Beste Tweakers,
Ik maak al een tijd met veel plezier gebruik van mijn Sidewinder 3 voor streaming en voor het kijken van Uitzending Gemist.
Sinds vorige week is de nieuwe update uit van NTV, die ik volgens de aanwijzingen die in beeld komen uitvoer.
Het is mij helaas nog steeds niet gelukt om NTV en dan voornamelijk Uitzending Gemist weer werkend te krijgen.
Wat ik heb gedaan:
- NTV 4.0 package geïnstalleerd (zipfile uitgepakt naar de scripts/xLive map)
- menu.rss aangepast volgens aanwijzingen
<item>
<title>NTV</title>
<link>XXXX</link> (even gecensored, weet niet of ik dat hier zo mag noteren)
<media>/home/scripts/NTV/image/main_logo.jpg</media>
</item>
- de UZG fix uitgevoerd (de twee php-files naar de "scripts/xLive/NTV" map gekopieerd)
- vanaf mijn PC setpaths.php uitgevoerd:
\\Sidewinder3\c\scripts\xLive\NTV\setpaths.php
- ik krijg dan de melding:
" . $SCIEZKA . "
"; echo "NTV webpath has been set to: " . $adresip . ""; ?> (letterlijk, niet aangepast)
Op dit moment doet RTL XL het perfect, maar Uitzending Gemist blijft de melding 'There is an update available' geven. Ik kan wel door de programma's bladeren, maar bij het afspelen komt deze melding in beeld.
Hebben er meer mensen deze update al uitgevoerd? En zo ja, hebben jullie iets anders gedaan dan ik en het wel werkend gekregen?
Hopelijk kan iemand helpen,
Bedankt!
Vriendelijke groet, Justin
Ik maak al een tijd met veel plezier gebruik van mijn Sidewinder 3 voor streaming en voor het kijken van Uitzending Gemist.
Sinds vorige week is de nieuwe update uit van NTV, die ik volgens de aanwijzingen die in beeld komen uitvoer.
Het is mij helaas nog steeds niet gelukt om NTV en dan voornamelijk Uitzending Gemist weer werkend te krijgen.
Wat ik heb gedaan:
- NTV 4.0 package geïnstalleerd (zipfile uitgepakt naar de scripts/xLive map)
- menu.rss aangepast volgens aanwijzingen
<item>
<title>NTV</title>
<link>XXXX</link> (even gecensored, weet niet of ik dat hier zo mag noteren)
<media>/home/scripts/NTV/image/main_logo.jpg</media>
</item>
- de UZG fix uitgevoerd (de twee php-files naar de "scripts/xLive/NTV" map gekopieerd)
- vanaf mijn PC setpaths.php uitgevoerd:
\\Sidewinder3\c\scripts\xLive\NTV\setpaths.php
- ik krijg dan de melding:
" . $SCIEZKA . "
"; echo "NTV webpath has been set to: " . $adresip . ""; ?> (letterlijk, niet aangepast)
Op dit moment doet RTL XL het perfect, maar Uitzending Gemist blijft de melding 'There is an update available' geven. Ik kan wel door de programma's bladeren, maar bij het afspelen komt deze melding in beeld.
Hebben er meer mensen deze update al uitgevoerd? En zo ja, hebben jullie iets anders gedaan dan ik en het wel werkend gekregen?
Hopelijk kan iemand helpen,
Bedankt!
Vriendelijke groet, Justin