vannacht was het nog de 2de... overwoog al om woensdag ff naar hoofddorp te gaan om hem op te halen
Dat heb ik gezegd n.a.v. een telefoontje met Expansys. Het is maar goed dat ik daar de bestelling niet heb gedaan dan. Blijkt maar weer dat direct contact zelfs geen zekerheid meer biedt.mcvos schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:07:
Wie beweerde nou dat 2 december 99% zeker was bij expansys? Ze hebben het bijgesteld naar 7 december:
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=190229
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Zou het kunnen zijn dat de voorraad die ze voor 2 december verwachtten intussen volledig gepreordered is? Dan zou ik de mijne misschien nog wel volgende week kunnen krijgen. Maar anders koop ik misschien toch liever uit Duitsland. Is goedkoper en ik heb hem eerder. Die Y-Z verwisseling kan ik wel mee leven.
Als je je toetsenbord op Engels zet zal je onscreen toetsenbord Qwerty. Je fysieke toetsenbord zal waarschijnlijk ook werken als Qwerty dus als je als op z drukt krijg je een y en als je op y drukt een z.mcvos schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:37:
Die Y-Z verwisseling kan ik wel mee leven.
Maarja als je dat niet erg vind gewoon kopen want hij is gewoon verkrijgbaar. Je hoeft zelfs geeneens een microusb adapter te halen.
Ikzelf heb hem gepreordered bij Clove kreeg dit bericht terug nadat je hem niet meer kon preorderen. Petje af trouwens voor de customer service kreeg een email terug in een half uur dit geeft mij altijd veel vertrouwen in een bedrijf.
Thank you for the email.
We will still be able to fulfil your order for the Motorola Milestone, as you placed a pre-order with us.
Regards
Sales Team
Clove Technology
Heeft iemand zijn Milestone al van Handyattacke gekregen? Ik wil hem daar wel bestellen, maar ze accepteren geen credit card en ik moet kennelijk via ouderwetse bankoverschrijving betalen. Toch een tikje eigenaardig, en ik vind vooruit betalen toch ook wel een tikje eng.
Wel besteld, nog niet gekregen. Woensdag het geld overgemaakt. Vanmorgen een mailtje gekregen dat de betaling is ontvangen, en dat mijn bestelling is vrijgegeven om te verzenden. Wanneer mijn bestelling aan het koeriersbedrijf is overhandigd word ik op de hoogte gesteld. Ik zal dan een mailtje krijgen met de gegevens van het pakketje waarmee ik het kan volgen. Ik verwacht dat ik dat mailtje morgen krijg (als ze in het weekend werken i.i.g.), en hoop de Moto uiterlijk woensdag wel te ontvangen, als alles volgens plan gaat. Kijkende naar verzendingen van handyattacke.de op het Samsung Galaxy forum, zal het ongeveer in deze tijdspanne plaatsvinden.mcvos schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:13:
Heeft iemand zijn Milestone al van Handyattacke gekregen? Ik wil hem daar wel bestellen, maar ze accepteren geen credit card en ik moet kennelijk via ouderwetse bankoverschrijving betalen. Toch een tikje eigenaardig, en ik vind vooruit betalen toch ook wel een tikje eng.
Ik was in het begin ook vrij huiverig om zomaar ff zo'n smak geld van te voren de grens over te sturen. Maar gezien de positieve recensies van handyattacke.de zit het wel snor, denk ik.
Ik heb net het geld overgemaakt naar Handyattacke.de. Ik ben dus benieuwd. Maandag geld binnen daar dus theoretisch zou ik hem woensdag kunnen hebben
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
http://www.electricpig.co...ola-milestone-hitting-uk/
Exclusiviteit voor Expansys in de UK. En een release op 7 december. Dat zou verklaren waarom de Expansys in Nederland het toestel ook heeft staan. Vraag me af of ze dan ook daadwerkelijk kunnen leveren, maar hierdoor zou de release gelijktijdig in Nederland plaats kunnen vinden.
Exclusiviteit voor Expansys in de UK. En een release op 7 december. Dat zou verklaren waarom de Expansys in Nederland het toestel ook heeft staan. Vraag me af of ze dan ook daadwerkelijk kunnen leveren, maar hierdoor zou de release gelijktijdig in Nederland plaats kunnen vinden.
Nou hopelijk gaan ze hier in NL niet van die geintjes uithalen want van een prijs van 495 euro word ik niet vrolijk als je hem in Duitsland voor minder van een operator kan kopen (die doorgaans al niet de goedkoopste zijn). Al die belachelijke exclusiviteitscontracten.. concurrentie gaarne.
Heb de 24e geld over gemaakt; kreeg de 26e bevestiging dat het geld binnen is en ging nog dezelfde dag de deur uit. Volgens de track&trace zit 'ie nog in Duitsland op het moment, houd je op de hoogte (als dat mag, vorige keer dat ik dit poste werd 't weggehaald)mcvos schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:13:
Dat betekend dus webservice, gelukkig.CLB schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:35:
Ja dan is het wel een verhaal van een algemene server en maakt de provider niet uit denk ik.
Ten eerste begreep ik niet 1,2,3 dat het om een unbranded toestel ging, ten tweede is dit zeker niet het
goede topic om dit te bespreken en ten derde een update via het netwerk of via Wi-Fi, wat maakt dat uit.
