Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-04 10:12
Ladies and Gentlemen,
we've got him!!!

Nu uitpakken en spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
RonR schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:48:
Ladies and Gentlemen,
we've got him!!!

Nu uitpakken en spelen ;)
Pics or it didn't happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:39:
Ontopic:
Heeft iemand het Multimedia Dock al in een Duitse winkel gespot?
Expansys is weer zichzelf wat betreft levertijd en Amazon.co.uk lijkt ze niet te leveren.
Dat is niet ontopic, dat is namelijk hierzo: Accessoires voor de Motorola Milestone ;)
Op eBay staan ze voor 33,- euro inclusief verzending uit Amerika, mooie prijs vind ik zelf!

En mensen die 'm binnenkrijgen kunnen hun ervaringen mooi hier kwijt: Motorola Milestone (Droid) ;)

EDIT: Lig ook in bed :)

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 09:57 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:49:
[...]

Dat is niet ontopic, dat is namelijk hierzo: Accessoires voor de Motorola Milestone ;)
Op eBay staan ze voor 33,- euro inclusief verzending uit Amerika, mooie prijs vind ik zelf!

En mensen die 'm binnenkrijgen kunnen hun ervaringen mooi hier kwijt: Motorola Milestone (Droid) ;)
Hey, terug je bed in. Was jij niet 'hondsberoerd' :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Net gebeld door DHL Den Haag.. er is een pakje voor u uit Frankrijk maar er staat geen adres op :o Dus adres maar even doorgegeven (in Leiden dus dichtbij hehe) en hij komt er zo aan :) Wel raar dat ze geen adres hadden zeg, gelukkig dus wel een telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoo dat is wel heel chill zeg :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonR
  • Laatst online: 02-04 10:12
ter info:
de A853 wordt door windows 7 standaard niet herkend.

hier kun je de drivers downloaden, werkt perfect:
http://www.motorola.com/c...0VgnVCM1000008806b00aRCRD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:56:
Hey, terug je bed in. Was jij niet 'hondsberoerd' :o
Ja vinden jullie het ook niet appart dat CLB "ziek" is op de dag dat zijn telefoon aankomt? Hij heeft zeker geen last van nierstones maar van milestones!! ;-). Allen veel plezier met de telefoon. Hopelijk kan ik morgen ook mijn ervaringen rapporteren hiero. Ennuh CLB beterschap!

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonR schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:05:
ter info:
de A853 wordt door windows 7 standaard niet herkend.

hier kun je de drivers downloaden, werkt perfect:
http://www.motorola.com/c...0VgnVCM1000008806b00aRCRD
Kan denk beter hier: Motorola Milestone (Droid)
Gizzy schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:15:
Ja vinden jullie het ook niet appart dat CLB "ziek" is op de dag dat zijn telefoon aankomt? Hij heeft zeker geen last van nierstones maar van milestones!! ;-). Allen veel plezier met de telefoon. Hopelijk kan ik morgen ook mijn ervaringen rapporteren hiero. Ennuh CLB beterschap!
_O- Anders had ik school gehad tot 11.00, ook zeker wel te doen :)

EDIT @ Hieronder: Als je in de Google doc kijkt zie je dat er nog een paar zijn zonder AW-actie =)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:55
CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:54:
En jij hebt de hele tijd al gekke berichtgeving met je 'schwarz' enzo.. Zelf denk ik uit FR --> DHL / uit UK --> UPS
Toch komt mijn UPS pakje uit Montpellier, via Marseille, Marignane (nooit van gehoord) en Keulen.

Het is weer eens allemaal erg vreemd bij mij (koop ik hier misschien als enige niet via de Androidworld aktie?), maar als ie vandaag maar komt, ben ik tevreden. (En een beetje op tijd graag, want ik moet hier om 15:00 weg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 20:49
AAARrrgg. DHL langs geweest, niemand open gedaan volgens de tracer, terwijl mijn broertje thuis is. Die luiaard lag nog in bed :')

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
3dmaster schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:17:
AAARrrgg. DHL langs geweest, niemand open gedaan volgens de tracer, terwijl mijn broertje thuis is. Die luiaard lag nog in bed :')
Dat is k*t, dan zou ik zo snel mogelijk bellen om ervoor te zorgen dat hij morgen niet nog een keer aangeboden wordt maar dat je hem zelf haalt.

Ik heb voor de zekerheid het adres van mijn werk ingevoerd, daar zit altijd iemand. In Adres lijn 2 ook het telfoonnummer van daar erbij geplaatst voor als ze het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:55
De mijne is er! Ik had alleen geen gepast geld om de bezorger te betalen. Snel geld geleend, pakje betaald, opengescheurd, uitgepakt, simkaart er in, drie keer de verkeerde pincode ingetikt, T-Mobile gebeld om mij mijn pukcode te laten mailen, simkaart geunlocked, Google password proberen in te tikken op een toetsenbord waar een teken uit mijn password ontbreekt (gelukkig werkt het met het virtuele toetsenbord wel), en nou kan ie geen netwerk vinden. Aargh!

Misschien kan ik maar beter weer aan het werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je ervaringen hier posten: Motorola Milestone (Droid)

EDIT @ Hieronder: *CHECK*

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

Hm. Ik heb geen DHL link op mijn status pagina van Expansys... Hij is zaterdag verwerkt. Zijn er meer die dat ook hebben en bij wie hij toch in de route zat? Of is mijne nog niet aangeboden aan DHL soms..? Ik ben benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-06 13:06
aangeboden op 10.23... ik was op 10.30 thuis.... ;(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellen naar DHL, dan zorgen dat je nummer van chauffeur krijgt en er achteraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:35
Ik zie @ Google Docs dat een SET-klant ook al heeft ontvangen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:06:
Bellen naar DHL, dan zorgen dat je nummer van chauffeur krijgt en er achteraan!
Ja dat heeft geen zin meer he.. :p
ik heb al een afspraak staan dat ik het pakketje morgen ophaal vanaf 8.00 uur.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
djazete schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:44:
Hm. Ik heb geen DHL link op mijn status pagina van Expansys... Hij is zaterdag verwerkt. Zijn er meer die dat ook hebben en bij wie hij toch in de route zat? Of is mijne nog niet aangeboden aan DHL soms..? Ik ben benieuwd... :)
Ik heb precies hetzelfde.. ik heb hierover zondag een mail gestuurd naar eXpansys met de vraag mij te voorzien van het track&trace nummer. Ik heb hier geen reactie op gehad, daarom vanmorgen telefonische contact opgenomen... ze konden in het systeem mijn track&trace nummer niet vinden. :(
Daarna contact gezocht met DHL.. die konden op mijn postcode niets in het systeem vinden, maar dat zou kunnen omdat niet alle systemen van DHL op postcode uit te lezen zijn. Wel zei de meneer dat het voor degene die het pakketje verstuurd heel makkelijk is om het track&trace nummer op te vragen.
Weer een mailtje gestuurd aan eXpansys... ik wil z.s.m. het track&trace nummer hebben.

Moet er getekend (handtekening) worden bij aflevering?

[ Voor 2% gewijzigd door MadRettoR op 14-12-2009 12:24 . Reden: vraagje erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328750

Got him ! hij zit al in de lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:39
MadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:18:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.. ik heb hierover zondag een mail gestuurd naar eXpansys met de vraag mij te voorzien van het track&trace nummer. Ik heb hier geen reactie op gehad, daarom vanmorgen telefonische contact opgenomen... ze konden in het systeem mijn track&trace nummer niet vinden. :(
Daarna contact gezocht met DHL.. die konden op mijn postcode niets in het systeem vinden, maar dat zou kunnen omdat niet alle systemen van DHL op postcode uit te lezen zijn. Wel zei de meneer dat het voor degene die het pakketje verstuurd heel makkelijk is om het track&trace nummer op te vragen.
Weer een mailtje gestuurd aan eXpansys... ik wil z.s.m. het track&trace nummer hebben.

Volgens de T&T status: "signed for": ja, er moet getekend worden bij aflevering. (edit: maar dat kan een huisgenoot inderdaad gewoon doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, maar staat niet specifiek op een naam.. Dus je moeder / zusje kan ook gewoon tekenen volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Bij mij aangeboden op 11:13, niemand thuis volgens dhl.

Er was dus wel iemand thuis en er is ook geen briefje in de brievenbus gegooid.
Boos gebeld en er gaat een nieuwe poging gedaan worden. Ben bang dat ik m vandeweek zelf maar ergens moet ophalen

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:08:
Ik zie @ Google Docs dat een SET-klant ook al heeft ontvangen. :o
Ik zie inderdaad dat Ampburner1 hem al zou moeten hebben ontvangen.
Toch betwijfel ik dit omdat de rest nog ergens in Birmingham rondhangt ;)

Ampburner1: update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 20:49
Als ik dhl bel om het afleveradres te wijzigen, dan moet ik toch een tt nummer hebben? Waar kan ik dat vinden :P

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de site van eXpansys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:06:
[...]

Mijn foon is volgens T&T sinds 12 Dec 2009 05:46 in Birmingham. Deze melding zag ik overigens pas vanochtend voor het eerst. Zou Interlink Express/DPD in het weekend dan echt niets hebben gedaan? De foon die bij Clove is besteld is ook al bezorgd, dat betekent dat 2 van de 5 UK orders al zijn bezorgd.

[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 14-12-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

[...]

Hm. Interessant.. Ik heb ook gemaild, nog geen antwoord. Ben benieuwd of ie in de route zit bij jou. Keep me posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:10:
[...]

Mijn foon is volgens T&T sinds 12 Dec 2009 05:46 in Birmingham. Deze melding zag ik overigens pas vanochtend voor het eerst. Zou Interlink Express/DPD in het weekend dan echt niets hebben gedaan? De foon die bij Clove is besteld is ook al bezorgd, dat betekent dat 2 van de 5 UK orders al zijn bezorgd.
Ik heb geen flauw idee, maar volgens de medewerkster van DPD in NL werken zij niet in het weekend. ( :X )
Dus dat zou betekenen dat zij de pakketten maandag 14 december binnen krijgen en dat ze dinsdag de 15e pas op een eerste run gaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174991

djazete schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:44:
Same here. Heb eXpansys gemaild met vraag over verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:16:
[...]

Ik heb geen flauw idee, maar volgens de medewerkster van DPD in NL werken zij niet in het weekend. ( :X )
Dus dat zou betekenen dat zij de pakketten maandag 14 december binnen krijgen en dat ze dinsdag de 15e pas op een eerste run gaan. :/
Als Interlink Express de boel in het weekend of vannacht nog bij DPD heeft afgeleverd, dan zou DPD het vandaag al kunnen gaan bezorgen. Bij DHL zijn de pakketten ook vannacht gearriveerd @ Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
snirpsnirp
Same here. Heb eXpansys gemaild met vraag over verzending.
djazete
Hm. Interessant.. Ik heb ook gemaild, nog geen antwoord. Ben benieuwd of ie in de route zit bij jou. Keep me posted
Ik heb reactie van eXpansys terug:

Het wordt door DHL geleverd, echter ze zullen door een technische storing pas morgen bij u langskomen. Vanavond zal de tracking actief worden op de expansys tracking pagina.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Wat ik hieruit begrijp is dat in ieder geval vandaag mijn milestone niet komt... en dat ik vanaf vanavond een track&trace nummer op mijn tracking pagina kan vinden. Ik weet het nog niet... heb er niet zo'n goed gevoel bij.. de tijd zal leren...
Jammer, had het idee dat eXpansys in tegenstelling tot de shopreviews hier op tweakers.net hun leven gebeterd hadden. Er blijkt toch nog een hoop fout te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja of dat nou bij eXpansys ligt, of bij het depot in Frankrijk, DHL of een andere factor.. dat is lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

Mja krijg net ook een mail:
Geachte klant,

Het is aangeboden bij DHL, echter door een technisch probleem bij hun vestiging in Zuid Frankrijk Zaterdag is het niet vertrokken, en is er geen track and trace nummer, deze zal vanavond beschikbaar komen.
Tsja. Nou goed dan kan ik gewoon weer geconcentreerd werken :) haha
Morgen weer een dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
Het klinkt als of nu alles goed gaat..

Gezien op Expansys:
92 Nu op Voorraad

Heb ik hem ook maar besteld..
Nu nog hopen dat het gaat lukken om BTW terug te krijgen, ondanks dat ze aangeven het niet te doen.
Dus nu ga ik het maar via een vatfree kantoortje doen.. Die beweren positieve resultaten te boeken.

Ik had hem graag met een abbo gehaald, maar zo lang kan ik niet wachten.. Kom met kerst naar NL.. Dus moet nog 10 dagen wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, had het idee dat eXpansys in tegenstelling tot de shopreviews hier op tweakers.net hun leven gebeterd hadden. Er blijkt toch nog een hoop fout te gaan...
Ach, ze communiceren aardig en zijn nu eenmaal afhankelijk van andere partijen. Heb als brakke student ook met een koeriersbakkie getourd. Er blijft weleens een vergeten pakketje slingeren, auto's krijgen pech, worden leeggeroofd of rijden met open schuifdeur rond. Dat was ik, dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:49
Mijn Droid is en route en nu in Marseille, France als ik DHL mag geloven.

update: En nu in de lucht naar Rotterdam Airport, ~50 kilometer van waar ik woon (Spijkenisse). Woei! :D

[ Voor 42% gewijzigd door Sebazzz op 14-12-2009 19:04 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Mn Milestone is binnen!

Vanavond rond 6 met DHL gebeld, die zitten bij mij om de hoek.
Kom m direct ophalen nadat de wagen weer in huis was, fantastische service van DHL!
Dus om 7 uur was ie werkend.

werkend:

Documents-to-go
Co-pilot (nog niet GPS uitgeprobeerd)
Touchdown (niet uitgeprobeerd, gewone Exchange werkte ook..!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:51:
Mn Milestone is binnen!

Vanavond rond 6 met DHL gebeld, die zitten bij mij om de hoek.
Kom m direct ophalen nadat de wagen weer in huis was, fantastische service van DHL!
Dus om 7 uur was ie werkend.

werkend:

Documents-to-go
Co-pilot (nog niet GPS uitgeprobeerd)
Touchdown (niet uitgeprobeerd, gewone Exchange werkte ook..!)
offtopic:
werkt " het weer " en cardio trainer ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
het weer? applicatie?

Werkt probleemloos

[ Voor 34% gewijzigd door MGSNK op 14-12-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:56
Ik heb hem ook nog niet binnen gekregen, helaas ook nog geen track en trace nummer op eXpansys. Maar ff afwachte tot morge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
@djazete
@Raider87
@snirpsnirp

Volgens mij zitten wij (misschien meer hier) in hetzelfde schuitje.. Ons was levering maandag toegezegd maar door een fout in la France mogen wij 'm morgen verwachten. Ook jullie hebben hebben geen track&trace nummer op de persoonlijke site van eXpansys staan. In een mail aan mij (en nog meer van jullie) zegt eXpansys dat vanavond ons track&trace nummer komt te staan...
Laten we elkaar even op de hoogte houden.. Ik heb iig ook nog niets op mijn site staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 20:43
Mijn bestelling is ook verstuurd inmiddels, heeft Marseille verlaten 'en route' naar Eindhoven :)

Er staat alleen een 'Airway Bill' nummer bij. Betekent dit dat hij in een vliegtuig zit? Dat zou wel een pluspuntje zijn :)
Zat op googlemaps al uit te rekenen hoe lang de rit van Marseille naar Eindhoven duurt met een vrachtwagen :+

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204635

Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:06:
[...]

update: nog niets ontvangen, maar geen paniek, ik verwacht hem morgenochtend op kantoor :)

interlink tracking zegt trouwens nog steeds 12 Dec 2009 05:46 Birmingham International Hub - In Transit

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 204635 op 14-12-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:49
magiel schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:54:
Zat op googlemaps al uit te rekenen hoe lang de rit van Marseille naar Eindhoven duurt met een vrachtwagen :+
Vliegtuig is sneller, maar heeft geloof ik wel veel overhead door de hoeveel packages die vervoerd worden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 204635 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:05:
[...]

update: nog niets ontvangen, maar geen paniek, ik verwacht hem morgenochtend op kantoor :)

interlink tracking zegt trouwens nog steeds 12 Dec 2009 05:46 Birmingham International Hub - In Transit
Morgenochtend op kantoor? Jij bent erg optimistisch, of werk je bij DPD dat je het daar op kantoor ontvangt? ;)

Het pakketje is nog niet gescand in NL, dus ik vrees dat we morgen ook niet kunnen genieten van de Milestone. Ik kan sowieso niet genieten, ben snotverkouden, heb koorts en hoofdpijn.CLB, thnx voor de Milestone koorts! -O- Dit virus schijnt nogal besmettelijk te zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 14-12-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204635

sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:24:
[...]

Morgenochtend op kantoor? Jij bent erg optimistisch, of werk je bij DPD dat je het daar op kantoor ontvangt? ;)

Het pakketje is nog niet gescand in NL, dus ik vrees dat we morgen ook niet kunnen genieten van de Milestone. Ik kan sowieso niet genieten, ben snotverkouden, heb koorts en hoofdpijn.CLB, thnx voor de Milestone koorts! -O- Dit virus schijnt nogal besmettelijk te zijn...
:P ik ga voor optie 3 (='slecht geinformeerd')

mijn ervaring met tracking en tracing diensten is dat ze eigenlijk meestal niet up to date zijn en ik het pakketje soms heb voordat het op de tracking page verschijnt. Maar das vaak nationaal. Noem het optimistisch, noem het ongeduldig, maar hij zal er komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 20:43
Sebazzz schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:11:
[...]

Vliegtuig is sneller, maar heeft geloof ik wel veel overhead door de hoeveel packages die vervoerd worden.
Grr, zojuist is de tijd bij "Departed Facility in Marseilles" aangepast van 21:** naar 23:24 :(
Hoopte eigenlijk dat hij bijna al in Eindhoven zou zijn :P vliegen van Marseilles naar Eindhoven kan nooit meer dan 3u duren.

[ Voor 16% gewijzigd door magiel op 14-12-2009 23:50 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle updates / T&T's kunnen in het Google doc besproken worden, zo blijft dit topic netjes en clean =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

MadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:18:
@djazete
@Raider87
@snirpsnirp

Volgens mij zitten wij (misschien meer hier) in hetzelfde schuitje.. Ons was levering maandag toegezegd maar door een fout in la France mogen wij 'm morgen verwachten. Ook jullie hebben hebben geen track&trace nummer op de persoonlijke site van eXpansys staan. In een mail aan mij (en nog meer van jullie) zegt eXpansys dat vanavond ons track&trace nummer komt te staan...
Laten we elkaar even op de hoogte houden.. Ik heb iig ook nog niets op mijn site staan..
Jup. Expansys zou inderdaad vannacht T&T erbij zetten. Echter, er staat nog niets op de tracking pagina van hun zelf. Ben dus weer vol verwachting vandaag....
Zal wel goedkomen. Geduld=schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Nou, kleine dubbele posting (ik had dit topic over het hoofd gezien), zoals ik ook al zei in het Motorola Milestone topic:

De Motorola Milestone is nu ook in combinatie met een abonnement gratis te verkrijgen in NL. Namelijk bij Belsimpel. Ik neem aan dat hij dan ook in de pricewatch gaat verschijnen aangezien Belsimpel hier met veel toestellen wel in staat.

Los kost bij daar € 540,-.

Motorola Milestone @ Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333408

Bij expansys besteld. Vrijdagavond besteld, zaterdag betaald. Gisteren werd ik gebeld of ik nog wel interesse had in mijn bestelling, omdat de betaling nog niet binnen was. Verzekerd dat ik de betaling wel gedaan had en gezegd dat ik ook nog interesse had. Vervolgens denk ik vandaag: ik bel even om te checken of de betaling al binnen is.

Ik kan niemand aanraden daarheen te bellen, ongelofelijk. De gast die daar aan de telefoon zit heeft echt de communicatieve vaardigheden van een lauwe lasagne. Ik moest antwoorden echt zelf opperen en dan zei hij na een soort vreemde onwennige stilte 'klopt' of 'ja'. Hij fluistert bijna in de telefoon en geeft antwoorde van maximaal 2 woorden. Bijna eng.

Maar goed, vol goede hoop dat ze mn betaling voor de kerst nog binnen hebben =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:47:
Nou, kleine dubbele posting (ik had dit topic over het hoofd gezien), zoals ik ook al zei in het Motorola Milestone topic:

De Motorola Milestone is nu ook in combinatie met een abonnement gratis te verkrijgen in NL. Namelijk bij Belsimpel. Ik neem aan dat hij dan ook in de pricewatch gaat verschijnen aangezien Belsimpel hier met veel toestellen wel in staat.

En hier is de taal van het toestel wel in het Nederlands staat op de website. Kan iemand bevestigen of dit ook daadwerkelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djazete schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:07:
[...]

Jup. Expansys zou inderdaad vannacht T&T erbij zetten. Echter, er staat nog niets op de tracking pagina van hun zelf. Ben dus weer vol verwachting vandaag....
Zal wel goedkomen. Geduld=schone zaak.
Zojuist een mail verstuurd met de vraag waar een en ander blijft. Mij is gisteren telefonisch toegezegd dat dezelfde avond het trackingnummer op de website zou zijn en aflevering vandaag zou plaatsvinden.

Gisteren trouwens geen antwoord op mail ontvangen, wacht het nu weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

lauw8 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:12:
[...]

En hier is de taal van het toestel wel in het Nederlands staat op de website. Kan iemand bevestigen of dit ook daadwerkelijk kan?
Nee, sorry, helaas is voor zover ik het weet het toestel wel Engels! (officieel 'Eurospecs')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Voor de mensen die het bij SET hebben besteld. Niet schrikken als er een Duits sprekende koerier van DPD uit Duitsland (met een SUV met Duits kentennummer) op de stoep staat. 8)7

Dit hangt waarschijnlijk af van waar je woont (ik woon vlakbij de Duitse grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete

djazete

steel

Goed nieuws voor de mensen zonder T&T: de mijne is zojuist gearriveerd. Met midday sending voor 12u.
Dus goed bezig daar bij expansys wat mij betref!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
djazete schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:08:
Goed nieuws voor de mensen zonder T&T: de mijne is zojuist gearriveerd. Met midday sending voor 12u.
Dus goed bezig daar bij expansys wat mij betref!
Ik vanmorgen gebeld met eXpansys en konden nu inneens wel mijn T&T nummer doorgeven.. en inderdaad hij komt vandaag aan. Toevallig heb ik een maatje die werkt bij DHL, dus die heeft even geregeld dat hij niet bij thuis maar vanmiddag bij mij op kantoor geleverd wordt.. :*) oh yeah!
Toenk
De gast die daar aan de telefoon zit heeft echt de communicatieve vaardigheden van een lauwe lasagne.
Bwahahaha.. >:) ROFL!! die gast heb ik de afgelopen dagen een paar keer per dag aan de lijn gehad. Echt hé! Soms dacht ik gewoon... zit hij me nou in de maling te nemen... Hij zegt gewoon de laatste twee woorden van een zin niet... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:54
Zo ik heb hem ook binnen van Expansys via DHL. De eerste mijlpaal bereikt laten we maar zeggen. Hij hangt nu aan de oplader..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333408

Hoe snel was expansys in jullie gevallen hier met het verwerken van de betaling? Ik heb via SNS internetbankieren overgemaakt, en vraag me af hoelang ik moet wachten op een statusverandering.

Iemand ook SNS en ervaringen hiermee?

Edit // nevermind, krijg net mailtje dat ie verzonden is :D

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 333408 op 15-12-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangekomen en ondanks beschadiging op doos (de binnenste!!!) is het toestel in goede orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:47:

Bedankt heb hem daar besteld! Goedkoper uit dan los kopen en sim only.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:26
Bananenspin schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:46:
[...]

Bedankt heb hem daar besteld! Goedkoper uit dan los kopen en sim only.
hmmm, mijn combo van relax + wnw plus is daar met 2jaar abbo nogal duur, krijgt 89 korting, Dat verdien ik met sim-only dubbel en dwars terug.
Een combo moet t.o.v. los wel 100 per jaar opbrengen of meer, niet 89 per 2 jaar.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Ik ga hem denk ik bij WereldTelefoons bestellen. 1-2 dagen levertijd.
€515

Iemand ervaring met deze winkel?

http://www.wereld-telefoons.nl/motorolamilestone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Loekie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:56:
[...]

hmmm, mijn combo van relax + wnw plus is daar met 2jaar abbo nogal duur, krijgt 89 korting, Dat verdien ik met sim-only dubbel en dwars terug.
Een combo moet t.o.v. los wel 100 per jaar opbrengen of meer, niet 89 per 2 jaar.
Ik zat ook al te kijken naar t-mobile maar die prijzen zijn daar nogal een beetje duur idd.. maar ik wou zelf liever weg van t-mobile dus overgestapt naar hi en dat was velen malen voordeliger..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06 14:25
Molybdenum schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:02:
Ik ga hem denk ik bij WereldTelefoons bestellen. 1-2 dagen levertijd.
€515

Iemand ervaring met deze winkel?

http://www.wereld-telefoons.nl/motorolamilestone.html
Ik weet niet waarom maar die site komt niet echt betrouwbaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb hem ook binnen. Hing net aan de telefoon met iemand van Expansys (vrijdag had ik volgens mij ook die droogkloot :P) toen ik zag dat er geantwoord was op een mailtje dat ik gisteren had gestuurd. Blijkbaar had mijn collega het pakketje vanochtend al aangenomen.

Hij hangt nu met USB aan mijn Windows 7 x64 laptop. De meegeleverde drivers willen niet installeren.

Helaas wordt mijn GPRS bundel pas de 28e geactiveerd, werkt WIFI al een tijdje niet goed meer op mijn werk en kan hij niet verbinden met een ad-hoc netwerk. :( Heb nu dus een Smartphone zonder internet ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 15-12-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322226

Is het mogelijk om deze incl abbo aan te schaffen? En dan niet die van vodafone. Of moeten we nog even wachten voordat hij officieel naar NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Anoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:
Is het mogelijk om deze incl abbo aan te schaffen? En dan niet die van vodafone. Of moeten we nog even wachten voordat hij officieel naar NL komt?
Belsimpel biedt hem ook aan met andere abonnementen hoor.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Anoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:
Ja, http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/Motorola-Milestone dus, zie paar posts hierboven.

Anyway, net even een mailtje gestuurd naar BelSimpel over het flinke verschil in korting tussen de providers, of beter gezegt: het gebrek aan korting bij T Mobile. Ik wil namelijk het liefste gewoon verlengen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vunzz op 15-12-2009 15:36 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

daar heeft belsimpel toch niks over te zeggen. Overigens vond ik t-mobile de laatste jaren al vrij duur geworden. Een paar jaar terug waren ze nog zeer voordelig. Ze strooien niet meer met kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
rav994 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:11:
[...]

Ik weet niet waarom maar die site komt niet echt betrouwbaar over.
De voorwaarden staan niet op hun site, dat is wel vreemd. Die krijg ik opgestuurd in de loop van de dag, zo beloofde de directeur me.

Als ik daar ga kopen, dan wel via mijn CC, dat is tenminste verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Vunzz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:36:
[...]

Ja, http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/Motorola-Milestone dus, zie paar posts hierboven.

Anyway, net even een mailtje gestuurd naar BelSimpel over het flinke verschil in korting tussen de providers, of beter gezegt: het gebrek aan korting bij T Mobile. Ik wil namelijk het liefste gewoon verlengen.
Ik kreeg al erg snel antwoord van BelSimpel:
Het is correct dat T-Mobile helaas geen mooie aanbieding kent in combinatie met de Motorola Milestone.
Dit is het gevolg van de vergoedingenstructuur die T-Mobile toepast. De Motorola Milestone is zo nieuw dat deze nog niet voorkomt in de bonusstructuur van T-Mobile.
De verwachting is wel dat dit in de toekomst zal veranderen, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk niet eerder dan 2010 doorgevoerd worden.
Indien u perse T-Mobile als provider wenst vragen wij u vriendelijk geduld te hebben. Mocht u geen voorkeur hebben voor een provider, dan kunt u bijvoorbeeld kijken naar het Vodafone Basis € 35,- abonnement in combinatie met Zorgeloos Mobiel Internet. Bij dit abonnement krijgt u de Motorola Milestone geheel gratis.
Helaas, ik mag al wel verlengen, maar mijn abonnement verloopt pas eind maart.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:35
Zit in precies dezelfde situatie als jou. Mijn contract bij T-Mobile loopt begin maart af. Erg jammer dat T-mobile nog geen korting geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar waarom moet je in Nederland zo'n duur abonnement nemen terwijl in Duitsland je er maar 2 tientjes per maand voor betaald? En weet iemand dan wanneer de prijzen een beetje naar beneden gaan? Want ik ben erg geinteresseer in het toestel maar mijn abbo loopt al op 7feb af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Bij mij was DHL ook vandaag langs geweest, alleen ik was werke :(, ik ga vragen of ze hem bij m,n ouders kunnen afleveren. Hij is er in ieder geval wel :) erg tevreden over expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:02
Anoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:44:
Maar waarom moet je in Nederland zo'n duur abonnement nemen terwijl in Duitsland je er maar 2 tientjes per maand voor betaald? En weet iemand dan wanneer de prijzen een beetje naar beneden gaan? Want ik ben erg geinteresseer in het toestel maar mijn abbo loopt al op 7feb af.
Die twee tientjes die je in Duitsland betaalt zijn puur en alleen voor het toestel zelf, wat ook logisch is natuurlijk; 20x24=480 euro, wat toch wel heel erg op de losse toestelprijs lijkt ;) Hier in Nederland zit je gok ik op 26-30 euro p/m waarbij je internet en 'n rits belminuten krijgt; probeer dat maar te vinden voor 'n tientje per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leftblank schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:58:
[...]

Die twee tientjes die je in Duitsland betaalt zijn puur en alleen voor het toestel zelf, wat ook logisch is natuurlijk; 20x24=480 euro, wat toch wel heel erg op de losse toestelprijs lijkt ;) Hier in Nederland zit je gok ik op 26-30 euro p/m waarbij je internet en 'n rits belminuten krijgt; probeer dat maar te vinden voor 'n tientje per maand.
Maar waar zie je dan 26 euro pm incl internet? Want ik wil een abbo van max 25 euro maar 26 is dan ook nog wel te overwegen. En dan max 80 euro voor het toestel bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'gok ik'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abezap
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 00:11
WTF mn touchscreen heeft het begeven, zat in de lader.. ik word gebeld en neem gewoon op, daarna wil ik wat anders doen en mijn gesture code opgeven om uit de screensaver t ekomen... en nu werkt hij niet meer... grr google here i come

adendum;

alles geprobeerd, kabel weer inpluggen kabel verwisselen usb/ac, soft reset, uiteindelijk een hard reset gedaan in de wetenschap dat ik alle apps en dergelijke kwijt ben, maar nog steeds geen touchscreen response..
^*#%$#@&^*(@)@*&(@*&*(@&#$*#(*$(*)&@)^$# en potveredriedubbeltjes

[ Voor 38% gewijzigd door abezap op 15-12-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Mensen die expansys hebbe besteld zit er wel een NL of engels talige handleiding bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinsa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:41:
Mensen die expansys hebbe besteld zit er wel een NL of engels talige handleiding bij ?
Ik weet er niet zoveel van hoor maar die kan je misschien gewoon van de website downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:03

GieltjE

Niks te zien...

Bij belsimpel lijkt het de UK versie te zijn, hoop dat deze dan dus ook engels is (of mindstends zo in te stellen quote: "Het toestel beschikt helaas niet over de Nederlandse taal, maar wel over Engels, Duits, Spaans, Frans en Italiaans. ").
Moet alleen nog even narekenen welk abonnement ik exact nodig heb. Heeft iemand een idee of ik naderhand ook kan upgraden in abbonement?
edit: volgends belsimpel komt de eerste batch vrijdag binnen maar was de schatting dat deze al vrij snel op zou zijn

[ Voor 13% gewijzigd door GieltjE op 15-12-2009 20:12 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abezap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:
WTF mn touchscreen heeft het begeven, zat in de lader.. ik word gebeld en neem gewoon op, daarna wil ik wat anders doen en mijn gesture code opgeven om uit de screensaver t ekomen... en nu werkt hij niet meer... grr google here i come

adendum;

alles geprobeerd, kabel weer inpluggen kabel verwisselen usb/ac, soft reset, uiteindelijk een hard reset gedaan in de wetenschap dat ik alle apps en dergelijke kwijt ben, maar nog steeds geen touchscreen response..
^*#%$#@&^*(@)@*&(@*&*(@&#$*#(*$(*)&@)^$# en potveredriedubbeltjes
Motorola Milestone (Droid) ;)
Pinsa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:41:
Motorola Milestone (Droid) ;) en dan beetje foto's zoeken =)

Handleidingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

GieltjE schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:56:
Bij belsimpel lijkt het de UK versie te zijn, hoop dat deze dan dus ook engels is (of mindstends zo in te stellen quote: "Het toestel beschikt helaas niet over de Nederlandse taal, maar wel over Engels, Duits, Spaans, Frans en Italiaans. ").
Moet alleen nog even narekenen welk abonnement ik exact nodig heb. Heeft iemand een idee of ik naderhand ook kan upgraden in abbonement?
edit: volgends belsimpel komt de eerste batch vrijdag binnen maar was de schatting dat deze al vrij snel op zou zijn
Dat is de eerst volgende batch, eerste batch hebben ze al uitgestuurd. Bij die tweede batch zit ik ook, had gister iemand aan de telefoon die zei dat die batch van vrijdag ook al bijna allemaal gereserveerd zijn..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 13:42
Heeft iemand het al binnen? Zo ja, zou je aub een leuke review willen schrijven?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Lisadr schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:26:
Heeft iemand het al binnen? Zo ja, zou je aub een leuke review willen schrijven?
Check dit topic eens...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede reviews kun je pas maken na een weekje gebruik vind ik, de rest is allemaal 'ik wil de eerste zijn'
Hier is die binnen hoor, bevalt perfect en alles werkt smooth, is mooi geintegreerd en netjes afgewerkt.. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje wat niet heel erg met de telefoon te maken heeft hoor maar ik stel hem toch even: Als je een abonnement afsluit voor deze telefoon dus laten we zeggen een 25euro abbo en een onbeperkt internet abonnement is het dan mogelijk om de kosten van het internet abonnement af te trekken van de belminuten dus dat je gewoon 25 euro p/m betaald maar dat je dan 15 euro over houdt aan belminuten? En hou je dan wel de korting?

Heeft iemand hier ervaring mee? Want bij orange kon dat wel namelijk maar dat bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Anoniem: 322226 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:32:
Even een vraagje wat niet heel erg met de telefoon te maken heeft hoor maar ik stel hem toch even: Als je een abonnement afsluit voor deze telefoon dus laten we zeggen een 25euro abbo en een onbeperkt internet abonnement is het dan mogelijk om de kosten van het internet abonnement af te trekken van de belminuten dus dat je gewoon 25 euro p/m betaald maar dat je dan 15 euro over houdt aan belminuten? En hou je dan wel de korting?

Heeft iemand hier ervaring mee? Want bij orange kon dat wel namelijk maar dat bestaat niet meer.
Tja zal van aanbieder afhangen, zit nu bij T-mobile en daar hebben een aantal sim-only abo's (die je sowieso moet willen bij de milestone) een 2-jarig voordeelsim 150+100sms is 7,25 en als je daar 2 jaar WnW+ bij neemt kom je op 14,95, ben je voor 23 klaar.
Ik ga misschien voor 1 jaar en ben voor ongeveer 25 klaar.
Maar ik ben redelijk tevreden met TM, als je een andere aanbieder zoekt is het anders natuurlijk.

Ik heb het gister in de TM-shop nagevraagd v.w.b. incidenteel laptop-gebruik: het wordt gedoogd. Ik had PIT waarbij het gewoonweg werd toegestaan(met lage snelheid).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Waarom moet je een SIM-only abonnement willen bij de Milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loekie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:40:
[...]

Tja zal van aanbieder afhangen, zit nu bij T-mobile en daar hebben een aantal sim-only abo's (die je sowieso moet willen bij de milestone) een 2-jarig voordeelsim 150+100sms is 7,25 en als je daar 2 jaar WnW+ bij neemt kom je op 14,95, ben je voor 23 klaar.
Ik ga misschien voor 1 jaar en ben voor ongeveer 25 klaar.
Maar ik ben redelijk tevreden met TM, als je een andere aanbieder zoekt is het anders natuurlijk.

Ik heb het gister in de TM-shop nagevraagd v.w.b. incidenteel laptop-gebruik: het wordt gedoogd. Ik had PIT waarbij het gewoonweg werd toegestaan(met lage snelheid).
Waarom wil je zo nodig sim only bij de milestone dan? Want ik wil graag een abbo+telefoon want anders ben ik 500euro voor de telefoon kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
@hierboven: nuancering, dit is icm TM, dat abbo van vodafone ziet er wel redelijk uit, maar de klantenservice is op z'n minst minder handig te noemen gezien eerder data-abonnement.
Daarnaast houd ik niet van 2 jaarsabonnementen wegens het grote tijdsbestek waarin dienstverlening nogal stevig kan veranderen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Zojuist de mijne besteld op belsimpel met vodafone 2jaar, nu maar hopen dat mijn schatting qua kosten goed zit. (en dat alles spoedig/goed verloopt).
Nog een tip voor de mensen die gaan bestellen bij belsimpel gebruik de actiecode: "telecomvergelijker" scheelt je €9,50 verzendkosten.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooli
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 19:20
GieltjE schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:29:
Zojuist de mijne besteld op belsimpel met vodafone 2jaar, nu maar hopen dat mijn schatting qua kosten goed zit. (en dat alles spoedig/goed verloopt).
Nog een tip voor de mensen die gaan bestellen bij belsimpel gebruik de actiecode: "telecomvergelijker" scheelt je €9,50 verzendkosten.
Verdorie!
Net besteld bij Belsimpel, via de telefoon. Volgende keer eerst dit topic checken.

Overigens zij de klantenservice meneer dat ze maandag een nieuwe lading zouden krijgen en dat ik m dan nog voor de kerst zou ontvangen, mits ik alle formulieren direct terug zou sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Anoniem: 322226 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]

Waarom wil je zo nodig sim only bij de milestone dan? Want ik wil graag een abbo+telefoon want anders ben ik 500euro voor de telefoon kwijt.
Zelfs met abbonement ben je er nog aardig wat voor kwijt, ik heb hem nu met 2 jarig abbonement (300min (die elke maand bijna op) of 600sms) en ben e45 in de maand kwijt (incl internet) zonder verdere kosten voor de telefoon. (eerste 6 maanden korting (36.3 * 6) + ( 45 * 18) = 1027.8, waarbij internet zouzo bij elke provider €10,- in de maand is). Dat is dus nog steeds een boel maar er zit weinig anders op.
Hooli schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:58:
[...]
Verdorie!
Net besteld bij Belsimpel, via de telefoon. Volgende keer eerst dit topic checken.

Overigens zij de klantenservice meneer dat ze maandag een nieuwe lading zouden krijgen en dat ik m dan nog voor de kerst zou ontvangen, mits ik alle formulieren direct terug zou sturen.
Zou wel leuk zijn als hij inderdaad maandag al verstuurd worden _/-\o_, heb net mijn bevestiging per mail ontvangen (dat het contract ontvangen is, welke best netjes is).
Moet echt een nieuwe telefoon aangezien de huidige het leven heeft gelaten (aan en uit knop is volledig gesloopt), daar ga ik een provisorische knop op proberen te solderen waarna (mits succesvol) het mijn gps word.

[ Voor 30% gewijzigd door GieltjE op 16-12-2009 15:21 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-05 20:45
Na het checken van dit topic zonk mij de moed een beetje in de schoenen wat betreft bestellen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb er vanmorgen een bij expansys besteld, en hij is nu al onderweg. Naar verwachting wordt hij morgen afgeleverd!

Nu ben ik alleen nog op zoek naar zo'n dock. Expansys heeft die voorlopig niet, en na eerdere slechte ervaringen bestel ik geen dingen meer die winkels niet op voorraad hebben. Heeft al iemand zo'n ding al kunnen bemachtigen danwel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54
hmm apart...heb gisterochtend besteld by expansys via creditcard (toen nog 33 op voorraad)...vanmorgen kreeg ik info dat adres niet geverifieerd kon worden, via amex achterhaald waar probleem zat...terug contact met expansys, alles geregeld alleen nu is ie opeens niet meer leverbaar (althans 3dgn leverancier)....

beetje jammer want de man aan de telefoon zei dat het wel goed kwam en ze er nog genoeg hadden liggen vanmorgen (en ik in veronderstelling was dat telefoon wel label ''gereserveerd'' zou krijgen al bij mn bestelling gisterochtend..quess not ;)

collega wel happy...die krijgt morgen zn HTC hd2 (zelfde bestelling bij expansys)

status *geupdate* van 3-> 4dagen gegaan :( ...beetje jammer eigenlijk

[ Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 16-12-2009 16:04 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Over docks heb ik nog niets gehoord, maar ik kan me voorstellen dat Ebay USA hier uitkomst biedt. Het toestel is daar mateloos populair dus accessoires zullen ze zeker aanbieden.

Motorola heeft iig de Milestone Multimedia Station. Die kan je vast ergens krijgen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste