Ladies and Gentlemen,
we've got him!!!
Nu uitpakken en spelen
we've got him!!!
Nu uitpakken en spelen
Pics or it didn't happenRonR schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:48:
Ladies and Gentlemen,
we've got him!!!
Nu uitpakken en spelen
Dat is niet ontopic, dat is namelijk hierzo: Accessoires voor de Motorola MilestoneTr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:39:
Ontopic:
Heeft iemand het Multimedia Dock al in een Duitse winkel gespot?
Expansys is weer zichzelf wat betreft levertijd en Amazon.co.uk lijkt ze niet te leveren.
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 09:57 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hey, terug je bed in. Was jij niet 'hondsberoerd'CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:49:
[...]
Dat is niet ontopic, dat is namelijk hierzo: Accessoires voor de Motorola Milestone![]()
Op eBay staan ze voor 33,- euro inclusief verzending uit Amerika, mooie prijs vind ik zelf!
En mensen die 'm binnenkrijgen kunnen hun ervaringen mooi hier kwijt: Motorola Milestone (Droid)
Anoniem: 334226
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja vinden jullie het ook niet appart dat CLB "ziek" is op de dag dat zijn telefoon aankomt? Hij heeft zeker geen last van nierstones maar van milestones!! ;-). Allen veel plezier met de telefoon. Hopelijk kan ik morgen ook mijn ervaringen rapporteren hiero. Ennuh CLB beterschap!Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:56:
Hey, terug je bed in. Was jij niet 'hondsberoerd'
flickr - WOT Profile - Game PC
Kan denk beter hier: Motorola Milestone (Droid)RonR schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:05:
ter info:
de A853 wordt door windows 7 standaard niet herkend.
hier kun je de drivers downloaden, werkt perfect:
http://www.motorola.com/c...0VgnVCM1000008806b00aRCRD
Gizzy schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:15:
Ja vinden jullie het ook niet appart dat CLB "ziek" is op de dag dat zijn telefoon aankomt? Hij heeft zeker geen last van nierstones maar van milestones!! ;-). Allen veel plezier met de telefoon. Hopelijk kan ik morgen ook mijn ervaringen rapporteren hiero. Ennuh CLB beterschap!
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 10:26 ]
Toch komt mijn UPS pakje uit Montpellier, via Marseille, Marignane (nooit van gehoord) en Keulen.CLB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:54:
En jij hebt de hele tijd al gekke berichtgeving met je 'schwarz' enzo.. Zelf denk ik uit FR --> DHL / uit UK --> UPS
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Dat is k*t, dan zou ik zo snel mogelijk bellen om ervoor te zorgen dat hij morgen niet nog een keer aangeboden wordt maar dat je hem zelf haalt.3dmaster schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:17:
AAARrrgg. DHL langs geweest, niemand open gedaan volgens de tracer, terwijl mijn broertje thuis is. Die luiaard lag nog in bed
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 14-12-2009 11:46 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ja dat heeft geen zin meer he..CLB schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:06:
Bellen naar DHL, dan zorgen dat je nummer van chauffeur krijgt en er achteraan!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik heb precies hetzelfde.. ik heb hierover zondag een mail gestuurd naar eXpansys met de vraag mij te voorzien van het track&trace nummer. Ik heb hier geen reactie op gehad, daarom vanmorgen telefonische contact opgenomen... ze konden in het systeem mijn track&trace nummer niet vinden.djazete schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:44:
Hm. Ik heb geen DHL link op mijn status pagina van Expansys... Hij is zaterdag verwerkt. Zijn er meer die dat ook hebben en bij wie hij toch in de route zat? Of is mijne nog niet aangeboden aan DHL soms..? Ik ben benieuwd...
[ Voor 2% gewijzigd door MadRettoR op 14-12-2009 12:24 . Reden: vraagje erbij gezet ]
Volgens de T&T status: "signed for": ja, er moet getekend worden bij aflevering. (edit: maar dat kan een huisgenoot inderdaad gewoon doen)MadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:18:
[...]
Ik heb precies hetzelfde.. ik heb hierover zondag een mail gestuurd naar eXpansys met de vraag mij te voorzien van het track&trace nummer. Ik heb hier geen reactie op gehad, daarom vanmorgen telefonische contact opgenomen... ze konden in het systeem mijn track&trace nummer niet vinden.![]()
Daarna contact gezocht met DHL.. die konden op mijn postcode niets in het systeem vinden, maar dat zou kunnen omdat niet alle systemen van DHL op postcode uit te lezen zijn. Wel zei de meneer dat het voor degene die het pakketje verstuurd heel makkelijk is om het track&trace nummer op te vragen.
Weer een mailtje gestuurd aan eXpansys... ik wil z.s.m. het track&trace nummer hebben.
Moet er getekend (handtekening) worden bij aflevering?
Yes, maar staat niet specifiek op een naam.. Dus je moeder / zusje kan ook gewoon tekenen volgens mij!MadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:18:
Moet er getekend (handtekening) worden bij aflevering?
Ik zie inderdaad dat Ampburner1 hem al zou moeten hebben ontvangen.sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:08:
Ik zie @ Google Docs dat een SET-klant ook al heeft ontvangen.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Mijn foon is volgens T&T sinds 12 Dec 2009 05:46 in Birmingham. Deze melding zag ik overigens pas vanochtend voor het eerst. Zou Interlink Express/DPD in het weekend dan echt niets hebben gedaan? De foon die bij Clove is besteld is ook al bezorgd, dat betekent dat 2 van de 5 UK orders al zijn bezorgd.Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:06:
[...]
Ik zie inderdaad dat Ampburner1 hem al zou moeten hebben ontvangen.
Toch betwijfel ik dit omdat de rest nog ergens in Birmingham rondhangt
Ampburner1: update?
[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 14-12-2009 13:12 ]
Hm. Interessant.. Ik heb ook gemaild, nog geen antwoord. Ben benieuwd of ie in de route zit bij jou. Keep me postedMadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:18:
[...]
Ik heb precies hetzelfde.. ik heb hierover zondag een mail gestuurd naar eXpansys met de vraag mij te voorzien van het track&trace nummer. Ik heb hier geen reactie op gehad, daarom vanmorgen telefonische contact opgenomen... ze konden in het systeem mijn track&trace nummer niet vinden.![]()
Daarna contact gezocht met DHL.. die konden op mijn postcode niets in het systeem vinden, maar dat zou kunnen omdat niet alle systemen van DHL op postcode uit te lezen zijn. Wel zei de meneer dat het voor degene die het pakketje verstuurd heel makkelijk is om het track&trace nummer op te vragen.
Weer een mailtje gestuurd aan eXpansys... ik wil z.s.m. het track&trace nummer hebben.
Ik heb geen flauw idee, maar volgens de medewerkster van DPD in NL werken zij niet in het weekend. (sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:10:
[...]
Mijn foon is volgens T&T sinds 12 Dec 2009 05:46 in Birmingham. Deze melding zag ik overigens pas vanochtend voor het eerst. Zou Interlink Express/DPD in het weekend dan echt niets hebben gedaan? De foon die bij Clove is besteld is ook al bezorgd, dat betekent dat 2 van de 5 UK orders al zijn bezorgd.
Anoniem: 174991
Same here. Heb eXpansys gemaild met vraag over verzending.djazete schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:44:
Hm. Ik heb geen DHL link op mijn status pagina van Expansys... Hij is zaterdag verwerkt. Zijn er meer die dat ook hebben en bij wie hij toch in de route zat? Of is mijne nog niet aangeboden aan DHL soms..? Ik ben benieuwd...
Als Interlink Express de boel in het weekend of vannacht nog bij DPD heeft afgeleverd, dan zou DPD het vandaag al kunnen gaan bezorgen. Bij DHL zijn de pakketten ook vannacht gearriveerd @ Amsterdam.Tr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:16:
[...]
Ik heb geen flauw idee, maar volgens de medewerkster van DPD in NL werken zij niet in het weekend. ()
Dus dat zou betekenen dat zij de pakketten maandag 14 december binnen krijgen en dat ze dinsdag de 15e pas op een eerste run gaan.
snirpsnirp
Same here. Heb eXpansys gemaild met vraag over verzending.
Ik heb reactie van eXpansys terug:djazete
Hm. Interessant.. Ik heb ook gemaild, nog geen antwoord. Ben benieuwd of ie in de route zit bij jou. Keep me posted
Tsja. Nou goed dan kan ik gewoon weer geconcentreerd werkenGeachte klant,
Het is aangeboden bij DHL, echter door een technisch probleem bij hun vestiging in Zuid Frankrijk Zaterdag is het niet vertrokken, en is er geen track and trace nummer, deze zal vanavond beschikbaar komen.
Ach, ze communiceren aardig en zijn nu eenmaal afhankelijk van andere partijen. Heb als brakke student ook met een koeriersbakkie getourd. Er blijft weleens een vergeten pakketje slingeren, auto's krijgen pech, worden leeggeroofd of rijden met open schuifdeur rond. Dat was ik, dus.Jammer, had het idee dat eXpansys in tegenstelling tot de shopreviews hier op tweakers.net hun leven gebeterd hadden. Er blijkt toch nog een hoop fout te gaan...
[ Voor 42% gewijzigd door Sebazzz op 14-12-2009 19:04 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Anoniem: 69767
MGSNK schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:51:
Mn Milestone is binnen!
Vanavond rond 6 met DHL gebeld, die zitten bij mij om de hoek.
Kom m direct ophalen nadat de wagen weer in huis was, fantastische service van DHL!
Dus om 7 uur was ie werkend.
werkend:
Documents-to-go
Co-pilot (nog niet GPS uitgeprobeerd)
Touchdown (niet uitgeprobeerd, gewone Exchange werkte ook..!)
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Anoniem: 204635
update: nog niets ontvangen, maar geen paniek, ik verwacht hem morgenochtend op kantoorTr1gg3R schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:06:
[...]
Ik zie inderdaad dat Ampburner1 hem al zou moeten hebben ontvangen.
Toch betwijfel ik dit omdat de rest nog ergens in Birmingham rondhangt
Ampburner1: update?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 204635 op 14-12-2009 23:06 ]
Vliegtuig is sneller, maar heeft geloof ik wel veel overhead door de hoeveel packages die vervoerd worden.magiel schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:54:
Zat op googlemaps al uit te rekenen hoe lang de rit van Marseille naar Eindhoven duurt met een vrachtwagen
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Morgenochtend op kantoor? Jij bent erg optimistisch, of werk je bij DPD dat je het daar op kantoor ontvangt?Anoniem: 204635 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:05:
[...]
update: nog niets ontvangen, maar geen paniek, ik verwacht hem morgenochtend op kantoor
interlink tracking zegt trouwens nog steeds 12 Dec 2009 05:46 Birmingham International Hub - In Transit
[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 14-12-2009 23:24 ]
Anoniem: 204635
sylvesterrr schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:24:
[...]
Morgenochtend op kantoor? Jij bent erg optimistisch, of werk je bij DPD dat je het daar op kantoor ontvangt?
Het pakketje is nog niet gescand in NL, dus ik vrees dat we morgen ook niet kunnen genieten van de Milestone. Ik kan sowieso niet genieten, ben snotverkouden, heb koorts en hoofdpijn.CLB, thnx voor de Milestone koorts!Dit virus schijnt nogal besmettelijk te zijn...
Grr, zojuist is de tijd bij "Departed Facility in Marseilles" aangepast van 21:** naar 23:24Sebazzz schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:11:
[...]
Vliegtuig is sneller, maar heeft geloof ik wel veel overhead door de hoeveel packages die vervoerd worden.
[ Voor 16% gewijzigd door magiel op 14-12-2009 23:50 ]
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Jup. Expansys zou inderdaad vannacht T&T erbij zetten. Echter, er staat nog niets op de tracking pagina van hun zelf. Ben dus weer vol verwachting vandaag....MadRettoR schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:18:
@djazete
@Raider87
@snirpsnirp
Volgens mij zitten wij (misschien meer hier) in hetzelfde schuitje.. Ons was levering maandag toegezegd maar door een fout in la France mogen wij 'm morgen verwachten. Ook jullie hebben hebben geen track&trace nummer op de persoonlijke site van eXpansys staan. In een mail aan mij (en nog meer van jullie) zegt eXpansys dat vanavond ons track&trace nummer komt te staan...
Laten we elkaar even op de hoogte houden.. Ik heb iig ook nog niets op mijn site staan..
Anoniem: 333408
En hier is de taal van het toestel wel in het Nederlands staat op de website. Kan iemand bevestigen of dit ook daadwerkelijk kan?murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:47:
Nou, kleine dubbele posting (ik had dit topic over het hoofd gezien), zoals ik ook al zei in het Motorola Milestone topic:
De Motorola Milestone is nu ook in combinatie met een abonnement gratis te verkrijgen in NL. Namelijk bij Belsimpel. Ik neem aan dat hij dan ook in de pricewatch gaat verschijnen aangezien Belsimpel hier met veel toestellen wel in staat.
Los kost bij daar € 540,-.
Motorola Milestone @ Belsimpel
Zojuist een mail verstuurd met de vraag waar een en ander blijft. Mij is gisteren telefonisch toegezegd dat dezelfde avond het trackingnummer op de website zou zijn en aflevering vandaag zou plaatsvinden.djazete schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:07:
[...]
Jup. Expansys zou inderdaad vannacht T&T erbij zetten. Echter, er staat nog niets op de tracking pagina van hun zelf. Ben dus weer vol verwachting vandaag....
Zal wel goedkomen. Geduld=schone zaak.
Nee, sorry, helaas is voor zover ik het weet het toestel wel Engels! (officieel 'Eurospecs')lauw8 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:12:
[...]
En hier is de taal van het toestel wel in het Nederlands staat op de website. Kan iemand bevestigen of dit ook daadwerkelijk kan?
Ik vanmorgen gebeld met eXpansys en konden nu inneens wel mijn T&T nummer doorgeven.. en inderdaad hij komt vandaag aan. Toevallig heb ik een maatje die werkt bij DHL, dus die heeft even geregeld dat hij niet bij thuis maar vanmiddag bij mij op kantoor geleverd wordt..djazete schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:08:
Goed nieuws voor de mensen zonder T&T: de mijne is zojuist gearriveerd. Met midday sending voor 12u.
Dus goed bezig daar bij expansys wat mij betref!
Bwahahaha..Toenk
De gast die daar aan de telefoon zit heeft echt de communicatieve vaardigheden van een lauwe lasagne.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Anoniem: 333408
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 333408 op 15-12-2009 12:27 ]
Bedankt heb hem daar besteld! Goedkoper uit dan los kopen en sim only.murphsy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:47:
Nou, kleine dubbele posting (ik had dit topic over het hoofd gezien), zoals ik ook al zei in het Motorola Milestone topic:
De Motorola Milestone is nu ook in combinatie met een abonnement gratis te verkrijgen in NL. Namelijk bij Belsimpel. Ik neem aan dat hij dan ook in de pricewatch gaat verschijnen aangezien Belsimpel hier met veel toestellen wel in staat.
Los kost bij daar € 540,-.
Motorola Milestone @ Belsimpel
HOI.
hmmm, mijn combo van relax + wnw plus is daar met 2jaar abbo nogal duur, krijgt 89 korting, Dat verdien ik met sim-only dubbel en dwars terug.Bananenspin schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:46:
[...]
Bedankt heb hem daar besteld! Goedkoper uit dan los kopen en sim only.
Ik zat ook al te kijken naar t-mobile maar die prijzen zijn daar nogal een beetje duur idd.. maar ik wou zelf liever weg van t-mobile dus overgestapt naar hi en dat was velen malen voordeliger..Loekie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:56:
[...]
hmmm, mijn combo van relax + wnw plus is daar met 2jaar abbo nogal duur, krijgt 89 korting, Dat verdien ik met sim-only dubbel en dwars terug.
Een combo moet t.o.v. los wel 100 per jaar opbrengen of meer, niet 89 per 2 jaar.
HOI.
Ik weet niet waarom maar die site komt niet echt betrouwbaar over.Molybdenum schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:02:
Ik ga hem denk ik bij WereldTelefoons bestellen. 1-2 dagen levertijd.
€515
Iemand ervaring met deze winkel?
http://www.wereld-telefoons.nl/motorolamilestone.html
[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 15-12-2009 14:57 ]
Anoniem: 322226
Belsimpel biedt hem ook aan met andere abonnementen hoor.Anoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:
Is het mogelijk om deze incl abbo aan te schaffen? En dan niet die van vodafone. Of moeten we nog even wachten voordat hij officieel naar NL komt?
HOI.
Ja, http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/Motorola-Milestone dus, zie paar posts hierboven.Anoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:
Is het mogelijk om deze incl abbo aan te schaffen? En dan niet die van vodafone. Of moeten we nog even wachten voordat hij officieel naar NL komt?
[ Voor 9% gewijzigd door Vunzz op 15-12-2009 15:36 ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Anoniem: 81768
De voorwaarden staan niet op hun site, dat is wel vreemd. Die krijg ik opgestuurd in de loop van de dag, zo beloofde de directeur me.rav994 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:11:
[...]
Ik weet niet waarom maar die site komt niet echt betrouwbaar over.
Ik kreeg al erg snel antwoord van BelSimpel:Vunzz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:36:
[...]
Ja, http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/Motorola-Milestone dus, zie paar posts hierboven.
Anyway, net even een mailtje gestuurd naar BelSimpel over het flinke verschil in korting tussen de providers, of beter gezegt: het gebrek aan korting bij T Mobile. Ik wil namelijk het liefste gewoon verlengen.
Helaas, ik mag al wel verlengen, maar mijn abonnement verloopt pas eind maart.Het is correct dat T-Mobile helaas geen mooie aanbieding kent in combinatie met de Motorola Milestone.
Dit is het gevolg van de vergoedingenstructuur die T-Mobile toepast. De Motorola Milestone is zo nieuw dat deze nog niet voorkomt in de bonusstructuur van T-Mobile.
De verwachting is wel dat dit in de toekomst zal veranderen, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk niet eerder dan 2010 doorgevoerd worden.
Indien u perse T-Mobile als provider wenst vragen wij u vriendelijk geduld te hebben. Mocht u geen voorkeur hebben voor een provider, dan kunt u bijvoorbeeld kijken naar het Vodafone Basis € 35,- abonnement in combinatie met Zorgeloos Mobiel Internet. Bij dit abonnement krijgt u de Motorola Milestone geheel gratis.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Die twee tientjes die je in Duitsland betaalt zijn puur en alleen voor het toestel zelf, wat ook logisch is natuurlijk; 20x24=480 euro, wat toch wel heel erg op de losse toestelprijs lijktAnoniem: 322226 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:44:
Maar waarom moet je in Nederland zo'n duur abonnement nemen terwijl in Duitsland je er maar 2 tientjes per maand voor betaald? En weet iemand dan wanneer de prijzen een beetje naar beneden gaan? Want ik ben erg geinteresseer in het toestel maar mijn abbo loopt al op 7feb af.
Maar waar zie je dan 26 euro pm incl internet? Want ik wil een abbo van max 25 euro maar 26 is dan ook nog wel te overwegen. En dan max 80 euro voor het toestel bijbetalen.Leftblank schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:58:
[...]
Die twee tientjes die je in Duitsland betaalt zijn puur en alleen voor het toestel zelf, wat ook logisch is natuurlijk; 20x24=480 euro, wat toch wel heel erg op de losse toestelprijs lijktHier in Nederland zit je gok ik op 26-30 euro p/m waarbij je internet en 'n rits belminuten krijgt; probeer dat maar te vinden voor 'n tientje per maand.
[ Voor 38% gewijzigd door abezap op 15-12-2009 19:20 ]
Ik weet er niet zoveel van hoor maar die kan je misschien gewoon van de website downloaden?Pinsa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:41:
Mensen die expansys hebbe besteld zit er wel een NL of engels talige handleiding bij ?
[ Voor 13% gewijzigd door GieltjE op 15-12-2009 20:12 ]
Hell / 0
Motorola Milestone (Droid)abezap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:
WTF mn touchscreen heeft het begeven, zat in de lader.. ik word gebeld en neem gewoon op, daarna wil ik wat anders doen en mijn gesture code opgeven om uit de screensaver t ekomen... en nu werkt hij niet meer... grr google here i come
adendum;
alles geprobeerd, kabel weer inpluggen kabel verwisselen usb/ac, soft reset, uiteindelijk een hard reset gedaan in de wetenschap dat ik alle apps en dergelijke kwijt ben, maar nog steeds geen touchscreen response..
^*#%$#@&^*(@)@*&(@*&*(@&#$*#(*$(*)&@)^$# en potveredriedubbeltjes
Motorola Milestone (Droid)Pinsa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:41:
Mensen die expansys hebbe besteld zit er wel een NL of engels talige handleiding bij ?
Dat is de eerst volgende batch, eerste batch hebben ze al uitgestuurd. Bij die tweede batch zit ik ook, had gister iemand aan de telefoon die zei dat die batch van vrijdag ook al bijna allemaal gereserveerd zijn..GieltjE schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:56:
Bij belsimpel lijkt het de UK versie te zijn, hoop dat deze dan dus ook engels is (of mindstends zo in te stellen quote: "Het toestel beschikt helaas niet over de Nederlandse taal, maar wel over Engels, Duits, Spaans, Frans en Italiaans. ").
Moet alleen nog even narekenen welk abonnement ik exact nodig heb. Heeft iemand een idee of ik naderhand ook kan upgraden in abbonement?
edit: volgends belsimpel komt de eerste batch vrijdag binnen maar was de schatting dat deze al vrij snel op zou zijn
HOI.
GoT, You have to love it!
Check dit topic eens...Lisadr schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:26:
Heeft iemand het al binnen? Zo ja, zou je aub een leuke review willen schrijven?
Tja zal van aanbieder afhangen, zit nu bij T-mobile en daar hebben een aantal sim-only abo's (die je sowieso moet willen bij de milestone) een 2-jarig voordeelsim 150+100sms is 7,25 en als je daar 2 jaar WnW+ bij neemt kom je op 14,95, ben je voor 23 klaar.Anoniem: 322226 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:32:
Even een vraagje wat niet heel erg met de telefoon te maken heeft hoor maar ik stel hem toch even: Als je een abonnement afsluit voor deze telefoon dus laten we zeggen een 25euro abbo en een onbeperkt internet abonnement is het dan mogelijk om de kosten van het internet abonnement af te trekken van de belminuten dus dat je gewoon 25 euro p/m betaald maar dat je dan 15 euro over houdt aan belminuten? En hou je dan wel de korting?
Heeft iemand hier ervaring mee? Want bij orange kon dat wel namelijk maar dat bestaat niet meer.
Waarom wil je zo nodig sim only bij de milestone dan? Want ik wil graag een abbo+telefoon want anders ben ik 500euro voor de telefoon kwijt.Loekie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:40:
[...]
Tja zal van aanbieder afhangen, zit nu bij T-mobile en daar hebben een aantal sim-only abo's (die je sowieso moet willen bij de milestone) een 2-jarig voordeelsim 150+100sms is 7,25 en als je daar 2 jaar WnW+ bij neemt kom je op 14,95, ben je voor 23 klaar.
Ik ga misschien voor 1 jaar en ben voor ongeveer 25 klaar.
Maar ik ben redelijk tevreden met TM, als je een andere aanbieder zoekt is het anders natuurlijk.
Ik heb het gister in de TM-shop nagevraagd v.w.b. incidenteel laptop-gebruik: het wordt gedoogd. Ik had PIT waarbij het gewoonweg werd toegestaan(met lage snelheid).
Hell / 0
Verdorie!GieltjE schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:29:
Zojuist de mijne besteld op belsimpel met vodafone 2jaar, nu maar hopen dat mijn schatting qua kosten goed zit. (en dat alles spoedig/goed verloopt).
Nog een tip voor de mensen die gaan bestellen bij belsimpel gebruik de actiecode: "telecomvergelijker" scheelt je €9,50 verzendkosten.
Zelfs met abbonement ben je er nog aardig wat voor kwijt, ik heb hem nu met 2 jarig abbonement (300min (die elke maand bijna op) of 600sms) en ben e45 in de maand kwijt (incl internet) zonder verdere kosten voor de telefoon. (eerste 6 maanden korting (36.3 * 6) + ( 45 * 18) = 1027.8, waarbij internet zouzo bij elke provider €10,- in de maand is). Dat is dus nog steeds een boel maar er zit weinig anders op.Anoniem: 322226 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]
Waarom wil je zo nodig sim only bij de milestone dan? Want ik wil graag een abbo+telefoon want anders ben ik 500euro voor de telefoon kwijt.
Zou wel leuk zijn als hij inderdaad maandag al verstuurd wordenHooli schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:58:
[...]
Verdorie!
Net besteld bij Belsimpel, via de telefoon. Volgende keer eerst dit topic checken.
Overigens zij de klantenservice meneer dat ze maandag een nieuwe lading zouden krijgen en dat ik m dan nog voor de kerst zou ontvangen, mits ik alle formulieren direct terug zou sturen.
[ Voor 30% gewijzigd door GieltjE op 16-12-2009 15:21 ]
Hell / 0
[ Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 16-12-2009 16:04 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq