oewww,... dat is wel heel tof =D
grooveshark + xtreamer
grooveshark + xtreamer
Verwijderd
Neen niet echt ... de sub knop op de remote heeft je toch een menu waarin je vanalles met de subs kan uithalen toch ... ik wil ze gewoon simpel-ON/OFF kunnen zetten... of gaat dat daar ook ... dan moet ik er toch ferm naast kijken hoor ...winkelwagen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:09:
[...]
Je bedoelt de subtitle-knop op de remote?
[...]
Je bedoelt de returnknop op de remote?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 00:04 ]
Van beiden weet ik het bestaan niet af. Sorry.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:50:
[...]
Neen niet echt ... de sub knop op de remote heeft je toch een menu waarin je vanalles met de subs kan uithalen toch ... ik wil ze gewoon simpel-ON/OFF kunnen zetten... of gaat dat daar ook ... dan moet ik er toch ferm naast kijken hoor ...
De return-knop indrukken doet je gewoon steeds 1 stapje terugkeren.
Ik vroeg gewoon of er een functieknop ... "Now Playing" zou kunnen zijn ... een druk op een knop en direct terug naar de film of muziekfragment waar je oorspronkelijk naar aan het kijken/luisteren was zonder terug een héle hoop mapjes te moeten aanklikken ...
Is een beetje onlogisch, maar daar kan je de subs wel aan- en uitzetten. Druk op de Subtitle knop, zorg dat het bovenste vakje Subtitle is geselecteerd, druk op Enter, gebruik de up/down om door de opties heen te gaan, selecteer Subtitle: OFF, druk op Enter, druk op de Subtitle knop - voila, subs verdwenen!Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:50:
Neen niet echt ... de sub knop op de remote heeft je toch een menu waarin je vanalles met de subs kan uithalen toch ... ik wil ze gewoon simpel-ON/OFF kunnen zetten... of gaat dat daar ook ... dan moet ik er toch ferm naast kijken hoor ...
Stel ze eens?bigpapa schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:54:
Jammer dat ik helemaal niets leest over de pas nieuw uitgekomen jukebox..
Ik had er bnog wel wat vragen over....
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door bigpapa op 18-01-2011 18:11 ]
Iemand een idee hoe ik xtreaming aan de praat kan krijgen?stimpyrulez schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:49:
[...]
Vraagje..
Ik krijg dezelfde melding tijdens het installeren van jukebox.
Nu zou het dus ook bij mij aan de router kunnen liggen, maar wat heb je gewijzigd dan?
Of weet iemand anders wat ik moet wijzigen? (poort forwarden of zo, maar welke)?
Ik heb een netgear WNDR3700, dus wie o wie kan mij helpen?
Tevens gebruik ik een USB stick voor opslag en mijn firmware versie is 2.5.4
Alvast bedankt!
ik heb ergens gelezen dat de update alleen werkt via xtreamering, disclaimer, en dan op 1 drukken.stimpyrulez schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:07:
[...]
Iemand een idee hoe ik xtreaming aan de praat kan krijgen?
Als ik op '1' druk bij de vraag voor het downloaden geeft ie de melding "no update found"
Heb de nieuwste versie van de firmware erop gezet (2.6.0) maar dit geeft hetzelfde probleem.
Wie o wie kan me helpen...
Wellicht heeft MSI een 'geavanceerde instellingen' applicatie waarmee de plugs verder ingesteld kunnen worden. Ik heb zelf deze pricewatch: Conceptronic CPNP200P Powerline Ethernet Adapter (200 Mbps, 2 Stuks) gebruikt, waarbij Conceptronic een applicatie meeleverde. Na wat tweaken kon ik het gros van de HD video's afspelen. Maar helaas werkte nagenoeg geen van mijn 1080p videos (gestreamed vanaf een nas met nfs share).Deathchant schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:21:
Nou jongens, ik heb de NFS mount voor elkaar gekregen. De webgui van de xtreamer is hoofdlettergevoelig en moet je dus exact invullen zoals je dat in NFS hebt gedaan.
Maar nu het volgende. Ik gebruik MSI ePOWER plugs 200mbps versie2 en in het allerslechtste geval moet ik 32,5MBIT halen (wat genoeg is om HD te streamen).
De powerplugs geven bij mij maar 20MBIT aan1080p streamen is dus ondanks de goeie NFS mount nog steeds niet mogelijk
Ja, maar dan moet ie dus wat downloaden maar dat doet ie nu net niet.mcetweaker schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:17:
[...]
ik heb ergens gelezen dat de update alleen werkt via xtreamering, disclaimer, en dan op 1 drukken.
Als deze file aanpast lukt het misschien wel:bigpapa schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:32:
Okee,
Waarom de jukebox geen .iso bestanden aan de jukebox laad.
Ik heb een hoop isi en die moet ik eerst uitpakken.
En video_TS files koppel die ook niet aan de jukebox.
En waar staat DEBUG Level voor en Local Cache
Dat klinkt als een limiet die veroorzaakt wordt door de chipset van de spelers...sprk_nl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:10:
Ik was toevallig ingelogden zag dat er een vraag was over het aan Mbit/s van de xtreamer.
Zowel de xtreamer als de pro hebben beide een max van 30Mbit/s.
Dit heeft me al enkele uurtjes tijd gekost om alles uit te sluiten, maar alle tests komen er op neer dat deze spelers (en ook andere merken in dezelfde prijsklasse) niet boven de 30 uit komen.
Ik had graag gezien dat fabrikanten dit bij hun specs vermelden.
Met 30Mbit lukt het niet om een extreem HD filmpje af te spelen (wat wel weer lukt met een usb-schijf aan de speler.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tis gelukt!stimpyrulez schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:25:
[...]
Ja, maar dan moet ie dus wat downloaden maar dat doet ie nu net niet.
Ik heb een USB stick erin zitten voor de gegevens opslag (moet volgens mij werken).
Maar als ik dus op '1' druk, dan zeg hij op een gegeven moment "No update found" (of iets in die trant).
Dus ja, hoe kan ik er voor zorgen dat ie wel wat vindt?
Las wel dat iemand wat op zijn router had aangepast, maar hij heeft niet aangegeven wat.
Dus wie o wie weet wat ik daar zou moeten aanpassen (waarschijnlijk een poort forwarden of zo).
Fluo
Dit topic is alleen om ervaringen te delen, en dus *niet* om problemen te posten.
gaat bij mij prima, dus blijkbaar wat fout gegaan tijdens kopie. Maar misschien is het makkelijker om een iso te maken van de DVD. Het werkt allebei in mijn geval.Fluo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:34:
Iemand ervaring met het kopieren van een DVD om die kopie dan af te spelen via de Xtreamer?
Ik heb de VIDEO_TS & AUDIO_TS folders van een DVD gekopieerd naar de interne HDD van de Xtreamer wanneer ik er dan naar navigeer en Play Folder selecteer kan ik de trailers enzo perfect bekijken maar eens ik bij het DVD-menu kom gaat alles enorm schokkerig en kan ik de eigenlijke film ook niet bekijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Deathchant op 26-01-2011 11:53 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Even kort een reactie hierop:Deathchant schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:43:
nou hier mijn bevindingen over de Xtreamer PRO sinds de kerst.
[ Voor 8% gewijzigd door LoneGunman op 28-01-2011 13:22 ]
je moet je xtreamering updaten door in het xtreamering deel naar disclaimer te gaan en daar op 1 drukken voor de update.p.m. schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:01:
Xtreamer-vraagje: Waar vind ik Grooveshark? Firmware 2.6.0 heb ik er op gezet, ik was in de veronderstelling dat ik Grooveshark onder jukebox kon vinden, maar bij praktisch alle opties krijg ik te zien dat t binnenkort wordt toegevoegd.
