Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat Gunner zegt dus
Geloof me, die harde schijf is een verademing. Je wil niet zonder. Al is het alleen al om de herrie van de dvd-speler niet meer te hoeven horen omdat je je games op de HD zet. Daarbij wil je nog wel eens een keer een demo'tje downloaden, maar wacht, dat kan niet want je hebt geen HD.Waxina schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:
Deze week actie bij Intertoys en ik wil eindelijk een Xbox 360 aan gaan schaffen.
De Elite is afgeprijsd, maar kost nog steeds 60 euro meer dan de Arcade.
Van dat geld kan ik ook een paar leuke games kopen natuurlijk.. Heb vooral zin in RPG's als Borderlands, Fable 2, Fallout en LOTR Conquest.
Zijn er nou echt veel spellen waarbij je die harddisk nodig hebt?
En als je online wil gamen, heb je die headset dan echt nodig?
Daarbij is een HDMI-kabel natuurlijk ook handig. En een zwarte 360 staat beter naast de zwarte tv
Cunning linguist.
Verwijderd
Lord of the Rings: Conquest is toch niet echt een RPG?Waxina schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:
Deze week actie bij Intertoys en ik wil eindelijk een Xbox 360 aan gaan schaffen.
Van dat geld kan ik ook een paar leuke games kopen natuurlijk.. Heb vooral zin in RPG's als Borderlands, Fable 2, Fallout en LOTR Conquest.
Zijn er nou echt veel spellen waarbij je die harddisk nodig hebt?
En als je online wil gamen, heb je die headset dan echt nodig?
Dragon Age: Origins daarentegen
Verwijderd
Die zit er niet meer bij sinds de prijsverlaging, toch?Bart ® schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:19:
[...]
[...]
Daarbij is een HDMI-kabel natuurlijk ook handig. En een zwarte 360 staat beter naast de zwarte tv
Oops... Dubbel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:22 ]
120GB HD is 120 euro you do the mathWaxina schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:
Elect a clown, expect a circus.
Edit: de savegames staan nog wel op mijn HD zie ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Ikkuh84 op 26-10-2009 13:31 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Heb je toevallig een memorycard EN een HDD in je xbox?Timocos schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:28:
Tijd terug Dead Space maar weer eens opgestart (had hem eerst op HD staan, maar omdat ik hem had uitgespeeld eraf gemikt) en nu speel ik hem dus vanaf mijn schijfje zonder te installen. Maar hierdoor ziet hij mijn savegames niet (heb ik bijv. ook met Gears of War 2). Hoe kan ik dit oplossen?
Edit: de savegames staan nog wel op mijn HD zie ik.
Kan het vervolgens zijn dat de savegames op je memorycard staan en je de HDD selecteert?
Als ik FM2 opstart en HDD kies, kent ie mijn savegames niet. Die staan op mijn memorycard.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb geen memory kaart ofzo in mijn Xbox zittenL1nt schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:40:
[...]
Heb je toevallig een memorycard EN een HDD in je xbox?
Kan het vervolgens zijn dat de savegames op je memorycard staan en je de HDD selecteert?
Als ik FM2 opstart en HDD kies, kent ie mijn savegames niet. Die staan op mijn memorycard.
Multiplayen lijkt me sowieso lastig zonder communicatie.
Pluspunt is dat je niet neergeknald wordt als je iets wilt zeggen, vs het toetsenbord.
En demo's downloaden en games installeren op de schijf enzo is toch handig.
Ik ben eruit, straks maar ff ophalen dan
Even advocaat van de duivel spelen dan maar. (hoewel ik me afvraag of hij dit nog gaat kunnen lezenVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Kom op man, denk je nou dat iedereen hier zo gek is om 65 euro uit te geven voor een spel?

Het schijnt wel te kunnen om online met kopie-en te spelen, maar ik weet er het fijne niet van omdat ook ik voor mijn 360 games betaal. Maar zoals gezegd ms is hier (begrijpelijk) niet blij mee en doet er natuurlijk alles aan om het te detecteren en dan consoles/accounts/ip adressen te bannen van xbox live.
Maar zoals je zelf al aangeeft is dit forum niet de juiste plek om dit te bespreken, ik zou dus gewoon even googlen naar fora waar dit geen probleem vind. Moet volgens mij niet te moeilijk zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 26-10-2009 13:52 ]
10 second ninja DONE

Ik gok dat jij per ongeluk met het afmikken van de installatie ook de savegames hebt weggegooid. De hele folder dus, ipv alleen de installatiebestanden.Timocos schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:49:
Hmm kom er net achter dat mijn Xbox mijn Dead Space savegame heeft weggegooid ... want ik zie nu alleen maar mijn nieuwe savegame die ik gister had aangemaakt, vandaar dat ie die andere niet zagFijn dat ie mijn savegame weg heeft gedaan
De 360 gooit uit zichzelf geen savegames weg (hoop ik toch!
Dus of je hebt een vreemde software bug/anomalie, of er is iets misgegaan bij je eigen acties.
Ik neem aan dat je nog niet zo ver bent met je nieuwe savegame, probeer je handelingen is te recreeëren en kijk of hetzelf weer gebeurd.
Mocht je wel ver zijn dan wil ik anders wel even testen voor je (heb het spel zelf ook, maar hij zit nog in het plastic

10 second ninja DONE
Ask PhuseboxSeamusXanthus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:55:
[...]
Ik gok dat jij per ongeluk met het afmikken van de installatie ook de savegames hebt weggegooid. De hele folder dus, ipv alleen de installatiebestanden.
De 360 gooit uit zichzelf geen savegames weg (hoop ik toch!)

Sorry PB
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Stom, stom iig.
Wrijf het er maar in
Ach ja ik heb nu Forza 3... gelukkig is dat niet zo'n hel om uit te spelen volgens mij. Haha.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ja ik lees dit hoor, ik vind het gewoon een beetje onzin dat daar niet over gesproken mag wordenl. Maar ik zoek wel naar een ander forum.Sagat schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:48:
[...]
Even advocaat van de duivel spelen dan maar. (hoewel ik me afvraag of hij dit nog gaat kunnen lezen)
Het schijnt wel te kunnen om online met kopie-en te spelen, maar ik weet er het fijne niet van omdat ook ik voor mijn 360 games betaal. Maar zoals gezegd ms is hier (begrijpelijk) niet blij mee en doet er natuurlijk alles aan om het te detecteren en dan consoles/accounts/ip adressen te bannen van xbox live.
Maar zoals je zelf al aangeeft is dit forum niet de juiste plek om dit te bespreken, ik zou dus gewoon even googlen naar fora waar dit geen probleem vind. Moet volgens mij niet te moeilijk zijn.
Elk forum heeft bepaalde voorwaarden, bij dit forum is een van de voorwaarden dat er niet over illegale praktijken gesproken mag worden. Zo raar is dat toch niet?Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:02:
[...]
Ja ik lees dit hoor, ik vind het gewoon een beetje onzin dat daar niet over gesproken mag wordenl. Maar ik zoek wel naar een ander forum.
Zo mogen er ook geen geslachtsdelen gepost worden en mag je elkaar niet zitten flamen. Mocht je dat allemaal wel willen moet je idd een ander forum zoeken.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Nu koop ik alles en merk dat ik veel meer plezier uit mijn spellen haal. Op de een of andere manier is het een stuk minder leuk als het gratis is. Voor mij althans!
Naja, het meeste. Soms heb je nu eenmaal een miskoop.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Volgens mij is T.net zelfs medeplichtig als wij hier allerlei links naar warez zouden plaatsen. Als een brein(loos) het weer eens op de heupen krijgt dan......DarkX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:09:
[...]
Elk forum heeft bepaalde voorwaarden, bij dit forum is een van de voorwaarden dat er niet over illegale praktijken gesproken mag worden. Zo raar is dat toch niet?
Zo mogen er ook geen geslachtsdelen gepost worden en mag je elkaar niet zitten flamen. Mocht je dat allemaal wel willen moet je idd een ander forum zoeken.

Heb je niet toevallig new game gedaan in plaats van load? Ik ben op dit moment ook met Dead Space bezig en als je daar een foutje in maakt is de savegame meteen weg. Gelukkig gebruik ik alijd meerdere slots.Timocos schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:07:
Mja zal idd wel fout hebben gemaakt met hele map weg te gooienAchja dan spel nog maar keertje uitspelen (is toch echt gruwelijk spel
)
Stom, stom iig.
Over dure games gesproken.. Vandaag nog uit the UK:
Don King's Prizefighter, 4,95
Mini Ninjas: 17,95
Lost Planet: Extreme Condition: 7,95
NBA 2K9: 4,95
GI Joe: 11,95
Niet dat ik die allemaal ga spelen maar goed, geeft wel duidelijk aan dat gamen niet echt een dure hobby hoeft te zijn.
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Ik ga morgen een Elite halen want ben deze console nu echt beu.
Bewaar mijn MSP liever voor GTA: TBoGTSilverMane schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:18:
Voor de mensen die de Call of Duty: WaW map packs nog niet hebben gekocht zijn nu de packs voor 50% van de prijs te koop, dus nu 400 MSP per pack inplaats van 800 MSP.
Elect a clown, expect a circus.
Dat was in het begin nog zo, nu koop ik gewoon als een malloot alles wat los en vast zit (bedankt importtips!) en speel ik bijna nooit wat uit...Coolsnarf schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:10:
Je moet het eens anders bekijken. Vroeger toen ik op de PC speelde downloade ik ook zo'n beetje alles. Dan starte je weer een game op om daar een dag of 2 mee te spelen. Zonder uit te spelen alweer naar de andere game toe.
