Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Is die officiële 2.1 van de UK website nog ergens te krijgen? Die heb je schijnt eerst nodig te zijn voor je de andere erop kan isntalleren..Erazzzer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:52:
Ik draai nu al een hele tijd de officiële 2.1 die heel even op de UK website heeft gestaan,
Ik heb hem volgens mij nog wel ergens op mijn schijf staan. Als je 80MB webspace kan regelen wil ik hem wel uploaden.fixma schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:25:
[...]
Is die officiële 2.1 van de UK website nog ergens te krijgen? Die heb je schijnt eerst nodig te zijn voor je de andere erop kan isntalleren..
Ik heb paar dagen geleden een afgedankte pulse gekregen, en aangezien er toch weinig aan te verknoeien was, heb ik er idd maar 2.2 op gezet. Vooral omdat ik gehoord had dat die soepeler zou draaien op de wat minder goede hardware dan 2.1. Moet zeggen dat het me prima bevalt (maar eigenlijk geen ervaring met andere versies). Ik weet alleen niet of de batterij van dit toestel gewoon echt brak is (waarschijnlijk wel, klaagde de vorige eigenaar ook al over) of dat deze android-versie zo'n grote slurper isQuacka schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:49:
[...]
In UK was 2.1 (niet 2.0) te downloaden, taal NL staat er gewoon op.
Beter is het om op modaco te kijken. Die hebben custom-roms, die toch wel beter zijn.
http://android.modaco.com...e-pulse-pulse-modaco-com/
Overigens: Er zijn daar nu custom 2.2 (froyo) roms beschikbaar: Heeft iemand al ervaringen met 2.2 voor de Pulse?
Batterij was inderdaad een probleem bij dit toestel, at least dat is mij verteld als reden dat deze uit het product assortiment werd gehaald.Fotogravinnetje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:48:
[...]
Ik heb paar dagen geleden een afgedankte pulse gekregen, en aangezien er toch weinig aan te verknoeien was, heb ik er idd maar 2.2 op gezet. Vooral omdat ik gehoord had dat die soepeler zou draaien op de wat minder goede hardware dan 2.1. Moet zeggen dat het me prima bevalt (maar eigenlijk geen ervaring met andere versies). Ik weet alleen niet of de batterij van dit toestel gewoon echt brak is (waarschijnlijk wel, klaagde de vorige eigenaar ook al over) of dat deze android-versie zo'n grote slurper is
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
En zijn er nog problemen? (als je die tenminste weet)
Er was een camera probleem, maar dat boeit me niet, want ik heb in een halfjaar nauwelijks foto;s gemaakt
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ik heb de CyanogenMod versie voor de pulse. Ben behalve de camera eigenlijk geen rare dingen tegen gekomen. Met de nieuwe batterij lijkt het erop dat froyo idd vrij zuinig met de batterij om gaat. Snelheid is prima (beter dan het was met de 2.1 die erop stond toen ik de foon kreeg). Heb er zelfs een beta van swype op staan en dat bevalt uitstekend. Waar ik alleen wel tegenaan loop (wat te verwachten is bij dit toestel) is dat je niet zo'n grote opslag in de telefoon zelf hebt en niet alle progs vanaf SD willen draaien. Nadeel van progs op je SD-kaart zetten ipv in het telefoongeheugen is dat die het dus niet doen als je je telefoon met de computer laat verbinden als massaopslag. Maar dat lijkt me meer een probleem van de telefoon dan van android (goede reden om een htc legend ofzo te willen hebben)
Edit: heb ondertussen weer de normale kernel geïnstalleerd. Heb liever lange batterijduur dan die fractie sneller dat ie wordt met de oc-kernel
[ Voor 20% gewijzigd door Fotogravinnetje op 10-12-2010 12:37 ]
Om de batterij zo veel mogelijk te sparen gebruik ik altijd 2G en zet ik gegevensservice uit, maar als ik dan ff snel iets wil checken via internet dan moet ik alles wel aan zetten en dat is nogal omslachtig.
(Of je zet de widget Energiebeheer op je bureaublad, die heeft ook dergelijke knoppen)
Ik weet dus niet hoe het in andere versies is. Anders moet je even in de market zoeken op energy manager of energiebeheer ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door Fotogravinnetje op 13-12-2010 14:22 ]
Vorige week crashte mijn telefoon bijna dagelijks...
Krijg tot nu toe alleen maar downloadlinks voor de galaxy s.
wel jammer dat ik mijn pulse nauwelijks gebruik en er nu geen r**t van snap hoe je cyanogenmod installeerd.
Heeft niemand een vertaling over hoe je cyanogenmod 6 froyo installeerd op een pulse?
Misschien iemand die me wil helpen?
[ Voor 39% gewijzigd door Lemarr op 19-12-2010 08:32 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Fotogravinnetje op 19-12-2010 08:53 ]
Daarna is het een kwestie van naar de clockworkmod booten, zip file van de cyanogenmod selecteren en installeren. Je moet wel al je gegevens backuppen want die ben je kwijt.
zie hier: http://android.modaco.com...imate-pulse-owners-guide/
als dit allemaal te moeilijk is moet je er niet aan beginnen.
Om mijn zondag iets nuttiger te maken, behalve Apple-fans op de kast te jagen, heb ik CM6 geinstalleerd. Dus ik kan het je wel uitleggen.Lemarr schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:10:
thanks.
wel jammer dat ik mijn pulse nauwelijks gebruik en er nu geen r**t van snap hoe je cyanogenmod installeerd.
Heeft niemand een vertaling over hoe je cyanogenmod 6 froyo installeerd op een pulse?
Misschien iemand die me wil helpen?
Stap 1:
Download drie bestanden naar je pc:
1. recovery-clockwork-x.x.x.x-pulse.zip van deze pagina:
http://android.modaco.com...ockwork-recovery-2-5-0-4/
2. beta-x.xx van deze pagina:
http://android.modaco.com...ogenmod-6-port-for-pulse/
3. van deze pagina ook nog gapps-pulse-xxxxxxxx-signed.zip
Stap 2: Installeren clockwork
Om de recovery-clockwork te installeren zijn er 2 manieren.
De eerste optie is:
1. download ROMManager uit de Market
2. klik in dit programma op 'Install Recovery'
3. selecteer nu "Huawei Pulse"
En het wordt automatisch gedownload en geinstalleerd. Ga verder met stap 3.
Alternatief:
Hiervoor heb je het zipbestand nodig, dat je gedwonload hebt onder (1). Dit zipbestand uitpakken op je harde schijf
1. Zet nu telefoon helemaal uit
2. Doe kabel in je telefoon en in een usb-poort van je computer
3. Start hierna je telefoon opnieuw op, waarbij je tegelijk de knoppen ‘Volume Down’ en ‘End (red)’ ingedrukt houdt. Je krijgt nu een soort van menuutje.
4. Klik nu op je computer op het BAT-bestandje “install-recovery-windows.bat” Bij mij sloot het daarna gelijk weer af
5. Daarna telefoon weer uit (kabel en batterij eruit)
Stap 3 - controleren of clcockwork werkt
1.. Telefoon opstarten met rode knop + menu ingedrukt.
Als het goed is krijg je nu op je scherm een ClockworkMod recovery
2. Maak hier met behulp van de funtie ‘Nandroid’ een backup van je systeem. (zodat je terugkunt naar oude instellingen) Duurt wel eventjes…
3. Kies nu voor “Reboot system” (de telefoon wordt in normale modes herstart)
4. Als de telefoon helemaal opgestart is weer verbinden met de PC.
5. De nandroid-backup kopieren naar je harde schijf (stond bij mij onder:
Clockworkmod\backup\submap (submap = datum vandaag)
Stap 4: De Mod installeren
1. Kopieer de download 2 en download 3 naar je telefoon. (niet in een submap), zonder uit te pakken.
2. Telefoon weer uit
3. Telefoon weer opstarten met Rode-knop + Menu-knop ingedrukt
4. Je komt nu weer in het ClockworkMod-menu
5. Kies nu voor ‘instal zip from sdcard’
6. Installeer eerst het CM6.1
7. Daarna de gapps (google apps zoals gmail, google maps ed)
Ik kreeg bij de laatste een foutmelding.
8. Hierna voor ‘Wipe data /factory reset’ kiezen (oid – ik was te snel met herstarten)
9. Mocht je een foutmelding met gapps hebben gekozen, dan nu nog een keer proberen. Dit hielp bij mij.
10. En nu herstarten en aanmelden met je Google-account. Klaar.
Succes!!!
Her ergste is alles weer opnieuw installeren en dergelijke

[ Voor 6% gewijzigd door Quacka op 19-12-2010 22:44 ]
bij stap 1 krijg ik als ik Volume down knop en END plus aan/uit een blauwe scherm en op dat moment sluit mijn "install recovery etc. bat" niet.
daarna krijg ik mijn gewone recovery scherm te zien.. en niet over clockwork
Ja dat blauwe scherm, met wat tekst erin?Lemarr schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:50:
@ Quacka
bij stap 1 krijg ik als ik Volume down knop en END plus aan/uit een blauwe scherm en op dat moment sluit mijn "install recovery etc. bat" niet.
daarna krijg ik mijn gewone recovery scherm te zien.. en niet over clockwork
Dat is het juiste scherm.
Had je wel al de telefoon aan je computer gekoppeld voor je de telefoon herstartte?
Als je dan het bat-bestand draait, dan moet het goed gaan. Het duurde bij mij misschien 2 seconde hoor. Dus het hoeft niet lang te duren.
Daarna telefoon opstarten met Rode knop & Menu-knop. Dus niet weer met Volume+End.
ik liet het bat-bestand draaien, maar die ging niet vanzelf weg en toen deed ik opstarten met END (rode) + Menu en kreeg ik standaard recovery met drie opties.
geen van die opties had met Clockwork te maken.
Ik had namelijk eerst de telefoon opgestart in recovery en toen pas de kabel aangesloten en het bat-bestandje gedraaid. Toen gebeurde er niet zoveel
Ik heb daarna de telefoon nog een keer in recovery aangezet, maar toen met kabel aansloten.
Dus misschien had hij in 1e instantie al het programmaatje geinstalleerd, dus de keer dat ik het kabeltje later had aangesloten.
ik krijg een scherm met daarin:
Android system recovery <2e>
Android system recovery utility
( opties )
1.reboot system now
2. wipe date/factory reset
3. wipe cache partition
Er is een makkelijkere manier
1. download ROMManager uit de Market
2. klik in dit programma op ' Install Recovery'
3 selecteer nu "Huawei Pulse"
En het wordt automatisch gedownload.
Waarom heb ik dat daarstraks niet gezien

dat ga ik dan morgen doen.
heb namelijk in mijn kamer geen wifi en mijn simkaart zit in mijn iphone ( ja, ik zei iphone:P )
nog erg bedankt voor jouw hulp!
Althans, qua snelheid.
Alleen is er weinig geheugen beschikbaar, dus je moet wel snel aanzetten dat de applicaties op sdkaart geinstalleerd mogen worden.
En ik heb nog een probleempje met mijn contacten.
Druk ik op contacten dan krijg ik er maar een stuk of 6 te zien.
Ga ik naar mijn smsberichten (teruggehaald via backup) dan zie ik berichten van contacten, die niet bij die 6 staan. Klik ik dan op meer informatie over een van die specifieke contact, dan krijg ik wel alle contactinformatie.
Dus op de een of andere manier is mijn normale contracten-informatie niet compleet, maar het staat wel ergens in de telefoon...
Hoe voeg ik e.e.a. nu weer samen??
nee, helpt niet..Lemarr schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:07:
automatisch contacten op gmail laten zetten en dan via instellingen automatisch contacten van gmail laten synchroniseren ?
Maar een ander probleem is dat de agenda niet werkt. Dat vind ik behoorlijk irritant
http://www.fjsoft.at/en/
Ik heb Cyanogenmod nog steeds niet op mijn pulse kunnen krijgen ondanks ROMmanager.
Clockwork wil zich niet laten installeren.
Mijn pulse is meer een speeltje voor mij nu.
@Fotogravinnetje
echt bedankt dat je/u me de afgelopen dagen helpt.
Fijn dat ik FLB erop heb gezet en daarna reboot doe en nu gewoon constant uitgaat na T-mobile logo
[ Voor 17% gewijzigd door Lemarr op 22-12-2010 23:56 ]
Hieronder mijn frustraties over de Pulse:
- Traagggggg, en dan bedoel ik dus ook echt traag. Ding blijft op willekeurige momenten hangen, opnemen kan ook niet want het scherm reageert niet. Ook allerlei meldingen dat de applicaties hangen.
- Op 3G zuipt hij als een gek mijn batterij leeg, nou weet ik dat je van een smartphone niet al te veel moet verwachten qua batterijduur maar als hij 's avonds om 11 uur nog halfvol is en de volgende morgen dood dan vind ik dat toch echt zwaar slecht.
- Apps installeren lukt niet, de apps blijven onder Downloads op 100% staan maar installeren ho maar. Daarnaast werken downloads via de Market soms alleen als je de foon opnieuw opstart, lijkt me ook niet de bedoeling.
Kortom, ik ben totaal niet tevreden over deze telefoon en kijk nu al uit naar volgend jaar, dan kan ik hopelijk eens een fatsoenlijke telefoon nemen. Het is jammer, want Android phones zijn over het algemeen leuk speelgoed maar dat geld niet voor dit model.
Ik draai trouwens de Hongaarse 2.1 ROM, wellicht dat een 2.2 Rom mijn problemen kan laten verdwijnen maar is daar ook ergens documentatie / quickstart van te vinden?
Wanneer nodig stuur een PM naar mij ik heb nu als het goed is de juiste versie op mijn server staan. ik ben nu bezig met hem te installeerenErazzzer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:38:
[...]
Ik heb hem volgens mij nog wel ergens op mijn schijf staan. Als je 80MB webspace kan regelen wil ik hem wel uploaden.
Dit is met 2.2 veel beterPrutzer80 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:56:
- Traagggggg, en dan bedoel ik dus ook echt traag. Ding blijft op willekeurige momenten hangen, opnemen kan ook niet want het scherm reageert niet. Ook allerlei meldingen dat de applicaties hangen.
Mwaw. Ook hier is 2.2 wel beter, maar ik heb het ding wel een beetje aangepast (helaas weet ik niet meer welke instellingen ik heb aangepast). Gisterenavond stond ie op 96% nu (24u later dus) of 76%.- Op 3G zuipt hij als een gek mijn batterij leeg, nou weet ik dat je van een smartphone niet al te veel moet verwachten qua batterijduur maar als hij 's avonds om 11 uur nog halfvol is en de volgende morgen dood dan vind ik dat toch echt zwaar slecht.
Maar ja, mijn ervaring is dat ie dan snel terugloopt.
Ik heb vandaag alleen zeer weinig met mijn telefoon gedaan.
Dat is echt stukken en stukken beter. Apps installeren nu meteen. Ik moest in de custom 2.1 lang wachten voor apps gingen downloaden....- Apps installeren lukt niet, de apps blijven onder Downloads op 100% staan maar installeren ho maar. Daarnaast werken downloads via de Market soms alleen als je de foon opnieuw opstart, lijkt me ook niet de bedoeling.
Alleen heb je in 2.2 minder geheugen beschikbaar, waardoor je weer een ander probleem hebt.
Eens. Ik heb ook spijt van deze telefoon. Maar goed, met de nieuwe rom is het wel weer beter te doen.Kortom, ik ben totaal niet tevreden over deze telefoon en kijk nu al uit naar volgend jaar, dan kan ik hopelijk eens een fatsoenlijke telefoon nemen. Het is jammer, want Android phones zijn over het algemeen leuk speelgoed maar dat geld niet voor dit model.
Zie ergens hierboven een uitgebreide post van mijn hand. Werkt alleen als je al wel een 2.1-rom hebt draaien.Ik draai trouwens de Hongaarse 2.1 ROM, wellicht dat een 2.2 Rom mijn problemen kan laten verdwijnen maar is daar ook ergens documentatie / quickstart van te vinden?
Dat is ook gelijk waarom het bij Lemarr niet werkte.
Problemen die ik heb:
- agenda werkt niet
- je kan maar 1 foto nemen, daarna moet je je telefoon herstarten
- af en toe blijft een programma hangen en dat trekt dan in notime je telefoon leeg. Ik heb nu autokiller draaien en dat lijkt wel te helpen
Autokiller-progs zijn de meningen verdeeld over. Ik zou zelf eerder kiezen voor een app waarmee ik handmatig processen kan killen. O wacht, kan dat niet standaard via Instellingen - Toepassingen - Actieve Services? Op zich doet android zelf al een goede job in het beheren van de apps in je geheugen en schijnen autokiller-progs dat niet veel beter te doen...
Als je batterij desondanks snel leeg is, overweeg dan de aanschaf van een nieuwe batterij. Dat maakte bij mij in ieder geval een wereld van verschil. Oude batterij was nog geen jaar oud...
Wat de agenda betreft: bij mij geen enkel probleem, synchroniseert prima met m'n google-kalenders
Meer opslagruimte voor apps kun je creëren met DTa2sd of a2sd (kun je over lezen op dit forum en in dit topic: http://android.modaco.com...ogenmod-6-port-for-pulse/ ) Die eerste schijnt overigens beter, soepeler en sneller te werken, ik gebruik momenteel nog die tweede en dat werkt ook uitstekend (heb deze handleiding gevolgd: http://forum.cyanogenmod....page__p__24386#entry24386 )
[ Voor 29% gewijzigd door Fotogravinnetje op 28-12-2010 11:11 ]
Mwaw. Ik had altijd dezelfde ervaring. Maar met deze 2.2 trok ie keer op keer mijn batterij leeg. De mobiel werd op die momenten ook vrij heet. (duidelijk gevalletje van een processor die op max bleef draaien oid)Fotogravinnetje schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:26:
Meerdere foto's kun je maken als je het formaat van de foto's op minder dan maximaal zet (ik heb em dus op 2 MP staan)
Autokiller-progs zijn de meningen verdeeld over. Ik zou zelf eerder kiezen voor een app waarmee ik handmatig processen kan killen. O wacht, kan dat niet standaard via Instellingen - Toepassingen - Actieve Services? Op zich doet android zelf al een goede job in het beheren van de apps in je geheugen en schijnen autokiller-progs dat niet veel beter te doen...
Nadat ik autokiller heb geinstalleerd heb ik nergens last van.
Ik had dus zondagavond mijn batterij een beetje bijgeladen (tot 96%). Pas zojuist heb ik hem weer aan de lader gehangen. (stond op 25%) Dus in totaal 48 uur met 1 batterijlading. Het lijkt niets, maar dit haalde ik de laatste maanden met 2.1 echt niet.
Ik krijg gewoon meteen een foutmelding dat het process afgesloten wordt.Wat de agenda betreft: bij mij geen enkel probleem, synchroniseert prima met m'n google-kalenders
Ik kom er dus totaal niet in.
Daar ga ik eens naar kijken!Meer opslagruimte voor apps kun je creëren met DTa2sd of a2sd (kun je over lezen op dit forum en in dit topic: http://android.modaco.com...ogenmod-6-port-for-pulse/ ) Die eerste schijnt overigens beter, soepeler en sneller te werken, ik gebruik momenteel nog die tweede en dat werkt ook uitstekend (heb deze handleiding gevolgd: http://forum.cyanogenmod....page__p__24386#entry24386 )
ik heb mijn Pulse wel op een 2.1 ROM draaien.
Hongaarse update om precies te zijn.
Best vreemd allemaal en het is niet zo dat ik achterlijk ben en daarom niet eens instructies kan volgen die opzich makkelijk te volgen zijn.
Edit:
Trouwens sorry Quacka dat ik je vergeten was je te bedanken voor hulp en daarom alleen fotogravinnetje bedankte.. jammer genoeg is het niet gelukt.
[ Voor 24% gewijzigd door Lemarr op 30-12-2010 03:06 ]
Ik had eerst de HU rom draaien, deze beviel absoluut niet, hierna de UK rom er op, beviel stuk beter. Wel weinig geheugen.
Iemand op Twitter zei tegen mij, je moet de J-Mod 1.4 eens proberen. Deze geinstalleerd en bevalt zeer goed!
Genoeg geheugen vrij, lekker licht. Dus zeker een aanrader
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Klopt! Is inderdaad gebasseerd op 2.1. Ik zit ook te wachten op de 2.2/2.3 Custom RomFotogravinnetje schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:30:
J-Mod 1.4 is gebaseerd op android 2.1, toch? Ik ben erg tevreden over hoe CM6.4 het bij mij doet, dus ik ga voorlopig J-Mod nog niet uitproberen. Doe ik wel een keer als ze em op 2.2 gaan baseren
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Hoewel ik SWAP gebruik op mijn Micro-SD kaart en de internal memory killer omhoog heb geschroefd, blijf ik problemen houden met het niet ontvangen van sms-jes.
Dit is echt rete irritant, zo nu en dan ontvang ik gewoon niets. De optie dat de SMS-app niet gekilled mag worden is gewoon aangevinkt, maar het valt me op dat ik heel vaak gewoon weinig RAM over heb.. minder dan 10 MB. En dat terwijl ik veel Apps verwijderd heb. Maar het gekke is, hoeveel Apps ik ook verwijder, uiteindelijk komt het erop neer dat hij dan alsnog meer RAM gaat gebruiken zodat ik wederom weinig RAM overhoud... Alsof het apparaat sowieso al het RAM opzuigt voor wat dan ook. Op zijn max na een frisse reboot is het 15MB, maar als ik ook maar even hem aan heb staan is het al weer 8MB.
Waardeloos dus. Hij is wel lekker snel met deze MOD (overgeklokte kernel naar 710MHz) maar smsjes missen is toch wel kansloos

[ Voor 25% gewijzigd door Fotogravinnetje op 25-01-2011 11:49 ]
Ik heb een SWAP partitie.. ik heb een class 2 micro-sd maar gebruik daarom ook geen apps2sd maar alleen SWAP. Toch blijf ik het probleem houden, ik ontvang nog regelmatig bepaalde sms-jes niet.Fotogravinnetje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:48:
Voor dit probleem wordt aangeraden een swap-partitie op je sd-card te maken en je telefoon zo in te stellen dat ie die ook gebruikt. Levert je meer geheugen op, dus minder snel app-kills. Moet je kaart wel snel genoeg zijn (class 6 of hoger wordt aangeraden), anders wordt je telefoon weer een heel stuk trager
Ik had inderdaad gelezen dat als je Apps2SD gebruikt samen met SWAP dat je class 6 nodig hebt, ik had alleen Apps2SD uitgeschakeld waardoor het wel mogelijk zou moeten zijn om goed te kunnen SWAPPEN, zelfs met traag kaartje.Fotogravinnetje schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:07:
voor apps2sd wordt minimaal class 4 aangeraden, voor swap minimaal class 6. Het feit dat je class 2 voor swap gebruikt, kan die force closes ook verklaren. Het is simpelweg niet snel genoeg om goed als swap te kunnen functioneren
Voordat ik SWAP gebruikte, had ik trouwens ook last van veel missende SMS-jes. Ik heb toevallig gisteravond de time-machine gebruikt en Stock 1.5 geinstalleerd. Het lijkt erop alsof ik nu probleemloos alle smsjes ontvang. Beetje jammer alleen dat het een behoorlijke stap terug is qua gebruikerservaring. Vooral omdat het touchscreen waardeloos reageert met 1.5

Waarschijnlijk ga ik komende zondag nog eens de stap wagen naar CM6, via de Duitse 2.1 update. Ditmaal compleet zonder de Apps2SD zip te installeren. Eens kijken hoe het dan loopt..
Ik heb een vraagje (hoop dat hij hier goed staat)
Ik heb een DHD. Soms als ik een smsje typ, dan zie ik wel het toetsenbord, maar hij wil niet typen. Als ik naar home ga, en weer een sms probeer nog steeds niet. Na een tijdje wachten lukt het wel, en na een clean met Advances Taskkiller Free doet hij het ook weer.
Heeft iemand hier ook ervaring mee, of weet iemand een oplossing? Is er misschien een update die ik mis ofzo? (ik heb nog nooit een update gedaan zelfs)
EDIT: ik heb verkeerd geklikt, dit is niet het DHD topic haha! Excuses!
[ Voor 7% gewijzigd door luuksnijmegen op 06-02-2011 17:21 ]
CM6 bevalt goed, ik had hiervoor ook de AIO v4 geinstalleerd maar dat ging dus niet helemaal goed. Draaide heel erg vloeiend en snel, maar had dus erg veel last van gemiste sms-jes. Maar het draait stukken vloeiender en beter dan de 1.5 en 2.1 Android versies.wian schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:24:
Laat even weten of ie bevalt, ben benieuwd.
Afgelopen weekend aan het knoeien geweest met de Basic CM6 0.40 ROM en daarna de CM6 AIO v5. Deze laatste draaide erg laggy, maar ik kwam erachter dat het niet onverstandig was om /system te formatteren voor het installeren van de ROM. Dit had ik hiervoor nog nooit gedaan (alleen factory reset + whipe cash) en bleek dus wel zinvol om alle oude meuk van installaties op te schonen. Dit dus gedaan, nu draait het allemaal wel goed lijkt het. Ook smsjes lijk ik allemaal tot nu toe te ontvangen
De tussenstap via de Duitse 2.1 update liep niet goed trouwens. De /system partitie van deze update is te klein om alle Google Apps correct mee te installeren met de ROM. Heb toen de Hongaarse 2.1 geinstalleerd waarna ik dus de CM6 heb geinstalleerd.
Het is jammer dat de Pulse zo weinig RAM heeft, dat is wat mij betreft het enige minpunt.
[ Voor 31% gewijzigd door SEA Ninja op 07-02-2011 22:12 ]
Ik heb dus een class 6 sd-kaartje erin, 64 MB swap, 512 MB ext3, rest van de kaart gewoon FAT32. Ik hoop er nu voorlopig mee vooruit te kunnen. Wat ik wel geleerd heb: een volgende telefoon moet op z'n minst voldoende geheugen hebben. Processorsnelheid van rond de 600MHz is op zich prima, maar RAM wil ik toch wel graag rond de 512 MB hebben
Anoniem: 402069
http://support.t-mobile.c...t=SOFTWAREDOWNLOADS&tab=2
NL is aanwezig in deze rom.
Update gaat "pijnloos", tot mijn grote verbazing zijn de oproepenlijst en SMS box intact gebleven net als geïnstalleerde applicaties. Google profiel moest wel opnieuw aangemaakt en gesynchroniseerd worden.
Hele verbetering tov de standaard 1.5 Rom.
Steam Inventaris
Nu nog apps installeren op SD Card en ik zou bijna mijn contractsverlenging bij T-Mobile annuleren..
Het mooie FLEX abbo verbrast voor 10 euro minder per maand betalen en een Samsung Galaxy Ace. Flex tegoed wordt wel omgezet naar Relax belminuten.
Deze update biedt wel de mogelijkheid om de Samsung Ace tot op de bodem te onderzoeken op customs roms, apps op sd en meer van die grappenmakerij. Hou ik de Pulse voorlopig voor "productie".
Apps2sd ?Anoniem: 402069 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:39:
Nu nog apps installeren op SD Card en ik zou bijna mijn contractsverlenging bij T-Mobile annuleren..
Steam Inventaris
Ik weet niet hoe je hier op komt, maar ik draai al zolang 2.1 voor de pulse uit is A2SD (die van darktremor).Anoniem: 402069 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:45:
Voor de diverse apps2sd applicaties heb je minimaal Android 2.2 nodig. Dus niet mogelijk op een Pulse met stockrom (= na update versie 2.1).
Steam Inventaris
dat kan prima met een custom rom. Ik had zelf het gevoel dat 2.2 beter draaide op de Pulse, dan 2.1Anoniem: 402069 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:45:
Voor de diverse apps2sd applicaties heb je minimaal Android 2.2 nodig. Dus niet mogelijk op een Pulse met stockrom (= na update versie 2.1).
Weet niet of de Pulse zo sloom is of de Samsung zo snel, maar Co Pilot laadt 10x zo snel net als het importeren van flitspalen
Qua schermgrootte en resolutie zijn beide toestellen vergelijkbaar.
Pulse was zijn tijd ver vooruit, maar miste wat snelheid, opslag en snelheid van updates.
Daag Pulse, we hebben mooie tijden gehad en wie weet binnenkort een custom rom
Aanvulling: Ace is standaard in te stellen als USB modem of WiFi AP. Dus geen gedoe meer met T-Mobile dailer of ingewikkelde OpenVPN configuraties.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 402069 op 05-04-2011 19:19 ]
Anoniem: 150139
Nu heb ik de Sony Ericsson Xperia Arc , wat een toestel . Daar kan de LG Dual Core en De Galaxy S toch echt niet tegen op .
Een echte aanrader , en nee ik zou de Galaxy 2 niet willen hebben ipv van deze SE . Kwa design gewoon het mooiste toestel ooit gemaakt !
- Lage Resolutie scherm
- Apps installeren was een crime, liep vaak vast bij het downloaden
- Traag
- Scherm zat soms vast waardoor ik niet kon opnemen
- Vastlopen / rebooten
Voor mij nooit meer een T-mobile branded phone in ieder geval. Ik heb via via een iPhone gekregen en dat is een verademing. Enige nadeel aan die iPhone is dat er veel minder apps voor zijn of dat je voor die apps meer moet betalen.
Ik heb mijn Pulse nog steeds. Heb lang stock DE 2.1 erop gehad, maar voor de gein eens de laatste update van Cyanogenmod 7.1 RC erop gezet. Met Launcher Pro erop draait lekker snel! Natuurlijk is de CPU en vooral het geheugen een grote bottleneck. Maar vooralsnog vind ik het zeker weer een verbetering qua snelheid en met Android 2.3.5
Steam Inventaris