Het is triest gesteld met de PuG's op mijn server.
Eerst werd ik gewhispered door een Warlock waar ik al wat samen mee heb gespeeld, voor Azjol'Nerub heroic. De Warrior en DK zaten te bitchen wie er zou tanken. Warrior had betere gear, maar nog niet vaak getanked. DK had 26k hp unbuffed (omg fail tank stack stam plx lol!1 /sarcasm) die wel tankervaring had, dus ik zei als healer dat ik die als tank wilde; hp boeit me niet zoveel, ervaring wel.
Maar de tank was het probleem niet, de DPS echter wel. De Skirmishers in de eerste groepen werden niet genuked, wipe no. 1. Tweede pull, weer niet, Skirmisher op mij, wipe no. 2. Derde pull, nu met marks, Skirmishers wel dood, maar Imp van de Warlock schiet op de baas met ook nog een groep mobs ervoor te gaan, wipe 3. Ik zeg "I can't heal this group, find someone else", en leave.
40 Minuten later whispered de Warlock me met Bossmods addon: "Anub'Arak 63%, 3/5 alive. We almost make it lol"... dude, wtf.
Daarna 3 runs gedaan in ToC5 normal mode, met guildies. Wat een opluchting. Ook al was de healer één van de mindere spelers in de guild, en net gedingde Paladin, ging het toch zo makkelijk als poepen. Tijdens 1 van de runs een Ring gescoord.
Toen zag ik een groep zoekende naar een healer voor VH heroic. Die wilde ik wel doen, misschien had ik geluk met de Staff die er dropt. Een tank met 25k hp unbuffed, paar level 70 items en waarschijnlijk niet def capped, maar de groep zag er gezellig uit. Ze waren allemaal van dezelfde guild, die ik ook ken als een heel relaxte groep mensen. De Fury Warrior die mee was tankte ook een deel, onbedoeld, aangezien die op zo'n 3,5k dps zat. Maar deze run ging heel lekker, en het volgende is een extra benoeming waard: Ik werd bedankt voor het healen van hun groep. Het zou zo normaal kunnen zijn, maar tegenwoordig is het zo zeldzaam dat ik het apart wilde vermelden.
De Staff dropt trouwens en ik was de enige die 'm kon gebruiken; erg veel mazzel!
Na deze run had ik 20 Conquest Emblems en heb ik de Agi Neck gekocht, aangezien ik nog rondliep met een ilevel 143 of iets dergelijks.
Aan het einde van de avond zocht een groep naar een healer voor ToC5 heroic. Een PvP gegearde Feral beer zou "I guess so" tanken. Na het stuk met mounts kregen we de 3 mobs. Allereerst werd de Shaman niet als skull gemarked, ook al zeiden we het in chat. De DPS viel 'm echter wel aan, en de tank bleef de andere 2 mobs tanken. DPS probeerde niet naar de tank te lopen, maar probeerde de mob te kiten door de arena, uit mijn bereik lopende. Eén DPS dood, buiten bereik, tweede ook dood, buiten bereik. Shaman komt nu op mij af, ik ga op de Druid tank staan en roep dat er een mob los is, maar de Shaman mob blijft doodleuk op mij inmeppen en we wipen.
Tuurlijk was dit triest door beide de tank en de DPS. Ook al vind je als DPS dat die mob eerst dood moet, het heeft geen zin als de tank focussed op een andere. Beide zaten hier fout imo, en de één DPS ging al na deze ene wipe weg, gevolgd door de tank. Toen was het al laat en ben ik verbijsterd uitgelogd.
Guildruns ftw, maar dan moeten ze er wel zijn