Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.371 views
Misschien kijk ik er vandeweek nog even naar, nu staat PhoneMyPC erop, en dat functioneert tot dusver goed!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 330021

Dat PhoneMyPC werkt wel erg goed moet ik zeggen, zeker in combinatie met een trackball zijn de meeste programma's makkelijk te openen. Erg handig als ik ben vergeten bepaalde zaken uit te printen of op te sturen naar mij zelf, of als ik nog wat dingen moet regelen vanaf mijn computer. Hoef ik mijn huisgenoten niet meer te vragen om dat te doen :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01

spaceboy

Op grote hoogte

Help!!!! schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:17:
[...]

Als ik het goed gelezen heb, hebben ze bronze, zilver, goud. Voor android bieden ze dacht ik vooralsnog alleen de gouden versie (alle gebieden 12mnd lang) van E11 aan.
Bij brons etc is het iets van 1 resort voor 2 weken.

De periode gaat pas in als je daar bij de lift staat oid.

Maar goed ik koop de gouden gewoon een dagje voordat ik weg ga.... :)
Ken jij (of iemand anders hier) toevallig iemand die dit proggie al in 't echt heeft gebruikt? Ik vind dit écht een heel vet programmaatje. Heb gewoon nog meer zin in m'n wintersport-vakantie nu... :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:14

Zewatanejo

Fine Thanks!

Damn Damn Dman

Zillertal Arena zit er niet bij... Aggh.
Dit leek me echt een vette app.

Ik zie wel dat er ook een appsport lite is... Die maar eens proberen voor de fiets.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:13
Zo, eindelijk ook eigenaar van de Milestone. Nu heb ik een vraag, ik heb locale erop geïnstalleerd en profielen gemaakt. 1 daarvan is dat als ik thuis ben en het is na 11 uur 's avonds dat mijn geluid uit staat. Nu wil ik dat een aantal mensen altijd er doorheen kunnen bellen. Er is wel een optie met contacten toevoegen, maar dat schijnt niets te doen. De contacten staan er bij, maar mijn geluid blijft uit.
Ik heb het idee dat ik iets heel simpels over het hoofd zie, maar als iemand de oplossing heeft, graag.

To dare is to do

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Is het bij locale niet zo dat de regels van boven naar beneden uitgevoerd worden?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

spaceboy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:48:
[...]

Ken jij (of iemand anders hier) toevallig iemand die dit proggie al in 't echt heeft gebruikt? Ik vind dit écht een heel vet programmaatje. Heb gewoon nog meer zin in m'n wintersport-vakantie nu... :D
Ja mijn vriendin heeft het gebruikt en is er erg enthusiast over. Schijnt gewoon goed te werken.

Maar goed zo'n proggie is natuurlijk geen eerste levensbehoefte op de wintersport... :o
Zelf vind ik het gaaf genoeg om het te kopen en proberen. Wat is E11 nou op een wintersport vakantie... Bovendien ga ik dit jaar 2 keer dus tjaa....

Trouwens als je een notebook oid bij je hebt kun je je pistedata 's avonds nog verder bekijken etc...

Heb veel zin in wintersport maar zeker ook om ns te kijken hoe leuk dit in het echt is... :)

Wel ff zorgen dat idd alleen GPS aanstaat en dat je telefoon op een beetje warm plekkie zit ivm batterijduur....

Over 1.5mnd laat ik hier zeker nog ff weten hoe t was.

PS: Buddie fie is ook gaaf. Als je buddie(s) ook SatSki heeft/hebben kun je zien waar hij/zij zich bevindt...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06
Is er ook een app om vibrate aan te laten wanneer je 'silent mode' gebruikt? Of valt dit misschien ergens in Android OS zelf in te stellen?

Switchen tussen silent mode en geluid aan is handig met de slider vanuit je lock screen, maar ik wil eigenlijk altijd op zn minst vibrate aan hebben, anders zou ik het toestel wel gewoon helemaal uitzetten.

Menthix.net | Contact Me

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:28
Menthix schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:02:
Switchen tussen silent mode en geluid aan is handig met de slider vanuit je lock screen, maar ik wil eigenlijk altijd op zn minst vibrate aan hebben, anders zou ik het toestel wel gewoon helemaal uitzetten.
Eén standje "boven" helemaal stil is trillen. Kan je ook zien aan het icoontje bovenin.

Nickname does not reflect reality

• Menthix
Gezien, maar als je de slider gebruikt (of longpress op je powerbutton) gaat vibrate altijd uit. En die slider is toch een stuk sneller dan eerst je toestel unlocken, dan op volume down blijven drukken totdat die op vibrate staat... en vervolgens later weer opnieuw unlocken en je gewenste ringer volume weer terug vinden.

[Voor 5% gewijzigd door Menthix op 31-12-2009 00:16]

Menthix.net | Contact Me

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 07:10
1 stapje door sliden staat de vibratie wel aan.

ISS Detector en meer voor Android

Ik gebruik een Widget van 'Beuatiful Widgets' om hem in vibrate te zetten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 15:31

T-8one

take it easy, take a sisi

Gisteren android 1.6 op m'n Diamond geinstalleerd, en het werkt allemaal boven verwachting.
Nu wil ik de applicatie voor nu.nl downloaden, deze zou via de android market te downloaden zijn, maar ik kan hem niet vinden.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 19:24
T-8one schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:49:
Gisteren android 1.6 op m'n Diamond geinstalleerd, en het werkt allemaal boven verwachting.
Nu wil ik de applicatie voor nu.nl downloaden, deze zou via de android market te downloaden zijn, maar ik kan hem niet vinden.
zo moet je hem kunnen vinden:

(scannen met ixmat of barcode scanner)

anders staat je market misschien op een verkeerde locatie, dan moet je even kijken naar MarketEnabler, weet niet of die in de market staat, die moet je misschien even los installeren

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

beta voor swype is uit probeer het uit http://droidmuff.in/downloads/swype-preview/
deze versie is wel speciaal voor milestone gemaakt.

de makers van home ++ hebben een minimale versie gemaakt die je alleen meer homescreens geeft zoek naar launcher+ in de market

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 15:31

T-8one

take it easy, take a sisi

HammerT schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:01:
[...]

zo moet je hem kunnen vinden:
[afbeelding]
(scannen met ixmat of barcode scanner)

anders staat je market misschien op een verkeerde locatie, dan moet je even kijken naar MarketEnabler, weet niet of die in de market staat, die moet je misschien even los installeren
M'n camera wordt helaas nog niet ondersteund.

Ik probeer marketenabler te downloaden via deze link:
http://code.google.com/p/...ist?can=2&q=marketenabler
Maar de 3.0.4 kan niet geinstaleerd worden i.v.m. een parser probleem, en de andere twee zijn afgekeurd.
Of kan ik die afgekeurde gewoon installeren?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Menthix
RunaR schreef op donderdag 31 december 2009 @ 07:57:
1 stapje door sliden staat de vibratie wel aan.
Maar dan moet je nog steeds eerst je toestel unlocken, tenzij ik wat mis.

Heb er even op doorgezocht, gebruik nu 'Vibrate mode by force'. Staat in de market. Heel simpele app, een optie aanvinken, doet verder automatisch zijn werk. Als ik um nu op silent mode zet vanuit waar dan ook gaatie vanzelf op vibrate (zonder geluid) in plaats van helemaal stil.

Menthix.net | Contact Me

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Ik had net een leuk ideetje vor een applicatie, maar ik hoop eigenlijk dat tie al bestaat :D

Het weergeven van de reistijd bij je agenda-punten. Aan de hand van het adres bij je afspraak berekend dit programmaatje dus je reistijd (voor auto, OV, fiets en lopend). Rekening houdend dus met file en vertragingen. Ook krijg je een parapluutje te zien bij de looptijd als het in jouw omgeving gaat regenen in de tijd dat je aan het lopen bent. Ik heb nog een aantal handige instellingen, maar dat duurt te lang om nu hier neer te zetten :P

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet bestaat. Als het echt niet bestaat, is er dan iemand met verstand van developen voor Android die me kan helpen om dit te bouwen 8-)

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 10:35
CLB schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:04:
Misschien kijk ik er vandeweek nog even naar, nu staat PhoneMyPC erop, en dat functioneert tot dusver goed!
Ik gebruik VNC al jaren om mijn thuisserver Ubuntu aan te sturen. Werkt ook prima vanaf de Droid. Op mijn windows desktop heb ik Ultra VNC draaien. Gaat allemaal prima, ook over een Droid - VPN verbinding (ook via mijn thuisserver)..

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik zit eigenlijk op een wijngids (zoals deze) te wachten voor Android.
Liefst dan ook met een barcode scanner. Als je een lekkere tegenkomt hebt kun je meteen kijken waar je deze kunt halen.

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zewatanejo schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 01:13:
Ik zit eigenlijk op een wijngids (zoals deze) te wachten voor Android.
Liefst dan ook met een barcode scanner. Als je een lekkere tegenkomt hebt kun je meteen kijken waar je deze kunt halen.
Heb je al gekeken naar "Wine" apps? Er staan een boel in de Market. Ik weet niet in hoeverre de Ned. supermarktwijnen daarin voorkomen, maar wellicht het proberen waard, zoals deze:

http://www.androlib.com/a...wineguidemobile-xxCF.aspx

• Anoniem: 321548
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb die laatste geinstalleerd, maar dit lijkt niet echt een veelbelovende applicatie te zijn. Je hebt hier vier invoervelden, 'Keyword', 'Price', 'Ratings' en 'Sort By'. En ik vind geen van de wijnen die hier in huis staan (Degene van de Hema in dat wijnboekje kan hij niet vinden).

Maar, moeilijk kan het niet zijn om die wijngids zelf te bouwen? Misschien kan je de mensen van Wijngids 2010 vragen :p Vind het wel een veelbelovende applicatie.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 23:39
RunaR schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:55:
[...]

Ik heb de RegenDetector aangepast. Buienradar accepteert geen plaatsnamen met een ' er in ('s-Hertogenbosch). Dit veroorzaakte een crash.
De standaard weather widget van HTC op mijn Hero heeft hetzelfde probleem. Deze crashed ook op mijn woonplaats 's-Hertogenbosch.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:59
kwiebus schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:42:
[...]

De standaard weather widget van HTC op mijn Hero heeft hetzelfde probleem. Deze crashed ook op mijn woonplaats 's-Hertogenbosch.
Dan gebruik je toch de naam die de pleps gebruiken, Den Bosch?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Anoniem: 322226
  • Niet online
Ik heb nu de HTC hero met android. Hiervoor had in een symbian toestel waarop ik mobiola gebruikte om mijn telefoon als camera te gebruiken. Maar nu is de vraag of er nu ook software is om van een android toestel een bluetooth webcam te maken??

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier plaatste?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Anoniem: 322226
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:47:
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier plaatste?
Ik heb op google gezocht in verschillende fora waarin deze vraag onbeantwoord bleef. Ook heb ik geprobeerd om niet android software te installeren en ik heb in de market van android gekeken. Maar dit was allemaal zonder resultaat.

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-03 07:49
Menthix schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 03:35:
[...]
Maar dan moet je nog steeds eerst je toestel unlocken, tenzij ik wat mis.

Heb er even op doorgezocht, gebruik nu 'Vibrate mode by force'. Staat in de market. Heel simpele app, een optie aanvinken, doet verder automatisch zijn werk. Als ik um nu op silent mode zet vanuit waar dan ook gaatie vanzelf op vibrate (zonder geluid) in plaats van helemaal stil.
Bedankt! Goeie tip! Zocht hier ook al een tijdje naar... ;)!

• Niet online
@tweakererik21, Er bestaat nog niet zo'n applicatie. Dat is omdat Android dit 'normaal gezien' niet toestaat, omdat je via ADB geen video stream uit je telefoon kan krijgen. De oplossing hiervoor zou dan zijn om je eigen ROM te maken die dit wel ondersteunt (Best omslachtig), of iets via WiFi gaan knutselen, maar voor Bluetooth bestaat het iig niet, en gaat het ook niet bestaan zonder een gehackte versie te gebruiken.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:23
Anoniem: 321548 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:55:
@tweakererik21, Er bestaat nog niet zo'n applicatie. Dat is omdat Android dit 'normaal gezien' niet toestaat, omdat je via ADB geen video stream uit je telefoon kan krijgen. De oplossing hiervoor zou dan zijn om je eigen ROM te maken die dit wel ondersteunt (Best omslachtig), of iets via WiFi gaan knutselen, maar voor Bluetooth bestaat het iig niet, en gaat het ook niet bestaan zonder een gehackte versie te gebruiken.
je kan Qik gebruiken, maar dan stream je niet direct naar je computer maar naar een website.. (en t heeft wel een beeetje vertraging)

android since G1.

• Pizr
Ontdekte net een handige screenshot app: PicMe (broertje van ShootMe)! Hiermee kun je via je webbrowser een screenshot maken van het scherm van je Androidphone. Een stuk handiger dan die applicaties die binnen zoveel seconden een screenshot maken en de screenshots staan dus ook meteen op je PC. Heb verder geen ervaring met het maken van screenshots via ADB. Je hebt overigens wel ROOT nodig!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bestaat er ook een applicatie waarmee je de startup items kunt bepalen? Als ik mijn telefoon reboot (moet nou eenmaal eens in de zoveel tijd, anders wordt hij ontzettend traag) staat er een hele zwik aan applicaties aan welke ik handmatig moet afsluiten (home++ task manager)

//Edit:
Ik heb in de Gmail applicatie 2 accounts toegevoegd waarvan ik er eentje wel wil kunnen benaderen maar geen meldingen wil ontvangen bij nieuwe E-mail. Is dat mogelijk per account in te stellen?

[Voor 27% gewijzigd door Joolee op 03-01-2010 15:34]

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Joolee schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:33:
Bestaat er ook een applicatie waarmee je de startup items kunt bepalen? Als ik mijn telefoon reboot (moet nou eenmaal eens in de zoveel tijd, anders wordt hij ontzettend traag) staat er een hele zwik aan applicaties aan welke ik handmatig moet afsluiten (home++ task manager)

//Edit:
Ik heb in de Gmail applicatie 2 accounts toegevoegd waarvan ik er eentje wel wil kunnen benaderen maar geen meldingen wil ontvangen bij nieuwe E-mail. Is dat mogelijk per account in te stellen?
http://www.androlib.com/a...-startupauditor-qDxn.aspx

Wel betaald

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 23:35
Ik krijg af en toe een reclamebanner te zien. :/

Geen idee bij welke app dit zit. De eerste keer zag ik het na installeren van de Dockrunner (welke ik alweer heb gedeïnstalleerd).

[Voor 11% gewijzigd door Molybdenum op 03-01-2010 16:58]

• job
Joolee schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:33:
Dan zou ik die 2e account toevoegen bij de email applicatie ipv de gmail applicatie.
Bij de email applicatie kan je de tijd waarop er gecontroleerd wordt op nooit zetten. Nadeel is wel dat je dan geen gebruik kan maken van labels.
Molybdenum schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:57:
Ik krijg af en toe een reclamebanner te zien. :/
Kijk eens met een taskmanager welke programma's er allemaal draaien.
Of ga via "menu > instellingen > extra's > toepassingen beheren" alle programma's die geinstalleerd zijn af.
Zelf geinstalleerde programma's kan je eenvoudig verwijderen. Door android/fabrikant meegeleverde software niet.

En als je de boosdoener gevonden hebt, deze even rapporteren aan google.

[Voor 33% gewijzigd door job op 03-01-2010 17:20]

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 23:35
Hmm.. de banner toont alleen als ik Advanced Task Killer Free open. Dus die zal wel aan die app gekoppeld zijn. Ik was vanmiddag in de veronderstelling dat de banner in mijn settings menu verscheen, maar dat kan ik niet reproduceren.

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Helaas geen creditcard dus betaalde applicaties zitten er niet in bij mij.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:38

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Is er niet een manier op een app met bijv paypal te kopen?

My Youtube Channel

Lees de TS?

• Sebazzz
Betalingsmogelijkheden als PayPal komen eraan
Dit dus. Ze mogen daar maar snel mee komen, want met de huidige stand van zaken lopen ze een hoop klanten mis m.i.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:38

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ah, compleet overheen gelezen ;) bedankt hopen dat het snel komt.
Ik wil maar al te graag de 'better android keyboard' applicatie :)

My Youtube Channel

• Brad Pitt
Zojuist even de nieuwe Gallery applicatie van o.a. de Nexus geprobeerd. Mja, op een Magic loopt dat "niet snel" zeg maar ;) Ziet er wel space uit maar alleen geschikt voor échte masochisten (en dan nóg) 8)

• HammerT
Brad Pitt schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:13:
Zojuist even de nieuwe Gallery applicatie van o.a. de Nexus geprobeerd. Mja, op een Magic loopt dat "niet snel" zeg maar ;) Ziet er wel space uit maar alleen geschikt voor échte masochisten (en dan nóg) 8)
Je moet zeker wel een 2.1 rom draaien? Ik krijg namelijk de melding dat die app niet op mijn phone kan worden geinstalleerd.

• Edzeau
  • Laatst online: 13:54
HammerT schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:02:
[...]

Je moet zeker wel een 2.1 rom draaien? Ik krijg namelijk de melding dat die app niet op mijn phone kan worden geinstalleerd.
Idem hier, op mijn HTC Hero. Kan dit ook aan de sense liggen? Helaas, leek me een leuke app. Ook het syncen met Picasa leek me leuk (weet niet of dit er ook gelijk bij in zit)?

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

Het is een .zip bestand? Als ik 'm uitpak krijg ik geen 'normale' .apk file? Ik doe iets fout neem ik aan?

• HammerT
Jeroen04 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:48:
[...]

Idem hier, op mijn HTC Hero. Kan dit ook aan de sense liggen? Helaas, leek me een leuke app. Ook het syncen met Picasa leek me leuk (weet niet of dit er ook gelijk bij in zit)?
Volgens mij gebruikt die gllery app 3D en dat zit pas in 2.0 of 2.1
CLB schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:49:
Het is een .zip bestand? Als ik 'm uitpak krijg ik geen 'normale' .apk file? Ik doe iets fout neem ik aan?
Denk het wel, het is iig geen zip. Gewoon opslaan en op je sd kaart en dan openen met linda file manager moet toch gewoon goed gaan?
HammerT schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:56:
Denk het wel, het is iig geen zip. Gewoon opslaan en op je sd kaart
en dan openen met linda file manager moet toch gewoon goed gaan?
Hij werd wel automatisch opgeslagen als .zip hier =) Even handmatig gerenamed naar .apk did the trick =)
EDIT: Oewh dat werkt wel heel geil zeg, vooral foto's en gemaakte filmpjes die bij elkaar te zien zijn!
In de normale 'gallery' kon je geen filmpjes zien namelijk! En dit is gewoon helemaal top, werkt ook erg lekker!

[Voor 24% gewijzigd door CLB op 06-01-2010 14:27]

Anoniem: 338816

goeie middag er zijn al een hoop aplicaties voor op de android telefoon maar waar ik eigelijk naar op zoek ben is een aplicatie zoals de barcode scanner aleen dan dat je zelf je barcode's van te voren hebt gemaakt en ze dan kan inlezen dat zou voor het bedrijfsleven ideaal zijn wat ik hiermee probeer te zeggen bijvoorbeeld je maakt op de pc een barcode die plak je op een palet met daarop de nodige producten je scant de barcode vervolgends met je mobieltje en vult hierbij de nodige informatie in wat er op de pallet staat en waar je het in het magazijn gaat plaatsen die gegevens die koppel je weer aan je bestaande gegevens in je database of je computer dat zou echt een oplossing zijn voor mkb bedrijven weet iemand hoe je dit zou kunnen maken of kan dit zelf maken zou je dan contact op willen nemen met *weg* communicatie verloopt via het forum
mvg sander

[Voor 3% gewijzigd door pven op 06-01-2010 14:20]

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 338816 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:04:
goeie middag er zijn al een hoop aplicaties voor op de android telefoon maar waar ik eigelijk naar op zoek ben is een aplicatie zoals de barcode scanner aleen dan dat je zelf je barcode's van te voren hebt gemaakt en ze dan kan inlezen dat zou voor het bedrijfsleven ideaal zijn wat ik hiermee probeer te zeggen bijvoorbeeld je maakt op de pc een barcode die plak je op een palet met daarop de nodige producten je scant de barcode vervolgends met je mobieltje en vult hierbij de nodige informatie in wat er op de pallet staat en waar je het in het magazijn gaat plaatsen die gegevens die koppel je weer aan je bestaande gegevens in je database of je computer dat zou echt een oplossing zijn voor mkb bedrijven weet iemand hoe je dit zou kunnen maken of kan dit zelf maken zou je dan contact op willen nemen met *weg* communicatie verloopt via het forum
mvg sander
Tip: gebruik punten (.) en comma's (,) als je zo'n lap tekst hier wegzet, dat leest een stuk makkelijker, en ik weet niet of het verstandig is om je telefoonnummer zomaar hier te zetten...

Om een antwoord op je vraag te geven: ik denk dat het beste uitgangspunt niet dit topic is, maar dat je beter hier kunt kijken!

[Voor 2% gewijzigd door pven op 06-01-2010 14:20]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Anoniem: 26987

EnsconcE schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:14:
[...]
Of er ook goede gratis VNC clients voor op android zijn, is mij niet bekend.
Ik gebruik hier AndroidVNC gratis

en werkt prima voor mijn thuisnetwerk. RealVNC server draait op de pc waar ik op in wil loggen, en via wifi kan ik mijn telefoon als afstands bediening gebruiken.
Wel dichtgetimmerd bij de router, maar dat zou volgens mij ook gewoon moeten kunnen werken.

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:54
HammerT schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Volgens mij gebruikt die gllery app 3D en dat zit pas in 2.0 of 2.1

[...]

Denk het wel, het is iig geen zip. Gewoon opslaan en op je sd kaart en dan openen met linda file manager moet toch gewoon goed gaan?
Vaag, ik heb hem als apk bestand binnengehaald welke ik gewoon met Astro kon installeren.

Het programma is trouwens Cool iris. Dat heb ik op mn laptop al een paar jaar staan. Het is op de foon wel mooi maar werkt zoooo langzaam... Niet echt geschikt voor mn magic. Op de laptop draait het als een tierelier :-)

edit. ik heb nu trouwens de xROM Eclair van JAC op mn Magic lopen.

[Voor 5% gewijzigd door MetalManic op 06-01-2010 15:25]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:25

zAo

GPLv2 Fanboy

Kan iemand mij vertellen of de LastFM Android app in Nederland werkt? De iPhone versie niet namelijk.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 15:13
zAo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:45:
Kan iemand mij vertellen of de LastFM Android app in Nederland werkt? De iPhone versie niet namelijk.
Deze werkt nog niet in NL...hopelijk in de toekomst.

Tot die tijd werkt deze prima: http://lastfm.ajaxie.com/

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:01:
En dit is gewoon helemaal top, werkt ook erg lekker!
Leuk, echt enórm fijn voor je :( Plezier van de Magic going down rapidly nu -O-

;)

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Erg mooie app en werkt heerlijk op een Milestone :D :*

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
Ik heb Last FM wel voor een korte tijd werkend gehad (ik had de APK van het internet gehaald), maar deze is binnen een paar dagen gestopt met werken! :(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Er moet wel bijgezegd worden dat het alleen werkt op Android 2.0 (Eclair).

• Sebazzz
Tenshu schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:01:
[...]

Er moet wel bijgezegd worden dat het alleen werkt op Android 2.0 (Eclair).
En ook alleen op high-res phones. Net zoals Swype trouwens.

• Brad Pitt
Sebazzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:03:
En ook alleen op high-res phones.
Dat niet persé. Het "werkt" ook op een Magic met 2.01 Rom. Hóe moet je echter niet vragen ;)

[Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2010 19:29]

• HammerT
Brad Pitt schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:29:
[...]

Dat niet persé. Het "werkt" ook op een Magic met 2.01 Rom. Hóe moet je echter niet vragen ;)
draaien de animated wallpapers wel een beetje goed op je magic?

edit: of is dat dan pas weer 2.1 ?

[Voor 6% gewijzigd door HammerT op 06-01-2010 22:28]

• Brad Pitt
HammerT schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:24:
draaien de animated wallpapers wel een beetje goed op je magic?
Draai een Android 2.01 Rom, helaas geen 2.1 Rom ;) Dus nul animated wallpapers yet :P

Edit: yes 8)

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Wow, die werkt lekker op mijn Milestone. Dat is een blijvertje :)
edit: Klein detail. Multitouch werkt hier niet bij!

[Voor 5% gewijzigd door Zewatanejo op 07-01-2010 00:00]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Een G1 sinds dag een in gebruik, en denk nu een eerste gemis gevonden te hebben: android lijkt niet in staat om een ogg(stream) te kunnen afspelen. Of kan iemand mij het tegendeel bewijzen?

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:35

Balachmar

The truth is out there

zAo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:45:
Ik heb wel een APK gehad die hier gewoon werkte. Deze doet het nu niet, maar dat kan verschillende redenen hebben. 1) Hij is oud, 02-2009 en wordt niet meer naartoe gesreamd, want inloggen gaat, en zoeken enzo ook. Maar streamen niet. 2) Er wordt niet naar mij gestreamd, omdat ik geen betalende klant ben. Het zal het laatste wel zijn, omdat ik via de website ook echt niets meer krijg. Vroeger kon je dan in ieder geval nog naar tag radios ofzo luisteren.

@himlims_
Als je een custom rom pakt, dan zit daar ogg ondersteuning wel in. Of bedoel je specifiek streams, maar dat zou volgens mij niet uit moeten maken. (Volgens mij zitten er in nieuwere versies van android ook OGG ondersteuning, maar weet ik niet heel zeker)

[Voor 15% gewijzigd door Balachmar op 07-01-2010 09:10]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nope ik draai cynagen (of hoe je dat ook schrijft)

maar geen ogg-stream (moet een stream zijn :))

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• job
Anoniem: 338816 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:04:
goeie middag er zijn al een hoop aplicaties voor op de android telefoon maar waar ik eigelijk naar op zoek ben is een aplicatie zoals de barcode scanner aleen dan dat je zelf je barcode's van te voren hebt gemaakt en ze dan kan inlezen dat zou voor het bedrijfsleven ideaal zijn
Daar moet je gewoon je telefoon niet voor gebruiken.
Veels te langzaam, veels te onbetrouwbaar. Het is geen echte scanner, maar gebruikt de camera van je android, beetje schemer en je code wordt niet of verkeerd gelezen.
Daar moet je gewoon een handheld barcode-scanner voor kopen die dit allemaal voor je kan.
Ja dat is duur, maar dat heeft een reden. Ze zijn betrouwbaar, snel, makkelijk te programmeren, kunnen tegen een stootje en zijn gewoon makkelijk in gebruik.

[Voor 4% gewijzigd door job op 07-01-2010 10:01]

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

job schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:51:
[...]
Daar moet je gewoon je telefoon niet voor gebruiken.
Veels te langzaam, veels te onbetrouwbaar. Het is geen echte scanner, maar gebruikt de camera van je android, beetje schemer en je code wordt niet of verkeerd gelezen.
Daar moet je gewoon een handheld barcode-scanner voor kopen die dit allemaal voor je kan.
Ja dat is duur, maar dat heeft een reden. Ze zijn betrouwbaar, snel, makkelijk te programmeren, kunnen tegen een stootje en zijn gewoon makkelijk in gebruik.
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe vaak je het gebruikt. Als het maar af en toe is, en je wilt mobiel zijn. Dan is zoiets een aardige oplossing. In donkere omstandigheden scant hij inderdaad minder, maar nieuwere telefoons hebben al een flits, die dan aangezet wordt. En ze zijn toch redelijk snel met scannen. Het grote voordeel is vervolgens natuurlijk dat je scanner, meteen een computer is waarmee je het een en ander kan doen.

• Pizr

Een fijne lockscreen app! Lock2.0 was bij mij telkens erg traag dus die was niet functioneel.. deze werkt stukken beter en is gewoon snel! Meerder thema's mogelijk.. er is ook een pro editie. De gratis versie van lockbot...

• job
Balachmar schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:02:
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe vaak je het gebruikt. Als het maar af en toe is, en je wilt mobiel zijn. Dan is zoiets een aardige oplossing. In donkere omstandigheden scant hij inderdaad minder, maar nieuwere telefoons hebben al een flits, die dan aangezet wordt. En ze zijn toch redelijk snel met scannen. Het grote voordeel is vervolgens natuurlijk dat je scanner, meteen een computer is waarmee je het een en ander kan doen.
Als je het af en toe doet is pen en papier een prima oplossing.
Als het een dagelijkse bezigheid is, dan moet je daarvoor de producten kopen die er voor gemaakt zijn.
Ook met goede belichting is barcodes scannen met je android telefoon niet je van het. Oudere licht vervaagde codes pakt die al niet. Codes die niet helemaal vlak zijn.. lastig of helemaal niet.
Met de barcode scanner die ik onlangs aan het programmeren was probleemloos.
En een barcode scanner (die dingen waar ik het over heb) bevat een computer waarmee je het een en ander kan doen. Daar kan je zelf eenvoudig complete software voor schrijven. Afhankelijk van het model kan je deze bedraad of draadloos laten synchroniseren met een server. Voorraadbeheer worden ze veelvuldig voor gebruikt.
Wel eens het bestelproces in een supermarkt gezien? Met de scanner door de winkel lopen en kijken naar lege vakken. prijskaartje scannen en aangeven hoeveel je colli je wilt bestellen, en aan het einde van je shift de boel doorsturen naar het hoofdkantoor.

Hoe duur het wordt helemaal afhankelijk van het model wat je koopt, en of je er voor kiest om zelf iets te programmeren of te laten doen. Maar voor 200 euro heb je een goede scanner, die het gewoon onder alle omstandigheden doet. Je bent dat wellicht beperkt tot simpele barcodes.. maar dat is voor de meeste zaken voldoende.

Ik zie echt niet in waarom je zo'n breekbaar telefoontje (ja ik heb er zelf ook een) in een magazijn gaat rond sjouwen. Je moet je kleding en tools aanpassen aan de omgeving waar je werkt.
Die handheld scanners kunnen veel meer hebben. Ja ze zijn groter dan je telefoon... maar net zo mobiel en je batterijen gaan lang genoeg mee.

[Voor 20% gewijzigd door job op 07-01-2010 16:46]

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:50
Goh wat baal ik dat je alleen met creditcard kan betalen!
Ik wil graag de volledige versie van Advanced Task Manager en Lock 2.0 hebben, maar zonder CC kan je niks betalen in de Market. Iemand die toevallig weet wanneer PayPal ingevoerd gaat worden?
Mensen zonder CC worden nu haast gedwongen op die applicaties op een andere manier te downloaden. (wat ik liever niet wil)

En om toch even ontopic te blijven, kan je in Lock 2.0 (volledige versie) ook dat pop-up menu'tje dat verschijnt als je op de menu knop drukt verbergen?

Edit: hmm, de Lock 2.0 service start niet automatisch na een reboot, jammer!

[Voor 40% gewijzigd door Vinze op 07-01-2010 17:07]

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 14:22

Bananenspin

Omdat het kan

Vinze schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:51:
Goh wat baal ik dat je alleen met creditcard kan betalen!
Ik wil graag de volledige versie van Advanced Task Manager en Lock 2.0 hebben, maar zonder CC kan je niks betalen in de Market. Iemand die toevallig weet wanneer PayPal ingevoerd gaat worden?
Mensen zonder CC worden nu haast gedwongen op die applicaties op een andere manier te downloaden. (wat ik liever niet wil)

En om toch even ontopic te blijven, kan je in Lock 2.0 (volledige versie) ook dat pop-up menu'tje dat verschijnt als je op de menu knop drukt verbergen?

Edit: hmm, de Lock 2.0 service start niet automatisch na een reboot, jammer!
In dit topic onder andere is al vaker voorbij gekomen dat een fysieke CC niet nodig is. Er zijn bedrijven die jou een digitale CC geven die jij kan betalen met Paypal.. ook prepaid CC zijn mogelijk waardoor je dus nooit meer uitgeeft dan erop staat.

Bestaat er toevallig een applicatie die kan blokkeren dat sommige apps uit zichzelf na een tijdje weer aangaan zonder dat ik dit wil? Een aantal apps gaat bv na een uurtje na de task kill weer aan..

HOI.

• Niet online
Bananenspin schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:11:
[...]

In dit topic onder andere is al vaker voorbij gekomen dat een fysieke CC niet nodig is. Er zijn bedrijven die jou een digitale CC geven die jij kan betalen met Paypal.. ook prepaid CC zijn mogelijk waardoor je dus nooit meer uitgeeft dan erop staat.

Bestaat er toevallig een applicatie die kan blokkeren dat sommige apps uit zichzelf na een tijdje weer aangaan zonder dat ik dit wil? Een aantal apps gaat bv na een uurtje na de task kill weer aan..
Je kunt via adb wel die bepaalde applicatie disablen, dan starten ze niet meer uit zich zelf op, maar alleen als je ze handmatig opent.

Maar, ik ken geen applicatie, nee.

• Brian_K
  • Laatst online: 18-03-2013
Gebruikt iemand hier Meebo IM?

Iemand enig idee hoe je je naam veranderd? of hoe je de huidige naam kan zien?

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:39
Brian_K schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:18:
Gebruikt iemand hier Meebo IM?

Iemand enig idee hoe je je naam veranderd? of hoe je de huidige naam kan zien?
Ik gebruik Meebo, maar volgens mij ben je gewoon zichtbaar met het e-mail adres van je Live account. Zou kunnen dat ie de naam ophaalt van de server als je eerder een andere naam hebt opgegeven, maar ik geloof dat anderen gewoon je e-mail adres zien.

Naam kun je verder in Meebo niet instellen. Onder welk account je inlogt is natuurlijk te zien op het inlogscherm. Als je eenmaal ingelogt bent kun je een lijstje accounts opvragen door op menu => Accounts te klikken.

[Voor 4% gewijzigd door Morrar op 08-01-2010 11:10]

• Brad Pitt
Als je inlogt op de Meebo site zelf kan je daar gewoon wel je naam veranderen... ;)

Anoniem: 277386

Hallo mede htc ers, Als ik op accugebruik klik,dan op mobiel standby,dan details over accugebruik, dan staat er een waarde van 38% (soms ook wat hoger) accu gebruikt door radio.Maar ik zie nergens dat de fm radio aan of uit staat. Ik heb het idee dat dit toch wel stroom vreet uit de battery die het toch al niet zo goed doet.Amper 20 uur dan moet ik hem weer opladen en dan heb ik nog niet zoveel gedaan op de htc.Ook gebruik ik nu weer task kill om prog.af te sluiten.Wie weet raad? Volgende vraag is : ik kan adobe flash plyer niet installeren op de htc.Weet iemend een ander prog.? Het betreft trouwens een HTC TATTOO.

\

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
Anoniem: 277386 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:35:
Hallo mede htc ers, Als ik op accugebruik klik,dan op mobiel standby,dan details over accugebruik, dan staat er een waarde van 38% (soms ook wat hoger) accu gebruikt door radio.Maar ik zie nergens dat de fm radio aan of uit staat. Ik heb het idee dat dit toch wel stroom vreet uit de battery die het toch al niet zo goed doet.Amper 20 uur dan moet ik hem weer opladen en dan heb ik nog niet zoveel gedaan op de htc.Ook gebruik ik nu weer task kill om prog.af te sluiten.Wie weet raad? Volgende vraag is : ik kan adobe flash plyer niet installeren op de htc.Weet iemend een ander prog.? Het betreft trouwens een HTC TATTOO.

\
Je WiFi radio is dat denk ik. Dus je WiFi staat aan.
Flash is er nog niet voor Andoid, alleen de Hero heeft wel Flash 9, andere telefoons moeten het zonder doen voor zover ik weet. Binnenkort komt er een beta uit.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Limbobus
Dit is waarschijnlijk gewoon de GSM radio, dat wat je nodig hebt om te bellen en bereikbaar te zijn.
En er is nog geen flash beschikbaar voor Android. (Volgens mij is Windows Mobile wat dat betreft nog steeds de enige mobiele telefoon met (gelimiteerde) flash support.)

Bedankt voor de snelle reactie,WIFI heb ik uit staan dus denk ik dat het de gsm radio zal zijn tenzij er nog meer optie's komen. Wat denken jullie van het batterij gebruik , hoelang zou deze normaal mee moeten gaan voor hij weer leeg is?

• HammerT
1 dag is meestal wel normaal, het helpt ook om 3G uit te zetten, dus in setting de optie "use 2G networks only" aanvinken.

En daar wordt je (internet)verbinding niet slechter van?
2G is een stuk langzamer =)

• Tim_bots
  • Laatst online: 01-05 09:43
Momenteel zit ik in het buitenland. Mijn G1 heeft hier geen datacommunicatie (data roaming staat uit) en mijn accu houd het momenteel 3 á 4 dagen vol. Bij mij staat wifi aan (maar aangezien hij verder niet verbonden is kost dit (bijna) geen accu. Ook heb ik mijn telefoon ingesteld om alleen gebruik te maken van 2G netwerken.

Als je er dan ook nog bij optelt dat mijn G1 eigenlijk alleen maar in standby doorbrengt (ik maak er weinig tot geen gebruik van) is deze accuduur gemakkelijk te krijgen.

Als ik weer in NL ben dan houd de accu het ook meestal maar 1 (werk)dag uit. (lees: 10 á 11 uur)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• Arjan90
Is er iemand hier die misschien ervaring heeft met het 'spoofen' van je User Agent icm Android?

Ik heb een HTC Hero en in feite is dit hetzelfde toestel als de G2 Touch, echter kan ik met de eerste géén Mobile TV van T-Mobile kijken en met de tweede wel. Ik wil de mobiele site van T-Mobile dus laten denken dat ik een G2 Touch (of G1, die ondersteunt het ook) heb zodat ik Mobile TV kan kijken..

Ik heb al gegoogled maar kan alleen de truck vinden waarmee je je telefoon als Desktop of als iPhone kan laten zetten qua user agent, helaas ondersteunt geen van deze 'toestellen' Mobile TV. Ik had hoop dat de iPhone wel Mobile TV ondersteunde, maar helaas... Ik heb Dolphin en Steel al geprobeerd als browser maar deze gaven beide alleen de mogelijkheid om hem als "Android", "Desktop" of als "iPhone" te zetten terwijl ik hem juist "Custom" wil. Ik weet dat bij de G1/HTC Dream mogelijkheden zijn gecreeërd, maar dit werkt kennelijk nog niet voor de Hero..? Ik meen dat dit ook een Custom Rom was, dit heb ik liever niet... Tenzij het niet anders kan!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

dan doet mijn accu het nog niet zo slecht ,,dank voor het reageren.

• HammerT
Pizr schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:29:
[afbeelding]

Een fijne lockscreen app! Lock2.0 was bij mij telkens erg traag dus die was niet functioneel.. deze werkt stukken beter en is gewoon snel! Meerder thema's mogelijk.. er is ook een pro editie. De gratis versie van lockbot...
Heb de gratis versie geprobeerd, en als de app niet crashed werkt het idd erg goed en snel. Helaas crasht hij te vaak om het te gebruiken.

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:38:
Is er iemand hier die misschien ervaring heeft met het 'spoofen' van je User Agent icm Android?

Ik heb een HTC Hero en in feite is dit hetzelfde toestel als de G2 Touch, echter kan ik met de eerste géén Mobile TV van T-Mobile kijken en met de tweede wel. Ik wil de mobiele site van T-Mobile dus laten denken dat ik een G2 Touch (of G1, die ondersteunt het ook) heb zodat ik Mobile TV kan kijken..

Ik heb al gegoogled maar kan alleen de truck vinden waarmee je je telefoon als Desktop of als iPhone kan laten zetten qua user agent, helaas ondersteunt geen van deze 'toestellen' Mobile TV. Ik had hoop dat de iPhone wel Mobile TV ondersteunde, maar helaas... Ik heb Dolphin en Steel al geprobeerd als browser maar deze gaven beide alleen de mogelijkheid om hem als "Android", "Desktop" of als "iPhone" te zetten terwijl ik hem juist "Custom" wil. Ik weet dat bij de G1/HTC Dream mogelijkheden zijn gecreeërd, maar dit werkt kennelijk nog niet voor de Hero..? Ik meen dat dit ook een Custom Rom was, dit heb ik liever niet... Tenzij het niet anders kan!
Gebruik Dolphin Browser!

Anoniem: 291270

Volgens mij heeft hij dat juist al geprobeerd:
Ik heb Dolphin en Steel al geprobeerd als browser maar deze gaven beide alleen de mogelijkheid om hem als "Android", "Desktop" of als "iPhone" te zetten terwijl ik hem juist "Custom" wil.

Even iets anders.. Een 'idee' wat ik langzamerhand aan het uitwerken ben. Had het gisteren willen posten, helemaal uitgetikt (Kladblok ftw), maar is er maar niet van gekomen.

(Hopelijk hoort/mag/kan dit hier. Ik vermeld specifiek geen links/namen, ook al is het wat onhandig)

Een tijdje geleden had ik al bij mede-Tweaker Balachmar gepolst betreffende een platform wat is gericht op open-source Android applicaties/voorbeelden. Oftewel, zowel in sourcecode gedeeld, als in een binary .APK .

Inmiddels beginnen de plannen zich al wat te vormen, alleen zit ik nog met een paar punten, voornamelijk:

- Welke plekken zouden handig zijn om hierover ook te polsen? AndDev? Google maillijsten? Android-gerelateerde site/forums? (Androidworld/AndroidAndMe/Androidplanet/diverse modsites?)

- Ik ben uiteraard ook op zoek, naar mensen die al een applicatie hebben draaien (open, betaald of gratis) en bereid zijn om eventueel (stukken) code te delen. Let op: niet verplicht uiteraard, mocht je geïnteresseerd zijn, je bent niet verplicht bijvoorbeeld om meteen al je 'hebben-en-houden' te delen. Een interview/promotie van je app, met een kijk op open-source is natuurlijk ook leuk!

Misschien ook leuk, de reden van het opstarten: Naar mijn mening (begrijp me niet verkeerd, ik ben AB-SO-LUUT niet tegen 'een inkomen door applicaties') staan mensen binnen de 'community' nog steeds schuw tegenover open-source. Één van de redenen daarvan lijkt nog steeds te zijn, dat men 'bang' is om het binnenwerk van zijn applicatie te delen. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant zijn er natuurlijk ook voordelen. Om er een paar te noemen:

- Een educationele kant; men kan leren van code en, bijvoorbeeld, een eigen 'draai' geven aan een bestaande applicatie terwijl de originele coder nog steeds zijn 'credits' krijgt.

- Een functionele kant; iemand kan mogelijk functionaliteiten vinden, die de oorspronkelijke coder over het hoofd heeft gezien, en deze toevoegen.

- Een sociale kant, die aansluit op de functionele; men kan, uiteraard, samen gaan werken, en zo de code blijven verbeteren.

Eindeloze mogelijkheden if you ask me.

Mocht je geïnteresseerd zijn geraakt, een DM'tje zou zéér op prijs gesteld worden.

Anoniem: 167272

Even een tip voor mensen die veel boeken lezen. E-book reader Aldiko is geweldig en zeer makkelijk in het gebruik. Scheelt je weer de aanschaf van zo'n e-reader van minimaal 200 euro.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 08:52
Anoniem: 167272 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:13:
Even een tip voor mensen die veel boeken lezen. E-book reader Aldiko is geweldig en zeer makkelijk in het gebruik. Scheelt je weer de aanschaf van zo'n e-reader van minimaal 200 euro.
Een e-reader koop je dan ook alleen voor het scherm...

Anoniem: 167272 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 10:13:
Zijn er ook gratis nederlandstalige boeken???

Anoniem: 178587

Iemand weet een een tvgids applicatie voor alle belgische zenders?? Dus niet die van nu.nl
Jo-hannes schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:38:
Een e-reader koop je dan ook alleen voor het scherm...
Net of een 3,7" scherm met 854x480 pixels van 'n Motorola Milestone niet voldoende zou zijn..

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Een e-reader is compleet anders.

Ik kan me voorstellen dat het scherm van je telefoon niet groot genoeg is, voor mijn gevoel zit je de hele tijd te scrollen of lees je op een veel te klein lettertype.

Daarnaast is een E-reader populair omdat het digitale inkt heeft, dat betekent dat het dus net zo leest als een normaal boek. Je hebt dus niet het idee dat je van een scherm zit te lezen, wat je bij een telefoon of laptop wel hebt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sp!tF!re schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:38:

Volgens mij ligt dit niet aan je telefoon, aangezien je ook een WnW+ abo met MobielTV af kunt sluiten als je geen T-Mobile telefoon hebt. Dus, heb je wel een WnW+ abo? :)

Rail Away!

Wat ik me trouwens afvroeg... Waarom is er nog geen Google Chrome browser voor Android...

• job
CLB schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:18:
Wat ik me trouwens afvroeg... Waarom is er nog geen Google Chrome browser voor Android...
De android browser heeft de zelfde engine als de chrome browser (applewebkit), en werkt prima. Het is dus bijna hetzelfde. Wat je dan mist zijn de specifieke chrome dingetjes die googles browser op de desktop wel heeft:

En ik denk dat ze het voor de duidelijkheid browser hebben genoemd.. omdat veel mensen chrome niet kennen en omdat je veel chrome features gewoon mist.

[Voor 4% gewijzigd door job op 11-01-2010 16:25]

Ahaa okee.. naja 'browser' of 'Google Chrome' Gmail heet ook geen 'mail' natuurlijk, but thanks =)

• Arjan90
Mad Marty schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Volgens mij ligt dit niet aan je telefoon, aangezien je ook een WnW+ abo met MobielTV af kunt sluiten als je geen T-Mobile telefoon hebt. Dus, heb je wel een WnW+ abo? :)
Helaas ligt het wel aan mijn telefoon, of liever gezegd aan T-Mobile. Ik heb het allemaal al nagekeken en MobielTV bij W'n'W+ is gewoon een extra voor degene die een toestel hebben die het wel ondersteunen: als je toestel het niet ondersteunt heb je gewoon dikke pech (zoals ik, maar mijn toestel ondersteunt het dan weer juist wel terwijl T-Mobile hem niet op lijst heeft staan, dus kan ik het niet kijken).

MobielTV van T-Mobile werkt dmv een whitelist: staat je toestel er niet op, dan kun je het shaken! Om deze reden heb ik dan ook mijn W'n'W+ terug laten zetten naar een W'n'W, er is geen meerwaarde voor mij behalve de extra snelheid. Maar goed, daar is dit topic niet voor.

Desondanks ben ik nog wel heel erg benieuwd naar de mogelijkheden hiervoor, gewoon omdat het moet kunnen :9 Dus als iemand een oplossing heeft om een Custom User Agent door te sturen naar sites, dan houd ik me aanbevolen!!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee