Helaas / gelukkig niet nee.Royz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
Automatische tweets zijn niet mogelijk?
Geen ondertitels neem ik aan?L1nt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:
mmm even die films zitten doorbladeren. Aanbod mag behoorlijk uitgebreid worden maar moet zeggen dat het niet tegen valt.
Toch nog wel wat high profile names ertussen.
Als er genoeg bijkomt ga ik mij hier uitstekend mee vermaken. De xdoos heeft weer pluspunten gescoort.
Anoniem: 181923
Nou maak een US account aan en geniet er van. Mijn last.fm account heb ik geactiveerd en het is best een prima dienst. Alleen de ZUNE HD films mochten van mij iets toegangkelijker (met een CC voor 3,50euro bv)
Heb net even de preview van Avatar geprobeerd te streamen, kijken of het een beetje werkt. Beeld zag er (erg) goed uit, maar het geluid was helaas niet in 5.1. Ook geen ondertitels, maar die heb ik ook niet nodig. Misschien binnenkort toch maar eens een HD film in z'n geheel proberen, maar dan moet er wel een goeie tussen staan, als ik dan 400-500 punten neertel wil ik wel een beetje waar voor m'n geld.
Als het zo makkelijk werkt als dat het lijkt, dan hoop ik dat MS groot inzet. Zoveel mogelijk content en dan het liefst zo vers mogelijk, als in "Vandaag de laatste dag in de bioscoop, morgen op Zune HD".
Als het zo makkelijk werkt als dat het lijkt, dan hoop ik dat MS groot inzet. Zoveel mogelijk content en dan het liefst zo vers mogelijk, als in "Vandaag de laatste dag in de bioscoop, morgen op Zune HD".
Op zich logisch dat previews geen ondertiteling hebben.DriveSand schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:38:
Heb net even de preview van Avatar geprobeerd te streamen, kijken of het een beetje werkt. Beeld zag er (erg) goed uit, maar het geluid was helaas niet in 5.1. Ook geen ondertitels, maar die heb ik ook niet nodig. Misschien binnenkort toch maar eens een HD film in z'n geheel proberen, maar dan moet er wel een goeie tussen staan, als ik dan 400-500 punten neertel wil ik wel een beetje waar voor m'n geld.
Volledige films heb ik nog niet geprobeerd.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Normale trailers hebben toch ook ondertiteling op tv... wat is er dan logisch aan?L1nt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:50:
[...]
Op zich logisch dat previews geen ondertiteling hebben.
Volledige films heb ik nog niet geprobeerd.
Als ze vanuit de US account komt is het wel logisch ja.
Volgens mij hebben in het begin de films geen ondertitels, omdat content uit een andere marketplace word gebruikt. Later zou er gelokaliseerde content toegevoegd moeten worden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tijdens de preview periode had ik The Matrix in HD gehuurd. Was 9,7 GB en kostte mij 800 punten geloof ik. SD is goedkoper dan HD (volgens mij was SD 450).
Je kan overigens zelf kiezen of je 'instant' wilt of streaming. Streaming past zich automatisch aan op je verbinding, dus ik dacht dan kies ik wel voor downloaden. Anders heb ik waarschijnlijk alsnog een HD film in bagger kwaliteit.
De film had idd geen ondertitels.
Je kan overigens zelf kiezen of je 'instant' wilt of streaming. Streaming past zich automatisch aan op je verbinding, dus ik dacht dan kies ik wel voor downloaden. Anders heb ik waarschijnlijk alsnog een HD film in bagger kwaliteit.
[ Voor 4% gewijzigd door Magnetic_Man op 17-11-2009 16:14 ]
Dus je betaalt om en nabij de 8 Euro om een film feitelijk te huren?rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:13:
Tijdens de preview periode had ik The Matrix in HD gehuurd. Was 9,7 GB en kostte mij 800 punten geloof ik. SD is goedkoper dan HD (volgens mij was SD 450).
B E L A C H E L I J KExorcist schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:26:
[...]
Dus je betaalt om en nabij de 8 Euro om een film feitelijk te huren?
en dan ook nog eens onderscheid maken tussen SD en HD. Come-on, het is 2009 Microsoft
Anoniem: 37384
Je gaat 8 a 10 euro betalen om een film te huren???rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:13:
Wat dat betreft is het op PSN minder ondoorzichtig gemaakt door gewoon Euro's te hanteren als bedrag, en niet Points. Wellicht dat men zich dan nogmaals bedenkt als dat als bedrag staat.
Wil ik daarstraks ook een HD preview van Avatar bekijken, blijkt dat ik niet kan streamen omdat m''n netwerk niet goed genoeg is
Ok dan zal ik maar beginnen te downloaden dacht ik zo, maar neeeeeeuh, die optie is nog niet eens ge-enabled

Anoniem: 181923
Als ze de dienst nou eens echt aantrekkelijk zouden maken.. Dan zouden er zeker meer mensen van gebruik willen maken. Denk bv aan:
*1080p content en SD content voor hetzelfde bedrag
*Niet meer dan 4euro per download (om te kunnen concurreren met de videoboer om de hoek)
*5.1 dolby surround bij HD films
*altijd de mogelijkheid bij het downloaden om te kiezen voor een ondertiteling
*de laatste films beschikbaar maar daarnaast ook een flinke hoeveelheid 'oud materiaal'
*indeling in genre's (komedie, romantiek, thriller, actie etc)
*betalingsmogelijkheid met PayPal, CreditCard of zelfs met iDeal
Ik hoop maar dat een product manager dit toevallig hier leest en wellicht een aantal van deze opties gaat intregreren in hun dienst.
*1080p content en SD content voor hetzelfde bedrag
*Niet meer dan 4euro per download (om te kunnen concurreren met de videoboer om de hoek)
*5.1 dolby surround bij HD films
*altijd de mogelijkheid bij het downloaden om te kiezen voor een ondertiteling
*de laatste films beschikbaar maar daarnaast ook een flinke hoeveelheid 'oud materiaal'
*indeling in genre's (komedie, romantiek, thriller, actie etc)
*betalingsmogelijkheid met PayPal, CreditCard of zelfs met iDeal
Ik hoop maar dat een product manager dit toevallig hier leest en wellicht een aantal van deze opties gaat intregreren in hun dienst.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.