Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Iemand die nog tips heeft of kan helpen met het connecten van mijn telefoon (android) met de XtreamerTV mediaplayer? Mij nog niet gelukt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:26
MaStar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:21:
[...]

Hoe vind ik die?

[...]

Ik zit met mijn telefoon op WIFI inderdaad. Hoe kan ik checken of ik met mijn browser wel naar het IP van mijn xtreamer kan?

Heb je eventuele andere tips>
gewoon het ip adres in je adres balk van de browser intikken
(heb een tijd terug ook eens een remote app geprobeerd, maar vond het verre van toegevoegde waarde hebben..)

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 31-10-2013 10:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Prulleman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

gewoon het ip adres in je adres balk van de browser intikken
(heb een tijd terug ook eens een remote app geprobeerd, maar vond het verre van toegevoegde waarde hebben..)
Welke browser bedoel je? Internet of Xtreamer. Hoe vind ik dit IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ip staat in beeld als je xtreamer aan staat, deze in je pc browser invoeren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Prulleman schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:07:
ip staat in beeld als je xtreamer aan staat, deze in je pc browser invoeren
Als ik dat intyp in mijn browser zie ik: "No Playable Contents".
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08-2023
heeft iemand een idee of het mogelijk is om te verbinding te maken met een NAS welke NIET in het interne netwerk zit. Kan deze wel via bv internet explorer benaderen. Ik ben driftig wezen zoeken maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb destijds ook driftig gezocht en niets gevonden :) Met een scriptje op m'n webserver wordt nu een rss gemaakt die verwijst naar video-files, en aan Xtreamering een menu-item toegevoegd. Wordt dus over http gestreamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 21:13
sinds kort ook een prodigy, maar kom dat forum meteen al niet meer op. De vraag is, hoe installeer ik dat xApp op de xtreamer ? op de site van de xApp dev verwijst hij naar dat forum, maar die kan ik dus niet openen. Ik wil namelijk graag bv Sabnzb etc op de xtreamer knallen...

http://forum.xtreamer.net...p-installer-php-api-v102/ Die dus...

[ Voor 12% gewijzigd door DIKKEHENK op 07-11-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41

Speedmaster

Make my day...

Bekend verschijnsel, hier ook gehad, registratie doorlopen en vervolgens geen toegang meer krijgen.
Lijkt wel op een IP ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je kan het ook downloaden van het forum van de maker (tegen betaling donering): http://appinstaller.kralj.../index.php/topic,5.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
-edit-

[ Voor 102% gewijzigd door MaStar op 10-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
ah ok...zie het, dank Enkel, ik kom er niet in met putty, password pakt ie niet. Als er uberhaupt een password inzit, ik heb het er niet ingezet.
Tevens, dokken voor die api wil ik wel, maar dan wil ik er wel eerst in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

DIKKEHENK schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:40:
ah ok...zie het, dank Enkel, ik kom er niet in met putty, password pakt ie niet. Als er uberhaupt een password inzit, ik heb het er niet ingezet.
Tevens, dokken voor die api wil ik wel, maar dan wil ik er wel eerst in :)
Kwestie van registreren en je kan erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Dat reggen, ( naam en password instellen )( doe je dat via je ip:80? want dat heb ik gedaan...Heb inmiddels ook die api installer,maar ik kom er niet in via tenet ssh 2022...password blijft errors geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Vandaag nog een keer geprobeerd, alles goed ingevoerd.

Probleem:
Ik heb een MediaPlayer Xtreamer en kan geen gedeelde mappen van mijn PC toevoegen. Kan iemand mij helpen hoe dit toe te voegen?

Wat ik doe:
LAN kabel aangesloten op mijn PC en Mediabox
PC map gedeeld (eigenschappen-delen)
Mappen machtiging alle rechten

Xtreamer opstarten
"Map toevoegen" (Hij ziet de gedeelde mappen staan)
Gedeelde map selecteren

Vervolgens zie ik een scherm met:

Samba
Gedeelde MAP
ID/Password ingeven

Bij die laatste stap kom ik niet verder. Ik geef zowel het password in van mijn thuisnetwerk (mijn gebruikersnaam + password van PC) als het Password die ik op mijn PC zie om andere gebruikers te laten toevoegen.

In beide meldingen geeft hij "can't add the folder".

Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22
gaat het om een windows share?
Want ik heb ook een folder op mijn windows pc gedeeld. Daarbij heb ik hem voor iedereen op het netwerk opgengezet. (zowel pc als xtreamer zijn via draad aan de router verbonden)

Daarna ga ik vervolgens naar netwerk (op de xtreamer dus). Dan ziet hij mijn pc. Ik selecteer deze en vervolgens kan ik mijn map selecteren. Omdat ik deze opengezet heb voor iedereen hoef ik geen wachtwoord in te typen en kan ik meteen van mijn films genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
avec_style schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:14:
gaat het om een windows share?
Want ik heb ook een folder op mijn windows pc gedeeld. Daarbij heb ik hem voor iedereen op het netwerk opgengezet. (zowel pc als xtreamer zijn via draad aan de router verbonden)

Daarna ga ik vervolgens naar netwerk (op de xtreamer dus). Dan ziet hij mijn pc. Ik selecteer deze en vervolgens kan ik mijn map selecteren. Omdat ik deze opengezet heb voor iedereen hoef ik geen wachtwoord in te typen en kan ik meteen van mijn films genieten.
Hoe doe ik dat en wat bedoel je met "Windows share"?
Ik heb Win7.

Heb mijn map "gewoon" gedeeld (rechtermuisknop -> delen + machtiging voor iedereen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik heb nog windows xp. maar dat lijkt me wel de juiste methode.
Ik heb geen idee waarom jij dat scherm te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Wat bedoel je eigenlijk precies met 'map toevoegen'?
Waar voeg je deze toe?

Ik kies zelf altijd voor Netwerk --> naam thuisnetwerk(bijv WORKGROUP) --> PC-naam --> folder.

Hierbij krijg ik geen optie om een map toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
avec_style schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:13:
Wat bedoel je eigenlijk precies met 'map toevoegen'?
Waar voeg je deze toe?

Ik kies zelf altijd voor Netwerk --> naam thuisnetwerk(bijv WORKGROUP) --> PC-naam --> folder.

Hierbij krijg ik geen optie om een map toe te voegen.
Waar zit netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
Op je xtreamer, als je je bron kiest waar je je content op hebt staan, zoals bv usb

• MaStar
MissShadows schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:34:
Op je xtreamer, als je je bron kiest waar je je content op hebt staan, zoals bv usb
Mijn bron is "netwerk" maar ik zie die knop niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
ik heb niet dezelfde Xtreamer als jij (Sidewinder3) maar als je 'Netwerk' hebt aangeklikt zou er in principe 2 opties moeten zijn, waarvan 1 de naam van je netwerk, vaak workgroup/werkgroep, de tweede optie is om een snelkoppeling aan te maken naar je gedeelde mappen. Maak een snelkoppeling aan, vul daarbij het ip van je pc in en gebruikersnaam/wachtwoord als deze is ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
MissShadows schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:28:
ik heb niet dezelfde Xtreamer als jij (Sidewinder3) maar als je 'Netwerk' hebt aangeklikt zou er in principe 2 opties moeten zijn, waarvan 1 de naam van je netwerk, vaak workgroup/werkgroep, de tweede optie is om een snelkoppeling aan te maken naar je gedeelde mappen. Maak een snelkoppeling aan, vul daarbij het ip van je pc in en gebruikersnaam/wachtwoord als deze is ingesteld
Zou je eens een printscreen willen zoeken hoe dat bij jou zit? Het is mij nog niet gelukt. Als ik op netwerk klik , kan ik kiezen voor: automatisch of handmatig. Met beide opties lukt het me niet om mijn PC-netwerk toe te voegen.

Snap niet wat ik verkeer doe. Iemand nog tips? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pfffffff... Vanaf Startscherm -> het menu Media Keuze (of "Media Bilbliotheek" bij oudere software) -> "Media Bronnen" -> "Netwerk". Heb je dat na 2 weken echt nog steeds niet gevonden?

Geen "knop" dus (beweerde ook niemand) maar niet te missen item in het meest gebruikte (Media) menu van het ding. Vervolgens is het precies zoals MissShadows al aangaf, daar valt verder niet veel aan uit te leggen: "als je 'Netwerk' hebt aangeklikt zou er in principe 2 opties moeten zijn, waarvan 1 de naam van je netwerk, vaak workgroup/werkgroep, de tweede optie is om een snelkoppeling aan te maken naar je gedeelde mappen. Maak een snelkoppeling aan, vul daarbij het ip van je pc in en gebruikersnaam/wachtwoord als deze is ingesteld"

Het lijkt alsof jij bij het instellingen menu aan de netwerkinstellingen voor het IP zit te rommelen met je keuze voor "auto" en "handmatig". Maar dat is voor het instellen van je IP-adres. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
MaStar schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:00:
[...]

Zou je eens een printscreen willen zoeken hoe dat bij jou zit? Het is mij nog niet gelukt. Als ik op netwerk klik , kan ik kiezen voor: automatisch of handmatig. Met beide opties lukt het me niet om mijn PC-netwerk toe te voegen.

Snap niet wat ik verkeer doe. Iemand nog tips? :/
Helaas heb ik die van mij niet meer, maar zoals Cap al zei zit je volgens mij ook in je instellingen te zoeken. Daar kan je het beste het IP adres op automatisch laten.
Je gaat naar het beginscherm, daar moet een optie zitten waar je normaal gesproken heen gaat als je bv vanaf een usb iets wilt afspelen, daar zou, voordat je naar usb gaat, ook een optie voor netwerk moeten zijn. Daar ga je dan heen en dan kan je, zoals ik en Cap al hebben uitgelegd, een snelkoppeling aanmaken of naar werkgroep/workgroup gaan om je gedeelde schijven te zien. Mocht dit niet het geval zijn, het kan soms even duren voordat jou Xtreamer deze ziet. Dus is dit het geval, even terug gaan naar het begin scherm (of vernieuwen, ik weet niet of je zon knop op je ab hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is het niet mogelijk om bluray iso filmbestanden af te laten spelen met orginele hoofdmenu met chapterkeuze's en extra enz met een volgende update ? waarom is dit nog niet gekomen ? is dit zo gecompliceerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Ik dacht dat het wel kon met de sidewinder3, maar niet alle. Als ik het goed had was daar een optie voor. Ik weet alleen niet meer welke dat was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Xtreamer ondersteund BD lite. (is aan te zetten in de instellingenmenu)
Meer info over BD lite kun je hier vinden: http://homehdmediaplayer.com/?p=308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dat weet ik al. ik bedoel met orginele menu's chapter select, extra's enz. jammer dat dit nog niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
Doen mediaplayers niet. Waarom? Licentiekwestie. Die menu's draaien op java en dat opnemen in de software van de mediaplayer kost dus extra geld. Zie dus toch het linkje hierboven van avec_style.

[ Voor 14% gewijzigd door Cap op 04-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561079

IK heb de xtreamer pas gekocht . Heb het geregistreert . maar kan geen you tube of trailers afspelen. Ik krijg de melding dat het bestand niet meer is. IK doe iets verkeerd met de instelling denk ik. kan iemend me weg wijs maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:53

Wvr

welke xtreamer heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de xtreamer tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr

Wvr

ff iets meer info, hoe start je het filmpje op ( van de je telefoon?) welke tv heb je ? heb je wel internet.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deze heb ik YouTube: XtreamerTV Tour Guide Overview

Ik heb internet (telfort) De xtreamertv zit aangesloten op de tv (Sony) via een HDMI kabel. Ik heb de xtreamertv aan gemeld en kreeg keurig een code. Mijn mail en dropbox en of faceboek kan ik op de tv ontvangen. Behalve you tube en de rest , (trailer muziek ed. )
Misschien moet ik het gaat resetten en opnieuw de aan melden? Eerste instantie wil ik dat de xtraemertv op de tv werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadstar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 09:24
Beste Tweakers,

Ik weet dat dit topic niet bedoeld is voor problemen, echter ik heb nog geen reacties gehad op mijn eigen topic dus probeer het toch zo:

Ik heb een Xtreamer Sidewinder 3 met daarop Uitzending Gemist via xLive. Er is echter recent een update geweest van uitzending gemist, waardoor deze het niet meer doet. Ik heb de instructies uitgevoerd om de update uit te voeren, echter is het me nog niet gelukt om het werkend te krijgen.
In het topic hier: Xtreamer Sidewinder 3: Uitzending Gemist update werkt niet heb ik uitvoeriger beschreven wat ik heb gedaan.

Is er iemand die deze update ook heeft gedaan en misschien weet wat ik fout doe?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388859

Anoniem: 561079 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:36:
deze heb ik YouTube: XtreamerTV Tour Guide Overview

Ik heb internet (telfort) De xtreamertv zit aangesloten op de tv (Sony) via een HDMI kabel. Ik heb de xtreamertv aan gemeld en kreeg keurig een code. Mijn mail en dropbox en of faceboek kan ik op de tv ontvangen. Behalve you tube en de rest , (trailer muziek ed. )
Misschien moet ik het gaat resetten en opnieuw de aan melden? Eerste instantie wil ik dat de xtraemertv op de tv werkt.
Het beste werkt het apparaat als je er een HD in plaatst, hij haald dan automatisch zijn updates binnen....
Na de laatste update zal alles naar behoren werken en zijn bijna alle apps(die het toch niet fatsoenlijk doen) verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388859 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:54:
[...]

Het beste werkt het apparaat als je er een HD in plaatst, hij haald dan automatisch zijn updates binnen....
Na de laatste update zal alles naar behoren werken en zijn bijna alle apps(die het toch niet fatsoenlijk doen) verwijderd.
Ik ga dan een HD. aanschaffen, als het dan ook nog automatisch zijn updates binnen haalt is dat helemaal top. Ik heb totaal geen ervaring met media players. Ik hoop dat het dan goed gaat werken.
Bedankt voor je uitleg. Heb je eventueel nog tips ,? graag dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik ben nieuw hier, dus vergeef mij als het hier niet mag staan. Ik heb al een tijdje deze mediaspeler en hij bevalt goed.
Nu heb ik orginele blu-ray's op de harde schijf gezet van mijn 2.5 inch externe schijf. Zowel BD iso als uitgepakt in mappen, zodat je aacs, bdmv en cerificatie ziet. Op het menu van de Xtreamer zie je dit alles goed, maar afspelen ho maar. Je ziet wel dat de schijf bezig is en als je hem opnieuw opstart vraag hij of je weer wilt beginnen waar je gebleven bent.

Is het misschien dat de bd beveiligt zijn of iets anders.

Alle antwoorden worden zeer gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Ik weet niet welke Xtreamer je hebt (is misschien handig om de volgende keer erbij te zetten) maar bij mijn sidewinder3 wilde het soms helpen als de optie bdlive aan of uit stond. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel61
Ja mijn fout, Sidewinder3. Je bedoelt bdlive of bdlite? Heb ik uitgezet, niets. De schijf is bezig, maar geen beeld/geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Hmm, toen ik de sidewinder3 net had heb ik (gedownloadde) blurays zo kunnen afspelen. Dan zou het kunnen liggen aan een beveiliging. Het kan natuurlijk ook zijn dat de schijf niet goed is geript. Probeer eens de bluray iso op je pc af te spelen, als je de mogelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel61
Als ik blurays download als iso speelt hij ze gewoon af. Maar ik heb eigen muziek blurays, waarvan
ik een image hebt gemaakt op de pc, die doen het niet. Ik zal vast iets fout doen, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Daarom zeg ik, probeer de zelf geripte blu-ray iso op de pc af te spelen. Doet deze het daar niet op, dan is er iets fout gegaan bij het rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:40
Heb even gezocht in dit Forum over de snelheid via het netwerk en meeste halen bedroevende kopieersnelheden. Helaas heb ik dit ook. Moet wel zeggen dat het bij mij pas vanaf 4.2.X firmware is.

Deze gast ging van 9 naar 3 met 4.1:
http://forum.xtreamer.net...view__findpost__p__260434

Deze heeft metingen gedaan met 4.0.1:
http://forum.xtreamer.net...view__findpost__p__261244

DHCP of static maakt geen verschil andere poort en zelfs andere router ook niet.
Heb mijn vermoeden in het Xtreamer Forum geuit dat de verbinding mogelijk HalfDuplex is, maar kan het niet checken. Heb thuis alleen huis/tuin/keuken router.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Heb dus prodigy Silver nu dus op fw 4.2.5
Static IP, gigabit poort verbinding op de router.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

djcasl schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:01:
Heb even gezocht in dit Forum over de snelheid via het netwerk en meeste halen bedroevende kopieersnelheden. Helaas heb ik dit ook. Moet wel zeggen dat het bij mij pas vanaf 4.2.X firmware is.

DHCP of static maakt geen verschil andere poort en zelfs andere router ook niet.
Heb mijn vermoeden in het Xtreamer Forum geuit dat de verbinding mogelijk HalfDuplex is, maar kan het niet checken. Heb thuis alleen huis/tuin/keuken router.

Hoe krijg jij toegang tot dat forum, had me al een keer geregistreerd echter wordt ik nu steeds geblokkeerd zonder dat ik ook maar 1 post geplaast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel61
MissShadows schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:18:
Daarom zeg ik, probeer de zelf geripte blu-ray iso op de pc af te spelen. Doet deze het daar niet op, dan is er iets fout gegaan bij het rippen.
Ook op de pc wilde geen van de 3 blurays afspelen, reden kopieerbeveiliging 8)7

Bedankt voor het meedenken, zal iets anders moeten verzinnen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-06 07:27
goedemorgen,

Sinds gister heb ik een xtreamer sidewinder 3.

Mijn pc zit aan een bedraad thuis netwerk en dient als opslag.

Film kijken gaat prima als ik hem benader via : media library -> media scource -> network -> mappen doorlopen en de mkv aanklikken.

echter krijg ik de films niet te zien in de jukebox, dit is natuurlijk juist de hele bedoeling van het apparaat.

Ik heb de user manual van xtreamer gedownload en die stappen doorlopen, ook heb ik een pdf specifiek over de movie jukebox gevonden en deze gevolgd.

Ik heb dus movie info gezocht middels de scraper, dit werkt ook.

De sw draait op fw 4.2.3

Waarom krijg ik geen films te zien in de movie jukebox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr

Wvr

heb je interne opslag of op een sysnology of iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
er zit een 750 gb schijf in de sw3 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:40
Speedmaster schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:45:
[...]

Hoe krijg jij toegang tot dat forum, had me al een keer geregistreerd echter wordt ik nu steeds geblokkeerd zonder dat ik ook maar 1 post geplaast hebt.
Ik heb me paar jaar terug, eigenlijk bij aanschaf Prodigy Silver aangemeld, en ik mag nog steeds posten daar. De moderator daar zeurt alleen maar dat het aan het netwerk van jezelf ligt. Maar ik lees op meerdere plekken dat het FW gerelateerd is.

Maar mocht je dat ik dingen namens jou post. DM me dan effe dan neem ik het wel mee naar het forum van Xtreamer, Maar vooralsnog heb ik weinig hoop.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 12:18
wat is de laatste sw voor een xtreamer prodigy en waar kan ik die downloaden (link)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
Bedoelde je firmware? Dan is de laatste 4.2.3, die kun je krijgen in het download gedeelte van xtreamer.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 14:17

agaam

dit is mijn huisdier

portugees schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:01:
wat is de laatste sw voor een xtreamer prodigy en waar kan ik die downloaden (link)?
de laatste firmware is v4.2.5 http://download.xtreamer....y%20v4.2.5%2020131121.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
@agaam
dank je wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is deze firmware 4.2.5 ook voor de xtreamer sidewinder 3 ? deze update staat niet op de officiele website ? waar heb je dit vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 14:17

agaam

dit is mijn huisdier

lennox-06 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:29:
is deze firmware 4.2.5 ook voor de xtreamer sidewinder 3 ? deze update staat niet op de officiele website ? waar heb je dit vandaan ?
Heb hem voor je gevonden, en heb hem hier weg.

http://forum.xtreamer.net...dewinder-3-firmware-v425/

http://download.xtreamer....3%20v4.2.5%2020131121.rar

Change log
16:9 Preview Issue - FIXED
Network Shares requesting a password on access - FIXED

[ Voor 37% gewijzigd door agaam op 27-12-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 03-06 20:23
Kan iemand de changelog posten van de nieuwe firmware? Ik ben op het forum daar gebanned ivm lekken beta firmware in dit topic ghehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567929

--3d kijken via de Xtreamer Sidewinder 3--

Hallo, weet iemand raad? (weet niet of ik in juiste topic zit maar kon geen beter vinden)

Ik heb een Philips PTA02 upgrade set voor mijn 3D ready tv gekocht 46PFL8685H (2011; model 2010) om eens de 3D beleving te ervaren.

Ik gebruik een mediaspeler met 3d mogelijkheid (Xtreamer Sidewinder 3), echter de tv lijkt het niet te kunnen weergeven. Bij " beeldinstellingen " via de afstandsbediening van de tv staat er in het dan weergegeven menu wel " 3d-indeling" en daarnaast "2d/3d" maar daar is echter geen keuzemogelijkheid (er staat een cirkel met dwarse streep erin).

Bekabeling is highspeed HDMI, dat is het ook niet. Ik had begrepen dat de tv geen #D ISO bestand ondersteund (helaas), heb dus een aantal bestanden geconverteerd van ISO naar MKV. Echter geen enkel verschil.

Wat te doen?? iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
Speel je wel een 3d bestand af? Dat noem je namelijk nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
als ik een 3d film afspeel met mijn SW3, dan is dit meestal een half sbs (side by side) mkv bestand.
Dat wil zeggen dat het je horizontaal inleverd op je resulotie omdat in 1 frame het beeld voor zowel je linker oog als je rechteroog staat opgeslagen.
bv:Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/302p55z.jpg
je kan dit dan ook met elke media player die MKV aankan afspelen (met 2 beelden naast elkaar dus).

Op de sidewinder kies je vervolgens voor de "3d side by side" optie om het beeld om te zetten naar full screen beelden om en om voor links en rechts. (ik lees nergens dat je deze stap hebt gedaan...)
Afbeeldingslocatie: http://shop.xtreamer.net/Support/images/Prodigy/movie/3d-menu.JPG
Mijn (sony) tv herkend dit automatisch als een 3d stream over HDMI en gaat automatisch syncen met brilletjes etc.

mocht je geen 3d materiaal hebben, dan kan je 3d simuleren, op je sidewinder of wellicht ook op je tv, maar het beeld is dan vrij ruk..

dus hopenlijk kan je met deze info ook antwoord geven op vraag hierboven, want dat is zoals je wellicht nu begrijpt essentieel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 30-12-2013 16:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Goed, ik heb weer iets.

De sidewinder 3 op Fw 4.2.3 boot niet als hij met de router verbonden is sinds ik deze vervangen heb.

De router is een Tp-link wr 1043ND.

Als ik de netwerk kabel uit de Sw3 haal boot hij gewoon.....

Dit zal vast een instelling op de router zijn maar wellicht weet iemand hier waar dit aan kan liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
Gokje: hij krijgt geen IP adres uitgereikt door de DHCP server van de router, en staat dus daarop te wachten. Oplossing zou kunnen zijn handmatig een IP adres instellen in de netwerkinstellingen van de Sidewinder. Dat doe ik sowieso altijd: ik vind het prettig als elk apparaat een vast IP adres heeft (o.a. voor benaderen webinterface), en bij gebrek aan DHCP reservation doe ik dat dus gewoon lekker met een vast IP adres. Dat vind ik voor een klein netwerk sowieso te prefereren, er is bij opstarten en vernieuwen van een lease geen afhankelijkheid (wachten op) van een DHCP server en handmatig IP adres is nog altijd het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
De oplossing was iig in de strekking van jou reply, het duurde ff maar hij heeft nu wel een IP en werkt gewoon weer, wellicht was ik te ongeduldig...

M'n eerder genoemde probleem vwb de media jukebox bestaat nog wel, ik kan probleemloos via menu de mappen doorscrollen en een film kijken maar de media jukebox toont na toevoegen van de map aan favo en de meta data scrapen geen films...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151740

Anoniem: 567929 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:14:
--3d kijken via de Xtreamer Sidewinder 3--

Hallo, weet iemand raad? (weet niet of ik in juiste topic zit maar kon geen beter vinden)

Ik heb een Philips PTA02 upgrade set voor mijn 3D ready tv gekocht 46PFL8685H (2011; model 2010) om eens de 3D beleving te ervaren.

Ik gebruik een mediaspeler met 3d mogelijkheid (Xtreamer Sidewinder 3), echter de tv lijkt het niet te kunnen weergeven. Bij " beeldinstellingen " via de afstandsbediening van de tv staat er in het dan weergegeven menu wel " 3d-indeling" en daarnaast "2d/3d" maar daar is echter geen keuzemogelijkheid (er staat een cirkel met dwarse streep erin).

Bekabeling is highspeed HDMI, dat is het ook niet. Ik had begrepen dat de tv geen #D ISO bestand ondersteund (helaas), heb dus een aantal bestanden geconverteerd van ISO naar MKV. Echter geen enkel verschil.

Wat te doen?? iemand tips?
Ik had hetzelfde probleem nadat ik met de tv-out settings op mijn sw3 had lopen klooien. Kon opeens geen 3d meer kiezen op mijn tv (ook een Philips maar dan een 2011 model).

Misschien zit hier voor jou de oplossing in. Check even hoe je tv-out setting staat. Deze kun je in het video settings menu van je sw3 aanpassen, maar handiger en sneller kan je dit ook aanpassen met je afstandsbediening (tv out zit, uit mijn hoofd, ergens aan de rechterkant onder menu). Misschien dat je tv-out nu op een te lage resolutie staat en dan werkt het 3d signaal naar je tv blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:03
djcasl schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:01:

Wat zijn voor jou bedroevende kopieersnelheden?
Ik haal van pc naar SW3 (windows file copy) een snelheid van bijna 100Mbit en zit meestal net boven de 10Mbyte per seconde. Toegegeven er zou gigabit moeten zijn maar dat heb ik nog nooit gehaald. Zijn er mensen die hoger halen dan ben ik benieuwd hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik heb mijn XstreamerTV via HDMI op mijn TV aangesloten.
Beeld werkt goed (Streaming via netwerk via LAN-kabel) maar heb ik heb geen geluid / audio.

Waar kan dit aan liggen?

- Volume staat zowel op TV als Xtreamer goed (geen mute);
- optie audio staat op HDMI;
- het is zowel bij DVD als .iso ed.;
- HDMI kabel zit er goed in.

Wat kan ik nog meer proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 12-01-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand een idee waarom ik geen audio heb bij het afspelen van formats op mijn Xtreamer TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
Allereerst: binnen een paar uur nog een keer hetzelfde vragen / topic kicken omdat er nog geen antwoord is, is niet de bedoeling op tweakers. Zie hiervoor de forum regels. Gewoon wat meer geduld betrachten dus.

Wat betreft het geen geluid probleem, ik heb dat ook wel eens gehad bij mijn Xtreamer Sidewinder. Geen TV maar Sidewinder dus, maar desalniettemin. Bij mij werd het opgelost door de HDMI kabel te verwijderen, de receiver + xtreamer uit te zetten, dan eerst de receiver aan en dan weer de xtreamer. Soms werkte dat niet afdoende en moest ik nog een keer de kabel eruit trekken en de xtreamer weer uit en aan zetten. Uiteindelijk bleek het aan de HDMI kabel (hoewel toch 1.3) te liggen. Sinds ik de bij de Xtreamer gebruik maak van de bijgeleverde kabel heb ik er geen last meer van. Het kan ook zijn dat er iets in de software niet helemaal lekker zit, ik zou ook eens een reset naar fabrieksinstellingen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik heb ook een sidewinder en heb dit soms ook. Ik denk dat het aan de firmware ligt.
Als ik geen geluid heb dan speel ik gewoon even een ander bestand af en dan doet het geluid het vervolgens wel weer en kan ik dus ook weer het eerste bestand met geluid bekijken.
Dit is een vrij vervelende bug als je een youtube filmpje wilt bekijken en je erachterkomt dat je geen geluid hebt. Dan moet de youtube app verlaten een ander filmpje zoeken en afspelen met geluid en vervolgens weer youtube opstarten. Dat kost wel even wat tijd.
Hopelijk wordt het met de volgende firmware versie opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat heb ik ook nog met mijn oude Xtreamer MK1... Mijn surround set krijgt dan geen audio door de optische kabel aangeleverd. Even op pauze drukken en weer starten, is dan voldoende.

Hebben jullie trouwens ook dat ingebakken subs bij recente filmreleases het niet altijd doen op de Xtreamer?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572487

Mijn ervaringen met xtreamer:

GSM: Joyz, onstabiel, slechte firmwares, geen support, op het xtreamer forum veel mensen met hetzelfde probleem en ze negeren het gewoon. --> 300 euro weg en een nexus 5 gekocht.

mediacenter: xtreamerTV, op zich werkt dat niet slecht maar is niet afgewerkt zoals mijn popcornhour a300. bij de aankoop was er ook veel beloofd op de site van coolblue, zeker met de mogelijkheden van android maar is ook al weer bijna een half jaar geleden dat er nog een update is.

nu gaan ze iets nieuws uitbrengen, een multiconsole op android, niet slecht maar is weer een gewone clone van een minix neo x7 (zelfde specs en hardware). ik zeg gewoon op het xtreamer forum dat het een clone is en ze misschien zich meer zouden moeten focussen op stabiele firmwares en ze hebben me juist gebanned.

mijn advies: blijf er van af, geef liever iets meer uit aan een degelijk merk.

(heb ook nog ac-ryan hdmini 1&2 en veolo2, minix neo x5, popcornhour A300).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 06:55
Anoniem: 572487 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:08:
Mijn ervaringen met xtreamer:

GSM: Joyz, onstabiel, slechte firmwares, geen support, op het xtreamer forum veel mensen met hetzelfde probleem en ze negeren het gewoon. --> 300 euro weg en een nexus 5 gekocht.

mediacenter: xtreamerTV, op zich werkt dat niet slecht maar is niet afgewerkt zoals mijn popcornhour a300. bij de aankoop was er ook veel beloofd op de site van coolblue, zeker met de mogelijkheden van android maar is ook al weer bijna een half jaar geleden dat er nog een update is.

nu gaan ze iets nieuws uitbrengen, een multiconsole op android, niet slecht maar is weer een gewone clone van een minix neo x7 (zelfde specs en hardware). ik zeg gewoon op het xtreamer forum dat het een clone is en ze misschien zich meer zouden moeten focussen op stabiele firmwares en ze hebben me juist gebanned.

mijn advies: blijf er van af, geef liever iets meer uit aan een degelijk merk.

(heb ook nog ac-ryan hdmini 1&2 en veolo2, minix neo x5, popcornhour A300).
Bedankt om deze te posten. Ik was namelijk van plan om een toestel aan te schaffen van Xtreamer maar dat zal ik nu niet doen.
Bedankt!!

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572487

Mja, als je wat kritiek durft geven bannen ze je en deleten ze je Posts, op Facebook ook al merk ik. In mijn ogen een firma die gewoon snel geld wil verdienen door copies op de markt te brengen met slecht afgewerkte software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Mijn SW3 slikte tot vorige week elke film die ik hem voorschotelde, nu wil hij sommige films en tot nu toe geen enkele serie afspelen... Ik gebruik enkel .mkv's...

Waar kan dit aan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
beschadigde software?
probeer eens om de software opnieuw te installeren.
oorzaak kan verschillend zijn , abrupt afgesloten, usb er te vroeg uit getrokken, te snel gezapt naar ander menu onderdeel...etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik zie net dat FW 4.2.7 er is, dan installeer ik die wel even om te zien of dit het probleem verhelpt.

Het lijkt trouwens te zijn nadat ik een andere router gekocht heb, kan dit er mee te maken hebben ?

Als reply op CAP: Het probleem blijft zich voordoen, het kan rustig 20 min duren voordat hij draait en laat dan een driehoek met uitroepteken en de melding "wifi plugin" is te zien. Als hij dan draait speelt niet alles af, de laatste toevoegingen in de map films en series bijvoorbeeld.

De film staan er netjes bij op de pc doen ze het prima maar de SW3 pakt ze niet, een cirkel met diagonale streep komt links boven in beeld.

Hoe stel ik een vast IP in eigenlijk, ik kan toch niet zomaar een IP bedenken en invullen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
Jawel! Hoewel, zomaar... dat wordt een basic uitleg van hoe IP adressen worden uitgereikt. :P De kunst is een onbezette IP te kiezen in dezelfde range die de DHCP server van je router uitreikt. Het doel is natuurlijk dat iedere client (pc, apparaat) zijn unieke IP adres heeft, net zoals ieder huis in een straat zijn unieke adres heeft maar wel een gelijke straatnaam.

Dit range die je router uitreikt kan je in je routerinstellingen webpagina zien. Bijv de router levert adressen uit in de range 192.168.0.X, waarbij het eerste deel 192.168.0 gelijk is voor elke client (analogie straatnaam) en X van 1 tot 254 kan lopen en uniek is voor elke client (analogie huisnummer).
In een thuissituatie heb je meestal niet meer dan een stuk of 10-20 clients (apparaten) die gebruik maken van het netwerk. Vaak staat een router zo ingesteld dat ie een beperkte range uitgeeft, bijv een DHCP start adres van 192.168.0.1 en eind adres van 192.168.0.50 (of een start adres + aantal clients van 50, wat op hetzelfde neerkomt). Deze DHCP adressen zijn dan gereserveerd voor clients (notebooks, etc) die op "auto DHCP" staan. Verder zijn er enkele nummers die vaker worden gebruikt door apparaten als routers als IP adres, ook die moet je dus mijden. Dit zijn 1, 100, 128 en 254. In praktijk zit je in een thuisnetwerk dus met een adres als 70 of 79 of 133 altijd wel op een vrije spot. :)

De 192.168.0.X range is maar een voorbeeld, het kan ook zijn dat je router een andere range uitgeeft, bijv 192.168.1.X of iets als 10.0.0.X. Maar het principe blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
kan/wil iemand de changelog van fw 4.2.7 hier posten, om voor mij volstrekt onbegrijpelijke reden kan/mag ik niet meer op de xtreamer forum site komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik kan ook niet bij de forum. Maar is de info op onderstaande link niet voldoende?

http://www.xtreamer.net/d...3-firmware/ver-4-2-7.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
ja, dank je, stom van me, was die link vergeten...is wel voor SW

[ Voor 12% gewijzigd door portugees op 31-01-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:21

HellBeast

Oh My GoT!

De Sidewinder 4 is aangekondigd. http://www.xtreamer.net/SideWinder4/

Wat ik niet snap is dat deze versie weer wel Airplay ondersteund, terwijl dit er bij de Prodigy is uitgesloopt na een firmware update.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Cap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:29:
Jawel! Hoewel, zomaar... dat wordt een basic uitleg van hoe IP adressen worden uitgereikt. :P De kunst is een onbezette IP te kiezen in dezelfde range die de DHCP server van je router uitreikt. Het doel is natuurlijk dat iedere client (pc, apparaat) zijn unieke IP adres heeft, net zoals ieder huis in een straat zijn unieke adres heeft maar wel een gelijke straatnaam.

Dit range die je router uitreikt kan je in je routerinstellingen webpagina zien. Bijv de router levert adressen uit in de range 192.168.0.X, waarbij het eerste deel 192.168.0 gelijk is voor elke client (analogie straatnaam) en X van 1 tot 254 kan lopen en uniek is voor elke client (analogie huisnummer).
In een thuissituatie heb je meestal niet meer dan een stuk of 10-20 clients (apparaten) die gebruik maken van het netwerk. Vaak staat een router zo ingesteld dat ie een beperkte range uitgeeft, bijv een DHCP start adres van 192.168.0.1 en eind adres van 192.168.0.50 (of een start adres + aantal clients van 50, wat op hetzelfde neerkomt). Deze DHCP adressen zijn dan gereserveerd voor clients (notebooks, etc) die op "auto DHCP" staan. Verder zijn er enkele nummers die vaker worden gebruikt door apparaten als routers als IP adres, ook die moet je dus mijden. Dit zijn 1, 100, 128 en 254. In praktijk zit je in een thuisnetwerk dus met een adres als 70 of 79 of 133 altijd wel op een vrije spot. :)

De 192.168.0.X range is maar een voorbeeld, het kan ook zijn dat je router een andere range uitgeeft, bijv 192.168.1.X of iets als 10.0.0.X. Maar het principe blijft hetzelfde.
Thx voor de dummie proof uitleg :)

-edit-

Situatie gewijzigd, w8.1 opnieuw geïnstalleerd.

De SW3 is zichtbaar in het netwerk op de PC, de SW3 ziet de PC ook als ik hem opzoek.

Login problemen gehad en opgelost, rest voor nu nog 1 probleem:

Wanneer in de gedeelde mappen een film of serie toegevoegd word ziet de SW3 dit bestand wel maar kan hem niet afspelen, ik moet de map opnieuw toevoegen om de film/serie te kunnen kijken.

Hoe kan dit ?

[ Voor 30% gewijzigd door douwe.nl op 03-02-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 14-05 17:34
ik heb op 15 januari een Xtreamer Multi-Console besteld. De status van die order is op 24 januari veranderd naar "shipped". sindsdien heb ik niets meer vernomen...

het vreemde is dat mij op de Xtreamer forums heb geregistreerd, maar iedere keer als ik inlog de melding krijg: "you are not allowed to use this forum". ik kan zelfs niet een password recovery of een hulpmail naar de admins sturen! :s iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

verder heb ik bij mijn orderstatus een trackingcode gekregen, maar geen idee wat ik hier mee moet doen.

Hier zegt men dat ik een carriers name zou moeten krijgen, maar die staat er niet bij. Onderstaande is alle info die ik heb gekregen:

Shipments for Order #55XXX
Date Shipped Shipping Method Tracking Link
24th Jan 2014 (Free Shipping) by registered mail RF20XXXXXXSG

Iemand hier ervaringen mee?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
niet heel veel activiteit meer in dit forum, geen goed teken :)

heb inmiddels van postnl gehoord dat mn pakketje sinds 5 februari bij de douane ligt :?

heeft iemand trouwens enig idee of je zomaar gebanned of iets dergelijks kan worden van het Xtreamer forum (en of t te fixen is)? zonder daar ook maar iets te posten krijg ik met een nieuw account de melding "you are not allowed to view this forum".... erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Ken het probleem en heb totaal geen alternatief om erbij te komen.
Weet dat er een andere gebruiker is die wel kan posten echter vind ik het op dit moment niet nodig.
Het is bij mij vaak "graag of niet"

• habermas
ja inderdaad, gelukkig heb ik inmiddels dus een 3S code van postnl voor mn pakketje, en ik zag dat de firmware downloads niet afgeschermd waren, dus voor mij is t nu ook wat minder noodzakelijk, maar t blijft heel vreemd...

*update* pakketje vanmiddag mogen ontvangen, na 38 euro rembourskosten! :( da's de eerste en de laatste keer dat ik iets van boven de 100 euro uit Hong Kong laat komen.... :/

[ Voor 28% gewijzigd door habermas op 16-02-2014 07:50 ]

• avec_style
de firmware downloads op de forums zijn vaak beta versies. Het is dus de vraag of je die wilt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portugees
@speedmaster
ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt en kan er nu weer op
zag bij mijn oude account staan dat mijn oude email adres geblockt was, zag ook dat bij mijn oude adresgegeven ukraine als land staat, misschien was ik daarm wel gebanned...
enfin kan er nu weer op en zag dat er weer een nieuwe sw 4.2.7 uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Laatst online: 21:14

MikeWazowski

Look into my eye

Op zoek naar een 3e Xtreamer MK1 zie ik een advertentie staan voor een Xtreamer 256 - is dat nu dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 14:09
habermas schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:51:
ja inderdaad, gelukkig heb ik inmiddels dus een 3S code van postnl voor mn pakketje, en ik zag dat de firmware downloads niet afgeschermd waren, dus voor mij is t nu ook wat minder noodzakelijk, maar t blijft heel vreemd...

*update* pakketje vanmiddag mogen ontvangen, na 38 euro rembourskosten! :( da's de eerste en de laatste keer dat ik iets van boven de 100 euro uit Hong Kong laat komen.... :/
Dat is geen rembourskosten maar invoer belasting, oftewel ze hebben gechecked wat erinzit en zodoende ben jij de shaakie, soms heb je wel mazzel en soms dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
EDIT-- nevermind. Het probleem lag niet aan de xtreamer maar aan de firmware upgrade van mijn router die gepushed is door XS4all.

[ Voor 82% gewijzigd door avec_style op 15-03-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 15:27

zerocool82

Ignorance causes chaos

MikeWazowski schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:32:
Op zoek naar een 3e Xtreamer MK1 zie ik een advertentie staan voor een Xtreamer 256 - is dat nu dezelfde?
Mocht iemand anders nog op zoek zijn naar dit antwoord (ga er vanuit dat je inmiddels je 3e XT al hebt aangeschaft :) ), de Xtreamer 256 is inderdaad de Xtreamer MK1. De 256MB verwijst naar het flash geheugen. Het interne geheugen is 128MB (DDR2 SDRAM).

Zojuist de AMP_R10 firmware op mijn MK1 gezet, werkt goed! Hij kan weer een paar jaartjes mee als 3e of 4e mediaspeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Laatst online: 21:14

MikeWazowski

Look into my eye

zerocool82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:24:
..ga er vanuit dat je inmiddels je 3e XT al hebt aangeschaft :) ) ..
Ja, dat is al weer een tijdje geleden gebeurd :) - maar dank je voor de bevestiging!
zerocool82 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:24:
Zojuist de AMP_R10 firmware op mijn MK1 gezet, werkt goed! Hij kan weer een paar jaartjes mee als 3e of 4e mediaspeler :)
Waarom zou je dat willen? Ik zag geen screenshots o.i.d. en wat betreft de inhoud kon ik ook niet direct vinden wat er zo cool aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Weet iemand of je dual audio files op de prodigy kunt afspelen?
Gaat om MKV files.
1 layer is russisch, andere engels... (raad eens voor welke ik wil gaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kan ik bestanden via een externe hdd usb naar een interne hdd van een xtreamer 3 sidewinder kopieren ?

ik wil een interne hdd plaatsten in mijn xtreamer sidewinder 3 en mijn bestanden hierop zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:50
http://dev.xtreamer.net/etrayz/features/usbcopy-backup.aspx

bedoel je dit ?

@lennox-06

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 30-03-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojab0on
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:12
Ik heb de ultra knap ding, maar me usb met os is kaduuk en ik krijg die image nergens vandaan is er iemand die er nog een een image van heeft zodat ik hem weer up and running kan krijgen.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen om ervaringen te delen, en dus *niet* om problemen te posten. Open daarvoor een apart topic. Ook hoef je hier niet te melden dat je het ding besteld hebt, dat je er nog op zit te wachten, dat ie onderweg is, of andere zaken die met je bestelling te maken hebben.