Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25
Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:40:
[...]

Haha ja triest... Voor dat geld kun je beter een Elite halen.

Ik zie net dat de Elite bij MM Ede zelfs maar 189 kost :S waarom waarom woon ik weer in dit godvergeten deel van het land... *zucht*
mn vriendin zit daar op kamers, zal zij ook wel interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

KappeNou schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:18:
mijn PC heeft draadloos internet. Als ik doe wat ze aangeven verbreekt die het internet..
offtopic:
Heb je wel twee netwerk kaarten? Je PC heeft zijn internet namelijk over 1 netwerk kaart (bij jouw de wireless dus) en deelt het met de XBox over de andere. Als je er niet uitkomt moet je even een aparte topic openen anders, dan kunnen mensen specifiek met jouw probleem helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Zo vandaag m'n lauch xbox verkocht voor 80 euro met een wireless controller, dvd remote en zonder spellen. Ging nog best wel rap, binnen een dag verkocht en opgehaald! Ben wel al m'n savegames kwijt, maar ach, maakt ook niet uit. Heb ik weer wat te doen op m'n mooi zwarte Elite. Past ook qua kleur veel beter in m'n interieur moet ik zeggen.

* Nitai is blij B)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yevgenyquinne
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02 16:06
Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:49:
Kun je eigenlijk wel van een 120gb naar 120gb transfereren? Want als ik dus een gewone Elite haal, dan wil ik natuurlijk wel graag de originele harde schijf die daarbij hoort gebruiken, ipv de 120gb voor de witte 360.
Helaas niet;

"The transfer kit cannot move content from the larger 120GB drive."

"Once you have transferred the contents of your original hard drive to your 120-GB hard drive, you will not be able to move files from one hard drive to another. "

Aldus de Xbox.com FAQ over datamigratie. ;(

Ze waren me al voor dus 1 pagina eerder.

Wat ik mij nou afvraag is nu Microsoft alle niet originele memory-cards gaat bannen doen ze dit dan ook met de harddisks? Dealextreme heeft namelijk de 120GB harddisk samen met een transferkitje voor ongeveer 50 euro. Nadeel is dat dit geen originele is, maar namaak met een geflashde harddisk.

De 50 euro voor 120GB is aanlokkelijk maar wil niet alles kwijt zijn straks :'(

[ Voor 24% gewijzigd door yevgenyquinne op 29-10-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 10:22
Bij de Mediamarkt bij mij in de buurt (Middelburg) is de Xbox 360 Elite ook in de aanbieding voor 188 Euro.
Ik heb al een Xbox 360 (Arcade) met een 120GB schijf er bij, maar weet niet hoelang deze het nog gaat volhouden (doet de laatste tijd beetje vreemd) En een xbox erbij is altijd handig :)
Dus binnenkort ff checken of ze er nog hebben liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-06 14:06
Hoe herken ik trouwens of een Elite een Jasper is? Zonder de doos open te maken, want dat mag natuurlijk niet...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:21

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:51:
Hoe herken ik trouwens of een Elite een Jasper is? Zonder de doos open te maken, want dat mag natuurlijk niet...
Lees dit eens door...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jep die ken ik, lekker achterhaald dus:
...there haven't been any confirmed Elites that have the Jasper boards in them
En vervolgens alleen maar codes en fabricage datums van Arcades die Jasper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..I love the XBOX Live Preview :
Hello Testers,
Join us this weekend for another Zune Movie Night and help us test the capacity of our servers. With each of you watching movies at the same time, we will be able to stress test the system.
There is a wide variety of movies available so we hope that you'll find at least one or two that you're interested in. All of the movies we suggest should be available in HD (usually 1080p) streaming, which will give you an opportunity to test that feature.

We ask that you watch the streamed HD version of the movie and if you encounter problems, complete this survey on Microsoft Connect

You will be compensated for your time and feedback with a free 1200-point token. Please note that we will only be awarding tokens for complete surveys.
In addition, if you're looking for other free content, as mentioned on other threads you should be able to view The Guild and the 30 Rock sneak preview for free.

[....]
Ik zeg Cool! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 30-10-2009 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:22:

[...]

Ik zeg Cool! ;)
Hmm ik had me niet aangemeld omdat ik me nog de RROD's van de vorige keer kon herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:15:
[...]

Jep die ken ik, lekker achterhaald dus:

[...]

En vervolgens alleen maar codes en fabricage datums van Arcades die Jasper zijn.
Lees het nou eens goed door.
The first thing you'll want to do is look at the sticker on the outside of the box, this will have the lot number, team and some other potentially useful information. The lot numbers you're looking for are 0842X or newer, although unlike Falcon-hunting, the lot number won't guarantee you a Jasper. The lot number refers to the year and week that the console was built, 08 being the year, 42 being the 42nd week of the year.
Als je dus lotnummer 0920X hebt, dan weet je dat ie van week 20 van dit jaar is. Gegarandeerd geen Falcon meer.

En verder:
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/gadgets/microsoft/jasper/12.1A.jpg
12.1A is ook gegarandeerd Jasper.

Lekker belangrijk dus dat sommige info verouderd is. :{

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59

[...]

Ik zeg Cool! ;)
Meh, ik ben dit weekend niet bij m'n console. Misschien dat ik het zondagavond nog snel voor elkaar krijg :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
wat is het verschil tussen een Xbox 360 Elite FAA-00066 en B4J-00135?

behalve het prijsverschil van 20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik krijg hier nergens Pure en Lego Batman bij de Forza bundel? Terwijl volgens Microsoft deze bij alle Elite bundels moeten worden geleverd.
Abbadon321 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:35:
wat is het verschil tussen een Xbox 360 Elite FAA-00066 en B4J-00135?

behalve het prijsverschil van 20,-
Oude pack met HDMI kabel en andere zonder?

