Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.371 views
Als je een homescreenreplacement zoals Home++ draait is het mogelijk, standaard volgens mij niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 334226

CLB schreef op donderdag 24 december 2009 @ 20:38:
Als je een homescreenreplacement zoals Home++ draait is het mogelijk, standaard volgens mij niet.
Over home++ gesproken, hier een leuke site met seamless home++ wallpapers: http://www.droidforums.ne...ract-wallpapers-home.html

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Die link die gepost was, verwees toch netjes naar een .apk bestand, zo lastig was het dus nou ook weer niet om uit te vogelen. Helaas heb ik t topic niet eerder gelezen. Het draait iig bij je.
En bij mij draait regendetector ook, prachtapp. Heb m op mn hero draaien. Als ik eens iets moet testen, PM me dan even ofzo :D

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 07:10
Ik zie nu net dat de url van buienradar die ik gebruik voor de RegenDetector offline is. Dit gebeurt helaas erg vaak, de feature is ook pas nieuw. Als de grafiek in een V-vorm staat is de regeninfo dus offline.

Update:
Versie 0.61 staat hier
De rotatiebug is een grove bug in Android 1.6. Via een work around is deze opgelost. Zou iemand met een G1 of een magic dit kunnen bevestigen, dan kan de app in de market

[Voor 40% gewijzigd door RunaR op 25-12-2009 12:23]

ISS Detector en meer voor Android

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kerstvakantie tip:

ScummVM is geport naar Android. Dus als je tijdens de vakantie niks weet te doen, download dan uit de market Scumm en speel de Lucasarts klassiekers als

Sam & Max

Full Throttle

Ook is er een AGI plugin voor Scumm waarmee je de Sierra klassiekers als Larry en Police quest op je Android telefoon kunt spelen.

• gwystyl
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:49:
Kerstvakantie tip:

ScummVM is geport naar Android. Dus als je tijdens de vakantie niks weet te doen, download dan uit de market Scumm en speel de Lucasarts klassiekers als

Sam & Max
[afbeelding]

Full Throttle
[afbeelding]

Ook is er een AGI plugin voor Scumm waarmee je de Sierra klassiekers als Larry en Police quest op je Android telefoon kunt spelen.

[afbeelding]
Gaaf, larry spelen :). Dat is lang geleden :D

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 19:24
En dan durf je Monkey Island over te slaan? :o

Anoniem: 334226

Kerstvakantie tip:

Sam & Max
[afbeelding]

Full Throttle
[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_ top-tip!

-edit: kan 'm alleen niet vinden op de market.. waar zoek je op? Als ik zoek op scummvm of scumm dan krijg ik in beide gevallen alleen 20 plugin hits te zien..

Ah en ook de oplossing gevonden, het gaat niet vanaf een milestone/droid:
http://sites.google.com/s...rket-version-doesn-t-work
Current market version doesn't work on Android 2.0 (eg: Motorola Droid)

... yet. Sorry.
This is why you can't find ScummVM on the market from an Android 2.0 device.
:(

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 334226 op 25-12-2009 12:16]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Kerstvakantie tip:

Geniaal. Heb net beneath a steele sky erop gezet. Die is gratis dus voor iedereen te spelen.
Nu eens zien uit te vinden hoe de controls werken met mijn spica :P.

edit: speelt wat lastig zo zonder muis, maar het is te doen.

[Voor 18% gewijzigd door job op 25-12-2009 14:27]

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:39
RunaR schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 07:30:
Ik zie nu net dat de url van buienradar die ik gebruik voor de RegenDetector offline is. Dit gebeurt helaas erg vaak, de feature is ook pas nieuw. Als de grafiek in een V-vorm staat is de regeninfo dus offline.

Update:
Versie 0.61 staat hier
De rotatiebug is een grove bug in Android 1.6. Via een work around is deze opgelost. Zou iemand met een G1 of een magic dit kunnen bevestigen, dan kan de app in de market
Werkt prima op de G1!
Ik heb op de standaard kalender van m'n Milestone 1x een afspraak gemaakt, die is al verlopen weer
gedeleted, maar nu staat er op die dag (de 18e december) een klein groen streepje in de 'monthview'...
En ik heb echt geen idee hoe of wat ik dat weg kan halen? Iemand een idee'tje? Want dit is weird.

Voor de rest staat dit nu op m'n Milestone, sommige software is echt top, andere software is gewoon lachen:
- Android Treintijden: Programma voor alle treintijden (met GPS-functie)
- ATM Locator: Vind alle pinapparaten van Nederland
- Beltegoed: Applicatie om je beltegoed mee te checken voor oa Vodafone
- Better Keyboard: Ander toetsenbord voor op je Androidevice met verschillende thema's
- Crystal Ball: Een applicatie in de trend van 'Magic 8Ball', lekker lomp dus
- Documents to Go 2.0: Must-have voor al je Office bestanden!!!
- DockRunner: Alleen voor de Milestone, laat je in het dockingmenu komen
- eBuddy IM: Chatprogramma, kent iedereen wel
- eoeBattery: Kleine widget van 1x1 in de vorm van een batterij'tje met percentage
- eStrongs File Explorer: File explorer om oa naar je SD kaart te gaan
- Handcent SMS: Programma om te smsen / mmsen met vele instellingen
- Home++: Programma om je gehele homescreen te tunen / zelf te regelen
- Pathe Mobiel: Programma voor Pathe Nederland met tijden, trailers enzovoort
- PDAnet: Programma om te tetheren op je laptop via je Androiddevice
- Reality Browser 3.0: Layar, kent iedereen wel
- SPB TV: Beetje TV kijken op je Androiddevice
- Tiny Clock Widget: Kleine widget van 1x1 in de vorm van een klokje
- YxFlash: Programma om oa DivX af te spelen
- Zedge: Programma om beltonen / wallpapers voor je Androiddevice binnen te halen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:35

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik kan home++ niet vinden in de market. Heeft iemand een QR code voor mij?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• RunaR
De RegenDetector staat op de Market!

Als je 'm al geïnstalleerd heb moet je de vorige versie verwijderen.
Menu -> Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen Beheren

In het kort:
-De gegevens worden bij buienradar.nl vandaan gehaald
-De RegenDetector is zo nauwkeurig als de data van buienradar. Er kan storing opgepikt worden
-Als er regen op komst is wordt de tijd tot dat de bui bij je is getoond (in stappen van 5 minuten)
-De grafiek laat de sterkte en de duur van de bui zien
-Als het droog is wordt de lokale temperatuur getoond
-Is er een connectie probleem dan toont de grafiek een V-vorm
-Een klik op het weericoon opent http://buienradar.mobi
-Er wordt om de 5 minuten gekeken of er een update nodig is. Als het droog is: update per half uur; Als het regent, update per 5 minuten.
-De locatiebepaling via draadloze netwerken moet aanstaan. Zonder positie ben je nergens.
-Er is een gewone en een donatie versie beschikbaar. Het enige verschil is dat ik van de ene versie blijer word (en jij misschien daardoor ook).

Je kan de widget toevoegen via: Menu -> Toevoegen -> Widgets -> RegenDetector

[Voor 23% gewijzigd door RunaR op 28-12-2009 10:46]

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 11:45
Erazzzer schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:10:
Ik kan home++ niet vinden in de market. Heeft iemand een QR code voor mij?

[Voor 211% gewijzigd door stijnos1991 op 25-12-2009 20:23]

Kan je gewoon via Androlib ofzo vinden =)
O stond hierboven al een QR-code voor =)

[Voor 37% gewijzigd door CLB op 25-12-2009 20:25]

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:35

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Er zijn geen overeenkomsten in Android Market voor deze zoekopdracht.

Heeft dit te maken met de Ned. rom?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

Of met het toestel, of de Androidversie, of de landinstellingen..

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Een kleine error in het programmatje Layar op de Milestone. App werkt perfect op één klein dingetje na. Na een layar van bijv. pinautomaten te hebben gekozen, worden de omliggende pinautomaten met oranje stippen op het scherm weergegeven. Als ik vervolgens op een pinautomaat (stip) heb geklikt en de gegevens heb gelezen en weer terug ga naar het cameraoverzicht van de omliggende pinautomaten, zijn de oranje stippen weg. Onderin het beeld geeft ie nog wel aan welke pinautomaten zich bevinden in het midden van het scherm, maar geen stippen meer. Dit doet ie bij elke layar na de eerste keer op een specifieke locatie te hebben geklikt en weer terug ga naar het overzicht.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik heb trouwens de laatste update van Layar. Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben. Misschien dat ik hem gewoon een keer opnieuw moet installeren.

• yonexfreak
  • Laatst online: 05-05 11:23
even controle vraagje:

heb de milestone gekoppeld met Exchange via Android (corporate mail/calendar) zelf alleen kan het zijn dat je inkomende agenda afspraken gewoon NIET kan accepteren/afwijzen :?

Zie alleen de uitnodigingstekst maar een accept/deny knop kan ik nergens ontdekken...

ben ik nu toe aan een bezoekje Hans Anders of. .. :)

[Voor 3% gewijzigd door yonexfreak op 26-12-2009 12:52]

I don't drive fast, I only fly low!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

WHiZZi

Museumdirecteurtje

RunaR schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:16:
De RegenDetector staat op de Market!
Sinds ik de versie uit de market heb (incl update vanochtend) zie ik geen voorspelling meer. Ook geen temperatuur oid, gewoon altijd "..."
De beta versie werkte wel goed bij mij en deze niet meer :(

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• RunaR
WHiZZi schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:46:
[...]

Sinds ik de versie uit de market heb (incl update vanochtend) zie ik geen voorspelling meer. Ook geen temperatuur oid, gewoon altijd "..."
De beta versie werkte wel goed bij mij en deze niet meer :(
Hmm, dat is niet best. Ook als je de widget weg gooit en opnieuw aan maakt?
... betekend dat de service niet aangemaakt kan worden.

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Widget verwijderd, software verwijderd en opnieuw gedownload en geinstallerd, geen resultaat...

Het gaf net wel een foutmelding dat de widget unexpectly closed. Ik heb trouwens een milestone met android 2.0

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Kerstvakantie tip:

Sam & Max
[afbeelding]

Full Throttle
[afbeelding]

[afbeelding]
Eindelijk! Nu kan ik lekker monkey islanden op mijn G1 _/-\o_

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
Weet iemand een goed overzicht met ALLE Android toestellen en welke gaan komen? Op tweakers kan ik namelijk niet zien welke er gaan komen binnenkort, maar ik word een beetje gek van het aanbod, en bij vrijwel alle vergelijkings website kan je niet zeggen welk OS je wilt.

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 12:26
Megamind schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:55:
Weet iemand een goed overzicht met ALLE Android toestellen en welke gaan komen? Op tweakers kan ik namelijk niet zien welke er gaan komen binnenkort, maar ik word een beetje gek van het aanbod, en bij vrijwel alle vergelijkings website kan je niet zeggen welk OS je wilt.
http://www.gsmarena.com is wel een goede, het meeste staat er wel op, niet alle specs zijn altijd correct, maar het is wel aardig compleet.

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 09:39

MadBear

BOE :)

yonexfreak schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:51:
even controle vraagje:

heb de milestone gekoppeld met Exchange via Android (corporate mail/calendar) zelf alleen kan het zijn dat je inkomende agenda afspraken gewoon NIET kan accepteren/afwijzen :?

Zie alleen de uitnodigingstekst maar een accept/deny knop kan ik nergens ontdekken...

ben ik nu toe aan een bezoekje Hans Anders of. .. :)
Heb ik ook last van. Werkt verder prima die Exchange koppeling, maar ik kreeg een aantal agenda-afspraken en ik kon deze niet accepteren, alleen replyen enz. net zoals gewone mail.. werkt blijkbaar nog niet 100%?

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 11:01

Weet iemand of het spel Traffic rush of iets in die trend voor android is ?

[Voor 24% gewijzigd door Eiland op 27-12-2009 13:43]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik heb altijd de app taskpanel gebruikt en helemaal tevreden mee, maar afgelopen tijd kan ik 'm nog niet eens openen en hij sluit al weer af. Iemand anders hier ook problemen mee of een oplossing voor?

Verder vroeg ik me af of er iemand een app kan ontwikkelen waar mee je je eigen apps (semi) automatisch kan updaten. Denk dat er veel gebruikers belang bij hebben, maar weet niet of het moeilijk is te realiseren?

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Jeroen04 schreef op zondag 27 december 2009 @ 02:12:
Verder vroeg ik me af of er iemand een app kan ontwikkelen waar mee je je eigen apps (semi) automatisch kan updaten. Denk dat er veel gebruikers belang bij hebben, maar weet niet of het moeilijk is te realiseren?
Daar is al iets voor, ik heb er lang naar moeten zoeken... Er zijn (op http://androidcommunity.c...to-update-all-apps-18979/) een aantal discussies over gevoerd. Je schrijft al "(semi) automatisch", want als dat automatisch zou gaan, zou die applicatie alle beveiligingsvragen van je telefoon negeren. Daar gingen die discussies voornamelijk over.

