dacht dat die nieuwe prijzen juist duurder zijn. Of zal er per 1 feb weer een nieuwe aanbieding komen voor de Motorola Milestone, zodat het wel voordelig wordt?
Zoals ik zei ik ben niet echt thuis in abonnementen. Kan ik nu beter wachten of beter nu bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou simpel gezegd voor het VF35 abbo + internet moeten gaan betalen:
35 euro voor je abbo + 2 euro voor je sms-verdubbelaar + 9,50 voor je internet: 46,50 / maand.
Daar gaan dan nog wat kortingen af van half jaar dit, half jaar dat en dergelijke, maar dat maakt niet uit.
Hier heb je dan 300 belminuten / 600 smsjes en onbeperkt internet voor (toevalig heb ik dit abbo ook)

Als je hier de nieuwe tarieven checked: [Vodafone] Nieuwe tariefplannen vanaf 1 februari 2010
Zie je dat je dan het beste kunt gaan voor een zogenaamde Bel+SMS+Web 275 bundel aanschaffen..
Deze kost je dan 39,50 per maand (en je krijgt waarschijnlijk ook gewoon half jaar korting op abo + inet)
Je hebt dan 25 belminuten minder per maand en 50 smsjes minder per maand, voor 7,- minder.. Lijkt me mooi.

Voor de rest moet je het zelf bepalen, acties van Vodafone verschillen altijd, dus je kunt ook niet uitgaan van weer half jaar korting op abonnement en weer half jaar korting op het internet. Misschien krijg je straks maar drie maanden korting of juist een jaar, dus dat is jouw keuze. Er zijn geen speciale Motorola Milestone acties, aangezien er maar 1 winkel in Nederland is die dit toestel momenteel aanbiedt, en deze zijn geimporteerd.

Wil je echt een NL model, moet je even wachten: nieuws: Nederlandse release Motorola Milestone rond maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
CLB schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:04:
Je zou simpel gezegd voor het VF35 abbo + internet moeten gaan betalen:
35 euro voor je abbo + 2 euro voor je sms-verdubbelaar + 9,50 voor je internet: 46,50 / maand.
Daar gaan dan nog wat kortingen af van half jaar dit, half jaar dat en dergelijke, maar dat maakt niet uit.
Hier heb je dan 300 belminuten / 600 smsjes en onbeperkt internet voor (toevalig heb ik dit abbo ook)

Als je hier de nieuwe tarieven checked: [Vodafone] Nieuwe tariefplannen vanaf 1 februari 2010
Zie je dat je dan het beste kunt gaan voor een zogenaamde Bel+SMS+Web 275 bundel aanschaffen..
Deze kost je dan 39,50 per maand (en je krijgt waarschijnlijk ook gewoon half jaar korting op abo + inet)
Je hebt dan 25 belminuten minder per maand en 50 smsjes minder per maand, voor 7,- minder.. Lijkt me mooi.

Voor de rest moet je het zelf bepalen, acties van Vodafone verschillen altijd, dus je kunt ook niet uitgaan van weer half jaar korting op abonnement en weer half jaar korting op het internet. Misschien krijg je straks maar drie maanden korting of juist een jaar, dus dat is jouw keuze. Er zijn geen speciale Motorola Milestone acties, aangezien er maar 1 winkel in Nederland is die dit toestel momenteel aanbiedt, en deze zijn geimporteerd.

Wil je echt een NL model, moet je even wachten: nieuws: Nederlandse release Motorola Milestone rond maart
Thanks voor je uitleg. Als ik het goed zie kan je bij belsimpel die SMS Blox gratis kiezen, dus dat scheelt ook al € 2 per maand. Als ik het goed uitgerekend heb, betaal je voor de hele abo in 2 jaar € 934,50. Voor hetzelfde abo zonder mobiel, dus Basis Sim Only betaal je € 619,50. Dat betekend dan dat je voor de telefoon € 315,- betaald, dat leek me wel een nette prijs.
Het is idd moeilijk te voorspellen wat het gaat kosten met de nieuwe tarieven, maar verder heb ik geen haast ofzo. Ik kan best wachten tot maart. Een echte NL model lijkt me ook wel beter. Moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

En in combinatie met KPN zelfs voor maar 690 euro totaal incl 2 jaar Flex 190 en internet.
Zit nu wel heel erg te twijfelen. Echter...levertijd vanaf maart. en dat kan dus nog 2 maanden duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levertijd vanaf maart... Dan is het uiterst vreemd te noemen dat ze 'UK model' op hun website hebben staan.
Die is al lang te importeren voor een bedrijf zoals Studentmobiel en Nederlandse release Milestone rond maart.

Tevens zijn er in het Nokia N900 levertijden topic tig berichten over hoe pauper die tent wel niet is..
De ShopReviews spreken dat ook helemaal niet tegen eigenlijk, kijk maar; ShopReview Studentmobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Wij willen u met deze e-mail op de hoogte brengen van het volgende: de introductieprijs van de Motorola Milestone is bekend. De Motorola Milestone is vanaf heden te bestellen op onze website. De (verwachte) introductie- en leverdatum is op dit moment maart.
Zodra de Motorola Milestone voor het eerst op voorraad is ontvangt u een tweede (en laatste) bericht. Let op: niet altijd is de eerste levering voldoende om zogenaamde "vrije voorraad" aan te houden. Bij schaarste krijgen reeds geplaatste orders op volgorde van binnenkomst het eerst uitgeleverd.

Bekijk de Motorola Milestone op onze website:
http://www.studentmobiel....t/6213/motorola-milestone

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Dat even voor de duidelijkheid waar ik het vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De prijzen bij studentmobiel zijn beter, maar afgaande op de shopreview en de reacties hierboven over de levertijd doen me toch besluiten even verder te kijken. Jammer, want de prijs is in vergelijking met belsimpel wel veel beter.

- edit: zie hem ook bij GSMwijzer voorbij komen maar met een beperkte voorraad :|
http://www.gsmwijzer.nl/g...t/6213/motorola-milestone

[ Voor 24% gewijzigd door Eusebius op 26-01-2010 12:16 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm al gekeken naar de site / opmaak / layout / prijzen? Studentmobiel = GSMwijzer, dunkt me..
En slechts enkele reviews online, wel positief, maarja..

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 26-01-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:57:
Uhm al gekeken naar de site / opmaak / layout / prijzen? Studentmobiel = GSMwijzer, dunkt me..
Klopt: zie bij contact:
GSMwijzer:
Nieuwstraat 16 B
2266 AD Leidschendam

Studentmobiel:
Nieuwstraat 16 B
2266 AD Leidschendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:57:
Ben toch voor belsimpel.nl gegaan. Iets duurder, maar de meeste hier hebben de Milestone bij deze winkel gekocht. Studentmobiel heeft een te slechte naam..

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De shopreviews van studentmobiel zijn toch niet zo slecht. Algemeen 4*, Verzending 4,5*, Aftersales 3,5*
De laatste 3 maanden zijn hun review slechter ja, maar ik denk dat dit vooral komt door de slechte levering van de N900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan hebben ze dat toch niet al te best gedaan met die N900 (ik ken de verhalen, had 'm zelf gewoon via Nokia.nl)
Dan zullen ze ansich niet slecht zijn, maar die Milestone is ook niet officieel verkrijgbaar, dus wel / geen gekloot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ze zeggen dat ze nu de Mijlpaal op voorraad hebben bij Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:56:
Dan hebben ze dat toch niet al te best gedaan met die N900 (ik ken de verhalen, had 'm zelf gewoon via Nokia.nl)
Dan zullen ze ansich niet slecht zijn, maar die Milestone is ook niet officieel verkrijgbaar, dus wel / geen gekloot!
de n900 was over het algemeen slecht leverbaar, dat zal ook wel meegespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Dinsdag besteld bij Belsimpel. Woensdagochtend een bevestiging, woensdagmiddag op de post. Vandaag bezorgd. Top, ik heb nu ook een Milestone :)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelvW
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01-2024
Eusebius schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:24:
Dinsdag besteld bij Belsimpel. Woensdagochtend een bevestiging, woensdagmiddag op de post. Vandaag bezorgd. Top, ik heb nu ook een Milestone :)
Raar verhaal, ik heb vrijdag besteld, maandag bevestiging van ontvangst van het contract gekregen en hij is vandaag op de post gedaan en wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.

[ Voor 5% gewijzigd door MichelvW op 28-01-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Vandaag bij Studentmobiel besteld inclusief T-Mobile relax 25 + Web 'n walk standaard voor 31 euro.
Vandaag het contract op de post gedaan hopelijk heb ik hem na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
MichelvW schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:01:
[...]

Raar verhaal, ik heb vrijdag besteld, maandag bevestiging van ontvangst van het contract gekregen en hij is vandaag op de post gedaan en wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
Is het verhaal van jou of mij raar ;)

Ik neem aan bij dezelfde winkel. Dan ligt er wel een groot verschil tussen beide leveringsdata.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelvW
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01-2024
Eusebius schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Is het verhaal van jou of mij raar ;)

Ik neem aan bij dezelfde winkel. Dan ligt er wel een groot verschil tussen beide leveringsdata.
Excuus. Alhier wordt 'raar verhaal' gebruikt om aan te geven dat iets een beetje vreemd is en dat is precies wat ik bedoel; Ik heb ook bij belsimpel besteld, een beetje vreemd dat er dan zo'n verschil in de levertijden zit. Gezien het feit dat jij blijkbaar later hebt besteld en hem toch eerder hebt ontvangen. Heeft wellicht te maken met het accepteren van het nieuwe contract bij de provider?! Ik stap over van t-moble naar vodafone met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-06 18:04
Fuzzynl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:41:
Vandaag bij Studentmobiel besteld inclusief T-Mobile relax 25 + Web 'n walk standaard voor 31 euro.
Vandaag het contract op de post gedaan hopelijk heb ik hem na het weekend.
Ik heb hem gisteren besteld en gelijk gemaild bij Studentmobiel.
Ik heb gekozen voor 1 jaar verlengen bij KPN Hi.

Mijn orderstatus is nu: Contract ontvangen.

edit:
Het volgende staat er ook nog bij:

Uw bestelling wordt uitgeleverd zodra het bestelde product op voorraad is en uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

Terwijl er op de site staat dat het UK model op voorraad is.

[ Voor 33% gewijzigd door DJvL op 29-01-2010 12:21 ]

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had studentmobiel eergisteren via email gevraagd of de milestone op voorraad was. Tot op heden nog geen reactie gekregen. Ik kijk wel uit voordat ik bij hun bestel. Bij de n900 hadden ze ook op voorraad op hun site en achteraf moesten mensen weken wachten op hun n900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Ik wacht het even een weekje af. Daarna zien we wel verder. Mocht hij dan nog niet geleverd zijn, dan annuleer ik de bestelling en ga ergens anders kijken.

/edit
Net de melding gekregen:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden

Uw order (Ordernummer: ******) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 301 03 01.

Dus ik verwacht hem morgen binnen. Kan ik er dit weekend mooi mee spelen.

[ Voor 60% gewijzigd door DJvL op 29-01-2010 14:28 ]

Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
Ik heb vanmiddag een TNT track&trace in me mail gehad.
Als de service zo blijft vind ik het helemaal top. Donderdag besteld en met een beetje geluk morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Ik heb mijn Track&Trace nummer ook binnen. Ik vind de service tot nu toe ook super.

Nette duidelijke (beknopte) mails over de status etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
Levert TNT eigenlijk op zaterdag? Zo ja dan zal ik hem waarschijnlijk morgen hebben.
Zo nee, dan zal het dinsdag worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Ze leveren wel, alleen geen rembourszendingen. Dus het wordt pas maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

leuk jongens... ga vooral zo door met jullie bestel status, zodat er een slotje op komt binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
XQB schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:47:
leuk jongens... ga vooral zo door met jullie bestel status, zodat er een slotje op komt binnenkort
Dit is het levertijden en abonnementen topic :? Als ik iets bestel vind ik het ook interessant om te zien hoe verschillende webwinkels leveren.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14
Zie ook de waarschuwing die bij dit topic staat.
RoD schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:00:
Wat niet de bedoeling is:
-Vragen naar levertijden. Als het bekend is wordt het wel gepost. Ernaar vragen is dus zinloos en nodeloos topicvervuilend.
-Melden wanneer jij de telefoon binnenkrijgt. Totaal niet relevant voor anderen. Laat het dus achterwege.
-Je bestelstatus. We willen ook vooral niet weten wanneer ze je order in behandeling hebben genomen, wanneer je telefoon verzonden wordt, en wanneer je hem binnen hebt gekregen. ABO-topics zijn geen dagboek voor jouw bestelling.

Post dus alleen algemene informatie over levertijden bij shops en releasedata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Eusebius schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Dit is het levertijden en abonnementen topic :? Als ik iets bestel vind ik het ook interessant om te zien hoe verschillende webwinkels leveren.
Check anders het eerder genoemde google-docs spreadsheet, daar staat alles in dat je wilt weten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Het is denk ik juist wel interessant om te weten hoe een bepaalde webwinkel omgaat met leveringen. Juist omdat er nogal negatief gedaan werd over deze bepaalde webwinkel.

Misschien iets teveel informatie, daar ben ik het mee eens, aan de andere kant, mensen die deze telefoon ook graag willen hebben, weten nu, dat hij hier dus ook te bestellen is, zonder nodeloze wachttijden.

En nee, ik werk niet voor deze webwinkel. Ik wil gewoon graag deze telefoon en hier was hij erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:23
Ik weet niet of dit al gemeld was, maar bij Smartphonestunts ook uit voorraad leverbaar voor 469,- (los toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ted_W schreef op zondag 31 januari 2010 @ 07:36:
Ik weet niet of dit al gemeld was, maar bij Smartphonestunts ook uit voorraad leverbaar voor 469,- (los toestel)
Ja maar dat is wel een QWERZ toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Ik weet dat je het eigenlijk niet hier hoort te vragen maar in dat andere topic ook duidelijk niet. Dus dan maar hier..:X

Welke webshop is het meest aan te raden?.. Ik wil graag eentje bestellen mara heb geen idee..

Bij voorbaat dank.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 02-02-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:00
Hoor op zich wel positieve verhalen over expansys.
Nederlandse webshops wisselen. Soms gaat het goed, maar ook genoeg verhalen van telefoons die al duidelijk gebruikt zijn, of dat er niet altijd gereageerd wordt op mailtjes.

Persoonlijk zou ik voor expansys gaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Maar daar kan je niet met abonnement erbij zeker? Wil ik eigenlijk wel namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 02-02-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Ik heb zelf prima ervaringen met Belsimpel. Er is in dit topic wel eens iets vaags geroepen over gebruikte toestellen, maar er is eigenlijk nooit duidelijk geworden hoe of wat en in de shopreview is er ook niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJvL
Studentmobiel heeft ze momenteel op voorraad (UK versie), met abo. en ze leveren ook snel. Dit in tegenstelling tot de Nokia n900, waar ze blijkbaar wat problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En weet iemand of ze bij Studentmobiel ook een microSD bij het toestel leveren? Een vriend van me heeft 'm los gekocht en daar zat er wel eentje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14
Bij mij zat de geheugenkaart al in het toestel zelf. Ik neem aan dat dat standaard is (gekocht in UK)...

[ Voor 8% gewijzigd door Mawlana op 03-02-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
De SD-kaart zit standaard af fabriek in het toestel.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste