Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.366 views

http://tweakers.net/ext/f/lEn44xYGK3qHSS8iYBXfXQym/full.jpg

De Android Market is een jaar geleden online gegaan en inmiddels zijn er al meer dan 10.000 applicaties / games en gadgets voor Android te downloaden... Er zijn betaalde applicaties / games te vinden in de Market, maar ook duizenden gratis applicaties / games / gadgets! Genoeg voor iedereen dus en elke dag komen er tientallen bij, de Market blijft maar groeien en groeien en dat is natuurlijk helemaal top voor ons, Android gebruikers. Niet alle applicaties / games zijn via de Market te downloaden, sommige developpers verkopen hun eigengemaakte Androidstuff via hun eigen website of zetten dit gratis op het internet. In de echte Market is momenteel alleen nog te betalen met een CreditCard, dus helaas niet voor iedereen geschikt. Betalingsmogelijkheden als PayPal komen eraan..

InhoudsopgaveVerwante en andere interessante topics
http://tweakers.net/ext/f/UP7VaoQnRmx0seixsJUFWoNS/full.jpg

De Android Market is via je Android device zelf te raadplegen.. Druk op het icoontje van de 'Market' en je komt terecht in de Market, waar je zelf al de applicaties / games en gadgets kunt bekijken en down- loaden die jij wilt! Alles is netjes gecatagoriseerd en dus erg snel en simpel op te zoeken!
Ga terug naar de inhoudsopgave
http://tweakers.net/ext/f/5WjcLdjP0tFApo3suHNec1xU/full.jpg

Je kunt de Android Market ook bereiken vanachter een computer door naar android.com/market te surfen. Wel moet er gezegd worden dat niet alle applicaties en games hier te vinden zijn (wel op de Android devices zelf) Toch is het erg handig om zodoende al een selectie te maken van de muk die je wil!
Je kan ook applicaties en games bekijken via Cyrket en/of AndroLib, waar je ook gelijk QR codes vindt!
http://tweakers.net/ext/f/WI2eEzu87IUJG5loup1S0CqS/full.jpg

1. Power Manager

QR-code
Extended your battery life and manage the power usage of your phone. Adds NEW settings to the phone (e.g. screen timeout during a call, etc.) and allows you to quickly change other phone settings depending on conditions (e.g. low battery).

2. Open Home

QR-code
Open Home is a home replacement app for Android. It allows users to customize all aspects of their Home screen including font/color, icons and customized themes. Many themes are available for download in the Android market.

3. MyBackup Pro

QR-code
Backup your applications, contacts, call log, bookmarks, sms\mms, settings, shortcuts, alarms, and more.. When any data is lost (phone reset), or if the phone is lost, you will be able to restore your data on your existing or new phone. - Schedule Backups - Data viewer - Support for aTrackDog, aHome and StreamFurious.

4. aHome

QR-code
aHome is a home screen replacement app that allows you to theme your phone. Custom wallpapers, icons, drawer tabs, docks, fonts, widgets, extra screens and more are all part of aHome. Themes and widgets can be easily installed to customize the look and feel of your phone.

5. dxTop: Home Alternative

QR-code
dxTop is a home screen replacement with speed and performance in mind. * Themes * 4 screens: Access any one of them in one swipe left,right,up or down * Two tabs (2nd one shows recent run and running apps) * Dock bar * 3rd Party Widgets(developer how-to available).

6. Hello IM!

QR-code
Hello IM! is an AOL instant messenger which helps you stay in touch with your AIM buddies anywhere you go. Customize your IM experience with individual buddy ringtones, manage your groups and buddies, set custom away messages with just a few touches of the screen.

7. Lock 2.0

QR-code
Lock 2.0 is a lock screen app for Android which has iphone style slide unlocking.
It is largely supported by the community at http://groups.google.com/group/lock2 It has a free version and a donate version in the Android market. Many users contributed skins are available at http://lock2.wordpress.com/

8. BetterCut

QR-code
Better Cut is an enhanced version of the popular Android utility AnyCut. Feature hights: - create system setting shortcuts to toggle gps, wifi, etc - The ability to change shortcut icons - A much improved user interface - create website shortcuts.

9. Advanced Task Manager

QR-code
Advanced Task Manager provides a number of functionality found in a typical task manager: 1) View running apps, services, and processes 2) View memory footprint of everything 3) Ability to switch to running apps 4) Terminate apps if **ROOT Access is enabled**.

10. RepliGo Reader

QR-code
RepliGo Reader is the most advanced PDF solution available for Android. Use it with Gmail and your browser to read PDF files on the go. Supports multiple zoom levels, a fast reading view, text search, bookmarks, hyperlinks, file management, embedded fonts, password protected files, attachment saving and sending with Gmail.

Voor de 'Top apps van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/M9BbF5D7aikF3xjMzhiUwwB6/full.jpg

1. Abduction! World Attack

QR-code
Animals all over the world have been abducted by aliens! Follow the ufo into space, picking up power-ups as you go, but watch you don't fall... Play adventure mode to travel the world and unlock more characters, challenge mode to beat targets, two player against the computer or even define your own levels!

2. Baseball Superstars 2009

QR-code
Get ready to batter up in Baseball Superstars 2009! Choose from a list of 10 teams and battle it out on the field in America's exciting pastime. Create and customize your pitcher and batter, and live the life of a major leaguer! It's time to step up to the plate and become the next superstar!

3. Jewellust

QR-code
This game takes you to the world of Ancient Egypt. Swap and burst colorful gems, gather mosaic tiles, explore pyramids and find Great Pharaoh’s Treasury! Play in Campaign mode and when you become skilled enough try unlimited Survival mode for score. Good luck!

4. Tangram Pro

QR-code
Expand your "seven boards of skill" with Tangram Pro by Bendroid.com. With dozens of puzzles to choose from, Tangram Pro will exercise your mind and challenge your skills as you move through this modern adaptation of the classic Chinese shape game.

5. Aevum Obscurum

QR-code
Aevum Obscurum is a medieval risk-like turn-based strategy game where you take the reins of a budding empire and struggle against fellow empires for control of Europe.

6. Retro Defense

QR-code
Retro Defense is a tower defense game with a killer retro theme. Carefully construct your defenses, then try to stop the invaders. The game includes 15 levels, 12 upgradeable tower types, 6 types of invader, 3 types of bonuses and authentic retro sound FX.

7. Spira Defence Pro

QR-code
Tower Defence with a twist. You must defend your base from an incessant enemy attack. Money is awarded for kills and interest is earned on the money left in the bank at the end of a level. Space to build towers is severely limited, but the towers themselves are almost infinitely upgradeable.

8. Plox: Tower Defense

QR-code
Classic Tower Defense done right! Featuring 5 maps, 9 different enemies (in over 350 waves), 4 tower types (with upgradable abilities), and a "Game of the Week" which offers new maps and enemies!

9. Archipelago

QR-code
Addictive fast-paced real-time strategy game. Grow and deploy your forces to capture islands of a tropical archipelago. Learn to play in less than a minute with a short tutorial. The AI adjusts to your strength to keep you challenged.

10. Bejeweled

QR-code
Be dazzled by Bejeweled! This exciting Android version of the best gem-swapping puzzle game features touch screen controls that let you line up sparkling diamonds, gleaming sapphires, twinkling rubies and more in both portrait and landscape displays. Dynamic animations and sounds make winning fun!

Voor de 'Top games van de dag' klik je hier!

[Voor 255% gewijzigd door CLB op 23-12-2009 12:26. Reden: TS in 2 posts verdeeld =)]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

http://tweakers.net/ext/f/ascfa0e6TgwCMFPdO7IJWHMm/full.jpg

1. The Weather Channel

QR-code
Whether you're planning your week, your day, or the next hour, The Weather Channel delivers the tools you need to be prepared. From customizable weather maps to video forecasts and severe weather alerts, The Weather Channel has you covered.

2. ShopSavvy

QR-code
ShopSavvy is your shopping assistant. Using the camera in your phone, you can scan the barcode of any product to find the best prices on the internet and at nearby, local stores.

3. DailyHoroscope

QR-code
The DailyHoroscope is a horoscope application which is updated on a daily basis. It is fun and easy to use - tap on a sign and get this day's horoscope to your screen in any of 6 colors available for your choice. Tap on the sign again and get short compatibility chart.

4. AK Notepad

QR-code
With AK Notepad, you can write anything you want e.g. shopping list, etc. Set a quick reminder for your note or share it to others by SMS or email. Access your note quicker by creating shortcut on your home screen. The notepad is customizable and simple to use.

5. chompSMS

QR-code
You love your Android phone? You SMS all the time? Then chompSMS is for you: It's got a great user interface, chat style SMS bubbles, touchscreen keyboards and many other great features! Also coming soon, T9 predictive touchscreen keyboard and color customizations.

6. GPS Status

QR-code
Display your GPS and sensor data: Shows the position, number and signal strength of GPS satellites. Check your position, GPS accuracy, speed, acceleration and bearing. A magnetic compass is included which displays both magnetic and true north. Use it as a leveling tool or detect magnetic anomalies in your area.

7. WikiMobile Encyclopedia

QR-code
Being a walking encyclopedia is now at your fingertips. With WikiMobile, you carry 2+ million Wikipedia articles with you, including pictures. Faster and uses just a fraction of the network data vs. the Android browser. Download free for a limited time!

8. Voice Recorder

QR-code
This application is a handy voice recorder. The data are recorded to a SD card. Available the following items on the Voice Recorder - send a data as attached file via Gmail - timer & background recording - search by title and date - register to ringtone.

9. Hi AIM

QR-code
AOL Instant Messenger(AIM) client for android. Data sent through network. No SMS fee. Support for smileys and chat bubble styles.

10. Ultimate Stopwatch & Timer

QR-code
Beautiful stopwatch with countdown timer and lap timer. The stopwatch can continue to run in background and you can save times to compare later. twitter: http://twitter.com/geekyouup blog: http://www.geekyouup.com.

Voor de 'Top apps van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/91p5ICRGqsvALbQCG6pXzbIE/full.jpg

1. Bonsai Blast

QR-code
Experience the Zen of pure gaming bliss! In Bonsai Blast, shoot to match colored balls in groups of 3 or more. The action gets increasingly more intense as you play. This is one game you won't be able to put down!

2. Sudoku

QR-code
You won’t be looking for a paper puzzle ever again! With four difficulty levels, intuitive interface, and all the functions right at your fingertips, this Sudoku app is sure to be your favorite. Interrupted? Exit Sudoku, and the puzzle is saved exactly as you see it!

3. Labyrinth Lite

QR-code
Labyrinth is the classic game where you control a steel ball by tilting a wooden labyrinth. This is the lite version with 10 fully playable levels and you can easily create 10 more of your very own.

4. Slide Puzzle

QR-code
The classic sliding tile game, sometimes called the 15 puzzle. Features include a touch screen interface, multiple puzzle sizes, and customizable look and feel.

5. Charlene's Beachside Blackjack

QR-code
Charlene's Beachside Blackjack brings you the blackjack experience you crave! High resolution graphics and amazing animations bring the gameplay to life, while a running total of your hand suggests your next move. It's blackjack anyone can enjoy!

6. Trap

QR-code
Capture screen area by trapping moving balls inside walls. Contains power-ups and a bonus system: Learn to score a million points in a single level!

7. Tic Tac Toe

QR-code
The first real Tic Tac Toe game for the Android! Features include the ability to play against the computer or a friend, four difficulty levels, and clean hi-res graphics. The classic game enjoyed by all ages is available now! Developed by PosiMotion.

8. BreakTheBlocks Lite

QR-code
Simple ball, paddle, and block game. Move your paddle from side to control the ball and break all of the blocks. This "Lite" version only has 10 levels. The "Full" version sells for $1.99 and has 50 levels. Reviewed at www.androidappreviewsource.com/?p=348.

9. Spades

QR-code
Play the card game Spades against the computer. •Intuitive click interface and smooth animation •Support 4 popular game variations: •Partner •Solo •Suicide •Mirror •Rule support for blind nil, 10 for 200, leading clubs and more •Two levels of AI difficulty.

10. Chess for Android

QR-code
Chess application. Shows and accepts valid moves through touch screen, trackball, or keyboard. Plays at various levels (including free play and random). Supports "undo" of 8 plies (half-moves).

Voor de 'Top games van de dag' klik je hier!
http://tweakers.net/ext/f/lp1Wki9EhriwzUCEMEVVsf14/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/DudFmVw1gnTvuQQ7GPmThLXp/full.jpg
  • 19-10-09 - Topic gestart
  • 20-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 21-10-09 - 10 games en 10 apps toegevoegd
  • 22-10-09 - QR codes toegevoegd aan de TS
  • 22-10-09 - TS verdeeld in 2 posts ivm lange code
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes
-TS is made by CLB-

[Voor 243% gewijzigd door CLB op 23-10-2009 16:15. Reden: TS in 2 posts verdeeld =)]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:27
Haha, blaat ;)
Verder mooie TS, ben benieuwd wat er toegevoegd gaat worden :)

Ook mooi dat je meteen de afbeelding actueel hebt gemaakt met de acer en se x10 ;)

Top game:
Dock-it (een variant op harbor master en flight control)

En ik heb sinds enkele dagen netcounter. Deze houdt netjes bij hoeveel netwerk je verbruikt. Apart wordt wifi en netwerk bijgehouden, en dat per dag, week, maand en totaal. Werkt zeer goed!

Kom er nu achter dat dit afgelopen weekend een 23mb was, en het aanvragen van een internet abo bij kpn is foutgegaan.... 8)7 (maar dat is wat offtopic :P)
Vind ik handig, zodat ik weet dat ik daar nog tekst moet neerplempen
Verder mooie TS, ben benieuwd wat er toegevoegd gaat worden :)
Verwacht niet te veel, dan kan het alleen maar meevallen ;)
Tevens heb ik zelf geen Android device, dus kan zelf niks testen qua games / applicaties..
Wel verzamel ik hier en daar al Android .apk'tjes, voor m'n toekomstige Android device :)

En ik weet helemaal niet of er 'n top 10 van games / apps bestaat.. O-) Anders haal ik die weg uit de TS!
Ook mooi dat je meteen de afbeelding actueel hebt gemaakt met de acer en se x10 ;)
Kan nog wel veranderen, want mijn huidige favoriet Motorola: Moto Droid, staat er nog niet op...
Top applicatie:
Lijkt me een game?

• Tonkey
Dat klopt ja ;)

(De gewoonte zit er nog in van de iPhone, daar is namelijk alles een app (het komt niet voor niets uit de app store)

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 08:52
Zijn er al mensen die ervaring hebben met trapster voor flitspalen? Hij lijkt aardig wat data te hebben, maar ik heb hem nog niet kunnen testen.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 13:48
Jo-hannes schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:15:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met trapster voor flitspalen? Hij lijkt aardig wat data te hebben, maar ik heb hem nog niet kunnen testen.
Ik denk dat die applicatie van flitspaal.nu beter werkt
Nu 4x5 apps / games toegevoegd...
Vond de TS toch zo erbarmelijk leeg, dus even wat pimped.. Rest komt vandeweek wel!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 14:41
Is er al ergens een lijst opgedoken met small resolution capable apps, of een filter in dien aard

De hoeveelheid van apps zal een doorslag geven in de koop van de htc tattoo.
CLB schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:23:
Hierop terugkomend...
Op FTD spot ik vaak Android apps en games.. Zijn gemaakt voor de 480x320 resolutie. Een FTD'er
die de Tattoo zegt te hebben, heeft ales getest en z'n reply was: 'Werkt fantastisch ! Geen probleem!'

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 22:39

Wiebbe

<none />

Ik heb ook een aantal mensen die mijn treintijden app gebruiken op een tattoo. Hij werkt op zich goed, het enige probleem is dat je ze niet terug ziet komen in de market. Je moet expliciet aangeven in je app dat hij goed werkt met lagere resoluties.

Ik heb deze mensen dus handmatig mijn APK moeten sturen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:21

Balachmar

The truth is out there

Wiebbe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:12:
Ik heb ook een aantal mensen die mijn treintijden app gebruiken op een tattoo. Hij werkt op zich goed, het enige probleem is dat je ze niet terug ziet komen in de market. Je moet expliciet aangeven in je app dat hij goed werkt met lagere resoluties.

Uhm, dat moet je toch gewoon aangeven in je Manifest. Dan komt volgens mij alles goed.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-10-2022

Muppet

GT: Beestig

Wiebbe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:12:

Hey nu we het toch over treintijden hebben ... helemaal top dat je dat gemaakt hebt man. Moet sinds kort met de trein omdat ik geen lease auto meer heb. Heeft me toch echt wel gered (ben totaal geen held met trein shit).

Iets wat ik wel veel heb. Is dat als ik een planning maak, dan op mijn uiteindelijke reis klik. Dan blijft dit leeg ... ik sla hem daarna op en dan komen de stations er wel te staan. Maar de rest blijft op "null" staan. Soms na een dag is dit weer ineens vanzelf goed.

Andere feature wat ik leuk zou vinden ... is om een wekelijkse planning te maken. Ma tot vrijdag heen en terug reis in kunnen plannen. Dus Ma planning heen ... Ma avond planning terug en deze terug laten keren doordeweeks. Is zoiets mogelijk?

There is no art to find the minds construction in the face

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46
vandevorst schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:35:

Top game:
Dock-it (een variant op harbor master en flight control)

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Jahaa... Dock it.. rete verslavend.
Kom alleen maar niet voorbij de 100 :( zeker als zo'n grote tanker eraan komt is het even lastig.

wijze woorden

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Balachmar schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:37:
[...]

Uhm, dat moet je toch gewoon aangeven in je Manifest. Dan komt volgens mij alles goed.
Ik gebruik nogal wat custom art, die art wordt automatisch gedownscaled maar dat kan dus mis gaan (en op sommige plekken is dat ook zo!) daarom moet je niet zomaar je maniest aanpassen maar eerst testen of hij goed werkt ;)

De plekken waar ik gewoon me dip's heb opgegeven gaat alles gewoon goed!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-04 18:35
hmm vreemd, op http://android.git.kernel.org/ zie ik dat 11 uur geleden een wijziging is aangebracht in kernel/msm.git. Dat is de kernel tree voor MSM7XXX chips, welke de HTC Hero ook heeft. Klik ik echter verder, dan zie ik geen aanpassing :?

Edit: Gevonden, android-2.6.29 branch is samengevoegd met android-2.6.29-msm :P

[Voor 14% gewijzigd door FRidh op 20-10-2009 12:20. Reden: gevonden...]

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 14:41
Wiebbe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

Ik gebruik nogal wat custom art, die art wordt automatisch gedownscaled maar dat kan dus mis gaan (en op sommige plekken is dat ook zo!) daarom moet je niet zomaar je maniest aanpassen maar eerst testen of hij goed werkt ;)

De plekken waar ik gewoon me dip's heb opgegeven gaat alles gewoon goed!
Naar wat ik gelezen heb kan je in 1.6 verschillende skins maken voor elk monitor type om er zeker van te zijn dat ie werkt.

Edit: hier is de bron:
Applications can provide custom resources (primarily layouts) for any of the three generalized sizes, if needed, and they can also provide resources (primarily drawables such as images) for any of the three generalized densities.
Bron

[Voor 23% gewijzigd door Dentette op 20-10-2009 12:26]

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dentette schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

Naar wat ik gelezen heb kan je in 1.6 verschillende skins maken voor elk monitor type om er zeker van te zijn dat ie werkt.

Edit: hier is de bron:

[...]

Bron
Dank je, maar daar was ik wel mee bekend ;) Het is bij mij niet alleen de art maar ook bijvoorbeeld op AutoComplete lijsten die niet meer goed op het beeld passen.

Weer 2x 5 games / apps toegevoegd aan de TS.. Is veel copy-pasting voor nodig..
Ik zit nog te denken aan 'n Tweakers Top 10 voor applicaties en voor games.. maar even kijken hoe of wat..

• FRidh
toch jammer dat op de website van de Market niet ook meteen QR codes erbij staan....idee wellicht voor de TS?

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Dan moet ik wel een source hebben, waar ik die QR codes vanaf kan halen..

EDIT: Dankzij BM gaat het met die QR codes helemaal goed komen, TS wordt snel geupdatet!

Het komt er dan ongeveer zo uit te zien bij elke app / game:

1. Power Manager

QR-code
Extended your battery life and manage the power usage of your phone. Adds NEW settings to the phone (e.g. screen timeout during a call, etc.) and allows you to quickly change other phone settings depending on conditions (e.g. low battery)

Even geduld dus!

Tevens ben ik benieuwd of die top 10's dagelijks wisselen, zoals het eruit ziet niet..
Dus je gaat 1x alle 40 apps langs uit de TS en je bent weer voor 'n tijdje klaar denk ik.

[Voor 129% gewijzigd door CLB op 20-10-2009 17:07]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:01
CLB schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:26:
Even geduld dus!

Tevens ben ik benieuwd of die top 10's dagelijks wisselen, zoals het eruit ziet niet..
Dus je gaat 1x alle 40 apps langs uit de TS en je bent weer voor 'n tijdje klaar denk ik.
Goéd bezig!!! d:)b

Nickname does not reflect reality

Doe m'n best... Probeer het zo up to date mogelijk te houden..
Maarja je hebt Androidmarket.com / Cyrket en Androlib.. Die allemaal hun eigen top 10's hebben..

En ik kan ook niet elke minuut van de dag of elk uur of elke avond de TS gaan zitten veranderen..
Denk dat ik het vooralsnog laat bij die 4 Top 10's, die ik in de gaten houd en indien wijzig. Daarna kijk ik wel.

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
CLB schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:16:
Doe m'n best... Probeer het zo up to date mogelijk te houden..
Maarja je hebt Androidmarket.com / Cyrket en Androlib.. Die allemaal hun eigen top 10's hebben..

En ik kan ook niet elke minuut van de dag of elk uur of elke avond de TS gaan zitten veranderen..
Denk dat ik het vooralsnog laat bij die 4 Top 10's, die ik in de gaten houd en indien wijzig. Daarna kijk ik wel.
Hmm.. De topicstart ziet er goed uit, alleen wel gek genoeg staat Pac-Man idd bij www.android.com bij het kopje "Top Free", maar als ik het spelletje opzoek in de market op mijn Hero moet ik hem helaas kopen voor 7 dollar.. :(
Misschien een 'light' versie ofzo?

• FRidh
valt me trouwens ook wel tegen dat Google slechts alleen het onderscheid maakt in gratis en betaalde apps in de Market. Ik zou toch ook graag (bij gratis apps) willen zien onder wat voor licentie ze worden uitgebracht.....liefst alles zo open mogelijk op m'n telefoon :)

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 14:37
CLB schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:30:
Misschien een 'light' versie ofzo?
Pacman is volgens mij tijdelijk gratis geweest. Ik kan iig ook een graties versie vinden. Dar dock-it is trouwens wel briljant. Ik had harbourmaster voor mn iphone en dat was net even iets leuker afgewerkt maar dit speelt ook zeer goed. Dat Flying Aces vind ik helemaal niet werken (vergelijkbaar spel).

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Ik haal 'm wel even uit de TS vandeweek en plaats 'n andere game!
Momenteel geen mogelijkheden voor ivm mobiel internet.

PAC-MAN is removed en er is 'n andere game voor in de plaats gekomen!

[Voor 25% gewijzigd door CLB op 20-10-2009 19:37]

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 18:49
Jo-hannes schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:15:
Goeie tip, ziet er idd up-to-date uit.

Anoniem: 287750

N!co schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Goeie tip, ziet er idd up-to-date uit.
heb hem gisteren geinstalleerd, alle vaste punten die ik uit mijn hoofd wist hier in de buurt staan er in en ook aangeduid wat voor flitspaal het betreft

@wiebbe: die treintijden-app werkt trouwens echt goed, vooral fijn dat je ook alle vertragingen kunt zien

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 13:48
FRidh schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:03:
valt me trouwens ook wel tegen dat Google slechts alleen het onderscheid maakt in gratis en betaalde apps in de Market. Ik zou toch ook graag (bij gratis apps) willen zien onder wat voor licentie ze worden uitgebracht.....liefst alles zo open mogelijk op m'n telefoon :)
Wat maakt dat nu weer uit?

• FRidh
wat ik in m'n laatste zin zei, het liefst alles zo open mogelijk op m'n telefoon, net als op de desktop :)

De meeste Linux-distributies hebben een pakketbeheer, waarbij vaak wordt aangegeven of het open of gesloten is. Tenminste, bij Debian heb je main, non-free en contrib.

De Android Market kent slechts onderscheid in betaalde en gratis apps, geen 'free as in speech' ;)

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-05 19:03
Ik heb net een t-mobile puls gehaald en zit hier wat rond te snuffellen, maar wat is de applicatie om die vierkante barcode plaatjes met je camera uit te lezen.

edit .*(laat maar heb al gevonden was simpeler dan ik dacht : barcode scanner)

Mischien ook handig voor in de ts, voor de echte android beginners.

[Voor 15% gewijzigd door rcarter op 21-10-2009 15:26]

Zal 'm opnemen in de TS!

TS To-Do:
- 5 games toevoegen
- 5 applicaties toevoegen
- 40 barcodes toevoegen
- Barcode Scanner toevoegen

[Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-10-2009 17:16]

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

Greebs

inert

Zijn er ook barcode scanners die niet werken met een snapshot maar het realtime vanaf de input van de camera proberen te halen?

Edit: Ah, my mistake :+

[Voor 9% gewijzigd door Greebs op 21-10-2009 15:44]

• Tonkey
barcode scanner werkt realtime ;)
Camera mikken en klaar.

• Anoniem: 69767
  • Niet online
Naast de prima werkende Nimbuzz voor IM met MSN e.a., komt binnenkort ook Agile naar Android voor IM (ook met MSN etc): met goeie features, zoals:
nstant Messaging
  • Push to talk
    Use your phone as a walkie-talkie and send instant voice messages to any of your MSN®, Yahoo®, ICQ®, AIM® and Google Talk® buddies.
  • Picture Messaging
    Snap pics on your mobile and share them with your friends by sending them to any of your MSN®, Yahoo®, ICQ®, AIM® and GoogleTalk® buddies.
  • Video Messaging
    See something crazy? Video record it and instantly send it to any of your MSN®, Yahoo®, ICQ®, AIM® and Google Talk® buddies.
http://www.agilemobile.com/android.php

Nimbuzz is gratis, terwijl Agile waarschijnlijk geld gaat kosten.

[Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-10-2009 21:10]

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 23:05
Prettige app trouwens als je wil verbinden naar wpa2 enterprise wifi netwerken is "wifi helper" door ene zangh. Nu kan ik tenminste connecten naar mijn eduroam universiteitsnetwerk.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 13:55
vandevorst schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:35:
En ik heb sinds enkele dagen netcounter. Deze houdt netjes bij hoeveel netwerk je verbruikt. Apart wordt wifi en netwerk bijgehouden, en dat per dag, week, maand en totaal. Werkt zeer goed!

Kom er nu achter dat dit afgelopen weekend een 23mb was, en het aanvragen van een internet abo bij kpn is foutgegaan.... 8)7 (maar dat is wat offtopic :P)
Ziet er interessant uit. App is gratis:
http://www.jaqpot.net/netcounter/

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:28
Allemaal leuk die IM voor android, met push to talk etc. maar waar ik persoonlijk niet op kan wachten is totdat Fring met een android versie komt.
Dat gaat ons ontzettend veel schelen in de belkosten met mijn vriendin die ook een Galaxy heeft.

Science is stranger than fiction

• wessel99
Is er voor een galaxy geen sip-client? ANders zou je sipdroid eens moeten proberen.

Werkt echt perfect hier; gratis bellen naar vaste nrs zodra ik wifi-bereik heb en hij gebruikt de normale client; integreert naadloos.
QR-codes zijn in de TS geplaatst en de TS is opgedeeld in 2 posts ivm de te lange code...
Sommige zijn 100x100 pixels, andere weer 135x135 pixels.. Beetje gek en lelijk qua layout, mja pech :+

[Voor 191% gewijzigd door CLB op 22-10-2009 17:39]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
Ik vroeg me af. Ik zou graag comments geven bij sommige apps. Maar hoe doe ik dit? :? Kan het in de market op mijn telefoon nergens vinden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Len
  • Laatst online: 01-06 21:39

Len

Leeg

Maverick schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:26:
Ik vroeg me af. Ik zou graag comments geven bij sommige apps. Maar hoe doe ik dit? :? Kan het in de market op mijn telefoon nergens vinden.
Als je het eerst een rating geeft, dan komt de mogelijkheid om een opmerking erbij te plaatsen.

Free Tibet

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
Len schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Als je het eerst een rating geeft, dan komt de mogelijkheid om een opmerking erbij te plaatsen.
ah kijk, das niet eens zo heel gek :P dank je.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• stijnos1991
  • Laatst online: 31-05 11:36
Ik mis nog wel een radio app, een duidelijke dan. Heb er ooit 1 gehad (naam vergeten) die echt zwaar onoverzichtelijk was.
Mis echt 538 en slam op m'n telefoon!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 19:38

• stijnos1991
@hier boven: StreamFurious ga ik eens proberen. A online radio was volgens mij het programma waarmee ik niet helemaal uit de voeten kon.
wessel99 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:43:
Is er voor een galaxy geen sip-client? ANders zou je sipdroid eens moeten proberen.

Werkt echt perfect hier; gratis bellen naar vaste nrs zodra ik wifi-bereik heb en hij gebruikt de normale client; integreert naadloos.
Ik ben toch wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Heb lang lopen zoeken naar een VOIP provider, maar telkens was het zo: 10,- per maand onbeperkt naar vast bellen. 10,- prepaid en naar vast bellen voor 0,3 eurocent.
Ik wil niet nog is 10 euro per maand betalen, want ik betaal al 30 euro per maand voor een telefoon abbonement+sms en internet bundel.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-06 22:15

nielsvv

100% Afol

Gebruik zelf DroidLive als radio programma, en ben hier zeer tevreden over.

Bricklink Store - Steam

Dit vind ik ook wel een fijn radioprogramma: Stream live radio app

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-05 13:14

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nice topicstart CLB!

1 opmerking: de barcode scanner van WikiMobile klopt niet. Ik kom bij een propowermanagement applicatie uit?

Frenkpie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:06:
nice topicstart CLB!

1 opmerking: de barcode scanner van WikiMobile klopt niet. Ik kom bij een propowermanagement applicatie uit?
Ik ook, en bij GPS-status en voicerecorder ook;)

als ze zouden kloppen is dit wel een echte toevoeging aan de TS!
Dank =) En zulke opmerkingen kunnen ook via DM =)
Problem solved, had het niet gezien in de lappen met code!

[Voor 8% gewijzigd door CLB op 23-10-2009 16:31]

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:40

Nss

The Dude Abides

stijnos1991 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:51:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Heb lang lopen zoeken naar een VOIP provider, maar telkens was het zo: 10,- per maand onbeperkt naar vast bellen. 10,- prepaid en naar vast bellen voor 0,3 eurocent.
Ik wil niet nog is 10 euro per maand betalen, want ik betaal al 30 euro per maand voor een telefoon abbonement+sms en internet bundel.
Sipdroid werkt bij mij ook perfect. Ik gebruik het met het Poivy (=betamax clone) i.c.m. pbxes.org (niet noodzakelijk, zie deel 1 van topic voor installatie instructies).

off topic: Bij Poivy betaal je 10 euro (+BTW) voor beltegoed. Je kan dan 90 dagen gratis bellen naar vaste nummers (+ hoop buitenlandse nummers). Na die 90 dagen gaat het gewoon van die 10euro af (1.5ct naar vaste nummers)

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar is het iemand al gelukt om verbinding te maken met het WLAN netwerk van de UT? Het lijkt er namelijk op dat de mensen van het SNT niet zoveel ervaring hebben met Android ;)

[Voor 6% gewijzigd door Snoop op 25-10-2009 00:06]

• ErwinTV
  • Niet online
Snoop schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:05:
Weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar is het iemand al gelukt om verbinding te maken met het WLAN netwerk van de UT? Het lijkt er namelijk op dat de mensen van het SNT niet zoveel ervaring hebben met Android ;)
Ik volg het topic al een tijdje en heb er nog niets over gezien. Ik heb het tevergeefs geprobeerd maar er is hoop; 1.6 schijnt meer protocollen te ondersteunen :)
Overigens lijkt het dat Android niet in staat is om netwerken toe te voegen die 'onzichtbaar' zijn, zoals het GUEST netwerk op de UT :(

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 18:47
ErwinTV schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:12:
[...]

Ik volg het topic al een tijdje en heb er nog niets over gezien. Ik heb het tevergeefs geprobeerd maar er is hoop; 1.6 schijnt meer protocollen te ondersteunen :)
Overigens lijkt het dat Android niet in staat is om netwerken toe te voegen die 'onzichtbaar' zijn, zoals het GUEST netwerk op de UT :(
Je kunt het GUEST netwerk van de UT wel handmatig toevoegen, maar echt gebruiksvriendelijk is het dan nog niet. Je moet namelijk elke keer als je verbinding maakt naar je browser gaan, certificaat goedkeuren, inloggen en dan kun je wat gaan doen. Dus ik wacht nog wel een paar dagen tot m'n abonnement met internet in gaat.

• wessel99
Snoop schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:05:
Via "wifi helper" kun je ook WPA2 enterprise netwerken (incl client certificates) installeren. Bij ons op de UvT heb ik het overigens zo gedaan dat ik het "eduroam" netwerk gebruik. Daar heb je alleen WPA2 + username/password voor nodig...

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 31-05 10:00
Heeft iemand een .apk van 'het weer' voor mij? Ik vond dat een erg fijne applicatie, maar na een reset van mijn Hero kan ik hem niet meer in de market vinden. Als ik op cyrket.com zoek naar 'het weer' kom ik uit bij de applicatie Noodverlichting van BluMedia. Wat toch echt niet de juiste applicatie is.

• Brad Pitt
Wolfensteijn schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:58:
Heeft iemand een .apk van 'het weer' voor mij?
Die staat toch gewoon in de Market als je op "het weer" zoekt?!

Probeer het anders eens met deze file, downloaden en dan gewoon installeren, zal ook moeten werken. Succes!

• heintjeput
wessel99 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

Via "wifi helper" kun je ook WPA2 enterprise netwerken (incl client certificates) installeren. Bij ons op de UvT heb ik het overigens zo gedaan dat ik het "eduroam" netwerk gebruik. Daar heb je alleen WPA2 + username/password voor nodig...
Wifi helper heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet, daar hebben volgens mij wel meer mensen last van als ik er op googlede. Het eduroam netwerk is op de UT nog niet enabled, het is op het moment als het goed is een netwerk met een hidden SSID, maar ik had problemen met connecten, misschien binnenkort nog maar eens proberen.

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 13:51
Weet iemand toevallig of ik met Linda filemanager ook bestanden kan verwijderen? Heb de functie niet kunnen vinden en van de website van de maker word ik ook niet wijzer.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
heintjeput schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Wifi helper heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet, daar hebben volgens mij wel meer mensen last van als ik er op googlede. Het eduroam netwerk is op de UT nog niet enabled, het is op het moment als het goed is een netwerk met een hidden SSID, maar ik had problemen met connecten, misschien binnenkort nog maar eens proberen.
Er zijn meerdere mensen die het werkend hebben, dit zou een succesvolle config zijn(zelf niet getest wegens nog geen Android :S) Je hebt wel het genoemde certificaat nodig.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
network={
    ssid="WLAN"
    key_mgmt=IEEE8021X
    group=WEP104 WEP40
    auth_alg=OPEN SHARED
    eap=TTLS
    identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    anonymous_identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    password="MYPASSWORD"
    ca_cert="/sdcard/GTE_CyberTrust_Global_Root.pem"
    phase2="auth=PAP"
    priority=2
}

Als je meer hulp nodig hebt, ga dan via SNT naar de nieuwsgroepen waar je je vraag ook kunt stellen. Een ICTS-medewerker is daar ook vrij actief en oplossingsgericht ;)

specs

• Gummie
  • Laatst online: 01-06 19:38
Maloney schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:28:
Weet iemand toevallig of ik met Linda filemanager ook bestanden kan verwijderen? Heb de functie niet kunnen vinden en van de website van de maker word ik ook niet wijzer.
Ja hoor dit kan wel. Je moet je vinger lang op het bestand houden. Er komt dan een menu tevoorschijn. In dit menu scroll je naar beneden en dan vind je daar de delete functie.

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 13:51
Gummie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Ja hoor dit kan wel. Je moet je vinger lang op het bestand houden. Er komt dan een menu tevoorschijn. In dit menu scroll je naar beneden en dan vind je daar de delete functie.
He, nu krijg ik wel dat menu. Net kreeg ik een menu waarin ik moest kiezen met welk programma ik iets met dat bestand wilde doen.

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 11:13
Ik heb een vraag mbt character count bij het typen van smsjes, ik mis dit best wel. Nu komt er pas bij de laatste 10 karakters een tellertje, en die is nog vaag, want in het begin zegt ie 7/1 en een aantal tekens later staat er 46/3 :? Tevens mist het tellertje in landscape modus.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om het tellertje vanaf het begin te tonen en in landscape-modus, of ben ik genoodzaakt om naar chompSMS over te schakelen (die het, zover ik het me kan herinneren, wel heeft)?

Alvast bedankt!
Ligt die gekke telling niet aan het gebruik van umlauts / accents en dergelijke? En welke telefoon heb je?

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pred schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:51:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om het tellertje vanaf het begin te tonen en in landscape-modus, of ben ik genoodzaakt om naar chompSMS over te schakelen (die het, zover ik het me kan herinneren, wel heeft)?
Ik gebruik zelf Handcent SMS en die kan het ook. Ik zou het over schakelen echter niet zien als een 'noodzaak' maar als een zegen! Mooie layout, veel mogelijkheden, sms popup etc.

• Pred
vanardenne schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:03:
[...]

Ik gebruik zelf Handcent SMS en die kan het ook. Ik zou het over schakelen echter niet zien als een 'noodzaak' maar als een zegen! Mooie layout, veel mogelijkheden, sms popup etc.
Ik heb Handcent SMS geinstalleerd, en het lijkt prima op het eerste gezicht! Heel erg bedankt! Ik moet het natuurlijk nog echt gebruiken, maar het lijkt goed! Dank je wel!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:19
Pred schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:51:
Ik heb een vraag mbt character count bij het typen van smsjes, ik mis dit best wel. Nu komt er pas bij de laatste 10 karakters een tellertje, en die is nog vaag, want in het begin zegt ie 7/1 en een aantal tekens later staat er 46/3 :? Tevens mist het tellertje in landscape modus.

Alvast bedankt!
chompSMS heeft bij mij ook geen teller in landscape modus :(

Toch blijf ik het gebruiken vanwege de chompSMS credits, die zorgen ervoor dat ik 50 smsjes kan versturen voor 4 euro, ook internationaal. Scheelt me dus letterlijk 40 euro per maand (vriendin in het buitenland).

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Pred
evleerdam schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:51:
[...]

chompSMS heeft bij mij ook geen teller in landscape modus :(

Toch blijf ik het gebruiken vanwege de chompSMS credits, die zorgen ervoor dat ik 50 smsjes kan versturen voor 4 euro, ook internationaal. Scheelt me dus letterlijk 40 euro per maand (vriendin in het buitenland).
Good thinking!

• Pred
Nou heb ik weer wat, in het verlengde van mijn vorige vraag. Ik stuurde dus een sms binnen de 160 tekens, maar op één of andere manier heeft hij er 3 berichten van gemaakt (MMS, oid?). Nu heb ik in HandCent SMS een optie uitgeschakeld dat hij er automatisch een MMS van maakt, ik hoop dat het nu goed is.

Ik heb trouwens de HTC Hero.

• stijnos1991
Ik vind het wel jammer dat programma's niet automatisch updaten. Was een beetje aan het kloten met m'n telefoon en toen kwam ik er achter dat ongeveer 10 programma's een 'update beschikbaar' hebben. Best onhandig dat je ze allemaal stuk voor stuk moet updaten...

• Tonkey
stijnos1991 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:48:
Ik vind het wel jammer dat programma's niet automatisch updaten. Was een beetje aan het kloten met m'n telefoon en toen kwam ik er achter dat ongeveer 10 programma's een 'update beschikbaar' hebben. Best onhandig dat je ze allemaal stuk voor stuk moet updaten...
Ben ik het mee eens ja.. ;)
Had er gisteren ook een stuk of 5-6

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Op mijn HTC Hero kan ik niet van mijn gesprekken zien hoe lang die hebben geduurd.

is er een applicatie dat ik per gesprek kan zien wat de gesprekstijd is geweest?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 21:52
@jongentje

Kan wel, is heel snel weergegeven als je een gesprek afsluit. Je moet alleen wel precies weten waar 'ie zit om het te kunnen waarnemen, dus voor alsnog erg slecht. Hij zit rechtsboven in, een tellertje.

Een goede app daarvoor weet ik niet, maar als ik 'm tegen kom ga ik het zeker ook gebruiken!

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• k7of9
  • Laatst online: 27-05 22:23
stijnos1991 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:48:
Inderdaad, maar aan de andere kant zijn er ook wel redenen te bedenken waarom dit zo is. Elke app laat je immers voor installatie zien waar het allemaal toegang toe heeft. Mocht dat bij een app door een update bijvoorbeeld veranderen dan weet je daar niks van als het zichzelf automatisch update.
Natuurlijk kan je daar ook weer een oplossing voor bedenken door die apps dan niet automatisch te updaten en de rest wel, maar goed.

Mijn fotografie en videografie

Ik vraag me af met welke progjes jullie films afspelen op jullie Android devices.
Kwam net 'Yxflash' tegen die mp4 / xVid en WMV zegt af te kunnen spelen... Lijkt me wel wat.. Iemand?

• k7of9
  • Laatst online: 27-05 22:23
CLB schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:15:
Ik vraag me af met welke progjes jullie films afspelen op jullie Android devices.
Kwam net 'Yxflash' tegen die mp4 / xVid en WMV zegt af te kunnen spelen... Lijkt me wel wat.. Iemand?
Ik speel niet zo heel veel filmpjes af maar mp4 moet met de standaard player toch gewoon lukken? Ik heb met Handbrake iig wel wat filmpjes geconverteerd naar mp4 die prima werken.

Mijn fotografie en videografie

I'm asking you Androidusers, omdat ik er nog geen eentje heb =)

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 21:52
CLB schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:28:
I'm asking you Androidusers, omdat ik er nog geen eentje heb =)
Toch tijd om er 1 aan te schaffen, of niet? ;)

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

Momenteel is er niks leuks op de markt :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Jeroen04 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:04:
@jongentje

Kan wel, is heel snel weergegeven als je een gesprek afsluit. Je moet alleen wel precies weten waar 'ie zit om het te kunnen waarnemen, dus voor alsnog erg slecht. Hij zit rechtsboven in, een tellertje.

Een goede app daarvoor weet ik niet, maar als ik 'm tegen kom ga ik het zeker ook gebruiken!
Ja dat weet ik, maar als ik ophang is dat ook direct weg dus voor mij (bijna) niet werkbaar.

• Harmani
  • Laatst online: 09:28
Over de duur van een gesprek gesproken... Is iemand al een handige app tegen gekomen om de bel- & smskosten te bewaken?

Ik denk dan aan een app die ik eenmalig instel op het abonnement van vodafone dat ik heb en vervolgens de belminuten en smsjes bijhoudt. Eventueel automatisch resetten op een bepaalde datum of waarschuwen bij een vooraf ingesteld saldo.

Science is stranger than fiction

• Pred
CLB schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:53:
Ligt die gekke telling niet aan het gebruik van umlauts / accents en dergelijke? En welke telefoon heb je?
Je hebt gelijk! Het gebeurt zodra ik een û doe! Wat vervelend! Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Ik wil m'n vriendin namelijk wel graag een tût blijven geven ipv een tut 8)7 . Het gaat om de Hero. Alvast heel erg bedankt!

• Anoniem: 69767
  • Niet online
Harmani schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:49:
Over de duur van een gesprek gesproken... Is iemand al een handige app tegen gekomen om de bel- & smskosten te bewaken?

Ik denk dan aan een app die ik eenmalig instel op het abonnement van vodafone dat ik heb en vervolgens de belminuten en smsjes bijhoudt. Eventueel automatisch resetten op een bepaalde datum of waarschuwen bij een vooraf ingesteld saldo.
Er zijn er een aantal in de Market te vinden. Heb je zelf wel gezocht?

Kijk in ieder geval eens naar: Credit Usage (van Wardrop)

Die doet bijna wat je zoekt. Die laat per maand zien wat je aan minuten en SMS gebeld hebt, en wat andere instelmogelijkheden voro je aantal belminuten/tarieven. Deze werkt het meest simpel om vlug te zien hoeveel minuten je al gebeld hebt en gesmst deze maand (dus niet als totaal sinds reset oid). Let er wel op: dat hij gebruik maakt van je call-log. Dus in Contacts, moet je niet de Call-log gaan legen (via menu), want dan kloppen de stats natuurlijk niet meer.

Een veel slechtere is Callbook (die is nog sterk in beta en veel geadvanceerder).

[Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 27-10-2009 23:36]

Pred schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:07:
[...]

Je hebt gelijk! Het gebeurt zodra ik een û doe! Wat vervelend! Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Ik wil m'n vriendin namelijk wel graag een tût blijven geven ipv een tut 8)7 . Het gaat om de Hero. Alvast heel erg bedankt!
Doet bijna elke telefoon, mijn SE W902 ook.. Ga der maar tuthola noemen dan =p

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Was deze al aan bod gekomen? Heb m op mijn Hero gezet en het werkt best gaaf. Zoek op GDE op de market.

Link naar Youtube===> kliklik
Link naar XDA==> klikklik
Hier niet, ik had 'm vandeweek al 'gespot'.. Ziet er leuk uit die cube, vraag me af of het werkzaam is qua snelheid.

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:51:
Hier niet, ik had 'm vandeweek al 'gespot'.. Ziet er leuk uit die cube, vraag me af of het werkzaam is qua snelheid.
Ja hoor ..snel genoeg..:-) Je kan alleen nog geen HTC-widgets op de homescreen plaatsen. Heb de dev inmiddels al benaderd. Is volgens mij een nederlander..;)

Wanneer ga jij nu eens een android kopen?
Als deze uitkomt Motorola: Moto Droid :Y

• Pred
CLB schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:43:
[...]

Doet bijna elke telefoon, mijn SE W902 ook.. Ga der maar tuthola noemen dan =p
Hehe...

Maar dat heb ik nooit geweten... Voor zover ik weet deed mijn Nokia (N85) dat niet.

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 14:41
bestaat er een app die een webpagina (of meerdere) in de gaten kan houden, en een melding geeft als de pagina veranderd is?

gaat mij er dus niet om dat ie de inhoud moet tonen, gewoon 1x per dag ofzo de pagina vergelijken met hoe ie de dag ervoor was en melden als hij aangepast is

anyone?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• C00P
  • Laatst online: 09:54
Harmani schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:49:

Allemaal mooi en wel die sms teller en minuten teller, maar er komt om de haverklap een andere Cyanogen Rom uit en dan ben je al je sms'jes weer kwijt.

Geen manier dat hij alles toch blijft bijhouden na een update ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• C00P
210667 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:33:
Was deze al aan bod gekomen? Heb m op mijn Hero gezet en het werkt best gaaf. Zoek op GDE op de market.

Link naar Youtube===> kliklik
Link naar XDA==> klikklik
Ziet er mooi uit ! maar kan hem niet vinden in de market op GDE, zoek ik fout ?

• Brad Pitt
C00P schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:14:
Allemaal mooi en wel die sms teller en minuten teller, maar er komt om de haverklap een andere Cyanogen Rom uit en dan ben je al je sms'jes weer kwijt.

Geen manier dat hij alles toch blijft bijhouden na een update ?
Gewoon backuppen toch? Backup For Root Users kan je gebruiken, zelf doe ik het met MyBackup Pro.

Of je doet het via een batch file, een makkelijke versie hiervan kan je bijv. hier downloaden ;)

C00P schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:30:
Ziet er mooi uit ! maar kan hem niet vinden in de market op GDE, zoek ik fout ?
Je hebt 't zeker over vinden op je Android device zelf? Op Androlib, namelijk geen probleem..

• heintjeput
Loekie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:47:
[...]

Er zijn meerdere mensen die het werkend hebben, dit zou een succesvolle config zijn(zelf niet getest wegens nog geen Android :S) Je hebt wel het genoemde certificaat nodig.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
network={
    ssid="WLAN"
    key_mgmt=IEEE8021X
    group=WEP104 WEP40
    auth_alg=OPEN SHARED
    eap=TTLS
    identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    anonymous_identity="sXXXXXX@utwente.nl"
    password="MYPASSWORD"
    ca_cert="/sdcard/GTE_CyberTrust_Global_Root.pem"
    phase2="auth=PAP"
    priority=2
}

Als je meer hulp nodig hebt, ga dan via SNT naar de nieuwsgroepen waar je je vraag ook kunt stellen. Een ICTS-medewerker is daar ook vrij actief en oplossingsgericht ;)
Nu ik wifi Helper opnieuw installeer zie ik dat je je toestel moet rooten voordat het werkt. Dat verklaart dus ook waarom het niet hielp. Sinds m'n desktop stuk is gebruik ik de nieuwsgroepen niet meer dus zijn ze ook een beetje uit m'n geheugen verdreven.

• C00P
CLB schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:25:
[...]

Je hebt 't zeker over vinden op je Android device zelf? Op Androlib, namelijk geen probleem..
Als ik de barcode inscan en naar de market wordt doorverwezen krijg ik de melding There are no matches. try different keywords

Ik ga mijn market eens enablen, misschien dat dat iets uithaalt.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee