alt + z ?
Zou wel heel raar zijn maar goed. Anders toch maar is deinstalleren en de versie van de wowsite opnieuw installeren. Of een reperatie uitvoeren (duurt ook wel ff) In je wow map kan je zo'n reperatieicoontje vinden en dan moet je die ff uitvoeren
Heb ik eerder gezien, update je Directx en je drivers.-Trouble- schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:39:
Done, was niet nodig en done. Het helpt allemaal niks. Ik heb ook echt het idee dat het iets in de instellingen is, maar ik zou niet weten wat. Heb alles al op default gezet enzo, maar geen enkel effect whatsoever.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Osxy schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:53:
[...]
Heb ik eerder gezien, update je Directx en je drivers.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Volgens mij krijg je die melding gewoon als ze bezig zijn met maintence. Probeer het nu nog eens? En controleer dit even: \World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf (openen met kladblok)Kees schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:29:
Dan heb je de test client gedownload, en niet het echte spel.
http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/
Staat daar:
code:
? 1
2
3
| set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu |
Anders moet je dat even aanpassen, het kan goed zijn dat je de US versie gedownload hebt. (dan zal het wss ook \World of Warcraft\Data\enUS\realmlist.wtf zijn, maar dat maakt niet uit, de data is hetzelfde geloof ik, je moet alleen de realmlist aanpassen zodat ie verbind met EU).
Anoniem: 314278
wie kan mij helpen! ik wil graag quest helper instaleren op windos vista maar snap er been bal van
download het ingepakte mapje questhelper van de addon siteAnoniem: 314278 schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:47:
wie kan mij helpen! ik wil graag quest helper instaleren op windos vista maar snap er been bal van
ga vervolgens naar je world of warcraft map, dan naar de map interface en dan de map addons en in het mapje addons zet je het mapje questhelper neer..
daarna log je in op je char en als je je char voor je neus ziet selecteer je links onderin addons ( of klik erop) en zet hem dan aan met een vinkje
Voor mensen zoals jij is er de Curse client uitgevonden : http://wow.curse.com/client/Anoniem: 314278 schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:07:
dat ingepaktje mapje is juist het probleem!
Handig installeren van addons etc.
Hey thx man..wizkid_niels schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:32:
[...]
Volgens mij krijg je die melding gewoon als ze bezig zijn met maintence. Probeer het nu nog eens? En controleer dit even: \World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf (openen met kladblok)
Staat daar:code:?
1 2 3 set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu
Anders moet je dat even aanpassen, het kan goed zijn dat je de US versie gedownload hebt. (dan zal het wss ook \World of Warcraft\Data\enUS\realmlist.wtf zijn, maar dat maakt niet uit, de data is hetzelfde geloof ik, je moet alleen de realmlist aanpassen zodat ie verbind met EU).
Het is al in orde. Heb gewoon het hele spel eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Graag gedaan, had paar weken geleden toevallig hetzelfde meegemaakt bij de laptop van het broertje van me vriendin:P
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik moest WoW weer op nieuw installeren , kreeg een aantal fout meldingen maar als ik nu met mijn acount wil inloggen kom ik niet verder dan "handshaking" en na een minut of 5 krijg ik de melding van
"disconect from server" ligt dit aan mijn computer of aan blizzard.
Probeer het eens door je DNS te flushen:mtenbos schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:42:
Ik moest WoW weer op nieuw installeren , kreeg een aantal fout meldingen maar als ik nu met mijn acount wil inloggen kom ik niet verder dan "handshaking" en na een minut of 5 krijg ik de melding van
http://www.tech-faq.com/flush-dns.shtml
Werkte voor mij altijd
goeiemorgen allemaal!
dit weekend een weekendje weg geweest met de vriendin dus niet zo heel veel meegemaakt in wow
gisteren nog eventjes wat dailies gedaan,wat met mn Deathknight bezig geweest(maar 2 lvltjes omhoog) en Nog wat HCtjes geahealed,helaas weer geen spellpwr mace en Healing-plate gedropped dus moet het nog eventjes doen met mn Leather/cloth/mail/plate gear combi haha maar merk het verschil wel,heb spellpower&mana enzo genoeg maar als holy pally mis je de haste rating die je op plate spul hebt wel hoor..
maar ben al aardig bedreven in het heal gebeuren en het geeft me echt een goedgevoel als ik iedereen er weer veilig doorheen heb gehealed
maareh hoe zit dat nu met die emblem of triumph's?gaan die nou straks droppen in ordinaire hc's? of heb ik het verkeerd meegekregen?
dit weekend een weekendje weg geweest met de vriendin dus niet zo heel veel meegemaakt in wow
gisteren nog eventjes wat dailies gedaan,wat met mn Deathknight bezig geweest(maar 2 lvltjes omhoog) en Nog wat HCtjes geahealed,helaas weer geen spellpwr mace en Healing-plate gedropped dus moet het nog eventjes doen met mn Leather/cloth/mail/plate gear combi haha maar merk het verschil wel,heb spellpower&mana enzo genoeg maar als holy pally mis je de haste rating die je op plate spul hebt wel hoor..
maar ben al aardig bedreven in het heal gebeuren en het geeft me echt een goedgevoel als ik iedereen er weer veilig doorheen heb gehealed
maareh hoe zit dat nu met die emblem of triumph's?gaan die nou straks droppen in ordinaire hc's? of heb ik het verkeerd meegekregen?
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Ja, vanaf patch 3.3 droppen die dingen in HC's meen ik.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dit weekend weer een beetje gespeeld.
Vrijdag ging ik LFG voor de daily dungeon (was CoS normal, maar ging LFG voor HC), maar niemand scheen interesse te hebben. Intussen mijn fishing wat opgekrikt. Kwam in het LFG kanaal een vraag voor een tank in ToC heroic voorbij. Ik wilde dit wel eens proberen, dus meldde me aan. Het was al wat later, maar ik had nog wel tijd ervoor.
We hadden een hunter, holy pallie, shaman en mage. We beginnen goed, tanken van de champions ging me goed af. Champs waren net neer, geeft de hunter aan dat ik moet lopen. Dacht even dat ik in poison stond ofzo. Maar nee, hij had haast en had meteen het volgende event gestart zonder dit aan te kondigen of te vragen of we klaar waren. Gevolg alle mobs vallen mij meteen aan met een wipe als gevolg. Als je haast hebt werken zulk soort overhaaste acites bijna altijd averechts.
Tweede baas was Palatress (de moeilijkere van de twee, ik had ze nog nooit op hc omgekregen). Eerste poging liep aardig, maar toch een wipe doordat de pallie healer dood ging. Bij de volgende poging ging de hunter dood, bleek dat alles rood was bij hem en hij geen gold had om te repareren.
Hunter blijft liggen, wij gaan door en killen Palatress. Die hunter had mij bij het begin al ingefluisterd: "Marrowstrike is mine". Nou vind ik dat als ik meevecht en het een upgrade voor me is dat ik evenveel recht heb om op een item te rollen als een ander. Maar goed, het maakte niks uit, Marrowstrike dropte toch niet.
Hierna verliet de hunter de party. (Geen groot verlies, hij had net 1500 DPS gedaan).
Voor the black knight vroeg ik een guildie hunter of die wilde vervangen. Hij wilde wel. Waarna Black Knight een 1 shot was.
Op zondag met guild nog een VoA 10 run gedaan zonder veel problemen. 's Avonds ging ik weer op zoek naar een party voor CoS hc. Zag ik een bekende in LFG staan (Sjaaman aka Radkill) Hem geinvite en nog wat DPS erbij gepugged. Was voor mij de eerste keer dat ik CoS zou tanken. Aan het begin ook aangegeven dat ik wel een timed run wilde proberen, maar er geen onnodige risico's voor ging nemen. Timed run net niet gered, ik had die gast wel nog een paar klappen gegeven. ,aar ik zag hem door het portal verdwijen.
Voor de komende tijd nog 18 conquest emblems scoren voor een nieuwe tanking helm. Verder nog 15 triumps voor een tanking ring.
Vrijdag ging ik LFG voor de daily dungeon (was CoS normal, maar ging LFG voor HC), maar niemand scheen interesse te hebben. Intussen mijn fishing wat opgekrikt. Kwam in het LFG kanaal een vraag voor een tank in ToC heroic voorbij. Ik wilde dit wel eens proberen, dus meldde me aan. Het was al wat later, maar ik had nog wel tijd ervoor.
We hadden een hunter, holy pallie, shaman en mage. We beginnen goed, tanken van de champions ging me goed af. Champs waren net neer, geeft de hunter aan dat ik moet lopen. Dacht even dat ik in poison stond ofzo. Maar nee, hij had haast en had meteen het volgende event gestart zonder dit aan te kondigen of te vragen of we klaar waren. Gevolg alle mobs vallen mij meteen aan met een wipe als gevolg. Als je haast hebt werken zulk soort overhaaste acites bijna altijd averechts.
Tweede baas was Palatress (de moeilijkere van de twee, ik had ze nog nooit op hc omgekregen). Eerste poging liep aardig, maar toch een wipe doordat de pallie healer dood ging. Bij de volgende poging ging de hunter dood, bleek dat alles rood was bij hem en hij geen gold had om te repareren.
Hunter blijft liggen, wij gaan door en killen Palatress. Die hunter had mij bij het begin al ingefluisterd: "Marrowstrike is mine". Nou vind ik dat als ik meevecht en het een upgrade voor me is dat ik evenveel recht heb om op een item te rollen als een ander. Maar goed, het maakte niks uit, Marrowstrike dropte toch niet.
Hierna verliet de hunter de party. (Geen groot verlies, hij had net 1500 DPS gedaan).
Voor the black knight vroeg ik een guildie hunter of die wilde vervangen. Hij wilde wel. Waarna Black Knight een 1 shot was.
Op zondag met guild nog een VoA 10 run gedaan zonder veel problemen. 's Avonds ging ik weer op zoek naar een party voor CoS hc. Zag ik een bekende in LFG staan (Sjaaman aka Radkill) Hem geinvite en nog wat DPS erbij gepugged. Was voor mij de eerste keer dat ik CoS zou tanken. Aan het begin ook aangegeven dat ik wel een timed run wilde proberen, maar er geen onnodige risico's voor ging nemen. Timed run net niet gered, ik had die gast wel nog een paar klappen gegeven. ,aar ik zag hem door het portal verdwijen.
Voor de komende tijd nog 18 conquest emblems scoren voor een nieuwe tanking helm. Verder nog 15 triumps voor een tanking ring.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zo'n figuur zou ik met plezier al een beetje opnaaien door te antwoorden dat dat item 'free for all' is_Peter2_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:40:
Die hunter had mij bij het begin al ingefluisterd: "Marrowstrike is mine". Nou vind ik dat als ik meevecht en het een upgrade voor me is dat ik evenveel recht heb om op een item te rollen als een ander. Maar goed, het maakte niks uit, Marrowstrike dropte toch niet.
Hierna verliet de hunter de party.
Nu herken ik de situatie wel een beetje. Mijn pally is ook prot/ret dual specced, en ik vraag me soms af of het wenselijk is dat ik op twee soorten gear roll in een instance. Als ik tank beperk ik mij meestal tot tank loot en vice versa voor mijn lolret spec.
[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 09-11-2009 09:09 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
had een paar dagen precies hetzelfde : Hunter vs Deathknight net na de faction champions brak de pleuris uit,ze zagen dat de Palatress als 2e boss kwam en toen begonnen ze me toch een partij te bekvechten om die marrowstrike met als gevolg 5 minuten vertraging en die polearm dropte niet eens haha
ben wel blij dat ik paladin healer gerolled heb als offspec(nou ehh begint steeds meer en meer mainspecc te worden) dan heb je tenminste niet echt veel van die gearfights tenzij het natuurlijk een ring,1h wep,trinket etc betreft..was best wel naar aangezien toen ik net begon met healen ik nog niet echt van die leuke gear had en zelfs die leuke druid legs of snowy bramble was een upgrade,ben wel blij dat ik ze toen geneed hebt want draag ze nogsteeds...maar een keer naar de emblem vendor ,ff kijken of ze daar nog een leuke (plate) upgrade voor hebben,wil uiteindelijk naar volledig plate gaan maar dat gaat nog wel ff duren denk ik..
p.s. die BOE craftable chest en bracers etc uit de Sunforged lijn zijn ook heel leuk,alleen jammer dat ze zo verschikkelijk duur zijn nog in de ah aangezien ik de schematics er nog niet van heb
ben wel blij dat ik paladin healer gerolled heb als offspec(nou ehh begint steeds meer en meer mainspecc te worden) dan heb je tenminste niet echt veel van die gearfights tenzij het natuurlijk een ring,1h wep,trinket etc betreft..was best wel naar aangezien toen ik net begon met healen ik nog niet echt van die leuke gear had en zelfs die leuke druid legs of snowy bramble was een upgrade,ben wel blij dat ik ze toen geneed hebt want draag ze nogsteeds...maar een keer naar de emblem vendor ,ff kijken of ze daar nog een leuke (plate) upgrade voor hebben,wil uiteindelijk naar volledig plate gaan maar dat gaat nog wel ff duren denk ik..
p.s. die BOE craftable chest en bracers etc uit de Sunforged lijn zijn ook heel leuk,alleen jammer dat ze zo verschikkelijk duur zijn nog in de ah aangezien ik de schematics er nog niet van heb
ja klinkt idd bekend in de oren ik ben dan Holy/Retlol dual specc maar gebruik holy alleen voor pve en ret alleen voor pvp maar af en toe als je wat ziet droppen begint het idd te jeuken haha gelukkig komt het maar zelden voor dat ik als ret een instance inga maar laatst nog ulduar25 gedaan en toen dropte er toch een leuke ring,met mn Furious/deadly gear toch nog op de 4e plaats gekomen in de Dps lijst was wel lachen,maar hou mn retspec lekker in pvp gear anders gat het met al die drops echt jeuken hahaKapoen schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:08:
[...]
Nu herken ik de situatie wel een beetje. Mijn pally is ook prot/ret dual specced, en ik vraag me soms af of het wenselijk is dat ik op twee soorten gear roll in een instance. Als ik tank beperk ik mij meestal tot tank loot en vice versa voor mijn lolret spec.
Bah. Mensen die al van te voren beginnen de claimen/eisen dat een bepaald item voor hen is als het dropped heb ik niet nodig. Als ik dat hoor dan trap ik het af en zoek ik wel een andere party.
Afgelopen weekend was interessant. Vrijdag avond kreeg ik een random invite voor Ony10. De trash mobs waren al neer, blijkbaar waren ze al een keer gewiped op de boss want de meesten waren al wat wispelturig. De eerste wipe was vrij snel daarna - 1 van de tanks pakte de spawns niet op. Nog wat wisselingen in de wacht later begon de tweede poging. Helaas ben ik zelf vrij snel onderuit gegaan (aan het begin van de 2de fase was ik beneveld door de alcohol niet helemaal op tijd met het ontwijken van de flame-breath) maar het lukte toch. Nog een mooie backpack aan over gehouden.
Daarna het usual werk - een aantal instances, waaronder ToC-hc. Het bleek mijn avond te zijn want na de backpack kreeg ik nu Marrowstrike en dat maakte mijn setje compleet - vorige week de Long-aim rifle (die ik uiteindelijk maar 1 dag heb gebruikt omdat de dag erna de Snub-nose van Ony10 dropte) en nu de pole-arm. DPS is aardig omhoog geschoten.
Nog een armor upgrade gekocht en mijn zuur verdiende PvP honor omgezet in edelstenen en vervolgens een aardige som geld. Al met al een alleraardigst weekend.
Nu nog een keer een groep vinden voor Oculus. Daar liggen 6 achievements op me te wachten
. Maar iedere keer als dat ding de daily is willen de PUG vormers een achievement zien. *rolt met ogen*
Afgelopen weekend was interessant. Vrijdag avond kreeg ik een random invite voor Ony10. De trash mobs waren al neer, blijkbaar waren ze al een keer gewiped op de boss want de meesten waren al wat wispelturig. De eerste wipe was vrij snel daarna - 1 van de tanks pakte de spawns niet op. Nog wat wisselingen in de wacht later begon de tweede poging. Helaas ben ik zelf vrij snel onderuit gegaan (aan het begin van de 2de fase was ik beneveld door de alcohol niet helemaal op tijd met het ontwijken van de flame-breath) maar het lukte toch. Nog een mooie backpack aan over gehouden.
Daarna het usual werk - een aantal instances, waaronder ToC-hc. Het bleek mijn avond te zijn want na de backpack kreeg ik nu Marrowstrike en dat maakte mijn setje compleet - vorige week de Long-aim rifle (die ik uiteindelijk maar 1 dag heb gebruikt omdat de dag erna de Snub-nose van Ony10 dropte) en nu de pole-arm. DPS is aardig omhoog geschoten.
Nog een armor upgrade gekocht en mijn zuur verdiende PvP honor omgezet in edelstenen en vervolgens een aardige som geld. Al met al een alleraardigst weekend.
Nu nog een keer een groep vinden voor Oculus. Daar liggen 6 achievements op me te wachten
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Afgelopen vrijdag Anub-10 heroic plat met 50 tries left! En cloak gewonnen woot!
Nu op 25 man nog es voorbij Twins hc komen.
Is er iemand anders die helemaal schraal wordt van champ dailies? Kan me er niet meer toe zetten en hoef nog maar een klein beetje

Nu op 25 man nog es voorbij Twins hc komen.
Is er iemand anders die helemaal schraal wordt van champ dailies? Kan me er niet meer toe zetten en hoef nog maar een klein beetje
Bnet pindle#2913
Ik spaar de emblems voor heriloom items. Op die manier is het het gemakklijkst om je alts te twinken.
Na de dailies van vandaag kan ik een trinket kopen. Ik denk dat ik voor de spellpower / mana on kill ga.
Na de dailies van vandaag kan ik een trinket kopen. Ik denk dat ik voor de spellpower / mana on kill ga.
[ Voor 34% gewijzigd door _Peter2_ op 09-11-2009 09:33 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik moet zeggen dat AV levelen toch wel super is. Ben op level 51 AV ingedoken. Tijdens het wachten rustig questen. Ben binnen 1 week naar level 62 gegaan
Allen het is niet zo goed voor mijn gold stack.
Het is wel jammer dat je op level x1 tot en met level x5 niets bent in AV. Heletijd 1-shot, Maar gewoon proberen mee te gaan met de rest en je best doen. Het is wel leuk om de chat af en toe te lezen. Wat kunnen mensen grof zijn in de chat als we aan het verliezen zijn. Sommige vergeten dat het maar een spelletje is.
Het is wel jammer dat je op level x1 tot en met level x5 niets bent in AV. Heletijd 1-shot, Maar gewoon proberen mee te gaan met de rest en je best doen. Het is wel leuk om de chat af en toe te lezen. Wat kunnen mensen grof zijn in de chat als we aan het verliezen zijn. Sommige vergeten dat het maar een spelletje is.
oow gratz man..idd een leuke polearm die Marrowstrike,maar toc hc dropt ook leuke spulletjes,heb voor mn retspec Marrowstrike en heb op mn Holy spec nog die Gnommeran Bonechopper maar die hoop ik binnenkort ook te vervangen door die 1h spellpwr Mace die daar dropt..
ben helaas nog niet bij ony geweest dat durfde ik nog niet aan haha maarja volgens Beimba moet ik wel mn upgrades halen uit de 10 man instances,dus mischien maar eens langzamerhand gaan beginnen met naxx ofzoiets maar ben benieuwd hoe de meer ervaren Holy pallies hier over denken?ik kan alle heroics met gemak healen,wanneer is het nou een goed moment om de lat watt hoger te leggen?kan ik al verder of adviseren jullie mij om eerst die haste rating wat op te schroeven?
hoop wel dat de ony fight een beetje hetzelfde is gebleven al de lvl 60 versie hiervan,heb ik vroeger echt van genoten net als naxx en strat,waren toch mijn favorieten
ben helaas nog niet bij ony geweest dat durfde ik nog niet aan haha maarja volgens Beimba moet ik wel mn upgrades halen uit de 10 man instances,dus mischien maar eens langzamerhand gaan beginnen met naxx ofzoiets maar ben benieuwd hoe de meer ervaren Holy pallies hier over denken?ik kan alle heroics met gemak healen,wanneer is het nou een goed moment om de lat watt hoger te leggen?kan ik al verder of adviseren jullie mij om eerst die haste rating wat op te schroeven?
hoop wel dat de ony fight een beetje hetzelfde is gebleven al de lvl 60 versie hiervan,heb ik vroeger echt van genoten net als naxx en strat,waren toch mijn favorieten
Marrowstrike heb ik ook op mijn pally, twee keer zelfs. Terwijl mijn hunter dat ding nog nooit heeft zien droppen. Zelfde voor de melee dps trinket uit ToC normal, mijn pally heeft 'm en mijn rogue... you know the drill. Langs de andere kant heb ik uit ToC hc nog geen enkel stuk tank gear gehaald of nog maar zien droppen (buiten de ring met socket). Random loot is random zullen we dan maar denken heVivaladen schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:35:
oow gratz man..idd een leuke polearm die Marrowstrike,maar toc hc dropt ook leuke spulletjes,heb voor mn retspec Marrowstrike en heb op mn Holy spec nog die Gnommeran Bonechopper maar die hoop ik binnenkort ook te vervangen door die 1h spellpwr Mace die daar dropt..
Is die axe niet beter voor ret's? Axe of Ruin ofzo, mep ik alweer tijdje mee rond (Str ipv ap/agi).
Ik had van het weekend weer 1000g, dus 1 van mijn alts zou dual spec gaan krijgen. Shaman, druid, of toch warlock, achteraf toch druid gekozen en geen enkel moment spijt
Begonnen met hellfire/ramp healen, al was de definitie 'tank' ver te zoeken gingen we er gemakkelijk doorheen. Flink doorgequest en 66 aangetikt.
AV maar ingedoken, eerst als feral maar dan maar je echt geen schijn van kans, dus maar als boompje rond gaan rennen. Meegegaan met 3 andere om torens te verdedigen, en ze gewoon alle 3 in leven gehouden
Verdediging ging steeds beter, uiteindelijk een punten gevecht bij de brug bij de allies, ik samen met andere boom en priest hele groep maar in leven proberen te houden. Met succes, nr3 van healen en lvl67 aangetikt.
Druid heal bevalt me wel aardig, mis alleen een 'oh fok' instant heal (swiftmend moet je hot voor hebben draaien), zoals die penance of holyshock. Ach ja, windgrow vind ik ook wel grappig. Nog 1 lvl en we gaan richting northrend, even wat doorlvlen en hopelijk deze week nog instances van northrend te gaan healen.
Paladin heeft z'n triumph shoulders, conquest chest zat er nog niet in wegens gebrek aan HC parties. BoS buffed zit ik nu op 36.4k HP en 546 defense, mijn avoidance blijft ook maar stijgen
Helaas nog steeds ToC HC geen 1h drop, dit wordt week nr 3 dat ik hem braaf elke dag doe.
Ik had van het weekend weer 1000g, dus 1 van mijn alts zou dual spec gaan krijgen. Shaman, druid, of toch warlock, achteraf toch druid gekozen en geen enkel moment spijt
AV maar ingedoken, eerst als feral maar dan maar je echt geen schijn van kans, dus maar als boompje rond gaan rennen. Meegegaan met 3 andere om torens te verdedigen, en ze gewoon alle 3 in leven gehouden
Druid heal bevalt me wel aardig, mis alleen een 'oh fok' instant heal (swiftmend moet je hot voor hebben draaien), zoals die penance of holyshock. Ach ja, windgrow vind ik ook wel grappig. Nog 1 lvl en we gaan richting northrend, even wat doorlvlen en hopelijk deze week nog instances van northrend te gaan healen.
Paladin heeft z'n triumph shoulders, conquest chest zat er nog niet in wegens gebrek aan HC parties. BoS buffed zit ik nu op 36.4k HP en 546 defense, mijn avoidance blijft ook maar stijgen
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2009 09:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan ook maar een kort en waarschijnlijk voor de meesten totaal oninteressant dagboekje.
Gisteren voor de tweede keer Naxx ingeweest. Ben niet zo'n raider (heb Ulduar nog nooit vanbinnen gezien).
PuG vroeg om 2 healers dus ik join met mijn Resto Shammie. Later joinde nog een druid dus we konden beginnen.
Aangezien ik nog nooit in een raid gehealed heb vroeg ik beleefd naar de main- en offtank en wie de tank- en offtankhealer.
(wist ik veel dat er geen offtankhealer bestaat op de eerste bosses).
Volgens mij deden we eerst spiderwing (hence : all the spiders).
Eerste beste boss ging het dus al mis want ik focuste me op de offtank EN raid.
Uiteindelijk een wipe omdat ik de aandacht voor de rest vd raid verloor.
Een scheldkannonade rijker (heb een dikke huid
) wist ik wat ik moest doen.
"Don't mind the tanks, just heal the friggin' rest.
Uiteindelijk hele spiderwing clear zonder noemenswaardige problemen.
Toen naar Construct (geloof ik dat ze zeiden). Ik was daar al een keer eerder geweest dus toen PW geslacht was begon de lol bij die instakill slimes.
Heb er uiteindelijk 4 van de tien moeten rezzen. "latency problems". (right).
Toen waren we bij Grobbulus (toch?!). Das die gast die om de beurt iemand target met een skull en die persoon poison laat droppen.
Ging (net als mijn eerste keer in Naxx) hopeloos mis. Mensen die geen idee hadden wat ze moesten doen en binnen no-time lag de hele kamer vol met dat spul.
Na de eerste try zijn er twee geleaved waarvan 1 tank. Als een tank leaved is het over het algemeen altijd einde verhaal (wie wil er nou een gesavede Naxx tanken?!) dus uiteindelijk ben ik ook maar geleaved.
Saved maar boeiuh, zo vaak kom ik er niet.
Totaal oninteressante loot ook gedropped. Heb het idee dat je beter ToC en ToC HC kunt gaan farmen dan Naxx in te duiken, want voor de effort die het uiteindelijk gekost heeft vond ik de loot maar zeer matig, of ligt dat aan mij?
Ga me toch maar gewoon weer bezig houden met het PuGgen van HCs en zo langzaam met badges mijn gear blijven verbeteren.
Tot zo ver mijn dagboekvuurdoop
Gisteren voor de tweede keer Naxx ingeweest. Ben niet zo'n raider (heb Ulduar nog nooit vanbinnen gezien).
PuG vroeg om 2 healers dus ik join met mijn Resto Shammie. Later joinde nog een druid dus we konden beginnen.
Aangezien ik nog nooit in een raid gehealed heb vroeg ik beleefd naar de main- en offtank en wie de tank- en offtankhealer.
(wist ik veel dat er geen offtankhealer bestaat op de eerste bosses).
Volgens mij deden we eerst spiderwing (hence : all the spiders).
Eerste beste boss ging het dus al mis want ik focuste me op de offtank EN raid.
Uiteindelijk een wipe omdat ik de aandacht voor de rest vd raid verloor.
Een scheldkannonade rijker (heb een dikke huid
"Don't mind the tanks, just heal the friggin' rest.
Uiteindelijk hele spiderwing clear zonder noemenswaardige problemen.
Toen naar Construct (geloof ik dat ze zeiden). Ik was daar al een keer eerder geweest dus toen PW geslacht was begon de lol bij die instakill slimes.
Heb er uiteindelijk 4 van de tien moeten rezzen. "latency problems". (right).
Toen waren we bij Grobbulus (toch?!). Das die gast die om de beurt iemand target met een skull en die persoon poison laat droppen.
Ging (net als mijn eerste keer in Naxx) hopeloos mis. Mensen die geen idee hadden wat ze moesten doen en binnen no-time lag de hele kamer vol met dat spul.
Na de eerste try zijn er twee geleaved waarvan 1 tank. Als een tank leaved is het over het algemeen altijd einde verhaal (wie wil er nou een gesavede Naxx tanken?!) dus uiteindelijk ben ik ook maar geleaved.
Saved maar boeiuh, zo vaak kom ik er niet.
Totaal oninteressante loot ook gedropped. Heb het idee dat je beter ToC en ToC HC kunt gaan farmen dan Naxx in te duiken, want voor de effort die het uiteindelijk gekost heeft vond ik de loot maar zeer matig, of ligt dat aan mij?
Ga me toch maar gewoon weer bezig houden met het PuGgen van HCs en zo langzaam met badges mijn gear blijven verbeteren.
Tot zo ver mijn dagboekvuurdoop
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
ook dat klinkt bekend in de oortjes hahaKapoen schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:41:
[...]
Marrowstrike heb ik ook op mijn pally, twee keer zelfs. Terwijl mijn hunter dat ding nog nooit heeft zien droppen. Zelfde voor de melee dps trinket uit ToC normal, mijn pally heeft 'm en mijn rogue... you know the drill. Langs de andere kant heb ik uit ToC hc nog geen enkel stuk tank gear gehaald of nog maar zien droppen (buiten de ring met socket). Random loot is random zullen we dan maar denken he
enige holy gear die ik daaruit getrokken heb tot nu toe zijn leather/cloth/mail had eerst een plate helm uit toc normal maar die is vervangen door een cloth helm
wel van mn zuurverdiende centjes een lifeforged breastplate en die armwrists of de construct gekocht..heb ik in iedergeval ook wat plate haha alleen jammer dat er geen leuk schildje dropped in toc hc,loop nog met die emblem of heroism shield rond..waar ik nog een poosje voor bezig was om al die emblems of conquest om te ruilen naar valor en van valor naar heroism..wist ik toen veel dat je met de shift knop stacks om kon ruilen haha

Goede morgen!
Totc5 is blijkbaar toch best lastig. Toen ik gister op mijn rogue een party zocht hadden wat guildie altjes er ook wel oren naar. Een paar minuten later hadden we 5 alts, en konden we beginnen. We hadden een DK tank die niet optimaal gegeared is, met daarachter een speler zonder al te veel inzet en skills die te lui is om forums te lezen (ben blij dat zijn main dps is en geen tank of healer). De healer was een matig gegearde priest. De dps was redelijk…
Anyway, het was een DRAMA!!! Elke keer weer ging de tank neer. Uiteindelijk hadden we het na 12 tries gehad. Ik logde mijn alt tankadin, een guildie moest offline. Een andere speler logde een iets beter gegearde healer. Een makkelijke one shot met zijn 4en, in plaats van een onnoemelijk aantal wipes met 5 alts. Gear does count!
Een vraagje voor de rogues: Ik krijg wat orbs (uit ulduar) van de guildbank voor de belt. Volgens mij is dit nog steeds een item dat niet snel vervangen wordt… Klopt dit? Dan gaan er namelijk 3 epic gems in!
Totc5 is blijkbaar toch best lastig. Toen ik gister op mijn rogue een party zocht hadden wat guildie altjes er ook wel oren naar. Een paar minuten later hadden we 5 alts, en konden we beginnen. We hadden een DK tank die niet optimaal gegeared is, met daarachter een speler zonder al te veel inzet en skills die te lui is om forums te lezen (ben blij dat zijn main dps is en geen tank of healer). De healer was een matig gegearde priest. De dps was redelijk…
Anyway, het was een DRAMA!!! Elke keer weer ging de tank neer. Uiteindelijk hadden we het na 12 tries gehad. Ik logde mijn alt tankadin, een guildie moest offline. Een andere speler logde een iets beter gegearde healer. Een makkelijke one shot met zijn 4en, in plaats van een onnoemelijk aantal wipes met 5 alts. Gear does count!
Een vraagje voor de rogues: Ik krijg wat orbs (uit ulduar) van de guildbank voor de belt. Volgens mij is dit nog steeds een item dat niet snel vervangen wordt… Klopt dit? Dan gaan er namelijk 3 epic gems in!
sorry foutje..heb idd edge of Ruin in plek van Marrowstrike en ja die is idd een heel stuk beter dan marrowstrike..had ze in mn hoofd per ongeluk een beetje om gewisseld,maar cosmetisch gezien is marrowstrike weer mooier (staat heel trendy bij mn strormwind tabardSinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:44:
Is die axe niet beter voor ret's? Axe of Ruin ofzo, mep ik alweer tijdje mee rond (Str ipv ap/agi).
vind alleen een axe een beetje niet echt een pally wapen maarja een mooie 2hand mace is hard to get these days vooral omdat ik voornamelijk pve doe met mn holy spec en ik het on-etisch vind om voor mn offspec te rollen
Waarschijnlijk wel ja, ik heb Marrowstrike gekregen omdat niemand anders 'm wouSinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:44:
Met m'n warrior heb ik ook vaak soortgelijke problemen met gear gehad in ToC hc. Tja, er zijn gewoon te veel plate classes en daarbij zijn pala en DK nog eens zwaar overpowered waardoor er veel te veel van dit soort mannetjes rondlopen. Daarnaast is warrior (vooral arms imho) ook niet slecht en heeft toch een bepaalde charme waardoor ook deze class veel rondhuppelt in de wereld van warcraft.Vivaladen schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:11:
had een paar dagen precies hetzelfde : Hunter vs Deathknight net na de faction champions brak de pleuris uit,ze zagen dat de Palatress als 2e boss kwam en toen begonnen ze me toch een partij te bekvechten om die marrowstrike met als gevolg 5 minuten vertraging en die polearm dropte niet eens haha
En als je je dan opoffert als tank, dan wordt het helemaal leuk als je wil rollen op DPS gear. Vaak ging ik dan als DPS in LFG, terwijl ik ook kan tanken.
Toch twijfel ik of ik ook een pala/DK moet starten, 't is toch wel erg mooi die damage
P.S. wat is tegenwoordig het beste wapen voor een arms warrior? Marrowstrike of Edge of Ruin? 'k Heb ze allebei, maar gebruik nu Marrowstrike.
Geldt voor warriors ook niet dat je veel meer profiteert van strength dan van agi net als dk's en pala's?Slogra schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:07:
P.S. wat is tegenwoordig het beste wapen voor een arms warrior? Marrowstrike of Edge of Ruin? 'k Heb ze allebei, maar gebruik nu Marrowstrike.
Ik vind het juist wel weer grappig om te lezen. De hel inderdaad van de slimes na PW, het droppen van de poison midden in de raid, het eeuwige gedonder van het dansen bij Heigan en het switchen van polarities bij what his name.RaDKiLL schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:47:
Dan ook maar een kort en waarschijnlijk voor de meesten totaal oninteressant dagboekje.
Toch mijn dk zo snel mogelijk op 80 krijgen en me weer eens onderdompelen in Naxx.
[ Voor 19% gewijzigd door Mik! op 09-11-2009 10:11 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Glory of the Ulduar raider (10) en Observed (10) binnen 
Erg leuk om die hardmode gevechten een keer mee te maken met toch als toppunt Firefigher
super encounter ! jammer dat er niet meer van die encounters zijn.
Ook Yogg+1 is leuk, maar best pittig ivm geen sanity wells
Algalon is niet zo speciaal alleen als je die kamer inloopt en de fight start: wat een grafisch spektakel zeg ! Erg mooi gemaakt
Gisteren ook weer 25m Yogg tries gedaan, en we komen nu voortaan in P3, alleen doordat er nog teveel tentacles up zijn wipen we daarop
Vandaag een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen !
Erg leuk om die hardmode gevechten een keer mee te maken met toch als toppunt Firefigher
Algalon is niet zo speciaal alleen als je die kamer inloopt en de fight start: wat een grafisch spektakel zeg ! Erg mooi gemaakt
Gisteren ook weer 25m Yogg tries gedaan, en we komen nu voortaan in P3, alleen doordat er nog teveel tentacles up zijn wipen we daarop
Vandaag een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen !
[ Voor 12% gewijzigd door Wootlock op 09-11-2009 10:12 ]
"Don't let your dreams be memes"
Gz!Wootlock schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:11:
Erg leuk om die hardmode gevechten een keer mee te maken met toch als toppunt Firefighersuper encounter ! jammer dat er niet meer van die encounters zijn.
Wij hebben in de guild ontzettende pech met trinket drops.
Al maanden is er geen healing trinket van jaraxxus gedropt, zowel op normal als heroic, en we hebben sinds de instance uitkwam pas 1 keer de offhand van twin valyr gezien. Uiteraard droppen die dingen wel als je een keer een semi-pug joined op een alt.
Anyway, om de kans op die dingen wat te vergroten doen we totc25 normal tegenwoordig maar met 2 groepen. Waarbij eerst de ene helf op z'n main komt en de rest wordt aangevuld met alts en casuals, en vervolgens de andere helf op z'n main komt en we het nog een keer doen
Tuurlijk dropte die trinket weer niet, in geen van beide groepen, maar het is wel een leuke manier om m'n alt rogue ook wat te gearen. Leuke dagger, shoulders en een Trophy geloot
Daarna in een volledige alt-groep totc10 HC gedaan en A Tribute to Insanity gehaald
en nog een Trophy mogen looten. Nu heb ik al m'n trophy's voor 4/5 T9 setbonus, maar mis nog 50 emblems of Triumph dus ik hou nog even m'n tier 8 set aan omdat die setbonus gewoon te goed is om te breken.....
Op m'n main heb ik sinds deze week de beste priest gear van de server
en na de Ulduar money run van gisteren 25 Fragments of Val'anyr, dus over 2 weken de legendary tenzij het echt tegenzit
Alleen dus nog geen goeie offhand voor erbij 
De Icecrown voorbereidingen liggen op schema zullen we maar zeggen
Al maanden is er geen healing trinket van jaraxxus gedropt, zowel op normal als heroic, en we hebben sinds de instance uitkwam pas 1 keer de offhand van twin valyr gezien. Uiteraard droppen die dingen wel als je een keer een semi-pug joined op een alt.
Anyway, om de kans op die dingen wat te vergroten doen we totc25 normal tegenwoordig maar met 2 groepen. Waarbij eerst de ene helf op z'n main komt en de rest wordt aangevuld met alts en casuals, en vervolgens de andere helf op z'n main komt en we het nog een keer doen
Tuurlijk dropte die trinket weer niet, in geen van beide groepen, maar het is wel een leuke manier om m'n alt rogue ook wat te gearen. Leuke dagger, shoulders en een Trophy geloot
Op m'n main heb ik sinds deze week de beste priest gear van de server

De Icecrown voorbereidingen liggen op schema zullen we maar zeggen
He who knows only his own side of the case knows little of that.
persoonlijk denk ik Edge of ruin die stats zijn gewoon net iets lekkerder die agility is natuurlijk wel leuk maar geef mij maar een zut strength danSlogra schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:07:
[...]
maarja snap idd je probleem maar dit zou je weg kunnen cijferen door zelf een party te beginnen daar heb je als tank weer een klein voordeel mee omdat je dan alleen wat moeite hoeft te doen voor een healer en je zou het van te voren kunnen bespreken dat mocht het gewenste item droppen of het dan ok is dat jij er ook op rolt voor je offspec..zo ben ik in holy gerolled haha wou heel graad die Edge of ruin voor mn mainspec maar was gewoon moeilijk om een groep te krijgen als melee dps omdat er op mijn server een enorm overschot aan is,dus ik holy gerolled en steeds gevraagd of het ok was om op die edge te rollen..ook voornamelijk melee dps geinvited die hem al hadden..nu heb ik hem en ben ik een beetje verslaafd aan holy geraakt haha
Warrior is ook Edge, Marrowstrike is veelal druid(kunnen die polearm?) maar eigelijk hunter ding. AP/agi weegt niet op tegen de str van Edge. (staan bergen discussies op wow forums over de 2 wapens).
Ik had die marrowstrike via greed gewonnen, had pas 120 polearm skill. Via wowhead blijkt in outlands ergens een vendor te zijn (friendy reputation nodig) die een 1.7 speed polearm heeft. Halfuurtje rondmeppen in icecrown, 398
Al speel ik amper retri meer, enkel waar nodig wissel ik om, maar hoofdzakelijk tanken.
Met druid beertje 2x getankt, nu met lacerate lijk ik stuk beter rage op te bouwen, al is het agro behouden op multi-mobs nog flink aanpoten. Pala heeft handje vol skills ervoor (righteous defense is mijn favo), beertje heeft er zover ik weet geen een (buiten de normale taunt zut).
De boss die mij voor 99% van de keren weerhoud om KT uberhaubt te zien in naxx25, voor de gun. Zeker met zo'n tart die dan ook nog zo'n failmod crapzooi gebruik, bagger irritant.
Ik had die marrowstrike via greed gewonnen, had pas 120 polearm skill. Via wowhead blijkt in outlands ergens een vendor te zijn (friendy reputation nodig) die een 1.7 speed polearm heeft. Halfuurtje rondmeppen in icecrown, 398
Met druid beertje 2x getankt, nu met lacerate lijk ik stuk beter rage op te bouwen, al is het agro behouden op multi-mobs nog flink aanpoten. Pala heeft handje vol skills ervoor (righteous defense is mijn favo), beertje heeft er zover ik weet geen een (buiten de normale taunt zut).
ThaddiusMik! schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:09:
Ik vind het juist wel weer grappig om te lezen. De hel inderdaad van de slimes na PW, het droppen van de poison midden in de raid, het eeuwige gedonder van het dansen bij Heigan en het switchen van polarities bij what his name.
Toch mijn dk zo snel mogelijk op 80 krijgen en me weer eens onderdompelen in Naxx.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 236827
Moggûh!
Afwisselend WoW en Aion gespeeld dit weekend. De eerste als ik alleen speel, de ander met een maat.
Maar dit is het WoW topic...
M'n Druid is nog steeds in het mwah-mwah gedeelte. Matig gegeared voor beide specs (Tank en Resto), dus lastig om groepen binnen te komen voor heroics. Wel heb ik al een aantal keren ToC5 normal gedaan voor gear, maar behalve de tanking Trinket heb ik geen geluk gehad met Feral gear. Wel een paar offspec items weten binnen te slepen, dus m'n Resto spec (heb niet echt main- of offspec, gewoon met welke ik join is op dat moment mainspec) loopt zelfs een beetje voor. In Bear vorm heb ik nog 'maar' 26k hp unbuffed, 30% dodge en 25k armor. Voor vele PuGs is dit niet genoeg, aangezien ze gewend zijn om facerollend door heroics te lopen en de healer is gewend om met 2 vingers in de neus, kijkend naar de laatste Southpark aflevering en luisterend naar Britney Spears de tank te healen.
ToC5 normal is heel goed te doen, en ik hoop dat ik ooit nog de Leather pieces die er droppen, kan verkrijgen. Voor Naxx10 heb ik niet echt de tijd, aangezien dat vaak gauw 2-3uur duurt, of als je pech hebt nog (veel) meer.
Op m'n Mage nog 2x de daily gedaan, zodat die met Triumph badges nog upgrades kan bemachtigen voor Icecrown. Offspec weer veranderd naar Arcane en die geeft mij nu ook redelijk goede DPS, vooral de burst is leuk
Afwisselend WoW en Aion gespeeld dit weekend. De eerste als ik alleen speel, de ander met een maat.
Maar dit is het WoW topic...
M'n Druid is nog steeds in het mwah-mwah gedeelte. Matig gegeared voor beide specs (Tank en Resto), dus lastig om groepen binnen te komen voor heroics. Wel heb ik al een aantal keren ToC5 normal gedaan voor gear, maar behalve de tanking Trinket heb ik geen geluk gehad met Feral gear. Wel een paar offspec items weten binnen te slepen, dus m'n Resto spec (heb niet echt main- of offspec, gewoon met welke ik join is op dat moment mainspec) loopt zelfs een beetje voor. In Bear vorm heb ik nog 'maar' 26k hp unbuffed, 30% dodge en 25k armor. Voor vele PuGs is dit niet genoeg, aangezien ze gewend zijn om facerollend door heroics te lopen en de healer is gewend om met 2 vingers in de neus, kijkend naar de laatste Southpark aflevering en luisterend naar Britney Spears de tank te healen.
ToC5 normal is heel goed te doen, en ik hoop dat ik ooit nog de Leather pieces die er droppen, kan verkrijgen. Voor Naxx10 heb ik niet echt de tijd, aangezien dat vaak gauw 2-3uur duurt, of als je pech hebt nog (veel) meer.
Op m'n Mage nog 2x de daily gedaan, zodat die met Triumph badges nog upgrades kan bemachtigen voor Icecrown. Offspec weer veranderd naar Arcane en die geeft mij nu ook redelijk goede DPS, vooral de burst is leuk
Gisteren 70 dinged op m'n paladin. De sprong in exp voor de volgende level was even schrikken, zo ga je van een kleine 600k naar 1.5m tnl. Intussen ben ik bijna 71 en ben net klaar met Howling Fjords, ik denk dat ik eerst maar even Borea Tundra ga doen voor ik dieper Northrend in ga duiken, ik had een quest ingeleverd in een camp in Dragonblight maar kreeg daar geen verdere quest (ik dacht dat het een referral quest was). Verder eindelijk voorbij de thorium fase in blacksmithing en meteen doorgestoten van 290 naar 378 aangezien ik de fel iron en adamantite al klaar had liggen. Ik heb tot nu toe nog steeds niet de tijd genomen om in een PuG een instance in te duiken. Alleen op level 20 eens geprobeerd wat disastreus was (Razorfen Kraul, met 3 man pala20/priest23/rogue26, we kwamen niet verder dan 4-5 mobs voor een wipe) en rond level 45 een invite geaccepteerd die verder niet van de grond kwam. Nu bedank ik liever voor de invites en doe wel solo questen.
Vervelend dat gezeik inderdaad om een Marrowstrike of Edge of Ruin. Vooral als Death Knights er op rollen moet je ze vaak heel goed uitleggen waaorm die druid het hoort te krijgen. Zulk gezeik heb je ook met de healing mace en de caster dps dagger. Ik heb elke keer van te voren gevraagd of iemand de healing mace wilde. Ik heb er bijna 4 weken over gedaan om hem op mijn pala te zien droppen en krijgen. Edge of Ruin kon ik gek genoeg in mijn eerste run gelijk meenemen als tank 
Op mijn shaman had ik de healing mace uit ToC10 geloot, wel erg vet. Maar ik ben mijn paladin nu steeds meer mijn main aan het maken (heb zelfs fishing en cooking geleveld
) en wil me daar meer op richten, en op mijn shaman minder spelen. Maar ik kan niet kiezen tussen holy pve of protection pve. Allebei tegelijk is vervelend omdat je in raids dan maar voor 1 spec kan looten, en als pvp spec wil ik ook wel retribution houden, ook voor de dailies.
Aan de ene kant is tank super gaaf, telkens voorop met pullen en je bepaald het tempo, en de health points zijn ook gaaf
En vaak is een tank de last spot in een groep en kan je gelijk beginnen. Maar aan de andere kant lijkt het mij ook leuk om eens holy te proberen, tanken heb ik nu wel vaak gedaan, en als ik mijn resto shaman minder ga gebruiken, is een holy paladin ook wel tof. En dan kan ik daar ook nog een pvp spec mee maken
Moeilijk, moeilijk
Op mijn shaman had ik de healing mace uit ToC10 geloot, wel erg vet. Maar ik ben mijn paladin nu steeds meer mijn main aan het maken (heb zelfs fishing en cooking geleveld
Aan de ene kant is tank super gaaf, telkens voorop met pullen en je bepaald het tempo, en de health points zijn ook gaaf
Valt wel mee hoor, ligt ook heel erg aan de persoon erachter. Zeker bij tanks. Een matig gegearde tank met netjes een defcap en hitcap moet al een heel end komen. Bij healers is dat lastiger omdat je heals nu eenmaal minder effect hebben.hulkie schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:51:
Maandje geleden nog ToC normal gedaan met een tank zonder defcap en dat ging prima. Moet je wel een goeie healer hebben, maar dan nog. Ja de tank zal soms neervallen en het gaat allemaal trager, maar goed.
When all else fails, resurrect and start over
jammer dat de crusader orb markt zo ingestort is maar goed.
eerst verkocht ik ze voor ongeveer 15-1600 goud nu nog maar voor 850G. wel zijn er van die grappige mensen die mij dan undercutten met een orb voor 500G. nou opkopen en dan weer voor 850 er op zetten en maar wachten.
op zich gaat het vrij hard met die orbs.
ook die plate bracers van Heroism emblems verkopen goed, elke keer voor een 1000g. leuke zakcent erbij en nu al helemaal sinds al die emblems voor mij iig min of meer waardeloos zijn geworden.
eerst verkocht ik ze voor ongeveer 15-1600 goud nu nog maar voor 850G. wel zijn er van die grappige mensen die mij dan undercutten met een orb voor 500G. nou opkopen en dan weer voor 850 er op zetten en maar wachten.
ook die plate bracers van Heroism emblems verkopen goed, elke keer voor een 1000g. leuke zakcent erbij en nu al helemaal sinds al die emblems voor mij iig min of meer waardeloos zijn geworden.
This is the Way.
Defcap merk je vaak niets van, of je nu 1% of 0,1% critable ben. Overleven in ToC HC ligt veel aan je avoidance, maar veel is ook puur casting zut. Mage, rogue, die shaman en die dame boss doen allemaal elemental damage, waar je vaak gewoon niets tegen kan doen (holy fire?).-BB- schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
Valt wel mee hoor, ligt ook heel erg aan de persoon erachter. Zeker bij tanks. Een matig gegearde tank met netjes een defcap en hitcap moet al een heel end komen. Bij healers is dat lastiger omdat je heals nu eenmaal minder effect hebben.
Maandje geleden nog ToC normal gedaan met een tank zonder defcap en dat ging prima. Moet je wel een goeie healer hebben, maar dan nog. Ja de tank zal soms neervallen en het gaat allemaal trager, maar goed.
Holy fire is te dispellen als ik het me goed herinner, dus als tankadin kan je dit zelfSinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:48:
[...]
Defcap merk je vaak niets van, of je nu 1% of 0,1% critable ben. Overleven in ToC HC ligt veel aan je avoidance, maar veel is ook puur casting zut. Mage, rogue, die shaman en die dame boss doen allemaal elemental damage, waar je vaak gewoon niets tegen kan doen (holy fire?).
Jup, die kunnen inderdaad polearm (op mijn feral een tijd gelopen met black ice).SinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
Warrior is ook Edge, Marrowstrike is veelal druid(kunnen die polearm?)
Je gaat een lvl 25-27 man instance doen, met 3en, allemaal te laag op de rogue na, en hebt geen fatsoenlijke tank waarschijnlijk... en dan vind je het gek dat het compleet faalt? Ga eens met 5en iets van je eigen lvl doen iets meer slagingskans en wat minder frustratiedeTwisj schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:21:
Gisteren 70 dinged op m'n paladin. De sprong in exp voor de volgende level was even schrikken, zo ga je van een kleine 600k naar 1.5m tnl. Intussen ben ik bijna 71 en ben net klaar met Howling Fjords, ik denk dat ik eerst maar even Borea Tundra ga doen voor ik dieper Northrend in ga duiken, ik had een quest ingeleverd in een camp in Dragonblight maar kreeg daar geen verdere quest (ik dacht dat het een referral quest was). Verder eindelijk voorbij de thorium fase in blacksmithing en meteen doorgestoten van 290 naar 378 aangezien ik de fel iron en adamantite al klaar had liggen. Ik heb tot nu toe nog steeds niet de tijd genomen om in een PuG een instance in te duiken. Alleen op level 20 eens geprobeerd wat disastreus was (Razorfen Kraul, met 3 man pala20/priest23/rogue26, we kwamen niet verder dan 4-5 mobs voor een wipe) en rond level 45 een invite geaccepteerd die verder niet van de grond kwam. Nu bedank ik liever voor de invites en doe wel solo questen.
Ben ik ff blij dat ze d'r altijd voor 500ish op staan, en lijkt me sterk dat je d'r 20+ op gaat kopenNoTimeRemains schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 09-11-2009 10:53 ]
Bnet pindle#2913
Mensen hebben triumph gear binnen en gaan orbs verkopen, stort niets in maar gewoon stukje natuurlijke marktwerking (aanbod wordt groter). Niet veel anders als de runed orb en frozen orb, aanbod wordt groter dan vraag.NoTimeRemains schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
Zelfs titansteel daalt al weken, meer mensen hebben mining maxed en gaan titansteel maken.
Je hebt geluk met je realm. Crusader Orbs staan hier voor 300g op de AH en voor nog minder worden ze in /trade verkocht. Bracers heb ik een paar weken terug gekocht voor 350gNoTimeRemains schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
Op Trollbane gaan crusader orbs voor 500g of wat minder. 850 verkoop je ze echt niet voor. Ik probeer tegenwoordig geld te verdienen door ARgent tournament pets op AH te zetten. Brengen ook 600G per stuk opNoTimeRemains schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:41:
Probeerde ik maanden geleden al, werkte helemaal in het begin best aardig (900-1400 per pet) maar na een weekje of wat stonden er altijd 5+ dezelfden opCarnagy schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:05:
[...]
Op Trollbane gaan crusader orbs voor 500g of wat minder. 850 verkoop je ze echt niet voor. Ik probeer tegenwoordig geld te verdienen door ARgent tournament pets op AH te zetten. Brengen ook 600G per stuk op
Btw: dat enchanting nu, is dat een bug of wat? Wordt dat gehotfixed?
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 09-11-2009 11:19 ]
Bnet pindle#2913
Waar heb je het over?porn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:19:
[...]
Btw: dat enchanting nu, is dat een bug of wat? Wordt dat gehotfixed?
Dat ik met tailoring ilvl ~160 items maak en er vaak 6-7 dusts uit krijg? Voorheen (en dan heb ik het enkele weken eerder) was dat 5 max als je veel mazzel had.
Bnet pindle#2913
Ik zou zeggen verder van profiteren zoveel mogelijk :-Pporn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:27:
[...]
Dat ik met tailoring ilvl ~160 items maak en er vaak 6-7 dusts uit krijg? Voorheen (en dan heb ik het enkele weken eerder) was dat 5 max als je veel mazzel had.
Was vroeger toch ook al zo dat je met tailoring/enchanting combo beide snel kon levellen?
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
Krijg een beetje een sik van toc heroic, ik kom daar met 5 karakters, priest/shaman/rogue/dk/mage..
Kom ik daar op mijn priest alleen maar mail/leather/plate en anders om.. dropped edge of ruin als ik aant tanken ben met mijn DK komt er zo'n lullo aan 'ja das een dps wapen' als ik het goed heb is elke 2H een tank wapen voor DK. Marrowstrike alleen maar zien droppen op mijn mage/priest...
Afgelopen week 5 x totc10man gedaan ook daar waardeloze drops(als enige clothie daar en geen enkele cloth drop tot 2 keer toe?!), tis lekker wachten op volgende patch en emblem of triumph looten van heroics, dan zal iedereen wel binnen korte tijd met T9 setje lopen, doe je de daily hc's ook nog es en je krijgt ook nog emblem of frost..
Deze week weer totc25hc en indien mogelijk 5 x totc10(hc) met ulduar hebben we het ookwelweer gezien.
Mijn oude raid guild doet ook alleen nog maar achievement runs in totc/ulduar, voor gear/EoC hoef je het iig niet meer te doen.
Vindt het wel heel jammer dat het niet meer zo is als in TBC, nu zit er een te groot verschil in items, itemlevel/rating, 213-258. In TBC maakte het niet echt veel uit of je nou T5+bijbehorende gear had je kon daarmee ook T6 content doen maar je kon het tenminste niet kopen van emblems om een beetje te gearen ging je naar bijna alle instances om je setje bijelkaar te schrapen nu is het alsof je door een winkelcentrum loopt van 'doe mij die maar...'.
Nieuwe spelers gaan nu van heroics->totc10-25(hc) ipv "zoals het hoort en het in classic/tbc was"
hc's->naxx10->25 naar Uld10->25 ->totc (met daartussenin EOE/OS/VOA -10/25). De helft van de spelers heeft 0.0 raid ervaring tegenwoordig en snappen de helft van tacts niet(nemen ook de moeite niet om ff op youtube oid te kijken), OS+3 is een fluitje met de rush tactics maar was toch wel wat lastiger met de gear waarvoor de instance bedoelt was nu lopen ze te juigen als ze het doen met 25man in totc25 gear....
Naar mijn mening is wow te casual geworden, steeds minder mensen signen voor raids want ze hebben toch 'alles' al omdat het te makkelijk is om de juiste stukkies te krijgen en wachten op ICC, vroeger ging je nog naar MC voor dat ene stukkie dat je setje compleet maakte niets mooier dan een volle T2 set toch?
Kijk zelf volgende patch nog even aan en als daar niets verandert wordt het toch eens tijd om te stoppen denk ik.
Kom ik daar op mijn priest alleen maar mail/leather/plate en anders om.. dropped edge of ruin als ik aant tanken ben met mijn DK komt er zo'n lullo aan 'ja das een dps wapen' als ik het goed heb is elke 2H een tank wapen voor DK. Marrowstrike alleen maar zien droppen op mijn mage/priest...
Afgelopen week 5 x totc10man gedaan ook daar waardeloze drops(als enige clothie daar en geen enkele cloth drop tot 2 keer toe?!), tis lekker wachten op volgende patch en emblem of triumph looten van heroics, dan zal iedereen wel binnen korte tijd met T9 setje lopen, doe je de daily hc's ook nog es en je krijgt ook nog emblem of frost..
Deze week weer totc25hc en indien mogelijk 5 x totc10(hc) met ulduar hebben we het ookwelweer gezien.
Mijn oude raid guild doet ook alleen nog maar achievement runs in totc/ulduar, voor gear/EoC hoef je het iig niet meer te doen.
Vindt het wel heel jammer dat het niet meer zo is als in TBC, nu zit er een te groot verschil in items, itemlevel/rating, 213-258. In TBC maakte het niet echt veel uit of je nou T5+bijbehorende gear had je kon daarmee ook T6 content doen maar je kon het tenminste niet kopen van emblems om een beetje te gearen ging je naar bijna alle instances om je setje bijelkaar te schrapen nu is het alsof je door een winkelcentrum loopt van 'doe mij die maar...'.
Nieuwe spelers gaan nu van heroics->totc10-25(hc) ipv "zoals het hoort en het in classic/tbc was"
hc's->naxx10->25 naar Uld10->25 ->totc (met daartussenin EOE/OS/VOA -10/25). De helft van de spelers heeft 0.0 raid ervaring tegenwoordig en snappen de helft van tacts niet(nemen ook de moeite niet om ff op youtube oid te kijken), OS+3 is een fluitje met de rush tactics maar was toch wel wat lastiger met de gear waarvoor de instance bedoelt was nu lopen ze te juigen als ze het doen met 25man in totc25 gear....
Naar mijn mening is wow te casual geworden, steeds minder mensen signen voor raids want ze hebben toch 'alles' al omdat het te makkelijk is om de juiste stukkies te krijgen en wachten op ICC, vroeger ging je nog naar MC voor dat ene stukkie dat je setje compleet maakte niets mooier dan een volle T2 set toch?
Kijk zelf volgende patch nog even aan en als daar niets verandert wordt het toch eens tijd om te stoppen denk ik.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
En dan zeg je dat hij geluk heeft? Ik denk dat jij beter zit met je realistische prijzen. Zolang het spul allemaal niet buitensporig duur is hoef je ook niet je orbs zo duur te verkopen om winst te maken.RichardvdD schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:03:
[...]
Je hebt geluk met je realm. Crusader Orbs staan hier voor 300g op de AH en voor nog minder worden ze in /trade verkocht. Bracers heb ik een paar weken terug gekocht voor 350g
Het viel me ook al op dat ik veel meer dusts uit greens kreeg. Ik denk dat ze de rates inderdaad iets verhoogd hebben.porn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:27:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 09-11-2009 11:35 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb daar wel een blue post over gezien, maar ik dacht dat dat alleen over de Abyssal Shatter ging. Daar is het aantal dust en essences iig flink verhoogt. Ik krijg nu tot max 20 dusts uit een Abyss Crystal.NMe schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:34:
[...]
Het viel me ook al op dat ik veel meer dusts uit greens kreeg. Ik denk dat ze de rates inderdaad iets verhoogd hebben.
Gevonden:
Geen bug dus, geniet er maar vanEarlier today we made a post in our Service Status forum (linked below) noting that a hotfix was being applied that would yield more materials for enchanters when disenchanting or shattering items. For those of you who may be waiting for this hotfix to disenchant some leftover items, please note that the hotfix has been delayed. We still plan to push this hotfix in the near future and will inform the community when this happens.
[ Voor 35% gewijzigd door RickN op 09-11-2009 11:41 ]
Wij gaan vanavond weer algalon proberen. Wat was jullie taktiek (vooral het ontlopen van de big bang en hoe ervoor te zorgen dat de tank niet doodgaat daar)Wootlock schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:11:
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
@Flippy aye dankbaar gebruik van gemaakt (en nog steeds voor m'n overschotten cloth) 
Ach het was toch in TBC ook een beetje zo. De scrubs gingen MH & BT pugs doen omdat de attunement verwijderd was, hoe verrot dat ook meestal verliep dan (kon het eens niet laten met m'n alt... haha na een half uur geleaved). Toen kreeg je guilds die Vashj en KT niet plat kregen en toch 4/5 MH lukte, vond ik absoluut geen probleem ook al hadden wij het wel "the hard way" gedaan. Leuk dat iedereen de content ziet, want MH vond ik vooral de eerste paar keren toch echt wel tof. BT ook
En ook toen had je de 5-mans "epic me up" tikkeltje lastigere instance, Magister's Terrace. Ik zie nog steeds parallellen en vind eik dat Blizz best goed bezig is. Dat je iets minder lang in je blues loopt omdat ilvl 200-219 epics makkelijk te krijgen zijn, true. Het verschil is er echter nog steeds, ilvl200 epics halen het in de verste verte niet vergeleken met 245+.
Weee!!!
Gewoon vantevoren aangeven. Ik ga nu voor veel stam maar als je als DK begint te tanken pak je gewoon een dps 2H, eigenlijk hoef je dat niet eens te zeggen. Smakelijk die nub hunter/warrior/andere DK uitlachen en hem een ilvl 200+ 2H met defense laten linken, dat ie anders z'n smoel houdtprutser001 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:30:
Krijg een beetje een sik van toc heroic, ik kom daar met 5 karakters, priest/shaman/rogue/dk/mage..
Ach het was toch in TBC ook een beetje zo. De scrubs gingen MH & BT pugs doen omdat de attunement verwijderd was, hoe verrot dat ook meestal verliep dan (kon het eens niet laten met m'n alt... haha na een half uur geleaved). Toen kreeg je guilds die Vashj en KT niet plat kregen en toch 4/5 MH lukte, vond ik absoluut geen probleem ook al hadden wij het wel "the hard way" gedaan. Leuk dat iedereen de content ziet, want MH vond ik vooral de eerste paar keren toch echt wel tof. BT ook
En ook toen had je de 5-mans "epic me up" tikkeltje lastigere instance, Magister's Terrace. Ik zie nog steeds parallellen en vind eik dat Blizz best goed bezig is. Dat je iets minder lang in je blues loopt omdat ilvl 200-219 epics makkelijk te krijgen zijn, true. Het verschil is er echter nog steeds, ilvl200 epics halen het in de verste verte niet vergeleken met 245+.
Hotfix delayed? Neem aan dus dat het een oude post is.RickN schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:38:
[...]
Ik heb daar wel een blue post over gezien, maar ik dacht dat dat alleen over de Abyssal Shatter ging. Daar is het aantal dust en essences iig flink verhoogt. Ik krijg nu tot max 20 dusts uit een Abyss Crystal.
Gevonden:
[...]
Geen bug dus, geniet er maar van
Weee!!!
[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 09-11-2009 11:43 ]
Bnet pindle#2913
Je kan de Big bang soaken met bv. een Shadowpriest.thewizard2006 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:38:
[...]
Wij gaan vanavond weer algalon proberen. Wat was jullie taktiek (vooral het ontlopen van de big bang en hoe ervoor te zorgen dat de tank niet doodgaat daar)
Wie lieten eerst een spriest buiten, daarna een pally die dood ging (Battleres hem) en daarna een spare DPS en we haalde hem net voor de enrage (30 sec
Ik weet niet, maar een 'casual' speler komt nergens aan de bak zonder achievement. Naxx wordt nagenoeg nooit meer gedaan omdat er gewoon geen kloot meer dropt wat interessant is, pas als triumph er gaat droppen zal naxx weer interessant zijn. HC's doe je puur voor dailies en conquest, ToC is de place to gear.prutser001 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:30:
En zeker als je praat 'OS3 is fluitje', dan zit jij toch in dat kleine 'elitair' groepje waar blizzard eenmaal de game niet meer voor maakt.
Blizzard heeft een fookup gedaan mbt gear, te snel te veel gear erbij gegooid dat huidig content te makkelijk wordt (naxx is niet gemaakt voor 232/245), spelers stellen 'te' belachelijke eisen en vriendjespolitiek maakt casual kapot. Niemand neemt de tijd, of heeft de tijd, uberhaubt zijn character nog te leren, gewoon volgooien met 213+ gear en je zit wel goed.
Het verschil van 213 tot 245 geared mensen is bizar groot, zelfs een 'logische volgorde van lvlen' van HC's -> Naxx, neemt men liever de de 245 mensen mee in naxx dan een 'need gear lolz' 213'tjes. De plaatsen waar de 200 gear mensen konden opstappen (naxx10, eerste 2 bosses VoA, mischien OS) worden nu meteen opgepikt door de hogere gegeared mensen, want wees eerlijk: doe jij liever een naxx25 met 25 ilvl200 mensen of pak je toch die 20+ man met 232 gear?
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2009 11:50 ]
Nog maar even mijn vraagje...
Is de 'Death warmed belt' van Runed Orbs nog steeds één van de toppers? De 3 gemslots lijken mij erg fijn.
Voor zover ik kan zien is er pas een betere belt van iLevel 245. Wat vinden jullie?
Vanavond maar weer eens kijken of ik de daily heroic en totc5 heroic kan doen, heb wat gear nodig om fatsoenlijke damage te kunnen doen.
Is de 'Death warmed belt' van Runed Orbs nog steeds één van de toppers? De 3 gemslots lijken mij erg fijn.
Voor zover ik kan zien is er pas een betere belt van iLevel 245. Wat vinden jullie?
Vanavond maar weer eens kijken of ik de daily heroic en totc5 heroic kan doen, heb wat gear nodig om fatsoenlijke damage te kunnen doen.
Ik doe het liefst dit soort runs met mensen die ik ken.. gear kijk ik eerlijk gezegd niet naar. Maar je hebt een punt, naxx runnen is eigenlijk niet meer de moeite voor het gearen van alts.want wees eerlijk: doe jij liever een naxx25 met 25 ilvl200 mensen of pak je toch die 20+ man met 232 gear?
[ Voor 30% gewijzigd door hulkie op 09-11-2009 11:54 ]
Raid 10 -> Raid 25 was ook nooit echt de bedoeling.
De bedoeling was om gewoon 2x een gear-path te hebben, 1 voor 10-groups/guilds en 1 voor 25-groups/guilds, dat de meeste beide doen, of 10 als oefening gebruiken is een ander verhaal.
De bedoeling was om gewoon 2x een gear-path te hebben, 1 voor 10-groups/guilds en 1 voor 25-groups/guilds, dat de meeste beide doen, of 10 als oefening gebruiken is een ander verhaal.
Ik ben één van de spelers die tussen casual & hardcore vertoeft. Dat ik een aantal raids/dungeons niet gezien heb ga ik niet wakker van liggen, dat m'n gear niet state of the art is, boeit ook niet, maar dat de gehele content iets toegankelijker is waardoor ik ook met leuke gear kan rondlopen en m'n hc's dungeons doen dat is dan wel tof. Dat er nog altijd een verschil is met hardcore is mij om het even.SinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:46:
[...]
Ik weet niet, maar een 'casual' speler komt nergens aan de bak zonder achievement. Naxx wordt nagenoeg nooit meer gedaan omdat er gewoon geen kloot meer dropt wat interessant is, pas als triumph er gaat droppen zal naxx weer interessant zijn. HC's doe je puur voor dailies en conquest, ToC is de place to gear.
En zeker als je praat 'OS3 is fluitje', dan zit jij toch in dat kleine 'elitair' groepje waar blizzard eenmaal de game niet meer voor maakt.
Blizzard heeft een fookup gedaan mbt gear, te snel te veel gear erbij gegooid dat huidig content te makkelijk wordt (naxx is niet gemaakt voor 232/245), spelers stellen 'te' belachelijke eisen en vriendjespolitiek maakt casual kapot. Niemand neemt de tijd, of heeft de tijd, uberhaubt zijn character nog te leren, gewoon volgooien met 213+ gear en je zit wel goed.
Het enige nadeel nu is dat elke noob die inderdaad geen fok geeft om heel de zaak ook in epics rondhost en daardoor denkt dat ie een goeie speler is. Dan kom je in een pug Toc hc zoveel wipes tegen dat ik als tank al bijna niet meer durf om nog veel pugs te doen ... .
En altijd maar kankeren op de tank is ook al veel nubs gegeven.
Gisteren nog prachtig staaltje meegemaakt in ToC hc, we krijgen de shaman, warrior & hunter als 3 eerste bazen. Ik mark shaman skull maar knal richting warrior (stond in het midden) om aggro te bouwen, begint er zo'n warlock effe al z'n CD's leeg te knallen op de shaman, en dan is ie verwonderd dat deze hem doodklopt?

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
Dat is waar, als alles goedkoper is maakt het uiteindelijk geen zak meer uitNMe schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:34:
[...]
En dan zeg je dat hij geluk heeft? Ik denk dat jij beter zit met je realistische prijzen. Zolang het spul allemaal niet buitensporig duur is hoef je ook niet je orbs zo duur te verkopen om winst te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Divak op 09-11-2009 12:02 ]
op mijn server zijn de prijzen van dust ook al aardig gekelderd
en dat begon uiteraart allemaal net na de verhoging van de het % aan dust wat je dissed...kan toeval zijn 
heb me trouwens ook een beetje zitten verdiepen in de nieuwe patch en denk persoonlijk dat dat crossrealm LFG ding het best goed gaat doen,je wordt er alleen wel erg voor beloond enzo hoop wel dat het met de loot goed gaat komen,niet dat je dan geninja'ed wordt door iemand van een andere server haha maar ben benieuwd denk als ze de verdeling van loot goed in elkaar zetten het best nog wel eens lucratief kan zijn om te gebruiken..kan je maxx emblems farmen zonder al teveel downtime tussen de hc runs door..maar ben benieuwd haha oow je kan ook een of andere non combat pet ermee scoren genaamd "porky the pug"
heb me trouwens ook een beetje zitten verdiepen in de nieuwe patch en denk persoonlijk dat dat crossrealm LFG ding het best goed gaat doen,je wordt er alleen wel erg voor beloond enzo hoop wel dat het met de loot goed gaat komen,niet dat je dan geninja'ed wordt door iemand van een andere server haha maar ben benieuwd denk als ze de verdeling van loot goed in elkaar zetten het best nog wel eens lucratief kan zijn om te gebruiken..kan je maxx emblems farmen zonder al teveel downtime tussen de hc runs door..maar ben benieuwd haha oow je kan ook een of andere non combat pet ermee scoren genaamd "porky the pug"
als er iemand dood gaat buiten terwijl de rest in de portals zit is het een wipe of ben ik nou gek.Wootlock schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:43:
[...]
Je kan de Big bang soaken met bv. een Shadowpriest.
Wie lieten eerst een spriest buiten, daarna een pally die dood ging (Battleres hem) en daarna een spare DPS en we haalde hem net voor de enrage (30 sec)
Zo kun je tenminste met vrienden van andere servers spelen zonder op allerlei servers een alt aan te moeten maken. Lijkt me ideaal; kan ik nog steeds met groepen spelen waar alleen maar mensen inzitten die ik ken, en de groep met mensen waar je uit kan putten is alleen maar groter geworden.Vivaladen schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:16:
heb me trouwens ook een beetje zitten verdiepen in de nieuwe patch en denk persoonlijk dat dat crossrealm LFG ding het best goed gaat doen
When all else fails, resurrect and start over
Zo herkenbaarBornFlippy schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
Gisteren nog prachtig staaltje meegemaakt in ToC hc, we krijgen de shaman, warrior & hunter als 3 eerste bazen. Ik mark shaman skull maar knal richting warrior (stond in het midden) om aggro te bouwen, begint er zo'n warlock effe al z'n CD's leeg te knallen op de shaman, en dan is ie verwonderd dat deze hem doodklopt?En dan krijg je de leuke melding: WTF!!! You nub tank, you should build aggro on all!!!!!!
Nee, laat 3.3 dan maar komen.
'recht'?SpoTs schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:29:
No offense, maar als jij iets skull marked moet je daar ook threat opbouwen. dus in dit geval was de Lock toch echt wel in zijn recht.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2009 12:32 ]
No offense, maar als jij iets skull marked moet je daar ook threat opbouwen. dus in dit geval was de Lock toch echt wel in zijn recht.BornFlippy schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
[...]
Het enige nadeel nu is dat elke noob die inderdaad geen fok geeft om heel de zaak ook in epics rondhost en daardoor denkt dat ie een goeie speler is. Dan kom je in een pug Toc hc zoveel wipes tegen dat ik als tank al bijna niet meer durf om nog veel pugs te doen ... .
En altijd maar kankeren op de tank is ook al veel nubs gegeven.
Gisteren nog prachtig staaltje meegemaakt in ToC hc, we krijgen de shaman, warrior & hunter als 3 eerste bazen. Ik mark shaman skull maar knal richting warrior (stond in het midden) om aggro te bouwen, begint er zo'n warlock effe al z'n CD's leeg te knallen op de shaman, en dan is ie verwonderd dat deze hem doodklopt?En dan krijg je de leuke melding: WTF!!! You nub tank, you should build aggro on all!!!!!!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dispersion heeft een 2 min cooldown, Big Bang is iedere 90 seconden, dus je Shadow Priest kan zowel de eerste als de derde Big Bang soaken.Wootlock schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:43:
[...]
Wie lieten eerst een spriest buiten, daarna een pally die dood ging (Battleres hem) en daarna een spare DPS en we haalde hem net voor de enrage (30 sec)
Daarnaast kun je een tank buiten laten. Paladins kunnen rekenen op Ardent Defender (als het niet geprocced is in de afgelopen 2 minuten). Voor andere tanks, of Paladins met A.D. op cooldown: Guardian Spirit van Holy Priests haalt je door de Big Bang heen. Failing that, Big Bang doet maximaal 89K damage op 10man. Iedere tank heeft op z'n minst 10% passieve damage reduction (nieuw maximum: 80.1K). Stop daar een Pain Suppression (-40% damage) bovenop van een Disc Priest en je zit op 48K. Dat is al te overleven (zeker icm een Power Word: Shield en een HoT ofzo). Zonder Priest heb je nog de cooldowns van de tank zelf: Shield Wall (-60% of -40% met glyph) van Warriors is voldoende. Barkskin (-20%) & Survival Instincts (+30% HP) is ook net genoeg voor Druids, enz...
Mogelijkheden genoeg. Met 1 SPr in de raid laat je hem gewoon de eerste en derde BB soaken. Een van de tanks gaat daarna all-out met cooldowns op de tweede BB.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat cross-realm wordt echt een ninja-fest. Mij niet gezien. Zelfs een blue-post heeft gezegd dat je geluk moet hebben dat er eerlijke mensen in je team moeten zitten, en je anders gewoon pech hebt.
Op mijn shaman kan ik dan ook mooi needen op elke spellgear van cloth t/m mail, in het kader van elemental offspec. Of op elke attackpower gear van leather en mail in het kader van enhancement offspec. En dan natuurlijk ook nog de resto items tussendoor snel needen (weer cloth t/m mail) omdat het zogenaamd een verbetering voor me is.
Dat kan allemaal nu ook wel als je dat zou willen, maar door een LFG systeem waar je met totaal onbekenden speelt die je daarna nooit meer ziet wordt dit gedrag behoorlijk gepromote. Zeker dus als je de items kan verkopen voor 10g per stuk of kan dissen voor nog meer geld.
Op mijn shaman kan ik dan ook mooi needen op elke spellgear van cloth t/m mail, in het kader van elemental offspec. Of op elke attackpower gear van leather en mail in het kader van enhancement offspec. En dan natuurlijk ook nog de resto items tussendoor snel needen (weer cloth t/m mail) omdat het zogenaamd een verbetering voor me is.
Dat kan allemaal nu ook wel als je dat zou willen, maar door een LFG systeem waar je met totaal onbekenden speelt die je daarna nooit meer ziet wordt dit gedrag behoorlijk gepromote. Zeker dus als je de items kan verkopen voor 10g per stuk of kan dissen voor nog meer geld.
Niet als hij deel uitmaakt van een groep van 3 en aan één van de zijkanten staat. Een beetje DPS heeft ook door dat je eerst naar het midden gaat om het groepje bazen samen te krijgen en op ze allemaal aggro op te bouwen door Cleaves - Thunderstomp - ... . Nadat ik aggro goed vastheb op alle 3 focus ik op de marks.SpoTs schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:29:
[...]
No offense, maar als jij iets skull marked moet je daar ook threat opbouwen. dus in dit geval was de Lock toch echt wel in zijn recht.
Als ik riskeer om naar één van de zijkanten te vliegen krijg ik meestal de mob aan de andere kant slecht/niet tot bij mij ... .
En sorry maar de DPS'en die er gewoon maar wat op los knallen als je start zijn niet te overzien. Je kan o zo mooi het verschil zien tussen ervaren spelers en prutsers. Bij ervaren/goede spelers krijg ik de kans om 10 seconden mooi aggro te bouwen en is elke hc effectief een fluitje, geen enkele mob die zelfs maar probeert weg te lopen, bij prutsers moet ik binnen de 10 seconden bij start al een mob terughalen omdat ze alles aan het knallen zijn (tot en met aoe) en zo een aanslag op je aggro plegen. En dan heb je dus veel wipes + vooral dure repair bills.
Anoniem: 63072
No offense, maar deze instance heb ik laatst getankt. Je hebt daar zoals je zelf ook wel weet te maken met ranged die niet van zijn plek komt. Deze zijn echter niet degene die het eerst dood gaan omdat ze niet meer doen dan kietelen op de tank.SpoTs schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:29:
[...]
Ik charge dus de mage of hunter, maar shaman, warrior, rogue als die er zijn gaan eerst dood. Een van die is dan dus skull. Als je daar als dps vol op los gaat op het moment dat ik de mage charge en TC, dan heb je gwoon agro. Als ik een groep tank met de dps gewoon ff paar seconden wachten tot zo allemaal bij me staan en ik skull ook een klap heb kunnen geven. 5-6 seconden wachten is echter voor sommigen een probleem. Die laat ik dus gewoon ff doodgaan, zijn ze snel afgeleerd. Daarna houd ik wel agro en zo niet mag je er wat van zeggen.
Zoiezo ga je niet met tanks in 200 / 213 item lvl spelen als de rest van je dps in 245 rondwandeld en je aggro er zo uitknalt
Verder ach WoW is niet wat het was en gaat het ook niet meer worden, jammer maja helaas
vermaak me prima ene maand speel ik lekker slackend en daarna weer wat harder boeit me niet zoveel meer om eerlijk te zijn
zolang ik maar fun heb
Verder ach WoW is niet wat het was en gaat het ook niet meer worden, jammer maja helaas
vermaak me prima ene maand speel ik lekker slackend en daarna weer wat harder boeit me niet zoveel meer om eerlijk te zijn
zolang ik maar fun heb
Sommige jassen meteen al hun skills en CD's op de Skull leeg voordat je uberhaupt ook maar 3 skills hebt kunnen gebruiken. En dan zeuren dat je geen aggro houdt als wat minder gegearde tank.SpoTs schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:29:
Anoniem: 307652
Een lock/hunter/etc die gelijk ramt zodra die een skull ziet moet zijn ogen gaan gebruiken. Als de tank eerst naar de warrior rent om daarna naar de shaman te gaan om ze zo mooi bij elkaar te brengen, zal je daar even op moeten wachten.No offense, maar als jij iets skull marked moet je daar ook threat opbouwen. dus in dit geval was de Lock toch echt wel in zijn recht.
Niet alle tanks spelen op dezelfde manier. Om nu gelijk iemand voor van alles en nog wat uit te maken omdat het niet jouw manier van spelen is...

Err, wtf?Wootlock schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:43:
[...]
Waarom niet alleen tanking cooldowns gebruiken tegelijktijd met pain suppression van een healer (of bubble + sacrifice als je een pally hebt)? Of beter: guardian spirit op de tank.
Gisteren eens flink opruiming gehouden in de banken van m'n diverse chars 
Moet zeggen dat dat aardig wat gold oplevert
Soms bewaar je echt te veel troep
Voordeel is dat ik gister al voor 1.5K aan zut verkocht heb, en er nog een zelfde deel op het AH staat
Verder eigenlijk een redelijk rustig WoW weekend gehad, beetje dailies gedaan.
Gisteren nog ToC10 & Ony10 gecleared, nog de headpiece van Ony10 mogen looten
Vanaaf staat ToC10 hc op het programma
Kww
Moet zeggen dat dat aardig wat gold oplevert
Soms bewaar je echt te veel troep
Voordeel is dat ik gister al voor 1.5K aan zut verkocht heb, en er nog een zelfde deel op het AH staat
Verder eigenlijk een redelijk rustig WoW weekend gehad, beetje dailies gedaan.
Gisteren nog ToC10 & Ony10 gecleared, nog de headpiece van Ony10 mogen looten
Vanaaf staat ToC10 hc op het programma
Kww
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als enigszins fatsoenlijke tank hoor je eerst aggro op te bouwen op het target dat je markt als first kill target. Als jij een mob markt met een skull en vervolgens wegrent om eerst threat te bouwen op een andere mob dan ben jij fout bezig, niet de DPS.Anoniem: 63072 schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:37:
[...]
No offense, maar deze instance heb ik laatst getankt. Je hebt daar zoals je zelf ook wel weet te maken met ranged die niet van zijn plek komt. Deze zijn echter niet degene die het eerst dood gaan omdat ze niet meer doen dan kietelen op de tank.
Ik charge dus de mage of hunter, maar shaman, warrior, rogue als die er zijn gaan eerst dood. Een van die is dan dus skull. Als je daar als dps vol op los gaat op het moment dat ik de mage charge en TC, dan heb je gwoon agro. Als ik een groep tank met de dps gewoon ff paar seconden wachten tot zo allemaal bij me staan en ik skull ook een klap heb kunnen geven. 5-6 seconden wachten is echter voor sommigen een probleem. Die laat ik dus gewoon ff doodgaan, zijn ze snel afgeleerd. Daarna houd ik wel agro en zo niet mag je er wat van zeggen.
had iets op wowwiki.com gelezen dat je alleen op Need kan gaan drukken als het je Dominante armor soort is,betekend dat ik op mn holy pally ook alleen op need kan drukken als het plate is,tevens zouden classes die bijv geen spellpower gebruiken zoals roques niet kunnen needen op items met spellpower...als dit maar gaat werken..stond ook iets van "als je de laastste boss molt" in een instance krijg je een of ander gear token ofzo?maar heb ik nog niet genoeg over gelezen..weet iemand hier meer van?RichardvdD schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:36:
Dat cross-realm wordt echt een ninja-fest. Mij niet gezien. Zelfs een blue-post heeft gezegd dat je geluk moet hebben dat er eerlijke mensen in je team moeten zitten, en je anders gewoon pech hebt.
Ik charge het kill-target eerst, geef hem een Mangle of Shield Slam (afhankelijk van het karakter dat ik speel) en beweeg vervolgens naar de middelste mob voor Swipe-spam of TClap/Shockwave. Daarna heb ik voldoende threat op de off-targets dat de healer veilig is en kan ik terug naar het kill-target. De initiele burst-threat die ik hierop losgelaten heb is voldoende om hem 5-6 seconden op me te houden terwijl ik de andere 2 pak. Als de DPS er echt vlot bij is dan snel taunten, maar ze zullen nooit risico lopen om dood te gaan.
Overigens kun je de mobs na de pull wel lekker op elkaar stacken. De Mage kun je silencen (Warrior met Heroic Throw & Gag Order) en die komt vervolgens naar je toe hobbelen. Idem met de Shaman. Deze heeft maar 1 school (Nature), dus een interrupt met school-lockout is voldoende. De Hunter kun je niet op dergelijke manier pullen, dus daar moet je zelf naar toe. Melee mobs volgen je, de rest doe je als hierboven beschreven
Overigens kun je de mobs na de pull wel lekker op elkaar stacken. De Mage kun je silencen (Warrior met Heroic Throw & Gag Order) en die komt vervolgens naar je toe hobbelen. Idem met de Shaman. Deze heeft maar 1 school (Nature), dus een interrupt met school-lockout is voldoende. De Hunter kun je niet op dergelijke manier pullen, dus daar moet je zelf naar toe. Melee mobs volgen je, de rest doe je als hierboven beschreven
Ik ben met mijn ret paladin al een behoorlijke tijd dagelijks ToC heroic aan het doen en heb alles zien vallen behalve deze 2hander.
Marrowstrike maar 1 keer maar toen was er een hunter bij die deze toch beter kon gebruiken.
Dus nog maar een tijdje langer met mijn trouwe crafted 2h mace.
Marrowstrike maar 1 keer maar toen was er een hunter bij die deze toch beter kon gebruiken.
Dus nog maar een tijdje langer met mijn trouwe crafted 2h mace.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
On a brighter note..
Afgelopen weekend eindelijk Leatherworking naar 450 geknalt en dus eindelijk mn Recipes uit ToTC kunnen leren. Daarna ook goedkoop wat Recipes uit de AH gehaald en maar geleerd, hopelijk levert het nog wat op.
Ook nog even aan Inscription gewerkt op mn DK en die staat nu op 431.. nog maar 19 skills!
Heeft iedereen het volgende ook met crafting profession? Ik zoek elke keer op de AH naar recipes die ik nog niet heb en koop ze evt (max. 2G voor oude/groene recipes enzo
). Om zo toch een compleet mogelijk lijstje te hebben voor zo min mogelijk gold/geld
Afgelopen weekend eindelijk Leatherworking naar 450 geknalt en dus eindelijk mn Recipes uit ToTC kunnen leren. Daarna ook goedkoop wat Recipes uit de AH gehaald en maar geleerd, hopelijk levert het nog wat op.
Ook nog even aan Inscription gewerkt op mn DK en die staat nu op 431.. nog maar 19 skills!
Heeft iedereen het volgende ook met crafting profession? Ik zoek elke keer op de AH naar recipes die ik nog niet heb en koop ze evt (max. 2G voor oude/groene recipes enzo
Wat dat betreft gaat de oude stel regel nog steeds op..Anoniem: 63072 schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:37:
[...]
No offense, maar deze instance heb ik laatst getankt. Je hebt daar zoals je zelf ook wel weet te maken met ranged die niet van zijn plek komt. Deze zijn echter niet degene die het eerst dood gaan omdat ze niet meer doen dan kietelen op de tank.
Tank dies -> Healer to blame
Healer dies -> Tank to blame
DPS dies -> own damn fault.
en uit ervaring.. ben recent om gespect van Meta/Ruin naar een Destro spec... als je iets te vroeg begint en je hebt gelijk een Conflag crit en een Chaosbolt crit (wat me nog wel eens overkomt), hoor ik Omen al drie keer piepen.. .en een oh shit skull approaching..
Maar (bijna) altijd.. m'n eigen schuld...
[ Voor 13% gewijzigd door avotar op 09-11-2009 13:03 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Als je een mob met een skull markeert dan betekent dat dat de dps daar mee moet beginnen. Als jij daar dan geen threat op maakt, dan is dat niet het probleem van de dps. Als jij niet genoeg aggro kunt maken, dan moet je dat tegen de groep zeggen.BornFlippy schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:37:
[...]
Niet als hij deel uitmaakt van een groep van 3 en aan één van de zijkanten staat. Een beetje DPS heeft ook door dat je eerst naar het midden gaat om het groepje bazen samen te krijgen en op ze allemaal aggro op te bouwen door Cleaves - Thunderstomp - ... . Nadat ik aggro goed vastheb op alle 3 focus ik op de marks.
Als ik riskeer om naar één van de zijkanten te vliegen krijg ik meestal de mob aan de andere kant slecht/niet tot bij mij ... .
10 seconden om aggro op te bouwen? Dit is geen vanilla WoW meer. Alleen onervaren spelers geven zoveel tijd aan de tank. Of ervaren spelers die weten dat de tank slecht is in aggro opbouwen.En sorry maar de DPS'en die er gewoon maar wat op los knallen als je start zijn niet te overzien. Je kan o zo mooi het verschil zien tussen ervaren spelers en prutsers. Bij ervaren/goede spelers krijg ik de kans om 10 seconden mooi aggro te bouwen en is elke hc effectief een fluitje, geen enkele mob die zelfs maar probeert weg te lopen, bij prutsers moet ik binnen de 10 seconden bij start al een mob terughalen omdat ze alles aan het knallen zijn (tot en met aoe) en zo een aanslag op je aggro plegen. En dan heb je dus veel wipes + vooral dure repair bills.
Als ik met een gilde groep in een instance zit dan begint de dps meestal op hetzelfde moment dat ik de mobs pull. Nooit problemen mee gehad. Gaat lekker snel door de heriocs heen en zorgt er voor dat ik als tank altijd op moet letten. Niet van die lange saaie instances maar gewoon 15 minuten en weer buiten staan met je daily quest completed.
Ik dacht dat je het over de eerste 3 mannetjes had, maar je hebt het nu over de groepen van 3x3 (monk/priest/nogwat). Laatste geval: ok andere groep attacken is gewoon dom van die lock. In het eerste geval: jouw schuld als je geen aggro hebt.BornFlippy schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:37:
[...]
Niet als hij deel uitmaakt van een groep van 3 en aan één van de zijkanten staat. Een beetje DPS heeft ook door dat je eerst naar het midden gaat om het groepje bazen samen te krijgen en op ze allemaal aggro op te bouwen door Cleaves - Thunderstomp - ... . Nadat ik aggro goed vastheb op alle 3 focus ik op de marks.
En sorry maar de DPS'en die er gewoon maar wat op los knallen als je start zijn niet te overzien. Je kan o zo mooi het verschil zien tussen ervaren spelers en prutsers. Bij ervaren/goede spelers krijg ik de kans om 10 seconden mooi aggro te bouwen en is elke hc effectief een fluitje, geen enkele mob die zelfs maar probeert weg te lopen, bij prutsers moet ik binnen de 10 seconden bij start al een mob terughalen omdat ze alles aan het knallen zijn (tot en met aoe) en zo een aanslag op je aggro plegen. En dan heb je dus veel wipes + vooral dure repair bills.
De meeste locks zijn destro, die casten immo en dan een conflag, da's 15k dmg in 3 seconden. Geen enkle probleem als je d'r in charged + TC + SW + cleave, focus ff op de rest dan op skull. Als skull omdraait meteen taunt en ff focussen qua threat. Dan kan je 'm nooit verliezen.
Btw zondag Ony 25 pug en de RL ninja'ed de mount. Ofcourse. Zijn er nou echt mensen die er nog van op kijken? Ik bedoel da's toch onderhand de regel, mss zelfs de tip dan voor het organiseren van de raid? Al die zeikerds meteen ninjaninja!!!!11111 terwijl ze zelf rotte scrubs zijn met crapgear en 1.5k dps.
Het zou netjes zijn om het aan te kondigen maar dan gaat er niemand mee. Gewoon zelf een raid maken als je de kans niet wilt hebben dat zoiets geninja'd wordt.
Blijkbaar vindt iedereen me dan ineens een asociale aap als ik dat zeg, maar zie ik wel diezelfde mensen een andere taal spreken in groepen dan Engels, leaven zonder iets te zeggen, zelf overal op rollen al hebben ze het niet nodig. Rare mensen hoor, wowers
[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 09-11-2009 13:05 ]
Bnet pindle#2913
Inderdaad!porn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:58:
[...]
Ik dacht dat je het over de eerste 3 mannetjes had, maar je hebt het nu over de groepen van 3x3 (monk/priest/nogwat). Laatste geval: ok andere groep attacken is gewoon dom van die lock. In het eerste geval: jouw schuld als je geen aggro hebt.
De meeste locks zijn destro, die casten immo en dan een conflag, da's 15k dmg in 3 seconden. Geen enkle probleem als je d'r in charged + TC + SW + cleave, focus ff op de rest dan op skull. Als skull omdraait meteen taunt en ff focussen qua threat. Dan kan je 'm nooit verliezen.
Van het weekend mijn Shaman getransferred naar mijn huidige realm en een Orcje van gemaakt.
Van 70 naar 73 gegaan. ondertussen ook Tome of Coldweatherflying gekocht en vlieg nu lekker rond op epic flap. Wat gaat dat lekker zeg! Ook nog ff dualspec aangeschaft, ben nu Enhancement / Resto. Kan ik tijdens het lvlen nog wat gear oppakken voor resto. Op lvl 80 easy groups dan voor mij
Lvlen als Enhancement ( ten opzichte van TBC ) is echt enorm verbeterd. Nooit meer mana probs met al die nieuwe shitload. Alleen m'n build kan nog wel wat getweaked worden!
Twisting Nether: Líes
Even over de update van hierboven: Ik zat laatst met huntard in een Ony 25 group. De raidleader ninja'de daar echt ALLES. Maarja. zulke mensen komen daarna ook niet meer aan een group.
Persoonlijk snap ik de lol er niet van, je kunt daarna geen groups meer krijgen.. en dat alles voor welgeteld 3 items.. en wat gold. Woehoe!!
[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 09-11-2009 13:05 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik weet niet waar jij je regels vandaan haalt maar dat is echt onzin.avotar schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:55:
[...]
Wat dat betreft gaat de oude stel regel nog steeds op..
Als de tank op een bepaald moment niet een cooldown gebruikt kan je healen wat je wil maar dan red je het nog niet. Als de tank geen aggro weet te houden op targets of skills vergeet te gebruiken waardoor melee dood gaat..... Als de dps door een aoe ongelukkig worden geraakt en je bent niet op tijd om te healen omdat je iets verkeerd inschat... Het is allemaal wel erg rechtlijnig als je die regel aanhoudt.
Beetje in de trend van warriors mogen alleen plate, shamans alleen mail etc etc etc
mbt algalon. Ik zal eens kijkenwat wij kunnen gebruiken. De raid setup is als volgt:
druid tank
warrior ot/dps
paladin ret/holy
druid resto
shaman resto/enh (ik)
priest holy/sp (kan ook disc/sp zijn weet ik niet zeker)
mage
rogue
hunter
warlock
[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 09-11-2009 13:11 ]
En toch gaat géén van die regels zo makkelijk op. Als een tank aggro zit te bouwen op een verkeerd target, dan is de tank het toch écht schuld als de DPS doodgaat. Als DPS pullt en vervolgens iceblockt naast een healer, dan heb je kans dat de healer dood gaat met dank aan de DPS. En een tank die doodgaat ligt 9 van de 10 keer toch aan de tank zelf en verbazend weinig aan de healer.avotar schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:55:
[...]
Wat dat betreft gaat de oude stel regel nog steeds op..
Anoniem: 302756
Ik had dit doordat de drivers van de laptop videocard niet up 2 date waren-Trouble- schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:56:
Hmm dat was waarschijnlijk een snellere oplossing geweest he. Nou ja, daar is het nu te laat voor, in dit soort dingen ben ik al snel van het compleet verwijderen en opnieuw installeren.
Ik ga het in elk geval onthouden voor een eventuele volgende keer
Nieuwe drivers erop en alles liep weer als een zonnetje
Gz en nee, gelukkig nietRaseriaN schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:53:
Heeft iedereen het volgende ook met crafting profession? Ik zoek elke keer op de AH naar recipes die ik nog niet heb en koop ze evt (max. 2G voor oude/groene recipes enzo). Om zo toch een compleet mogelijk lijstje te hebben voor zo min mogelijk gold/geld
Bnet pindle#2913
Heb het alleen met alchemy op m'n main. Nadat ik met veel moeite in classic alle recepten verzameld had, vond ik dat ik het niet kon laten om dat in TBC en WotLK ook te doen. Gelukkig zitten er tegenwoordig geen AH-recepten meer tussen voor alchemists, dus het behouden van de 100% score is vrij simpel zodra je de lastige classic recepten te pakken hebt.RaseriaN schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:53:
Heeft iedereen het volgende ook met crafting profession? Ik zoek elke keer op de AH naar recipes die ik nog niet heb en koop ze evt (max. 2G voor oude/groene recipes enzo). Om zo toch een compleet mogelijk lijstje te hebben voor zo min mogelijk gold/geld
Ik was ook niet degene die de groep had opgezet, het was de eerste keer dat ik een invite naar een dungeon kreeg die ik aanvaarde. Grappig genoeg was het de rogue die de groep had gemaakt (en ook meteen na de wipe weg was, hehe). Het zijn ook geen frustraties, ik heb alleen nog geen goed beeld bij hoe de "flow" is in dungeons (veel/weinig downtime, camp+pull of roam+kill, etc.). Ik weet ook nog niet wat mij beter ligt, als paladin liggen alle opties wel open (tank/healer/dps) en ben nu nog alleen ret specced. Ik heb mijzelf nog niet verder verdiept in holy/prot specs.porn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:52:
[...]
Je gaat een lvl 25-27 man instance doen, met 3en, allemaal te laag op de rogue na, en hebt geen fatsoenlijke tank waarschijnlijk... en dan vind je het gek dat het compleet faalt? Ga eens met 5en iets van je eigen lvl doen iets meer slagingskans en wat minder frustratie
ff vraagje over tailoring;
ik heb een lock (nu 375 tailor) en een mage (79), beide en beetje pruts altjes. Lockje is bijna 65 en ik heb al een boel northrend mats klaarliggen om meteen tailoring flink te boosten. Mijn vraag: welke northrend specialty is aan te raden? Ik overweeg zelf on Ebonweave te doen, vanwege de (relatief makkelijke) +hit gear die je ermee kan maken voor lvl 80's --> erg handig voor mage & lock als ze 80 zijn om 5man heroic entry gear te krijgen.
Zit ik een beetje goed met die redenatie, of is b.v. spellweave toch handiger? Voor de duidelijkheid; ik zoek met name naar de specialty die het makkelijk maakt om de mage + lock te gearen voor 5man heroics, verder geen bijzondere dingen mee van plan.
ik heb een lock (nu 375 tailor) en een mage (79), beide en beetje pruts altjes. Lockje is bijna 65 en ik heb al een boel northrend mats klaarliggen om meteen tailoring flink te boosten. Mijn vraag: welke northrend specialty is aan te raden? Ik overweeg zelf on Ebonweave te doen, vanwege de (relatief makkelijke) +hit gear die je ermee kan maken voor lvl 80's --> erg handig voor mage & lock als ze 80 zijn om 5man heroic entry gear te krijgen.
Zit ik een beetje goed met die redenatie, of is b.v. spellweave toch handiger? Voor de duidelijkheid; ik zoek met name naar de specialty die het makkelijk maakt om de mage + lock te gearen voor 5man heroics, verder geen bijzondere dingen mee van plan.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Anoniem: 63072
Als ik een andere mob dan de skull charge is dat niet omdat ik op die andere mob threath op wil bouwen. Dan is dat omdat ik de mobs op die plek wil tanken. En aangezien de ranged niet loopt is het gewoon niet handig om de melee te chargen. Bij mijn weten is het eerste wat je doet namelijk nog steeds positioneren en dan threat. (tenminste als fatsoenlijke tank)NMe schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:45:
[...]
Als enigszins fatsoenlijke tank hoor je eerst aggro op te bouwen op het target dat je markt als first kill target. Als jij een mob markt met een skull en vervolgens wegrent om eerst threat te bouwen op een andere mob dan ben jij fout bezig, niet de DPS.
Dus als ik op een rijtje van links naar zie staan shaman, mage, rogue dan is shaman eerste target en rogue tweede.
Charge op mage, heroic throw op shaman, thunderclap, shockwave. Alles na de charge is op de shaman als target of AoE. Als de ranged dan niet de paar seconden kan wachten die het de shaman en rogue kost om in melee range to lopen dan is het zijn eigen schuld.
Ach iets minder zeldzaam zeg maar, maar in VoA dropte die mammoth. De raid leader wilde rollen en als raid hebben we toen een vote gedaan en hem aan de RL gegeven voor de moeite. Zo moeilijk is het niet om sociaal te zijn. Er stemden er twee van de 25 tegen, maar die deden ook niet moeilijk achterafporn* schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:58:
[...]
Btw zondag Ony 25 pug en de RL ninja'ed de mount. Ofcourse. Zijn er nou echt mensen die er nog van op kijken? Ik bedoel da's toch onderhand de regel, mss zelfs de tip dan voor het organiseren van de raid? Al die zeikerds meteen ninjaninja!!!!11111 terwijl ze zelf rotte scrubs zijn met crapgear en 1.5k dps.
Het zou netjes zijn om het aan te kondigen maar dan gaat er niemand mee. Gewoon zelf een raid maken als je de kans niet wilt hebben dat zoiets geninja'd wordt.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 09-11-2009 13:40 ]
Waarom zou je iemand de schuld willen geven? Los het liever samen op ipv te gaan lopen schelden op alles wat (in jou ogen) fout gaat, met zo'n instelling hoor je imho uberhaubt niet in parties thuis. Die tartlock issues los ik heel simpel op, ik laat hem 2x doodgaan en hij mag kiezen: /leave party of past zich aan. Beter voor mij en zeker beter voor de party (waarom gaat het met 4 man goed, maar nr 5 werkt 'afwijkend'?).NMe schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:06:
En toch gaat géén van die regels zo makkelijk op. Als een tank aggro zit te bouwen op een verkeerd target, dan is de tank het toch écht schuld als de DPS doodgaat. Als DPS pullt en vervolgens iceblockt naast een healer, dan heb je kans dat de healer dood gaat met dank aan de DPS. En een tank die doodgaat ligt 9 van de 10 keer toch aan de tank zelf en verbazend weinig aan de healer.
Je party bar wordt eerst oranje (core feature), dan weet je dat je op het randje komt te zitten. Tank ziet dit ook, moet bijstellen, dan moet je niet als een zotte blijven doorgaan. Je doet even wat rustiger, tank iets actiever, hoppa, iedereen happy.
Vergeet niet dat ToC 3 bosses niet altijd direct aan te vallen zijn, 2 melee met 1 ranged zal je moeten aanpassen wie je als eerste aanvalt. Als shaman blijft staan, pik je de 2 melee op richting de ranged. Maar de ranged had skull, beetje logica wat een DPS toch ook moet zien.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2009 13:40 ]
Je verhaal klopt inderdaad (en jammer genoeg). Ik probeer mijn paladin zo vlot mogelijk te gearen om te kunnen tanken, maar te vaak word ik gewoon geweigerd omwille van stats of achievements (zelfs in gewone 5 mans). Door heel dat achievement/stats gezeur blokeert men gewoon de aanwas van nieuwe tanks en healers, en dan vraagt men zich af waarom er geen tanks/healers te vinden zijn voor pugsSinergyX schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:46:
[...]
Ik weet niet, maar een 'casual' speler komt nergens aan de bak zonder achievement. Naxx wordt nagenoeg nooit meer gedaan omdat er gewoon geen kloot meer dropt wat interessant is, pas als triumph er gaat droppen zal naxx weer interessant zijn. HC's doe je puur voor dailies en conquest, ToC is de place to gear.
*knip*

Daarstraks deed ik een ToC hc en na afloop feliciteerde de healer mij met mijn tanking vaardigheden en zei hij dat hij zich eerst zorgen maakte omdat ik 'maar' 30k hp had

Dan zou ik 't daar voorlopig ff bij houden, tenzij je echt zoiets hebt van ik wil tanken/healen proberen. Vooral als healing spec is soloen wel een heel stuk minder vlot...deTwisj schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:26:
[...]
Ik was ook niet degene die de groep had opgezet, het was de eerste keer dat ik een invite naar een dungeon kreeg die ik aanvaarde. Grappig genoeg was het de rogue die de groep had gemaakt (en ook meteen na de wipe weg was, hehe). Het zijn ook geen frustraties, ik heb alleen nog geen goed beeld bij hoe de "flow" is in dungeons (veel/weinig downtime, camp+pull of roam+kill, etc.). Ik weet ook nog niet wat mij beter ligt, als paladin liggen alle opties wel open (tank/healer/dps) en ben nu nog alleen ret specced. Ik heb mijzelf nog niet verder verdiept in holy/prot specs.
De guideline van een instance is: zorg voor een tank, een healer en 3 dps, en zorg dat ze allemaal preferabel op of net iets boven het lvl van de instance zijn. Er net onder kan in bepaalde gevallen ook maar is meestal niet handig.
@Omega nou dat gebeurt op mijn realm niet hoor. Alle VoA pugs zijn zo aso als de pest, is ook de reden dat ik er niet veel aan meedoe waarschijnlijk. Snaaien wat je snaaien kan is zo'n beetje de algehele gedachte. Goed om te horen dat het ook anders kan
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 09-11-2009 13:51 ]
Bnet pindle#2913
bedankt werkte ook voor mijRelis schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:55:
[...]
Probeer het eens door je DNS te flushen:
http://www.tech-faq.com/flush-dns.shtml
Werkte voor mij altijd
Dit topic is gesloten.