Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 202 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ach content dit content dat, persoonlijk vind ik de content die op het moment ingame zit niet erg super (Ulduar weggelaten)
Ben benieuwd wat Icecrown straks brengt, van wat ik op PTR gezien heb heeft het enorm veel potentie om de instance te worden die WoW nodig heeft.
Nog even inhaken op de discussie Ingame contact / RL contact, Heb nu verschillende guildies irl ontmoet waar ik al ruim anderhalf jaar mee raid en ik moet zeggen dat het ook buiten WoW best gezellig is ! :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:32:
Daarna had iedereen dezelfde looks e.d. :P wel jammer.. vond de pvp sets op lvl 60 echt vet mooi! Aan die art was echt veel tijd besteed. Daarnaast.. zagen de horde's en ally's er anders uit in pvp gear..
ja dat was inderdaad goud _/-\o_ ben nog steeds stapel verliefd op de looks vd epic lvl 60 pally/warrior pvp set(alliance) en heb deze nog steeds in de bank liggen samen met die mooie lvl 60 pvp 2handed mace en daarnaast bewaar ik mn judgement & lightforge set ook die vind ik echt zooo mooi alleen voor de looks,trek op guild meetings altijd mijn lvl 60 pvp setje aan en draag ook nog steeds alleen de title <Knight-Lieutenant>

heb ook nog op zo'n site gekeken waar je een beeldje van je char kan laten maken die trekt tegenwordig niet alleen de gegevens van armory maar daar kan je je char ook in een oldskool setje hijsen alleen je wapen trekt ie dan wel vd armory..wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:55:
[...]

ja dat was inderdaad goud _/-\o_ ben nog steeds stapel verliefd op de looks vd epic lvl 60 pally/warrior pvp set(alliance) en heb deze nog steeds in de bank liggen samen met die mooie lvl 60 pvp 2handed mace en daarnaast bewaar ik mn judgement & lightforge set ook die vind ik echt zooo mooi alleen voor de looks,trek op guild meetings altijd mijn lvl 60 pvp setje aan en draag ook nog steeds alleen de title <Knight-Lieutenant>

heb ook nog op zo'n site gekeken waar je een beeldje van je char kan laten maken die trekt tegenwordig niet alleen de gegevens van armory maar daar kan je je char ook in een oldskool setje hijsen alleen je wapen trekt ie dan wel vd armory..wel cool
Je kunt dat ook hier doen: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/

:P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
mdmeijer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:42:
[...]
Stop nooit met deze discussie. WoW is een volwassener spel geworden, met een ervarener playerbase dan 4 jaar geleden. Toch is het belangrijk dat de mensen bij Blizzard ook horen wat er toen zo leuk was, en wat er nu zo leuk is. Discusieren hierover kan het spel alleen maar verbeteren in het algemeen.
Prima als mensen hier continue mee bezig willen zijn, maar moet je je dan niet afvragen of tweakers het juiste platform voor deze discussie is? Zou je er niet veel meer aan hebben als dit richting wow-fora gaat? Volgens mij zijn de officiele fora ook regelmatig het platform voor deze discussies en daar bereik je volgens mij makkelijker Blizz. Maar heeft Blizz er inmiddels al wat mee gedaan of plannen om er wat mee te doen? Ze hebben nog steeds een grote hoeveelheid gamers die WoW nog steeds met plezier spelen. Ja, ze hebben het misschien toegankelijker gemaakt voor mensen zoals ik (wel willen raiden, maar niet hardcore), maar volgens mij is dat niet heel erg slecht. Tuurlijk vind ik het ook niet leuk dat iedereen hetzelfde eruit ziet, maar goed, dat is de keuze die Blizz heeft gemaakt. En zo kan je ook nog altijd de discussie blijven voeren over achievements die inmiddels misbruikt worden en dat gear niets meer zegt over de skills.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
mdmeijer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:42:
[...]
Ik vindt de ZA bear een mooi voorbeeld hoe het zou kunnen. Maak in Cataclysm meer tijdsgebonden beloningen waarmee mensen zich kunnen onderscheiden. Dat zal nooit met gear kunnen, dus moet je dat doen met eenmalige achievements, pets en mounts, en unieke gear. Ik vermoed dat dat nog veel meer zal worden uitgewerkt.
Die beer werd nochtans massaal verkocht door de sterkste guilds aan de hoogste bieder.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:46:
[...]

Sorry hoor, maar die epic fever die jij beschrijft is natuurlijk onzin. Mensen die zich willen onderscheiden van de rest door dingen te krijgen waar de normale speler geen toegang toe heeft -_-

Je raid om te raiden, voor de ervaring van het raiden en voor het ontwikkelen in de encounters en die leren. Als je dat niet doet, en je raid voor items.. moet je niet huilen.

Pimpen met gear zit er niet meer in, en gear is een middel geworden. Ik hoop niet dat ze dergelijke dingen gaan inbouwen, want dan zou hun hele opzet falen.
Nuanceren is ook een kunde. De epic fever is helemaal geen onzin. Het willen verkrijgen van spulletjes en je daar mee te willen onderscheiden ook niet, sterker nog, dat is de orde van de dag. "Ik wil ook een blue proto-drake" is een typisch voorbeeld. Je hebt toch al een mount? Waarom wil je er dan 100? Verzameldrang en het zoeken naar onderscheiding zijn onderliggende sociale mechanismes in een MMORGP als WoW. Waarom stonden mensen uren op hun ZA beer in Orgrimmar? Puur het showen van datgene wat hun onderscheid van iemand anders.

Hier speelt men tegenwoordig in gamingland erg op in om extra revenue uit een spel te krijgen. Mooiste voorbeeld is Battlefield Heroes. Een gratis spel en je betaalt alleen voor de pimpelarij en in game zie je mensen die daar gewoon poen aan uitgeven. Het zelfde geldt nu met de pets die je in WoW kan kopen. En volgens mij werkt het gewoon. Dat jij blijkbaar (en ikzelf ook trouwens d) aar niet aan mee doet, is ook prima. Maar ik observeer in het spel dat mensen daar wel mee bezig zijn.

Verder ben ik het eens met je gear-opmerking. Doordat het ilevel groeit en gear een stapsgewijze verbetering maakt over de expansies is gear een middel geworden en niet meer een uiting van status. Dat wordt heel vaak vergeten in dit soort discussies.
Mik! schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:09:
[...]Prima als mensen hier continue mee bezig willen zijn, maar moet je je dan niet afvragen of tweakers het juiste platform voor deze discussie is?
Oh ik denk het wel, gezien de onderwerpen in dit draadje. Het is weer eens wat anders dan mensen die klagen over het feit dat ze uit een pug worden gezet omdat ze de achievement niet kunnen linken maar wel de skills hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door mdmeijer op 06-11-2009 10:13 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

NMe schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:17:
[...]
[...]

Doomhammer heeft maar één koosnaampje en da's niet Craphammer! We noemen het altijd liefkozend Laghammer. :P

Speel je alliance of horde?

Hoezo trouwens, er zijn geen goeie andere guilds te vinden? Eternal Gathering en Inevitable zijn respectievelijk voor alliance en horde goed bezig. Iets lager op de lijst heb je Aquamarine en Quelm. Daaronder heb je voornamelijk alliance guilds in de rankings; Atlas Shrugged, Vigilantes, Company of Heroes, Jotunheim...enz. Zat keus op zich hoor, 't zijn allemaal geen slechte guilds. Al zou ik in geen van de top-5 guilds willen zitten, die zijn me net iets té fanatiek, ook met de verplichte PTR-raids. Die mensen zijn al uitgekeken op ICC voordat het uitkomt. 8)7
speel op wildhammer.. oftewel craphammer.

speel alliance.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
mdmeijer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:10:
[...]

Nuanceren is ook een kunde. De epic fever is helemaal geen onzin. Het willen verkrijgen van spulletjes en je daar mee te willen onderscheiden ook niet, sterker nog, dat is de orde van de dag. "Ik wil ook een blue proto-drake" is een typisch voorbeeld. Je hebt toch al een mount? Waarom wil je er dan 100? Verzameldrang en het zoeken naar onderscheiding zijn onderliggende sociale mechanismes in een MMORGP als WoW. Waarom stonden mensen uren op hun ZA beer in Orgrimmar? Puur het showen van datgene wat hun onderscheid van iemand anders.

Hier speelt men tegenwoordig in gamingland erg op in om extra revenue uit een spel te krijgen. Mooiste voorbeeld is Battlefield Heroes. Een gratis spel en je betaalt alleen voor de pimpelarij en in game zie je mensen die daar gewoon poen aan uitgeven. Het zelfde geldt nu met de pets die je in WoW kan kopen. En volgens mij werkt het gewoon. Dat jij blijkbaar (en ikzelf ook trouwens d) aar niet aan mee doet, is ook prima. Maar ik observeer in het spel dat mensen daar wel mee bezig zijn.

Verder ben ik het eens met je gear-opmerking. Doordat het ilevel groeit en gear een stapsgewijze verbetering maakt over de expansies is gear een middel geworden en niet meer een uiting van status. Dat wordt heel vaak vergeten in dit soort discussies.
Inderdaad E-peen :)
Een van de dingen ingame die leuk zijn, laten zien je beter ben als een ander..
Daarom doen mensen toch ook arena als ze echt echt inplaats pve pvp doen om gladiator te worden om vervolgens een title + mount te krijgen die een ander niet heeft.