Back on topic: Iemand ehnig idee wanneer het ding in Spanje geleverd zou worden, ik ga daar volgende week heen en zou dan evt daar m'n slag willen slaan...
werkt dus niet zie de post van CLB in de andere draad..coramoor schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:01:
[...]
Als je je toetsenbord op Engels zet zal je onscreen toetsenbord Qwerty. Je fysieke toetsenbord zal waarschijnlijk ook werken als Qwerty dus als je als op z drukt krijg je een y en als je op y drukt een z.
[b][message=33006446,noline]
[...]
Geen goede quote.. Maar dat werkt waarschijnlijk dus wel zo inderdaad. Zelf niet kunnen testen,
maar via het forum van Android-Hilfe te horen gekregen. Op Studentmobiel heb ik trouwens nog niks gezien.. Nu hij zo dichtbij is wil ik 'm wel zo snel mogelijk hebben!
maar via het forum van Android-Hilfe te horen gekregen. Op Studentmobiel heb ik trouwens nog niks gezien.. Nu hij zo dichtbij is wil ik 'm wel zo snel mogelijk hebben!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 273928
Het is in ieder geval duidelijk dat ALS het toestel naar NL komt het moeilijk te krijgen zal zijn, veel webwinkels zullen de milestone niet gaan leveren en andere winkels zoals de belcompany ook niet. Ze verkopen stomweg gewoon geen motorola..
Heeft inmiddels al iemand de milestone van Handyattacke.de? In eerdere berichten begreep ik dat een aantal leden hem hier gisteren hadden verwacht.
Heeft inmiddels al iemand de milestone van Handyattacke.de? In eerdere berichten begreep ik dat een aantal leden hem hier gisteren hadden verwacht.
Dus is het nou zo dat het fysieke qwertz-toetsenbord zich niet als qwerty gedraagt als je hem op US zet? Dat zou wel erg jammer zijn. En ook een beetje gek. Je zou toch denken dat ie hardwarematig hetzelfde is gewired als de Britse Milestone, en dat toetsenbord van taalinstellingen komt.
Ik denk dat ik 'm gewoon bij Expansys.nl ga bestellen voor ongeveer €505 incl. verzendkosten. Die paar tientjes extra heb ik er wel voor over om 'm zo snel mogelijk in huis te hebben.
Op studentmobiel staat hij nu wel, alleen nog geen verwachte datum oid.CLB schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 05:33:
Geen goede quote.. Maar dat werkt waarschijnlijk dus wel zo inderdaad. Zelf niet kunnen testen, maar via het forum van Android-Hilfe te horen gekregen. Op Studentmobiel heb ik trouwens nog niks gezien.. Nu hij zo dichtbij is wil ik 'm wel zo snel mogelijk hebben!
To dare is to do
Verwijderd
Ik wordt eigenlijk nog iedere dag enthousiaster over de Droid. Ik zat net ff weer te lezen in de Palm Pre draad hier, maar de bouwkwaliteit van dat apparaat is om te huilen (het OS is wel okay) en de N900 weet ik na talk.maemo.org zeker dat ik wacht op release 6 aangezien die veel features nog mist en wsl. ook niet geupgrade kan worden naar 6.
Hopelijk krijgt iemand de Droid hier snel in handen.
Klopt inderdaad =)mcvos schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:30:
Dus is het nou zo dat het fysieke qwertz-toetsenbord zich niet als qwerty gedraagt als je hem op US zet? Dat zou wel erg jammer zijn. En ook een beetje gek. Je zou toch denken dat ie hardwarematig hetzelfde is gewired als de Britse Milestone, en dat toetsenbord van taalinstellingen komt.
Zou ik 'm nog eerder importeren, Expansys staat bekend om het tig keer verschuiven van data!sylvesterrr schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:56:
Ik denk dat ik 'm gewoon bij Expansys.nl ga bestellen voor ongeveer €505 incl. verzendkosten.
Die paar tientjes extra heb ik er wel voor over om 'm zo snel mogelijk in huis te hebben.
Linkje? Ik vind hem niet...Slaapje schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:23:
Op studentmobiel staat hij nu wel, alleen nog geen verwachte datum oid.
Ajaa: CLB in "Motorola Milestone (Droid)"Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:25:

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 28-11-2009 13:29 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
To dare is to do
Crap, niet eens een prijs.. wil best even wachten en iets meer betalen, maar wil 'm wel voor de kerst hebben.
Ja eigenlijk is het gewoon helemaal niets wat ze weten, maar goed het is meer dan helemaal geen melding
To dare is to do
Balen. De internationalisatie van dat ding valt dus een beetje tegen. Het lijkt me dat dit toch softwarematig te overriden zou moeten zijn, maar om daar nou direkt al in te gaan hacken... misschien wacht ik dan toch maar liever op expansys.
Ik zoek gewoon de verkeerde telefoons uit, sinds januari al aan het wachten op de Palm Pre, komt dat ding hier niet, komt de Milestone in beeld, ga ik daar voor! Komt de Milestone hier niet echt uit.. Hoe moeilijk moet het allemaal zijn?
Anoniem: 328750
Hier (in Spanje) is er nog geen nieuws, geruchten gaan dat het in ieder geval niet voor 2010 zal zijnIemand ehnig idee wanneer het ding in Spanje geleverd zou worden, ik ga daar volgende week heen en zou dan evt daar m'n slag willen slaan...
Anoniem: 324833
Haha je bent niet de enige hoor. Nederland is wat dat betreft vrij slecht, altijd de laatste of gewoon helemaal niet. De Milestone heeft wel als voordeel dat die simlock vrij is, de Palm Pre volgens mij niet. Als je hem importeert+simonly dan ben je niet eens heel veel meer kwijt dan met abbo. Dus kopen dat ding voordat ze weer met een nieuwe telefoon komen die hier niet uit gaat komen.Anoniem: 273928 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:46:
Ik zoek gewoon de verkeerde telefoons uit, sinds januari al aan het wachten op de Palm Pre, komt dat ding hier niet, komt de Milestone in beeld, ga ik daar voor! Komt de Milestone hier niet echt uit.. Hoe moeilijk moet het allemaal zijn?
Heeft er iemand ervaring met de amerikaanse versie (de droid dus) Doet deze het in europa? Ze hebben daar andere gsm freq als hier en de eu frequenties staan niet aangegeven op de site. Kan je dit omzetten of upgraden.
Ik kan aan een unlockte komen, maar wil hem natuurlijk wel gebuiken...
Nee, dat gaat niet werken. Ze hebben daar een CDMA versie, wij hier de GSM variant. Dat is onderling niet uitwisselbaar.rentes schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:41:
Heeft er iemand ervaring met de amerikaanse versie (de droid dus) Doet deze het in europa? Ze hebben daar andere gsm freq als hier en de eu frequenties staan niet aangegeven op de site. Kan je dit omzetten of upgraden.
offtopic:
Je vraag had btw ook beter hier gekund: Motorola Milestone (Droid)
Je vraag had btw ook beter hier gekund: Motorola Milestone (Droid)
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Hmmm, maar eens even zien dan, eens kijken of het zonder simlock kan.Anoniem: 328750 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:16:
[...]
Hier (in Spanje) is er nog geen nieuws, geruchten gaan dat het in ieder geval niet voor 2010 zal zijn
Anders kan m'n vriendin het wellicht even regelen...
Verwijderd
Anoniem: 273928 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:46:
ik ben ook al ruim een jaar verliefd op webOs / palm pre maar heb uiteindelijk met pijn in mijn hart besloten dat ik niet afhankelijk wil zijn van een bedrijf wat niet actief is (dwz support) in Nederland. Dus toen voor de droid gekozen.
krijg je dit....
nouja, waarschijnlijk volgende week dus de droid via grijze import bestellen. Persoonlijk wil ik zelf even de ervaringen van anderen bij diverse webshops afwachten.
Ik heb supertrader even gecontact, over het aanschaffen van 5 Milestones en wat dat qua korting gaat brengen.
Mocht dat leuk zijn zal ik even een thread starten op IA.net aangezien dat op Tweakers.net niet toegestaan is.
Mocht dat leuk zijn zal ik even een thread starten op IA.net aangezien dat op Tweakers.net niet toegestaan is.
Quote:Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:17:
[...]
meldt zich
ik ben ook al ruim een jaar verliefd op webOs / palm pre maar heb uiteindelijk met pijn in mijn hart besloten dat ik niet afhankelijk wil zijn van een bedrijf wat niet actief is (dwz support) in Nederland. Dus toen voor de droid gekozen.
krijg je dit....
nouja, waarschijnlijk volgende week dus de droid via grijze import bestellen. Persoonlijk wil ik zelf even de ervaringen van anderen bij diverse webshops afwachten.
"ik ben ook al ruim een jaar verliefd op webOs / palm pre maar heb uiteindelijk met pijn in mijn hart besloten dat ik niet afhankelijk wil zijn van een bedrijf wat niet actief is (dwz support) in Nederland"
Loop je met de Milestone straks misschien ook niet dit risico omdat Motorola het toestel niet in Nederland gaat uitbrengen?
Of is nog niet bekend of de Milestone wel of niet naar Nederland komt ?
Want voor een nieuwe firmware of firmware aanpassing ben je toch van Motorola afhankelijk , toch ?
Of komen die van Google?Maar dan nog moet Motorola toch de drivers etc. toevoegen.
M.b.t. de Nederlandse taal die zit zeker standaard in Android 2.0 ?
En dan zou je updates dus van Motorola Duitsland of Motorola UK kunnen downloaden.
De Droid (US versie) is anders omdat niet alles multi touch is (schijnt dat het iets met Apple us te maken heeft) en dus is de firmware van de Droid niet identiek aan die van de Milestone.
Wel een mazzel dat hier in Europa wel alles mutitouch is.
[ Voor 14% gewijzigd door janzeeschuimers op 29-11-2009 18:28 ]
Nederlands zit er standaard in, dus zo afhankelijk ben je niet van Motorola; die zullen toch wel patches en updates uitbrengen voor toestellen in de UK/Duitsland en die lekken hoe dan ook wel uitjanzeeschuimers schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:14:
Loop je met de Milestone straks misschien ook niet dit risico omdat Motorola het toestel niet in Nederland gaat uitbrengen?
Want voor een nieuwe firmware of firmware aanpassing ben je toch van Motorola afhankelijk , toch ?
Of komen die van Google?Maar dan nog moet Motorola toch de drivers etc. toevoegen.
M.b.t. de Nederlandse taal die zit zeker standaard in Android 2.0 ?
Want met name de cam zou volgens de berichten wel een update kunnen gebruiken.Focussen duurt lang en ik neem aan dat dit een software probleempje is en geen hardware probleem.Voor de rest lijkt me de Milestone een zeer goed toestel.Leftblank schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:24:
[...]
Nederlands zit er standaard in, dus zo afhankelijk ben je niet van Motorola; die zullen toch wel patches en updates uitbrengen voor toestellen in de UK/Duitsland en die lekken hoe dan ook wel uit
Hopelijk krijgen morgen de eersten hun milestone van Handyattacke.be, dus ik ben zeer benieuwd of dat allemaal goed is bevallen, dan zal ik volgen.
Laat je het ons hier dan wel even weten? Eventueel ben ik geinteresseerdCLB schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:11:
Ik heb supertrader even gecontact, over het aanschaffen van 5 Milestones en wat dat qua korting gaat brengen.
Verwijderd
Klopt, maar rond de Pre hoor ik enge verhalen over de hardware die niet robuust zou zijn (oreo effect) en ik durf dat ding niet aan te schaffen zonder goede support. Qua hardware heb ik dan wat meer vertrouwen in motorola, vooral ook omdat de droid een metalen body heeft. Ik heb een fijner gevoel bij motorola op dit moment. Toch blijft het m/i raar dat alles in Nederland blijkbaar zo moeilijk is.Quote:
"ik ben ook al ruim een jaar verliefd op webOs / palm pre maar heb uiteindelijk met pijn in mijn hart besloten dat ik niet afhankelijk wil zijn van een bedrijf wat niet actief is (dwz support) in Nederland"
Of is nog niet bekend of de Milestone wel of niet naar Nederland komt ?
Wat betreft de software - ik ben (was) in de veronderstelling dat al het android spul via google gaat. Je zit dan inderdaad eventueel alleen met firmware.
Bij Palm heb je toch het risico dat de WebOs devices het commericieel niet redden en dat web os als een nachtkaars uitgaat. Android is op dit moment volwassener en heeft de steun van google.
Ik geef het toe, eigenlijk wil ik een pre, maar het risico is me te groot. Voor mijn gevoel is dat bij het importeren van een droid een stuk minder, maar het blijft een risico
@CLB - ben ook geinteresseerd!
Laat het inderdaad even hier weten CLB..
@ Ampburner1
Een college van mij heeft de Palm Pre via een duitse webshop gekocht. Hij is nu retour omdat het toestel half kapot is.. het scherm wiebelt ontzettend als hij uitgeschoven is. Maar goed een webshop doet er dus wel wat aan
@ Ampburner1
Een college van mij heeft de Palm Pre via een duitse webshop gekocht. Hij is nu retour omdat het toestel half kapot is.. het scherm wiebelt ontzettend als hij uitgeschoven is. Maar goed een webshop doet er dus wel wat aan
HOI.
Iemand hiermee bekend?
http://www.mobilesphonesd...MILESTONE-Unlocked/Detail
Staat op available. 300 dollar.
Als ik naar de About us kijk, dan is het een club uit de UK. Maar niet helemaal duidelijk waarom die prijs zo laag ligt en waarom die in dollars is uitgedrukt.
Als ik naar de About us kijk, dan is het een club uit de UK. Maar niet helemaal duidelijk waarom die prijs zo laag ligt en waarom die in dollars is uitgedrukt.
Lijkt me een scam, een iphone 3Gs kost bij die toko ook maar $300. Als het te mooi is om waar te zijn is dat het nietMolybdenum schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:36:
Iemand hiermee bekend?
Hier niet, aangezien Tweakers.net dat niet toelaat..Bananenspin schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:17:
Laat het inderdaad even hier weten CLB..
Ik ben op tig verschillende manieren bereikbaar en momenteel zijn er 7 gegadigden (inclusief mijzelf)
Zou leuk zijn als een order van 10 stuks (inclusief wat accessoires) een leuke prijs zou gaan brengen.
Jahoor, genoeg =)Molybdenum schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:36:
Iemand hiermee bekend?
Klinkt inderdaad te goed om waar te zijn, dus zal het ook wel zo.Fumasu schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:44:
[...]
Lijkt me een scam, een iphone 3Gs kost bij die toko ook maar $300. Als het te mooi is om waar te zijn is dat het niet
Ben eens wat op zoek gegaan naar deze website, maar kom er niet veel verder mee.
Het enige wat ik vind is een Frans forumdraadje dat er naar verwijst.
Via die site kom ik vervolgens ook bij de webshop www.bestshopcentre.com, welke de milestone voor $340,- aanbied.
De website lijken verdacht veel op elkaar en zijn niet betrouwbaar in mijn ogen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat men daar nog over nadenkt ook zeg...
Zelf wil ik 'm bestellen bij Superetrader.co.uk aangezien ik daar simpel met PayPal kan betalen.
Totale kosten voor 1 Milestone komen dan op £445,- oftewel zo'n €500,- Alleen ik wacht nog op de mail van hen of ze wat aan de prijs kunnen doen als ik er meer bestel.. Zou leuk zijn natuurlijk als er wat afgaat bij meer stuks!
Achja heb er alvast 1 besteld inclusief een dock, dan zien we wel hoe of wat...
Zelf wil ik 'm bestellen bij Superetrader.co.uk aangezien ik daar simpel met PayPal kan betalen.
