Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Van de week heb ik mijn via Ebay bestelde harddisk (120gb) binnengehad. Het heeft dus ongeveer een week nodig gehad om vanuit Engeland hieheen te komen.

Ik heb er 65 voor moeten betalen incl. verzendkosten (nieuw, zwarte kleur). En op het eerste oog ziet het er super uit, alles klopt en komt overeen, code's, certified sticker etc. Nu zou dit uiteraard namaak kunnen zijn maar die verkoper had al heel veel goede feedback, en het komt uit Engeland, niet China :P. De echte test zou dan binnenkort zijn wanneer niet officiele opslagmedia gebanned worden, maar ik weet wel zeker dat ik daar geen last van ga hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Razr op 28-10-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gunner schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:30:
Drie jaar garantie is alleen op een RROD. De rest is gewoon een jaar.
Klopt, maar als jij je fan gaat wijzigen na anderhalf jaar, en je krijgt een half jaar daarna een RROD, dan verwacht ik niet dat MS dat kosteloos op gaat lossen, dan zullen ze gewoon zeggen dat je je fan hebt vervangen en dat daardoor mogelijk die RROD is ontstaan, en dat ze dus geen garantie kunnen geven...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:30:
Drie jaar garantie is alleen op een RROD. De rest is gewoon een jaar.
De rest is 2 jaar :) Wellicht staat er op de websites 1, maar een kapotte Xbox word echt niet geweigerd na een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Waxina schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:11:
[...]
Toevallig een advertentie zien staan (http://www.uzoektwijvinden.net/shop1/osc/) 120gb 65 euro met gratis verzenden.
Maar of je deze site kan vertrouwen weet ik niet.
Niet te vertrouwen, zoek maar eens op. Je krijgt je pakketje rechtreeks uit china, garantie kan je naar fluiten.
Bedrijf is niet geregistreerd bij kvk en heeft geen adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

PWM schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:18:
[...]

De rest is 2 jaar :) Wellicht staat er op de websites 1, maar een kapotte Xbox word echt niet geweigerd na een jaar.
Dat kan ik bevestigen want ik had vorige kerst het E74-probleem en dat hebben ze ook gewoon kosteloos gefixt. De Xbox was toen meer dan een jaar oud. Inmiddels wel een Elite natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06
De garantie op E74 is dan ook verlengd naar 3 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik heb laatst shadow complex uitgespeeld en nu ben ik bezig wat extra achievements enzo te halen.

Mijn vraag bevat SPOILERS!

spoiler:
Ik ben bezig met de passkeys verzamelen, ik mis er nog 2 waarvan een zich uiterst rechts op de map bevindt, nummer 6 op deze kaart: http://www.1up.com/flat/M.../Maps/PasskeyMapFinal.jpg
Nu is het zo dat ik bovenlangs dit gebied niet meer kan bereiken, omdat die final boss dan getriggered wordt. Zodra je in dit gevecht beland kan je niet meer weglopen omdat je dan game over gaat.

Vanaf links binnenin het complex is het gebied waar nummer 6 zich bevindt niet bereikbaar, vanaf onderaf is er een opening. Deze opening is echter afgesloten met een 'groene' deur aan de bovenkant van een schacht waar je met geen mogelijkheid geen granaat tot ontploffing krijgt.

Is er een mogelijheid in het gedeelte rechtsboven van dat die paarse area waar nr 6 passkey zich bevindt te komen als je eenmaal op het punt staat de eind-boss fight in te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:56
Ik heb 4 weken terug een gloednieuwe Elite gekocht, productie sept. 2009 maar dat ding maakt in mijn ogen ook best een herrie hoor. Je hoort de fans echt draaien, en dan niet normaal draaien maar meer een bromtoon.

Leek mij niet normaal eigenlijk maar diverse filmpjes op Youtube laten zien dat het wel zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Binnenkort bij 1dayfly.nl wellicht een leuke aanbieding:
Xbox 360 60 GB incl. Halo Wars

Normaal €229,99
Bij 1DayFly € ??,??

[ Voor 6% gewijzigd door ind0mi op 28-10-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
PWM schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:18:
[...]