Zit ik verkeerd te kijken?
Denk het welp.m. schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:01:
Xtreamer-vraagje: Waar vind ik Grooveshark? Firmware 2.6.0 heb ik er op gezet, ik was in de veronderstelling dat ik Grooveshark onder jukebox kon vinden, maar bij praktisch alle opties krijg ik te zien dat t binnenkort wordt toegevoegd.
Zit ik verkeerd te kijken?
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Powerplugs geef ik je gelijk in, maar dit was meer bedoeld om aan te geven dat het gewoon niet werkt en dat mensen zich even moeten bedenken voordat ze powerplugs gaan kopen.LoneGunman schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:21:
[...]
Het is zeker geen foutloos apparaat, maar bovenstaande zaken kun je niet echt aangrijpen als argumenten.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
tja, de éne powerplug is de andere niet. Ik heb tot nu toe met Devolo 200Mbps betere ervaringen dan met m'n oude Draytek 200Mbps powerplugs. Dan heb je nog de 1Gb powerplugs van Belkin, die heb ik zelf nog niet geprobeerd.Deathchant schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:10:
[...]
Powerplugs geef ik je gelijk in, maar dit was meer bedoeld om aan te geven dat het gewoon niet werkt en dat mensen zich even moeten bedenken voordat ze powerplugs gaan kopen.
Merci bien, xtreamering is geupdate, maar grooveshark is nog steeds nergens te vinden. Nou ja, geen halszaak, ik gebruik 'm eigenlijk vooral voor films en series.mcetweaker schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:17:
[...]
je moet je xtreamering updaten door in het xtreamering deel naar disclaimer te gaan en daar op 1 drukken voor de update.
Bij mij is het gelukt, alleen kwam ik er achter dat je een betaald grooveshark account moet hebben. Althans dat denk ik, want mij is het nog niet gelukt iets af te spelen.
na de update zou je bovenin xtreamering music jukebox moeten vinden, daar zit grooveshark achter.p.m. schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 08:54:
[...]
Merci bien, xtreamering is geupdate, maar grooveshark is nog steeds nergens te vinden. Nou ja, geen halszaak, ik gebruik 'm eigenlijk vooral voor films en series.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Same here, maar dan met 'n WD 500gb Blue... Na ongeveer een 100 uur in gebruik, met fan op medium, opeens rare klikken, en dan weet de gemiddelde tweaker het al wel, da's niet goed.ck2000nl schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:48:
@Deathchant: ook bij mij heeft de harddisk het begeven.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
die optie is er echt niet. Wazig.mcetweaker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:04:
[...]
na de update zou je bovenin xtreamering music jukebox moeten vinden, daar zit grooveshark achter.
We can even brake a stone!dodge_911 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 00:10:
[...]
Same here, maar dan met 'n WD 500gb Blue... Na ongeveer een 100 uur in gebruik, met fan op medium, opeens rare klikken, en dan weet de gemiddelde tweaker het al wel, da's niet goed.
Krijg ook 'n nieuwe, die gaat er ook weer terug in, en moest deze het ook begeven, hou ik de xtreamer gewoon als streamer
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ik heb de schijf direct in de xtreamer geformatteerd (de xtreamer maakt blijkbaar 2 partities). Toen hij raar ging doen, heb ik alle data overgezet naar een WD10EALS schijf van een vriend, toen de hdd geformatteerd in de pc (win XP) als 1 grote partitie. Toen met Robocopy de files allemaal terug gezet, emergency FW 2.5.2 op de xtreamer gezet, HDD weer terug erin, en BAM! (grote vuurbal jonge) weer hetzelfde gezeik. UDMA CRC errors liepen op elke keer als een fout geconstateerd werd.ck2000nl schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:53:
@Deathchant: dat is waar, maar vaak niet na zo'n korte tijd... We zullen zien, Samsung neemt hem terug en ik krijg een nieuwe. Die gaat weer in de Xtreamer, mocht die weer snel overlijden....dan gaat mijn Xtreamer de recycle bak in. Hoe heb jij voor het 1e gebruik de schijf geformatteerd: door de Xtreamer zelf of op een pc?
Dit wordt veroorzaakt door het spindown script in de xtreamer zelf. Zodra je HDD "gespindowned" is en je weer wilt spelen, kan de xtreamer niet meer uit dat script komen, waardoor er dus niet gelezen kan worden van je schijf, resulterend in I/O errors:If you pause or stop a movie and wait the HD to spin down and then press play button then you get I/O Error.
You maybe should increase the timeout reading from the disk? I have Western Digital 2TB (WD20EARS) in my Xtreamer.
Ook in de reacties van de tweakers review heeft een gebruiker iets soortgelijks geconstateerd:When a disk is spinning down a poor xTreamer stops the script he was doing, he has no choice!
But when you want to start the script after pressing the play button the Xtreamer is in the middle of nowhere.
because he has no access anymore to the script, where he lost it.
So if you want to do as described you have to put the [spindown] option [off] in the settingsmenu.
Dit kan gewoon echt niet.Well, if you are storing so called "valueable" data on your mediaplayers HDD, you are doing something wrong i.m.o...the device was never meant to be a "safe" for that , despite the NFS-issue that apperently is present..
Valueable data should be stored on a NAS or ext. HDD...
Maar er is nog steeds niks gebeurd, nu 3 FW's later en na hogere prioriteit bij het R&D team op 3 december.I brought this up before and even when I thought that you were listening nothing ever came from it so I'm not expecting much.
Sorry for the strong words, but "we can't reproduce it" simply isn't a valid excuse in this context. This is an obvious and severe bug, you should have all the tools and know-how to fix it, but it simply hasn't happened yet.
[ Voor 16% gewijzigd door Deathchant op 31-01-2011 12:41 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Chadi op 02-02-2011 21:48 ]
Waar heb je de bestanden instaan ?Chadi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:19:
Heeft iemand de xtreamer gebruikt in combinatie met een Synology? Ik krijg namelijk de bestanden te zien maar niet afgespeeld.
Wel via netwerkshare maar niet via UPNP
[ Voor 36% gewijzigd door FreshMaker op 03-02-2011 10:23 ]
Een moderator van dat xtreamer forum zou zeggen: nietes, jij hebt ongelijk, want wij hanteren de regels:FreshMaker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:19:
Het xtreamer forum heb ik al lang links gelaten, de reply's zijn daar abominabel slecht, en als men er niet uikomt, zijn er 2 antwoorden - 1 -> je eigen schuld, je doet iets fout of 2. een forumban, want je bent te kritisch
posts worden verwijderd, genegeerd of zelfs met "solved" gemarkeerd, zonder dat er maar iets gedaan is
You are wrong, topics ARE NOT randomly closed. To clarify...
Topics are closed if there has been no activity in a topic for 28 days - In accordance with forum rule: 2.N - NECROPOSTING
Topics are closed if the original poster does not answer a moderators question - In accordance with forum rule: 4.D - MODERATOR QUESTIONS
Topics can also be closed when the issue is "Solved".
And... Topics can be re-opened upon request - In accordance with forum rule: 2.N - NECROPOSTING
Check, die bedoelde ik
Ik heb een Syn ds 209 en het werkt perfect eigenlijk. Moest wel via Nfs gaan werken om favorieten te krijgen voor een juxebox die ik nog steeds niet aan de praat hebChadi schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:19:
Heeft iemand de xtreamer gebruikt in combinatie met een Synology? Ik krijg namelijk de bestanden te zien maar niet afgespeeld.
