Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

90710 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:47:
Idd.. als je er geen geld voor (over) hebt, kan je net zo goed géén console kopen. En het praat het "laten we het dan maar illegaal downloaden" echt niet goed. Wat zou jij ervan vinden als je baas ineens zou zeggen van "we betalen je salaris niet omdat we geld aan andere dingen uitgeven / geen geld hebben."?
Ach ja, ik ben het volledig eens met jullie standpunt, maar heel veel mensen denken er nou eenmaal anders over, omdat producten gratis verkrijgen nou eenmaal makkelijker is dan om voor alles te betalen. Het is een beetje een nutteloze discussie imho.

Als je gebruik wil maken van een betaald product, dan moet je er gewoon voor betalen. Dat geldt voor alle producten, niet toevallig niet voor games en software omdat die wat makkelijker zijn te dupliceren/stelen dan bijvoorbeeld een auto/fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:39
Wat is beter? Je XBOX 360 staan of liggend te plaatsen?

Bij mij staat ie nu staand, maar heb toch het idee dat dat niet zo goed is voor de XBOX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06
Hmm ik heb 2 dagen gezocht maar er bestaat gewoon geen zwarte officiele memory card voor de xbox360. Toch wel een beetje dom of ligt het aan mij?
Zelfde geldt volgens mij voor een zwarte wifi dongle, die vind ik ook nergens.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:44:
Hmm ik heb 2 dagen gezocht maar er bestaat gewoon geen zwarte officiele memory card voor de xbox360. Toch wel een beetje dom of ligt het aan mij?
Die zwarte Wifi dongle bestaat sowieso niet. Die memory card denk ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-04 20:20
monnick schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:45:
[...]

Die zwarte Wifi dongle bestaat sowieso niet. Die memory card denk ik ook niet.
Ze bestaan idd nog niet. Er zijn ook geen plannen volgens mij om dat te doen. Maar ik gok dat Nyko daar wel mee gaat komen, aangezien ze al een zwarte intercooler en base charger hebben gemaakt. Hun website: www.nyko.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 15:12
Dennis Lammers schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:15:

Bij mij staat ie nu staand, maar heb toch het idee dat dat niet zo goed is voor de XBOX...
Ik denk dat horizontaal beter is voor de intake van koele lucht. Er zit namelijk een rooster aan de onderkant van de 360. Ook voor het plaatsen van DVD's is het een stuk handiger natuurlijk.
Daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat je 'em niet om kan laten vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hebben meer mensen problemen om op XBOX Live te komen die UPC als internetaanbieder hebben? Sinds gisteren heb ik er last van. Netwerk test geeft aan dat het netwerk goed is alleen het internet niet... En nee, ik ben niet gebanned :P Anders kreeg je die melding wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:21:
Hebben meer mensen problemen om op XBOX Live te komen die UPC als internetaanbieder hebben? Sinds gisteren heb ik er last van. Netwerk test geeft aan dat het netwerk goed is alleen het internet niet... En nee, ik ben niet gebanned :P Anders kreeg je die melding wel ;)
Ik had gisteravond in ieder geval een hoop problemen met Xbox LIVE. Soms werd ik gewoon helemaal van Live afgekicked en moest ik opnieuw verbinden. Ook was er veel lag bij het spelen van CoD: MW1. Normaal werkt alles prima. Trouwens daarnet ook nog redelijk wat lag....

(KPN is mijn ISP trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Dennis Lammers schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:21:
UPC loopt al sinds gisteren te klooien. Zo'n beetje iedereen heeft er last van, helaas...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
MochiGohan schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:04:
[...]

Als dat zo is, waarom heb je dan uberhaupt een console gekocht 8)7
omdat ik de console misschien al vanaf de release heb...
Toendertijd kocht ik de spellen gewoon legaal, tegenwoordig speel ik er echter steeds minder op. (Xbox is trouwens nog gewoon legaal en zal die waarschijnlijk ook blijven)
90710 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:47:
Idd.. als je er geen geld voor (over) hebt, kan je net zo goed géén console kopen. En het praat het "laten we het dan maar illegaal downloaden" echt niet goed. Wat zou jij ervan vinden als je baas ineens zou zeggen van "we betalen je salaris niet omdat we geld aan andere dingen uitgeven / geen geld hebben."?

Als je piraat wil spelen, dan is het jou keus, maar ga dan niet zeuren dat MS je bant. Want software piraterij is illegaal, ze kunnen ook met je IP adres naar je ISP gaan (of gewoon de info van je live account gebruiken) en je aanklagen. Dat kost je nog een hoop meer geld.
Ben het helemaal eens met je standpunt. Echter in mijn situatie is het zo dat ik mijn console gewoon niet meer gebruik. Ombouwen is een leuk alternatief om het apparaat nog wat meerwaarde te geven. Dit is echter heel wat anders als mensen die geen legale games meer kopen, omdat ze ze nu illegaal kunnen downloaden.

En je hoort mij niet zeuren over het bannen, volledig terecht.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag begonnen aan Forza Motorsport 3. Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met racegames heb maar hij zat bij mijn Elite bundel en was toch wel nieuwsgierig geraakt na een aantal erg mooie gameplay beelden. Heb voorheen alleen Dirt gespeeld als enige racegame tot nu toe op mijn Xbox maar ben echt aangenaam verrast door Forza 3 :)

Gewoon hoe het geheel is aangekleed, alles ziet er zo verzorgd uit, de menus, de tracks, de auto's, heel clean allemaal. Weet niet hoe het komt maar het ziet er een beetje uit als die arcade racers in de speelhallen. Komt misschien door het kleurgebruik in combinatie met de hoge framerate (60fps?).

Daarnaast speelt het ook voortreffelijk. Ik ben een beginnende racer dus heb wel in het begin gekozen voor casual maar wel meteen een aantal hulpmiddelen uit gedaan die het anders wel erg makkelijk maken zoals autobrake en de ideale lijn. Ook mooi de beperkte opslag van dvd omzeilt met een 2e install disc voor de autos en tracks. Dat mogen ze van mij bij meer games doen als dat de kwaliteit ten goede kan komen! :)

Verder valt het me op dat de achievements me in het begin al om de oren vliegen :P Ook die XP en Levels die je krijgt werken verslavend, heb moeite om te stoppen met het spel. Een goed teken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

Phusebox schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:44:
Memory card kan ik me nog iets bij voorstelen, maar wifi adapter? Ik weet niet hoe je xbox staat opgesteld maar normaliter zie je toch alleen maar het antennetje? Ik kan me hierom niet voorstellen dat er veel vraag is naar een zwarte adapter.
Maar wellicht is er nog hoop voor je, want ik dacht dat men bezig was met een betere wireless adapter, die g of n aankon ofzo? (boeit me niet zo veel hoe het precies heet, ik ga het niet kopen, maar als je toch een nieuwere snellere lijn brengt wellicht dan ook in meerdere kleurtjes)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Dennis Lammers schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:15:

Ze zeggen dat de lagers van de harde schijf, ventilator, dvd op een bepaalde manier inslijten. De harde schijf horizontaal plaatsen is waarschijnlijk het beste en dat zelfde geldt voor de dvd drive. Maar voor zover ik weet zijn het meestal de laser of in het geval van de harde schijf de opslag die het begeven en niet het lager.

Ik zou er dus niet teveel bij nadenken, net wat het handigst/mooist is.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:46
al een jaar speel ik niet meer op mn 360. Nu heb ik hem bij mn vriendin neer gezet maar ik krijg geen beeld. Ik had de xbox via hdmi aangesloten maar hier heb ik geen hdmi aansluiting. Daarom heb ik de xbox met de standaard videokabel aangesloten. Waarschijnlijk heeft dit te maken met dat de videoaansluiting in de xbox op hdmi staat. Is er een manier dit te veranderen zonder dat je beeld hebt? Of een facctory default reset? Ik gebruik hedt oude dashbboard nog, die van een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

als het goed is zit op de xbox kabel tv ding een switch hmdi en tv die even omzetten en beeld=)

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

nu bezig met DiRT-2, omg wat is dat een mooie/high production value game zeg. fantastisch :D
ik word wel arm van al dat gamen zeg >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:36
dikki dik schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:48:
[...]

Ze zeggen dat de lagers van de harde schijf, ventilator, dvd op een bepaalde manier inslijten. De harde schijf horizontaal plaatsen is waarschijnlijk het beste en dat zelfde geldt voor de dvd drive. Maar voor zover ik weet zijn het meestal de laser of in het geval van de harde schijf de opslag die het begeven en niet het lager.

Ik zou er dus niet teveel bij nadenken, net wat het handigst/mooist is.
Alleen kun je de harddisk en de dvd drive niet allebei horizontaal of verticaal zetten, dus je zal moeten kiezen. Ikzelf heb ervoor gekozen de X360 horizontaal neer te zetten. Ziet er imho mooier uit, staat stabieler en games wisselen gaat net wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Laatst online: 13:46
jorritnr4 schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:51:
als het goed is zit op de xbox kabel tv ding een switch hmdi en tv die even omzetten en beeld=)
haha is ook zo! Ik had die hele behuizing van die stekker er af gesloopt daarom zag ik die switch niet meer. Als je die behuizing eraf sloopt scheelt het weer in de kosten met aanschaf van een aparte audio kabel als die hdmi aangesloten is.

Bedankt. De xbox geeft weer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb nog een oude xbox360(een van de eersten) die geen HDMI heeft. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is de Xbox uit te rusten met de component stekker? Bij Xbox heb je zo een kabel te koop die van de AV-uitgang component omtovert en dat ik die dan aan mijn HD tv kan aansluiten.

Verder heeft die ook geen optical en graag had ik in dolby sound games willen spelen. Maar standaard zit er ook geen optical op. Wat kan ik doen om er optical op te krijgen zodat ik die kan doorlussen naar mijn receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06
M3 SMGII schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:24:
Ik heb nog een oude xbox360(een van de eersten) die geen HDMI heeft. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is de Xbox uit te rusten met de component stekker? Bij Xbox heb je zo een kabel te koop die van de AV-uitgang component omtovert en dat ik die dan aan mijn HD tv kan aansluiten.

Verder heeft die ook geen optical en graag had ik in dolby sound games willen spelen. Maar standaard zit er ook geen optical op. Wat kan ik doen om er optical op te krijgen zodat ik die kan doorlussen naar mijn receiver?
De vga kabel heeft sowieso een optische uitgang, de component kabel volgens mij ook?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 24-06 12:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

De component-kabel heeft inderdaad ook een optische uitgang welke op de connector van de kabel zit. Je dient dus een optische kabel aan te sluiten van de connector op de receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Phusebox schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]

De vga kabel heeft sowieso een optische uitgang, de component kabel volgens mij ook?
nee hoor. Alleen rood/wit/geel stekker. voor de rest niks anders. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
M3 SMGII schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:33:
[...]

nee hoor. Alleen rood/wit/geel stekker. voor de rest niks anders. :'(
op de kabel die je bij een premium toen der tijd kreeg was zowel component aanwezig als composite(rood/geel/wit) en bij de aansluiting van de xbox zit optische aansluiting voor geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
NeSs schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:38:
[...]

op de kabel die je bij een premium toen der tijd kreeg was zowel component aanwezig als composite(rood/geel/wit) en bij de aansluiting van de xbox zit optische aansluiting voor geluid
aha, ik heb geen premium. Mijne is een arcade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Nitai schreef op zondag 01 november 2009 @ 09:17:
[...]

Heeft je Xbox nog hetzelfde ip adres? Ik neem aan dat je de portforwarding in je router aan het juiste ip adres hebt gekoppeld?
Ja, het IP is hetzelfde. In de router is helemaal niets veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
NeSs schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:38:
[...]

Gewoon ff kabeltje kopen. Ik heb ook een arcade en daar een component kabel op aangesloten voor mijn hp2475w.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 22:15
M3 SMGII schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:46:
[...]

aha, ik heb geen premium. Mijne is een arcade. :)
Nee, je hebt dan een Core :) Maar inderdaad of een officiele of een third party component kabel kopen, zijn er voldoende. Daar zit dan ook je optische aansluiting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ah ok dan ga ik een componentkabel halen asap!

Maar op die kabel zie ik toch geen optical aansluiting?? http://www.allekabels.nl/...PONENT-AANSLUITKABEL.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:54
zit aan de achterkant van dat stekkertje. (bij de orginele iig)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

kazuka schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:43:
Vandaag begonnen aan Forza Motorsport 3. Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met racegames heb maar hij zat bij mijn Elite bundel en was toch wel nieuwsgierig geraakt na een aantal erg mooie gameplay beelden. Heb voorheen alleen Dirt gespeeld als enige racegame tot nu toe op mijn Xbox maar ben echt aangenaam verrast door Forza 3 :)
Dit geldt eigenlijk ook voor mij. Ik ben meer van de RPG/Action/Shooter-games, maar als ik dan toch een racegame op de Xbox wil hebben in mijn collectie dan zal dit hem toch wel worden. Laat ik hem gelijk maar eens bestellen :)

Ik ben trouwens helemaal klaar voor Mass Effect 2. Deeltje 1 net op insanity-moeilijkheidsgraad uitgespeeld en nu heb ik deel 1 genoeg gespeeld (7x uitgespeeld) :)

Wat mij betreft mogen er ook meer tweakers lid worden van www.trueachievements.com. Er zijn namelijk meer dan 200 leden bij de leaderboard op mygamercard, maar True Achievements zijn veel leuker en geeft veel meer statistieken. Shocktrooper heeft een leaderboard opgezet voor de Tweakers, dus komt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Wireless N Bridge - Xbox 360

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/img/products/large/2019182.jpg

http://www.xboxhome.nl/pr...ess-n-bridge-xbox-360.htm

Dan zal die "oude" wireless adapter wel snel dalen met de prijs.. (i hope)

[ Voor 17% gewijzigd door ind0mi op 02-11-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 16:54
en dat is bij xbox home, zal ergens anders wel wat goedkoper te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 19:33

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol als dat ding goed zijn werkt doet is draadloos op de xdoos sneller dan bekabeld.
Heb een van de eerste xboxen en die heeft maar 100mbit. Weet niet of de nieuwere types zijn aangepast?

Heb mezelf trouwens aangemeld voor de true achievements. Sta iig onderaan de lijst lol o/

[ Voor 19% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-11-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:35

Royz

Kleurenblind!!

Floris-K schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:48:
lol als dat ding goed zijn werkt doet is draadloos op de xdoos sneller dan bekabeld.
wat kan er sneller zijn dan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

1 gigabit bekabeld netwerk? :)

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Floris-K schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:48:
Jij hebt een internetverbinding die sneller is dan 100mbit?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Enige belangrijke voor je xbox is toch je ping? en die is bij draadloos echt niet lager dan bekabeld 100mbit :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Royz schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:13:
[...]

Enige belangrijke voor je xbox is toch je ping? en die is bij draadloos echt niet lager dan bekabeld 100mbit :p
Niet als je wilt streamen vanaf je lokale netwerk..maar dan nog, dit soort apparaten moet je gewoon bedraad aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dan is snelheid idd belangrijk, maar zolang uPnP kut werkt waag ik me daar verder niet aan. Helaas :) (en volgens mij is 100mbit dan nog ruim voldoende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Streamen gaat ook prima op 100mbit

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nog niet maar komt eraan eind dit jaar(120mbit) en heel het netwerk is al gigabit, behalve de Xtreamer en de Xbox360. Verwacht ook niet echt dat je ping met een gigabit poort lager zal worden.

Alhoewel ik bij games nu vaker rond een ping van 10 zit in vergelijking met 20 voor de upgrade naar 50mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
http://www.budgetgaming.n...oze+Headset_hardware.html

Bij Bol.com is een wireless headset met 1600 punten voor GTA IV: Lost & Damned. (De punten kan je echter vrij besteden) voor 20 euro !! en met deze code ook nog eens gratis verzending : CRM195OFU

Het leek me te mooi om waar te zijn ,maar de klantenservice blijft bevestigen dus sla je slag zou ik zeggen ;) goedkopere punten zal je niet snel meer scoren :p

edit : Het blijft natuurlijk op eigen risico , want ik heb vandaag pas besteld en dus geen bewijs, maar je mag het altijd terug sturen dus groot zal de strop niet zijn ;) Volgens gebruikers op budgetgaming is het iig for real.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 02-11-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:42:

Bij Bol.com is een wireless headset met 1600 punten voor GTA IV: Lost & Damned. (De punten kan je echter vrij besteden) voor 20 euro !! en met deze code ook nog eens gratis verzending : CRM195OFU

Het leek me te mooi om waar te zijn ,maar de klantenservice blijft bevestigen dus sla je slag zou ik zeggen ;) goedkopere punten zal je niet snel meer scoren :p

edit : Het blijft natuurlijk op eigen risico , want ik heb vandaag pas besteld en dus geen bewijs, maar je mag het altijd terug sturen dus groot zal de strop niet zijn ;) Volgens gebruikers op budgetgaming is het iig for real.
Netjes! Is dat een MS headset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
Kan je met die 1600 punten nou alleen Lost & Damned downloaden of zijn ze gewoon vrij te besteden?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mute schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:54:
Kan je met die 1600 punten nou alleen Lost & Damned downloaden of zijn ze gewoon vrij te besteden?
Vrij te besteden volgens medewerker xboxhome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Mute schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:54:
(De punten kan je echter vrij besteden)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik kan het bevestigen :p Had ook zo'n Lost en Damned kaart met 1600 punten. Daarvan is inmiddels Trials HD gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Shit... hij is er volgens mij af afgehaald :(

Idd: http://www.bol.com/nl/p/g...04004007090614/index.html

Onderin staat een bedrag van 51,49

http://clk.tradedoubler.c...9696&epi=1004004006495436

Directe link.. net besteld incl die coupon code :D

[ Voor 89% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-11-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 23:03
M3 SMGII schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:51:
ah ok dan ga ik een componentkabel halen asap!

Maar op die kabel zie ik toch geen optical aansluiting?? http://www.allekabels.nl/...PONENT-AANSLUITKABEL.html
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Exorcist schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:50:
[...]

Netjes! Is dat een MS headset??
Zover ik weet bestaat er helemaal geen ander headset en al helemaal niet in Nederland. Vraag me af wanneer bol.com gaat nadenken want zo'n headset kost als snel 35/40 euro normaal.

De link op budget werkt idd niet maar 1600 points intypen bij de zoekmachine werkt ook tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb het maar besteld, in de beschrijving staat niets over de headset. Als het er niet bijzit krijgen ze het terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Bedankt _/-\o_
Gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ook besteld.
Wil het eigenlijk alleen al voor de headset, heb nog nooit wat gekocht met punten op LIVE... maar wie weet straks wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Er staat toch nergens dat je de headset erbij krijgt? Je ziet alleen een afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068

Heb 5 dagen geleden Microsoft gebeld omdat de tray kapot was. Bleek dat ik garantie had, kon ik hem opsturen om hem te laten repareren. Zelfde dag stond UPC voor de deur en weg was de box. Via de site van Microsoft kan je goed zien wat er gebeurd met je console en na 3 dagen werd hij al terugverzonden. Helaas was dit een weekend maarjah, dan maar tot maandag wachten.

Dus vandaag, een groot pakket met een gloednieuwe XBox :D en 1 maand gratis XBL gold. Vond ik toch zeker nice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

Anoniem: 321068 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:01:
Heb 5 dagen geleden Microsoft gebeld omdat de tray kapot was. Bleek dat ik garantie had, kon ik hem opsturen om hem te laten repareren. Zelfde dag stond UPC voor de deur en weg was de box. Via de site van Microsoft kan je goed zien wat er gebeurd met je console en na 3 dagen werd hij al terugverzonden. Helaas was dit een weekend maarjah, dan maar tot maandag wachten.

Dus vandaag, een groot pakket met een gloednieuwe XBox :D en 1 maand gratis XBL gold. Vond ik toch zeker nice :+
UPC?? Wat een komplot! Halen ze die mediabox tegelijk op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Anoniem: 321068 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:01:

Het is misschien rot als je Xbox 360 kapot is, maar de service van MS is inderdaad super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Dennis Lammers schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:53:
Ook besteld.
Wil het eigenlijk alleen al voor de headset, heb nog nooit wat gekocht met punten op LIVE... maar wie weet straks wel :P
En ik kijk weer te laat op tweakers en grijp mis :(

edit: ik ben te vroeg ze hebben alleen de link veranderd.. : http://www.bol.com/nl/p/g...04004006495436/index.html

[ Voor 23% gewijzigd door Bananenspin op 02-11-2009 21:21 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 00:03
Interessant.... maar zouden die punten ook op een Amerikaanse account werken? Of zijn die regio-locked? Iemand een idee of ervaring hiermee? (Normaal koop ik punten direct op de xbox)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Punten zijn idd regio locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 16:54

Heb het gewoon besteld. Mocht er geen headset erbij zitten, gaat die gewoon retour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tip! Ook maar besteld en hopen dat alles in het pakketje zit wat je op het plaatje ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kheb al een mailtje binnen van bol.com dat ze het niet voor elkaar krijgen om het headsetje optijd bij me te krijgen. Niet zo gek als half nederland ineens die dingen gaat bestellen bij ze ;) Dus nu maar afwachten of ze met een annulering komen. Twas iig de poging waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Anoniem: 284904 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:09:
[...]

Ik ben trouwens helemaal klaar voor Mass Effect 2. Deeltje 1 net op insanity-moeilijkheidsgraad uitgespeeld en nu heb ik deel 1 genoeg gespeeld (7x uitgespeeld) :)
Mass Effect is masterlijk! En voor 10 euro bij mediamarkt met extra content kan je het natuurlijk niet laten liggen! Ben ook net begonnen aan me tweede run...

En er zijn trouwens nieuwe avatar unlockables bij ODST; http://www.gamed.nl/view/68270 _/-\o_

* Tourist – Black ODST T-shirt
* Dark Times – ODST Hoodie
* Campaign Complete (Normal) – Rookie’s Helmet
* Good Samaritan – ODST Body Armor
* Vidmaster Challenge: Endure – Dare Recon Helmet (Female), Recon Helmet (Male)

Edit: plaatje erbij
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/124516.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 275034 op 03-11-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25
direct even mailtje rondgestuurd. Goede actie van bol.com. Kan het geld zelf helaas even niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

mn xbox hing zojuist met burnout revenge online. ;x
hoop niet dat dit een voorbode is voor meer narigheid, kheb een falcon dus het zou mee moeten vallen.

geniaal spel trouwens :D:D

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Beakzz schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:31:
Kheb al een mailtje binnen van bol.com dat ze het niet voor elkaar krijgen om het headsetje optijd bij me te krijgen. Niet zo gek als half nederland ineens die dingen gaat bestellen bij ze ;) Dus nu maar afwachten of ze met een annulering komen. Twas iig de poging waard
Staat er bij jou duidelijk in de titel incl headset?
Bij mij namelijk niet en dus alleen op het plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Laatst online: 14-04 20:20
Floris-K schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:39:
[...]

Staat er bij jou duidelijk in de titel incl headset?
Bij mij namelijk niet en dus alleen op het plaatje...
In de beschrijving staat het er niet bij, maar als je de klantreviews leest praten mensen over de headset. Dus de headset hoort er bij te zitten, en als dat niet zo is, kun je het altijd terug sturen naar bol.com, of even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-11-2024
Gisteren stond er als levertijd 2-3 dagen, inmiddels is het 3-4 dagen geworden. Dat voorspelt weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

BloBkop schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:46:
[...]

In de beschrijving staat het er niet bij, maar als je de klantreviews leest praten mensen over de headset. Dus de headset hoort er bij te zitten, en als dat niet zo is, kun je het altijd terug sturen naar bol.com, of even mailen.
De titel is volgens mij inderdaad ook verandert, want de link van Budgetgaming werkt al niet meer heb hem dus zelf moeten opzoeken.. echter de reacties zijn nog wel hetzelfde en het plaatje is ook nog niet veranderd.. heb voor de zekerheid wel een mail gestuurd.. ik doe het alleen voor de headset de punten zijn bonus 8)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 10:09
ik heb hem vanmorgen gewoon besteld, er staat geen vermelding over de headset in de tekst, maar een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, toch? En op dat plaatje staat overduidelijk de headset + punten.
Mocht ik alleen de punten krijgen dan gaat ie inderdaad retour, punten koop ik wel ergens anders.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb net Dragon Age Origins gekocht. Komt vrijdag pas officieel uit. Heb echt zoveel zin in vanavond :P. Zit echter toch geen enkel risico aan om nu op live te gaan met dit spel? Is al volgens mij eerder in dit topic aan de orde gekomen, maar kon het niet meer vinden. Volgens mij heeft PWM hier iets over gezegd? :)

Edit: @ hieronder. Dat dacht ik zelf ook, maar toch voor de zekerheid :P.

Edit 2: WHIIIIIII lijkt me echt zon tof spel :). Benieuwd hoe dit gaat verhouden tot Modern Warfare 2. Als ik aan het MPen ben en dan niet met BM in een partychat kan terwijl hij bijvoorbeeld de singleplayer aan het doen is, of nota bene een ander spel, dan kies ik misschien dan wel even om een ander spel te spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2009 12:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

Om het spelen van een legaal spel op een legale 360 gebanned worden.....denk dat ms hier niet mee weg komt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56

Vrijdag

De Zwarte

uchiha tijntje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:08:
Ik heb net Dragon Age Origins gekocht. Komt vrijdag pas officieel uit. Heb echt zoveel zin in vanavond :P. Zit echter toch geen enkel risico aan om nu op live te gaan met dit spel? Is al volgens mij eerder in dit topic aan de orde gekomen, maar kon het niet meer vinden. Volgens mij heeft PWM hier iets over gezegd? :)

Was met de release van Halo ODST ook zo dat er mensen het spel eerder hadden omdat er hier en daar winkels waren die zich niet aan het embargo hielden. Weet niet meer of die zijn gebanned en daarna unbanned eigenlijk maar is dezelfde situatie.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Review copy's zijn al binnen en dat is meestal gewoon de game met een lelijk hoesje.. dus dat kan je gewoon veilig spelen hoor!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:12
Hmm, interessante aanbieding.
Kwam laatst ook een andere headset tegen: link
Moet zeggen dat ik het wel interessant vind om niet zo'n ding op je hoofd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat even weten wat je er van vind. Ik zit nogal te twijfelen over deze game. Misschien dat jij me kan overhalen :)

Weet iemand trouwens hoe je aan het Reward Program van MS kan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:19:
[...]

Laat even weten wat je er van vind. Ik zit nogal te twijfelen over deze game. Misschien dat jij me kan overhalen :)

Weet iemand trouwens hoe je aan het Reward Program van MS kan meedoen?
Jij, die mass effect 7 keer heeft uitgespeeld, twijfelt over deze game. Dan moet je wel iets gezien of gelezen hebben waardoor het geen instant buy is :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
Voor zover ik tot nu toe heb gezien, zijn alle reviews enthousiast, hoewel de pc-versie hoger wordt gewaardeerd dan de consoleversies (en de PS3-versie bij Gamespot hoger dan de Xbox 360-versie).
Eurogamer was in hun review van de pc-versie licht kritisch, maar ik denk dat de RPG-liefhebber zonder problemen Dragon Age kan aanschaffen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zit er bij elk Halo: ODST een Halo Reach Beta code? Ik dacht eigenlijk dat het alleen bij de pre-orders was maar ik kom het nog overal tegen op het internet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:56

Vrijdag

De Zwarte

Dacht dat het te maken had met je disc zelf, waarschijnlijk zit er ergens een bestandje ingebakken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hallo heren,

ik heb een vraag alleen ik weet niet of het wel hier thuishoort.
Ik heb een xbox 360 (wired) controller gekocht via eBay, om met pc te spelen. Alleen telkens als ik het via USB probeer aan te sluiten krijg ik melding "USB device not recognized" of "unknown device".
Het lichtje brandt 1 á 2 seconden groen (X logo), dan sprint hij weer uit.

Iemand enige idee? Zou de controller stuk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Heb je wel de nieuwste drivers geïnstalleerd?
http://www.microsoft.com/...load.aspx?category=Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ja allemaal gedaan, zonder resultaat.
Dit doet hij trouwens op mijn laptop (XP SP3) als op desktop (W7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TroonStaal schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:18:
Dacht dat het te maken had met je disc zelf, waarschijnlijk zit er ergens een bestandje ingebakken :)
Nice :) Ik moet de game nog halen maar wilde wel nog wel een beta key O-)
Hawleri schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:20:
Ja allemaal gedaan, zonder resultaat.
Dit doet hij trouwens op mijn laptop (XP SP3) als op desktop (W7).
Dan is het ding niet stuk ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Laatst online: 11-02-2023
Stalllone schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:04:
Zit er bij elk Halo: ODST een Halo Reach Beta code? Ik dacht eigenlijk dat het alleen bij de pre-orders was maar ik kom het nog overal tegen op het internet.
Bij bol.com sturen ze hem per mail op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:22:
[...]Jij, die mass effect 7 keer heeft uitgespeeld, twijfelt over deze game. Dan moet je wel iets gezien of gelezen hebben waardoor het geen instant buy is :)
De reden dat het voor mij een instant-buy zou zijn is omdat het van Bioware is. Maar de gameplay-beelden die ik tot nu toe van DA:O heb gezien hebben me nog niet helemaal overtuigt. Ik vraag me gewoon af of het lekker wegspeelt. Daarnaast moet je in deze tijd toch keuzes maken qua aanschaf van games en ik mag van mezelf niet teveel games tegelijk hebben liggen. Gewoon 1 spel tegelijk uitspelen :) Ik denk dat Dragon Age: Origins er wel komt hoor, maar tot nu toe nog niet de neiging gehad om dit spel voor te laten gaan op Modern Warfare 2. Maar ik hoor graag hoe enthousiast jij er over bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:29: Ik denk dat Dragon Age: Origins er wel komt hoor, maar tot nu toe nog niet de neiging gehad om dit spel voor te laten gaan op Modern Warfare 2. Maar ik hoor graag hoe enthousiast jij er over bent. :)
Ik heb hem even gespeeld (wel op de PC) en ik ben er helemaal weg mee. Ik weet niet wat het is, ik vermoed het verhaal. Schitterend gewoon en speelt ook heerlijk. Als je van NW en BD houdt, aanschaffen dat ding. Mass Effect, weet ik niet, de setting trok mij noit, dus dan moet je het zelf uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weten jullie al dat de demo van Left 4 Dead 2 op Xbox LIVE staat? ;)

Zometeen even binnenhalen, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ja hij staat er op. Heb em al een keer of 5 gespeeld :P.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:09:Ik heb hem even gespeeld (wel op de PC) en ik ben er helemaal weg mee. Ik weet niet wat het is, ik vermoed het verhaal. Schitterend gewoon en speelt ook heerlijk. Als je van NW en BD houdt, aanschaffen dat ding. Mass Effect, weet ik niet, de setting trok mij noit, dus dan moet je het zelf uitmaken.
Hmmm...tja de setting. Ik houd wel van fantasy (ben opgegroeid met Tolkien en MtG), maar Mass Effect wist me juist wel te boeien door het geweldige verhaal, de interessante karakters en de overweldigende setting. Bij Dragon Age heb ik wel zoiets van: daar hebben we weer die elven, dwergen en mensachtigen :) Maar als het dus goed speelt en het verhaal ook goed is dan zal ik hem zeker aanschaffen (zeker als het BD en NWN-kwaliteit herbergt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Laatst online: 28-02-2024
komt er nog een demo van Modern Warfare 2 online in navolging van World at War?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Er is een tijd geleden op Xbox.com een avatar kleding design wedstrijd geweest over heel Europa. Ik heb daar aan mee gedaan en... wat zie ik nu!

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/241012t.jpg

Remy Nijland, dat ben ik! :D
Het rode T-shirt heb ik ontworpen.

Een vriend van me wees me erop, ik vind het toch wel geniaal hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Remy669 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:21:
Er is een tijd geleden op Xbox.com een avatar kleding design wedstrijd geweest over heel Europa. Ik heb daar aan mee gedaan en... wat zie ik nu!

[afbeelding]

Remy Nijland, dat ben ik! :D
Het rode T-shirt heb ik ontworpen.

Een vriend van me wees me erop, ik vind het toch wel geniaal hoor!
tof

heb je ook nog wat gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-11-2024
Heef iemand al vandaag de goedkope headset van bol.com ontvangen? Volgens mij zijn het alleen nog maar de MS punten zonder headsets die mensen binnen krijgen las ik op een andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
kippengaas schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:43:
Heef iemand al vandaag de goedkope headset van bol.com ontvangen? Volgens mij zijn het alleen nog maar de MS punten zonder headsets die mensen binnen krijgen las ik op een andere site.
Ik kreeg een mail dat ze niet op tijd verwachten te konden leveren. Ik heb gisteren besteld, en toen was de levertijd 2-3 werkdagen, en ik krijg nooit eerder dan de allerlaatste dag een mail van Bol dat ze niet op tijd kunnen leveren. Ik gok dus dat niemand er meer een gaat krijgen omdat ze er daar achter gekomen zijn dat ze een foutje hebben gemaakt...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:09

Christiano007

Ich bin der champion

Zelfde mail gekregen nadat ik het gisteren had besteld. Ik wacht nog wel even een weekje af.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Precies gewoon rustig afwachten. Er staat in de reacties op bol.com ook verschillende info dus waarschijnlijk hebben ze gewoon 2 dezelfde Ean-codes rond hangen daar.

De klantenservice heeft ook meerdere keren kenbaar gemaakt dat het headset erbij zit en een enkele keer het tegenovergestelde. Ik laat mijn bestelling dan ook lekker staan en kijken wat ze ermee doen.
Terug sturen is toch kosteloos als het alleen maar de punten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

Willybubba

Nut up or shut up.

Schaamteloze crosspost...

Dus.

Vergelijking PC en 360

Wereldschokkende verschillen qua graphics :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Volgens mij is alleen de belichting iets anders in de PC versie en sommige textures zien er iets beter uit. Maar ja, de XBOX 360 versie moet je dan ook op een TV spelen die meestal enkele meters van je af staat bij een PC scherm is dat vaak nog geen meter.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.