De Jasper is nog steeds de meest recente 360, de Valhalla bestaat toch alleen maar op papier? (speculaties voor zover ik weet).
[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 14-11-2009 17:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 14-11-2009 17:58 ]
Beiden komen toch volgende week?stftweaker schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:03:
wat een heerlijk weekend toch nu AC 2 dalijk L4D 2
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2009 18:07 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Infantiliteit word beloond op de 360. Hopelijk gaat MS in de leer bij Sony voor de volgende generatie. Dat de PS3 (nog?) niet gekraakt is, is een groot pluspunt van die console. Knap werk van Sony.Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:06:
Beiden komen toch volgende week?
Je kunt toch ook niet echt zeggen dat de 360 gekraakt is. Ongeveer een miljoen mensen over de wereld zijn het sinds afgelopen week iig niet eens met die meningPWM schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:28:
[...]
Dat de PS3 (nog?) niet gekraakt is, is een groot pluspunt van die console. Knap werk van Sony.
Die redenatie slaat natuurlijk helemaal nergens op, dan kun je ook wel zeggen dat computer spellen niet gekraakt zijn want daarmee kun je (meestal) ook niet online zonder het spel te kopen.maartend schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:07:
[...]
Je kunt toch ook niet echt zeggen dat de 360 gekraakt is. Ongeveer een miljoen mensen over de wereld zijn het sinds afgelopen week iig niet eens met die mening
Er is hooguit een om weggetje gebouwt. Gekraakt is voo rmij risicoloos gebruiken op een niet bedoelde manier.thecompany schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:20:
[...]
Die redenatie slaat natuurlijk helemaal nergens op, dan kun je ook wel zeggen dat computer spellen niet gekraakt zijn want daarmee kun je (meestal) ook niet online zonder het spel te kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 15-11-2009 02:37 ]
Tja, het is maar hoe je het bekijkt, voor mij is het al risicoloos omdat ik een gebande xbox gekocht heb. Online gamen doe ik wel op de ps3maartend schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:36:
[...]
Er is hooguit een om weggetje gebouwt. Gekraakt is voo rmij risicoloos gebruiken op een niet bedoelde manier.
En wat je gamesvergelijking betreft denk ik dta je gelijk hebt, vele zijn niet echt gekraakt.
Dat 'systeem' is alleen achterlijk omdat je het zelf verkeerd hebt aangesloten (dit was toch al besprokenPhusebox schreef op zondag 15 november 2009 @ 09:54:
Grrraargh achterlijk systeem dat je xbox zich reset als je van hdmi ingang wisselt. Had ik eindelijk mijn transfer disc binnen van iemand hier op tweakers, heb ik hem aangezet, dacht ik "hmm 2,5 uur? dan maar even tv kijken..."
En ja hoor je raad het al, ik zap even terug om te kijken hoe ver die is... RESET
Tja ik had het niet verkeerd aangesloten als Microsoft geen 50 euro vroeg voor een simpel audio connector kabeltje van 2 euro.Ken. schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:08:
[...]
Dat 'systeem' is alleen achterlijk omdat je het zelf verkeerd hebt aangesloten (dit was toch al besproken)
dus hij reset zichzelf niet als je de hdmi kabel van ms gebruikt (met optical out?)Phusebox schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:43:
[...]
Tja ik had het niet verkeerd aangesloten als Microsoft geen 50 euro vroeg voor een simpel audio connector kabeltje van 2 euro.
hdmi kabel maakt niet uit het gaat om de audiodongel die er bij zit. als je die gebruikt is er niks aan de hand.DarkShadow schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:46:
[...]
dus hij reset zichzelf niet als je de hdmi kabel van ms gebruikt (met optical out?)
Oh? Jij bent zeker ook zo iemand die elk jaar 60 euro voor Gold betaaltPhusebox schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:43:
[...]
Tja ik had het niet verkeerd aangesloten als Microsoft geen 50 euro vroeg voor een simpel audio connector kabeltje van 2 euro.
Nee dat niet, maar hier in de buurt kon ik zo snel geen audio-dongle ding vinden.Sh0ckTr00per schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:27:
[...]
Oh? Jij bent zeker ook zo iemand die elk jaar 60 euro voor Gold betaalt(klik)
(nog steeds best aan de prijs overigens)
Het viel mij vrijdag bij de Saturn (Tilburg, weet niet of die ook bij jou in de buurt zit) dat ze een Elite met Forza 3, Lego dinges en Pure aanboden voor 259 euro. Kreeg je er wel gratis Modern Warfare 2 bij. Lijkt me een goeie deal.Kn4kw0r5t schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:13:
Gisteravond mijn gebande, omgebouwde Elite de deur uit gedaan. (Speelde overigens alleen maar legaal MW2) Morgen een nieuwe halen, weet iemand nog goede acties in omgeving Ede? Het liefst een Elite..
Check ook mijn Saint's Row 2 topic, ik vind die downloads het geld niet waard.Jumper2110 schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:31:
Even een kort vraagje tussendoor;
Ik ben Saints Row 2 aan het spelen en zit nu op 50% in het verhaal ongeveer. Ik heb nu gezien dat de 2 DLC's voor het spel met 30 % korting te krijgen zijn en die wil ik me dus zeker aanschaffen !
Ik weet echter niet wat dat gaat doen.. gaan er gewoon extra missies bijkomen of gaat dat ervoor zorgen dat ik sommige missies van het gewone verhaal niet meer kan doen? Ik weet dat het mss een wat vreemde vraag is, maar ik heb altijd zo het idee dat je die DLC's pas mag downloaden als je het originele verhaal hebt uitgspeeld..
Kan iemand dat even voor me verduidelijken ?
Gulfstream G650
En AVCHDsalimrmaf schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:37:
Ik kwam laatst tegen...
[afbeelding]
Riekt iemand hier wat ik ruik.EINDELIJK. Nu nog MKV support.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Die Dealextreme dongles moet je ook modden als je reset je xbox nog steedsPhusebox schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:31:
[...]
Nee dat niet, maar hier in de buurt kon ik zo snel geen audio-dongle ding vinden.
En had toch nog een vga kabel over.
Heb in hongkong voor 4 euro zo'n audio-dongle besteld maar die is er nog niet.
Huh, ik snap niet wat dat plaatje insinueert? Kan aan mij liggen?salimrmaf schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:37:
Ik kwam laatst tegen...
[afbeelding]
NTFSCrackh34d schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:38:
[...]
Huh, ik snap niet wat dat plaatje insinueert? Kan aan mij liggen?
Gulfstream G650
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
NewNitai schreef op maandag 16 november 2009 @ 06:54:
Hoezo zou dat op NTFS wijzen? HFS+ werkt prima met files groter dan 4GB.
Cunning linguist.
Argh, meen je niet? Tja dan gaat ie lekker retour. Sukkels.Redje schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:19:
[...]
Die Dealextreme dongles moet je ook modden als je reset je xbox nog steeds
Lijkt op de gefotosoepte versie van deze:salimrmaf schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:37:
Ik kwam laatst tegen...
[afbeelding]
Je moet pin 22 en 24 doorverbinden bij de 3rd party dongles:Phusebox schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:09:
[...]
Argh, meen je niet? Tja dan gaat ie lekker retour. Sukkels.
Tja als je 1) kunt solderen en 2) een soldeerapparaat hebt. Dan nog vind ik dit bullshit, dus gaat ie gewoon retour.Redje schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:05:
[...]
Je moet pin 22 en 24 doorverbinden bij de 3rd party dongles:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=691179
Ik ben een luie variant
dat probleem heb ik dus, heeft me al meerdere malen flink wat uurtjes gekost. Laatst nog bij Halo odst, je moet bij dat spel dus echt exit en save doen, de quicksaves werken niet als het apparaat plotseling uitgaat. Zusje van mn vriendin ging op de afstandbediening van de tv zitten (source knop). Kon ik 2 uur overnieuw spelensk1nny666 schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:59:
[...]
hdmi kabel maakt niet uit het gaat om de audiodongel die er bij zit. als je die gebruikt is er niks aan de hand.
want er is ook een manier om de standaard AV kabel te gebruiken samen met hdmi allen dan krijg je dus het probleem met de reset
yup, de eerste xbox was gemakkelijk te modden, en dat was het ook waard, je kreeg er een revolutionair mediacenter voor terug, heb ik vele jaren met plezier gebruikt, helaas te traag voor hd beelden, anders had ik het nu nog gebruikt. Nu kan je na een mod enkel illegale games afspelen, en dat vind ik dan weer immoreel.GranCanaria schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:32:
Ja hebt gelijk, maar dat kan echt vanalles betekenen.
Je hoort altijd van die vage meldingen uit de scene, Niet Updaten want er komt binnenkort wat vets etc.
Ik weet dat ze bezig zijn met xbox mediacanter voor de 360 maar daar moet je momenteel zoveel voor doen op de 360, tegen de tijd dat dit allemaal werkt is waarschijnlijk de xbox720 al uit (of hoe die ook mag heten).
[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 16-11-2009 11:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Native ondersteuning voor MKV containers.Boeboe schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:29:
Er zit toch standaard een uitstekend mediacenter in de 360? Ik kijk er regelmatig tv mee. Wat is daar dan mis mee?
Sommige games zijn een pain om de backuppen.418O2 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:20:
Ik heb een 120gb schijf gekocht en ik wil alle data van mijn memorycards op mijn hd hebben. Bij de savegame van fifa10 geeft hij echter aan dat het bestand niet verplaatst kan worden naar een ander device.
is hier een workaround voor, of doe ik iets verkeerd?
Anoniem: 272565
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 272565 op 16-11-2009 18:09 ]
Echt, een paar pagina's terug hadden we het hier nog overAnoniem: 272565 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:06:
Vraagje;
Waar schaffen jullie xbox live aan ? Ik ben opzoek naar een website
die snel en redelijk goedkoop kan leveren.
Ik ken de volgende site;
http://www.xbox360gold.nl
Heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Heeft iemand ervaringen met deze
webshop ?
Edit:
Ja, ik heb de startpost gelezen
Ik heb van het weekend hier mn live codes gekocht: http://www.livecodes.nl/Anoniem: 272565 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:06:
Vraagje;
Ik ken de volgende site;
webshop ?
Edit:
Ik heb die gezien als Forza 3 bundel. Dus Elite 120GB, Forza 3, contoller en andere crap, Pure, Lego Batman en MW2. Was 259 euro. Lijkt me inderdaad een prima deal.PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:00:
Bij de Media Markt deze week een Xbox 360 Elite voor 249,-. Dan krijg je er wel Banjo, Pure, Lego Batman bij. Maar als uitsmijter: MW2Dat lijkt me een prima deal
www.gamehubs.comAnoniem: 272565 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:06:
Vraagje;
Waar schaffen jullie xbox live aan ?
[ Voor 39% gewijzigd door Yihaaa op 17-11-2009 00:07 ]
Major Nelson zei gisteren dit: I have to correct myself: When we turn on the new features tomorrow they'll just appear! No need for a system updateYihaaa schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:59:
ennnn jawel hoor het is 17 november !
Even updaten
edit: okay nog 1 minuut dan
edit2: hmmm nog geen update
Anoniem: 181923
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 17-11-2009 08:22 ]
LOL Ik dacht gisteren precies hetzelfde en heb uiteindelijk bij http://www.gamecardwinkel.nl het aangeschaft voor 35 euro. Ik kreeg dezelfde minuut nog een email met daarin mijn code voor xbox live. Bijzonder snel dusAnoniem: 272565 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:06:
Vraagje;
Ik ken de volgende site;
webshop ?
Edit:
90710
Wel vreemd.. de preview was wel een system update..Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 06:51:
[...]
Major Nelson zei gisteren dit: I have to correct myself: When we turn on the new features tomorrow they'll just appear! No need for a system update
Wuw.. Als ik niet al twee boxen thuis had staan (Elite en een overleden en daarna gerepareerde launch box) was ik zeker wel voor deze deal gegaan!PWM schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:00:
Bij de Media Markt deze week een Xbox 360 Elite voor 249,-. Dan krijg je er wel Banjo, Pure, Lego Batman bij. Maar als uitsmijter: MW2Dat lijkt me een prima deal
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
LOL Ik heb er inmiddels 3 thuis staan. Ooit helemaal in het begin eentje gehaald ZONDER HDMI. Nou dat was dus niets meer aan toen éénmaal de FULLHD LCD was aangeschaft. Toen dus een Elite met HDMI aangeschaft en de tweede naar mijn slaapkamer ipv de dvd speler ;-) Nu daar ook een HDMI aansluiting staat heb ik de Pro versie vorig jaar voor 130 euro (met cashback actie) aangeschaft. De eerste versie dus maar aangesloten op de hobbyzolder met mijn oude scart tvRoyz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:43:
Bij mij komt er toch ook wel een 2e xbox denk ik... alleen even afwachten nog tot hoever ze zakken.
vandaag update! spannenddd
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Och dan heb je er toch niets aan?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ben wel benieuwd wat erin zit!
http://twitter.com/majornelson/statuses/5773934697I have to correct myself: When we turn on the new features tomorrow they'll just appear! No need for a system update.
[ Voor 38% gewijzigd door Royz op 17-11-2009 10:25 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 17-11-2009 11:44 ]
Ik moet hetzelfde doen, maar dan van een 20 Gb naar een 250 Gb.418O2 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:20:
Ik heb een 120gb schijf gekocht en ik wil alle data van mijn memorycards op mijn hd hebben. Bij de savegame van fifa10 geeft hij echter aan dat het bestand niet verplaatst kan worden naar een ander device.
is hier een workaround voor, of doe ik iets verkeerd?
Wacht, dus als je niets met twitter of facebook doet, wat heb je dan aan deze update?Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:34:
Het is gearriveerdzojuist zune lastfm Facebook apart moeten downloaden.
Alles geïnstalleerd en het werkt. Nu nog zoeken waar ze twitter hebben verstopt
[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 17-11-2009 11:45 ]
Klopt helemaal. Het is alleen wel een pokkewerkje als je veel savesgames hebt.Jobbie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:44:
[...]
Ik moet hetzelfde doen, maar dan van een 20 Gb naar een 250 Gb.
Daar heb ik een memcard voor gekocht, maar die moet nog binnenkomen, maar het schijnt dat je het volgende moet doen:
-oude hd+memcard erin;
-inloggen op de profile waarvan je de saves wilt overzetten;
-profile moven naar je memcard;
-saves kopieëren naar je memcard;
-xbox uit;
-hd wisselen;
-xbox aan;
en dan weet ik nog niet wat je precies moet doen... maar volgens mij:
-saves moven naar hd;
-profile moven naar hd of profile recoveren op hd.
Als iemand hier al ervaringen mee heeft, post het!
Lol was ik maar zo handig
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 17-11-2009 11:59 ]
ok, top!Ken. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:52:
[...]
Klopt helemaal. Het is alleen wel een pokkewerkje als je veel savesgames hebt.
En sommige saves kun je niet copyen maar alleen moven.
[ Voor 39% gewijzigd door SqueakyClean op 17-11-2009 12:04 ]
speciaal op jouw verzoek
Na het begin van de preview is er voor alle bezitters van de Xbox nog een update geweest. Deze was zonder verdere functionaliteit, en werdgebracht als "het klaar maken voor de nieuwe features". Daar zal het dus wel hebben ingezeten90710 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:24:
[...]
Wel vreemd.. de preview was wel een system update..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Als je een accountban hebt, zul je op de nieuwe xbox een nieuw account moeten aanmaken, en dus ben je savegames kwijt. Overigens kun je wel gewoon de harde schijf blijven gebruiken als je hem overzet op de nieuwe console.golfgti5 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:16:
Hallo,
ik ben oerdom geweest en accepteer de consequentie's......
ik heb voor mijn zoontje een xbox360 Elite gekocht, 120GB HDD en een kennisje heeft de box een keertje meegenomen zodat mijn zoontje af en toe spelletjes kon lenen van hem..........dom natuurlijk, had lekker orgineel moeten blijven.
Maar nu mijn vraag; mijn zoontje miste het online gaan erg bij Fifa, kan ik nu als ik een goedkope xbox koop mijn 120Gb HDD daarop overklikken en werkt deze dan gewoon?
Kan ik ook op de nieuwe xbox een nieuw profiel aanmaken?
Recover van het huidige gebande profiel, is dat mogelijk, of niet aan te raden, voor ons is het geen must, immers staat er niet meer informatie op dan de voorbije paar weekjes en games (3 verschillende) die hij ermee heeft gespeeld.
Nogmaals, goedkoop is duurkoop en vooral olie dom in mijn geval, gejammer zal je van mij niet horen.
Zit er, wegens rechten issues, nog niet in in Europasekeroglan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:14:
Ik heb Zune HD, facebook en twitter kunnen vinden..
Maar Last fm niet??
Dank voor je reaktie.Phusebox schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:21:
[...]
Als je een accountban hebt, zul je op de nieuwe xbox een nieuw account moeten aanmaken, en dus ben je savegames kwijt. Overigens kun je wel gewoon de harde schijf blijven gebruiken als je hem overzet op de nieuwe console.
Als je een consoleban hebt kun je gewoon je harde schijf overzetten en klaar.
Sinds ik weet dat het toch niet op de achtergrond kan, vind ik het niet eens zo erg. Maar hopelijk weet MS dit nog recht te breienPWM schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:21:
[...]
Zit er, wegens rechten issues, nog niet in in Europa
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb nog steeds eenAmerikaans account dus wellicht dat het hierdoor komt?sekeroglan schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:14:
Ik heb Zune HD, facebook en twitter kunnen vinden..
Maar Last fm niet??
90710
Last.fm is voorlopig alleen voor UK en VS.Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:39:
[...]
Ik heb nog steeds eenAmerikaans account dus wellicht dat het hierdoor komt?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Helaas / gelukkig niet nee.Royz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:
Automatische tweets zijn niet mogelijk?
Geen ondertitels neem ik aan?L1nt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:
mmm even die films zitten doorbladeren. Aanbod mag behoorlijk uitgebreid worden maar moet zeggen dat het niet tegen valt.
Toch nog wel wat high profile names ertussen.
Als er genoeg bijkomt ga ik mij hier uitstekend mee vermaken. De xdoos heeft weer pluspunten gescoort.
Nou maak een US account aan en geniet er van. Mijn last.fm account heb ik geactiveerd en het is best een prima dienst. Alleen de ZUNE HD films mochten van mij iets toegangkelijker (met een CC voor 3,50euro bv)
Op zich logisch dat previews geen ondertiteling hebben.DriveSand schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:38:
Heb net even de preview van Avatar geprobeerd te streamen, kijken of het een beetje werkt. Beeld zag er (erg) goed uit, maar het geluid was helaas niet in 5.1. Ook geen ondertitels, maar die heb ik ook niet nodig. Misschien binnenkort toch maar eens een HD film in z'n geheel proberen, maar dan moet er wel een goeie tussen staan, als ik dan 400-500 punten neertel wil ik wel een beetje waar voor m'n geld.
Als het zo makkelijk werkt als dat het lijkt, dan hoop ik dat MS groot inzet. Zoveel mogelijk content en dan het liefst zo vers mogelijk, als in "Vandaag de laatste dag in de bioscoop, morgen op Zune HD".
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Normale trailers hebben toch ook ondertiteling op tv... wat is er dan logisch aan?L1nt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:50:
[...]
Op zich logisch dat previews geen ondertiteling hebben.
Volledige films heb ik nog niet geprobeerd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 4% gewijzigd door Magnetic_Man op 17-11-2009 16:14 ]
Dus je betaalt om en nabij de 8 Euro om een film feitelijk te huren?rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:13:
Tijdens de preview periode had ik The Matrix in HD gehuurd. Was 9,7 GB en kostte mij 800 punten geloof ik. SD is goedkoper dan HD (volgens mij was SD 450).
Je kan overigens zelf kiezen of je 'instant' wilt of streaming. Streaming past zich automatisch aan op je verbinding, dus ik dacht dan kies ik wel voor downloaden. Anders heb ik waarschijnlijk alsnog een HD film in bagger kwaliteit.
De film had idd geen ondertitels.
B E L A C H E L I J KExorcist schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:26:
[...]
Dus je betaalt om en nabij de 8 Euro om een film feitelijk te huren?
Anoniem: 37384
Je gaat 8 a 10 euro betalen om een film te huren???rob1n schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:13:
Tijdens de preview periode had ik The Matrix in HD gehuurd. Was 9,7 GB en kostte mij 800 punten geloof ik. SD is goedkoper dan HD (volgens mij was SD 450).
Je kan overigens zelf kiezen of je 'instant' wilt of streaming. Streaming past zich automatisch aan op je verbinding, dus ik dacht dan kies ik wel voor downloaden. Anders heb ik waarschijnlijk alsnog een HD film in bagger kwaliteit.
De film had idd geen ondertitels.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq