De update ging bij mij zeer soepel. Ik heb gewoon de update gebruikt en daarna een reset to default gedaan. HD-geluid lijkt nu vlekkeloos te werken.habermas schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:50:
heb gisteravond de 2.4 firmware erop gezet maar dat ging niet erg soepel. eerst via de automatische updater geprobeerd, leek te lukken maar liep uiteindelijk vast. daarna emergency firmware maar gedaan, die iedereen op het forum sowieso stabieler vindt...
heb de jukebox nog niet uit kunnen proberen. hij moet blijkbaar alles opnieuw scrapen (je zou zeggen dat alle artwork al opgeslagen is). de eerste keer vond ie 19 van de 250 films, daarna 140, ben het nu voor een derde keer aan het proberen(op een gegeven moment staat de webscraper gewoon op 'idle')
Jukebox heb ik ook opnieuw laten scrapen, maar offline! Dat scheelt heel veel gedoe. Hij heeft alle plaatjes idd al keurig op de harde schijf staan, dus je hoeft geen online scrape te doen. Dat ging perfect, alleen vind ik de kwaliteit van de covers nu erg matig. Daar is gelukkig al een hulptopic over op het officiële forum.