Net met 4launch aan de tel gehangen, ik had hem al besteld ( die 1 bij leverancier ) , had ik niet moeten doen. er zijn er nog iets van 15 gereserveerd, dus heeft geen zin om die te bestellen. nagoed, kan 4launch lekker wat extra rente trekken met me doekoes
Oh poep nu is mijn bestelling bij databyte al verzonden
Da's snel
Nu wordt annuleren een stuk lastiger... ben denk ik de eerste die een kaart opgestuurd krijgt en hem nog even niet had gewild haha

wet koop op afstand, je mag hem gewoon binnen 7 dagen opsturen en dan krijg je je bedrag teruggestort. vrees dus niet
Da's waar, maar annuleren voor verzending is toch net iets makkelijkerthijszor schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:58:
wet koop op afstand, je mag hem gewoon binnen 7 dagen opsturen en dan krijg je je bedrag teruggestort. vrees dus niet
Ja maar geen 40 euro sneller
Heb trouwens Azerty gemaild. Nog niks terug gehad. Heb er best een hard hoofd in dat die dingen zo te krijgen zijn voor die prijs. En zo wel dan zijn ze natuurlijk alweer uitverkocht zodra ik mail terug heb gehad

*edit* krijg ik mail terug: "Welke kaart wil u bestellen meneer?"

[ Voor 28% gewijzigd door Therapy777 op 20-01-2010 14:08 ]
Volgens is net de voorraad verkocht, de prijs is nu ook weer 254,33 geworden met de melding meer dan 10 werkdagen.Therapy777 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:01:
[...]
Da's waar, maar annuleren voor verzending is toch net iets makkelijkerScheelt ook verzendkosten voor de terugreis
[...]
Ja maar geen 40 euro sneller
Heb trouwens Azerty gemaild. Nog niks terug gehad. Heb er best een hard hoofd in dat die dingen zo te krijgen zijn voor die prijs. En zo wel dan zijn ze natuurlijk alweer uitverkocht zodra ik mail terug heb gehadmaarja als ik eenmaal lkkr zit te gamen voel ik die 40 euries ook niet meer.
*edit* krijg ik mail terug: "Welke kaart wil u bestellen meneer?"Euhh wtf ik heb in mijn vorige mail 3x geroepen dat het om de sapphire ging
Yep, zie het net ook. Dacht al wel dat het te mooi was om te lukken. Ik wacht wel lekker op mijn OC MSIsiknu schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:24:
[...]
Volgens is net de voorraad verkocht, de prijs is nu ook weer 254,33 geworden met de melding meer dan 10 werkdagen.
*edit @ hieronder*:
Mazzelpik
[ Voor 8% gewijzigd door Therapy777 op 20-01-2010 14:30 ]
Therapy777 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:01:
[...]
*edit* krijg ik mail terug: "Welke kaart wil u bestellen meneer?"Euhh wtf ik heb in mijn vorige mail 3x geroepen dat het om de sapphire ging
Alle kaarten zijn in principe gemaakt door Sapphire. Alleen stickers/software/garantie en eventueel een unlocked bios kan verschillen. Ik zou me dus niet zo druk maken over welk merk. kijk even wat je perse nodig hebt kwa garantie/snelheid.... ik bedoel 2 of 3 jaar, hoogst waarschijnlijk wil je toch binnen 2 jaar weer upgraden... I know I do 
Ik laat mijn order mooi bij mycom staan voor 225.99, zij zouden er 600 binnen krijgen 4 februarie...
Ik laat mijn order mooi bij mycom staan voor 225.99, zij zouden er 600 binnen krijgen 4 februarie...
[ Voor 21% gewijzigd door jporter op 20-01-2010 14:36 ]
Er lijkt nu eindelijk licht aan de horizon te verschijnen! Volgens Mark Liu, Senior VP of Operations at Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) zijn de 40nm yield problemen nu opgelost. 
De vraag rest nu hoelang het zal duren voordat de beschikbaarheid en prijsstelling op een gezond niveau zullen komen.
Link Digitimes
De vraag rest nu hoelang het zal duren voordat de beschikbaarheid en prijsstelling op een gezond niveau zullen komen.
Link Digitimes
Tnx voor de tip, ik zie op de site dat het twee dagen later op 6 februari ook in de winkels af te halen is. Hopelijk zijn de leveringsproblemen vanaf februari helemaal voorbijjporter schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:30:
Ik heb vrijdag een Sapphire 5850 besteld bij mycom, hij vertelde me dat ze er 600 verwachten de 4e, zo lang kan ik wel wachten voor 225 euro incl. verzendkosten. Hopelijk maken ze het ook allemaal waarVond de mail daar goed en vriendelijk...
Let je wel op bij bestellen als je voor Afleveren in winkel kiest? Bij mij stond dan namelijk dat levertijd 4 weken is....Slashdotter schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:11:
[...]
Tnx voor de tip, ik zie op de site dat het twee dagen later op 6 februari ook in de winkels af te halen is. Hopelijk zijn de leveringsproblemen vanaf februari helemaal voorbij
Oke, bedankt voor de info. Wat is de gemiddelde levertijd eigenlijk voor de HD5970?dominator schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:14:
[...]
Kun je vergeten, als je gegarandeerd hem voor je verjaardag wilt hebben zou ik even verder kijken. Er zijn een aantal zaken welke hem wel op 619 aanbieden en hem uit voorraad hebben.
Ik vermoed dat voordat je dat gaat merken als consument je zo 2maanden verder bent.TouW schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:59:
Er lijkt nu eindelijk licht aan de horizon te verschijnen! Volgens Mark Liu, Senior VP of Operations at Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) zijn de 40nm yield problemen nu opgelost.
Link Digitimes
Nadat ik je tip las heb ik onmiddellijk een bestelling klaar gezet en gebeld met Azerty. (Eerst moest ik wachten tot hun lunch pauze voorbij was) Hierna werd mij verteld dat de prijs voor de Sapphire 5850 €211,39 bedraagt, en dat er nog twee op voorraad zijn. Ik heb onmiddelijk besteld en zojuist is dan ook de status van mijn order gewijzigd van "verzamelen" naar "klaar voor verzenden"Delirius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:28:
[...]
Nu staat Sapphire voor € 254 op de site van Azerty en niet meer op voorraad. Toch maar ff belletje gepleegd richting Azerty en blijkbaar heb ik ontzettend geluk gehad. Prijs was inderdaad €211 maar is net aangepast en kaart zou morgen geleverd kunnen worden
![]()
Ik hoop dus ook eind deze week/begin volgende week eindelijk mn 5850 in mn pc te kunnen stoppen. Het heeft nu al zo vreselijk lang geduurd.
Heel erg bedankt voor je tip dus!!!!!
@jporter
Klinkt niet echt geloofwaardig he
@thijszor
Volgens TZ ongeveer 1 maand, maar het zal inderdaad wel wat langer zijn. Iig wel goed nieuws natuurlijk
You're welcome!HATA28 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:32:
[...]
Nadat ik je tip las heb ik onmiddellijk een bestelling klaar gezet en gebeld met Azerty. (Eerst moest ik wachten tot hun lunch pauze voorbij was) Hierna werd mij verteld dat de prijs voor de Sapphire 5850 €211,39 bedraagt, en dat er nog twee op voorraad zijn. Ik heb onmiddelijk besteld en zojuist is dan ook de status van mijn order gewijzigd van "verzamelen" naar "klaar voor verzenden"
Ik hoop dus ook eind deze week/begin volgende week eindelijk mn 5850 in mn pc te kunnen stoppen. Het heeft nu al zo vreselijk lang geduurd.
Heel erg bedankt voor je tip dus!!!!!
Als je iets meer wil betalen als de bodemprijs kun je hem morgen hebben, als je 500 euro er voor over hebt zou ik een paar maanden ervoor uit trekken.TheMasterofDome schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:18:
[...]
Oke, bedankt voor de info. Wat is de gemiddelde levertijd eigenlijk voor de HD5970?
Tja en dan is hij verzonden EN DAN RAAKT TNT JE PAKKET KWIJT!!!
nieuwe 5870 is inmiddels besteld door de shop bij de importeur en die krijg ik als het goed is vrijdag...
nieuwe 5870 is inmiddels besteld door de shop bij de importeur en die krijg ik als het goed is vrijdag...
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik kan me voorstellen als de vraag zo groot is dat ze er gigantisch veel bestellen, dat is waarschijnlijk waarom hun prijs ook iets lager is. Het is ook niet dat ze die meteen binnen krijgen. Goed ik weet niet of het betrouwbaar is maar ik krijg het rechtstreeks op de mail, waarom zouden ze er over liegen? Ik hoef er maar 1, wat natuurlijk kan is dat hij er een 0 teveel aan heeft geplakt per ongeluk, dus ipv 600 maar 60HATA28 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:32:
[...]
Nadat ik je tip las heb ik onmiddellijk een bestelling klaar gezet en gebeld met Azerty. (Eerst moest ik wachten tot hun lunch pauze voorbij was) Hierna werd mij verteld dat de prijs voor de Sapphire 5850 €211,39 bedraagt, en dat er nog twee op voorraad zijn. Ik heb onmiddelijk besteld en zojuist is dan ook de status van mijn order gewijzigd van "verzamelen" naar "klaar voor verzenden"
