hehe je hebt dus maar een meer prrijs van 81 EUR betaald t.o.v mijne Vapor 5870DRuw schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:59:
Ik ben het wachten zat en heb vandaag mijn betelling voor de 5870 VaporX geannuleerd.
Ik was voor mijn werk in de buurt van de Alternate en heb daar de kaart voor het idiote bedrag van 419 euro opgehaald.
als alles straks geweldig draait zal ik toch niet meer aan het geld denken (hoop ik).
Gezien Alternate blijkbaar een knuffelrelatie met de importeur heeft heb ik ook wel het idee dat mocht er iets mis zijn met de kaart een nieuwe ook sneller retour kan (DOA of strepen probleem enz).
Op die manier probeer ik in ieder geval mijn portomonnee te kalmeren....
ps: wat is het ding idioot GR![]()
T trouwens... wordt je wel ff stil van...
pps: ja coupon voor Dirt2 zit erbij
Alternate is een eigen leverancier (http://wave-computers.nl/wave/index.html)thijszor schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:14:
Zou alternate geen direct contact met de fabrikanten hebben? ik bedoel, alternate is echt huge, 1 leverancier hier in NL heeft daar volgens mij een volledige dagtaak aan. volgens mij heeft alternate het best goed voor elkaar, ze zijn altijd wel wat duurder, maar klanten genoeg volgens mij
Ook zijn ze officieel importeur van ATI in Nederland. Directe connectie dus. En hun hebben de kaarten altijd als eerste binnen, en dat is dan weer de reden waarom ze altijd zo duur zijn.
[ Tesla MIG MYP ]
tja jij hebt hem vanaf begin november... ik heb hem krap een maand later besteld en het ding is niet meer leverbaar geweest sindsdien (niemand heb er meer een gekregen sinds december volgens mij!!)superchanbe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:43:
[...]
hehe je hebt dus maar een meer prrijs van 81 EUR betaald t.o.v mijne Vapor 5870
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik zag gisteren dat er nog zeven 5870 club 3d's in voorraad waren bij max ict. Vandaag meteen gebeld en de man die ik aan de lijn kreeg zei dat er nog vijf op voorraad. Ik heb er meteen drie besteld voor twee van mijn familieden plus één voor mezelf en ze zijn vanmiddag nog op de bus gegaan getuige de track&trace. Voor 348 p.s. toch nog redelijk lijkt mij. 
max ict heeft nog steeds 4 op voorraad zo te zien.
pricewatch: Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP)

max ict heeft nog steeds 4 op voorraad zo te zien.
pricewatch: Club3D HD 5870 1GB (CGAX-58724IDP)
[ Voor 21% gewijzigd door NastyNick op 25-01-2010 23:03 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dit is toch niet meer normaal!
http://www.4launch.nl/sho...kers#p-4-productid-083004
€ 450,- voor een 'normale' 5870
Ze hebben nog voorraad dus als je er één zoekt....
http://www.4launch.nl/sho...kers#p-4-productid-083004
€ 450,- voor een 'normale' 5870
Ze hebben nog voorraad dus als je er één zoekt....

[ Voor 13% gewijzigd door TheGreatCornholio op 25-01-2010 23:15 ]
Wauw, dan was ik met 340EUR voor een Sapphire + DiRT2 in halverwege oktober nog goedkoop uit.
Echt belachelijk dit, hopelijk komt nvidia snel met hun dx11 kaarten.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ja want die zijn veel goedkoper! en dan moet amd de.... prijs... oh.. wacht even..Dani86 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:40:
Kreeg vanmiddag te horen dat één GF100 chip iets minder dan $200 kost om te maken.
dus.. keep on dreaming!
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Nvidia is altijd duurder dan ATi, dus verwacht echt geen wonderen. alleen als de GF100 echt veel beter is dat de prijs/kwaliteit van de nvidia beter zal zijn ( wat ik niet zo 1 2 3 verwacht ) , dan zal ATi wel wat zakken.
Ik heb 3 weken terug bij Pixmania ook voor €349,- een Sapphire HD5870 + Dirt2 gekocht, het kan dus nog steedsDani86 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:40:
Wauw, dan was ik met 340EUR voor een Sapphire + DiRT2 in halverwege oktober nog goedkoop uit.
ook bij mcdos/copaco slecht leverbaarAlternate is een eigen leverancier (http://wave-computers.nl/wave/index.html)
Ook zijn ze officieel importeur van ATI in Nederland. Directe connectie dus. En hun hebben de kaarten altijd als eerste binnen, en dat is dan weer de reden waarom ze altijd zo duur zijn.
maar hoop gloort aan de horizon nieuws: TSMC: kwaliteitsproblemen met 40nm-proces zijn opgelost
[ Voor 23% gewijzigd door Majapro op 26-01-2010 04:27 ]
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Owh kijk dat scheeld. Dan zou ik ondertussen gewoon bij andere winkels gaan kijken. Als je iets kan vinden wat jij qua prijs nog acceptabel vind daar voor gaan. Of 2e hands even een 4870 kopen voor de komende tijd totdat die kaart er is.Daniel-p schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:22:
[...]
ze hebben me het hele systeem al geleverd, behalve de Sapphire 5850. ik ga binnenkort maar weer is bellen naar het 0900 nummer.
afzetters
AMD kan hier weinig aan doen. Het zijn vooral de leveranciers en de Winkels die misbruik maken van de situatie. En dikke marges op de kaarten pakken. AMD verkoopt ze voor uit mijn hooft 300 dollar.Dani86 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:40:
En als er meer concurrentie is gaan de prijzen wel weer wat omlaag. Of als AMD genoeg kaarten kan produceren. Maar dat is nog niet het geval ondanks dat ze al 3x zo veel produceren als de maanden hier voor. Nog steeds zouden ze 5x zo veel kaarten kunnen verkopen dan er nu gemaakt worden.
Maar goed wat heb je liever ? Al wel DX11 kaarten op de markt en dat je dus kunt kiezen of je daar meer voor wilt betalen ? of helemaal geen nieuwe hardware. Dan vind ik dit toch een betere optie. Als je een beetje zoekt kun je best 5850's voor 230 en 5870's voor een 330 euro krijgen. Maar dan moet je wel geduld hebben.
[ Voor 52% gewijzigd door Astennu op 26-01-2010 07:48 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik heb in 2005 een 7800GT voor 391,80 euro gekochtDani86 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:40:
Hopelijk kan ik binnenkort een HD5850 kopen voor rond de 230-250 euro
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
349 voor een asus 5870, het gaat de goede kant op
Ook nog eens 3 jaar garantie , i.p.v. 2 jaar bij de meeste anderen als Sapphire, xfx en club3d.
pricewatch: Asus EAH5870/G/2DIS/1GD5/A
pricewatch: Asus EAH5870/G/2DIS/1GD5/A
En ik in 2006 een 1900XTX voor 616 € en dat was dan de goedkoopsteDeluxZ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:07:
Ik heb in 2005 een 7800GT voor 391,80 euro gekocht
Maar daar gaat het niet om ... Het is gewoon irritant dat je tot een paar maanden terug high end kaarten kon kopen voor maximaal 230 € ofzo en nu kosten die als we een beetje pech hebben het dubbele !! Dat mag niet gebeuren !!
5870 bij introductie was 289 € geloof ik.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
339 zelfs en bij MyCom kan je afhalen.dominator schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:28:
349 voor een asus 5870
Bij mycom kan je niks afhalen, aangezien ze die kaarten niet hebben.
Everything is worth what its purchaser will pay for it.neliz schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:30:
Zolang er kaarten verkocht worden heeft is Publilius Syrus een wijzer mens dan diegenen die klagen over een te hoge prijs.
Ga er maar vanuit dat zolang de vraag het aanbod overstijgt, de fabrikant, leveranciers en webshops de prijzen in ieder geval niet zullen verlagen.

Gisteren een xfx 5770 besteld en ik heb hem nu al binnen
Dat ging vlot
Zo is het precies! Wel klotuh, krijg deze week mijn nieuwe systeem binnen...maar zonder videokaart heb ik er weinig aan. Ik had gehoopt dat het sneller op zou lossenZilver schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:14:
[...]
Everything is worth what its purchaser will pay for it.
Ga er maar vanuit dat zolang de vraag het aanbod overstijgt, de fabrikant, leveranciers en webshops de prijzen in ieder geval niet zullen verlagen.
Ach, ik heb uiteindelijk de 5850 maar nog geen systeem dus.... En dan heb ik maar €211 betaald voor mijn Sapphiresgiethoorn schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:25:
[...]
Zo is het precies! Wel klotuh, krijg deze week mijn nieuwe systeem binnen...maar zonder videokaart heb ik er weinig aan. Ik had gehoopt dat het sneller op zou lossenDus...dillemma! What to do now
Ik weiger absurde bedragen te gaan betalen voor een enkele kaart die nog ergens op de plank ligt. Geduld hebben vrees ik....

Koop gewoon een 4890 (2e hands of nieuw). Die zakt een paar tientjes in prijs tot de HD5**** beter leverbaar is. Wat je uitspaart (een 100 euro aan een beter leverbare maar absurd dure 5xxx) is altijd meer dan de paar tientjes verlies die je hebt als je je 4890 weer verkoopt.
Vooral als je je systeem al helemaal hebt maar nog geen videokaart... Dan had ik echt niet gewacht hoor
Vooral als je je systeem al helemaal hebt maar nog geen videokaart... Dan had ik echt niet gewacht hoor
Kunnen wij geen dealtje sluiten???Delirius schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:28:
[...]
Ach, ik heb uiteindelijk de 5850 maar nog geen systeem dus.... En dan heb ik maar €211 betaald voor mijn Sapphire
Ik neig inderdaad ook naar een dergelijke constructie...met een 4890 kan je nog wel een tijdje vooruit?
Verwijderd
jazeker, ik ben ook net nieuwe pc gekocht maar nog geen grafische kaart. Ben aan het wachten totdat ze wat goedkoper worden en heb er nu een 4670 inzitten en moet zeggen dat het me nog niet eens zo tegen valt... mw2 1920-1080 toch nog zo'n 40fps... dus een 4890 moet dat makkelijk aankunnen
Ik heb een 4850 en wilde deze eigenlijk verkopen en voor het verschil een 5850 kopen.
Nu is het veel voordeliger om er nog een 4850 bij te kopen en op nagenoeg dezelfde performance uit te komen. Het is zelfs voordeliger om twee nieuwe 4850 kaarten te kopen ipv 1 HD5850.
Maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen snellere kaart nodig, dus met een 4890 kan je prima vooruit het komende halfjaar. En reken er maar op dat je het wachten niet vol gaat houden. Het gaat zeker een kwartaal duren voordat de prijzen van de HD5xxx weer op het introductieniveau komen te liggen.
Nu is het veel voordeliger om er nog een 4850 bij te kopen en op nagenoeg dezelfde performance uit te komen. Het is zelfs voordeliger om twee nieuwe 4850 kaarten te kopen ipv 1 HD5850.
Maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen snellere kaart nodig, dus met een 4890 kan je prima vooruit het komende halfjaar. En reken er maar op dat je het wachten niet vol gaat houden. Het gaat zeker een kwartaal duren voordat de prijzen van de HD5xxx weer op het introductieniveau komen te liggen.
De MyCom heeft volgens hun site 13 februari de Sapphire HD5850 op bestelling voor 225,99, volgens de Pricewatch de goedkoopste hd5850. Ik heb hem daar besteld en wacht af, als hij ergens anders goedkoper wordt en/of eerder leverbaar, annuleer ik hem en bestel ik hem ergens anders. Ik lees hier dus wel dat Mycom de gewoonte heeft levertijden op te schuiven. Dan zie ik wel hoe het gaat.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Neem dan gewoon 2x 5770 in CF. De schaling van de HD5xxx is super en je zit dan boven/gelijk qua performance als de HD5870. Zit er zelf eigenlijk ook aan te denken. Je bent voor de prijs van 1 dure HD5850 klaar maar wel 20% winst. En je kan ze gelijk bestellen:)
Er zijn genoeg kaarten (pricewatch: Asus EAH5850/G/2DIS/1GD5) alleen willen de winkels allemaal de hoofdprijs vangen
Best wel ironisch dat ik mijn kaart nu al bijna een week heb liggen en nog zit te wachten op mijn kast en moederbord
ACh, zit ook al bijna een week naar de doos te staren en diverse mails richting Cool-Prices te sturen om toch ook dan maar de rest van mijn systeem op te sturen. Gek hoe een mens zo afhankelijk kan zijn van stukjes plastic/metaal...Therapy777 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:08:
Best wel ironisch dat ik mijn kaart nu al bijna een week heb liggen en nog zit te wachten op mijn kast en moederbord

Ik heb ook diverse winkels gesproken en heb wel het idee dat er wat aan zit te komen. Bij MyCom vertelden ze dat er op 13 februari iets meer dan 600 binnen moeten komen, maar waarvan er al iets meer dan 400 in backorder staan. Ook TechData beweert er 500 binnen te krijgen vrijdag a.s., maar daar moeten ze wel 250 euro kosten... Als we positief naar deze twee berichten kijken moet er t.z.t. wel weer voorraad zijn. Maar de prijzen blijven absurd. In die zin is het misschien toch voordeliger om, zoals mensen hiervoor al zeggen, een goedkoper alternatief te plaatsen waar je nog prima een tijd mee kan draaien...
Die opmerkingen blijven absurd! Zelfs voor €240 voor een 5850 is het nog steeds €50 goedkoper dan een GTX285 en veel sneller.. ik snap niet dat mensen dan nog steeds zeuren dat het te duur is. De alternatieven zijn duurder!sgiethoorn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:49:
Maar de prijzen blijven absurd.
Asus EAH5870/G/2DIS/1GD5/A
329,00
http://www.4launch.nl/sho...gb-2xdvi-hdmi-dp/tweakers
329,00
[ Voor 17% gewijzigd door peakaboo op 27-01-2010 09:15 ]
Heeft Ati aan zichzelf te danken door de 58xx te goedkoop te lanceren. Consumenten hebben een kort geheugen maar dat dezelfde kaart meer dan 4 maanden geleden goedkoper was is zo absurd dat er terecht over geklaagd wordt.neliz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:05:
Die opmerkingen blijven absurd! Zelfs voor €240 voor een 5850 is het nog steeds €50 goedkoper dan een GTX285 en veel sneller.. ik snap niet dat mensen dan nog steeds zeuren dat het te duur is. De alternatieven zijn duurder!
Niet dat het volledig Ati's schuld is, want het geblunder bij TSMC had niemand voorzien, maar het is toch een gevalletje huid verkopen voordat de beer geschoten is en er dan achter komen dat er niet genoeg beren zijn en achteraf de prijs verhogen.
Dat is helemaal niet absurd, als de verwachte prijs rond de 200 ligt en je er dan 240 of veel meer voor moet betalen voel je je opgelicht. Misschien jij niet, ik wel.neliz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:05:
[...]
Die opmerkingen blijven absurd! Zelfs voor €240 voor een 5850 is het nog steeds €50 goedkoper dan een GTX285 en veel sneller.. ik snap niet dat mensen dan nog steeds zeuren dat het te duur is. De alternatieven zijn duurder!
hehe lol 4launch. Ik heb een mailtje gestuurd over die kaart en drie dagen later kreeg ik pas een antwoord over dat de kaarten zeer slecht leverbaar zijn en ze kunnen niet een schatting maken wanneer ze de kaarten wel gaan ontvangen.peakaboo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:14:
Asus EAH5870/G/2DIS/1GD5/A
329,00
Zeur nou niet, 330euro voor een 5870 is geen geld! Hup gaan bestellen 
@ NastyNickNL:
Gewoon bestellen en kiezen voor afhalen, als die kaart dan voor je klaar ligt vraag je of ze het toch willen versturen
@ NastyNickNL:
Gewoon bestellen en kiezen voor afhalen, als die kaart dan voor je klaar ligt vraag je of ze het toch willen versturen
[ Voor 49% gewijzigd door peakaboo op 27-01-2010 09:28 ]
Dat is een adviesprijs en niemand hoeft zich daar aan te houden. Wet van Vraag en Aanbod. Al vroegen ze er €300 voor dan was het NOG een goede deal.jporter schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:23:
Dat is helemaal niet absurd, als de verwachte prijs rond de 200 ligt en je er dan 240 of veel meer voor moet betalen voel je je opgelicht. Misschien jij niet, ik wel.
Als je afhaalt hebben we hem wel op voorraad?peakaboo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:27:
Zeur nou niet, 330euro voor een 5870 is geen geld! Hup gaan bestellen
@ NastyNickNL:

gister was er niemand thuis.
maar vandaag wel
als ik vanavond thuis ben dan ga ik toch een mooie Club3d 5850 in mijn nieuwe systeempje zetten
heerlijk. dank jullie wel die begon over Databyte
maandag besteld gisterbinnen maar omdat ik niet thuis was vandaag geweldig
BEDANKT!
BEDANKT!
Je eerste punt, ja klopt maar dan is het nog steeds vrij asociaal om om er 240 of meer voor te vragen imo. Als voor punt 2, ehhhhh nee. 300 euro een goede deal, ik vind het een erg slechte deal. Je betaald 100 euro meer dan de adviesprijs, voor hetzelfde geld kan je als je goed zoekt een 5870 krijgen, dat noem ik een ERG slechte deal.neliz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:45:
[...]
Dat is een adviesprijs en niemand hoeft zich daar aan te houden. Wet van Vraag en Aanbod. Al vroegen ze er €300 voor dan was het NOG een goede deal.
We kunnen lekker gaan bekvechten over prijzen, heeft weinig zin zolang er geen voorraad is! Daarnaast is het offtopic. Aangezien er nergens voorraad is en ik aankomend weekend toch wel mijn pc wil gaan bouwen, compleet, ga ik denk ik de volgende kaart bestellen: Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE. Als ik over een jaar denk dat het meer moet koop ik er eentje bij 
Kunnen jullie je daar in vinden??? Nu ben ik €150,- kwijt...en kan ik voorlopig ook prima gamen lijkt me
Kunnen jullie je daar in vinden??? Nu ben ik €150,- kwijt...en kan ik voorlopig ook prima gamen lijkt me
Wat raden jullie aan?
Wachten op nieuwe voorraad, of een Asus 5850 kopen voor €269,-?
Dus anders gezegd. Zal de prijs zodra er nieuwe voorraad is weer dalen of zal die gewoon rond deze prijzen blijven hangen.
Wachten op nieuwe voorraad, of een Asus 5850 kopen voor €269,-?
Dus anders gezegd. Zal de prijs zodra er nieuwe voorraad is weer dalen of zal die gewoon rond deze prijzen blijven hangen.
Zie mijn bovenstaand bericht, mijn inziens is het zonde om 270 euro uit te geven voor die kaart en je moet afwachten of ie echt wel geleverd wordt. De meeste bluffen met het noemen van levertijden namelijk! En als er voorraad is gaan de prijzen zeker niet dalen, de vraag blijft immers enorm! Dat zal minimaal een half jaar duren voor die weer zakt...
ik zou als ik jullie was ff snel deze bestellen er zijn er nog maar 4 
oke 290 euro
maar dan heb je hem wel morgen binnen als je geluk hebt 
http://www.databyte.nl/HD-585A-ZNDC
oke 290 euro
http://www.databyte.nl/HD-585A-ZNDC
[ Voor 25% gewijzigd door Martijn Meijer op 27-01-2010 10:55 ]
let op: grote prijs is exclusief!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Haha!!! €289,-..........je bent nie wijs

kan ik me zeker in vinden, een vriend van me wil precies het zelfde doen, maar dat betekend je dus dubbel zo veel ruimte nodig hebt en een vrij goede airflow, want de ene kaart blaast de andere alleen maar warmer, goede airflow is zo ie zo eigenlijk altijd vereist bij vapor-X.sgiethoorn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:43:
We kunnen lekker gaan bekvechten over prijzen, heeft weinig zin zolang er geen voorraad is! Daarnaast is het offtopic. Aangezien er nergens voorraad is en ik aankomend weekend toch wel mijn pc wil gaan bouwen, compleet, ga ik denk ik de volgende kaart bestellen: Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE. Als ik over een jaar denk dat het meer moet koop ik er eentje bij
maar als tijdelijke oplossing, zeker voor die prijs, zeker doen kan je echt wel tijdje mee voor uit.
maar het is wat je eisen zijn, zelf persoonlijk doe ik wel iets langer met me oude kaart en wacht op de 5870 vapor-X om en nabij zelfde resultaat als 2x 5770... keuzes keuzes, maar wel lang wachten
[edit] nog even toelichting:
[ Voor 9% gewijzigd door CorVus op 27-01-2010 11:56 ]
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
ja wel ik had hem voor 250
dus mogen jullie deze voor 289
en jaja hij is wel overgeklokt he in plaats van 4000 heeft deze 4500
en 755 in plaats van 725
Ik heb tussen 6 en 14 January 2 5850's besteld en geleverd gekregen.(€269 en €239) Ik zie de opmerking "geen voorraad" gewoon niet als correct.sgiethoorn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:43:
We kunnen lekker gaan bekvechten over prijzen, heeft weinig zin zolang er geen voorraad is! Daarnaast is het offtopic.
Alternate heeft op dit moment een aantal merken voor €269 beschikbaar (C3D, Asus, Sapphire, XFX) dus er is voorraad.. er is zelfs genoeg voorraad. Maar je vergeet dat jouw subjectieve mening "te duuurr!!!11" je keuze beperkt.
Kijk nu gewoon eens realistisch naar de beschikbaarheid en prijs.zelfs voor €269 is het nog steeds een goede kaart, met uitstekende prijs/prestatie verhoudingen. een betere optie is er gewoon niet tussen €200 en €300.
Geen voorraad = Leugens!
Of moet ik gaan klagen dat de PCB's niet roze zijn en dat er geen voorraad is van Hello Kitty 5850s?
We weten allemaal dat dat zo is Neliz. Maar stel je koopt nu een kaart van 260 euro en volgende week (mocht er dan weer geleverd kunnen worden) staat dezelfde kaart ineens voor 220 euro in de aanbieding. Dan voel je je toch hard genaaid. (dit scenario is trouwens niet echt realistisch
)
Als morgen, stel dan, wat nu.Smokey! schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:31:
We weten allemaal dat dat zo is Neliz. Maar stel je koopt nu een kaart van 260 euro en volgende week (mocht er dan weer geleverd kunnen worden) staat dezelfde kaart ineens voor 220 euro in de aanbieding. Dan voel je je toch hard genaaid. (dit scenario is trouwens niet echt realistisch)
Allemaal niet relevant.
De prijs gaat de komende maanden niet ver naar beneden. Je kunt hier wel maanden blijven posten dat de kaart er niet is (voor het bedrag dat jij uit wil geven.) Maar dat is gewoon niet realistisch. die één of twee tientjes geef je meer uit om je kaart maanden eerder beschikbaar te hebben.
Je moet kijken naar wat die kaart (je) waard is. Er is ook best een kans aanwezig dat je aangereden word voordat de prijs van een 5850 naar beneden gaat.
De kaarten zijn nu beschikbaar, dit topic gaat alleen nog maar over pre-orders die niet vervuld worden (om begrijpelijke redenen.)
Ik zie dat MyCom de Asus kaarten die ze oorspronkelijk vandaag zouden binnen krijgen nu pas weer a.s. maandag verwachten....
Het is en blijft een keuze. Óf je koopt nu een kaart die wellicht te hoog aan de prijs is óf je wacht tot dezelfde kaart gedaald is in prijs. En ja, de prijzen liggen hoger dan tijdens introductie maar je bent en blijft zelf erbij of je de kaart nu of later aanschaft. Of we moeten met ons allen een petitie opstellen en tekenen dat webshops ons een dooie mus voorhouden. Jammere is alleen dat het geen dooie mus is maar een te dure musSmokey! schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:31:
We weten allemaal dat dat zo is Neliz. Maar stel je koopt nu een kaart van 260 euro en volgende week (mocht er dan weer geleverd kunnen worden) staat dezelfde kaart ineens voor 220 euro in de aanbieding. Dan voel je je toch hard genaaid. (dit scenario is trouwens niet echt realistisch)
Zelf heb ik gewoon geluk gehad door vorige week een 5850 te kopen voor €211 bij Azerty. De voorraadindicatie klopte, want was meteen leverbaar, alleen waren er maar 2 kaarten. De webshop heeft niet gelogen, hetgeen niet wegneemt dat sommigen er echt een loopje mee nemen.
Blijft lastig...
Zojuist de Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE besteld, direct leverbaar! En dat voor de mooie prijs van 147,- Het bewuste bedrijf had ook wel 5850 liggen, voor 299,- "Bewsute keuze, veel vraag, dus laat de mensen maar betalen!" En ik kan ze geen ongelijk geven...
Bedankt voor jullie emotievolle bijdrage aan deze discussie! Ik ga aankomend weekend genieten van een heerlijk nieuwe systeem... hoop ik
Bedankt voor jullie emotievolle bijdrage aan deze discussie! Ik ga aankomend weekend genieten van een heerlijk nieuwe systeem... hoop ik
Daarnet 4Launch gebeld... ik werd er niet echt vrolijk van om het zo maar even uit te drukken...
Ik heb 7 Januari een 5850 besteld van Club 3D en ik kreeg als indicatie te horen van 1 tot tot enkele maanden.
Dus wat moet je dan?
Het hele nieuwe systeem staat al te pronken op m'n bureau maar zonder videokaart gebeurd er niks..
Ik heb 7 Januari een 5850 besteld van Club 3D en ik kreeg als indicatie te horen van 1 tot tot enkele maanden.
Dus wat moet je dan?
Het hele nieuwe systeem staat al te pronken op m'n bureau maar zonder videokaart gebeurd er niks..
je mag wel mijn hd3450 gebruiken voorzolang
voor welke prijs?
en waar heb je 'm besteld?sgiethoorn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:58:
Zojuist de Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE besteld, direct leverbaar! En dat voor de mooie prijs van 147,- Het bewuste bedrijf had ook wel 5850 liggen, voor 299,- "Bewsute keuze, veel vraag, dus laat de mensen maar betalen!" En ik kan ze geen ongelijk geven...
Komt waarschijnlijk door je haatzaaiende avatar!Bedankt voor jullie emotievolle bijdrage aan deze discussie! Ik ga aankomend weekend genieten van een heerlijk nieuwe systeem... hoop ik
[ Voor 67% gewijzigd door neliz op 27-01-2010 12:23 ]
Ik heb em voor 236 besteld, wat mij betreft een zeer redelijke prijs.
Prijzen als 290 voor dezelfde kaart vind ik absurd, kun je beter een 5870 kopen.
Prijzen als 290 voor dezelfde kaart vind ik absurd, kun je beter een 5870 kopen.
Ja, want die is ook voor 290 verkrijgbaar op het momentGrompoe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:44:
Ik heb em voor 236 besteld, wat mij betreft een zeer redelijke prijs.
Oh wacht...

Trouwens als je een beetje goed zoekt kun je de 5850 prima krijgen voor 250.
[ Voor 9% gewijzigd door Therapy777 op 27-01-2010 13:41 ]
Dan mag je mij vertellen waar want niemand heeft die dingen op voorraad.Therapy777 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:37:
[...]
Ja, want die is ook voor 290 verkrijgbaar op het moment
Oh wacht...
Trouwens als je een beetje goed zoekt kun je de 5850 prima krijgen voor 250.
En ik bedoelde met die 5870 dat je voor een paar tientjes meer een betere kaart hebt, die ook ietsje beter leverbaar is. Maar dat is voor mij niet weggelegd vanwege m'n budget.
Mycom heeft de Asus staan voor €243 en maandag kan ie klaarliggen in de winkel of op je deurmat. En ja, ze zijn soms vaag in levertijden maar toch had ik er hier vorige week 1 voor mij klaarliggen en precies conform levertijd zoals gemeld op site dus wellicht de gok waard?Grompoe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:58:
[...]
Dan mag je mij vertellen waar want niemand heeft die dingen op voorraad.
En ik bedoelde met die 5870 dat je voor een paar tientjes meer een betere kaart hebt, die ook ietsje beter leverbaar is. Maar dat is voor mij niet weggelegd vanwege m'n budget.
[ Voor 4% gewijzigd door Delirius op 27-01-2010 14:07 ]
Cool-Prices...
Haha, ik dacht al, er moet iets zijnneliz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:20:
Komt waarschijnlijk door je haatzaaiende avatar!(viel spaß!)
Net ook even gebeld met Mycom en 99% kans dat ik de kaart niet maandag maar pas over 4 weken ontvang.Delirius schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:06:
[...]
Mycom heeft de Asus staan voor €243 en maandag kan ie klaarliggen in de winkel of op je deurmat. En ja, ze zijn soms vaag in levertijden maar toch had ik er hier vorige week 1 voor mij klaarliggen en precies conform levertijd zoals gemeld op site dus wellicht de gok waard?
Wellicht een betere optie dan 4Launch aangezien me die geen enkel zinnig detail kunnen geven over de levertijd.
Nog maar even goed nadenken.
Ik zou vooral Databyte goed in de gaten houden want die wil nog wel eens Club3D of MSI kaarten binnenkrijgen voor 249. Daar heb ik de mijne ook vandaan (vorige week). Voor de rest is het gewoon dagelijks de webshops afgaan en hopen op een meevallertje (In Delirius's geval een extreem mevallertjeGrompoe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:58:
[...]
Dan mag je mij vertellen waar want niemand heeft die dingen op voorraad.
Voor onder de 249 hoef je waarschijnlijk voorlopig niet te hopen snel een kaart geleverd te hebben.
[ Voor 50% gewijzigd door Therapy777 op 27-01-2010 14:44 ]
Nou de knoop maar door gehakt na nog maar eens een belletje naar 4Launch.
Ik bleek op plek 39 te staan van de 46 bestellingen en per keer worden er 1 of 2 videokaarten geleverd dus hier ga ik niet op wachten.
Nu maar bij Mycom besteld vanwege de zekerheid en misschien het mazzeltje van aanstaande maandag.
Mycom krijgt er naar eigen zeggen ongeveer 300 per maand geleverd, dus als ik de kaart maandag niet krijg sta ik in ieder geval vooraan voor de volgende lading.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik bleek op plek 39 te staan van de 46 bestellingen en per keer worden er 1 of 2 videokaarten geleverd dus hier ga ik niet op wachten.
Nu maar bij Mycom besteld vanwege de zekerheid en misschien het mazzeltje van aanstaande maandag.
Mycom krijgt er naar eigen zeggen ongeveer 300 per maand geleverd, dus als ik de kaart maandag niet krijg sta ik in ieder geval vooraan voor de volgende lading.
Ik hou jullie op de hoogte.
ik heb 2 maanden vroeger besteld (begin november), en ik sta 7eGrompoe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:10:
Daarnet 4Launch gebeld... ik werd er niet echt vrolijk van om het zo maar even uit te drukken...
Dus wat moet je dan?
Net 2 MSI 5850's(OC versie) besteld bij MNM Computers. Volgens de website een levertijd van 1-14 dagen.
Nu maar afwachten...
Nu maar afwachten...
[ Voor 4% gewijzigd door Alpha Supreme op 27-01-2010 19:16 ]
Goh, druk?
--------------------------
Beste,
Door enorme drukte lopen wij helaas enige tijd achter bij het beantwoorden van e-mails.
Wij zetten alles op alles om weer binnen 24 uur te reageren, maar verwachten op dit moment een reactietijd van ongeveer 48 uur.
Voor dringende zaken verzoeken wij u contact op te nemen per telefoon.
Met vriendelijke groeten,
4Launch Verkoopteam
--------------------------
Beste,
Door enorme drukte lopen wij helaas enige tijd achter bij het beantwoorden van e-mails.
Wij zetten alles op alles om weer binnen 24 uur te reageren, maar verwachten op dit moment een reactietijd van ongeveer 48 uur.
Voor dringende zaken verzoeken wij u contact op te nemen per telefoon.
Met vriendelijke groeten,
4Launch Verkoopteam
13 januari een MSI 5870 besteld bij JoVoCo... bestelling was verwerkt en betaling ontvangen
22 januari een mail gestuurd met de vraag wat de geschatte levertijd zou zijn ... geen antwoord
27 januari (vanochtend) nogmaals een mail gestuurd met de vraag hoe het met mijn order zit ... tot op heden geen antwoord
Erg fijn allemaal zo'n onbekende shop
22 januari een mail gestuurd met de vraag wat de geschatte levertijd zou zijn ... geen antwoord
27 januari (vanochtend) nogmaals een mail gestuurd met de vraag hoe het met mijn order zit ... tot op heden geen antwoord
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Bellen?
-- All science is either physics or stamp collecting
Ja morgen, ik wilde de mail nog een kans geven.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Op 27 januari (vandaag) een bestelling geplaatst bij MyCom voor (onder andere) een ASUS ATI 5850/2DIS/1GD5/A.
Kosten: €242,99
Volgens de site is de ETA maandag 1 februari. Ik laat hem op kantoor bezorgen, dus geen geneuzel van "u was niet thuis, dus als u morgen weer op het werk bent proberen we het nog een keer".
Er is ook een sapphire met levering op 20 feb. voor €226, voor degenen die het aandurven.
Kosten: €242,99
Volgens de site is de ETA maandag 1 februari. Ik laat hem op kantoor bezorgen, dus geen geneuzel van "u was niet thuis, dus als u morgen weer op het werk bent proberen we het nog een keer".
Er is ook een sapphire met levering op 20 feb. voor €226, voor degenen die het aandurven.
Met verbazing volg ik dit nu sinds een dag of twee allemaal. Ik heb nu een nieuwe PC en dacht ik ga maar eens uitkijken naar een nieuwe GPU. Nu heeft AMD eindelijk een sterke videokaart gebracht op de markt, blijkt ie maandenlang niet leverbaar te zijn...
Nu kunnen ze Nvidia pijn doen, laten ze het afweten. Ik begrijp het soms allemaal niet meer
Nu kunnen ze Nvidia pijn doen, laten ze het afweten. Ik begrijp het soms allemaal niet meer

Ik heb die shop gemaild of ze ook denk die kaarten binnen 1-14 dagen te krijgen en kreeg dit terug:Alpha Suprime schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:16:
Net 2 MSI 5850's(OC versie) besteld bij MNM Computers. Volgens de website een levertijd van 1-14 dagen.
Nu maar afwachten...
Helaas kan ik hier geen toezeggingen over doen. Er zijn inderdaad productieproblemen, en leveringen zijn al enkele malen uitgesteld.
Toch kunnen we niets anders doen dan afgaan op de leverindicatie van de groothandels. Dit is een automatisch proces wat wordt bijgesteld als ze nieuwe informatie krijgen. Er staat dan ook aangegeven op onze website is dat de levertijden indicatief zijn , het is helaas geen garantie.
Gewoon bellen.Murk schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:26:
13 januari een MSI 5870 besteld bij JoVoCo... bestelling was verwerkt en betaling ontvangen
Ik heb dagelijks contact met ze gehad toen ik mijn bestelling daar had lopen (uiteindelijk geannuleerd en 5870 VaporX van de plank gekocht voor veel te veel geld)
Heb ook maar de knoop doorgehakt, gisteren een systeemje samengesteld, wil natuurlijk BF BC2 wel een beetje fatsoenlijk kunnen spelen
AMD phenom 955 BE
Kingston value ram ddr3
Gigabyte GA-770TA-UD3
Scythe Mugen 2
Samsung spinpoint F3 1TB
Sapphire HD5850
De HD5850 besteld bij informatique de rest bij databyte, alles was op voorraad.
Gisteren middag alles besteld vanmiddag alles binnen!
nu MW2 met alles vol open aan het spelen
De HD5850 was trouwens 258,- dus vindt ik nog wel meevallen, die paar tientjes te veel boeien mij niet zo.
Kan nu wel alles op max settings draaien
AMD phenom 955 BE
Kingston value ram ddr3
Gigabyte GA-770TA-UD3
Scythe Mugen 2
Samsung spinpoint F3 1TB
Sapphire HD5850
De HD5850 besteld bij informatique de rest bij databyte, alles was op voorraad.
Gisteren middag alles besteld vanmiddag alles binnen!
De HD5850 was trouwens 258,- dus vindt ik nog wel meevallen, die paar tientjes te veel boeien mij niet zo.
Kan nu wel alles op max settings draaien
Mischien handig om te weten voor de geinteresseerden.
Azerty 4Launch biedt de hd5870 aan voor € 329 en is blijkbaar op voorraad?
zie: http://www.4launch.nl/sho...gb-2xdvi-hdmi-dp/tweakers
Azerty 4Launch biedt de hd5870 aan voor € 329 en is blijkbaar op voorraad?
[ Voor 3% gewijzigd door TetPr87 op 28-01-2010 10:20 ]
4launch bedoel je! Maaruh voorraad bij hen klopt bijna nooit.TetPr87 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:21:
Mischien handig om te weten voor de geinteresseerden.
Azerty biedt de hd5870 aan voor € 329 en is blijkbaar op voorraad?
idd, tot je hem besteld hebt en ze zeggen dat het per ongeluk een foutje op de site was...NastyNickNL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:31:
[...]
4launch bedoel je! Maaruh voorraad bij hen klopt bijna nooit.
ik had mijn 5870 VaporX besteld op 5 dec mete en levertijd tussen de 6-10 dagen...
half januarie verklaarde ze hem EOL (onterecht overigens want ik heb hem nu gewoon liggen uit een andere shop voor een astronomische prijs)
Hmmm, we wachten rustig af. Heb er niet heel veel haast mee. Ik had nog een X1950XT liggen toen mijn 4870X2 het begaf. Dus gamen gaat nog voorlopigDeluxZ schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:01:
[...]
Ik heb die shop gemaild of ze ook denk die kaarten binnen 1-14 dagen te krijgen en kreeg dit terug:
[...]
Alleen een beetje zonde van die 3e monitor...
Edit: Net even zelf een mailtje gestuurd, en kreeg inderdaad exact dezelfde reactie
[ Voor 9% gewijzigd door Alpha Supreme op 28-01-2010 11:34 ]
Er staat dat er 10 onderweg zijn, maarja je moet wel van tevoren bellen bij producten die zo schaars zijn als deze, niet blind kopen natuurlijk.DRuw schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:34:
[...]
idd, tot je hem besteld hebt en ze zeggen dat het per ongeluk een foutje op de site was...
ik had mijn 5870 VaporX besteld op 5 dec mete en levertijd tussen de 6-10 dagen...
half januarie verklaarde ze hem EOL (onterecht overigens want ik heb hem nu gewoon liggen uit een andere shop voor een astronomische prijs)
Ik heb mijn 5850 gecanceled bij Mycom, werd er helemaal ziek van hoe die levertijden steeds oprekken... nog geen mail terug van bevestiging, ook nog geen geld terug, erg onprofessioneel, ben er niet van onder de indruk ondanks dat ik wel begrijp dat ze het druk hebben.
Hoop wel dat er snel meer kaarten beschikbaar komen.
Ze zijn wel leverbaar, en zelfs al een tijdje ook nog wel redelijk, alleen de introductieprijs was gewoon te laag.SuX DeLuXe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:54:
Met verbazing volg ik dit nu sinds een dag of twee allemaal. Ik heb nu een nieuwe PC en dacht ik ga maar eens uitkijken naar een nieuwe GPU. Nu heeft AMD eindelijk een sterke videokaart gebracht op de markt, blijkt ie maandenlang niet leverbaar te zijn...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Had ik ook gedaan hoor... stond toen 3e op de wachtlijst en ze zouden er 6 binnenkrijgen hoorde ik.TetPr87 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:21:
[...]
Er staat dat er 10 onderweg zijn, maarja je moet wel van tevoren bellen bij producten die zo schaars zijn als deze, niet blind kopen natuurlijk.
Iets meer dan 2 weken later stond ik 4e....
Ik wist toen eigelijk al genoeg, een week later kreeg ik de EOL mail (zie eerder in dit topic) en was ik er klaar mee. Zeker toen ik belde en ze zeiden dat hij eigelijk niet EOL was maar dat de levertijd (toen al) naar eind maart ging ongeveer.
Maargoed, ik heb hem nu gehaald en dit weekend hoop ik mijn systeem te kunnen assembleren en knallen!!!
(man wat heb ik daar zin in!)
[ Voor 9% gewijzigd door DRuw op 28-01-2010 13:04 ]
AMD heeft geen sterke videokaart op de markt gebracht, daarom hebben al die mensen crashes en ''strepen'' met als oorzaak een niet goed functionerende 40nm chip.SuX DeLuXe schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:54:
Omdat NVidia momenteel niks nieuws te bieden heeft hoeft dit nog niet te betekenen dat de eerste DX11 kaarten, in dit geval van AMD, ''sterk'' zijn. Iedereen loopt wel te kwijlen op de performance, en die is ook erg goed voor een kaart in die prijsklasse, maar om nou te zeggen dat het een sterke kaart is..?
Er zijn niet voor niets zoveel vage verhalen over de productieproblemen bij de chip fabrikant en de schakelingen op de komende HD5830 PCB's..
Problematisch ontwikkelde en slecht functionerende 40nm DX11 chip dus die door AMD in de markt geprakt wordt om zoveel mogelijk winst te maken. Weetje wat nog het meest treurige is? Iedereen gaat het nog massaal kopen ook..
Dit gebeurt zo goed als alleen maar onder Win7-x64.Macros4 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:
[...]
AMD heeft geen sterke videokaart op de markt gebracht, daarom hebben al die mensen crashes en ''strepen'' met als oorzaak een niet goed functionerende 40nm chip.
Omdat NVidia momenteel niks nieuws te bieden heeft hoeft dit nog niet te betekenen dat de eerste DX11 kaarten, in dit geval van AMD, ''sterk'' zijn. Iedereen loopt wel te kwijlen op de performance, en die is ook erg goed voor een kaart in die prijsklasse, maar om nou te zeggen dat het een sterke kaart is..?
Er zijn niet voor niets zoveel vage verhalen over de productieproblemen bij de chip fabrikant en de schakelingen op de komende HD5830 PCB's..
Problematisch ontwikkelde en slecht functionerende 40nm DX11 chip dus die door AMD in de markt geprakt wordt om zoveel mogelijk winst te maken. Weetje wat nog het meest treurige is? Iedereen gaat het nog massaal kopen ook..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zullen we het AUB bij de levertijden houden in dit topicMacros4 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:
[...]
AMD heeft geen sterke videokaart op de markt gebracht, daarom hebben al die mensen crashes en ''strepen'' met als oorzaak een niet goed functionerende 40nm chip.
Ja die is beroerd;)TheGreatCornholio schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:31:
[...]
Zullen we het AUB bij de levertijden houden in dit topic
@macro4s: Maarre om nog een laatste opmerking te maken: als jet alleen onder win7-64 is, waarom zou dat dan aan de hardware liggen????
apart, want hun website zegt:jporter schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:04:
Ik heb mijn 5850 gecanceled bij Mycom, werd er helemaal ziek van hoe die levertijden steeds oprekken... nog geen mail terug van bevestiging, ook nog geen geld terug, erg onprofessioneel, ben er niet van onder de indruk ondanks dat ik wel begrijp dat ze het druk hebben.
ASUS ATI 5850/2DIS/1GD5/A
GDDR5,DP,2xDVI,HDMI,PCIe 1024 MB N PCI Express 2.1 maandag
01 februari
vanaf 15:00 maandag
Mensen ervaren het ook onder Vista, dat is ook hier te lezen. Maar om het on topic te houden:
Ook al was de levertijd wel goed, ik zal nooit een GPU kopen waarvan bekend is dat de ontwikkeling en productie beroerd verloopt.
Dan kijk ik de kaart uit de kast, we zullen zien wat de Catalyst 10.1 doet!
Ook al was de levertijd wel goed, ik zal nooit een GPU kopen waarvan bekend is dat de ontwikkeling en productie beroerd verloopt.
Dan kijk ik de kaart uit de kast, we zullen zien wat de Catalyst 10.1 doet!
Informatique zou HD5850's hebben voor 257 euro. Ze staan daar op voorraad bij een van hun filialen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ach, er zullen altijd mensen zijn die problemen hebben met appratuur.
Als je iets nieuws wilt kun je wachten tot je revisie 23845328 van een bepaald product hebt maar dan is hij toch alweer vernieuwd en kom je in een leuke spiraal.
Beetje conservatief hoor...
De ontwikkeling gaat overigens prima en de productie betreft 1 onderdeel waar 1 bedrijf het niet goed op orde heeft en om dat nou een reden te laten zijn om een eindproduct niet te kopen een beetje kort door de bocht imho..
Als je iets nieuws wilt kun je wachten tot je revisie 23845328 van een bepaald product hebt maar dan is hij toch alweer vernieuwd en kom je in een leuke spiraal.
Beetje conservatief hoor...
De ontwikkeling gaat overigens prima en de productie betreft 1 onderdeel waar 1 bedrijf het niet goed op orde heeft en om dat nou een reden te laten zijn om een eindproduct niet te kopen een beetje kort door de bocht imho..
Ik heb het over de Sapphire 5850Viper® schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:43:
[...]
apart, want hun website zegt:
ASUS ATI 5850/2DIS/1GD5/A
GDDR5,DP,2xDVI,HDMI,PCIe 1024 MB N PCI Express 2.1 maandag
01 februari
vanaf 15:00 maandag
Zoek maar eens gewoon op 5850 in het zoekscherm op hun website.
[ Voor 9% gewijzigd door jporter op 28-01-2010 15:04 ]
Azerty heeft de prijs van de Club3D HD 5850 1GB (CGAX-58524IDP) verhoogd van €233 naar €247 terwijl de kaart niet eens leverbaar is jezus. -_-
Al resultaat?Murk schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:35:
[...]
Ja morgen, ik wilde de mail nog een kans geven.
-- All science is either physics or stamp collecting
40nm TSMC is slechst 9% van het totale volume:
http://www.digitimes.com/...010/1/28&pages=PR&seq=201
http://www.digitimes.com/...010/1/28&pages=PR&seq=201
Wat een masterzet is dit geweest zeg!!
Gister bestelling van 4Launch geannuleerd en bij Mycom de 5850 besteld.
Net een mail ontvangen met de prachtige woorden:
"Hierbij ontvangt u een voormelding van de orders die morgen bij u aangeleverd zullen worden."
"Hierbij ontvangt u een voormelding van de orders die morgen bij u aangeleverd zullen worden."
Verwijderd
Apart, hoe laat heb je de bestelling geplaatst? Ik heb ook gister besteld, om 8:12 pm. Maar ik heb alleen de automatische bevestigingsmail gehad.Grompoe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:38:
Wat een masterzet is dit geweest zeg!!![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 22:31 . Reden: typfoutne ]
Rond een uur of 3 's middags en deze email kreeg ik rond 6 uur vandaag. Dus wellicht bij jou morgen.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:31:
[...]
Apart, hoe laat heb je de bestelling geplaatst? Ik heb ook gister besteld, om 8:12 pm. Maar ik heb alleen de automatische bevestigingsmail gehad.
Of ik heb net de laatste...
Dit topic is gesloten.