Vreemd, ik kreeg er toch echt 1 bij mijn elite hoor!?Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:04:
[...]
Er zit geen HDMI kabel bij de xbox360, ongeachte welke versie je hebt.
Na de pricedrop zit er geen HDMI kabel meer bij de Elite (en andere versies).Anoniem: 321453 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:16:
[...]
Vreemd, ik kreeg er toch echt 1 bij mijn elite hoor!?
wil evt een xbox 360 overkopen van iemand, alleen is hij gebanned. Gaat dit voor mij een probleem opleveren, of is dit gebonden aan je IP adres oid?
Anoniem: 107117
Console ban = op serial number van het console, dus je kan er NOOIT meer mee online!
Zucht, deze reactie is exact waarom ik een nieuw draadje heb geopend en het niet hier heb gepost.Bart ® schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:10:
[...]
Als je je gewoon aan de regeltjes houdt, dan hoef je ook niet bang te zijn dat je je puntjes kwijtraakt.
Mensen die gaan lopen klagen dat ze gestraft worden terwijl ze heel goed weten dat ze illegaal bezig zijn
a) ik ben niet gebanned
b) ik verwijs naar een post van een persoon die aangeeft in zijn ogen ten onrechte gebanned te zijn en zich dus aan "de regeltjes" heeft gehouden
c) Mijn hele discussie gaat nu juist over de vraag of "de regeltjes" wel zo rechtsgeldig zijn, en met name of de grote bedrijven ons voor mogen schrijven wat te doen buiten de wet om.
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 07-11-2009 12:46 ]
Dat is ook weer een kort door de bocht opmerking. Aangezien het standpunt van MicroSoft is dat de reden van bannen niet kan worden opgevraagd en je ook niet in beroep kan gaan is het dus nooit te bewijzen wie gelijk heeft.Anoniem: 107117 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:48:
Haha, en jij gelooft die zekere persoon?? Ik geloof Microsoft eerder, helaas!
Maar goed, ik ga voor deze discussie wel weer terug naar het daarvoor bedoelde draadje. Ik zal me hier beperken tot discussies over games etc.
Ik vind het wel verontrustend dat blijkbaar de meerderheid het geen enkel bezwaar vindt dat grote bedrijven steeds meer invloed lijken te krijgen op wat we wel en niet mogen doen.
Da's een grapje toch..Anoniem: 107117 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:03:
Ik vind de volgende sites voor Gold errug nice:
www.xbox360gold.nl
www.livecodes.nl
Misschien een leuk idee om ze met een vergelijkings-tabel voor MS Points en XBL Gold en kosten in de SP op te nemen?

Da's deze:mymind* schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:20:
[...]
Een kleine modificatie aan de componentkabel kan dit probleem verhelpen. Als ik thuis ben zal ik de guide even opzoeken (zit nu in de trein). De aanpassing stelt niets voor.
Heb ik ook gedaan, werkt prima. Alleen kan ik dan geen dvd's kijken omdat er geen hdcp constructie achter zit. Tenminste, die foutmelding geeft ie dan. Nuja, dan switch ik wel gewoon naar mijn dvd speler.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 107117
Ja maar neem nou als uitgangspunt eens dat Microsoft niet _zomaar_ iets of iemand een ban geeft!Schweino schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:52:
[...]
Dat is ook weer een kort door de bocht opmerking. Aangezien het standpunt van MicroSoft is dat de reden van bannen niet kan worden opgevraagd en je ook niet in beroep kan gaan is het dus nooit te bewijzen wie gelijk heeft.
Maar goed, ik ga voor deze discussie wel weer terug naar het daarvoor bedoelde draadje. Ik zal me hier beperken tot discussies over games etc.
Ik vind het wel verontrustend dat blijkbaar de meerderheid het geen enkel bezwaar vindt dat grote bedrijven steeds meer invloed lijken te krijgen op wat we wel en niet mogen doen.
bij mij zei de xbox ook sinterklaasje banne banne banne. maar ik maal er niet om, en wist dat dit kon gebeuren 
alleen maar goed voor hun sales, want ik haal gewoon een nieuwe. ( die ik origi laat. )
en dan koop ik gelijk mw2 erbij
alleen maar goed voor hun sales, want ik haal gewoon een nieuwe. ( die ik origi laat. )
en dan koop ik gelijk mw2 erbij
Ik zit zwaar te denken om een xbox 360 te kopen...
Alleen is dit wel voor 1 ding en dat is om Episodes from liberty City te spelen...
Is dit wel een goeie reden eigenlijk ?
Alleen is dit wel voor 1 ding en dat is om Episodes from liberty City te spelen...
Ik kreeg anders toch echt een grijze HDMI kabel met 'Microsoft' erop gedrukt geleverd bij mijn xbox360 Elite, Het zat zelfs in dezelfde doos als de xboxDBreda schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:06:
Wtf! Er zit helemaal geen HDMI kabel bij, alleen scart.
Edit: Oh ik dacht al

Da's 1 van de dingen die gesneuveld zijn bij de recente prijswijzigingen.mu-sick schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
[...]
Ik kreeg anders toch echt een grijze HDMI kabel met 'Microsoft' erop gedrukt geleverd bij mijn xbox360 Elite, Het zat zelfs in dezelfde doos als de xbox
Jazeker! Ik heb in eerste instantie mijn xbox gekocht voor GTA IV en nu met die uitbreiding erbij is dat zeker niet verkeerd!Rashied schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:09:
Ook de reden dat ik een 360 gekocht heb. Ik wilde GTA4 spelen en aangezien de DLC enkel op de 360 uitkwam was dat de enige mogelijkheid (ook de veel lagere prijs tov de PS3 op dat moment was natuurlijk mooi meegenomen).Rashied schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:09:
Ik kreeg een vreemde foutmelding andersAnoniem: 107117 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:26:
Hoezo, dat werkt prima!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jongens, een HDMI kabel zit er inderdaad niet meer bij, maar ik kan bij deze bevestigen dat de HDMI kabel van de Action, welke het astronomische bedrag van 2,99 Euro kost, perfect werkt met de xbox360 (in elk geval op 720p, daar staat ie bij mij op).mu-sick schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
[...]
Ik kreeg anders toch echt een grijze HDMI kabel met 'Microsoft' erop gedrukt geleverd bij mijn xbox360 Elite, Het zat zelfs in dezelfde doos als de xbox
Dus waar hebben we het over, Microsoft maakt de console weet ik hoeveel goedkoper en laat een kabel weg die je zelf voor 3 Euro kan kopen bij de Action...
Ja of je moet opgelicht willen worden bij de Mediamarkt natuurlijk... ik hoorde daar gisteren weer een verkoper vertellen tegen een klant dat een dure HDMI kabel toch echt wel zinvol is... "zeker als u alles uit uw dure nieuwe digitale ontvanger wilt halen meneer!".. en dat terwijl die meneer zelf al aandroeg dat hij gehoord had dat 't niks uitmaakt... "ja meneer, dat verhaal zijn wij ook niet blij mee, en ik blijf bij mijn advies" (klant koop HDMI kabel van 59,95, niet eens de duurste kabel want het is geen Monster zooi). Ik kon mijn lachen niet inhouden, wat een boze blik van de verkoper opleverde!

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
90710
Tja de verkoper van de MediaMarkt moet die kabels natuurlijk verkopen.
Ik heb gewoon een kabel van 10 euro gekocht (vond ik goedkoop genoeg
) Maar ja, bij de MM kan je ook voor 29 euro de MS HDMI kabel kopen.
Anoniem: 284904
Op IGN was er een artikeltje dat er al behoorlijk wat mensen CoD: MW2 hebben. Iemand hier die ook zo gelukkig is?
Verder voor degene die Gears of War 2 spelen; er is nu een triple XP event tot 17 november gaande. Ik ga rank 100 niet eens proberen te halen, maar misschien iemand anders hier wel
Verder voor degene die Gears of War 2 spelen; er is nu een triple XP event tot 17 november gaande. Ik ga rank 100 niet eens proberen te halen, maar misschien iemand anders hier wel
Hmm afgelopen maandag een melding gehad dat mijn HDD transferkit verzonden was, maar nog steeds niks binnen. Hoe lang duurt zoiets normaal?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zoals de medewerker als het goed is ook gemeld heeft en in je bevestigings mail zou moeten staan 10 dagen maximaal. Mijne is ook onderweg dus vandaar
Kan ik ook youtube-fimpjes afspelen (browsen) via de Xbox 360 met windows XP? Of heb ik dan XP Media Center of Windows 7 Home Premiun nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 08-11-2009 11:12 ]
Er zit standaard geen browser in een XBOX360. Ik heb er wel eens een gevonden en met behulp van Media Center geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter. Ik kreeg constant foutmeldingen die ik niet kon wegklikken met alleen een controller en zonder muis.Frank76NL schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:11:
Kan ik ook youtube-fimpjes afspelen (browsen) via de Xbox 360 met windows XP? Of heb ik dan XP Media Center of Windows 7 Home Premiun nodig?
Mocht jij het toch willen proberen, dan heb je in ieder geval een Windows versie met MCE nodig en een browser die daarvoor geschreven is.
Gaan er nog mensen naar een nachtverkoop van Modern Warfare 2 overigens zoals bijvoorbeeld morgennacht in Eindhoven. Gaat dan ook de MW2 LE xbox in de verkoop of komt die later pas (ben benieuwd wat dat die set moet gaan kosten).
Mja duurt lang ja.... ik wacht al op die transferkit sinds vrijdag 30 oktober.... afgelopen vrijdag gebeld en dan zeggen ze dat ie al onderweg is met UPS uit Duitsland. Hmmkay, weten ze de weg niet te vinden van Duitsland naar Nederlands ofzo.Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:06:
Hmm afgelopen maandag een melding gehad dat mijn HDD transferkit verzonden was, maar nog steeds niks binnen. Hoe lang duurt zoiets normaal?
Edit: ik heb overigens geen statusmailtje ontvangen...
[ Voor 5% gewijzigd door Exar op 08-11-2009 13:54 ]
Heb die nachtverkopen nooit zo goed begrepen. Dan ga je in de kou in de rij staan, en dan ben je om 01.30 thuis. Zet dan je wekker om 09.00 en loop een lege winkel in, ben je om 09.05 thuisSchweino schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:43:
Gaan er nog mensen naar een nachtverkoop van Modern Warfare 2 overigens zoals bijvoorbeeld morgennacht in Eindhoven. Gaat dan ook de MW2 LE xbox in de verkoop of komt die later pas (ben benieuwd wat dat die set moet gaan kosten).
Of je moet echt van 01.30 tot 3.30 willen spelen... Ik niet
Ik kom dinsdagmiddag terug van school en ik zie wat op mijn deurmat liggen. Dat ga ik doenSchweino schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:43:
Let maar goed op. Mijn vervangende controller kwam via Royal Mail en TNT, terwijl ik twee keer heb gebeld en mij werd verzekerd dat het via UPS zou worden verzondenExar schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:54:
[...]
Mja duurt lang ja.... ik wacht al op die transferkit sinds vrijdag 30 oktober.... afgelopen vrijdag gebeld en dan zeggen ze dat ie al onderweg is met UPS uit Duitsland. Hmmkay, weten ze de weg niet te vinden van Duitsland naar Nederlands ofzo.
Zo, met trots kan ik melden dat ik EINDELIJK World At War op Veteran heb uitgespeeld. Wat een battle zeg.
Ik heb anderhalf uur over het laatste level gedaan, echt ontelbaar keer opnieuw moeten beginnen. Het zinnetje "We should throw these animals over the edge" (wordt gezegt aan het begin van een checkpoint) zit echt in mn oren ingebrand.
Ben nu nog bezig met de volgende games:
Forza Motorsport 3
Gay Tony (zeker een leuke aanvulling op GTA4, net als TLAD.)
Modern Warfare 2 (binnenkort dan)
Ik heb anderhalf uur over het laatste level gedaan, echt ontelbaar keer opnieuw moeten beginnen. Het zinnetje "We should throw these animals over the edge" (wordt gezegt aan het begin van een checkpoint) zit echt in mn oren ingebrand.
Ben nu nog bezig met de volgende games:
Forza Motorsport 3
Gay Tony (zeker een leuke aanvulling op GTA4, net als TLAD.)
Modern Warfare 2 (binnenkort dan)
[ Voor 5% gewijzigd door KoffieNT op 08-11-2009 18:23 ]
:D
Het spel wordt door de chaos inderdaad vrij moeilijk, maar wat ik het grootste probleem vond is dat het spel door de grote chaos meer om puur geluk gaat draaien dan om hoe goed je het spel speelt. Er was één missie in een vijandelijke basis die ik 10-20 keer geprobeerd had maar die ik steeds verloor omdat ik de strike teams niet van mij af kon schudden. De laatste keer dat ik het probeerde rende ik meteen een hoekje om, net zoals alle voorgaande keren, maar er stonden daar net toevallig geen soldaten(alle voorgaande keren wel) en dus kon ik de strike teams vrijwel meteen afschudden en de missie winnen. Als dat één keer gebeurd is het niet erg, maar als je alleen nog maar verder kan komen in het spel doordat je puur geluk hebt, dan ga je je vrij snel aan het spel irriteren.Exorcist schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:17:
Ik heb Prototype verleden week geruild tegen Scene It! . Prototype was leuk in het begin (Crackdown fan hier), maar toen ik eenmaal op de helft was werd het me te moeilijk. Ik vind het overnieuw proberen niet erg, maar dat kent zn grenzen. Het chaotische nam op een bepaald moment de overhand, dus deed ik het spel van de hand
Hoe heb jij hem dan besteld? Ik had zelf een oude transfer kit die niet met de 250 gigabyte schijf werkte, toen ik met Microsoft contact opnam kreeg ik een link naar een PDF formulier die ik per post op moest sturen.Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:06:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Telefonisch, hij zei dat ie dat ging regelen voor me. Heb eigenlijk alleen een nieuwe disc nodig, de kabel ligt hier al.MetroidPrime schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:23:
[...]
[...]
Hoe heb jij hem dan besteld? Ik had zelf een oude transfer kit die niet met de 250 gigabyte schijf werkte, toen ik met Microsoft contact opnam kreeg ik een link naar een PDF formulier die ik per post op moest sturen.
Ze hebben het ook een keer klaargekregen om met DPD te leveren, kwam ik thuis, lag er gewoon een envelop met controller voor de deur, buiten, zichtbaar vanaf de straat
Anoniem: 305634
LolPhusebox schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:34:
[...]
Telefonisch, hij zei dat ie dat ging regelen voor me. Heb eigenlijk alleen een nieuwe disc nodig, de kabel ligt hier al.
Ze hebben het ook een keer klaargekregen om met DPD te leveren, kwam ik thuis, lag er gewoon een envelop met controller voor de deur, buiten, zichtbaar vanaf de straat
Bij mij wilde de TNT mijn HDD door de brievenbus prakken
Man, sinds ik die nieuwe dash heb werkt het streamen niet echt meer. Vrijwel geen een bestand wordt herkent, hij kan ze dus ineens niet meer afspelen, zelfs niet een wmv file terwijl een mov trailer wel werkt 
Onder mediacenter is navigeren een ramp, het gaat enorm traag en af en toe valt ineens de verbinding weg. Alles is goed ingesteld en heeft het altijd gedaan. Sharing etc staat gewoon allemaal aan.
Onder mediacenter is navigeren een ramp, het gaat enorm traag en af en toe valt ineens de verbinding weg. Alles is goed ingesteld en heeft het altijd gedaan. Sharing etc staat gewoon allemaal aan.
En als goede tester heb je dat natuurlijk al bij Microsoft gemeld?DarkShadow schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:31:
Man, sinds ik die nieuwe dash heb werkt het streamen niet echt meer. Vrijwel geen een bestand wordt herkent, hij kan ze dus ineens niet meer afspelen, zelfs niet een wmv file terwijl een mov trailer wel werkt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 209041
Druk maken? Ik ben eergisteren gebanged uuuhm gebanned en ik wist dat het kon gebeuren gelukkig heb ik nog genoeg huisgenoten en vrienden waar ik tegen kan spelen:PSchweino schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:02:
Valt me op dat niemand zich hier druk lijkt te maken mbt de recente banwave van MS, en met name de willekeurigheid en extra sancties. Zie ook Schweino in "[Juridisch] Mag een gameconsole gebanned..."
Of wilt iemand mijn gebande Xbox kopen?
Even voor de duidelijkheid.
Wordt nu de gemodde console geband, of je gamertag?
Ik dacht namelijk het eerste, als je dus een nieuwe console haalt kun je weer gewoon gebruik maken van je bestaand Gold-abbo.
Daar komt bij dat, als ik het goed begrijp, het ombouwen van een console niet mag als dit gebeurt met als doel de beveiliging te omzeilen.
Ik denk dus dat MS best sterk staat in dit geval.
Ik dacht namelijk het eerste, als je dus een nieuwe console haalt kun je weer gewoon gebruik maken van je bestaand Gold-abbo.
Daar komt bij dat, als ik het goed begrijp, het ombouwen van een console niet mag als dit gebeurt met als doel de beveiliging te omzeilen.
Ik denk dus dat MS best sterk staat in dit geval.
[ Voor 31% gewijzigd door Grozno op 09-11-2009 10:18 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Kan allebei gebeuren. Is geen echte regel voor. Bij Forza3 waren het vooral accountbans.Grozno schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:13:
Even voor de duidelijkheid.
Hangt af van het soort overtreding neem ik aan. Gemodde consoles krijgen een consoleban. Cheaters krijgen een accountban. Cheaten mbv een gemodde console beide
.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bij cheaters wordt toch alleen de gamerscore gereset?
Volgens mij was er ook ergens een aanduiding bij je account dat je een cheater bent oid.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je account gebanned is, krijg je een e-mail van Microsoft met de reden van de account ban.
Microsoft heeft de modders nu flink te pakken, dit is denk ik de grootste banwave tot nu toe. De 'scene' heeft geen idee hoe Microsoft nu ineens alle gemodde consoles kan bannen, gelukkig heb ik op tijd me internetkabel eruit gehaald. Ik zit er niet zo mee als de toegang tot live geblokkeerd wordt (gebruik het toch niet en het zou imo terecht zijn), maar dat ze je HDD-installatie blokkeren, Media Center onklaarmaken en savegames corrupten vind ik erger.
Microsoft heeft de modders nu flink te pakken, dit is denk ik de grootste banwave tot nu toe. De 'scene' heeft geen idee hoe Microsoft nu ineens alle gemodde consoles kan bannen, gelukkig heb ik op tijd me internetkabel eruit gehaald. Ik zit er niet zo mee als de toegang tot live geblokkeerd wordt (gebruik het toch niet en het zou imo terecht zijn), maar dat ze je HDD-installatie blokkeren, Media Center onklaarmaken en savegames corrupten vind ik erger.
Tsja da's het risico......
Wat mij betreft mag Microsoft alle harddisken van gemodde Xboxen formatteren.
Kunnen we nu weer verdergaan en de gemodde xbox discussies weer achter ons laten?
Wat mij betreft mag Microsoft alle harddisken van gemodde Xboxen formatteren.
Kunnen we nu weer verdergaan en de gemodde xbox discussies weer achter ons laten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
http://burn360.net/wp-con...257760023260-1024x859.png dit is misschien wel leuk om te lezen.
Stepto de directeur van de ms afdeling die het bannen regelt, kwam op IRC, omdat een stel idioten hem en zijn familie bedreigd hadden.
Stepto de directeur van de ms afdeling die het bannen regelt, kwam op IRC, omdat een stel idioten hem en zijn familie bedreigd hadden.
[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 09-11-2009 14:57 ]
Gisteren na ruim een jaar eindelijk Gears of War 2 uitgespeeld met een vriend (speel Gears nooit alleen)...Einde viel me een beetje tegen, veel te makkelijk laatste stuk en wat een vreselijk open einde weer. Wanneer komt GoW3 uit? 
Nu druk verder met Batman (zit nu bij Killer Croc's lair), Kameo en daarna Borderlands
. En over 2 weken komt Assassin's Creed 2...
* EcoR sluit zichzelf tot de kerst op *
Nu druk verder met Batman (zit nu bij Killer Croc's lair), Kameo en daarna Borderlands
* EcoR sluit zichzelf tot de kerst op *
Wat een stelletje klapmongolen zegPacinoAllstars schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:56:
http://burn360.net/wp-con...257760023260-1024x859.png dit is misschien wel leuk om te lezen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 261819
Kleine kinderen zijn het. Daar erger ik me op Live ook regelmatig aan. Het zou mooi zijn als je in sommige spellen op leeftijdscategorie ingedeeld wordt. Ik heb helemaal niets tegen tieners (ben er zelf ook eentje geweest) maar sommige kunnen de leuke ervaring die online gamen zou moeten zijn een beetje bederven.
Natuurlijk wil ik nu niet iedereen over 1 kam scheren
Natuurlijk wil ik nu niet iedereen over 1 kam scheren
Ik heb er nooit zoveel last van. Soms zit er 1 in Cod4 of Halo 3, en dan is 1 druk op de mute knop genoeg
Anoniem: 44364
Ik krijg morgen mijn nieuwe 250gb elite console binnen. Nou ben ik een beetje
aan het kijken hoe ik mijn profile, gedownloade en gekochte games enzo over kan
zetten van mijn oude 20gb xbox naar die nieuwe.
Heb je daar nou zo'n tranfer kit voor nodig of werkt dat ook gewoon zo online?:
Contentlicenties overdragen
Ik zie daar mijn aankoop geschiedenis en kan kiezen wat ik over wil zetten naar de nieuwe.
Werkt dit nou hetzelfde als die transfer kit want ik snap er geen reet van
aan het kijken hoe ik mijn profile, gedownloade en gekochte games enzo over kan
zetten van mijn oude 20gb xbox naar die nieuwe.
Heb je daar nou zo'n tranfer kit voor nodig of werkt dat ook gewoon zo online?:
Contentlicenties overdragen
Ik zie daar mijn aankoop geschiedenis en kan kiezen wat ik over wil zetten naar de nieuwe.
Werkt dit nou hetzelfde als die transfer kit want ik snap er geen reet van
@Vleespet: volgens mij is die link alleen voor rechten op DLC, terwijl je met de transferkit alles over kan zetten (savegames bijvoorbeeld wil je wellicht ook overzetten, en DLC zal je op de manier van die link allemaal opnieuw moeten downloaden).
Ik geloof dat je beide moet doen, of die transferkit moet die contentlicenties mss automatisch regelen
Welke variant heb je gekocht? De Forza bundel of de Modern Warfare 2 versie? En wat betaal je daar nu voor?Anoniem: 44364 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:30:
Ik krijg morgen mijn nieuwe 250gb elite console binnen.
ja, ik heb via die major nelson wat gevonden daarover. Het verschil is volgensmij inderdaad dat je met die transfer kit je save games meeneemt. Dat doet 'Contentlicenties herstellen' niet. Als je online bent na zo'n datatransfer (met kit) regelt dat zichzelf met die licenties...volgensmij
edit: @schweino Ik heb die modern warfare2 bundle gepreordered bij gamemania voor 309 euro. Ik verkoop mijn oude 20gb xbox
edit: @schweino Ik heb die modern warfare2 bundle gepreordered bij gamemania voor 309 euro. Ik verkoop mijn oude 20gb xbox
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 44364 op 09-11-2009 19:46 ]
Koop je BombermanLive, ga je online spelen zijn er geen matches vindbaar
of moet je al die extra content erbij kopen

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik ben bang dat er gewoon heel weinig mensen zijn die dat spel nog spelenStalllone schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:08:
Koop je BombermanLive, ga je online spelen zijn er geen matches vindbaarof moet je al die extra content erbij kopen
Nog 1 dag jongens...en dan is het er
Zet je dm is aan.. ik heb wel interesse in een 2de xbox.. als je hem nog kwijt moet natuurlijk!Anoniem: 44364 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:41:
ja, ik heb via die major nelson wat gevonden daarover. Het verschil is volgensmij inderdaad dat je met die transfer kit je save games meeneemt. Dat doet 'Contentlicenties herstellen' niet. Als je online bent na zo'n datatransfer (met kit) regelt dat zichzelf met die licenties...volgensmij
HOI.
Nog 1 nachtje slapen dan om 14:00 uit school komen en gelijk knallen. Weg dat huiswerkAnoniem: 284904 schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:21:
[...]
Ik ben bang dat er gewoon heel weinig mensen zijn die dat spel nog spelen
Nog 1 dag jongens...en dan is het er![]()
![]()
knallen? Serious Sam HD?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
tja voor mij is MW2 niet een directe must buy maar bij het lezen van reviews begint het toch wel wat te jeuken. Voorlopig ben ik echter nog wel zoet met dragon age.
Voor mij wordt het in ieder geval niet MW2.. die games zijn nix voor mij .. weet niet hoezo.
Ik kan ook niet zeggen welke elementen in een game mij precies trekken.
Games die ik bijvoorbeeld helemaal plat gespeeld heb zijn:
360:
Saints Row 1+2
Prototype
Crackdown
PC:
Tactical Ops
Battlefield 1942 MP Demo
Dit is wat ik nu nog echt weet..
Ik kan ook niet zeggen welke elementen in een game mij precies trekken.
Games die ik bijvoorbeeld helemaal plat gespeeld heb zijn:
360:
Saints Row 1+2
Prototype
Crackdown
PC:
Tactical Ops
Battlefield 1942 MP Demo
Dit is wat ik nu nog echt weet..
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
ow MW2, weeral een ordinaire shooter. Goed, dan ben ik voorlopig nog niet afgeleid van Dragon Age gelukkig
Jij al je transferkit ontvangen? Ik wacht dus nu ook al bijna 2 weken.Exar schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:54:
[...]
Mja duurt lang ja.... ik wacht al op die transferkit sinds vrijdag 30 oktober.... afgelopen vrijdag gebeld en dan zeggen ze dat ie al onderweg is met UPS uit Duitsland. Hmmkay, weten ze de weg niet te vinden van Duitsland naar Nederlands ofzo.
Hoe zit het eigenlijk met de fragmentatie van de 360 (en PS3 idem) HD? Ik zet er van alles op aan arcade games, Retail games, films en demo's. Alles gaat er ook weer op, en er weer af, etc. etc.
Dat ding moet nu toch zo gefragementeerd als de pest zijn? Of word dat bijgehouden op het moment dat de 360 idle is?
Dat ding moet nu toch zo gefragementeerd als de pest zijn? Of word dat bijgehouden op het moment dat de 360 idle is?
Tijd voor een nieuw X360...
Wat vinden jullie van de aanbieding bij de MM van een Elite met Lego Batman en Pure voor € 219,-
Lijkt me best wel een goeie prijs... of zijn het allemaal oude Elites... pffft... dat wordt weer verdiepen in de revisies (Falcon/Jasper) en de fabricage datum..... Gelukkig is er Google!
Eigenlijk wil ik een MW2-bundel, maar ik heb geen zin in 310 te betalen voor een Elite met 250 Gb schijf en een extra controler...
kheb het altijd met 20 Gb gedaan, dus 250 lijkt me nogal overkill... 120 Gb moet echt wel genoeg zijn...
Wat vinden jullie van de aanbieding bij de MM van een Elite met Lego Batman en Pure voor € 219,-
Lijkt me best wel een goeie prijs... of zijn het allemaal oude Elites... pffft... dat wordt weer verdiepen in de revisies (Falcon/Jasper) en de fabricage datum..... Gelukkig is er Google!

Eigenlijk wil ik een MW2-bundel, maar ik heb geen zin in 310 te betalen voor een Elite met 250 Gb schijf en een extra controler...
kheb het altijd met 20 Gb gedaan, dus 250 lijkt me nogal overkill... 120 Gb moet echt wel genoeg zijn...
@ Jobbie..
Ik heb naar de bundels gekeken bij MM Maastricht. datum van deze Elite's zijn allemaal van 08-2009
Ik heb naar de bundels gekeken bij MM Maastricht. datum van deze Elite's zijn allemaal van 08-2009
Nou ik vind 250gb geen overkill, ik zou dan gelijk al mijn games op de hd zetten, lekker geruisloos en minder lange laadtijden. Als de prijzen van de games on demand dan ook nog eens dalen dan koop ik alle spellen gewoon online.Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:39:
Tijd voor een nieuw X360...
Lijkt me best wel een goeie prijs... of zijn het allemaal oude Elites... pffft... dat wordt weer verdiepen in de revisies (Falcon/Jasper) en de fabricage datum..... Gelukkig is er Google!![]()
Dus jong genoeg om een Jasper te zijn.... ik heb iig gelezen hoe ik m kan herkennen, dus ik zal ook zo ff kijken wat er allemaal bij MM R'dam Centrum ligt...ind0mi schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:41:
@ Jobbie..
Mja, misschien heb je wel gelijk dat het in de toekomst van pas zou komen, maar je betaald niet alleen voor een 250 GB hd... en een extra controler heb ik niet nodig...GranCanaria schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:57:
[...]
Nou ik vind 250gb geen overkill, ik zou dan gelijk al mijn games op de hd zetten, lekker geruisloos en minder lange laadtijden. Als de prijzen van de games on demand dan ook nog eens dalen dan koop ik alle spellen gewoon online.
Dus als ik MW2 los koop, ben ik € 274,- (€ 219 + € 55) kwijt.
Koop ik de bundel ben ik waarschijnlijk als ik mazzel heb € 310 kwijt... € 35 extra...
Maar s kijken of ik dat kan rechtvaardigen bij m'n meisie... die moet m namelijk ook halen...
Een optie om te defragmenteren is er inderdaad niet, maar zolang je geen vertraging merkt is het ook niet erg toch?PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:37:
Hoe zit het eigenlijk met de fragmentatie van de 360 (en PS3 idem) HD? Ik zet er van alles op aan arcade games, Retail games, films en demo's. Alles gaat er ook weer op, en er weer af, etc. etc.
Er is wel de 'Clear Cache' truc, maar of dat iets uithaalt... Dat lijkt me meer voor corrupte bestandjes.
@Jobbie: Voor 20 euro meer dus een topgame erbij ipv 2 die je niet grijs gaat spelenind0mi schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:45:
http://www.dailymania.nl/
Microsoft XBOX 360 Elite + Forza 3 voor 239,-
Waar blijft de postbode?
Dan heb ik ook nog een Xbox-aanbieding van Amazon.co.uk: klik
Xbox 360 Elite + COD:MW2 + 2 spellen naar keuze (uit een selectie met onder anderen Forza, Fifa 10 en Dragon Age) met verzending voor omgerekend 251 euro.
Xbox 360 Elite + COD:MW2 + 2 spellen naar keuze (uit een selectie met onder anderen Forza, Fifa 10 en Dragon Age) met verzending voor omgerekend 251 euro.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
wow, dat zijn wel de betere deals. Ik had het wel geweten, fifa 10 en dragon age, top line up bij je console met zeer diverse spellen.Kooj1980 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:07:
Zit je dan niet met een andere voeding?
Nu bij Daily Mania van de MM 239 voor een elite en FZ3.
flickr - WOT Profile - Game PC
De MW2 bundel is bij MM Rdam 279. Net geweestJobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:57:
[...]
Dus jong genoeg om een Jasper te zijn.... ik heb iig gelezen hoe ik m kan herkennen, dus ik zal ook zo ff kijken wat er allemaal bij MM R'dam Centrum ligt...
[...]
Mja, misschien heb je wel gelijk dat het in de toekomst van pas zou komen, maar je betaald niet alleen voor een 250 GB hd... en een extra controler heb ik niet nodig...
Dus als ik MW2 los koop, ben ik € 274,- (€ 219 + € 55) kwijt.
Koop ik de bundel ben ik waarschijnlijk als ik mazzel heb € 310 kwijt... € 35 extra...
Maar s kijken of ik dat kan rechtvaardigen bij m'n meisie... die moet m namelijk ook halen...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heeft er iemand ervaring met deze accesoires van DealExtreme?
3e party transfer kit
grey HD 250GB
black HD250 GB
Ben zelf altijd een beetje huiverig met spul uit Azië.
3e party transfer kit
grey HD 250GB
black HD250 GB
[ Voor 9% gewijzigd door djcasl op 10-11-2009 13:57 ]
There is no knowledge, that is not Power!
Niet ieder filesystem is fragmentatiegevoeligPWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:37:
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Het enige probleem wat je zou kunnen hebben is dat het geen officiële harde schijven zijn en deze onbruikbaar worden in de volgende update. Dat houd mij ook tegen van bestellen.djcasl schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:56:
3e party transfer kit
grey HD 250GB
black HD250 GB
[ Voor 57% gewijzigd door GrandDestroyer op 10-11-2009 14:00 ]
Wel toch? Het ene wat gevoeliger dan het andere, maar als je bestanden verwijdert en toevoegt kan je ze toch niet op magische wijze allemaal sequentieel laten staan?
Ik zal je het nog mooier vertellen: kennelijk hebben ze net de prijs weer verlaagd: € 265,-Royz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:55:
[...]
De MW2 bundel is bij MM Rdam 279. Net geweest
Dus Xbox 360 Super Elite 250 Gb met MW2 voor € 265,-
250 Gb met 2 zwarte controlers en MW2!
De Amazon.co.uk aanbieding is ook idd. super...
Xbox 360 Elite 120 Gb
MW2
Forza 3
Dragon Age: Origins
Voor GBP 222,- incl. verzenden, ofwel +/- € 250,-
2 x maar:
1: Estimated dispatch date for these 4 items: 24 Nov 2009 - 10 Dec 2009
2: Stekker is engels.....
Of dat laatste zo erg is weet ik eigenlijk niet.... maar 1 is wel irri....
Thanks allen voor het meedenken!
Kooj1980 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:07:
Anoniem: 261819
Wellicht dat dit automatisch op de achtergrond werkt als je in het dashboard ben? Een beetje hetzelfde idee om te defragmenteren onder windows (Vista / 7) op het moment dat de schermbeveiliging aangaat.Boeboe schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:00:
Wel toch? Het ene wat gevoeliger dan het andere, maar als je bestanden verwijdert en toevoegt kan je ze toch niet op magische wijze allemaal sequentieel laten staan?
Ik denk eerlijk gezegd dat Microsoft hier wel goed over nagedacht heeft (al zal de noodzaak om te defragmenteren veel minder zijn dan onder windows omdat er niet veel bestandswijzigingen plaatsvinden).
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 10-11-2009 15:24 ]
Aargh eikels daar bij Microsoft, waarom gaat het altijd mis bij mij? Mijn datatransferkabel is *oeps, niet verstuurd*...
Grmble. En nu kan ik nog eens 3 weken gaan wachten.... lekker dan.
Waarom voor 11 dollar een transferkit kopen, terwijl MS je die gratis opstuurd?djcasl schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:56:
3e party transfer kit
Als die HD's niet van MS afkomen heb je grote kans dat ze vanaf de komende dashboard update (die deze maand uitkomt) niet meer werken. Vanaf dat moment worden niet gecertificeerde opslagmedia geblokkeerd.
Xbox
Algemene vraag: waar gebruiken jullie die transfer kit eigenlijk voor? Toen ik een andere xbox kreeg was het bij mij:Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:28:
Aargh eikels daar bij Microsoft, waarom gaat het altijd mis bij mij? Mijn datatransferkabel is *oeps, niet verstuurd*...
- licenties overzetten via xbox.com naar nieuwe xbox (hadden ze een pagina voor)
- savegames kopieren via memory card naar nieuw xbox
- opnieuw downloaden content waar nodig
Heb zo alles kunnen overzetten zonder kabel, behalve geloof ik 1 savegame die groter was dan de memorycard.
misschien heb je geen memory card?SeamusXanthus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:36:
[...]
Algemene vraag: waar gebruiken jullie die transfer kit eigenlijk voor? Toen ik een andere xbox kreeg was het bij mij:
- licenties overzetten via xbox.com naar nieuwe xbox (hadden ze een pagina voor)
Heb zo alles kunnen overzetten zonder kabel, behalve geloof ik 1 savegame die groter was dan de memorycard.
en alles in een keer is sneller dan alles opnieuw downloaden.
Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:21:
[...]
Ik zal je het nog mooier vertellen: kennelijk hebben ze net de prijs weer verlaagd: € 265,-
[...]
Ik zit met dezelfde problemen, dus troost je, je bent niet alleen!Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:28:
Ik heb net maar eens gebeld, omdat ik gisteravond een mailtje kreeg dat ie verzonden was met UPS en een trackcode die ik niet werkend kreeg op de UPS site.
Dus ik bel de helpdesk maar weer eens, zegt die medewerker vrolijk: "ja hoor je transfer kit is gisteren verstuurd, maar met DHL en niet trackbaar hoor, dat mailtje is automatisch gegenereerd, dus heb je niks aan. Kan nog wel ff duren hoor want het komt vanuit Tjechië! Duurt maximaal 10 werkdagen!"
Hmmkay....
Ik heb dus vrijdag de 30ste de transfer kit aangevraagd.
Afgelopen vrijdag werd me verteld dat het kabeltje onderweg was vanuit Duitsland.
Gisteravond kreeg ik een mailtje met trackingcode van UPS.
Vandaag wordt me verteld dat het kabeltje met DHL onderweg is vanuit Tjechië.
Ik probeer 't allemaal maar niet meer te begrijpen denk ik....

Edit: @SeamusXanthus:
ik heb geen memorycard.... je methode lijkt me trouwens nogal omslachtig, want ik heb nogal veel Guitar Hero DLC nummers die ik dan handmatig in m'n DLC lijst moet gaan terug zoeken om opnieuw te downloaden...SeamusXanthus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:36:
[...]
Algemene vraag: waar gebruiken jullie die transfer kit eigenlijk voor? Toen ik een andere xbox kreeg was het bij mij:
[ Voor 23% gewijzigd door Exar op 10-11-2009 17:23 ]
Er heeft hier toch wel iemand een kabel liggen? Ik heb mijne net weggevenPhusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:28:
Het leuke is, ik heb een kabel en cd, twee had ik er zelfs. Maar die werkten dus allebei niet met de 250gb harde schijf. Maar heb al met iemand van hier geregeld dat ik zijn cd kan lenen.PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:52:
[...]
Er heeft hier toch wel iemand een kabel liggen? Ik heb mijne net weggeven
Offtopic maar: ik heb volgens mij nog een kabel/cd-setje liggen. Als ik 'm nou naar de eerste stuur (mijn DM staat aan), kan die hem weer doorsturen naar de eventuele volgende die er een nodig heeft
. Ik ga op zoek...
Edit: gevonden, ik hoor het wel als ik iemand blij kan maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Kooj1980 op 10-11-2009 20:20 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik had Alan Wake een beetje onderop de wanted lijst gezet na een matige E3 demo. Nu staat hij weer bovenaan met Halo Reach voor volgend jaar: http://games.fok.nl/news.php?newsid=35229
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 10-11-2009 20:15 ]
Is idd. een erg mooie prijs. Ik heb m gisteren dan ook maar meteen aangeschaft.
Maar troost je: ik zat de foto's op de FP te bekijken van de midnight-launch en daar zag ik dat de prijs € 329,- was!
Dus van 329,- om 12:00 's nachts naar 265,- om 12:00 's middags... maar voor die 64 eurotjes heb je m dan ook wel als eerste, hè...

heb je nou voor een 250 Gb een andere kabel/cd nodig? ik heb je iig. een dm gestuurd...Kooj1980 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:13:
Offtopic maar: ik heb volgens mij nog een kabel/cd-setje liggen. Als ik 'm nou naar de eerste stuur (mijn DM staat aan), kan die hem weer doorsturen naar de eventuele volgende die er een nodig heeft. Ik ga op zoek...
[ Voor 32% gewijzigd door SqueakyClean op 11-11-2009 10:10 ]
Dus je kunt bij Microsoft de kit gratis krijgen? zijn daar voorwaarden aan verbonden?
Had gisteren een website waar de 120GB schijf voor 75 euro werd aangeboden, als je hem met transfer kit koopt dan is dat ding vaak ruim 100 euro.
Had gisteren een website waar de 120GB schijf voor 75 euro werd aangeboden, als je hem met transfer kit koopt dan is dat ding vaak ruim 100 euro.
edit:
Heb al even gekeken op de site van MS, maar je moet je Core/pro serie code ingeven en die van je elite console en dan krijg je de kit gratis, misschien een actie starten van alle serie nummers. Kunnen we met de ploeg een hoop gratis kabels regelen
Heb al even gekeken op de site van MS, maar je moet je Core/pro serie code ingeven en die van je elite console en dan krijg je de kit gratis, misschien een actie starten van alle serie nummers. Kunnen we met de ploeg een hoop gratis kabels regelen
[ Voor 36% gewijzigd door djcasl op 11-11-2009 10:33 ]
There is no knowledge, that is not Power!
Ik heb gisteren bij Mediamarkt Bijlmer een elite gekocht met Forza, Pure en Lego Batman voor 250 euro, het mooie is dat je nu bij elke Xbox Moder Warfare 2 krijgt daar!
Super deal dus
Super deal dus
Hmm is dat bij elke mm zo? Mijn xbox is overleden en ik had hem (helaas) gemod, dus ik durf deze niet ter reparatie terug te sturen (ivm live bans, bovendien het aantal games wat ik gedownload had was miniem en ik speelde ze in tegenstelling tot orginelen nooit uit). Ik zou wel zo'n zwarte elite willen, en gelukkig heb ik nog een transfer kit thuis dus kan ik gewoon al mn data overzetten. Bovendien kost een spel al snel 50 euro, dus eigenlijk krijg ik die xbox daar voor 50 euro mee als ik het goed begrijpMM- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:36:
Ik heb gisteren bij Mediamarkt Bijlmer een elite gekocht met Forza, Pure en Lego Batman voor 250 euro, het mooie is dat je nu bij elke Xbox Moder Warfare 2 krijgt daar!
Super deal dus
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Er zijn genoeg mensen die een gebannde console hebben opgestuurt ter reparatie... Dus je kan het natuurlijk gewoon proberen. Ik zou ze s bellen en m aanbieden voor reparatie. Weet je meteen hoe of wat.
gebanned=geen garantie=geen reparatie
Geld deze aanbieding nog steeds vandaag? Dat zou wel geniaal zijn namelijk!MM- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:36:
Super deal dus
HOI.
Dan nog hebben mensen met een gebannde console hun RRoD laten repareren.ind0mi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:41:
gebanned=geen garantie=geen reparatie
Hangt er dus vanaf of ze zien dat ie gebannd is als je m aanmeld. M.i. het proberen waard.
Heeft hier toevallig iemand een transfer kit voor een 250 Gb hd die ik kan lenen? Zou relaxt zijn!
DM staat aan.
Dit topic is gesloten.