Heb van de week weer een nieuw goedje gekocht om te proberen. Ja ja, tis weer van Turtle

deze keer Color Magic, zwart natuurlijk. Zat ook nog een soort stick bij om krassen dicht te smeren.
Heb er een oud stuk spons voor gebruikt wat met aanbrengen erg makkelijk ging. Het spul zelf is ook echt gitzwart, lijkt net alsof je er verf op aan het smeren bent

toch droogt het zoals eigenlijk alle waxen wittig op. Heb het natuurlijk niet op de gouden onderranden gesmeerd, daar voor heb ik m'n 'gewone' nano-wax gebruikt.
En voor de ramen heb ik het jaren-geleden-gekochte-maar-nooit-gebruikte Turtle Clear Vue Glass Polish gebruikt.
Het uitpoetsen van de zwarte lak ging... gewoon, niet erg moeilijk, ook niet supermakkelijk zoals dat nanospul. Uitpoetsen van de ramen ging ook erg makkelijk.
Het resultaat... de stick voor de krassen (waar m'n TransAm helaas vol mee zit) heeft vrijwel niks geholpen, hooguit wat merkbaar op de erg diepe plekjes/krassen. De resultaten van de zwarte wax... ik denk dat het wel ietsje geholpen heeft er weer een mooie diepzwarte kleur van te krijgen, maar vind het niet echt noemenswaardig. Daar is de lak gewoon te slecht en te verweerd voor. Eerst maar es een keer (laten, als ik het nog niet zelf kan) polijsten, dan zien we wel verder.
Al met al weer een flinke opknapbeurt na dat driften van zaterdagmiddag
Op deze foto's ziet het er wel weer erg goed uit, als je nu bij m'n auto staat op zich ook wel... maar je moet het nog steeds niet van te dichtbij gaan bekijken
Als laatste nog het rijtje spullen dat ik van Turtle heb momenteel. Het enige dat ik nog niet gebruikt heb vandaag is de spuitfles speed wax, misschien dat ik die er morgen ook nog overheen doe. De vorige keer dat ik dat gebruikte was ik wel aardig tevreden over het diepere glansresultaat.