Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:31
V3g3ta schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:52:
De MSI 5850 OC heeft trouwens geen Dirt 2 erbij. ;)
Jammer dan, had er nog een 10 tje van kunnen maken. :z

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Net eentje van xfx 5850 bij Paradigit Gescoort. :D
helaas wel voor 299 euro maarja ik heb geen zin om lang te wachten.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahib_kiran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik merk dat steeds meer mensen beginnen bij te betalen of voor hoge bedragen kaarten kopen. Blijkbaar is het geduld op bij de meeste mensen hier, nogal logisch natuurlijk! Ikzelf ben van plan om half maart mijn systeem te bestellen, ben alleen bang dat ik dan nog steeds geen hd5850 kan scoren als ik zo de reactie lees van Delirius, lijkt het alsof in februari weinig kaarten deze kant op zullen komen, wat betekent dat de backorders zullen verhogen en daarmee ook de prijs weer, het lijkt bijna een onontkoombaar geldspelletje x_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying John
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
partyondude schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Heb maar gewoon hetzelfde gedaan. Besteld en via cc betaald, hopelijk deze week binnen :)
Heb ik ook maar gedaan gisteren,was het wachten bij Azerty beu dus maar + €40 gedaan.Hopelijk hadden ze er nog een voor mij.Toen ik hem gisteren bestelde was hij nog in stock maar net even gekeken en hij is al niet meer in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Flying John schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Heb ik ook maar gedaan gisteren,was het wachten bij Azerty beu dus maar + €40 gedaan.Hopelijk hadden ze er nog een voor mij.Toen ik hem gisteren bestelde was hij nog in stock maar net even gekeken en hij is al niet meer in stock.
Wtf inderdaad, ongeveer 3 kwartier geleden stond er nog wel 'Op voorraad', nu niet meer... had ik het nou maar gedaan |:(

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:31
Ik weet het niet hoor.. Als ik het zo allemaal gelezen heb sinds de launch van de HD5xxx serie lijkt het me nu ZEER ONVERSTANDIG om zo'n kaart te kopen.

Natuurlijk je kan geluk hebben, en ja ik snap dat iedereen graag en snel wil gamen. Maar het lijkt me nu toch echt verstandiger om een ouder goedkoper kaartje te nemen of op je oude game bak door te gaan..

Hoe gek moet het worden; de kwaliteit is slecht en het is niet echt bekend waarom, plus dat de prijzen stijgen omdat de kaarten slecht leverbaar zijn..!?

Kom op jongens, je moet de boel ook niet gaan cultiveren hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ik wacht wel met conclusies trekken tot het duidelijk is waar de problemen liggen, hardware, firmware of drivers

en echte cijfers hoeveel er nou werkelijk RMA gaan zijn er ook niet echt

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:29

Therapy777

Metal!

Ik hoor niet veel over kapotte kaarten hoor, dat lijkt me gewoon onzin. Wel is 'ie uiteraard erg slecht leverbaar door de productie van de chips die niet helemaal lekker loopt.
Murk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Wtf inderdaad, ongeveer 3 kwartier geleden stond er nog wel 'Op voorraad', nu niet meer... had ik het nou maar gedaan |:(
:P zijn ze in ieder geval wel goed up-to date met hun voorraden :P da's allicht handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
@qonstant
Ik had jouw een mailtje gestuurd via your-pc site maar helaas nog geen reactie.
Ik ben waarschijnlijk zeer geïnteresseerd in de de Sapphire 5850 :)
Als MaxICT morgen nog geen 5850 kan leveren, annuleer ik daar direct mijn order en wil ik graag bij jouw bestellen.
Ik wilde alleen nog weten of Dirt 2 er bij zit (ik neem aan van wel), en wat ongeveer de levertijd is van de Sapphire 5850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nog even verder gezocht, toch nog ergens wat gevonden. JoVoCo COmputer Service heeft zowel van Club3D als van MSI de 5870 op voorraad. Ik heb de MSI besteld, hij zou binnen 10 werkdagen binnen moeten zijn, zoniet dan ga ik vragen om de order ongedaan te maken.

MSI: http://www.jovocowebshop....83759/Products/MSI-HD5870
Club3D: http://www.jovocowebshop....83759/Products/D3D-HD5870

Het blijft een gok. Maar wat betreft het bedrijf heb ik wel van iemand hier op got gehoord dat hij er ook gekocht heeft dus ik vind het best ;) 350 euro is wel wat meer dan de 330 in pricewatch maargoed, ik heb eindelijk kunnen bestellen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:52

icecoolsniper

never run from a sniper!

Heb m'n RMA van de Asus 5850 geannuleerd en ik krijg mijn aankoopbedrag + verzendkosten terug :D
Nette afhandeling van Azerty :)

Ik game de laatste tijd toch vaker op m'n Wii dan op mijn PC dus mijn 4850 voldoet nog wel. Wanneer in juni ofzo de kaarten normaal te krijgen zijn voor normale prijzen ga ik misschien wel overstappen.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

icecoolsniper schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:
Heb m'n RMA van de Asus 5850 geannuleerd en ik krijg mijn aankoopbedrag + verzendkosten terug :D
Nette afhandeling van Azerty :)
Je hebt je RMA geannuleerd? RMA is toch juist dat je je kaartje terugstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:48
HATA28 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:35:
@qonstant
Ik had jouw een mailtje gestuurd via your-pc site maar helaas nog geen reactie.
Ik ben waarschijnlijk zeer geïnteresseerd in de de Sapphire 5850 :)
Als MaxICT morgen nog geen 5850 kan leveren, annuleer ik daar direct mijn order en wil ik graag bij jouw bestellen.
Ik wilde alleen nog weten of Dirt 2 er bij zit (ik neem aan van wel), en wat ongeveer de levertijd is van de Sapphire 5850.
Gistermiddag de Sapphire 5850 besteld bij DataByte.
Heb hem nu in handen, Dirt 2 zit erbij, maar niet als dvd.
Alleen het serienummer, je kunt hem downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
@Von henkel
Prima Prima :)

Ik probeerde trouwens om een powercolor 5850 bij maxict los te weken, maar opeens is de prijs verhoogd en is het het niet meer waard -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njegativ
  • Laatst online: 25-10-2024
Murk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:32:
Aan de mensen die bij Pixmania hun 5870 hebben besteld, al enige indicatie of hij verzonden is? In andere woorden, kun je al via track 'n trace zien of er wat verzonden is? Want volgens de site moet levering 2-3 dagen zijn. Maar "op voorraad" roepen kan natuurlijk ook een stunt zijn om aandacht te trekken.
Ik had hem dinsdag om 00:40 besteld met de express methode(minus 9 eu korting hehe) en vandaag om 12:00 binnen:)

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002

Lightah

Strikes Again

Aan de mensen die bij Pixmania hun 5870 hebben besteld, al enige indicatie of hij verzonden is? In andere woorden, kun je al via track 'n trace zien of er wat verzonden is? Want volgens de site moet levering 2-3 dagen zijn. Maar "op voorraad" roepen kan natuurlijk ook een stunt zijn om aandacht te trekken.
Volgens de track&trace van dpd was het pakket vanochtend om 06.15 in Ede (NL) en zou het vandaag worden bezorgd. Alleen ik ben niet thuis, dus ff kijken wat de vervolgactie dan is.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Heb gisteren besteld, nog geen mail gehad van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een MSI ATI R5850 / PCIe2.0 / 1024MB / DX11 / Overclocked besteld bij DataByte voor 255 incl verzendskosten.

Ze beweerden mij de telefoon dat het voorraad helemaal actueel is. Nu ik heb besteld, is er niets van het voorraad aantal af gegaan :S

Zou het een leugen kunnen zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:55:
Net een MSI ATI R5850 / PCIe2.0 / 1024MB / DX11 / Overclocked besteld bij DataByte voor 255 incl verzendskosten.

Ze beweerden mij de telefoon dat het voorraad helemaal actueel is. Nu ik heb besteld, is er niets van het voorraad aantal af gegaan :S

Of je bestelling is nog niet verwerkt ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

In tegenstelling tot de cake is de 5850 bij DataByte geen leugen, ik had de betreffende pagina vandaag open staan en een paar keer ge-F5-ed en ik zag de voorraad in rap tempo omlaaggaan. Maar het zou kunnen dat er 2 bestellingen voor de laatste kaart tegelijk zijn binnengekomen en dat ze strootjes aan het trekken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:55:

Duurde bij mij gisteren 30 min, voordat er 1 van de voorraad afging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Murk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:01:
In tegenstelling tot de cake is de 5850 bij DataByte geen leugen, ik had de betreffende pagina vandaag open staan en een paar keer ge-F5-ed en ik zag de voorraad in rap tempo omlaaggaan. Maar het zou kunnen dat er 2 bestellingen voor de laatste kaart tegelijk zijn binnengekomen en dat ze strootjes aan het trekken zijn.
Khad de sapphire 5850 gisternacht besteld, maar het bleek vandaag na wat bellen niet meer op voorraad te zijn. Databyte stelde voor om de order te veranderen naar een MSI 5850 (dezelfde prijs van 249 euro), die ze direct uit voorraad konden leveren.

Had toch maar niet gedaan, kwerd na het lezen van de "streepjes problemen" topic toch een beetje onzeker.
Dus bestelling gewoon geannuleerd.

Kw8 wel op een prijsdaling en wat Ati precies gaat doen tegen het "streepjes probleem". Volgens hen is het slechts softwarematig, dus wordt waarschijnlijk verholpen door toekomstige drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb vandaag mijn Track en trace code gehad van mijn 5870 Club3D kaartje besteld bij JoVoCo (besteld op 06-01-2010)
Helaas voor mij gaat deze naar een medetweaker en moet ik wachten op mijn bestelde 5870 VaporX bij YourPc (nu geschat op 23-01-2010 levering)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

lordMocro schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:07:
[...]

Khad de sapphire 5850 gisternacht besteld, maar het bleek vandaag na wat bellen niet meer op voorraad te zijn. Databyte stelde voor om de order te veranderen naar een MSI 5850 (dezelfde prijs van 249 euro), die ze direct uit voorraad konden leveren.

Had toch maar niet gedaan, kwerd na het lezen van de "streepjes problemen" topic toch een beetje onzeker.
Dus bestelling gewoon geannuleerd.

Kw8 wel op een prijsdaling en wat Ati precies gaat doen tegen het "streepjes probleem". Volgens hen is het slechts softwarematig, dus wordt waarschijnlijk verholpen door toekomstige drivers.
Streepjes? Welk topic is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dementor-NL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Gisteravond de Sapphire HD5870 besteld bij Pixmania voor € 349,- en hij is onderweg!
Transporteur : DPD
Verzenddatum : 13/01/2010
Pakketnummer :
- 01668112931439

Huurah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Goed om te horen dat je kaart onderweg is DRuw :) Ik zal dus ook een week geduld moeten hebben maar het zij zo. Als ik wat sneller had gehandeld bij pixmania vanmiddag dan had ik hem ook sneller gehad. Maar nu heb ik nog mooi even de tijd om de rest van mijn systeem te perfectioneren en dan te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

hmm ja ziet er euhh problematisch uit :P moet ik straks ook nog maar gaan hopen dat mijn kaart dat probleem niet zal hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Therapy777 op 13-01-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Bij Cool Prices is nu de Asus 5850 beperkt op voorraad voor €270.

Ik blijf lekker wachten op mijn Club3D 5850 voor €199,10...

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Succes, we horen het wel als je ergens eind Maart je kaart binnen krijgt :P (als je geluk hebt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
vandaag binnengehad, zaterdagavond besteld :D. Kan alleen nog niks ermee aangezien ik niet thuis ben . Weet dus ook nog niet of dirt2 erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying John
  • Laatst online: 15-03-2021
partyondude schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Heb gisteren besteld, nog geen mail gehad van hun.
Hier hetzelfde.

EDIT: Het is verzonden volgens de Pixmania website. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Flying John op 13-01-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Gister bestelling bij komplett geplaatst voor de Sapphire 5870, vandaag bericht gekregen
dat hij verstuurd is.

Direct maar bij Azerty mijn andere gecancelled (waar uberhauth geen lever datum van bekend was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
Von Henkel schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:06:
[...]

Gistermiddag de Sapphire 5850 besteld bij DataByte.
Heb hem nu in handen, Dirt 2 zit erbij, maar niet als dvd.
Alleen het serienummer, je kunt hem downloaden :)
Had hem ook gisterenmiddag besteld bij Databyte, vanochtend enkel stond de status bij mij pas vanochtend op verzonden en vanochtend de track en trace gehad.

en op de track en tracenummer kan ik niks halen...

Ordergegevens
Ordernummer 209xxxx
Verkoper Web Site
Referentie
Orderdatum 12-1-2010
Orderstatus Verstuurd

Hoev Product Prijs
(excl. BTW) Subtotaal
(excl. BTW) Subtotaal
(incl. BTW) Verwachte
leverdatum
1 RADEON HD 5850 1GB DX11 € 209.24 € 209.24 € 249.00 Uitgeleverd
Orderkosten € 0.00 € 0.00
Verzend/afhaal-kosten € 5.84 € 6.95
Totaalbedrag € 216.19
Totaalbedrag Inclusief BTW € 255.95

gaat ook om de Sapphire

Mischien dat die al binnen is... (heb hem op me bedrijf besteld) en er is een collectief postkantoor hier op het mediapark voor alle bedrijven dus mischien is die al binnen. Hoop van wel ga morgenochtend weer kijken :-)

[ Voor 6% gewijzigd door ninoxps op 13-01-2010 20:56 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lostom
  • Laatst online: 12-09 10:31
ik heb de order van azery(sapphire 5850) maar gecanceld.
zojuist bij alternate de HD 5850 van Gigabyte besteld,(levertijd 2 werkdagen) om meteen weer te laten verzenden naar Azerty die hem in mijn nieuwe pc zet.
top klantenservice!

succes voor degenen die nog aan het wachten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 08:30
Hallo allemaal, ben op zoek naar de Sapphire HD5870 Vapor-X edition, waar kan ik die het best bestellen op dit moment?
Of toch maar een andere HD5870 nemen misschien?
Ik weet t niet, maar Vapor-X blijft relatief koel, als ik de reviews mag geloven ook onder last en lichte OC.

Deze kaart moet dan een jaartje of 2-3 dan mee kunnen, is goed genoeg.

