Ik heb net een Sapphire HD5870 besteld bij Pixmania! Hij is nog op voorraad dus als je er een wil moet je nu bestellen. Gekozen voor een Kiala punt, als ik de coupon code wist had ik die wel even ingevuld
Google doet wonderen
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Ik kan mijn verzendwijze niet meer veranderen denk ik 
Geld is al overgemaakt.
Geld is al overgemaakt.
Ik hoop dat your-pc binnen een week of twee kan leveren 
Had Donderdag 't geld al overgemaakt.
(Sapphire 5850)
Had Donderdag 't geld al overgemaakt.
(Sapphire 5850)
[ Voor 8% gewijzigd door HATA28 op 17-01-2010 20:21 ]
Verwijderd
Vorige week was er een levering bij Tones waar mijn Sapphire HD5870 bijzat, en ik zie meer en meer winkels terug stock hebben.
Verwijderd
Ik heb eerst 2 weken op mijn kaart moeten wachten.
Toen ik deze eindelijk had had ik last van streepjesbehang en een ratelende koeler.
Dus op 20 december teruggestuurd.
Verwachte levertijd is nu 2 februari, nog even wachten dus...
Het is trouwen de Asus EAH5770 cloed die dus kapot is gegeaan en krijg er de Asus EAH5770 open voor terug. Ik had hem gekocht via 4launch (die waren het goedkoopste voor mijn complete pc)
Toen ik deze eindelijk had had ik last van streepjesbehang en een ratelende koeler.
Dus op 20 december teruggestuurd.
Verwachte levertijd is nu 2 februari, nog even wachten dus...
Het is trouwen de Asus EAH5770 cloed die dus kapot is gegeaan en krijg er de Asus EAH5770 open voor terug. Ik had hem gekocht via 4launch (die waren het goedkoopste voor mijn complete pc)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 20:04 ]
Verwijderd
Zo ongeveer een maand geleden heb ik een Sapphire HD5850 van Azerty gehad ( Ik weet niet of jij een HD5850 of 70 hebt ). Ik had 'm op 28 okt besteld. Waarschijnlijk stond je dus 1e op de lijst.X-Fire-X schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:35:
Vandaag nog maar eens gebeld met Azerty. Nog steeds kon men mij geen duidelijkheid verschaffen over een plaats in de wachtrij of een aannemelijke leveringsdatum. Na wachten sinds 30 okt de kaart daar geannuleerd en nu de hoofdprijs betaal bij Alternate. Maar heb geen zin om nog eens wellicht 2 maanden te moeten wachten tot hun leverancier ze eindelijk eens uitleverd. Had m;n hele machine daar RMA en heb deze dus terug laten sturen.
Ironische is dat ik de videokaart nu best eens 1 of 2 dagen sneller in huis heb dan de machine waar die in komt.
Noem winnaar wie je wilt, ik ben zo iig weer een gelukkig mens!
Klopt het dat de MSI HD5850 bij Zercom op voorraad is? (Of in elk geval binnen 3 werkdagen)
Met pixmania is de rma alleen niet zo leuk omdat ze alles uit frankfrijk halen oid. Dus stel je kaartje moet rma dan zit je een goeie tijd zonder.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Een Asus 5850, Sapphires zijn al langer binnen een week leverbaar.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:51:
[...]
Zo ongeveer een maand geleden heb ik een Sapphire HD5850 van Azerty gehad ( Ik weet niet of jij een HD5850 of 70 hebt ). Ik had 'm op 28 okt besteld. Waarschijnlijk stond je dus 1e op de lijst.
Tuurlijk, er moest een adder onder het gras zitten voor die €350,-Murk schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:06:
Met pixmania is de rma alleen niet zo leuk omdat ze alles uit frankfrijk halen oid. Dus stel je kaartje moet rma dan zit je een goeie tijd zonder.

Ik houd mooi mijn 3870X2 achter de hand hier, das me allang duidelijk.
Voor meer info over die shop: http://tweakers.net/shopreview/3534/pixmania-punt-com.htmlpartyondude schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:04:
[...]
Tuurlijk, er moest een adder onder het gras zitten voor die €350,-![]()
Ik houd mooi mijn 3870X2 achter de hand hier, das me allang duidelijk.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Hee dank je wel, wisselende ervaringen lees ik al. Ik hoop maar gewoon dat mijn kaart geen strepen gaat trekken over mijn scherm hier

Ik wacht bij salland nog steeds op mijn Sapphires 5850. deze hebben ze nog niet binnen. en als ik niet boven aan de lijst sta weet ik het niet meer. heb het namelijk besteld op 24 september. heb 3 dagen geleden mail gehad dat ze nog niet weten wanneer ze de kaarten binnenkrijgen.X-Fire-X schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Een Asus 5850, Sapphires zijn al langer binnen een week leverbaar.
Ik zit nog te wachten op mijn MSI 5850 die ik bij JoVoCo heb besteld. Kreeg afgelopen donderdag nog een nette mail dat het die week niet meer ging lukken met de 5800 kaarten, maar dat hij hoopt dat ze maandag binnen kwamen.
Zit toch nog te wachten op de rest van mijn systeem (Salland), dus maakt me niet zo veel uit als de kaart deze week alsnog binnen komt.
Zit toch nog te wachten op de rest van mijn systeem (Salland), dus maakt me niet zo veel uit als de kaart deze week alsnog binnen komt.
Ik wacht bij Mycom op de Sapphire HD5870. Deze had ik op 8 januari besteld. In een email gaven ze aan dat deze eind januari weer binnen zou komen. Maar als ik nu op de site kijk staat een leverdatum van 6 februari.
Ik heb een mooie deal van 308 euro, dus ik wacht nog wel even.
Op dit moment bieden zij deze aan voor 330 euro.
Ik heb een mooie deal van 308 euro, dus ik wacht nog wel even.
Dan kan je lang wachten ben ik bang. Waarschijnlijk tot de prijzen ook daadwerkelijk weer rond de 300e zijn, geen een shop heeft tot nu toe een kaart onder de verkoop prijs van dat moment verkocht volgens mij.Shadowman39 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:42:
Ik wacht bij Mycom op de Sapphire HD5870. Deze had ik op 8 januari besteld. In een email gaven ze aan dat deze eind januari weer binnen zou komen. Maar als ik nu op de site kijk staat een leverdatum van 6 februari.
Ik heb een mooie deal van 308 euro, dus ik wacht nog wel even.![]()
Tja het kan zo maar zijn dat hij bij jou wel problemen geeft maar bij een ander weer niet. En dat een andere kaart wel perfect werkt. Het blijft wel een appart probleem.partyondude schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:24:
Hee dank je wel, wisselende ervaringen lees ik al. Ik hoop maar gewoon dat mijn kaart geen strepen gaat trekken over mijn scherm hier
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Zijn wel flikkers bij Azerty ook. Donderdag 15:30 doorgegeven dat de machine die daar sinds 30 okt. RMA staat retour mag omdat ik na alle wazigheden daar de 5850 kaart elders ging bestellen. Staat de machine daar nu al sinds vrijdag de gehele dag al op 'wachten controle RMA'. WTF??? 2,5 maand machine weg en nog steeds niet alles doorgetest? Normaal krijgen ze een RMA compleet afgehandeld binnen 3 dagen, 3e dag heb je m dan weer. Systeem is in de begin periode al helemaal doorgetest waarop de oude VGA defect verklaard is. Er is dan ook geen enkele reden dat dit nu zo lang moet duren.
Lijkt wel of ze gewoon zitten te naaien nu daar. Is het laatste woord nog niet over geschreven. In het verleden al vaker dingen misgegaan daar, maar door correcte afhandeling ze maar gespaard,
Denk dat ik nu eens een volledige review ga schrijven over wat er allemaal al is misgegaan inclusief de vaagheid over de 5xxx serie. Heb daar zelf iig m;n laatste dingen besteld. Betaal nog liever iets meer dan dat ik met die badapen in zee ga,
Goed we gaan weer verder....
Lijkt wel of ze gewoon zitten te naaien nu daar. Is het laatste woord nog niet over geschreven. In het verleden al vaker dingen misgegaan daar, maar door correcte afhandeling ze maar gespaard,
Denk dat ik nu eens een volledige review ga schrijven over wat er allemaal al is misgegaan inclusief de vaagheid over de 5xxx serie. Heb daar zelf iig m;n laatste dingen besteld. Betaal nog liever iets meer dan dat ik met die badapen in zee ga,
Goed we gaan weer verder....
[ Voor 8% gewijzigd door X-Fire-X op 18-01-2010 16:53 ]
19 november bij 4Launch een bestelling gedaan, Sapphire 5850. Tijd terug heb ik en met mij vast vele anderen, dat mooie berichtje gekregen waarin januari als de hemelse maand wordt genoemd. Njah we zitten nu over de helft van januari, dus ik stuur afgelopen week een berichtje wanneer er nu meer kaarten komen. Nog steeds geen reactie en ik verwacht dus ook niet dat het snel zal zijn dat ze weer een partij kaarten krijgen.
Nu is het wachten niet zozeer een probleem, dat kan gebeuren, maar het is gewoon slordig dat ze niets laten horen. Even een berichtje de deur uit voor die tientallen klanten, al is het maar een korte mededeling met de verwachtingen. Geef dan als winkel gewoon eerlijk toe dat je minder kaarten hebt ontvangen dan verwacht.
Ondertussen zijn de kaartenbakkers enorm blij want die hebben ondanks de recessie voldoende orders liggen met nog wel een paar maand aan werk......
Nu is het wachten niet zozeer een probleem, dat kan gebeuren, maar het is gewoon slordig dat ze niets laten horen. Even een berichtje de deur uit voor die tientallen klanten, al is het maar een korte mededeling met de verwachtingen. Geef dan als winkel gewoon eerlijk toe dat je minder kaarten hebt ontvangen dan verwacht.
Ondertussen zijn de kaartenbakkers enorm blij want die hebben ondanks de recessie voldoende orders liggen met nog wel een paar maand aan werk......
Ik had eerst ook een HD5870 in bestelling staan bij 4Launch, alleen ik kreeg 2 weken terug een antwoord dat het waarschijnlijk nog 4-10 weken zou duren voordat ik mijn kaart zou krijgen. Had 27 december mijn kaart besteld.
Nu is hij ineens niet meer leverbaar geeft de site aan.HotFix schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:57:
Klopt het dat de MSI HD5850 bij Zercom op voorraad is? (Of in elk geval binnen 3 werkdagen)
Oh geweldig.. Ik denk mooi een beginners Game PC in elkaar te zetten met een HD5670.. Blijkt deze een levertijd van 2 weken + te hebben

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Neem dan gewoon een 5750. Die is maar nipt duurder maar behoorlijk sneller. En direct leverbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Edmin op 18-01-2010 19:07 ]
Hun leverancier had er maar 6 op voorraad, die zullen dus snel op zijnPanamera schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:00:
[...]
Nu is hij ineens niet meer leverbaar geeft de site aan.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dan doe je iets verkeerd aangezien de HD5670's best wel goed leverbaar zijn.D4NG3R NL schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:06:
Oh geweldig.. Ik denk mooi een beginners Game PC in elkaar te zetten met een HD5670.. Blijkt deze een levertijd van 2 weken + te hebben
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
morgen komen de powercolor 5670 binnen bij een distri naar dat ik weet-The_Mask- schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:10:
[...]
