Verder doet de Xbox-divisie het financieel erg goed volgens een artikel op IGN. Met een attachrate van 8,7 games per verkochte Xbox is dat ook niet verwonderlijk natuurlijk. Ik vroeg me af wie van ons daar boven of onder zit. Ik heb tot op heden 51 games gespeeld. Een stuk of 10 daarvan zijn arcade games, maar de rest dus retail. De meeste games verkoop ik echter weer en op dit moment heb ik 8 games in de kast staan. Dat worden er binnenkort echter wel weer meer. Hoe zit het bij jullie?
PS: Volgens mij zijn de meeste Tweakers in de ban van Forza 3, want m'n vriendenlijst is gevuld met mensen die Forza 3 aan het spelen zijn.
PPS: Mijn lijst met blijvers:
- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2
- CoD: Modern Warfare 2
Mijn kleine selectie met blijvers zijn dus vooral gebaseerd op games die ik in de multiplayer blijf spelen. ODST zou weg mogen van me, maar er zitten een aantal Halo 3 maps op die 2e disk die ik anders niet meer heb
PS: Volgens mij zijn de meeste Tweakers in de ban van Forza 3, want m'n vriendenlijst is gevuld met mensen die Forza 3 aan het spelen zijn.
PPS: Mijn lijst met blijvers:
- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2
- CoD: Modern Warfare 2
Mijn kleine selectie met blijvers zijn dus vooral gebaseerd op games die ik in de multiplayer blijf spelen. ODST zou weg mogen van me, maar er zitten een aantal Halo 3 maps op die 2e disk die ik anders niet meer heb
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 24-10-2009 11:34 ]