Heel erg bedankt voor je tip dus!!!!!![]()
@jporter
Klinkt niet echt geloofwaardig he600 kaarten op één dag, terwijl menig webshop nog niet eens 200 kaarten in totaal heeft kunnen uitleveren.
@thijszor
Volgens TZ ongeveer 1 maand, maar het zal inderdaad wel wat langer zijn. Iig wel goed nieuws natuurlijk
Ik krijk net deze mail van Azerty:
Goedemiddag Thomas -,
Deze is waarschijnlijk eind januari te verwachten.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Charissa -
Azerty
[EDIT]: Maar Cool-prices zegt dat ze pas in Maart komen...
htp_balie
Het team van Azerty wenst u alvast fijne feestdagen en een gezond 2010. Wilt u nog wil genieten van de Decemberacties, klik dan hier <http://azerty.nl/algemeen/content/344/decemberacties.html>
Wanneer u Azerty dit jaar de Gouden Steeksleutel gunt, stem dan bij Tweakers <http://steeksleutel.tweakers.net/categorie/21/webwinkel.html>
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: The Master of Dome The TMOD Power [mailto-]
Verzonden: woensdag 20 januari 2010 12:37
Aan: Azerty - Verkoop
Onderwerp: Levertijden HD5970
Beste Heer/Mevrouw,
als ik nu een HD5970 zou bestellen, wanneer kan ik die dan verwachten? Het maakt verder niet uit welk merk het is enzo.
Vriendelijke groeten,
Thomas -
Verstuurd vanaf mijn Linux distributie: 'Ubuntu' (www.ubuntu-nl.org)
[ Voor 4% gewijzigd door TheMOD op 20-01-2010 17:31 ]
Delirius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:41:
[...]
You're welcome!Status is bij mij ook gewijzigd naar "klaar voor verzenden" maar ik spring pas gat in de lucht als deze is gewijzigd naar verzonden en ik kaart in de handen heb.... Maar desalniettemin, voor die prijs wil ik ook best nog wel wachten tot begin volgende week
Helaas is ie vandaag nog niet verzonden (althans, dat is niet wat er op de site staat)
Nog maar een paar dagen wachten dan
Of is het bij jouw anders?
@DRuw
Ja dat was balen, wel raar dat zoiets zomaar "kwijt" kan zijn..
@jporter
Dat laatste lijkt me zeer waarschijnlijk ja, ookal zouden ze er 600 besteld hebben, dat kan hun leverancier echt niet in 1 order leveren + dat er veel meer shops zijn die de kaarten ook in backorder hebben staan bij de leverancier.
@themasterofdome: svp naw gegevens uit je post halen.
@Hata28: is niet de eerste keer dat ik wat kwijt ben door een pakketboer... heb op mijn werk ook wel vaker dat er iets in de vrachtwagen is blijven liggen en dat verdwijnt dan achterin het magazijn ipv nog een keer langsrijden. (meerdere kleine pakketen ook altijd aan elkaar tapen!!!!)
@Hata28: is niet de eerste keer dat ik wat kwijt ben door een pakketboer... heb op mijn werk ook wel vaker dat er iets in de vrachtwagen is blijven liggen en dat verdwijnt dan achterin het magazijn ipv nog een keer langsrijden. (meerdere kleine pakketen ook altijd aan elkaar tapen!!!!)
@Druw, vaag
Ik ontvang zeer regelmatig pakketten (ook vanuit buitenland) welke tot nu toe allemaal zijn aangekomen. (Op één klein pakketje na, afkomstig van bol.com).
@HATA28 & Delirius
De status van mijn order is inmiddels gewijzigd naar "Afgehandeld". Dan hoop ik hem toch echt binnen een paar dagen binnen te hebben
Uiteindelijk dus waarschijnlijk toch voor mij "eind goed, al goed". Alsnog een kleine prijs betaald, en na bestelling de Sapphire 5850 binnen een paar dagen in huis
@HATA28 & Delirius
De status van mijn order is inmiddels gewijzigd naar "Afgehandeld". Dan hoop ik hem toch echt binnen een paar dagen binnen te hebben
MSI R5850 OC op voorraad bij databyte
€249,- (incl. btw, de groote prijs is exl. Verzendkosten zijn 5,50) http://www.databyte.nl/R5850-PM2D1G-OC?ref=tweakers
[ Voor 30% gewijzigd door Cyleo op 20-01-2010 19:20 ]
ik had em bijna besteld! totdat ik zag dat de prijs exclusief is
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik had hem vanmiddag al besteld. Had ook gezien dat hij 249 is maar dat vind ik een vrij nette prijs gezien de "normale" prijzen op het moment en het feit dat ie een beetje OC is. Ook al kunnen de meeste tweakers dat prima zelf natuurlijk
Ik heb inmiddels van Azerty de track&trace code doorgekregen dus morgen en anders overmorgen krijgt de beste meneer in zijn oranje pakje een knuffelHATA28 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:32:
@HATA28 & Delirius
De status van mijn order is inmiddels gewijzigd naar "Afgehandeld". Dan hoop ik hem toch echt binnen een paar dagen binnen te hebbenUiteindelijk dus waarschijnlijk toch voor mij "eind goed, al goed". Alsnog een kleine prijs betaald, en na bestelling de Sapphire 5850 binnen een paar dagen in huis
Heb mijn post daarop maar even aangepast, nu wat duidelijker. Heb hem zelf wel besteld daar. Had een bestelling lopen bij Azerty, maar dat was de ongeOC'de (alhoewel dat eigenlijk geen verschil maakt) en dat duurde al meer dan 2.5 maand, was het een beetje zatsuperwashandje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:41:
ik had em bijna besteld! totdat ik zag dat de prijs exclusief is
Bluf.Delirius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:04:
en anders overmorgen krijgt de beste meneer in zijn oranje pakje een knuffel
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ik heb net m'n OC opgehaald in Raalte.. zit nu toch te twijfelen welke ik zal houden... M'n Sapphire of m'n MSI kaart.shadownetwork schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:22:
[...]
Heb mijn post daarop maar even aangepast, nu wat duidelijker. Heb hem zelf wel besteld daar. Had een bestelling lopen bij Azerty, maar dat was de ongeOC'de (alhoewel dat eigenlijk geen verschil maakt) en dat duurde al meer dan 2.5 maand, was het een beetje zat
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
De best OCende natuurlijk.neliz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:29:
[...]
Ik heb net m'n OC opgehaald in Raalte.. zit nu toch te twijfelen welke ik zal houden... M'n Sapphire of m'n MSI kaart.
AMD Nieuwsdiscussie
@Delirius
Ik heb die track&trace code iid ook
Nu maar hopen dat hij gelijk morgen al komt!!
Nogmaals vreselijk bedankt voor de top tip!!
@Neliz
Ja kan doen wat -The_Mask- zegt, anders zou ik mooi die Sapphire houden. Toch een beetje ATi zijn eigen merk. En het klinkt altijd leuk om te kunnen zeggen dat je een Sapphire hebt
(niet dat er iets mis is met MSI)
Ik heb die track&trace code iid ook
Nu maar hopen dat hij gelijk morgen al komt!!
Nogmaals vreselijk bedankt voor de top tip!!
@Neliz
Ja kan doen wat -The_Mask- zegt, anders zou ik mooi die Sapphire houden. Toch een beetje ATi zijn eigen merk. En het klinkt altijd leuk om te kunnen zeggen dat je een Sapphire hebt
Verwijderd
Ha. Ik heb een Sapphire videokaart en in de maand september ben ik jarig ( de edelsteen saffier is gekoppeld aan deze maand )
Ontopic : Ik denk dat alle leveringsproblemen nu wel opgelost zijn , bijna 100 pagina's verder
Ontopic : Ik denk dat alle leveringsproblemen nu wel opgelost zijn , bijna 100 pagina's verder
Zijn er eigenlijk al veel mensen die de sapphire hd 5870 Vapor-x hebben besteld en/of ontvangen? Ik heb deze namelijk 7 januari besteld bij cool prices. Ondertussen al paar keer gemaild en steeds hetzelfde antwoord dat nog zij, nog hun leverancier weet wanneer deze zouden toekomen... Ik vind de vraag naar de hd 5xxx reeks in het algemeen toch enorm:s Als je ziet dat alleen op tweakers al bijna 100 pag gerageerd is