Waar denken jullie dat deze relatief snel leverbaar gaat zijn?
(relatief snel bedoel ik dan binnen een week of 2-3 is goed genoeg voor me)

[ Voor 19% gewijzigd door mindwarper op 13-01-2010 21:58 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 20:37
Ik heb twee msi 5850 OC gekocht bij databyte maar ben na de 5970 farce pas enthousiast als ik ze in mijn handen heb :)
Had er aan 1 eigenlijk genoeg denk ik maar kon het helaas niet laten om de tweede ook maar te bestellen.
Gekocht voor 249,- per stuk... een redelijke prijs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende kaart zou bij de leverancier van 4launch op voorraad zijn:
Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5870 1GB DDR5 HDMI/DP
Aantal onbekend.

Zelf heb ik een asus 5850 in backorder staan daar, maar overweeg nu om de goedkopere 5770 te kopen en dan eventueel later verwisselen voor die 5850. Is dat een redelijke beslissing of ben ik wanhopig geworden door het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
SAPPHIRE TECHNOLOGY 21165-01-50R | M310778 | 4895106249691
RADEON HD 5970 2GB DX11 OC PCI-E 2XDVI DP ATI EYEFINITY

In bestelling 0
Voorraad0
Niet meer leverbaar

een EOLtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neliz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:52:
[...]

Ligt eraan wat je nu hebt..
8600GT... (met een realpower M520 voeding)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:13:
[...]

8600GT... (met een realpower M520 voeding)
Met die HD5770 ga je er wel op vooruit! Misschien zou je een HD4890 kunnen overwegen, maar die heeft geen DX11

De realpower m520 doet het prima met een hd5850 (combinatie heb ik)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Ik vind de 5770 persoonlijk te duur voor z'n prestatie maar er zijn veel verbeteringen ten opzichte van de ook te overwegen 4870/90. Je zou die tweedehands op de kop kunnen tikken, of een 4850 terwijl je wacht op je 5850?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een bestelling geplaatst tegen de hoofdprijs bij cdromland voor de xfx 5850 black edition... ik ben benieuwd. Ze lijken voorraad te hebben in ieder geval... toch nog even geen 5770 dus...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:52:
Heb net een bestelling geplaatst tegen de hoofdprijs bij cdromland voor de xfx 5850 black edition... ik ben benieuwd. Ze lijken voorraad te hebben in ieder geval... toch nog even geen 5770 dus...
Je gaat genieten! :D heb zelf een P5E3 met E8500 en het is zeker een stap vooruit op de 4850 en met die 8600 in gedachten schrik je je zelfs dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neliz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:00:
[...]

Je gaat genieten! :D heb zelf een P5E3 met E8500 en het is zeker een stap vooruit op de 4850 en met die 8600 in gedachten schrik je je zelfs dood!
Je hebt me net opgevrolijkt! Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:51:
De volgende kaart zou bij de leverancier van 4launch op voorraad zijn:
Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5870 1GB DDR5 HDMI/DP
Aantal onbekend.

Zelf heb ik een asus 5850 in backorder staan daar, maar overweeg nu om de goedkopere 5770 te kopen en dan eventueel later verwisselen voor die 5850. Is dat een redelijke beslissing of ben ik wanhopig geworden door het wachten?
Is het niet een idee om een 5850 bij databyte te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Base_NL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 16:26
cdromland levert alleen uit eigen voorraad, het lijkt me slimmer om daar te bestellen, dan heb je hem ook gewoon morgen, andere toko's leveren weer via hun leveranciers en dan is die voorraad dus nooit actueel...

Ik heb er 2x de 5770 besteld en die waren ook netjes de volgende dag binnen (paar dagen na launch)

[ Voor 19% gewijzigd door Base_NL op 14-01-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

mindwarper schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:55:
Hallo allemaal, ben op zoek naar de Sapphire HD5870 Vapor-X edition, waar kan ik die het best bestellen op dit moment?
Of toch maar een andere HD5870 nemen misschien?
Ik weet t niet, maar Vapor-X blijft relatief koel, als ik de reviews mag geloven ook onder last en lichte OC.

Deze kaart moet dan een jaartje of 2-3 dan mee kunnen, is goed genoeg.

Waar denken jullie dat deze relatief snel leverbaar gaat zijn?
(relatief snel bedoel ik dan binnen een week of 2-3 is goed genoeg voor me)
Ik heb hem bij YourPc besteld... op dit moment is de verwachtte levertijd 27-01-2010

@quonstant: EOL op de eyefinity? die bestaat toch nog helemaal niet??? (dat is toch de versie met 6 DP poorten?

[ Voor 7% gewijzigd door DRuw op 14-01-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

De 5970 staat er toch ook?niet de eyefinity 6 edition (of hoe die deze maand ook genoemd word)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Matis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:24:
Ik wil binnenkort mijn 3870x2 gaan vervangen door een nieuwe 5000-serie van Ati. Spijtig om te lezen dat de levering van deze kaarten nog steeds minder is dan de vraag erna :/

Vooral de 5870 (degene welke ik op het oog heb), lijkt erg schaars te zijn. Sommige shops geven aan nog enkele in voorraad te hebben, maar een telefoontje leert dat dat meestal niet bijgewerkte magazijn-statussen zijn :(
Waarom altijd zo negatief ? Blijkbaar is het een goed product. Want er worden veel chips geleverd door AMD. Het loopt maar ietsjes achter in vergelijking met de 4870 in het begin. Terwijl de chips wel groter zijn en er dus minder uit een waver gehaald worden.

Er is gewoon extreem veel vraag omdat het een goed product is en er gebrek is aan concurentie. Dus als je dan wel zo'n kaart te pakken hebt heb je ook iets erg mooi's in huis. Ik ben in ieder geval super tevreden over mijn 5850. Ik had er persoonlijk veel minder van verwacht. Maar hij presteerd boven mijn verwachtingen. Door de stilte was ik nog het meeste verrast na een HD4870 X2 en HD4890 1 GHz gedraait te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 14-01-2010 09:42 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Er waren een aantal vragen of de Pixmania Sapphire HD5870 Dirt zou bevatten. En dat kan ik bevestigen, heb 'm gister binnen gehad en er zit een coupon bij voor Steam.

Heb nu alleen het probleem dat de kaart niet in mijn behuizing past. Kom net 2 mm te kort :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

geef maar aan mij dan, krijg je mijn 4850 of 4870x2 (die is wel 2mm korter) wel :P

[ Voor 26% gewijzigd door superwashandje op 14-01-2010 10:54 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Lightah schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:15:
Er waren een aantal vragen of de Pixmania Sapphire HD5870 Dirt zou bevatten. En dat kan ik bevestigen, heb 'm gister binnen gehad en er zit een coupon bij voor Steam.

Heb nu alleen het probleem dat de kaart niet in mijn behuizing past. Kom net 2 mm te kort :X.
Afhankelijk van wat je bij betaald zou willen hebben wil ik wel ruilen met een HD5850 die 900-1300 kan halen met een HD5870 bios.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HATA28: Zou je hier efkes willen laten weten wat MaxICT vandaag te melden heeft m.b.t. de kaarten aangezien ze vandaag een lading binnen zouden krijgen? Ben benieuwd of we dit keer wel goede info gekregen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:52

icecoolsniper

never run from a sniper!

Murk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Je hebt je RMA geannuleerd? RMA is toch juist dat je je kaartje terugstuurd?
Ik heb een credit aangevraagd. Hopelijk storten ze het geld snel op mijn rekening :)

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Lightah schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:15:

Top, bedankt!

Mijn Sapphire 5870 wordt vandaag verzonden. Als mijn P5E Deluxe nou ook snel mijn kant opkomt, kan ik zaterdag gaan bouwen :)

Hoop dat deze kaart wel in mijn Coolermaster CM 690 past

[ Voor 5% gewijzigd door partyondude op 14-01-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
zojuist duikt in een prijslijst van een distri de powercolor 5670 512mb/1gb versie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
Heb ook me Saphire 5850 (inc Dirt2) binnen van databyte :D (249,95)

[ Voor 9% gewijzigd door ninoxps op 14-01-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Het werd toch wel een beetje gek. Ik heb dan ook mijn order voor een Club3D HD5850 bij Cool Prices (geplaatst op 27 oktober à €199,10) geannuleerd. Ik vond wachten niet zo'n ramp omdat ik de upgrade niet echt hard nodig heb, maar er stond wel een groot bedrag bij hen open (van items uit de bestelling die ik eerder had geannuleerd) wat niet kon worden teruggestort zonder de order te annuleren (maf) én wachten tot eind maart is toch wel érg overdreven. Mede dit bericht heeft mij tot mijn besluit gebracht:
quote: Cool Prices
Op basis van de leveringshistorie van deze kaart zou u de kaart nooit ontvangen omdat wij nog geen enkele HD5850 van Club3D hebben ontvangen. Alleen van de merken Sapphire/Asus/HIS en Powercolor hebben wij deze kaarten ooit ontvangen.
Als iemand nog op een Club3D van CP wacht: reken er niet op dat je druppelsgewijs vooraan in de wachtrij komt. Er druppelt namelijk niets.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xfx 5858 black edition is vandaag verzonden naar mijn adres door cdromland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een MSI 5850 OC besteld bij Databyte voor 255 incl verzendskosten en is vandaag bij TNT aangeboden :D

De XFX 5850 is vol op voorraad voor 289,00 bij DataByte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:05:
Gisteren een MSI 5850 OC besteld bij Databyte voor 255 incl verzendskosten en is vandaag bij TNT aangeboden :D

De XFX 5850 is vol op voorraad voor 289,00 bij DataByte!
90 euro boven de originele prijs. 40 erbij en je koopt een 5870 bij your-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:48:
@HATA28: Zou je hier efkes willen laten weten wat MaxICT vandaag te melden heeft m.b.t. de kaarten aangezien ze vandaag een lading binnen zouden krijgen? Ben benieuwd of we dit keer wel goede info gekregen hebben...
Ik heb niks van ze gehoord. Ze hebben mij overigens ook niet verteld dat de Sapphire 5850's er vandaag zouden zijn :s
Ik ga dus annuleren en lekker bestellen bij your-pc.nl :)
Jij nog iets gehoord vandaag ?

EDIT: Zojuist gebeld en geannuleerd, binnen 5 werkdagen zie ik mn geld terug als het goed is.

[ Voor 8% gewijzigd door HATA28 op 14-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Laatst online: 27-03 09:33
Vandaag nog maar eens gebeld met Azerty. Nog steeds kon men mij geen duidelijkheid verschaffen over een plaats in de wachtrij of een aannemelijke leveringsdatum. Na wachten sinds 30 okt de kaart daar geannuleerd en nu de hoofdprijs betaal bij Alternate. Maar heb geen zin om nog eens wellicht 2 maanden te moeten wachten tot hun leverancier ze eindelijk eens uitleverd. Had m;n hele machine daar RMA en heb deze dus terug laten sturen.
Ironische is dat ik de videokaart nu best eens 1 of 2 dagen sneller in huis heb dan de machine waar die in komt.

Noem winnaar wie je wilt, ik ben zo iig weer een gelukkig mens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HATA28 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Ik heb niks van ze gehoord. Ze hebben mij overigens ook niet verteld dat de Sapphire 5850's er vandaag zouden zijn :s
Ik ga dus annuleren en lekker bestellen bij your-pc.nl :)
Jij nog iets gehoord vandaag ?

EDIT: Zojuist gebeld en geannuleerd, binnen 5 werkdagen zie ik mn geld terug als het goed is.
Nee, natuurlijk niets gehoord, maar dat was te verwachten. Zal zo zelf ook nog eens bellen hoe en wat...

EDIT: Zojuist gebeld. Er komen wel Powercolors en Asus binnen, maar geen Sapphire's (welke ik besteld had). Heb ook besloten mijn order te annuleren en elders een kaart op de kop te gaan tikken. Het werd me allemaal een beetje te gortig... Binnen 5 werkdagen mijn geld terug... we zullen zien...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik geef je groot gelijk.

Ik volg dit topic net als jullie al maanden en had eerst de hoop dat het zo rond deze periode opgelost zou zijn. Ik wil gewoon heel graag straks met Bad Company 2 een soepel draaiend systeem hebben en ik merkte met MW2 dat mijn 3870X2 het best zwaar had, als ik met dikke resoluties wilde spelen. Breedbeeld gaat sowieso al niet, ziet er lekker gaar uit op je Samsung 2370 XL 8)7

Dus toen ik een paar dagen terug de 5870 voor €349,- zag liggen bij Pixmania heb ik die gewoon meteen besteld, beter gaat het voorlopig toch niet worden :)

Die 3870X2 heeft al maanden last van een ratelende fan, om debiel van te worden |:( Die wordt dus mooi gefixed want heb nog een paar maanden garantie en gaat dan de verkoop in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:57
Bad Company duurt nog sowieso 1,5 maand. Maar EA/Dice wil nog wel is een BF game uitstellen :P Ik hoop er in ieder geval op dat vlak voor BC2 release de 5850/70 een stuk beter op voorraad zijn.

Anyhoe, vind het ook vreemd dat er verder internationaal zo weinig over de schaarste te horen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Kadett schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:52:
Bad Company duurt nog sowieso 1,5 maand. Maar EA/Dice wil nog wel is een BF game uitstellen :P
BC2 WAS al uitgesteld en een paar van de programmeurs hebben zich op twitter al uitgelaten omdat hun "Werk" er op zat en het nu aan een paar figuren was om de pers en marketing te doen. 5 Maart, see you on the battlefield soldier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:57
Yes Sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Iemand enig idee tot hoelaat de TNT post bezorgd?

Ik heb gisteren bij Databyte een 5850 besteld, en de status is nog steeds 'Chauffeur is onderweg'.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Deorgere schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:17:

Ik heb gisteren bij Databyte een 5850 besteld, en de status is nog steeds 'Chauffeur is onderweg'.
Dan zal ie morgen komen normaal gesproken.
Meestal brengen ze maar tot een uur of 2/3 pakketten rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12-2023

Zal verschillen per adres, maar de laatste 3 bij mij waren tussen 12-14 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Mijn pakket met de 5870 Club3D is gisteren verstuurd en nu is TNT mijn pakket "kwijt"...
gaat ook nooit in 1 keer goed!
Nu maar hopen dat hij morgen wel bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
DRuw schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:40:
Mijn pakket met de 5870 Club3D is gisteren verstuurd en nu is TNT mijn pakket "kwijt"...
gaat ook nooit in 1 keer goed!
Nu maar hopen dat hij morgen wel bezorgd wordt!
Ja die postbode dacht ook "ik ga wachten op zo'n kaart, die moet ik NU hebben :9 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:47

Chauffeurs moeten in mijn DCP voor 8u binnenzijn, maar dit loopt nog wel eens uit tot een uurtje of half 10.
Het is dat ik niet op t werk ben, anders had ik missch wat meer info voor je kunnen vergaren ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:41:
[...]

Nee, natuurlijk niets gehoord, maar dat was te verwachten. Zal zo zelf ook nog eens bellen hoe en wat...

EDIT: Zojuist gebeld. Er komen wel Powercolors en Asus binnen, maar geen Sapphire's (welke ik besteld had). Heb ook besloten mijn order te annuleren en elders een kaart op de kop te gaan tikken. Het werd me allemaal een beetje te gortig... Binnen 5 werkdagen mijn geld terug... we zullen zien...
Ik heb mijn geld al terug :)
Ik ga dus gelijk een bestelling plaatsen bij your-pc !
Laten we hopen dat jij het ook snel ontvangt...
EDIT: Zojuist bestelling geplaatst bij your-pc

@Hieronder, ik wist niet dat ze tot zo laat rond brengen
Veel plezier met je pakketje iig :P

[ Voor 10% gewijzigd door HATA28 op 14-01-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
HATA28 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:23:
[...]

Dan zal ie morgen komen normaal gesproken.
Meestal brengen ze maar tot een uur of 2/3 pakketten rond.
Ze hebben het pakketje gebracht. Ze bezorgen tot 20.30 uur, heb het even nagevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Take
  • Laatst online: 20:02
Ik heb vandaag bij Alternate mijn Asus HD5870 besteld, stond dat die op vooraad was. Afwachten maar word hopelijk dan morgen verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djonko
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 14:06
Ik heb ondertussen mijn 2 hd5870's overgelockt tot 890/1300, zo die dingen gaan als een trein gek! :P gelukkig heb ik genoeg koeling, alleen ze maken wel wat meer herrie, dus ik heb ze maar weer teruggeclockt. Later nog even proberen me hele pc op te krikken.

Kan iemand trouwens de foto's op me profiel zien? Of heb ik die niet goed ge-upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djonko schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:34:
Kan iemand trouwens de foto's op me profiel zien? Of heb ik die niet goed ge-upload?
Ik zie niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

superwashandje schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:15:
geef maar aan mij dan, krijg je mijn 4850 of 4870x2 (die is wel 2mm korter) wel :P
Astennu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:39:
[...]

Afhankelijk van wat je bij betaald zou willen hebben wil ik wel ruilen met een HD5850 die 900-1300 kan halen met een HD5870 bios.
Bedankt voor het aanbod maar het is een goed excuus om een nieuwe kast te kopen. Kon m'n harde schijven toch al niet echt kwijt.
partyondude schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Top, bedankt!

Mijn Sapphire 5870 wordt vandaag verzonden. Als mijn P5E Deluxe nou ook snel mijn kant opkomt, kan ik zaterdag gaan bouwen :)

Hoop dat deze kaart wel in mijn Coolermaster CM 690 past
Ja, dat past wel. Heb al meerdere voorbij zien komen met die combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook maar aan moeten geloven, en flink bijgelegd. Vandaag XFX5850 besteld bij Databyte, is morgen al binnen. Dat zou geweldig zijn!

EDIT: Ook meteen een Track&Trace code gekregen... Kijk dat werkt stukken beter!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vidyax
  • Laatst online: 24-11-2024
Informatique kreeg laatst een reeks HD5850's binnen van Sapphire. Meteen 1 gehaald, heerlijk ding :D

Edit: Shappire > Sapphire

[ Voor 13% gewijzigd door vidyax op 15-01-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Deorgere schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:51:
[...]

Ze hebben het pakketje gebracht. Ze bezorgen tot 20.30 uur, heb het even nagevraagd.
Gister ingebouwd, alle games lopen helemaal perfect. Prima kaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 13:43
Zercom heeft de MSI HD5850 op voorraad - net besteld.

Volgens de behulpzame mevrouw aan de telefoon kan ik de kaart woensdag thuis verwachten.

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Toch wel jammer dat hun buren (4Launch) kennelijk geen kaarten kunnen krijgen, wacht daar nu al twee maanden en er staan nog tien wachtenden voor me :(

Overigens is die dame van Zercom inderdaad behulpzaam en vriendelijk (Brabo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Take
ongeveer een uur geleden mailtje gekregen van Alternate mijn bestelling is verzonden er is er als het goed is morgen ! zou erg mooi zijn :D

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Pixmania stuurde me donderdagnacht een mailtje dat de 5870 verstuurd was, had hem eigenlijk vandaag verwacht. Hoop dus dat die morgen aankomt en dat pcglobe meteen meldt dat mijn Asus P5E Deluxe klaar ligt, kan ik gaan sleutelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

partyondude schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:11:
Pixmania stuurde me donderdagnacht een mailtje dat de 5870 verstuurd was, had hem eigenlijk vandaag verwacht. Hoop dus dat die morgen aankomt en dat pcglobe meteen meldt dat mijn Asus P5E Deluxe klaar ligt, kan ik gaan sleutelen :)
Wat voor memory heb je in machine gestopt? heb zelf een P5E3 en het is drama tot en met met alles sneller dan 1066. Samen met OCZ techsupport (en corsair voor dat geld) lagere ratings gevonden die na overvolten van de NB tot stabiliteit lijden. echt nooit meer zoiets.

issues ontstaan door een beperking in het mobo, zodra je vier dimm bankjes vol zitten is het over met je stabiliteit. ALLES beter dan P5E!

Sorry voor deze interruptie, een stewardes komt zo bij u.

[ Voor 13% gewijzigd door neliz op 15-01-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xfx 5850 Black edition ontvangen! Zo ff inbouwen :)
ik heb er nog steeds 1 (asus) bij 4launch in de bestelling staan, maar als 30ste oid in de rij denk ik dat dat geld maar eens retour moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er ook veel moeite mee om een radeon 5850 te kunnen vinden ik greep helaas net mis dus ben ik voor een ps3 gegaan die wilden ik ook maar stond eigenlijk voor later gepland maarja je wil ook wel een keer kunnen spelen als je lang gespaard hebt he :). Maar gelukkig verbeteren voorraden gelukkig al wat. Enkel kosten de kaarten wel meer dan de advies prijs. Maar denk dat dit over enkele weken wel weer wat genormalizeerd zal zijn. De Kerst nieuwjaar stormloop is gelukkig voorbij en bij de amerikaanse web winkel hebben ze ze al wel fatsoenlijk op voorraad dus zal het hier ook wel niet lang uitblijven hoop ik toch.
En als dat allemaal tegen gaat vallen kan ik rond de 25ste misschien het beste naar een webshop afhaal punt gaan en er daar terplekke een radeon 5830 kopen. Dan weet ik ook zeker dat ik niet de pech heb achter aan in de rij te staan :) bestel ik me later de rest voor de pc wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Bij Pixmania woensdag avond een Sapphire 5870 besteld en vrijdag in huis. Dus ik heb eerlijk gezegd weinig te klagen over hun.

de 54R hebben trouwens ook nog gewoon de Dirt2 steam coupon de kaart is dus gewoon identiek aan de 50R

[ Voor 36% gewijzigd door Hakker op 16-01-2010 11:21 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb ook bij Pixmania besteld, alleen gekozen voor aflevering bij zo'n Kiala punt, aangezien de overige verzendingen behoorlijk duur waren. Hoop dat de kaart daar vandaag binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
neliz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:13:
[...]

Wat voor memory heb je in machine gestopt? heb zelf een P5E3 en het is drama tot en met met alles sneller dan 1066. Samen met OCZ techsupport (en corsair voor dat geld) lagere ratings gevonden die na overvolten van de NB tot stabiliteit lijden. echt nooit meer zoiets.

issues ontstaan door een beperking in het mobo, zodra je vier dimm bankjes vol zitten is het over met je stabiliteit. ALLES beter dan P5E!

Sorry voor deze interruptie, een stewardes komt zo bij u.
Heb er OCZ inzitten, PC8500 volgens mij, 4 GB. Zou dus als ik jouw ervaring lees goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik heb vandaag mijn 5850 van asus (was de 13e binnengekomen) afgehaald bij de mycom. Toch een stuk sneller dan de 26e, wat mij eerder is verteld :)
En wat een (stil) monster die kaart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njegativ
  • Laatst online: 25-10-2024
partyondude schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:26:
Ik heb ook bij Pixmania besteld, alleen gekozen voor aflevering bij zo'n Kiala punt, aangezien de overige verzendingen behoorlijk duur waren. Hoop dat de kaart daar vandaag binnen komt.
Het leuke is dat je op internet een coupon code voor 9 euries vind, waardoor het ontvangen binnen 48 uur even duur is als de standaard levering;)

Edit: Hij is daar bovendien weer op voorraad! bestellen voor het leven zou ik zeggen

[ Voor 8% gewijzigd door Njegativ op 16-01-2010 22:53 ]

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Take
Ik heb vandaag mijn kaart binnen gekregen. Werkt lekker en alles ziet er supergaaf uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Olaf bakker schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:51:
[...]

Het leuke is dat je op internet een coupon code voor 9 euries vind, waardoor het ontvangen binnen 48 uur even duur is als de standaard levering;)

Edit: Hij is daar bovendien weer op voorraad! bestellen voor het leven zou ik zeggen
Als ik dat geweten had |:( Via Kiala duurt 4 tot 5 werkdagen 8)7 Maar goed, heb m'n nieuwe moederbordje ook nog niet binnen, dus het maakt niks uit.

Maak me meer zorgen over het strepentopic hier op tweakers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 18 Dec een Sapphire 5870 besteld bij Azerty.
Nog niks van gehoord, hoop er binnenkort iets van te horen.
Pagina: 1 ... 23 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.