Wel via netwerkshare maar niet via UPNP
Verwijderd
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Is te mooi om waar te zijn. GBit LAN, dualcore CPU, 4G mem, eSATA, 6xusb...full bluray streaming, DVI poorten....
Reken eerder op de relatief lage prijs van 200 euro: http://deals.xtreamer.netFreshMaker schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:13:
Prijs .... zal niet voordelig zijn, reken maar op +300 euro
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
er staat 100 euro? dus normaal 200 euro en nu 100 euro korting?SteeringWheel schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:51:
[...]
Reken eerder op de relatief lage prijs van 200 euro: http://deals.xtreamer.net
En verder nog verzendkosten en eventueel invoer belasting (afhankelijk waarvan het verstuurd wordt).
[ Voor 6% gewijzigd door mindcre8r op 17-02-2011 14:34 ]
Bears and Bulls
Werkt een Factory Reset niet?multipasser schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:34:
Vraagje, Xtreamer met fw 2.60.
Als ik inlog op mijn NAS moet ik login/passw ingeven en ik druk OK&SAVE maar hij onthoudt het niet!
Telkens ingeven is echt geen optie (vermoeiend).
Is dit een bug?
[ Voor 32% gewijzigd door SteeringWheel op 23-02-2011 16:41 ]
Ziet er wat mij betreft boeiend uit al is dat natuurlijk afhankelijk van de prijs.SteeringWheel schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:33:
Nieuwe Xtreamer Prodigy gebasseerd op Realtek 1185 chip aangekondigd: http://www.xtreamer.net/prodigy/
Onderaan die pagina staan nog screenshots van de nieuwe gui, die ook op de huidige modellen komt.
Ziet er leuk uit (qua uiterlijk), ik vraag me wel af wat ik hier nu extra mee heb in vergelijking met mijn huidige Xtreamer (de eerste) als ik geinteresseerd ben ik films/series streamen vanaf een server... Want als de interface hetzelfde blijft, dan mis ik het even - tis waarschijnlijk maar waar je in geinteresseerd bent.SteeringWheel schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:33:
Nieuwe Xtreamer Prodigy gebasseerd op Realtek 1185 chip aangekondigd: http://www.xtreamer.net/prodigy/
Onderaan die pagina staan nog screenshots van de nieuwe gui, die ook op de huidige modellen komt.
120 euro is dan weer weinig in vergelijking met de 100 euro voor een "standaard" xtreamer....SteeringWheel schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:20:
Volgens mij is het enige voordeel usb 3.0 en gigabit lan. Performance daarvan is afwachten. Prijs moet rond 120,- euro zijn ex. shipping.
Slecht onderbouwde reactie van een 'bijna troll'. Je mag dan zelf slechte ervaringen hebben of hebben gehad met Xtreamer, het geeft je niet het recht om daarbij de producten te veroordelen voor anderen. Ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen en houdt op met deze nutteloze opmerkingen.n0elite schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:54:
Niet voor Xtreamer gaan. Lees dit maar heb verder niets meer te zeggen nieuws: Xtreamer komt met compacte Ultra-htpc
-= Very annoying forum person =-
[ Voor 8% gewijzigd door golfgti5 op 26-02-2011 19:58 ]
Nja aangezien nummer 2 en 3 nog niet uit zijn, en de Ultra eigenlijk een HTPC is zonder enig voorgeinstalleerde OS, zou ik uitwijken naar de Boxee Box. Van wat ik gezien heb is deze te gebruiken met meerdere profielen en lijkt het OS niet erg ingewikkeld. Ook zie ik het nut van Gbit en Usb 3.0 niet echt, het wordt imho vrij moeilijk om met een 1080p die bandwith vol te gebruiken, 100mbit is meer dan voldoende. Usb 3 kan handig zijn ivm de toekomst, maar er is nog niet veel hardware beschikbaar voor.golfgti5 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:56:
@master_viper;
Ik heb een QNAP NAS en wil de film's die erop staan bekijken op mijn Samsung tv en heb daar dus een mediaplayer voor nodig, daar ben ik mij nu op aan het orrienteren.
Dit is mijn shortlist;
1-Dune smart D1
2-Xtreamer Ultra
3-Xtreamer Prodigy
4-Boxee box van D-link
Streamen doe ik niet via Wifi i.v.m. eventuele storingen, een UTP kabel trekken is helaas geen optie, dus word de media player/streamer verbonden via een Home Plug (internet via lichtnet) met de NAS/Router Netgear3700.
Het is mijn eerste kennismaking met een media speler, is Gbit lan en USB3.0 ook een pré om te hebben?
Verder zullen de kids er ook mee overweg moeten kunnen (12 en 9 jaar), dus een simpele menu structuur zou wel lekker zijn.
Graag jullie ideeën hier over, alvast bedankt.
-= Very annoying forum person =-
Volgens mij bedoelt hij deze post: n0elite in 'nieuws: Xtreamer komt met compacte Ultra-htpc'master_viper schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:45:
[...]
Slecht onderbouwde reactie van een 'bijna troll'. Je mag dan zelf slechte ervaringen hebben of hebben gehad met Xtreamer, het geeft je niet het recht om daarbij de producten te veroordelen voor anderen. Ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen en houdt op met deze nutteloze opmerkingen.
[ Voor 11% gewijzigd door MikeWazowski op 04-03-2011 10:44 ]
Emergency firmware flashen?Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:35:
Vlgs mij is mijn xtreamertje overleden![]()
Als ik em aanzet, zie ik het rode xtreamer logo verschijnen op tv, even later word het beeld zwart, en dat was het dan. Hij is aangesloten via hdmi.
Iemand nog een idee ?
Ik had een soortgelijk probleem toen de Xtreamer op 1080p stond terwijl m'n tv maar tot 720p ging. Mayb ff aansluiten via S-video o.i.d. en spelen met HDMI settings.Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:35:
Als ik em aanzet, zie ik het rode xtreamer logo verschijnen op tv, even later word het beeld zwart, en dat was het dan. Hij is aangesloten via hdmi.
Iemand nog een idee ?
Dit had ik een jaar geleden ook, gelukkig binnen garantie via de RMA procedure een nieuwe gekregen!Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:35:
Iemand nog een idee ?
Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Deathchant op 08-03-2011 12:45 ]
inderdaad, ik gebruik de xtreamer inmiddels niet meer (boxee box ftw) maar ik meen dat dit met de resolutie van xtreamer te maken had. een kwestie van op je afstandbediening 3 (of een van die buttons waarmee je de resolutie aanpast) meermalen indrukken totdat je op de 'juiste' resolutie komt en weer beeld krijgt...MaakmeGek schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:13:
[...]
Ik had een soortgelijk probleem toen de Xtreamer op 1080p stond terwijl m'n tv maar tot 720p ging. Mayb ff aansluiten via S-video o.i.d. en spelen met HDMI settings.
[ Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 08-03-2011 16:17 ]
Damn, je hebt gelijk. Airplay was een van de redenen voor mij om Xtreamer na het debacle (ruidluchtige koeling, (gebrek aan) open source) met hun eerste mediaplayer nog een kans te gaan geven. Dacht er al over om mijn Apple TV 2G de deur te wijzen. Dat er nu ineens met geen woord meer over Airplay gerept wordt en dat nog steeds geen leveringsdatum en prijs (ondanks de hype in de berichten van enkele weken terug) bekend zijn zorgt ervoor dat ik Xtreamer wederom links ga laten liggen.catchingfire schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:03:
Ligt het aan mij of is de Airplay feature van de Prodigy verdwenen? Als ik google zie ik nog overal Airplay in een adem genoemd worden met de Prodidy, maar op de xtreamer site wordt er met geen woord meer over gerept.
[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 08-03-2011 18:49 ]
Het is gewoon een vreselijk bedrijf met totaal geen gevoel voor aftersales o.i.d. Wel doet hun player (als ie werkt) alles wat je (ik) wilt.Deathchant schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:06:
hmmm ook ik ben nu slachtoffer geworden op het xtreamer forum van moderators die je posts gewoon editen en je niks laten weten. Ik ben de laatste die echt stennis gaat lopen schoppen en doe niet anders dan dat ik hier doe. Ik dacht eerst dat sommige mensen hier en daar op internet wat aan het overdrijven zijn, maar het is gewoon echt waar. Je hoeft niet eens onbeleefd te zijn ofzo....als er IETS van kritiek staat o.i.d. dan heb je ineens een edited message. Sorry ik moest het even kwijt hier. Ik ben blij dat hier niet zo achterlijk gereageerd wordt door mods.
EDIT: ik heb een pm gestuurd naar de desbetreffende mod om te vragen waarom dit stelselmatig gebeurt zonder enige aanleiding en dat ik op deze manier twijfel aan de integriteit van hun bedoelingen. Eens kijken wat er gaat gebeuren. Van enkele mensen hier heb ik begrepen dat het kan leiden tot een ban. Eens kijken of het bij mij ook het geval is.
To dare is to do
[ Voor 52% gewijzigd door EN-IS op 21-03-2011 22:11 ]
Ik had er nog nooit van gehoord zelfs, raar dat dit ding schijnbaar stealth is geintroduceerdVjenne-ICT schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:09:
Nu naar verder onderzoek lijkt mij de Xtreamer DVD ook wel wat, maar waarom vind ik daar zo weinig info over en je kunt hem bijna nergens aanschaffen!?
Pixmania Xtreamer DVD
Ja, idd, ik vind het ook erg vreemd!SeatRider schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:32:
[...]
Ik had er nog nooit van gehoord zelfs, raar dat dit ding schijnbaar stealth is geintroduceerd
Ik weet niet welke firmware je draait maar in de nieuwere firmwares kun je via de webinterface browsen naar netwerk shares.Indoubt schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:15:
Heeft er iemand ervaring met het bedienen via een PC/tabled/smartphone van de xtreamer zonder interne harddisk waarbij de files op een NAS staan?
Het is een apart product, je hebt de xtreamer (sidewinder/pro) chipset maar zonder mogelijkheid om een harde schijf te plaatsen. Maar je kan wel originele DVD's en zelfgemaakte schijfjes afspelen. Verder is het gewoon een 'doodgewone' streamer.Vjenne-ICT schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:58:
[...]
Ja, idd, ik vind het ook erg vreemd!
Wat vinden jullie van dit apparaat?
Bedankt voor je commentaar, maar ik de Xtreamer DVD toch maar besteld.WBT schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:45:
[...]
Het is een apart product, je hebt de xtreamer (sidewinder/pro) chipset maar zonder mogelijkheid om een harde schijf te plaatsen. Maar je kan wel originele DVD's en zelfgemaakte schijfjes afspelen. Verder is het gewoon een 'doodgewone' streamer.
Enkel dus voordiegene die nog regelmatig fysieke DVD's wil afspelen een goede keuze, anders kan je beter voor een normaal model Xtreamer kiezen. Dan heb je tenminste nog de mogelijkheid om er een harde schijf in te gooien.
Thanks!Deathchant schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:18:
ik geloof dat je minimaal iets van 35MBIT nodig hebt om 1080p vlekkeloos te kunnen streamen. Dus volgens mij moet dat wel goed komen
[ Voor 13% gewijzigd door Slaapje op 12-04-2011 15:45 ]
To dare is to do
PSNID : HoefMeistert
[ Voor 27% gewijzigd door Vjenne-ICT op 18-04-2011 22:01 ]
Lekker zinloos, alleen facebook-client toegevoegd...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq