Dan moet je ze in de map dcim zetten op je milestone, dan worden ze meegenomen in de gallery. Heb ik gedaan met gedownloade foto's van mijn flickr pagina. Zorg ervoor dat ze een media extensie hebben zoals jpg oid, anders dan worden ze in het gallerij overzicht weet niet meegenomen.CLB schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:20:
Onvoorwaardelijk optimisme is dikke kul.. Ik heb niet voor niets Hero topic gemaakt, HD2 topics.. enzovoort.
Prachtige apparaten die ik inmiddels redelijk goed ken.. en met de Milestone erbij is die laatste perfect voor mij.
De discussie wat betreffende de GPU-acceleratie op de Milestone en het schokken en dergelijke.. vrij bashend.
Nog een vraagje. Ik heb enkele jaren lang SE's gebruikt en aangezien ik wel een snapshotman ben, heb ik zo'n 2GB aan foto's gemaakt. Is het mogelijk om die in dezelfde map te krijgen als waarin de Milestone de foto's zet? Zodat ik ze EN gewoon kan zie via de mediagallerij en de foto's die ik maak met de Milestone gewoon in dezelfde map komen? Ik kan natuurlijk een directory maken met 2GB aan SE foto's maar dat wil ik liever niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 16-12-2009 12:35 ]
flickr - WOT Profile - Game PC