Quacka schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:05:
Al iemand hier die de 2.1-custom rom geprobeerd heeft?
Gezien de probleempjes is het logisch dat de rom nog niet officieel is gepresenteerd.
Eigenlijk de enige reden waarom ik het niet probeer is dat ik de A2SD wel nodig heb, om genoeg te kunnen installeren. En de A2SD schijnt de pulse supertraag te maken in combi met de 2.1. Hopelijk wordt dit nog opgelost, maar ik vrees dat we moeten wachten tot de echte update, voor Paul nog meer tijd erin gaat steken.
Yep, ik heb hem erop gehad.
Op zich vond ik het verlies in snelheid wel meevallen met A2SD, als je ook alle topics leest zie je dat er wisselde ervaringen mee zijn. Ik vermoed dat er heel veel afhangt van de snelheid en kwaliteit van je kaartje.
Het rebooten vond ik vervelender. In de 12 uur dat ik heb getest had ik iets van 8 reboots en door de simpin ben je dan meteen onbereikbaar.
Ik wacht dan ook nog even R5 af.
De vraag is dan ook wanneer de nieuwe rom gaat uitkomen. Volgens de oude berichtgeving had tie er al moeten zijn en de release datum wordt steeds opgeschoven. Misschien dat het projectje van Paul en Big Bear de mensen bij Huawei wakker schud.
Edit:
R5 is net vrijgegeven.
Helaas nog geen trilalarm, schijnt toch iets iets specifiek te zijn van Huawei, waardoor het moeilijk aan te sturen is.
Edit 2:
Paul is iets te haastig geweest, hij heeft zelfs de contacts app eruit gestript
Edit 3:
R6 nu met contacts app
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 13-05-2010 18:29
]