Lees ff mijn posts door... ik heb er nu nog 1 in bestelling staan waarvan de verwachting is dat hij de 27e binnen is... bij your-pc overigensKennof schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:21:
Zijn er eigenlijk al veel mensen die de sapphire hd 5870 Vapor-x hebben besteld en/of ontvangen? Ik heb deze namelijk 7 januari besteld bij cool prices. Ondertussen al paar keer gemaild en steeds hetzelfde antwoord dat nog zij, nog hun leverancier weet wanneer deze zouden toekomen... Ik vind de vraag naar de hd 5xxx reeks in het algemeen toch enorm:s Als je ziet dat alleen op tweakers al bijna 100 pag gerageerd is
Ja volgens mij kan er ook wel een slotje op dit topic, hij wordt steeds onnodig gekickt.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:51:
Ha. Ik heb een Sapphire videokaart en in de maand september ben ik jarig ( de edelsteen saffier is gekoppeld aan deze maand )
=_= niet dus
Zercom heeft een foutieve levertijdindicatie.
Mij werd belooft dat de kaart vandaag in huis zou zijn; de kaart is nog niet (eens) bij Zercom binnen.
Maandag al gebeld en ik zou op dinsdag (gisteren) een mail krijgen met informatie - niet gekregen.
Beetje jammer, wordt waarschijnlijk een cancel.
Mij werd belooft dat de kaart vandaag in huis zou zijn; de kaart is nog niet (eens) bij Zercom binnen.
Maandag al gebeld en ik zou op dinsdag (gisteren) een mail krijgen met informatie - niet gekregen.
Beetje jammer, wordt waarschijnlijk een cancel.
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Oh ja, al deze posters hebben eigenlijk allemaal al een HD58**-kaart maar ze vinden er niets aan dus gaan dan maar gewoon dit topic kicken....Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:51:

