Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.895 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Dit is blijkbaar een zeer moeilijke vraag.
Is er iemand die mij kan helpen?
Dino737 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:59:
Hallo iedereen,

Als je een android phone sync met Outlook/Exchange heb je dan toegang op de phone tot je "Tasks/Taken" en "Notes/Notities"?
Zo niet: bestaat er daar een applicatie voor?

Dank bij voorbaat,

Dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Een vraagje, ik he nu de T-Mobile Pulse en ik ga tussen kerst en oud en nieuw naar Duitsland. Met mijn Windows Mobile had ik nodata, zodat ik er zeker van ben dat er geen apps interentverbinding gebruiken terwijl ik in het buitenland ben. Is er ook een app hiervoor voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:47:
Een vraagje, ik he nu de T-Mobile Pulse en ik ga tussen kerst en oud en nieuw naar Duitsland. Met mijn Windows Mobile had ik nodata, zodat ik er zeker van ben dat er geen apps interentverbinding gebruiken terwijl ik in het buitenland ben. Is er ook een app hiervoor voor Android?
Zoeken in de market naar APNdroid

op deze site : http://nl.androlib.com/an...le-code-apndroid-jxt.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Enkele weken terug zat ik in België en had ook geen data. Ik kwam er later achter dat ik het vinkje bij Instellingen -> Draadloze instellingen -> Mobiele netwerken -> Gegevensroaming uit had staan.

Volgens mij moet dat voldoende zijn.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Tassadar32 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:00:
Weet er iemand of er een app is die kilometers (lease) bij kan houden? Iets wat de kilometerstand met de camera kan lezen misschien? Als niemand iets weet kom ik misschien in de verleiding het zelf te schrijven :D
Ik gebruik deze: www.trippad.nl. Geen app, maar gewoon via browser benaderbaar.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Gisteren een verjaardag vergeten, en mijn foon heeft me er niet aan herinnerd! En dat terwijl ik wel de verjaardag op het contact had ingevuld :( Is er een manier om verjaardagen van contacts als events in een calendar te plaatsen?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Google Calendar bezoeken en dan bij Andere Agenda's toevoegen kiezen en dan kiezen voor 'door interessante agenda's bladeren' en dan het tabblad 'meer' kiezen. Je kan je dan aanmelden voor de agenda 'Verjaardagen van contactpersonen en afspraken'.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
The_Worst schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:59:
Google Calendar bezoeken en dan bij Andere Agenda's toevoegen kiezen en dan kiezen voor 'door interessante agenda's bladeren' en dan het tabblad 'meer' kiezen. Je kan je dan aanmelden voor de agenda 'Verjaardagen van contactpersonen en afspraken'.
Moet je wel dat verjaardag-veld van GMail contacts gebruiken. Er zijn applicaties die een "custom"-veld gebruiken voor de verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pred schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:09:
[...]

Moet je wel dat verjaardag-veld van GMail contacts gebruiken. Er zijn applicaties die een "custom"-veld gebruiken voor de verjaardag.
applicaties zoals Outlook?
Het valt me sowieso op dat Outlook en GMail contacts wat velden apart gebruiken. Soms komen dingen na een sync door Companionlink for Google in het notitieveld van GMail contacts te staan of worden de nummers door elkaar gerammeld (+31 ervoor weg enzo :X). Na tig keer de gegevens bijwerken in alle drie (outlook, gmail en telefoon) gaat het nu goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iemand al eens BackupandShare geprobeerd? Een gratis backupapplicatie die van alles kan backuppen en makkelijk terug kan zetten. Schijnt zowel vanaf een server te kunnen terugzetten, als een backup maken op de SD-kaart. Zag op de Market dat er nog maar heel weinig downloads waren, maar het ziet er toch wel uit als een veelbelovende app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

The_Worst schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:59:
Thanks! Wel een enorme omweg en vrij onlogisch om het via deze manier voor elkaar te krijgen. Maar het werkt en daar gaat het om.

Moet nog wel een keer de knoop doorhakken om mijn contacten niet meer als exchange op te slaan, maar als google.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
woutur schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:19:
[...]

Thanks! Wel een enorme omweg en vrij onlogisch om het via deze manier voor elkaar te krijgen. Maar het werkt en daar gaat het om.

Moet nog wel een keer de knoop doorhakken om mijn contacten niet meer als exchange op te slaan, maar als google.
Mwa, zo onhandig vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Ik ben met mijn G1 (zowel android 1.5 als 1.6) al een aantal keer in het buitenland geweest. Bij mij heeft het vinkje "gegevensroaming" altijd uitgestaan. Op een paar incidentele blokken van 200k na is er bij mij nog nooit data in het buitenland verstuurd.
offtopic:
Wel raar dat toen ik "gegevensroaming" aanzette om een MMS te versturen er geen extra datablok bij is gekomen

[ Voor 0% gewijzigd door Tim_bots op 17-12-2009 08:46 . Reden: typo ]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:29:
Nee dolphin is een 3rd party browser uit de market
Weet je het zeker, volgens mij zit deze standaard in de Motorola Droid/Android 2.0 ingebakken?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:03:
[...]

Weet je het zeker, volgens mij zit deze standaard in de Motorola Droid/Android 2.0 ingebakken?
Ja.

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Is dat een ja op de vraag, of een ja op dat het standaard op Android 2 zit ingebakken? :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
een ja op de vraag ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sebazzz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:03:
[...]

Dat zou kunnen, maar hij zit iig niet standaard op mijn Galaxy Spica / Android 1.5. Ik heb ze nu naast elkaar draaien, maar ik zie het voordeel van de tabs nog niet echt, en voor mijn gebruik voldoet de standaard browser prima. Hij doet het iig beter dan welke browser ik geprobeerd heb onder windows mobile :). Ik ga Dolphin nog een paar dagen testen, maar zoals het er nu uitziet gaat hij er binnenkort weer af. Heeft iemand nog een reden buiten tabs en gestures (die heb ik nog niet getest) waarom Dolphin beter is dan de standaard browser?

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

gwystyl schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:31:
[...]

applicaties zoals Outlook?
Het valt me sowieso op dat Outlook en GMail contacts wat velden apart gebruiken. Soms komen dingen na een sync door Companionlink for Google in het notitieveld van GMail contacts te staan of worden de nummers door elkaar gerammeld (+31 ervoor weg enzo :X). Na tig keer de gegevens bijwerken in alle drie (outlook, gmail en telefoon) gaat het nu goed volgens mij.
slightly off-topic, maar er bestaat zoiets als http://www.soocial.com/ om je adresboeken van verschillende bronnen in sync te houden. schijnt goed te werken. ik ben geen adresboek man maar ken de makers via via (NLs product).

handig voor smartphone users die (net als ik) voor het eerst iets met hun contacts moeten :)

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Pred schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:54:
[...]

Mwa, zo onhandig vind ik het niet.
Ik was ook blij met het verjaardagsveld op de contact en het kunnen toevoegen aan je calender. Wat ik dan weer niet begrijp is dat dat verjaardagsveld alleen op GMail te zien is, en niet op je Android... Nu kan ik nog niet even snel kijken wanneer iemand jarig is.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
croxz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:07:
Nu kan ik nog niet even snel kijken wanneer iemand jarig is.
Hoezo niet dan? De normale agenda geeft dat toch ook gewoon aan?

Een datum met groen vlakje "bovenaan" is een verjaardag (ik ben 13 december jarig).

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/agendajarig.png

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2009 11:12 ]

Nickname does not reflect reality

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Voor de mensen die hetzelfde willen als ik (qrcodes maken waarmee je iemand meteen toevoegt aan het adresboek) ga naar http://pukupi.com/post/2058/ en kies daar voor docomo.

• Pred
croxz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:07:
[...]

Ik was ook blij met het verjaardagsveld op de contact en het kunnen toevoegen aan je calender. Wat ik dan weer niet begrijp is dat dat verjaardagsveld alleen op GMail te zien is, en niet op je Android... Nu kan ik nog niet even snel kijken wanneer iemand jarig is.
Alleen op GMail? Ik heb de verjaardagen ook gewoon als agenda-items op mijn Android (vanuit die Verjaardagen-agenda). Moet je die agenda wel even kiezen bij de agenda-selectie.

[ Voor 3% gewijzigd door Pred op 17-12-2009 11:28 ]

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
@ Brad Pitt & Pred:
Klopt, de verjaardagen verschijnen wel in de agenda van je telefoon, maar in de contactenlijst wordt de verjaardag niet getoond. Ik kan niet even kijken wanneer Pietje jarig is. Als ik dat perse nodig heb, moet ik in de agende alle (verjaar)dagen nalopen totdat ik die van Pietje tegen kom.

[Edit]
Zo zijn er wel meer velden. In GMail kan je Persons toevoegen aan je contacten. Zo heb ik nu namen van vrouwen/vriendinnen en kinderen toegevoegd zodat ik die niet meer kan vergeten. Helaas zijn die velden op je Android weer niet beschikbaar...

[ Voor 29% gewijzigd door croxz op 17-12-2009 12:01 ]

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 22:20
Brad Pitt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:10:
[...]

Een datum met groen vlakje "bovenaan" is een verjaardag (ik ben 13 december jarig).

[afbeelding]
Hm ik ben op zoek naar een andere calender view dan mijn Hero standaard aanbied. Ik wil eigenlijk op zijn minst weekview. Is er een mogelijkheid om weekview via programmas toe te voegen of zo? Zitten er in Android 2.0/2.1 meer opties om je calender te laten zien?

• CLB
  • Niet online
Kun je denk beter even kijken naar Pure Calendar (Grid) ofzo.. ik ga vandeweek even op zoek!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik de turkse taal kan installeren op een g1? :+

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Brad Pitt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:10:
[...]

[afbeelding]
Een groen vlakje bovenaan is niet perse een verjaardag, kan ook een all day event zijn. Kleurcode was fijner geweest IMHO

site

• Pred
croxz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:59:
@ Brad Pitt & Pred:
Klopt, de verjaardagen verschijnen wel in de agenda van je telefoon, maar in de contactenlijst wordt de verjaardag niet getoond. Ik kan niet even kijken wanneer Pietje jarig is. Als ik dat perse nodig heb, moet ik in de agende alle (verjaar)dagen nalopen totdat ik die van Pietje tegen kom.
Oh, je bedoelt de verjaardag van Pietje!! Ja die heb ik ook niet...

Maar idd: je hebt gelijk, die komt niet tevoorschijn bij het contact. Best slecht.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Unneoetech schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:12:
[...]
Hm ik ben op zoek naar een andere calender view dan mijn Hero standaard aanbied. Ik wil eigenlijk op zijn minst weekview. Is er een mogelijkheid om weekview via programmas toe te voegen of zo? Zitten er in Android 2.0/2.1 meer opties om je calender te laten zien?
Pure Calender is idd mooi, maar moet je wel voor betalen.
Je kan er van alles mee doen. Wat je wil laten zien, waar hij de data vandaan moet halen, hoe je widget er uit moet zien, etc.

Wat ik persoonlijk een mooi (en gratis) alternatief vind, is Android Agenda Widget.
Ziet er mooi en overzichtelijk uit (en past helemaal in mijn Hero homescreen :) ).

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Jeroen04 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:13:
[...]

Pure Calender is idd mooi, maar moet je wel voor betalen.
Je kan er van alles mee doen. Wat je wil laten zien, waar hij de data vandaan moet halen, hoe je widget er uit moet zien, etc.

Wat ik persoonlijk een mooi (en gratis) alternatief vind, is Android Agenda Widget.
Ziet er mooi en overzichtelijk uit (en past helemaal in mijn Hero homescreen :) ).
Android Agenda Widget is echt perfect! ziet er super mooi uit met sense.

• Brad Pitt
Unneoetech schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:12:
Hm ik ben op zoek naar een andere calender view dan mijn Hero standaard aanbied. Ik wil eigenlijk op zijn minst weekview.
Zoiets als dit (standaard calender) zit er niet op dan!?

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/weekview1.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/weekview2.png
Jeroen04 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:13:
Inderdaad! Die is zeker érg mooi, en kende ik nog niet. Thanks! Even vergelijken met PureCalendar nu ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/calendars.png

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2009 16:45 ]

• Pred
TictaCNL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:33:
[...]

Android Agenda Widget is echt perfect! ziet er super mooi uit met sense.
Dat is wel een mooie! Bedankt, zal het een tijdje proberen, kijken of het wat is.

• Dino737
  • Laatst online: 24-04-2022
Het is blijkbaar een ZEER moeilijk probleem.
Toch nog eens proberen een antwoord te bekomen.
Alvast bedankt!!
[b][message=33112476,noline]Dino737 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:59:
Hallo iedereen,

Als je een android phone sync met Outlook/Exchange heb je dan toegang op de phone tot je "Tasks/Taken" en "Notes/Notities"?

Dank bij voorbaat,

Dino

[...]

• stijnos1991
  • Laatst online: 11-09 13:57
Er bestaan sowieso applicaties voor.
gTasks bijvoorbeeld, synct met Google Tasks. Notes zijn zat programma's voor te vinden. Of de notes ook syncen weet ik niet.. Misschien te combineren met gTasks mocht er echt niks voor zijn. Kan het me haast niet voorstellen dat er geen notes app is die synct.

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Dino737 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:59:
Hallo iedereen,

Dank bij voorbaat,

Dino
Met Exchange heb je je taken en notities niet gesynced. Vroeger op Windows Mobile was dat altijd mooi gesynchroniseerd, maar op mijn Hero dus niet meer. Misschien zit het wel ingebakken in 2.0? Daar ga ik begin komend jaar achterkomen, want dan komt HTC met de update.
Wat ik nu voor Taken heb gevonden is Astrid (voor de Android). Maar deze synchroniseert niet direct met je computer. Maar wel via RememberTheMilk.com.

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Wellicht een gezonde concurrent voor Sense, Fuse.
Tot nu toe nog een erg ruwe indruk, maar het ziet er veelbelovend uit.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij is dit al eerder gevraagd maar onbeantwoord gebleven: is er een programma waarmee je vanaf je pc je android device kan bedienen (zoalsdat MyMobiler voor windows mobile)

Bij de SDK zit toch alleen een emulator? Via VNC lijkt me niet echt praktisch maar dat werkt misschien wel? Zijn er andere opties?

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Het zou zowieso handig zijn om een programma te hebben wat een simpele screenshot kan maken. Zo moeilijk moet dat niet zijn. In de Google appstore staan er wel een paar, maar ik heb geen creditcard. Het is wel mogelijk met de SDK maar dat is zooo omslachtig.

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
gwystyl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:26:
Volgens mij is dit al eerder gevraagd maar onbeantwoord gebleven: is er een programma waarmee je vanaf je pc je android device kan bedienen (zoalsdat MyMobiler voor windows mobile)

Bij de SDK zit toch alleen een emulator? Via VNC lijkt me niet echt praktisch maar dat werkt misschien wel? Zijn er andere opties?
In de laatste ADC is een programma wat dit kon langsgekomen, was vrij uitgebreid ook.. heb hem even kunnen testen, snelheid van het laden van de paginas was wel om over te janken maar mischien is dat nu verbeterd.

kan hem alleen nergens meer vinden
Fusion WebServer - Phone2Web
Fusion is defined as "a merging of diverse, distinct, or separate elements into a unified whole". Fusion Web Server runs on Android and unifies phone with Desktop. Fusion is ultra efficient pure Java web server written from ground up (No 3rd party libraries used and is < 50K in size). Fusion is integrated with Android features and permissions framework to be an extension of phone. Users can manage the entire phone functionality from desktop removing the input method limitation of phone's small foot print. Developed functionality include - managing contacts, call logs, SD card file explorer, file upload/downloads, SMS/MMS logs, Media and a Chat type Desktop SMS tool. The server framework is extensible to integrate to 3rd party applications (Example: large blogs (or novels) can be written/edited from computer and phone), once the small keyboard/screen limitation is removed possibilities are endless. Technical Features: * Small high efficiency foot-print (< 50K for Webserver) * Multi-Threading * HEAD, GET, POST * File upload * Basic encryption, cookies and Authentication * Mime Serving * Page Headers (200, 404, 401, 301, 503 etc) * Servlet (.fusion extension) framework. * Tight integration with Android permissions and application framework. * Can serve HTML, CSS, AJAX based web pages from Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die market is veel te verslavend zeg! Werkt allemaal zeer soepeltjes en snel.
Wel jammer dat 't niet op alfabet bekeken kan worden, dan zou je precies weten waar je was gebleven...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mijn must-have software tot nu toe, niet veel, niet bijzonder, maar werkt erg fijn:
eBuddy IM: Chatprogje.. enige kleine minpuntje is dat je niet goed door je lopende chatsessies kan scrollen...
Handcent SMS: SMS-prog, werkt fijn, alles is in te stellen en I love de mogelijkheid om het ledje in te stellen!
Pathe Mobiel: Zo hoort een programma echt te zijn, snel, smooth, hoge resolutie en werkt gewoon perfect d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:56
Is er geen mogelijkheid een pictogram van mijn gmail te hebben waar ook direct het aantal nieuwe mails vermeld staan ?

De widget van handcent sms heeeft het, en de mail van iphone ook.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

er is een app in de market die dat doet. Geen idee of het gratis is.

Weet iemand hoe je iets uit een email can copy pasten. Lijkt me oude Iphone wel waar je heel moeilijk kan copy pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 10-09 10:48
coramoor schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:04:
er is een app in de market die dat doet. Geen idee of het gratis is.

Weet iemand hoe je iets uit een email can copy pasten. Lijkt me oude Iphone wel waar je heel moeilijk kan copy pasten.
Long-press op het stuk tekst. Eerst kon je de scrollball gebruiken voor het selecteren. Bij mij in MoDaCo 3.0 werkt dat niet meer helemaal lekker.

[ Voor 14% gewijzigd door RunaR op 18-12-2009 16:22 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

is me al gelukt op een ander manier. Long press werkt niet op me Droid iig.
Ik zorg dat met toestenbord uitgeschoven is. Stuk tekst dat ik wil kopieren helemaal in beeld brengen.
Shift indrukken zodat ik een pijl op het scherm zie. Dan met de pijl alles selecteren.

Superomslachtig op de Iphone was dit een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pff ik blijf vragen stellen.. Waar moet ik op Googlen als ik icoontjes wil verwijderen in het 'hoofdmenu'
Daar komen nu al die tientallen linkjes / apps te staan, maar dat hoeft niet echt pese van mij.. Remove..

Of liever nog, 26 mapjes voor de 26 letters van het alfabet..
Dan klik ik op de H en dan zie ik Handcent SMS, ik klik op de M en ik zie Market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

CLB schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:53:
Pff ik blijf vragen stellen.. Waar moet ik op Googlen als ik icoontjes wil verwijderen in het 'hoofdmenu'
Daar komen nu al die tientallen linkjes / apps te staan, maar dat hoeft niet echt pese van mij.. Remove..

Of liever nog, 26 mapjes voor de 26 letters van het alfabet..
Dan klik ik op de H en dan zie ik Handcent SMS, ik klik op de M en ik zie Market...
Die mappen kun je alleen maken op de home screens. Niet in het uitschuifbare menu. Het idee is dat je op je schermen alle veel gebruikte programma's zet. De rest haal je uit je menu, of zoek je met de zoekwidget (>=1.5)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Balachmar schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:55:
Die mappen kun je alleen maken op de home screens. Niet in het uitschuifbare menu.
Voor de Milestone komt vast ook nog wel een Rom met Advanced Launcher denk ik en dan kan het wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm dat zou mooi zijn, zat al met file managers te kijken hoe of wat, maar kwam er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Ganymedus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:49:
Wellicht een gezonde concurrent voor Sense, Fuse.
Tot nu toe nog een erg ruwe indruk, maar het ziet er veelbelovend uit.
Damn dat ziet er idd gaaf uit!!
Waar, wanneer en hoe kan ik die krijgen?

Over de Android variant voor MyMobile ben ik eigenlijk ook op zoek naar, iemand al iets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
@ Only.Holoris
Kun je de bron ook vermelden? Ik ben benieuwd naar die aankomende games. Ik zie bij Toonwars dat Hero werd gebruikt om te gamen.

Ik heb 1 must have app als je naar buitenland gaat op vakantie of wat dan ook en je de vreemde taal niet machtig bent. "ProTranslate" (versie 2.7) heet die app, en met die app kun je ook smsjes versturen. Er is 1 nadeel aan die app is dat je de verzonden smsjes niet kan opslaan...

Edited:
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebonite schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:55:
@ Only.Holoris
Kun je de bron ook vermelden? Ik ben benieuwd naar die aankomende games. Ik zie bij Toonwars dat Hero werd gebruikt om te gamen.

Ik heb 1 must have app als je naar buitenland gaat op vakantie of wat dan ook en je de vreemde taal niet machtig bent. "ProTranslate" (versie 2.7) heet die app, en met die app kun je ook smsjes versturen. Er is 1 nadeel aan die app is dat je de verzonden smsjes niet kan opslaan...
Staat erbij...Phandroid (.com).

Woei net eindelijk even de moeite genomen om Nesoid (NES Emulator) te draaien. Super cool om Mario te zien op je telefoon :) Werkt goed. Alleen de controls is nog ff wennen, van de week ff finetunen en ook opzoek naar NES toppers waarbij je niet heel realtime nauwkeurig hoeft te manoeuvreren. Want de controls is wel ff wennen van een normale NES. Echt een aanrader om eens te proberen, mocht je het niet al gedaan hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kijk dat ziet er leuk uit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn samsung i8910 hd omgeruild tegen een Hero, wat een heerlijk toestel! Alles is logisch en lekker veel applicaties.

Nu heb ik een vraag: Als ik wil updaten, met welk programma moet ik dan van tevoren een backup maken?
Ik zou graag willen dat als ik hem geupdate heb, ik daarna meteen weer alles kan krijgen zoals het was voor de update.
Is dat mogelijk?

Ik zag net ook een update modus voorbijkomen in de instellingen van de hero, kan ik zo ook updaten? Of kan dit alleen via de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een vraagje mbt tot Skype. Ik gebruik al heel lang Skype op mijn Windows Mobile. Hiermee kan ik gratis van Skye naar Skype bellen. Nu heb ik een contact toegevoegd met een Android toestel en deze kan niet gebeld worden. Na wat Googlen zag ik dat het voor Android niet gratis is. Echter waren deze reacties redelijk oud. Is het echt zo dat Skype bellen op Adroid niet gratis is? Dat zou erg slecht zijn,. gezien maardan mijn Android toestel geleverd wordt en ik heel erg veel gebruik van Skype maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Over the Air updates bleef alles behouden.

Met Nimbuzz kun je voipen met skype contacts vanaf je Androis phone sinds n paar dagen

http://blog.nimbuzz.com/2...voip-calling-for-android/

Is gratis.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Erazzzer schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:16:
Ik heb een vraagje mbt tot Skype. Ik gebruik al heel lang Skype op mijn Windows Mobile. Hiermee kan ik gratis van Skye naar Skype bellen. Nu heb ik een contact toegevoegd met een Android toestel en deze kan niet gebeld worden. Na wat Googlen zag ik dat het voor Android niet gratis is. Echter waren deze reacties redelijk oud. Is het echt zo dat Skype bellen op Adroid niet gratis is? Dat zou erg slecht zijn,. gezien maardan mijn Android toestel geleverd wordt en ik heel erg veel gebruik van Skype maak.
Als jij skype to skype belt van jouw telefoon naar iemand anders is dat gewoon gratis.
Zodra je skype naar echte telefonie (mobiel of vaste lijn) wilt bellen dan kan dat met een skypeout account, en ja, daar moet je inderdaad voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Brad Pitt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:37:
[...]

Zoiets als dit (standaard calender) zit er niet op dan!?

[afbeelding] [afbeelding]

[...]

Inderdaad! Die is zeker érg mooi, en kende ik nog niet. Thanks! Even vergelijken met PureCalendar nu ;)

[afbeelding]
Dit kan ik dus niet instellen in de standaard kalender. Ik heb zelf android 1.5 dus misschien is het in 1.6 wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Iemand toevallig een linkje naar steam urls die ook werken met android stream progs? De gene die ik vind noemt hij allemaal invallid..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wappie1980 schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:08:
[...]

Als jij skype to skype belt van jouw telefoon naar iemand anders is dat gewoon gratis.
Zodra je skype naar echte telefonie (mobiel of vaste lijn) wilt bellen dan kan dat met een skypeout account, en ja, daar moet je inderdaad voor betalen.
Weet je het zeker? Kijk eens naar de volgende discussie:
Google Android - Deel 1

En dan nog de volgende post:
KiTsEr in "Android Software & Discussie"

Hierin staat duidelijk dat het NIET gratis is. Maar misschien is deze info gedateerd of is er inmiddels iets nieuws op gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer met mijn Hero de 3fm applicatie te gebruiken. KLIK
Nu werkt alles perfect via het mobiele netwerk, maar dit kost natuurlijk behoorlijk wat bandbreedte. (webcam-stream)
Via WiFi wil het alleen niet werken, hij buffert mooi naar de 100% maar ik krijg geen beeld, iemand toevallig een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:35:
Nieuwe 3D games (al dan niet upcoming) voor Android:
[Wave Blazer] & [Armageddon Squadron]
Zijn ook nog niet Milestone compatible :)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 20-12-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Handcent sms app geïnstalleerd. Alleen als ik de app opstart om een sms te versturen zie ik niet al mijn contactpersonen. Hoe kan ik alle contactpersonen in handcent sms plaatsen.

En ook als ik een sms ontvang, krijg ik een dubbele melding. Eén van handcent sms, en van de standaard sms app.

[ Voor 24% gewijzigd door Cabo op 20-12-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Standaard sms app 'notification' gewoon uitschakelen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 16:56

Len

Leeg

Je ziet alleen de contacten in handcent waarvan je een sms heb gekregen. Gewoon een nieuwe SMS aanmaken en in de "aan" balk beginnen te typen met de naam van je contact. De contact wordt vanzelf aangevuld.

En over die 2e melding.. please! google? zelfs bij de opmerkingen bij handcent in de market staat het..

http://www.handcent.com/Faq.php#TWO_MSG

[ Voor 6% gewijzigd door Len op 20-12-2009 20:03 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 21:55
Ik heb misschien "een domme vraag".

Ik heb een HTC Hero (ben er blij mee tot nu toe), maar ik zou graag wat icoontjes willen verwijderen.
Zoals informatie en gmail (ik gebruik de mail functie niet).
Is dit mogelijk?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

De iconen in het application menu?
Dat gaat je niet lukken. Alle software die geinstalleerd staat moet een icoon hebben. (hoe wou je ze anders dan starten?)
Aangezien je de gmail app niet kan verwijderen, kan je het icoon ook niet verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 20-12-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Met icoontjes bedoelde ik dus de applicatie.
Je kan die gmail app dus op geen mogelijkheid verwijderen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Wellicht met root access en als je weet wat je doet.
Maar een makkelijke veilige oplossing?? nee ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bedankt :)

Ik zal eens kijken of er oplossingen zijn met root access, k vind het toch fijner om een telefoon te hebben zonder (voor mij) rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Aangezien Android Google based is, vind ik het vrij apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Omdat OSX apple based is moet ik een MobileMe account.
Omdat hotmail van MS moet ik hotmail bij een Windows mobile OS? Ik vind die gedachtegang apart, zeker bij een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wappie1980 schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:08:
[...]

Om je nogmaals te quoten, dit kwam ik nu tegen:
een gestripte uitvoering van Skype is beschikbaar voor Android-toestellen. Gratis chatten kan wel, gratis Skype-bellen niet. Bellen van de ene naar de andere Skyper kost geld
Waarom is dit niet gratis voor Android toestellen maar wel voor Windows Mobile en iPhone. Dit is echt een heel groot gemis van Android based toestellen. Als ik dit eerder had geweten had ik niet de keuze gemaakt voor een Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:07:
[...]

Om je nogmaals te quoten, dit kwam ik nu tegen:

[...]

Waarom is dit niet gratis voor Android toestellen maar wel voor Windows Mobile en iPhone. Dit is echt een heel groot gemis van Android based toestellen. Als ik dit eerder had geweten had ik niet de keuze gemaakt voor een Android toestel.
Tja dat ligt eerder aan Skype dan aan Android. Je kan beter Skype blamen, dat ze hun software niet ook developpen voor Android. Maar iig eerder een gebrek aan Skype. Maar ik denk dat ze niet lang kunnen achterblijven. Met Nimbuzz kun je al VOIPen naar je Skype en MSN contacts.

Heb je Fring al geprobeerd daarmee schijn je ook gratis te kunnen voipen over skype.

http://gigaom.com/2009/11...id-does-skype-voip-calls/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Laatst online: 07-05 19:44
In het vervolg beter vooronderzoek doen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:13:
[...]
Je kan beter Skype blamen, dat ze hun software niet ook developpen voor Android.
Hoe ik het artikel begrijp is de functionaliteit er wel, maar moet je ervoor betalen. Zolang er vroeg of laat maar een oplossing is :P

Edit:
Met Nimbuzz is bellen dus gewoon mogelijk? Gelukkig maar, want ik Skype bijna met al m'n vrienden..
kaajee schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:13:
In het vervolg beter vooronderzoek doen dus....
Bedankt voor deze zeer nuttige toevoeging aan dit topic

[ Voor 32% gewijzigd door Erazzzer op 20-12-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Len schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:01:
Je ziet alleen de contacten in handcent waarvan je een sms heb gekregen. Gewoon een nieuwe SMS aanmaken en in de "aan" balk beginnen te typen met de naam van je contact. De contact wordt vanzelf aangevuld.

En over die 2e melding.. please! google? zelfs bij de opmerkingen bij handcent in de market staat het..

http://www.handcent.com/Faq.php#TWO_MSG
Ik zie in handcent alleen telefoonummers, geen namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:13:
[...]
Tja dat ligt eerder aan Skype dan aan Android. Je kan beter Skype blamen, dat ze hun software niet ook developpen voor Android. Maar iig eerder een gebrek aan Skype. Maar ik denk dat ze niet lang kunnen achterblijven. Met Nimbuzz kun je al VOIPen naar je Skype en MSN contacts.

Heb je Fring al geprobeerd daarmee schijn je ook gratis te kunnen voipen over skype.

http://gigaom.com/2009/11...id-does-skype-voip-calls/
Ik wordt niet veel wijzer uit de site en na wat zoeken weet ik het nog niet zeker: kun je met Skype Lite, Nimbuzz of Fring nu bellen naar vaste nummers, via Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:53
Weet iemand hoe het komt dat ik 1 contact niet kan antwoorden op z'n sms.
Dit gebeurt alleen bij die gene. Ik kan wel gewoon antwoorden zodra ik dit in chomp sms doe, maar in bijv. handcent & de standaard sms van android lukt dit niet en moet ik eerst t smsje dat ik gekregen heb verwijderen voordat ik pas iets terug kan zenden.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:
Weet iemand hoe het komt dat ik 1 contact niet kan antwoorden op z'n sms.
Dit gebeurt alleen bij die gene. Ik kan wel gewoon antwoorden zodra ik dit in chomp sms doe, maar in bijv. handcent & de standaard sms van android lukt dit niet en moet ik eerst t smsje dat ik gekregen heb verwijderen voordat ik pas iets terug kan zenden.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Staan er vreemde tekens in z'n naam? Is het een lange naam? Heb je vreemde velden aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ben op zoek naar 'n simpele calculator met history functie. Zodat ik eerdere uitgerekende gegevens
kan gebruiken in volgende berekeningen. Gewoon optellen, delen en vermenigvuldigen volstaat..
Heb er al tig gedownloadet, maar niks voldeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Misschien niet simpel maar wel goed: handycalc. Kan naast "normaal rekenen" ook trucjes als decimaal->binair, grafieken tekenen, sommen als hieronder oplossen en nog veel meer.
a-1=b+1
a+2=3x(b-2)
-----------------
a=7
b=5
heel handig voor professor layton
Ook is opslaan/openen ondersteund.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:42:
[...]

Staan er vreemde tekens in z'n naam? Is het een lange naam? Heb je vreemde velden aangemaakt?
Nee, Naam bestaat uit 5 letters, geen vreemde tekens, voor de rest niks.
ik heb al geprobeerd met opnieuw toe te voegen.. met +316... & gewoon 06... maar niks helpt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Excuses, ik gebruik skype via fring, dan kan het namelijk wel. Heb de default skype app nooit gebruikt.
(de kwaliteit van voip op mijn hero is echter van dermate brakke kwaliteit dat ik het niet gebruik, dit geldt voor zowel skype als SIP. Ik wacht t nog wel ff af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 11-09 11:56
Bij de widget van Handcent sms krijg ik altijd een oranje achtergrond, terwijl ik bij alle andere icoonetjes een groene achtergrond heb (Theme)

Nog iemand die dat heeft ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

carpebios schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:42:
Omdat OSX apple based is moet ik een MobileMe account.
Omdat hotmail van MS moet ik hotmail bij een Windows mobile OS? Ik vind die gedachtegang apart, zeker bij een telefoon.
Heb je ooit Internet Explorer proberen te deinstalleren van Windows? (En dan echt he?)
Maar volgens mij kun je best applicaties deinstalleren, ook de gmail app. Maar ik heb een developer phone, dus misschien heb je root nodig. Als je daarover wilt klagen, moet je niet bij Google zijn, maar bij de telefoonaanbieders. (En dan waarschijnlijk eigenlijk bij de telecom bedrijven, die lijken het niet zo op unlockte apparaten te hebben)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 11-09 13:57
Ik ben positief verrast door de kwaliteit van Nimbuzz(met Skype).
Wel ideale omstandigheden-->telefoon op WiFi en laptop op zelfde WiFi netwerk.
Pa op de laptop, ik op m'n kamer en dat werkte perfect! Beide partijen konden elkaar goed verstaan.
Of skypeout te gebruiken is met Nimbuzz weet ik niet..

[ Voor 10% gewijzigd door stijnos1991 op 21-12-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze layer in Layar gevonden: http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded ?
Hij zou er al in moeten zitten zoals ik de nieuwsberichten er over lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 11-09 10:50
Dat is wel ontzettend tof plus een goede manier om augmented reality te gebruiken, je hebt alleen wel een statief anders klopt er denk niks van en een redelijke camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langras schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:20:
Dat is wel ontzettend tof plus een goede manier om augmented reality te gebruiken, je hebt alleen wel een statief anders klopt er denk niks van en een redelijke camera
Maar bijna alle devices die overweg kunnen met augmented reality hebben wel een 5MP+ camera, dus dat lijkt me het probleem niet. Ik kan hem alleen niet vinden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:15:
Heeft iemand deze layer in Layar gevonden: http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded ?
Hij zou er al in moeten zitten zoals ik de nieuwsberichten er over lees.
ik dacht dat het bij een concept was gebleven.

Het lijkt mij ook niet mogelijk om die lijn zo precies te krijgen vanwege de onnauwkeurigheid in je GPS fix.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 16:56

Len

Leeg

Cabo schreef op maandag 21 december 2009 @ 01:25:
[...]

Ik zie in handcent alleen telefoonummers, geen namen.
Handcent gebruikt gewoon de contacts van android. Als je daar gewoon een naam heb ingevuld dan zou het moeten werken. En als het niet lukt:

http://www.handcent.com/Faq.php#TAG_SUGGESTION

Of anders via het forum:

http://bbs.handcent.com/viewforum.php?f=6

Werkt het wel in chompsms?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
In de standaard berichten app van android zie ik alle namen waar ik een smsgesprek mee ben begonnen.
bijvoorbeeld:
naam1 (10)
naam2 (12)
naam3 (4)

In handcent en chompsms zie ik dit
0612121212 (10)
0612121213 (12)
0612121214 (4)

Snap niet hoe ik 't kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRidh schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:41:
[...]

Het lijkt mij ook niet mogelijk om die lijn zo precies te krijgen vanwege de onnauwkeurigheid in je GPS fix.
dat klopt, er zit altijd een onnauwkeurigheid in die je bij zoiets niet kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Cabo schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:01:
Snap niet hoe ik 't kan oplossen.
Handcent uninstallen en weer opnieuw installeren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
FRidh schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:41:
[...]

Het lijkt mij dan ook niet dat dit gebruik maakt van puur alleen GPS info, dat is echt veel te onnauwkeurig, en dan nog, hoe weet GPS waar je tv staat? Dit lijkt me meer iets van een real time analyse van de beelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Iemand die weet hoe ik m'n contact wel direct terug kan sms'en zonder dat ik m'n ontvangen smsjes eerst moet verwijderen?( zie mijn eerdere posts vandaag )

[ Voor 25% gewijzigd door z0bin op 21-12-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:35:
Iemand die weet hoe ik m'n contact wel direct terug kan sms'en zonder dat ik m'n ontvangen smsjes eerst moet verwijderen?( zie mijn eerdere posts vandaag )
Ik gebruik SMS Popup. Daar heb je gelijk een reply knop bij ontvangst.

Home++ is btw erg flex idd, niet traag op mn G1 itt andere replacements. Ziet er toch net ff mooier uit dan default (al is 2.1 android ook mooier geworden)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.