Ik heb die applicatie (atrackdog) er weer vanaf gegooid. Of ik nu dat programmaatje laat zoeken naar updates of dat via de Market-applicatie doe, dat maakte qua "handelingen/kliks" niets uit.

[Voor 3% gewijzigd door NaN op 27-12-2009 11:51]

• yonexfreak
  • Laatst online: 05-05 11:23
MadBear schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:51:
[...]

Heb ik ook last van. Werkt verder prima die Exchange koppeling, maar ik kreeg een aantal agenda-afspraken en ik kon deze niet accepteren, alleen replyen enz. net zoals gewone mail.. werkt blijkbaar nog niet 100%?
Ahh ik ben dus niet helemaal blind :)
Opzich werkt de exchange koppeling wel goed maar mis toch 3 dingen wel erg en maken het eigenlijk niet echt werkbaar voor als je Android puur zakelijk gebruikt imho :

1. accepteren/afwijzen agenda afspraken
2. In hoofdscherm zien hoeveel ongelezen/ongeopende mail er nog in de mailbox staat
3. Standaard een kalender die de Exchange kalender toont met afspraken op je voorgrond. (Ja purecalender kan het maar die is niet gratis ;))

Daarnaast wacht ik wel met smart op de update voor de Milestone/Android 2.0....heb toch best vaak last van een hangend ''system proces'' terwijl ik nauwelijks tools heb geïnstalleerd :? (geen home++ bv) net als de bluetooth koppeling met mn Parrot CK3100 soms niet verbind en dan andere x weer feilloos..maf

Hoop dat de update snel komt, verwacht dat daarmee wel wat meer stabiliteit terug komt :)

I don't drive fast, I only fly low!

CLB schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 19:52:
Ik heb op de standaard kalender van m'n Milestone 1x een afspraak gemaakt, die is al verlopen weer
gedeleted, maar nu staat er op die dag (de 18e december) een klein groen streepje in de 'monthview'... En ik heb echt geen idee hoe of wat ik dat weg kan halen? Iemand een idee'tje?

[Voor 3% gewijzigd door CLB op 27-12-2009 13:16]

• job
Dat streepje geeft aan dat je op die dag een afspraak hebt staan.
Of die dag nou in de toekomst of verleden staat maakt niet uit, dat streepje staat er.
Wil je die weghebben, dan moet je de afspraak verwijderen.
Tot zover de normale werking. :)

Als dat niet werkt, moet je bij instellingen > extra > toepassingen beheren
Bij "agenda" de gegevens wissen, en bij "calendar storage" de gegevens wissen.
De hele agenda is dan leeg totdat deze weer sync met de google server.

[Voor 37% gewijzigd door job op 27-12-2009 13:27]

Dat laatste zou het moeten fixen denk ik, afspraak is allang en breed verwijderd.. Vanavond even checken! Dank

EDIT: Tevens is die niet gelinkt aan een Google Calendar, Google hoeft niet alles te weten ;)

[Voor 32% gewijzigd door CLB op 27-12-2009 13:27]

• job
Heb mijn post nog even aangepast.. kijk daar nog even naar. :)
Ik laat het hier vanavond weten, zou wel top zijn..

• Buntmans
  • Laatst online: 27-05 23:36
ik ben op zoek naar een manier om persoonlijke bestanden in een password protected folder te stoppen of het op een andere manier ontoegankelijk maken van bepaalde bestanden voor kennisen die met mijn phone spelen.

Je kan folders "hidden" maken door er een "." voor te zetten. Dit houdt echter alleen hele basic apps tegen, meridian en filemanagers vinden ze gewoon.

Zippen met password erop of encrypten is geen optie, ik wil wel toegang tot de bestanden zonder al teveel moeite te hoeven doen.

Nu is er picture en videovault bv. Maar naast dat deze de bestanden alleen ontoegankelijk maar niet onzichtbaar. Daarnaast is het natuurlijk raar om een veilige plek op te phone te koppelen aan een mediatype.

Ik wil gewoon een dir waar niemand in kan, er kan ook niet in gekeken worden. Ik moet er makkelijk bijkunnen zonder teveel "opruimwerk" en het moet mediatype vrij zijn, dus pdf, txt, mp4, mp3 alles door elkaar.

Moet kunnen toch? alleen nog niet gevonden :(

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 23:35
Zijn er eigenlijk al fatsoenlijke apps (liefst gratis), waarmee je vanaf een upnp server muziek kan spelen?
Of waarmee je via een Samba share (in dit geval dezelfde servert als de upnp) bij je muziek kan (netwerk browser dus).

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 19:24
kijk eens naar gmote

[Voor 46% gewijzigd door HammerT op 27-12-2009 19:31]

• RunaR
WHiZZi schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:49:
Widget verwijderd, software verwijderd en opnieuw gedownload en geinstallerd, geen resultaat...

Het gaf net wel een foutmelding dat de widget unexpectly closed. Ik heb trouwens een milestone met android 2.0
Ik heb de RegenDetector aangepast. Buienradar accepteert geen plaatsnamen met een ' er in ('s-Hertogenbosch). Dit veroorzaakte een crash.

Anoniem: 277386

[/quote]

Ik heb 1 keer de calendar storage gewist en inderdaad de agenda was gewist maar haalde alles zelf weer binnen.
Maar vanaf ik die calendar storage gewist heb geeft hij mijn google contakten niet meer weer in mijn telefoon.

ik kan syncroniseren en het even uit en aan zetten om de telefoon een sync te laten toepassen maar die contakten laad hij niet meer.
Weet iemand hoe ik dat weer werkend krijg zonder een harde reset???

job schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:23:

Ik heb 1 keer de calendar storage gewist en inderdaad de agenda was gewist maar haalde alles zelf weer binnen.
Maar vanaf ik die calendar storage gewist heb geeft hij mijn google contakten niet meer weer in mijn telefoon.

ik kan syncroniseren en het even uit en aan zetten om de telefoon een sync te laten toepassen maar die contakten laad hij niet meer.
Weet iemand hoe ik dat weer werkend krijg zonder een harde reset???

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:22
Mijn broertje heeft een HTC magic, Nu heeft hij al een tijdje last van een "screensaver" welke bij het bellen een wisselend plaatje van android laat zien met reclame erboven.
Nu willen we dit graag weg krijgen maar kan er niets over vinden op google.

Iemand hier een idee?

http://pvoutput.org/list.jsp?userid=39193

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 23:35
dank.

interessante app. werkt nog niet lekker, maar het werkt. misschien dat een toekomstige update verbetering geeft. :)

server installeren op ubuntu 9.10 ging als een zonnetje. :)

• job
Anoniem: 277386 schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:06:
De calendar storage is een lokale opslag van je kalender, zodat je telefoon niet elke keer hoeft te synchroniseren, maar alleen bij veranderingen. Dat de kalender alles weer binnenhaalt is nogal logisch als je dit ingesteld laat staan: instellingen > gegevenssynchronisatie.

Maar om op je probleem terug te komen. De contactpersonen hebben niets te maken met je calendar storage.
Dus dat het wissen van je kalender invloed heeft op je contactpersonen geloof ik niet.

En om je ook nog te helpen:
Kijk dus eerst bij instellingen > gegevenssynchronisatie of daar de contacten synchronisatie nog wel aan staat. Daarnaast kan je bij instellingen > extra > toepassingen beheren "contacten" & "opslag contacten" even legen en opnieuw je contacten synchroniseren (even uit en aanvinken bij instellingen > gegevens synchronisatie).
Maar als ik jou was zou ik voordat je begint eens kijken (via je google account) of je contacten nog wel bestaan op de google server. Als ze daar ook niet staan is het nogal logisch dat je contacten niet gesynchroniseerd worden.

Mocht dat ook niet werken,
Dan kan je met tig backup tools alle geinstalleerde programma's opslaan.. Je kan je smsjes opslaan.
Reset je telefoon.. backup terugzetten. en je bent in 5 minuten klaar.

[Voor 15% gewijzigd door job op 27-12-2009 21:37]

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

Len

Leeg

Kabbie_Kabbie schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:57:
Mijn broertje heeft een HTC magic, Nu heeft hij al een tijdje last van een "screensaver" welke bij het bellen een wisselend plaatje van android laat zien met reclame erboven.
Nu willen we dit graag weg krijgen maar kan er niets over vinden op google.

Iemand hier een idee?
Standaard heb je het niet. Dus komt het van een geïnstalleerde app af. Gooi de laatst geïnstalleerde er vanaf?

Free Tibet

job schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:23:
Hmm m'n toestel staat in het Engels, en ik kom er niet uit...
Niet al m'n applicaties stonden bij 'manage applications', nu wel, 'gecleared' en het groene streepje is weg!! _/-\o_

[Voor 13% gewijzigd door CLB op 27-12-2009 21:39]

• job
Dan zet je hem toch even op het NL. :P

settings > application > manage applications
En dan dus bij calendar storage (wellicht ook bij calendar) op clear data drukken.

[Voor 71% gewijzigd door job op 27-12-2009 21:39]

The job is fixed! En echte Tweakers hebben een Milestone (en dus geen NL) ;)

• job
Dan ben ik maar geen echte tweaker :p
Toch gek dat ik wel heb uitgevonden hoe ik de agenda fix.

Maar mooi dat het gelukt is.
Zoals je ziet kan je daar dus specifieke dingen even resetten zonder een complete reset to default.

[Voor 97% gewijzigd door job op 27-12-2009 21:44]

job schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:24:
[...]

En om je ook nog te helpen:
Kijk dus eerst bij instellingen > gegevenssynchronisatie of daar de contacten synchronisatie nog wel aan staat. Daarnaast kan je bij instellingen > extra > toepassingen beheren "contacten" & "opslag contacten" even legen en opnieuw je contacten synchroniseren (even uit en aanvinken bij instellingen > gegevens synchronisatie).
Maar als ik jou was zou ik voordat je begint eens kijken (via je google account) of je contacten nog wel bestaan op de google server. Als ze daar ook niet staan is het nogal logisch dat je contacten niet gesynchroniseerd worden.

Mocht dat ook niet werken,
Dan kan je met tig backup tools alle geinstalleerde programma's opslaan.. Je kan je smsjes opslaan.
Reset je telefoon.. backup terugzetten. en je bent in 5 minuten klaar.
Dank je voor het antwoord
Als ik bij toepassings beheer contacten en opslag contacten leeg zijn dan ook mijn contakten die in mijn telefoon geheugen staan weg???
Wil dit graag zeker weten ik heb hem net zoals ik hem hebben wil alleen die google contakten werkt niet meer. en durf echt niet even zomaar alles opnieuw in te stellen.
jij hebt het misschien weer snel zoals je alles hebt maar sommige mensen zijn blij dat alles werkt of bijna werkt en bij die mensen hoor ik

ps contakten staan nog op google server

• job
Anoniem: 277386 schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:46:
[...]

Dank je voor het antwoord
Als ik bij toepassings beheer contacten en opslag contacten leeg zijn dan ook mijn contakten die in mijn telefoon geheugen staan weg???

ps contakten staan nog op google server
Als je ze daar wist zijn de contacten op je android weg.
Als ze nog op de google server zijn moet je bij instellingen > gegevenssynchronisatie contacten even uit en aanvinken.. even wachten en je contacten zijn weer gesynchroniseerd.
job schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:57:
Hier ook bij m'n Gmailcontacten dan...

• job
Nope. Tenminste, de laatste keer dat ik dat probeerde niet.
Je kan altijd voor de zekerheid bij google even een export maken van je contacten.
Moment ik ga het even testen.

[Voor 94% gewijzigd door job op 27-12-2009 21:59]

job schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:57:
[...]

Als ze nog op de google server zijn moet je bij instellingen > gegevenssynchronisatie contacten even uit en aanvinken.. even wachten en je contacten weer synchroniseerd.
Ze staan op google server maar mijn gegevenssynchronisatie contakten aan en uit vinken helpt dus niet
Voor de duidelijkheid ik heb nu alles dus naam en adres van iedereen in mijn telefoongeheugen gezet en wil dus voorkomen dat ik alles kwijt ben.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 277386 op 27-12-2009 22:02]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
En dan ben ik ook maar geen echte tweaker, ik doe niet aan importeren (en stiekem bevalt de Hero nog prima! :+ ). Waar ik overigens laatst wel tegenaan liep met de Hero was dat hij aan gaf dat ik bijna geen ruimte meer had, snik... Toen moest ik weer allerlei compleet onzinnige applicaties verwijderen, was toch wel jammer (hij is dus niet geroot, nee ;) )

Ik heb laatst Surveyor gedownload maar dat werkte m.i. echt voor geen meter, de afstanden klopten bij mij echt voor geen meter.

Iemand deze al gebruikt? http://www.androidworld.n...-executive-assistant.html Klinkt wel interessant, maar heb hem zelf nog niet ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• job
Anoniem: 277386 schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:00:
[...]

Ze staan op google server maar mijn gegevenssynchronisatie contakten aan en uit vinken helpt dus niet
Voor de duidelijkheid ik heb nu alles dus naam en adres van iedereen in mijn telefoongeheugen gezet en wil dus voorkomen dat ik alles kwijt ben.
Je kan altijd je google contacts exporteren naar een csv en als het mislukt weer importeren.
Dus wees niet bang om contacts kwijt te raken. Of ze je contacten anders op je simkaart.. dan raak je ze ook niet kwijt.

Daarnaast heb ik het nu even getest..
Het wissen van de "opslag contacten" bij toepassingen beheer heeft geen effect op je contact personen op de google server, ze blijven op de google staan. (maar maak gewoon die export), maar worden alleen op je android gewist.

Dat alleen aan en uitvinken heeft geen effect, je moet eerst die "opslag contacten" en " contacten" wissen bij instellingen > extra > toepassingen beheer. Daarna even uit en aanvinken.

Zie het als volgt.. Op de google server staan je contactpersonen, je android telefoon haalt die contacten op en zet ze op je telefoon. Op de een of andere manier is het bestand corrupt geraakt.. ze staan op je telefoon maar ze zijn niet te zien bij je contactpersonen.
Je vinkt synchronisatie uit, en weer aan.. en je android telefoon vraagt de veranderingen sinds de laatste synchronisatie. Die veranderingen zijn er niet... dus er verandert niets.. je ziet nog steeds niet.
Als je nou dus bij "instellingen > extra > toepassingen beheer" de boel wist.. gaat je android telefoon de eerst volgende keer bij een synchronisatie alle contactpersonen opnieuw ophalen.. (want het bestand is leeg, dat heb je net gewist.).

Je moet goed begrijpen wat synchronisatie is.. Het is het bijwerken van de veranderingen. Als je android elke keer alles in zijn geheel ophaalt, en bij een wijziging in zijn geheel de contactpersoon doorstuurt gaat dat bij genoeg contactpersonen veel te lang duren. Het zijn alleen de veranderingen die hij ophaalt.
Zit er om wat voor reden een fout in het bestand waarop je contacten weergegeven worden.. dan moet je die op deze wijze dus even resetten zodat je android telefoon de boel opnieuw opbouwt.

Kijk als je nou echt uit je contacten lijst een contact verwijderd, dan verdwijnt die ook uit je contacten op de google server. Dan heb je iets veranderd.. en die verandering wordt gesynchroniseerd.

[Voor 50% gewijzigd door job op 27-12-2009 22:31]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:54
Gister vroeg ik over "Semi-automatisch" updaten, ik heb nu misschien een app gevonden.
Het is van de zelfde makers als oa OI Filemanager.

OI Update

Lijkt wel te moeten doen wat ik wil, maar hij doet het helaas nog niet goed. Tot nu toe kan 'ie enkel de eigen applicaties updaten (OI Update & OI Filemanager dus). Of begrijp ik de hele app verkeerd?
CLB schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:39:
The job is fixed! En echte Tweakers hebben een Milestone (en dus geen NL) ;)
Uhu ... :O

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

[quote]job schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:12:
[...]

Je kan altijd je google contacts exporteren naar een csv en als het mislukt weer importeren.
Dus wees niet bang om contacts kwijt te raken.

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen nu.
Zal het nog ff uitleggen in heb een export bestand heb ik ook terug gezet op google maar de telefoon laat alleen de contakten zien die in mijn telefoon staan.
ik heb echt overal de vinkjes staan zoals ze moeten staan hij.
Als ik alles nu wis zoals jij zegt bij opslag contakten dan ben ik ze in mijn telefoon ook kwijt dus dat durf ik niet( dat is me een werk om het allemaal weer in te typen vooral die adressen, postcode enz enz)
Dus nogeens voor de duidelijkheid ben niet bang ze kwijt te raken op mijn goolge server die kan ik wel terug halen maar wil ze graag op mijn telefoon zien.

• job
Ik stuur je wel een DM, dit topic is ook eigenlijk niet bedoeld voor dit soort problemen.

[Voor 171% gewijzigd door job op 27-12-2009 23:08]

• Xiliath
Ik vind het probleem voor dit topic best relevant.
Mochten andere mensen hetzelfde probleem hebben, dan kunnen ze hier meelezen/denken en hopelijk binnenkort het antwoord lezen.

Over het probleem:
Als ik het goed begrijp dan heb je contacts op je telefoon staan die niet gesynced worden met google?
Dan lijkt een backup van je contacts maken en die daarna wissen de oplossing.
Problemen horen in losse, aparte topics, zoals ook in de topicwarning staat ;)

• Xiliath
Je contacten zijn toch ook een applicatie? of ben ik nu te kort door de bocht?
Als dit het geval is, dan kan een mod beter deze post en mijn voorgaande verwijderen om topicvervuiling te verminderen

[Voor 46% gewijzigd door Xiliath op 28-12-2009 00:32]

Iemand die weet of je meer kanalen kan toevoegen in SPB TV? RTL? SBS6? Discovery?

• Buntmans
klinkt goed alleen geen hits als ik ze opzoek via de market :(

wellicht niet compatible met android 1.5 (zit op hero), kan daar echter geen info over vinden op androlib

wappie1980 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:04:

Over het probleem:
Als ik het goed begrijp dan heb je contacts op je telefoon staan die niet gesynced worden met google?
Dan lijkt een backup van je contacts maken en die daarna wissen de oplossing.
is verkeerd begrepen dus heb contacten in mijn telefoongeheugen staan en contakten op google server maar die van google server krijg ik niet op de telefoon te zien alleen op mijn pc bij google
Buntmans schreef op maandag 28 december 2009 @ 05:58:
Hier ook niet, Android 2.0 :)
Anoniem: 277386 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:44:
is verkeerd begrepen dus heb contacten in mijn telefoongeheugen staan en contakten op google
server maar die van google server krijg ik niet op de telefoon te zien alleen op mijn pc bij google
Heb niet alles kunnen volgen.. Maar anders hard-reset, opnieuw je telefooninstellen met dat Google-account?

• Buntmans
Kerstvakantie tip:

[afbeelding]
thanks voor de tip :)

heb day of the tentacle erop gezet (op mijn hero). speelt super! :p 0 lag, ziet er geweldig uit, speech en muziek alles top. en speelt touchscreen zowat fijner als met de muis! :)

edit. de scummvm kyra plugin zou lands of lore moeten supporten, maar is dit iemand ook gelukt? hij blijft hier weigeren :) verder inmidders the dig, 2 monkey islands, ween en 2 gobliins erop gezet :) loopt allemaal prima.

[Voor 16% gewijzigd door Buntmans op 28-12-2009 14:35]

• Xiliath
Anoniem: 277386 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:44:
[...]

is verkeerd begrepen dus heb contacten in mijn telefoongeheugen staan en contakten op google server maar die van google server krijg ik niet op de telefoon te zien alleen op mijn pc bij google
Dat dacht ik al.
Dan kun je toch gewoon je contacts leegmaken zoals eerder is aangegeven?
Ik snap niet zo goed waarom je dat niet wilt doen als al je contacts goed staan bij google

• Bad_Karma
  • Laatst online: 03-05 07:40
Kun je Android zonder internet/data-verbinding gebruiken?

Ik zoek een mooi en gebruikersvriendelijk OS (heb nu Windows Mobile).

Internetten doe ik niet maar ik wil:

- een goede agenda
- snel kunnen sms'en
- iets waarmee ik snel aantekeningen kan maken
- woordenboeken voor diverse talen

Zijn deze functies offline te gebruiken?
Yes yes yes yes yes =) Je kan je agenda wel syncen via internet, maar hoeft uiteraard niet =)

• job
wappie1980 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:59:
Dat dacht ik al.
Dan kun je toch gewoon je contacts leegmaken zoals eerder is aangegeven?
Ik snap niet zo goed waarom je dat niet wilt doen als al je contacts goed staan bij google
Klopt, dat zou ook de oplossing moeten zijn. Was ook hetgeen ik uitlegde.

Hij durft het alleen niet aan, omdat als het niet werkt en hij zijn contacten niet terug krijgt een volledige reset van de telefoon dan de enige oplossing blijft. Tig programma's en instellingen terugzetten kost je dan gewoon veel tijd.
Buntmans schreef op maandag 28 december 2009 @ 05:58:

wellicht niet compatible met android 1.5 (zit op hero), kan daar echter geen info over vinden op androlib
Zie hier: http://walkie-vault.com/
De site van de maker, daar zijn de apk bestanden te downloaden.
apk bestanden kan je installeren met een file manager (bijvoorbeeld astro).

Ben benieuwd of het is wat je zoekt, als dat zo is horen we het hier :).

[Voor 57% gewijzigd door job op 28-12-2009 16:35]

Iemand ervaring met zo'n Remote Desktop applicatie?
Lijkt me wel funky om via m'n Milestone m'n PC te kunnen besturen...
Maar hoe werkt dat dan? Wat voor gegevens heb ik nodig van m'n laptop? IP-adres and that's it of meer?

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 09:52
CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:10:
Iemand ervaring met zo'n Remote Desktop applicatie?
Lijkt me wel funky om via m'n Milestone m'n PC te kunnen besturen...
Maar hoe werkt dat dan? Wat voor gegevens heb ik nodig van m'n laptop? IP-adres and that's it of meer?
Er zijn twee gangbare technieken, namelijk RDP en VNC. Het eerste geval is standaard op je Windows PC aanwezig, maar een goede client voor op android is gratis niet te krijgen. VNC daarentegen vereist ook een server op je pc die geinstalleerd moet worden. Hiervoor zijn genoeg goede gratis alternatieven te vinden. Of er ook goede gratis VNC clients voor op android zijn, is mij niet bekend.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 17:16
De cliënts die ik tot dusver geprobeerd hebt, vind ik niet lekker werken.
Het is eigenlijk alleen de pc (buroblad) bekijken, de evt. bediening gaat uiterst moeizaam. Kan ook eigenlijk niet anders bij gebrek aan een degelijke muis oid.
EnsconcE schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:14:
Er zijn twee gangbare technieken, namelijk RDP en VNC. Het eerste geval is standaard
op je Windows PC aanwezig, maar een goede client voor op android is gratis niet te krijgen.
Je hebt een programma'tje 'Remote RDP' wat dus het simpelste zou zijn...? Gratis hoeft niet natuurlijk :)
Dus dan moet ik op m'n Windows PC 'verbinding met extern bureaublad maken' en op m'n Milestone ook ofzo?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 13:05

Tags NL

Harmful or Harmless?

CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:32:
[...]

Je hebt een programma'tje 'Remote RDP' wat dus het simpelste zou zijn...? Gratis hoeft niet natuurlijk :)
Dus dan moet ik op m'n Windows PC 'verbinding met extern bureaublad maken' en op m'n Milestone ook ofzo?
Remote Desktop aanzetten in je System Properties, client op je Android starten en connecten naar het ip-adres van je pc (Je Android via Wifi en je pc bedraad/Wifi). Ben benieuwd, zou redelijk op je Milestone moeten gaan met die resolutie :)

https://powershellisfun.com

Remote Desktop staat aan op de PC voor zover ik het weet 'verbindingen van buitenaf toestaan'
Dan start ik Remote RDP op m'n Milestone, waarbij ik eerst een nieuwe verbinding moet maken...

Hierbij moet ik invullen:
- Host: Dat is m'n IP-adres, die zie ik hier op GoT staan en vul ik inclusief puntjes in (62.XX.XXX.XXX)
- Port: er staat '3389, input 3390 for Vista' dus zodoende vul ik ook 3390 in, aangezien ik Vista draai
- User: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Password: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Domain: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Color: staat standaard op 16 bit
- Screen: staat standaard op 800x600, zelf even op 640x480 gezet
- Console: vinkje staat standaard aan
- Clipboard: vinkje staat standaard aan
- SD Card: vinkje staat standaard aan
- Program: Start it on connection

Dan wil ik verbinding maken en dan wordt er gezegd 'Connection failed'...

• Maverick
  • Laatst online: 18:35
CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:08:
Remote Desktop staat aan op de PC voor zover ik het weet 'verbindingen van buitenaf toestaan'
Dan start ik Remote RDP op m'n Milestone, waarbij ik eerst een nieuwe verbinding moet maken...

Hierbij moet ik invullen:
- Host: Dat is m'n IP-adres, die zie ik hier op GoT staan en vul ik inclusief puntjes in (62.XX.XXX.XXX)
- Port: er staat '3389, input 3390 for Vista' dus zodoende vul ik ook 3390 in, aangezien ik Vista draai
- User: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Password: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Domain: is optioneel, dus doe ik nog niet
- Color: staat standaard op 16 bit
- Screen: staat standaard op 800x600, zelf even op 640x480 gezet
- Console: vinkje staat standaard aan
- Clipboard: vinkje staat standaard aan
- SD Card: vinkje staat standaard aan
- Program: Start it on connection

Dan wil ik verbinding maken en dan wordt er gezegd 'Connection failed'...
Staat poort 3390 ook geforward naar je interne op ip je router? (*alleen van toepassing als je via 3G verbinding maakt overigens. via wifi zou het niet uit moeten maken, maar dan moet je je data eens uitzetten om er zeker van te zijn dat hij je wifi gebruikt)

[Voor 8% gewijzigd door Maverick op 28-12-2009 18:13]

PSN: DutchTrickle PVoutput

:? 8)7 Haha ik dacht al dat het niet zo eenvoudig kon worden.. nee dus..
Ik ga het uitvogelen en anders start ik vandeweek wel een apart probleemtopicje :+ :X

• job
Probeer het eerst eens met wifi, en dan verbinden naar je interne lan ip adres.
Als dat lukt werkt het in elk geval en staat je mobiel en pc goed ingesteld.

Daarna test je het pas via 3g, gebruik dan je wan ip en zorg dan dat je de juiste poorten mapt. http://www.portforward.com .

Werkt het via wifi wel en 3g niet, dan heb je je router niet goed ingesteld.

[Voor 40% gewijzigd door job op 28-12-2009 18:17]

• Buntmans
job schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:31:

Zie hier: http://walkie-vault.com/
De site van de maker, daar zijn de apk bestanden te downloaden.
apk bestanden kan je installeren met een file manager (bijvoorbeeld astro).

Ben benieuwd of het is wat je zoekt, als dat zo is horen we het hier :).
Ok installeren ging prima, bedankt voor de link. Zal er voortaan zelf rekening mee houden dat als een app niet op de market te vinden is dat dus niet automatisch betekent dat hij niet compatible is met mijn os.

Nu over het programma, het werkt naar behoren, maar het is niet wat ik zoek: het is veels te omslachtig, encrypteren duurt echt veeels te lang, bij een 30mb bestand was hij na 10 minuten op 25%, toen maar afgezet. en je kan nergens encryptie uitzetten.

ik zoek echt een prog dat bestanden verbergt/afschermt voor basic progs als "albums" "meridian" of filemanagers etc. en als ik dan password invul, kan ik gewoon overal makkelijk bij.

ik hoef geen dure encryptie voor als een hacker mijn topsecret overheidsdocumenten jat, gewoon een plek op mijn phone waar ik mediabestanden neer kan zetten zonder dat mensen die mijn telefoon in handen hebben daar in zitten te kijken.

Anoniem: 323486

Over remote desktop software gesproken:

Ik heb PhoneMyPC aangeschaft. Een van de betere remote desktop software op de markt tot nu toe vind ik.

Werkt perfect. Kan mijn desktop op afstand besturen, gaat op HSDPA en zelfs 3G vrij vlot, genoeg om een beetje te browsen, te kijken hoever een download is of om een nieuwe download aan te zetten bijvoorbeeld vanuit de trein of op het werk. Ook kan ik mn webcam software aanzetten en via mn telefoon kijken wat er gebeurd in mijn huis. Geweldig. De setup stelt niks voor, een client die je download van de site installeer je, je hoeft alleen een password en een username in te stellen en de software doet de rest.

[video]

Enige minpunt is dat het breedbandte vreet. Na een paar minuten had ik al 5 MB verbruikt. Met de schandalig lage FUP van Hi is dit een beetje te kostbaar maar genoeg voor de dingen die ik eerder noemde. Wanneer de FUP van telecomproviders omhoog gaat is dit geweldige software om te gebruiken.

http://www.softwareforme.com/phonemypc/default.html

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 323486 op 29-12-2009 01:02]

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11-2022
Is er iemand hier bekend met een manier om grote aantallen sms berichten te verwijderen? De verwijder functie (van de Hero/custom rom MoDaCo 3.0 & 2.7 indien van belang) kan het blijkbaar niet bepaald aan om aantallen van bijv 1000 a 15000 sms berichten van 1 persoon te verwijderen. De telefoon slaat dan voor enkele minuten vast, en gaat dan zeggen dat de sms applicatie is vast gelopen en na een tijd hem opnieuw te starten staan alle berichten er nog. Is er een andere mogelijkheid dit te verwijderen? Desnoods d.m.v. adb oid als dat het zou kunnen.

Edit:
Nulletje te veel.

Edit2:
Heb nu dit gevonden, ik ga het zo/vanavond eens testen. :)

Edit3:
Via adb(link hierboven) ging het super! Direct alles weg :).

[Voor 18% gewijzigd door Mikerd op 29-12-2009 12:09]

• EnsconcE
  • Laatst online: 05-06 09:52
Mikerd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:24:
Is er iemand hier bekend met een manier om grote aantallen sms berichten te verwijderen? De verwijder functie (van de Hero/custom rom MoDaCo 3.0 & 2.7 indien van belang) kan het blijkbaar niet bepaald aan om aantallen van bijv 1000 a 15000 sms berichten van 1 persoon te verwijderen. De telefoon slaat dan voor enkele minuten vast, en gaat dan zeggen dat de sms applicatie is vast gelopen en na een tijd hem opnieuw te starten staan alle berichten er nog. Is er een andere mogelijkheid dit te verwijderen? Desnoods d.m.v. adb oid als dat het zou kunnen.

Edit:
Nulletje te veel.
Misschien dat je het wil proberen met handscent sms, of een andere vergelijkbare.

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11-2022
EnsconcE schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:42:
[...]

Misschien dat je het wil proberen met handscent sms, of een andere vergelijkbare.
Ik zal dat eens eerst proberen, zou weer wat tijd schelen I guess. ^^ Alvast bedankt voor de reactie.

Edit:
Handcent SMS doet precies het zelfde, helaas. Dus ik ga het zo even via adb proberen. :)

Edit2:
Was een slecht idee :p. Sms database is gecrasht oid denk ik. Alle sms applicaties crashen nu en laten geen smsjes zien. Even rebooten.

Edit3:
Na de reboot is alles weer terug, maar ook niks verwijderd. Dat werkt dus niet. :p

Edit4:
Via adb(link 2 posts hierboven) ging het super! Direct alles weg :).

[Voor 43% gewijzigd door Mikerd op 29-12-2009 12:11]

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 22:21
Weet iemand een programmaatje waarmee de notificatiebar ook in de browser blijft staan? Ik vind het lastig als ik een sms krijg wanneer ik in de browser zit en ik eerst weer terug naar de homescreen moet om hem te lezen.

• wessel99
  • Laatst online: 12-05 23:05
Mooie applicatie in de market: serverman, kan je al je bestanden op je android via internet via WEBDAV benaderen en mounten als webfolder / share.
Anoniem: 323486 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:59:
Ik heb PhoneMyPC aangeschaft. Een van de betere remote desktop software op de markt tot nu toe vind ik.

Werkt perfect. Kan mijn desktop op afstand besturen, gaat op HSDPA en zelfs 3G vrij vlot, genoeg om een beetje te browsen, te kijken hoever een download is of om een nieuwe download aan te zetten bijvoorbeeld vanuit de trein of op het werk. Ook kan ik mn webcam software aanzetten en via mn telefoon kijken wat er gebeurd in mijn huis. Geweldig. De setup stelt niks voor, een client die je download van de site installeer je, je hoeft alleen een password en een username in te stellen en de software doet de rest.
Inderdaad heel heel simpel zeg! Jammer dat het fysieke toetsenbordje van de Milestone nog niet
helemaal goed geintegreerd is... Functietoetsen zoals cijfers, uitroepteken werken nog niet, alleen virtueel.. :D
En het geluid is er niet, of is dat er nooit met zulke Remote applicaties? Zou leuk zijn voor filmpjes ofzo :9

Welke functie gebruik jij om wat te browsen op Tweakers, berichtjes te typen? 'interact live' neem ik aan?

[Voor 10% gewijzigd door CLB op 29-12-2009 12:49]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mooie app voor wintersporters is: SatSki

http://www.satsportsgps.com/satski/htcandroid.html

www.satski.com.

In market zoeken op satski lite

[Voor 27% gewijzigd door Help!!!! op 29-12-2009 13:25]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Anoniem: 169981

Het is in de Android Market verplicht om een creditcard te gebruiken.

Nou wil ik beslist niet een normale creditcard hebben. Ik heb gehoord van alternatieve methoden zoals een prepaid creditcard die door jezelf opgeladen kan worden (zoals een chipknip, maar met extra bankrekening).

Nou heb ik geen idee waar deze in Nederland te vinden zijn. Google helpt niet echt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 169981 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:44:
Het is in de Android Market verplicht om een creditcard te gebruiken.

Nou wil ik beslist niet een normale creditcard hebben. Ik heb gehoord van alternatieve methoden zoals een prepaid creditcard die door jezelf opgeladen kan worden (zoals een chipknip, maar met extra bankrekening).

Nou heb ik geen idee waar deze in Nederland te vinden zijn. Google helpt niet echt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Lees de topicwaarschuwing eens ;) Dit soort zaken horen hier niet.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01

spaceboy

Op grote hoogte

Ziet er vet uit. Maaruh, ik kan niet heel snel eruit opmaken of ik dan niet een data-verbinding open moet hebben staan in 't buitenland? Ik ga over 2 maandjes ook boarden in Oostenrijk, maar wil m'n roaming echt niet aan hebben staan daar...

Edit: niet goed gelezen. Dat kan dus. Vette app zeg!

[Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 29-12-2009 14:03]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

spaceboy schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:54:
[...]

Ziet er vet uit. Maaruh, ik kan niet heel snel eruit opmaken of ik dan niet een data-verbinding open moet hebben staan in 't buitenland? Ik ga over 2 maandjes ook boarden in Oostenrijk, maar wil m'n roaming echt niet aan hebben staan daar...

Edit: niet goed gelezen. Dat kan dus. Vette app zeg!
Het enige is dat volledige functionaliteit voor 1 jaar incl alle resorts available je EUR 10.95 kost.
Persoonlijk vind ik dat geen probleem.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Help!!!! schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:37:
[...]

Het enige is dat volledige functionaliteit voor 1 jaar incl alle resorts available je EUR 10.95 kost.
Persoonlijk vind ik dat geen probleem.
Huh? Hoezo per jaar? Waar staat dat? Heb ik strak gemist... ik heb 'm net gekocht (voor 7 euro nog wat)...

Edit: weer niet goed gelezen! Ik zie het nu. Wel vaag dat je die optie (bronze, silver, gold) niet bij het downloaden kreeg. What's up with that? Waar heb ik dan 7E nog wat voor gedokt? (en nu alweer gerefund) Ik neem tzt wel een bronze abbootje voor 2 weken Sölden.

[Voor 26% gewijzigd door spaceboy op 29-12-2009 14:56]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

spaceboy schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:51:
[...]

Huh? Hoezo per jaar? Waar staat dat? Heb ik strak gemist... ik heb 'm net gekocht (voor 7 euro nog wat)...

Edit: weer niet goed gelezen! Ik zie het nu. Wel vaag dat je die optie (bronze, silver, gold) niet bij het downloaden kreeg. What's up with that? Waar heb ik dan 7E nog wat voor gedokt? (en nu alweer gerefund) Ik neem tzt wel een bronze abbootje voor 2 weken Sölden.
Als ik het goed gelezen heb, hebben ze bronze, zilver, goud. Voor android bieden ze dacht ik vooralsnog alleen de gouden versie (alle gebieden 12mnd lang) van E11 aan.
Bij brons etc is het iets van 1 resort voor 2 weken.

De periode gaat pas in als je daar bij de lift staat oid.

Maar goed ik koop de gouden gewoon een dagje voordat ik weg ga.... :)

PC Specs

CLB schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:33:
Iemand die weet of je meer kanalen kan toevoegen in SPB TV? RTL? SBS6? Discovery?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Help!!!! schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:17:
[...]

Als ik het goed gelezen heb, hebben ze bronze, zilver, goud. Voor android bieden ze dacht ik vooralsnog alleen de gouden versie (alle gebieden 12mnd lang) van E11 aan.
Bij brons etc is het iets van 1 resort voor 2 weken.

De periode gaat pas in als je daar bij de lift staat oid.

Maar goed ik koop de gouden gewoon een dagje voordat ik weg ga.... :)
Ja precies, dat ga ik ook doen. Wel apart dat ik net kon downloaden voor die 5,99 pond ofzo (was omgerekend 7E nog wat als ik het goed heb onthouden). Ik kon er gelijk m'n resort bijdownloaden en klaar was ik. Weird, want dat bedrag van 7E vind ik nergens terug. Nou ja, ik vind het in elk geval een vette app en over 2 maandjes download ik 'm zeker ff mee. Thanks for the tip.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 11:45
@CLB
Over je remote desktop settings. Die poort is gewoon 3389 onder XP Vista en 7. 3390 is onzin.
Tevens werkt het bij mij heel goed! Muis besturen is wat wennen, maar ik gebruik het wel eens om een download te starten of een word documentje te bekijken die ik thuis heb staan. Helemaal mooi is het als je router toevallig WOL ondersteunt. Dan kan je je PC overal ter wereld aanzetten via je browser en vervolgens het ding overnemen met RDP.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee