Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-01 21:24
maandag ochtend bij expansys besteld en direct geld overgemaakt. gister een mailtje gestuurd met de vraag of de steen werd gereserveerd zodat ik dadelijk niet op de volgende levering van de leverancier zit te wachten, krijg ik gewoon geen reactie op!.
Als ik vandaag kijk zie ik in de status dat het geld ontvangen is en dat de steen zo snel mogelijk wordt verzonden, (zo blij als ik ben) kijk ik GVD nog geen 3 uur later of er iets veranderd is, is ie in 1x niet meer op voorraad en dat ik nog 4 dagen mag wachten eer het pakketje weer wordt verzonden.

Bel ik net die klote winkel op, zegt die vent dat alles dubbel geboekt wordt of een of ander vaag verhaal. Wat een grote puinhoop bij die kut webshop. Mensen bestel gerust ergens anders want hier wacht je nog wel n paar weken op je bestelling :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322226

g.nius schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:23:
maandag ochtend bij expansys besteld en direct geld overgemaakt. gister een mailtje gestuurd met de vraag of de steen werd gereserveerd zodat ik dadelijk niet op de volgende levering van de leverancier zit te wachten, krijg ik gewoon geen reactie op!.
Als ik vandaag kijk zie ik in de status dat het geld ontvangen is en dat de steen zo snel mogelijk wordt verzonden, (zo blij als ik ben) kijk ik GVD nog geen 3 uur later of er iets veranderd is, is ie in 1x niet meer op voorraad en dat ik nog 4 dagen mag wachten eer het pakketje weer wordt verzonden.

Bel ik net die klote winkel op, zegt die vent dat alles dubbel geboekt wordt of een of ander vaag verhaal. Wat een grote puinhoop bij die kut webshop. Mensen bestel gerust ergens anders want hier wacht je nog wel n paar weken op je bestelling :S
Let een beetje op je taalgebruik. Maar als het zo'n slecht winkel is annuleer dan gewoon je bestelling en ga niet je frustraties uitten op een publiek forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:07
GieltjE schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:29:
Zojuist de mijne besteld op belsimpel met vodafone 2jaar, nu maar hopen dat mijn schatting qua kosten goed zit. (en dat alles spoedig/goed verloopt).
Nog een tip voor de mensen die gaan bestellen bij belsimpel gebruik de actiecode: "telecomvergelijker" scheelt je €9,50 verzendkosten.
Bedankt voor de tip,

Ik heb hem nu ook daar besteld met een Vodafone 27,50 1 jarig contract + onbeperkt internet en dubbel SMS.
Moest nog € 291,95 bij betalen, maar ik mag pas 24 december overstappen van HI voor het nummerbehoud, dus zal ik mijn steentje pas in week 1 in mijn handen kunnen houden. Spannend :P

(ps ik hou niet zo van 2jarige contracten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

GieltjE schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:11:
[...]

Zelfs met abbonement ben je er nog aardig wat voor kwijt, ik heb hem nu met 2 jarig abbonement (300min (die elke maand bijna op) of 600sms) en ben e45 in de maand kwijt (incl internet) zonder verdere kosten voor de telefoon. (eerste 6 maanden korting (36.3 * 6) + ( 45 * 18) = 1027.8, waarbij internet zouzo bij elke provider €10,- in de maand is). Dat is dus nog steeds een boel maar er zit weinig anders op.
Je vergeet dat je voor dat geld ook belt en internet. Kijk je naar het simonlyabonnement + kosten losse telefoon scheelt het echt heel weinig. ((8.75+10)*24) + 540 = 990. Verschil van 40 euro. Minder dan een motorrijles :P

Inmiddels ook besteld bij belsimpel.nl. Eerst nog achteraan gebeld hoe het met de levertijd zat. De zending die morgen binnen zou komen was alweer op volgens de kerel aan de telefoon. Volgende week maandag komt de volgende zending binnen, heb je 'm woensdag. Dussss, voor kerst een nieuwe telefoon _/-\o_

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 19:48

GieltjE

Niks te zien...

KiefDelicious schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:01:
[...]

Bedankt voor de tip,

Ik heb hem nu ook daar besteld met een Vodafone 27,50 1 jarig contract + onbeperkt internet en dubbel SMS.
Moest nog € 291,95 bij betalen, maar ik mag pas 24 december overstappen van HI voor het nummerbehoud, dus zal ik mijn steentje pas in week 1 in mijn handen kunnen houden. Spannend :P

(ps ik hou niet zo van 2jarige contracten)
Ik normaal ook niet, maar ik voelde ook weinig voor bijbetalen (dan had ik hem net zo goed los kunnen kopen en een los abbo kunnen halen, maar dan zit ik weer met de afschrijving en los abbonement). Daarnaast is mijn belgedrag vrij stabiel. Maar we zullen zien of het rendabel is of niet (aangezien ik voorheen wel altijd alles los had).

Sim only met het abbonement wat ik erbij heb is €21,- in de maand + 9,95 internet = 30,95. Welke ons bij 30.95 * 24 = €742.8 brengt + telefoon. (Ik negeer even de 6x €10,50 korting).

[ Voor 10% gewijzigd door GieltjE op 16-12-2009 17:20 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooli
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 19:20
Hooli schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:58:
[...]

Verdorie!
Net besteld bij Belsimpel, via de telefoon. Volgende keer eerst dit topic checken.