Dan doe je iets verkeerd aangezien de HD5670's best wel goed leverbaar zijn.
ik wil nu de HD5850 van club 3D bestellen en het blijkt dat die maar pas in maart beschikbaar zou zijn
zou ik nu voor de 5770 gaan en is er veel verschil want ik zal de laatste tijd niet echt meer gaan upgraden
zou ik nu voor de 5770 gaan en is er veel verschil want ik zal de laatste tijd niet echt meer gaan upgraden
Misschien handig als je dit topic even doorleest: Het ATi HD5XXX serie ervaringen topic - Deel 3
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Heb de mail van Azerty al verwijderd... maar er stond in dat de "Chip erg weinig gefabriceert word & dat hierdoor de levertijden erg slecht waren"-The_Mask- schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:10:
[...]
Dan doe je iets verkeerd aangezien de HD5670's best wel goed leverbaar zijn.
De gemiddelde e-mail beantwoorder van een webshop weet vaak heel wat minder dan de gemiddelde tweaker, dus daar zou ik mij niet te veel van aan trekken. De HD5670's (en ook de HD5750's en HD5770's) zijn goed genoeg leverbaar om er 1 te bemachtigen voor een niet aso prijs.D4NG3R NL schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:54:
[...]
Heb de mail van Azerty al verwijderd... maar er stond in dat de "Chip erg weinig gefabriceert word & dat hierdoor de levertijden erg slecht waren"
AMD Nieuwsdiscussie
Zeer waarschijnlijk 1 van de 4 Gigabyte's 5850 van ingram
Al heb ik wel het idee dat de 5750 wat duurder is geworden. In december kocht ik nog een XFX HD5750 voor €95-€100, vandaag waren ze bij de meeste shops €115-€120 en heb ik uiteindelijk een Sapphire besteld. Ze zijn nog wel voor minder te krijgen, maar daar hebt je niet heel veel aan als je complete systemen bij zo weinig mogelijk shops wil bestellen.-The_Mask- schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:04:
[...]
De HD5670's (en ook de HD5750's en HD5770's) zijn goed genoeg leverbaar om er 1 te bemachtigen voor een niet aso prijs.
Ik heb vrijdag m'n twee 5850's binnen gekregen van Databyte. In eerste instantie had ik MSI's besteld maar doordat ik met credit card betaalde duurde de verwerking van de betaling wat langer(ik werd gebeld door de bank of ik deze bestelling wel had geplaatst!) en waren de kaarten al verkocht
Kreeg de keuze om twee powercolors te nemen met bijbetaling van 20,-, wat ik gedaan heb.
1 van de twee kaarten staat alweer op V & A, wil toch gaan voor een 5970 + 5850 CF
V&A aangeboden: Powercolor HD5850 1GB GDDD5 (DIRT2 Edition)
Kreeg de keuze om twee powercolors te nemen met bijbetaling van 20,-, wat ik gedaan heb.
1 van de twee kaarten staat alweer op V & A, wil toch gaan voor een 5970 + 5850 CF
[ Voor 11% gewijzigd door TheGreatCornholio op 19-01-2010 11:23 ]
Zie net dat mijn HD5870 aangekomen is op het Pixmania sorteerpunt. Ik gok erop dat die dan morgen op het geselecteerde Kiala punt ligt, beter
Wanneer heb je je graka besteld bij jovoco? Ik 13 januari en nog niets gehoord (wel order -en betalingsbevestiging)Darth_Roel schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:15:
Ik zit nog te wachten op mijn MSI 5850 die ik bij JoVoCo heb besteld. Kreeg afgelopen donderdag nog een nette mail dat het die week niet meer ging lukken met de 5800 kaarten, maar dat hij hoopt dat ze maandag binnen kwamen.
(maar wel een msi 5870 ipv 50)
[ Voor 3% gewijzigd door Murk op 18-01-2010 23:57 ]
Verwijderd
Goed. Cool-prices bestelling geannuleerd, en zaterdag bij Alternate een club3d 5770 besteld.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:35:
Ik heb een asus 5770 besteld bij cool-prices, maar die wordt pas eind december geleverd.
Had hem toch echt besteld met 9 op voorraad (volgens de website) en dat was op 16 december.
Na een mailtje die kant op zeggen ze dat de leverancier eind december weer een voorraad heeft...
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar de levertijd voor de 5770 valt mij dus een beetje tegen.
Heb de rest van mijn systeempje al binnen en gemonteerd. Nu dus nog even geduld met de videokaart.
Die komt dus vandaag of morgen binnen.
Beetje jammer van de vaagheid rond de voorraad van cool-prices. Dat ze me ook nog mailen dat ik maar een alternatief uit hun shop moet kiezen deed de deur dicht.
Snap niet dat ze hun potentiele klanten niet meer duidelijkheid bieden. Als je een product niet op voorraad hebt, zeg dat dan gewoon.

Ps. lol, "weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?"
Overigens zie ik dat er bij Digitique een 5970 van Asus op voorraad is 
Nou vind ik 599 euro net iets teveel van het goede
Nou vind ik 599 euro net iets teveel van het goede
Ik heb mijn club3d 5850 op 07-01 besteld bij jovoco. Er werd mij gezegd dat ze in week 2 bij hem binnen zouden komen en dat hij ze daarna uit zou kunnen leveren.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:57:
[...]
Wanneer heb je je graka besteld bij jovoco? Ik 13 januari en nog niets gehoord (wel order -en betalingsbevestiging)
Op 12-01 kreeg ik bericht dat de kaarten gearriveerd waren bij de leverancier.
Op 14-01 kreeg ik bericht dat de HD5800 videokaarten pas maandag uitgeleverd kunnen worden (gisteren dus) stiekem verwacht ik dus vandaag een bericht dat hij verstuurd is (optimist als ik ben
Op zich is het contact met jovoco goed. Je wordt redelijk goed op de hoogte gehouden. Ik hoop alleen maar dat hij geen gouden bergen beloofd die niet waargemaakt kunnen worden.
Verwijderd
Afgelopen vrijdad een XFX HD5850 besteld bij Databyte. Daar werd me verteld dat hij nog dezelfde dag de deur uit zou gaan, en idd stond zaterdagochtend de TNT aan de deur! Super service van Databyte en een heerlijke kaart!
Prijs is weinig veranderd naar mijn weten, iets omlaag zelfs in het begin zat een HD5750 op zo'n 120 euro de 1GB versie nu zijn ze zelf al voor 110 euro te vinden en de 512MB versie is erbij gekomen die minder dan 100 euro kost.Edmin schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:58:
[...]
Al heb ik wel het idee dat de 5750 wat duurder is geworden. In december kocht ik nog een XFX HD5750 voor €95-€100, vandaag waren ze bij de meeste shops €115-€120 en heb ik uiteindelijk een Sapphire besteld.
AMD Nieuwsdiscussie
Net een mailtje van Salland dat hun MSI kaarten op voorraad waren (twee weken nadat ze hadden verteld dat dit Maart werd.) V&A
[ Voor 13% gewijzigd door Edmin op 19-01-2010 11:56 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
V&A
[ Voor 96% gewijzigd door Edmin op 19-01-2010 11:56 ]
Ik heb op 7 januari besteld, toen verwachte hij nog dat ik binnen de 10 dagen die er op de website staan een kaart kon verwachten, omdat hij op 11 jan een nieuwe partij van zijn leverancier verwachte. Later melding gekregen dat de leverancier pas op de 18de ging uitleveren. Tot op heden geen nieuws meer ontvangen.Murk schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:57:
[...]
Wanneer heb je je graka besteld bij jovoco? Ik 13 januari en nog niets gehoord (wel order -en betalingsbevestiging)
Zelfde verhaal zo'n beetje als slydornia dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Darth_Roel op 19-01-2010 12:15 ]
Whoei, bericht van Pixmania, kaart ligt te wachten op mij! Nu ff heel rap dat Asus bordje krijgen, kan ik gaan bouwen!
Ik heb vrijdag een Sapphire 5850 besteld bij mycom, hij vertelde me dat ze er 600 verwachten de 4e, zo lang kan ik wel wachten voor 225 euro incl. verzendkosten. Hopelijk maken ze het ook allemaal waar
Vond de mail daar goed en vriendelijk...
Het wordt steeds leuker.... Afgelopen zondag Asus HD5850 besteld bij MyCom en zou komende donderdag 21 januari voor me klaar liggen in de winkel. Echter, net zie ik op de site van MyCom dat het nog 4 weken gaat duren. Gebeld en de beste man aan de andere kant wist te vertellen dat Asus weinig kaarten levert en dat het een fout op de site was om te vermelden dat het 21 januari kon worden uitgeleverd.
Wel had hij de tip om de Sapphire te bestellen. Daar krijgen ze omstreeks 7 februari 500 kaarten van binnen en zou afdoende moeten zijn om in de vraag te voorzien. Tijdens gesprek keek ik nog eens op website van MyCom en ineens is de leverstatus van Asus-kaart aangepast naar 27 januari. Toen ik meneer aan andere kant vroeg naar de reden daarvan zei hij doodleuk dat dat er wel staat maar dat ze toch nooit alle openstaande orders kunnen voorzien met de levering Asus van 27 januari. Op mijn vraag waarom het dan toch op de site vermeld wordt, dit met oog op misleiding richting potentiele klant, bleef het akelig stil....
Dus dan maar de Sapphire alvast reserveren voor 7 februari zou je zeggen. Helaas, tijdens bestelproces komt ineens in beeld (als je kiest voor afhalen) dat de kaart over "zeker 4 weken" pas leverbaar is.
Wie het snapt, mag 't zeggen....

edit: @hierboven: dus toch maar met korreltje zout nemen die mail....
Wel had hij de tip om de Sapphire te bestellen. Daar krijgen ze omstreeks 7 februari 500 kaarten van binnen en zou afdoende moeten zijn om in de vraag te voorzien. Tijdens gesprek keek ik nog eens op website van MyCom en ineens is de leverstatus van Asus-kaart aangepast naar 27 januari. Toen ik meneer aan andere kant vroeg naar de reden daarvan zei hij doodleuk dat dat er wel staat maar dat ze toch nooit alle openstaande orders kunnen voorzien met de levering Asus van 27 januari. Op mijn vraag waarom het dan toch op de site vermeld wordt, dit met oog op misleiding richting potentiele klant, bleef het akelig stil....

Dus dan maar de Sapphire alvast reserveren voor 7 februari zou je zeggen. Helaas, tijdens bestelproces komt ineens in beeld (als je kiest voor afhalen) dat de kaart over "zeker 4 weken" pas leverbaar is.
Wie het snapt, mag 't zeggen....

edit: @hierboven: dus toch maar met korreltje zout nemen die mail....
Zijn trouwens nu alle HD5770's die geleverd worden met V2 cooler of wordt de V1 ook nog gemaakt?
Ik ben echt naarstig op zoek naar een V1 5770 namelijk
, dus als iemand iets weet of er toevallig eentje heeft in de verkoop...
Ik ben echt naarstig op zoek naar een V1 5770 namelijk
Verwijderd
Coolprices heeft nu nog 1 Powercoler HD5870 op voorraad, voor een nog 'redelijke' prijs (€ 368,95).
wees er snel bij
http://www.cool-prices.nl...-1gb-ddr5-hdmi-dvi-606649
wees er snel bij
http://www.cool-prices.nl...-1gb-ddr5-hdmi-dvi-606649
Verkoopt ATI nu zoveel meer van deze kaarten dat ze kan produceren, of is het productieniveau nog steeds niet 100%? Dit zou enorm kostbaar moeten zijn en Nvidia zal ondertussen ook niet stil blijven zitten.
Als de vraag voor 58xx kaarten zo abnormaal hoog is, waarom worden de overige kaarten dan niet goedkoper? Als de 58xx marktaandeel wint zouden de andere kaarten marktaandeel moeten verliezen.
Blijf dit echt een apart fenomeen vinden voor ziets vergankelijk als computer Hardware.
Misschien zijn de chipbakkers vorig jaar ten gevolge van de crisis allemaal een winterslaap gaan houden en hebben ze nu moeite om wakker te worden
Als de vraag voor 58xx kaarten zo abnormaal hoog is, waarom worden de overige kaarten dan niet goedkoper? Als de 58xx marktaandeel wint zouden de andere kaarten marktaandeel moeten verliezen.
Blijf dit echt een apart fenomeen vinden voor ziets vergankelijk als computer Hardware.
Misschien zijn de chipbakkers vorig jaar ten gevolge van de crisis allemaal een winterslaap gaan houden en hebben ze nu moeite om wakker te worden

Verwijderd
@ Dharion
De V1 koeler is nog gewoon te krijgen hoor, alleen is de V2 koeler beter.
Waarom wil je perse een V1 dan?
Wat denk je zelf?Zilver schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:35:
Verkoopt ATI nu zoveel meer van deze kaarten dat ze kan produceren, of is het productieniveau nog steeds niet 100%? Dit zou enorm kostbaar moeten zijn en Nvidia zal ondertussen ook niet stil blijven zitten.
Het moge wel duidelijk zijn dat AMD duidelijk problemen heeft met de chips voor de HD5xxx
[ Voor 7% gewijzigd door Jovas op 19-01-2010 16:03 ]
Mijn xonar geluidskaart bijv. moet in een pci-e slot (past niet in een "normale" pci slot). En de pci-e slot zit direct onder mijn GPU, waardoor het de fan airflow ernstig geblokkeerd wordt. Na 10min gamen dan freezed mijn systeem door overheating.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:57:
@ Dharion
Oftewel, kmoet het nu zonder mijn xonar doen.
kdenk dat hij met hetzelfde probleem zit.
ehm, PCI-E riser gebruiken en hem een slot verder zetten?
Simplicity is de bom...
Of, andere x16 slot gebruiken? (aannemend dat je er 2 hebt...) In x16 draait ie ook wel hoor
Toch heb ik al zoveel berichten gelezen dat in december het 40nm proces goed zou moeten lopen en het levertijden probleem opgelost. Laatst ook weer dat het proces inmiddels al op 80% zou draaien. Dit blijkt allemaal nergens uit als je de prijzen en levertijden bekijkt.Macros4 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:12:
[...]
Wat denk je zelf?
Het moge wel duidelijk zijn dat AMD duidelijk problemen heeft met de chips voor de HD5xxx
Dus; of men lult uit de nek over het bovenstaande, of er is toch een een probleem van te grote vraag zodat het niet bij te benen valt.
De vraag van zilver lijkt mij dus best gerechtvaardigd, ben ook wel benieuwd hoe het nu precies zit.
anathema
Beide. De vraag is enorm omdat er geen alternatieven zijn. Aan de andere kant loopt het proces inmiddels een klap beter, maar nog steeds niet voldoende hard om alle backorders weg te werken.Zilver schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:35:
Bijna. De productie van alle andere kaarten is natuurlijk ook drastisch verlaagd, waardoor de balans ruwweg gelijk blijft.Als de vraag voor 58xx kaarten zo abnormaal hoog is, waarom worden de overige kaarten dan niet goedkoper? Als de 58xx marktaandeel wint zouden de andere kaarten marktaandeel moeten verliezen.
Zoals ik al zei: het proces loopt inmiddels echt beter, maar het is nog niet voldoende om de markt te bedienen. Ik zie hier ook steeds meer berichten van mensen die hun kaarten binnen hebben. En eerlijk is eerlijk, als je wilt heb je morgen nog een 5850 of 5870 in huis. Punt is alleen dat mensen vaak niet bereid zijn om de duurdere uitvoeringen te kopen.Blijf dit echt een apart fenomeen vinden voor ziets vergankelijk als computer Hardware.
Het blijft inderdaad mooi hoe dat mensen blijven vasthouden aan backorders uit oktober die voor 300 euro een 5870 hebben besteld. Sindsdien heeft ATI de prijs al verhoogt met een paar tientjes, en is de dollar nog een flink stuk van z'n stuk gegaan (>1.50 naar 1.43 nu).... Voor 300 euro kun je het echt vergeten op het moment.Edmin schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:59:
Zoals ik al zei: het proces loopt inmiddels echt beter, maar het is nog niet voldoende om de markt te bedienen. Ik zie hier ook steeds meer berichten van mensen die hun kaarten binnen hebben. En eerlijk is eerlijk, als je wilt heb je morgen nog een 5850 of 5870 in huis. Punt is alleen dat mensen vaak niet bereid zijn om de duurdere uitvoeringen te kopen.
- niet goed gelezen , toch een beetje commentaar op jouw post: -Edmin schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:59:
[...]
Beide. De vraag is enorm omdat er geen alternatieven zijn. Aan de andere kant loopt het proces inmiddels een klap beter, maar nog steeds niet voldoende hard om alle backorders weg te werken.
[...]
Bijna. De productie van alle andere kaarten is natuurlijk ook drastisch verlaagd, waardoor de balans ruwweg gelijk blijft.
[...]
Zoals ik al zei: het proces loopt inmiddels echt beter, maar het is nog niet voldoende om de markt te bedienen. Ik zie hier ook steeds meer berichten van mensen die hun kaarten binnen hebben. En eerlijk is eerlijk, als je wilt heb je morgen nog een 5850 of 5870 in huis. Punt is alleen dat mensen vaak niet bereid zijn om de duurdere uitvoeringen te kopen.
Ten eerste verlaagd AMD niet de productie van 57xx kaarten omdat de 58xx kaarten moeilijker te produceren zijn. Feit is dat 57xx kaarten een stuk makkelijker te maken zijn en al langer gewoon goed op voorraad zijn.
Ten tweede is de 58xx productie volgens insiders (check semiaccurate / beyond3d / vrzone en meer) volwassen genoeg en rollen er massa's 58xx kaarten van de band. Dat kan je ook zien omdat ze in binnen een maand plotseling 1 miljoen kaarten hadden verkocht, evenveel als er in de 3 maanden daarvoor verkocht was.
Dat leidt tot de conclusie dat er gewoon een stevige vraag naar deze kaarten is, met een aanbod dat zich vooral focussed op de VS (zie newegg, die hebben genoeg kaarten).
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Naar mate je verder in de tijd gaat willen steeds meer mensen een nieuwe kaart aanschaffen. We zijn alweer 3 maanden verder sinds de launch van de 58xx kaarten. Toen de 8800 G92 uitkwam ging iedereen 'massaal' daarvoor, dat is nu exact 2 jaar geleden. Merk duidelijk dat voor mij de 8800 op zijn 'eind' loopt qua GPU kracht en wil dus upgraden.
Dit zal bij andere gamers net zo zijn en dus heb je nog de lijst mensen die al in oktober een nieuwe kaart wilde aanschaffen en mensen die erbij komen van de laatste 3 maanden. Als de geruchten molens kloppen dan hoop ik toch in februari over te gaan op een 5850 wanneer ze volop beschikbaar zijn.
Dit zal bij andere gamers net zo zijn en dus heb je nog de lijst mensen die al in oktober een nieuwe kaart wilde aanschaffen en mensen die erbij komen van de laatste 3 maanden. Als de geruchten molens kloppen dan hoop ik toch in februari over te gaan op een 5850 wanneer ze volop beschikbaar zijn.
Ik doelde dan ook niet op de overige HD5k kaarten, maar 'de rest'.Heer Hertog schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:13:
[...]
- niet goed gelezen , toch een beetje commentaar op jouw post: -
Ten eerste verlaagd AMD niet de productie van 57xx kaarten omdat de 58xx kaarten moeilijker te produceren zijn.
Ging dat maar zo makkelijk. Mn normale lege PCI sloten staan in de weg, dus dan zou mijn geluidskaart los in mijn kast hangen...Colan schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:50:
ehm, PCI-E riser gebruiken en hem een slot verder zetten?
Khen hier al flinke onderzoek naar gedaan, enige oplossing is een lange videokaart met een fan aan het uiteinde. (voorbeelden zijn de 5850 referentie kaarten).
Ja hallo zeg, als ik er 2 of 3 pci-e x16 heb, dan heb ik dit probleem toch niet.Blue-Tiger schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:37:
Of, andere x16 slot gebruiken? (aannemend dat je er 2 hebt...) In x16 draait ie ook wel hoor

Beste,
Helaas is er op dit moment nog niets meer bekend.
De levertijden van deze kaarten zijn nog steeds ontzettend slecht, wij kunnen helaas onmogelijk inschatten wanneer hier verandering in komt.
De leveranciers krijgen maar met een mondjesmaat kaarten binnen, en zelfs dan is het maar de vraag hoeveel daarvan voor ons bedoeld zijn.
Voorlopig zit er helaas niets anders op dan afwachten, ook voor ons.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
--------
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Dus dat zal wel april worden....... Serieus bagger, "even" een pc bestellen, gaat slecht met de economie..... nou kennelijk niet in computerland
Helaas is er op dit moment nog niets meer bekend.
De levertijden van deze kaarten zijn nog steeds ontzettend slecht, wij kunnen helaas onmogelijk inschatten wanneer hier verandering in komt.
De leveranciers krijgen maar met een mondjesmaat kaarten binnen, en zelfs dan is het maar de vraag hoeveel daarvan voor ons bedoeld zijn.
Voorlopig zit er helaas niets anders op dan afwachten, ook voor ons.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
--------
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Dus dat zal wel april worden....... Serieus bagger, "even" een pc bestellen, gaat slecht met de economie..... nou kennelijk niet in computerland
Ik zie net op de 4launch website dat de 5870 van Club3d aanwezig (1-5 werkdagen
) is.
Nu hopen dat ze mij deze kaart ook opsturen (heb hem in oktober besteld).
Voor de mensen die nog een kaart willen, hij is 331 euro (valt best mee dus).

Nu hopen dat ze mij deze kaart ook opsturen (heb hem in oktober besteld).
Voor de mensen die nog een kaart willen, hij is 331 euro (valt best mee dus).
[ Voor 4% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 19-01-2010 19:30 . Reden: niet op voorraad dus ]
Kaartje binnen en zit nu in de pc, snelle levertijdhansieb112 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:06:
Zeer waarschijnlijk 1 van de 4 Gigabyte's 5850 van ingram
[ Voor 4% gewijzigd door hansieb112 op 19-01-2010 19:30 ]
Sapphire HD5850 ruim op voorraad bij Informatique voor €259,-
Ook de Club3D HD5850 voor €269,-
En de Club3D HD5870 voor €379,-
En nog wat meer, maar die waren écht te duur.
Ook de Club3D HD5850 voor €269,-
En de Club3D HD5870 voor €379,-
En nog wat meer, maar die waren écht te duur.
[ Voor 53% gewijzigd door Format-C op 19-01-2010 19:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
bij pixmania hebben ze nog een asus 5770 v1 liggenDharion schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:04:
Zijn trouwens nu alle HD5770's die geleverd worden met V2 cooler of wordt de V1 ook nog gemaakt?
Ik ben echt naarstig op zoek naar een V1 5770 namelijk, dus als iemand iets weet of er toevallig eentje heeft in de verkoop...

ik hoop hem morgen binnen te hebben
Vandaag bericht gekregen van Azerty dat de Sapphire HD5850 die ik op 6 december 2009 besteld heb verstuurd is. Dat is mooi, want vrijdag bestel ik de rest van mijn nieuwe computer. Ik had de hoop al opgegeven dat de kaart op tijd zou zijn.
Ik heb ook nog een MSI HD5850 OC in bestelling staan bij JoVoCo. Zij hebben mij eind vorige week bezworen dat ze de kaart begin deze week konden leveren. Ik heb daar verder nog niets over gehoord. Ik annuleer de bestelling zodra ik de kaart van Azerty in handen heb. Mocht JoVoCo toch ook deze week gaan leveren, dan heb ik nog wel een videokaart in de aanbieding.
Ik neem aan dat er in dat geval wel mensen geïnteresseerd zijn?
Ik heb ook nog een MSI HD5850 OC in bestelling staan bij JoVoCo. Zij hebben mij eind vorige week bezworen dat ze de kaart begin deze week konden leveren. Ik heb daar verder nog niets over gehoord. Ik annuleer de bestelling zodra ik de kaart van Azerty in handen heb. Mocht JoVoCo toch ook deze week gaan leveren, dan heb ik nog wel een videokaart in de aanbieding.
Voor hoeveelBramSd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:27:
Vandaag bericht gekregen van Azerty dat de Sapphire HD5850 die ik op 6 december 2009 besteld heb verstuurd is. Dat is mooi, want vrijdag bestel ik de rest van mijn nieuwe computer. Ik had de hoop al opgegeven dat de kaart op tijd zou zijn.

JoVoCo heeft nu de Club3d en de MSI 5850 staan als zijnde leverbaar in 6-10 werkdagen en op voorraad. In hoeverre is dit serieus te nemen? Yeah, i know: koffiedik kijken maar is eerste keer dat ik deze site zie en weet niet of ze al weken dezelfde voorraadstatus hebben
Hij krijgt bijna weekelijks de 5870 binnen volgens mij.... ik zou hem ff mailen of bellen, dan weet je het zeker;)Delirius schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:01:
JoVoCo heeft nu de Club3d en de MSI 5850 staan als zijnde leverbaar in 6-10 werkdagen en op voorraad. In hoeverre is dit serieus te nemen? Yeah, i know: koffiedik kijken maar is eerste keer dat ik deze site zie en weet niet of ze al weken dezelfde voorraadstatus hebben
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Bij JoVoCo heb ik vorige week maandag de kaart besteld. Ik had eerst gemaild naar hun levertijden, maar ze zeiden dat ze zeker binnen 10 dagen konden leveren (levertijd op de website was toen ook 6-10 dagen). Ik ben heel benieuwd. Ik heb ze maar weer een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de kaart krijg.
Voor wat betreft de kaart die ik eventueel over heb: die verkoop ik dan voor exact de prijs die ik ervoor heb betaald. Geen cent meer, maar ook niet minder. Maar laten we eerst even afwachten of ik de kaart überhaubt geleverd ga krijgen.
P.S. MSI was 255 euro, de Sapphire 223. Weet nog niet welke ik weg zou doen.
Voor wat betreft de kaart die ik eventueel over heb: die verkoop ik dan voor exact de prijs die ik ervoor heb betaald. Geen cent meer, maar ook niet minder. Maar laten we eerst even afwachten of ik de kaart überhaubt geleverd ga krijgen.
krijg net een email:
Asus Radeon HD 5770 1024 MB
besteld op datum: 25-12-2009.
Verwacht
01-04-2010
4 maanden wachten op een stuk electronica. lijkt de soviet unie wel
Asus Radeon HD 5770 1024 MB
besteld op datum: 25-12-2009.
Verwacht
01-04-2010
4 maanden wachten op een stuk electronica. lijkt de soviet unie wel
Omdat ik die mooier vind.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:57:
@ Dharion
Ik weet dat de V2 beter koelt, maar die 9 graden verschil maakt mij niet zoveel uit, de airflow in mijn kast is gewoon prima namelijk. En aangezien ik een sidewindow heb, heb ik toch liever op dat gedeelte een uiterlijk wat mooier is, en dan kom ik naar mijn mening uit op de V1.
En ik heb navraag gedaan bij de meeste grote webshops en die zeggen allemaal dat er enkel nog maar V2's worden geleverd, enkel Azerty kan nog de V1 van Sapphire krijgen.
check maar ff de v&aBramSd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:20:
Bij JoVoCo heb ik vorige week maandag de kaart besteld. Ik had eerst gemaild naar hun levertijden, maar ze zeiden dat ze zeker binnen 10 dagen konden leveren (levertijd op de website was toen ook 6-10 dagen). Ik ben heel benieuwd. Ik heb ze maar weer een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de kaart krijg.
Zou hem gewoon terug sturen,nadat je getest hebt of de 1e kaart goed is.
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Zaterdag club3d 5770 besteld, gister (dinsdag) in huis.
Pakje was afgeleverd bij de groenteboer omdat ik niet thuis was.
Toen ik om 5 uur daar boodschappen ging doen was mn dag weer goed.
Thanks groenteboer!
Systeempje draait nu mooi. Heb nog geen behang o.i.d.
Thanks groenteboer!
Hier kunnen ze je verder helpen!Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:01:
Heb zelf de hele nacht niet geslapen, dus zo naar huis en ff een paar uurtjes de ogen dicht en dan vanmiddag m'n MSI R5850 OC ophalen.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Inderdaad, bestel dan gewoon een andere?Viper® schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:39:
Vreemd, 5770 is toch bij veel zaken gewoon op voorraad ?
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Die staat al gereserveerdBullus schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 02:17:
[...]
check maar ff de v&a
Zou hem gewoon terug sturen,nadat je getest hebt of de 1e kaart goed is.
Lmao, das echt idioot xD.. stel je voor dat jij daar helemaal geen groenten haaltVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:01:
Zaterdag club3d 5770 besteld, gister (dinsdag) in huis.
Thanks groenteboer!![]()
![]()
Verwijderd
Is tegenover mijn huis. Dus, ja, ik haal daar groenten en ja, dat is wel logischD4NG3R NL schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:02:
[...]
Lmao, das echt idioot xD.. stel je voor dat jij daar helemaal geen groenten haalt.
Was overigens al de tweede keer dat die man netjes mijn pakketje aanneemt, en ik geen extra dag hoef te wachten op een levering.
Wiseguy > Wat te doen bij behang?
Je krijgt altijd wel een briefje waar je pakketje is afgeleverd hoor, zou pas grappig zijn als dit niet het geval was of de groenteboer stellig ontkent dat hij hem heeft
Maar goed dan alsnog is er bewijs dat het bij hem is afgeleverd
Volgens mij begrijp jij zijn onschuldige grapje niet...
[ Voor 66% gewijzigd door Edmin op 20-01-2010 09:16 ]
Dat zeg je nuVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:34:
Natuurlijk wel.
Heb gelukkig nog een paar rollen die ik altijd achter de hand hou.
pricewatch: MSI R5850-PM2D1G-OC
15 (Nu 14
) op voorraad bij Databyte. Ik heb net gebeld en ze zouden ze nog moeten hebben. 249 euro's. Lijkt me een redelijke prijs gezien de omstandigheden.
15 (Nu 14
rofl met die wachttijden.
Had zelf ook begin januari besteld bij 4launch, dacht van hey 1-5 dagen die kan ik nog wel wachten, krijg ik 3 dagen later een email dat het zeker nog 4 tot 10 weken gaat duren. Dus ik ondertussen verder kijken zie ik dat zie zelf hier in kerkrade (waar ik woon ja) er zelfs op voorraad hebben! dus meteen backorder geannuleerd natuurlijk en snel naar de winkel gefietst ^^ > dragoncomputers.nl
In ieder geval ben ik zeer tevreden met mijn 5870 en ook zeer goede service vanuit de winkel.
Zover ik weet hebben ze nog enkele op voorraad, dus ik zou zeggen je kan niet meer dan proberen.
Had zelf ook begin januari besteld bij 4launch, dacht van hey 1-5 dagen die kan ik nog wel wachten, krijg ik 3 dagen later een email dat het zeker nog 4 tot 10 weken gaat duren. Dus ik ondertussen verder kijken zie ik dat zie zelf hier in kerkrade (waar ik woon ja) er zelfs op voorraad hebben! dus meteen backorder geannuleerd natuurlijk en snel naar de winkel gefietst ^^ > dragoncomputers.nl
In ieder geval ben ik zeer tevreden met mijn 5870 en ook zeer goede service vanuit de winkel.
Zover ik weet hebben ze nog enkele op voorraad, dus ik zou zeggen je kan niet meer dan proberen.
Lies are obvious to read because the truth is already written
Hee, even een snel vraagje:
Ik ben 12 Februari jarig, en dan wil ik graag een 5970 op m'n verjaardag krijgen. Maar dan moeten m'n ouders wel wat weten of de levertijden. Ik weet dat je ze bij komplett krijgt voor 700,-, maar dat is teveel. Ik zat meer te denken rond de 500,-. Wie heeft hier informatie over?
Ik ben 12 Februari jarig, en dan wil ik graag een 5970 op m'n verjaardag krijgen. Maar dan moeten m'n ouders wel wat weten of de levertijden. Ik weet dat je ze bij komplett krijgt voor 700,-, maar dat is teveel. Ik zat meer te denken rond de 500,-. Wie heeft hier informatie over?
Nou ik heb iig geen nieuws meer m.b.t. mijn bestelde Vapor-X 5870. Gelukkig binnenkort wel mijn nieuwe computer alleen met een tijdelijke grafisch kaart ( HD4850 ) die ik daarna weer doorverkoop aan een collega.
Kan ik iig vooruit als straks BF: Bad Company 2 uit is.
Kan ik iig vooruit als straks BF: Bad Company 2 uit is.
Iedereen die een 5850 wilt, bij Digitique waren er 5 op voorraad waarvan ik er nu 1 heb 
Dus nog 4 stuks... snel wezen dus
Dus nog 4 stuks... snel wezen dus
Forgettaboutit. Gaat je niet lukken, 600 euro kan nog wel maar 500 euro krijg je ze atm niet voor.TheMasterofDome schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Net bij Azerty een Sapphire 5850 besteld die op voorraad zou zijn. Voor de lieve som van maar € 211,- dus als dat maar goed gaat. Maar niet geschoten is altijd mis....
Kun je vergeten, als je gegarandeerd hem voor je verjaardag wilt hebben zou ik even verder kijken. Er zijn een aantal zaken welke hem wel op 619 aanbieden en hem uit voorraad hebben.TheMasterofDome schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:
Wel verdorie, heb ik net die MSI voor 249 gekocht en betaald bij DatabyteDelirius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:10:
Net bij Azerty een Sapphire 5850 besteld die op voorraad zou zijn. Voor de lieve som van maar € 211,- dus als dat maar goed gaat. Maar niet geschoten is altijd mis....
https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-081930
Club3D 5870 bij 4launch voor 331 euro beschikbaar bij 4Launch,
volgens de site nog ééntje bij de leverancier.
https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-084240
Gigabyte 5850 1GB ook beschikbaar voor € 244,50, drie stuks bij de leverancier
Voor de liefhebbers en gelukszoekers dan maar?
Club3D 5870 bij 4launch voor 331 euro beschikbaar bij 4Launch,
volgens de site nog ééntje bij de leverancier.
https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-084240
Gigabyte 5850 1GB ook beschikbaar voor € 244,50, drie stuks bij de leverancier
Voor de liefhebbers en gelukszoekers dan maar?
[ Voor 24% gewijzigd door Andiaen op 20-01-2010 13:32 . Reden: Voorraad 5850 toegevoegd ]
Nog 3 HD5770's in vooraad bij de leverancier.. Hopen dat ik er 1 van krijg xD.
Dit topic is gesloten.