Sowieso heeft elektronica in Nederland 2 jaar, dus zelfs al zou er 1 jaar staan (wat volgens mij niet zo is, Microsoft zegt geloof ik zelf ook dat ze 2 jaar geven en 3 jaar voor RROD), dan nog heb je 2 jaar :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 15:27
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:09:
Ik heb laatst shadow complex uitgespeeld en nu ben ik bezig wat extra achievements enzo te halen.

spoiler:
Ik ben bezig met de passkeys verzamelen, ik mis er nog 2 waarvan een zich uiterst rechts op de map bevindt, nummer 6 op deze kaart: http://www.1up.com/flat/M.../Maps/PasskeyMapFinal.jpg
Nu is het zo dat ik bovenlangs dit gebied niet meer kan bereiken, omdat die final boss dan getriggered wordt. Zodra je in dit gevecht beland kan je niet meer weglopen omdat je dan game over gaat.

Vanaf links binnenin het complex is het gebied waar nummer 6 zich bevindt niet bereikbaar, vanaf onderaf is er een opening. Deze opening is echter afgesloten met een 'groene' deur aan de bovenkant van een schacht waar je met geen mogelijkheid geen granaat tot ontploffing krijgt.

Is er een mogelijheid in het gedeelte rechtsboven van dat die paarse area waar nr 6 passkey zich bevindt te komen als je eenmaal op het punt staat de eind-boss fight in te gaan?
groene deur van onder open maken doe ik altijd met wat foam erop. daar dan een granaat in gooien, die blijft dan plakken en dan kun je er door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:09:

spoiler:

Voor alle items is dit heel handig: KLIK

Interactieve map inclusief Youtube-link naar how to.

Ik heb 'm zelf zonder kaart tot 99% gespeeld, voor de laatste paar was de map toch wel makkelijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Iemand die DJ hero gaat kopen? Ik twijfel nog... Zeker niet de extended version, 200 euro is me wat veel voor een doosje en een paar poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Tharulerz schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:38:
Iemand die DJ hero gaat kopen? Ik twijfel nog... Zeker niet de extended version, 200 euro is me wat veel voor een doosje en een paar poten.
Ik wacht erop.. ik wil namelijk wel de extended met de extra nummers van Eminem en Jay-z.. maar dan moet ie nog wel ff flink in prijs dalen... al ben ik bang dat hij tegen die tijd al niet meer verkocht word :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dennizzz33 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Ik wacht erop.. ik wil namelijk wel de extended met de extra nummers van Eminem en Jay-z.. maar dan moet ie nog wel ff flink in prijs dalen... al ben ik bang dat hij tegen die tijd al niet meer verkocht word :(
Daar zou ik inderdaad niet op rekenen, want het is geloof ik een limited edition. Sowieso absurd dat die versie 110 Euro duurder is (al vind ik de normale versie met 90 Euro relatief goedkoop).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-06 18:38
De update van vandaag zorgt enkel voor WPA2 support en bevat nog niet de twitter/last.fm/zune meuk die later uitkomt: http://majornelson.com/ar...adapter-wpa2-support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kheldar schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:27:
De update van vandaag zorgt enkel voor WPA2 support en bevat nog niet de twitter/last.fm/zune meuk die later uitkomt: http://majornelson.com/ar...adapter-wpa2-support.aspx
Dat is anders nog best fijn nieuws :) Kan ik eindelijk mijn netwerk op orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:05

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb de update ook binnen gehad vandaag.
Mooi werk van MS. :)

Heb vandaag ook mn 60GB schijf binnen gehad, lekker weer wat meer ruimte!
Heb een transfer kitje van MS gekregen eind vorige week.
Werkte overgens prima. Geen problemen ondervonden.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
ElBarto schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:57:
[...]

Daar zou ik inderdaad niet op rekenen, want het is geloof ik een limited edition. Sowieso absurd dat die versie 110 Euro duurder is (al vind ik de normale versie met 90 Euro relatief goedkoop).
Relatief goedkoop zou ik ze ook niet noemen... Als je het vergelijkt met een Guitar hero spel + gitaar kom je vaak toch 10-15 euro goedkoper uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zelf ga ik zeker Dj Hero aanschaffen. Hopelijk heeft Intertoys 'm deze week binnen aangezien ze deze week een 15 procent korting actie hebben. Overigens wel vreemd dat de 360 versie er voor 99 euro staat terwijl de andere versies 89 zijn. Ga vrijdag wel in de winkel kijken, anders had ik 'm waarschijnlijk via de website besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323755

Zijn er al mensen die Forza 2 binnen hebben gekregen van de Veronica actie? Ik had begrepen dat 'ie deze week geleverd zou worden samen met de Veronica Magazine maar hij zat er weer niet bij. :( Heb ook geen bevestiging gekregen van de bestelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Heb de punten al in huis voor GTA 4 : TBOGT, hij zal morgen ochtend wel ergens downloadbaar zijn. Ben nu ook nog vol bezig met Forza 3, en over een paar weken ook nog is COD : MW2.. Dat worden drukke tijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Uiteindelijk ook maar een Xbox 360 aangeschaft en de eerste ervaring was niet echt positief.
Ik heb de Forza 3 pack gekocht en natuurlijk meteen thuis de boel aangesloten via HDMI.
Werkte perfect, na effetjes boodschappen doen krijg ik met geen mogelijkheid meer beeld via de HDMI uitgang maar wel via de brakke tulpstekkertjes...... Echt balen, zal de helpdesk eens bellen of kun je de hele boel makkelijk eens compleet resetten naar fabrieksinstellingen ?
Heb verschillende tv's geprobeerd maar daar ligt het niet aan , andere via HDMI aangesloten apparatuur werkt perfect......

Forza 3 is (ook met iets minder beeld) erg leuk om te doen. Helaas hier issues met het online gamen(zijn veel issues volgende de fora)... Hopelijk gaat e.e.a. snel verbeteren met een patch oid.

Tot nu toe dus niet al te positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 14712 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:09:
Uiteindelijk ook maar een Xbox 360 aangeschaft en de eerste ervaring was niet echt positief.
Ik heb de Forza 3 pack gekocht en natuurlijk meteen thuis de boel aangesloten via HDMI.
Werkte perfect, na effetjes boodschappen doen krijg ik met geen mogelijkheid meer beeld via de HDMI uitgang maar wel via de brakke tulpstekkertjes...... Echt balen, zal de helpdesk eens bellen of kun je de hele boel makkelijk eens compleet resetten naar fabrieksinstellingen ?
Heb verschillende tv's geprobeerd maar daar ligt het niet aan , andere via HDMI aangesloten apparatuur werkt perfect......

Forza 3 is (ook met iets minder beeld) erg leuk om te doen. Helaas hier issues met het online gamen(zijn veel issues volgende de fora)... Hopelijk gaat e.e.a. snel verbeteren met een patch oid.

Tot nu toe dus niet al te positief...
Had je eerst wel beeld via de hdmi uitgang of gelijk al niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06 18:22

Sagat

Is pappa x2!

Grozno schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:05:
Vandaag weer Tekken 6 gespeeld, werkt niet met de 360 controller :(
De D-pad is er gewoonweg niet geschikt voor, dan maar een keer halen op de PS3 :P
Of je koopt gewoon een goede joypad of een joystick voor de 360? Kan je ook sf4 spelen :D

Kijk hier voor tips:
[PS3/360] Street Fighter IV + controllers / arcade sticks

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 28-10-2009 17:25 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:27
Anoniem: 14712 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:09:
To reset the display settings of the Xbox 360 console to the default settings, follow these steps:
Remove any discs from the disc tray.
Turn off the console.
Turn on the console.

Note If you are using an Xbox 360 Wireless Controller, turn on the console by using the Xbox Guide button on the controller. Wait for the guide light to indicate that the controller has linked to the console.

Note Make sure that you use the player 1 controller when you do this. The player 1 controller is indicated by the upper-left quadrant light on the console.
As the console starts, press and hold the Y button as you pull the right trigger.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik krijg het echt niet voor elkaar om een open NAT te krijgen op mijn WRT54GL router. Heb poorten 88 en 3074 opengezet. Maar Live blijft maar zeuren dat NAT moderate is. Ik vermoed ook dat ik hierdoor 9 van de 10 geen 1vs1 wedstrijd kan starten in Fifa10.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

shoombak schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:38:
Ik krijg het echt niet voor elkaar om een open NAT te krijgen op mijn WRT54GL router. Heb poorten 88 en 3074 opengezet. Maar Live blijft maar zeuren dat NAT moderate is. Ik vermoed ook dat ik hierdoor 9 van de 10 geen 1vs1 wedstrijd kan starten in Fifa10.

Iemand nog tips?
UPnP aanzetten?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die staat aan, ook al geprobeerd deze uit te zetten, werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Helaas werkt dit niet voor mij, ik had het ook al ergens gevonden, volgens mij is dit iets van consoles van eerdere generatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:22

Nitai

Live the life you love.

Vandaag een Xbox Elite gehaald met de MM actie voor 199 euro. Ik had verwacht dat er een transfer kit in zou zitten maar helaas, dat is dus niet meer zo. Jammer, want ik heb m'n oude Xbox verkocht en de koper komt hem morgen ophalen en een transferkit moet helemaal uit Engeland komen (zoals ik ergens las). :(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-06 22:44
Anoniem: 323755 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:14:
Zijn er al mensen die Forza 2 binnen hebben gekregen van de Veronica actie? Ik had begrepen dat 'ie deze week geleverd zou worden samen met de Veronica Magazine maar hij zat er weer niet bij. :( Heb ook geen bevestiging gekregen van de bestelling..
Ik heb hem vandaag (eindelijk) binnen gekregen, ook nooit een bevestiging of iets gehad idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:05

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nitai schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:33:
Vandaag een Xbox Elite gehaald met de MM actie voor 199 euro. Ik had verwacht dat er een transfer kit in zou zitten maar helaas, dat is dus niet meer zo. Jammer, want ik heb m'n oude Xbox verkocht en de koper komt hem morgen ophalen en een transferkit moet helemaal uit Engeland komen (zoals ik ergens las). :(
Da's lullig! ;)
Heb nog een kabel voor je liggen, moet je wel naar Groningen komen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Welke MM was dat dan? Hier niet gezien namelijk.

[ Voor 68% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:48:
Welke MM was dat dan? Hier niet gezien namelijk.
In MM Rijswijk Phusebox.

@Harmen: en bedankt Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bitchslap.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 28-10-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crap, niet echt in de buurt, en de 3 mediamarkten hier in de buurt hebben geen aanbieding... Mijn xbox gaat het elk moment begeven, wil 4 van de 10x geen discs meer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:38:
[...]

Crap, niet echt in de buurt, en de 3 mediamarkten hier in de buurt hebben geen aanbieding... Mijn xbox gaat het elk moment begeven, wil 4 van de 10x geen discs meer lezen.
Jammer, er zitten ook twee games bij Pure + Lego Batman:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n2NCzfSVhF1DsdMKwviyaUqL/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Grozno

acts without consequence!

Die 2 games zitten bij elke Elite die je op dit moment kan kopen, dus daarvoor hoef je niet naar de MM ;)

@hieronder: de prijs is natuurlijk prima :)

[ Voor 18% gewijzigd door Grozno op 28-10-2009 23:17 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

True, maar overal kost het rond de 249 euro, dus best wel leuke aanbieding toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 14:05
Zeer nette prijs :) imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
shoombak schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:38:

Iemand nog tips?
http://www.portforward.co...WRT54GL/Xbox_Live_360.htm

Deze stappen uitgevoerd voor alle 4 gebruikte ports?

Btw ik heb met Splosion man mijn eerste Avatar award (t-shirt) binnen gehaald (nieuw sinds de update). In het Avatar Award menu zie je net als achievements ook welke je nog moet unlocken en wat je moet doen. Handig als er later meer games dit ondersteunen (Splosion Man is de enige tot nu toe zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

wat ik wel jammer vind is dat bij het afspelen van mp3's of Audio-CD's het geluid gewoon niet goed is als je de console gebruikt in combinatie met een surround systeem.

De receiver geeft wel aan dat er een surround signaal is, dus de mp3 wordt geupsampled, maar ze vergeten de .1. dus LFE/subwoofer doet niet mee.

Wat ik dan doe is elke keer als ik muziek ga luisteren op de xbox, in system settings de audio op 2.0 zetten, echter lijkt me dit zo onhandig.

:(

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43
Waarom moet TBoGT nu vandaag uitkomen dat ik moet werken ;( nouja gelukkig vroeg klaar dus om 5 uur meteen beginnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:29

BM

Moderator Spielerij
Nitai schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:33:
Even te verduidelijking. Een Xbox 360 Elite heeft nooit een transfer kit meegeleverd gehad. Men gaat er van uit dat mensen die een complete set kopen 'nieuwe' gamers zijn, en geen data over te zetten hebben. Bij een losse 120GB schijf word ie wel meegeleverd. Bij de losse 60GB dan weer niet, omdat die bedoeld is als upgrade voor een arcade.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grmph ik dacht dus; ik haal me straks fijn een Modern Warfare 2 pack met 250gb Elite. Fijn gereserveerd en alles. Kom ik er nu achter dat die dus alleen geleverd wordt in die lelijke casing met allerlei crap erop.

En @ Icec_Old, die games zitten niet bij alle Elites... zeker niet bij de bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

OK, ik dacht gelezen te hebben dat dit er wel bij zat, ook vaker hier in het topic geroepen :) Thnx BM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
iemand al enig idee hoelaat de add-on The ballad of Gay Tony voor GTA IV online komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

superlex schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:47:
[...]

groene deur van onder open maken doe ik altijd met wat foam erop. daar dan een granaat in gooien, die blijft dan plakken en dan kun je er door :)
Bedankt, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.. En maar blijven omlopen bij die groene blokkades ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Grozno

acts without consequence!

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:12:
Grmph ik dacht dus; ik haal me straks fijn een Modern Warfare 2 pack met 250gb Elite. Fijn gereserveerd en alles. Kom ik er nu achter dat die dus alleen geleverd wordt in die lelijke casing met allerlei crap erop.

En @ Icec_Old, die games zitten niet bij alle Elites... zeker niet bij de bundels.
Ik weet toch aardig zeker dat de winkels aanvulpakketjes hebben gekregen om ook de 'oude' elites van deze games te voorzien.
Als een winkel dat niet heeft, dan ben je genaaid ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
NeSs schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:20:
iemand al enig idee hoelaat de add-on The ballad of Gay Tony voor GTA IV online komt?
Ik heb 'm net aangeschaft via de marketplace, 1.87 GB :D Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Ik twijfel nog over de GTA expansion... Lijkt verleidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

De uitbreiding heeft een goede recensie gekregen op IGN. Dus als je van GTA houdt dan vind je deze uitbreiding waarschijnlijk ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb mijn pre-order voor de ltd. ed. Modern Warfare 2 bundel maar gecanceld... Nu maar hopen dat er nog een gewone 250gb elite komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Anoniem: 284904 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:17:
De uitbreiding heeft een goede recensie gekregen op IGN. Dus als je van GTA houdt dan vind je deze uitbreiding waarschijnlijk ook geweldig.
Hem vanavond kopen dan maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Razr schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:16:
[...]

Ik heb 'm net aangeschaft via de marketplace, 1.87 GB :D Ik heb er zin in!
jah ik zie em staan argh moet nog wachte tot vanaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Sinds gister heb ik een XBox en nu loop ik tegen een probleem waar ik zelf nog geen oplossing voor heb kunnen vinden.

Ik heb een full HDTV en mijn XBox dan pk via een HDMI kabel verbonden.
Voor het geluid heb ik een receiver die helaas geen HDMI aansluiting heeft maar wel een optische ingang.
De XBox heeft zelf geen optische uitgang maar is hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 07:29

BM

Moderator Spielerij
Royer schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:25:
Sinds gister heb ik een XBox en nu loop ik tegen een probleem waar ik zelf nog geen oplossing voor heb kunnen vinden.

Voor het geluid heb ik een receiver die helaas geen HDMI aansluiting heeft maar wel een optische ingang.
Daar zijn deze stukjes voor geloof ik
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/4r7rej7.jpg

Waar, en of je die los kunt krijgen weet ik niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Los: nee.
Je kan die alleen icm de HDMI kabels kopen.
Waar: MediaMarkt en verschillende gamewinkels.

[ Voor 30% gewijzigd door 90710 op 29-10-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:20:
Ik heb mijn pre-order voor de ltd. ed. Modern Warfare 2 bundel maar gecanceld... Nu maar hopen dat er nog een gewone 250gb elite komt.
Gecancelled uit principe of omdat je gewoon de editie lelijk vind ofzo?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Willybubba schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:12:
EDIT: Dat ding ís ook gewoon spuuglelijk. Maar in het vervolg eerst even kijken wat je pre-ordert lijkt me :P
Bij het eerste persbericht over deze bundle zat al een plaatje met hoe de case eruit zag:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwaresphere.com/wp-content/uploads/2009/09/xbox-360-250gb-modern-warfare-2-limited-edition.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Ken. op 29-10-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Willybubba schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Omdat ie lelijk is :( en ik een normale zwarte editie wil. Maar die is er dus niet in 250gb. :(
Het zit ook nooit mee.

Ik weet gewoon nu al dat mijn xbox het gaat begeven zodra alle acties en bundels er niet meer zijn, en ik dus een te dure versie moet kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145209

Als je HDTV een optische uit heeft kun je die natuurlijk ook op je receiver aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 145209 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:26:
[...]

Als je HDTV een optische uit heeft kun je die natuurlijk ook op je receiver aansluiten.
Wekrt dat dan? Ik heb het geprobeerd met mijn Humax decoder en PS3, maar er komt geen dolby digital aan de andere kant. Alleen maar stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 23:03

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:56
ind0mi schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:31:
Binnenkort bij 1dayfly.nl wellicht een leuke aanbieding:
Xbox 360 60 GB incl. Halo Wars

Normaal €229,99
Bij 1DayFly € ??,??
En die staat er nu op.. voor.... €229,99....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
_Chris_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:36:
[...]

En die staat er nu op.. voor.... €229,99....
Haha ja triest... Voor dat geld kun je beter een Elite halen.

Ik zie net dat de Elite bij MM Ede zelfs maar 189 kost :S waarom waarom woon ik weer in dit godvergeten deel van het land... *zucht*

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 14:05
90710 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:52:
Los: nee.
Je kan die alleen icm de HDMI kabels kopen.
Waar: MediaMarkt en verschillende gamewinkels.
Dan raad ik aan: Budgetgaming

27.50 is duur voor een HDMI kabel en dat losse dingetje... maarja niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

27.50 valt best wel mee voor een HDMI kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

Wekrt dat dan? Ik heb het geprobeerd met mijn Humax decoder en PS3, maar er komt geen dolby digital aan de andere kant. Alleen maar stereo.
De meeste TV's ondersteunen geen 5.1 via SP/DIF, en spugen het signaal er stereo uit ja. Niet doen dus.
90710 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:47:
27.50 valt best wel mee voor een HDMI kabel...
Als je snel van je geld af wilt wel ja. Een 3m HDMI kabel mag niet meer kosten dan 5 tot 7,5 Euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 29-10-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mensen die dat kopen zou ik graag willen uitlachen in het gezicht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zo net een uurtje of 2 DJ Hero gespeeld en moet zeggen dat het even wennen is ten opzichte van Guitar Hero. Je kan hier niet afgaan, wat qua concept toch heel anders is. Gaat veel meer op punten. Moet wel zeggen dat scratchen met de blauwe button niet echt lekker gaat omdat je de "plaat" met meer kracht moet bewegen als wanneer je dat met je wijsvinger doet. Verder is de muziek prima (natuurlijk wat uitzonderingen). Ook is de crossfader af en toe moeilijk in het midden te krijgen (tenminste, je voelt niet altijd even duidelijk waar deze zich bevindt). Maar ondanks de kleine negatieve punten vindt ik het wel een heerlijke game die ik de komende tijd nog wel veel zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb sinds een paar dagen een tweedehands XBox 360: ik heb jaren en jaren en jaren games gespeeld op de PC, maar ik ben het een beetje zat om steeds maar weer hardware te updaten of steeds maar weer allerlei instellingen na te gaan om alles lekker te laten lopen. Het bevalt me PRIMA om gewoon hopla de dvd in de XBox te doen en dat alles dan gewoon werkt (over het algemeen dan ;) ). Heerlijk! En zo hou ik 'n PC (net alles opnieuw geinstalleerd met Windows 7) nu ook lekker schoon voor andere zaken. Ik heb de box aangelosten op m'n computerscherm en da's handig, want dan kan ik makkelijk switchen. Als de computer ff heel druk is met iets, dan kan ik zonder probleem ff gamen! :)

Het enige wat ik zal missen van de PC is FSX: ik speel verder eigenlijk alleen nog maar race- en sportgames, en die heb je plenty op de XBox. Een van de dingen die me deed besluiten over te stappen (naast het feit dat ik sowieso al minder game) is dat Dirt 2 later uitkwam op de PC omdat ze DX11 wilden implementeren... Naast het feit dat ik geen zin heb daarop te wachten, heb ik geen DX11 hardware en ik ga niet na een dik half jaar alwéér een nieuwe videokaart kopen om dat spel goed te kunnen spelen (een videokaart die meer kost dan een compleet nieuwe Elite XBox btw!). Je blijft bezig! De games voor concoles zijn meestal duurder, maar je bespaart enorm veel doordat je niet steeds je hardware hoeft te updaten. Okay, men zegt dat de games op de PC mooier zijn etc., maar ik vind Dirt 2 op de XBox 360 echt super 9en andere demo's die ik heb geprobeerd ook), dus... ik ben er blij mee! ;)

M'n XBox 360 is wel al een oudje, maar da's niet erg. Als 'ie wel binnenkort kapot gaat, koop ik gewoon een splisplinternieuwe: da's altijd nog véél goedkoper dan een nieuwe videokaart...

Ik moet eigenlijk nog wel een leuk stuur met pedalen hebben... wat is op dit moment een goede koop? Ik zag al wel een MS-stuur. maar die had geen pedalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 135195 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:27:
Ik moet eigenlijk nog wel een leuk stuur met pedalen hebben... wat is op dit moment een goede koop? Ik zag al wel een MS-stuur. maar die had geen pedalen...
MS stuur heeft zeker pedalen, nu tijdelijk 68 bij intertoys (alleen deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:57:
[...]

Als je snel van je geld af wilt wel ja. Een 3m HDMI kabel mag niet meer kosten dan 5 tot 7,5 Euro.
Ik zeg het dan nog maar eens een keer: Drie of vier euro per stuk bij de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 18:25
Wat blijft Gears of War 2 toch een heerlijk spel :) Gruwelijke muziek en heerlijke actie :9 Ben hem nu maar voor 3de keer aan het uitspelen :P Beetje wachten op Modern Warfare 2 :o

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

MS stuur heeft zeker pedalen, nu tijdelijk 68 bij intertoys (alleen deze week).
Ik zag het ja, erg verleidelijk. Alleen kan ik dat stuur nergens aan bevestigen, en lees hier en daar dat op je schoot niet echt lekker werkt...

Om mezelf nog even te quoten, want ik heb nog steeds geen oplossing :'(
ApOE schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:17:
Ik heb een beetje hulp nodig met het verbinden van mijn 360 op mijn netwerk.

Ik heb mijn 360 en pc aangesloten via mijn SpeedTouch 780 Experiabox modem / router.
Xbox live werkt, maar ik krijg geen verbinding tussen mijn pc en 360 (om media te streamen bijv.)

Als ik het netwerk overzicht erbij pak dan zie ik mijn 360 staan, maar ik krijg op geen enkele manier verbinding tussen deze twee. Een Windows media center setup lukt dus niet.
Wellicht dat ik wat instellingen mis?
Meestal lees ik dat het "kabeltje prikprak" is en alles vanzelf werkt, maar dat is hier dus niet het geval.

Het gaat om een Win7 ultimate RTM-NL pc.

Wat screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 59% gewijzigd door ApOE op 29-10-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iemand hier die bij de MM Ede mij een Elite wil halen en deze opsturen? ;)
Net hier geprobeerd bij de Mediamarkt maar ze willen hem niet voor die prijs leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:06:
Iemand hier die bij de MM Ede mij een Elite wil halen en deze opsturen? ;)
Net hier geprobeerd bij de Mediamarkt maar ze willen hem niet voor die prijs leveren.
met opsturen heb je em 3,5 euro goedkoper _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ind0mi schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:20:
[...]

met opsturen heb je em 3,5 euro goedkoper _/-\o_
Ehm? 189 of 249? Dus opsturen kost € 56,60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dat je niet even wat op E-bay probeert, daar zie je toch al wel nieuwe elites voor rond de €140,- over de toonbank gaan (vanuit Engeland). Alleen nu wel lastig met die staking daar bij de post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Razr schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:37:
Dat je niet even wat op E-bay probeert, daar zie je toch al wel nieuwe elites voor rond de €140,- over de toonbank gaan (vanuit Engeland). Alleen nu wel lastig met die staking daar bij de post :(
Ik vind op ebay nooit wat ONDER de normale prijs, wel erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:39:
[...]

Ik vind op ebay nooit wat ONDER de normale prijs, wel erboven.
Weet niet of het hier mag, maar lijkt me wel: klik. Ik heb al gefilterd op een verkoper uit Engeland waar ik ook mijn (nieuwe, officiële) 120 GB schijf vandaan heb, en erg tevreden over ben :)

edit: je koopt dan wel alleen puur de losse console, dus geen bundle oid. Kabels weet ik ook niet zeker!

[ Voor 8% gewijzigd door Razr op 29-10-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Razr schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:41:
[...]

Weet niet of het hier mag, maar lijkt me wel: klik. Ik heb al gefilterd op een verkoper uit Engeland waar ik ook mijn (nieuwe, officiële) 120 GB schijf vandaan heb, en erg tevreden over ben :)
Nog een keer offtopic dan; hmm tja biedingen. Daar ga ik me niet meer aan begeven. Ben je uren bezig met tracken en bieden en dan win je toch nooit omdat andere figuren gewoon meer bieden dan de winkelprijs.
En ja idd een losse console zonder kabels etc. dus.

Ach ja ik denk dat ik het maar moet uitzingen met mijn huidige xbox voor zolang ie het doet. En daarna maar hopen dat er toch snel een nieuwe komt. Wanneer komen ze met dat motion gedoe eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:50
Timocos schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:55:
Wat blijft Gears of War 2 toch een heerlijk spel :) Gruwelijke muziek en heerlijke actie :9 Ben hem nu maar voor 3de keer aan het uitspelen :P Beetje wachten op Modern Warfare 2 :o
fantastisch spel idd, echt zo'n singleplayer waar ik met volle teugen van geniet. Zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

fantastisch spel idd, echt zo'n singleplayer waar ik met volle teugen van geniet. Zeldzaam.
Vind je? Gears 1 was toch echt stukken beter, in alle opzichten. De stijl, de levels, multiplayer. Gears2 was de grootste deceptie op de xbox360 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 13:20

RMX

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

Vind je? Gears 1 was toch echt stukken beter, in alle opzichten. De stijl, de levels, multiplayer. Gears2 was de grootste deceptie op de xbox360 voor mij.
Gears kon met ook niet boeien.. Veeeeeeel te traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je tussen een PC en een 360 internet verbinding maakt?
Die link in de TS naar de how to zijn de plaatjes van locked :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
KappeNou schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:26:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je tussen een PC en een 360 internet verbinding maakt?
Die link in de TS naar de how to zijn de plaatjes van locked :P
Heb je hier misschien wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
daar staat niet echt wat je in windows moet doen kwa instellingen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

KappeNou schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:01:
daar staat niet echt wat je in windows moet doen kwa instellingen
Genoeg te vinden op Google over Internet Connection Sharing (ICS) onder Windows.

http://www.google.com/sea...+windows&aq=f&oq=&aqi=g10
How to configure Internet Connection Sharing in Windows XP

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 29-10-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mijn PC heeft draadloos internet. Als ik doe wat ze aangeven verbreekt die het internet..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je eigenlijk wel van een 120gb naar 120gb transfereren? Want als ik dus een gewone Elite haal, dan wil ik natuurlijk wel graag de originele harde schijf die daarbij hoort gebruiken, ipv de 120gb voor de witte 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:49:
Kun je eigenlijk wel van een 120gb naar 120gb transfereren? Want als ik dus een gewone Elite haal, dan wil ik natuurlijk wel graag de originele harde schijf die daarbij hoort gebruiken, ipv de 120gb voor de witte 360.
Volgens mij kan het alleen van 20--->60 of 20--->120 of 60--->120 maar niet naar het zelfde capaciteit.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:55:
[...]

Volgens mij kan het alleen van 20--->60 of 20--->120 of 60--->120 maar niet naar het zelfde capaciteit.
Net met xbox support gesproken, en heb hem nog even laten navragen voor de zekerheid maar je kunt dus altijd van kleiner naar groter, of van gelijke grootte naar gelijke grootte. Dus ook van 120gb naar 250gb is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:10:
[...]

Net met xbox support gesproken, en heb hem nog even laten navragen voor de zekerheid maar je kunt dus altijd van kleiner naar groter, of van gelijke grootte naar gelijke grootte. Dus ook van 120gb naar 250gb is mogelijk.
thx voor de info :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Phusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:49:
However, content can only ever be moved from the smaller drive only once. The transfer kit cannot move content from the larger 120GB drive.
Bron: http://www.xbox.com/en-US...console/datamigration.htm

:? Tegenstrijdig.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hij is het specifiek gaan navragen, omdat die FAQ volgens mij al eeuwen niet is geupdate. Zo niet mag Microsoft mij mijn nieuwe Elite gaan terugbetalen.

Ze bedoelen dus dat je niet van 120gb naar 20gb meer terugkan in die FAQ.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mooi. Goed nieuws ook voor mij denk ik zo nietwaar Phusebox? ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:23

Freak187

geen

Hierbij wil ik iedereen die Shadow Complex nog niet heeft aangeschaft aanraden dit onmiddelijk te doen. Je krijgt een hoop spel voor het bedrag wat je betaalt (omgerekend ongeveer 10 euro (1200 punten) als je goedkoop die punten ergens koopt), het ziet er heel mooi uit en speelt ook heerlijk.

Kia Niro-EV 2024

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.