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 30-10-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11-2024
Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:41:
Hmm ik krijg hier nergens Pure en Lego Batman bij de Forza bundel? Terwijl volgens Microsoft deze bij alle Elite bundels moeten worden geleverd?
Op mijn verpakking zat een sticker met "zolang de voorraad strekt, vraag ernaar bij de kassa". Misschien ff op zoek bij een andere winkel?

[ Voor 4% gewijzigd door Waxina op 30-10-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waxina schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:12:
[...]

Op mijn verpakking zat een sticker met "zolang de voorraad strekt, vraag ernaar bij de kassa". Misschien ff op zoek bij een andere winkel?
Nja ze hebben er nooit gehad met sticker, en ze hebben het nagevraagd, maar het wordt ook niet meer geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:41:
Hmm ik krijg hier nergens Pure en Lego Batman bij de Forza bundel? Terwijl volgens Microsoft deze bij alle Elite bundels moeten worden geleverd.
Maatje van mij heeft die bundel (met die drie spellen dus) bij de Dixons gehaald, heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Ik zeg Cool! ;)
Nou ja 'cool'.. Je hoort die survey dus pas in te vullen als je problemen met afspelen hebt gehad.
Lekker handig als iedereen zogenaamd een probleem heeft gehad alleen maar om die 1200 punten te claimen.
Krijg je ietwat vertekende resultaten :P (ik zit er uiteraard zelf ook aan te denken hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Prolution schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:38:
Bij de Mediamarkt bij mij in de buurt (Middelburg) is de Xbox 360 Elite ook in de aanbieding voor 188 Euro.
Ik heb al een Xbox 360 (Arcade) met een 120GB schijf er bij, maar weet niet hoelang deze het nog gaat volhouden (doet de laatste tijd beetje vreemd) En een xbox erbij is altijd handig :)
Hmmm interessant.... krijg jij bij een elite eigenlijk wel een HDMI kabel? Of moet je die nog los bijkopen?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
HDMI-kabel zát er eerst wel bij, maar tegenwoordig volgens mij niet meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Iemand dragon age al gespot? Misschien dat er winkels zijn die 'm al binnen hebben gekregen en zijn begonnen met de verkoop.. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een paar dagen op voorrand kan best, maar een volledige week? Toch wat meer geduld oefenen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Boeboe schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:41:
een paar dagen op voorrand kan best, maar een volledige week? Toch wat meer geduld oefenen ;)
Leek me wel zo ideaal, vlak voor het weekend ;) Kijk er wel erg naar uit, hoop dat de humor het niveau van Baldurs Gate red..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 18:59

TheVMaster

Moderator WOS
Ken. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

Nou ja 'cool'.. Je hoort die survey dus pas in te vullen als je problemen met afspelen hebt gehad.
Lekker handig als iedereen zogenaamd een probleem heeft gehad alleen maar om die 1200 punten te claimen.
Krijg je ietwat vertekende resultaten :P (ik zit er uiteraard zelf ook aan te denken hoor ;))
Inderdaad..'k heb de survey dus ff bekeken..enneh..die vul je dus in als je troubles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 60967 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:25:
Iemand dragon age al gespot? Misschien dat er winkels zijn die 'm al binnen hebben gekregen en zijn begonnen met de verkoop.. *fingers crossed*
hehe, ik houd constant het topic in de gaten. Ik denk dat als hij lekt (voor de pc) ik hem ook wel even download om alvast te rotzooien. Ik koop hem echter voor de xbox360, net wat relaxter spelen. Moeilijkheidsgraad schijnt wat lager te zijn, maar dat moet ook wel met de controls. Netto zal het hopelijk niet teveel uitmaken. De mogelijkheid tot customizen van je tactics is er gewoon en dat vind ik het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik wacht gewoon netjes tot mijn preorder binnen is. Ik speel hem zowiso op pc en voorlopig heb ik The Ballad of Gay Tony om mezelf bezig te houden :).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:59

mymind*

A Beautiful Mind

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:20:
Ik heb mijn pre-order voor de ltd. ed. Modern Warfare 2 bundel maar gecanceld... Nu maar hopen dat er nog een gewone 250gb elite komt.
Waar kun je die al pre-orderen in nederland? Ik vind hem namelijk wel mooi en wil hem wel kopen :-)

[ Voor 17% gewijzigd door mymind* op 30-10-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mymind* schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:18:
[...]

Waar kun je die al pre-orderen in nederland? Ik vind hem namelijk wel mooi en wil hem wel kopen :-)
Gamemania.

Daar heb ik zojuist mijn Forza 250gb Elite opgehaald, en Forza los verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 23:40

Armada

-Wat wil je weten?-

TheVMaster schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:
[...]

Inderdaad..'k heb de survey dus ff bekeken..enneh..die vul je dus in als je troubles hebt.
Volgens mij kan je die ook gewoon invullen als je geen problemen hebt gehad. Tis alleen dat de header aangeeft dat het een problem formulier is, maar op zich kan je op alles invullen dat je geen problemen had. Lijkt me minstens zo relevant. Bovendien ga ik niet gokken of ik problemen zal hebben met de stream... :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

Gamemania.

Daar heb ik zojuist mijn Forza 250gb Elite opgehaald, en Forza los verkocht.
Hoeveel heb je ervoor gekregen? Zit er ook over te denken hem te verkopen, nu hij nog wat waard is. Ik heb hem een keer gespeeld, maar t is niet helemaal mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
toch best lame van Microsoft :(

Heb mijn msn live messenger account verwijderd, nu kan ik dus niet meer op de live sites om mijn statistieken bekijken en games te kopen.

