Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Begrijp ik nou goed dat bij het installeren van de laatste ROM, ik geen applicaties meer kan afsluiten met het overzichtje rechtsboven? Hoe werkt het dan wel? Als ik per ongeluk niet op kruisje druk, dan blijft dit gewoon open zonder dat ik het doorheb?

Is nu met de nieuwe ROM die klok bug gefixt? Die bug dat je klok het de hele tijd nodig vindt om die omsla-animatie te tonen als je bepaalde acties uitvoert.

Wat is het verschil tussen de Sense die ik nu heb en die je krijgt met deze update? Het gaat van 2.1 naar 2.5 als ik het goed begrijp. Kan iemand dat verschil uitleggen?

Al met al: heeft het enigszins nut om te updaten of krijg ik nog meer nieuw gezeik en bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Je gaat met deze rom van Sense (of Manila) 2.1 naar 2.5. Dit houdt in dat je software eruit gaat zien als de HTC Touch HD2 standaard heeft. Je krijgt dan een aantal verbeteringen: je hebt shortcuts op de beginpagina, de agenda is meer geintegreerd in sense (en hebt dan een agendapunt toevoegen, agenda, week en jaarview in het strakke en vingervriendelijke HTC schilletje) en het wordt moeilijk om nog de minder gebruiksvriendelijke windows mobile interface terug te vinden. Een hoop voordelen dus.

De nadelen (zover ik weet) van deze software zijn dat er een paar tweaks nodig zijn om het toestel mooi te laten lopen. De sms functie is helemaal in de HTC sense stijl gemaakt, wat (in ieder geval bij de uitgelekte versies) niet soepel liep. Sterker nog, mijn toestel leek wel vast te lopen. Dit is te veranderen door de tweak van pagina 49 te doen. Hierdoor gaat 't weer terug naar WM stijl, wat gewoon super loopt.

Ook is de taskmanager (in de uitgelekte versie, weet niet hoe het bij deze versie zit) eruit gesloopt. Dit is simpel op te lossen door de Touch X Taskmanager te installeren. Hiermee haal je 'm terug.

Die "bug" van de klok is helemaal geen bug. Dit is een feature die HTC erin gezet heeft om het toestel mooier te maken. Al weten we allemaal dat 't irritant is, is het ook gelukkig te verhelpen met de Anti Flip Clock cab.

Ook kan je in dit topic (mag dit trouwens? Het is geen link naar een rom) meerdere tweaks vinden die veel mensen prettiger vinden bij deze software.

Al met al, het is een mooie vooruitgang, maar zoals we weten van HTC zijn er wat tweaks nodig om het nog prettiger te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
de taskmanager bestaat nog wel, alleen niet meer in het hoekje, hij is weergeven in het start menu. ja kan ook gewoon een plekje onder de klok opofferen voor de teaskmanager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutrrr
  • Laatst online: 25-09 01:34
Een antwoord op je eerste vraag:

Onder de tab 'instellingen' op 'meer' drukken. Dan voor vergrendeling kiezen en de tijd op 0 minuten zetten. Als je nu je scherm uitdoet, zal je telefoon gelijk vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:55
Ik zelf vond Slide2 unlock toch het fijnste werken.
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Foutje

[ Voor 91% gewijzigd door Kruimel op 20-03-2010 21:13 . Reden: Zal wel bekend zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Laatst online: 04-07 09:33
SaphuA schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:58:
Twee vraagjes:
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn toestel automatisch wordt gelocked wanneer mijn scherm uit gaat? (Of een andere manier van automatisch locken, ik kan het maar niet vinden).

- Met die nieuwe ROM update krijg ik geen informatie meer te zien in het startscherm over komende afspraken of gemiste oproepen. Hoe kan ik dat terugkrijgen?

Thanks!
Afspraken en veel meer kan met: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik moet zeggen, Wifi op dit ding is gewoon bar- en barslecht. Zelfs op prestatie en 1 mr. van mijn router af presteert ie het nog om 1 streepje verbinding te krijgen en zelfs af en toe de verbinding kwijt te raken. tjong...

Evenzogoed, nu een ander raar probleem waar ik mij echt over verbaas. T-Mobile abo met internet. Gmail blijft ie wel automatisch ophalen om de 5 minuten (ik heb er een notificatie systeem op voor een spel), ongeacht overigens wifi uit of aan.

Hard reset gedaan

Exact dezelfde config, alleen Vodafone met internet (even aangezet voor deze maand) en nee hoor, desondanks dat ik 5 minuten heb staan, moet ik het handmatig doen (mail ophalen)... Of toevallig met de telefoon bezig zijn (dan doet ie wel om de 5 minuten). Dit stoort mij gigantisch. Ik heb ook niet zo snel kunnen zien of Vodafone live uitstaat in standby.

Enige ideeën worden op prijs gesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 21-03-2010 07:44 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 21:42
Ik ben op zich nog erg tevreden met mijn TP2. Veel problemen waar men het hier over heeft herken ik niet. GPS werkt bij mij altijd snel en goed en ook wifi werkt goed. Heb gisteren de nieuwste officiële ROM erop gezet inclusief een aantal tweaks en dat werkt goed. De telefoon/software/Sense is misschien niet supersnel, maar er is goed mee te werken. SMS lijkt ook goed te gaan.

Wat wel steeds vaker gebeurt, is dat mijn TP2 vast loopt. Ik schakel het scherm uit (of het scherm schakelt zichzelf uit) en wil ik later het scherm weer inschakelen, dan is de hele zaak bevroren. Ik moet dan een reset doen via de reset-button, of even de accu eruit en weer erin.

Natuurlijk al met HTC gemaild. Het deed zich voor bij een oude ROM en het deed zich voor bij de vorige ROM. Heb, op advies van HTC, een tijdje geleden een hard-reset gedaan, maar het probleem blijft bestaan. Gisteren dan de nieuwste ROM erop gezet en sindsdien heeft het vastlopen zich al een keer of zes voorgedaan. Ik ga nu toch meer geloven dat er hardwarematig iets mis is met het toestel.

Hebben meer mensen dit probleem gehad, is er een oplossing voor en hoe coulant is HTC bij repareren of omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Heb je in dit topic al op SOD (standby of death) gezocht? Bij mijn vorige officiele rom had ik dit probleem ook, totdat ik bij de instellingen de 'band-instellingen' van mijn toestel van auto afgehaald had. Het schakelen van 3g naar gsm kostte zo veel moeite dat m'n toestel niet meer uit standby kwam. :)
Misschien ook iets waar jij last van hebt? Normaal gesproken is dit alleen maar bij custom roms, maar er is blijkbaar ook iets mis met de officiele WM6.5 roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
rinusnl schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:08:
de taskmanager bestaat nog wel, alleen niet meer in het hoekje, hij is weergeven in het start menu. ja kan ook gewoon een plekje onder de klok opofferen voor de teaskmanager ;)
Wauw! Ik zat al helemaal te zoeken bij instellingen / systeem. Maar die zet ik inderdaad maar in mijn startscherm dan.

Ik heb em eigenlijk soort van noodgedwongen geupdate. Ik had weer mijn constant opstarten in de bootloader probleem. Maar.. Ik ben echt super tevreden eigenlijk over deze update! Het Home scherm is nu veeeel nuttiger! Alles loopt wel soepel en het voelt net alsof ik een nieuwe hippere telefoon heb :P

Ik merk nog niet dat er iets fout gaat met het SMSen via de HTC interface, maar brrrt alvast bedankt voor de tweaks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:11:
Bedankt voor je antwoord. Echter, op deze manier ben ik verplicht een wachtwoord in te voeren. Kan dat ook omzeild worden?
SmartLock doet wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 16:51
Heb ook die nieuwe officiële rom op mijn tp2 gezet alleen 2 bug is er nog steeds niet uit in de flow, Namelijk continu resetten van die klok, als je hem dan unlockt of terug gaat naar de home dan reset die de klok elke keer, gaat die een uur terug end an vooruit, en dat zelfde geld ook voor de minuten, Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Dat is toch geen bug, maar 'by design'? Dat vinden ze er leuk uit zien bij HTC :S

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 16:51
Oke, Is er ook een manier om het er uit te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daveknoop schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:45:
Heb ook die nieuwe officiële rom op mijn tp2 gezet alleen 2 bug is er nog steeds niet uit in de flow, Namelijk continu resetten van die klok, als je hem dan unlockt of terug gaat naar de home dan reset die de klok elke keer, gaat die een uur terug end an vooruit, en dat zelfde geld ook voor de minuten, Bij jullie ook?
daveknoop schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:10:
Is normaal, lees even dit topic door. Er is al diverse malen een fix voor aangereikt.

[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 21-03-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
daveknoop schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:10:
Ja. Sterker nog, als je een paar reacties terug leest, is er een uitgebreide posting waarin onder andere deze tweak aan de orde komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Haha, bij mijn eerste post op deze pagina staat deze tweak zelfs... En bij de vorige off. WM6.5 Rom was dit ook al besproken. Het is gewoon iets wat HTC als "classy" omschrijft, maar gewoon irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
brrrt schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:10:
Heb je in dit topic al op SOD (standby of death) gezocht? Bij mijn vorige officiele rom had ik dit probleem ook, totdat ik bij de instellingen de 'band-instellingen' van mijn toestel van auto afgehaald had. Het schakelen van 3g naar gsm kostte zo veel moeite dat m'n toestel niet meer uit standby kwam. :)
Misschien ook iets waar jij last van hebt? Normaal gesproken is dit alleen maar bij custom roms, maar er is blijkbaar ook iets mis met de officiele WM6.5 roms.
Gezocht, gevonden en zojuist veranderd op het toestel. Het zou fijn zijn als dat "SOD" nu afgelopen is, we gaan het zien.

Dan iets heel anders: er nu, met de nieuwste ROM een AGPS optie bijgekomen. Wat is dat ook al weer, dat doet dat en wat mot ik er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 10:22
Dan iets heel anders: er nu, met de nieuwste ROM een AGPS optie bijgekomen. Wat is dat ook al weer, dat doet dat en wat mot ik er mee?
Als je via instellingen en dan menu en meer en vervolgens systeem gaat, kan je kiezen voor agps-instellingen...daar staat het bij...

Is om voor een snellere fix te zorgen, volgens mij een sort quick gps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Excuses dat ik deze thread effe volspam ;) maar er schieten me nog twee dingen te binnen:

1) De camera lijkt het met de nieuwe ROM ineens veel beter en sneller te doen. Leuk.

2 Vrouw en ik gebruiken beiden een eigen Google agenda op de PC. Google agenda wordt gesynchroniseerd op/met de smartphones. Werkt erg goed. Verder hebben we de agenda's gedeeld en kunnen we via Internet elkaars afspraken inzien.

Is er echter ook een manier om onze agenda's te delen via de smartphones? Dat mijn vrouw, op haar toestel, mijn rooster in kan zien bijvoorbeeld? Ik heb dit nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Hebben jullie ook bij de eerste WM6.5 rom dat je telefoon steeds aan en uit springt uit zichzelf? (Display springt dan 1 seconde aan en weer uit).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:02:
Hebben jullie ook bij de eerste WM6.5 rom dat je telefoon steeds aan en uit springt uit zichzelf? (Display springt dan 1 seconde aan en weer uit).
Toevallig om 0:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik wordt hier echt niet goed van, hard reset weer gedaan. De ene keer doet ie het nu wel, de andere keer weer niet... ARGH...

Het email geouwehoer van wat ik laatst gepost heb, niemand nog een idee?

[ Voor 23% gewijzigd door SkyStreaker op 21-03-2010 21:41 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee om de 5 minuten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Laatst online: 21-03 10:25
Als ik m'n telefoon op het bijgeleverde hoesje leg gaat ineens m'n scherm aan en gaat het scherm horizontaal staan. Ik weet dat het door het magneetje komt, maar dit kan toch nooit goed zijn?

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

SkyStreaker schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:40:
Ik wordt hier echt niet goed van, hard reset weer gedaan. De ene keer doet ie het nu wel, de andere keer weer niet... ARGH...

Het email geouwehoer van wat ik laatst gepost heb, niemand nog een idee?
Laat maar, ik heb het zelf al opgelost - proxy van vodafone zuigt, die uitzetten. Alleen wil je dan ook de proxy in CorePlay uitzetten onder tools > network, loopt het stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
SaphuA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:41:
Op advies van enkelen heb ik SmartLock geinstalleerd (v2.0F), maar ik krijg het met geen mogelijkheid werkend. Alle settings staan op default, maar ik heb nog geen lock screen gezien.

Iemand enig idee?
gewoon S2U2 gebruiken :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SaphuA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:50:
Rohit, deze functionaliteit zit al in wm 6.5 :)

Het gaat mij er om dat ik wil dat mijn scherm automatisch gelocked wordt, en dit zou met SmartLock moeten kunnen. Helaas krijg ik het niet werkend :(
en toch vind ik S2U2 rlxter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rohit schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:33:
Zo hehe nu dat de Officiële rom eindelijk online is kan ik mijn klachten opsturen!

dit is mijn verhaaltje,

Hallo, ik heb sinds de update van 18-03 met de nieuwe versie van Windows Mobile 6.5 veel problemen en klachten. 1. Taskmanager is weg rechtsboven op de homescherm. 2. sms applicatie van Sense 2.5 is erg sloom en reageert heel slecht, scrollen gaat heel langzaam en bij het typen komen de letters 1 seconde later op het scherm. Erg slechte zaak vind ik. 3. GPS is nog steeds barslecht. samen met TomTom werkt het nog steeds vertragend, als ik stil sta of heel rustig rij(in de bocht ofzo) dan raakt hij door de war en zegt hij dat ik opeens ergens anders rij en dan berekent hij het vanaf daar weer.. ook loopt de GPS achter als ik een afslag al voorbij ben zegt hij pas dat ik linksaf moet. en het ligt niet aan TomTom, want alle gebruikers van Touch Pro2 hebben hier last van. erg slecht dat jullie dat probleem nog steeds niet hebben opgelost. wat ik me afvraag is dat vroeger toen ik een p3300 en Tytn2 had daar nooit last van had. sinds dat ik een Touch Pro 1 had begon dat probleem, niet alleen ik ook de rest van de wereld. en nu met de Touch Pro2 nog steeds hetzelfde. doen jullie niks met deze klachten? 4. hij is er niet sneller opgeworden maar juist langzamer. wat heeft het voor nut om te upgraden als hij er juist slechter van word? Graag op alle klachten een antwoord terug, want in het verleden kreeg ik soms niet eens antwoord op alle vragen maar werd het snel afgewimpeld. dit toestel heeft mij flink wat geld gekost en daar verwacht ik dan ook wat van!
Met vriendelijke groet,

Rohit Hathie

kijken wat ik terug krijg :)
dit was de reactie:

Geachte heer/mevrouw Hathie, Bedankt voor uw vraag over uw HTC Touch Pro 2. Ik begrijp dat de situatie zeer frustrerend is. U bent niet de enige met deze klachten. Het enige dat ik op dit moment kan doen is uw klachten doorgeven omdat er op dit moment geen oplossing voor is. Ik hoop dat er binnenkort een oplossing komt. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Ginette P HTC

--------
dus ze weten het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal metj e eens, Heb gisteren de Update uitgevoerd, windows 6.5 was algemeen hier en daar wat lastiger dan 6.1, maar Ik wordt er gek van dat ik om de 5 a 6 minuten een Black screen krijg kan er geen fluit mee, Loopt elke keer vast, muziek stopt als de oortjes er uit worden gehaald,

GIGANTIES Traag Kortom:

HOE KAN IK DE 6.1 Op mijn mob krijgen weer :(
rohit schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:16:
[...]

dit was de reactie:

Geachte heer/mevrouw Hathie, Bedankt voor uw vraag over uw HTC Touch Pro 2. Ik begrijp dat de situatie zeer frustrerend is. U bent niet de enige met deze klachten. Het enige dat ik op dit moment kan doen is uw klachten doorgeven omdat er op dit moment geen oplossing voor is. Ik hoop dat er binnenkort een oplossing komt. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Ginette P HTC

--------
dus ze weten het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:44:
GIGANTIES Traag Kortom:

[...]
Flashen, net zoals je bij de 6.5 gedaan hebt. Via o.a. XDA kun je de officiële ROM's vinden.
Overigens zorgt WM6.5 niet voor de problemen maar is het Sense 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
tja.. ik hoop echt dat ze snel met een goeie rom komen, anders wacht ik met smart op een versie van android die helemaal zonder windows gaat werken.. erger me aan dat opladen/ringtones niet werken in Android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:44:
Ik ben het helemaal metj e eens, Heb gisteren de Update uitgevoerd, windows 6.5 was algemeen hier en daar wat lastiger dan 6.1, maar Ik wordt er gek van dat ik om de 5 a 6 minuten een Black screen krijg kan er geen fluit mee, Loopt elke keer vast, muziek stopt als de oortjes er uit worden gehaald,

GIGANTIES Traag Kortom:

[...]
noline, het is niet heel windows 6.5 het is juist de sense 2.5 die vast loopt. vooral de smsberichten.
flash je smsberichten terug naar de vorige versie en het probleem is opgelost!
echt mijn tp2 loopt nu stukken sneller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:27:
anders wacht ik met smart op een versie van android die helemaal zonder windows gaat werken.. erger me aan dat opladen/ringtones niet werken in Android..
Je kunt je toch niet ergeren aan een OS dat in de kinderschoenen staat op de TP2. :? Je weet dat er hard gewerkt wordt, als ie nog niet bevalt dan gebruik je 'm toch niet? Wees blij dat er een team aan de slag is gegaan om Android werkend te krijgen. :X

Gewoon geduld hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 22-03-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korthab
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 13:56
Ik heb vandaag deze update gedaan en me HTC Touch pro 2 is nu helemaal verneukt !! :(
meuk: HTC Touch Pro2 2.07.404.1
Hij loopt op bijna alles vast !! en kan vaak niet terug naar het Start scherm omdat die hem gewoon niet laat zien
Iemand met hetzeflde probleem? en mischien al een oplossing ?
Groet Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bobkorthals schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:19:
Ik heb vandaag deze update gedaan en me HTC Touch pro 2 is nu helemaal verneukt !! :(
Hij loopt op bijna alles vast !! en kan vaak niet terug naar het Start scherm omdat die hem gewoon niet laat zien
Groet Bob
Lees anders even dit topic.. Paar posts boven je komt dit aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de aantal berichten hier boven!! ;-)
bobkorthals schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:19:
Groet Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 00:08
Voor de 3e keer maar weer terug naar Dynafix, wat een prutsers (dit is het 8e toestel in drie weken die uit de verpakking van Dynafix meteen al weer terugkan..over dat zorgvuldig testen heb ik andere ideeen.
Hij ging heen vanwege laadproblemen (Losse USB, echt los, 30 graden links recht voor achter (toestel is half jaar oud, netjes gebruikt) Koeieletters USB los als omschrijving.
Komt terug, te snel, software update gedaan...USB werkte niet en was ook niet getest.
2e keer (en wat boze telefoontjes verder) USB poort gemaakt. Toestel laadt weer op. Toestel valt ineens uit.
Hmm..nieuwe ROM denk ik. Nee dus, als ik het toestel uitschuif en inschuif valt ie uit. Getest door meteen na het aanzetten in en uit te schuiven. Hij gaat dus weer terug.
Net zoals de Nokia die werkend (GPS probleem, beeldscherm viel constant uit) heen ging en volledig dood terugkwam...en de HD2 die ook ongetest en ongerepareerd terugkwam. ja, testen doen ze daar goed...Moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Aan iedereen met rare en gare problemen kan ik alleen adviseren om het toestel nogmaals te flashen. Wipe device en nogmaals een flash. Kennelijk heeft de TP2 heel veel last van oude bestanden die achter blijven. Zoek maar eens in willekeurige topics op XDA. Elke ROM heeft er wel last van. Ik werd helemaal gek van mijn Cell EVO na een paar dagen. Nieuwe flash en niets geïnstalleerd en het werkte weer. Nu wipe ik m maar helemaal met de tool van Agent_47.

BTW schijt MSN blijft er maar uitklappen. Ik word er echt gek van. Gisteren .77 er op gezet, geen verbetering. Maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Geloof niet dat dit aan de radio ligt. Ik wacht tot de nieuwe EVO's uitkomen. Dan test ik twee dagen EVO en daarna 2 dagen CELL EVO. Ben benieuwd of dat wat uitmaakt voor MSN.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik zou ten 1e eens gaan onderzoeken wat je consumentenrecht is bij consistent en duidelijk falen als jij hier aantoont. Ten 2e zou ik zeker, hetzij via mail of brief, duidelijk maken (lever beeldmateriaal mee!!!) dat Dynafix (nochtans HTC autorisatie!) duidelijk de boel loopt te verkloten.

Maak er nu eens echt duidelijk werk van, want dit kan gewoon niet.

@ Die Bruine,

Je zou verwachten dat een wipe een wipe is zeg... :/

Heeft iemand nog een leuke tip voor navigatie die ik ook per Scooter kan gebruiken? Ik heb namelijk geen auto ;) Ogf hou ik het op TomTom en dan snelwegen vermijden + max. snelheid.

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 23-03-2010 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als altijd is HTC vastbesloten consumenten de best mogelijke mobiele ervaring te bieden.

:p ik weet niet wat ze hier onder verstaan, wellicht de best mogelijke FRUSTERENdE Mobiele ervaringen. :P

is er al wat meer bekent? over een nieuwe update of extra hulp stukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik op Gister gedaan helemaal leeg gemaakt, helemaal standaard gelaten zoals die uit de Update kwam. netjes op nieuw gestart

maar helaas, werd ik vanmorgen wakker, en keek op mijn telefoon en het scherm was zo zwart als de nacht,
welliswaar zonder sterretjes, al zag ik zelf wel sterretjes ivm, k een zeer belangrijk telefoontje Gemist heb :(

dus bij werkt het niet opnieuw flashe

[quote]Die Bruine schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:43:
Aan iedereen met rare en gare problemen kan ik alleen adviseren om het toestel nogmaals te flashen. Wipe device en nogmaals een flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Heb je ook die wipe uitgevoerd? En is het toestel verder helemaal standaard? Die wipe lijkt toch echt noodzakelijk op de TP2. Zelfs de chef's klagen erover. Is niet voor niets dat er nu een tool is voor de wipe.

[ Voor 44% gewijzigd door Die Bruine op 23-03-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé,

Ik gebruik die nieuwe officiële Sense2.5 update nu sinds een week of drie, en in combinatie met een aantal tweaks tot nu toe best tevreden, maar sinds kort blijft de tijd 'hangen'. Dat wil zeggen, het lijkt alsof de Sense2.5 (die klapklok) stil staat, maar als ik even naar het startmenu ga en terug, of even lock, en daarna weer unlock, staat de tijd goed, maar ook meteen weer stil....iemand met zelfde probleem, of een oplossing?

(....als ik de foon lock (S2U2) en aan de lader heb loopt de tijd wel goed door, probleem lijkt dus echt bij de Sense-klok te zitten!?)

Verder: een paar posts hierboven wordt gesproken over de wipe-tool van Agent_47. Ik heb al ff op XDA gekeken, maar kan die tool niet vinden. Iemand een linkje?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 07:41
Volgensmij is die wipe tool "task 29" van Agent_47. Het is wel wat ingewikkelder dan normaal een ROM flashen, maar zolang je goed leest (hele topic) dan kom je er wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:33:
Hé,

Ik gebruik die nieuwe officiële Sense2.5 update nu sinds een week of drie, en in combinatie met een aantal tweaks tot nu toe best tevreden, maar sinds kort blijft de tijd 'hangen'. Dat wil zeggen, het lijkt alsof de Sense2.5 (die klapklok) stil staat, maar als ik even naar het startmenu ga en terug, of even lock, en daarna weer unlock, staat de tijd goed, maar ook meteen weer stil....iemand met zelfde probleem, of een oplossing?

(....als ik de foon lock (S2U2) en aan de lader heb loopt de tijd wel goed door, probleem lijkt dus echt bij de Sense-klok te zitten!?)

Verder: een paar posts hierboven wordt gesproken over de wipe-tool van Agent_47. Ik heb al ff op XDA gekeken, maar kan die tool niet vinden. Iemand een linkje?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=649191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat is als je MTTY gebruikt ja. Maar je kunt ook de "ROM" downloaden. Gaat net als een normale flash. Daarna moet je inderdaad wel vanaf SD flashen, via de kabel zal niet meer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie heeft er hier Telfort een een Custom Radio???
welke werkt bij jullie het best? mijn GPS van de standaard nieuwe rom is echt K*T
heb al zovaak gehad dat hij zegt dat ik 500 meter ernaast rij :S en dan berekent hij de route opnieuw dus dan weet ik bij god niet hoe ik moet rijden.. en nee het ligt niet aa TomTom ofz.. want bij de andere rom deed hij het wel gewoon. wel was de lag er toen ook en nu nog steeds :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skeezicks
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-07-2024
Heeft iemand misschien wat screenshots van de nieuwe layout? Ik ben erg benieuwd naar de wijzigingen t.o.v. de vorige versie, maar durf de overstap nog niet zo goed aan vanwege alle slechte ervaringen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb geprobeerd met Agent 47 maar dat werkt nog niet hoor hij doet opzich wel maar blijft bij 0% :S is dat normaal? zo kan ik hem toch niet helemaal Whipe!?

Ps,

Dit is de site waar ik hem vanaf heb gehaald.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=648134v

PS mail terug van HTC

Bedankt voor uw vraag met betrekking tot de HTC Touch Pro2 en de ROM upgrade. Op dit moment zijn we bezig dit te onderzoken. Zodra we hier meer over weten willen, zullen we u hierover contacteren. We weten op dit moment nog niet hoe en of een mogelijke oplossing voor dit probleem zich voordoet. We willen u op dit moment bedanken voor de terugkoppeling.
Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u.

Bedankt voor het emailen met HTC.

Met vriendelijke groet,

Breyten C.,
HTC

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Op een gegeven moment weet je hoe de procedures gaan, wie er wel en niet op een bepaalde dag werkt en vooral wat bij HTC en/of Dynafix standaard is. Krijg je een verkeerde hel(p)deskmedewerker/ster aan de lijn moet je gewoon een andere keer bellen. (Niet te lang met Dynafix ala 0,35 ct per minuut. Moet nog eens zoeken wat er achter het 09xx nummer zit)

De TP2 wordt geswapped voor een andere. Als het escalatie team de "go" "no-go" geeft.
Dynafix is inderdaad aangestuurd om achter de klachten aangegaan. Ik ben niet voor 1 gat te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle nare verhalen over het upgraden van eem HTC TP2 naar de laatste ROM heb ik toch die upgrade gedraaid die ik heb gedownload vanaf de site van HTC. En tot mijn verrassing werkt bij mij alles perfect! :) SMS, GPS (wel met lag zoals altijd :z ), etc...

Weet niet of het komt dat ik nooit geen custom ROM's of een Hard-spl(?) heb geinstalleerd, maar altijd de ROM's van HTC heb geinstalleerd. Het enige andere programma wat ik gebruik is de Tomtom software. M'n HTC is van de zaak, kan er dus niet teveel mee klooien. :( Ik vind deze nieuwe ROM zelfs beter draaien dan de "oude" WM 6.5 met Sense 2.1, die liep bij mij niet echt soepel. Maar misschien heb ik gewoon geluk... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Weet iemand hoe de TP2 dit weekend op de zomertijd gaat reageren? Automatic daylight saving switch-over staat uit maar mijn TyTN sloeg volgens mij altijd op hol: Moest ik alle agenda afspraken (zowel toekomst als verleden) een uur verplaatsen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:46:
Na alle nare verhalen over het upgraden van eem HTC TP2 naar de laatste ROM heb ik toch die upgrade gedraaid die ik heb gedownload vanaf de site van HTC. En tot mijn verrassing werkt bij mij alles perfect! :) SMS, GPS (wel met lag zoals altijd :z ), etc...

Weet niet of het komt dat ik nooit geen custom ROM's of een Hard-spl(?) heb geinstalleerd, maar altijd de ROM's van HTC heb geinstalleerd. Het enige andere programma wat ik gebruik is de Tomtom software. M'n HTC is van de zaak, kan er dus niet teveel mee klooien. :( Ik vind deze nieuwe ROM zelfs beter draaien dan de "oude" WM 6.5 met Sense 2.1, die liep bij mij niet echt soepel. Maar misschien heb ik gewoon geluk... :?
Hier ook. Ik heb nooit een custom ROM geinstalleerd en altijd de ROM's van de officiele HTC geinstalleerd. Dus heb ik afgelopen vrijdag de laatste ROM geinstalleerd (Sense 2.5). En hij werkt perfect bij mij. Beter dan de vorige vind ik (Sense 2.1). SMS, Email, net wat Stonehedge2003 al zegt, alles werkt perfect. En sneller. En ik gebruik de HTC intensief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ierlandfan schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:01:
Op een gegeven moment weet je hoe de procedures gaan, wie er wel en niet op een bepaalde dag werkt en vooral wat bij HTC en/of Dynafix standaard is. Krijg je een verkeerde hel(p)deskmedewerker/ster aan de lijn moet je gewoon een andere keer bellen. (Niet te lang met Dynafix ala 0,35 ct per minuut. Moet nog eens zoeken wat er achter het 09xx nummer zit)

De TP2 wordt geswapped voor een andere. Als het escalatie team de "go" "no-go" geeft.
Dynafix is inderdaad aangestuurd om achter de klachten aangegaan. Ik ben niet voor 1 gat te vangen.
Ik zou zeggen, bel hun sales-afdeling als ze die hebben en vraag daar of ze je doorverbinden. Truuk die ik soms met succes toepas, als ik even het verhaal vertel en eerlijk ben. 9 van de 10 keer verbinden ze je koud door (koud met opzet, dan is er vaak niet te zien wie d'r doorverbonden heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens van het probleem gehoord dat als je het toestel dicht slide, deze gewoon uitgaat?

Heel irritant, draai zelf windows 6.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb volgens mij weer een irritante bug in de firmware zitten.

De telefoon staat bij mij op Dutch regionale ingesteld (WWE versie). Als deze op Dutch staat, kan ik geen 24 uurs klok kiezen, alleen maar de AM/PM modus, die ik niet wil gebruiken.

Iemand een oplossing? 24 hour format is grijs...

Firmware: meuk: HTC Touch Pro2 2.07.404.1 WWE versie. Op engelse regionen (US) kan ik wel 24 uursklok kiezen overigens, maar ik heb niks aan dollars.....

[ Voor 26% gewijzigd door Fairy op 24-03-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Fairy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:40:
Ik heb volgens mij weer een irritante bug in de firmware zitten.

De telefoon staat bij mij op Dutch regionale ingesteld (WWE versie). Als deze op Dutch staat, kan ik geen 24 uurs klok kiezen, alleen maar de AM/PM modus, die ik niet wil gebruiken.

Iemand een oplossing? 24 hour format is grijs...

Firmware: meuk: HTC Touch Pro2 2.07.404.1 WWE versie. Op engelse regionen (US) kan ik wel 24 uursklok kiezen overigens, maar ik heb niks aan dollars.....
Probeer het eerst op Regio English te zetten, dan de 24h-formaat instellen, dan terugzetten naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
een vraagje :)

ik en mijn vriendin smsen best vaak ( +/-) 20 per dag.
stel dat ik een berichtje van haar wil verwijderen of wil doorsturen.
dan klik ik op menu > doorsturen.

dan krijg ik mijn eerst verstuurde smsje tezien dan moet ik oneindigveel naar beneden scrolle...
kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:46:

ik heb ook geen hardspl of custom rom maar wel de bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:43:
stel dat ik een berichtje van haar wil doorsturen.
Fijne vriend ben jij :P

In threated mode kun je gewoon het betreffende berichtje aantikken waarna je een aantal mogelijkheden krijgt waaronder "Forward/Doorsturen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Draquilla schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Probeer het eerst op Regio English te zetten, dan de 24h-formaat instellen, dan terugzetten naar NL.
Held!

Ik heb 'm op amerikaans gezet met 24U. Bevestigd, teruggegaan naar de instelling en op Dutch gezet. Dan wordt de 24U settings weer grijs.

Als je vervolgens de telefoon opnieuw boot blijft ie tóch op 24U staan :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Heeft iemand wel eens van het probleem gehoord dat als je het toestel dicht slide, deze gewoon uitgaat?

Heel irritant, draai zelf windows 6.5
Ja, ikke!...nu vraag ik me af of dit toch geen software fout is....
Ik wijt het nog steeds aan Dynafix maar er is een kleine kans dat het door de software update komt.
Kan het toestel even niet voorzien van andere radio of firmware aangezien het toestel wordt geswopped vanwege dit probleem.

Hierbij een OPROEP:

Toestel met de HTC upgrade:
Schuif het toestel (keyboard) open
Laat daarna het toestel op zijn veren terugspringen.
of klap hem met je handen dicht en schuif hem snel weer open.
Gaat het toestel dan uit?

(Niet het scherm wat alleen zwart wordt maar het toestel moet dus gewoon opnieuw worden opgestart)

Of zou dit de SOD zijn (Sleep of Death) deze is bekend in de nieuwe upgrade.

[ Voor 14% gewijzigd door Ierlandfan op 24-03-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ierlandfan schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:54:
[...]

Ja, ikke!...nu vraag ik me af of dit toch geen software fout is....
Ik wijt het nog steeds aan Dynafix maar er is een kleine kans dat het door de software update komt.
Kan het toestel even niet voorzien van andere radio of firmware aangezien het toestel wordt geswopped vanwege dit probleem.

Hierbij een OPROEP:

(Niet het scherm wat alleen zwart wordt maar het toestel moet dus gewoon opnieuw worden opgestart)

Bij deze mijn TP2 20 100 keer in en uitgeschoven, langzaam en snel, maar ik merk geen gekke dingen en hij reageert ook vlot bij het overspringen op langscape en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ging het net 3x goed, de 4e keer ging het toestel weer uit. Vanmorgen zonder update ook, nu inmiddels met update nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb het ook een tijdje gehad. Accu eruit, die contacten ff schoonmaken en kijken of ze nog op spanning staan en het contact van de accu zelf schoon gemaakt. Nooit meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
JBS schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:43:
[...]
Fijne vriend ben jij :P

In threated mode kun je gewoon het betreffende berichtje aantikken waarna je een aantal mogelijkheden krijgt waaronder "Forward/Doorsturen".
haha niet in de zin van dat :P
maar als ze een bericht niet ontvangen heb etc ;)
oh daar had ik nog niet aan gedacht. bedankt voor je tip _/-\o_

uhm hebben jullie last de laaste dagen dat de smsjes niet worden verzonden?
ik heb hier last van. komt dit doordat ik de sense heb terug geflashed naar 6.1?

[ Voor 5% gewijzigd door rinusnl op 24-03-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ierlandfan schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:54:

Hierbij een OPROEP:

Ik heb er geen last van..... (ook nooit gehad; ik heb nu de laatste originele HTC erop, daarvoor diverse customs van Merten3000 (XDA), daarvoor de 6.5/2.1 van oktober 2009 (ook HTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:07:
[...]

Ik heb er geen last van..... (ook nooit gehad; ik heb nu de laatste originele HTC erop, daarvoor diverse customs van Merten3000 (XDA), daarvoor de 6.5/2.1 van oktober 2009 (ook HTC).
daar heb ik ook geen last van.. probeer een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets gevonden om de screen of Death tegen te gaan, als je een programma gebruikt hebt in Taakbeheer afsluiten.

ik heb het gevoel dat de Manilla update daar moeite mee heeft door het scherm weer te activeren. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:11:
Ik heb iets gevonden om de screen of Death tegen te gaan, als je een programma gebruikt hebt in Taakbeheer afsluiten.

ik heb het gevoel dat de Manilla update daar moeite mee heeft door het scherm weer te activeren. }:O
dat zal het niet zijn ;)

ik gebruik ook de taskmanager en zorg voordat ik hem op standby zet dat altijd alle apps uitstaan. en toch gebeurt het! had er na 2 hard resets en een reflash eiglk geen last meer van maar deze week is het toch al 2 keer gebeurd.. beetje raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Nog meer mensen bij wie de telefoon gewoon niet trilt als je een sms krijgt? Is al de 2e keer nu. Met de nieuwe firmware en ook al met de oudere vroeger...

Telefoon staat gewoon standby en begint leukweg pas te trillen op het moment je hem uit standby haalt, en dan pas zie je dat je sms hebt! :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt kortom de Firmware heeft de Telefoon verneukt!!

nu allemaal HTC gaan spammen zodat ze dr wat aan doen gebruik zelf nu een ander toestel men oude HTc 750 :) oudje van 5 jaar terug nu :p maargoed ga nu nog eenmaal deFirmware dr opzette wellicht dat er wat fout gegaan is :p maar denk het niet,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:47
zijn er al meer mensen die de newtonvlek op hun TP2 hebben?
Zo ja: wat is je ervaring hier omtrend met de garantieservice van HTC (oftwel Dynafix)?

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilvaro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:11
Help me ff, wat is de newtonvlek? :P

What seems to be the officer, problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
Ik heb inmiddels een newtonvlek na minder dan een jaar...heb nog geen aanspraak gemaakt op garantie, omdat ik nog niet zeker weet of het me de discussie waard is... (zie hem alleen maar onder bepaalde omstandigheden, vooral 's avonds bij kunstlicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik heb een newtonvlek, maar krijg geen garantie, omdat er ook verkleurde vochtsensors zijn geconstateerd.
Zijn die van jullie nog wit, dan wordt het gerepareerd.

Overigens stopte bij mij het touchscreen met werken, op het moment dat de ringen er waren.

[ Voor 22% gewijzigd door jopie op 24-03-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
kan ik die vochtsensors zelf ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ja hoor, er zit er 1 op de buitenkant (als de klep er af is), 1 op de batterij en 1 in het toestel zelf.
Ziet er uit als wit tape/papier, en op mijn foto is ie knalrood:
Afbeeldingslocatie: http://www.koenluising.nl/fotovocht.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij mij is ie nog wel wit ! Wit met rode lijntjes erop in ruitvorm.
Denk dat die rode lijntjes uitlopen bij vocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
zo is die bij mij ook, dus wit met rode streepjes...zou dan dus aanspraak moeten kunnen maken op garantie...morgen maar eens mailen!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Dirkweggeman op 24-03-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

jopie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:09:
Ja hoor, er zit er 1 op de buitenkant (als de klep er af is), 1 op de batterij en 1 in het toestel zelf.
Ziet er uit als wit tape/papier, en op mijn foto is ie knalrood:
[afbeelding]
Die van mij heeft een rood ruitpatroon, maar zo was ie al toen ik hem kreeg.

Hij is bij mij dus niet knalrood, maar wit/rood. Is dat normaal dan?

Edit: Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Aha, de mijne op de batterij heeft ook het ruitpatroon.
Ik sprak vandaag iemand van HTC, en die geeft dus aan dat als 1 van de 3 verkleurd is de garantie vervalt.
Mij lijkt dat het eerlijker is om een drastisch middel als het laten vervallen van garantie pas in te zetten als ze alledrie verkleurd zijn. Dan weet je zeker dat er veel vocht bij is geweest.
Degene die bij mij verkleurd is, is zo makkelijk bereikbaar vanaf de buitenkant, dat ik betwijfel of mijn toestel ooit wel zo vochtig is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
Ik heb er dan in ieder geval al 2 van de drie die nog goed zijn...zou vreemd zijn en zeer onlogisch als de derde in het toestel dan wel verkleurd is...Ga nu in ieder geval een poging wagen...want vind eigenlijk dat een dusdanig toestel dit binnen een jaar niet mag vertonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik was er bijna zeker van dat de HTC Desire mijn nieuwe telefoon zou worden, maar gezien mijn ellendige ervaringen met de Touch Diamond en nu de TP2 hou ik het toch maar op iets anders.

Wordt helemaal gek van dat mijn telefoon nu om de 2 minuten aan uit flikkert. Als ik een gesprek beëindig mag ik 60 seconden wachten voor de telefoon uberhaupt reageert, een sms afsluiten kost ook 20-30 seconden. Ja het is echt een super toestel. Om nog maar te zwijgen over de belabberde bouwkwaliteit en het goedkope plastic.

Sorry moest ff mijn frustraties kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
Ik volg al enige tijd alle problemen in dit topic, en wat mij verbaasd is dat ik geen van die problemen herken...ook na de laatste upgrade (sense 2.5) ervaar ik geen problemen, geen traagheid met sms of wat dan ook...

enige is dus die newton vlek, maar verder ben ik zeer tevreden...

Hoe kan het nou dat een aantal (misschien veel) mensen veel problemen hebben en een aantal (in ieder geval 1) totaal niet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Waarschijnlijk nieuwere versies van het apparaat. Ook de hardware binnenin runt op hardcoded software waar het flashen van een rom natuurlijk niks mee te maken heeft. Nieuwere versie van een chip, iets andere indeling, etc. etc. Puur speculatie natuurlijk.

Trouwens, over dat vochtindicator... Daar lijkt het zo te zijn dat ze het daar veel te snel op gooien. Berg je maar, als de temperaturen oplopen en je dat ding zo los in je broekzak hebt. Damp, zweet. Reken uit je winst.

[ Voor 30% gewijzigd door SkyStreaker op 25-03-2010 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
Ik was wel erg tevreden over de Touch Pro2, omdat alles gewoon goed werkte, ook SMS en GPS. Sinds een tijdje had ik zo nu en dan dat SOD probleem. Van de week heb ik er de nieuwste officiele ROM op gezet en sinds die tijd is de telefoon eigenlijk onbruikbaar. Het SOD probleem doet zich meerdere keren per dag voor. Soms zelf 3 keer binnen 5 minuten, waarvan ik dan drie minuten bezig ben men het steeds weer resetten van de telefoon. Wat vervelend is, is dat je soms niet door hebt dat de telefoon weer gecrashd is en je al een tijd onbereiktbaar bent, omdat de telefoon dus ook niet meer overgaat.

De tweak door de telefooninstellingen te veranderen heb ik gedaan, echter zonder resultaat.

Heb HTC gemaild en ik mag de telefoon insturen voor reparatie. HTC zegt dat ze nog nooooooiiiiiiit van dit probleem gehoord hebben. Lijkt mij stug, want ik lees er hier regelmatig over, op XDA en als je gaat zoeken op Internationale forums lijkt het mij stug dat je het probleem daar niet tegenkomt. Dan voel ik mij een beetje belazerd......

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Zijn er ook mensen bij wier de nieuwst officiële ROM zonder problemen werkt?

Of wordt het toestel, met de nieuwe ROM, afgaande van de voorafgaande reacties te lezen, onbruikbaar??

(De mijne doet het nu trouwens vlot zonder SOD of andere vreemdsoortige dingen. De laatste update naar 6.5 in het afgelopen najaar.)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Merlijn_merlijn: ik heb geen problemen met de nieuwste officiële ROM. Veel gehoorde problemen zoals met geluid bij het ontvangen van sms'jes, SOD, het spontaan uitgaan bij dichtklappen, etc... heb ik geen last van. Na de laatste update werkt hij (maar dat is heel subjectief) iets "soepeler"... _/-\o_

Op dit soort forums kom je natuurlijk altijd meer mensen tegen bij wie het niet werkt en dus (zeer terecht) vragen en klachten hebben, dan mensen bij wie het allemaal perfect werkt en dus ook geen reden hebben om op zo'n forum te gaan zoeken.

Het lijkt erop dat als je voor de update problemen had, deze na de update zeker niet minder worden maar zelfs iets erger lijken te worden. Geen idee hoe het zit als er voor de update geen problemen waren, iemand ervaring dat na de update de problemen ontstonden terwijl alles voor de update perfect werkte? Heb van horen zeggen dat de update niet alle bestanden van je TP2 verwijderd en dat er dus oude bestanden blijven staan, hier zou ook nog een oorzaak kunnen liggen. Want dat sommige problemen hebben, dat is wel duidelijk...

Maar ik zeg "doen" (wat een k*t reclame is dat toch...) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Wat was dat nou toch met je consumentenrecht om een deugdelijk apparaat in handen te krijgen?
Wat ik je aanraad is om anders bijv. een belletje doen naar de consumentenbond. Die hebben weet van dat soort rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Dankje Stonehegde voor je gerustellende woorden. d:)b

Aan de andere kant lijkt het me balen als je een duur apparaat hebt gekocht dat voortdurend uit valt. Dan vind ik ook dat je recht heb op snelle service/ruil.
Mij is hetzelfde overkomen met een mediaplayer en een playstation die allebei terug moesten. Je begint te denken dat er een vloek op jouw aankopen rust. Krijg nog steeds hartkloppingen van elke aankoop ...

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 22:01
Volgorde ROM upgrade,

Eerst alle software verwijderen die je in de loop van de tijd erop hebt gezet
Dan een soft reset
Dan de ROM upgrade
Dan een Hard reset

Uiteraard hoe meer "orginele" software en zo min mogelijk van het xda forum.
Dan hou je een leuk werkend toestel over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Een normale vochtsensor bevat kleine rode puntjes trouwens; is niet spierwit. Dat je het even weet.

Trouwens, "geen geluid bij sms" heb ik opgelost. Bij trillen had ik "enkel" aangevinkt, omdat ik dacht dat hij dan 1x zou trillen ipv trrr-trr-trr. Maar dat betekent dus "enkel (en alleen maar) trillen" :+ :')

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste