Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oisin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
wohoo, ik heb net mn Pulse via gsmwijzer besteld. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hij binnen is? Bij Gsmwijzer is hij trouwens simlock-vrij, dus ik ga ook nog even een telfort abbo bestellen.

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Iemand een idee hoe en of het mogelijk is om de default Contact app te installeren op een Modaco T-Mobile MCR ROM.
De in de T-Mobile ROM aanwezige Contact app doet het, naar mijn mening, totaal niet goed.
Dan doel ik op synchroniseren met Google Mail.
Verjaardagen bijvoorbeeld worden hierin totaal niet meegenomen.

Heb ook wel de Modaco u8230edition-1.7-core-signed ROM geprobeerd maar vind het toch niet handig dat er geen Nederlands op zit.

[ Voor 0% gewijzigd door rvnieuwh op 08-02-2010 17:24 . Reden: typo ]

Verwijderd

rvnieuwh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:23:
Iemand een idee hoe en of het mogelijk is om de default Contact app te installeren op een Modaco T-Mobile MCR ROM.
De in de T-Mobile ROM aanwezige Contact app doet het, naar mijn mening, totaal niet goed.
Dan doel ik op synchroniseren met Google Mail.
Verjaardagen bijvoorbeeld worden hierin totaal niet meegenomen.

Heb ook wel de Modaco u8230edition-1.7-core-signed ROM geprobeerd maar vind het toch niet handig dat er geen Nederlands op zit.
Het beste wat je kan doen zijn je contacten en verjaardagen in je google account aan te maken. Dan werkt het wel vlekkeloos.

• rvnieuwh
Het beste wat je kan doen zijn je contacten en verjaardagen in je google account aan te maken. Dan werkt het wel vlekkeloos.
Dat klopt. Heb ik ook gedaan. Alleen worden dan sommige onderdelen dus niet (goed) gesynchroniseerd naar de telefoon. Denk aan het verjaardag veld.
Ook heeft de T-Mobile Contacten app 3 velden voor de naam ( voornaam, achternaam en bijnaam).
Terwijl online, en in de stock Contacts App, dit maar 1 veld is wat ook weer lastig is.

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 16:18
Vandaag mijn Pulse binnengekregen. Eerst wat lopen klooien, daarna de rom-update van T-mobile UK gedaan en serieus gesynchroniseerd. Prachtig toestel dat zeker een waardig opvolger is van mijn HTC Touch Dual. Sim gaat echt niet meer terug.

Mijn ervaringen:
- Gmail accounts met nummers in het wachtwoord krijg je niet aangemeld
- Herhalende afspraken worden een zooitje (laatste werkdag van de maand agenda items worden iedere werkdag afspraken)
- Zeer helder scherm
- GPS met een zeer snelle fix
- Hoog stroomverbruik met WiFi aan (heb thuis slechts GPRS ontvangst)
- Prachtig OS
- Touch-bediening aan de randen van het scherm reageert niet (screenprotector reeds ervan af gesloopt)
- zwaar zuigende T-Mobile applicatie om te syncen met Outlook (traag en buggy)

Ben nog op zoek naar het volgende:
- goede navigatie-applicatie
- hoe kan ik mijn laptop on-line brengen via het toestel

Toestel krijgt van mij dan ook een 8 (Touch Dual een 7).

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 13:20
Aapmansz schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:32:
Vandaag mijn Pulse binnengekregen. Eerst wat lopen klooien, daarna de rom-update van T-mobile UK gedaan en serieus gesynchroniseerd. Prachtig toestel dat zeker een waardig opvolger is van mijn HTC Touch Dual. Sim gaat echt niet meer terug.

Mijn ervaringen:
- Herhalende afspraken worden een zooitje (laatste werkdag van de maand agenda items worden iedere werkdag afspraken)
- Zeer helder scherm
- GPS met een zeer snelle fix
- Hoog stroomverbruik met WiFi aan (heb thuis slechts GPRS ontvangst)
- Prachtig OS
- Touch-bediening aan de randen van het scherm reageert niet (screenprotector reeds ervan af gesloopt)
- zwaar zuigende T-Mobile applicatie om te syncen met Outlook (traag en buggy)

Ben nog op zoek naar het volgende:
- goede navigatie-applicatie
- hoe kan ik mijn laptop on-line brengen via het toestel

Toestel krijgt van mij dan ook een 8 (Touch Dual een 7).
als je niet wilt rooten kun je met PDAnet tetheren over USB, er staat een gratis versie in de market, maar die ondersteunt geen https, voor mij in ieder geval geen groot gemis.
je moet wel een client installeren op je laptop, maar t werkt in ieder geval wel (en zonder root!)
wat T-mobile er van vind is natuurlijk weer een ander verhaal...

• Aapmansz
Als rooten wel een volledige internetverbinding oplevert ga ik wel rooten.
Sowieso bedankt voor de tip.

Windows Mobile heeft standaard een "gedeelde internetverbinding".
In het buitenland krijg je SMS berichten dat je aan je dagelijkse limiet zit en men gaat afknijpen.
In de praktijk merk je daar weinig van en bent in Europa klaar voor 5 euro per dag.

Gaarne meer info over dat rooten.

Edit / aanvulling

Het apparaat heeft een 3G modem. Oplossing is dus simpel en staat op de installatie-cd in de vorm van "dialer". Oldskool inbellen op zijn Nokia's 3120i 8)

Biedt wel weer perspectieven voor Linux, PPP is immers appeltje/eitje. Windows Mobile had me gewoon ff op het verkeerde been gezet en verwend met zijn supersimpele if ActiveSync aanwezig zet toestel op internet delen en gaan met die verbinding.

Dat geroot, getetter en betalen voor een internet delen applicatie snap ik dan ook niet, het apparaat heeft immers een 3G modem.

Overigens nog een tip voor alle bezitters, de usb mass storage instelling zit onder "instellingen => Accessoires => USB Massa-opslag".

Het meegeleverde 2GB kaartje is reeds vervangen door een 8GB exemplaar met daarop oa de installatie-cd. Mass-storage kent iedere windows bak immers out-off-the-box. Inprikken, installeren en gaan met die verbinding. Vraag me wel af hoe dat te regelen in het buitenland ivm roaming..

Afzeikpunt blijft de levensduur op een volle accu. Bij GPS en WiFi gebruik en wat spelen redt je het einde van de dag niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Aapmansz op 10-02-2010 23:29 ]

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Das raar, want ik heb meerdere cijfers in mijn gmail-wachtwoord. Werkt prima hoor.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Aapmansz
Quacka schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:06:
Das raar, want ik heb meerdere cijfers in mijn gmail-wachtwoord. Werkt prima hoor.
Ik vond het ook vreemd, maar liep er wel tegenaan.

• Skiwii
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Hier ook cijfers in het wachtwoord. Geen probleem.

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:03
zouden ze nu de pulse nog wel updaten naar android 2.0 als er een pulse mini komt met android 2.1 erop?

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40
ruudvd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:23:
zouden ze nu de pulse nog wel updaten naar android 2.0 als er een pulse mini komt met android 2.1 erop?
Lijkt me juist van wel. Ik zie geen reden waarom niet, tenzij ze stoppen met de verkoop van de Pulse :D

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
ruudvd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:23:
Komt er een Pulse mini dan ?
Heb ik wat gemist ?

Nog altijd is er een officiele aankondiging dat eind maart een update uitkomt naar 2.0 of 2.1 (dat is nog niet helemaal zeker).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• ruudvd
speedme schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:42:
[...]

Komt er een Pulse mini dan ?
Heb ik wat gemist ?

Nog altijd is er een officiele aankondiging dat eind maart een update uitkomt naar 2.0 of 2.1 (dat is nog niet helemaal zeker).
nieuws: Vodafone en T-Mobile komen met goedkoop Android 2.1-toestel

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:54
Het zal me niks verbazen als de hardware, op het scherm na dan natuurlijk, grotendeels hetzelfde zal zijn als de normale Pulse. Scheelt een hoop ontwikkeltijd als er voor meerdere platformen tegelijk software geschreven kan worden.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

• speedme
Klinkt goed.

Ben wel benieuwd naar foto's en uitgebreidere specs.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• speedme
Heeft er iemand al iGO My Way 8.4.2.124036 geprobeerd als turn-by-turn navigatie ?

Ik heb alles volgens de handleiding gedaan, maar ik krijg het niet geinstalleerd.
Telkens de melding "kan toepassing niet installeren".

EDIT : probleem gevonden : apps2sd zorgde ervoor dat ik geen apps kon installeren vanaf SD kaart. Moet toch eens kijken hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik wil het liefst apps op SD kaart kunnen installeren en niet op het telefoongeheugen.

[ Voor 35% gewijzigd door speedme op 13-02-2010 08:14 ]

Verwijderd

Misschien hier:Android: Turn by Turn Navigation een oplossing?
Bij mij werkte Igo ook niet direct, pas na een 2e installatie poging lukt het. Heb het er wel weer afgegooid, vind Sygic vlotter werken

Verwijderd

Ik heb een probleem bij het installeren van de Modaco custom rom. In de tutorial wordt gevraagd om nandroid backup te maken, maar dit werkt bij mij niet. Wanneer ik 'nand backup' uit het Recovery menu selecteer en op de groene toets druk om m'n keuze te bevestigen, krijg ik de volgende error: "Error: Run 'nandroid-mobile.sh' via adb!". Nou heb ik gelezen dat dit probleem verholpen kan worden door een nandroid backup te doen wanneer je Pulse met je PC verbonden is, of wanneer je batterij volledig opgeladen is. Beide heb ik al geprobeerd, en werken niet. Heeft iemand nog suggesties?

Mocht het iets uitmaken: mijn Pulse draait op dit moment Android 1.5 en heeft de December Update.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 16:33 ]

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Heb je al opnieuw het recovery menu geinstalleerd ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Aapmansz
Update na 3 dagen in bezit.

Batterijgebruik
Bij "normaal" gebruik en 3G uitgeschakeld voldoet de accu ruim om de dag door te komen.
Met gebruikmaking van GPS / Wifi / 3G redt je het geen dag.
Oplossing: zorg voor voldoende micro-usb kabels (auto / werk / thuis / overig).

Navigatie
Bruikbare turn by turn applicaties kosten geld. Co-Pilot 8 is het voordeligst (Europa 44,95 / Benelux 24,95).

Overig GPS / Compas
Rmap is onmisbaar en veel beter dan Google Maps.
Compass3D mag eigenlijk ook niet ontbreken op je Pulse.

Happy droiding to all

• speedme
Je zult wel merken dat de batterij komende weken beter zal worden.
Zo is dat altijd met batterijen.
Laad ze wel eerst een tijdje helemaal leeg en daarna weer helemaal op.

Je kunt ook de December Update draaien van de T-Mobile UK website.
Deze update zorgt ook voor een betere batterij-tijd.

Of nog beter : installeer de Modaco Custom Rom (MCR) 1.7.
Deze is gebaseerd op de December Update, maar heeft een paar goede extra's (Nandroid Backup bijvoorbeeld).

• Aapmansz
December update staat er op. De Modaco rom en rescue-image heb ik wel opgehaald, maar niet geïnstalleerd. Dan moet ik het toestel weer helemaal opnieuw gaan inrichten.

T-Mobile komt binnenkort met een Android 2 update.
Die update ga ik wellicht ook niet installeren om dezelfde reden.

Het apparaat kan nu wat ik er mee wil (bellen / email / agenda / websurfen / navigatie) en de juiste iconen op het juiste scherm. Accuduur is in orde bij normaal gebruik. Grootste verbruiker is WiFi, maar met WiFi in de buurt is er ook stroom in de buurt. Wel handig dat er WiFi op zit als je grote bestanden wil binnenhalen (CoPilot kaartmateriaal van 2GB bijvoorbeeld).

Het grote nadeel van de pulse is de camera waardoor barcodes in ShopSavvy niet makkelijk scanbaar zijn.
Who needs ShopSavvy 8)7

Aan beeldbellen doe ik ook niet, op de plek van de front-camera had men beter een status-led kunnen monteren.

Overigens wel zeer tevreden met de "poor mans iphone". Idroid is echt vet cool 8)

[ Voor 87% gewijzigd door Aapmansz op 13-02-2010 22:21 ]

• Quacka
Hoe vinden jullie de belkwaliteit?
Ik vind het namelijk verre van storingsvrij. Sterker nog: Ik heb een ontzettend krakende lijn. Ligt het aan de pulse in het algemeen, of alleen aan t-mobile/mijn individuele pulse?
Nu bel ik niet zo ontzettend veel, maar ja... ik wil de andere kant wel een beetje kunnen verstaan.

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Quacka schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:07:
Hoe vinden jullie de belkwaliteit?
Ook ik vind de belkwaliteit bagger (telfort/kpn), ben goed te verstaan maar de andere kant is slecht te verstaan.
Voor de rest tevereden met de pulse maar belkwaliteit is zeer slecht.

Hopen dat ze dat met een update kunnen verbeteren.

• speedme
Ik heb absoluut geen problemen met de belkwaliteit (T-Mobile).
Ik ben zeer goed te verstaan en de andere kant is ook zeer goed te verstaan.

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ik heb ook nergenst last van (t-mob + modaco 1.7 vanilla rom)

[ Voor 7% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 14-02-2010 19:09 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

Aapmansz schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:32:

Mijn ervaringen:
Geen problemen mee. Ik heb een nummer in m'n wachtwoord en lukt prima.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een nummer in m'n wachtwoord, en heb er ook geen problemen mee.

• speedme

• rvnieuwh
Ik zeg: kom maar op met die ROM. Kan ik de mijne ook met 2.1 uitrusten. :9~ _/-\o_ 8)

• speedme
De ROM voor de normale Pulse zal eind maart uitkomen.
De ROM van de Pulse mini zal wel niet gebruikt kunnen worden, want volgens mij zit er andere hardware in.

• speedme
En hier een video van de nieuwe Pulse mini

http://www.youtube.com/wa..._OM&feature=youtube_gdata

(zeer slechte demo trouwens, de man kan niet eens fatsoenlijk scrollen en regelmatig hangt de applicatie..)

[ Voor 113% gewijzigd door speedme op 16-02-2010 15:53 ]

• speedme
Volgens iemand op Modaco komt Android 2.0 voor onze geliefde Pulse in week 11 (8 maart) uit, mits er geen tegenslagen zijn in de test-fase :P

Verwijderd

Eerst zien dan geloven. De beloofde update voor de G1 is er volgens mij ook nog steeds niet....

• Quacka
En als ie komt, dan komt ie op de UK-site. Van de Nederlandse site verwacht ik niet zoveel...

• speedme
Quacka schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:10:
En als ie komt, dan komt ie op de UK-site. Van de Nederlandse site verwacht ik niet zoveel...
Dat maakt me niets uit :P

Ik had ook de December Update van de Engelse site gehaald en die kon zo omgezet worden naar het Nederlands. Ik verwacht dat het met de 2.0 ROM hetzelfde zal zijn.
En anders maar niet, ik kan goed overweg met het Engels :P

• Aapmansz
Goede keuze deze poor mans ei-foon.
Vandaag nu.nl en buienradar applets er op gezet.
Beide zeer fraaie applicaties.

Eigenlijk mis ik niks in de 1.5 os-versie.
Barcodes scannen met de camera is wel waardeloos.

Verwijderd

Aapmansz schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:53:
Barcodes scannen met de camera is wel waardeloos.
Mee eens, 't is mij nog niett gelukt een barcode te scannen. Scannen van QR code werkt meestal wel goed

• ruudvd
Ik heb nu ook een pulse besteld :)
zaterdag wordt hij bezorgt, raden jullie het dan aan om meteen de uk update te doen?
een custom rom doe ik nu nog niet maar wil ik nog wel ooit een keer proberen.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:53
Android 2.1 voor de Pulse binnenkort?????
Duidelijk te zien op dit filmpje dat hier 2.1 op draait!!

• Postman_Pat
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 22:15
Ik wilde vandaag gaan verlengen via tmobile.nl en nu zag ik dat de Pulse niet meer in hun lijst van te bestellen telefoons staat, weet iemand hier iets meer vanaf?

• speedme
ruudvd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:25:
Ik heb nu ook een pulse besteld :)
zaterdag wordt hij bezorgt, raden jullie het dan aan om meteen de uk update te doen?
een custom rom doe ik nu nog niet maar wil ik nog wel ooit een keer proberen.
ja, ik raad je zeker aan om de December update van de UK website te installeren.
Al is het alleen maar om de verbeterde accu-tijd die je daarmee wint.

• speedme
Postman_Pat schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:59:
Ik wilde vandaag gaan verlengen via tmobile.nl en nu zag ik dat de Pulse niet meer in hun lijst van te bestellen telefoons staat, weet iemand hier iets meer vanaf?
Misschien omdat ze binnenkort de Pulse mini gaan aanbieden ?

• speedme
bas r schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:43:
Android 2.1 voor de Pulse binnenkort?????
Duidelijk te zien op dit filmpje dat hier 2.1 op draait!!
Volgens de geruchten komt op 8 maart een 2.0 versie uit, mits de huidige tests goed verlopen.
Ondertussen is men op Modaco ook druk bezig om 2.0 werkend te krijgen op de Pulse.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat 2.0 er ook daadwerkelijk is, ik twijfel er niet dat het zeker komt.
Danwel van T-Mobile zelf danwel via de community.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:53
speedme schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:33:
[...]

Volgens de geruchten komt op 8 maart een 2.0 versie uit, mits de huidige tests goed verlopen.
Ondertussen is men op Modaco ook druk bezig om 2.0 werkend te krijgen op de Pulse.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat 2.0 er ook daadwerkelijk is, ik twijfel er niet dat het zeker komt.
Danwel van T-Mobile zelf danwel via de community.
2.1 dus, zoals je op dat filmpje ziet.

• speedme
Sorry, niet goed gelezen :D

Inderdaad ! Ik ben heel erg benieuwd nu hoor....ik kan bijna niet wachten tot het 8 maart is :D

• ruudvd
Ik kwam vandaag toevallig langs de t-mobile winkel en wilde eens kijken naar de pulse.
In de winkel hadden ze hem ook niet meer staan de verkoopster zei dat ze er nog 1 op voorraad hadden maar hij werd waarschijnlijk niet meer verkocht omdat er er te weinig van verkocht werden.
Gelukkig had ik hem zondag al besteld en ik verwacht hem morgen en kan niet wachten om hem te proberen.

Verwijderd

Afgelopen woensdag heb ik mijn pulse binnen gekregen. Hiervoor had ik een MDA touch van t-mobile. vergeleken met dat toestel is dit echt grandioos!! Wel heb ik er direct de UK rom opgezet omdat de barcode scanner het anders niet deed. Ik denk dat ik nooit meer terug ga naar windows mobile nu ik ervaren heb hoe android werkt.

• Aapmansz
pimsaint schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:02:
[...]

Ik wel; ja. Ik heb mijn pulse standaard op 2G staan en kan dan twee volle dagen vooruit met een oplaadbeurt. Agenda en Contaten syncen gebeurt toch op de achtergrond en als ik echt wil internetten of met mail aan de gang ga klik ik 3G even aan (heb een knop op mijn homescreen gezet).
Hoe doe ik dat zo'n 3G aan/uit knop op het homescreen zetten?

Verwijderd

zoek in demarket naar bv 3g switch, of beautiful widgets. Die zet je op je homescreen et voila!

• Aapmansz
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:57:
zoek in demarket naar bv 3g switch, of beautiful widgets. Die zet je op je homescreen et voila!
Dank voor deze info, "Switch Network Type 2G / 3G" doet precies wat ik wil. BT / Wifi aan uit zou ook handig kunnen zijn, maar die zitten vrij vooraan in het menu dus niet echt een must.

Een applicatie die laat zien welke toepassingen draaien met een kill / killall mogelijkheid staat wel in mijn wensenlijst.

• Aapmansz
Skiwii schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:26:
Hier ook cijfers in het wachtwoord. Geen probleem.
Bij mij werkte dat dus niet, na 3x proberen een "schone" XP virtueel opgestart en ja het ingegeven wachtwoord klopt wel. Na nog 2x het juiste wachtwoord ingeven mijn wachtwoord maar veranderd..

Wel balen, kon ik op diverse devices de wachtwoorden voor Gmail gaan aanpassen ivm email en agendasynchronisatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Aapmansz op 20-02-2010 20:39 ]

Verwijderd

Weet iemand hoe ik al die roze kleuren verwijder van de puls?

• Quacka
Is er een alarm in te stellen als de batterij bijna leeg is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij uitviel..

lukkezeh: Is ie bij jou dan zo roze? Ik heb nu al een paar weken de modoco-rom en daarna geen roze meer gezien (moest alleen nog een alternatieve browser downloaden) Niet dat ik me kan herinneren dat er zoveel roze was... Overigens: vinden meer mensen de dolphin-browser beter dan de standaard browser?

• Quacka
Aapmansz schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:19:
[...]

Dank voor deze info, "Switch Network Type 2G / 3G" doet precies wat ik wil. BT / Wifi aan uit zou ook handig kunnen zijn, maar die zitten vrij vooraan in het menu dus niet echt een must.

Een applicatie die laat zien welke toepassingen draaien met een kill / killall mogelijkheid staat wel in mijn wensenlijst.
Advanced Task Killer gebruik ik al een tijdje voor dat laatste. Je kan zelfs een paar programma;s negeren.
Wifi aan uit bestaat gewoon, en ook BT aan/uit ben ik tegen gekomen.

Wifi OnOff (of ToggleWifi)
GPS OnOff
ToggleBlu

Iemand ervaring met "Toggle Settings"?
Ik ga het zo maar eens uit proberen. Zou zo'n beetje alles in 1 zijn.
hmm.. krijg een foutmleding bij installatie...

Verwijderd

Ik vind hem behoorlijk roze ja. overal is er wel iets van roze terug te vinden.

• Quacka
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:49:
Ik vind hem behoorlijk roze ja. overal is er wel iets van roze terug te vinden.
Ik snap al wat je bedoelt: met name de selektiekleur (dus als je ergens voor kiest, of door het menu scrollt). Ik heb gezocht, maar zie ook niet echt waar je dit kan wijzigen.

• Aapmansz
Quacka schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:49:
[...]

Advanced Task Killer gebruik ik al een tijdje voor dat laatste. Je kan zelfs een paar programma;s negeren.
Wifi aan uit bestaat gewoon, en ook BT aan/uit ben ik tegen gekomen.

Wifi OnOff (of ToggleWifi)
GPS OnOff
ToggleBlu
Dank voor de zet in de goede richting.

Begrijp alleen het nut van GPS aan/uit niet, doen de applicaties die GPS gebruiken immers zelf.

• Aapmansz
Quacka schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:35:
Is er een alarm in te stellen als de batterij bijna leeg is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij uitviel..
Die melding is er wel degelijk, zodra de accustatus rood word (15%) krijg je een opladen melding. Je kan dan nog een half uur YouTuben over WiFi voor het toestel zichzelf netjes uitzet.

Van uitvallen is dus geen sprake.

• Quacka
Aapmansz schreef op zondag 21 februari 2010 @ 08:25:
[...]

Die melding is er wel degelijk, zodra de accustatus rood word (15%) krijg je een opladen melding. Je kan dan nog een half uur YouTuben over WiFi voor het toestel zichzelf netjes uitzet.

Van uitvallen is dus geen sprake.
Opladen melding: ja, maar ik wil gewoon een aantal piepjes horen (of weet ik veel wat voor geluid). Als mijn telefoon ergens ligt, dan heb ik niet door dat mijn batterij bijna leeg is.

• speedme
Ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehad dat mijn telefoon uitviel.
Toch heb ik Battery Indicator Pro draaien, echter daarin is niet in te stellen dat er een geluid of vibratie gegeven moet worden als de batterij bijna leeg is.
Dat zou ik dus ook wel graag willen.

• Aapmansz
Het is een smartphone en ja als je die smart gaat gebruiken gaat het hard met de acculading. Oplossing, zorg voor genoeg micro-usb kabels (werk / auto / thuis / overig). Vanaf 3 stuks krijg je staffelkorting bij: http://www.kleinspul.nl/i...p?productID=2667&cat=1469

edit/aanvulling
Voor bureauladers en autohouders is het ontwerp van de pulse niet handig (aansluiting aan de bovenkant). Je bent dus aangewezen op universeel spul en zal altijd een kabel moeten inprikken.

Handy bureaulader: http://www.mobilefun.co.u...ing-desk-stand-p22432.htm

Voor wat oudere auto's (accessoire aansluiting in dashboard naast de asbak) kan je deze gebruiken: http://www.mobilefun.co.u...ger-and-holder-p22954.htm

Voor auto's met de accessoire aansluiting in het middenconsole zal je zelf wat moeten bedenken/maken/laten inbouwen als je geen slingerende kabel door je auto wil.

[ Voor 54% gewijzigd door Aapmansz op 21-02-2010 19:03 ]

• Aapmansz
speedme schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:50:
Ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehad dat mijn telefoon uitviel.
Toch heb ik Battery Indicator Pro draaien, echter daarin is niet in te stellen dat er een geluid of vibratie gegeven moet worden als de batterij bijna leeg is.
Dat zou ik dus ook wel graag willen.
Is geen uitvallen, maar netjes uitschakelen.
Wees blij dat ons toestel een soort UPS functie heeft, van langzaam doodgaan op een uitstervende accu wordt geen enkel OS blij.

• Quacka
Het is voor de levensduur van de batterij het beste om de batterij niet de hele tijd bij de laden. Dat is dus ook waarom ik wacht tot hij bijna leeg is. Maar ja.. als ik dan toevallig een ochtend of avond geen erg in mijn telefoon heb, dan is ie uitgevallen. (dat het op een veilige wijze uitvalt boeit me niet zo: feit is dat ik op die momenten niet gebeld kan worden)
Een alarm ervoor maken moet toch niet zo lastig zijn...

• speedme
Inderdaad, of hij nu netjes afsluit of uitvalt.....feit blijft dat er geen hoorbare of voelbare melding verschijnt.

Zo heb ik het een keertje gehad dat mijn batterij-indicator vertelde dat ik nog 19% batterij-lading had, en toch was hij uitgevallen/afgesloten.

Het is gewoon onwijs irritant

• Aapmansz
Batterij helemaal leegmaken en dan pas opladen zijn fabeltjes uit de vorige eeuw.
Lithium-Polimeer accu's hebben geen last van accu-geheugen of hoe men dat toen noemde.
Lekker vol houden biedt meer happy droiding plezier.

Auto / motor / bromfiets tank rijdt je toch ook niet helemaal leeg om tot de conclusie te komen dattie het niet meer doet...

Op tijd aan de laadstroom is dan ook mijn advies.

19% acculading en dan klagen dat je telefoon het de volgende ochtend niet meer doet, als je dan maar lekker geneukt hebt die nacht :+

Had ze geen stroom ofzo 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Aapmansz op 21-02-2010 20:25 ]

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb de Pulse nu bijna een week en ik moet zeggen wat een toptoestel, zeker voor zijn prijsklasse!
Ik mis eigenlijk nog 2 dingen; De 2.x update (komt er aan gelukkig :)) en fatsoenlijke tethering. Helaas werkt android-wifi-tether niet op de Pulse en alle andere oplossingen die ik heb gevonden blijven vervelend (vele handelingen met android SDK, proxies en weet ik het wat, Windows software, etc). Het maakt me niet uit hoe (via bluetooth, kabel of wifi) als ik maar makkelijk kan tetheren. Iemand misschien een oplossing die ik nog niet gevonden heb? (ik werk op de Mac, PDAnet is dus geen optie en AndroidTether lijkt niet te werken).

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• speedme
19% acculading en dan klagen dat je telefoon het de volgende ochtend niet meer doet, als je dan maar lekker geneukt hebt die nacht :+

Had ze geen stroom ofzo 8)
Ten eerste vind ik deze opmerking werkelijk nergens op slaan, what the hell heeft dit nu met de Pulse te maken ??
Ten tweede klaag ik echt niet. Ik vind de Pulse echt een super telefoon!
Ik gaf het alleen maar ter illustratie aan.

Ik laad mijn telefoon zeer regelmatig op, maar omdat ik hem nog maar pas heb ben ik nu nog bezig om hem helemaal te ontladen voordat ik hem helemaal oplaad.
Zo kan ik nu al bijna 4 dagen op 1 accu-lading werken..

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 09:21

houthakker

Poehé

Sinds de 1.7 T-Mobile ROM, wilde sync tool (die er toch al brak uit zag) die er bij zat niet meer echt lekker werken.

Het nadeel is dat ik geen data abbo heb, en geen wifi op m'n werk. Andere USB sync tools zijn allemaal betaald.
Ik heb eerst gezocht naar iets wat via de sync interface werkt van de Pulse, namelijk via de PCUI com poort, dit blijkt via OBEX te werken, maar float's mobile agent en andere tools kon ik alleen het adresboek binnen halen van de simkaart, de rest is waarsch. 'non standaard'.
Maar ik heb nu een tool gevonden die via adb werkt;
http://global.mobileaction.com/download/android.jsp
werkt goed en is nog gratis ook

Specs

• speedme
houthakker schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:26:
Sinds de 1.7 T-Mobile ROM, wilde sync tool (die er toch al brak uit zag) die er bij zat niet meer echt lekker werken.

Het nadeel is dat ik geen data abbo heb, en geen wifi op m'n werk. Andere USB sync tools zijn allemaal betaald.
Ik heb eerst gezocht naar iets wat via de sync interface werkt van de Pulse, namelijk via de PCUI com poort, dit blijkt via OBEX te werken, maar float's mobile agent en andere tools kon ik alleen het adresboek binnen halen van de simkaart, de rest is waarsch. 'non standaard'.
Maar ik heb nu een tool gevonden die via adb werkt;
http://global.mobileaction.com/download/android.jsp
werkt goed en is nog gratis ook
Voordat ik iets ga installeren, ik ben ook op zoek naar een programma waarmee ik goed mijn kalender kan syncen tussen Outlook en mijn telefoon. Ik wil mijn zakelijke agenda op mijn mobiel bij me kunnen hebben.
Zo te lezen kan dat met dit programma, toch ?

Ik heb ook de MCR 1.7 draaien en de standaard PC Suite kan inderdaad niet syncen met Outlook.
Dus ik was ook al op zoek naar een alternatief programma.

• speedme
@houthakker : hoe heb je die applicatie geinstalleerd ? Ik krijg geen verbinding met mijn toestel, zegt ie...

• houthakker

houthakker

Poehé

hij vraagt als het goed is om iets te installeren tijdens het opstarten.

edit: je moet je 'debugging' functie aanzetten bij applicaties, je kunt testen of dit werkt door adb te gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door houthakker op 22-02-2010 15:05 ]

Specs

• speedme
houthakker schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:05:
hij vraagt als het goed is om iets te installeren tijdens het opstarten.

edit: je moet je 'debugging' functie aanzetten bij applicaties, je kunt testen of dit werkt door adb te gebruiken.
ADB werkt bij me, ik kan gewoon via ADB op mijn telefoon komen.
Wat moet ik doen met die USB drivers ? Ik heb namelijk al USB drivers geinstalleerd (anders kan ik tenslotte geen ADB gebruiken).

• houthakker

houthakker

Poehé

die drivers heb je niet nodig.

Specs

• Aapmansz
D4V3 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:03:
Ik heb de Pulse nu bijna een week en ik moet zeggen wat een toptoestel, zeker voor zijn prijsklasse!
Ik mis eigenlijk nog 2 dingen; De 2.x update (komt er aan gelukkig :)) en fatsoenlijke tethering. Helaas werkt android-wifi-tether niet op de Pulse en alle andere oplossingen die ik heb gevonden blijven vervelend (vele handelingen met android SDK, proxies en weet ik het wat, Windows software, etc). Het maakt me niet uit hoe (via bluetooth, kabel of wifi) als ik maar makkelijk kan tetheren. Iemand misschien een oplossing die ik nog niet gevonden heb? (ik werk op de Mac, PDAnet is dus geen optie en AndroidTether lijkt niet te werken).
Onder Windows is het simpel, installeer PC-Suite en Dialer vanaf de installatie cd-rom en je bent klaar.

Op een Mac zal je drivers voor het modem nodig hebben (weet niet of die bestaan voor OSX) en daarna een PPP verbinding met PAP authenticatie definiëren. Inbelnummer is *99# geen naam/wachtwoord.

update
Tethering is mogelijk met azilink: http://code.google.com/p/azilink/
(Windows / Linux / OSX)

Externe vereisten: Android SDK, OpenVPN en RTFM.

Werkt goed en is handiger dan inbellen aangezien er maar een beperkt aantal landprofielen in de T-Mobile dialer staan. Spanje staat er bijvoorbeeld niet in.

Kort door de binnenbocht: als je telefoon een internet-verbinding heeft dan kan je laptop dit ook hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Aapmansz op 24-02-2010 01:28 ]

• Aapmansz
speedme schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Voordat ik iets ga installeren, ik ben ook op zoek naar een programma waarmee ik goed mijn kalender kan syncen tussen Outlook en mijn telefoon. Ik wil mijn zakelijke agenda op mijn mobiel bij me kunnen hebben.
Zo te lezen kan dat met dit programma, toch ?

Ik heb ook de MCR 1.7 draaien en de standaard PC Suite kan inderdaad niet syncen met Outlook.
Dus ik was ook al op zoek naar een alternatief programma.
Of Google Calendar Sync gebruiken, kan je Outlook kalender met Google kalender synchroniseren (helaas slechts agenda, dus geen contactpersonen (is wel op te lossen met im/export)).

Nog mooier is met Exchange synchroniseren (realtime), tools zijn standaard aanwezig op de Pulse (RoadSync).

• Aapmansz
speedme schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:48:
[...]

Ten eerste vind ik deze opmerking werkelijk nergens op slaan, what the hell heeft dit nu met de Pulse te maken ??
Ten tweede klaag ik echt niet. Ik vind de Pulse echt een super telefoon!
Ik gaf het alleen maar ter illustratie aan.
Mijn situatieschets was ook slechts ter illustratie..
Ik laad mijn telefoon zeer regelmatig op, maar omdat ik hem nog maar pas heb ben ik nu nog bezig om hem helemaal te ontladen voordat ik hem helemaal oplaad.
Zo kan ik nu al bijna 4 dagen op 1 accu-lading werken..
Het "geheugen-effect" van batterijen is een fabeltje uit de vorige eeuw en dan ook niet van toepassing op de Lithium-Polimeer accu van de Pulse.

• Aapmansz
houthakker schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:26:
Het nadeel is dat ik geen data abbo heb
Zonder data mis je all the Android-fun.
Hoe doe je dat met apps installeren?

Windows Mobile kan/kon prima zonder data-verbinding, waarom geen WM toestel genomen als je geen data op je toestel wil?

• houthakker

houthakker

Poehé

Aapmansz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:00:
[...]

Zonder data mis je all the Android-fun.
Hoe doe je dat met apps installeren?

Windows Mobile kan/kon prima zonder data-verbinding, waarom geen WM toestel genomen als je geen data op je toestel wil?
*zucht*.
Wel eens een winmo mobiel gehad (mijn vorige was een p3300)? En android kun je prima zonder data gebruiken hoor, wel eens gehoord van Wifi? daarmee kun je ook apps installeren, en anders bied de adb bridge nog een oplossing.
Plus het feit dat het hier in nl ook nog eens 10 euro per maand extra kost.
WinMo & Android zijn echt appels en peren.

[ Voor 15% gewijzigd door houthakker op 22-02-2010 21:39 ]

Specs

• Aapmansz
houthakker schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:37:
[...]

*zucht*.
Wel eens een winmo mobiel gehad (mijn vorige was een p3300)? En android kun je prima zonder data gebruiken hoor, wel eens gehoord van Wifi? daarmee kun je ook apps installeren, en anders bied de adb bridge nog een oplossing.
Doe er maar 5 euro bij, dan performed de verbinding ook nog.

Overigens heb je niet zoveel aan WiFi als je onderweg bent...

• ruudvd
zit er ook een soort van equalizer op de pulse?

• kepler
houthakker schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:37:
[...]

*zucht*.
Heel veel (bijna alle eigenlijk :P) apps werken met data, dus het is niet heel handig. Je kan hem wel gebruiken zonder data-plan, maar dat is eigenlijk een beetje zonde van de telefoon :)

• Aapmansz
Elke T-Mobile Pulse bezitter zou deze pagina eens aandachtig door moeten nemen:
http://wiki.modaco.com/index.php/Huawei_U8220

Staan een hoop handige weetjes op, vooral het hoofdstuk "tethering" is helder en duidelijk.
Ben zelf meer voorstander van de AziLink methode ipv het beschreven Proxoid omdat je dan niet per applicatie een proxy hoeft in te stellen maar meteen systeembreed klaar bent met je internetverbinding via de Pulse.

AziLink: http://code.google.com/p/azilink/

In landen waar T-Mobile de Pulse levert ben je klaar met de meegeleverde dialer (installatie cd) en een Windows computer. Vind het zelf fijner om rechtstreeks de Pulse verbinding aan te spreken ipv te modemmen. Voordeel is dat het werkt op meerdere os'een (OSX / Windows / Linux).

Android is prachtig maar wel een "vers" OS en mist dus nog de volwassenheid van WM6.1 (+hoger) waar ActiveSync installeren op de PC en internet delen aantikken op je telefoon voldoende is om waar dan ook ter wereld online te komen mits je telefoon een data verbinding heeft.

Is op de Pulse wat meer werk, maar nog steeds geen rocket-science.

Een Windows Mobile device als modem gebruiken onder Linux of OSX is ingewikkelder.

Ben dan ook erg benieuwd naar de Android 2.1 versie voor de Pulse, wanneer komt die nou >:)

Edit

Android 2.1 heeft OBEX functionaliteit (BT dingetje en standaard aanwezig op Symbian / WM / RIM sinds de uitvinding van BT).

Edit2
Data in het buitenland leek altijd als vanzelf te gaan, maar vorig jaar tijdens mijn Duitsland trip moest ik echt keihard T-Mobile Deutschland instellen als voorkeursnetwerk om een data verbinding te krijgen in het eerste hotel (instelling rest van de vakantie laten staan).
Kan ook aan het zendbereik der overige providers gelegen hebben.
Iemand hier meer info over?

[ Voor 16% gewijzigd door Aapmansz op 25-02-2010 23:36 ]

• Quacka
kepler schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:41:
[...]

Heel veel (bijna alle eigenlijk :P) apps werken met data, dus het is niet heel handig. Je kan hem wel gebruiken zonder data-plan, maar dat is eigenlijk een beetje zonde van de telefoon :)
Wat een onzin. Er zijn genoeg dingen die je kan doen zonder internet. Spelletjes, navigatie, tvgids (moet je wel updaten via internet... maar dat kan prima met wifi) zijn zomaar wat dingen.
Dat JIJ niet zonder internet kan betekent niet dat een ander dit niet kan. En inderdaad. Met mobiel internet is een android telefoon zoveel leuker. Maar je kan wel zonder hoor.

• Aapmansz
Voor wat meer snelheid in je Pulse: SpeedX
Staat in de market voor € 0,89 (0,75 BP)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7ct_oerph-o]

[ Voor 16% gewijzigd door Aapmansz op 27-02-2010 14:25 ]

• ruudvd
Ik heb vandaag mijn pulse binnen gekregen, ben er wel tevreden over alleen nu zit ik met het probleem dat als ik met mijn draadloos thuisnetwerk (fritzbox van xs4all) wil verbinden hij wel verbinding maakt.
alleen dan heb ik geen internet dan start ik de pulse opnieuw op en dan doet internet het wel.
Weet een van jullie hoe ik dit kan oplossen, want ik ben niet van plan elke keer mijn mobiel opnieuw op te starten voor op internet te kunnen.

• Aapmansz
ruudvd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:37:
Ik heb vandaag mijn pulse binnen gekregen, ben er wel tevreden over alleen nu zit ik met het probleem dat als ik met mijn draadloos thuisnetwerk (fritzbox van xs4all) wil verbinden hij wel verbinding maakt.
alleen dan heb ik geen internet dan start ik de pulse opnieuw op en dan doet internet het wel.
Weet een van jullie hoe ik dit kan oplossen, want ik ben niet van plan elke keer mijn mobiel opnieuw op te starten voor op internet te kunnen.
T-Mobile december update voor de Pulse lost een hoop bugs op (oa barcodescanning), zou me niet verbazen als deze update ook jouw WiFi probleem oplost.

Helaas staat deze update niet op T-Mobile NL, T-Mobile UK heeft hem wel. Nederlands is aanwezig in deze update.

Update staat hier:
http://support.t-mobile.c...ome&cat=SOFTWAREDOWNLOADS

@ topicstarter
Wellicht handig om deze update te melden in het openingsbericht.

[ Voor 4% gewijzigd door Aapmansz op 27-02-2010 19:49 ]

• ruudvd
Aapmansz schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:47:
[...]

T-Mobile december update voor de Pulse lost een hoop bugs op (oa barcodescanning), zou me niet verbazen als deze update ook jouw WiFi probleem oplost.

Helaas staat deze update niet op T-Mobile NL, T-Mobile UK heeft hem wel. Nederlands is aanwezig in deze update.

Update staat hier:
http://support.t-mobile.c...ome&cat=SOFTWAREDOWNLOADS

@ topicstarter
Wellicht handig om deze update te melden in het openingsbericht.
dit heb ik al geprobeerd alleen nog steeds hetzelfde probleem.
heb hem ook al op een ander draadloos netwerk geprobeert van een linksys en deze werkt wel goed.

[ Voor 7% gewijzigd door ruudvd op 27-02-2010 19:55 ]

• Aapmansz
ruudvd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:54:
[...]

dit heb ik al geprobeerd alleen nog steeds hetzelfde probleem.
heb hem ook al op een ander draadloos netwerk geprobeert van een linksys en deze werkt wel goed.
Lijkt mij dat het dan aan de Fritzbox ligt.
Stap 1: Fritz rebooten
Stap 2 (als stap 1 het probleem niet oplost): instellingen Fritz controleren/aanpassen

Heb zelf een WiFi aan/uit widget op mijn "homescreen" gezet om niet steeds naar instellingen te hoeven gaan en verbaas me erover dat het werkt op verschillende locaties (had iets verwacht van netwerk selecteren).

De beveiligingssleutel op een aantal locaties eenmalig ingegeven en de Pulse maakt daarna automatisch verbinding als je WiFi activeert op een eerder bezochte locatie.

[ Voor 34% gewijzigd door Aapmansz op 27-02-2010 20:32 ]

• Aapmansz
Wat ook niet helemaal lekker werkt op de Pulse is locatie-bepaling via combinatie 3G/WiFi. Waarom WiFi hier in betrekken :?

Heb de keuze locatiebepaling via WiFi / 3G dan ook maar uitgezet omdat ik me steeds in 1 of ander Roemeens bos bevond volgens WiFi/GSM mast bepaling. WiFi betrekken in locatiebepaling snap ik sowieso niet.

GPS ontvanger is goed en heeft een snelle fix. In de praktijk lijkt "my location" de GPS-ontvanger tegen te werken omdat het OS A-GPS voorrang geeft tov GPS-signalen van de ontvanger.

Op testbank vensterbank doet de GPS van de Pulse het niet slechter dan een Garmin 60CSx qua fix.

• kepler
Quacka schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:00:
[...]

Wat een onzin. Er zijn genoeg dingen die je kan doen zonder internet. Spelletjes, navigatie, tvgids (moet je wel updaten via internet... maar dat kan prima met wifi) zijn zomaar wat dingen.
Dat JIJ niet zonder internet kan betekent niet dat een ander dit niet kan. En inderdaad. Met mobiel internet is een android telefoon zoveel leuker. Maar je kan wel zonder hoor.
Ik zeg ook niet dat je niet zonder internet kan werken, maar zoals je zegt is Android met data veel handiger/leuker. Standaard apps zoals Gmail, Maps en Talk hebben een data-verbinding nodig. Zonder data verlies je gewoon veel functionaliteit in Android, maar het werkt natuurlijk wel :)

• ruudvd
kepler schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:32:
[...]

Ik zeg ook niet dat je niet zonder internet kan werken, maar zoals je zegt is Android met data veel handiger/leuker. Standaard apps zoals Gmail, Maps en Talk hebben een data-verbinding nodig. Zonder data verlies je gewoon veel functionaliteit in Android, maar het werkt natuurlijk wel :)
het is natuurlijk ook voort zo dat er op steeds meer plaatsen wifi komt zoals ik gebruik mijn mobiel vooral thuis en op school voor te internetten en daar is wifi aanwezig.

• Aapmansz
ruudvd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:01:
[...]

het is natuurlijk ook voort zo dat er op steeds meer plaatsen wifi komt zoals ik gebruik mijn mobiel vooral thuis en op school voor te internetten en daar is wifi aanwezig.
Wel zo praktisch en scheelt je 10 euro per maand.
Is niet hoe ome google het bedacht heeft: altijd en overal on-line.

• kepler
ruudvd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Dat zeker, en dat is ook wel handig. 10 euro per maand is een hoop geld, maar ik heb het er wel voor over. Even kijken of ik nog mail heb, zien hoe laat de trein vertrekt, checken of ik droog naar huis kan fietsen :P, etc.

Verwijderd

ff een vraagje: is het iemand met de pulse gelukt om deze app. http://nl.androlib.com/an...-vidition-droid-wijq.aspx te loaden?
Hij wordt wel erkend, maar vervolgens kan ik het niet installeren. :|

Hulp. please

• speedme
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:45:
ff een vraagje: is het iemand met de pulse gelukt om deze app. http://nl.androlib.com/an...-vidition-droid-wijq.aspx te loaden?
Hij wordt wel erkend, maar vervolgens kan ik het niet installeren. :|

Hulp. please
Kun je wel downloaden vanaf de Market, maar gaat het bij de installatie fout ?
En gebruik je toevallig apps2sd ?

Gebruik dan Quickboot om in de Recovery ROM te komen en repareer de ext3 partitie.
Herstart daarna de foon.

Verwijderd

speedme schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:59:
[...]

Gebruik ik niet.

Gebruik dan Quickboot om in de Recovery ROM te komen en repareer de ext3 partitie.
Herstart daarna de foon.
Zal ik proberen en laat ik je weten als gelukt is,

Bedankt

Verwijderd

speedme schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:59:
[...]

Herstart daarna de foon.
Het is mij niet gelijkt, wat doe ik verkeerd?

Quickboot doet niets.

• speedme
Geef eens wat meer informatie Mike, zoals welke ROM je geinstalleerd hebt en wat er precies gebeurd.
Krijg je nog foutmeldingen te zien op je scherm ?

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste