Dit is dus wel de versie zonder game, let daar op! De naam zegt wel Asus EAH5850/
G/2DIS/1GD5 maar de beschrijving hebben ze inmiddels aangepast: daar staat niet meer dirt 2 bij. Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan nadat ik ging klagen omdat Dirt 2 niet bij mijn exemplaar zat. 300 euro is dan dus al helemaal duur.
EDIT: als je kijkt naar alle kaarten in de 5800 serie bij CP (ook de niet-leverbare dus) zie je dat er nu 3(!) versies zijn:
- Asus EAH5850/G/2DIS/1GD5: op dit moment leverbaar, zit dirt 2 in principe niet bij terwijl de G in het serienummer dat wel zou moeten aangeven, die heb ik een paar weken geleden aangeschaft met het idee dat er wel een game bij zat aangezien dat in de beschrijving stond en de naam het suggereerde.
- Asus VGA EAH5850 2DIS 1GD5: ik weet niet wat het verschil is maar hier vermeld het serienummer in elk geval ook dat er geen game bij zit
- Asus EAH5850/G/2DIS/1GD5 (incl. Dirt2): hier zou de game wel bij moeten zitten volgens CP, gek genoeg goedkoper dan de bovenstaande maar dat zou kunnen komen omdat deze niet leverbaar is.
erg domme actie van CP, voor zover ik weet staat die G al voor game en ze hebben dus mensen voorgehouden dat ze een game zouden krijgen bij hun graka.

. Toen ik mijn 5850 kocht was er maar 1 versie van op CP.
[
Voor 39% gewijzigd door
I-Heine-I op 23-01-2010 09:15
]