Nu koop ik alles en merk dat ik veel meer plezier uit mijn spellen haal. Op de een of andere manier is het een stuk minder leuk als het gratis is. Voor mij althans!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Om dan maar even antwoord te geven op je vraag: nee, online game op een omgebouwde X360 gaat niet soepeltjes. Jammer joh. Zal je toch die 70 euro moeten betalen (of ze ergens goedkoop in de online kopen).Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:19:
Wat een kut forum is dit toch eigenlijk ook he, je vraagt iets over ombouwen en meteen 4-5 man reageren dat het niet mag. Ik kan er niks aan doen dat jullie verslaafde gamers zijn die per se het spel willen kopen in de winkel en dan 24/7 gaan spelen maar ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen en dan niet meteen 70 euro per spel te moeten betalen. Verder heeft zeker de helft van de mensen hier een omgebouwde Xbox 360.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Gaat wel hoor, heb op meedere fora gekeken en overal wordt gemeld dat het wel kan. Je riskeert natuurlijk wel een ban maar dat maakt ook niet zoveel uit want zovaak ga ik tog niet online.Captain N schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:56:
[...]
Om dan maar even antwoord te geven op je vraag: nee, online game op een omgebouwde X360 gaat niet soepeltjes. Jammer joh. Zal je toch die 70 euro moeten betalen (of ze ergens goedkoop in de online kopen).
Het gaat er niet om hoevaak je online gaat, je wordt in bepaalde gevallen gewoon gelijk gebant. Dus niet dat je 2 of 3 keer wel met een kopie online mag, voordat je gebanned wordt.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:59:
[...]
Gaat wel hoor, heb op meedere fora gekeken en overal wordt gemeld dat het wel kan. Je riskeert natuurlijk wel een ban maar dat maakt ook niet zoveel uit want zovaak ga ik tog niet online.
Sig
Verwijderd
Ik bedoel ermee te zeggen dat het me niet veel uit maakt als ik een ban riskeer omdat ik toch niet veel online ga spelen.treative schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:05:
[...]
Het gaat er niet om hoevaak je online gaat, je wordt in bepaalde gevallen gewoon gelijk gebant. Dus niet dat je 2 of 3 keer wel met een kopie online mag, voordat je gebanned wordt.
Kijk, dit was nou het antwoord waar ik op zat te wachtenLast.fm on Xbox LIVE will launch in the US and UK this fall, with other regions to follow.

PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb nu 3 routers getest, maar allemaal geven ze een hoop gezeik over LIVE.
Het moet tegenwoordig toch niet nodig zijn om handmatig tig poorten open te gooien en mijn xbox in een virtual DMZ te gooien alvorens ik uberhaupt op LIVE ingelogd kom. En daarna is het dus blijkbaar nog maar de vraag of games werken want met Forza 3 kan ik dus niet online.
[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 27-10-2009 08:34 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pardon my french, maar waar de fuque hebben ze dan UPNP voor uitgevonden?BM schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:52:
Poorten open zetten of je xbox in een DMZ zetten zul je niet onderuit komen lijkt me. Elke router zal de boel intern zo veel mogelijk afschermen van de buitenwereld. Heb zelf een Netgear WRT3500 (oid), en die werkt prima, heb xbox in DMZ staan volgens mij, en eigenlijk nergens problemen mee.
[...]
Ach ja, nu staat ie weer in zijn DMZ, maar hij wil nog steeds niet. Ga straks de router er eens tussenuithalen of er op Crappo uberhaupt wel een fatsoenlijke LIVE connectie mogelijk is.
Ik heb een el cheapo level-one routertje (minder dan 20,-) en ik heb nog nooit een poort open hoeven zetten of iets in te stellen. Het werkte gelijk 100%.BM schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:52:
Poorten open zetten of je xbox in een DMZ zetten zul je niet onderuit komen lijkt me. Elke router zal de boel intern zo veel mogelijk afschermen van de buitenwereld. Heb zelf een Netgear WRT3500 (oid), en die werkt prima, heb xbox in DMZ staan volgens mij, en eigenlijk nergens problemen mee.
[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 27-10-2009 08:34 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 27-10-2009 08:34 ]
Asus WL500g en Asus WL500gpDaMarcus schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:03:
Phusebox: met welke routers heb je getest?
Dlink Dir 615
Linksys WRT54GL
[ Voor 38% gewijzigd door TheZeroorez op 27-10-2009 08:35 ]
Geen idee, een of ander crappy motorola modem van ziggo dacht ik. Waar je op zou moeten kunnen inloggen, maar wat nooit lukt.la_fusion schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:13:
@Phusebox: welk modem heb je en zitten daar niet nog poorten dicht?