Inloggen werkt nog wel via de xbox en kan gewoon online gamen

Zou mooi zijn als ik gewoon met mijn gamertag kon inloggen ipv email adres

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waxina schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:
[...]

Hoeveel heb je ervoor gekregen? Zit er ook over te denken hem te verkopen, nu hij nog wat waard is. Ik heb hem een keer gespeeld, maar t is niet helemaal mijn ding.
€ 42,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
*geshockt*
Dat ze daar nog winst op maken!
Morgen maar ff langs de gamemania dan >:)
Hhmm, oblivion+bioshock ervan halen, plus een cheapo game of voor Tekken 6 gaan .. keuzes, keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SOCO_cola schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:52:
toch best lame van Microsoft :(

Heb mijn msn live messenger account verwijderd, nu kan ik dus niet meer op de live sites om mijn statistieken bekijken en games te kopen.

Inloggen werkt nog wel via de xbox en kan gewoon online gamen

Zou mooi zijn als ik gewoon met mijn gamertag kon inloggen ipv email adres
Ja inderdaad. LAME van Microsoft dat jíj je account hebt verwijderd zeg!
Stelletje prutsers zijn het ook hè. Pfff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waxina schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:22:
[...]

*geshockt*
Dat ze daar nog winst op maken!
Morgen maar ff langs de gamemania dan >:)
Hhmm, oblivion+bioshock ervan halen, plus een cheapo game of voor Tekken 6 gaan .. keuzes, keuzes
Huh ik snap je niet volgens mij. Ik heb een 250gb console bundel met Forza gekocht, waarvan ik Forza los heb verkocht via marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:42:
[...]

Huh ik snap je niet volgens mij. Ik heb een 250gb console bundel met Forza gekocht, waarvan ik Forza los heb verkocht via marktplaats.
Ow, das iets anders.
Bij Gamemania kan je namelijk ook je gebruikte games verkopen.
*zucht* €42,50 was ook te mooi om waar te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 23:36
Prolution schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:38:
Ik heb daar vanmiddag maar even een elite gehaald (wilde toch al een 120GB HDD, had nog een launch box), ze hebben denk ik een stuk of 50 elites staan voor 188,- (pakket met Lego Batman en Pure).
Week 0938 volgens de sticker op de doos, dus geloof dat dat zeker Jaspers zijn.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:24
Weet iemand waar de update van vandaag voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 15:55
Beertjeman schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:06:
Weet iemand waar de update van vandaag voor was?
Hmmm was het niet de update van een paar dagen geleden? Die was nl. voor een aantal bugs mbt wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

@Waxina: Kun je mij misschien even toevoegen op Xbox Live? Ik heb waarschijnlijk iets interessants voor jou. Mijn gamertag is: MeesterLuther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 11:43
Eigenlijk lijkt mij zo'n spel veel relaxter spelen op de 360 in mijn geval. Kan ik lekker in bed liggen en vanuit mijn bed gaan gamen. Maargoed, ik zit niet graag achter de computer, vind dat niet heel comfortabel. Kan ook komen omdat ik niet echt een fijne bureaustoel heb xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke video review van de nieuwe GTA4 uitbreiding: http://www.gametrailers.com/video/review-gta-iv/58377

Belangrijkste punt: Je krijgt 10+ uur gameplay voor een prima prijs :)
Remy669 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:30:
Kan ook komen omdat ik niet echt een fijne bureaustoel heb xD
Een goede bureaustoel is in ieder geval een stuk duurder dan een 360 ;) (of PS3/Wii)

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 30-10-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 12:26
Ik heb eens even een vraagje:

Onlangs heb ik Tversity geinstalleerd (gewoon tversity pro met ffdshow standaard erbij ) zodat ik films kan streamen mét ondertiteling. Dit werkt allemaal perfect alleen kom ik 1 probleem tegen.

Om ondertitels mee te kunnen afspelen, moet je in de instellingen namelijk transcode op "always" zetten. Als ik dit doe, krijg ik perfect de ondertiteling, maar dan krijg ik ook 4 dikke zwarte balken rond m'n beeld. Ipv dat ik dus ten volle kan genieten van mijn 32 inch tv, speelt m'n xbox alle films nu af in een kleinere rechthoek..

Wanneer ik echter die transcode niet op "always" zet, is het beeld wél volledig schermvullend, maar heb ik uiteraard geen ondertiteling.. Je kan bij de instellingen wel maximum Video resolution aanpassen, maar dit verandert helemaal niets, ik blijf het beeld in een kadertje krijgen..

Weet iemand mss hoe ik dit kan oplossen??:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

[...]

Ik zeg Cool! ;)
Jammer...
Hello Testers,

We regret to inform you that we have discontinued the offer of 1200 Microsoft Points for completing the “Zune video streaming” error reporting survey. We appreciate your continued feedback during the testing process and can’t wait to bring the full service to you in November.

Movie night is still taking place this weekend and there will be a wide variety of movies available for rental during the Preview period. Please note that you will need to use Microsoft Points to rent these movies.

Even though the 1200 Microsoft Points offer is no longer available, we look forward to your continued participation in the Xbox LIVE Update Preview Program.

Regards,

The Xbox Beta Administrators

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben weer begonnen met CoD4 om alvast te oefenen voor 10 november :)

Het blijft opvallend dat 360, en ook PS3/PC, bezitters gek zijn op die game, en bijvoorbeeld Halo (zonder het ooit echt gespeeld te hebben) afzeiken.

Ik ben nu weer aan het spelen, en CoD4 speelt heerlijk weg, maar de balans is de game is totaal ruk, en vooral het spawn systeem is totaal onvergelijkbaar met een Halo. Pacman zou zich er voor voor schamen (denk dat 40% van mijn doodgaan binnen 3 stappen is). Ook dingen als spawnen in je eigen Airstrike is voor CoD4 geen enkel probleem.

Maar goed, blijft vermakelijk en lekker spelen, maar de totale lofzang aan de ene kant en het afzeiken aan de andere kant is niet helemaal eerlijk.

(Heb overigens ook ruim 140 uur CoD4 online gespeeld, dus bevalt best hoor ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 30-10-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:26
Ben benieuwd hoeveel surveys er nu nog ingevuld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Exar schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:45:
[...]

Ik heb daar vanmiddag maar even een elite gehaald (wilde toch al een 120GB HDD, had nog een launch box), ze hebben denk ik een stuk of 50 elites staan voor 188,- (pakket met Lego Batman en Pure).
Week 0938 volgens de sticker op de doos, dus geloof dat dat zeker Jaspers zijn.
Mijn Elite was zelfs van 0941... vraag je je af hoe snel ze die dingen in de winkels krijgen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:07:
[...]

Mijn Elite was zelfs van 0941... vraag je je af hoe snel ze die dingen in de winkels krijgen tegenwoordig.
Binnen 3 weken in ieder geval :) Mijn Elite van September was slechts 16 dagen oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
PWM schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:31:
Het blijft opvallend dat 360, en ook PS3/PC, bezitters gek zijn op die game, en bijvoorbeeld Halo (zonder het ooit echt gespeeld te hebben) afzeiken.
En dat terwijl ik me niet echt kan bekoren om CoD4. Ik ben wel een shooter fan, maar meer van de snelle actie en niet van de (wat het lijkt) tactische shooters. Ik heb MW bij een vriend een klein uurtje online gespeeld, maar juist die airstrikes vond ik wat minder. De hype van MW2 gaat ook echt totaal aan me voorbij, ik heb er nog geen enkele beelden van gezien. Halo kon me ook totaal niet boeien (daar ben ik wel zeker van, heb het echt geprobeerd :+) maar GoW vind ik dan weer wel helemaal geweldig.

Rare smaak als 't aankomt op shooters als ik dit zo teruglees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Hmmm... Ik had GTA - Liberty City Stories besteld in de verwachting dat deze ook de echte GTA zou bevatten, maar blijkbaar is het dus enkel TLaD en TBoGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 23:15

HellBeast

Oh My GoT!

Het regent weer console bans: http://forums.xbox.com/1386/ShowForum.aspx

Ze willen graag dat veel mensen voor de kerst nog even een nieuwe Xbox aanschaffen. ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:53

Jan Laros

Aerschtuner

qanar schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:46:
Hmmm... Ik had GTA - Liberty City Stories besteld in de verwachting dat deze ook de echte GTA zou bevatten, maar blijkbaar is het dus enkel TLaD en TBoGT
Klopt, maar GTA IV koop je tegenwoordig al voor minder dan 30 euro, denk ik. Dus go get it!

Edit: Hier een koopje! http://www.thehut.com/gam.../8558959.html?affil=BUYAT

Ik heb gisteren weer een avond lang Forza 3 gespeeld en het was weer genieten. Kwam ook nog bezoek die Borderlands bij zich had en die heb ik ook even geprobeerd. Was een uurtje of zo aan het spelen en toen moest het bezoek er weer vandoor, dus kon niet verder. Helaas, want ik vond het wel tof spelen. Ben zeer benieuwd naar de co-op ervaring van die game. Lijkt me er uitstekend voor geschikt. Jurian heeft in zijn review ook aangegeven dat het in co-op pretty briljant is,

Drukke weken voor de boeg: Brutal Legend afmaken (zit op ~65% nu), FIFA 10 trainen, Forza 3 grinden als een dolle, Borderlands co-oppen (komt volgende week binnen als de stakingen in UK niet te lang duren), Assassins Creed 2, GTA IV-uitbreiding, MW2, etc..... Ik ga maar eens kijken of ik niet ergens een week in lockdown kan :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Jan Laros op 31-10-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jan Laros schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:56:
[...]
Ik heb gisteren weer een avond lang Forza 3 gespeeld en het was weer genieten. Kwam ook nog bezoek die Borderlands bij zich had en die heb ik ook even geprobeerd. Was een uurtje of zo aan het spelen en toen moest het bezoek er weer vandoor, dus kon niet verder. Helaas, want ik vond het wel tof spelen. Ben zeer benieuwd naar de co-op ervaring van die game. Lijkt me er uitstekend voor geschikt. Jurian heeft in zijn review ook aangegeven dat het in co-op pretty briljant is,
Heb ook Borderlands bij een vriend gespeeld. Hmm het is echt een love-it or hate-it game volgens mij. Vond het echt 3x niks. De hele tijd een marathon lopen tussen elke opdracht door. Na een uurtje snel weer afgezet.
HellBeast schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:54:

Ze willen graag dat veel mensen voor de kerst nog even een nieuwe Xbox aanschaffen. ;)
Wat is de reden van die banwave dan?

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 31-10-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:26

Vrijdag

De Zwarte

Jan Laros schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:56:
[...]

Klopt, maar GTA IV koop je tegenwoordig al voor minder dan 30 euro, denk ik. Dus go get it!

Edit: Hier een koopje! http://www.thehut.com/gam.../8558959.html?affil=BUYAT
GTA IV is op het nieuwe Classic label nu zelfs nog maar €19,99 :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:09:
[...]

Wat is de reden van die banwave dan?
MS start af en toe gewoon van die banwaves om omgebouwde consoles tegen te gaan. Zeker nu in de tijd dat alle najaarstoppers aankomen is het een verstandige zet van MS om dit nu te doen. Al helemaal omdat MW2 gelekt is....damn you pirates :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:23:
[...]

MS start af en toe gewoon van die banwaves om omgebouwde consoles tegen te gaan. Zeker nu in de tijd dat alle najaarstoppers aankomen is het een verstandige zet van MS om dit nu te doen. Al helemaal omdat MW2 gelekt is....damn you pirates :(
MW2 gelekt? Kun je eens wat bronnen mailen of DM-en? Hier zouden we misschien een frontpagebericht van kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand of dealextreme ook een HDMI kabel met 90 graden knik erin heeft? Kan hem nergens vinden op de site. Heb namelijk alleen nog HDMI aan de zijkant van mijn tv vrij..

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 31-10-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:26

Vrijdag

De Zwarte

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:52:
Weet iemand of dealextreme ook een HDMI kabel met 90 graden knik erin heeft? Kan hem nergens vinden op de site. Heb namelijk alleen nog HDMI aan de zijkant van mijn tv vrij..
Je kan bij de meeste elektronicazaken (zelfs de Gamma, zo zag ik onlangs!) L vormige verloopstukjes kopen, kost maar een paar euro bij de Gamma in elk geval :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

PWM schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:31:
Ik ben weer begonnen met CoD4 om alvast te oefenen voor 10 november :)
*snip*
Maar goed, blijft vermakelijk en lekker spelen, maar de totale lofzang aan de ene kant en het afzeiken aan de andere kant is niet helemaal eerlijk.
(Heb overigens ook ruim 140 uur CoD4 online gespeeld, dus bevalt best hoor ;) )
Wat ik het meeste heb gehoord als klacht over halo3 is de settings, het is scifi, dus niet realistisch, ik wil met kogels schieten niet met energie bla bla. Ben zelf een scifi fan dus deel deze klacht absoluut niet.
Zelfde met uncharted 1 als je later in dat spel andere type vijanden tegen komt (hou met maar even vaag om niet te erg te spoileren :P ) en far cry waar de vijanden ook opeens veranderen wat verder op in het spel.

Ben zelfs geen fps fan en zeker niet zonder muis, maar als ik van shooters hield zou ik dus zeker halo3 wel kopen. (heck hij is nu nog maar 20 euro bij eplaza, dus met wat zoek werk of 2e hands kan je wsl voor een tientje al een van de beste console fps-en spelen, dan is het zelfs voor mijn nog interresant, maar ja, heb al teveel games in genres die ik wel leuk vind)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Even een vraagje; zijn er eigenlijk ook zwarte memory cards? Want die witte ziet toch wel zo lelijk uit bij mijn nieuwe elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:19:
Even een vraagje; zijn er eigenlijk ook zwarte memory cards? Want die witte ziet toch wel zo lelijk uit bij mijn nieuwe elite?
Waarom wil je een memory card gebruiken bij een Elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jan Laros schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Waarom wil je een memory card gebruiken bij een Elite?
Omdat ik mijn profiel altijd op een memorycard heb staan, voor als ik bij vrienden ga gamen. Plus alle belangrijke savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]

Er zijn toch alleen video's gelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 60967 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:
[...]

Leek me wel zo ideaal, vlak voor het weekend ;) Kijk er wel erg naar uit, hoop dat de humor het niveau van Baldurs Gate red..
Ik wilde eigenlijk ook vandaag kijken of ie al ergens uit kwam. Maar het is inderdaad wel erg vroeg helaas. Lijkt me echt een gaaf spel. Ik koop hem ook voor de 360. Heb al enkele jaren geleden besloten geen pc meer te kopen voor games. Heb nu ook maar enkel een laptop en die kan dit niet draaien :P

Zullen dus helaas tot volgende week moeten wachten :'(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:54

GmR

shoombak schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:46:
[...]

Er zijn toch alleen video's gelekt?
Het spel zelf is inmiddels ook te vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:36:
[...]

Omdat ik mijn profiel altijd op een memorycard heb staan, voor als ik bij vrienden ga gamen. Plus alle belangrijke savegames.
Hmm, dat klinkt erg logisch :D. Ik bedenk me zojuist dat ik het altijd zo vervelend vind dat ik bij vrienden niet met mijn eigen profiel kan spelen, terwijl er wel voldoende Xboxen staan. Dus, bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

GrandmasteR schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

Het spel zelf is inmiddels ook te vinden helaas
Het kan natuurlijk dat je een echte ingewijde bent, maar op dit moment is hij nog niet in de meer toegankelijke circuits te vinden:

http://www.nfohump.com/in...enu=sections&sectionid=22
(BTW, geen link naar een file oid, maar de nfo die normaal bij een 'release' te vinden is, MW2 staat hier nog niet bij, terwijl een team dit wel zo snel mogelijk naar buiten zou willen brengen als ze het gekraakt hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Armada schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:42:
[...]

Het kan natuurlijk dat je een echte ingewijde bent, maar op dit moment is hij nog niet in de meer toegankelijke circuits te vinden:

(BTW, geen link naar een file oid, maar de nfo die normaal bij een 'release' te vinden is, MW2 staat hier nog niet bij, terwijl een team dit wel zo snel mogelijk naar buiten zou willen brengen als ze het gekraakt hadden).
Het is helaas echt waar. Ik kijk op dit moment naar een stream en zie iemand live Modern Warfare 2 spelen op de Xbox 360. Het is erg triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Jan Laros schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:44:
[...]

Het is helaas echt waar. Ik kijk op dit moment naar een stream en zie iemand live Modern Warfare 2 spelen op de Xbox 360. Het is erg triest.
Maar weet je ook of dit een gekraakte versie is en niet misschien iemand die het bij de perser of de distributeur naar huis heeft meegenomen? Het is niet dat ik niet verwachtte dat het zou gebeuren, dit weekend zal Dragon Age ook wel voor de bijl gaan, maar de bewaking is bij dit soort spellen meestal net wat beter om weken van te voren beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Armada schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:42:
[...]

-knip-

filenaam maar weg gehaald, maakt het misschien te makkelijk. Zelf heb ik al gekocht op PC (steam gift). maar hier is de nfo:

"This has been taken elsewhere and IS NOT a scene release but some of you out there might be interested in playing that early

This is WAVE 4

Torrent includes stealth files and abgx text

It is not recommend you play this online, so play at your own risk!

Almost forgot to mention REGION FREE"

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 31-10-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:59

mymind*

A Beautiful Mind

Als je je harddisk op een andere Xbox klikt, heb je dan ook direct je eigen gamerprofiel etc? of moet je je gamertag alsnog recoveren op de andere harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Goed dat er mensen gebanned worden... speelde laatst met iemand die mij doodleuk begon te vertellen dat hij alles maar brand en speelt.. prima maar houd dat lekker voor jezelf lol

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mymind* schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:04:
Als je je harddisk op een andere Xbox klikt, heb je dan ook direct je eigen gamerprofiel etc? of moet je je gamertag alsnog recoveren op de andere harddisk?
Als op die harde schijf je profiel staat, en je klikt die op een andere xbox heb je inderdaad direct je eigen profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HellBeast schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:54:

Prachtig, al die banwaves. Die excuses ook: "ja, ik heb net een tweedehandse xbox gekocht en ik weet van niets": Ja, je gamerscore van +20.000 staat vlak naast je post kerel >:). Heb ook eens wat mygamercard profielen bekeken van mensen die die beweren ab-so-luut niets verkeerd gedaan te hebben, waarbij dan blijkt dat ze honderden games hebben gespeeld, waarbij slechts een paar echt ietwat score aanwezig is. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boeboe schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Prachtig, al die banwaves. Die excuses ook: "ja, ik heb net een tweedehandse xbox gekocht en ik weet van niets": Ja, je gamerscore van +20.000 staat vlak naast je post kerel >:). Heb ook eens wat mygamercard profielen bekeken van mensen die die beweren ab-so-luut niets verkeerd gedaan te hebben, waarbij dan blijkt dat ze honderden games hebben gespeeld, waarbij slechts een paar echt ietwat score aanwezig is. Tja...
Nja goed ik vind het niet erg dat ze het doen, maar denk persoonlijk dat dit het probleem niet zal oplossen. Het zal een aantal mensen irriteren, maar daardoor zijn ze nog minder geneigd om games te kopen. Dus helpen doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:26
Het lijkt dus echt waar te zijn. Nu te vinden

Dragon Age , Modern warfare 2 en Divinity 2.
Ik moet er wel bijzeggen dat de nfo van DAO naar die van Divinty 2 verwijst.

En aan diegen die zegt dat bannen niet helpt, ik bouw mijn xbox juist niet om vanwege een altijd mogelijke ban. Ik speel niet meer illegaal, maar ik wil ook niet dat ze mogelijk kunnen zien of mijn xdoos is omgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Even een vrolijke noot: http://labs.divx.com/mkvwin7preview

Mn broertje speelt hier zn mkv's af op de xbox360 (zonder conversie etc). Wist hier nog niets vanaf. Hij doet het wel in mediacenter overigens. Ik ga het nu even proberen, maar op de xbox vind hij mn pc nog niet.

MW2 staat trouwens sinds 2 uurtjes ook op usenet. Ik snap de verleiding trouwens best wel. Het is ook gewoon rot om games weken voor de release te zien lekken terwijl jij als brave borst moet wachten op een release. Het voelt een beetje als gestraft worden terwijl jij juist het goede doet. Naja, des te beter dat MS op het juiste moment met de banhammer gaat rondzwaaien.

Goede kans dat dragon age genuked wordt, nfo zegt iets heel anders.

[ Voor 45% gewijzigd door DarkShadow op 31-10-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Nja goed ik vind het niet erg dat ze het doen, maar denk persoonlijk dat dit het probleem niet zal oplossen. Het zal een aantal mensen irriteren, maar daardoor zijn ze nog minder geneigd om games te kopen. Dus helpen doet het niet.
Natuurlijk helpt het wel, het werkt afschrikwekkend voor nieuwe 360-bezitters, die denken nu wel 2x na voordat ze hun console om gaan bouwen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Jan Laros schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:29:
[...]

MW2 gelekt? Kun je eens wat bronnen mailen of DM-en? Hier zouden we misschien een frontpagebericht van kunnen tikken.
En hop: nieuws: Xbox 360-versie Modern Warfare 2 gelekt naar illegaal circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H0lyGra1l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11-2023
[...]

Dit wordt ook gedaan met spellen die in sommige regionen al beschikbaar zijn.
Bijvoorbeeld Gears of War 2, duurde net wat langer toen die hier in NL was.
Maar als je hem al via 'het illigale' circuit had, had je al savedata of dergelijke op je xbox voordat die in jouw gebied gereleased was.
Als je dan op Live gaat, is dat makkelijk te zien door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

iemand ervaring met het aan sluiten van een xbox tot het media center gedeelte?
kan mijne niet aan de praat krijgen :S graag. al topic gemaakt maar geen reacties

xbox 360 media center

[ Voor 25% gewijzigd door wâldpyk op 31-10-2009 14:45 ]

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

niet zonder conversie, lees het stukje nog eens goed en zie hier

'However, be aware that transcoding creates an additional CPU load on the server, some loss of quality and potentially reduces picture resolution

Oftewel er wordt getranscode, aka realtime encoding, aka wat al lang bekend was :9
DarkShadow schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:00:

Mn broertje speelt hier zn mkv's af op de xbox360 (zonder conversie etc). Wist hier nog niets vanaf. Hij doet het wel in mediacenter overigens. Ik ga het nu even proberen, maar op de xbox vind hij mn pc nog niet.

MW2 staat trouwens sinds 2 uurtjes ook op usenet. Ik snap de verleiding trouwens best wel. Het is ook gewoon rot om games weken voor de release te zien lekken terwijl jij als brave borst moet wachten op een release. Het voelt een beetje als gestraft worden terwijl jij juist het goede doet. Naja, des te beter dat MS op het juiste moment met de banhammer gaat rondzwaaien.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb de XBox 360 van m'n zoon overgenomen: hij heeft ik weet niet hoe lang probleemloos via internet games gespeeld. Toen ik de box overnam, heeft hij zijn account verwijderd en heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik kom nu online, alleen blijft de XBox 360 zeuren dat NAT niet in orde is... en dus kan ik niet zomaar (volledig) online gamen. Nu is het geval dat er aan onze router (Fritz!Box via XS4all Only) niets veranderd is: alle poorten die geopend moeten staan, staan open, uPNP is okay, etc.: het is allemaal exact hetzelfde als toen m'n zoon speelde. Maar ik kom dus niet door die NAT-controle heen. De info via de XBox en MS site brengt me niets verder. Iemand anders nog een idee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

idd iig zat ik er ook over te denken om mijn xbox om te bouwen. Speel er bijna niet meer op en om voor die paar avondjes nog games aan te schaffen zie ik ook niet zo zitten. Het kopieren van spellen zag ik als een mooi alternatief. Maar ik denk zelf dat ik 1 van de weinige ben, die er ook daadwerkelijk geen spellen naast koopt nu blijkt dat kopieren geen optie is (gegarandeerde ban).

Ik denk daarom dat het uitvoeren van dergelijke banwave's wel degelijk effect zal hebben. Er zullen genoeg mensen zijn die voor het online gedeelte hun spellen toch legaal halen. Weliswaar in de budget bak/marktplaats, maar denk wel dat het gebeurt.

Ik hou het iig voorlopig maar bij de demo's. :)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dit vind ik wel een interessante ontwikkeling. Je mag bij game types als S&D en nog wat andere (geen idee welke) niet meer in een private party voicechat zitten maar je moet praten via het openbare kanaal van de server waar je in zit.
Dit heeft zeker voordelen vind ik, namelijk dat er meer gepraat gaat worden en hopelijk gaat men dan iets tactischer te werk. Anderzijds is het voor clans of vrienden die met zn alle in een party zitten kut als er kinderen doorheen gaan bleren in het openbare kanaal en dan wordt het misschien een beetje weird als je in je eigen taal gaat praten...

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/39784646.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1257008677&Signature=O%2BR4G68le3zCYGXsOQgiJ2uuDTI%3D

EDIT: Ow, dit was voor het Modern Warfare 2 topic bedoelt.... :o

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 31-10-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 20-06 15:12
Zo, nu moet het warmte probleem opgelost zijn. De warme lucht bleef maar een beetje hangen, dus vandaag even een 120mm fan achter in m'n TV kast gemonteerd. Ik had nog een 9V adapter, een dimmer en een schakelaar liggen, dus voor 5 euro was ik klaar. :)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/34ebz8w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Loki.Nya schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:30:
Zo, nu moet het warmte probleem opgelost zijn. De warme lucht bleef maar een beetje hangen, dus vandaag even een 120mm fan achter in m'n TV kast gemonteerd. Ik had nog een 9V adapter, een dimmer en een schakelaar liggen, dus voor 5 euro was ik klaar. :)

[afbeelding]
Blaast hij nou niet die hete lucht terug de xbox in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 20-06 15:12
Nee hoor, de lucht gaat gewoon aan de achter kant van de kast er weer uit. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
Loki.Nya schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:30:
haha, mooi opgelost!
Mocht je nou niet tevreden zijn, kan je altijd nog een gat op maat zagen waar de achterkant van de xbox uit kan hangen.. :P Al is dit meer futureproof natuurlijk, kan je altijd nog omtoveren in een plek om je nagels te drogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 15:55
DarkShadow schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:00:

Hey bedankt voor de tip! Beeld werkt prima, alleen geen geluid :( :?
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
dikki dik schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:18:
[...]

idd iig zat ik er ook over te denken om mijn xbox om te bouwen. Speel er bijna niet meer op en om voor die paar avondjes nog games aan te schaffen zie ik ook niet zo zitten. Het kopieren van spellen zag ik als een mooi alternatief. Maar ik denk zelf dat ik 1 van de weinige ben, die er ook daadwerkelijk geen spellen naast koopt nu blijkt dat kopieren geen optie is (gegarandeerde ban).

Ik denk daarom dat het uitvoeren van dergelijke banwave's wel degelijk effect zal hebben. Er zullen genoeg mensen zijn die voor het online gedeelte hun spellen toch legaal halen. Weliswaar in de budget bak/marktplaats, maar denk wel dat het gebeurt.

Interessant. Waarom zou je juist als je weinig gamed niet een paar spellen kopen voor weinig geld? Als je al voor 15 euro een aantal klassiekers kan kopen, dan ben je met 45 euro al een heel eind. Kan je waarschijnlijk een half jaar mee vooruit (al is het niet langer). Vraag me af waarom je dan je Xbox zou ombouwen, terwijl je voor dat geld dus ook games kan kopen (een eindig aantal games, dat wel natuurlijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:30
Kazu schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:28:
[...]

Interessant. Waarom zou je juist als je weinig gamed niet een paar spellen kopen voor weinig geld? Als je al voor 15 euro een aantal klassiekers kan kopen, dan ben je met 45 euro al een heel eind. Kan je waarschijnlijk een half jaar mee vooruit (al is het niet langer). Vraag me af waarom je dan je Xbox zou ombouwen, terwijl je voor dat geld dus ook games kan kopen (een eindig aantal games, dat wel natuurlijk :P).
Eens, Ombouwen heeft helemaal geen nut als je toch bijna geen tijd hebt om te spelen. Dan ben met 1 0f 2 arcadetitels al een heel eind. Alsof het ombouwen gratis is :+

Maarja hij heeft al beslist niet om te bouwen dus tis geen aanval ofzo.

Uiteindelijk heb je jezelf ermee als je de xbox ombouwt , want je wil dan elk spel proberen en je speet zelden wat uit. Wel opletten dat je niet net als ik ineens alles koopt ,want dan speel je ook niks uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wel ik heb 2 xboxen staan 1 omgebouwd en een elite.

heb ronde de 100 games( orgineel)..Meestal dowload ik een spel omdat ik niet een week kan wachten ;( Maar op de release dag koop ik hem toch :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

dikki dik schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:18:
[...]

Vind ik een beetje onzin. Iemand die niet veel gamet, is ook iemand die niet perse de games gelijk bij de release hoeft te hebben. Koop die games na een jaar voor 15-20 euro, of voor een tientje tweedehands, doe ik ook.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:49:
Ik heb de XBox 360 van m'n zoon overgenomen: hij heeft ik weet niet hoe lang probleemloos via internet games gespeeld. Toen ik de box overnam, heeft hij zijn account verwijderd en heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik kom nu online, alleen blijft de XBox 360 zeuren dat NAT niet in orde is... en dus kan ik niet zomaar (volledig) online gamen. Nu is het geval dat er aan onze router (Fritz!Box via XS4all Only) niets veranderd is: alle poorten die geopend moeten staan, staan open, uPNP is okay, etc.: het is allemaal exact hetzelfde als toen m'n zoon speelde. Maar ik kom dus niet door die NAT-controle heen. De info via de XBox en MS site brengt me niets verder. Iemand anders nog een idee..?
Heeft je Xbox nog hetzelfde ip adres? Ik neem aan dat je de portforwarding in je router aan het juiste ip adres hebt gekoppeld?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mvz schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:03:
niet zonder conversie, lees het stukje nog eens goed en zie hier

'However, be aware that transcoding creates an additional CPU load on the server, some loss of quality and potentially reduces picture resolution

Oftewel er wordt getranscode, aka realtime encoding, aka wat al lang bekend was :9

[...]
aha, niet echt anders dan tversity dus. Naja, het werkt opzich wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
Is die Lego Rockband nou al officieel uit of is dat volgende week pas?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Bart ® schreef op zondag 01 november 2009 @ 06:42:
[...]

Vind ik een beetje onzin. Iemand die niet veel gamet, is ook iemand die niet perse de games gelijk bij de release hoeft te hebben. Koop die games na een jaar voor 15-20 euro, of voor een tientje tweedehands, doe ik ook.
Ik zit op kamers en heb daarnaast nog een motor, waardoor ik eigenlijk elke 10 euro wel kan gebruiken. Dat is voornamelijk de reden dat ik wel twee keer nadenk over wat ik met mijn geld doe.

Ombouwen is voor mij gratis, aangezien dit softwarematig kan gebeuren. De enige kosten zijn dan de lege dvd'tjes. Maar het bannen zie ik ook niet zo zitten, demo's en arcade spellen speel ik graag. Klinkt misschien wat vreemd, maar op dit moment vind ik een spel geen 10 euro waard. Simpelweg omdat ik het geld beter kan gebruiken naar mijn idee. Maar ik zal ws echt 1 van de weinige zijn, die op deze manier redeneert.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 10:18
dikki dik schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:55:
[...]

Ik zit op kamers en heb daarnaast nog een motor, waardoor ik eigenlijk elke 10 euro wel kan gebruiken. Dat is voornamelijk de reden dat ik wel twee keer nadenk over wat ik met mijn geld doe.

Ombouwen is voor mij gratis, aangezien dit softwarematig kan gebeuren. De enige kosten zijn dan de lege dvd'tjes. Maar het bannen zie ik ook niet zo zitten, demo's en arcade spellen speel ik graag. Klinkt misschien wat vreemd, maar op dit moment vind ik een spel geen 10 euro waard. Simpelweg omdat ik het geld beter kan gebruiken naar mijn idee. Maar ik zal ws echt 1 van de weinige zijn, die op deze manier redeneert.
Als dat zo is, waarom heb je dan uberhaupt een console gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Idd.. als je er geen geld voor (over) hebt, kan je net zo goed géén console kopen. En het praat het "laten we het dan maar illegaal downloaden" echt niet goed. Wat zou jij ervan vinden als je baas ineens zou zeggen van "we betalen je salaris niet omdat we geld aan andere dingen uitgeven / geen geld hebben."?

Als je piraat wil spelen, dan is het jou keus, maar ga dan niet zeuren dat MS je bant. Want software piraterij is illegaal, ze kunnen ook met je IP adres naar je ISP gaan (of gewoon de info van je live account gebruiken) en je aanklagen. Dat kost je nog een hoop meer geld.

[ Voor 30% gewijzigd door 90710 op 01-11-2009 13:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.