Overigens zij de klantenservice meneer dat ze maandag een nieuwe lading zouden krijgen en dat ik m dan nog voor de kerst zou ontvangen, mits ik alle formulieren direct terug zou sturen.
Hm, toenstraks toch maar mijn lopende bestelling geannuleerd; binnen 5 minuten antwoord dat de bestelling geannuleerd is en het reeds betaalde geld voor verzendkosten wordt teruggestort. Scheelt toch weer 9,50 Euro! Goed bezig, belsimpel.nl!

Uiteraard direct een nieuwe bestelling gedaan via het web MET kortingscode; kreeg direct bevestiging + contract. Contract uitgeprint, ingevuld, ingescand en weer retour. Hopen dat dat voldoende is om maandag een telefoon opgestuurd te krijgen!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:12
Gister heb ik ook mijn bestelling bij belsimpel gedaan. De man die mij terug belde vertelde mij dat ze inderdaad maandag de toestellen verwachten en met een beetje geluk is hij dinsdag in huis. Ik kan niet wachten :)

To dare is to do

• KiefDelicious
  • Laatst online: 00:07
Vandaag gebeld door Belsimpel, de meneer wilde weten of alles duidelijk is. Heel netjes alles was duidelijk maar dit betekend voor mij tot nu toe dat ze goeie service geven.

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 11:59
Na de tip van murphsy afgelopen dinsdag gelijk de telefoon besteld. Had eigenlijk verwacht hem pas volgende week te ontvangen. Krijg echter net e-mail van Belsimpel dat ik morgen een pakketje mag verwachten! Dat word een leuk weekend!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 23:33
Heb m zelf ook gistermiddag besteld bij Belsimpel. Werd ook kort na mijn bestelling gebeld of contract goed was aangekomen per email en of alles helder was. En om te melden dat het geen Nederlands model was van de Milestone :) Uiteraard allemaal bekend, maar toch netjes.
Natuurlijk meteen de documenten ingevuld, gescand en gemaild.
Kan niet wachten tot ik m krijg :)

• Slaapje
TheJuul schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:14:
Na de tip van murphsy afgelopen dinsdag gelijk de telefoon besteld. Had eigenlijk verwacht hem pas volgende week te ontvangen. Krijg echter net e-mail van Belsimpel dat ik morgen een pakketje mag verwachten! Dat word een leuk weekend!
Bah, ben ik dus een dag te laat geweest met bestellen.. Anders had ik er ook al mee kunnen spelen dit weekend :) Ach, tot dinsdag/woensdag wachten overleef ik ook wel.
Laat je even weten of hij ook echt daadwerkelijk morgen al binnen is?

To dare is to do

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Mijn toestel ligt ook klaar bij belsimpel en krijg hem ook binnen morgen maar.. t-mobile wilt mijn nummer niet vrijgeven. Er schijnt een storing te zijn, dat vertellen ze aan belsimpel en hi ( waar ik naartoe ga, vanaf prepaid ). Nu zelf t-mobile gebeld en die weten van niets, ze hebben geen aanvraag binnen gekregen, ze hebben geen storing en ze kunnen dus ook niets voor mij doen. Hoop dat die zogenaamde storing vanavond is opgelost dan heb ik hem nog wel morgen...

Iemand die misschien zelf hier wat ervaring mee heeft of die zelf medewerker is geweest bij een provider?

[ Voor 10% gewijzigd door Bananenspin op 17-12-2009 15:36 ]

HOI.

• Hooli
MadBear schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:07:
Heb m zelf ook gistermiddag besteld bij Belsimpel. Werd ook kort na mijn bestelling gebeld of contract goed was aangekomen per email en of alles helder was. En om te melden dat het geen Nederlands model was van de Milestone :) Uiteraard allemaal bekend, maar toch netjes.
Natuurlijk meteen de documenten ingevuld, gescand en gemaild.
Kan niet wachten tot ik m krijg :)
Hm, heb ook gistermiddag besteld maar ben niet gebeld.
Heb alles via mail opgestuurd en vandaag wel bevestiging gekregen dat alles binnen is.

Omdat ik op mijn werk niet kan bellen, heb ik zelf maar even een mail gestuurd om te vragen hoe het verder gaat en wat de verwachte levertijd is.

Keep you posted!

Anoniem: 328745

Ik heb hem gister ook bij belsimpel besteld! Met 1 jarig vodafone van 27,50 + internet. Ik verwacht hem ook volgende week.
Nog bedankt voor de kortingtip van telecomvergelijker scheelt toch weer 10 euro. Ik heb er zelfs nog gratis pakket verzekering bij gekregen.
Ik had het hele formulier al ingevuld op de website maar bij twijfel over een in te vullen veld toch nog maar even gebeld. Kreeg direct iemand aan de lijn (om 22:00!) Heeft heel netjes al mijn vragen beantwoord en de hele bestelling telefonisch doorgevoerd. (Voor niks het hele formulier op de site ingevuld) Maargoed wel erg aardig en netje geholpen.

Heeft iemand hem al gehad via Belsimpel? Ik vindt het nu toch wel spannend.

Anoniem: 234189

Expansys daar bestel ik nooit meer wat.
Ik kijk wel even in de diverse webshops maar wil hem voor het weekend nog hebben.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 234189 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:34:
Expansys daar bestel ik nooit meer wat.
Ik kijk wel even in de diverse webshops maar wil hem voor het weekend nog hebben.
Leg uit en hoe realistisch denk je dat je 2e gedeelte van de opmerking is? ;)
Ik ben ook aan het rondkijken voor een milestone, maar van belsimpel word je ok niet vrolijk...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Loekie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:51:
[...]

Ik ben ook aan het rondkijken voor een milestone, maar van belsimpel word je ok niet vrolijk...
Waarom word je niet vrolijk van belsimpel dan?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Zojuist ook bij belsimpel.nl besteld. i.c.m. Telfort 1jarig 200 minuten+sms+internet voor 260 euro.

Ben benieuwd hoelang het gaat duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooli
Loekie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:51:
[...]

Van Belsimpel wordt ik best vrolijk:

------
Geachte heer *Hooli*,

Aanstaande maandag, uiterlijk dinsdag, krijgen wij de nieuwe lading Milestones binnen. Die van u zit daar ook bij.

Aanstaande dinsdag of woensdag kunt u het pakket dan ook verwachten. Wij informeren u per e-mail zodra het pakket wordt verzonden.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Nogmaals dank voor uw bestelling bij Belsimpel.nl

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hooli schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:55:
[...]

Van Belsimpel wordt ik best vrolijk:

------
Geachte heer *Hooli*,

Aanstaande maandag, uiterlijk dinsdag, krijgen wij de nieuwe lading Milestones binnen. Die van u zit daar ook bij.

Aanstaande dinsdag of woensdag kunt u het pakket dan ook verwachten. Wij informeren u per e-mail zodra het pakket wordt verzonden.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Nogmaals dank voor uw bestelling bij Belsimpel.nl

Met vriendelijke groet,
Zelfde bericht gehad, lees net in het milestone topic dat er ook al mensen zijn die hem van belsimpel hebben ontvangen. Zal allemaal wel goed komen dus.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Slaapje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:01:
[...]

Waarom word je niet vrolijk van belsimpel dan?
Geen korting bij TM.
Snelheid helpdesk wordt ik wel vrolijk, evenals antwoord of het ding geleverd kan worden als ik vandaag bestel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Loekie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:49:
[...]

Geen korting bij TM.
Snelheid helpdesk wordt ik wel vrolijk, evenals antwoord of het ding geleverd kan worden als ik vandaag bestel.
Zo ver ik heb begrepen ligt dat meer bij TM dan bij belsimpel. Iets met import waar ze bijna geen korting op geven, maar ik kan me natuurlijk vergissen

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Slaapje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:24:
[...]

Zo ver ik heb begrepen ligt dat meer bij TM dan bij belsimpel. Iets met import waar ze bijna geen korting op geven, maar ik kan me natuurlijk vergissen
Zoiets begreep ik ook, maar goed, nu maar zo gekocht. Haal wel een sim-only van TM voor een jaar, dan kunnen we over een jaar weer kiezen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Slaapje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:15:
[...]

Zelfde bericht gehad, lees net in het milestone topic dat er ook al mensen zijn die hem van belsimpel hebben ontvangen. Zal allemaal wel goed komen dus.
Niet zo'n mailtje gehad :/ .. Zelf maar achteraangemailed, eens kijken hoe snel ze zijn met antwoorden O-).. Aan de telefoon zijn ze in ieder geval behulpzaam :>

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Iwes schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:23:
[...]

Niet zo'n mailtje gehad :/ .. Zelf maar achteraangemailed, eens kijken hoe snel ze zijn met antwoorden O-).. Aan de telefoon zijn ze in ieder geval behulpzaam :>
Was ook wel onderdeel van een reactie op een vraag van mij :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 11:59
Ik ben heel blij met belsimpel! Gisteravond thuis gekomen en er lag een mooi kado klaar. Hierbij me eerste post vanaf de stone! Werkt heerlijk die sync met mijn google apps account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren gebeld door Expansys dat ze maandag een nieuwe lading krijgen en dan word die van mij ook verzonden. had hem samen met een Acer Liquid besteld kan ik wat vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Anoniem: 234189 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:20:
Gisteren gebeld door Expansys dat ze maandag een nieuwe lading krijgen en dan word die van mij ook verzonden. had hem samen met een Acer Liquid besteld kan ik wat vergelijken
Mooi, daar zal die van mij dan ook bij zitten als het goed.
Misschien heb ik hem dan toch nog voor de kerst. Ik had er al stiekem rekening mee gehouden dat dat niet zou gaan lukken. :)

Binnenkort mijn Hi abo maar uitbreiden met internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

EnnaN

Toys in the attic

Slaapje schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:24:
[...]

Klopt: TM geeft kortingen op basis van de combinatie abonnement en toestel: omdat ze de milestone niet als toestel 'erkennen' is de maximale bonus die je voor een combinatie krijgt een hele whopping NUL euro. Tja, dan is er niet veel geld over om van de inkoopprijs af te halen.. Zodra TM ontdekt dat het toestel bestaat zullen ze er een bedrag aan hangen....

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Ik ben van plan de simlock-vrije Milestone bij Expansys te halen zonder abonnement, maar heb nog een paar vragen. Hopelijk kunnen jullie die beantwoorden.

1. Ik gebruik momenteel een T-Mobile prepaid-simkaart. Kan ik die gewoon met de Milestone gebruiken en zullen alle onderdelen van de telefoon werkzaam zijn (behalve 3G)? Dus geen eigenschappen die simkaart-afhankelijk zijn?

2. Hoe is de garantie geregeld? Zal dit via Expansys verlopen of via Motorola UK? Of is er helemaal geen sprake van garantie?

3. Is in de Milestone Google Maps Navigation of Motonav aanwezig als navigatiesoftware?

4. Hoe worden updates voor de OS geinstalleerd? Versie 2.0.1 bijvoorbeeld? Is deze al aanwezig, gaat dit automatisch of moet het handmatig uitgevoerd worden?

Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 169981 op 20-12-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

@MIV: de telefoon is simlock vrij. Dus hij is geheel functioneel met jouw T-M kaartje erin! Garantie gaat in NL altijd via het verkooppunt, als JIJ dat wil. Natuurlijk kan je een defect toestel ook direct aan de fabrikant aanbieden. Als er iets kapot is/gaat is normaal gesproken de eerste stap contact opnemen met de verkoper.

Google Navigatie is er voor zover ik weet nog niet voor NL... Motonav is een betaalde dienst, waarvan ik niet zeker weet of hij beschikbaar is in ons landje.

@Ennan: Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Grappig eigenlijk, aangezien er een tijdje sprake was van dat de Milestone misschien T-Mobile exclusief zou worden ;)

@TheJuul: hoe bevalt het toestel een paar dagen later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net bevestiging gekregen dat mijn Steen vandaag is vertrokken bij Expansys.
Dus morgen om 7uur lekker spelen.
Nu even aan het spelen met de Acer Liquid maar dat is een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphsy schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:56:
Motonav is een betaalde dienst, waarvan ik niet zeker weet of hij beschikbaar is in ons landje.
Motonav is de eerste drie maanden gratis, en werkt gewoon in Nederland.
@TheJuul: hoe bevalt het toestel een paar dagen later?
Daarvoor hebben we: Motorola Milestone - Deel 2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Anoniem: 234189 schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:02:
Net bevestiging gekregen dat mijn Steen vandaag is vertrokken bij Expansys.
Dus morgen om 7uur lekker spelen.
Nu even aan het spelen met de Acer Liquid maar dat is een ander topic
same here, alleen morgen is er niemand thuis..

tenzij ze om 7 uur komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Net bericht gehad van belsimpel dat ze bezig zijn om de orders te verwerken en te versturen. Alleen door de grote drukte kan het zijn dat de verzending morgen pas gebeurd. We zullen het zien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Slaapje schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:47:
Net bericht gehad van belsimpel dat ze bezig zijn om de orders te verwerken en te versturen. Alleen door de grote drukte kan het zijn dat de verzending morgen pas gebeurd. We zullen het zien.
Heb jij dit bericht gehad nav een vraag of kreeg je dit mailtje gewoon?

Ik heb ook nog niks gekregen of mijn overstap naar KPN allemaal goed gaat ed. (had eerst T-mobile, maar geen korting om de bekende reden), maar ik hoop dat dit met de drukte te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 22:39
Net ook mijn bestelling gedaan bij Belsimpel icm verlenging Vodafone.
Echt een top service, twee keer gebeld. 1e keer was er iets mis gegaan met de bestelling, nieuw contract ipv verlenging en had al betaald voor de verzekering voor het versturen. Contract werd beeindigd, verzekering overgezet naar nieuwe contract. Tweede keer vraag over uittreksel KvK, netjes antwoord op gegeven, top service daar! Nu nog hopen dat me milestone als kerstkado binnenkomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Molybdenum schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:14:
[...]

same here, alleen morgen is er niemand thuis..

tenzij ze om 7 uur komen! :)
denk ook niet dat als hij vandaag weg is dat ze er morgen al zijn denk woensdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Xof schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:06:
[...]

Heb jij dit bericht gehad nav een vraag of kreeg je dit mailtje gewoon?

Ik heb ook nog niks gekregen of mijn overstap naar KPN allemaal goed gaat ed. (had eerst T-mobile, maar geen korting om de bekende reden), maar ik hoop dat dit met de drukte te maken heeft.
Nav een vraag (ik kan heel vervelend zijn als ik geen eenduidig antwoord krijg :)), maar tot op heden geen track & trace ontvangen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Helaas doet ons trotse Nederlandse Postbedrijf ook een beetje lastig over de sneeuw, waardoor één en ander aan extra vertraging ook onvermijdelijk lijkt. Komop nou jongens, het sneeuwde vorige week donderdag! Get a grip. (ha, pun intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Slaapje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:53:
[...]

Nav een vraag (ik kan heel vervelend zijn als ik geen eenduidig antwoord krijg :)), maar tot op heden geen track & trace ontvangen.
Ik heb net een mail van ze gekregen dat ze het morgen gaan versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hmm echt duidelijk zijn ze dan dus toch niet, tegen mij zeiden ze gister of uiterlijk vandaag (kunnen natuurlijk meerdere batches zijn, maar dat denk ik niet zo dicht op elkaar). Wanneer heb jij hem besteld?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb het wel iets later besteld, op vrijdag ochtend om precies te zijn.
Ze vertelden me toen aan de telefoon dat ze maandag nieuwe voorraad zouden binnenkrijgen. Dus het zou wel dezelfde batch zijn, maar kan zijn dat ik administratief dan vertraging oploop. (Dat ze alles nog moeten regelen)

Edit: Net deze mail gekregen (zul jij ook wel gehad hebben)
Helaas moeten wij u melden dat er enige vertraging is opgetreden in de levering van de door u bestelde Motorola Milestone. Onze leverancier heeft het pakket, met 1 dag vertraging, pas gister verstuurd. Bovendien geeft de vervoerder aan dat in verband met de weersomstandigheden zij het pakket pas morgen kunnen afleveren in plaats van vandaag, wat te doen gebruikelijk is.

Het door u bestelde toestel wordt dan ook naar aller waarschijnlijkheid morgen door ons aan u opgestuurd. Wij hopen dat u het pakket dan nog donderdag kan ontvangen.

Wij begrijpen dat u het toestel graag eerder had ontvangen en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

[ Voor 55% gewijzigd door Xof op 22-12-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Xof schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:49:
Ik heb het wel iets later besteld, op vrijdag ochtend om precies te zijn.
Ze vertelden me toen aan de telefoon dat ze maandag nieuwe voorraad zouden binnenkrijgen. Dus het zou wel dezelfde batch zijn, maar kan zijn dat ik administratief dan vertraging oploop. (Dat ze alles nog moeten regelen)

Edit: Net deze mail gekregen (zul jij ook wel gehad hebben)

[...]
Ja deze heb ik ook net binnen gekregen, qua communicatie valt er niets aan te merken op belsimpel. Ze houden je keurig op de hoogte

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Ik vermoed dat ik mijn telefoon pas na kerst ga krijgen :'(
Kreeg een mailtje van belsimpel dat de telefoons pas morgen overgedragen gaan worden aan de tnt, dan is deze dus donderdag hier. Aangezien alle grote dingen die ik besteld heb of
A: 1 week te laat binennkomen
B: Ongeacht de waarde gewoon stomweg voor de deur gezet worden waar iedereen ze mee kan nemen..........

Achja wel een voordeel dat mijn huidige telefoon echt kapot is dat het een heel rustige kerst gaat worden }:O

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328745

Zelfde bericht gehad van Belsimpel. Ik hoop echt dat ik hem nog voor de kerst binnen heb. Laat het maar dooien, dan durven de TNT helden tenminste weer in hun busje te stappen.

Als het pas na kerst gaat worden zal ik het afleveradres moeten veranderen naar mijn huis ipv mn werk.

Bah Ik haat wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Hier ook het mailtje van Belsimpel gekregen, vind het fijn dat ze me goed op de hoogte houden.. "vandaag of morgen" gaat de steen overgedragen worden aan TNT..

Dagje later in huis is wel te doen, gisteravond ook zelf wezen koerieren met het butweer. Dikke vertraging met alles (mensen die je auto moeten duwen ed), maar wel alle pakketjes kunnen afleveren (jaja, laatste was half 12 ipv half 10 :P). Duss bij deze aan de TNT koerier die mijn pakketje moet bezorgen: maakt me niet uit hoe laat het wordt, ik wil 'm wel :9

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Offtopic:
Mensen die bang zijn dat TNT de straat niet opgaat, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat we heel de week met of zonder sneeuw gewoon in onze busjes zijn gestapt :P In Den Haag, Scheveningen in ieder geval.
Leuk is anders maar op wat glij en slip partijen na was het redelijk te doen :)

Salaris is ook binnen dus ga maar eens een Milestone bestellen!
Hopen dat ik hem dan voor oud & nieuw nog heb maar dat moet goed komen hoop ik :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Radiance schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:49:
Offtopic:
Mensen die bang zijn dat TNT de straat niet opgaat, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat we heel de week met of zonder sneeuw gewoon in onze busjes zijn gestapt :P In Den Haag, Scheveningen in ieder geval.
Leuk is anders maar op wat glij en slip partijen na was het redelijk te doen :)

Salaris is ook binnen dus ga maar eens een Milestone bestellen!
Hopen dat ik hem dan voor oud & nieuw nog heb maar dat moet goed komen hoop ik :)
Ja hier is gisteren en vandaag ook gewoon een pakketje afgeleverd (regio Zwolle). Dus het zal allemaal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 13:42
Nog steeds geen Nederlandse versie en beperkt aantal (2) bedrijven die het leveren. Denkt Motorola dat er geen vraag is of denken providers dat er geen vraag is of denken telefoonshops dat er geen vraag is!?!?!

Dan maar overstappen naar Vodafone en een 2 jarige abonnement nemen bij belsimpel!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Lisadr schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:30:
Nog steeds geen Nederlandse versie en beperkt aantal (2) bedrijven die het leveren. Denkt Motorola dat er geen vraag is of denken providers dat er geen vraag is of denken telefoonshops dat er geen vraag is!?!?!

Dan maar overstappen naar Vodafone en een 2 jarige abonnement nemen bij belsimpel!
Wat ben ik blij dat ik eindelijk van mijn 2 jarige abbo af ben. Twee jaar geleden was de N95 8GB top of the line... kijk nu eens... twee jaar met hetzelfde toestel is iets wat ik me niet meer kan voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09-2021
Hoe zit dat overigens met expansys die de milestone exclusief had voor de rest had van 2009? Nu zijn er niet veel andere sites die de milestone aanbieden maar iig dus belsimpel. Of zullen er vanaf eind volgende week meerdere internet aanbieders komen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik denk niet dat iemand dat weet.. Maar duidelijk is dus wel dat Expansys niet het alleenrecht erop heeft.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Inderdaad slaapje, anders zou belsimpel het niet kunnen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Slaapje schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:15:
Ik denk niet dat iemand dat weet.. Maar duidelijk is dus wel dat Expansys niet het alleenrecht erop heeft.
Er is natuurlijk een vrij grote kans dat Belsimpel de telefoons bij Expansys vandaan haalt, dus dat alleenrecht zou nog steeds kunnen kloppen. Ze vragen zo'n 18 euro meer per telefoon en als ze groot inkopen krijgen ze natuurlijk korting, dus kunnen ze leuk verdienen aan de mensen die de telefoon icm een abo willen.

Dus raar dat andere shops het niet doen, is een leuk centje extra :)

Quote van Expansys site:
Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning kunt u bellen met Benjamin op +31 (0) 208 908 003.

[ Voor 12% gewijzigd door Xof op 23-12-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Als het waar is dat Expansys alleenrecht heeft, dan zouden we vanaf volgende week meer aanbod zien.

Ik zou dan denken dat shops nu al zetten "Vanaf januari 2010 verkrijgbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Xof schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:33:
[...]

Er is natuurlijk een vrij grote kans dat Belsimpel de telefoons bij Expansys vandaan haalt, dus dat alleenrecht zou nog steeds kunnen kloppen. Ze vragen zo'n 18 euro meer per telefoon en als ze groot inkopen krijgen ze natuurlijk korting, dus kunnen ze leuk verdienen aan de mensen die de telefoon icm een abo willen.

Dus raar dat andere shops het niet doen, is een leuk centje extra :)

Quote van Expansys site:

[...]
Daar heb jij inderdaad weer een punt, niet aan gedacht. Ach het blijft toch gissen, er zullen vanzelf wel meer winkels bijkomen op een bepaald moment. Ik hoop alleen dat belsimpel die van mij vandaag op de post doet :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Is er nog wat bekend over de Dock actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Anoniem: 234189 schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:35:
[...]

denk ook niet dat als hij vandaag weg is dat ze er morgen al zijn denk woensdag pas.
21e verzonden, 22e aan de deur (niemand thuis), vandaag is ie binnen! YAY!!!
Ik zit nu op mijn werk, maar ik kijk er al naar uit om er mee te gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Het duurde even maar zojuist gehoord dat de Milestone nu eindelijk ook in combinatie met een T-Mobile abonnement beschikbaar wordt, beter laat dan nooit!

:: edit :: met een Relax 300 2j en web'n'walk plus gaat de Milestone nog €155,- kosten. Geen extreme korting dus, maar zeker beter dan niets.

:: edit :: nog iets goedkoper, kom er later op terug. Educated guess = €100,-.

[ Voor 44% gewijzigd door murphsy op 23-12-2009 15:06 . Reden: meer informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

This just in! De echte prijzen in combinatie met T-Mobile abonnementen:

• Relax 250 + Web'N'Walk = € 214,-
• Relax 300 + Web'N'Walk = € 184,-

Web'N'Walk Plus (extra snelheid) scheelt je nog weer € 29,-.

owh en voor iedereen die bij Belsimpel besteld had: *drumroll* volgens mij zijn ze onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
murphsy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:30:

owh en voor iedereen die bij Belsimpel besteld had: *drumroll* volgens mij zijn ze onderweg...
En hoe kom je daar bij? Ik heb namelijk nog niets gezien van een track & trace nummer o.i.d.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Zag net de doos langskomen :) Ze gaan vandaag de deur nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Oh fijn fijn :) toch nog hoop voor kerst, nu maar afwachten

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

murphsy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:40:
Ik wou hier net mijn vermoedens posten dat ik de steen na de kerst krijg omdat ik nog niets van een track&trace oid had ontvangen, maar dit is goed nieuws :)

*whiiieee* O-)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooli
murphsy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:40:
Mail van belsimpel:

-----------------------
Geachte heer van *hooli*,

Wij zijn momenteel zeer hard bezig om alles Milestones te verzenden en uw reservering zit hier tussen. Deze gaat vandaag dan ook gewoon de deur uit en u heeft voor half 8 vanavond een Track&tracé nummer.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Yea, zojuist mijn afstudeerwerkzaamheden even neergelegd om hoog persoonlijk jullie doosjes dicht te tapen ;)

::edit:: Nederlands is moehjleik

[ Voor 14% gewijzigd door murphsy op 23-12-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:37

ThunderNet

Flits!

murphsy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:25:
Yea, zojuist mijn afstudeerwerkzaamheden even neergelegd om hoog persoonlijk jullie doosjes dicht te tapen ;)

::edit:: Nederlands is moehjleik
Dus ik zie ze morgen niet meer? :P Gelukkig maar.. Binnenkort zelf ook maar eens een bestellen, erg interessant toestel :) nu nog leuk abbootje uitzoeken.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Hoop iig dat hij morgen binnenkomt, of ik daarvoor een track & trace code heb intereseerd me eigenlijk weinig (gewoon bellen en berijkbaar zijn meer).
Mij werd iig om 14:00 aan de telefoon verzekerd dat hij er tussen zou zitten, en dat ze er bijna met honderden tegelijk uit gingen. Dus opzich petje af als ze dat met weinig mensen rondgedraait krijgen.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

ThunderNet schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:29:
[...]

Dus ik zie ze morgen niet meer? :P Gelukkig maar.. Binnenkort zelf ook maar eens een bestellen, erg interessant toestel :) nu nog leuk abbootje uitzoeken.
Hoe bedoel je? (bold in quote)

Maar zeker een leuk toestel, ik moet zelf nog een maandje wachten maar mijn keuze is wel ongeveer gemaakt. Alleen de N900 en X2 kunnen me misschien nog overhalen. Jammer dat ik bij T-Mobile zit en erg tevreden ben, de prijzen bij T-M vallen me toch een beetje tegen namelijk...

::edit:: ik heb nog nooit zo vaak geedit als vandaag - @Gieltje: ik durf het niet te beloven dat je hem morgen hebt, want het kan soms raar lopen, maar tenzij er iets raars gebeurd is hij in elk geval vandaag onderweg naar jou. Desnoods blijf ik wat langer.

[ Voor 17% gewijzigd door murphsy op 23-12-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Ik ga ook stevig duimen, mij werd hetzelfde verteld. Anders mailen we ze gewoon niet, hebben ze meer tijd om te pakken en TNT's te mailen :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 23:33
Ik heb inmiddels ook een track & tracenummer ontvangen. Morgen komt ie dus! :) Moet alleen morgen nog werken, maar in ieder geval kan ik er met de kerst lekker mee spelen/pronken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

murphsy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:33:
[...]
::edit:: ik heb nog nooit zo vaak geedit als vandaag - @Gieltje: ik durf het niet te beloven dat je hem morgen hebt, want het kan soms raar lopen, maar tenzij er iets raars gebeurd is hij in elk geval vandaag onderweg naar jou. Desnoods blijf ik wat langer.
Als hij op de post zit hebben jullie je best gedaan (en succes met afstuderen!), de tnt levert normaal de volgende dag (alhoewel ik daar dus wat rare ervaringen mee heb..).
-edit- T&T code binnen :9

[ Voor 8% gewijzigd door GieltjE op 23-12-2009 17:06 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ook track & trace binnen :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
same here, even met buren overleggen, moet 's avonds werken nl en zou het vervelend vinden als deze in het depot eindigt...
Dan een briefje op de bus als hij er niet vroeg is, helaas komt TNT vaak pas om 17:00... :s

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
In Den Haag stopt TNT ongeveer 5 uur met werken (wij, de avond chauffeurs, moeten uiterlijk half 6 binnen zijn)
Nou werk ik niet bij de pakket service maar ga er maar vanuit dat TNT er morgen vroeger mee stopt.
Niet om jullie te ontmoedigen maar hou er alvast rekening mee dat ie misschien morgen niet mee gaat met de chauffeurs en anders hebben jullie je steen morgen vroeg in de middag denk ik :)

Ik zelf moet nog even wachten tot na de kerst, Expansys heeft mijn betaling nog niet ontvangen.
Heb gister avond rond deze tijd mijn steen besteld en meteen overgemaakt via internet bankieren van de ING.

Kreeg vanochtend wel nog een mail van Expansys dat mijn order een betaling vooraf nodig heeft en of ik het geld wilde overmaken wat ik dus al gedaan had.

Iemand ervaring met Expansys hoe lang het duurt voordat zij je geld binnen hebben via overmaken met internet bankieren?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Weet iemand misschien waarvandaan eXpansys.nl haar paketten verstuurd? Er staat sinds vanmiddag op mijn statuspagina verzonden, maar betekent dit verzonden vanuit Nederland of misschien Frankrijk/België?

Kan ik dit pakket dus morgen verwachten of wordt het na kerst? Had btw DHL bij het bestellen gekozen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 169981 op 23-12-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
MIV, die van mij is de 21e vanuit Marseille verstuurd en was de 22e al aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
MadBear schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:36:
Ik heb inmiddels ook een track & tracenummer ontvangen. Morgen komt ie dus! :) Moet alleen morgen nog werken, maar in ieder geval kan ik er met de kerst lekker mee spelen/pronken :)
Heb ook een Track&Trace ontvangen, zending is voorgemeld.. isdiedanalweg? :+

Morgen ook werken, gelukkig wordt hij daar afgeleverd, al ben ik na morgen wel vrij tot het nieuwe jaar.. Dus hopelijk komt ie op tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
m3nno schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:56:
[...]

Heb ook een Track&Trace ontvangen, zending is voorgemeld.. isdiedanalweg? :+

Morgen ook werken, gelukkig wordt hij daar afgeleverd, al ben ik na morgen wel vrij tot het nieuwe jaar.. Dus hopelijk komt ie op tijd..
Nope, dan weet de TNT dat er een pakketje is dat verstuurd moet worden met bijbehorend adres.
Bij TNT kun je meestal na middernacht meer zien, hoewel de mail van belsimpel aangeaf dat het paa vanaf 8 zou zijn, Ga morgenochtend wel even de buren af, vragen of ze het pakketje voor me aan willen nemen.

**edit**
Wow, knetters, ze mailen me nu nog een antwoord op een gestelde vraag.
Ze werken bij Belsimpel wel stevig door voor de centen!

[ Voor 9% gewijzigd door Loekie op 23-12-2009 21:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heeft niemand meer van de Belsimpelaars de Google-doc gezien...

Zo blijft dit topic schoon met updates die niet van waarde zijn en kan het toch besproken worden.. Jammer...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

de tmobile korting is alweer van belsimpel gehaald. zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

CLB schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:18:

Zo blijft dit topic schoon met updates die niet van waarde zijn en kan het toch besproken worden.. Jammer...
Ik wist niet dat deze er was (dacht het hele thread gehad te hebben).
- edit - Werkt niet lekker in FF nightly, maar even in IE toegevoegd, bedankt voor de tip

[ Voor 10% gewijzigd door GieltjE op 23-12-2009 22:19 ]

Hell / 0

• Slaapje

Was hem even vergeten, heb mezelf toegevoegd.

To dare is to do

• m3nno
Status Track&Trace: Zending gesorteerd in sorteercentrum...

Ik verwacht niet dat hij vandaag nog komt...

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

m3nno schreef op donderdag 24 december 2009 @ 08:30:
Status Track&Trace: Zending gesorteerd in sorteercentrum...

Ik verwacht niet dat hij vandaag nog komt...
Bij mij hetzelfde maar ik blijf toch hopen aangezien mijn collega ook een pakketje had gisteren met dezelfde status die toch binnenkwam.... Maar ik vermoed dat het toch goed is om de google doc's te gaan gebruiken ipv hier alles vol te spammen.

- Edit - Voor alle belsimpel bestellers, de TNT was hier al om 9:55 terwijl de status nog alleen gesorteerd was! hulde

[ Voor 11% gewijzigd door GieltjE op 24-12-2009 10:22 ]

Hell / 0

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

WasMachinator schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:30:
de tmobile korting is alweer van belsimpel gehaald. zeer irritant.
Excuus, die was geautomatiseerd gereset. Ik heb het even doorgegeven aan een collega, zou zometeen weer moeten kloppen.

edit: fixed :)

(ja, ik werk ook bij Belsimpel, toevalligerwijs veel tweakers hier)

[ Voor 7% gewijzigd door m-m op 24-12-2009 10:20 ]

• Loekie
@Gieltje: Eerder dan wanneer TNT normaal langskomt?

specs

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Loekie schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:32:
@Gieltje: Eerder dan wanneer TNT normaal langskomt?
Ja normaal zijn ze hier tussen 11 en 3 (komt op werk, tnt is dagelijkse klant)

Hell / 0

• Slaapje
GieltjE schreef op donderdag 24 december 2009 @ 08:35:
[...]

- Edit - Voor alle belsimpel bestellers, de TNT was hier al om 9:55 terwijl de status nog alleen gesorteerd was! hulde
Kan ik hieruit opmaken dat ze dan vandaag nog aankomen bij ons klanten (heb niet veel kaas gegeten van de distributie van tnt)?

To dare is to do

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:37

ThunderNet

Flits!

Slaapje schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:17:
[...]

Kan ik hieruit opmaken dat ze dan vandaag nog aankomen bij ons klanten (heb niet veel kaas gegeten van de distributie van tnt)?
Hangt geheel van de regio af.. TNT zelf geeft ook vaak aan dat met kerst ze het niet altijd lukt om in 1 dag te bezorgen, vanwege de topdrukte die ze nu hebben.
Maar in principe zouden ze dan vandaag moeten aankomen ja, afhankelijk van hoe druk ze het hebben bij TNT..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Hooli
ThunderNet schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:19:
[...]

Hangt geheel van de regio af.. TNT zelf geeft ook vaak aan dat met kerst ze het niet altijd lukt om in 1 dag te bezorgen, vanwege de topdrukte die ze nu hebben.
Maar in principe zouden ze dan vandaag moeten aankomen ja, afhankelijk van hoe druk ze het hebben bij TNT..
Ik heb m! Checkte vanochtend de track & trace: stond dat ie nog in het sorteercentrum was. Dus ik dacht: dat gaat nog wel even duren. Ik kruip dus lekker terug in bed (vrij vandaag), maar lig er nog geen 10 minuten in, gaat de bel! TNT met een pakketje uit groningen! En ja hoor: hij doet het! :-D

Ik ga lekker nerden. Fijne kerst allemaal!

Zo blijft dit topic schoon met updates die niet van waarde zijn en kan het toch besproken worden..

• m3nno
HEBBES!

Hij kwam net aan op mijn werk, gelukkig had ik geld achtergelaten bij de receptie :)

Erg leuk toestel, de bijgeleverde navigatie ziet er ook erg goed uit. Hij tekent de flats gewoon uit zoals in google earth het ook gebeurd. Erg leuk!

Nu even spelen :+

• Slaapje
Volgens mij slaan ze utrecht over... :(

To dare is to do

• Xof

Xof

Slaapje schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:05:
Volgens mij slaan ze utrecht over... :(
In Zwolle hadden ze ook niet zo'n zin vandaag blijkbaar :(
Word dus pas de 28ste :s

• Slaapje
Xof schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:20:
[...]

In Zwolle hadden ze ook niet zo'n zin vandaag blijkbaar :(
Word dus pas de 28ste :s
Heb net nog met tnt aan de lijn gehangen en die verzekerde mij dat de chauffeur vandaag nog voor de deur staat, en niet pas om 7 uur, want dan moeten ze allemaal klaar zijn vandaag

*edit* maar dat begin ik me nu toch wel af te vragen

[ Voor 6% gewijzigd door Slaapje op 24-12-2009 18:04 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zending opgehaald en in sorteerproces 23-12-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-12-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 24-12-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 24-12-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 24-12-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Bah gaat lekker hier.. er is dus niks uitgereikt.
* Xof gaat naar TNT klaag topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:30
Heb ik ook wel eens gehad. Bleek het bij de buren afgegeven te zijn zonder dat er iets van een briefje oid was achtergelaten. Zelfs toen er op stond dat het strikt persoonlijk was.... Was alleen niet TNT.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68318

Heb nu mijn Milestone ontvangen van Belsimpel, afgelopen woensdag. Heb er een verlengd Telfort abbo bij. Ben er erg blij mee, alles werkt super!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste