Zo, eindelijk alle drie de topic's gelezen
Heb het toestel ook sinds zes weekjes en moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben.
Als T-Mobile MDA Vario-V gratis bij een abonnement gekregen, en binnen twee weken hardspl en de officiële HTC ROM geïnstalleerd. (de eerste WM6.5 ROM met Manila 2.1) Dat T-mobile spul wat ze er op zetten is natuurlijk helemaal niets
Moet zeggen dat ik wel wat dingen mis t.o.v. mijn Tytn II, nl:
Geen voicedial. (kan met mn bluetooth carkit nu niet d.m.v. de telefoon vocedial, nummers bellen)
spel pipes loopt erg traag

(download gratis
hier) ook na gebruik van WVGAFIX4_BY_Cotulla.zip van XDA.
spel worms world party werkt niet meer omdat er geen vrij toe te wijzen knoppen meer zijn

Tomtom loopt behoorlijk achter (veelvoorkomend en bekend probleem hier) en denkt soms dat je rechtdoor over een rotonde gaat terwijl je echt drie kwart gaat...
maar dit zijn maar wat kleine ergernissen die niet in verhouding staan met de scherm resolutie en gebruikersgemak van dit toestel
Onnodig te melden dat ik ook de meeste problemen niet ervaar die anderen hier wel ervaren.
b.v. Mijn scherm heeft uitgeklapt en opengeklapt geen (vrije) speling. Als je hem op een vaste ondergrond zet kan je het scherm iets (2 mm) heen en weer bewegen zonder al teveel weerstand, maar het scherm gaat niet vanzelf heen en weer als je het toestel beweegt.
Mijn toestel is nog nooit uitgevallen of niet uit de standby stand gekomen
Ik heb geen last van traagheid bij SMS-en of andere Manila schermen.
Toch al wat applicaties geïnstalleerd en tweaks uitgevoerd, maar zelfs out of the box zou het toestel al goed zijn werk doen. (maar aangezien we immers WM hebben en niet een "gesloten" platform, doen we graag een paar tweaks om het toestel meer naar ons zin te krijgen

)
Als iemand trouwens een oplossing weet voor een van de bovenstaande kleine probleempjes, hou ik me aanbevolen!