Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Staat daar in de achtergrond nu goatse? zwarte t-shirt, tekst 'ON'. Vind ik wel heel lomp van de mensen die de winnaars gekozen hebben (aannemende dat dat de winnende shirts zijn)
Zou kunnen,maar dan zitten de duimen verkeerdqanar schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:39:
[...]
Staat daar in de achtergrond nu goatse? zwarte t-shirt, tekst 'ON'. Vind ik wel heel lomp van de mensen die de winnaars gekozen hebben (aannemende dat dat de winnende shirts zijn)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Klopt. Ik lees veel berichten van mensen die enorm zeuren over de look van de 360 versie, maar volgens mij hebben die niet gekeken naar de PC versie, die op zich ook al niet heeeeel mooi is. Uiteraard moeten ze voor de 360 wel wat concessies doen (al was 't maar vanwege diskruimte) maar ik vind 't tot nog toe alles meevallen. Ik had het echt heel slecht verwacht, nu is 't gewoon niet heel mooi.90710 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:31:
Volgens mij is alleen de belichting iets anders in de PC versie en sommige textures zien er iets beter uit. Maar ja, de XBOX 360 versie moet je dan ook op een TV spelen die meestal enkele meters van je af staat bij een PC scherm is dat vaak nog geen meter.
Maar ook weer niet lelijk.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb ze ook even bekeken maar ik vind de PC versie er echt stukken beter uitzien. Ondanks het feit dat ik ook een 360 heb ga ik dit spel gewoon op de PC spelenWillybubba schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:42:
[...]
Klopt. Ik lees veel berichten van mensen die enorm zeuren over de look van de 360 versie, maar volgens mij hebben die niet gekeken naar de PC versie, die op zich ook al niet heeeeel mooi is. Uiteraard moeten ze voor de 360 wel wat concessies doen (al was 't maar vanwege diskruimte) maar ik vind 't tot nog toe alles meevallen. Ik had het echt heel slecht verwacht, nu is 't gewoon niet heel mooi.
Maar ook weer niet lelijk.
spoiler:Ostagar bijvoorbeeld ziet er echt mooi uit.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Microsoft biedt in de VS en enkele andere landen al langer filmverhuur via Xbox Live aan, maar start daar voor het eind van november ook in Nederland mee. Daarmee is het bedrijf een van de eerste grote technologiebedrijven die zich heeft gestort op het tegen betaling aanbieden van streams en downloads van topfilms in Nederland.
De films zijn zowel in standaardkwaliteit als op Full HD-resolutie te bekijken. Gebruikers kunnen kiezen voor een stream of een download. De prijzen van streams en downloads zijn gelijk en worden afgerekend in Xbox-punten. Ongerekend gaat het om iets meer dan 2 euro voor een gewone film en 4 euro voor een HD-titel.
Microsoft Nederland ziet zichzelf op het gebied van video-on-demand als een rivaal voor traditionele tv-aanbieders als Ziggo, UPC en KPN. 'Wij hebben een mooiere user interface dan deze partijen. Ook ondersteunen we meer HD-films', aldus Thijs van Doorn, marketingchef rond de Xbox in Nederland.
Bron: webwereld
Link
Haha kon het spel niet , maar na wat reviews gelezen te hebben weet ik dat zelfs een 10tje nog teveel is voor dat spelmaartend schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:22:
Bij play asia is de aanbieding nu Turning Pont ; Fall of Liberty. regiovrij. prijs 10,22 euro, komt geloof ik nog 2,80 euro verzending bij.
Link
Klopt ook wel, de PC ziet er beter uit, eigenlijk is dit echt een PC spel pur sang. Maar ik ben geen PC gamer meer, zit op m'n werk de hele dag achter zo'n ding. Consolegaming FTW.Phyxion schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:48:
[...]
Ik heb ze ook even bekeken maar ik vind de PC versie er echt stukken beter uitzien. Ondanks het feit dat ik ook een 360 heb ga ik dit spel gewoon op de PC spelen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Haha, nu je het zegt, het lijkt er wel op he?qanar schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:39:
[...]
Ach ja. In Bioshock zit ook goatse
Maar als diablo 3 er starks is dan komt er een nieuwe videokaart and if needed ook nieuw mobo/cpu/mem etc. Ik vind gamen op de pc toch wel heel anders dan op het werk de pc gebruiken. (then again, misschien werk je voor pc gamer ofzo, dan zou het anders zijn
10 second ninja DONE
Anoniem: 284904
Ik game al online vanaf Unreal Tournament( clanverband op goed niveau enz) en kan maar niet wennen aan FPS met een controller.
Het gaat me allemaal net iets te traag, dus blijf aan de pc plakken. Cod6 is dan ook voor de pc besteld en de rest gaat op de Xbox.
Heb het trouwens wel regelmatig een kans gegeven met o.a. Halo (op zwel xbox als xbox360) Left4dead laatst nog, maar de xbox versie terug gebracht en de pc-versie weer meegenomen.
[ Voor 28% gewijzigd door AndereKoekoek op 04-11-2009 15:21 ]
If water polo was easy, it would be called football
Anoniem: 37384
Jouw eigen taalinstellingen zou ik eerst even nakijken, want daar gaat ook iets mis meejorritnr4 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:42:
hellup mijn xbox is na update van fable 2 in eens in het pools of zweeds maar er is geen andere taal beschik baar dan onslees baar iemand ook deze problemen gehad?

Maar ik heb geen idee hoe je dat terug kunt zetten. Je kunt toch even wat proberen in je Guide-menu? Als het goed is moet je op het laatste tabblad (settings) zijn en dan even kijken of je de instelopties herkent (aan het aantal bijv.)
If water polo was easy, it would be called football
Microsoft even opbellen? Ze helpen je vast graag bij de Xbox helpdesk.jorritnr4 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:32:
lukt niet dat heb ik allemaal al geprobeerd
Gisteren even de demo uitgespeeld van L4D2 maar het valt me toch beetje tegen. Ik vind het niet eng

L4D2 is gewoon knallen
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 04-11-2009 16:41 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Volgens mij krijgen we in 1e instantie een kopie van een andere marketplace, zonder NL subs. Later zouden die wel gewoon beschikbaar moeten komen.SeamusXanthus schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:36:
Gaat er ondertiteling komen op Zune Marketplace? Zo ja dan geef ik het hele goede kans om succesvol te worden. Anders blijft het bij goede bedoelingen. Voor 4 euro een HD film huren met ondertitels zonder naar de videotheek te moeten is natuurlijk een primad deal. Zonder ondertitels is de doelgroep natuurlijk een stuk kleiner.
Dat is wat ik gehoord heb, maar verbeter me ajb als ik het fout heb.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja L4D is gewoon knallen, net zoals serieus sam, en daarvoor quake en doom. De spanning zit in het massale, 1 zombie onverwacht is eng, maar als je de juiste tools hebt is ie zo weg, als je weet dat er honderden zombies op je af komen van alle kanten is dat toch weer op een andere manier engStalllone schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:40:
[...]
L4D2 is gewoon knallengenoeg ammo, weinig spanning... beste stukje vond ik met de Sirene
Hadden mensen die ook? Het ziet er leuk uit, speelt best lekker weg. Maar verder... doet het me weinig.
Het leuke vanL4D is natuurlijk de coop. Misschien ga ik deeltje 1 nogwel samen met een collega kopen alleen al daarvoor. (Maar dan wel voor weinig voor de pc).
10 second ninja DONE
Bij een mod voor HL-2 had je dit gevoel ook. Donder, weinig ammo, deuren dichthouden, meubelair op de trap gooien om te blokkeren e.d.
Misschien nog even proberen in moeilijkere graad, misschien komt er dan meer spanning.
Ik vind het wel raar, zomaar mijn bestelling annuleren terwijl de bestelling nog maar 2 dagen oud is. HelaasGeachte heer ....,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer (blaat) te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: (blaat)
Artikel: Grand Theft Auto IV - The Lost and Damned 1600 Xbox360 Live Points - Unknown
Aantal: 1
Betaalmethode: Acceptgiro
Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.
Met vriendelijke groet,
Ter land, ter zee en in de kroeg
HOI.
Is het illegaal om een spel te downloaden, die je zelf bezit? Stel ik koop Forza 3, en download deze ook. Ben ik dan illegaal bezig?
Kheb hem ook gehad. Gelijk een verontwaardigde mail uitgegooid , want ik had er ook nog eens meerdere besteld voor de familie en gebeld met de klantenservice die me het vanmorgen ! nog hadden bevestigd. Ksnap dat je een foutje kan maken, maar geef dat dan gewoon toe ipv dat voorraad gezeur en er omheen draaien.Dennizzz33 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:41:
Voor de mensen die de headset en 1600 punten hadden besteld bij bol.com.. ik krijg net een mail dat hij geannuleerd is.. terwijl ze na mail contact en na bel contact hier niets over zeiden en ik het product gewoon toegestuurd kreeg... Meer mensen of zijn er ook nog mensen met geluk?
En dan nog, alsof alle 1600 punten kaarten en headsets ineens van de wereld af zijn ? Tis jammer dat het een product is wat ze niet meer nodig moeten verkopen, want anders hadden ze leverplicht. Nu gooien ze gewoon heel het product van de site af.
[ Voor 72% gewijzigd door Beakzz op 04-11-2009 18:04 ]
Zag ik ook ja.. heb vanmiddag ook nog telefonisch contact gehad en toen werd er me verteld dat ze zelf het product weer op 5 oktober zouden verwachten en dat ik eventueel de headset later zou krijgen toegestuurd.. Nou is dat mij mondeling beloofd maar ik heb zekers niets om op te staan?Christiano007 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:41:
En het plaatje is ook al veranderd
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006495436/index.html
HOI.
wat een falersGeachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 774******* te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Net zoals met die TV's van Otto
Geen mail oid ontvangen maar zie bij mijn bestelstatus het volgende staan:Dennizzz33 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:41:
Voor de mensen die de headset en 1600 punten hadden besteld bij bol.com.. ik krijg net een mail dat hij geannuleerd is.. terwijl ze na mail contact en na bel contact hier niets over zeiden en ik het product gewoon toegestuurd kreeg... Meer mensen of zijn er ook nog mensen met geluk?
"Geannuleerd: artikel was helaas niet leverbaar"
Ben erg benieuwd wat ze daarop antwoorden want bij mij had de klantenservice het dus ook bevestigt..Beakzz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:54:
Waarschijnlijk omdat hij nog een xbox heeft of zijn broertje of zusje ? of hij wil zijn originele disc niet beschadigen of the limited edition niet openen? Per reden is het ook weer verschillend of het mag natuurlijk
[...]
Kheb hem ook gehad. Gelijk een verontwaardigde mail uitgegooid , want ik had er ook nog eens meerdere besteld voor de familie en gebeld met de klantenservice die me het vanmorgen ! nog hadden bevestigd. Ksnap dat je een foutje kan maken, maar geef dat dan gewoon toe ipv dat voorraad gezeur en er omheen draaien.
En dan nog, alsof alle 1600 punten kaarten en headsets ineens van de wereld af zijn ? Tis jammer dat het een product is wat ze niet meer nodig moeten verkopen, want anders hadden ze leverplicht. Nu gooien ze gewoon heel het product van de site af.
HOI.
Waarom irritant bij GTAIV, ik vind het heel erg goed bij GTA4 , ik zit zo in een matchtheunevers schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:13:
Wat is online bij GTAIV toch irritant op de 360.. En ik kick ass bij Halo 3..
Bij mij disconnect hij heel vaak. Niet onder een spel, maar als ik dan een ranked match bijv. start, dan gaat hij laden, en dan na een tijdje gaat hij gewoon weer terug naar singleplayer...Rockvee2 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:21:
[...]
Waarom irritant bij GTAIV, ik vind het heel erg goed bij GTA4 , ik zit zo in een match
Interessante vraag wel. Je mag voor thuisgebruik een kopie maken, maar je mag daarbij geen beveiliging omzeilen, en om die kopie (die je download, wat voor software sowieso niet mag) af te kunnen spelen, moet je de beveiliging omzeilen.barzi schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:43:
Vraagje:
Is het illegaal om een spel te downloaden, die je zelf bezit? Stel ik koop Forza 3, en download deze ook. Ben ik dan illegaal bezig?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Helemaal foutBM schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:13:
[...]
Interessante vraag wel. Je mag voor thuisgebruik een kopie maken, maar je mag daarbij geen beveiliging omzeilen, en om die kopie (die je download, wat voor software sowieso niet mag) af te kunnen spelen, moet je de beveiliging omzeilen.
Games en Software mag je nooit downloaden
Films en muziek wel voor thuisgebruik
Anoniem: 261819
Doe eens een verbindings test met je Xbox. Veel kans dat je een beperkte NAT hebt.Remy669 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:35:
[...]
Bij mij disconnect hij heel vaak. Niet onder een spel, maar als ik dan een ranked match bijv. start, dan gaat hij laden, en dan na een tijdje gaat hij gewoon weer terug naar singleplayer...
BM bedoelt dat je in principe de licentiekosten van de game hebt betaald, omdat je hem hebt aangeschaft. Als je dan een kopie mag maken van je eigen game (voor jezelf als back-up) mag je dan ook een kopie van het internet halen (voor jezelf, als back-up?)Rockvee2 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:44:
[...]
Helemaal fout
Games en Software mag je nooit downloaden
Films en muziek wel voor thuisgebruik
Zelfde vroeg ik mij ook al eens af met muziek. Ik koop een CD. Die CD mag ik rippen en op mijn PC zetten. Mag ik dan ook precies diezelfde nummers van het internet plukken? Dat mag in Nederland sowieso voor thuisgebruik, maar qua licentie gezien, stel dat die regel voor thuisgebruik er niet was.
(maar denk dat het vraagstuk zo een beetje te off-topic wordt misschien)
Overigens: @majornelson: "Reminder: #HaloWaypoint will be available to everyone on LIVE (even if you are not in the preview program) later in the day tomorrow."
[ Voor 8% gewijzigd door Magnetic_Man op 05-11-2009 09:55 ]
Nee. Je mag het niet eens voor jezelf kopieren. Software zijn andere regels voor dan bijv. muziek. Je mag een reservekopie maken als het noodzakelijk is. Dat wil zeggen dat JIJ een kopie mag maken, maar dus niet van het internet downloaden. Daarnaast is beslist dat gamediscs bij normaal gebruik niet zomaar falen en een reservekopie geen noodzaak is. Dit laatste staat nog een beetje op losse schroeven, maar het feit dat je alleen zelf de kopie mag maken en dus niet downloaden staat zwart op wit in de wet.rob1n schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:53:
[...]
BM bedoelt dat je in principe de licentiekosten van de game hebt betaald, omdat je hem hebt aangeschaft. Als je dan een kopie mag maken van je eigen game (voor jezelf als back-up) mag je dan ook een kopie van het internet halen (voor jezelf, als back-up?)
Zie: http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
[ Voor 9% gewijzigd door DarkX op 05-11-2009 13:08 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Fantastisch vond ik het. Ik moet toegeven, de graphics zijn niet zo goed als bij GTA4.
Maar daarvoor vind ik de gameplay van GTA4 gewoon weer crap en bij SR1 en zeker bij SR2 zoooo heerlijk
Crackdown was ook mega grappig
Kan nu iig niet wachten tot SR3 uit komt.. en ga zowieso nog eens kijken voor nieuwe games
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Kan L4D coop op 1 scherm?Sagat schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:13:
[...]
Ja L4D is gewoon knallen, net zoals serieus sam, en daarvoor quake en doom. De spanning zit in het massale, 1 zombie onverwacht is eng, maar als je de juiste tools hebt is ie zo weg, als je weet dat er honderden zombies op je af komen van alle kanten is dat toch weer op een andere manier eng
Het leuke vanL4D is natuurlijk de coop. Misschien ga ik deeltje 1 nogwel samen met een collega kopen alleen al daarvoor. (Maar dan wel voor weinig voor de pc).
Heb sinds een paar weken met Xbox360 Elite, was voorheen pc gamer all the way maar die Xbox bevalt super
Anoniem: 240727
- 2 Xbox's met 4 man in co-op -> Gruwelijk vet!
Nooit iets van gemerktAzertyftw schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:16:
Crackdown was ook mega grappiger zaten zoveel bugs in dat het gewoon cool was xD
Alleen die stem maakte vaak op het verkeerde moment de verkeerde opmerking
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oh haha idd die stem was coolSeamusXanthus schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:28:
[...]
Nooit iets van gemerkt![]()
Alleen die stem maakte vaak op het verkeerde moment de verkeerde opmerking
Maaruhm weet niet of je het bugs kunt noemen.. Gewoon van die dingen, ik had bijvoorbeeld een keertje dat ik bovenop het agency gebouw stond en dat er opeens een gewone civilian naast me stond
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Denk dat je even de license transfer wizard (oid) moet uitvoeren, ik kijk ff wat het precies is.Phusebox schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:33:
Hmm ik heb een probleempje met mijn nieuwe Elite, als ik nu iets via xbox.nl in mijn download-wachtrij zet dan kan ik het vervolgens niet downloaden omdat hij zegt dat de download gekoppeld is aan een andere xbox?
This sounds about right
Linkje
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 05-11-2009 15:36 ]
10 second ninja DONE
Anoniem: 37384
Ik had dat vroeger niet, totdat mijn Premium kapot ging en een elite kocht. Weet niet of ik het nu nog zou krijgen, maar ik had het ook de eerste keer dat ik mijn download uit de queue ging activeren op mijn nieuwe Xbox. Maakt overigens niet uit, hij doet het toch wel.Exorcist schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:31:
Als je iets via Xbox.com in je wachtrij zet, krijg je die melding standaard als je het daarna middels je dahboard benadert..maar dan kun je egwoon downloaden, en ben jij vervolgens toch wel de rechtmatige "eigenaar".
Anoniem: 323755
Toen ik haar vroeg waarom ik daar geen bericht van heb gekregen en waarom het geld wél meteen van m'n rekening werd gehaald kon ze me alleen maar vertellen dat ik het spel in week 47 krijg thuisgestuurd.. !*%)@#
Bij mij dus niet, hij zegt dat ik het niet mag downloaden (L4D 2 demo in dit geval).Anoniem: 37384 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:55:
[...]
Ik had dat vroeger niet, totdat mijn Premium kapot ging en een elite kocht. Weet niet of ik het nu nog zou krijgen, maar ik had het ook de eerste keer dat ik mijn download uit de queue ging activeren op mijn nieuwe Xbox. Maakt overigens niet uit, hij doet het toch wel.
Anoniem: 125609
Heb je Gold?Phusebox schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:54:
[...]
Bij mij dus niet, hij zegt dat ik het niet mag downloaden (L4D 2 demo in dit geval).
Jep
Ik vind het net omgekeerd, ik vind de graphics van Saints Row 2 serieus beter dan die van GTA4 om eerlijk te zijn.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind GTA4 er echt zwak uitzien op m'n xbox..Kleurloos, grauw, veel kartelranden..Misschien komt dat omdat ik GTA eerst op de pc heb gespeeld, maar in alle geval ben ik redelijk ontgoocheld. Heb speciaal MSpoints gekocht omde DLC te kunnen spelen, maar ik weet nu niet meer zeker of ik die daaraan ga spenderen..Azertyftw schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:16:
De games die mij heel erg binnen hebben weten te houden zijn Saints Row 1 & 2.
Fantastisch vond ik het. Ik moet toegeven, de graphics zijn niet zo goed als bij GTA4.
Maar daarvoor vind ik de gameplay van GTA4 gewoon weer crap en bij SR1 en zeker bij SR2 zoooo heerlijk
Meen je dat serieus? Ik vond SR2 (en 1 trouwens ook) juist enorm grijs en kleurloos. In GTA4 zijn de randen (vooral in de verte) niet altijd even strak, maar de belichting maakt dat voor mij weer helemaal goed. De schaduwen en de kleuren van het licht zijn zoveel realistischer dan in SR. Als de hele stad tegen zonsondergang wordt ondergedoopt in oranje licht, lange schaduwen en een mooie zonsondergang, dan boeit dat gebrek aan 4xAA mij weinig meerJumper2110 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:52:
[...]
Ik vind het net omgekeerd, ik vind de graphics van Saints Row 2 serieus beter dan die van GTA4 om eerlijk te zijn.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind GTA4 er echt zwak uitzien op m'n xbox..Kleurloos, grauw, veel kartelranden..Misschien komt dat omdat ik GTA eerst op de pc heb gespeeld, maar in alle geval ben ik redelijk ontgoocheld. Heb speciaal MSpoints gekocht omde DLC te kunnen spelen, maar ik weet nu niet meer zeker of ik die daaraan ga spenderen..
(Verder kan ook meespelen dat ik de stad in SR zo enorm kaal en doods vind. Je hebt echt niet het gevoel dat je door een echte stad loopt, iets dat ik bij GTA4 veel meer heb. De dichtheid van mensen en voertuigen klopt daar vrij goed met locatie/tijdstip/weer etc, de verschillende soorten weer zijn erg overtuigend net als het het verschil tussen dag en nacht, het physics model is niet totaal random, het zit vol met heerlijke details, etc.)
Ook vind ik totaal niet dat de stad in SR doods is, zo zag ik mensen in hun voortuin harken, zag ik mensen timmeren enz, dat had ik nog niet gezien in GTA
Vreemd eigelijk dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vind gewoon echt dat GTA er bij mij flets en grauw en kartelig uitziet en SR2 totaal niet.
Moet ik mss nog iets downloaden om GTA er beter te doen uitzien?
Anoniem: 284904
Wat vinden jullie er van?
Ik ben het met je eens hoor.Jumper2110 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:59:
Ja dat meen ik serieus. Ik zeg het nog is, misschien komt dat omdat ik gta4 eerst heb uitgespeeld op m'n pc, met alle grafische opties maximaal open.. Misschien ligt het aan m'n 32" full hd tv? ik weet het niet. Ik heb GTA speciaal opnieuw gekocht, evenals de MS punten.. Maar echt ik ben verbaasd over de graphics... Saints Row is veel kleurrijker vind ik, natuurlijk ook veel minder realistisch, dat spreek ik niet tegen. Ook over het verhaal en alles hoor je me niet klagen, anders had ik die kosten niet gedaan om het spel nogmaals te spelen
Ook vind ik totaal niet dat de stad in SR doods is, zo zag ik mensen in hun voortuin harken, zag ik mensen timmeren enz, dat had ik nog niet gezien in GTA
Vreemd eigelijk dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vind gewoon echt dat GTA er bij mij flets en grauw en kartelig uitziet en SR2 totaal niet.
Moet ik mss nog iets downloaden om GTA er beter te doen uitzien?Want nu ben ik echt serieus aan het twijfelen om mijn punten aan de DLC te spenderen..
SR2 vind ik veel kleurrijker dan GTA4. Bij SR2 is het allemaal redelijk fel en bij GTA4 zetten ze het wat realistischer neer.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vorige week ontvangen met de veronica gids en dat terwijl ik geeneens lid ben.Anoniem: 323755 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:59:
Iemand inmiddels Forza 2 binnengekregen van de Veronica actie?
Ik ben bij milestone 15 en heb een avatar unlock gekregenAnoniem: 284904 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:02:
Heeey, hier nog niet over Halo Waypoint gepraat? Wat raarHet is namelijk sinds vandaag te downloaden en dat heb ik gelijk gedaan en wat is het toch...waardeloos. Ik ben een behoorlijke halo-fan, maar wat ik hiermee moet vraag ik me toch ten zeerste af. Het enige waar ik blij mee ben is de avatar-kleding die ik heb unlocked
Oh ja...je hebt een soort halo-rank, de zogenaamde milestones. Je kunt milestone 1 t/m 40 hebben. Ik heb lang niet alle achievements, maar heb dus wel Milestone 40 gehaald...jippiekayee.
Wat vinden jullie er van?
Heb display autodetect al uitgezet, maar helpt niet.

Vind de Halo Waypoint best leuk. Het is momenteel gewoon een verijdelde Achiventment kast maar dat veranderd wel denk ik. Je kan een preview kijken van Halo Legends (why anime? hadden ze maar gewoon weer Blur ingehuurd en alles lekker CGI gehouden). Maar goed, ik ga ze wel kijken
Had eigenlijk al verwacht dat je nu dingen kon nalezen over wapens, voertuigen, tijdlijn, planeten, the Flood, the Covenant etc etc etc.
Overgens kan ik alleen met Halo3 helemaal geen team slayer, capture the flag enzo doen. Hoe komt dit? Ik heb de map packs gedownload, heb zelfs de extra levels van Halo3 die bij Halo Wars zetten gedownload maar ik kan alleen spellen doen waarbij iedereen Remi is. Ik wil team vs team
Dat is volgens mij inherent aan HDMI. Je vorige Xbox had waarschijnlijk geen HDMI?Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:01:
Ik heb nog een probleem met mijn nieuwe Super Elite... zodra ik even tv wil kijken en mijn game op pauze zet, switch ik van hdmi3 naar hdmi1. Als ik dan weer terugswitch naar de xbox dan reset hij zichzelf?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
90710
[ Voor 46% gewijzigd door 90710 op 06-11-2009 12:30 ]
Doet me qua gameplay wel erg denken aan Crackdown af en toe, met die orbs en alles.
Wat dat betreft hebben die twee ook wel met elkaar gemeen dat ze nooit erg veel waardering gekregen hebben? (of ik heb er overheen gelezen...) beiden zijn wat mij betreft erg aan te raden iig. Ben dan ook erg benieuwd naar Crackdown II.
10 second ninja DONE
Ik was in het begin ook wel positief over Prototype, maar het wordt echt supereentonig na een tijdje.Xtuv schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:31:
Gisteren begonnen met Prototype, bevalt me goed! Heerlijk over de top, alles kan.. enorme chaos![]()
Doet me qua gameplay wel erg denken aan Crackdown af en toe, met die orbs en alles.
Cunning linguist.
Ik vond hem belachelijk moeilijk. Zelfs op easy ging ik om de haverklap doodBart ® schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:39:
[...]
Ik was in het begin ook wel positief over Prototype, maar het wordt echt supereentonig na een tijdje.

En ben geen topspeler maar normaal heb ik niet al te veel moeite met games.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb je de Componentkabel gebruikt om de audio-uitgang te gebruiken? Dan is dit helaas een "feature". Niks aan te doen met die kabel. Of een andere kabel pakken (zie onder), of het geluid via HDMI laten lopen.Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:01:
Ik heb nog een probleem met mijn nieuwe Super Elite... zodra ik even tv wil kijken en mijn game op pauze zet, switch ik van hdmi3 naar hdmi1. Als ik dan weer terugswitch naar de xbox dan reset hij zichzelf?
Deze kabel heeft dat euvel niet, dacht ik.

Heb ook gemerkt dat het snel vrij pittig kan worden ja. Ben ook maar een recreatieve gamer maar tot nu toe kom ik er op Normal wel doorheen.
Anyway, ik zal volgende week wel zien of ik nogsteeds positief ben..
Heb de game op medium in 2 dagen uitgespeeld en halverwege hard ben ik er ook mee gekapt.
Ik vond hem eentonig en als jet dat trucjes onder de knie had, dan kwam je overal doorheen.
Aan de andere kant... dat is bij meer games
Veel punten scoren om upgrades te kunnen kopen en daarna pas de missies doen. De upgrades goed gebruiken en je bent zo klaar
Als je de vragen van Scene it uit je hoofd kent, dan wil ik wel dezelfde ruil doen met jeExorcist schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:17:
Ik heb Prototype verleden week geruild tegen Scene It! . Prototype was leuk in het begin (Crackdown fan hier), maar toen ik eenmaal op de helft was werd het me te moeilijk. Ik vind het overnieuw proberen niet erg, maar dat kent zn grenzen. Het chaotische nam op een bepaald moment de overhand, dus deed ik het spel van de hand
Geef me een paar jaarFloris-K schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:23:
[...]
Als je de vragen van Scene it uit je hoofd kent, dan wil ik wel dezelfde ruil doen met je
Ik weet dat het hier al ergens aan bod gekomen is, maar ik kan het niet terugvinden..Kan iemand me nog is een link geven van een betrouwbare verkoper van Gold abbo's op Ebay?
Kost je 33 euro daar en hebt hem vaak gewoon binnen een dag binnen.
Bij deze verkoper haal ik altijd Live en mijn Points: klik voor Live (12+1). Krijg altijd netjes binnen 10 minuten een mail. Wel even opletten dat je mailadres goed ingesteld staatJumper2110 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:00:
Kort vraagje:
Ik weet dat het hier al ergens aan bod gekomen is, maar ik kan het niet terugvinden..Kan iemand me nog is een link geven van een betrouwbare verkoper van Gold abbo's op Ebay?
Ik zie trouwens dat ze op hun site een interessante aanbieding hebben. Plus minus €46,- voor 12 maanden Live en 2100 Points, dat is niet verkeerd
Volgens mij staat hij daar al maandenlang op uitverkocht..Floris-K schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:06:
Ebay heb ik niet. Bestel zelf altijd bij gamehubs.com
Kost je 33 euro daar en hebt hem vaak gewoon binnen een dag binnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Razr op 06-11-2009 17:14 ]
edit: Fuck, als ik wil betalen met paypal vraagt ie nog creditcardgegevens

[ Voor 28% gewijzigd door Jumper2110 op 06-11-2009 20:53 ]
Ik kreeg na de eerste bestelling een kortingscoupon van 5% dus koop eerst iets goedkoops als je de luxe hebt
Een kleine modificatie aan de componentkabel kan dit probleem verhelpen. Als ik thuis ben zal ik de guide even opzoeken (zit nu in de trein). De aanpassing stelt niets voor.Speed24 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:06:
[...]
Heb je de Componentkabel gebruikt om de audio-uitgang te gebruiken? Dan is dit helaas een "feature". Niks aan te doen met die kabel. Of een andere kabel pakken (zie onder), of het geluid via HDMI laten lopen.
Deze kabel heeft dat euvel niet, dacht ik.
[afbeelding]
Tenzij je je bankrekening eraan koppelt of eerst geld overmaakt op je PayPal rekening.Jumper2110 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:14:
Bedankt! Ik kan alleen met paypal betalen aangezien ik geen creditkaart heb; dus ebay zal het worden;)
edit: Fuck, als ik wil betalen met paypal vraagt ie nog creditcardgegevens
Anoniem: 107117
www.xbox360gold.nl
www.livecodes.nl
Misschien een leuk idee om ze met een vergelijkings-tabel voor MS Points en XBL Gold en kosten in de SP op te nemen?
Ja dat doe ik ook altijd en zo heb ik ook al dingen betaald, maar hier gaat dat niet..Ik vind in alle geval de optie niet terugSh0ckTr00per schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:51:
[...]
Tenzij je je bankrekening eraan koppelt of eerst geld overmaakt op je PayPal rekening.

Ik krijg dan dit:

[ Voor 9% gewijzigd door Jumper2110 op 07-11-2009 10:33 ]
Er zit geen HDMI kabel bij de xbox360, ongeachte welke versie je hebt.Anoniem: 107117 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:56:
Waarom gebruik je niet de HDMI kabel die bij de Xbox zelf geleverd wordt?
Edit: Oh ik dacht al
[ Voor 19% gewijzigd door DBreda op 07-11-2009 11:06 ]
Het kan niet aan je TV liggen, tenzij hij max 480p ondersteunt, maar neem aan dat je een HD Ready of FullHD tv hebt?DBreda schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:31:
Kan het zijn dat mijn tv op 480p staat? Ik kan alleen nergens in het menu vinden om dat aan te passen, volgens mij zit die optie er niet op.
Misschien is je HDMI kabel niet goed, heb je nog een andere liggen om te testen?
En heb je ook geen componentkabel bij de 360 gekregen? Dan kun je testen of ie via de rood/groen/blauwe tulpaansluitingen wel hoger gaat.
Ok je schrijft dat je dezelfde kabel hebt voor de PS3 zie ik net. Wissel die eens om? De PS3 kabel op je 360?
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2009 11:36 ]
Beetje vreemd dan. Via console settings > display geeft hij dus alleen maar 480p. Kan een defect zijn, maar misschien ook eens dezelfde ingang van je tv proberen als waar de ps3 op zit?DBreda schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:44:
HD-ready ja. Ik gebruik nu dezelfde kabel voor zowel de 360 als PS3, omdat ik toch maar 1 HDMI aansluiting op deze tv heb. Ik heb helaas geen andere liggen. Ik kan er zo wel 1 gaan halen maar deze zou het ook gewoon moeten doen toch? Hij doet het op mn PS3 ook gewoon goed.
Wat voor merk tv heb je, je bent namelijk niet de enige zie ik als ik even google. Bepaalde exotische merken willen niet lekker over HDMI blijkbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2009 11:47 ]
Als je je gewoon aan de regeltjes houdt, dan hoef je ook niet bang te zijn dat je je puntjes kwijtraakt.Schweino schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:02:
Valt me op dat niemand zich hier druk lijkt te maken mbt de recente banwave van MS, en met name de willekeurigheid en extra sancties. Zie ook Schweino in "[Juridisch] Mag een gameconsole gebanned..."
Mensen die gaan lopen klagen dat ze gestraft worden terwijl ze heel goed weten dat ze illegaal bezig zijn
Cunning linguist.
Dit topic is gesloten.