We got trolled and I lolledVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:51:
DRuw schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:40:
Mijn pakket met de 5870 Club3D is gisteren verstuurd en nu is TNT mijn pakket "kwijt"...
gaat ook nooit in 1 keer goed!
Nu maar hopen dat hij morgen wel bezorgd wordt!
Issie 2 keer kwijtgeraakt of ging het nog over dezelfde kaart?DRuw schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:51:
Tja en dan is hij verzonden EN DAN RAAKT TNT JE PAKKET KWIJT!!!
Ik heb nog 0 bericht gehad van JoVoCo as of now. (13 jan besteld)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Volgens mij heeft een TNT koerier een hele vette kaart
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
29 december 2009 een Club 3D HD5850 besteld bij Azerty. Levertermijn meer dan 10 dagen, was te verwachten natuurlijk. Omdat het wat te lang duurde naar mijn zin heb ik helpdesk gevraagd mijn positie op de wachtlijst even te melden. Enige dat ik kreeg was dat er nog veel voor mij waren en dat er leverproblemen zijn. Ik kon wel opteren om naar een beter leverbaar model over te stappen.
Dat doe ik dus, bestelling aangepast 3 dagen geleden naar de XFX Radeon HD 5850. Toen was de prijs 312 euro, nu is ze naar 295 gezakt (maakt niet zoveel uit). De levertermijn was 2-5 dagen. Nadat ik besteld had kijk ik de volgende dag terug en is de levertermijn plots meer dan 10 dagen
Dus nu heb ik evengoed een lange wachttermijn
oplichting is dat
geef ik 75 euro extra voor snellere levering en plots is het even slecht
Dat doe ik dus, bestelling aangepast 3 dagen geleden naar de XFX Radeon HD 5850. Toen was de prijs 312 euro, nu is ze naar 295 gezakt (maakt niet zoveel uit). De levertermijn was 2-5 dagen. Nadat ik besteld had kijk ik de volgende dag terug en is de levertermijn plots meer dan 10 dagen
Dus nu heb ik evengoed een lange wachttermijn
En ik heb de Track&Trace!shadownetwork schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:47:
MSI R5850 OC op voorraad bij databyte€249,- (incl. btw, de groote prijs is exl. Verzendkosten zijn 5,50) http://www.databyte.nl/R5850-PM2D1G-OC?ref=tweakers
*Gelukkige Cyleo* ^_^
Ik kan nu dus garanderen dat ze deze kaart daar op voorraad hebben (op dit moment nog 7).
[ Voor 0% gewijzigd door Cyleo op 21-01-2010 11:10 . Reden: typo ]
Ik kan mijn pakketje nog niet tracerenDelirius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:04:
[...]
Ik heb inmiddels van Azerty de track&trace code doorgekregen dus morgen en anders overmorgen krijgt de beste meneer in zijn oranje pakje een knuffel
Heb jij het zelfde probleem?
Wrom doe je zo moeilijk? Je kunt het gewoon annuleren en een 5850 halen bij databyte. Ze hebben (op het moment van deze post) nog een stuk of 20 5850.MClaeys schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:59:
29 december 2009 een Club 3D HD5850 besteld bij Azerty. Levertermijn meer dan 10 dagen, was te verwachten natuurlijk. Omdat het wat te lang duurde naar mijn zin heb ik helpdesk gevraagd mijn positie op de wachtlijst even te melden. Enige dat ik kreeg was dat er nog veel voor mij waren en dat er leverproblemen zijn. Ik kon wel opteren om naar een beter leverbaar model over te stappen.
Dat doe ik dus, bestelling aangepast 3 dagen geleden naar de XFX Radeon HD 5850. Toen was de prijs 312 euro, nu is ze naar 295 gezakt (maakt niet zoveel uit). De levertermijn was 2-5 dagen. Nadat ik besteld had kijk ik de volgende dag terug en is de levertermijn plots meer dan 10 dagen![]()
Dus nu heb ik evengoed een lange wachttermijnoplichting is dat
geef ik 75 euro extra voor snellere levering en plots is het even slecht
edit: voor de prijs van 249... je bent gek als je je order bij azerty van 312 niet annuleert.
[ Voor 4% gewijzigd door lordMocro op 21-01-2010 11:16 ]
Idd als je 295 euro over hebt voor een 5850 dan doe je iets fout als je hem niet binnen twee dagen binnen hebt
Annuleren die hap, en de MSI OC versie kopen bij databyte voor ("maar") 249 euro! Ze hebben er nog 7 op dit moment!
Heb hem gisteren besteld... binnen een paar uur een track en trace en en krijg hem vandaag of morgen binnen!
weet niet wanneer je hem besteld hebt?

Annuleren die hap, en de MSI OC versie kopen bij databyte voor ("maar") 249 euro! Ze hebben er nog 7 op dit moment!
Heb hem gisteren besteld... binnen een paar uur een track en trace en en krijg hem vandaag of morgen binnen!
Kost even tijd voor de TNT het pakje binnen en gescand heeft. Soms duurt het een paar uur, soms misschien een dag ofzo. Even geduld dusHATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Ik kan mijn pakketje nog niet tracerenIk krijg de melding "Geen geldige barcode binnenlands"
[ Voor 42% gewijzigd door Therapy777 op 21-01-2010 11:46 ]
Heb hetzelfde probleem, maar ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is, heb het welk vaker gehad.HATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Ik kan mijn pakketje nog niet tracerenIk krijg de melding "Geen geldige barcode binnenlands"
Ok, normaal zou het rond de middernacht na de verzending moeten werking (gisteren dus verzonden).. maargoed.shadownetwork schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:45:
[...]
Heb hetzelfde probleem, maar ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is, heb het welk vaker gehad.
Is die van jou dan gisteren of vandaag verzonden??
De MSI besteld bij databyte. Totale kosten 5850 + mugen 2 + verzend = 293 euro. Met ideal betaald, en verrek, er is 1038 euro van mijn rekening afgeschreven... lol...
Even mijn mail gecheckt, order geeft gewoon 293 euro aan, even ingelogd met internetbankieren, mijn bank gaf aan dat er 1038 euro is afgeschreven....
Antwoordapparaat van databyte ingesproken, kwil het verschil teruggestort zien natuurlijk!
Komt volgens mij allemaal wel goed, maar het was even schrikken zeg.
edit: Kheb net een telefoontje gehad van databyte. Volgens hen haddik er een iPhone erbij besteld
. Maar ze konden mijn order zonder problemen aanpassen en het verschil terugstorten.
Eind goed, al goed.
edit2: Wauw, wat een service. Kreeg net weer een telefoontje van databyte, excuses aangeboden (totaal niet nodig geweest) en dat ik het bedrag morgen op mn rekening krijg en mn bestelling ook. En last but not least, ik krijg bij mijn bestelling 3 verrassingen erbij! lol.
Zal waarschijnlijk wel 3 snoepjes zijn, maar ik houd jullie wel op de hoogte.
Even mijn mail gecheckt, order geeft gewoon 293 euro aan, even ingelogd met internetbankieren, mijn bank gaf aan dat er 1038 euro is afgeschreven....
Antwoordapparaat van databyte ingesproken, kwil het verschil teruggestort zien natuurlijk!
edit: Kheb net een telefoontje gehad van databyte. Volgens hen haddik er een iPhone erbij besteld

Eind goed, al goed.
edit2: Wauw, wat een service. Kreeg net weer een telefoontje van databyte, excuses aangeboden (totaal niet nodig geweest) en dat ik het bedrag morgen op mn rekening krijg en mn bestelling ook. En last but not least, ik krijg bij mijn bestelling 3 verrassingen erbij! lol.

Zal waarschijnlijk wel 3 snoepjes zijn, maar ik houd jullie wel op de hoogte.
[ Voor 38% gewijzigd door lordMocro op 21-01-2010 13:02 ]
Holy sh*t !! Jij hebt wel erg veel over voor een snelle leveringlordMocro schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:56:
De MSI besteld bij databyte. Totale kosten 5850 + mugen 2 + verzend = 293 euro. Met ideal betaald, en verrek, er is 1038 euro van mijn rekening afgeschreven... lol...
Alles is weer ok, mijn vorige post ge-edit.Therapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:58:
[...]
Holy sh*t !! Jij hebt wel erg veel over voor een snelle leveringDa's lekker zuur dan. Ik ga meteen even mijn betalingen checken
edit: vorige post weer ge-edit.

[ Voor 6% gewijzigd door lordMocro op 21-01-2010 13:02 ]
Ik kan gewoon track&trace doen. Laatste status is dat chauffeur onderweg is....HATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:46:
[...]
Ok, normaal zou het rond de middernacht na de verzending moeten werking (gisteren dus verzonden).. maargoed.
Edit: heel apart, net belde MyCom dat mijn bestelde Asus binnen is gekomen en dat ik die kan afhalen. Dit terwijl maandag door klantenservice MyCom werd toegezegd dat ze ABSOLUUT die kaart vandaag niet in huis hadden.... Dus wie in buurt van Maastricht is --> MyCom-store!
[ Voor 26% gewijzigd door Delirius op 21-01-2010 13:10 ]
Ik kreeg vanmorgen het mailtje (rond een uur ofHATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:46:
[...]
Ok, normaal zou het rond de middernacht na de verzending moeten werking (gisteren dus verzonden).. maargoed.
Vaag dat ik niet kan tracen 
Ik hoop maar dat het is goed gegaan en dat ik hem vandaag nog krijg
Maar dat probleem schijnt wel meer voor te komen (@shadownetwork)
Ik hoop maar dat het is goed gegaan en dat ik hem vandaag nog krijg
Maar dat probleem schijnt wel meer voor te komen (@shadownetwork)
Chauffeurtje is met mijn MSI OC onderweg
Zondagavond by Mycom de Asus 5850 voor 243 euro besteld (geen verzendkosten). Vandaag in huis. Zeer tevreden!
Ik kan nog steeds niet tracen, en helaas nog niks gehoord van postbode.. als dat maar goed gaat.
@Delirius
Als je hem hebt hoor ik t graag
@Delirius
[ Voor 20% gewijzigd door HATA28 op 21-01-2010 15:43 ]
Een herziening van mijn commentaar op Zercom.
Nadat er slecht contact was geweest tussen Zercom en mij heb ik besloten de bestelling te annuleren.
Geen twee uur later belt Zercom op en stelt voor om mij een MSI HD5850-OC te leveren in plaats van de standaard versie onder het motto: Je was de eerste die een HD5850 bestelde maar we hebben alleen OC, als dat geen probleem is.
Geen probleem!
Nadat er slecht contact was geweest tussen Zercom en mij heb ik besloten de bestelling te annuleren.
Geen twee uur later belt Zercom op en stelt voor om mij een MSI HD5850-OC te leveren in plaats van de standaard versie onder het motto: Je was de eerste die een HD5850 bestelde maar we hebben alleen OC, als dat geen probleem is.
Geen probleem!
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
https://maxict.nl/product...IN?btwview=in&rs=tweakers
heeft er nu 9 op voorraad , niet heel erg slecht geprijst, ook niet fantastisch maar beter dan normaal.
Ik wacht op me doekoes terug van 4launch, en dan haal ik er gewoon een wanneer er 1 tussen de 330-350EU is denk ik.
heeft er nu 9 op voorraad , niet heel erg slecht geprijst, ook niet fantastisch maar beter dan normaal.
Ik wacht op me doekoes terug van 4launch, en dan haal ik er gewoon een wanneer er 1 tussen de 330-350EU is denk ik.
TNT is aan de deur geweest (staat op track & trace), maar net toen ik even weg was....HATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:39:
Ik kan nog steeds niet tracen, en helaas nog niks gehoord van postbode.. als dat maar goed gaat.
@Delirius

Dus: agenda leegmaken en morgen hele dag uit raam kijken....
Verwijderd
Ik heb ook een sidewindows, maar de V1 koeler ratelde bij mij en maakte best veel geluid in idle toestand.Dharion schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:32:
[...]
Omdat ik die mooier vind.
Ik weet dat de V2 beter koelt, maar die 9 graden verschil maakt mij niet zoveel uit, de airflow in mijn kast is gewoon prima namelijk. En aangezien ik een sidewindow heb, heb ik toch liever op dat gedeelte een uiterlijk wat mooier is, en dan kom ik naar mijn mening uit op de V1.
En ik heb navraag gedaan bij de meeste grote webshops en die zeggen allemaal dat er enkel nog maar V2's worden geleverd, enkel Azerty kan nog de V1 van Sapphire krijgen.
Maar 4launch heeft hem ook, alleen ligt hun leverdatum niet meer op 2 februarie, maar nog later
Vandaag gebeld met JoVoCo over mijn bestelde MSI 5850, daar werd aangegeven dat hun leverancier opnieuw de levering had uitgesteld en dat ze niet hard konden aangeven wanneer de kaarten nu binnen gingen komen. Ik heb mijn order nu maar bij hun geannuleerd en ga een Asus kaart bij MyCom bestellen.
Ahj.. das wel klote Ben je bijna de heledag thuis, komt ie aan als je er niet bent.Delirius schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:21:
[...]
TNT is aan de deur geweest (staat op track & trace), maar net toen ik even weg was....![]()
![]()
Dus: agenda leegmaken en morgen hele dag uit raam kijken....
Eindelijk doet track&trace het -.-
Status:
In Collectie
20.01.2010:
Zending is voorgemeld
Kaartje binnen
samen met processor, HDD en optische drive
Nu de rest nog van cool-prices
Nu de rest nog van cool-prices
@murk, gaat om dezelfde kaart:(
de Sapphire 5850 stond gisteren op groen bij azerty. gelijk een mailtje gestuurd, maar bleek een foutje te zijn 
Gelukkig heeft mn pa een XFX 5850 meegenomen uit Amerika
Een foutje?! xDaccountabc schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:24:
de Sapphire 5850 stond gisteren op groen bij azerty. gelijk een mailtje gestuurd, maar bleek een foutje te zijn
Ja dan zijn die videokaarten die ik en Delirius morgen in bezit hebben zeker ook nep
Verwijderd
zag gisteren dat de gigabyte 1 -5 dagen levertijd had bij 4launch. Vanmorgen dus even gebeld en hij was niet aanwezig. Wel hadden ze de msi oc versie voor 232 euro. De sapphire die ik al in bestelling had gewijzigd naar die en hij zal morgen waarschijnlijk(met de rest van men pc) verzonden worden. (Alles staat op groen in mijn bestelling dus daar ga ik dan vanuit)
Verwijderd
Om 1800 een MSI 5850 OC besteld bij Databyte. Staan er 3 op voorraad.
Nu maar hopen dat het echt zo is.....
Ben al vanaf oktober bezig een kaart te bemachtigen.
Morgen ga ik juichen of weer verder zoeken
Dit is de reply die ik kreeg (een DAG nadat ik gevraagd had of ze idd voorraad hadden);HATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:04:
[...]
Een foutje?! xD
Ja dan zijn die videokaarten die ik en Delirius morgen in bezit hebben zeker ook nep
Goedemorgen,
Helaas was het een verkeerde levertijd indicatie.
Deze is aangepast.
Onze excuses voor het ongemak.
Er zijn namelijk veel leveringsproblemen met deze 5800 kaart.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet
bla
Ja hoor ammehoela... maargoed whatever ik heb nu inmiddels eindelijk een 5850.
Denk dat je niet verder hoeft te zoekenVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:12:
Verwijderd
Tnx voor de deze heerlijke informatie. De verkoper aan de telefoon zei hetzelfde en hij klonkDenk dat je niet verder hoeft te zoekenDatabyte heeft vrij zekere voorraad indicaties. met 4 op voorraad lukt het zeer waarschijnlijk wel goed
zeker van zijn zaak.
@Therapy777
De Sapphire 5850 was bij Azerty ook binnen een dag uitverkocht, volgens mij stond hij toen vrijwel gelijk weer op een levertijd van >10dagen
Nogsteeds een beetje een vage reactie van azerty ja..
De Sapphire 5850 was bij Azerty ook binnen een dag uitverkocht, volgens mij stond hij toen vrijwel gelijk weer op een levertijd van >10dagen
Dat klopt. Gaat me er meer om dat ze me eerst supersnel mailen met een lame antwoord "om welke kaart gaat het meneer?" terwijl er in mijn mail EN titel duidelijk stond Sapphire en het item nummer. Vervolgens gewoon negeren en de volgende dag rustig melden dat het een foutje in de levertijd indicatie was.HATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:28:
@Therapy777
Die MSI OC staat nu op "meer dan 10 werkdagen" en kost nu 246 euro ? Zelfde als de Gigabyte die afgelopen dage op 244 euro stond en nu op 300 euro. Hoezo ik wil extra winst maken ?Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:04:
zag gisteren dat de gigabyte 1 -5 dagen levertijd had bij 4launch. Vanmorgen dus even gebeld en hij was niet aanwezig. Wel hadden ze de msi oc versie voor 232 euro. De sapphire die ik al in bestelling had gewijzigd naar die en hij zal morgen waarschijnlijk(met de rest van men pc) verzonden worden. (Alles staat op groen in mijn bestelling dus daar ga ik dan vanuit)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Eh ja. Ik heb m net ook besteld en staat ook 3 op voorraad.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:12:
Nu ga ik twijfelen of het echt nog 3 zijn, want ik heb zo'n vermoeden dat het maanden wachten wordt...
Na het bestellen nog steeds 3. XD
Verwijderd
Je hebt gelijk.... Zullen er wel weer 100 besteld zijn tijdens het intypen van mijn ideal-betaling..eXaLy schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:53:
[...]
Eh ja. Ik heb m net ook besteld en staat ook 3 op voorraad.
Nu ga ik twijfelen of het echt nog 3 zijn, want ik heb zo'n vermoeden dat het maanden wachten wordt...
Na het bestellen nog steeds 3. XD
Maar ik blijf even tot morgen optimistisch. Ze zijn er sávonds niet dus morgen weten we het.
Jammer dat de voorraad telling niet gekoppeld is aan de betaling. Bij geen enkele website trouwens .
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 20:59 ]
Krijg je het dan direct te weten als het Niet meer op voorraad is?Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:57:
[...]
Je hebt gelijk.... Zullen er wel weer 100 besteld zijn tijdens het intypen van mijn ideal-betaling..
Maar ik blijf even tot morgen optimistisch. Ze zijn er sávonds niet dus morgen weten we het.
Jammer dat de voorraad telling niet gekoppeld is aan de betaling. Bij geen enkele website trouwens .
En trouwens, ik heb niet eens gezien hoe lang garantie je krijgt voor deze?
Ja iid.. gaat echt nergens over. Het blijft een webwinkel heTherapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:31:
[...]
Dat klopt. Gaat me er meer om dat ze me eerst supersnel mailen met een lame antwoord "om welke kaart gaat het meneer?" terwijl er in mijn mail EN titel duidelijk stond Sapphire en het item nummer. Vervolgens gewoon negeren en de volgende dag rustig melden dat het een foutje in de levertijd indicatie was.
Maargoed, jij hebt nu iig wel je kaart
Verwijderd
Ik ga ze morgenochtend bellen en vragen of mijn bestellingeXaLy schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:01:
[...]
Krijg je het dan direct te weten als het Niet meer op voorraad is?
En trouwens, ik heb niet eens gezien hoe lang garantie je krijgt voor deze?
is gelukt en waarneer ze gaan verzenden.
Garantie heb ik niet op gelet. Maar zal wel ok zijn.
Hehe, ik ook niet, vanwege dat deze al 'op voorraad' is.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:08:
[...]
Ik ga ze morgenochtend bellen en vragen of mijn bestelling
is gelukt en waarneer ze gaan verzenden.
Garantie heb ik niet op gelet. Maar zal wel ok zijn.
Sja 3 op voorraad is net op het randje idd
zeker als jullie allebei bestellen
Ik hoop voor jullie dat ze ze nog hebben. Maar die kaart krijgen ze vrij vaak mondjesmaat binnen dus ik denk dat het wel goed komt. Zo niet nu dan wel binnen een week (Heb al vaker kleine voorraadjes MSI gezien daar en telkens overwogen te kopen... gisteren uiteindelijk gedaan met 15 op voorraad
)
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet op garantie heb gelet
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet op garantie heb gelet
[ Voor 12% gewijzigd door Therapy777 op 21-01-2010 21:18 ]
De club3D is ook op voorraad bij Databyte (15 stuks)
Verwijderd
Weet ik , als het morgen niet gelukt is wijzig ik meteen men bestelling in een kaart die ze wel hebbenDeluxZ schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:21:
telefonisch. Ik durf nu hem niet te wijzigen...
Stel dat ik em wel heb en de club 3d nu al 30 bestellingen heeft gehad...
Was ik maar een helderziende
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 21:28 ]
Bij mij niet hoorDeluxZ schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:21:
*edit* oh ze hebben twee versies... wel beide 5850

[ Voor 13% gewijzigd door Therapy777 op 21-01-2010 21:31 ]
En alleen de duurde versie is leverbaar.. raarTherapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:31:
[...]
Bij mij niet hoor
*edit* oh ze hebben twee versies... wel beide 5850

Verwijderd
Ik kan ook een gok wagen en die Club3d zometeen ook bestellen.DeluxZ schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:35:
[...]
En alleen de duurde versie is leverbaar.. raar*winst winst $$*
Maar dan heb ik er straks misschien 2 en dat trekt mijn voeding niet dus moet die ook weer vernieuwd worden...
Niet doen want als je ze in Xfire zet heb je niks meer aan het OC gedeelte van de MSI. Tenzij je zelf gaat clocken natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:39:
[...]
Ik kan ook een gok wagen en die Club3d zometeen ook bestellen.
Maar dan heb ik er straks misschien 2 en dat trekt mijn voeding niet dus moet die ook weer vernieuwd worden...
Verwijderd
Nee , wil gewoon MW2 spelen. Heb het spel al vanaf dat het is uitgebracht maar kan het niet spelen met mijn verouderde kaart (1900xt) onder windows 7. Overklokken hoef ik niet als ik maarTherapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:10:
[...]
Niet doen want als je ze in Xfire zet heb je niks meer aan het OC gedeelte van de MSI. Tenzij je zelf gaat clocken natuurlijkIk zou ff afwachten tot morgen of je een verzendbericht krijgt en anders de Club3D overwegen. Die zijn er vast nog wel dan
kan gamen voordat het strand-seizoen begint. Want dan lig ik liever in zee met men surfplank.
Morgen gaan daar om 9:30 de lijnen open en ik zal de eerste zijn die belt.
Ben nu al zolang aan het wachten en proberen en ga er nu meer moeite voor doen.
Mijn link is nog steeds dood. Naja, hoop hem morgen binnen te hebbenHATA28 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:50:
[...]
Ahj.. das wel klote Ben je bijna de heledag thuis, komt ie aan als je er niet bent.
Eindelijk doet track&trace het -.-
Status:
In Collectie
20.01.2010:
Zending is voorgemeld
ik hoop dat ie morgen iig wel komt
Denk gewoon dat de inkoopprijs hoger was en voor die andere lager, en ja dan is die goedkopere natuurlijk zo weer uitverkocht en blijft de duurdere over.DeluxZ schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:35:
[...]
En alleen de duurde versie is leverbaar.. raar*winst winst $$*
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Hahaha. Ik zou eigenlijk uitslapen tot in de middag.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:18:
[...]
Nee , wil gewoon MW2 spelen. Heb het spel al vanaf dat het is uitgebracht maar kan het niet spelen met mijn verouderde kaart (1900xt) onder windows 7. Overklokken hoef ik niet als ik maar
kan gamen voordat het strand-seizoen begint. Want dan lig ik liever in zee met men surfplank.
Morgen gaan daar om 9:30 de lijnen open en ik zal de eerste zijn die belt.
Ben nu al zolang aan het wachten en proberen en ga er nu meer moeite voor doen.
Maar nu ik dit lees overweeg ik ook om vroeg op te staan en te bellen. XD
Eventueel ook maar de Club 3D voor mij dan.
@therapy
Sorry hoor maar dat van dat de kaarten terug clocken naar gelijke clocks is toch onzin? Dat was toch alleen zo bij Crossfire, maar bij CrossfireX is dat toch weg?
(correct me if im wrong)
Sorry hoor maar dat van dat de kaarten terug clocken naar gelijke clocks is toch onzin? Dat was toch alleen zo bij Crossfire, maar bij CrossfireX is dat toch weg?
Mag je mij eerst uitleggen wat het verschil is tussen crossfire en crossfireX want die kende ik nog niet
Ik dacht dat je gewoon twee identiek geclockte kaarten moest hebben en als dat niet zo was ze de laagste clocksnelheden aannamen. Maar ik ga meer uit van wat ik over het algemeen dacht gezien te hebben hier dan van eigen kennis.
Verwijderd
Jij kwam er mee...? Ik heb een drukke baan en kan niet altijd alle ontwikkelingen bijhouden.Therapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:10:
[...]
Niet doen want als je ze in Xfire zet heb je niks meer aan het OC gedeelte van de MSI. Tenzij je zelf gaat clocken natuurlijkIk zou ff afwachten tot morgen of je een verzendbericht krijgt en anders de Club3D overwegen. Die zijn er vast nog wel dan
Ik nam aan dat je gelijk had .
X = cross? Dus Xfire = crossfire
dat was mijn idee erachter. Ik zie zoveel mensen die uitdrukking gebruiken en dacht dat het gewoon een afkorting was. Excuses voor mijn potentiële onkunde.

Verwijderd
Aha ik snap het. Zoveel onkunde heb je ook weer niet als je wel weet dat de 2 kaarten identiek ge-clockt moeten zijn om te gaan werkenTherapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:30:
X = cross? Dus Xfire = crossfiredat was mijn idee erachter. Ik zie zoveel mensen die uitdrukking gebruiken en dacht dat het gewoon een afkorting was. Excuses voor mijn potentiële onkunde.
CrossFire is oud:Therapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:13:
Mag je mij eerst uitleggen wat het verschil is tussen crossfire en crossfireX want die kende ik nog niet

Tegenwoordig zie je alleen nog CrossFireX:

AMD Nieuwsdiscussie
Nou na even een snelle research blijkt mijn onkunde toch redelijk onkundig te zijn
HATA28 heeft gelijk als ik Wikipedia moet geloven. Nieuwe crossfire is idd crossfireX en zorgt ervoor dat alle kaarten uit eenzelfde serie met elkaar in crossfire kunnen draaien. Dus bijv. een 5850 met een 5870. Ik weet alleen niet of ze dan qua snelheid aanpassen naar de laagste of een soort hybride vormen 
*edit*
Thanks Mask, ben weer net te laat
En nu will ik dat woord crossfire niet meer zien
*edit*
Thanks Mask, ben weer net te laat

En nu will ik dat woord crossfire niet meer zien
[ Voor 29% gewijzigd door Therapy777 op 21-01-2010 23:45 ]
Verwijderd
OK, dus als ze uit dezelfde serie kunnen zijn maken de clocksnelheden niet uit?Therapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:39:
Nou na even een snelle research blijkt mijn onkunde toch redelijk onkundig te zijnHATA28 heeft gelijk als ik Wikipedia moet geloven. Nieuwe crossfire is idd crossfireX en zorgt ervoor dat alle kaarten uit eenzelfde serie met elkaar in crossfire kunnen draaien.
*edit*
Thanks Mast, ben weer net te laat
of wel ?
ff on topic.
Maar goed ik ga geen 2e bestellen ik wacht tot morgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 23:42 ]
Had mijn post ge-edit. Daar durf ik nu dus niks over te zeggenVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:41:
[...]
OK, dus als ze uit dezelfde serie kunnen zijn maken de clocksnelheden niet uit?
of wel ?
ff on topic.
Maar goed ik ga geen 2e bestellen ik wacht tot morgen.
Verwijderd
LOLTherapy777 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:44:
[...]
Had mijn post ge-edit. Daar durf ik nu dus niks over te zeggen
De bovenste historische foto is trouwens mijn huidige setup.
Ben klaar met die ouderwetse troep. Morgen ben ik weer klaar voor de toekomst
hoop ik

Dit topic is gesloten.