Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321453

Gebande xbox kan je niet meer opsturen.
Ze hebben die pagina geblokkeerd je krijgt gewoon een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:36

netblade

Sunrise

Ik ben niet geband, ik heb hem alleen laten voorzien van andere firmware, en daar heb ik eigenlijk nagenoeg geen gebruik van gemaakt, maar het lijkt me dat ze deze met error code 20 niet zo 123 afschrijven. En als ze de dvd drive gaan controleren is het natuurlijk gedaan en kan ik waarschijnlijk wel een ban krijgen of niet?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

ind0mi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:41:
gebanned=geen garantie=geen reparatie
Correctie
gebanned=geen gerantie=dure reperatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
90710 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:35:
[...]

Correctie
gebanned=geen gerantie=dure reperatie.
offtopic:
'Correctie', maar wel 2 (eigenlijk 3 zelfs) van de 5 woorden fout spellen, terwijl ze in je quote goed staan :X

Aldus, geen reparatie, want niemand gaat z'n Xbox laten repareren voor meer dan wat een nieuwe Xbox kost.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Mute schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:37:
[...]

offtopic:
'Correctie', maar wel 2 (eigenlijk 3 zelfs) van de 5 woorden fout spellen, terwijl ze in je quote goed staan :X
offtopic:
zucht..

Als ze bij MS hetzelfde (zouden) doen als bij Nintendo, ligt reparatie buiten garantie op iets van 50-60% van de nieuwprijs. Of 80% als je gemod hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik hoop dat het in de toekomst mogelijk wordt om geluid via HDMI uit te zetten, net als bij de PS3. Vind het nogal vervelend worden steeds het geluid van mn TV uit te zetten als ik wil gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 17:19

KoffieNT

banaan

Kun je niet je geluid op "Analog" zetten ipv "Digital"? (op de tv dus) Als ik dat doe heb ik alleen beeld via hdmi :).

[ Voor 6% gewijzigd door KoffieNT op 11-11-2009 18:46 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm...heb nu op mn TV (Samsung LE40A756) op HDMI4 geluid op extern gezet: zelfde resultaat. Thanks-a-lot!

/edit

Hmm, doettie dan ook gelijk voor de overige HDMI kanalen..dat is m dus niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Exorcist op 11-11-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-03 17:00
netblade schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:34:
Ik ben niet geband, ik heb hem alleen laten voorzien van andere firmware, en daar heb ik eigenlijk nagenoeg geen gebruik van gemaakt, maar het lijkt me dat ze deze met error code 20 niet zo 123 afschrijven. En als ze de dvd drive gaan controleren is het natuurlijk gedaan en kan ik waarschijnlijk wel een ban krijgen of niet?
Een kameraad van een collega van mij had ook een gemodde X360 die ook een error code gaf. Hij had een illegale DVD van Fifa 10 erin hangen en wat denk je?
Hij krijgt zijn eigen xbox terug zonder illegale DVD van Fifa 09 maar met een orginele Fifa 09 geseald en al. Zelfs de 'aangepaste' firmware stond er nog op. :P
Hij was overigens ook niet gebanned van tevoren....
Maar het was wel een DVD die van de boven exact op het orgineel leek, hij heeft n.l. zo'n DVD printertje.
(True story, heb die gast laatst gesproken)

Een MS medewerker met het goede been het bed uit gestapt ofzo. :D

[ Voor 5% gewijzigd door BAS80 op 11-11-2009 19:11 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Ik heb 2 xboxen en loop altijd met mijn profiel op een memorycard te klooien als ik beneden of boven wil spelen. Nu vroeg ik me af of ik niet gewoon op beide xboxen hetzelfde profiel kan hebben op de harde schijf.

Dit wil ik doen door op 1 xbox het profiel op de harde schijf te laten staan, en op de andere xbox het profiel te recoveren. Nu is het zo dat ik boven (op zolder) geen internet heb dus ik zal nooit een profielconflict krijgen omdat ze nooit gelijktijdig online zullen zijn (er kan er maar 1 online).

Is het bovenstaande een mogelijkheid om van het gesleep met een memorycard af te zijn?

Wat zou er overigens gebeuren als ik het profiel van de xbox die niet online kan op een memorycard zet en deze peridiek gebruik op de xbox die wel online kan? Worden de achievements dan gemerged oid of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:32:
Ik hoop dat het in de toekomst mogelijk wordt om geluid via HDMI uit te zetten, net als bij de PS3. Vind het nogal vervelend worden steeds het geluid van mn TV uit te zetten als ik wil gamen.
Nou ja, in de 'toekomst' heeft het merendeel van de mensen toch wel een LCD / Plasma televisie lijkt me.
En laat op die dingen toch bijna standaard wel een optie zitten voor audio out. (analoog of digitaal)

Heb je geen mogelijkheid om je TV ook niet gewoon via je versterker te laten lopen? Dan is je switch probleem ook gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

BAS80 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:05:
[...]

Een kameraad van een collega van mij had ook een gemodde X360 die ook een error code gaf. Hij had een illegale DVD van Fifa 10 erin hangen en wat denk je?
Hij krijgt zijn eigen xbox terug zonder illegale DVD van Fifa 09 maar met een orginele Fifa 09 geseald en al. Zelfs de 'aangepaste' firmware stond er nog op. :P
Hij was overigens ook niet gebanned van tevoren....
Maar het was wel een DVD die van de boven exact op het orgineel leek, hij heeft n.l. zo'n DVD printertje.
(True story, heb die gast laatst gesproken)

Een MS medewerker met het goede been het bed uit gestapt ofzo. :D
Haha dat is nou tof :)
Ja morgen ga ik Microsoft maar eens bellen, kijken wanneer ze 'm op kunnen halen :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Schweino schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:24:
Ik heb 2 xboxen en loop altijd met mijn profiel op een memorycard te klooien als ik beneden of boven wil spelen. Nu vroeg ik me af of ik niet gewoon op beide xboxen hetzelfde profiel kan hebben op de harde schijf.

[...]

Wat zou er overigens gebeuren als ik het profiel van de xbox die niet online kan op een memorycard zet en deze peridiek gebruik op de xbox die wel online kan? Worden de achievements dan gemerged oid of werkt dat niet zo?
Natuurlijk kan je twee 360's hebben met hetzelfde profiel als er maar 1 connect met life. Je kan zelfs periodiek de achievements naar Live! gooien, mits je 2e 360 niet gebannd is... :)

Weet iemand het volgende:

ik heb 2 xboxen en wil wat saves kopieëren, maar ik heb geen memorycard. Is het mogelijk met een transferkit voortijdig af te breken, zodat m'n 20Gb niet geformateerd wordt?

Of kan ik op 1 of andere manier hiervoor m'n pc gebruiken?

• Schweino
Jobbie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:15:
[...]

Natuurlijk kan je twee 360's hebben met hetzelfde profiel als er maar 1 connect met life. Je kan zelfs periodiek de achievements naar Live! gooien, mits je 2e 360 niet gebannd is... :)

Weet iemand het volgende:

ik heb 2 xboxen en wil wat saves kopieëren, maar ik heb geen memorycard. Is het mogelijk met een transferkit voortijdig af te breken, zodat m'n 20Gb niet geformateerd wordt?

Of kan ik op 1 of andere manier hiervoor m'n pc gebruiken?
Niet gebanned nee, maar volgens mij is het zo dat als ik de 2e xbox online gooi (dan moet ik em naar beneden sjouwen, zucht) ik dan meteen de melding krijg dat het profiel gerecovered is op een andere console. Klopt die aanname?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Schweino schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:08:
[...]

Niet gebanned nee, maar volgens mij is het zo dat als ik de 2e xbox online gooi (dan moet ik em naar beneden sjouwen, zucht) ik dan meteen de melding krijg dat het profiel gerecovered is op een andere console. Klopt die aanname?
Dat klopt. Gewoon je HDD van de ene op de andere klikken en klaar ben je.
Als je dat niet wilt moet je een memorycard kopen en je profiel telkens daarmee overzetten.
Of natuurlijk telkens een kwartier wachten tot je account online is gerecoverd :P

Anoniem: 325971

ALs ik mw2 in me xbox stop dan probeert me xbox hem eerst een aantal keer als dvd af te spelen, dit is opzich al vreemd(iemand??). Na een aantal keer de tray open en dicht te doen ziet hij hem eindelijk als spel. Dan start hij aardig op maar zo gauw als ik iets wil gaan spelen dus bijv. ground war zegt hij disc onleesbaar. Dat blijft hij doen zelfs na 10 keer opnieuw optestarten. Er zitten 2 kleine krassen op me schijf maar dat zit op al me spelen en die speelde hij wel altijd af. Zal het liggen aan mw 2 of is me xbox dvd speler aan ze einde gekomen.

Edit:
als ik cod 4 erin stop heeft hij daar geen enkel probleem me ?????????

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 325971 op 12-11-2009 12:47 . Reden: Extra info ]

Anoniem: 19137

Ik denk dat je DVD speler gewoon op z'n eind loopt.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:04

Vrijdag

De Zwarte

Jaaa, ik sta in de top tien van de GoT-TA leaderboard *O*

Allemaal dankzij MW2 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Broekhuizen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02-2022
Beste Tweakende Xbox gebruikers,

Bij de HU opleiding Mediatechnologie gaan wij 3 Xbox 360 Elite's aanschaffen. Hiervoor ben ik nog opzoek naar schermen/monitoren.

Ik ben eigenlijk opzoek naar schermen van 24" tot 26", FullHD (dus 1080p) met ingebouwde speakers. Zijn jullie het daar mee eens, of hebben jullie betere ervaringen met andere standaarden?

Een bijkomend probleem is dat ik alleen op factuurbasis kan bestellen en de meeste webshops (welke een directe betaling vereisen) mij dus niet kunnen helpen.

Hebben jullie advies voor mij in de keuze voor een scherm en misschien ook in een verkoopadres? Bij voorbaat dank!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:32

Grozno

acts without consequence!

Dit lijkt me iets wat je prima zelf kunt uitzoeken, aangezien je eisen bekend zijn, en verder weinig met de Xbox 360 te maken heeft... Ik zou zeggen probeer de pricewatch e.d.

Heb inmiddels tBoGT uitgespeeld, ik moet zeggen tLatD vond ik beter. Dat komt mede omdat de verrassing er inmiddels een beetje uit is.
Als ik 'straks' klaar ben met Dragon Age kan ik weer wat intensiever aan de gang met Forza 3 :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gisteren even van mijn Samsung 22" TFT 226BW naar een 15" CRT monitor overgestapt en me beeld is duidelijk veel mooier :o ! Dit had ik eerdere moeten doen.

Heb nog geen geld voor een leuke HDTV van 40" dus ik doe het hier even mee.

Wilde dit gewoon even kwijt :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Anoniem: 155599

Damn hoop nieuwe games die mij wel interessant lijken uitgekomen.
Tekken 6, dragon age, borderlands, mw2.

Ik zal maar eens mijn xbox ombouwen :+

• netblade

netblade

Sunrise

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:35:
Damn hoop nieuwe games die mij wel interessant lijken uitgekomen.
Tekken 6, dragon age, borderlands, mw2.

Ik zal maar eens mijn xbox ombouwen :+
Leuke timing :+

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:09
Klein vraagje van een XBOX 360 noob (heb er pas 1 week een).

Ik heb hem even via ethernet kabel aan mijn router gehangen. Meer voor de grap om te kijken of ik content kon streamen vanaf mijn pc. Dit werkte perfect.

Echter, in de tussentijd had de XBOX 360 een update gevonden, die heb ik maar geinstalleerd. Naar mijn weten heb ik XBOX live nog niet geactiveerd, dus waar komt deze update vandaan???

Ik lees op onderstaande link dat ik de 'fall update' ook via USB kan installeren. Of zal het dezelfde update zijn?

http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Anoniem: 155599

Ik moet trouwens weer bijna een nieuwe live kopen. Toen ik veel xboxte vond ik het niet zo erg. Maar nu zit ik er eigenlijk bijna niet meer op. Maar heb je een leuke nieuwe game dan moet je wel live hebben voor de mp ervaring.
Maar om daarvoor te betalen vind ik eigenlijk te gek. Ik dacht dat je betaalde voor superieure mp ervaring. Maar alles wat ik speelde was gewoon een medespeler die host is.
Je betaalt in feite 35 euro per jaar om te kunnen skypen, demo's downloaden, reclames te bekijken, videos downloaden, eigenlijk allemaal randtroep behalve het daadwerkelijke gamen zelf.

Ben ik nou zo gek dat ik het vreemd vind om te betalen voor een marketplace waar je voornamelijk dingen koopt, uitprobeert (gratis reclame) en waar de meeste activiteit over je eigen of medegamer zijn internet lijn gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 12-11-2009 14:02 ]

• Hahn
  • Nu online
Sandrioni schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:53:
Klein vraagje van een XBOX 360 noob (heb er pas 1 week een).

Ik heb hem even via ethernet kabel aan mijn router gehangen. Meer voor de grap om te kijken of ik content kon streamen vanaf mijn pc. Dit werkte perfect.

Echter, in de tussentijd had de XBOX 360 een update gevonden, die heb ik maar geinstalleerd. Naar mijn weten heb ik XBOX live nog niet geactiveerd, dus waar komt deze update vandaan???

Ik lees op onderstaande link dat ik de 'fall update' ook via USB kan installeren. Of zal het dezelfde update zijn?

http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm
Hoe bedoel je 'Xbox Live niet geactiveerd'? Je bedoelt dat je geen Gold-abo hebt? Want dat is niet nodig voor updates :)

[ Voor 75% gewijzigd door Hahn op 12-11-2009 13:57 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:57

BM

Moderator Spielerij
Stalllone schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:22:
Gisteren even van mijn Samsung 22" TFT 226BW naar een 15" CRT monitor overgestapt en me beeld is duidelijk veel mooier :o ! Dit had ik eerdere moeten doen.

Jij gamed op een 15" CRT scherm? :?

Held

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stalllone schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:22:

Als je beeld op een CRT schermpje beter is dan op je Samsung TFT, heb je eea niet goed aangesloten.

• Hahn
  • Nu online
Ik denk dat ie het verkeerd om vertelt, waarschijnlijk is ie van 15" CRT naar 22" TFT gegaan. Anders had die zin eronder over 40" tv ook nergens op geslagen.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nog een keer :P

Xbox360 was aangelosten op een Samsung 22" TFT. Via de Microsoft kabel op de VGA poort. Het beeld was in veel games niet echt mooi. Beetje gelijkbaar alsof je aan het gamen was in 640x480 en met Textures op medium. (verschillende resoluties geprobeerd maar nooit werd het echt mooi...)

Nu heb ik het even aangesloten op een oude 15" CRT en nu is het beeld wel scherp en mooi.

en omdat ik geen geld heb om een HDTV te kopen, ga ik het nu op deze manier proberen. Game voornamelijk alleen op mijn Xbox360. Kan nu relax vanaf mijn bed gamen i.p.v. de bureastoel.

90710

Mute schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:57:
[...]

Hoe bedoel je 'Xbox Live niet geactiveerd'? Je bedoelt dat je geen Gold-abo hebt? Want dat is niet nodig voor updates :)
Sterker nog voor XBOX 360 updates heb je al helemaal geen abbo (gold of silver) nodig. Console aan het netwerk hangen en aanzetten is genoeg ;)

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Het is hier geen marktplaats.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 12-11-2009 17:02 ]

• Grozno

Grozno

Stalllone schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:20:

Xbox360 was aangelosten op een Samsung 22" TFT. Via de Microsoft kabel op de VGA poort. Het beeld was in veel games niet echt mooi. Beetje gelijkbaar alsof je aan het gamen was in 640x480 en met Textures op medium. (verschillende resoluties geprobeerd maar nooit werd het echt mooi...)

Nu heb ik het even aangesloten op een oude 15" CRT en nu is het beeld wel scherp en mooi.

en omdat ik geen geld heb om een HDTV te kopen, ga ik het nu op deze manier proberen. Game voornamelijk alleen op mijn Xbox360. Kan nu relax vanaf mijn bed gamen i.p.v. de bureastoel.
Duidelijk, dan doe je toch echt iets fout ;)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Grozno schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:23:
[...]

Duidelijk, dan doe je toch echt iets fout ;)
Kun je dan ook vertellen wat? De native resolutie van de 226BW is 1680x1050. Dit heb ook gehad op mijn xbox360 en dan zie ik nog in veel games,overal kartelrandjes, en doffe textures. Had nog wat andere resoluties toen geprobeerd maar dat gaf niet echt een beter effect.

Meer kan ik toch niet aanpassen?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je zit er te dicht op ;)

op 22" zie je alles veel te duidelijk.

Kon je ook in de menu's enzo "pixels tellen"?

• Dutchie!

Dutchie!

....

defusion schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:03:
Je zit er te dicht op ;)

op 22" zie je alles veel te duidelijk.

Kon je ook in de menu's enzo "pixels tellen"?
Menu's zijn gewoon scherp alleen de meeste games niet. En nadeel als je er weer wat verder van zitten, kan je weer te weinig zien. :)

Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:09
90710 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:24:
[...]

Sterker nog voor XBOX 360 updates heb je al helemaal geen abbo (gold of silver) nodig. Console aan het netwerk hangen en aanzetten is genoeg ;)
Thanks. Ik was in verwarring door de link die ik erbij had gepost. Daaruit begreep ik dat ik XBOX live nodig had om updates te krijgen.

Ik heb vorige week of zo een update ontvangen. Is er in de tussentijd een update uitgekomen?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Grozno

Grozno

Stalllone schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:20:
[...]

Menu's zijn gewoon scherp alleen de meeste games niet. En nadeel als je er weer wat verder van zitten, kan je weer te weinig zien. :)

Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken.
De games zijn dus op je 22" TFT wel scherp, je kunt immers de pixels tellen.
Op de 15" CRT kun je de pixels niet tellen, omdat het beeld 'blurry' of misschien gewoon kleiner is.
Dat jij dat prettiger vind is natuurlijk helemaal jouw keus, maar scherper is het zeker niet.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-05 22:33

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Komt denk ik gewoon omdat op TFT's eigenlijk alleen de native resolutie scherp weergeven word. Met CRT's maakt het niets uit. Ik ben trouwens ook sinds gister op een TFT aan het spelen. Moest even wachten op de VGA HD kabel maar kreeg hem gister binnen en werkt perfect! Alleen het geluid komt maar uit één speaker + sub omdat ik niet altijd mijn PC aan wil hebben om te kunnen xboxen (dus geluid via geluidskaart) maar ze wel alletwee (Xbox en PC) tegelijk aan wil kunnen zetten en het geluid van PC en Xbox uit dezelfde speakers wil laten komen. Ach, het is best te doen en handig ook dat ik guides op m'n linker scherm kan bekijken en rechts direct mee kan spelen. (bijvoorbeeld voor achievements).

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Grozno schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:40:
[...]

De games zijn dus op je 22" TFT wel scherp, je kunt immers de pixels tellen.
Op de 15" CRT kun je de pixels niet tellen, omdat het beeld 'blurry' of misschien gewoon kleiner is.
Dat jij dat prettiger vind is natuurlijk helemaal jouw keus, maar scherper is het zeker niet.
De nood aan degelijke anti-aliasing kwam er pas nadat flatscreens in de mode begonnen te komen. Zelfs wat hoge resoluties betreft: 1280*720 op een crt ziet er een flink stuk beter uit dan 1280*720 op een TFT. Erger wordt het wanner er enige graad van rescaling moet gebeuren: Een tft scherm heeft een fixed "native" resolutie: Krijgt hij een andere resolutie dan moet hij softwarematig gaan herschalen. Bij een CRT is dit niet nodig: Daar vuurt de beeldbuis het beeld af op de resolutie die jij gekozen hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:12:
Komt denk ik gewoon omdat op TFT's eigenlijk alleen de native resolutie scherp weergeven word. Met CRT's maakt het niets uit. Ik ben trouwens ook sinds gister op een TFT aan het spelen. Moest even wachten op de VGA HD kabel maar kreeg hem gister binnen en werkt perfect! Alleen het geluid komt maar uit één speaker + sub omdat ik niet altijd mijn PC aan wil hebben om te kunnen xboxen (dus geluid via geluidskaart) maar ze wel alletwee (Xbox en PC) tegelijk aan wil kunnen zetten en het geluid van PC en Xbox uit dezelfde speakers wil laten komen. Ach, het is best te doen en handig ook dat ik guides op m'n linker scherm kan bekijken en rechts direct mee kan spelen. (bijvoorbeeld voor achievements).
Kan je toch zo'n verloopstekkertje gebruiken? Doe ik ook, heb 'm aangesloten op mijn Logitech Z4 via de line in :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Anoniem: 284904

TroonStaal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:44:
Jaaa, ik sta in de top tien van de GoT-TA leaderboard *O*

Allemaal dankzij MW2 :P
Gefeliciteerd! Ik heb hem ook net vandaag uitgespeeld op veteran en dan gaat je TA-score toch wel omhoog ja. Die spec ops-missies zijn trouwens ook briljant en ook goed voor je TA-score. Het zegt veel dat ik nog maar een kwartier heb gemultiplayerd.

Oh ja, voor degene die bang zijn dat de single player kort is van Modern Warfare; ik deed 12 uur over de campaign. Dat was dan wel op veteran, maar toch...(en ik ben niet slecht of zo :))

Verder las ik net dat ze denken dat er zo'n miljoen Xboxen gebanned zijn...dat is echt veel. Ik vind het niet erg voor de gebruiker, maar het is wel een gigantische actie geweest. Kudo's voor de ballen van MS. }:O

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020

Als je nou op een 7 inch CRT gaat gamen is het allemaal nog eens een stuk scherper. Echt waar.. :+

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
i7x schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:12:
Maakt niets uit. Hij zal op beide dezelfde resolutie gebruiken er vanuit gaande, dat dat ook de native resolutie is van het scherm.

Feit is gewoon hoe kleiner het scherm hoe hoger de resolutie per vierkante cm, dus een scherper beeld.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-05 14:48

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.eurogamer.net/...modern-warfare-2-face-off

Leuke vergelijking tussen de 360 en de PS3 versie van MW2. Het is toch weer duidelijk dat je de 360 versie moet hebben. De grafische hoogstandjes zijn (op bloom na) hetzelfde nu bij de verschillende versies, maar de PS3 versie zit toch standaard meer dan 10 fps onder de 360 versie.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 284904 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:41:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb hem ook net vandaag uitgespeeld op veteran en dan gaat je TA-score toch wel omhoog ja. Die spec ops-missies zijn trouwens ook briljant en ook goed voor je TA-score. Het zegt veel dat ik nog maar een kwartier heb gemultiplayerd.

Oh ja, voor degene die bang zijn dat de single player kort is van Modern Warfare; ik deed 12 uur over de campaign. Dat was dan wel op veteran, maar toch...(en ik ben niet slecht of zo :))

Verder las ik net dat ze denken dat er zo'n miljoen Xboxen gebanned zijn...dat is echt veel. Ik vind het niet erg voor de gebruiker, maar het is wel een gigantische actie geweest. Kudo's voor de ballen van MS. }:O
Thnx! :)

Ik heb ook behoorlijk lang over de SP gedaan van MW, was toch best pittig. Nu die Spec Ops doen voor de gs maar dat valt zeker niet mee.
Hoe zit het nu met die TA's, dat is gebaseerd op hoeveel mensen een achievement hebben gehaald? Dus als je een achievement hebt die én moeilijk én betrekkelijk zeldzaam is dan is je TA score ook hoger?

Dan moet ik toch beter mijn best gaan doen op mijn backcatalogue :9

/edit: crap, ik ben alweer uit de top tien gedonderd ;(

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Xbox 360 Hard Drive Transfer Kit Out of Stock
>> From joystiq.com:
If the recent price drop has encouraged you to hedge your bets and replace your aging, bound-to-die Xbox 360 with a quiet, new, Jasper-equipped 120GB Elite [note x-s: or those new 250GB coming with some bundles lately], you'll want to pay attention. As relayed to us by tipster Paolo, and confirmed by a Microsoft representative, the Hard Drive Transfer Kit - which is currently available for eligible consumers by calling 1-800-4MY-XBOX - is "out of stock at the moment" and the company does "not know when inventories will be restored."
xbox-scene.com

• Dutchie!

Dutchie!

....

dikki dik schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:14:
[...]
Feit is gewoon hoe kleiner het scherm hoe hoger de resolutie per vierkante cm, dus een scherper beeld.
Nee hoor. :) Bij een CRT is de resolutie bepalend of het scherp word. Je kan iets op een 7" CRT net zo scherp krijgen als op een 24". Je zal alleen een hogere resolutie nodig hebben bij een grotere CRT.

Dus scherper hoeft niet perse. Ik merk iedergeval verschil tussen mijn TFT en CRT voor me xbox360 dus ik ga daar vrolijk op verder :D . totdat die 40" HDTV er staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Net 1200 punten gratis gehad door de zune survey.

super dit,bedankt microsoft,meteen ff de tactical premium theme van MW2 gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 21:21
TroonStaal schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:53:
[...]
Hoe zit het nu met die TA's, dat is gebaseerd op hoeveel mensen een achievement hebben gehaald? Dus als je een achievement hebt die én moeilijk én betrekkelijk zeldzaam is dan is je TA score ook hoger?
Jep, feitelijk is het zo dat iedereen die minimaal 1 achievement gehaald heeft meetelt. Daarmee krijg je een totaal aantal gamers dat een spel heeft. Vervolgens kijk je voor elke achievement hoeveel procent van de gamers die achievement heeft. Daar gooi je een magische formule over heen en dan krijg je dat hoe minder mensen een bepaalde achievement hebben ten opzichte van het aantal gamers dat uberhaupt een achievement in dat spel heeft de TA score bepaalt.

Vaak zie je daarin dat "Complete the story on normal" door de meesten nog gehaald wordt, en dat de niet-stackable "Complete the story on hard" waarvoor je het spel nog een keer moet spelen al een stuk meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat ligt dan toch echt aan je instellingen, ik heb ook een VGA kabel naar mn 20" LCD maar dat ziet er prima uit, gewoon 1680x1050 instellen en het werkt gewoon prima.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:26

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn zwager en ik zijn vandaag ook gebanned. Uiteraard is dat helemaal terecht, mij hoor je niet janken. Het mag niet en dan heb je dikke pech als je aan de beurt bent. Maar ook al word ik elk jaar gebanned en koop ik een nieuwe console, dan ben ik nog goedkoper uit dan toen ik op de PC game-de en elk jaar een nieuwe videokaart van 500 euro kocht en 1x in de 2 jaar mijn PC helemaal ging upgraden. Ik denk dat een hoop mensen er zo over denken.

Games die ik echt goed vind, koop ik origineel en ik heb ook heel veel arcade games gekocht via Xbox Live. Maar ik vertik het om spellen te kopen voor 50 euro om er dan achter te komen dat het niks is. Dan is modden toch opeens heel aantrekkelijk. Ik weet dat een hoop moraalridders daar waarschijnlijk direct van op de kast springen. Maar laten ze de games nou aantrekkelijker prijzen, dan zou ik ze ook echt legaal aanschaffen en ik denk een hoop andere moddende Xbox 360 spelers ook.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Niet dat ik graag wil overkomen als een der moraalridders, maar waarom zo moeilijk doen met ombouwen en kans op bannen? Ik koop spellen nooit nieuw, altijd via marktplaats, ook recente. Ik heb vorige week nog borderlands gekocht voor 3 tientjes. Vind ik een mooie prijs voor een redelijk nieuw spel. Daarnaast ben ik niet zo van het meerdere keren spelen, dus zodra een spel klaar is gaat hij weer op marktplaats. Vaak kan ik het spel voor de aanschafprijs weer verkopen (Zojuist Batman: Arkham Asylum met 5 euro winst verkocht).

Tuurlijk zijn spellen duur en nee, ik betaal dus ook geen 50+ euro voor een spel waarvan ik nog niet weet of ik het leuk ga vinden. Maar er zijn andere manieren om voor weinig toch te kunnen spelen :) [/moraalridder]

ps: Natuurlijk gaat dit niet op voor mensen die graag een verzameling spellen opbouwen, maar dit is gewoon hoe ik het doe. Ik heb in totaal zo'n kleine 40 spellen gespeeld in het jaartje dat ik mn xbox heb, en heb misschien in totaal 100 euro aan de spellen uitgegeven, met name de arcade live spellen die ik niet kan doorverkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:57

BM

Moderator Spielerij
Je begint iig niet te stuiteren dat je gebanned bent, dat vind ik al heel wat. Hoe oneens ik het verder ook ben met modden.
HellBeast schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:50:
Maar ik vertik het om spellen te kopen voor 50 euro om er dan achter te komen dat het niks is. Dan is modden toch opeens heel aantrekkelijk.
Dat snap ik niet helemaal. Er zijn op internet meeeeer dan genoeg reviewsites waar je een heel aardig idee kunt krijgen over hoe een game is, of waar deze op lijkt. Dan moet je het aantal miskopen toch kunnen beperken.
En 50 euro voor games... mwoah, voor de topgames wellicht, maar meerendeel heb ik voor heel wat minder gekocht.

My €0,02 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De prijs van spellen hoeft ook niet perse een argument te zijn om spellen te downloaden. Je koopt nieuwe games online voor rond de 35 euro in de UK. Bevalt het spel je niet kun je hem altijd te koop zetten of ruilen.

Ik vertik het ook om voor 65 euro spellen in de Nederlandse winkels te halen, absurde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

BM schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:19:
Je begint iig niet te stuiteren dat je gebanned bent, dat vind ik al heel wat. Hoe oneens ik het verder ook ben met modden.

[...]

Dat snap ik niet helemaal. Er zijn op internet meeeeer dan genoeg reviewsites waar je een heel aardig idee kunt krijgen over hoe een game is, of waar deze op lijkt. Dan moet je het aantal miskopen toch kunnen beperken.
En 50 euro voor games... mwoah, voor de topgames wellicht, maar meerendeel heb ik voor heel wat minder gekocht.

My €0,02 :)
Ik snap je redenering zeker wel. Het is alleen zo dat reviewsites ook niet altijd even objectief zijn. Van de spellen die ik heb gedownload (foei Hellbeast! ;) ) heb ik 85% twee keer aangehad en daarna zijn ze in de kast beland. Om die 15% die ik wel leuk vind te vinden is best moeilijk. En games als de Guitar Hero reeksen enzo koop ik ook gewoon. (En niet alleen voor de controllers, want daar heb ik er al onderhand 4 van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik heb hier dik 125 originele xbox 360 retail games liggen. Gemiddelde aanschafprijs per stuk: 15 euro. Mij hoor je niet klagen dat games duur zijn. Overigens koop ik wel alleen maar nieuwe games, dat maakt het gemiddelde bij mij wel wat hoger dan het hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:40
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:17:
Net 1200 punten gratis gehad door de zune survey.

super dit,bedankt microsoft,meteen ff de tactical premium theme van MW2 gehaalt.
Dat hadden ze toch stopgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kan iemand mij vertellen of er op de XBOX media center software draait? Kan ik bijvoorbeeld miziek streamen vanaf mijn NAS systeempje?

Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de xbox en ps3.

[ Voor 18% gewijzigd door DeeJee op 13-11-2009 10:20 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
DeeJee schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:20:
Kan iemand mij vertellen of er op de XBOX media center software draait? Kan ik bijvoorbeeld miziek streamen vanaf mijn NAS systeempje?

Ik kan het vanaf een andere pc, dus ik neem aan dat het ook vanaf een NAS kan.
Maar dit kan natuurlijk aan de NAS liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

maartend schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:51:
[...]

Dat hadden ze toch stopgezet?
Ik heb ook de nieuwe mail gehad:
Last week we offered 1200 Microsoft points to participants who purchased content during the Xbox LIVE Update Preview Zune Movie Night weekend and completed the survey. This offer has since been discontinued however since you completed the survey while the offer was still in place (between 3:00am GMT and 9:15pm GMT on Friday, October 30th), you will receive 1200 Microsoft points which can be redeemed in appreciation of your time and efforts.
Vanavond dan maar ff die punten claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:31:
[...]

Jep, feitelijk is het zo dat iedereen die minimaal 1 achievement gehaald heeft meetelt. Daarmee krijg je een totaal aantal gamers dat een spel heeft. Vervolgens kijk je voor elke achievement hoeveel procent van de gamers die achievement heeft. Daar gooi je een magische formule over heen en dan krijg je dat hoe minder mensen een bepaalde achievement hebben ten opzichte van het aantal gamers dat uberhaupt een achievement in dat spel heeft de TA score bepaalt.

Vaak zie je daarin dat "Complete the story on normal" door de meesten nog gehaald wordt, en dat de niet-stackable "Complete the story on hard" waarvoor je het spel nog een keer moet spelen al een stuk meer waard is.
Ah okee, dan is me dat ook duidelijk nu :) Zijn er wellicht ook spellen waarvan de achievements heel erg moeilijk zijn, of komt dat meestal neer op wat jij al zegt, iets nogmaals doen maar dan op "hard" oid?

Ik had wel gehoord dat van het spel Avatar (niet die gebaseerd op de film van James Cameron) dat je daarbij binnen een paar minuten al 1000gs kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

defusion schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:35:
[...]

Ik kan het vanaf een andere pc, dus ik neem aan dat het ook vanaf een NAS kan.
Maar dit kan natuurlijk aan de NAS liggen.
Maar draai jij op je pc dan extra software of map je gewoon vanaf je XBOX naar een drive op je pc?
PS3 heeft namelijk wel software draaien heb ik begrepen waarmee je muziek kunt streamen vanaf een NAS.
Je hebt dan een Media center software op de ps3 draaien.

[ Voor 18% gewijzigd door DeeJee op 13-11-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

De XBOX 360 moet communiceren met een media server (Windows Media Center, Windows Media Player, TVeristy, etc) om video/audio te streamen. (Ook kan je gewoon je externe HD aan je X360 hangen) Je kan hiernaast ook de XBOX 360 gebruiken als een Windows Media Center Extender, waarmee je MediaCenter vanaf een computer, waar die opstaat, kan draaien. (Dus Windows XP MCE, Vista Home Prof/Ultimate, 7 vanaf HomeProf)

Om het direct over het netwerk te doen is mij iig nog niet gelukt.

Na ff googlen vind ik iets wat je misschien opweg helpt:
http://www.breakitdownblo...xbox-360-media-streaming/

[ Voor 21% gewijzigd door 90710 op 13-11-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
DeeJee schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:37:
[...]

Maar draai jij op je pc dan extra software of map je gewoon vanaf je XBOX naar een drive op je pc?
PS3 heeft namelijk wel software draaien heb ik begrepen waarmee je muziek kunt streamen vanaf een NAS.
Je hebt dan een Media center software op de ps3 draaien.
windows 7 heeft standaard de benodigde software aan boord (iig home premium, professional, ultimate, enterprise, die andere vage versies weet ik niet). Is gewoon een achtergrond service vziw.

Volgensmij kun je niet een drive mappen, maar veel NAS-en hebben media-server functionaliteit.
Dat weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

@defusion: op Windows XP en hoger kan je Windows Media Player hiervoor gebruiken. En dat zit idd standaard in Windows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Bedankt voor de link. Zo te zien kan het inderdaad met mijn NAS.

[ Voor 58% gewijzigd door DeeJee op 13-11-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Laatst online: 28-02-2024
ik wil van het weekend op mijn werk mijn xbox aansluiten op de beamer...nu weet ik dat de scart kabel van mijn Wii 3 tulp stekkers heeft voordat deze in de scart connector gaat.maar de xbox scart kabel heeft dit niet (standaard kabel uit doos)

welke kabel kan ik hier dan het beste voor gebruiken voor de beamer?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:40
DeeJee schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:20:

Totaal geen probleem, doe ik hier ook, nix gedaan aan mijn Xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:47
Weet iemand of ergens los gewone 360 gamedoosjes te koop zijn? Ik heb een paar beschadigde doosjes en die wil ik eigenlijk vervangen. Vindt ik niet mooi bij de collectie passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-05 09:00

Shoarma kip

IceDFire

GrandDestroyer schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:34:
Weet iemand of ergens los gewone 360 gamedoosjes te koop zijn? Ik heb een paar beschadigde doosjes en die wil ik eigenlijk vervangen. Vindt ik niet mooi bij de collectie passen :P
Zeker wel:

http://www.bigdennis.com/...-p-10999.html?language=nl

Het enige nadeel is dat de verzendkosten zoveel hoger zijn dan de prijs van 5 van die hoesjes. Ik heb er zelf ook ooit eens 5 besteld, het verschil tussen de kleuren, vergeleken met de orginele hoesjes, is bijna niet te zien.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 23:47
Shoarma kip schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:43:
[...]

Zeker wel:

http://www.bigdennis.com/...-p-10999.html?language=nl

Het enige nadeel is dat de verzendkosten zoveel hoger zijn dan de prijs van 5 van die hoesjes. Ik heb er zelf ook ooit eens 5 besteld, het verschil tussen de kleuren, vergeleken met de orginele hoesjes, is bijna niet te zien.
Dankje, ik had al gegoogled maar het probleem is meestal dat ze niet transparant genoeg zijn. Maar aan jouw reactie te lezen moet dat wel goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Volgens mij vroeg hier iemand een tijdje terug naar bijpassende accesoires voor de Elite (behalve de gamepads dan, want die zijn er al).

'Binnenkort' komen er dus toch bijpassende accesoires voor de Elite uit, te beginnen met de nieuwe Wireless N adapter voor 100 dollar (zal wel 100 euro hier worden dan). Ligt voor de kerstdagen in de winkels in de US, wanneer deze naar de EU komt weet ik niet.

Hopelijk volgen de bijpassende Memory Units snel :)

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 13-11-2009 12:34 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
TroonStaal schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:36:
[...]

Ah okee, dan is me dat ook duidelijk nu :) Zijn er wellicht ook spellen waarvan de achievements heel erg moeilijk zijn, of komt dat meestal neer op wat jij al zegt, iets nogmaals doen maar dan op "hard" oid?

Ik had wel gehoord dat van het spel Avatar (niet die gebaseerd op de film van James Cameron) dat je daarbij binnen een paar minuten al 1000gs kan krijgen.
Ja, die zijn er zeker. Kijk hier maar eens. Je kunt sorteren op Score, en dan zie je dat het eerste spel met een beetje aantal spelers Avatar is. De totale TA score is 1004, wat inhoudt dat eigenlijk gewoon iedereen alle achievements heeft.

Als je dan aflopend sorteerd zie je dat er veel spellen bovenaan staan waarvan er een aantal achievements niet of nauwelijks te halen is. Vaak springt daar nogal wat in doordat er dan "gamesavers" zijn die via de xsata oplossing ineens offline alle achievements unlocken. Die vallen nogal eens door de mand doordat ze dat ook bij online achievements doen. Goed voorbeeld wat met een paar dagen weer van de site af zal zijn is AC for Answer. Kijk maar naar degene die alle achievements heeft, overal staat het offline vinkje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

90710 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:36:
[...]

Ik heb ook de nieuwe mail gehad:

[...]

Vanavond dan maar ff die punten claimen :)
Dus jij hebt daadwerkelijk één van die twee films gekocht die ze wilden dat je zou gaan kijken á 200zoveel points? Of heb je gewoon die survey ingevuld met loze informatie :P Wilde aanvankelijk wel meedoen aan die test, tot ik zag dat je nog moest betalen voor die films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 10:16
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:31:
[...] Daar gooi je een magische formule over heen en dan krijg je dat hoe minder mensen een bepaalde achievement hebben ten opzichte van het aantal gamers dat uberhaupt een achievement in dat spel heeft de TA score bepaalt. [...]
Magische formule: TA_ratio = sqrt (1/ratio_van_gamers_die_de_achievement_heeft), deze lijkt bij MW2 alleen niet helemaal op te gaan, waarschijnlijk omdat het relatief nieuw is en anders de statistieken weer aan gort gaan zoals bij de laatste dlc van gears2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 13:57

danplo

The Force is strong with me

Ik baal er wel erg van dat Microsoft die private party met je vrienden heeft veranderd/verboden als je sommige spellen online speelt, zoals bijvoorbeeld in Call Of Duty.
Normaal was het lekker rustig met je vrienden kletsen en heerlijk potje schieten, maar wat er nu voor terug komt zijn allemaal kinderen die hele levels zitten te gillen of zingen of ruzie zitten te maken met andere spelers, wat is daar de lol aan ??? Ze doen het om de cheaters die tegen hun maatjes kunnen vertellen waar iemand staat als ze zijn dood geschoten, maar je kan ook gewoon die ghost view in een spel uitzetten toch ? Dan ben je ook klaar. Ik hoop dat het toch ooit weer gewoon kan of word terug gedraaid, kan je toevallig al ergens online een bezwaarschrift indienen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
Werkt zune marketplace met hd video's straks ook met een component kabel? Ik las net op de mail van Xbox live dat je een Hdmi kabel moet hebben met Hdcp om 1080p content af te kunnen spelen. Maar hoe zit dat dan met 720p, kan dat gewoon via component?

edit:

@Hieronder
Ah! Dat is fijn, dan maar meteen woensdag of donderdag ff testen.

[ Voor 15% gewijzigd door L-VIS op 13-11-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

L-VIS schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:12:
Werkt zune marketplace met hd video's straks ook met een component kabel? Ik las net op de mail van Xbox live dat je een Hdmi kabel moet hebben met Hdcp om 1080p content af te kunnen spelen. Maar hoe zit dat dan met 720p, kan dat gewoon via component?
ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik las net het volgende in dit artikel

Your Banned 360:
* Cannot go on Xbox Live
* Cannot install games to the HDD
* Cannot use Windows Media Centre extender
* Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

Ze hebben dus het een en ander extra gebanned. Ik vraag me af of ze niet een lijn overtreden. Dat ze je bannen van Xbox Live okee, maar dat ze je Harde schijf onklaar maken gaat toch wel heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aanvaard de consequenties nu als een echte man. Dat was je ook toen je de games kopieerde.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Dit is geen discussie over het wel of niet aanvaarden van de consequenties. Die heb je nou eenmaal te nemen. Ik vraag me alleen af of ze juridisch gezien zomaar je hardware mogen disablen. Aangezien dit niet toebehoort aan de online dienst Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 21:28

Bananenspin

Omdat het kan

HellBeast schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:20:
Dit is geen discussie over het wel of niet aanvaarden van de consequenties. Die heb je nou eenmaal te nemen. Ik vraag me alleen af of ze juridisch gezien zomaar je hardware mogen disablen. Aangezien dit niet toebehoort aan de online dienst Xbox Live.
Je overtreed toch meer dan alleen de Xbox Live regels waar je mee bent akkoord gegaan?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HellBeast schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:20:
Wacht even. Je maakt in eerste instantie de juridische fout al om de games te kopiëren. En daarna ga je je juridisch afvragen of zij hun tegenmaatregelen niet mogen doen? Wat is dat nu weer voor tegenstrijdig gedoe?

[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 13-11-2009 15:23 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292783

Crosspost maargoed:

Het is de vraag of de maatregelen van Microsoft proportioneel zijn tov de overtreding.
Tov de online ban zeg ik: Ja. Mbt het verwijderen van de HDD-install-functionaliteit kun je zo je twijfels hebben, al kan het apparaat nog steeds zijn 'core-business', spellen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Het gaat om de consequenties van de overtreding. Tuurlijk zat ik fout, maar je Xbox is wel je eigendom. Ongeacht of je hem paars kleurt, uit elkaar sloopt of hem modificeert. Xbox Live is van Microsoft, dus die mogen bepalen of je op hun netwerk mag. Maar thuis mag je zelf weten wat je met je eigendommen doet. Vandaar mijn opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij behoort de hdd-install-functie wel tot Live... Volgens mij kon ik geen game installeren toen ik 'em nog nooit aan internet had gehangen. Het beperken van die Live-functionaliteit is nog steeds wel proportioneel denk ik. Je kunt namelijk nog steeds de 'core-business' van de Xbox uitvoeren, namelijk het spelen van games.
Ze slopen niets aan die 'core-business', aan het apparaat wat jij hebt gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 292783 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:36:
Volgens mij behoort de hdd-install-functie wel tot Live... Volgens mij kon ik geen game installeren toen ik 'em nog nooit aan internet had gehangen....
Mijn Elite van 2 maanden oud had anders deze mogelijkheid al wel "out of the box" heb tot op heden zelfs nog helemaal nooit een Live verbinding gemaakt ermee (en ben dit ook niet van plan aangezien ik nooit online game), dus die vlieger gaat niet op.

Edit: Verder vind ik dat iedereen die zijn xbox mod/laat modden vooraf simpelweg rekening moet houden met het feit dat hier consequenties aan kunnen zitten, maar onbruikbaar maken van e.e.a. vind ik ook zeker niet gerechtvaardigd! (het is tenslotte jouw eigendom, niet van Microsoft, dat ze daarna geen garantie meer geven: logisch) Ban van Live daarentegen wel.

[ Voor 31% gewijzigd door floriske.nl op 13-11-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Dat ligt eraan. als je net een 120GB HD hebt aangeschaft voor 100 euro, dan is het denk ik wel een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
[...]
Mijn Elite van 2 maanden oud had anders deze mogelijkheid al wel "out of the box" heb tot op heden zelfs nog helemaal nooit een Live verbinding gemaakt ermee (en ben dit ook niet van plan aangezien ik nooit online game), dus die vlieger gaat niet op.
Edit: Verder vind ik dat iedereen die zijn xbox mod/laat modden vooraf simpelweg rekening moet houden met het feit dat hier consequenties aan kunnen zitten, maar onbruikbaar maken van e.e.a. vind ik ook zeker niet gerechtvaardigd! (het is tenslotte jouw eigendom, niet van Microsoft, dat ze daarna geen garantie meer geven: logisch) Ban van Live daarentegen wel.
Toch is het een functionaliteit van Live... Ookal heb je hem nooit aangesloten op internet. Een functionaliteit bij de 'Xbox Live New Experience', die je nu waarschijnlijk via een game op je xbox hebt. Op deze functionaliteit zijn de voorwaarden van Live van toepassing, niet je koopovereenkomst van de Xbox.

Ze wijzigen dus nog steeds niets aan de core-business van de Xbox, spellen afspelen. Ik denk dus dat het gerechtvaardigd is. Natuurlijk natuurlijk kun je discussieren of dit wel proportioneel is.
HellBeast schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
Dat ligt eraan. als je net een 120GB HD hebt aangeschaft voor 100 euro, dan is het denk ik wel een ander verhaal.
Eh nee dit verandert niets... Ze maken je Harde Schijf niet defect. Ze halen de functionaliteit weg om de games erop te installeren. Dat de HDD dan bijna nutteloos is, tja, dat klopt. Maar hij werkt gewoon, op een andere Xbox bijvoorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 292783 op 13-11-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Ik vind dit een leuk topic, zolang het over de Xbox 360 gaat. Maar ik wordt een beetje moe van de ban-discussie die steeds weer op komt. Alles is wel gezegd. En voor de mensen die hun console niet hebben omgebouwd, voegt het weinig toe.

Als je het daar over wilt hebben dan zijn er volgens mij al minstens twee recente topics met een uitgebreide discussie: Gebande Xbox 360 & [Juridisch] Mag een gameconsole gebanned worden? :)

Om het topic maar met een trap de andere kant op te geven. Ik vind TBOGT een beetje tegenvallen. Ik ben bijna bij het einde na nog geen uur of zes spelen. Het verhaal vind ik echt mager t.o.v. GTA IV en vooral TLAD. Aan de andere kant is de actie wel heerlijk over-the-top. De ene missie is nog meer bizar dan de ander :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
HellBeast schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:09:
Ik las net het volgende in dit artikel

Your Banned 360:
* Cannot go on Xbox Live
* Cannot install games to the HDD
* Cannot use Windows Media Centre extender
* Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

Ze hebben dus het een en ander extra gebanned. Ik vraag me af of ze niet een lijn overtreden. Dat ze je bannen van Xbox Live okee, maar dat ze je Harde schijf onklaar maken gaat toch wel heel ver.
[Juridisch] Mag een gameconsole gebanned worden?

/edit: Hoedje was me voor....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Modern Warfare 2 uitgespeeld. Heel erg goed einde vond ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 22:07

Player1S

Probably out in the dark

al dat gezeik over gebande xboxen doet me denken aan die petjes die met 150 op een 70km weg een camera-auto van de politie voorbij knallen en later keihard gaan blaten dat de politie ze opjoeg.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Modbreak:Wat Hoedje zegt. Die discussie hoeft niet ook nog 's hier gevoerd te worden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand deze al besteld?

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/boxarts/360/big/tropico-3.jpg

De reviews zijn goed, het is al druk met de games, maar ik denk dat ik hem er toch bij haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tropico!
Supervet. Op de pc altijd gespeeld, ben benieuwd op het op de Xbox 'uit de verf komt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Laatst online: 13-05 19:22
Beste mensen,

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Een 360 gekocht, HDMI kabel gekocht (gewoon zo'n DEMON) maar bij instellingen kom ik niet hoger dan 480p. Ik heb een hdready tv en met mijn PS3 kan ik wel gewoon 1080 draaien. Iemand een idee waarom het niet lukt met mijn 360, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Misschien ligt het aan de kabel? Probeer de HDMI kabel van je ps3 eens aan te sluiten op de 360 of andersom.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.