Totale kosten voor 1 Milestone komen dan op £445,- oftewel zo'n €500,- Alleen ik wacht nog op de mail van hen of ze wat aan de prijs kunnen doen als ik er meer bestel.. Zou leuk zijn natuurlijk als er wat afgaat bij meer stuks!
[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 30-11-2009 13:35 ]
Verwijderd
Ik heb hem gepreordered bij expansys NL. voor die paar tientjes en een week langer wachten bestel ik hem het lieftst gewoon bij een NL winkel met querty toetsenbord.
Ik krijg nu echter een mailtje dat ik mijn ID en creditcard moet scannen en uploaden naar hun website. Dat vind ik toch een beetje vreemd. Ik heb al zo vaak dingen online besteld maar dat hoefde tot nu toe nooit. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik krijg nu echter een mailtje dat ik mijn ID en creditcard moet scannen en uploaden naar hun website. Dat vind ik toch een beetje vreemd. Ik heb al zo vaak dingen online besteld maar dat hoefde tot nu toe nooit. Heeft iemand daar ervaring mee?
1. Expansys importeert al z'n zut uit verschillende landen en levert het uit in NL, dat is wat anders dan een NL winkel
2. Engeland heeft ook QWERTY toetsenborden, alleen Duitsland heeft QWERTZ
3. Dat is in dit topic en andere topics al vaker aangehaald, oftewel ze hebben heel je identiteit
2. Engeland heeft ook QWERTY toetsenborden, alleen Duitsland heeft QWERTZ
3. Dat is in dit topic en andere topics al vaker aangehaald, oftewel ze hebben heel je identiteit
Expansys beschouwt zich trouwens niet als een Nederlandse webshop.
1.2 Land van aankoop
Klanten die via de Nederlandse Site van eXpansys bestellen, kopen in Frankrijk en zijn daarom ook voorgelegd aan de Franse Wet. Op deze Algemene Voorwaarden en de Overeenkomst is Franse recht van toepassing. In geval van een geschil, zullen de partijen trachten deze door minnelijk overleg op te lossen.
Ik heb daar ook wel interesse in. Moet ik wel eerst m'n ouders overhalen dat ik hem überhaupt mag kopen (ook als 20 jarige houd ik ze graag te vriend)CLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:44:
Over Expansys trouwens: "Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning kunt u bellen met Benjamin op +31 (0) 208 908 003."
Joolee schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:35:
Over Expansys trouwens: Zakelijke klanten:
En wat maakt hun dat uit dan? Zolang ze 20 mobieltjes in één keer kunnen verkopen zijn ze misschien wel te porren voor korting.
Misschien ben ik te para wat dit betreft maar no way dus dat welke webshop dan ook een scan van een ID-bewijs en mijn creditcard krijgt. Een afschrift van mijn creditcard met adres daarop etc. mogen ze hebben maar zelfs daarop zou ik nog enkele dingen blurren.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:05:
Ik heb hem gepreordered bij expansys NL. voor die paar tientjes en een week langer wachten bestel ik hem het lieftst gewoon bij een NL winkel met querty toetsenbord.
Administratie, net of een particulier even een lading telefoontjes besteldJoolee schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:12:
En wat maakt hun dat uit dan?
Expansys = not doneZolang ze 20 mobieltjes in één keer kunnen verkopen zijn ze misschien wel te porren voor korting.

Hoe bedoel je? Not done, ze hebben geen zin om een setje telefoons in een keer te verkopen?
@hieronder: Aha duidelijk, dat idee had ik al een beetje
@hieronder: Aha duidelijk, dat idee had ik al een beetje
[ Voor 24% gewijzigd door Gizzy op 30-11-2009 15:52 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
- Expansys is geen Nederlands bedrijf
- Expansys verschuift en verschuift en verschuift leverdata
- Expansys is een winkel die voor mij zodoende 'not done' is
Poolse pressrelease?
- Expansys verschuift en verschuift en verschuift leverdata
- Expansys is een winkel die voor mij zodoende 'not done' is
Poolse pressrelease?
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 30-11-2009 15:37 ]
Zie ik het nu goed, hebben ze in Polen wel gewoon Qwerty?
Edit: Was even een aanname.
[ Voor 70% gewijzigd door Gizzy op 30-11-2009 16:11 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Plaatje wat er bij staat is gewoon van de Milestone met QWERTY.
Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij daarmee ook geleverd zal worden..
Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij daarmee ook geleverd zal worden..
Idem, alleen nog op zoek naar het Motorola Dock. Tips?CLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:44:
Hopelijk gaan er 7 december een stapel pakketjes de deur uit.
Ben wel benieuwd of dit niet ook zo'n drama als de N900 && Leveringen gaat worden
Hier klikken of hier kijken: Accessoires voor de Motorola MilestoneTr1gg3R schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:37:
Idem, alleen nog op zoek naar het Motorola Dock. Tips?
N900 had ik ook als een van de eersteBen wel benieuwd of dit niet ook zo'n drama als de N900 && Leveringen gaat worden
Nice, de N900 staat ook nog op de short-listCLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:44:
[...]
Hier klikken of hier kijken: Accessoires voor de Motorola Milestone
[...]
N900 had ik ook als een van de eerste
nee, dat dock bedoel ik niet. Ik vind dat model lelijk

Ik zoek een shop welke het officiele Motorola Dock verkoopt.
Zullen wel op eBay staan =)
Nope, niet kunnen vinden, op Duitse websites kan ik hem ook niet 1, 2, 3 vinden, misschien is de dock alleen nog maar in de US te verkrijgen?CLB schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:40:
Zullen wel op eBay staan =)
De voortzetting van deze conversatie kan hierzo plaatsvinden: Accessoires voor de Motorola Milestone
Verwijderd
nouja dan sluit ik me maar aanAchja heb er alvast 1 besteld inclusief een dock, dan zien we wel hoe of wat...
HA! We kunnen wel een Poll maken ;-)Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:59:
[...]
nouja dan sluit ik me maar aanBestelling geplaatst.
- Pre-order ja/nee
- UK of DE
Hopelijk heeft SuperETrader genoeg voorraad op de 7e. (
Volgens reviews gaat expansys soms tamelijk slordig om met geld en andere zaken. Ik heb er dus enige spijt van dat ik ze mijn creditcard gegevens heb gegeven. En toen ze om paspoort en scans van credit card vroegen, was ik eigenlijk direkt afgehaakt.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:05:
Maar ondanks de verschoven datum op hun website beweren ze wel dat ze verwachten dat mijn Milestone nog steeds op 2 december de deur uit gaat. Ik heb dus met ze afgesproken dat ik bij aflevering betaal. Kost wat extra, maar als ik hem daardoor snel krijg, heb ik dat er wel voor over.
Mja, en nou lees ik hier weer dat expansys helemaal geen Nederlandse shop is. Kan ik hem dan dus niet verzekeren? Wat moet ik straks als ik een probleem heb? Juist daarvoor wil ik best die paar tientjes extra aan een Nederlandse webshop betalen. Als ik dat voordeel kwijt ben, begin ik toch weer een beetje te twijfelen (voor de zoveelste keer).
De bug is al gevonden door iemand van Google. De autofocus maakt gebruik van een timestamp, alleen er gaat iets mis met een singed/unsigned int waar dat in staat, waardoor de bug om en om 24,7 dagen optreedt en daarna weer 24,7 dagen mysterieus vedwenen is. Tot 11 december zullen we er geen last van hebben, daarna tot in het nieuwe jaar weer wel, maar hopelijk is er voor die tijd een fix.janzeeschuimers schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:35:
Want met name de cam zou volgens de berichten wel een update kunnen gebruiken.Focussen duurt lang en ik neem aan dat dit een software probleempje is en geen hardware probleem.Voor de rest lijkt me de Milestone een zeer goed toestel.
Expansys heeft aangegeven korting te willen geven, dus ik ga met een aantal mensen bestellen. Ik wil geen geld in beheer nemen of een inkoopactie organiseren. Puur korting voor een groep regelen.
Voor zover ik weet kan dat uberhaupt niet, aangezien het toestel een buitenlands toestel is.mcvos schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:11:
Mja, en nou lees ik hier weer dat expansys helemaal geen Nederlandse shop is. Kan ik hem dan dus niet verzekeren? Wat moet ik straks als ik een probleem heb? Juist daarvoor wil ik best die paar tientjes extra aan een Nederlandse webshop betalen. Als ik dat voordeel kwijt ben, begin ik toch weer een beetje te twijfelen (voor de zoveelste keer).
En als je 'm wil verzekeren moet je de IMEI en dergelijke doorgeven wat dus geen NL IMEI-nummer is..
Jij hebt het over een andere bug =)De bug is al gevonden door iemand van Google. De autofocus maakt gebruik van een timestamp, alleen er gaat iets mis met een singed/unsigned int waar dat in staat, waardoor de bug om en om 24,7 dagen optreedt en daarna weer 24,7 dagen mysterieus vedwenen is. Tot 11 december zullen we er geen last van hebben, daarna tot in het nieuwe jaar weer wel, maar hopelijk is er voor die tijd een fix.
Ook in zo'n 'goede' periode kon de Moto Droid nauwelijks focussen.
Dit komt omdat er over de lens een plasticje zit met een olie-achtige substantie.
Eraf halen, goed schoonmaken en goed focussen en mooie foto's maken dus
Ik had met mijn ongeduldige hoofd een mailtje gestuurd naar mijn Duitse vrienden bij Handyattacke.de wanneer ze van plan waren mijn Moto op te sturen. Want ik hoorde maar niets van ze. Dit kreeg ik terug:
Dear Mr van Loon,
we expect a delivery of the Motorola Milestone (Droid) this week.
Für weitere Fragen steht Ihnen unser Team gerne zur Verfügung!
Mit freundlichen Grüßen
Christin Schreiber
HANDYATTACKE.DE
Blijkt dus dat ze hem niet eens op voorraad hebben.
Op de site staat toch wel degelijk 'lieferbar'. Vind dit wel een beetje misleidend. Nog ff geduld hebben!
Dear Mr van Loon,
we expect a delivery of the Motorola Milestone (Droid) this week.
Für weitere Fragen steht Ihnen unser Team gerne zur Verfügung!
Mit freundlichen Grüßen
Christin Schreiber
HANDYATTACKE.DE
Blijkt dus dat ze hem niet eens op voorraad hebben.
Hmm dat is wel beetje balen zeg... g'luck
hmm.. Da's inderdaad wel erg klote...
Typhone heeft 'm ook (al) op de site staan.. en dat is wel redelijk goede winkel. Prijs nog onbekend =)
Doe je dit ook samen met CLB? Grotere groep lijkt me natuurlijk nog beterkeel schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:04:
Expansys heeft aangegeven korting te willen geven, dus ik ga met een aantal mensen bestellen. Ik wil geen geld in beheer nemen of een inkoopactie organiseren. Puur korting voor een groep regelen.
HOI.
Dat is nice, toch maar eens gaan informeren dan. Ik werk Part-time bij The Phone House (TPH), en aangezien Typhone.nl eigendom is van TPH zal hij misschien ook in de winkel komen. Ondanks dat ik er nog niks over heb gehoord. Maarja dan zal het sowieso nog wel eventjes duren want de N900 krijgen wij ook pas eind december begin januari.CLB schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:52:
Typhone heeft 'm ook (al) op de site staan.. en dat is wel redelijk goede winkel. Prijs nog onbekend =)
Bij Expansys ga ik geen zaken doen =)
Hmm, morgen zie ik m'n ex (die in Cambridge woont) weer eens. Even met haar overleggen of zij eentje voor mij kan kopen over een week of twee en op kan sturen
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Weet je gelijk hoe ze over je denkt als je een Romeinse mijlsteen met strafport ontvangt.
Reden temeer om haar "satisfied" achter te latenVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:11:
Weet je gelijk hoe ze over je denkt als je een Romeinse mijlsteen met strafport ontvangt.
Vandaag in een Hi winkel geweest en (eigenlijk tegen beter weten in) gevraagd naar de verkopers verwachting voor wat betreft de Milestone.... en guess... Niet alleen wist hij direct welk toestel ik bedoelde en begon hij zelf ook te watertanden, hij vertelde dat Hi voorzichtig aan het kijken is naar de mogelijkheden het toestel te gaan leveren... "Slechts" een verkoper in een winkel, geen hoge pief ofzo, maar toch een bericht waar ik wat verbaasd van was... ben benieuwd!
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Zou mooi zijn, mag al anderhalf jaar mijn Hi-abonnement verlengen
.
Waarschijnlijk wil hij die telefoon ook graag hebben en heeft die voor zichzelf geïnformeerdObiter dictum schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:22:
[...]
Reden temeer om haar "satisfied" achter te laten.
Vandaag in een Hi winkel geweest en (eigenlijk tegen beter weten in) gevraagd naar de verkopers verwachting voor wat betreft de Milestone.... en guess... Niet alleen wist hij direct welk toestel ik bedoelde en begon hij zelf ook te watertanden, hij vertelde dat Hi voorzichtig aan het kijken is naar de mogelijkheden het toestel te gaan leveren... "Slechts" een verkoper in een winkel, geen hoge pief ofzo, maar toch een bericht waar ik wat verbaasd van was... ben benieuwd!
Maar voor mij hoeft geen provider hem te leveren. Ik hou toch niet van gebrande telefoons (of ze moeten er geen logo opplakken, dmv roms krijg je de branded software er toch wel af).. geef mij maar een gewone webshop.. en die komt er sowieso.
Had je achteraf dus beter nog een jaar simonly kunnen nemenMarcoC schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:19:
Zou mooi zijn, mag al anderhalf jaar mijn Hi-abonnement verlengen.
Ik mag ondertussen ook alweer 3 maanden verlengen.. tijd gaat snel
[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 01-12-2009 22:52 ]
Same here, ik mag mijn abonnement ook al 3 maanden verlengen. Maar tot nu toe ving ik bot bij de Hi winkel. Ze zeiden continu: "Motorola, nee dat leveren we al tijden niet meer. Dus denk niet dat dat toestel waar u het over heeft komt".
Maar goed, dat was meer iemand die er stond om uren te maken voor mijn gevoel.
Maar goed, dat was meer iemand die er stond om uren te maken voor mijn gevoel.
Excusses, even offtopic.
CLB; ik heb interesse in de inkoopactie (met kwantumkorting). Heb geen idee hoe je te bereiken..
CLB; ik heb interesse in de inkoopactie (met kwantumkorting). Heb geen idee hoe je te bereiken..
Vanaf 16 december is de telefoon ook leverbaar in Frankrijk, uiteraard met een Azerty toetsenbord dus lijkt me niet erg interessant, maar nu wordt het toch wel echt tijd dat ie ook in Nederland uit komt..
CLB schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:47:
En ik neem aan dat geen enkele retailer 'm in Nederland officieel gaat aanbieden:
Goedemiddag,
Helaas zullen wij dit toestel niet gaan leveren. In Nederland (Benelux) is geen officiële Motorola leverancier meer.
BelCompany koopt alleen toestellen in via Nederlandse leveranciers, wat betekent dat wij dus geen Motorola meer kunnen leveren.
Het zou kunnen dat het toestel bij andere winkels wel leverbaar wordt,
als zij wel vanuit het buitenland inkopen of importeren, maar helaas kunnen wij u hier geen verdere informatie over geven.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Customer Service
@CLB
Als alle grote keten/namen geen zaken doen met Motorola is er dus meer ruimte voor kleinere spelers om via grijze import ze te verkopen.
Als alle grote keten/namen geen zaken doen met Motorola is er dus meer ruimte voor kleinere spelers om via grijze import ze te verkopen.
GoT, You have to love it!
Dat klopt uiteraard, maar die zijn ook niet op hun achterste gevallen dus zullen de prijzen imho veel te hoog zijn voor hetgeen wat zij aanbieden: geimporteerde toestellen die gewoon simpelweg vanuit Engeland geimporteerd zijn. Er is nog niks bekend qua prijzen, maar ze doen er natuurlijk geen 10'tje bovenop qua winstmarge...
Ging de afgelopen jaren volgens mij ook niet echt goed met Motorola in de Benelux. Dus eigenlijk niet heel raar dat er geen officiële leverancier meer is.
Van Handyattacke.de (zojuist ontvangen):
Today we received your money, we will shipped the order as quickly as possible.
The Motorola Milestone is now out of stock, but we expect a new delivery within the next few days.
Beste Thieu,
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat je interesse hebt in de Motorola Milestone mobiele telefoon. Helaas is het nog onbekend wanneer deze mobiele telefoon in Nederland wordt uitgebracht. Tevens is het ook onbekend of Hi deze mobiele telefoon opneemt in zijn assortiment.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hi
Dit spreekt Obiter dictum zijn post dan weer tegen. Maar ik blijf moed houden dat de telefoon ooit nog in Nederland gaat komen.
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat je interesse hebt in de Motorola Milestone mobiele telefoon. Helaas is het nog onbekend wanneer deze mobiele telefoon in Nederland wordt uitgebracht. Tevens is het ook onbekend of Hi deze mobiele telefoon opneemt in zijn assortiment.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hi
Dit spreekt Obiter dictum zijn post dan weer tegen. Maar ik blijf moed houden dat de telefoon ooit nog in Nederland gaat komen.
Via grijze import ja =)
De N900 was ook een twijfelpunt voor veel shops, en bij navraag werd er al snel gezegd dat hij minimaal besteld zou worden.
Maar uiteindelijk blijken nagenoeg alle mobileshops eieren te kiezen voor de centen, en staat hij in alle lijstjes normaal vermeld.
Er word internationaal ook meegekeken naar vraag, en door de vele (positieve) reviews zal de beslissing sneller in het voordeel vallen dan de "onbekende" motorola's uit het verleden
Maar uiteindelijk blijken nagenoeg alle mobileshops eieren te kiezen voor de centen, en staat hij in alle lijstjes normaal vermeld.
Er word internationaal ook meegekeken naar vraag, en door de vele (positieve) reviews zal de beslissing sneller in het voordeel vallen dan de "onbekende" motorola's uit het verleden
Ik heb het even nagevraagd op het hoofdkantoor, en kreeg als antwoord dat wij het toestel niet zullen gaan leveren. Dus TPH is dan ook net als de BC uitgesloten, helaas.
[ Voor 15% gewijzigd door KiefDelicious op 02-12-2009 15:08 ]
Kleine kans waarschijnlijk dat je het apparaat in Nederland zou kunnen verzekeren tegen water/val schade enzo?
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Pak de desbetreffende voorwaarden erbij van het bedrijf waar je hem wil gaan verzekeren zou ik zeggen.
Wat mijn eigen ervaringen zeggen, is dat het niet mogelijk is, omdat je een buitenlandse telefoon hebt =)
Wat mijn eigen ervaringen zeggen, is dat het niet mogelijk is, omdat je een buitenlandse telefoon hebt =)
@CLB inderdaad kan ik de telefoon bemachtigen via grijze import. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar een telecom bedrijf hier bij mij in de stad, maar daar heb ik nog reactie op gehad, waarin ik had gevraagd of hun de telefoon konden bemachtigen via grijze import. Hopelijk kan ik dan via hun wel garantie en verzekeren, aangezien dat best moeilijk is met zelf importeren. En ik heb zelf niet heel veel zin om 'moeilijk' te gaan doen.
)(#$)_(@#*$)_(*#$()*)(*(@#_#@
M'n order bij Superetrader.co.uk is gecancelled, aangezien m'n PayPal-adres niet verified is
Bestel al jaren via eBay muk, wat ik betaal met m'n PayPal-account.. En krijg nu opeens een email
dat buitenlandse bestellingen alleen via een bank-transfer betaald kunnen worden.. Niet gelezen, mooi balen.
Waarom laten ze me dan in godsnaam een heel formulier invullen met 'The Netherlands' en betalen via PP..
Nja ff kijken hoe of wat
Hmm geld is ook al gelijk teruggestort op de 30e... krijg ik nu pas notificatie van, hopelijk niet teveel verloren.
Maar ik ga hier denk mee meedoen:
M'n order bij Superetrader.co.uk is gecancelled, aangezien m'n PayPal-adres niet verified is

Bestel al jaren via eBay muk, wat ik betaal met m'n PayPal-account.. En krijg nu opeens een email
dat buitenlandse bestellingen alleen via een bank-transfer betaald kunnen worden.. Niet gelezen, mooi balen.
Waarom laten ze me dan in godsnaam een heel formulier invullen met 'The Netherlands' en betalen via PP..
Nja ff kijken hoe of wat

Hmm geld is ook al gelijk teruggestort op de 30e... krijg ik nu pas notificatie van, hopelijk niet teveel verloren.
Maar ik ga hier denk mee meedoen:
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:24:
Ik zie net dat Androidworld korting biedt op UK-imports van de Motorola Milestone
(€ 25,- korting om precies te zijn). Wie bestelt er mee?
Koop je Motorola Milestone/Droid via Androidworld met korting!
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 03-12-2009 11:27 ]