Ook ik ben zojuist bij de "windows 7 club" aangemeld met een verse installatie van het OS.
Qua installatie: Wat een gemak
Qua wennen: De **** waar staat wat?
Qua drivers : Mag nog wel wat aan gebeuren... (Creative geeft geluids-lag tijdens games)
Qua prestaties: Mn sli- setup presteert slechter in bepaalde games. (Heb de sli-indicator vaak aanstaan (patsmodus), maar die flikkert nu continu.... (bij ut2k4) V-sync aan/uit, weinig verschil).
Qua eenmaal in gebruik genomen: Petje af Bill, eindelijk eens een OS waar je wel meerdere dingen tegelijk op kunt doen zonder dat de pc zich verslikt of hapert

(of heeft mn raptor-raid-0 er wat mee te maken? )
Afijn: heb voor zover (behalve drivers waar nog wat aan gedaan kan worden) twee irritatiepuntjes:
1 kleine (programma's geeft complete inhoud van programfiles weer)
1 grote : Tijdens het gamen hebben de meeste wel eens meegemaakt dat het spel ermee kapte (scherm knippert en je zit in windows, spel pleite). Nu heb ik zoiets, (alsof je alt-tab 2x indrukt of althans... de actie alt-tab twee maal wordt uitgevoerd, kort na elkaar). Ik ben dan een seconde of 2 kwijt in het spel. (Handig met online).
Iemand een idee? Ik hoor wel mn schijf ratelen en vermoed iets richting indexering oid... Is W7 agressief met schijfbewerkingen ?
search gedaan, misschien onjuiste woorden gebruikt