Status is nu eenmaal iets wat al sinds het begin in wow is denk we dat ook zullen houden, ach E-peen <3
Kapoen schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:09:
[...]

Die beer werd nochtans massaal verkocht door de sterkste guilds aan de hoogste bieder.
Ironbound proto drake + Alagon title = 25k op veel servers :)

kortom ze doen het nu nog voor een scheet en 3 knikkers

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 06-11-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Iedereen in wrath ziet er hetzelfde uit :|
Nu als ik kijk naar andere locks zie ik weinig verschil :/
Maar Als ze in Cataclysm de ouwe ranks in pvp terug brengt hoop ik ook dat er weer Verschillende armor sets komen per faction en ook per class. Vind raar dat niemand heeft geklaagt over T9, of is het normaal dat ze tegenwoordig zo lui zijn geworden dat ze niet eens verschillende sets maken per class.
Het was wel per anders vna horde en alliance maar heb liever dan verschil bij alle classes :'(
Misschien ligt het aan mij, maar met T10 zijn ze weer helemaal terug nu moet ICC nog een goeie instance zijn en dan vergeef ik ze alles van Wrath ;) en ga ik vol goede moet op Cataclysm wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:17:
[...]

Iedereen in wrath ziet er hetzelfde uit :|
Nu als ik kijk naar andere locks zie ik weinig verschil :/
Maar Als ze in Cataclysm de ouwe ranks in pvp terug brengt hoop ik ook dat er weer Verschillende armor sets komen per faction en ook per class. Vind raar dat niemand heeft geklaagt over T9, of is het normaal dat ze tegenwoordig zo lui zijn geworden dat ze niet eens verschillende sets maken per class.
Het was wel per anders vna horde en alliance maar heb liever dan verschil bij alle classes :'(
Misschien ligt het aan mij, maar met T10 zijn ze weer helemaal terug nu moet ICC nog een goeie instance zijn en dan vergeef ik ze alles van Wrath ;) en ga ik vol goede moet op Cataclysm wachten _/-\o_
Logisch he, dat je in T9 hetzelfde eruit ziet als een priest / lock / mage
We zijn het leger van de Argent Crusade en hoe zien ze er in het leger uit :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over T9 is wel geklaagd, maar aan de andere kant is dat ook het concept geweest voor deze tier. Niet per class een thema nemen, maar per faction. Ok als alliance speler voel ik me wel genaaid met de lelijkste tier sets ooit - zelfs dungeon set 1 zag er beter uit.

PvP rangen terugbrengen interesseerd me aan de ene kant niet heel veel. Ik vind PvP in WoW persoonlijk waardeloos. Af en toe een battleground vind ik nog wel leuk. Af en toe een WG ook nog. Arena vind ik werkelijk geen drol aan. Het oude systeem deed ik niet aan mee, aangezien het daar gewoon ging om wie er de meeste tijd aan kan besteden en ik had die tijd niet.

Arena, tja ik heb de pvp skills niet om er echt goed in te zijn en op level 70 als feral druid/holy werd ik vooral uitgelachen in 2v2 en 3v3/5v5 kwam niet echt van de grond voor me. Op level 80 respec ik resto druid wat op 70 een goede pvp spec was en wordt ik als rest druid hard uitgelachen door DK/Paladin teams. De enige echt goede PvP wijziging van Blizz is dan ook dat ze de nadruk naar 3v3 en 5v5 willen verleggen ipv het uiterst unbalanced 2v2.

Dus ik heb de keuze gemaakt om mij op het pve gebeuren te richten en heb af en toe alleen met pvp te maken omdat ik op een pvp server speel. Iets wat natuurlijk ook al weer onzin is, want in je pve gear ben je als resto druid een sitting duck tegen de echte pvp-ers :P

Anyway, ik speel naast WoW ook EVE sinds kort en kijk uit naar PvP daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Oh ik denk het wel, gezien de onderwerpen in dit draadje. Het is weer eens wat anders dan mensen die klagen over het feit dat ze uit een pug worden gezet omdat ze de achievement niet kunnen linken maar wel de skills hebben.
Maar dan blijft het dus ook bij klagen ;) Het klagen begint af en toe de overhand te krijgen en dan vraag ik me dus af: waarom speel je nog in vredesnaam? Het lijkt mij dat je WoW speelt omdat het leuk is, tenminste, ik wel. In principe zou voor elk 'minpuntje' een oplossing bestaan. Bevalt de server je niet, transfer. Bevalt alliance je niet, faction change. Bevalt het spel je niet, stop. En zo kan je nog wel even doorgaan. Menigeen heeft inmiddels opgenoemd waar ze van balen: van het verschil tussen casual en hardcore tot iedereen is hetzelfde etc. maar vervolgens gebeurt er niets mee. Dat kan liggen aan Blizz, dat kan liggen aan de community. Komt er dan niet eens het moment dat je gewoon zegt: ik accepteer het spel zoals het is of ik stop?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:27:
Over T9 is wel geklaagd, maar aan de andere kant is dat ook het concept geweest voor deze tier. Niet per class een thema nemen, maar per faction. Ok als alliance speler voel ik me wel genaaid met de lelijkste tier sets ooit - zelfs dungeon set 1 zag er beter uit.
Wat speel je dan, Als warlock vind ik hem niet lelijk, maar persoonlijk heb ik liever verschillende tiers op basis van class sinds je deze altijd ziet in een Raid, ik zie geen spelers van de andere factions in raids.
Zie eigelijk niet waarom ze beidenniet gewoon kunnen doen. Tis niet alsof ze de mensen er niet voor kunnen inhuren.

PS LOL @ PALADIN TIER 10 Die pink set heb me stuk gelachen XD
Of Shaman pvp set lijkt wel een level 40 in greens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

NMe schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 02:01:
Beetje een lullige vergelijking alleen aangezien zo'n Rune of Portals geld kost, en een Ritual of Summoning voor warlocks bijvoorbeeld alleen maar een soul shard die je gratis kan farmen. :P Overigens boeit me dat op mijn mage dan weer geen fluit, gold boeit me sowieso niet veel.
ik wou dat ik mijn shards kon kopen, dat ze stackten, dat ik iig geen x min voor een dummy hoef te staan om een spell te casten die de kans heeft om een shard op te leveren ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:14:

Ironbound proto drake + Alagon title = 25k op veel servers :)
25k ? das erg cheap. Op Aggy betaal je 60k voor alleen de mount.
Gisteren een deal gesloten van 20k voor Rusted Proto drake + Starcaller titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:48:
[...]
ik wou dat ik mijn shards kon kopen, dat ze stackten, dat ik iig geen x min voor een dummy hoef te staan om een spell te casten die de kans heeft om een shard op te leveren ...
Nou, kans om een shard op te leveren? I duel gewoon even met een healer voor de instance. Per drain souls bijna 2 shards gemiddeld. En je kan gewoon doorgaan tot 32, die healer healt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Leuk om de afgelopen twee pagina’s te lezen :)

Leuk om weer over vroeger te praten, ik ben ook gewoon blij met de huidige content. Moet er niet aan denken weer terug te gaan naar het niveau van Vanilla, iedereen zou zich kapot vervelen. Maar het waren wel echt mooie tijden. Veel gelachen, veel geleerd!

Over het wow-life/ real-life verschil… Juist de mens achter het poppetje interesseren me. Natuurlijk niet van iedereen, maar wel van de mensen waar je in game veel mee te maken hebt. Laatst nog een meeting gehad in Amsterdam, stonden er gewoon 40 man uit de UK, België, Nederland, Duitsland, Zweden, Finland, Denemarken samen biertjes te drinken in de kroeg. Gothik, kakker, gabber, managers, studenten, werklozen, bouwvakkers en leraren… briljant! Ik was er niet voor naar het buitenland gegaan, maar het is toch wel erg leuk om mee te maken…

Gister helaas nog geen kans gezien mijn rogue door een heroic heen te knallen, wel mace skill van 380 naar 390 gehaald, veel meer kon ik niet doen in de 15 minuutjes die ik online kon zijn. Vanavond misschien beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:11:
[...]

Verkijk je daar niet op. :P Ook het casual gedeelte van de guild kost veel tijd. Sterker nog, juist dat gedeelte. Als mensen met random mensen uit andere guilds gaan samenspelen en de loot moeten gaan verdelen, dan begint het drama pas. :P Heb een keer 2 uur lang met 10 verschillende mensen gepraat over een guildgenoot van me die loot geninjad zou hebben. 8)7

[...]

d:)b Zo hoort het ook, IMO. :)

[...]

Rogues zijn inderdaad niet zo heel erg handig tegen meerdere mobs heb ik begrepen, in elk geval niet op lagere levels. Ik heb zelf ook een rogue, maar da's eigenlijk alleen mijn bank char, nooit echt op gespeeld, maar wat ik ervan begrepen heb is dat je als rogue nogal squishy bent tijdens het questen; gaat goed zolang alles volgens plan gaat, maar je moet niet per ongeluk extra mobs gaan pullen. :P
Toch grappig iedereen de game anders speeld en doet (begrijpelijk)

In mijn guild kent zo'n beetje 60% elkaar door en door, bij voornaam achternaam gewoontes etc..
Jaarlijks een guildmeeting in London geloof volgend jaar willen ze naar Zweden gaan.

Maakt het spelen alleen maar leuker als je iedereen echt kent ook rondom en buiten het spel..
Niet met iedereen heb ik hetzelfde maar met sommmige wel, zo kwam ik er bijvoorbeeld achter door een x met iemand te praten dat die 3 straten verder dan mij woonde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:46:
[...]

Sorry hoor, maar die epic fever die jij beschrijft VIND IK onzin.
Fixed.

Over hoe elke keer mensen lopen te klagen als er weer wat veranderd is heeft Palehoof iets leuk over getikt.
Titel is 'Vanity pets are ruining the game (too)!'

Wow has been "ruined" according to people unhappy with one or two aspects of the game since its inception. Since it began, it's been ruined by rooftop camping, the removal of rooftop camping, the lack of honor, the implementation of honor, the lack of dishonor, the implementation of dishonor, the removal of dishonor, the removal of wall walking, rank rewards, decaying rank, the removal of rank decay, the removal of PVP titles, Ahn'Qiraj, Scourge Invasion, Zul'Gurub, the cost of mounts, the lack of information about TBC, all information released about TBC, playable Blood Elves, playable Draenei, Horde Paladins, Alliance Shamans, flying mounts, the timing of the release of TBC, the cost of flight, Jewelcrafting, the LFG channel, holding people accountable to the Terms of Use, meeting stones, arenas, the number of arena teams one player can have, arena-based gear rewards, the lack of battlegrounds, the addition of battlegrounds, everything about battlegrounds, Illidan being killable, Daily quests, instance-based reputations, the Darkmoon Faire, /pizza, playable wisps, Tinfoil Hat, the Armory, Warden, the lack of information about Wrath, all information about Wrath, a failure to revamp old world areas, the inability to transfer from PVE to PVP servers, hero classes, siege engines, cold weather flying, Wintergrasp being a PVP zone, death knights, the inability to start a new character of any class at 55 or higher, the lack of a dance studio, character recustomization, the inability to change race or faction, the cost of mammoths and motorcycles, the fall damage negation of mammoths and motorcycles, the removal of fall damage negation from mammoths and motorcycles, the ability to transfer from PVE to PVP servers, dual specs, Achievements, holiday events, Mountain Dew Game Fuel, streaming Blizzcon ’09 on pay per view, the revamping of Onyxia’s Lair, Worgen for the Alliance, Goblins for the Horde, revamped old world areas, the ability to change faction, the ability to change race, new race/class combinations, purchasable vanity pets, as well as weekly maintenance and patches 1.1 through the current one inclusive.

In that time, while WoW was being ruined by all of the above, WoW has quintupled its subscriber base. So don' t be disappointed if Blizzard doesn't leap to change whatever you say is killing the game.

3 woorden.
BRIL-
JANT

Die mag van mij de nobelprijs krijgen.

Topic is hier in volle glorie na te lezen: http://forums.worldofwarc...topicId=20677635725&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:05:
[...]

25k ? das erg cheap. Op Aggy betaal je 60k voor alleen de mount.
Gisteren een deal gesloten van 20k voor Rusted Proto drake + Starcaller titel :)
Jezus :') Die achievements zijn zo vreselijk makkelijk. Ik heb ze ook op m'n alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Volgens mij is het geen Van Dalen topic.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:34:
[...]
Jezus :') Die achievements zijn zo vreselijk makkelijk. Ik heb ze ook op m'n alt.
Ik heb ze niet eens op mijn main :p we doen ze nooit dus ik heb ongeveer de helft omdat ik bij de rest niet aanwezig was.

--edit-- Algalon wel maar de drake niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 06-11-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]
Ach ik heb ze nog niet :P krijg ze vanzelf wel en anders niet jammer dan

Eerst bezig met The Exalted daarna The Insane afmaken, en me 100 mounts achievment en dan zie ik het wel

Vanavond OS3d maar is zergen met 25man, die heb ik nog niet op me alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug op het nest.

Na een tijdje Aion, Torchlight en vele andere kleine dingen kreeg ik toch steeds meer zin in WoW. Ik had duidelijk even een break nodig :)
Aion beviel me in het begin erg goed, prachtige graphics, prima gameplay, tot je verder komt. Veel van hetzelfde en gegrind hier en daar, liet bij mij de verveling de overhand nemen. Ik speel het nog wel een maat, die helemaal van WoW afgestapt is.
Torchlight was leuk voor een aantal avonden, maar ik kreeg bijna RSI van het muisklikken. (hack 'n slash)
Tsja, waarom dan weer terug naar WoW? Ik heb er bekenden, ken het speel door en door, en ik hoef tenminste niet weken erin te steken om iets verder te komen. Het opnieuw beginnen in een spel is lastig als je wat anders als backup hebt.

Wat hielp was een idee van me. Dat was het opstarten van een 'groep' die vanilla instances/feeling terug willen. Dat wil zeggen, een character naar level 60 levelen, experience locken en geen enkele functie en/of item van TBC of later gebruiken. Geen Outland items, geen Glyphs, talents max tot de 31.
Tot nu toe zijn er een aantal guildies van me geïnteresseerd, maar niet geweldig veel jammer genoeg. Ik hoop dat ik dit wel kan doorzetten, omdat ik gewoon zin heb om mezelf niet te limiteren tot de heroic instances in WotLK en die ene raid per week.
Op deze manier kan je een level 60 cap server imiteren, met als voordeel dat je een main 80 hebt die gold heeft en je dus niet a-la vanilla dagenlang hoeft te grinden voor een beetje gold of enchants.
Als dit niet lukt bij mij op de server, wil ik het eventueel op een andere server doen. Kent iemand een server waar ze zo'n guild hebben die vanilla instances doen (DM, Strat, Scholo, etc.) en ook wat raids?

Daarnaast heb ik gisteren ook wat op m'n 80's gespeeld. Daily gedaan als tank op m'n nieuwe Druid, ToC5 heroic fail-run op m'n Warrior als tank die we uiteindelijk nog wel gecleared hebben en een fail-raid op Onyxia met m'n Mage.
Natuurlijk werd ik bij de PuGs flink ondervraagd qua achievements en gear. M'n Druid heeft zeer matige gear, maar werd toch geaccepteerd in Azjol'Nerub en ToC5 heroic in eerste instantie. M'n Mage heeft ToC10 gear, maar werd voor Ony in eerste instantie niet geaccepteerd, tot ik vertelde dat ik de level 60 Onyxia gefarmed heb, o.a. als raidleader. Kudo's voor de mensen die zich niet helemaal blind staren op achievements, en uiteindelijk wel toegeven. Snap dat ze mensen met ervaring willen, en dat laat ik ze dan ook zien.
5,5k DPS op de Ony 'trash' lijkt me wel overtuigend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]
Ik zit in een casual guild die nog niet alles op farm heeft :) en 20k is peanuts ik bedoel, wat is gold nu nog waard in wow ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:43:
Torchlight was leuk voor een aantal avonden, maar ik kreeg bijna RSI van het muisklikken. (hack 'n slash)
Of je houdt gewoon de muisknop ingedrukt. :)

Welcome back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Wat heerlijk is blizzard toch weer, ik dacht laat ik een maandje 'spelen' ( meer chatten met mensen waar ik gewoon veel mee ben omgegaan :) )

Gister geactiveerd, vandaag is m'n account gecanceld vanwege online trading. LIKE.. HUH?
Nooit iets van trading gedaan en m'n account is ook niet in gebruik geweest van iemand anders.
(heb de frozen tijd gechecked, klopt met m'n niet gespeelde maanden)

Echt ranzig vind ik dit. 13 euro verbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Wootlock schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:48:
[...]

Ik zit in een casual guild die nog niet alles op farm heeft :) en 20k is peanuts ik bedoel, wat is gold nu nog waard in wow ?
Doe mij dan even 3 keer peanuts :D

Ik zal wel wat verkeerd doen maar volgens mij ben ik nog nooit boven de 10k geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetniet Gold is niet echt een probleem meer maar ik kan niet sparen krijg steeds gear erbij moet weer enchanten, of gewoon mounts voor alts etc..
ik heb 4 keer epic flyer gekocht en dat hakt er wel aardig in xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RyackWerk schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:51:
[...]

Of je houdt gewoon de muisknop ingedrukt. :)

Welcome back.

Ennuh, zelfde effect, pijn in onderarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik heb zelf 3k goud. Met de beperkte tijd dat ik speel (maximum 2 keer per week 1 a 2 uur en dan nog zo vaak mogelijk een raidavond) haal ik net genoeg goud binnen om rond de 3k goud te blijven hangen en al mijn nieuwe gear te enchanten en gemmen.

Ik heb trouwens de Ony helm.. Nostalgie alom, men Gnome ziet er supergrappig uit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nmxje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:51:
Wat heerlijk is blizzard toch weer, ik dacht laat ik een maandje 'spelen' ( meer chatten met mensen waar ik gewoon veel mee ben omgegaan :) )

Gister geactiveerd, vandaag is m'n account gecanceld vanwege online trading. LIKE.. HUH?
Nooit iets van trading gedaan en m'n account is ook niet in gebruik geweest van iemand anders.

Bellen naar blizzard telefoonnummer en vragen naar de reden. Laat ze maar bewijzen dat er iets dergelijks is gebeurd :)

pctje al gescanned voor malware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
@Salena: welcome back :D
Nmxje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:51:

Waarschijnlijk dan toch een compromised account schat ik, zeker als jezelf niet bewust bent van foute zaken.
Scan eens met malwarebytes ofzo en kijk of je iets vindt. En anders gewoon als compromised melden bij account-administration en zeggen dat je niets hebt gedaan. Zoeken ze het iig nog een keer voor je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:43:
Ik ben weer terug op het nest.

Na een tijdje Aion, Torchlight en vele andere kleine dingen kreeg ik toch steeds meer zin in WoW. Ik had duidelijk even een break nodig :)
Aion beviel me in het begin erg goed, prachtige graphics, prima gameplay, tot je verder komt. Veel van hetzelfde en gegrind hier en daar, liet bij mij de verveling de overhand nemen. Ik speel het nog wel een maat, die helemaal van WoW afgestapt is.
Tsja, waarom dan weer terug naar WoW? Ik heb er bekenden, ken het speel door en door, en ik hoef tenminste niet weken erin te steken om iets verder te komen. Het opnieuw beginnen in een spel is lastig als je wat anders als backup hebt.

Wat hielp was een idee van me. Dat was het opstarten van een 'groep' die vanilla instances/feeling terug willen. Dat wil zeggen, een character naar level 60 levelen, experience locken en geen enkele functie en/of item van TBC of later gebruiken. Geen Outland items, geen Glyphs, talents max tot de 31.
Tot nu toe zijn er een aantal guildies van me geïnteresseerd, maar niet geweldig veel jammer genoeg. Ik hoop dat ik dit wel kan doorzetten, omdat ik gewoon zin heb om mezelf niet te limiteren tot de heroic instances in WotLK en die ene raid per week.
Op deze manier kan je een level 60 cap server imiteren, met als voordeel dat je een main 80 hebt die gold heeft en je dus niet a-la vanilla dagenlang hoeft te grinden voor een beetje gold of enchants.
Als dit niet lukt bij mij op de server, wil ik het eventueel op een andere server doen. Kent iemand een server waar ze zo'n guild hebben die vanilla instances doen (DM, Strat, Scholo, etc.) en ook wat raids?
Een vriend van me is vorig jaar een co-op guild gestart. Het idee was om groepsgewijs te levelen door instances te spelen op een vaste dag in de week. Op die manier zijn ze van instance naar instance gegaan. Daarbij was het een regel dat de leden van de groep niet onafhankelijk gingen levelen. Op die manier hebben ze alle instance content doorgelopen. Vaste groep, teamspeak, met skills, professions en specs op elkaar afgestemd. En zo zijn ze met 2 groepen richting de 80 gegaan. Het voordeel van een dergelijke raidgroep op te zetten is dat je maar 4 anderen nodig hebt en dat je aan het eind van de rit een nieuwe level 80 hebt, die alle instances op het daarvoor bedoelde moment hebben gezien.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:53:
[...]

Een vriend van me is vorig jaar een co-op guild gestart. Het idee was om groepsgewijs te levelen door instances te spelen op een vaste dag in de week. Op die manier zijn ze van instance naar instance gegaan. Daarbij was het een regel dat de leden van de groep niet onafhankelijk gingen levelen. Op die manier hebben ze alle instance content doorgelopen. Vaste groep, teamspeak, met skills, professions en specs op elkaar afgestemd. En zo zijn ze met 2 groepen richting de 80 gegaan. Het voordeel van een dergelijke raidgroep op te zetten is dat je maar 4 anderen nodig hebt en dat je aan het eind van de rit een nieuwe level 80 hebt, die alle instances op het daarvoor bedoelde moment hebben gezien.
Mooi idee. Lijkt me ook wel wat :)
Ik ben dan ook een instance-freak denk ik. Nadeel is alleen dat dezelfde 5 mensen telkens op dezelfde tijdstippen tijd moeten hebben om dit waar te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
De pauzes zijn toch al afgelopen, of iedereen vrij op vrijdagmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik denk dat het grootste grut hier in de baas z'n tijd zit te tweakeren hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdagmiddag is het bijna altijd rustig op m'n werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:33:
Ik denk dat het grootste grut hier in de baas z'n tijd zit te tweakeren hoor ;-)
Inderdaad, maar goed ik het zelf bepaal wat ik doe en waneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:04:
[...]

Inderdaad, maar goed ik het zelf bepaal wat ik doe en waneer :P
Gewoon.. omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
en moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:33:
Klopt. Ik doe servicedesk (1e en 2e lijns ) werkzaamheden en het gross van de klanten zijn scholen en op vrijdagmiddag zijn veel leraren al naar huis dus heb ik het rustig ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:43:
[...]

Klopt. Ik doe servicedesk (1e en 2e lijns ) werkzaamheden en het gross van de klanten zijn scholen en op vrijdagmiddag zijn veel leraren al naar huis dus heb ik het rustig ;)
Applicatie/netwerkbeheer hier, maar kan dit netjes tussen de werkzaamheden door doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ja tweaker.net valt minder op dan zeg maar het WoW forum, hehe.

En anders kan je snel genoeg op 1 van de linker links klikken met IT informatie... zolang het maar niet een 1tje uit de Jobs is want dan krijg je rare gezichten heb ik gemerkt. :)

Oh gister nieuw record gehaald in heroics.. 3100 dps. Ik als noob huntard (ach zie naam) kwam er achter dat je nog een lekker 5% boost krijgt als je imp tracking hebt en dan de mob soort tracked tijdens de gevechten. Dus Dragonkin aan in VH en gaan met die banaan.. :)

[ Voor 35% gewijzigd door junglebeast op 06-11-2009 15:10 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

junglebeast schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:07:

En anders kan je snel genoeg op 1 van de linker links klikken met IT informatie... zolang het maar niet een 1tje uit de Jobs is want dan krijg je rare gezichten heb ik gemerkt. :)

Oh gister nieuw record gehaald in heroics.. 3100 dps. Ik als noob huntard (ach zie naam) kwam er achter dat je nog een lekker 5% boost krijgt als je imp tracking hebt en dan de mob soort tracked tijdens de gevechten. Dus Dragonkin aan in VH en gaan met die banaan.. :)
hoeft niet noodzakelijk hetgene te tracke dat je aan t killen bent, gewoon beasts/dragonkin/humanoid/... tracken is al genoeg voor die 5% boost

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Die talent heb je zelf gekozen he ;-) :P

Anyways :p 3100 dps is netjes in heroics.. ik had gister een persoonlijk record in UP heroic (4250 dps) Survival hunters zijn leuk!

Hmm, ik ben hier zelf Systeembeheerder, dus tja.. dan kun je helemaal doen wat je wilt ( in professionele mate :P )

Dilution de Huntard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ik gebruikte daar altijd een add-on voor die automatisch mijn tracking veranderde als ik een andere target klikte :)

super handig en altijd 5% increase :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:22:
[...]Anyways :p 3100 dps is netjes in heroics.. ik had gister een persoonlijk record in UP heroic (4250 dps) Survival hunters zijn leuk!
4250 dps over de hele run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Denen hier zijn toch bijna allemaal om half 4 naar huis, en op vrijdag hebben ze er ook niet zoveel zin in! (heerlijk)
Afgezien van wat spoed hier en daar, maar dat blijf je houden in de handel/bankwereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

heb net WotLK geinstalleerd en ik wil inloggen maar hij vindt geen realms. Ik kwam hier even kijken of er problemen waren maar ik vind niets terug.

Ik moet de realmsoort aanklikken: PVP maar dan blijft suggest realm leeg.
Als ik bovenaan development aanklik dan kan ik wel suggest realm aanklikken en kan ik verder maar dan zijn er gen servers te vinden.

Doe ik iets fout?

ow ja heb ook geupgrade naar battlenet account. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.

heb hier gevonden dat de server up moet zijn:
http://www.wowrealmstatus.net/servers/eu/xavius.php

dus dan ligt het toch bij mij.

maar wat kan het probleem zijn??

[ Voor 15% gewijzigd door dread op 06-11-2009 16:07 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Skillz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:37:
[...]

Overall dps doe ik niet aan :) dit was Boss dps zonder gekke modifiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 16-09 22:13
dread schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:43:
heb net WotLK geinstalleerd en ik wil inloggen maar hij vindt geen realms. Ik kwam hier even kijken of er problemen waren maar ik vind niets terug.

Als ik bovenaan development aanklik dan kan ik wel suggest realm aanklikken en kan ik verder maar dan zijn er gen servers te vinden.

Doe ik iets fout?

ow ja heb ook geupgrade naar battlenet account. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.

Heb je de US versie geïnstalleerd?
Hoewel dat geen reden zou zijn om helemaal geen realms te zien.

Firewall instellingen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ossi schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:23:
[...]

Heb je de US versie geïnstalleerd?
Hoewel dat geen reden zou zijn om helemaal geen realms te zien.

Firewall instellingen misschien?
nope zeker weten de EURopese versie.

firewall instellingen zijn dezelfde als voordien. heb de firewall nu uitgezet maar geen verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door dread op 06-11-2009 16:31 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dread schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:28:
[...]

nope zeker weten de EURopese versie.

firewall instellingen zijn dezelfde als voordien. heb de firewall nu uitgezet maar geen verschil.
Was er niet zoiets van een ping command?

ping Xavius.telia.xxxxx ofzo? (xxxx is wat ik even niet meer weet )

Je zou even op de blizz forums kunnen kijken. Zal me niets verbazen als die troep er weer eens uitlig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Skillz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:37:
[...]

hehe nice :D

In raid tank ik tegenwoordig ongeveer 4/4.5k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:37:
[...]

hehe nice :D

In raid tank ik tegenwoordig ongeveer 4/4.5k dps
Zag gisteren ook een pally tank met 3.5k dps @ ony 25 idd.. maarja. consecrate met al die welps helpt goed mee natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:41:
[...]

Zag gisteren ook een pally tank met 3.5k dps @ ony 25 idd.. maarja. consecrate met al die welps helpt goed mee natuurlijk 8)
haha mja meer bijvoorbeeld valky'er twins 25 hc met 6/7k dps tanken ^^

Maarja gear is ook wel een must;

Facer - lvl - 80 - Protection - Paladin - Horde

[ Voor 21% gewijzigd door ramon1984 op 06-11-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:42:
[...]

haha mja meer bijvoorbeeld valky'er twins 25 hc met 6/7k dps tanken ^^

Maarja gear is ook wel een must;

Facer - lvl - 80 - Protection - Paladin - Horde
Heh, jouw wapen heeft al 40 dps meer dan de mijne. Maar nice setje hoor :) Ik vind op het moment dat mijn hunter aardig nice gegeared is voor mijn doen :) nu nog ff wat trinkets fixen voor epic achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:46:
[...]

Heh, jouw wapen heeft al 40 dps meer dan de mijne. Maar nice setje hoor :) Ik vind op het moment dat mijn hunter aardig nice gegeared is voor mijn doen :) nu nog ff wat trinkets fixen voor epic achievement.
Hunters zijn fun! Ik heb ook een SV hunter en doe vaak met wat guildies een alt groepje 10HC of normal of 25 puggen gewoon leuk! Hunter blijft zo divers en vol met actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:41:
[...]

3.5 paly tank hehe dat is wel nice :D

ik kom als dpser mage niet boven de 7k 7.3k uit atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ramon1984 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:49:
[...]

Hunters zijn fun! Ik heb ook een SV hunter en doe vaak met wat guildies een alt groepje 10HC of normal of 25 puggen gewoon leuk! Hunter blijft zo divers en vol met actie
Dit geld alleen voor SV, BM = faceroll, en MM = boring.
Mektheb schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:51:
[...]

3.5 paly tank hehe dat is wel nice :D

ik kom als dpser mage niet boven de 7k 7.3k uit atm..
Stelletje ToCers!!! :P gief 245.. ik zit nog te kutten met 219/232 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Een beetje boter na de maaltijd... aansluitend op de vanilla/TBC WoW vs WotLK (en, geloof me, ook Cata) en raids/epics etc... Gelukkig is mijn mening al min of meer verwoord in eerdere replies, maar ik wilde toch nog een aantal vragen stellen.

Ik lees van een aantal mensen dat ze grote problemen hebben met het feit dat iedereen epics kan halen, dat iedereen in principe iedere raid boss te zien kan krijgen. Dat attunements terug moeten komen, dat bepaalde bosses/dungeons alleen door de elite van de elite moet kunnen worden gezien.

Eigenlijk heb ik maar één vraag... Waarom?

Waarom zou niet iedere boss voor iedereen toegankelijk moeten zijn? Wat is er nu toch op tegen om mensen het plezier te gunnen van het spelen van een spel, en binnen dat spel alle content te zien?
En waarom zou niet iedereen epics mogen krijgen? Het verschil in ilvl gear tussen MC en UBRS in vanilla, en ToGC en ToC tegenwoordig is exact hetzelfde, alleen het kleurtje van het item is tegenwoordig hetzelfde.

Ik kan hier echt geen antwoord op geven. In mijn ogen doet Blizzard het enige juiste door alle content toegankelijk te maken, en door te proberen het visuele onderscheid tussen spelers wat meer gelijk te trekken. Het hoeft echt niet zo te zijn dat iedereen in exact dezelfde gear rondloopt. De elite onderscheidt zich echt wel door in week 1 van een patch al meteen gear te krijgen en realm firsts te scoren. Dat het naar het einde van een contentpatch wat meer naar elkaar toetrekt is alleen maar handig.

Ten eerste omdat je de verschillen in DPS/HPS/TPS tussen hard core raiders en casual players dichter bij elkaar brengt (althans, dat deel dat van gear af komt), zodat het makkelijk is om de nieuwe content te doen. Ten tweede omdat Blizzard de content daarmee veel strakker kan tunen, wat requirements betreft. Stel nou dat er geen T7/8/9 voor badges zou zijn geweest, alleen voor tokens uit Naxx/Ulduar/ToGC. Dat zou inhouden dat mensen die niet on the cutting edge van progression bezig zijn in hun heroic ilvl 200/213 gear rondlopen, en die hards in ilvl 258+ rondlopen. En stel nou eens dat de nieuwe 5 man instances in ICC uit zou komen. Hoe moet Blizzard dat gaan tunen dan? Moet dat gebeuren voor de casuals in ilvl 213 of voor de diehards in 258? Hoe dan ook is die nieuwe dungeon, die ongetwijfeld erg cool is, voor één van beide groepen totaal niet leuk. Hij is ofwel te simpel, of niet te doen. Dat is niet alleen vervelend voor de groep die er niks te zoeken heeft, maar ook voor blizzard dat z'n coole nieuwe boss encounters niet kan laten zien.

Hetzelfde geldt voor attunements. De Kara attunement was echt niet tijdintensief, ook al speel je één avond in de week was het nog steeds prima mogelijk om een paar dungeons te doen voor wat keys. Prima. MH/BT betekende Kael en Vashj slopen. En dat was, vergelijken met WotLK, alleen mogelijk op hard mode (want die encounters waren dat nu eenmaal). Gevolg: veel guilds kregen die content niet te zien omdat ze zich kapot liepen op hard modes, en de potentieel super goede spelers kregen niet de challenging content te zien waar ze aan toe waren, omdat ze in een guild zaten die die encounters niet onder de knie kregen. (Noem die guilds maar casual dan, ik ken zat mensen die qua progress veel verder zouden kunnen zijn, die echt goede spelers zijn, maar het te leuk hebben in een guild en dus gevangene zijn van hun situatie).

Ik begrijp Blizzard prima dat ze content toegankelijk maken, dat ze free epics uitdelen. Maar kennelijk zijn er nog veel mensen die anderen het plezier van de content niet gunnen.

Nogmaals: waarom? Omdat je je in je eer aangetast voelt doordat iemand anders er hetzelfde uitziet als jij? Waarom haal je geen plezier uit je eigen accomplishments maar moet je die kennelijk spiegelen aan die van anderen?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom spelen mensen een bepaalde sport? waarom trekken we niet alle voetballers gelijk beperken we ze als ze te goed worden etc...
geen gelul geven tis maar een spelletje, want veel mensen denken ook zo over bepaalde sporten.

in elk spel zit een bepaalde "competitie" om "de beste" te zijn

er word ook niet gezegd dat heel de wereld om een bepaalde groep moet draaien die wel een bepaald niveau weet te halen, maar wat is er mis met deze groep wel een bepaalde "eer" te gunnen, waardering voor het niveau dat ze behaald hebben, er is niets mis met dat "iedereen" alle content kan zien, maar meer dat het werk om deze content te kunnen zien drastisch verlaagd is...

Nogmaals, tis leuk om maanden lang te moeten knokken voor je spullen, titels, etc... maar op deze snelheid is al die maanden werk zo ingehaald door elk persoon die teveel tijd heeft en gewoon instances gaat doen.
das gewoon erg jammer

want waarom zou je nu maximaal toc25 proberen te doen met je guild, als je morgen 20 heroics kan doen voor het zelfde al dan niet beter

en op wat voor niveau denk je dat cataclysm gaat komen, groene items op het niveau van tier10?

ps blizzard heeft gezegd dat de lichking niet zo maar een farmbaas gaat worden... maar gezien de snelheid waarop pugs op QT toc10 en toc25 hebben gedaan betwijfel ik dat icc het langer uithoud

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:13:
waarom spelen mensen een bepaalde sport? waarom trekken we niet alle voetballers gelijk beperken we ze als ze te goed worden etc...
geen gelul geven tis maar een spelletje, want veel mensen denken ook zo over bepaalde sporten.

in elk spel zit een bepaalde "competitie" om "de beste" te zijn

er word ook niet gezegd dat heel de wereld om een bepaalde groep moet draaien die wel een bepaald niveau weet te halen, maar wat is er mis met deze groep wel een bepaalde "eer" te gunnen, waardering voor het niveau dat ze behaald hebben, er is niets mis met dat "iedereen" alle content kan zien, maar meer dat het werk om deze content te kunnen zien drastisch verlaagd is...

Nogmaals, tis leuk om maanden lang te moeten knokken voor je spullen, titels, etc... maar op deze snelheid is al die maanden werk zo ingehaald door elk persoon die teveel tijd heeft en gewoon instances gaat doen.
das gewoon erg jammer

want waarom zou je nu maximaal toc25 proberen te doen met je guild, als je morgen 20 heroics kan doen voor het zelfde al dan niet beter

ps blizzard heeft gezegd dat de lichking niet zo maar een farmbaas gaat worden... maar gezien de snelheid waarop pugs op QT toc10 en toc25 hebben gedaan betwijfel ik dat icc het langer uithoud
Dit is wel erg makkelijk he. Gaat het nou om de items of gaat het nou om de ervaring van het raiden? Want dat zullen de casuals nooit zo zien als de echte raiderT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Maar dat competitieniveau is er toch al? Daar heb je toch realm firsts voor? Als je de beste van de beste op jouw realm wilt zijn (als je dat dus de enige reden is dat je speelt) dan heb je het er kennelijk voor over om RL/tijd/whatever in te leveren om dat te behalen. Als je er niet alles voor over hebt moet je je ook niet op je pik getrapt voelen als iemand beter is dan jij. Lees dit overigens niet als een persoonlijke aanval, ik heb geen idee waarom jij persoonlijk het spel speelt.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:13:
[..]

das gewoon erg jammer

Ja sorry, maar dan speel je het spelletje puur om de epics en niet om de beleving, de lol op vent of whatever. Als je puur vanuit je verdiende paarse spulletjes gaat kijken begrijp ik wel waarom je terug wilt naar Vanilla. Maar nogmaals, WAAROM is het jammer dat iemand anders die er veel tijd aan besteedt diezelfde epics haalt? Waarom boeit het jou wat voor gear hij heeft en hoe die dat gehaald heeft? Ik kan me niet voorstellen dat je de lol uit het spelletje haalt puur om het feit dat jij een epic hebt en iemand anders niet...
en op wat voor niveau denk je dat cataclysm gaat komen, groene items op het niveau van tier10?

LK normal wordt, net zoals Yogg, in principe voor iedereen in een raiding guild toegankelijk. Misschien niet voor iedereen in week 1, maar zeker voordat Cata uit komt.
LK hard? Geef 't een maandje of twee/ drie? Komt wel aardig overeen met iedere mogelijke nieuwe content die Blizzard ooit heeft toegevoegd aan WoW. Dus dat klopt wel aardig dan. Echt, vroeger was WoW precies hetzelfde, maar omdat er tegenwoordig veel meer websites etc omheen bewegen weet iedereen alles van elkaar. De content was vroeger net zo snel down, alleen wist niet iedereen dat.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een spel maakt wat zooooo groot is dat er een groot aantal groepen ontstaan moeten ze wel naar de ideeen van elke groep luisteren.
als hardcore spelers het spel verlaten door aan te geven dat het "te makkelijk" is geworden door het toegankelijk te maken (wat trouwens meer als 2% van de totale wow bevolking is) is dat toch een hint naar blizzard toe....

je kan niet altijd iedereen tevreden stellen,

dit te makkelijk maken is een som van te hoge gear levels op een te makkelijke manier geven icm de al best makkelijke mechanics voor nieuwe content,
vraag voor de gein eens na wie dr letterlijk rondkijkt hoe zijn of haar class werkt en kijk dan eens naar zijn of haar achievements bijvoorbeeld.

deze discussie kan eeuwig doorgaan, hoop dat cataclysm of beter nog 3.3 een hoop goed maakt op de moeilijkheid van het spel en niet dat er weer 100 [blauw gegearde lui met de ik heb de lichking] gesloopt achievement rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ja, voetbal is er op meerdere nivo's. Je hebt de lokale zaterdag klasse (mensen die alleen nog naxxramas raiden) een hogere klasse (mensen in ulduar) dan heb je landelijke klasses (mensen in toc25) en de eredivisie (mensen die toc25 heroic raiden en skill achievements hebben).

Dat de mensen uit de landelijke klasse ook gewoon items kunnen halen zal mij echt een rotzorg zijn, ik ben gewoon lekker bezig in mijn eredivisie en haal lekker 258 items op.

Kortom, van blizzard mag iedereen mee voetballen, alleen zul je wel degelijk een verschil zien tussen guilds, en dat is een momentopname. Wat kan het mij schelen dat over een maand of wat ICC er is en mensen daar betere gear kunnen halen dan dat ik nu in toc25 haal? Ikzelf zal er ook bijzitten, en we zullen ook heroic modes doen waarbij wij weer betere gear krijgen dan pugs die alleen normal plat krijgen.

Sowieso snap ik je niet, hoezo, iemand die teveel tijd heeft en heroics gaat doen zal nooit meer gear halen dan iemand die in een raiding guild heroic modes doet. Ten eerste krijg je nooit de top emblems, maar 1 tier lager (waar een beetje raider allang in verzuipt) en ten tweede zal hij een paar emblems per dag kunnen krijgen itt een raid instance waar je veel meer emblems krijgt.

Dat een persoon over een maand de gear kan halen die ik nu al twee maand heb zal mij echt een zorg zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja klopt... zonder maar 1 raid instance binnen te stappen kun je na een aantal maanden flink wat i226 en i232 epics binnen slepen. En als je zelfs de T9 overslaat voor de i245 shoulders en/of ringen.

Straks heb je overal Triumph drops.. Droppen de 2 (of 3? ) nieuwe 5 man i219 en op hc i226 zelfs..

Dat had je in TBC pas toen ze Sunwell introduceerde, dat je best goeie gear kon kopen met badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:28:

Vraag voor de gein eens na wie dr letterlijk rondkijkt hoe zijn of haar class werkt en kijk dan eens naar zijn of haar achievements bijvoorbeeld.

Deze discussie kan eeuwig doorgaan, hoop dat cataclysm of beter nog 3.3 een hoop goed maakt op de moeilijkheid van het spel en niet dat er weer 100 [blauw gegearde lui met de ik heb de lichking] gesloopt achievement rondlopen
Als ik in mijn guild vraag wie er weet hoe zijn class werkt zal iedereen zeggen dat ze weten hoe hun class werkt, sowieso als wij merken dat iemand zijn class niet kan spelen is het al snel een demote. Dus wat dat met de moeilijkheid te maken heeft snap ik niet, is gewoon een kwestie van recruiten.

Verder zal een blue geared lvl 80 nooit de LK slopen. Ten eerste moet hij dan al geboost worden, waarbij hij genoeg epics onderweg kan oppikken, en ten tweede heb ik ook nog 0,0 blue geared mensen met een tribute to insanity gezien. Als jij ze wel ziet, link ze!

Ik hoop ook dat 3.3 en Cataclysm weer dezelfde moeilijkheid heeft als het spel op dit moment heeft. Als ik op jouw server QT kijk zie ik 0 anub heroic kills, dus ik snap niet zo goed waar je nu precies over klaagt, er is nog ongeclearde content die blijkbaar te makkelijk is en door pugs gesloopt kan worden, en toch heeft geen enkele guild op jouw server anub heroic neer.

En ja, ik gun iedereen het om de lich king te zien en te slopen op een normal mode kill, zolang 'wij raiders' maar eerder zijn dan zij, en de heroic modes niet al te makkelijk zijn en aan de top-2% zijn toevertrouwd.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het als klagen zien,

ik bedoel er mee te zeggen dat het spel zijn charme die enorm was opgebouwd door vanilla wow / tbc aan het verliezen is door bepaalde keuzes, natuurlijk zijn er altijd zaken die alleen voor de " elite" is weggelegd, maar die content word alsmaar minder....
het hele verzamelen van sleutels, chains doen om verder te komen in de content, verder gaan in de lore....
mensen hoeven daar erg weinig tot geen moeite meer voor te doen.. en dat is wat ik gewoon erg jammer vind..

terugkomende op het blauw gegearde verhaal, een maand/2maanden geleden was er een groep in blauw gegearde lui die tot yogg hadden gecleared op normal... dat vereist skill en zeer goede voorbereiding
http://greedygoblin.blogspot.com/2009/08/ungeared.html

maar wat ik al zei net dit is een discussie die kan eeuwig doorgaan en ik zal hem staken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:43:

Doe ik iets fout?

Goed niemand hier heeft dit al meegemaakt. Dus ik wil graag het hele spel opnieuw installeren. Alleen in de FP staat een links waar je het gehele spel tot en met de WoTLK kan downloaden. Echter werkt deze linkt niet meer. Wat is de nieuwe link?

Ik heb ook een download van "World_of_Warcraft_WotLK_Client" van 6.5 gig. Is dat het hele spel of alleen de uitbreiding?

Is gewoon kwestie van mijn addons even weg te zetten de oude installetie weg te gooien en de hele boel opnieuw te installeren. Djee ben al een hele dag bezig om dit ding werkende te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ziet wel de talen tabs? English, deutsch, spannish, russian?

mmm ik geloof dat wow op mijn schijf tegen de 12gb zit... kan het mis hebben...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:56:

ik bedoel er mee te zeggen dat het spel zijn charme die enorm was opgebouwd door vanilla wow / tbc aan het verliezen is door bepaalde keuzes, natuurlijk zijn er altijd zaken die alleen voor de " elite" is weggelegd, maar die content word alsmaar minder....
het hele verzamelen van sleutels, chains doen om verder te komen in de content, verder gaan in de lore....
mensen hoeven daar erg weinig tot geen moeite meer voor te doen.. en dat is wat ik gewoon erg jammer vind..

terugkomende op het blauw gegearde verhaal, een maand/2maanden geleden was er een groep in blauw gegearde lui die tot yogg hadden gecleared op normal... dat vereist skill en zeer goede voorbereiding

maar wat ik al zei net dit is een discussie die kan eeuwig doorgaan en ik zal hem staken
Heb je enig idee hoe verschrikkelijk vervelend die attunements waren? In vanilla had je Onyxia, leuk, elke week moesten wij weer door BRD en UBRS, en dan meteen ook maar BWL attunen. In TBC was het ronduit een ramp. Had je eindelijk genoeg mensen voor een karazhan run die geattuned waren, kon er een niet, en mocht je wachten tot de volgenden de chain gedaan hadden. En dan had je 25 man op level 70 en wilde je gaan raiden. Helaas had je 2 bosses tot je beschikking, de rest moest je mee wachten tot je weer genoeg mensen geattuned had.

BT en Hyjal waren nog erger. Wij waren de enige guild op de server met de attunement, en zodra wij dus een member verloren en/of een nieuwe member recruiten moesten wij hem eerst weer door SSC en TK heenlootsen, met als gevolg dat die guild uiteindelijk is overleden vanwege het onmogelijk kunnen recruiten van mensen, want wij waren SSC en TK spuug en spuugzat en wilden progressen in BT, niet een avond verspelen aan instances waar niemand meer loot uit haalde en gewoonweg vervelend waren om te doen voor de zoveelste keer. Uiteindelijk zijn wij gemigrate naar een nieuwe server, puur omdat we niet meer konden recruiten. Wat dat betrefd vind ik de huidige situatie beter, iemand in de raid moet het op normal mode gecleared hebben voordat je hard modes mag doen. Ik zou er niet aan moeten denken om Naxxramas en Ulduar leeg te vegen om iemand toegang tot ToC25 te geven.

Dus tja, van een lore standpunt kan ik je wel begrijpen, maar voor guilds was het een regelrechte ramp. Overigens zijn attunments voor shortcuts alla MC en BWL nog wel te doen, maar dat is dan weer zo eenvoudig dat het eigenlijk niet uitmaakt. Wat well vervelend was is dat je die oude instances weer moest runnen om mensen attuned te krijgen. Instances waar helemaal niets meer te halen viel, die je al tientallen keren gecleared hebt, puur zodat ze een andere instance in kunnen.

Mischien dat ik een attunement alla 'kill de laatste boss van de vorige instance' nog aankan, maar dan blijf je het probleem houden dat je er soms mensen doorheen moet boosten, of dat het niets meer voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:10:
je ziet wel de talen tabs? English, deutsch, spannish, russian?

mmm ik geloof dat wow op mijn schijf tegen de 12gb zit... kan het mis hebben...
Nee zie ik niet. En ik zie development staan??

hier staat een screenshot:

http://picasaweb.google.c...P2paq2yAE&feat=directlink

Hier heb ik de client vandaan gehaald:

http://www.gamershell.com/download_37538.shtml

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 06-11-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dan heb je de test client gedownload, en niet het echte spel.

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Kees schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:29:
Dan heb je de test client gedownload, en niet het echte spel.

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/
Hmm balen.. Is mijn hele installatie dan corrupt?

Hier kwam ie vandaan:

Staat niet bij dat het een test client is.

De link die je toonde is enkel de opstart en geen volledige download. Moet ik nu eerst mijn wow installatie van de hdd verwijderen?

[ Voor 19% gewijzigd door dread op 06-11-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

junglebeast schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:35:
Ja klopt... zonder maar 1 raid instance binnen te stappen kun je na een aantal maanden flink wat i226 en i232 epics binnen slepen. En als je zelfs de T9 overslaat voor de i245 shoulders en/of ringen.

Straks heb je overal Triumph drops.. Droppen de 2 (of 3? ) nieuwe 5 man i219 en op hc i226 zelfs..

Dat had je in TBC pas toen ze Sunwell introduceerde, dat je best goeie gear kon kopen met badges.
Leuk punt, maar kijk dan eens verder: Iemand die nog nooit een raid dungeon van binnen heeft gezien loopt dus achter in gear, maar heeft dus om bepaalde redenen nog nooit een raid dungeon van binnen gezien. Dat kan, als het een alt is van iemand, en die persoon vindt het maar al te fijn dat hij zijn alt op een manier kan gearen die anders is dan ook met die char gaan raiden. En dat kan, als die persoon eigenlijk geen interesse heeft in raid dungeons. En die persoon kan dan op een voor hem prettige manier (in 5 mans) zijn gear bij elkaar sprokkelen. En dat is erg, want... ?

Prima, ik zie je punt ook wel hoor :) Er is nog maar heel erg weinig pure hard core content, die op geen enkele andere manier te doen is. ToGC is voor velen nog steeds echt wel lastige content, maar de beschikbaarheid van de simpelere versie doet wat af aan de epic-ness van Anub Arak. En de enige echte die hard encounter die nog over is, is Algalon. misschien dat Blizzard in ICC nog een verrassing in petto heeft wat betreft hard mode only-encounters, maar ik begrijp ook prima dat Arthas content is die Blizzard aan iedereen wil tonen. En ik vind dat totaal niet erg. Sterker nog, ik baal ervan dat ik Illidan nooit heb gezien toen hij verse content was... (zit in een 10 man only guild, erg gezellig, dus totaal geen behoefte aan guild change of betere loot) En da's nou precies het punt dat Blizzard ook wil maken: De main antagonist van de expansion moet door zoveel mogelijk mensen worden gezien. Maar misschien zijn ze net iets te ver doorgeschoten in het 'alle content moet door iedereen te doen zijn'-standpunt. Ook al zie ik niet direct in waarom dat erg is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha yup, ik speel het spel al sinds het begin en ben al bezig met raids sinds ik 60 was dus weet van de grillen en grollen van attunements.
en ook het weer voor de tiende keer iemand door een instance of raid heen trappen voor dat ene kleine stukje wat ze nodig hebben...
voor 40mans was dat "ondoenelijk" om van die gigantische attunements te hebben, heb sinds tbc's 25mans ook een heel stuk meer waardering voor die tijd en hoe ze de mensen bij mekaar kregen om een avond/ 2 avonden door te gaan....
in tbc was ik een officer van een raiding guild, waar je met 10/25 man raids al mee te maken hebt over het ge QQ over een klein stukje loot die dropt van een baas tot de 100hp die een tank mist in hun ogen of de hunter die weer een keer niet trapt... laat staan hoe dat in vanilla wow was
en ik snap ook wel dat er positieve/negatieve reacties van mensen hierop zijn
geen idee, de thrill van het raiden was op dat punt voor mijn gevoel gewoon een stuk beter...

aan de andere kant, als je bijvoorbeeld de bt attunement pakt, waarbij je volgens mij in the eye zaken moest doen, meestal was je guild daar alsnog bezig met raiding(dus kon je de attunement gelijk meepakken), kijk maar er zijn guilds die met toc25 bezig zijn en gelijk nog in ulduar25 bezig zijn... en dadelijk in de queldalar chain ook, dan moet je naar swp voor het laatste stuk van de chain(zover ik gehoord heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Blistimo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:38:
[...]

Leuk punt, maar kijk dan eens verder: Iemand die nog nooit een raid dungeon van binnen heeft gezien loopt dus achter in gear, maar heeft dus om bepaalde redenen nog nooit een raid dungeon van binnen gezien. Dat kan, als het een alt is van iemand, en die persoon vindt het maar al te fijn dat hij zijn alt op een manier kan gearen die anders is dan ook met die char gaan raiden. En dat kan, als die persoon eigenlijk geen interesse heeft in raid dungeons. En die persoon kan dan op een voor hem prettige manier (in 5 mans) zijn gear bij elkaar sprokkelen. En dat is erg, want... ?
Nee is ook niet erg.. het is maar een constatering.

Mijn hunter heeft nu ook voornamelijk gear uit de 5 man, met wat gekochte (AH en badges) en gecrafte items. Er leiden in WoW nu eenmaal meerdere wegen naar Rome. Al zijn sommige wegen geblokkeerd omdat men om een pass (achievement) vraagt. Ik vraag ze meestal om mijn paladin in de armory op te zoeken voor de achievements. Maar dat werkt ook niet altijd.

Voor mij telt in eerste instantie de raid ervaring. Liefst met een guild of vriendenclub, dan een pug. En ook met zoveel mogelijk classes in een van de 3 rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Toen WotLK nog niet uit was, werd hetzelfde gezegd TBC. En straks als Cataclysm uit is, zullen mensen met plezier terug denken aan WotLK.

Mensen willen graag nostalgisch denken en ze willen zeuren. Met dit soort dingen kan dat perfect gecombineerd worden en dat gebeurd dan dus ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 13:01

JCG

PA1JCG

Gisteren een all druids wsg premade gedaan met wat guildies. Niet echt succesvol we wonnen door dat de tijd op was. Maar je kon gewoon de haat van de hordies voelen op het laatst. Vooral omdat we een misplanning hadden gemaakt en met 6 resto druids waren. drie resto druids die bij elkaar blijven zijn onsterfelijk,

Nog een vraagje, weet iemand een (gratis) programma waarmee je films op kan nemen van WoW, ik heb nu Game Cam xpress, maar dat is een zeer lage resolutie en geen geluid. Ik zou graag eentje willen hebben die een normale resolutie en geluid opkan nemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

JCG schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:35:
Gisteren een all druids wsg premade gedaan met wat guildies. Niet echt succesvol we wonnen door dat de tijd op was. Maar je kon gewoon de haat van de hordies voelen op het laatst. Vooral omdat we een misplanning hadden gemaakt en met 6 resto druids waren. drie resto druids die bij elkaar blijven zijn onsterfelijk,

Nog een vraagje, weet iemand een (gratis) programma waarmee je films op kan nemen van WoW, ik heb nu Game Cam xpress, maar dat is een zeer lage resolutie en geen geluid. Ik zou graag eentje willen hebben die een normale resolutie en geluid opkan nemen,
Je kan ook gewoon Fraps gebruiken, doet het goed op 1920x1200.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Waarom zou niet iedere boss voor iedereen toegankelijk moeten zijn? Wat is er nu toch op tegen om mensen het plezier te gunnen van het spelen van een spel, en binnen dat spel alle content te zien?
En waarom zou niet iedereen epics mogen krijgen? Het verschil in ilvl gear tussen MC en UBRS in vanilla, en ToGC en ToC tegenwoordig is exact hetzelfde, alleen het kleurtje van het item is tegenwoordig hetzelfde.
Het enige nadeel wat daar aan zit is hetzelfde als wat je in andere games hebt: als alles op een debiel laag casual niveau brengt dan verpest je het spel voor een nog steeds grote groep, de grijze middelmaat die tegenwoordig in games de standaard (mede vanwege consoles) moet zijn is dodelijk voor de kwaliteit.

Persoonlijk begrijp ik dat blizzard en al die andere developers/uitgevers het liefst zoveel mogelijk verdienen, en de niet al te snuggere groep spelers + casuals is nu eenmaal het grootst op de markt, echter daar staat wel tegenover dat de andere groep vaak in hoge mate meebepaald of een spel op de langere termijn een succes blijft, waarschijnlijk is dat ook de reden dat blizzard niet helemaal toegeeft aan het "alles moet ook bereikbaar zijn voor iemand met een iq onder de 50 en het liefst in 10 minuten.

Ik zie niet in waarom mijn plezier in raiden bijvoorbeeld minder waard is dan iemand die heel hard schreeuwt dat alles te moeilijk is en weigert ook maar iets te leren, dat zo figuur goede gear heeft kan me overigens niets schelen (gear is een tool, geen doel), ik vind het juist goed dat gear nu voor iedereen praktisch zonder effort te krijgen is: als ik ergens een hekel aan had was het het gearen van nieuwe recruits ;)

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 07-11-2009 13:13 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:11:
[...]

Het enige nadeel wat daar aan zit is hetzelfde als wat je in andere games hebt: als alles op een debiel laag casual niveau brengt dan verpest je het spel voor een nog steeds grote groep, de grijze middelmaat die tegenwoordig in games de standaard (mede vanwege consoles) moet zijn is dodelijk voor de kwaliteit.

Persoonlijk begrijp ik dat blizzard en al die andere developers/uitgevers het liefst zoveel mogelijk verdienen, en de niet al te snuggere groep spelers + casuals is nu eenmaal het grootst op de markt, echter daar staat wel tegenover dat de andere groep vaak in hoge mate meebepaald of een spel op de langere termijn een succes blijft, waarschijnlijk is dat ook de reden dat blizzard niet helemaal toegeeft aan het "alles moet ook bereikbaar zijn voor iemand met een iq onder de 50 en het liefst in 10 minuten.

Ik zie niet in waarom mijn plezier in raiden bijvoorbeeld minder waard is dan iemand die heel hard schreeuwt dat alles te moeilijk is en weigert ook maar iets te leren, dat zo figuur goede gear heeft kan me overigens niets schelen (gear is een tool, geen doel)
Consumer gaming zombies ftw...

http://www.youtube.com/watch?v=tZi8CceG2JI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:32:
[...]

Hmm balen.. Is mijn hele installatie dan corrupt?

Hier kwam ie vandaan:

Staat niet bij dat het een test client is.

De link die je toonde is enkel de opstart en geen volledige download. Moet ik nu eerst mijn wow installatie van de hdd verwijderen?
waarom download je zoeizo wow van gamershell? je kan het van de echte site afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Hmm heb nu wat raars. Wilde WoW op een laptop gaan draaien (die het volgens Can You Run It van System Requirements Lab) zou moeten kunnen draaien. Portable versie op de hd gezet - die op m'n eigen pc prima werkt - maar als ik inlog dan lijkt het alsof de video instellingen niet kloppen: de verschillende 'vakken' met opties en dergelijke zijn niet omlijnt, de user overeenkomst ook niet, en de balk daarvan is grijs zonder dat je een pijltje ofzo ziet. Ik kan wel op 'Accept' klikken, maar als ik dan een Realm moet kiezen wil dat niet omdat ik niks kan aanvinken, geen talen, geen realmopties, niks nakkes nada.

Heb al een repair uitgevoerd, maar dat mocht niet baten. Denk dat ik maar de client opnieuw download ofzo, maar vind het wel erg raar :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo eindelijk sneller internet nu geinstaleerd nu ff code activeren dan spelen@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

-Trouble- schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:20:
Hmm heb nu wat raars. Wilde WoW op een laptop gaan draaien (die het volgens Can You Run It van System Requirements Lab) zou moeten kunnen draaien. Portable versie op de hd gezet - die op m'n eigen pc prima werkt - maar als ik inlog dan lijkt het alsof de video instellingen niet kloppen: de verschillende 'vakken' met opties en dergelijke zijn niet omlijnt, de user overeenkomst ook niet, en de balk daarvan is grijs zonder dat je een pijltje ofzo ziet. Ik kan wel op 'Accept' klikken, maar als ik dan een Realm moet kiezen wil dat niet omdat ik niks kan aanvinken, geen talen, geen realmopties, niks nakkes nada.

Heb al een repair uitgevoerd, maar dat mocht niet baten. Denk dat ik maar de client opnieuw download ofzo, maar vind het wel erg raar :{
Read Only files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ehm... hier wil ik best antwoord opgeven, maar wat bedoel je precies?
Ik kan heel wat dingen ontcijferen, maar dat gaat beter bij volledige zinnen met werkwoord(en), een onderwerp en dat soort dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-Trouble- schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:20:

Gooi je hele user interface meuk eens weg, inclusief addons, WTF en Cache folder. (of rename het voor all i care). Daarna met de default low res bekijken. Werkt het dan, dan zijn het je instellingen.

WoW portable versie bestaat niet, dat is ie standaard al :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

redfoxert schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:12:
[...]

Gooi je hele user interface meuk eens weg, inclusief addons, WTF en Cache folder. (of rename het voor all i care). Daarna met de default low res bekijken. Werkt het dan, dan zijn het je instellingen.

WoW portable versie bestaat niet, dat is ie standaard al :)
Ik kon niet eens de resolutie aanpassen :P Heb de hele map maar weggegooid, en ben nu een nieuwe client aan het downloaden. Die gaf óók al problemen want er kwam een foutmelding (die vaker voorkomt, zo bleek) en toen heb ik de tome2.mpq file weggegooid en nou schijnt in elk geval die download door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-Trouble- schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:23:
[...]

Ik kon niet eens de resolutie aanpassen :P Heb de hele map maar weggegooid, en ben nu een nieuwe client aan het downloaden. Die gaf óók al problemen want er kwam een foutmelding (die vaker voorkomt, zo bleek) en toen heb ik de tome2.mpq file weggegooid en nou schijnt in elk geval die download door te lopen.
Wanneer je de folders weggooit die ik aangaf weg te gooien krijg je de client zoals je die download. De instellingen voor je scherm etc staan namelijk lokaal in die WTF folder opgeslagen. Interface lijkt me duidelijk (alle interface mods weg).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Hmm dat was waarschijnlijk een snellere oplossing geweest he. Nou ja, daar is het nu te laat voor, in dit soort dingen ben ik al snel van het compleet verwijderen en opnieuw installeren.

Ik ga het in elk geval onthouden voor een eventuele volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna lvl 13! iemand goede tip om te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:29:
bijna lvl 13! iemand goede tip om te trainen?
Questen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar? goldshire is al af.. btw ben lvl 13 warlock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott_NL
  • Laatst online: 10-09 12:18
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:56:
waar? goldshire is al af.. btw ben lvl 13 warlock..
Westfall en dan Redridge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Hmm... WoW geherinstalleerd, gepatched, opgestart. En dann ziet het er nog stééds zo uit: http://i37.tinypic.com/xnaqnd.jpg (linkje ivm grootte van de foto)

Nu heb ik wel goed kunnen inloggen, realm werd aangewezen, dus dat werkt allemaal. Maar blijf het raar vinden :/

Whahaha als ik inlog ziet het er zo uit! Ik geef het op, het is een aardige laptop, maar als het niet werkt dan werkt het niet. Ook geen zin om er nog meer tijd in te steken zeg maar.

[ Voor 29% gewijzigd door Trouble op 08-11-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mist alleen je bars en alle omrandingen. Toch vreemd. Lijkt meer op een instelling die niet klopt.

Ik zou toch nog eens proberen je WTF , Interface & cache folder compleet te verwijderen en dan nog eens opstarten , mischien dat daar nog iets in is blijven hangen van een voorgaande instalatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Done, was niet nodig en done. Het helpt allemaal niks. Ik heb ook echt het idee dat het iets in de instellingen is, maar ik zou niet weten wat. Heb alles al op default gezet enzo, maar geen enkel effect whatsoever.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.