Hmm ja dat zou in principe moeten kunnen maar zou niet nodig moeten zijn. Zelf heb ik in eigenlijk nooit problemen gehad met Ziggo modem + Linksys WRT54GL + Xbox Live. Misschien nog eens alles factory default zetten en vanaf het begin beginnen.Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:22:
[...]
Geen idee, een of ander crappy motorola modem van ziggo dacht ik. Waar je op zou moeten kunnen inloggen, maar wat nooit lukt.
Sorry, bij portforwarding en DMZ houd mijn netwerkkennis op, UPnP zegt me niksPhusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:59:
[...]
Pardon my french, maar waar de fuque hebben ze dan UPNP voor uitgevonden?
Overigen heb ik ook een Asus WL500g gehad, en ook daar werkte het bij mij prima mee, maar daar schiet jij niks mee op ben ik bang

Xbox
Kijk eens op http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm. Zoek je apparaat er tussenuit. De vervolg pagina heeft dan vaak een lijst van software die je wilt configureren, daartussen staat vaak ook Xbox Live. Ik ben niet zo'n firewall held, maar die site heeft me al vaak geholpen met routers en/of xbox live.Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:22:
[...]
Geen idee, een of ander crappy motorola modem van ziggo dacht ik. Waar je op zou moeten kunnen inloggen, maar wat nooit lukt.
Voorbeeld, stel jouw motorola heet WR850G:
dan kom je uiteindelijk hier terecht: http://www.portforward.co.../WR850G/Xbox_Live_360.htm
succes!
UPnP staat voor Universal Plug and Play en steld de NAT goed(automagisch) in enz. maar mijn router deed het ook niet goed moest ik ook poorten openzetten voor dat het werkte mijn router is een Siemens SX551BM schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:46:
[...]
Sorry, bij portforwarding en DMZ houd mijn netwerkkennis op, UPnP zegt me niks
Overigen heb ik ook een Asus WL500g gehad, en ook daar werkte het bij mij prima mee, maar daar schiet jij niks mee op ben ik bang
[ Voor 3% gewijzigd door NeSs op 27-10-2009 09:12 ]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar dan heb je wel je spellen voor een prijsje die ene Tom182 ook wel kan betalenArmada schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:52:
[...]
Dat was in het begin nog zo, nu koop ik gewoon als een malloot alles wat los en vast zit (bedankt importtips!) en speel ik bijna nooit wat uit...
Alleen zijn ze vergeten er de gratis spellen batman lego en pure bij te doen
Straks maar ff opbellen en hopen dat ze een beetje klantvriendelijk zijn.
Ik heb hier ergens gelezen over import, dat je goedkope spellen kan kopen enzo.
Maarrrrr, waar moet ik dan wezen?
Play.com heb ik inmiddels gebookmarked, nog andere sites die aan te raden zijn?
www.gamehubs.comWaxina schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:25:
Gisteren de Elite bundel met Forza 3 gehaald en hij is mooi hoor!
www.ebay.co.uk (goede stand van de pond op dit moment!)
Ja, het is misschien een gekke insteek hoor, maar wat dacht je van doodgewone integriteit? Iets wat met elke goede opvoeding meegegeven wordt door de thuissituatie en het onderwijs dat iemand geniet. Het gaat er niet om of iets technisch mogelijk is, maar welke keuzes je met je acties maakt. De gedachte dat anderen hier veel tijd voor opgeofferd hebben, maakt het voor mij onverteerbaar om er niet voor te betalen. En als al zoveel mensen een spel kopen, dan is dat alleen maar beloning om meer van dat goeds te maken. Zonder die beloning was het snel afgelopen met de blockbuster spellen. Ik ben op dagelijkse basis met intellectuele eigendommen bezig en ik zou het verschrikkelijk vinden als iemand wel waarde ontleend aan mijn produkten, maar daar niet voor wil betalen omdat een andere klant dat al gedaan heeft, ongeacht of ik mijn produkt nu tegen kopiëren beveiligd heb of niet.DutchOwnage schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:14:
Ik riskeer hier nu om half Xbox'end Tweakers over me heen te krijgen, maar als je niet veel geeft voor die online play waarom zou je het dan niet doen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
wow, gamehubs is wel erg cheap!DarkShadow schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:28:
[...]
www.gamehubs.com
www.ebay.co.uk (goede stand van de pond op dit moment!)
Niet zoveel aanbod, maar de nieuwste games zijn wel stukken goedkoper.
Stom dat ze geen Fallout 3 hebben..
Maar Tekken 6 .. komt dan misschien toch op mijn lijstje te staan
Verwijderd
Nu maar hopen dat Batman Lego en Pure het waard zijn om 2x een halfuur te fietsen, haha.
Ik ga me niet mengen in de discussie, omdat deze veel te complex is om met het stelen van een brood te vergelijken.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:03:
Stel je voor dat je de mogelijkheid hebt om ongestraft (en onbetaald) een brood mee te nemen uit de supermarkt; doe je dat dan? Ik hoop van niet en anders is er inderdaad iets mis zoals Armada zegt. Als je iets waardeert of nodig hebt dan moet je daar gewoon voor betaald worden. Jij wil toch ook niet later voor niets werken?
Enige wat ik wil zeggen is dat als ik vroeger als kleine SeamusXanthus niet door kopieren (ik wist niet eens dat er legale games waren, mijn ouders konden het bovendien niet eens betalen) aan mijn games was gekomen ik nooit verslaafd was geraakt aan gamen. Toen ik eenmaal geld verdiende was ik daarna ook meer dan bereid voor mijn games te betalen. Feitelijk had ik NOOIT zoveel geld in de industrie gestoken als ik nu doe als ik vroeger niet mijn spelletjes illegaal kopieerde. Verder weet ik ook zeker dat ik geen enkele legale game had gehad van mijn ouders (geld was er niet), dus het is ook niet zo dat de developers van toen minder zijn gaan verdienen.
Om maar even aan te geven dat dit soort zaken niet zwart-wit zijn als het stelen van een brood. Zoals gezegd, mijn eerste en laatste bijdrage in deze...
Je hoeft niet meer te reageren, maar ik wilde wel 1 dingetje zeggen hieroverSeamusXanthus schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:31:
Enige wat ik wil zeggen is dat als ik vroeger als kleine SeamusXanthus niet door kopieren (ik wist niet eens dat er legale games waren, mijn ouders konden het bovendien niet eens betalen) aan mijn games was gekomen ik nooit verslaafd was geraakt aan gamen.
Het verschil is wel dat het hier vooral mensen van 18> zijn die zich mengen in de discussie. In het DS en Wii topic zijn het zelfs dertigers die de consoles voor hun kinderen modden. Bij de DS en PSP zie je ook het resultaat van al het gekopieer het sterkst terug, aangezien veel ontwikkelaars hun handen niet willen branden aan die platformen.
Bij de 360 word er gelukkig nog wel genoeg verkocht, maar vergis je daar ook niet in. Als je kijkt buiten de echte toppers (denk aan de games die een 8 o.i.d. krijgen) draaien net break-even, als ze mazzel hebben. Titels als Grid, Mirrors Edge en Skate zijn net uit de kosten gekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 27-10-2009 10:45 ]
Tja, aan de andere kant bij de vraagstelling 'als je 100.000 euro krijgt door op een knop te drukken en ergens op de wereld sterft er iemand als gevolg hiervan, zou je dat doen?' geven ook een hoop mensen aan dat gewoon te doen. Er zijn toch een hoop mensen die zich aan de regels houden vanwege de evt. consequenties die er hangen aan het breken ervan, niet vanwege een persoonlijke moraal.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:03:
Stel je voor dat je de mogelijkheid hebt om ongestraft (en onbetaald) een brood mee te nemen uit de supermarkt; doe je dat dan? Ik hoop van niet en anders is er inderdaad iets mis zoals Armada zegt. Als je iets waardeert of nodig hebt dan moet je daar gewoon voor betaald worden. Jij wil toch ook niet later voor niets werken?
Of je nu dronken rijdt als je denkt dat je ermee wegkomt, games download als je denkt dat je ermee wegkomt of rookt in de kroeg omdat je denkt dat je ermee wegkomt, niet iedereen valideert dezelfde regels met dezelfde waarde.
Vermoeiend om te lezen, dit gaat over de Xbox 360
Batman lego ken ik niet, maar volgens mij zijn al die Lego games wel goed ontvangen. Pure is gewoon echt een hele leuke offroad racer. Heb me daar prima mee vermaaktWaxina schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:20:
Nu maar hopen dat Batman Lego en Pure het waard zijn om 2x een halfuur te fietsen, haha.
Xbox
Verwijderd
En deze wijsheid heb jij omdat je naar een parallelle dimensie bent afgereisd alwaar je jezelf een tijd hebt kunnen observeren?
Dit soort uitspraken raken kant noch wal natuurlijk, niemand kan weten hoe het onder andere omstandigheden was gelopen
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die zin hebben in Tekken 6? Ik hoor er zo weinig over.
Ik moet wel zeggen dat de versie die ik op GamesCom heb gespeeld op de 360 nog niet zo goed liep als op de PS3, maar ik ga er van uit dat dit probleempjes inmiddels wel zijn opgelost.
Wie wil er nu Tekken wanneer je SF4 hebtZijn er hier eigenlijk nog mensen die zin hebben in Tekken 6? Ik hoor er zo weinig over.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik wist dat je dat ging zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:50:
[...]
En deze wijsheid heb jij omdat je naar een parallelle dimensie bent afgereisd alwaar je jezelf een tijd hebt kunnen observeren?
Verwijderd
Ow, ik ben niet zo thuis in de fighters. Tekken 6 leek mij echter wel een grote release, vandaar dat ik er naar vroeg.Boeboe schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:57:
[...]
Wie wil er nu Tekken wanneer je SF4 hebt. Tekken is teveel buttonbasher.
/me speelt wel Street Fighter II: Special Champion Edition op z'n MegaDrive II
Ik kijk er wel naar uit! hij zou toch deze maand nog gereleased worden. Dat spel heb ik vroeger egt kapot gespeeld op de PlaystationVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:05:
[...]
Ow, ik ben niet zo thuis in de fighters. Tekken 6 leek mij echter wel een grote release, vandaar dat ik er naar vroeg.
* ind0mi speelt wel Street Fighter II: Special Champion Edition op z'n MegaDrive II
Heeeee... zijn er na Street Fighter 2 turbo en Mortal Kombat 3 nog ooit andere fighters uitgekomen?ind0mi schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:30:
[...]
Ik kijk er wel naar uit! hij zou toch deze maand nog gereleased worden. Dat spel heb ik vroeger egt kapot gespeeld op de Playstation
* DarkX is het genre daarna compleet uit het oog verloren. Het zal nu ook wel 3d zijn zeker
www.budgetgaming.nlWaxina schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:25:
Gisteren de Elite bundel met Forza 3 gehaald en hij is mooi hoor!
Staan ze netjes op een rijtje.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik kan niet wachten tot tekken in de winkels ligt, must buy voor mij. (eerst mijn xbox maar weer eens terug krijgen van microsoft...)Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:50:
[...]
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die zin hebben in Tekken 6? Ik hoor er zo weinig over.
Ik moet wel zeggen dat de versie die ik op GamesCom heb gespeeld op de 360 nog niet zo goed liep als op de PS3, maar ik ga er van uit dat dit probleempjes inmiddels wel zijn opgelost.
To dare is to do
Het ding wordt alleen wel erg warm in m'n TV kast. Hij is van de achter kant dicht, dus er is geen luchtstroom. Ik zat te denken om een 120mm fan in de kast te monteren en aan te sluiten op m'n 360, maar vraag me af of die 5V wel genoeg is. (en of ik het risico loop m'n nieuwe xbox te slopen)
Is er misschien nog een andere optie via netstroom met een aan/uit schakelaar ofzo?
Misschien koop ik deel 6 wel samen met zo'n arcade-stick ding, lekker buttonbashen
Ik zou helemaal voor niets gaan werken als ik dan ook alles voor niets krijgVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:03:
Jij wil toch ook niet later voor niets werken?

Overigens ben ik het wel (al is het bij mij op een andere manier gegaan) met SeamusXanthus eens. Niet dat je weet hoe het had kunnen zijn, maar ik ben ook in aanraking gekomen met gamen omdat wij op de C64 gekopieerde spelletjes hadden. Ik wist niet eens of dat goed of slecht was, mijn pa regelde dat gewoon en wat wist ik met mijn 5/6 jaar daar nou van
[ Voor 0% gewijzigd door Coolsnarf op 27-10-2009 13:08 . Reden: wel in verleden tijd blijven schrijven :P ]
Verwijderd
Ugh, komt weer een drukke periode aan...Left for Dead 2, GTA add-ons, MW2, AC2.
Gelukkig zijn ze dan wel weer zo aardig om niet alles in de zelfde week uit te brengen
Wat ik me ook af zat te vragen: Sinds ik op internet zo'n achievements hulp site heb gevonden en een trueachievements account heb, ben ik met spellen voornamelijk bezig met het halen van achievements in plaats van het spel gewoon lekker te spelen. Aan de ene kant vind ik dat leuk maar aan de andere kant haalt het het spelplezier een beetje weg van ongecompliceerd gamen. Vooral als het "doe een level lang alleen maar dát" achievements zijn, dan zit ik bijkans met samengeknepen billen alleen maar een bepaalde actie te herhalen.
Hoe doen jullie dat, zijn de achievements een leuke bijkomstigheid of speel je echt voor de GS? Of speel je het spel gewoon en ga je later nog alle GS halen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
HOI.
Of je hebt geen firewall standaard aan staan natuurlijk...TroonStaal schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:52:
router verhaal + achievement verhaal
Ik kijk bij spellen eerst of ik uberhaupt voor de achievements wil gaan (sommige spellen wil je gewoon even uit spelen vanwege backlog of zo), en daarna maak ik een inschatting welke achievements ik dan wil voor gaan. Daarna begin ik met spelen.
Heb jij misschien het nummer voor mij? De xbox.com website gaat steeds foutmeldingen bij mij als ik naar contact gajapie06 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:00:
Ik zou het gewoon proberen. Het nummer is toch gratis.
edit: al gevonden
edit2: bonnetje opsturen en ik krijg een nieuwe, top service!
[ Voor 14% gewijzigd door Bananenspin op 27-10-2009 14:30 ]
HOI.
Geen enkel probleem: Wikipedia: KibboetsCoolsnarf schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
Ik zou helemaal voor niets gaan werken als ik dan ook alles voor niets krijg. Ik begrijp dat hier dan ook nogal wat gevolgen aan zitten, maar het gaat even om je statement die mi niet helemaal klopt
Voor alles is een oplossing
Op zich zou het wel wat zijn, maar er is toch wel bewezen dat het op lange termijn nooit werkt
Had ik in begin, toen ik mijn Xbox net had, ook een beetje. Boeien die Achievements ... maar nu let ik er toch wel op. Het heeft wel iets vind ikDarkX schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:08:
Achievements... af en toe komt er zo'n venstertje dat ik iets gehaald heb, maar eigenlijk boeit het me totaal niet. Soms zijn ze wel erg geinig bedacht, maar mijn gamersscore boeit me verder totaaaal niet.
Dat is inderdaad wel leuk, maar als ik dan zie dat ik de game opnieuw moet doen maar dan moet gaan zoeken naar 120 vlaggetjes ofzo zodat ik weer iets kan afvinken dan ik me er niet erg toe bewegen om keihard opzoek te gaan.Timocos schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:
[...]
Had ik in begin, toen ik mijn Xbox net had, ook een beetje. Boeien die Achievements ... maar nu let ik er toch wel op. Het heeft wel iets vind ikNiet dat ik er een enorme kick ofzo van krijg (4005 points
), maar het heeft wel iets als in beeld komt dat je weer iets unlocked hebt
En een map downloaden oid. om het te gaan doen doet voor mij een beetje de functie van een achievement teniet.
Verwijderd
Ik houd er wel van. Zelf haal ik meer uit een spel dan dat ik voorheen deed zonder achievements. Wat mij betreft zouden er alleen single player-achievements moeten zijn, maar dat terzijde.
Net 100 minuten Firefight gespeeld in ODST voor een kleine 10 gamerpoints. Zonder die achievment had ik het niet gespeeld denk ik.
Wat wel leuk is om te halen, zijn Achievements met humor. Neem bijvoorbeeld Fable 2, waarin je een er eentje krijgt voor sex met meer dan één partner (tegelijk uiteraard
Cunning linguist.
Verwijderd
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
De D-pad is er gewoonweg niet geschikt voor, dan maar een keer halen op de PS3
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Is je tv soms met HDMI aangesloten en zit de component kabel er ook in? Dan heb je dat probleem namelijk.Snippertje schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:15:
Ik heb iets raars ontdekt. Ik was net Forza 3 aan het spelen, toen ik ging eten even op pauze gezet en mijn tv uitgezet. Nu zet ik net mijn TV aan en start de xbox opnieuw opIk heb hem wel vaker langere tijd op pauze gehad zonder de TV uit te zetten, dit kon wel. Waarom start de xbox opnieuw op?
Ik was vandaag nog bij de Intertoys in Groningen, maar daar stond hij niet eens in het systeem... alleen 2007 was er voor 7.50PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:39:
Was net in de intertoys. Daar lag Tiger Woods 2009 voor 6,99Toch maar even meegenomen.
Hoe zit het verder trouwens met de geluidsproductie van de nieuwere consoles? Ik installeer alle spellen tegenwoordig standaard naar de harde schijf, maar mijn Xbox 360 produceert nog best veel geluid.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Toevallig een advertentie zien staan (http://www.uzoektwijvinden.net/shop1/osc/) 120gb 65 euro met gratis verzenden.R420R schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:47:
Bah, echt vervelend dat die 120gb HDD weer zo duur is. Mijn 20gb schijfje is echt te krap geworden. Ik ga nog eens bij de mm in den haag kijken maar ik koester niet veel hoop hem onder de 90,- te kunnen krijgen.
Maar of je deze site kan vertrouwen weet ik niet. Ze zeggen dat je met Paypal kan betalen, maar ben je dan ook 100% zeker dat je je product ontvangt? (of je geld iig terug?)
Ik koop zelf zo min mogelijk boven de 50 euro op internet, omdat het anders wel erg balen is als je niks ontvangt.
Heb geen ervaring met andere consoles, maar de elite die ik nu heb kan behoorlijk stil zijn. Als hij dus alleen maar aanstaat. Stop ik er een spel in, begint hij ineens te spinnen en blijft hij duidelijk hoorbaar.. Maar volgens mij heb ik dat naar de schijf installeren nog niet helemaal onder de knie.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:44:
Hoe zit het verder trouwens met de geluidsproductie van de nieuwere consoles? Ik installeer alle spellen tegenwoordig standaard naar de harde schijf, maar mijn Xbox 360 produceert nog best veel geluid.
[ Voor 29% gewijzigd door Waxina op 27-10-2009 21:18 ]
Ik heb een Elite met productiedatum van september dit jaar. Het ding is (met spellen op Hd) echt fluister en fluisterstil.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:44:
Ik zit zelf te overwegen om mijn oude Xenon Xbox 360 te vervangen door een nieuwe Elite met een 250 gb harde schijf. Ik heb hier nog toevallig een transfer kit liggen, weet iemand toevallig of deze ook gebruikt kan worden om de gegevens van een 120gb schijf naar een 250gb schijf over te zetten?
Prima dus
Misschien ook maar eens een Elite halen. Ik word gek van dat geluid heb nu bijvoorbeeld Borderlands op hdd geinstalleerd maar ding maakt nog een kolere herrie ik heb nog 1 van de eerste. De fans zijn het vooral. Maar goed als die 250GB versies er zijn maar eens 1 halen.PWM schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:14:
[...]
Ik heb een Elite met productiedatum van september dit jaar. Het ding is (met spellen op Hd) echt fluister en fluisterstil.
Prima dus
Verwijderd
Gewoon openmaken en ff 'n nieuw coolertje inbouwen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 22:51 ]
Als frame of reference heb ik Sega GT 2002, welke ik destijds op de Xbox 1 had. Die heb ik gewoon in 1 ruk uitgespeeld en voelde ook heerlijk kwa controls.
waarom o waarom komen ze nu niet eens close met feel. ik wordt werkelijk niet warm of koud van de 360 racers.
Meer mensen met deze indruk ? ( M'n favo spel van het moment Brutal Legend speelt overigens wel episch! )
Ah vandaar. Ik heb idd de component kabel aangesloten om het geluid digitaal te doen en de HDMI voor het geluid. Is er een oplossing voor, anders dan de TV niet uitzetten?R420R schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:39:
[...]
Is je tv soms met HDMI aangesloten en zit de component kabel er ook in? Dan heb je dat probleem namelijk.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik had precies de zelfde gedachte toen ik Forza 3 aan het spelen was. GT 2002 kreeg ik bij m'n xbox en had ik erg veel gespeeld. De controle over de auto was erg goed, maar in Forza 3 voelt het een beetje stijfjes. Misschien is het gewoon nog even wennen.mvz schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 02:34:
op een of andere manier mis ik op de 360 iets kwa gevoel/ergonomie, waardoor alle racing games gewoon *niet* lekker aanvoelen, shift, forza3, ik heb ze allemaal maar het speelt niet lekker.
Als frame of reference heb ik Sega GT 2002, welke ik destijds op de Xbox 1 had. Die heb ik gewoon in 1 ruk uitgespeeld en voelde ook heerlijk kwa controls.
waarom o waarom komen ze nu niet eens close met feel. ik wordt werkelijk niet warm of koud van de 360 racers.
Meer mensen met deze indruk ? ( M'n favo spel van het moment Brutal Legend speelt overigens wel episch! )
Hmm nou dat ding heb altijd al zo herrie gemaakt en de mijn is van uhhh 2006 ofzo. echt 1 van de eerste. Dat je er 1 met productie datum 2009 niet hoort dat kan wel kloppen jah zijn veel dingen gewijzigd. Ik ga eerst maar eens opzoek of er nog garantie opzit. Zo ja dan laat ik hem lekker dicht zo niet dan maak ik hem wel open.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:50:
Het zou natuurlijk ook gewoon stof kunnen in je fans kunnen zijn, ik heb pas 'n 360 gekocht met productiedatum februari 2009 maar ik hoor verder weinig.
Gewoon openmaken en ff 'n nieuw coolertje inbouwen.
Al ff snel gekeken zit nog garantie op had hem al geregistreerd bij xbox.com die geeft aan dat er nog garantie opzit dat scheelt
[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 28-10-2009 10:28 ]
Garantie is volgens mij drie jaar, dus als je hem uit begin 2006 hebt kun je meubelen wat je wilWeAreLegion schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:25:
[...]
Hmm nou dat ding heb altijd al zo herrie gemaakt en de mijn is van uhhh 2006 ofzo. echt 1 van de eerste. Dat je er 1 met productie datum 2009 niet hoort dat kan wel kloppen jah zijn veel dingen gewijzigd. Ik ga eerst maar eens opzoek of er nog garantie opzit. Zo ja dan laat ik hem lekker dicht zo niet dan maak ik hem wel open.
Al ff snel gekeken zit nog garantie op had hem al geregistreerd bij xbox.com die geeft aan dat er nog garantie opzit dat scheelt
Cunning linguist.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.