Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Verder doet de Xbox-divisie het financieel erg goed volgens een artikel op IGN. Met een attachrate van 8,7 games per verkochte Xbox is dat ook niet verwonderlijk natuurlijk. Ik vroeg me af wie van ons daar boven of onder zit. Ik heb tot op heden 51 games gespeeld. Een stuk of 10 daarvan zijn arcade games, maar de rest dus retail. De meeste games verkoop ik echter weer en op dit moment heb ik 8 games in de kast staan. Dat worden er binnenkort echter wel weer meer. Hoe zit het bij jullie?

PS: Volgens mij zijn de meeste Tweakers in de ban van Forza 3, want m'n vriendenlijst is gevuld met mensen die Forza 3 aan het spelen zijn.

PPS: Mijn lijst met blijvers:
- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2
- CoD: Modern Warfare 2

Mijn kleine selectie met blijvers zijn dus vooral gebaseerd op games die ik in de multiplayer blijf spelen. ODST zou weg mogen van me, maar er zitten een aantal Halo 3 maps op die 2e disk die ik anders niet meer heb :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 24-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:04:
[...]

Ook interesse in Kung Fu Panda en Lego: Indiana Jones dan? :)

Verder doet de Xbox-divisie het financieel erg goed volgens een artikel op IGN. Met een attachrate van 8,7 games per verkochte Xbox is dat ook niet verwonderlijk natuurlijk. Ik vroeg me af wie van ons daar boven of onder zit. Ik heb tot op heden 51 games gespeeld. Een stuk of 10 daarvan zijn arcade games, maar de rest dus retail. De meeste games verkoop ik echter weer en op dit moment heb ik 8 games in de kast staan. Dat worden er binnenkort echter wel weer meer. Hoe zit het bij jullie?

PS: Volgens mij zijn de meeste Tweakers in de ban van Forza 3, want m'n vriendenlijst is gevuld met mensen die Forza 3 aan het spelen zijn.
Ik koop en verkoop ook veel (van mn) games. Alleen de echte toppers laat ik in mn kast staan. Tot nu toe denk ik zo'n 15 retail games gespeeld. Momenteel games die nog in mn kast staan:

- GTA IV
- Call of Duty: Modern Warfare
- Resident Evil 5
- Battlefield Bad Company
- Grid
- Left 4 Dead
- Far Cry 2

:)

Geen marktplaats hier.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 24-10-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er nu 71 gespeeld op mijn Xbox :) Dit zijn retail games en gekochte XBLA titels.

Zit dus iets boven de 8.7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:36:
[...]

Als het 95% haalt is het prima. Dan hoef ik alleen nog de echte koop dingen (Earth b.v.) op Blu-Ray te halen, en kan ik de rest (90%) van de films die ik kijk gewoon lekker downloaden, kijken, en verwijderen :)
Zune Marketplace gebruikt volgens mij Microsoft's eigen VC-1 codec, die ook ondersteunt wordt bij Blu-ray. Bij Zune Marketplace heb je een 8 megabit internetverbinding nodig om in de hoogste kwaliteit te streamen(de daadwerkelijke bitrate zal iets lager liggen door overhead), maar de bitrate zit bij de Blu-ray films die ik heb die VC-1 gebruiken meestal rond de 25 megabit of hoger. Ik acht de kans klein dat Zune Marketplace die 95% ook maar kan benaderen.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 24-10-2009 16:00 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08
Mijn XBOX LIVE loopt in Januari af, nu kan ik voor 27,40 euro 13 maanden erbij kopen via eBay... vorige keer ook gedaan. Denken jullie dat de LIVE prijzen nog verder zullen gaan dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dennis Lammers schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:35:
Mijn XBOX LIVE loopt in Januari af, nu kan ik voor 27,40 euro 13 maanden erbij kopen via eBay... vorige keer ook gedaan. Denken jullie dat de LIVE prijzen nog verder zullen gaan dalen?
Dalen? De retail-prijs vanuit Microsoft is al jaren om en nabij de 60 euro voor een jaar, dus beoordeel zelf maar wat dit voor aanbieding is. Vanuit Microsoft hoef je het in ieder geval niet te verwachten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En daarbij.. het zou je uiteindelijk maar maximaal twee of drie euro schelen. Gewoon die van 27,40 halen zou ik zeggen. Of je moet écht heel krap bij kas zitten natuurlijk :P

EDIT: Heeft er eigenlijk ook maar íemand die zich had aangemeldt voor het previewprogramma géén reply gehad? Volgens mij was het aanmelden alleen al voldoende om 'toegelaten' te worden tot het 'programma'.

[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 24-10-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Euhm, nee. Als je aangemeld bent moet je nog toegelaten worden. Maar je kan altijd op connect.microsoft.com kijken om te zien of je aangemeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Ik heb op het moment 17 xbox 360 spellen ( 2 daarvan zijn xbla ), en 2 in pre order staan ( Modern Warfare 2 + Assassins Creed 2 ). Ik verkoop mijn spellen niet, soms heb ik weer zin om een bepaald spel te spelen en dan heb ik het niet meer.

Ook vind ik het leuk om een collectie op te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
Geen idee hoeveel, de meeste verkoop ik weer. Ik heb op het moment iig wel meer dan 10 games in mn kastje liggen. Ik speel veel games echter niet uit, op de xbox360 heb ik enkel CoD4, Gears of war 1 en 2, Halo 3, Halo ODST, Brothers in Arms, Mass Effect, Mirrors Edge en wat XBLA titels uitgespeeld (oa Braid!). Ik zal er nog wel een paar missen, maar ik vind het erg lastig om echt in een game gezogen te worden, de meeste gaan mij snel vervelen.

GTA kan ik me gewoon niet toe zetten om uit te spelen (nadat ik een missie waarbij ik 5 minuten moest varen voor de derde keer over moest doen). Resident evil 5 heb ik wel bijna uitgespeeld. CoD5 zit ik halverwege en eigenlijk vind ik het een vrij dom spel. The orange box ben ik nog bij Episode 1 (heb halflife 2 wel uitgespeeld, maar dat was op de pc), Portal heb ik dan wel uitgespeeld. Fallout 3 ben ik ook mee gestopt, simpelweg omdat ik het zat werd elke keer weer ammo te zoeken (zat altijd zonder). Vaak knap ik af op games die teveel bijtaken hebben die mij niets boeien. Wat ik erg mis zijn goede rpg's waarbij loot belangrijk is, ben groot WoW verslaafde geweest en de diablo achtige games zijn weinig te vinden. (Too Human vond ik slechte combat hebben). Hopelijk gaat Dragon Age daar verandering in brengen, maar ik twijfel nog of ik hem op de xbox360 ga spelen of de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine crosspost/reclame

Ik heb een contest opgezet om te kijken wie de mooiste auto in Forza 3 kan maken. Voor degene die dat topic niet volgen, hier de link:

PWM in "Forza 3 GoT design contest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kazu schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:15:
Waarom is Last.fm nou weer niet beschikbaar in de preview hier :( Dat was een van de weinige redenen dat ik me had aangemeld voor de preview.

Is er ergens al een protestactie gestart op het internet? Ik weet dat de service hier in Nederland betaald is, maar het scrobbelen van je gestreamede tracks kan toch wel gewoon gratis? Grmbl...
Heeft stille hoop dat het alsnog in de volledige versie zit
Inderdaad, heb de update ook en heb me rotgezocht. Nou blijkt dat Last.fm alleen voor GB en US gebruikers is :S. wTF 8)7. Erg slecht.

De films in Zune hebben geen ondertitels zover ik zie. Heb er 1 gedownload, maar kan daar echt niets over vinden.

Wederom genaaid omdat het eigenlijk weer alleen voor US en UK mensen is. De rest kan weer eens in de * zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn 'attach rate' is ook al redelijk: Gow 1&2, Halo 3 en Halo 3 ODST, Oblivion, Crackdown, Burnout Paradise Ultimate box, PGR4, DiRT, GTA4, Fifa08, Skate 1&2, Mass Effect, The Orange Box, Bioshock, COD4, Rockstar Table Tennis, Assassin's Creed, Mirror's Edge, Tony Hawk Project 8, Lost Odyssey en Dead or Alive 4.

23 :) En ik moet nog aan 5 spellen daarvan beginnen...Ik heb wel alle spellen voor <=20 euro gekocht, behalve COD4 GOTY(30 euro geloof ik) en ODST heb ik tegen 3 spellen geruild bij GameMania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb ook aardig wat spellen
15 xbox 360 spellen + nog een aantal op Arcade zoals shadow complex

Binnenkort zijn daar ook weer 2 spellen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

Vrijdag

De Zwarte

DarkShadow schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:56:
Geen idee hoeveel, de meeste verkoop ik weer. Ik heb op het moment iig wel meer dan 10 games in mn kastje liggen. Ik speel veel games echter niet uit, op de xbox360 heb ik enkel CoD4, Gears of war 1 en 2, Halo 3, Halo ODST, Brothers in Arms, Mass Effect, Mirrors Edge en wat XBLA titels uitgespeeld (oa Braid!). Ik zal er nog wel een paar missen, maar ik vind het erg lastig om echt in een game gezogen te worden, de meeste gaan mij snel vervelen.

GTA kan ik me gewoon niet toe zetten om uit te spelen (nadat ik een missie waarbij ik 5 minuten moest varen voor de derde keer over moest doen). Resident evil 5 heb ik wel bijna uitgespeeld. CoD5 zit ik halverwege en eigenlijk vind ik het een vrij dom spel. The orange box ben ik nog bij Episode 1 (heb halflife 2 wel uitgespeeld, maar dat was op de pc), Portal heb ik dan wel uitgespeeld. Fallout 3 ben ik ook mee gestopt, simpelweg omdat ik het zat werd elke keer weer ammo te zoeken (zat altijd zonder). Vaak knap ik af op games die teveel bijtaken hebben die mij niets boeien. Wat ik erg mis zijn goede rpg's waarbij loot belangrijk is, ben groot WoW verslaafde geweest en de diablo achtige games zijn weinig te vinden. (Too Human vond ik slechte combat hebben). Hopelijk gaat Dragon Age daar verandering in brengen, maar ik twijfel nog of ik hem op de xbox360 ga spelen of de pc.
Ik speel ook zelden spellen uit :P Heb onlangs nog wel Jericho uitgespeeld en 1000/1000 maar dat was omdat die zo verschrikkelijk makkelijk is, zeker met drie cheatcodes :$
Maar heb hetzelfde, spellen gaan me op een gegeven moment vervelen. Als ik zo eens kijk naar mijn True Achievementsaccount hebben niet zoveel spellen mijn aandacht. Hoewel ik onlangs Assassin's Creed heb gekocht en daar ben ik nu bezig. Gewoon het rondlopen en af en toe een guard omleggen vind ik wel erg leuk. Zeker gecombineerd met het freerunnen en de setting.

Ben op zich ook wel benieuwd naar Dragon Age, alleen vind ik het wel een beetje een uitgekauwd concept, met draken en tovenaars en al die fantasy archetypes. Zit ook wel te denken aan Borderlands, maar die cel-shaded, daar twijfel ik nog wel over. Eigenlijk wil ik een rpg achtig spel wat of een redelijk historische setting heeft zoals AC of meer hedendaags, zoals het aangekondigde The Secret World. Bioshock heb ik eens geprobeerd bij een collega maar dat vond ik toch niet zo boeiend. Tis vrees ik helaas alleen nog maar sci0fi, jrpg of weer draken en trollen helaas ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

90710 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:18:
Euhm, nee. Als je aangemeld bent moet je nog toegelaten worden. Maar je kan altijd op connect.microsoft.com kijken om te zien of je aangemeld bent.
Euhm, ja. Zoals je ziet heeft er nog niemand gepost dat 'ie zich heeft aangemeldt en níet is toegelaten. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Heb nu achievements bij 40 xbla en 50 retail games. Een paar retail heb ik geleend, en ik heb een stuk of 12 arcade games gratis verzameld in de loop der tijd door op acties te letten. Kan inmiddels toch wel zeggen dat een leuke verzameling is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
Ik zit al een paar dagen te stoeien met TVersity. Ik krijg namelijk geen ondertiteling via de xbox 360.

Normaal als je een divx/xvid afspeelt op je 360 komt er op de taakbalk van de pc een icoon ffdshow (video) te staan waar je met je rechtermuisknop op kunt klikken. Echter deze komt er maar niet.
Als de betreffende divx/xvid afspeel op mn pc komt dit icoontje er wel te staan en werken de subtitles gewoon goed. Bij video decoder configuration van ffdshow heb ik subtitles aangevinkt echter nog steeds geen ondertiteling op de xbox 360.

Wat ik al gedaan heb:
1. Opschonen systeem
-Verwijder ALLE codec packs.
-Verwijder AC3 filter en FFDshow.
-Verwijder Haali/matroska splitter.
-Verwijder XviD, DivX.
-Verwijder Vobsub (of andere ondertiteling software)
-Verwijder Tversity, en de Tversity codec pack!!
- PC herstarten
2. Installeer Tversity en de bijbehorende codec pakket.
3. Installeer Haali/matroska splitter
4. Installeer AC3 filter
5. Herstart systeem.
6. Zet de subtitles aan in Ffdshow Video decoder configuration.

Dit gedaan maar nog steeds geen ondertiteling op de xbox. Het lijkt erop dat TVersity ffdshow niet wil laten werken omdat het icoontje ook niet op de taakbalk verschijnt bij het afspelen van videobestand op de xbox 360.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2

Mijn kleine selectie met blijvers zijn dus vooral gebaseerd op games die ik in de multiplayer blijf spelen. ODST zou weg mogen van me, maar er zitten een aantal Halo 3 maps op die 2e disk die ik anders niet meer heb :'(
Je vergeet eigenlijk de belangrijkste Boderlands dude ;). Ga die eens halen dan kunnen we dat eens coop doen. Ik speel gears of wars 2 ook wel eens zal wel eens je party joinen hehe.

Ik heb net brutal legend besteld ben ik ook wel benieuwd naar en borderlands gekocht. Ik heb echt veels te veel games voor dat ding en er komt nog veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05 23:47
Heb je in Tversity aangezet dat hij altijd moet encoden? De xbox heeft namelijk sinds enige tijd ondersteuning voor avi bestanden als ik het me correct herinner, dus je moet handmatig aanzetten dat je pc alles moet encoden anders gaat die niet eens FFDshow gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hebben jullie de trailer gezien van Metro 2033? Ziet er erg intressant uit :D Ik kende heel deze titel nog niet eens :? pas aangekondigt?

Hmm. IGN heeft al info/plaatjes sinds august 2007.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
GrandDestroyer schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:27:
[...]

Heb je in Tversity aangezet dat hij altijd moet encoden? De xbox heeft namelijk sinds enige tijd ondersteuning voor avi bestanden als ik het me correct herinner, dus je moet handmatig aanzetten dat je pc alles moet encoden anders gaat die niet eens FFDshow gebruiken.
Thx, het werkt nu weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Stalllone schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:28:
Hebben jullie de trailer gezien van Metro 2033? Ziet er erg intressant uit :D Ik kende heel deze titel nog niet eens :? pas aangekondigt?

Ja, ik kwam het tegen op het vgchartz forum. Direct geïnteresseerd, kan iets heel moois worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Stalllone schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:28:

Heb em ook vandaag gezien, doet me denken aan Fallout 3, je leeft onder gronds en de bovenwereld is niet meer bewoonbaar (klimaat/nukes)?

Heb me net ook eff aangemeld op TrueAchievements, vind zelf dat ze beter score geven aan bepaalde games.
En zit vanochtend toch zo uurtje de Mile High Club van CoD4 nog maar eens te proberen... had gister wel voor het eerst op de Xbox gedaan en na paar try heb ik wonderbaarlijk de finish weet te halen met de hostage en die terrorist :*) en uit paniek schoot/pomp ik dus zijn legs vol met me pistool en guess what? Dat doet een Hero als Soap ofcourse not, dus mission failed! |:( alhoewel me opdracht was gegeven om de hostage te redden.... tweede keer dat ik haalde schoot ik per ongeluk de hostage neer :r

Voor mij voorlopig geen CoD4 meer... ga em denk ik maar zonder dat ene 20G teruggeven aan vriend. Voorlopig zit ik toch in de galaxy van Mass Effect (niet slecht voor 15 euro bij Dixons)!

En zijn er ook mensen die hier hun games lenen van de bieb? Was eergisteren met me broertje bij de bieb voor Mario Kart Wii wedstrijd en het viel me op dat je nu tegenwoordig voor een euro 1 week spelletjes kan lenen voor 360, PS3, PS2 en de Wii. Alleen was toen alles uitgeleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 16:39

- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2

Ik heb 54 games in de kast staan, en heb ze ook allemaal wel gespeeld :) sommige moet ik nog steeds verder spelen of omdat ze te slecht zijn speel ik ze niet meer. Maar verkopen zal ik ze nooit doen :)

Volgens mij is de halve wereld in de ban van Forza.... als ik in m'n friendslist kijk is alles en iederen Forza aan het spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 08:19

- Halo 3
- Halo ODST
- Gears of War 2

Ik heb zo'n 25 full retail games voor de x360 en een stuk of 5 arcade games. Gisteren nog Borderlands gekocht. Ik heb zowel een ps3 als een xbox360 en als er een multiplatform titel is die ik hebben wil koop ik hem altijd op de xbox360 omdat ik daar meer vrienden op heb alsmede dat ik de controler een stuk fijner vind werken. Op de ps3 heb ik alleen maar ps3 exclusives en dat zijn er maar 3 tot op heden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Lijkt me zeker relaxed om een ps3 erbij te hebben. Laatst met de bart smit actie had ik de kans, maar toen heb ik ze weer doorverkocht. Ik denk dat ik er toch erg weinig gebruik van ga maken. Hij komt nog wel een keer voor de exclusive games, maar dat heeft enkel zin in een grote vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 10:18
73 retail games hier, en zo'n 15 arcade games. :) (koop alleen games, verkoop ze nooit :9 )

Maar er staan al weer een aantal spellen in preorder en dat gaan er alleen maar meer worden eind dit jaar :)

Nog even snel wat werk er doorheen rammen voor de deadline en dan hopelijk dinsdag beginnen aan Operation Flashpoint 2 :D

[ Voor 7% gewijzigd door MochiGohan op 25-10-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Kaasje123 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:52:
[...]
Ik heb zo'n 25 full retail games voor de x360 en een stuk of 5 arcade games. Gisteren nog Borderlands gekocht. Ik heb zowel een ps3 als een xbox360 en als er een multiplatform titel is die ik hebben wil koop ik hem altijd op de xbox360 omdat ik daar meer vrienden op heb alsmede dat ik de controler een stuk fijner vind werken. Op de ps3 heb ik alleen maar ps3 exclusives en dat zijn er maar 3 tot op heden :P
En ik dacht dat ik de enige was :o Ik heb dus laatst weer een ps3 gekocht ( had het eerst gekocht , daarna verkocht en een xbox 360 gekocht ). Begin dus wel weer spijt te krijgen. De enige spellen die ik op me ps3 heb zijn : Uncharted , Uncharted 2 (helaas nog niet binnen, de gierige Engelse thee drinkers moesten weer eens gaan staken ) en nog digimon world (psx).

Zoals je zei, is de xbox 360 controller gewoon fijner ( = persoonljk ) en heb dus meer vrienden op de xbox 360 die vaker online gamen.

Heb dus zojuist crash of the titans gekocht, vond de demo toch wel leuk en kon het niet laten liggen voor 10 euro ( op marktplaats ). Het is niet zo leuk als crash bandicoot op de psx maar zeker geen slechte titel :)

Nu weer terug om mijn tentamens te gaan studeren, en daarna lekker 1 week vakantie :) Kan ik op me gemakt Uncharted 2 en Crash of the titans uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

100+ retail games en zo'n 18 arcade games.

En heb ook al rond de 40 games nog verkocht.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb 23 retail en 4 arcade spellen. Toch niet slecht binnen een paar maanden (heb de Xbox eind mei gekocht) :)
Heb ook maar voor twee spellen (Sacred 2 en GoW2) de volledige prijs betaald omdat ik ze gewoon meteen wilde hebben. De rest komt uit budgetbakken of tweedehands.
Helaas verhuurt de plaatselijke bieb geen Xboxspellen, alleen PS2. Aan de andere kant, ik ben toch meer iemand die spellen gewoon wil hebben, of ik ze nou vaak speel of niet :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 08:19
DarkShadow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:54:
Lijkt me zeker relaxed om een ps3 erbij te hebben. Laatst met de bart smit actie had ik de kans, maar toen heb ik ze weer doorverkocht. Ik denk dat ik er toch erg weinig gebruik van ga maken. Hij komt nog wel een keer voor de exclusive games, maar dat heeft enkel zin in een grote vakantie.
Is inderdaad relaxt een ps3 erbij maar ik heb hem voor een vriendenprijsje kunnen overnemen van een collega anders had ik hem nooit gekocht. De xbox trekt me toch meer aan en zoals ik al aangaf vind ik de controler 100x fijner en heb ik meer vrienden op xboxlive dan op de ps3 dus multiplayeren doe ik liever op de xbox ookal kost xboxlive gold jaarlijks een geldbedrag.
FireBladeX schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

En ik dacht dat ik de enige was :o Ik heb dus laatst weer een ps3 gekocht ( had het eerst gekocht , daarna verkocht en een xbox 360 gekocht ). Begin dus wel weer spijt te krijgen. De enige spellen die ik op me ps3 heb zijn : Uncharted , Uncharted 2 (helaas nog niet binnen, de gierige Engelse thee drinkers moesten weer eens gaan staken ) en nog digimon world (psx).

Zoals je zei, is de xbox 360 controller gewoon fijner ( = persoonljk ) en heb dus meer vrienden op de xbox 360 die vaker online gamen.

Heb dus zojuist crash of the titans gekocht, vond de demo toch wel leuk en kon het niet laten liggen voor 10 euro ( op marktplaats ). Het is niet zo leuk als crash bandicoot op de psx maar zeker geen slechte titel :)

Nu weer terug om mijn tentamens te gaan studeren, en daarna lekker 1 week vakantie :) Kan ik op me gemakt Uncharted 2 en Crash of the titans uitspelen :)
Ik heb nu Unchaterd 1 en 2 (deel 2 is een heel goed spel) en Ratchet and clack tools of destruction. Ik weet echter nu al dat de ps3 weer stof gaat happen todat god of war 3 of heavy rain uitkomt. Op mijn games wanted lijstje voor de komende maanden staan ook veel meer xbox titles dan ps3 titels. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Kaasje123 op 25-10-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
DarkShadow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:03:
[...]

Ja, ik kwam het tegen op het vgchartz forum. Direct geïnteresseerd, kan iets heel moois worden.
Bij mij nog steeds niet, en ik heb exact alles gedaan zoals je beschreven hebt |:( :( Ik zie in m'n taakbalk onderaan wel de ffdschow icoontjes, maar het werkt dus nog steeds niet !

edit 2 : ik begrijp er niets meer van ! De ondertitels werken nu ineens wel, maar ik heb nu geen fullscreen beeld meer :( ??? er staan 4 balken rond het beeld, maakt niet uit welke displaymode ik kies..

[ Voor 33% gewijzigd door Jumper2110 op 25-10-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net wat ingame beelden bekeken van Dragon Age, Origins op de 360. Controls enzo lijken me niet tegen te vallen. Lijkt me verder wel weer een geweldig spel om wat uren in te verliezen. Helaas dat ie een weekje voor Call of Duty uit komt. Erg jammer dat er zoveel leuke spellen uitkomen binnen een tijdsbestek van 1 maand....

Edit: onder andere dit filmpje: http://www.giantbomb.com/...-age-origins-360/17-1528/

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2009 14:15 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:40:
Net wat ingame beelden bekeken van Dragon Age, Origins op de 360. Controls enzo lijken me niet tegen te vallen. Lijkt me verder wel weer een geweldig spel om wat uren in te verliezen. Helaas dat ie een weekje voor Call of Duty uit komt. Erg jammer dat er zoveel leuke spellen uitkomen binnen een tijdsbestek van 1 maand....
tja, wordt druk denk ik. Waar kwam je die 360 ingame beelden tegen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 02:04:
[...]En zit vanochtend toch zo uurtje de Mile High Club van CoD4 nog maar eens te proberen... had gister wel voor het eerst op de Xbox gedaan en na paar try heb ik wonderbaarlijk de finish weet te halen met de hostage en die terrorist :*) en uit paniek schoot/pomp ik dus zijn legs vol met me pistool en guess what? Dat doet een Hero als Soap ofcourse not, dus mission failed! |:( alhoewel me opdracht was gegeven om de hostage te redden.... tweede keer dat ik haalde schoot ik per ongeluk de hostage neer :r

En zijn er ook mensen die hier hun games lenen van de bieb? Was eergisteren met me broertje bij de bieb voor Mario Kart Wii wedstrijd en het viel me op dat je nu tegenwoordig voor een euro 1 week spelletjes kan lenen voor 360, PS3, PS2 en de Wii. Alleen was toen alles uitgeleend.
Frustrerend zeg. Toen ik CoD 4 net had heb ik zeker 2 uur geprobeerd om die Mile High-missie te halen, maar dat lukte dus niet. Toen heb ik een jaar intensief de multiplayer gespeeld en toen dacht ik: "laat ik het nog eens een keer proberen" en toen haalde ik het in 1x. Conclusie: veel multiplayeren en dan komt het vanzelf in orde :)

Wat de bieb betreft; goeie tip. Ik ben er sinds ik niet meer gebonden ben aan een opleiding niet meer geweest, dus ik weet niet of ze xbox-spellen hebben.

@LordHades: Borderlands ziet er zeker interessant uit, maar ik kan maar een beperkt aantal games aanschaffen de komende tijd. En in de komende 3 maanden worden dat: Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2, Mass Effect 2, Bioshock 2 (wat is dat met die tweetjes?) en Alan Wake. Verder zou ik dus graag Borderlands, Left 4 Dead 2, Forza 3, Dragon Age: Origins en Mafia 2 willen kopen maar ik mag eigenlijk maar 1 spel per maand van mezelf kopen :) Maarrruh...met Gears ben je altijd welkom hoor (game je gelijk een keer met Richard :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068

Ok jongens. Vandaag was mijn disc-tray voor de zoveelste keer stuck en het kwam echt mijn oren uit :@ ik heel die Microsoft gebeld, wel door 5 menuutjes gekomen ofzo, maar toch eindelijk een aardige medewerkster aan de lijn. Ik vertelde mijn probleem en zei dat ik alles al had geprobeerd, van de paperclip truc en met de controller openen. Toen ze zei dat ik nog 2 jaar garantie vloog ik de lucht in, ik dacht "oh die is al lang verlopen", maar nee, blijkt dat we tot 2011 garantie hadden :P Dus op die Microsoft site dat formulier ingevuld, Xbox ingepakt en wacht nu op een email van UPC :P in de tussentijd maak ik mijn controllers schoon en de HDD + headset.

Conclusie: console is soms crap maar de service is best goed IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De service van MS is ongehoord. Jammer genoeg maken veel mensen er ook misbruik van. Is het raar als je de service inschakelt als je pookje van je controller heel langzaam naar links gaat? Naar recht, naar voren en naar achteren gaat het prima, maar naar links gaat ie heel traag. Hebben nog meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 284904 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:39:
De service van MS is ongehoord. Jammer genoeg maken veel mensen er ook misbruik van. Is het raar als je de service inschakelt als je pookje van je controller heel langzaam naar links gaat? Naar recht, naar voren en naar achteren gaat het prima, maar naar links gaat ie heel traag. Hebben nog meer mensen dit probleem?
Ik heb het probleem niet, maar dat is gewoon een defect. Even nieuwe controller aanvragen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Hm, handig... 'k Heb de XBox 360 van m'n zoon overgenomen: hij heeft al z'n instellingen eerst gedelete zodat ik helemaal fris kon beginnen. Niet zo slim, want ik (en hij ook) ben totaal vergeten wat de netwerk instellingen nou waren... Nou weet ik nog wel dat hij een vast IP-adres had ingesteld (waarnaar ik ook diverse poorten had geforward op onze Xs4all Only Fritz!box), maar daar houdt het mee op... en dus lukt het me van geen kanten om een verbinding met internet te krijgen. Nu heb ik op de site van Xs4all gezocht en daar is een link naar een pagina met XBox-instellingen, maar als ik daarop klik, krijg ik gewoon de homepage van Xs4all... Pfffffffff... valt dat even tegen! Dus is de logische vraag: weet iemand een link naar een site die me even op weg kan helpen...? Ik zal toch niet de enige zijn die via XS4all en een Fritz!box op internet zit met z'n XBox 360. Google wil niet helpen: zal wel weer de verkeerde zoekwoorden gebruiken...

EDIT:
Never mind... De Xbox bleek een specifiek DNS-adres nodig te hebben... Kon het met enige moeite vinden, en ik kan nu in ieder geval op de Marketplace. Hij zeurt nog wel wat over NAT, maar als het goed is moet ik daarvoor alleen nog maar weer een keer de router herstarten...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 25-10-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Anoniem: 284904 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:39:
ik heb geen last van dat mijn pookje langzaam naar links te draaien wel dat ie vanzelf naar boven kruipt miss ook maar es MS bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:20:
[...]Ik heb het probleem niet, maar dat is gewoon een defect. Even nieuwe controller aanvragen dus.
Heb ik morgen weer wat te doen. Deze controller is iets van 10 maanden oud, maar wel intensief gebruikt. Ik vind het haast een beetje aso om een nieuwe van MS te vragen. Goed, ik ga gewoon bellen en leg het ze voor. Kijken wat hun reactie is en dan zal ik verder niet aandringen; dan ga ik de nieuwe Modern Warfare-controller van MadCatz wel halen :)
Afbeeldingslocatie: http://modernwarfare2.gameshark.com/images/360-controller-camo-lrg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://modernwarfare2.gameshark.com/images/360-controllers-usage-combat.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 25-10-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Is er al iets bekend over een 250gb pack in Nederland? Mijn huidige xbox begint het te begeven en wil niet een nieuwe kopen als de 250gb er de week erna opeens wel is.

Heb nu al 2x 120gb harde schijf in gebruik, en een 250gb zou dus meer dan welkom zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 09:28

Willybubba

Nut up or shut up.

DarkShadow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

tja, wordt druk denk ik. Waar kwam je die 360 ingame beelden tegen>?
Hier denk ik.

EDIT: Spuit 11 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 25-10-2009 22:08 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 16:27

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:41:
Heb nu al 2x 120gb harde schijf in gebruik, en een 250gb zou dus meer dan welkom zijn.
?, wat plaats je allemaal op die schijven dat die zo vol is, dat je een tweede nodig hebt?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15

Royz

Kleurenblind!!

Niemand heeft zeker nog een 24-uurs kaartje voor me over? :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:15
Royz schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:31:
Niemand heeft zeker nog een 24-uurs kaartje voor me over? :(
probeer

BHXR7-VXK7X-RWXR4-YQMW4-DH8YM
of
VPDDK-T8TYD-CWMDJ-HR9JT-6H36G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15

Royz

Kleurenblind!!

Semetrix schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 00:18:
[...]

probeer

BHXR7-VXK7X-RWXR4-YQMW4-DH8YM
of
VPDDK-T8TYD-CWMDJ-HR9JT-6H36G
Thank you so much... ik heb de laatste gepakt. Die andere kan iemand anders nog proberen :) Nogmaals bedankt!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:03
Ik heb even op MS Connect gekeken, en ik zag dat er al een suggestie was gemaakt om Last.fm beschikbaar te maken voor andere landen. Ik heb de feedback omhoog gevote, en ik raad iedereen hier aan om hetzelfde te doen in de hoop dat ze er wat mee doen.

Dit is de link:
https://connect.microsoft...ck.aspx?FeedbackID=503225

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb wat berichten over het ombouwen van een Xbox verwijderd, lees Spielerij beleid alsjeblieft nog eens door.

Wanneer je zoiets dan ziet staan, maak gewoon een topicreport in plaats van er op te reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Kazu schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 01:12:
Ik heb even op MS Connect gekeken, en ik zag dat er al een suggestie was gemaakt om Last.fm beschikbaar te maken voor andere landen. Ik heb de feedback omhoog gevote, en ik raad iedereen hier aan om hetzelfde te doen in de hoop dat ze er wat mee doen.

Dit is de link:
https://connect.microsoft...ck.aspx?FeedbackID=503225
Gaat niet gebeuren. Het is namelijk last.fm en niet MS die aan de touwtjes trekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:23:
[...]

?, wat plaats je allemaal op die schijven dat die zo vol is, dat je een tweede nodig hebt?
Game installaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:00

Grozno

acts without consequence!

Maar als je een game niet meer speelt dan knal je die install er toch gewoon weer af?
Ik heb altijd maar 2 of 3 games tegelijkertijd geïnstalleerd staan.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36

BM

Moderator Spielerij
90710 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:30:
[...]

Gaat niet gebeuren. Het is namelijk last.fm en niet MS die aan de touwtjes trekt. ;)
Wellicht, maar het kan nooit kwaad om MS te laten merken dat wij ook last.fm willen. Wie weet gebeurd er wat mee :)

@Icec_Old: precies. Heb tot nu toe nog geen games hoeven te verwijderen, maar zodra ik echt ruimte te kort kom gaan oude games er gewoon af. Kan nu ook wel, maar is voornamelijk luiheid dat ik dat nog niet gedaan heb :X

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 26-10-2009 08:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Iemand hier die zijn Xbox 360 aan een Samsung SyncMaster 2333HD scherm heeft hangen en zo ja, hoe ziet dat eruit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grozno schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:45:
Maar als je een game niet meer speelt dan knal je die install er toch gewoon weer af?
Ik heb altijd maar 2 of 3 games tegelijkertijd geïnstalleerd staan.
Tja maar ik heb een game of 10 die ik regelmatig speel, en blijkbaar zit daar mijn 120gb al mee vol. Vraag me niet hoe het kan. Ergens mis ik ook een groot aantal gb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 13:07
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:12:
[...]

Tja maar ik heb een game of 10 die ik regelmatig speel, en blijkbaar zit daar mijn 120gb al mee vol. Vraag me niet hoe het kan. Ergens mis ik ook een groot aantal gb's.
zowiezo 7gb ofzo is standaard al gebruikt. Ik heb 60gb xdoos, en dat vind ik wel genoeg, installeer al me recente games, en de oude die haal ik er af. Voornamelijk spellen die je toch maar 1x uitspeelt kan je er gewoon afhalen, multiplayer games houden heeft wel meer waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:12:
[...]

Moet toch makkelijk te vinden zijn met bestandbeheer. Zie je precies hoe groot de folders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:29
monnick schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:54:
Iemand hier die zijn Xbox 360 aan een Samsung SyncMaster 2333HD scherm heeft hangen en zo ja, hoe ziet dat eruit? :)
IK! Ik moet zeggen dat dit er goed uitziet. Ik heb de monitor specifiek aangeschaft voor XBOX gebruik. Heb eerst een LG en een HP 23 inch monitor met HDMI geprobeerd, maar was niet tevreden (kon deze gelukkig zonder problemen retourneren). De Samsung aangeschaft en ik ben tevreden.

De monitor is ideaal geschikt voor zijn doeleinden. VGA en DVI beelden zijn ook goed. Monitor is goed in te stellen en heeft zelfs een GAME stand voor beeld instellingen.

Zou je (in het theoretische geval ;) ) ook nog een PS3 hebben kun je deze gewoon op de 2e hdmi poort aansluiten

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323727

Misschien eerst de voorwaarden ook echt lezen voor je op Accept klikt

[ Voor 150% gewijzigd door Fuelke op 26-10-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ombouwen mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 93% gewijzigd door Fuelke op 26-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ken niemand die zijn xbox heeft omgebouwd. Ik verfoei dat soort praktijken. betaal gewoon voor je spellen, want dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.
dus beter geef je gewoon antwoord op mijn vraag
woef ! (ben je hondje niet dat je me zo kan gaan commanderen).

[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 26-10-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 13:13
Ik snap niet dat je zo'n vraag durft te stellen.

Wat denk je zelf? je bouwt je console om, en met een kopie probeer je online te spelen, en wel probleemloos.

Ombouwen mag niet van microsoft, die doet er natuurlijk ook alles aan om dit tegen te gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door GranCanaria op 26-10-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Negeer dat kneusje nou maar gewoon. :)

[ Voor 4% gewijzigd door shoombak op 26-10-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:41:
Ik ken niemand die zijn xbox heeft omgebouwd. Ik verfoei dat soort praktijken. betaal gewoon voor je spellen, want dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.

[...]

woef ! (ben je hondje niet dat je me zo kan gaan commanderen).
Als je niet wilt antwoorden hoef je ook niet te reageren op mij, maar ik weet genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 20-05 16:39
De volgende keer kunnen we ook gewoon een TR inschieten ;) dan hoeft niet iedereen erop te reageren en kunnen wij lekker babbelen over de 360..

on that note... nog 3 dagen te gaan! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Jaguar645 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:52:
Tot?

Ik ben zelf nog een uurtje aant wachten tot de postbode komt (hopelijk) met Fairytale Fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-05 13:38
Dit weekend alle achievements gehaald van Defense Grid :*)
Het is toch een hele fijne game, op een bepaalde level sta ik nr. 47 in de leaderboard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Tekken 6? Die komt iig deze week uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jaguar645 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:52:
De nieuwe DLC van GTA IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:03
90710 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:30:
[...]

Last.fm heeft al gezegd dat zij niks te doen hebben met het Xbox gedeelte van Last.fm. Microsoft heeft dit in zijn geheel zelf geregeld, dus ik ga er van uit dat ze dan ook de service kunnen aanbieden zoals hij hoort. Van mijn part hoeven de radiostations niet gratis, als ik maar kan scrobbelen op m'n xbox.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een kut forum is dit toch eigenlijk ook he, je vraagt iets over ombouwen en meteen 4-5 man reageren dat het niet mag. Ik kan er niks aan doen dat jullie verslaafde gamers zijn die per se het spel willen kopen in de winkel en dan 24/7 gaan spelen maar ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen en dan niet meteen 70 euro per spel te moeten betalen. Verder heeft zeker de helft van de mensen hier een omgebouwde Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand misschien enig idee hoe ik in godsnaam mijn poppetje kan 'refreshen' op xbox.com? Ik heb ooit is een rare avatar gemaakt, en wil nu dus een andere gebruiken. Nu zie ik mijn nieuwe versie wel op de xbox, maar op de site blijft de vorige versie zichtbaar. Ik heb mijn xbox gewoon aan Live hangen, en sla netjes de wijzigingen op etc.

De cache van de browser is ook al geleegd, en ik heb ook al tevergeefs gezocht naar een ververs achtige optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 323727 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:40:
[...]

Lekker boeiend iedereen doet het dus beter geef je gewoon antwoord op mijn vraag
Beter lees jij gewoon de FAQ+regels van GoT nog eens een keer goed door 8)7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 323727 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:19:
maar ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen en dan niet meteen 70 euro per spel te moeten betalen.
Als je geen geld over hebt voor de games, waarom koop je dan de console? Dat is hetzelfde als een auto kopen maar dan geen geld willen uitgeven aan de brandstof. Of steel jij dat ook?

Bovendien zijn er op diverse plekken de nieuwste games al voor tientallen euro's minder te krijgen. Ook direct bij de launch van een game. Beetje onzinnig argument.
Verder heeft zeker de helft van de mensen hier een omgebouwde Xbox 360.
Waar baseer je dat op?

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 26-10-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Gunner schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Als je geen geld over hebt voor de games, waarom koop je dan de console? Dat is hetzelfde als een auto kopen maar dan geen geld willen uitgeven aan de brandstof. Of steel jij dat ook?

Bovendien zijn er op diverse plekken de nieuwste games al voor tientallen euro's minder te krijgen. Ook direct bij de launch van een game. Beetje onzinnig argument.
En daarnaast, als je het leuk vind om gewoon af en toe een spelletje te doen hoef je toch niet persee de nieuwste van de nieuwste games? Dan kun je net zo goed oudere games spelen, of 2e hans, die kosten geen 70 euro.
Waar baseer je dat op?
Waard, gasten, vertrouwen enz. En al is het nog zo, dan nog mag het hier niet besproken worden.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat een kut forum is dit toch eigenlijk ook he, je vraagt iets over ombouwen en meteen 4-5 man reageren dat het niet mag. Ik kan er niks aan doen dat jullie verslaafde gamers zijn die per se het spel willen kopen in de winkel en dan 24/7 gaan spelen maar ik vind het gewoon leuk om af en toe een spelletje te spelen en dan niet meteen 70 euro per spel te moeten betalen. Verder heeft zeker de helft van de mensen hier een omgebouwde Xbox 360.
70 euro per spel is sowieso wel enorm overdreven he. Het duurste dat een standaard uitvoering zal zijn is € 64,95 en dan nog ben je gek als je dat ervoor betaald, want er zijn genoeg winkels waar diezelfde spellen dan voor €50 tot €55 liggen. Als je via internet besteld kun je vaak nog goedkoper uitkomen.

En je vergelijking is een beetje krom. Verslaafden stelen meestal om aan hun kick te komen. Wij betalen gewoon netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jesus gasten, reageer gewoon niet op dat kleutertje (tom182) en maak een topicreport aan (heb ik inmiddels al gedaan).

EDIT: Haha vet ik krijg een PM van hem:
Hou je mond man idioot
:w

[ Voor 31% gewijzigd door monnick op 26-10-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Wat een kut forum is dit toch eigenlijk ook he
Neem contact op met een admin, ze zullen meer dan blij zijn om je account te wissen. Doei! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Volgens mij is dit juist een heel leuk forum, waar mensen nog normaal met elkaar omgaan. Het zou dus goed kunnen dat jij hier niet hoort.
Of we nou verslaafd zijn of niet, we zijn in ieder geval niet crimineel. Als ik maar af en toe caviaar wil eten in plaats van elke dag, dan betekend dat toch niet dat ik het mag jatten? Het downloaden van betaalde software mag alleen maar als je er ook voor hebt betaald.
Als jij €70,- voor een spel betaald dan moet je op zoek naar een andere winkel, dat kan zo €15,- goedkoper in Nederland.

Had iemand je al welkom geheten hier, zo niet: Welkom op GoT :w

Ik heb ook gestemd op de roep om Last.FM :Y
Twitter is wel leuk trouwens, alleen jammer dat het een losse app is. Ik zou graag willen tweeten vanuit het guide-menu. Heb ook de Zune-store gedownload, maar klopt het dat deze leeg is tot op heden?
Facebook doe ik niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:32:
Jesus gasten, reageer gewoon niet op dat kleutertje (tom182) en maak een topicreport aan (heb ik inmiddels al gedaan).
We hadden ook gewoon vriendelijk kunnen blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 26-10-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Als je 70 euro voor een spel betaalt, dan ben je ook niet de slimste. Dat blijkt overigens al uit je overige reacties.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart ® schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

Als je 70 euro voor een spel betaalt, dan ben je ook niet de slimste. Dat blijkt overigens al uit je overige reacties.
Ik noem een bedrag, misschien is het 65 maar dan nog steeds blijft het veelste veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Er staan best wel wat films in de Zune-store. Maar niet veel bijzonders (oude films die ik niks vind of al gezien heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grozno schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Ik heb ook gestemd op de roep om Last.FM :Y
Twitter is wel leuk trouwens, alleen jammer dat het een losse app is. Ik zou graag willen tweeten vanuit het guide-menu. Heb ook de Zune-store gedownload, maar klopt het dat deze leeg is tot op heden?
Facebook doe ik niet aan :P
Waar kun je twitter en facebook vinden dan?
Of heb je je aangemeld als tester voor de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

[...]

Waar baseer je dat op?
Kom op man, denk je nou dat iedereen hier zo gek is om 65 euro uit te geven voor een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 323727 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:36:
[...]

Ik noem een bedrag, misschien is het 65 maar dan nog steeds blijft het veelste veel.
Toch wel vreemd dat jij 65 euro betaalt voor spellen, ik betaal er meestal maar een euro of 10 tot hooguit 20 voor. Ik ben dan ook geen verslaafde die veel speelt, maar gewoon zo af en toe, en dan haal ik mijn games dus 2e hands of ik bestel ze in Engeland als ze in de aanbieding zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Waar kun je twitter en facebook vinden dan?
Of heb je je aangemeld als tester voor de nieuwe update?
Ja ik zit in de beta, had ik er ff bij moeten zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 323727 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:38:
[...]

Kom op man, denk je nou dat iedereen hier zo gek is om 65 euro uit te geven voor een spel?
Nee dat zeg ik ook niet. Ik geef nota bene aan dat het best goedkoper kan. Zo had ik FIFA 10 via Amazon.co.uk voor omgerekend 35 euro incl verzenden, op de dag van de release in huis. Dus ik ben ook niet gek. Ik flame alleen niet ongenuanceerd op alles en iedereen. Dat doe jij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

[...]

Nee, niet iedereen. Maar een boel mensen wel :)
En als ze er geen €65,- aan uitgeven dan is het €19,99 of €29,99, of nog minder 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb de punten alvast binnen voor GTAIV: TBOGT :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90710 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:36:
Er staan best wel wat films in de Zune-store. Maar niet veel bijzonders (oude films die ik niks vind of al gezien heb)
Je kan op de Xbox UK site kijken welke films er komen. Zij hebben namelijk al de store, en het enige wat Zune-store is, is een naamswijziging.

Vanaf 17 november zullen het dus deze films worden: http://marketplace.xbox.com/en-GB/videos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:47:
Ik heb de punten alvast binnen voor GTAIV: TBOGT :)
Ik moet TLAD nog steeds uitspelen, maar op de een of andere manier loopt GTA op mijn Xbox echt voor geen meter meer. Heb hem al geinstalleerd, maar dit maakt geen verschil. De textures worden laat ingeladen en ik heb enorme fps drops. Zou mijn videokaart het aan het begeven zijn? Heb met andere spellen trouwens geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Nee ze zoeken het internet af om legaal tegen betere prijzen games te kopen.

In de topic start staan wel een paar sites waar je goedkoop nieuwe games kunt scoren.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Je kan op de Xbox UK site kijken welke films er komen. Zij hebben namelijk al de store, en het enige wat Zune-store is, is een naamswijziging.

Vanaf 17 november zullen het dus deze films worden: http://marketplace.xbox.com/en-GB/videos/
Frankrijk en Duitsland hebben ook de Video Marketplace, maar die landen hebben een veel kleiner aanbod aan films dan de UK Video Marketplace. Het staat dus totaal niet vast dat we het hetzelfde aanbod gaan krijgen, de kans is vrij groot dat we juist een veel kleiner aanbod aan films krijgen.

Kwalitatief vind ik de UK Marketplace ook enorm tegenvallen qua aanbod, het aanbod bestaat voornamelijk uit oudere films en er zitten maar weinig echte klassiekers tussen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Het probleem ligt niet bij MS wat dat betreft, maar het ingewikkelde copyright systeem in de EU wat per land weer verschilt. De filmstudio's doen overal ontzettend moeilijk over. Sony heeft daarnaast ook nog eens een dikke vinger in de pap en kan dus effectief veel grote releases naar de xbox360 blokkeren, hoewel dat volgens mij gewoon monopoly misbruik is.

Digital distribution staat nog in de kinderschoenen, in de VS is het enigsinds volwassen aan het worden met Netflix, maar ook daar zie je dat Netflix alle sony titels niet mag doorgeven aan de xbox360.

Het wordt tijd dat de EU zich op dit punt nuttig gaat maken en hier duidelijke wetgeving over geeft in plaats van altijd maar met nieuwe anti-piracy truuken te komen. Je dwingt mensen tot piracy als er geen goede alternatieven zijn.

En tommy boy, voor games zijn die er gelukkig wel, dus ga ergens anders uithuilen, koop een spaarpot en spaar voor een leuk spelletje (niet te gewelddadig, is niet goed voor je) voor 60 euro. Tip, er zijn ook veel games te koop voor 20 of 30 euro of zelfs nog minder dan dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:24

TheVMaster

Moderator WOS
DarkShadow schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:36:
Het probleem ligt niet bij MS wat dat betreft, maar het ingewikkelde copyright systeem in de EU wat per land weer verschilt. De filmstudio's doen overal ontzettend moeilijk over. Sony heeft daarnaast ook nog eens een dikke vinger in de pap en kan dus effectief veel grote releases naar de xbox360 blokkeren, hoewel dat volgens mij gewoon monopoly misbruik is.

Digital distribution staat nog in de kinderschoenen, in de VS is het enigsinds volwassen aan het worden met Netflix, maar ook daar zie je dat Netflix alle sony titels niet mag doorgeven aan de xbox360.

Het wordt tijd dat de EU zich op dit punt nuttig gaat maken en hier duidelijke wetgeving over geeft in plaats van altijd maar met nieuwe anti-piracy truuken te komen. Je dwingt mensen tot piracy als er geen goede alternatieven zijn.

En tommy boy, voor games zijn die er gelukkig wel, dus ga ergens anders uithuilen, koop een spaarpot en spaar voor een leuk spelletje (niet te gewelddadig, is niet goed voor je) voor 60 euro. Tip, er zijn ook veel games te koop voor 20 of 30 euro of zelfs nog minder dan dat!
Inderdaad! Dit is hetzelfde probleem waarom de Zune (Speler, incl de bijbehorende music store) nog NIET naar Europa is gekomen. Neelie moet zich hier eens hard voor maken...dat we dus als een Europese partij behandelt worden op het vlak van video....zodat we met z'n alleen kunnen genieten van hetgeen deze technische vooruitgang (lees : XBXO 360 met Zune Marketplace :+) ons kan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxina
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11-2024
Deze week actie bij Intertoys en ik wil eindelijk een Xbox 360 aan gaan schaffen.
De Elite is afgeprijsd, maar kost nog steeds 60 euro meer dan de Arcade.
Van dat geld kan ik ook een paar leuke games kopen natuurlijk.. Heb vooral zin in RPG's als Borderlands, Fable 2, Fallout en LOTR Conquest.
Zijn er nou echt veel spellen waarbij je die harddisk nodig hebt?
En als je online wil gamen, heb je die headset dan echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waxina schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:
Zijn er nou echt veel spellen waarbij je die harddisk nodig hebt?
Een aantal spellen zijn dan wel sneller met laden natuurlijk. En handig als je savegames wilt opslaan. Gezien de hedendaagse prijzen zie ik niet waarom je een Xbox zou willen kopen zonder harde schijf.
En als je online wil gamen, heb je die headset dan echt nodig?
als jij niet wilt praten met diegene met wie je speelt, dan niet natuurlijk. maar dat is toch logisch?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.