maar dat is 't 'm nou juist.. na het drukken van verzenden, verzendt hij het gewoon domweg nietAnoniem: 69767 schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:43:
[...]
Ik gebruik SMS Popup. Daar heb je gelijk een reply knop bij ontvangst.
Gebruikte ik vroeger ook, totdat ik handcent sms ontdekte, daar zit al zo een menu standaard in.Anoniem: 69767 schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:43:
[...]
Ik gebruik SMS Popup. Daar heb je gelijk een reply knop bij ontvangst.
Aanrader !
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Is er al een goede videoplayer voor DivX formaat? Heb iets gelezen over YxFlash, maar die vind ik nergens..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 334226
Als je bij android market zoekt op "divx" krijg je 1 hit, yxflashCLB schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:52:
Is er al een goede videoplayer voor DivX formaat? Heb iets gelezen over YxFlash, maar die vind ik nergens..
Vind hem hier ook nu, typte het denk verkeerd in..
Werkt ansich aardig met DivX, maar noemenswaardig is het nog niet (gelukkig is het een gratis trial)
Werkt ansich aardig met DivX, maar noemenswaardig is het nog niet (gelukkig is het een gratis trial)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een domme vraag (of bestaan ze niet?) ik ben nu al een aantal jaar symbian gebruiker.
en stoor me mateloos aan die certificaten meuk. heel vaak krijg je hierdoor iets niet draaiend.
android heeft die zoon soort gelijk systeem?
ik vind de droid namelijk erg gaaf, maar ook de experia met android.
en is het vrij makkelijk aan te leren dat android? een uitdaging ga ik trouwens niet uit de weg.
en stoor me mateloos aan die certificaten meuk. heel vaak krijg je hierdoor iets niet draaiend.
en is het vrij makkelijk aan te leren dat android? een uitdaging ga ik trouwens niet uit de weg.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Je hebt de keuze om applicaties met 'non Market rules' te installeren, oftewel alles wat je tegenkomt =)
het gaat ook simpelweg niet met alleen GPS en kompas. Idd zodra je beelden gaat analyseren op de positienauwkeurigheid weet te vergroten, maar beeldanalyse kost best wel wat rekenkracht :-pcoendeurloo schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:30:
[...]
Het lijkt mij dan ook niet dat dit gebruik maakt van puur alleen GPS info, dat is echt veel te onnauwkeurig, en dan nog, hoe weet GPS waar je tv staat? Dit lijkt me meer iets van een real time analyse van de beelden...
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Anoniem: 69767
Tip: Slideme (.org) is een alternatieve market, met eigen client (SAM). Binnenkort ga je daar naast free apps, de paid apps kunnen betalen met paypal en ideal. Uiteraard is deze alternatieve market niet zo groot als Google's, en als ze de stekker eruit trekken heb je mogelijk een probleem. Maar mss wel een handige backup oplossing mocht je iets niet vinden of kunnen betalen (bij slideme dus binnenkort met paypal en ideal) in de gewone market. Maar de software (eig alles) is stukken minder fijn dan Googles Market.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-12-2009 23:03 ]
Android wordt beperkt door 2 dingen, namelijk het standaard niet root (op de motorola droid na) zijn en applicaties die in jouw market niet beschikbaar zijn. Rooten is zo opgelost en, wanneer dat gedaan is, kan market enabler geinstalleerd worden. Hiermee kun je doen alsof je in een andere regio zit en zo kun je alsnog alle applicaties installeren.Dutchzilla schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:50:
Ik heb een domme vraag (of bestaan ze niet?) ik ben nu al een aantal jaar symbian gebruiker.
Daarnaast heb je ergens het vinkje unsafe applicaties staan. Deze moet je uitzetten wil je applicaties (apk's) die niet in de market staan installeren.
Om je vraag meteen te beantwoorden: android verlicht je van pijnen waarvan je niet eens doorhebt dat ze pijn doen bij symbian. Persoonlijk ga ik (eerst) niet meer terug naar symbian.
Ik heb nog een paar apps nodig waarvan het aanbod erg groot is en ik wil weten welke app hier het beste voor is.
1. Een goede taskmanager/killer
2. Een weer app met voorspellingen van de aankomende week
3. Een wiki die via A-GPS/GPS wiki's uit de buurt weergeeft
4. Een goede filemanager
5. Een app waarmee ik mijn today-scherm (hoe heet deze bij android?
) kan aanpassen
6. Een NoData app, waarmee ik dataverkeer kan uitschakelen
Wie o wie kan mij vertellen wat de beste opties zijn?
4. Een goede filemanager
5. Een app waarmee ik mijn today-scherm (hoe heet deze bij android?
Ten eerste is dit geen layer voor layar.Anoniem: 287750 schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:15:
Heeft iemand deze layer in Layar gevonden: http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded ?
Hij zou er al in moeten zitten zoals ik de nieuwsberichten er over lees.
En ten tweede hoeft deze applicatie helemaal geen locatie te weten. Je weet namelijk dat er een voetbalveld is met bepaalde afmetingen. (eigenlijk boeien de afmetingen niet eens, maar een voetbalveld heeft rechte hoeken.) Deze afmetingen zijn netjes aangegeven met witte lijnen op een groen veld. Dus het eerste wat gedaan moet worden is een edge detectie. (Dit kost niet eens zoveel moeite, dit doen de barcode scanner en Google Goggles trouwens ook al.) Vervolgens zou je spelers moeten detecteren. Dat lijkt me nog niet eens zo heel moeilijk, maar dan wil je ook nog weten welke speler van welk team is. Dat wordt al wat lastiger denk ik gezien de resolutie van de video. Immers willen we het realtime hebben. Maar als je dat hebt, neem je even aan dat de keeper altijd helemaal achteraan staat en dan lukt dit wel,
Dit is doable. Al helemaal op een Milestone.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Anoniem: 325161
1) Advanced task killerErazzzer schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:12:
Ik heb nog een paar apps nodig waarvan het aanbod erg groot is en ik wil weten welke app hier het beste voor is.
4. Een goede filemanager
5. Een app waarmee ik mijn today-scherm (hoe heet deze bij android?) kan aanpassen
2) Het weer
3) ......
4) Quick Settings
5) aHome ( met verschillende thema's)
6) APNdroid
Laat weten als het gelukt is of als er andere alternatieven zijn.
Succes
Heb nu een paar dagen de Milestone en ben erg enthousiast over de ''aaibaarheid'' van Android OS en ben al druk met aanpassen alleen mis ik een paar aanvullingen nog, wellicht dat iemand me op goede spoor kan helpen 
1. Email button voor de Corporate Mail (Exchange/ActiveSync) die aangeeft op je hoofdscherm hoeveel mail er nog ongelezen/nieuw is. (voor Gmail zou dit ook handig zijn maar niet noodzakelijk)
(dit is ''standaard'' op Windows Mobile, Iphone en Blackberry dus Android heeft er ook vast een oplossing voor
)
2. Een kalender widget die de kalender van Corporate Mail (Exchange/ActiveSync) kan uitlezen/tonen.
De standaard widget toont alleen een afspraak, zou graag zoiets zien als PureCalender, dus bv een dag/week weergave idee
nevermind, een nieuwe versie van PureCalendar schijnt dit wel te kunnen nu
3. Een programma waarmee ik belprofielen kan aanmaken/configureren (vb. Normaal / Vergadering / Trillen)
Zou helemaal mooi zijn als je bij deze profielen ook bv wifi en 3g kan aan/uitschakelen als optie.
Alvast bedankt!
(als 1 van deze vragen al eerder beantwoord zijn, mn excuses...ben nog druk in de lees/leerfase
)
1. Email button voor de Corporate Mail (Exchange/ActiveSync) die aangeeft op je hoofdscherm hoeveel mail er nog ongelezen/nieuw is. (voor Gmail zou dit ook handig zijn maar niet noodzakelijk)
(dit is ''standaard'' op Windows Mobile, Iphone en Blackberry dus Android heeft er ook vast een oplossing voor
2. Een kalender widget die de kalender van Corporate Mail (Exchange/ActiveSync) kan uitlezen/tonen.
De standaard widget toont alleen een afspraak, zou graag zoiets zien als PureCalender, dus bv een dag/week weergave idee
nevermind, een nieuwe versie van PureCalendar schijnt dit wel te kunnen nu
3. Een programma waarmee ik belprofielen kan aanmaken/configureren (vb. Normaal / Vergadering / Trillen)
Zou helemaal mooi zijn als je bij deze profielen ook bv wifi en 3g kan aan/uitschakelen als optie.
Alvast bedankt!
(als 1 van deze vragen al eerder beantwoord zijn, mn excuses...ben nog druk in de lees/leerfase
[ Voor 13% gewijzigd door yonexfreak op 22-12-2009 12:46 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Zijn hier mensen met ervaring voor het remote besturen van je pc? VNC? Welke viewer gebruiken jullie?
Op de market zie ik:
android-vnc-viewer
of
Remote VNC Lite (of Pro)
Iemand ervaring?
Op de market zie ik:
android-vnc-viewer
of
Remote VNC Lite (of Pro)
Iemand ervaring?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik gebruik Remote RDP, kost een paar euro maar werkt echt perfect. Ik heb het idee dat die VNC viewers veel zwaarder zijn en daarom een stuk minder prettig werken.
Ik gebruik Remote VNC Lite.spaceboy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:29:
Zijn hier mensen met ervaring voor het remote besturen van je pc? VNC? Welke viewer gebruiken jullie?
Op de market zie ik:
android-vnc-viewer
of
Remote VNC Lite (of Pro)
Iemand ervaring?
Is de meest simpele versie, zonder poespas. Doet zijn werk zoals het moet.
Voor mijn HTPC gebruik ik Gmote. Het meest geniale programma voor Android dat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Grafisch overnemen doe ik eigenlijk nooit, meestal gebruik ik gewoon ssh met ConnectBotspaceboy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:29:
Zijn hier mensen met ervaring voor het remote besturen van je pc?
Eens, alleen klapt Gmote-server er mij veel te vaak uit en is het dus vanaf dat moment redelijk waardeloos.........Zewatanejo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:09:
[...]
.........
Voor mijn HTPC gebruik ik Gmote. Het meest geniale programma voor Android dat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Locale is hiervoor een goede kandidaat. Het zijn weliswaar geen profielen zoals op nokia/sony ericsson/... te vinden is maar waarschijnlijk voldoet het wel.yonexfreak schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:56:
[...]
[...]
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Maar met gmote server kan je slechts muziek aan/uit zetten, right? Ja en skippen naar het volgende nummer...
Zo geweldig vond ik dat programma eigenlijk niet. Ook omdat het een beetje buggy is kwa geluid. Als je het volume max zet dan gaat het kraken, bij mij in ieder geval.
Zo geweldig vond ik dat programma eigenlijk niet. Ook omdat het een beetje buggy is kwa geluid. Als je het volume max zet dan gaat het kraken, bij mij in ieder geval.
Zie hier voor een filmpje:stijnos1991 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:34:
Maar met gmote server kan je slechts muziek aan/uit zetten, right? Ja en skippen naar het volgende nummer...
Je kunt inderdaad bladeren door je film, muziek en foto bestanden op de server.
Zo kan ik bv gemakkelijk muziek kiezen en spelen als ik bv aan het koken ben in de keuken.
Ik gebruik persoonlijk Gmote icm windows7 MCE. Dat mag van mij nog wel verder uitgebreid worden. Op dit moment kun je Gmote gewoon als touchpad gebruiken om de menu's te bedienen.
gebruik aub geen taskkiller.
Google heeft aangegeven dat zij dit zelf geoptimaliseerd hebben en het gebruik van een taskkiller werkt dan ook averechts.
Staat hier ook al ergens eerder genoemd en de mensen die het getest hebben waren blij verrast. (zonder taskkiller app hou je meer MB vrije ruimte over dan met)
Google heeft aangegeven dat zij dit zelf geoptimaliseerd hebben en het gebruik van een taskkiller werkt dan ook averechts.
Staat hier ook al ergens eerder genoemd en de mensen die het getest hebben waren blij verrast. (zonder taskkiller app hou je meer MB vrije ruimte over dan met)
Whuh?wappie1980 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:02:
sommige mensen hebben het ook getest en zeggen dat het bullshit is. ik heb het een tijdje geprobeerd en je hebt volgens mij wel degelijk een taskkiller nodig!wappie1980 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:07:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door TictaCNL op 22-12-2009 14:42 ]
Zonder taskkiller wordt mijn Galaxy in ieder geval gigantisch traag. Alles loopt vol zonder taskkiller. Die zogenaamde optimalisatie dmv het in het geheugen laden van apps en dergelijke werkt niet echt. Misschien dat het in nieuwere versies van Android (1.6+) beter is, maar met 1.5 in ieder geval niet.
Ik heb geen last met traag worden van m'n hero met de standaard 1.5
Ik gebruik daarom ook nooit een taskkiller
Ik gebruik daarom ook nooit een taskkiller
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ga eens een poging wagen, thanksTim_bots schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:
[...]
Locale is hiervoor een goede kandidaat. Het zijn weliswaar geen profielen zoals op nokia/sony ericsson/... te vinden is maar waarschijnlijk voldoet het wel.
In mn beperkte speurtocht vandaag nog geen (bruikbare) oplossing gevonden voor mn ''unread'' items voor exchange mail en gmail iconen/snelkoppelingen, die optie mis ik wel tot op heden
idd, heb ook geen taskiller op me hero, ding is veel sneller zonder, niet teveel widgets op me homescreen en maar 3 homescreens in gebruik, heb er niet meer nodig. Heb nu gameboid gedownload, werkt beter als ik dacht. maar de hero heeft helaas geen toetsenbord, iemand een fijne keyboard indeling voor gameboid op de hero?
Ik heb 'm destijds wel ff getest en ik vind 't principe stoer. Maar ik wil wel een eigen mediaplayer, niet die ingebouwde bullshit. Of doe ik iets verkeerd?Zewatanejo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:56:
[...]
Zie hier voor een filmpje:
[video]
Je kunt inderdaad bladeren door je film, muziek en foto bestanden op de server.
Zo kan ik bv gemakkelijk muziek kiezen en spelen als ik bv aan het koken ben in de keuken.
Ik gebruik persoonlijk Gmote icm windows7 MCE. Dat mag van mij nog wel verder uitgebreid worden. Op dit moment kun je Gmote gewoon als touchpad gebruiken om de menu's te bedienen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb zelf PhoneMyPC aangeschaft en kan nu gewoon flash filmpjes op dumpert kijken (zonder geluid uiteraard) via de pc op mn Android, werkt erg fijn en snel, een aanrader wat mij betreftspaceboy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:29:
Op de market zie ik:
android-vnc-viewer
of
Remote VNC Lite (of Pro)
Iemand ervaring?
Werkt erg goed! Maar vind hem erg prijzig!Occy74 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:16:
[...]
Ik heb zelf PhoneMyPC aangeschaft en kan nu gewoon flash filmpjes op dumpert kijken (zonder geluid uiteraard) via de pc op mn Android, werkt erg fijn en snel, een aanrader wat mij betreft
[ Voor 6% gewijzigd door Pizr op 22-12-2009 17:31 ]
Sja, wel stuk duurder dan vnc etc. maar als het perfect werkt vind ik het wel waard..
Zelfs 1080p HD mkv's speelt hij af dus dat zegt genoeg (helaas niet vloeiend
3. quickpediaErazzzer schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:12:
Wat verzoek 6 betreft.... in dit topic staan al tig keer een aantal programma's genoemd die je kan gebruiken.
En ook de overige verzoeknummers kan je zelf ook prima vinden hier. Er is echt zoveel te vinden.
Hier, via de market, of als je liever via internet kijkt op http://www.androlib.com.
Probeer er zoveel mogelijk uit en post hier in het topic neer wat prima werkt en waarom. Dan heeft het topic nog nut. Alles liever dan een topic waar iedereen zijn verlanglijstje neerkwakt.
Als zelfs oudgedienden dat gaan doen.
Dat je een programma vraagt zelfs al is het al besproken, prima.
Maar dat je stomweg dit topic totaaal niet doorleest, de search niet gebruikt en dan maar 6 verzoekjes plaatst.
[ Voor 54% gewijzigd door job op 22-12-2009 18:16 . Reden: edit aanvulling ]
Ik ben er ook al een hele tijd naar op zoek.yonexfreak schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:56:
(dit is ''standaard'' op Windows Mobile, Iphone en Blackberry dus Android heeft er ook vast een oplossing voor)
(als 1 van deze vragen al eerder beantwoord zijn, mn excuses...ben nog druk in de lees/leerfase)
Denk dat het niet bestaat voor Android, wat wel jammer is eigenlijk.
Nog even over memory management en task killers:
Een paar quotes van http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals.html
Ik kan me voorstellen dat sommige apps zo brak geschreven zijn dat android ze niet aardig vindt en dat je die eventueel zou willen killen mbv een dergelijke tool.
Ik gebruik ze in ieder geval niet
Een paar quotes van http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals.html
By default, every application runs in its own Linux process. Android starts the process when any of the application's code needs to be executed, and shuts down the process when it's no longer needed and system resources are required by other applications.
Components might also be shut down by the system when they are no longer being used or when Android must reclaim memory for more active components.
Android may decide to shut down a process at some point, when memory is low and required by other processes that are more immediately serving the user. Application components running in the process are consequently destroyed. A process is restarted for those components when there's again work for them to do.
When deciding which processes to terminate, Android weighs their relative importance to the user. For example, it more readily shuts down a process with activities that are no longer visible on screen than a process with visible activities. The decision whether to terminate a process, therefore, depends on the state of the components running in that process
Zoals je kunt lezen zorgt android zelf voor het beheer van memory en is een taskkiller dus eigenlijk overbodig.When the system, rather than the user, shuts down an activity to conserve memory, the user may expect to return to the activity and find it in its previous state.
Ik kan me voorstellen dat sommige apps zo brak geschreven zijn dat android ze niet aardig vindt en dat je die eventueel zou willen killen mbv een dergelijke tool.
Dank je voor je reactie. Nee, het werkt nog steeds niet. Ik zie telefoonummers ipv namen in handcent. Hancent is echt perfect, maar dit is jammer. Is dit geen bug?CLB schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:22:
[...]
Handcent uninstallen en weer opnieuw installeren =)
Ik merk wel dat als mijn hero laggy wordt na het gebruik van meerdere apps (touchdown, buienradar, spelletje) achter elkaar, en ik gebruik taskkiller dat het daarna een stuk beter lijkt...wappie1980 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:23:
Zoals je kunt lezen zorgt android zelf voor het beheer van memory en is een taskkiller dus eigenlijk overbodig.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Mail de producent even? Ik had 6 threads, waarvan 1 met nummer, even re-install, en alles werkte..Cabo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:18:
Dank je voor je reactie. Nee, het werkt nog steeds niet.
Ik zie telefoonummers ipv namen in handcent. Hancent is echt perfect, maar dit is jammer. Is dit geen bug?
Enkele toppers zijn ook (iedereen kent ze vast wel maar toch): BetterKeyboard / Abduction! World Attack!
Wat ik me afvraag over de Market.. Waarom staat er niks op alfabetische volgorde?
Als ik in zo'n categorie rondstruin wil ik hem 't liefste helemaal checken op apps / games die ik leuk vind.
Maar aangezien sommige 'threads' meer dan duizend apps / games bevatten red ik dat soms niet..
Er zijn dan geen mogelijkheden om te onthouden waar ik in de Market gebleven was, voor de volgende keer?
[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 22-12-2009 22:46 ]
Absoluut. Ik merk na 1 tot anderhalve week dat mijn Hero toch echt vervelend begint te schokken bij gebruik. Een keer herstarten en alles werkt weer vlot.ikmattie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:56:
[...]
Ik merk wel dat als mijn hero laggy wordt na het gebruik van meerdere apps (touchdown, buienradar, spelletje) achter elkaar, en ik gebruik taskkiller dat het daarna een stuk beter lijkt...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Locale is wel nice moet ik zeggen, alleen jammer dat je altijd een conditie moet opgeven voor een profiel in locale. Ik wil gewoon een vergader profiel en ik weet niet wanneer/hoe laat ik die vergadering heb, ik wil 'm dus gewoon aan en uit kunnen zetten. Daarnaast zag ik dat er tons of plugins zijn voor locale. Zeer fijn tip, bedankt.Tim_bots schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:
[...]Locale[/url] is hiervoor een goede kandidaat. Het zijn weliswaar geen profielen zoals op nokia/sony ericsson/... te vinden is maar waarschijnlijk voldoet het wel.
flickr - WOT Profile - Game PC
Je kan ook Locale in zijn geheel aan en uit zetten, als je alleen een vergader profiel wilt.Gizzy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:10:
[...]
Locale is wel nice moet ik zeggen, alleen jammer dat je altijd een conditie moet opgeven voor een profiel in locale. Ik wil gewoon een vergader profiel en ik weet niet wanneer/hoe laat ik die vergadering heb, ik wil 'm dus gewoon aan en uit kunnen zetten. Daarnaast zag ik dat er tons of plugins zijn voor locale. Zeer fijn tip, bedankt.
Ja dan zet ik de applicatie dus aan of uit, niet al het geluid, vibrate en wifi (wensen voor vergader profiel). Zou gewoon graag een profiel hebben wat ik in locale gewoon aan en uit kan zetten ongeacht de conditie of ander actief profiel.
flickr - WOT Profile - Game PC
Tot op heden ben ik er alleen 1 voor Gmail tegengekomen (betaald) maar helaas nog niet Exchange.C00P schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:15:
[...]
Ik ben er ook al een hele tijd naar op zoek.
Denk dat het niet bestaat voor Android, wat wel jammer is eigenlijk.
Zou wel jammer zijn als dit er niet is idd
Over memory management / taskkillers nog even:
Ik heb dit op mijn hero wel echt nodig. Al toen ik hem een week gebruikt had vond ik dat hij de batterij leeg slurpte en gewoon veel trager en schokkeriger ging werken. Met taskkiller zag je dan ook elke applicatie die je open hebt gehad open staan en snapte ik meteen waarom die na paar dagen veel sneller leeg ging, ook al deed ik minder met mijn telefoon. Met een taskkiller gaat hij direct veel langer mee hier en geen problemen meer van de constante lag na een paar dagen.
Ik heb dit op mijn hero wel echt nodig. Al toen ik hem een week gebruikt had vond ik dat hij de batterij leeg slurpte en gewoon veel trager en schokkeriger ging werken. Met taskkiller zag je dan ook elke applicatie die je open hebt gehad open staan en snapte ik meteen waarom die na paar dagen veel sneller leeg ging, ook al deed ik minder met mijn telefoon. Met een taskkiller gaat hij direct veel langer mee hier en geen problemen meer van de constante lag na een paar dagen.
Wat ik dan vreemd vind is dat ik met Taskiller een aantal apps kill en vervolgens uit Taskiller ga en er weer in staan er weer allerlei apps te draaien die ik óf ge-killed heb óf helemaal niet ofgestart heb??
Ik snap er niks van...
Ik snap er niks van...

Er zijn enkele processes die zichzelf weer opstarten (ivm auto updates e.d. geloof ik).
Iemand nog meer ervaringen met YxFlash? Die back/play/forward buttons.. Kunnen die niet weg?CLB schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:34:
Vind hem hier ook nu, typte het denk verkeerd in..
Heb even een apart topicje aangemaakt voor het converteren van films naar je Android device:
Films converteren voor je Android device Misschien handig voor de filmliefhebbers onder ons =)
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 23-12-2009 12:43 ]
Toch klopt er volgens mij niet veel van. Als ik Weather kill heb ik 1 mb minder geheugen??? En waarom start ie altijd My Uploads en messaging...Mikerd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:12:
Er zijn enkele processes die zichzelf weer opstarten (ivm auto updates e.d. geloof ik).
Inmiddels de eerste drie uitgeprobeerd, dit zijn nou leuke games!! En werken voortreffelijk op de Milestone!Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:35:
Nieuwe 3D games (al dan niet upcoming) voor Android:
Weet je de naam nog van dat programma ?yonexfreak schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:01:
[...]
Tot op heden ben ik er alleen 1 voor Gmail tegengekomen (betaald) maar helaas nog niet Exchange.
Zou wel jammer zijn als dit er niet is idd
zoek even op de markt: gmail unread widget
- Gmail Home Screen Widget
- Gmail unread
beiden gemaakt door Warren Miller en kosten UK0,50
heb ze niet getest/gekocht overigens dus kan er geen mening/oordeel over geven
- Gmail unread
Ik ben deze programma's al eens tegengekomen en heb ze ook al getest, is trouwens gratis.yonexfreak schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:52:
zoek even op de markt: gmail unread widget
- Gmail unread
Maar deze laat gewoon je inbox zien met alle ongelezen mails, niet echt wat we zoeken dus.
Raar dat niemand op het ide is gekomen voor zo iets te ontwerpen.
Ik heb een probleem met shopsavvy en barcode scanner. Beide lezen geen barcodes. Ik zie alleen een zwart beeld met de rode streep, maar je kan door het zwarte beeld dus nergens op richten. Iemand een idee? Phone is een Pulse
Is een bekend probleem van de Pulse (maar er is een oplossing voor):Erazzzer schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:23:
Ik heb een probleem met shopsavvy en barcode scanner. Beide lezen geen barcodes. Ik zie alleen een zwart beeld met de rode streep, maar je kan door het zwarte beeld dus nergens op richten. Iemand een idee? Phone is een Pulse
http://code.google.com/p/...tail?id=282&can=1&q=pulse
Hahaha, wat ongelovelijk stom zegBalachmar schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:32:
[...]
Is een bekend probleem van de Pulse (maar er is een oplossing voor):
http://code.google.com/p/...tail?id=282&can=1&q=pulse
Echter is dit geen oplossing, maar een workaround, gezien ik nu iedere keer wanneer ik Barcode Scanner opstart een zaklamp nodig heb.
Vraagje:
Is er een app. waarbij je alle opgeslagen app( betaald of gratis) kan opslaan na een hardereset?
Mijn contactern/agenda/sms gaat wel vanzelf, omdat het zelf op de server van google is opgeslagen.
Maar van de app zie ik niet terug in "mijn Downloads".
Thx
Is er een app. waarbij je alle opgeslagen app( betaald of gratis) kan opslaan na een hardereset?
Mijn contactern/agenda/sms gaat wel vanzelf, omdat het zelf op de server van google is opgeslagen.
Thx
Volgens mij heeft iemand anders, die hetzelfde 'probleem' had, het kunnen oplossen met de vernieuwde ROM die bij T-Mobile UK te downen is.Hahaha, wat ongelovelijk stom zegIk had toevallig m'n zaklamp bij me.
Echter is dit geen oplossing, maar een workaround, gezien ik nu iedere keer wanneer ik Barcode Scanner opstart een zaklamp nodig heb.
mybackup (trial van 30 dagen maar na elke hardreset kan je het weer 30 dagen gebruikenAnoniem: 325161 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:18:
Vraagje:
![]()
Thx
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Het werkt perfect.watercoolertje schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:35:
[...]
mybackup (trial van 30 dagen maar na elke hardreset kan je het weer 30 dagen gebruiken) Kan je per programma selecteren, en zelfs sms/contacten en alles als je wilt backupen)... Installeer het elke keer opnieuw en het is net zo goed als de pro
Thx
Daar verwees ik ook naar, in volgens mij het laatste bericht staat een link naar de update.rvnieuwh schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:19:
[...]
Volgens mij heeft iemand anders, die hetzelfde 'probleem' had, het kunnen oplossen met de vernieuwde ROM die bij T-Mobile UK te downen is.
Excuus. My bad.Daar verwees ik ook naar, in volgens mij het laatste bericht staat een link naar de update.

Had iets verder moeten doorklikken IDD.

Iemand deze app. al geprobeerd : UltimateFaves?
Heb geintstalleerd en wel... eerste indrukken zijn goed
Gezocht: Betatester met een G1 of een toestel met een draaibaar home screen. Ik heb zelf een Hero en daar kan je home screen niet draaien.
Ik heb een RegenDetector gemaakt die data van buienradar plukt en laat zien wanneer het gaat regenen op jouw gps coördinaten.
Bij een eerdere versie crashte hij op een G1 bij het draaien van het homescreen, in de emulator kan ik dit niet meer reproduceren. Hopelijk is het opgelost.
Hier alvast een screenshot:

Helaas is er geen regen opkomst, dan wordt er ipv de temperatuur de tijd tot dat het gaat regenen weergegeven in 5 minuten periodes. Bijvoorbeeld: 10-15m
Onderaan (blauwe stippels) is een grafiek te zien die de sterkte en en duur van de bui aangeeft.
Kortom: Ideaal om te zien wie de hond moet uitlaten.
De apk staat hier
Know bugs:
-com.andoird.acore (Default Homescreen) crashed bij home screen rotatie. opgelost.
-Geen temperatuur in landscape mode. (ik had geen plek in de widget).
Ik heb een RegenDetector gemaakt die data van buienradar plukt en laat zien wanneer het gaat regenen op jouw gps coördinaten.
Bij een eerdere versie crashte hij op een G1 bij het draaien van het homescreen, in de emulator kan ik dit niet meer reproduceren. Hopelijk is het opgelost.

Helaas is er geen regen opkomst, dan wordt er ipv de temperatuur de tijd tot dat het gaat regenen weergegeven in 5 minuten periodes. Bijvoorbeeld: 10-15m
Onderaan (blauwe stippels) is een grafiek te zien die de sterkte en en duur van de bui aangeeft.
De apk staat hier
Know bugs:
-com.andoird.acore (Default Homescreen) crashed bij home screen rotatie. opgelost.
-Geen temperatuur in landscape mode. (ik had geen plek in de widget).
[ Voor 12% gewijzigd door RunaR op 25-12-2009 11:18 ]
Wat een coole app!RunaR schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:38:
Gezocht: Betatester met een G1 of een toestel met een draaibaar home screen. Ik heb zelf een Hero en daar kan je home screen niet draaien.
[afbeelding]
Succes!
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ziet er wel leuk uit, gebruik je ook de locatie aan de hand van gsm masten? Dus niet alleen gps zegmaar
maar ik wil wel even testen als dat nodig is, jammer dat het nu in heel nederland droog is
(stuur maar een pm / mail)
maar ik wil wel even testen als dat nodig is, jammer dat het nu in heel nederland droog is
[ Voor 6% gewijzigd door HammerT op 24-12-2009 12:48 ]
Ik heb het idee dat Dolphin sneller is dan de standaard browsergwystyl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:51:
[...]
Dat zou kunnen, maar hij zit iig niet standaard op mijn Galaxy Spica / Android 1.5. Ik heb ze nu naast elkaar draaien, maar ik zie het voordeel van de tabs nog niet echt, en voor mijn gebruik voldoet de standaard browser prima. Hij doet het iig beter dan welke browser ik geprobeerd heb onder windows mobile. Ik ga Dolphin nog een paar dagen testen, maar zoals het er nu uitziet gaat hij er binnenkort weer af. Heeft iemand nog een reden buiten tabs en gestures (die heb ik nog niet getest) waarom Dolphin beter is dan de standaard browser?
Mijn Flickr; Sony A7iii
Cool , ik wil dit ook wel eens testen op mijn MilestoneRunaR schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:38:
[afbeelding]
apk is even offline, je home screen crashed als je deze roteert. Nog eventjes oplossen.....
[ Voor 83% gewijzigd door RunaR op 24-12-2009 13:18 ]
Kent iemand een NX-client voor android? Enige dat in relatie tot google tegenkom is NeatX voor Chrome
OS welke nog in ontwikkeling is. Maar niets via androlib.com en cyrket.com lijkt down?
Ik wil nl over op freenx wegens beveiligde verbinding in plaats van via SSH en tunneltje met een server die afhankelijk van de X-server is.
OS welke nog in ontwikkeling is. Maar niets via androlib.com en cyrket.com lijkt down?
Ik wil nl over op freenx wegens beveiligde verbinding in plaats van via SSH en tunneltje met een server die afhankelijk van de X-server is.
Wat een vette app! Ik ben fan van die buienradar dingen en deze lijkt me ook ideaal, ik hou me aanbevolen als tester
(Hero met Modaco 3.0)
Ziet er vet uit idd. Ik wil het ook wel testen op de Milestone ..
EDIT: Ik heb hem net gedownload, die RegenDetector en ik krijg inderdaad netjes een widget op mijn telefoon. Bij het roteren verdwijnt de temperatuur, maar het ding blijft lopen..
EDIT: Ik heb hem net gedownload, die RegenDetector en ik krijg inderdaad netjes een widget op mijn telefoon. Bij het roteren verdwijnt de temperatuur, maar het ding blijft lopen..
[ Voor 58% gewijzigd door WHiZZi op 24-12-2009 15:11 ]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Anoniem: 277386
Ik heb hem binnengehaald maar zie geen apk bestand erin staan???
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 24-12-2009 15:59 ]
Hoe bedoel je erin? Het bestand wat je download is een apk.Anoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:58:
Zet deze op je sd kaart, met een filemanager het ding instelleren en testen.
[ Voor 39% gewijzigd door job op 24-12-2009 16:16 ]
Anoniem: 287750
Coole app, heb hem nu ook op mijn hero, hij geeft alleen aan dat het hier 0.1 graad Celsius is, terwijl het volgens de android weer app 2 tot 5 graden is;).
Wel handig is dat als je er dubbel op tapt je dan naar de mobiele buienradarsite gaat!
Goed gedaan.
[edit] Komt hij ook in de market? dat is wel handig ivm. updates enzo;)
Wel handig is dat als je er dubbel op tapt je dan naar de mobiele buienradarsite gaat!
Goed gedaan.
[edit] Komt hij ook in de market? dat is wel handig ivm. updates enzo;)
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 287750 op 24-12-2009 16:22 ]
ik download hem bij apk staat hier!!job schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:16:
[...]
Hoe bedoel je erin? Het bestand wat je download is een apk.
Zet deze op je sd kaart, met een filemanager het ding instelleren en testen.
dan download ik een zip bestand en die heb ik uitgepakt op de pc
maar er staat geen enkel apk bestand bij wat ik op mijn telefoon kan zetten
echt niet
Het is een APK-bestand opzichAnoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:58:
jullie zullen me allemaal wel dom vinden maar als ik de zip uitpak krijg ik 2 mappen te zien en 3 losse bestanden moet ik die dan allemaal op mijn sd kaartje zomaar los neerzetten??
kan iemand mij misschien het apk bestandje sturen??
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 24-12-2009 16:33 ]
We vinden je niet dom hoor
Een .apk is een zip file ja.. Maar! die moet je niet gaan uitpakken. Die moet je zo in zijn geheel op je telefoon zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Len op 24-12-2009 16:39 ]
Het is geen ZIP-bestand, het wordt gewoon geopend met Winzip of Winrar... Haal dat niet door elkaar.Len schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:39:
We vinden je niet dom hoorEen .apk is een zip file ja.. Maar! die moet je niet gaan uitpakken. Die moet je zo in zijn geheel op je telefoon zetten.
Oke ik snap het dat heb ik dan gedaan en dan moet ik hem met een filemanager uitpakken natuurlijk.Len schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:39:
We vinden je niet dom hoorEen .apk is een zip file ja.. Maar! die moet je niet gaan uitpakken. Die moet je zo in zijn geheel op je telefoon zetten.
en hoe krijg ik het er dan weer af als het niet bevalt.
Ik weet dan toch niet wat en waar alles is neergezet of zie ik dat verkeerd??
alvast bedankt voor het antwoord
om apps te verwijderen die je niet via de Market geinstalleerd hebt ga je naar Instellingen -> Toepassingen - > Toepassingen beheren. en dan staat hij daar ergens tussen. Om deze app te installeren moet je wel bij je Toepassingen 'Onbekende bronnen' aangevinkt hebben.Anoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:48:
[...]
Oke ik snap het dat heb ik dan gedaan en dan moet ik hem met een filemanager uitpakken natuurlijk.
en hoe krijg ik het er dan weer af als het niet bevalt.
Ik weet dan toch niet wat en waar alles is neergezet of zie ik dat verkeerd??
alvast bedankt voor het antwoord
Anoniem: 330021
Heb net de RegenDetector geinstalleerd, en ik weet nu waar ik over ongeveer 80 minuten ben
Het is een pk-zip bestand (open het maar met een hex-editor of notepad) met een andere extensie. Ik haal dus niets door elkaarMensionXL schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:45:
[...]
Het is geen ZIP-bestand, het wordt gewoon geopend met Winzip of Winrar... Haal dat niet door elkaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/APK_(file_format)
Ik heb wat ik gedownload heb op de hero staan nu kan ik met mijn filemanager extract kiezen dat heb ik gedaan met de optie in andere directory en een gemaakt.Anoniem: 287750 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:55:
[...]
om apps te verwijderen die je niet via de Market geinstalleerd hebt ga je naar Instellingen -> Toepassingen - > Toepassingen beheren. en dan staat hij daar ergens tussen. Om deze app te installeren moet je wel bij je Toepassingen 'Onbekende bronnen' aangevinkt hebben.
daar heeft hij alles ingezet maar er gebeurt niets op de telefoon geen widget.
ook niet te zien bij toepassings beheer
Hoezo nou weer een pk-zip bestandLen schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:05:
[...]
Het is een pk-zip bestand (open het maar met een hex-editor of notepad) met een andere extensie. Ik haal dus niets door elkaar
http://en.wikipedia.org/wiki/APK_(file_format)
Het enige wat eventueel op zou gaan is dit:
Maar daar houdt het dan ook bij op. Het is gewoon een file die bewerkt kan worden door Winzip/Winrar etc die naar .apk is hernoemd.An .apk file can be opened and inspected using common archive tools such as 7-Zip, Winzip and Winrar.
Zo, en nu weer ontopic.
Ja, alleen snap ik z'n opbouw niet helemaal. Zou hem graag als widget willen hebben.Anoniem: 325161 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:45:
Iemand deze app. al geprobeerd : UltimateFaves?
RegenDetector:
Dit is een beta test. Vandaar dat ik het hier release. Er zitten nog een paar bugs in die ik niet goed kan reproduceren. Als de boel wel stabiel is wordt het gereleased via de market.
De voorspelling is net zo goed als de data die ik van buienradar krijg. Er kan dus wel eens wat storing op gepikt worden. Bij een echte bui zal dit ook te zien zijn op de grafiek.
Dit is een beta test. Vandaar dat ik het hier release. Er zitten nog een paar bugs in die ik niet goed kan reproduceren. Als de boel wel stabiel is wordt het gereleased via de market.
De voorspelling is net zo goed als de data die ik van buienradar krijg. Er kan dus wel eens wat storing op gepikt worden. Bij een echte bui zal dit ook te zien zijn op de grafiek.
Nu moet je dus via een filemanager het .apk-bestandje runnen, zoals je op een gewone pc een .exe-bestand runt, dan installeer het programma, wanneer dit is gebeurd kun je aan een screen een androidwidget toevoegen met met de naam Regendetector.Anoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:11:
[...]
Ik heb wat ik gedownload heb op de hero staan nu kan ik met mijn filemanager extract kiezen dat heb ik gedaan met de optie in andere directory en een gemaakt.
daar heeft hij alles ingezet maar er gebeurt niets op de telefoon geen widget.
ook niet te zien bij toepassings beheer
ik snap precies hoe jullie het bedoelen alleen krijg ik het zo niet er valt niets te runnen.Anoniem: 287750 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:11:
[...]
Nu moet je dus via een filemanager het .apk-bestandje runnen, zoals je op een gewone pc een .exe-bestand runt, dan installeer het programma, wanneer dit is gebeurd kun je aan een screen een androidwidget toevoegen met met de naam Regendetector.
bij advanced task killer moest ik het ook zo doen je zet het apk bestand in de root van je telefoon en klik hem aan en hij gaat het instaleren zo simpel als wat.
maar hier snap ik dus echt niets van ik krijg een ingepakt iets en als ik die exstract in mijn root gebeurt er niets.
niets instaleren of wat dan ook.
ik zou toch een file moeten zien dat apk heet of niet net zo als een exe bestand?? anders valt er toch niets te runnen of wel??
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 24-12-2009 18:49 ]
Nog even offtopic danMensionXL schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:22:
[...]
Hoezo nou weer een pk-zip bestandDat slaat nergens op. Jouw link naar Wikipedia en Filext zeggen ook dat het een Android Package (APK) file is. Dit heeft dus 0,0 te maken met ZIP/RAR/Winrar/PK-ZIP...
Het enige wat eventueel op zou gaan is dit:
[...]
Maar daar houdt het dan ook bij op. Het is gewoon een file die bewerkt kan worden door Winzip/Winrar etc die naar .apk is hernoemd.
Zo, en nu weer ontopic.
En zo offtopic is dit nu ook weer niet. Dit zal niet de eerste keer zijn dat iemand een package uitpakt ipv installeert.
Je moet het ook niet uitpakken maar net als advance task killer installeren...Anoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:48:
ik snap precies hoe jullie het bedoelen alleen krijg ik het zo niet er valt niets te runnen.
bij advanced task killer moest ik het ook zo doen je zet het apk bestand in de root van je telefoon en klik hem aan en hij gaat het instaleren zo simpel als wat.
maar hier snap ik dus echt niets van ik krijg een ingepakt iets en als ik die exstract in mijn root gebeurt er niets.
niets instaleren of wat dan ook.
Gewoon de .apk op je sd-kaart zetten en via een file manager (linda bijvoorbeeld) "installeren".ik zou toch een file moeten zien dat apk heet of niet net zo als een exe bestand?? anders valt er toch niets te runnen of wel??
En dit niet vergeten:
edit: shooot dit had wel een edit kunnen zijn ipv een nieuw bericht.Anoniem: 287750 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:11:
[...]
Nu moet je dus via een filemanager het .apk-bestandje runnen, zoals je op een gewone pc een .exe-bestand runt, dan installeer het programma, wanneer dit is gebeurd kun je aan een screen een androidwidget toevoegen met met de naam Regendetector.
Mooi, regendector draai bij mij ook.. Nog geen regen hier 
Thanks Runar!
Thanks Runar!
Ik geef het op ik heb een bestand waar zip achter staat en verder niets het heet regendetector als ik die in mijn root zet kan ik hem alleen uitpakken met een filemanager er valt niets te runnen of te instaleren.
als hij uitgepakt is valt er nog niets te runnen je zou toch iets moeten zien met apk erachter net zoals je altijd naar exe zoekt of setup op een pc.
bedankt allemaal voor de moeite maar volgens mij praten we allemaal langs elkaar heen
oja heb trouwens astro filemanager
als hij uitgepakt is valt er nog niets te runnen je zou toch iets moeten zien met apk erachter net zoals je altijd naar exe zoekt of setup op een pc.
bedankt allemaal voor de moeite maar volgens mij praten we allemaal langs elkaar heen
oja heb trouwens astro filemanager
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 24-12-2009 19:11 ]
Het bestand zou apk moeten heten. Verander de naam eens in RegenDetector.apk. Ik denk dat je browser het bestand hernoemt heeft.Anoniem: 277386 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:06:
Ik geef het op ik heb een bestand waar zip achter staat en verder niets het heet regendetector als ik die in mijn root zet kan ik hem alleen uitpakken met een filemanager er valt niets te runnen of te instaleren.
Dit is nu precies wat ik bedoel soms word er lang elkaar heen gesproken..RunaR schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:11:
[...]
Het bestand zou apk moeten heten. Verander de naam eens in RegenDetector.apk. Ik denk dat je browser het bestand hernoemt heeft.
Heb ik het niet al de hele tijd over een zip bestand waar om zou ik het zo noemen als ik het niet zie staan??
Hartelijk bedankt ik ga het meteen proberen
Kan ik eigenlijk de klok uit de statusbalk ook weghalen in Android? Ik heb een widget die als klok dient, dus de klok in de statusbalk neemt alleen maar ruimte voor andere iconen weg...
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.